Virus neobaveštenosti ─ trpni glagol ili prelazno stanje?!

Nebojša Milenković RSS / 01.09.2007. u 18:43

bozidar.jpgSerija izjava Božidara Đelića, potpredsednika srpske vlade & blogera ovdašnjeg, datih u poslednjih desetak dana ozbiljno idu na ruku onim teoretičarima ovdašnjeg političkog života koji tvrde da je čovek Vojislav Koštunica, zapravo, prevashodno stanje. I dok su se većinskodemokratski građani i građanke Srbije na to njegovo stanje izgleda nekako svikli ─ ne računajući, naravno, ionako pristojno desetkovanu izdajničku manjinu prisutnu na ovom Blogu ─ ne mogu a da ne primetim kako navedeno stanje, pored toga što je trpno (jerbo smo, jelte, prinuđeni da ga trpimo svi mi koji nismo glasali za njega, a ima nas, bar prema poslednjim izborima, oko 85%) izgleda jeste i prelazno. Prva žrtva virusa smušenosti, neobaveštenosti i zbunjenosti sasvim prirodno, jeste onaj koji je premijeru najbliži ─ dakle, vicepremijer.

Idemo redom:

Simbolika

U najnovijoj šargarepi serviranoj građanima Srbije, a koja se zove datum konačnog priključenja Evropskoj uniji ─ ni manje ni više Đelić je naveo Vidovdan 2014. Prva stvar koja ovim pada u oči jeste da vicepremijer više ne barata datumima nego praznicima ─ što bi, u skladu s opštom patriotskom retorikom neophodnom u odbrani KIM još moglo i da se razume, ipak, ono što iz ove tvrdnje prirodno sledi jeste upitanost: A koji Vidovdan?!

Kao drugi čovek Vlade, Đelić bi svakako morao da zna da Srbi kao inokosan narod imaju dve Nove godine pa onda, jelte, sasvim prirodno imaju i dva Vidovdana. Dakle, da li je Đelić mislio na onaj od 14. ili možda na onaj Vidovdan od 28. juna!? Mislim, reći ćete, evo izdajnici sa B92 bloga opet cepidlače ─ i to, ni manje ni više nego za 14.dana više-manje. Možda je i tako, međutim, imamo li u vidu činjenicu da život ne može da čeka držim da je i ova simbolika itekako bitna. U slučaju Vidovdana 2014.godine posebno!

Ne verujem da je Đelić do te mere neobavešten (može i neupućen, svejedno) da ne zna kako je upravo Vidovdan (14. jun) bio datum kada je srpski patriota Gavrilo Princip, u Sarajevu, junački (iz zasede, naravno) ubio autstro-ugarskog prestolonaslednika Ferdinanda i njegovu trudnu suprugu i time započeo Prvi svetski rat! Kako su ovu simboliku primili Đelićevi politički partneri u Evropskoj uniji još uvek se ne zna...

Proevropljanin

v59448p0.jpgDruga Božina izjava u prilog tezi o Koštunici kao prelaznom stanju svakako je gaf sa prekjučerašnje otvorene sednice Vlade kada je, po pisanju omiljenog tabloida vladajuće Srbije, obrazlažući rad Vlade u prvih 100 dana Đelić navodno izvalio, ni manje ni više to "da je Vojislav Koštunica jedini prodemokratski premijer, a njegovi ministri prva istinska većinska proevropska demokratska vlada posle pada Miloševića"!!!

(p.s. ukoliko gospodin Đelić demantuje pisanje lista čije ime ne želim da spominjem dugujem mu, naravno, izvinjenje)

 

Abolicija

I za kraj, naravno, izjava Bože Đelića povodom mog omiljenog magistra, ministra, i koncesionara ─ Velja Ilića. U intervjuu Blicu od 31. avgusta, povodom Afere koncesija Đelić izjavljuje:

- To nije afera ove vlade. Problem je to što je ovaj najveći koncesioni ugovor u istoriji Srbije potpisan na jednoj od poslednjih sednica tehničke vlade.

Na pitanje novinara Blica da li u Ugovoru postoji nešto štetno za Srbiju, Đelić "direktno u sridu" uzvraća:

 - Dobro je da Srbija gradi autoputeve. Ali, ubuduće moramo obezbediti da naša državna NIS ima privilegije u postavljanju benzinskih pumpi, zatim da se proizvođači biraju na transparentan način i da naša građevinska operativa dobije što više posla.

Blic: Zar to nije dovoljno da se on oceni kao nepovoljan?

- Ne može se to reći. Samo kažem da je važno da napravimo sistem po kome će sve ovo biti precizirano.

Imamo li u vidu elementarnu činjenicu po kojoj je Znanje o vlastitoj odgovornosti početak unutrašnjeg preokreta neophodnog za ostvarivanje političke slobode baš kao i to da je Svest koja samu sebe proglasi nevinom u najmanju ruku površna (Jaspers) Božidaru Đeliću bi se, mirne duše, moglo uputiti i pitanje: Da li možda ni ministar Veljo nema nikakve veze sa ovom Vladom!? Gospodo Demokrate, ukoliko ste pristali da sa Koštunicom (i Veljom, dakako) bilo šta sadite onda morate pristati i na vlastiti deo odgovornosti (hajde da ne kažem baš saučesništva) za ono što pomenuti: čine, izjavljuju pa čak i misle! To su elementarna politička pravila i od njih nije i ne sme da bude aboliran niko ─ pa ni B.Đelić, ma koliko nam isti bio (ili ne bio, svejedno) simpatičan.

vlada-srbije2007-01.jpg

Na razrešenje dileme da li je narečeno stanje prelazno ili ne, nadam se nećemo čekati još dugo ─ ipak, krajnje dobronamerno, mislim da bi za samog B.Đ. bilo itekako korisno ako bi bio vlastan da razmisli o tome da na sednicama Vlade za početak makar promeni mesto sedenja. Virusi su čudo...

 



Komentari (82)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G r o f G r o f 19:38 01.09.2007

...a ima glavu.

Da ne bih morao menjati mišljenje o ljudima, (a to na mene deluje traumatično), od sada ga neću donositi.
Djelić mi je uvek delovao inteligentno ali pomalo izgubljen u dodiru sa grubim igračima.
Kao da ga more gluposti i laži počinje uvlačiti u svoje dubine.
Sve sam mogao očekivati, ali da će se uvlačiti glupljem od sebe, to nikad.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:37 01.09.2007

Re: ...a ima glavu.

grofe,
mnogima smo (ispostavilo se neopravdano) i mnogo verovali.
vreme je zato, valjda, da se i pojedinačno i kolektivno otreznimo
i iz faze idealizma i političkog puberteta pređemo u onu realističniju.
tj. da političare, bili nam oni simpatični ili ne, svejedno, posmatramo
sa mnogo više realizma i sa kudikamo konkretnijim zahtevima!
vlast je tu da služi građanima - nikako obratno!
naravno, dok to tako ne bude tako proći će još mnogo vremena.
kao građani, međutim, ne smemo da pristajemo na kompromise
oko suštine i, isto tako, ne smemo da prestajemo da pred političare
postavljamo (ma koliko naizgled nerealne) zahteve!
jedino tako, korak po korak, ovo će postajati normalnije društvo!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:16 01.09.2007

PITANJE RAZUMNE RAVNOTEŽE

Koncesije za puteve koje se danas predstavljaju kao magično rešenje umesto zaduživanja zemlje, nisu svuda uspele. Pitajte hrvatske ili mađarske zvaničnike i videćete da stvari nisu tako jednostavne: kapital ima normalnu logiku profita koja iziskuje značajna povećanja putarine koja građani, i političari s njima, teško podnose. Sve je pitanje razumne ravnoteže.

Božidar Đelić, Da li treba sve privatizovati?, u: Kada će nam biti bolje, Službeni glasnik, B92, Beograd, 2006, str.85
vipera vipera 21:54 02.09.2007

Re: PITANJE RAZUMNE RAVNOTEŽE

U Hrvatskoj koncesija na auto-cestu je jedino na Istarkom ipsilonu, u koji je uključen i tunel Učka, koje pak zanimljiv, izgrađen još u doba socijalizma. Ai to je druga priča o našem Franji.
Ostale auto ceste, ona ZG-ST, i ZG-RI, ili ZG-Mađarska, se financiraju iz goriva, a ne koncesijom. I istina, vožnja po Istarskom ipsilovu, koji i nije auto cesta, nego obična cesta s 2 trake, košta kao i vžnja Zg RI koje je pola duljine auto cesta, a druga polovica ne.
Meni je drago da se odustalo do principa koncesija, jer na ovaj način se zdržava upravljanje nad vitalnom infrastrukturom.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:08 02.09.2007

Re: PITANJE RAZUMNE RAVNOTEŽE

vipera
Hvala za obavijest(i)!
n.m.
Giacomo Giacomo 20:41 01.09.2007

Debata sa Dinkicem

da na sednicama Vlade za početak makar promeni mesto sedenja. Virusi su čudo...


Ko se seca one TV debate Djelica sa Dinkicem seca se i onih cuvenih izjava: ''..., Ma volim ga, bre!'' kao i one: ''...E, nemoj samo da mi diras majku''....
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:42 01.09.2007

Ponovno uspostavljanje partijske države

Mislili smo da je došao kraj zapošljavanju uz partijsku knjižicu, bez obzira na stručnost. Svedoci smo, međutim, da se danas u Poreskoj upravi, u javnim preduzećima, u državnim ustanovama i u ministarstvima na visokim pozicijama nalaze ljudi koji su postavljeni samo po kriterijumu pripadnosti partiji koja je taj resor zauzela. Ministarstva i preduzeća kojima država upravlja podeljena su kao plen. Čak se to i ne krije, pa građani svaki dan bivaju nanovo zatečeni izlivima besa pojedinih ministara, jer se, eto, neko drznuo da ih pita da polože račune o toj "dedovini". Feudalizacija, politizacija, deprofesionalizacija načela su koja su danas dominantna u organima vlasti i javnim preduzećima, potpuno suprotno onome što bi trebalo da bude u modernoj državi. Javni interes niko i ne pominje, a kamoli štiti.
Božidar Đelić, Posledice 5.oktobra: uspesi i promašaji, u: Kada će nam biti bolje, Službeni glasnik, B92, Beograd, 2006, str.26
nsarski nsarski 20:50 01.09.2007

Dobra ti je ova slika

na naslovnoj strani. Lici na Vrtoglavicu (vertigo):

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:44 01.09.2007

Re: Dobra ti je ova slika

DJ REMA ENERGY DJ REMA ENERGY 03:20 02.09.2007

Re: Dobra ti je ova slika

SJAJNO.....
Tarkovski Tarkovski 21:03 01.09.2007

Re; Blog

Da rezimaramo kritiku vlade tj. Djelica u ovom blogu:

1) Problem da li 14. Jun 2014 ili 28. Jul 2014 kao novi cilj ulaska u EU
2) Citat iz nekog casopisa (potpuno besmislen) koji se ne zeli spomenuti, imputira se da je Djelic rekao
3) Mesto sedenja u vladi je problem jer Djelic ne sme da bude blizu Kostunice da se ne bi zarazio.

Sjajno! Suvislo! Pravo u centar!

Mislim da bi trebalo da se grupise blog i da Kusovac, Nedeljkovic, Milic, Kovacevic, Miletic, Milenkovic, i ostali instalirani blogeri LDP i slicne sklonosti napisu jedan zajednicki blog jer svaki blog je deja vu. Mislim da im vlada i Djelic trebaju biti zahvlani jer samim tim kakva je “kritika” pokazuje koliko je ono sto rade u pravom pravcu.

Dakle, sigurno da vlada ne sme da bude imuna od kritike. Ali uzmite nesto sto je za kritiku stvarno. Donesite ideje. Govorite sa argumentima. Bez ideologiziranja. Bez crno bele predstave sveta u kojem je sve DSS / DS/ G-17 lose a druga strana sjajna. Verovatno vi to ne mozete. Ali nikada nije kasno pokusati, barem.

Apelirati na B92 da cvetaju stotine cvetova ne mozemo jer ocigledno crvene ljubicice iz kruga dvojke jako lepo mirisu a i isplate se.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:42 01.09.2007

Re: Re; Blog

tarkovski,
vi još malo pa postajete moj omiljeni komentator
prosto zadivljuje način na koji umete da: uprostite,
pojednostavite i selektivno obesmislite ono čega
se dohvatite.
+ površnost kojom se, izgleda, itekako ponosite
te vam u to ipak ne bih dirao...

+
Mislim da im vlada i Djelic trebaju biti zahvlani


ovde se, recimo, slažemo!

+
Apelirati na B92 da cvetaju stotine cvetova ne mozemo jer ocigledno crvene ljubicice iz kruga dvojke jako lepo mirisu a i isplate se.


jeste mudro – mada ne razumem...
milandez milandez 22:59 01.09.2007

Re: Re; Blog

tarkovski....jeste mudro – mada ne razumem...

Mislite li stvarno da je to ona ista sluzba koja je polagala na obrazovanje svojih kadrova? Nemaju oni vise vremena za to, koga nadju - to je! Poznaju se po tome sto spadaju u kategoriju opisanu kao: "lutajuci paralogizmi". Verujte, nije im lako u suceljavanju sa pojedinim blogerima.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:35 01.09.2007

Re: Re; Blog

Mislite li stvarno da je to ona ista sluzba koja je polagala na obrazovanje svojih kadrova? Nemaju oni vise vremena za to, koga nadju - to je! Verujte, nije im lako u suceljavanju sa pojedinim blogerima.


A jel mislite da im za to (blogovanje) i plaćaju?!
milandez milandez 01:04 02.09.2007

Re: Re; Blog

A jel mislite da im za to (blogovanje) i plaćaju?!

Pa, paralogizmi...
Tarkovski Tarkovski 01:57 02.09.2007

Re: Re; Blog

Mislim da im vlada i Djelic trebaju biti zahvlani ovde se, recimo, slažemo!
Ta ‘ajdete gosn’ Milenkovic budite i malo fer polemicar pa onda citirajte smisao onoga sto je receno, naime ono sto sam rekao a ne u pola recenice:
“Mislim da im vlada i Djelic trebaju biti zahvlani jer samim tim kakva je “kritika” pokazuje koliko je ono sto rade u pravom pravcu.”
jeste mudro – mada ne razumem...
Niko ne moze sve da razume, neko vise a neko manje. Ne brinite o tome.
ceda_urosevic ceda_urosevic 01:58 02.09.2007

Re: Re; Blog

E, neka si mu rek'o!
I njemu i svim gore pomenutim LDP instaliranim blogerima!

Sad ozbiljno.
Mikijeva slika ispod naslova-genijalna, moze da se spoji sa nekom Kenovom, pa zajedno na izbore, no za njih treba dobiti blagoslov od magistra i Uce.
Ja jos uvek ne verujem da se on ovo stvarno fotografisao. Pre mi je kao neka fora, zlonamerna naravno.

Ne znam koliki je prosecni ljudski vek u Srbiji, ali sve cesce pomisljam da su iz DSa mislili na onaj drugi, vecni zivot dok su sevali blicevi, osmesi i kratki rukavi kroz kampanju. Po najavama, ja bih te godine imao blizu trideset. A sto da cekam toliko? Idem ja u EU, bez vas luzeri, a vi prodajte tu pricu nekom vecem idiotu od mene i vas samih.

Izneverena ocekivanja, razocarenje i patetika - to je od DSa ostalo (svaka cast odredjenim clanovima), gospodo samo vam jos Ceca fali pa da svi zajedno zalijete za nase zivote koji cekaju, dok vam suze padaju na gore.

Crno bele su sve slike u Srbiji. Sa obe strane. Zato i jeste Srbija - Srbija. Kolor TV je daleka buducnost. Bar dok su oni ti koji steluju boju.
Giacomo Giacomo 09:20 02.09.2007

Re: Re; Blog

A jel mislite da im za to (blogovanje) i plaćaju?!

Hmm...., ovo nije naivno pitanje vec za razmisljanje. Nalazimo se na terenu gde je sve, ama bas sve moguce.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:44 02.09.2007

Hvala vam!

Niko ne moze sve da razume, neko vise a neko manje. Ne brinite o tome.


E, sad mi je već mmnnooggo, mmmnnnoooggoo lakše!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:45 02.09.2007

Re: Re; Blog

Fotografisao se, i to za pariski L'Mond!
Ima je u njegovoj knjizi.



Meni je, naravno, ubbeedljivo, al stvarno, najdraža fotka iz Božine knjige na kojoj su on i Šeron Stuon.

A ispod ima tekst:
Са америчком глумицом Шерон Стоун, Давос, 2005. Шармантна, лепа и паметна особа. Достојно сам бранио српске интересе

Vrh!
Unfuckable Unfuckable 11:59 02.09.2007

Re: Re; Blog

Nebojša Milenković
Fotografisao se, i to za pariski L'Mond!
Ima je u njegovoj knjizi.



Meni je, naravno, ubbeedljivo, al stvarno, najdraža fotka iz Božine knjige na kojoj su on i Šeron Stuon.

A ispod ima tekst:
Са америчком глумицом Шерон Стоун, Давос, 2005. Шармантна, лепа и паметна особа. Достојно сам бранио српске интересе

Vrh!


...pazi kad se odmah i ja prijavljujem da branim srpske interese pred Sharon ....missslim...Božek je stavio svoje nejako tijelo na oltar odbrane otadžbine....hvala ti Božek, nemoj više da nas braniš, stipu malo nas !
Tarkovski Tarkovski 16:39 02.09.2007

Re: Hvala vam!

Sada su ovi LDP-urbani-globalisti-arktivisti i njihovi prirepci nasli i da me finansiraju mracne sile :)))) Kakva logika za ostale stvari takva i za ovu.

Sada cemo da vidimo ko je sledeci na meti. Kada je bilo nekog pljuvanja po BS, onda je to izazvalo zgrazavanje, akcije, prizive i dozive za povratak. Sada jedan po jedan na licnoj osnovi se prozivaju clanovi vlade i bilo ko blizak. I onda je to primer demokartije. Razlictie arsini. I onda da im neko veruje.

Kritikujte ono sto rade a ne ko su. Niti dobijate simpatije niit radite bilo sta korisno. Nazalost.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:33 02.09.2007

pazi kad se odmah i ja prijavljujem

evo - malo branite
mada je ona slika s Božom mmnnooogooo, mmmnnnoggooo lepša!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:33 02.09.2007

da li možda (nehotice) i vi radite za LDP

Tarkovski,

prvo sam mislio da vam ne odgovaram – pošto sam ubeđen da to baš i nema nekog smisla – ili, što bi rekao, vama možda bliži Dobrica Ćosić: Ne polemišem s neistomišljenici... No, hajde da probam, al još samo jednom.

1. po kome tj. koga ja to pljujem ili prozivam na bilo kakvoj, pa i na ličnoj osnovi
2. smatrate li da su nosioci javnih funkcija sami unapred abolirani od bilo kakve
javne misli (ili kritike, svejedno) koja bi bila izneta na njihov račun
3. a otkud pa vi znate ko je to blizak članovima vlade (ako ste na mene mislili – koga sam to bliskog prozivao na ličnoj osnovi)
4. da li su i bliski pošteđeni bilo kakve (posebno argumentovane) kritike
5. da li vi po bilo kom osnovu ispunjavte kriterijum bliskosti
6. ukoliko je odgovor na pitanje br.5 tačan – da li i ovim obraćanjem vama kršim neko od vekovnih pravila slobode misli, izražavanja i javnog delovanja

Sad, ako dozvolite, i jedna lična impresija: pogledao sam malo i primetio da su vam komentari prilično stereotipni, da ne kažem baš monotoni ili, ne daj bože, dosadni ─ o čemu god da je reč, vaš ključni, ako ne i jedini “argument” počinje i završava sa: urbani LDP talibani, globalisti, arktivisti i tako to... Te, u (da)tom kontekstu imam, ako dozvolite, naravno, još dva pitanja:

1. zašto toliko pažnje obraćate, samim tim i posvećujete, kako sami mislite jednoj marginalnoj (političkoj) grupaciji, koja – pri tom- nema apsolutno nikakvo uporište u narodu kom pripadate
2. krenemo li stavom da je svaka reklama – pa i negativna, a posebno ako potiče od vas – poželjna, da li možda (nehotice) i vi radite za LDP

Eto, toliko, mada verujem da je bilo uzaludno... tj. teško da ćemo se (ikada) razumeti ili saglasiti pa mislim da je to činjenica koja svakako treba da vas raduje – ako ne više ono barem podjednako koliko i mene!
Ajd uzdravlje!
n.m.
Tarkovski Tarkovski 20:21 02.09.2007

Re: da li možda (nehotice) i vi radite za LDP

Vasa pitanja su retoricka a konstantancije promasene. Nema razgovora jer jednostavno vi gudite jednu istu promasenu pricu bez zelje da razumete napisano..

Koja javna licnost, vas politicki neistomisljenik, je sledeca zrtva verbalnog linca na blogu?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:27 02.09.2007

ISTOMIŠLJENICI - ili:u šta li vi gudite...

a)
Nema razgovora jer jednostavno vi gudite jednu istu promasenu pricu bez zelje da razumete napisano..

UPRAVO TAKO!
tj. slažem se u potpunosti


b)
Koja javna licnost, vas politicki neistomisljenik, je sledeca zrtva verbalnog linca na blogu?

nijedna javna ličnost do sada nije bila žrtva mog verbalnog linča ni na blogu ni inače!

eto, vi meni ne odgovarate a ja sam prema vama ovaj put bio retorički fin...

c) a da vi lepo malo promenite blog...
šta mislite - predlog vam je, verujem, prihvatljiv...
Tarkovski Tarkovski 23:25 02.09.2007

Re: ISTOMIŠLJENICI - ili:u šta li vi gudite...

Odlicno, evo da se i slozimo da vi gudite jednu istu promasenu pricu bez zelje da razumete napisano.
nijedna javna ličnost do sada nije bila žrtva mog verbalnog linča ni na blogu ni inače!

Pitajete to Ilica, Vukadinovica, Djelica, .. i da li ce da se i oni sloze sa tim.
a da vi lepo malo promenite blog...

Ah, gle. Sada vama smeta kritika. Uz vas nebrojane ponavljace mantre zasto par glasova - ukljuci i moj - toliko smetaju vasim jakim argumentima?
I sad na lov na novu metu. Jos nekoga cete ovde staviti na stub srama, raskrikati mracnu pozadinu, irzlozitii podrugama, ironijama, ...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:38 02.09.2007

Re: ISTOMIŠLJENICI - ili:u šta li vi gudite...

žao mi je, al sttvaarrrnnooo ne vredi!
skyspoter skyspoter 21:05 01.09.2007

datum konacnog prikljucenja EC

2014??
zar on priznjae da je vlada, ciji je on ministar , tako spora u donosenju zakona za brze prikljucivanje? Ili vlada ceka da se ugasi Haski Tribunal 2010 bez isporuke Karadzica i Mladica pa da onda krene u osvajanje zapada?
man ray loves me man ray loves me 21:18 01.09.2007

da, ali...

Jos uvek mislim da se Djelic, kao i Djindjic nekada, trudi da igra malo s njima, malo protiv njih. Sta su alternative pred 'DB cudovistem' koje je nasa stvarnost? Da ode u inostranstvo i zivi svoj zivot, ostavljajuci im da se sire i truju tu malu prciju. Ako ostane, kao neko ko je u manjini, mora nekako da manevrise, da se prlja, i da se nada da ce u finalnom skoru uraditi vise dobra nego loseg.
Smeta mi kad ljudi kritikuju Djelica. On ima daleko vise obrazovanja, svesti o javnom delovanju i ideje o tome gde i kako nase drustvo treba da ide od bilo kog drugog naseg politicara. On je na sasvim drugom nivou u odnosu na improvizatore u DSu, da ne pominjem druge stranke. Tadic je srednjoskolski nastavnik, Jeremic neuspesan fizicar, Krle 'savetnik' i sve tako. Trivijalno je kritikovati Kostunicu, to svako ima pravo, jer je svako od nas vise radio i trudio se. Djelica malo teze, nema mnogo ljudi u Srbiji koji su isli na Harvard.
Taj vidovdanski ispad je samo pokusaj da se malom, tupavom, vecinskom gradjaninu Srbije govoreci njegovim jezikom posalje pozitivna poruka o integrisanju u Evropu, za promenu od gazimestanskih drkanja koja obicno dobija. Jer ipak od tog malog kretena koji cita Kurir, radi u Zastavi i trese se da ne ostane tehnoloski visak zavisi nas ulazak u Evropu.
G r o f G r o f 21:44 01.09.2007

Re: da, ali...

On ima daleko vise obrazovanja, svesti o javnom delovanju i ideje o tome gde i kako nase drustvo treba da ide od bilo kog drugog naseg politicara. On je na sasvim drugom nivou u odnosu na improvizatore u DSu, da ne pominjem druge stranke.


Mrlm, slažem se sa tobom, ali mora se imati čvrstina, bar u onim stavovima, koji su kostur njegovog političkog profila,
"Mali tupavi" gradjanin Srbije itekako poštuje, doslednost i principelnost.. Bez toga, političar je, samo, još jedan jeftini profiter na muci naroda.
man ray loves me man ray loves me 21:51 01.09.2007

Re: da, ali...

Mali tupavi" gradjanin Srbije itekako poštuje, doslednost i principelnost..

Ma jok, bas u tome je fora. Mali tupavi gradjanin Srbije jos uvek pamti Goli otok i rang liste za raspodelu stanova, on se samo plasi i cuti i nista vise. Za njega je bilo koji lajavi krelac tipa Toma super, a Djindjic 'budala'. Komunizam je unistio moralno tkivo naseg drustva, ono kod vecine ne postoji.
milandez milandez 22:48 01.09.2007

Re: da, ali...

man ray...
Komunizam je unistio moralno tkivo naseg drustva, ono kod vecine ne postoji.

Prebrzo kretanje iz sela u grad je jedini razlog - a tacno je da ga je komunizam ubrzao.
G r o f G r o f 23:04 01.09.2007

Re: da, ali...

Komunizam je unistio moralno tkivo naseg drustva, ono kod vecine ne postoji.


Reč "komunizam" se frljoka bez veze. Pre bih rekao da je "moralno tkivo našeg društva", uništilo komunizam...haha.
man ray loves me man ray loves me 23:09 01.09.2007

dobro, onda sinonim za komunizam:

Istrebljenje gradjanske klase + 1984 na preostalom stanovnistvu.
vucko vucko 21:18 01.09.2007

Vidovdan

Meni se baš sviđa ideja da se Vidovdan veže za neke srećnije trenutke nego za kosovski boj i sarajevski atentant.

To mu nekako dođe kao poen u gostima :)
nsarski nsarski 21:22 01.09.2007

Re: Vidovdan

Meni se baš sviđa ideja da se Vidovdan veže za neke srećnije trenutke nego za kosovski boj i sarajevski atentant.


Za studentske demonstracije 1968?
angie angie 22:40 01.09.2007

Re: Vidovdan

Za studentske demonstracije 1968?


saglasna!
nsarski nsarski 23:10 01.09.2007

Re: Vidovdan

Aj' malo trol:

Nekoc je neko provalio da se ne kaze "slozan" nego "saglasan" jer se, jelte, cepanice slazu a ljudi usaglasavaju - to je, navodno, bila opaska nekog ucitelja u gimnaziji, i za pogresnu upotrebu reci se dobijao kec ko vrata.
To mi vec malo ide na zifac, znate. Slusajte malo kako ljudi govore.
Usaglasavaju se politicari (obicno kad hoce masno da slazu), ljudi su "slozni", ili "neslozni". Ono CCCC ne znaci, nadam se ne znaci "Samo Saglasnost, itd..."
I svakome ko je zapeo za "saglasnost" predlazem da onom kelneru u kafani "Slozna Braca" predlozi da promene naziv u "Saglasna Braca". Dobice sifon u glavu, kladim se.
Nisam ja nikakav strucnjak za jezik, ali ovo mi deluje kao nepotrebna pedanterija.
Kraj trola:)
Ja tako mislim. Ko se ne slaze, nek bude saglasan, ili nesaglasan, ako vise voli.
I, angie, ja se sa tobom slazem:)))

P.S. Secam se da sam jednom citao visetomnu raspravu da li je ispravno reci "aterirati na Mesec" buduci da covek tamo ne moze da se "prizemlji" vec samo primeseci, pretpostavljam. A na Mars? Pa su nudili "aluniranje" i slicne besmislice. Well, aterirati znaci sleteti na cvrstu podlogu, ali je, hebiga, iz istorisko-kosmickih razloga odomacena rec "prizemljiti", gde se referenca na nasu planetu izgubila.
Mi i dalje kazemo "zalazak Sunca", iako je to obicna laz.
Pedanterija, rekoh.
angie angie 00:29 02.09.2007

Re: Vidovdan

Pa slazesh se sa mnom u nechemu, a ja sam sagalasna sa tvojom (politichkom) opaskom!

Chak se slazemo da je ovako korektno techeno, ako si saglasan?:)))
G r o f G r o f 00:57 02.09.2007

Re: Vidovdan

Slažem se sa Vašim nastojanjem da delujete pametno, ali nisam saglasan sa prezentovanim stavovima...
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
nsarski nsarski 01:29 02.09.2007

Re: Vidovdan

Ako dobro slozimo glasove, uvek cemo pevati u saglasju.
-petar- -petar- 10:01 02.09.2007

Re: Ateriranje na Vidovdan

begin{troll}
Elem, samo da iskazem moje najdublje slaganje sa nsarskim da je (u)saglasavanje precenjeno.
Tj. to (ih) valjda uce na (tom) pravnom fakultetu, da nikako ne treba reci 'slazem se' vec 'saglasan sam'. Ok.
Ali, onda, sta ja vidim: 2 gosta u politickoj emisiji na TVu, neke poznate face, i onda se prepiru oko necega, jedan kaze da se 'slaze', a drugi ga ispravlja, poducavajuci ga sta je pravilno.
Hah, tipicna zloupotreba jezika i situacije, covek pravi lake poene i dezorijentise protivnika sluzeci se metodama uciteljice iz nizih razreda osnovne skole... Mislim se, jel to nivo i nacin diskusije ozbiljnih ljudi, kakvi politicari i pravnici pretenduju da budu. Kad god cujem nekog politicara u medijima kako nekog ispravlja na takav ili slican nacin, ja se najezim, jer vidim da je u pitanju verbalno prepucavanje a ne razgovor o sustini problema.
end{troll}
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:46 02.09.2007

Re: Ateriranje na Vidovdan

властан сам да се сaгласим са вама!
angie angie 16:19 02.09.2007

Re: Ateriranje na Vidovdan

pa dobro, jesmo li vishe saglasni da smo se slozili?!
nsarski nsarski 19:08 02.09.2007

Re: Ateriranje na Vidovdan

Ja mislim da jesmo:)
Vidovdan = dan pametnije mladosti.
akai akai 00:37 02.09.2007

Nikad mi nije bio narocito simpatican...

... a njegov lik i delo (koje bas i nije neko) me je prestalo zanimati kad je pristao na vicepremijersko mesto. Nikada, ni po koju cenu, ne bih tako spustio sam sebi niti dozvolio drugima da mi to ucine. ali Bozi izgleda ne smeta da bude ljiga. Da ne preteram, bilo je momenata kad mi je bio i simpatican, narocito kad je oponirao Dinkicu (kojeg jos manje mogu da smislim). Da ne bude zabune, nisam radikal, obojicu sam imao prilike licno da upoznam.
Mungos Mungos 04:15 02.09.2007

Nebojsa & ostali...

... imadosmo mi u O.S. jednog Bozu koji je po svemu bio razlicit od ostalih... Osim po izgledu (vrlo visok, mrsav & ridjokos, sa najsmesnijim cvikerima koji su mu vrlo smekerski stajali!), zaista je imao "nos" & viska energije da se upetljava u razne organizacije, kruzoke, pokrete, akcije...Medjutim, sva njegova zalaganja su bila "bez mesa", vise verbalna.. ALI, nekako je brzo - od "Boza zvani pub" - stekao nadimak - Boza-Lazov...

Da l' mi se to istorija (tako brzo) ponavlja?

Mungos, The Bozopoklonik

"Kome zakon lezi na jeziku, ruke mu smrde na vazelin!" (Njegos & Ja)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 08:17 02.09.2007

Ja pisah ranije neek Blogove o

pomenutom potpredsedniku...al od njega ni pisma , ni razglednice...Ostalo mi je da cekam obecanog Bred Pita, iz Kramontane....Ali sam zbog toga od velikog broja blogera bio napadnut..kako mu ja "potkopavam temelje">ETo, Srbija pamti, ponesto

Pozd
BKC
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:47 02.09.2007

BKC,

BKC,
ma javiće se on, ne gubite nadu.
mislim, znate ono nada umire poslednja, i tako to...
poz.
n.m.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:00 02.09.2007

Re: Ja pisah ranije neek Blogove o

Ostalo mi je da cekam obecanog Bred Pita, iz Kramontane

U bre Cole,
A što (samo) Bred Pita?
Mislim, valjda i našu Anđu?!!!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 07:26 03.09.2007

Re: Ja pisah ranije neek Blogove o

Koliko se secam ON je dao obecanje da ce LICNO privesti pomenutog glumca u bgd! Otuda...! Sto se mene tice...ta druga opcija (andja) je daleko bolja varijanta, naravno!
poz
BKC
akai akai 07:41 04.09.2007

Re: Ja pisah ranije neek Blogove o

Obecao je, ali obecao je i da ce biti premijer. "Pise Hund, al pise i Mile".
Ovako mozeda kaze - da sam premijer dosli bi (doveo, priveo...) bih, ali posto nisam - Imate Micu Trofrtaljku.
tolerantan tolerantan 09:32 02.09.2007

Ma nemojte !

Ispada da je Đelić lud ! Čim se nešto ne uklapa u vaš crno-beli svet, odamh krene pljuvanje !
-petar- -petar- 09:37 02.09.2007

ok

ali ipak je Djelic jedan od retkih profesionalaca i razumnih ljudi u ovoj vladi, i sigurno da mu nije lako da balansira izmedju Velimira Ilica i Kostunice. Tako da ga ja ne bih kritikovao, nisu ove izjave bas tako ozbiljne (sem ona za prvu proevropsku vladu, koja je verujem pogresno preneta). Nekoliko vrbalnih gafova i ovo sto kaze za ugovor, da je stetan, ali sta sad, takva je situacija da se mora raditi sa Ilicem i ostalima u ovom renutku. A ipak postoje Ok ljudi u vladi koji dobro rade svoj posao, i cenim da je u ovom trenutku njbolje ne talasati previse i pustiti da oni koji nesto vrede 'povuku' koliko mogu; talasanje u ovom trenutku po meni je stetno, treba biti spreman za 'akciju' kada vlada stvarno pocne da puca po savovima, za sada nekako (jos uvek) funkcionise... Znaci, samo pitanje tajminga, rekao bih.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:49 02.09.2007

pamtite valjda

ipak je Djelic jedan od retkih profesionalaca i razumnih ljudi u ovoj vladi, i sigurno da mu nije lako da balansira izmedju Velimira Ilica i Kostunice


Uopšte nije pitanje da li je lako balansirati između Koštunice i Velja
– već iz kog razloga neko ko sebe smatra osobom od političkog integriteta uopšte pristaje na takvu ulogu!
Posebno, ako pamtimo izjave tipa da teška srca napušta bankarstvo i sl. – ali da bi bio premijer.
Jer su, građani Srbije, jelte, tako glasali – i tu nema kompromisa, pogađanja, i tako to...
pamtite valjda
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:07 02.09.2007

Može i ovako

sigurno da mu nije lako da balansira izmedju Velimira Ilica i Kostunice


KO S KOŠTUNICOM TIKVE SADI - VELJO MU JE DRUG!
Unfuckable Unfuckable 22:39 02.09.2007

Re: Može i ovako

Nebojša Milenković
sigurno da mu nije lako da balansira izmedju Velimira Ilica i Kostunice

KO S KOŠTUNICOM TIKVE SADI - VELJO MU JE DRUG!

...a Mihajlov - drugarica !

...reci to Kenu ....
Jerry Jerry 11:29 02.09.2007

...

Izgleda da je i Boža derikoža primio neku zarazu od Voje i Velje pa već spominje Vidovdan 2014 , a ja se pitam šta bi sa onim obećenjem iz 2000. godine da ćemo u EU ući 2007. , pa 2010. godine i na kraju je došlo 2014. godine i to baš 28. juna . Bolje da je rekao :"samo se vi nadajte !" - nego neka lažna obećanja čije ispunjenje ne zavisi od nas nego od EU ili građana EU , ako se potvrde na referendumu .
sentinel26 sentinel26 11:33 02.09.2007

Vratire onu prvu sliku

Gospodine Milenkoviću, dodajte onu prvu sliku (koju ste zamijenili) na kraju teksta.
Svi misle da Božidar , na toj slici, pokazuje na zgradu vlade, on ustvari stopira.

Priključenje Srbije EU:
Mislim da je Božidar kroz humor htio da kaže da će Srbija sa ovakvom vlašću u EU stići 2140.godine.
Nije bio na času matematike kada su učili permutacije i kombinacije.

Ako je Božidar Djelić zaista izjavio da je ovo na delu ".... prva istinska većinska proevropska vlada posle pada Miloševića, onda to treba shvatiti veoma ozbiljno.
Ne bi bilo lijepo da to tumačimo kao njegov pokušaj kupovine naklonosti partnera ka kandidaturi njegovog šefa stranke za šefa Države.

Ona riječ "većinska" bi mogla da se tumači da je neka manjinska (prethodna) vlada isto bila i demokratska i proevropska.
Očigledno je pred formiranje ove vlade u DS-u Božidaru skuvana neka čorba od koje mu je sada muka i od koje ostaju trajne posledice.

Svaka vlada izabrana na slobodnim izborima po demokratskoj (i zakonitoj) proceduri ima pravo da sebe naziva demokratskom a atribut "proevropska" može da dodeljuje jedino Evropa (ili EU ako je na to mislio). Do sada smo čuli samo nešto o "proevropskom potencijalu". Rezultata još nema ni na vidiku.

Afera koncesije:
Božidar Djelić: - "To nije afera ove vlade!"
Meni ovo liči na dokaz da je Božidar na nekom večernjem brzometnom kursu "prekvalifikovan" i zato sada ovako potcenjuje poreske obveznike i vrijedja gradjane Srbije. Nije imao takav običaj ranije.

Ako se malo zaviri u opis poslova njegovog ministarstva, u ono što je obećavao sa onim što (radi) govori, svejedno je više gde sjedi.

P.S. Večeras gospodin Božidar gostuje u emisiji kod gospodje Bećković zajedno sa Djordjem Vukadinovićem. Ko pogodi pobjednički "Utisak nedelje" dobija nagradni put - posjeta graničnom prelazu Ranče.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:12 02.09.2007

MOLBA ISPUNJENA!

Gospodine Milenkoviću, dodajte onu prvu sliku (koju ste zamijenili) na kraju teksta.
Svi misle da Božidar , na toj slici, pokazuje na zgradu vlade, on ustvari stopira.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:36 02.09.2007

Re: MOLBA ISPUNJENA!

o b a v e š t e nj e:
komentar Re: MOLBA ISPUNJENA!
obrisao sam zbog neumesnih insinuacija na račun gospodina B.Đ.
te bih i njegovog autora zamolio da se od sličnih ubuduće uzdrži!
unapred zahvalan
n.m.
sentinel26 sentinel26 18:06 02.09.2007

Re: MOLBA ISPUNJENA!

Slažem se. Komentar je bio zaista dvosmislen da je mogao da se tumači svakojako što nije bila ni moja želja.
U svakom slučaju ja se zahvaljujem jer ste mene zaštitili.
Hvala i za sliku.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:00 02.09.2007

Re: MOLBA ISPUNJENA!

e, to je već bolje
pozzz.
n.m.
Unfuckable Unfuckable 22:40 02.09.2007

Re: MOLBA ISPUNJENA!

Nebojša Milenković
Gospodine Milenkoviću, dodajte onu prvu sliku (koju ste zamijenili) na kraju teksta.
Svi misle da Božidar , na toj slici, pokazuje na zgradu vlade, on ustvari stopira.


..ma jok, Bozek tu slikovito opisuje kako je bilo sa Sharon....onako - srpski !
Jerry Jerry 11:35 02.09.2007

Đinđićeva vlada

"Obrazlažući rad Vlade u prvih 100 dana Đelić navodno izvalio, ni manje ni više to "da je Vojislav Koštunica jedini prodemokratski premijer, a njegovi ministri prva istinska većinska proevropska demokratska vlada posle pada Miloševića"!!! "

Čini mi se da je zaboravio na čoveka koji ga je doveo u Srbiju, na dr. Zorana Đinđića i na njegovu vladu u kojoj je bio ministar finansija .Ovde se izgleda neke stvari brzo zaboravljaju , da bi se nekom uvuklo u dupe!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:01 02.09.2007

Zašto volim Utisak nedelje

E, a sad me neće biti malo duže vreme
i nemoj molim vas neko da me uznemirava:
u Utisku nedelje gostovaće Đorđe!
Jjjjjjuuuuuuuuuuuuppppppppiiiiiiii !
vucko vucko 20:42 02.09.2007

Re: Zašto volim Utisak nedelje

Jjjjjjuuuuuuuuuuuuppppppppiiiiiiii !

Ovo se zove Đokista! :)
Gadic Jedan Gadic Jedan 21:40 02.09.2007

Djokista ja


Djordje nije kao ja gadic jedan, nego GAD POKVARENI, mucitelj studenata, koji na ispitima kao ispitivac pokazuje vecu nervozu nego studenti, skace i zajeda sa sve zvakom u ustima koju preziva kao krava travu. Predaje dva predmeta, politicku filozofiju i istoriju filozofije 3!!!
Predavanja su mu skromna, jedan oskudan tip sve u svemu. Ko li ga postavi tamo, da mi je samo znati??
Jerry Jerry 22:06 02.09.2007

Re: Djokista ja

Da nije isti koji je i Mikavicu postavio da predaje istoriju na fakultetu ?
Gadic Jedan Gadic Jedan 22:31 02.09.2007

Re: Djokista ja


Tako je, to je taj isti, i Kojen verovatno, i ostala ideoloska bratija, ima ih jos, sire se kao zaraza!!!
Kojen je isto tako divan i na predavanjima i na ispitima, eno pola studenata odustade od studija
zbog tog pametnjakovica.
Nadam se da ce veceras posle UTN-a da se updejtuju ovde, da vide koliko ih volimoooo!!!!!!!!!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:38 02.09.2007

KALIMERO – jedno smešno pile!

ljudi, pa nemojte tako, ja evo, recimo, pri čistoj svesti
dakle zdravog razuma, priznajem
da mi gospon đorđe itekako jeste drag
i kao filozof i kao patriota
e a još sad kad sam čuo da je učestvovao i na seminaru
o kulturnoj politici (tj.nedostatku iste) na Tari čovek je
definitivno, ali форевер, postao moj idol!
no, pošto je ovo ipak blog o gospon boži đeliću
ko bi malo da se divi đorđu, prateći ovaj link
može da lepo ode na blog posvećen upravo đorđu prateći ovaj link
može da lepo ode na blog posvećen upravo đorđu


a pošto se, kako saznasmo, gospon đorđu sviđa kalimero
ne mogu a da svom idolu ne uputim mali kompliment:

Gadic Jedan Gadic Jedan 22:41 02.09.2007

Re: KALIMERO – jedno smešno pile!


Izvini, nisam bio tada ovde, nisam ucestvovao moram malo da se posvetim Djordju, volim to voliiiiiiiiiiiim!!!!!!!!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:46 02.09.2007

кад човек воли!

ок. онда, можеш мало
немој само ништа да га вређаш
јер то нећу трпети – јербо:
ukoliko iko posle večerašnje emisije sumnja
da je gospon đorđe pravi patriota onda, (bar što se mene tiče),
ili neka menja zemlju ili neka menja blog!

a pošto s linkovima večeras nešto ne ide blog o đorđu
imaš među mojim starim tekstovima - ili ovako:

http://blog.b92.net/text/633/JUNAK%20NA%C5%A0IH%20DANA%20%E2%80%93%20RU%C5%BDAN%20SAN%20%C4%90OR%C4%90A%20VUKADINOVI%C4%86A/
Gadic Jedan Gadic Jedan 22:51 02.09.2007

Re: кад човек воли!



Nisam gledao, ali nisam ni sumnjao, to je covek koji ima stav!!!!!!!!!!!!!!!!
Ako nije zvakao zvazbuku uzivo onda necu, necu da se igraaaaaaam!!!!!!!!!!
adam weisphaut adam weisphaut 23:27 02.09.2007

Re: кад човек воли!

Ako pod stavom podrazumevas ogromnu kolicinu malicioznosti zacinnjenu minucioznoscu pa sve to spakovano u njegovu sarmantnu pametnu knjisku pojavu i nenadjebivo milozvucno vrskanje onda da, on ima stav!
jankovicf jankovicf 23:54 02.09.2007

koji list?

Posto ne citam dnevnu stampu, zanima me koji je list bio u pitanju jer to mnogo govori. Jer ako se zaista radi o tabloidima tipa Kurir, Blic, Press onda je to verovatno "novinarska patka" kao i obicno. Medjutim ako se radi o Vecernjim Novostima, Politici, Danasu onda nesto stvarno nije u redu sa Djelicem...
Ja licno nisam simpatizer ni jedne stranke niti cu ikada (bar u doglednoj buducnosti) glasati za ijednu, ali mi se cini kako B92 polako gubi svoju objektivnost koja im je bila zastitni znak.
Gagi Gagi 01:52 03.09.2007

Komentar

Kao drugi čovek Vlade, Đelić bi svakako morao da zna da Srbi kao inokosan narod imaju dve Nove godine pa onda, jelte, sasvim prirodno imaju i dva Vidovdana. Dakle, da li je Đelić mislio na onaj od 14. ili možda na onaj Vidovdan od 28. juna!? Mislim, reći ćete, evo izdajnici sa B92 bloga opet cepidlače ─ i to, ni manje ni više nego za 14.dana više-manje. Možda je i tako, međutim, imamo li u vidu činjenicu da život ne može da čeka držim da je i ova simbolika itekako bitna. U slučaju Vidovdana 2014.godine posebno!


Ako bas zelite da cepidlacimo... Vidovdan se slavi 14. juna po starom (Julijanskom) kalendari ILI (Naglasak je na ili. Ovde ne stoji i.) 28. juna po novom (Gregorijanskom) kalendaru. Znaci nema dva praznika, to je jedan praznik u jednom te istom danu, samo se on oznacava razlicitim brojevima u razlicitim kalendarima. Sumnjam da ovo niste znali kao i vecina ljudi koji dolaze na ovaj blog, pa zaista mislim da je rasprava o ovome cepidlacenje.

Ne verujem da je Đelić do te mere neobavešten (može i neupućen, svejedno) da ne zna kako je upravo Vidovdan (14. jun) bio datum kada je srpski patriota Gavrilo Princip, u Sarajevu, junački (iz zasede, naravno) ubio autstro-ugarskog prestolonaslednika Ferdinanda i njegovu trudnu suprugu i time započeo Prvi svetski rat!


Prvo, sta vam znaci ono "junacki" pa zatim u zagradi "iz zasede"? Ovo podseca na komunisticku propagandu, po kojoj u partizanskim filmovima kad partizani ubiju Nemce iz zasede onda je to promisljeno, pametno, takticki, lukavo... a kad Nemci ubiju partizane iz zasede onda je to podmuklo, mucki, zlocinacki...
Drugo, cisto sumnjam da je Gavrilo Princip hteo da izazove svetski rat svojim postupkom. Rat je samo provociran ovim cinom, a izazvan je stavovima Austro-ugarske, Srbije i ostalih sila koje su podrzavale jednu od ove dve strane nakon atentata. Mozda je Princip u liku Ferdinanda video samo okupatore protiv kojih se treba boriti.

Kako su ovu simboliku primili Đelićevi politički partneri u Evropskoj uniji još uvek se ne zna...


Kao sto rekoh, sumnjam da oni vide istu simboliku kao i vi. Drugo, cak i ako vide takvu simboliku, mislite li da ce zbog toga biti kivni na Djelica i Principa? Mislite li da EU danas bastini neko nasledstvo i ideologiju na kojoj je sazdana Austro-ugarska pa ce se zbog toga naci izuzetno povredjenim?!

Druga Božina izjava u prilog tezi o Koštunici kao prelaznom stanju svakako je gaf sa prekjučerašnje otvorene sednice Vlade kada je, po pisanju omiljenog tabloida vladajuće Srbije, obrazlažući rad Vlade u prvih 100 dana Đelić navodno izvalio, ni manje ni više to "da je Vojislav Koštunica jedini prodemokratski premijer, a njegovi ministri prva istinska većinska proevropska demokratska vlada posle pada Miloševića"!!!


Vi se sad ponasate kao i taj list. Pokusavate da izvucete neke duboke zakljucke iz obicnog lapsusa. To vam ocigledno ne uspeva.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:47 03.09.2007

Re: Komentar

gagi,
epa vala - ako si mi ga rek'o
mislim, svaka ti valja!
šta da kažem - mnogo sam
naučio...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:59 03.09.2007

Re: Komentar


Sto kaze nas narod - covek se uci dok je ziv:)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:39 03.09.2007

Re: Komentar

pa jeste!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:11 04.09.2007

šesti princip - trajno trpno stanje...

ovih dana iz redova dss, na ovaj ili onaj način, ponovo se aktuelizuje i onaj čuveni šesti princip
o tzv. podeli odgovornosti. zapravo o podeli srbije.
znate, to je ono kad su koštunica i veljo insistirali da vk. bude premijer a da za uzvrat oni posle na
predsedničkim izborima podrže borisa tadića!
tada je ds pričala da predsednički i parlamentarni izbori nemaju veze jedni s drugim, to jest da se
te dve teme ne mogu mešati... te je ds odbacila šesti - kako bi boža đelić postao premijer!

e sad ih gospoda koalicioni partneri podesćaju upravo na to. u stilu:
šesti princip bi za nas bio apsolutno prihvatljiv - ali njega je odbacila upravo demokratska stranka!
mislim sttttvvvvaaaarrrrnnnno...

u prevodu, tj. naravoučenije još jednom:
Ko s Koštunicom tikve sadi - Veljo mu je drug!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana