B92 Blog    Članovi    Daniela Stojkovic    O tridesetima iskreno

Daniela Stojkovic
14:21
NED
08
FEB

O tridesetima iskreno

Kada mi je bilo 22 odselila sam se za Englesku. Sama. U to vreme nisam tome pridavala neku veliku vaznost. Sada kad razmisljam o tom vremenu poprilicno sam ponosna na “muda” koja sam imala u tim ranim godinama.

 

Mogu se poprilicno gadno napiti ako je u situaciju umesana tekila. Dzin i ja takoder nismo veliki prijatelji. Jednom sam prosula punu casu devojci u lice i pokvarila nekoliko okupljanja pod njihovim uticajem.

 

Poznajem nekoliko ljudi koji su odrasli s konjima, bili u njihovom okruzenju cak i pre no sto su mogli da hodaju. Osecam u isto vreme ljubomoru i totalno postovanje prema njima i prirodnom nacinu na koji jasu.

 

Iskreno je ako kazem da bi dala bilo sta na ovome svetu da mogu da vladam Spanskim (Castilian), Arapskim, Japanskim i Francuskim kao “native speaker”.

 

Imam zelju da posetim Mongoliju od kada sam u jednom muzeju u Londonu videla izlozbu njihove umetnosti. Pomalo sam razocarana cinjenicom da se Mongolija reklamira u turistickim brosurama.

 

Kada sam u Nju Jorku osecam da zaista zivim. Kao da sva zivotna energija prede iz trotoara kroz moja stopala i obuzme moje citavo telo dok lutam ulicama. Nedostaje mi vise no sto to mogu reci.

 

Znam da sam sada na zivotnom raskrscu. Neckam se da donesem bilo kakvu odluku, ali sa sigurnoscu znam koje su opcije predamnom. Sve vise osecam jaz izmedu materijanog sveta i sve sam bliza recima. Manje radim rukama, vise glavom. Ali jasnih formi jos uvek nema, samo osecaj.

 

Ponekad se brinem o jednoj crti mog karaktera. Neopreznoscu. Ali do sada mi je samo obogatila zivot. Secam se da kad sam jednom bila u Petri, na iskopavanjima, bilo je zabranjeno konjima ici kroz kanjon do lokaliteta. Ta cinjenica me je iritirala do besvesti. To sam i rekla jednom od konjusara. On je predlozio da se nademo u sumrak kad je lokalitet zatvoren. Pristala sam. Sa dva arapska konja prosli smo selom prema otvorenoj ravni da bi se popeli na stenu iznad grada. Videla sam Petru ispod nas u zalazak sunca koje je obasjavalo crvene stene. To vece nisam videla niti jednu zenu u selu, samo muskarce i decake koji su bili prilicno iznenadeni mojom pojavom. Mozda je ovo bilo opasno, ali ujedno i jedno od najlepsih iskustava mog zivota. 

 

Kada bih mogla i kada bi bila disciplinovana da se o njima brinem na pravi nacin volela bih da imam akvarijum, slavuja i kameleona. I Vijetnamsko “pot-belly” prase i malog magarca u dvoristu. Mastam i o tome kako bi bilo lepo da mogu da namamim lastavice mojoj kuci. I zabe. I leptire. I kolibrije.

 

Na studijima sam naucila da razmisljam. Ispravno. Sada znam da sam bila vise nego privilegovana sto sam imala mogucnost da se skolujem. Mozda ne toliko zbog studija samih vec zbog onoga sto danas jesam.

 

Nema nista lepseg nego kada koristimo telo kao nacin izrazavanja. Zato volim da gledam ljude koji plesu. Volim tango i volim da gledam predstave modernog plesa. Probe mozda cak i vise.

 

Ne volim da pricam preko telefona.

 

Cesto se osecam kao nesto okruglo koje pokusava da se smesti u nesto sa uglovima.

 

Fascinira me urbanizam. Nacin na koji se gradovi razvijaju me totalno opcinjava. Mozda zato sto jos uvek ne vidim granicu gde ruralno prerasta u urbano.

 

Ja jednostavno ne dajem sve od sebe u mom profesionalnom zivotu. Ovo ne mogu da pridodam neimanju talenta ili mogucnosti. Ako se iskreno pogledam u ogledalo, moram priznati da sam pomalo lenja, ne zelim da tesko radim, rade rucam sa prijateljima ili mastam.

 

Volela bih da mogu da sijem. Ali kad pogledam kako usijem dugmad znam da je ovo nemoguce.

 

Umem da sama napravim svoje cipele. Naucila sam to u Londonu na kursu od devojke koja se zove Kayo. Ona je imala najlepsu prirodno crnu kosu koju sam ikada videla i umela je da podriguje kao muskarac.

 

Volim slane stapice punjene kikiriki puterom.

 

Dok sam odrastala secam da sam htela sam da budem veterinar. A onda u skoli sam se susrela sa hemijom i matematikom. I razumela samo praktican deo.  Ali teoriju, pritom jos zamagljenu brojevima, ne. Zalim sto nisam barem pokusala. Moja karijera me je odvela daleko od zivotinja, ali znam, ovoliko godina kasnije, da sam potpuno opustena u njihovom okruzenju. Cini se i one.

 

Vazno mi je da moje ime pisu ispravno.

 

Moj suprug i ja imamo beskrajnu diskusiju o tome sta reci nasoj deci* o buducnosti. Kazem ja: “Nauci zanat sine.” On kaze: “The white-collar world is the only world.”

 

Pricajuci o deci* jos uvek nisam sigurna da li da ih donesem na ovaj svet. Znam da postoji mogucnost da mogu da zazalim ako ne, ali mi to nije valjan razlog. Sumnjam u moje roditeljske sposobnosti.

 

Jos uvek znam napamet celu Santa Maria della Salute. I znam svaku epizodu Six Feet Under.  

 

Ponekad, ali samo ponekad, zelim da mi je kosa kratka.





Komentari (49)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski  14:30 08.02.2009
Preporuka: 0

Lepo i iskreno.

#Link  Replika: 6
A ono za Mongoliju - jel to zbog konja? Mislim, oni su tamo deo zivota.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  14:41 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo i iskreno.

Hvala.
A ono za Mongoliju - jel to zbog konja? Mislim, oni su tamo deo zivota.

Ne, ne samo zbog konja. Mada ako mogu da mastam bilo bi lepo putovati na ledima konja kroz Mongolijske stepe. Ono sto me manje privlaci u ovoj situaciji je stanje moje straznjice nakon istog putovanja.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
r0811n  14:51 08.02.2009
Preporuka: 1

Re: Lepo i iskreno.

O tridesetim iskreno.
A onda dodje vreme - o pedesetim neiskreno.
Treba imati snage biti iskren u pedesetim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  14:56 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo i iskreno.

Javicu kad stignem, ako budem imala srece. Ni ovo nije bilo lako.
A zasto o pedesetima neiskreno?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
r0811n  22:57 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo i iskreno.

Daniela Stojkovic
Javicu kad stignem, ako budem imala srece. Ni ovo nije bilo lako.
A zasto o pedesetima neiskreno?


Videces. U tridesetim ne samo da ima jos mnogo nade vec ima i premalo poraza.
U pedesetim nade gotovo da i nema, poraza i stvari kojih se covek stidi a koje vise ne moze da popravi - i previse.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  00:03 09.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo i iskreno.

Kad ovo procitam cak i ne zelim da dodem u peresete. Mozda si u pravu. Neznam, ali zelim i da verujem da ce i pedesete doneti ono sto treba da donesu i da u njima covek moze da bude zadovoljan i sretan.

Odbijam (izvini na mozda grubom izrazu) da mislim da nemozemo da popravimo stvari kojih se stidimo, bez obzira na godine.

Hvala na odgovoru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  00:35 09.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo i iskreno.

Kad ovo procitam cak i ne zelim da dodem u peresete


Tako sam i ja mislio, nekad.
Sada, cesto pomislim- oh, sto bih voleo da mi je pedeset:))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  15:58 08.02.2009
Preporuka: 0

ni ja:)

#Link  Replika: 8
Ne volim da pricam preko telefona.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  16:18 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: ni ja:)

Cao DunjaAlex (smem li ovako da napisem?)

AlexDunja
Ne volim da pricam preko telefona.

Ali zato mi daj kompjuter u ruke ... pa da vidis.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  16:25 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: ni ja:)

Cao DunjaAlex (smem li ovako da napisem?)

naravno da smes:)

da:) ja i na skajpu vise volim da kuckam.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  17:35 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: ni ja:)

ni ja:)


Ni ja. :)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  19:58 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: ni ja:)



Hoće li neka od vas da se javi konačno .. ?! .. :)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  20:08 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: ni ja:)

pa sto zoves kad znas da necemo da cavrljamo telefonom?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  23:53 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: ni ja:)

Ne zovem ja. Samo sam prolazio i video da zvoni :))
A poznajući ovdašnju blog-mangupariju, znam da je to neko nakačio zbog vas dve, baš zato što ne volite da čavrljate telefonom, želeći da vam ispipa reakciju :)) Vidite li osmeh gore, iza znakova pitanja i uzvika? E, to znači da se sa vama šali :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  00:04 09.02.2009
Preporuka: 0

Re: ni ja:)

Opusteno, salimo se i mi sa tobom.
:))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  01:14 09.02.2009
Preporuka: 0

Re: ni ja:)

Daniela Stojkovic
Opusteno, salimo se i mi sa tobom.:))))
Hm.. bio sam pomislio da je i to možda u pitanju,
ali onaj prekoran ton - "grrr... pa sto zoves kad znas da necemo da cavrljamo telefonom?..! " - totalno me je sasekao i ja sam izgubio sposobnost da raspoznajem nijanse, samim tim i prikriveni humor. Dakle, prženje vam je uspelo :)))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jednatanja  16:04 08.02.2009
Preporuka: 0

Lepo napisano, poistovetila sam se...

#Link  Replika: 9
Pricajuci o deci* jos uvek nisam sigurna da li da ih donesem na ovaj svet. Znam da postoji mogucnost da mogu da zazalim ako ne, ali mi to nije valjan razlog. Sumnjam u moje roditeljske sposobnosti.


Sebe dugo nisam mogla da zamislim kao majka, uvek sam bila okrenuta nekim drugim stvarima, a evo, ide mi lepo....Možda neko koji ima 18 godina može da zažali što nije više video, proputovao, školovao se, ali mi u tridesetima nemamo za čime da žalimo, vala smo se isprovadjali maksimalno...

Neko kaže da prvo pokuša sa cvećem pre dece. Evo ja imam decu, ali cveće mi još uvek vene. Ne sumnjaj u svoje sposobnosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  16:17 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo napisano, poistovetila sam se...

Ah Tanja ali ovaj nas svet je caroban na sve moguce (lepe i manje lepe) nacine. Ljudski se zivot cini prekaratak da bi ga se upoznao. Mene ta zelja za lutanjem svetom nece napustiti cak ni kad budem 80.

Ali to nije moj razlog za neimanje dece. Mozda ovde nisam bila potpuno iskrena. Sem sto sumnjam u svoje roditeljske sposobnosti, sumnjam i u svet oko sebe. Moja su deca "predobra" za ovaj svet.

Nadam se da me razumes.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  16:27 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo napisano, poistovetila sam se...

Moja su deca "predobra" za ovaj svet.

:)
onda bas zato treba da ih doneses:)
da bi svet bio lepse mesto...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  16:28 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo napisano, poistovetila sam se...

A i da dodam cvece mi gine vec godinama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
edi-va  16:46 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo napisano, poistovetila sam se...

Daniela Stojkovic
A i da dodam cvece mi gine vec godinama.


I meni ... ne umem.

Deca ... jeste tesko odluciti bas zbog ovog sveta kakav je, a sumnju sam imala i ja da nisam za roditelja stvorena, sve dok me jednog dana ko iz vedra neba nije pronasao instinkt - zavirivala sam u svaka kolica koja su prolazila i ignorisala sto je nekim roditeljima to mozda bilo neprijatno ... odjednom sam zelela ... mozda ti se desi taj trenutak i sve ce te dileme napustiti - veruj mi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  17:31 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo napisano, poistovetila sam se...

onda bas zato treba da ih doneses:)
da bi svet bio lepse mesto...


Kad bi to bilo tako lako .. promeniti svet nasom decom. Problem je u nama matorima, njima ne dam \"nasu, moju\" decu ... bar za sada ... dok ne nadem razlog za suprotno. Ili se zainatim ... onda sam strasna.
:))))))

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jednatanja  19:27 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo napisano, poistovetila sam se...

Moja su deca "predobra" za ovaj svet.


Da, znam na šta misliš, ali ja uvek mislim da su naši roditelji tako razmišljali ne bi bilo ni nas. :) A opet smo se nekako snašli. Doduše tada jeste bilo jednostavnije...sada, pogotovo oni koji su u inostranstvu, nemaju podršku baba/deda/okoline u onoj meri u kojoj su naši roditelji imali. Oni koji su u Srbiji okruženi su nekim drugim nesigurnostima.

Čovek može sebe ispuniti i usrećiti i bez dece, pogotovo ako živi u jednoj lepoj vezi, radi ono što voli, putuje...A opet, da nemam dece, verovatno bi totalno izgubila veru i nadu u svet ovakav kakav je...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron  19:44 08.02.2009
Preporuka: 1

Re: Lepo napisano, poistovetila sam se...

ja bas imam obrnutu ideju. treba svet popraviti nasom decom:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  20:42 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo napisano, poistovetila sam se...


Kad bi to bilo tako lako .. promeniti svet nasom decom.

ako te ne mrzi procitaj kako su moji promenili mene:))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Ana WithAFamilyNameTooHardToPron  12:22 09.02.2009
Preporuka: 0

Re: Lepo napisano, poistovetila sam se...

procitala davnih dana
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Time Bandit  17:32 08.02.2009
Preporuka: 0

o konjima i prijateljstvu

#Link  Replika: 2
Moja poznanica je otkupila konja koga je godinama jahala na ranču u okolini grada gde živi.
Konj je bio već star i iznemogao (a pamtio je i bolje dane iz mladosti kao filmski statista), i gazda ga nije često izvodio i iznajmljivao (svega par sati preko vikenda).
Kasnije je pričala kako je tekao razgovor:
"Ja bih htela da otkupim ovoga konja od Vas"
"Bolje uzmite nekog mlađeg, kome treba mator konj" čudio se vlasnik.
"Ne..., baš ovoga hoću, pamtim ga još iz detinjstva"
"Jel imate gde da ga držite, gde ćete ga odvesti i znate li kako da ga timarite" nastavljao je vlasnik svoje propitivanje.
"Može i dalje da ostane kod Vas, platiću Vam za hranu i timarenje mesečno, ali ne želim da se više iznajmljuje jer je star i nemoćan"
Vlasnik je malo razmislio i na kraju odredio tri puta veću cenu od realne, što je devojka na kraju i platila...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  17:35 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: o konjima i prijateljstvu

Prijateljstvo nema cenu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  17:47 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: o konjima i prijateljstvu

A posebno ne ono konjece. Oni sve pamte i sve znaju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
taube  17:47 08.02.2009
Preporuka: 0

tekst

#Link  Replika: 5
je sjajan.sve preporuke. sviđa mi se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  17:51 08.02.2009
Preporuka: 1

Re: tekst

Hvala Taube.


Evo dodajem jos ovo mome tekstu:

Volim kad me pohvale, i na to nisam ponosna. A i naucili su me da to nije lepo pokazivati. Zato kad se to desi, crvenim.
Taube - evo crvenim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
taube  18:13 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: tekst

nema razloga da crveniš zbog istine, ali dobro...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  18:21 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: tekst

nije zbog istine, to je zbog vaspitanja moje mame. urezano u srz moje biti.
ali da neko ne bi svasta pomislio moja je mama jedna divna mama.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
taube  18:45 08.02.2009
Preporuka: 1

Re: tekst

ok.ok.razumem te. i moja mama je jedna divna, predivna, najdivnija mama
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  19:05 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: tekst

Hura za mame.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  19:16 08.02.2009
Preporuka: 0

Ја сам одрастао с магарцима

#Link  Replika: 4
"Poznajem nekoliko ljudi koji su odrasli s konjima, bili u njihovom okruzenju cak i pre no sto su mogli da hodaju. "

Ја сам се родио у окружењу магараца и одрастао са њима. Пита, се да ли одрастање у таквом окруђењу мења слику о човеку или самог човека ?

"Pricajuci o deci* jos uvek nisam sigurna da li da ih donesem na ovaj svet. Znam da postoji mogucnost da mogu da zazalim ako ne, ali mi to nije valjan razlog. Sumnjam u moje roditeljske sposobnosti".

Ко ће донети децу , неће ваљда роде ?
У родитељске способности не сме да се сумња , то је у људској природи , оне временом долазе до изражаја . Пробај , па ћеш видети.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  19:46 08.02.2009
Preporuka: 1

Re: Ја сам одрастао с магарцима

Ја сам се родио у окружењу магараца и одрастао са њима. Пита, се да ли одрастање у таквом окруђењу мења слику о човеку или самог човека ?


Milorade nazalost ne razumem sta si ovim hteo reci/pitati. Da li bi molim te hteo da objasnis?
Hvala

Ко ће донети децу , неће ваљда роде ?
У родитељске способности не сме да се сумња , то је у људској природи , оне временом долазе до изражаја . Пробај , па ћеш видети.


Ovde se ne slazem sa tobom. U ovoj, i samo ovoj zivotnoj situaciji, misljenja sam da "probaj pa ces videti" najgluplji izgovor da bi "imala" deca. (Mada deca se ne poseduju. Stoga navodni znaci.)
A znati svoje granice (i sposobnosti) smatram jako dobrom stvari. I one su za svakoga individualne.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  22:07 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: Ја сам одрастао с магарцима

Daniela Stojkovic
Ја сам се родио у окружењу магараца и одрастао са њима. Пита, се да ли одрастање у таквом окруђењу мења слику о човеку или самог човека ?


Milorade nazalost ne razumem sta si ovim hteo reci/pitati. Da li bi molim te hteo da objasnis?
Hvala

Ко ће донети децу , неће ваљда роде ?
У родитељске способности не сме да се сумња , то је у људској природи , оне временом долазе до изражаја . Пробај , па ћеш видети.


Ovde se ne slazem sa tobom. U ovoj, i samo ovoj zivotnoj situaciji, misljenja sam da "probaj pa ces videti" najgluplji izgovor da bi "imala" deca. (Mada deca se ne poseduju. Stoga navodni znaci.)
A znati svoje granice (i sposobnosti) smatram jako dobrom stvari. I one su za svakoga individualne.


У буквалном смислу одрастао сам са магарцима јер их је, у мом родном крају, имала свака кућа као превозно средство .Младунче магарца зове се пуле. У преносном смислу, када сам одрастао , па и сада , " налећем " на по којег.

Поштујем твоју индивидуалност . Добро је када је човек свестан својих способности и " своје животне ситуације " , па прихватам да је ""probaj pa ces videti" веома глуп изговор. Међутим, пре тога сам рекао да је родитељство у људској природи. Родитељ сам и то гледам из тог угла.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  00:13 09.02.2009
Preporuka: 0

Re: Ја сам одрастао с магарцима

Volim magarce. Cini mi se da su oni jadni dobili deblji kraj u odnosu na konje ili krave.
Hvala za PULE. E to stvarno nisam znala.

Ovo za roditeljstvo skroz razumem. Ili barem pokusavam da razumem iz ugla nekog ko dece (jos uvek) nema. Samo mi ponekad "smeta" to sto ljudi koji imaju decu automatski misle da oni koji ih nemaju gube na kvalitetu zivota. A to kada mi kazu da neznam sta propustam je ispravno. Samo se onda pitam kako to uopste i mogu da znam.

Nemoj me pogresno shvatiti. Odrasla sam s bebama u okruzenju i dan danas jedan od mojih najboljih prijatelja je mali/veliki covek od 2 i po. Roditeljstvo je u ljudskoj prirodi, slazem se, ali i homoseksualizam je u ljudskoj prirodi, pa nismo svi homoseksualci.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
miloradkakmar  16:03 09.02.2009
Preporuka: 0

Re: Ја сам одрастао с магарцима

Daniela Stojkovic
Volim magarce. Cini mi se da su oni jadni dobili deblji kraj u odnosu na konje ili krave.
Hvala za PULE. E to stvarno nisam znala.

Ovo za roditeljstvo skroz razumem. Ili barem pokusavam da razumem iz ugla nekog ko dece (jos uvek) nema. Samo mi ponekad "smeta" to sto ljudi koji imaju decu automatski misle da oni koji ih nemaju gube na kvalitetu zivota. A to kada mi kazu da neznam sta propustam je ispravno. Samo se onda pitam kako to uopste i mogu da znam.

Nemoj me pogresno shvatiti. Odrasla sam s bebama u okruzenju i dan danas jedan od mojih najboljih prijatelja je mali/veliki covek od 2 i po. Roditeljstvo je u ljudskoj prirodi, slazem se, ali i homoseksualizam je u ljudskoj prirodi, pa nismo svi homoseksualci.




Битно је да смо се разумели и да се разумемо.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
builderka  20:22 08.02.2009
Preporuka: 0

u metu

#Link  Replika: 3
Nema nista lepseg nego kada koristimo telo kao nacin izrazavanja. Zato volim da gledam ljude koji plesu. Volim tango i volim da gledam predstave modernog plesa. Probe mozda cak i vise.

Ne volim da pricam preko telefona.

Potpisujem, mada nikada nisam gledala probe modernog plesa-nazalost.

So se dece tice 100% se slazem, jedino se nekada pitam nema li tu i malo sebicnosti.(?)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  20:26 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: u metu

So se dece tice 100% se slazem, jedino se nekada pitam nema li tu i malo sebicnosti.(?)

Zar nije sebicnost doneti ih na svet samo zato sto mi to tako hocemo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tyson  23:12 08.02.2009
Preporuka: 0

Re: u metu

Daniela Stojkovic
So se dece tice 100% se slazem, jedino se nekada pitam nema li tu i malo sebicnosti.(?)
Zar nije sebicnost doneti ih na svet samo zato sto mi to tako hocemo?
Hm, pa tu nemaš baš puno izbora; mislim, ne možeš ih na svet doneti zato što ona to žele.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  00:13 09.02.2009
Preporuka: 0

Re: u metu

Hm, pa tu nemaš baš puno izbora; mislim, ne možeš ih na svet doneti zato što ona to žele.

Pa onda nema ni sebicnosti!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
purenjak  10:48 09.02.2009
Preporuka: 0

awd

#Link  Replika: 0
Spisak vasih zelja je ogroman. Mislim da ste malo vise sebicni. Radjanje i podizanje dece podrazumeva i mnogo odricanja. Tada vise niste Vi na prvom mestu vec ON/ONA. Pokusajte to da shvatite kao nesto normalo. Uostalom zar ne biste voleli da vidite Monguliju drzeci dve rucice pored sebe?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Milutin Milošević  23:43 09.02.2009
Preporuka: 0

Deca

#Link  Replika: 2
Pricajuci o deci* jos uvek nisam sigurna da li da ih donesem na ovaj svet. Znam da postoji mogucnost da mogu da zazalim ako ne, ali mi to nije valjan razlog. Sumnjam u moje roditeljske sposobnosti.
Ne razmišljaj. Donosi, što pre, i onda uživaj u njima. To je najveće bogatstvo koje ćeš steći
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daniela Stojkovic  01:41 10.02.2009
Preporuka: 0

Re: Deca

To je najveće bogatstvo koje ćeš steći

Milutine svi mi to govore. Verujem da je tako. Ali s mog stanovista i godina (a i citav tekst je o tome) cini se da je potrebno barem jos malcice vremena. Ne zelim da zurim ma kakav put da izaberem.

Moram priznati da mi je zabavno i interesantno to sto se 80% onih koji su procitali tekst i poslali komentar "uhvatilo" za stavku o deci. Zar zivot nije nista drugo sem deca?
Pitam se.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
myredneckself  02:42 10.02.2009
Preporuka: 0

Re: Deca

Zar zivot nije nista drugo sem deca?
Pitam se.

Da , dobro pitanje ! Mislim da treba da sačekaš još malo. I sama sam rodila "kasno", ali kad smo mi to odabrali.
Nego, htela sam da ti kažem još nešto što se primećuje, i ne mogu da ne pomenem kad smo na ovoj temi.
Širom Evrope, Amerike, pa i dalje svetom, samim tim i kod nas, sve više raste broj parova koji optiraju za ekonomičniji, prosperitetniji "double income, no kid" lifestyle.U tome ja kao posmatrač ne vidim ništa loše. Lošije je roditi dete "na vreme", ali ga roditi roditeljima, jer se vama, jel'te, još provodi.
Danas je sve drugačije, i sve se menja. Menja se porodica, "social attitude". Ako si u braku, a duže nemaš decu, međutim, još uvek bode oči, skoro kao da onda narušavaš samo značenje braka i njegovu svrhu.
Mlađi parovi se danas više fokusiraju na sebe, više i duže vole bezbrižnost, a manje usredsređenost na dete. To nekima smeta, brinu..i šta ja znam još, meni ne. Nije li se do nedavno smatralo neobičnim kad se neko ne oženi/uda do 30, il' ne daj bože i više. Pa, ko još danas ima da kaže nešto o tome s koliko godina si se udala ili oženio. Sve se pomera! Tako će i sve ovo, pa i taboo o childless brakovima, nestati.
Da, život je sigurno još mnogo toga, sem dece ! Uživaj u njemu, na ovaj način.
Ali ja osećam da ti nećeš propustiti tu lepotu da imaš dete kad osetiš da je pravo vreme za to, da osetiš lepotu i ovog načina. Želim ti serijal od troje, četvoro ... prava porodica, po meni, iz takve sam ja.
Iz iskustva "dovoljno zrelih", iskreno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sonnenblumen  23:08 11.02.2009
Preporuka: 0

_..._

#Link  Replika: 0
-'Would you tell me, please, which way I ought to go from here?'

-'That depends a good deal on where you want to get to,' said the Cat.

-'I don't much care where-'

-'Then it doesn't matter which way you go,'

'-so long as I get SOMEWHERE,' Alice added as an explanation.

'Oh, you're sure to do that,' said the Cat, 'if you only walk long enough.'

Lewis Carroll - Alice in Wonderland
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA