Život

Seksualne perverzije, čemu?

vladimir petrovic RSS / 10.02.2009. u 17:09

        Čednost je najneprirodnija od svih seksualnih perverzija (Aldous Huxley)

                                               Apstinencija je - perverzija (Bill Maher)

                                               We are all sick in our own way (Felix Quinn)

            Samo pre nekoliko dana, u subotnjem Književnom dodatku Njujork Tajmsa (The New York Times Book Review) pojavila se kritika knjige "Druga strana želje" od Danijela Bergnera (THE OTHER SIDE OF DESIRE, Four Journeys Into the Far Realms of Lust and Longing, by Daniel Bergner). Kritika, koju je napisala Lori Gotlib, pod nazivom "Manje uobičajen ljubavni život", počinje ovako:

            "Jednom sam se zabavljala sa čovekom koji mi delovao potpuno normalno sve do trenutka kada je zatražio da se obučem - za seks.  Pod ovim "da se obučem" on nije mislio na donji veš. Zatražio je da se obučem kao - policajka. Bila sam zbunjena. Pitala sam ga: "Pa da li imaš policijsku uniformu?" "Ne", odgovorio je, da bi ispod zaglavlja kreveta izvadio par svetlucavih policijskih lisica. "Samo ovo", rekao je. Okrenula sam se i izašla trkom iz stana, da bih što pre nazvala prijateljice i saopštila im u kakvog čudaka se pretvorio čovek koga smo svi smatrali normalnim. Sada se pitam da li je bio čudak? Pošto sam pročitala Bergnerovu uznemiravujući ali ukazujuću knjigu "Druga strana želje", više nisam sigurna gde normalno prestaje a nenormalno počinje. Pogledajte ličnosti o kojima Bergner u knjizi govori:  jedan privržen muž koji stopala smatra svojim fetišom, jedan modni dizajner koji je sadista, jedan čovek koga seksualno privlači mlada pastorka (u stilu Vudi Alena) i jedan šef oglašavajuće kompanije koji se pali na osobe sa amputiranim delovima tela.  Da li su svi oni devijantni? Ne, nijedan od njih to nije. Ili je devijacija nešto što zavisi od vremena i prostora na način kako su, pre jednog veka, ‘fellatio' i ‘cunnilingus' smatrani za perverziju u nekim psihoanalitičkim krugovima...".

            Pročitavši ove redove pitao sam se: Kako da se čovek ne zainteresuje za seksualne perverzije posle saznanja ‘da više nismo sigurni gde normalno prestaje - a nenormalno počinje'? Kada ćemo biti sigurni? Da li to dolazi sa godinama?

            Da se odmah razumemo: ako je ugledni Njujork Tajms mogao da piše o ovoj temi, nadam se da me čedni blogeri i ini posetioci bloga B92 neće optužiti za nepristojnost zbog toga što se uopšte usudjujem da govorim o nekakvim seksualnim nakaradnostima, kako se obično u narodu perverzije nazivaju.

            Kažu da termin ‘perverzija' potiče od latinskog ‘pervertere' (izokrenuti). Upotreljbava se u psihijatriji kada se žele označiti one vrste čovekovog ponašanja koje se smatraju kao nenormalne. Naročito se koristi u seksologiji, kada se (bilo vrednosno, bilo pežorativno) žele označiti  seksualna iskustva koja se smatraju devijacijama u odnosu na društveno-seksualnu „normalnost". Drugim rečima, seksualne perverzije su stanja u kojima se seksualni užitak (iliti orgazam) povezuje sa aktima (ili maštanjima) koji se u odredjenom društvu i u odredjenom vremenu smatraju u najmanju ruku - neuobičajenim.

            U poslednje vreme se, kao sinonim za seksualne perverzije, koristi termin parafilije. Da podsetim da se kao najrasprostranjenije parafilije smatraju:

  • 1. egzibicionizam (izlaganje genitalija pred nepoznatima)
  • 2. fetišizam (obožavanje nekih intimnih predmeta ili delova tela)
  • 3. froterizam (dodirivanje/trljanje o drugu osobu, koja se s tim ne slaže)
  • 4. pedofilija (fokusiranje na decu pre početka puberteta)
  • 5. seksualni mazohizam (uživanje u patnji ili ponižavanju)
  • 6. seksualni sadizam (uživanje u nanošenju patnje ili ponižavanja drugome)
  • 7. transvestija (oblačenje u odeću osoba suprotnog pola)
  • 8. voajerizam (posmatranje drugih dok se svlače ili vode ljubav, bez njihovog znanja).

            Naravno, postoje još mnoge druge vrste ili podvrste seksualnih perverzija (kao što su incest, zoofilija, narcizam, autoerotizam, nekrofilija, seksualne mutilacije itd.), kao i neke potpuno uvrnute i čudne (kinky perversions), koje jednostavni i čisti umovi, sa slabom moći fantaziranja, ne mogu nikako ni zamisliti.

            Da li znate nekoga, ili ste bar čuli za nekoga u vašem bližem ili daljem okruženju,  ko bi mogao eventualno biti svrstan u jednu od ovih grupa? Ako niste - ništa. Ne ljutite se što sam pitao.

            Naravno, kada se pomenu seksualne perverzije, mi uvek možemo reći: "Mene to ne privlači i ne bi mi pričinjavalo zadovoljstvo". Medjutim, pritom se mora imati na umu da ljudi nisu svi isti (hvala Bogu!), te da se ne sme nešto proglašavati nakaradnim samo zato što mi lično ne uživamo u tome.

            Ima onih koji veruju da i gledanje pornića predstavlja svojevrsnu seksualnu perverziju, a teško je poverovati da medju nama ima nekoga ko bar jednom nije pogledao neki pornić, koji svakako sadrži neke perverzne trenutke. Samo od sebe se postavlja pitanje zašto bismo gledali nešto što nas ne privlači, ukoliko to smatramo - nakaradnim? Neće biti baš da to činimo samo iz radoznalosti. Nemoj' da se foliramo.

            Takodje, ima onih koji smatraju da je perverzno, recimo, ako sebe snimamo kamerom (ili to učini neko drugo, koji naginje egzibicionizmu) dok masturbiramo, ili se ljubimo sa partnerkom ili vodimo ljubav. Da li je?

            Pada mi na pamet stari, dobri Zigmund Frojd (Sigmund Freud), koji je rekao: "Makoliko da su seksualne perverzije izvikane, makoliko ih mi oštro stavljali nasuprot normalnoj seksualnoj aktivnosti, ipak poslednja posmatranja pokazuju da seksualnom životu normalnih ljudi retko nedostaje jedna ili druga perverzna crta".

            S tim u vezi, Isidora Sekulić je zapisala: "Kad poznati psihoanalitičar Z. Frojd izvodi svoju tezu da perverzni ljudi nisu izuzeci nego legion, i da je baš perverznost neka vrsta normalnog stanja, dok tzv. normalnost (u polu i ljubavi) zavisi od neverovatno teškog i retko sasvim uspelog ‘integriranja čitavog reda seksualnih tendencija' - onda je ta koncepcija, bar za sada, koliko naučna toliko i literarna".

            Ako nećete izvlačiti druge zaključke, morate se bar složiti sa bitnim iz navedenih citata - da seksulane perverzije nisu neka retkost, he, he, he...   

            Moja namera nije da ovog puta elaboriram o seksualnim perverzijama, već da vidim, makoliko ukratko, kako se one obradjuju u umetnosti, naročito u literaturi (De Sad), filmu (Pazolini) i slikarsvu (Dali). I, moram priznati da do sada nisam baš mnogo saznao, tako da mi eventualna ‘dalja istraživanja' tek predstoje, u nekom kasnijem periodu. Da smo živi i zdravi.

            Kada je u pitanju književnost, svakako ću pomenuti, naravno, Markiza de Sada (Marquis de Sade, 1740-1814), francuskog aristokratu i pisca knjiga koje se smatraju pornografskim, ali i filozofskim. Njegovo delo je postalo poznato zbog mnogih šokantnih priča o okrutnostima i ekstremnim seksualnim zadovoljstvima (iz njegovog imena je kasnije izveden pojam 'sadizam', premda se za njega samog kaže da je on po prirodi manje bio sadista a više pasivni sodomit, koji je uživao da bude - bičevan). Smatra se neprevazidjenim u opisima teških poročnosti i nasilja u seksu (navodno mu nijedna seksualna varijanta nije bila strana). Zbog seksualne razuzdanosti, skandaloznosti i opscenosti svojih knjiga bivao je stalno hapšen, tako da je skoro polovinu svog dugog života proveo u - zatvorima. A zna se već kako zatvori utiču na čoveka (u to vreme nije važila ona komunistička floskula da su zatvori - univerziteti). 

            Knjige De Sada postale su poznate i proučavane s odredjenim poštovanjem tek stotinu godina posle njegove smrti.

            Najčuvenija De Sadova knjiga jeste: "120 dana Sodome" (pisana 1789. godine a prvi put objavljena 1904. godine). Moglo bi se reći da je moto knjige "Zločin je začin naslade, a i sam po sebi može da bude naslada", ma šta to moglo da znači.  Mnogim čitaocima će, s pravom, knjiga delovati odvratno i zastrašujuće. Priča je prilično pojednostavljeno postavljena: četiri francuska ‘slobodnjaka' iz XVIII veka provode celu zimu u izolovanom zamku, odsečeni od ostalog sveta; pričaju i slušaju fantastične priče o seksualnom nasilju i perverzijama, da bi potom sprovodili u delo te njihove fantazije nad bespomoćnom grupom "seksualnih robinja/robova". Medju tom četvoricom su i predstavnici crkve i države, tako da ta četiri čoveka simbolizuju temelje društva. Namera De Sada je bila, pored ostalog, i da ukaže da se čovek ne može osećati sigurnim, jer oni koji bi trebalo da ga štite - "rade užasne stvari".

            Još su poznate njegove knjige  "Justina ili nevolje sa vrlinom" i  "Filozofija u budoaru".

            Na odredjeni način De Sad je uticao na neke francuske pisce, od Bodlera (Baudelaire) i Apolinera (Appolinaire) do Flobera (Flaubert), a u novije vreme na Lakana (Jacques Lacan), Simonu de Bovuar (Simone de Beauvoir), Fukoa (Michel Foucault), Bartesa (Roland Barthes), Blanšoa (Maurice Blanchot), Bataja (George Bataille), Klosovskog (Pierre Klossowski) i druge.

            Pomenuću značajan esej Simone de Bovuar "Treba li spaliti De Sada?" (Faut-il bruler Sade?), u kome ona nadahnuto piše o tom kontraverznom čoveku, s pravom smatrajući da "njegova seksualnost nije biološko već društveno pitanje"Ona smatra da je De Sad bio filozof, ukoliko "lična sloboda čoveka treba da se stvarno uvažava". Naziva ga pretečom Frojda, "jer on ne samo da anticipira ono što će Frojd nazvati ‘panseksualnošću', već čini da eroticizam bude glavna odrednica ljudskog ponašanja".

                Za najkontraverzniji, pa i najskaradniji film druge polovine XX veka smatra se "Salo, ili 120 dana Sodome" od režisera Pjer Paola Pazoliniji (Pier Paol Pasolini: Salò o le 120 giornate di Sodoma, 1976).

            Radi se o četvorici starijih ljudi, visoko rangiranih fašista (Sudija, Predsednik, Biskup i Vojvoda), koje stupaju u srodstvo ženeći medjusobno jedni drugima svoje cerke. Naredjuju vojnicima da zarobe i otmu što veći broj mladića i devojaka. I onda počinje selekcija... Gledajući da mladici i devojke budu zdravi i pogotovo lepi i zgodni, izabrali su 9 mladića i 9 devojaka, i odvode ih u dvorac. U dvorcu im objašnjavaju pravila koja su jednostavna: od trenutka kada su stupili na područje dvorca isključivo će služiti za njihova zadovoljstva, i živeti po njihovim pravilima. A svako pravilo koje bude prekršeno biće najstrože kažnjeno. Onda počinju perverzne maštarije četiri glavna lika (silovanja, homoseksualni odnosi, sadizam, mazohizam). Stalna tema u filmu je degradacija ljudskog tela, koje je reducirano na nešto što je niže od ličnosti, tako da se skoro sve seksualne radnje dogadjaju javno, vrlo retko u zatvorenom prostoru. Sve te inspracije, koje su i više nego zastrašujuće, dolaze iz priča četiri srednjovečne prostitutke, koje u neku ruku pričaju svoje doživljaje...

            Pazolini, koji važi za "enfant terrible" posleratne italijanske kulture, crpeo je inspiraciju iz isto tako morbidnog dela Markiza De Sada (120 Dana Sodome), ali ima mišljenja da se više oslanjao na Dantea  i njegovo delo ‘Pakao', tako da je film podeljen na četiri dela: ANTEINFERNO, KRUG MANIJA, KRUG SRANJA, KRUG KRVI. I u svakom ovom krugu po jedna prostitutka priča priče, i biva prekinuta u slučaju ako se neko od gospodara uzbudi i poželi da dočara sebi deo priče....Priče su iz kruga u krug sve brutalnije.....

            Neki smatraju da se film ističe kao antifašistička i antikapitalistička osuda, kao nešto sirovo i suprostavljeno, pa da ranije nije snaga zlostavljanja i buržoaska dekadencija dobijala tako punu vladavinu u jednom filmu.

            Ovaj film je i danas zabranjen za prikazivanje u mnogim zemljama.

            Pazolini je mnogo i svesno rizikovao pravljenjem ovog filma. Zanimljivo je da je to bio poslednji njegov film, jer je nedugo posle premijere ubijen, pod neobičnim okolnostima.

            Kažu da je za gledanjeovog filma poželjno biti dobro psihički pripremljen i svakako imati dobar želudac,  da bi se svarilo to što se vidi.

            Što se slikarstva tiče, slobodan sam da verujem da je sveukupno slikarstvo Salvadora Dalija, samoproklamovanog genija, prvenstveno proizvod njegovog opscenog fantaziranja, odnosno njegovih seksualnih perverzija.

            S tim u vezi, citiraću ovu izjavu Džordža Orvela: "Neke Dalijeve slike truju našu maštu kao pornografske slike. One direktno i nepogrešivo napadaju zdrav razum i pristojnost, pa čak i sam život" (George Orwell: Some of Salvador Dali's pictures would tend to poison the imagination like a pornographic postcard.... You have direct, unmistakable assault on sanity and decency - and even on life itself").

 

           Evo nekih  trivijalnosti.

            - Legenda kaže da je De Sad ozloglašenu knjigu «120 dana Sodome» ispisao u zatvoru Bastilji, na obema stranama toilet papira, u rolni dugoj 12 metara. Drugim rečima, od onoga ko piše na toalet papiru i u zatvoru, ne može da se baš očekuje decentna literatura, he, he, he...

            - De Sad je parafrazirao poznatu Dekartovu (Descartes) izreku "Cogito ergo sum" u "Coito ergo sum".

            - Salo iz naslova Pazolinijevog filma je ime gradića na jezeru Garda, u kome se dogadja radnja filma. Italijanima pominjanje imena Salo (Republike Salo, fašističke tvorevine iz 1944. godine) označava podsećanje na užase koje su Musolini i njegovi fašisti počinili nad sopstvenim narodom.

            - ‘Izmet' koji u Pazolinijevom filmu jedu pojedini glumci bio je sačinjen od mešavine marmalade od pomorandži i čokolade.

            - Izgleda da postoje muške i ženske seksualne perverzije. Na to me tera pomisao da se za nemačko-američki film "Ženske perverzije" (Female perversions, 1996), koji je režirala Suzana Strajtfeld (Suzan Streitfeld) kaže da govori o "advokatkinji, smirenoj i pribranoj na poslu, koja postaje seksualno nezasita van kancelarije". Sauve qui peut!

            - U Dalijevoj biografiji pod nazivom "Sraman život Salvadora Dalija", od Iena Gibsona (The Shameful Life of Salvador Dali, by lan Gibson), navodi se da je slikar bio uvučen u mnoge seksualne perverzije (Dali was obviously deeply involved in sexual perversions of many kinds), da je pljuvao na majčin portret svaki put kada je se setio "zato što mu je sisala penis dok je bio dete, što je dovelo do toga da se on celog života plašio seksa, da je sodomizovao svoju sestru i jeo izmet svoje ljubavnice" (Dali also claimed that his mother sucked his penis as a child, leaving him terrified of sex, sodomized his sister and ate his lover's excrement).

Atačmenti



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 19:07 10.02.2009

...

nadam se da me čedni blogeri

Čedni??? Ovde bre sve go kriminalac!!

No, da ne gubimo vreme, poslušajmo šta blogeri imaju da kažu na ovu temu :)
reanimator reanimator 19:10 10.02.2009

Re: ...

A i da dam lični doprinos temi :
O ovome sam danas na drugom blogu, u stopedesetom kontekstu, a ustvari je moralo ovde : anonimni psihopata, koji je pre nekoliko godina dolijao prilikom n-tog noćnog upada u bg zoo vrt, gde je uredno zlostavljao labuda. Izjavio da se ne oseća krivim, jer ga pali samo kad labud izmlati krilima.
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:23 10.02.2009

Re: ...

Reanimator
... prilikom n-tog noćnog upada u bg zoo vrt, gde je uredno zlostavljao labuda. Izjavio da se ne oseća krivim, jer ga pali samo kad labud izmlati krilima.


Zoofiliju sam uzgredno pomenuo u tekstu. Ovakav način, i to sa labudom, verovatno bi se tamo smestio.
Imanasrazni...

vladimir petrovic vladimir petrovic 08:34 11.02.2009

Re: ...

Reanimator
Čedni??? Ovde bre sve go kriminalac!!


Hoćeš da kažeš 'vukovi u jagnjećoj koži'?
margos margos 19:11 10.02.2009

..........

Konačno proradio blog za komentare! :)

Od svih perverzija sam voajerizam smatrala za najbenigniju, dok nisam osetila ovde na blogu da mi se neko obraća kao da me zna i poznaje, a ja nemam pojma ko je on. Prva želja mi je bila da mu.... bolje da ćutim.

Moj dobar prijatelj je seksolog u penziji i u njegovoj knjizi svašta može da se pročita, o različitim devijacijama, a cela knjiga su zapravo ispovesti njegovih klijenata. Profesor koji je davao recenziju, pitao ga je zapanjeno ''Pobogu kolega kako ste dopustili da vam sve to ispričaju?'' a on je rekao, ''Pa nekome moraju''. Devijacija i perverzija ne postoje dok se ne ispriča ili dok ne postoji svedok, dok se ne materijalizuje. Do tad smo samo mi - obični ljudi.
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:55 10.02.2009

Re: ..........

Od svih perverzija sam voajerizam smatrala za najbenigniju


Sa ovim se slažem, mislim da su voajeri (makoliko mogu biti dosadni) najmanje "štetni" (recimo oni koji sa dvogledom gledaju sa svoje terase kroz prozor spavaće sobe u susednoj zgradi, he, he, he... ).
reanimator reanimator 19:58 10.02.2009

Re: ..........

vladimir petrovic
Od svih perverzija sam voajerizam smatrala za najbenigniju


Sa ovim se slažem, mislim da su voajeri (makoliko mogu biti dosadni) najmanje "štetni" (recimo oni koji sa dvogledom gledaju sa svoje terase kroz prozor spavaće sobe u susednoj zgradi, he, he, he... ).

A ako mu perverzija eskalira/mutira u neki drugi oblik, a apsolvirao te tokom voajerisanja i zna ti sve navike?

a ti kao ne volis da gledas?

voajerizam je kad je gledanje iskljuciv nacin postizanja seksualnog zadovoljenja.
margos margos 20:02 10.02.2009

Re: ..........

najmanje "štetni"

To samo izgleda, dok ne saznaš da si žrtva istih. Jer ni voajer nije srećan dok se za to ne sazna, potrudi se da ostavi trag, da bi žrtva znala da je žrtva. Bez žrtve nema potpunog užitka.

Drugo je kad se potrefe voajer i egzibicionista - pa se prave da ne znaju da su 'u paru'.
Ili sadista i mazohista. To je stvar preferencije i izbora.

Re: ..........

margos
najmanje "štetni" To samo izgleda, dok ne saznaš da si žrtva istih. Jer ni voajer nije srećan dok se za to ne sazna, potrudi se da ostavi trag, da bi žrtva znala da je žrtva. Bez žrtve nema potpunog užitka.Drugo je kad se potrefe voajer i egzibicionista - pa se prave da ne znaju da su 'u paru'.Ili sadista i mazohista. To je stvar preferencije i izbora.

moracu da te razocaram, ali saznanje nije nuzno za zadovoljstvo voajera
margos margos 20:20 10.02.2009

Re: ..........

moracu da te razocaram, ali saznanje nije nuzno za zadovoljstvo voajera

Nisi me razočarala, znam da nije nužno. Htela sam reći da nije ni toliko benigno koliko se u prvi mah čini, pa sam dala ovakav primer, budući i da svi navedeni vidovi imaju i svoje benignije varijante - a mi, pod uticajem strahova, priča i filmova, odmah pomislimo na najgori.

savremena medicina kaze...

kako sad ja da ne postavim komentar na ovako inspirativnu temu?
izmedju ostalog, moj posao je i da radim sa ljudima koji menjaju pol iz raznih razloga. ovo je psiholoski vrlo specijalna grupa. da bi im covek adekvatno pristupio ne sme da ima predrasuda i da osudjuje.

dakle, po definiciji savremene medicine, sve moze dok je stvar konsenzuzsa i dok nije iskljucivo.
drugim recima - slobdno se igrajte cika doktora
margos margos 19:31 10.02.2009

Re: savremena medicina kaze...

da bi im covek adekvatno pristupio ne sme da ima predrasuda i da osudjuje.

Zaista je čudesno kako, do juče šokantne stvari, kad čuješ iz prve ruke, kad si u direktnom kontaktu s osobom, pa je sagledaš iz više aspekata, polako proširuju razumevanje za 'sve ljudsko nije mi strano'.
Sigurno si se i ti naslušala zanimljivih priča. :)

Re: savremena medicina kaze...

sta da ti kazem...nista ljudsko nije mi strano
margos margos 19:38 10.02.2009

Re: savremena medicina kaze...

Pa to... samo to. :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:48 10.02.2009

Re: savremena medicina kaze...

kako sad ja da ne postavim komentar na ovako inspirativnu temu?


Bojao sam se da ćeš da kažeš, pomalo ironično, da ja izlazim opet sa nekakvim "tezama za ubacivanje u školske udžbenike", kao na mom prošlom postu, he, he, he...

Ja sam ovom prilikom iskreno prišao ovom problemu perverzija sa - umetničke strane, ako se tako može reći. A onda sam video da sam se zaleteo, jer nema baš mnogo šta da se priča. Recimo, u literaturi, ima mnogo knjiga o erotici, pa u tom kontekstu i o seksualnim perverzijama, ali malo isključivo o perverzijama...

A primeri koje sam naveo (De Sad, Pazolini, Dali) su baš toliko eklatantni i uvrnuti, da za njih skoro svako zna.

U svakom slučaju, dr Ana, hvala.

Re: savremena medicina kaze...

happy to oblige
nego, kazi ti nama sta te navelo da pises o ovoj temi
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:52 10.02.2009

Re: savremena medicina kaze...

nista ljudsko nije mi strano


Ja mislim da moramo biti obazrivi kod ove toliko poznate i korišćene izreke, te je samo uslovno prihvatati.

Postoje stvari koje ljudi (nažalost) rade, a kojih treba da se stide; naime, neki ljudi jesu skloni (i) činjenju nenormalnih stvari (ovde govorim uopšteno, ne mislim samo na oblast seksa).
reanimator reanimator 19:53 10.02.2009

Re: savremena medicina kaze...

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
happy to oblige
nego, kazi ti nama sta te navelo da pises o ovoj temi

Imao čovek vremena za razmišljanje dok je ležao vezan :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:00 10.02.2009

Re: savremena medicina kaze...

nego, kazi ti nama sta te navelo da pises o ovoj temi


Pa rekao sam na početku teksta. Stvarno, kritika američke knjige "Druga strana želje", koja je bukvalno počela sa opisom "coveka koji se pali ako dami stavi policijske lisice na ruke". Weird, isn't it?
Jer, kažu, posle lisica tu dolazi još i vezivanje nogu za krevet i drugo...
margos margos 20:10 10.02.2009

Re: savremena medicina kaze...

A šta ako dama to voli?

Ja mislim da moramo biti obazrivi kod ove toliko poznate i korišćene izreke, te je samo uslovno prihvatati.

Ne vidim razlog za oprez. Ako ja kažem da poznajem nekoga ko je uradio ili voli da radi nešto 'uvrnuto' i da ga u nekom stepenu kapiram - njegove porive, uslovljenosti koje su do toga dovele i slično, to ne znači da se ja sa njim poistovećujem i da sve smatram prirodnim i dobrodošlim. Ali smatram ljudskim. A ljudi su svakakvi.

vladimir petrovic vladimir petrovic 20:17 10.02.2009

Re: savremena medicina kaze...

A šta ako dama to voli?


OK. Mogu reći ovako: Ako dama to želi, onda je sasvim u redu, jer muškarci zato (valjda) i postoje, da udovoljavaju damama; njihovo sopstveno zadovoljstvo im dolazi nekako uzgredno, he, he,he...
madam_mym madam_mym 21:41 10.02.2009

Re: savremena medicina kaze...

A šta ako dama to voli?



OK. Mogu reći ovako: Ako dama to želi, onda je sasvim u redu, jer muškarci zato (valjda) i postoje, da udovoljavaju damama; njihovo sopstveno zadovoljstvo im dolazi nekako uzgredno, he, he,he...


misliš -postaju zadovoljni tek onda kada je dama zadovoljna, uspešni su onoliko koliko uspeju damu da zadovolje?

i još - sve je normalno dok se oboje/obojica/obe (ili više) učesnika u seksu slažu .Onog momenta kad samo jedan akter ima protiv - radnja koja dovodi do zadovoljstva onog drugog mora da prestane.

ines08 ines08 22:04 10.02.2009

Re: savremena medicina kaze...

margos
Ako ja kažem da poznajem nekoga ko je uradio ili voli da radi nešto 'uvrnuto' i da ga u nekom stepenu kapiram - njegove porive, uslovljenosti koje su do toga dovele i slično, to ne znači da se ja sa njim poistovećujem i da sve smatram prirodnim i dobrodošlim. Ali smatram ljudskim. A ljudi su svakakvi.


Slažem se u potpunosti sa gore navedenim. Upravo iz istih razloga koje navodi Margos.

Nekako ljudi vole da mi se poveravaju, osete da ću ih razumeti i ne osuđivati, te sam tako čula i razne uvrnute priče od meni dragih ljudi. Napominjem, da mi nisu dragi i da ih ne poznajem tako dobro, verovatno bih imala drugačije mišljenje.
dunja73 dunja73 20:34 10.02.2009

mentalitet ,a ??

" Veraen je moja jako dobra poznanica ,a usput i "izgleda vrhunski" nema "tog" koji se na bazenu ne okrene za njom ...u gradu , njoj prilaze muskarci na svakom koraku.. Krasi je ponajvise njena "harizma " i zdrav (suvisao) pogled na zivot.. Veraen upoznaje Zana ,jednog prelepog ,maco francuza . Zan je instruktor karatea i jos par nekih borilackih vestina ..Bario je Veraen pola dobre godine ..Njegova udvaranja ,njegovi gestovi ,njegovo ponasanje ..verujte da de Niro (bilo jednom u Americi) - " amater" u odnosu na ovoga francuza..

Ona posle duzeg , hocu -necu ,ipak "pristade " I sad zamislite , pada dogovor za prvu noc kod njega i on nju najozbiljnije pita da li da pozove jos jednoga svoga prijatelja pa da se zezaju u troje..

Naravno kad je odbila ,njemu dugo ,dugo nije bilo jasno - zasto ? On je sve cinio ,pa i ta ponuda je u "paketu osvajanja " njenog srca.. Zani je tugovao i patio dugo jer mu je Veraen bez objasnjenja odleprsala..."


vladimir petrovic vladimir petrovic 20:53 10.02.2009

Re: mentalitet ,a ??

Dunja
Ona posle duzeg , hocu -necu ,ipak "pristade " I sad zamislite , pada dogovor za prvu noc kod njega i on nju najozbiljnije pita da li da pozove jos jednoga svoga prijatelja pa da se zezaju u troje..
Naravno kad je odbila ,njemu dugo ,dugo nije bilo jasno - zasto ?


Meni pade na pamet jedno slično "iznenadjenje" iz fenomenalne knjige "Očevi i oci" od Slobodana Selenića.
Sećate se, tamo Engleskinja (supruga protagoniste knjige) bila zaljubljena u Engleza visokog porekla (koji je, pored toga što je bio aristokrata, bio još i lep i zabavan, a ona - ipak - samo obična devojka), i venčala se s njim. Kad prve noći - SURPRISE! Tek tada joj mladoženja saopšti da je - gej, te da je spreman da njih dvoje vode svako svoj život, ali da to niko ne zna, bla, bla, bla...

Naravno, Engleskinja se naljuti i posle nedelju dana rasturi taj brak, jer nije imala dovoljno širine kako bi iskoristila priliku da joj brak bude maska za poseban (bračni) život... te u takvom raspoloženju sretne studenta iz Srbije, zadriglog Balkanca, sa kojim se ubrzo venča i dodje u Srbiju da živi...

Eh, ti muškarci... ponekad umeju biti nevaljali, n'est-ce pas?

Re: mentalitet ,a ??

ti si gej?
dunja73 dunja73 21:09 10.02.2009

Re: mentalitet ,a ??

Eh, ti muškarci... ponekad umeju biti nevaljali, n'est-ce pas?



Ponekad da ,i slazem se da treba biti "nevaljao" ,medjutim treba razluciti bolesnike od zdravih ..

vladimir petrovic vladimir petrovic 21:14 10.02.2009

Re: mentalitet ,a ??

ti si gej?


Ko, jel' ja?

Ne.

Pokušavam da budem "gay-friendly" u meri u kojoj to civilizovan čovek treba da bude.
antonacci antonacci 23:56 10.02.2009

Re: mentalitet ,a ??

dunja73
Eh, ti muškarci... ponekad umeju biti nevaljali, n'est-ce pas?



Ponekad da ,i slazem se da treba biti "nevaljao" ,medjutim treba razluciti bolesnike od zdravih ..



Sto godina psihijatrije nije to uspelo da uradi.

Ja nekako verujem da i nema bolesnih. Sve je stvar konteksta. :)
niccolo niccolo 20:40 10.02.2009

Još jedna odlična tema

Da li znate nekoga, ili ste bar čuli za nekoga u vašem bližem ili daljem okruženju, ko bi mogao eventualno biti svrstan u jednu od ovih grupa?

Zanimljivo pitanje, nisam mislio o tome...
nedugo posle premijere ubijen, pod neobičnim okolnostima.

Zbog filma ili nevezano?
Ovaj film je i danas zabranjen za prikazivanje u mnogim zemljama

Samo zato što je "eksplicitan"?
kaže da govori o "advokatkinji, smirenoj i pribranoj na poslu, koja postaje seksualno nezasita van kancelarije"

Pa to ti je radnja svakog trećeg pornića, samo zamene profesiju ove pribrano-nezasite...Mislim, ja čuo tako...
jeremija92 jeremija92 20:45 10.02.2009

Učiteljica klavira

Budući adaptacija romana "Učiteljica klavira" (nobelovke Elfride Jelinek), film je iznenađujući pogled na to, kako sredovečna žena, profestorka klavira na Bečkom muzičkom konzervatorijumu, postepeno postaje samodestruktivna. Erika Kohut, koja ima neprirodan odnos ljubavi i mržnje sa svojom majkom, raspeta je između emocij prema muzici i svojih tamnih želja.
Stroga i ozbiljna profesorka, recimo, posećuje sex-šopove i u kabinama gleda porno filmove nuškajući odbačene kondome pune sperme prethodnih posetilaca.
Jednoga dana, nakon što joj je jedan student iskazao svoja osećanja tokom privatnog časa, njene dugo potiskivane emocije eksplodiraju...
Učiteljicu maestralno glumi, a ko bi drugi nego, Isabelle Huppert.
Uživajte, vladimire&co.



ivana23 ivana23 21:54 10.02.2009

Re: Učiteljica klavira

jeremija92
Budući adaptacija romana "Učiteljica klavira" (nobelovke Elfride Jelinek), film je iznenađujući pogled na to, kako sredovečna žena, profestorka klavira na Bečkom muzičkom konzervatorijumu, postepeno postaje samodestruktivna. Erika Kohut, koja ima neprirodan odnos ljubavi i mržnje sa svojom majkom, raspeta je između emocij prema muzici i svojih tamnih želja.Stroga i ozbiljna profesorka, recimo, posećuje sex-šopove i u kabinama gleda porno filmove nuškajući odbačene kondome pune sperme prethodnih posetilaca.Jednoga dana, nakon što joj je jedan student iskazao svoja osećanja tokom privatnog časa, njene dugo potiskivane emocije eksplodiraju...Učiteljicu maestralno glumi, a ko bi drugi nego, Isabelle Huppert.Uživajte, vladimire&co.

Uvek me nekako zgadi ona scena u kadi sa ziletom...
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:45 10.02.2009

Re: Učiteljica klavira

Jeremija
Učiteljicu maestralno glumi, a ko bi drugi nego, Isabelle Huppert.


Slažem se, i ja volim Izabelu Iper (što i nije nešto, ne znam da li ima nekoga ko je - ne voli).

Nažalost, možda sam subjektivan, ali mi nobelovka E. Jelinek ne leži mnogo.... Manje više sve što o njoj i njenom delu znam je prilično konfliktno. Možda je to neka predrasuda kod mene, jednostavno nije moj - tip.
jeremija92 jeremija92 22:49 10.02.2009

Re: Učiteljica klavira

ivana23

Uvek me nekako zgadi ona scena u kadi sa ziletom...


Bez sumnje, zgadljiva scena.
Može se nabrojati još nedostataka i filma, a i knjige, ali mene je fascinirala gluma Isabelle Huppert.
Svojom pojavom, očima i pogledom je odslikala lik, verujem, bolje nego što ga je g-đa Jelinek zamislila.
antonacci antonacci 00:11 11.02.2009

Re: Učiteljica klavira

jeremija92
ivana23

Uvek me nekako zgadi ona scena u kadi sa ziletom...


Bez sumnje, zgadljiva scena.
Može se nabrojati još nedostataka i filma, a i knjige, ali mene je fascinirala gluma Isabelle Huppert.
Svojom pojavom, očima i pogledom je odslikala lik, verujem, bolje nego što ga je g-đa Jelinek zamislila.


Mene ta scena fascinira. Odusevi. Poplasi. Uzbudi. Zbuni. Unervozi. Ali mi nikako nije gadljiva.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:19 11.02.2009

Re: Učiteljica klavira

pa dobro za tebe znamo da si nenormalan
antonacci antonacci 00:24 11.02.2009

Re: Učiteljica klavira

njanja_de.manccini
pa dobro za tebe znamo da si nenormalan


Ha ha ha. Mozda zato, da.

Ali jeste fascinantno - sta uzbudjuje ljude i kako nanosenje bola moze biti "bolje", intenzivnije od "klasicnog" (dosadnog?) seksa... Bez ulazenja u razloge zasto je to tako, cisto estetski mi je zanimljivo.
antonacci antonacci 01:06 11.02.2009

Re: Učiteljica klavira

Nažalost, možda sam subjektivan, ali mi nobelovka E. Jelinek ne leži mnogo.... Manje više sve što o njoj i njenom delu znam je prilično konfliktno. Možda je to neka predrasuda kod mene, jednostavno nije moj - tip.


Jesi li pokusao da je citas?

To je skoro poezija. Narocito roman na kom je zasnovan pomenuti film.
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:48 11.02.2009

Re: Učiteljica klavira

njanja_de.manccinipa dobro za tebe znamo da si nenormalan
Antonacci
Ha ha ha. Mozda zato, da.


Kao što vidiš - čitamo te! I hvatamo te za reč, kada si se pohvalio da ti stanje normalnosti i ne leži, što je kod mene odmah izazvalo pitanje prisutnosti seksualnih perverzija u čoveku, he, he,he..

Šalu na stranu, ja ostajem pri citatu Isidore Sekulić - da nas je čitav legion, te da nikada neću zagovarati, recimo, da se "ljubav vodi prema molitveniku" (valjda je to onaj "misionarski položaj" - i samo onda kada se prave deca).

S druge strane, nijedno preterivanje, u bilo čemu, nije dobro. Biblijska metafora sa Sodomom i Gomorom je dobra, da je nema trebalo bi je izmisliti, prvenstveno za korišćenje u literaturi i drugim umetnostima.
(Ovo je odgovor i na jedno tvoje kasnije pitanje u kome pitaš da li i kako to slobodan seks može ugroziti društvo, pa i jednu civilizaciju... ). Slobodan i uobičajeni seks ne može, ali seksualna razuzdanost (non-vaginal sex included) i razvrat, bestijalnost i slično, mogu da se (teorijski) smatraju ugrožavanjem poretka.
antonacci antonacci 15:24 11.02.2009

Re: Učiteljica klavira

S druge strane, nijedno preterivanje, u bilo čemu, nije dobro. Biblijska metafora sa Sodomom i Gomorom je dobra, da je nema trebalo bi je izmisliti, prvenstveno za korišćenje u literaturi i drugim umetnostima.
(Ovo je odgovor i na jedno tvoje kasnije pitanje u kome pitaš da li i kako to slobodan seks može ugroziti društvo, pa i jednu civilizaciju... ). Slobodan i uobičajeni seks ne može, ali seksualna razuzdanost (non-vaginal sex included) i razvrat, bestijalnost i slično, mogu da se (teorijski) smatraju ugrožavanjem poretka.


Dve stvari:

a) Preterivanje je veoma subjektivna stvar. I mozemo se ganajti koliko hoces, ali necemo se dogovoriti oko toga sta znaci preterivanje. Tj. verujemo da se ti i ja mozda mozemo sloziti sto bi pre bilo poklapanje nasih licnih afiniteta i stavova, ali to je daleko od nekakve univerzalne definicije.

b) Voleo bih da malo to objasnis jer ja i pored dobre volje ne vidim kako masturbiranje, oralni seks ili S/M ugrozavaju drustveni poredak. Mozda jer mislis da vode u nekakvu anarhiju? Sa moje tacke gledista, stvari stoje potpuno drugacije. Seksualna oslobodjenost moze voditi samo ka manjku frustracija, dakle, ka zrelijoj licnosti, a to moze voditi ka lepsem i boljem zivotu, a sve to zajedno, dakle, ne moze nikako porusiti poredak, vec ga moze samo eventualno unaprediti.

Uostalom, svaki poredak koji je zasnovan na seksualnoj frustriranosti, zaista zasluzuje da propadne.
topcat topcat 15:29 11.02.2009

Re: Učiteljica klavira

antonacci
Sa moje tacke gledista, stvari stoje potpuno drugacije. Seksualna oslobodjenost moze voditi samo ka manjku frustracija, dakle, ka zrelijoj licnosti, a to moze voditi ka lepsem i boljem zivotu, a sve to zajedno, dakle, ne moze nikako porusiti poredak, vec ga moze samo eventualno unaprediti.

Hm... lijepo izgleda ovako napisano ali seks polazi iz glave i nisu svi spremni na tu "slobodu" o kojoj govoris.
Vrlo lako moze doci do zloupotrebe koja ce umjesto ka zrelijoj licnosti odvesti do jos vecih frustracija.

antonacci antonacci 15:34 11.02.2009

Re: Učiteljica klavira

topcat
antonacci
Sa moje tacke gledista, stvari stoje potpuno drugacije. Seksualna oslobodjenost moze voditi samo ka manjku frustracija, dakle, ka zrelijoj licnosti, a to moze voditi ka lepsem i boljem zivotu, a sve to zajedno, dakle, ne moze nikako porusiti poredak, vec ga moze samo eventualno unaprediti.

Hm... lijepo izgleda ovako napisano ali seks polazi iz glave i nisu svi spremni na tu "slobodu" o kojoj govoris.
Vrlo lako moze doci do zloupotrebe koja ce umjesto ka zrelijoj licnosti odvesti do jos vecih frustracija.



OK. Sad jos samo objasni kako?

Nadam se da je jasno da govorim iskljucivo o seksu uz saglasnot, dakle dve ili vise osoba koje ZELE da rade to sto rade.

Uz taj uslov, zivo me zanima kako ostvarenje sebe kao licnosti - a to je jedan veliki i vazan deo nase licnosti - moze da dovede do jos vecih frustracija.
topcat topcat 16:43 11.02.2009

Re: Učiteljica klavira

antonacci

Nadam se da je jasno da govorim iskljucivo o seksu uz saglasnot, dakle dve ili vise osoba koje ZELE da rade to sto rade.


Sve sto spoznamo o sebi kao licnosti nije uvijek dobro i smatram da o necem do cega smo dosli ipak treba razmisliti, a ne uzeti zdravo za gotovo.
Ako je nesto bila frustracija, samim time sto si to spoznao...jos nisi nista rijesio.
Spoznaja je vazan korak, ali ne i konacno rjesenje.
Svodi se na pitanje koliko je pojedinac spreman raditi na sebi, a koliko samo trazi opravdanja.

Ovo s "vise ljudi", da su ne znam kako saglasni je cisti hedonizam.
Ne znam kako ce on unaprijediti svijet.


antonacci antonacci 17:23 11.02.2009

Re: Učiteljica klavira

topcat
antonacci

Nadam se da je jasno da govorim iskljucivo o seksu uz saglasnot, dakle dve ili vise osoba koje ZELE da rade to sto rade.


Sve sto spoznamo o sebi kao licnosti nije uvijek dobro i smatram da o necem do cega smo dosli ipak treba razmisliti, a ne uzeti zdravo za gotovo.
Ako je nesto bila frustracija, samim time sto si to spoznao...jos nisi nista rijesio.
Spoznaja je vazan korak, ali ne i konacno rjesenje.
Svodi se na pitanje koliko je pojedinac spreman raditi na sebi, a koliko samo trazi opravdanja.

Ovo s "vise ljudi", da su ne znam kako saglasni je cisti hedonizam.
Ne znam kako ce on unaprijediti svijet.




Nista ti tu meni nisi objasnila.
Rekla si da se ostvarenje seksualnih zelja moze zavrsiti jos vecom frustracijom. Buduci da seksualna frustracija nastaje zbog nemogucnosti ostvarenja tih seksualnih zelja usled "autocenzure", realizacija zelje na neki nacin predstavlja oslobadjanje, prevazilazenje frustracije, katarzu, takoreci. Kako ce prevazilazenje frustracije da pogorsa frustraciju? To naprosto nema nikakvog smisla.


I zasto je pa hedonizam nekakva diskvalifikacija? U hedonizmu nema niceg loseg.
topcat topcat 17:25 14.02.2009

Re: Učiteljica klavira

antonacci

Nista ti tu meni nisi objasnila.

Uopce ne pokusavam. Govorimo razlicitim jezicima.
Kako ce prevazilazenje frustracije da pogorsa frustraciju? To naprosto nema nikakvog smisla.

Spoznaja frustracije, kao ni njeno "upraznjavanje" nije isto sto i prevazilazenje.
Ono sto ti nazivas "prevazilazenjem" se kod mene zove - postati rob svojih frustracija.
(U konkretnom slucaju - najobicnije izvlacenje)

Sorry na kasnjenju, nisam vidjela.

mirelarado mirelarado 22:04 10.02.2009

Nihil sub sole novi

Oднос друштва према сексуалности мења се из епохе у епоху. Раздобља пуританизма смењују раздобља сексуалних слобода. Перверзије опстају... биће да су и оне људске.

Старе Римљане у позном периоду Царства бије глас да су били највећи развратници:
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:08 10.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

Старе Римљане у позном периоду Царства бије глас да су били највећи развратници:

Право да ти кажем, таман сам у потврду овоме хтео да наведем неке примере из тог доба, али онда застадох... Дошли ми некако превише... гадни.

Уосталом, не мора баш свако знање да се подели ;-)

Предраг Тхе Пуританац
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:09 10.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

gledao skoro ponovo Kaligulu i to directors cut. kakav visokobudžetni pornić sa velikim glimcima. Malcolm McDowell, Peter O'Toole, Helen Mirren, John Gielgud...po scenariji Gora Vidala.
mora da ih je dans sve sramota, bar one žive
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:16 10.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

Mirelarado
Старе Римљане у позном периоду Царства бије глас да су били највећи развратници:


Ja bih na ovo lakonski odgovorio: "Zato su i propali".
Перверзије опстају... биће да су и оне људске.

Sa ovim se slažem. Neka opstaju, ali samo do mere da ne ugroze društvo, sistem, civilizaciju, he, he, he...

Ona biblijska parabola o propasti Sodome i Gomore i nije tako glupa...
mirelarado mirelarado 22:22 10.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

Право да ти кажем, таман сам у потврду овоме хтео да наведем неке примере из тог доба, али онда застадох... Дошли ми некако превише... гадни.

Уосталом, не мора баш свако знање да се подели ;-)

Предраг Тхе Пуританац


Исти случај. :)) Прећутах и књиге и све.
Мирела Тхе Такође Пуританка
jeremija92 jeremija92 22:41 10.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

mirelarado


Старе Римљане у позном периоду Царства бије глас да су били највећи развратници:


Livije nam govori da su Grci uneli otrov i zarazu u rimski organizam.Oni su organizovali bahanalije koje su naivnim Rimljanima pokazale sve cari "Grckog bluda".Grci su imali neocekivan uspeh.Ne samo da ih Rim nije kaznio smrcu,vec su bahanalije kao magnet privukle sve ugledne Rimljane i Rimljanke,koji su stvorili medjusobni tajni savez.Dvostruki moral,koji je preko dana velicao asketizam,a u toku noci uzivao u svakojakim perverzijama doprineo je da se ista bolest prenese i na masu.

Ova drushtvena bolest vremenski se podudara sa "zlatnim dobom",procvatom kulture,umetnosti i nauke.Stavishe ona kao da je bila preduslov nastanku"zlatnog doba".Sve ovo dokazuje da ludilo i kultura,kako kod pojedinaca tako i kod mase,opstaju samo zajedno.

Doba Rimske imperije proisteklo je kao posedica psihopatoloskih promena u masi.Bolesna masa uvek trazi bolesnog vodju.
Svi rimski carevi su se utrkivali u dodvoravanju mese i u podsticanju njihovog ludila.

O seksualnim perverzijama Tiberija,Kaligule,Klaudija moze se napisati nekoliko romana.Neron,koji je ziveo u nedozvoljenim odnosima sa svojom majkom,Agripinom,ubivsi svoje prve dve zene,naredjuje ubistvo majke,da bi ozenio bivseg roba Spora,koga je pretvorio u evnuha i zhiveo sa njim kao sa zhenom.Istovremeno sa ovim,Neron se vencava kao zhena sa drugim bivsim robom Pitagorom.Nabrajati perverzije Domicijana,Trajana,Hadrijana,Komodusa,Karakale bilo bi zamorno i izlishno.Ovakva psihopatologija imperatora,i mase koju su predstavljali su doveli ne samo do moralnog unishtenja,vec i fizickog.Natalitet koji je vec stotinama godina bio mali,je direktna posledica nemoralnog i nenormalnog nacina zivota.

Analizirajuci psihopatologiju Rimljana mozemo zakljuciti da je ponashanje mase uveliko odredjeno matricom moralnih vrednosti koja joj se namece.Ova analiza ne samo da nam moze pomoci da uvidimo simptome pojedinih drustvenih bolesti,vec i da predvidimo nestajanje jednog naroda.
izvor

Bio bih slobodan da povučem paralelu sa savremenom zapadnom civilizacijom.
scabies scabies 22:51 10.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

Перверзије опстају... биће да су и оне људске.


Sa ovim se slažem. Neka opstaju, ali samo do mere da ne ugroze društvo, sistem, civilizaciju, he, he, he...

Ja se sa tobom ne slazem. Neka opstaju, ali samo do mere da ne ugrozavaju druge ljude... A ako je za drustvo i civilizaciju dobro nesto sto nije dobro za ljude-briga me za drustvo i civilizaciju!
jeremija92 jeremija92 22:54 10.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

Predrag Brajovic


Предраг Тхе Пуританац

mirelarado

Мирела Тхе Такође Пуританка


Hebote, večeras na ovom blogu sve vrvi od puritanki i puritanaca.
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:07 10.02.2009

Re: Nihil sub sole novi


Predrag Brajovic
Предраг Тхе Пуританац

mirelarado
Мирела Тхе Такође Пуританка

Jeremija
Hebote, večeras na ovom blogu sve vrvi od puritanki i puritanaca.


Dobro si ovo primetio. Još će ispasti da sam ja, kao domaćin posta, hteo puritance da navučem na tanak led...
mirelarado mirelarado 23:17 10.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

mirelarado
Мирела Тхе Такође Пуританка

Hebote, večeras na ovom blogu sve vrvi od puritanki i puritanaca


Ако треба да се стидим, Јеремија, ево стидим се. (смајли не ради)
Мирела Тхе Поцрвенела
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:19 10.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

mirelarado
mirelarado
Мирела Тхе Такође Пуританка

Hebote, večeras na ovom blogu sve vrvi od puritanki i puritanaca


Ако треба да се стидим, Јеремија, ево стидим се. (смајли не ради)
Мирела Тхе Поцрвенела

Ево, Мирела, ја ставио два стидљива смајлија, и за тебе и за мене ;-)
jeremija92 jeremija92 23:25 10.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

mirelarado
mirelarado
Мирела Тхе Такође Пуританка

Hebote, večeras na ovom blogu sve vrvi od puritanki i puritanaca


Ако треба да се стидим, Јеремија, ево стидим се. (смајли не ради)
Мирела Тхе Поцрвенела


Stidi se koliko ti je volja, samo nemoj da apstiniraš.
Jer, apstinencija je - perverzija (Bill Maher).
antonacci antonacci 01:11 11.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

Neka opstaju, ali samo do mere da ne ugroze društvo, sistem, civilizaciju, he, he, he...


A kako to ugrozavaju drustvo, sistem i civilizaciju, da izvines?

Sto se mene tice, ako je suprimiranje seksualne zelje jedina stvar koja odrzava civilizaciju na njenim nogama onda, by all means, let there be chaos!

Seksualno oslobodjenje moze doneti samo dobra na duze staze.
Unfuckable Unfuckable 06:11 11.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

samo da dodam u vezi slike koju je mirela postavila na početku ovih komentara :
ako zanemraimo garderobu i enterijer...što je duže gledam sve me više podseća na jednu sasvim običnu žurku starijih tinejdžera
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:28 11.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

Ти Римљани су били перверзњаци али се бар нису сликали. Ови из Помпеје су били ем перверзни ем су се сликали (што је додатна перверзија).

Помпеја 1
Помпеја 2

и још много тога
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:14 11.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

Unf
...što je duže gledam sve me više podseća na jednu sasvim običnu žurku starijih tinejdžera


Hm. Pitam se koja je gornja 'dobna' granica starijih tinejdžera? 44?
Unfuckable Unfuckable 13:36 11.02.2009

Re: Nihil sub sole novi

ma idi bre Pižone, klinke se danas...nema to veze sa godinama, ako nisi kinky - nisi u trendu
Mada na ovoj slici nema ništa uvrnuto, malo više ljudi se zabavlja na malo manjem prostoru, ali - koliko primećujem - nikom ništa ne smeta
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:06 10.02.2009

pazolini

za film Salo treba imati zaista dobar želudac. ja sam ga odgledao jednom i mislim da mi je sasvim dovoljno za ceo život. ne pamtim ništa mučnije, osim možda nekih domaćih filmova, ali iz drugih razloga.
scabies scabies 22:14 10.02.2009

da se cedna scabies oglasi

Kod tebe, bre, sve red umetnosti-red sexa
pitao sam se: Kako da se čovek ne zainteresuje za seksualne perverzije posle saznanja ‘da više nismo sigurni gde normalno prestaje - a nenormalno počinje'? Kada ćemo biti sigurni? Da li to dolazi sa godinama?

Ja se to nikad nisam mnogo pitala... Ne biram stvari da bih bila normalna, niti biram da budem normalna sta god da to podrazumeva... Ili to mozda stvarno dolazi sa godnama...
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:19 10.02.2009

Re: da se cedna scabies oglasi

Kod tebe, bre, sve red umetnosti-red sexa


Pa zar ima nešto važnije?

Ako nemam dovoljno pameti, valjda to dolazi sa godinama! (ovde sam heo da lupim smajlija, ali ne radi... šteta, ne vidi se da sam se - šalio)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:32 10.02.2009

Re: da se cedna scabies oglasi

vladimir petrovic
[ (ovde sam heo da lupim smajlija, ali ne radi... šteta, ne vidi se da sam se - šalio)


Је л' овог:



Мислим, смајлија ;-)
Unfuckable Unfuckable 22:17 10.02.2009

rastegljiv pojam

te...perverzije, i kao što mnogi već znaju - svode se na konsenzus partnera (ako partneri - postoje)

Meni je pomalo problem sve to sa "uvrnutošću" - spomenuh to i na nekom blogu koji tretira "normalno - nenormalno" - dakle : moj stav da je neko "uvrnut" morao bi da bude "uvrnut" toj drugoj strani kojoj je upućen, a oboje smo samo ljudi od krvi i mesa - i tu se lako stiže : nigde ili u pozivanje "većine" u pomoć
A mišljenje "većine" se ...kreira
Kada prebacimo priču na aseksualne teme, dobijamo - recimo - prividno različitu, a u stvari jako sličnu dilemu : imati psa u stanu ili ne, tj da li su ovi što šetaju svog psa na -20 po kijametu - uvrnuti ?

Petroviću, još jedan izuzetan tekst u seriji, ovo bi trebalo da bude na Naslovnoj, ne mogu a da se ne poradujem toj ideji da vidim komentare recimo, žvalexandra na ovo...
(pošto ne rade fuckin' smajliji na celom blogu a sada bi baš čučnuli k'o budali šamar, shvatismo poruku da je narečenibloger - umetnik izuzetno utjecajan )
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:18 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

kako ne radi smajli?
mirelarado mirelarado 22:29 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

Kada prebacimo priču na aseksualne teme, dobijamo - recimo - prividno različitu, a u stvari jako sličnu dilemu : imati psa u stanu ili ne, tj da li su ovi što šetaju svog psa na -20 po kijametu - uvrnuti ?


Јесу, Анф, уврнути су, ал' нису перверзни, само шашави. ;-)
Unfuckable Unfuckable 22:36 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

pa da ..kada je aseksualna tema, onda su samo šašavi (mada, eto - ja ne nalazim ni malo šašavosti u tome ; ))))
a čim opalimo po sexu, odmah padne ozbiljnos' i jači atributi.
To je ono što je zanimljivo

(ne rade Mitroviću...ne- ra - de smajliji...morao sam da se mučim tamo kod Tebe i zlopatim da bi okačio adekvatan emoticon....polomih se ; ))))

ne rade, ivana23 nešto zeznula
ili je Onaj urgirao kod admina da se ukinu smajliji, da mu se deca više ne smeju - šta bre mi ima da se zezamo
dunja73 dunja73 22:39 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

A mišljenje "većine" se ...kreira
Kada prebacimo priču na aseksualne teme, dobijamo - recimo - prividno različitu, a u stvari jako sličnu dilemu : imati psa u stanu ili ne, tj da li su ovi što šetaju svog psa na -20 po kijametu - uvrnuti ?



A ,ne ,ne ovde bih ja bila Unf oprezna .. Za sado i zoo perverziju - izvini to je dublje nesto i posao prvenstveno za psihijatra ..

Da spomenem i "svinger klub " kad smo vec.. Ovde u Nemackoj je za zene ulaz besplatan ,samo da se dobro "skockas" .To su jako luksuzne prostorije ,sa svom mogucom vrstom zabave ..Od bazena(vrucih) ,djakuza , masaza , jela i pica (i to delikates) ,velikih monitora gde non -stop idu pornici .. Sve je pod video nadzorom(diskrecija zagarantovana) i sex je uvek sa "otvorenim vratima " da i ostali gledaju... Ovaj klub je u blizini moga grada i vode ga majka i sin... Koji se rado prikljucuju zabavi ...
Zar to nije bolesno ?
Dunja TheBalkangirlprimitivy


Unfuckable Unfuckable 22:49 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

Da spomenem i "svinger klub "

sada bi moj kum, na opis ovog kluba rekao, kladim se :
"A znam da zbog nečeg valja biti oženjen...."

(a vidi onog Brajovića gore al' se puva sa smajlijima....)

ps : u pravu si, mada je to oped "linija podnošljivosti" koju sami određujemo : čikica koji dvogledom zuri u gole tete daleko je više prihvatljiv nego manijak koji se malo "šali" s labudom ili degenerik koji napastvuje decu.

Mogao bih čak da prepotentno pokušam da sugerišem (iako se nisam bavio razmišljanjem duže od par sekundi)
da za mene nije strašno, pa daljom pričom bi se moglo doći do - ni mnogo uvrnuto -
ako je objekat čežnje/želje/zadovoljstva živa, polno zrela jedinka iste vrste kojoj se radnja dešava njenom slobodnom voljom.
Verovatno sam nešto propustio, ali dopuniće drugari
scabies scabies 22:53 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

ako je objekat čežnje/želje/zadovoljstva živa, polno zrela jedinka iste vrste kojoj se radnja dešava njenom slobodnom voljom.
Verovatno sam nešto propustio, ali dopuniće drugari
evo dopune: mentalno zdrava i zrela jedinka
dunja73 dunja73 22:54 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

sada bi moj kum, na opis ovog kluba rekao, kladim se :
"A znam da zbog nečeg valja biti oženjen...."



ha ,ha ,ha ... zbog ovoga cu ti preporuciti komentar...( ne radi "smjesko"
Budimac Budimac 22:56 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

Da spomenem i "svinger klub " kad smo vec.. Ovde u Nemackoj je za zene ulaz besplatan ,samo da se dobro "skockas" .To su jako luksuzne prostorije ,sa svom mogucom vrstom zabave ..Od bazena(vrucih) ,djakuza , masaza , jela i pica (i to delikates) ,velikih monitora gde non -stop idu pornici .. Sve je pod video nadzorom(diskrecija zagarantovana) i sex je uvek sa "otvorenim vratima " da i ostali gledaju... Ovaj klub je u blizini moga grada i vode ga majka i sin... Koji se rado prikljucuju zabavi ...
Zar to nije bolesno ?

Da, sve ih treba iza rešetaka i na elektrošokove uz velike doze LSDija, ako ih to ne izleči lobotomirati.
EDIT: emoticoni ne rade
mirelarado mirelarado 22:56 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

a čim opalimo po sexu, odmah padne ozbiljnos' i jači atributi.


Не баш код свих саговорника. ;-))))))
Некако, ако погледамо шта значи реч перверзија, налетећемо на изопаченост, извитопереност, искривљеност , а лично, већ признадох, на том терену осећам извесну нелагоду.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:57 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

Mogao bih čak da prepotentno pokušam da sugerišem (iako se nisam bavio razmišljanjem duže od par sekundi)
da za mene nije strašno, pa daljom pričom bi se moglo doći do - ni mnogo uvrnuto -
ako je objekat čežnje/želje/zadovoljstva živa, polno zrela jedinka iste vrste kojoj se radnja dešava njenom slobodnom voljom.

reanimator reanimator 23:03 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

mirelarado
a čim opalimo po sexu, odmah padne ozbiljnos' i jači atributi.


Не баш код свих саговорника. ;-))))))
Некако, ако погледамо шта значи реч перверзија, налетећемо на изопаченост, извитопереност, искривљеност , а лично, већ признадох, на том терену осећам извесну нелагоду.

Nemoguće!! A mi od tebe očekivali da izbriljiraš na toj temi :)
mirelarado mirelarado 23:26 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

Не баш код свих саговорника.
Некако, ако погледамо шта значи реч перверзија, налетећемо на изопаченост, извитопереност, искривљеност , а лично, већ признадох, на том терену осећам извесну нелагоду.
Nemoguće!! A mi od tebe očekivali da izbriljiraš na toj temi :)


Ре, баш сам на тебе помислила. :))
П. С. Нисам ја од оних што бриљирају.
reanimator reanimator 23:34 10.02.2009

Re: rastegljiv pojam

mirelarado

Ре, баш сам на тебе помислила. :))
П. С. Нисам ја од оних што бриљирају.

Jok. Ja sam dao uvodnu reč, povukao se sa beležnicom i zapisujem.
Pa za godinu dana, kad mi se neko suprotstavi na nekom blogu, vadim blokče ko Broj 1
miloradkakmar miloradkakmar 22:39 10.02.2009

Сексуалност је у основи људског бића


" По општем уверењу, дуго смо подносили викторијански начин живота, а и данас га још трпимо.Упреподобљена краљица стоји на грбу наше сексуалности, нема и лицемерна " , каже Мишел Фуко на почетку књиге " Историја сексуалности " , објављене код нас 1978.
Сексуалност је у основи људског бића. Границе нормалног и ненормалног одређује, како сам разумео Фукоа , власт, она се регулише законима. Ваљало би поставити питање људске подсвести , генетике... а затим изражаја , манира. Слобода сексуалности не би требало да значи " употребу свих расположивих средстава".Када човек зна да ограничи слободу кретања, говора ... онда би требало да зна да утврди и границе слободе сексуалности.
Фантазија се тешко ко може да ослободи , а да ли је човек /жена довољно јак /а да осети тренутак када она крене у конкретизацију изопачености.
Најцрње у наведеним перверзијама је педофилија.

Текст за похвалу ,дубље и дуготрајније размишљање.
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:52 10.02.2009

Re: Сексуалност је у основи људског бића

Milorad
Најцрње у наведеним перверзијама је педофилија.


Slažem se.

Iskreno govoreći, ja sam očekivao da će me neko ispraviti oko definicije pedofilije.
Naime, ja sam skinuo sa Gugla da je to "fokusiranje na decu pre početka puberteta".

Hm. Ja mislim da su deca i na početku puberteta - još deca, pa granica dozvoljenog ne bi smela da bude "početak puberteta".
scabies scabies 22:55 10.02.2009

Re: Сексуалност је у основи људског бића

Naime, ja sam skinuo sa Gugla da je to "fokusiranje na decu pre početka puberteta".

Pedofilija u desetoj reviziji Medjunarodne klasifikacije bolesti (MKB10) Svetske zdravstvene organizacije ima sifru F65 (Disordines incilnationis sexualis). Pedofilija podrazumeva periodicne sexualne nagone ili uzbudjenja prema deci mladjoj od 14godina, pedofil ima najmanje 16 godina i mora imati bar pet godina vise od svoje zrtve.
dunja73 dunja73 23:01 10.02.2009

Re: Сексуалност је у основи људског бића

Hm. Ja mislim da su deca i na početku puberteta - još deca, pa granica dozvoljenog ne bi smela da bude "početak puberteta".



Ljudi nemojte da ste smesni ...Tim pedofilima treba "serijatski zakon" ili tako nesto slicno .. Kad bi bar dve Evropske zemlje "gnusno" sa njima postupile - svi bi oni prestali da budu perverzni i brzo bi "ozdravili"
scabies scabies 23:03 10.02.2009

Re: Сексуалност је у основи људског бића

Tim pedofilima treba "serijatski zakon" ili tako nesto slicno ..
Pedofilija i sexualno nasilje nad decom nisu isti pojmovi. Neko moze biti pedofil a da nikada nije izvrsio nikakvu sexualnu radnju nad detetom, kao sto neko moze sexualno zlostavljati dete a da nije pedofil... Treba tu praviti razliq...
Unfuckable Unfuckable 23:09 10.02.2009

Re: Сексуалност је у основи људског бића

neko moze sexualno zlostavljati dete a da nije pedofil...

daj 'leba ti pojasni ovu tezu
jeremija92 jeremija92 23:10 10.02.2009

Re: Сексуалност је у основи људског бића

scabies
Tim pedofilima treba "serijatski zakon" ili tako nesto slicno ..
Pedofilija i sexualno nasilje nad decom nisu isti pojmovi. Neko moze biti pedofil a da nikada nije izvrsio nikakvu sexualnu radnju nad detetom, kao sto neko moze sexualno zlostavljati dete a da nije pedofil... Treba tu praviti razliq...


Interesantan primer je poznatog pisca Luisa Kerola.
Danas bi ga hapsilo zbog pedofilije.

Njegova opsesija su bile veoma mlade devojčice.

Zadovoljavao je svoju opsesiju tako što ih je fotografisao gole i poljubio. Ali, ne erotski, kažu njegovi biografi.
On je na taj način, opet kažu, stimulisao sebe da stvori fantastične priče.
Njegova Alisa u zemlji čuda se smatra jednom od najsjajnijih i najdivnijih dečjih priča svih vremena.
scabies scabies 23:14 10.02.2009

Re: Сексуалност је у основи људског бића

daj 'leba ti pojasni ovu tezu
jooooj... Da li mozes da zamislis osobu koja je imala sexualni odnos sa osobom istog pola a da nije homosexualna? Naravno da nije bas najsrecnija paralela, ali moze se naslutiti...
topcat topcat 23:18 10.02.2009

Re: Сексуалност је у основи људског бића

Pa nije isto.
Uostalom, svi mi imamo elemenata jednog i drugog...pitanje je kako su elementi rasporedjeni ili tko je vise a tko manje sklon eksperimentima.

Ali kako netko tko seksualno zlostavlja dijete nije pedofil, a netko tko gleda slike je?
Ok, ja smatram da je i ovaj drugi bolesnik, al kako ces nekog osuditi jer "gleda".
Unfuckable Unfuckable 06:14 11.02.2009

Re: Сексуалност је у основи људског бића

Da li mozes da zamislis osobu koja je imala sexualni odnos sa osobom istog pola a da nije homosexualna? Naravno da nije bas najsrecnija paralela, ali moze se naslutiti...

po cenu da ispadne da se pravim lood, ne mogu - osim ako nije bila u zatvoru pa su je malo "ubedili"
Uopšte ne naslućujem paralelu

Unfuckable The Gloopy
(smajliji i dalje ne rade, ovde ide onaj što se češka po tintari)
medjutim92 medjutim92 14:01 11.02.2009

Re: Сексуалност је у основи људског бића

Unfuckable
neko moze sexualno zlostavljati dete a da nije pedofil...

daj 'leba ti pojasni ovu tezu


mozda je sadista kome je svejedno dal je s druge strane dete il odrasla osoba.. ili tako nesto..

ili mozda dete zlostavlja drugo dete

scabies scabies 22:09 11.02.2009

Re: Сексуалност је у основи људског бића

po cenu da ispadne da se pravim lood, ne mogu - osim ako nije bila u zatvoru pa su je malo "ubedili"
Uopšte ne naslućujem paralelu
Alkohol, droga, experiment, nemanje izbora, novac...
topcat topcat 23:08 10.02.2009

...cemu?

Nije li seksualna energija nas osnovni pokretac?
Kako cemo je usmjeriti je vrlo licna i intimna stvar. Svatko od nas sigurno ima neku svoju perverziju i smatram da je sretan onaj koji je nasao srodnu dusu pa je moze podijeliti.
A koji su kriteriji da se nesto proglasi "perverznim" - medju dvoje oni sami postavljaju kriterij, dok za izlaz u drustvo kriterij mora biti drugaciji i naravno "ostriji".
1. egzibicionizam (izlaganje genitalija pred nepoznatima)
2. fetišizam (obožavanje nekih intimnih predmeta ili delova tela)
3. froterizam (dodirivanje/trljanje o drugu osobu, koja se s tim ne slaže)
4. pedofilija (fokusiranje na decu pre početka puberteta)
5. seksualni mazohizam (uživanje u patnji ili ponižavanju)
6. seksualni sadizam (uživanje u nanošenju patnje ili ponižavanja drugome)
7. transvestija (oblačenje u odeću osoba suprotnog pola)
8. voajerizam (posmatranje drugih dok se svlače ili vode ljubav, bez njihovog znanja).

Zasto ovdje nema homoseksualnosti?Jer su nas navikli?
Ako muskarac umjesto da ima potrebu da udje u zenu, ima potrebu da udje u musku guzicu (zadrzimo se na tren samo na izgledu tijela) - izivnite na eksplicitnom opisu - meni je to perverznije od toga da netko mozda obozava grudi svoje zene ili da zena obozava spolni organ svog muza. Moze biti da "ne kuzim".

Problem medju partnerima je cesto taj da se ne poznaju dovoljno dobro ili nisu dovoljno slobodni da podijele te najintimnije zelje. Znam nekoliko slucajeva gdje on ili ona luta i eksperimentira okolo, a da neke stvari recimo nikada nije probao/la niti predlozio/la kod kuce.
Da li iz straha da ce ga/je ovaj drugi proglasiti ludim i pobjeci glavom bez obzira...ne znam...ali sve se nesto fino uvijaju i piju caj sa tupavim osmjehom "da dragi, da draga", seksaju su po "protokolu", a prvom prilikom ona zbrise kod luckog radnika sa nauljenim rukama i tetovazom sidro+JNA, a on kod neke radodajke s ispucalom kosom, iz obliznje krchme.
A uz malo price i maste...sve su to - i vise, mogli imati doma.

Topcat the ... whatever (nema smajlica itakoto)
jeremija92 jeremija92 23:17 10.02.2009

Re: ...cemu?

topcat


Zasto ovdje nema homoseksualnosti?Jer su nas navikli?
Ako muskarac umjesto da ima potrebu da udje u zenu, ima potrebu da udje u musku guzicu (zadrzimo se na tren samo izgledu tijela) - izivnite na eksplicitnom opisu - meni je to perverznije od toga da netko mozda obozava grudi svoje zene ili da zena obozava spolni organ svog muza. Moze biti da "ne kuzim".

Mislim da si u pravu.
predostavljam da se vladimir zabrojao.:))))))
scabies scabies 23:24 10.02.2009

Re: ...cemu?

meni je to perverznije od toga da netko mozda obozava grudi svoje zene ili da zena obozava spolni organ svog muza.
Vidis, meni ovo cak uopste ne zvuci perverzno. Cak ni kad su u pitanju "delovi tela" nekoga ko nije "svoja zena" ili "svoj muz"...
Ako ja dobro qzim, tebi su prihvatljive samo one perverzije koje to ustvari i nisu?
topcat topcat 23:29 10.02.2009

Re: ...cemu?

Pa sad...moje pikanterije su moja stvar - ne opceblogerska.
Vladimir je naveo pod 2. fetisizam, pa sam pitala zasto je to (onako opisano) perverzija, a homoseksualnost nije.
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:29 10.02.2009

Re: ...cemu?

Topcat
Zasto ovdje nema homoseksualnosti?Jer su nas navikli?
Ako muskarac umjesto da ima potrebu da udje u zenu, ima potrebu da udje u musku guzicu (zadrzimo se na tren samo izgledu tijela) - izivnite na eksplicitnom opisu - meni je to perverznije od toga da netko mozda obozava grudi svoje zene ili da zena obozava spolni organ svog muza. Moze biti da "ne kuzim".


Dobro pitanje.

Izgleda da veliki rad gej aktivista nije uzaludan, pa se odnos prema homoseksualnosti - promenio.

Evo šta kaže The Columbia Encyclopedia
Sexual perversions

From: The Columbia Encyclopedia, Sixth Edition | Date: 2008 | The Columbia Encyclopedia, Sixth Edition. Copyright 2008 Columbia University Press. (Hide copyright information) Copyright information

Sexual perversion in psychology, sexual behavior deemed pathological by its deviation from "normal" sexual desire. The definition of sexual perversion has shifted considerably over time: indeed, it has never been an uncontested category of meaning. For example, homosexual desire has long been stigmatized as sexual perversion among many segments of Western society (and remains so among some), but within the field of psychology, it is no longer considered pathological. Use of the term perversion itself has come under wide criticism in recent years....

topcat topcat 23:34 10.02.2009

Re: ...cemu?

vladimir petrovic

Dobro pitanje. Izgleda da veliki rad gej aktivista nije uzaludan, pa se odnos prema homoseksualnosti - promenio.

Svaka cast Columbia enciklopediji i pokusajima "oblacenja cara"
Ja zdravo-seljacki mislim da je muski spolni organ predvidjen za zenu, a ne za musko dupe.

Topcat the seljanka (sad onaj sa slamcicom)


vladimir petrovic vladimir petrovic 23:40 10.02.2009

Re: ...cemu?

predostavljam da se vladimir zabrojao.:))))))


Nisam se zabrojao. Kao što sam dole odgovorio Vrhunskoj mački, homoseksualnost se više ne smatra bolešću.
Kao izvor sam koristio sledeće:

Paraphilias differ from what some people might consider "normal" sexual activity in that these behaviors cause significant distress or impairment in areas of life functioning. They do not refer to the normal use of sexual fantasy, activity, or objects to heighten sexual excitement where there is no distress or impairment. The most common signs of sexual activity that can be classified as paraphilia include: the inability to resist an impulse for the sexual act, the requirement of participation by non-consenting or under-aged individuals, legal consequences, resulting sexual dysfunction, and interference with normal social relationships.

Paraphilias include fantasies, behaviors, and/or urges which:
involve nonhuman sexual objects, such as shoes or undergarments
require the suffering or humiliation of oneself or partner
involve children or other non-consenting partners

The most common paraphilias are:

exhibitionism, or exposure of the genitals
fetishism, or the use of nonliving objects
frotteurism, or touching and rubbing against a nonconsenting person
pedophilia, or the focus on prepubescent children
sexual masochism, or the receiving of humiliation or suffering
sexual sadism, or the inflicting of humiliation or suffering
transvestic fetishism, or cross-dressing
voyeurism, or watching others engage in undressing or sexual activity

A paraphiliac often has more than one paraphilia. Paraphilias often result in a variety of associated problems, such as guilt, depression, shame, isolation, and impairment in the capacity for normal social and sexual relationships. A paraphilia can, and often does, become highly idiosyncratic and ritualized.


Konsultovao sam više sajtova, kod svih je isto (samo daju ovih osam seksualnih perverzija).

Meni lično smeta što nema INCESTA. Ljudi moji, ima sredina u svetu (recimo u nekim afričkim zemljama) gde je incest veoma prisutan, ali ima i drugde.
Za mene je to mnogo gora stvar nego egzibicionizam, voajerstvo, transvestija, frotirizam (kada neko u prepunom autobusu GSP stane iza dame pa je trlja, kao slučajno zbog gužve, pa se tako napali...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana