Eksperimenti u blogovanju| Muzika| Nauka| Sport| Zdravlje

Science, drugs, and rock'n'roll

marco_de.manccini RSS / 12.02.2009. u 14:01

 

Uz pomoć pravog leka, možeš živeti skoro normalan život 

 

Sledi kratki dokumentarac koji još uvek ne mogu da snimim zato što se odigrava u budućnosti, pa valja sačekati. Važno je da je sve spremno. 

==============================

(na ekranu se smenjuju slike sportista kako bacaju koplje, trče, plivaju, igraju odbojku, penju se na pobednički podium, ljube medalje, mašu publici sa cvećem u rukama, plaču i kriju se od fotoreportera pri izlasku iz sudnice)

Narator: Mesec dana posle Olimpijade 2012 u Londonu medalje su već bile oduzete četvrtini dobitnika, a do kraja godine i više od polovini. Zatim su neke medalje bile oduzete i nekim sportistima koji su preuzeli medalje od onih prvobitno diskvalifikovanih dobitnika. Na kraju, u nekim disciplinama nije ostalo nikoga kome bi se medalje mogle dodeliti. Isprva se činilo da će ove rigorozne mere konačno probuditi svest kod svih sportista i da će se zlo uvedeno u sport korišćenjem nedozvoljenih sredstava iskoreniti. A onda su stvari pošle u sasvim neočekivanom pravcu. (fade out)

(na ekranu čovek sa cigaretom u ruci, Billy Band, govori u kameru. Rasteže dok govori, raširene zenice, ...)

Billy Band: Man, bili smo super, rasturali smo, imali smo muda, man, koncerti, ribe su me zasipale halterima na koncertima, ... i ostalo. Svirali smo opasno. Strava stvari. Man, sve je bilo cool. Te godine kad smo dobili Grammy je uveden taj jebeni zakon. Man, uzeli su nam Grammy. Terali su nas da pišamo posle koncerta. Advokati, suđenja, rehabilitacioni centri, to košta. Diskografska kuća nije htela da ima ništa s nama. Prekinuli su ugovor. Sve pare su nestale. Mi smo probali da se skinemo. Uspeli smo. Man, trebao si to da vidiš. Nema veze, rekli su nam da je naš imidž propao, da niko neće da plaća da gleda muzičare za koje je dokazano da su koristili nedozvoljena sredstva. Da će uvek biti i ostati sumnje. Svi su nam okrenuli leđa. Sad sviramo po manjim klubovima, manja je kontrola, man, ... kontrola, ... advokati, ... to je gde su pare. Ja, Billy Band, ja sam imao Grammy, svi su me znali, man, … sviram sada po jazbinama, pijanice me gađaju pivskim flašama ... (fade out)

(na ekranu još sportista, medalja, zastava, sudnica, i plača. Zatim se pojavljuju i muzičari na koncertu, profesori u laboratoriji, hirurzi u operacionoj sali, ljudi u fabrikama automobila, radnici na gradilištu, a zatim isti ljudi sa pognutim glavama po sudnicama. S vremena na vreme neke tablete, epruvete, špricevi, i slično, se pojavljuju da odvajaju kadrove)

Narator: Samo tri godine posle Olimpijade u Londonu ustanovljeni su drastični zakoni koji su proširili zabranu upotrebe sredstava za popravljanje performansi sa sporta na vršenje bilo koje delatnosti. Uvedene su oštre mere kontrole, a medalje, nagrade, patenti, naučni radovi, umetnička dela, i bilo koji drugi proizvod ljudske delatnosti su oglašavani nevažećim retroaktivno i oduzimani od ljudi kod kojih bi se našli tragovi nedozvoljenih supstanci ili drugi dokazi o upotrebi istih. Ustanovljena je služba za odbranu i zaštitu integriteta čiji zadatak je da se iznenadno pojavljuje na treninzima, po laboratorijama, na otvaranju izložbi, u računovodstvenim firmama, fabrikama, svuda, i uzima uzorke. Služba je ovlašćena da zaustavi bilo koga na ulici i upita ga za uzorak. Nedavanje uzorka je jednako priznanju krivice i povlači automatsku suspenziju. 

(na ekranu omanji čovek, George Williams, pedesetih godina, vidno uzrujan, sav u tikovima, govori u kameru, s vremena na vreme se unosi u nju, a ponekad se okreće prema novinarki koja potpituje ponešto ali se ne vidi.)

George Williams: Ovo je najveća glupost ikada. Ja sam bio bolestan, imao sam kašalj, pio sam neke lekove ... kombinaciju nekih lekova, imao sam i druge tegobe, neke druge lekove, nisam ni znao da ta kombinacija može da prouzrokuje pozitivan test. Pokupili su me kao najgoreg kriminalca. Svi patenti su mi oduzeti ... Koja glupost. Ceo život sam radio na tome. Jebe mi se za sportiste, ... čekaj, može li da se psuje, ...

Novinarka: Editovaćemo posle, ne brinite. 

George Williams: Da, da, obriši ti posle ... sve je zbog njih izašlo, šta me boli da li se drogiraju, neka se drogiraju, šta to oni važno rade pa da kontrolišemo imaju li steoride i odakle im? Jebe se meni odakle im. Neka se kljukaju čime hoće. 

Novinarka: Ali radi se o fer pleju. To je sport. Svi trebaju da imaju istu šansu. Gledaoci ne žele da plate da gledaju uspehe postignute kroz upotrebu stimulanata. 

George Williams: Šta? Glupost. Plaćaju da gledaju one naduvane majmune u wrestlingu što glume tuče i lome stolice od stiropora jedan drugom o glavu, plaćaju da gledaju Italijane dok se valjaju po terenu i nameštaju utakmice, koja glupost ... pa zašto ne bi plaćali da gledaju žene sa brkovima kako trče 100 metara za 5 sekundi ili muškarce sa tri jaja koji podižu 2 tona iz mesta? Koja jebena glupost. Frikovi su frikovi, uvek tražena roba. Ljudi će čak platiti i više da gledaju takve umesto običnih.  

Novinarka: Pa nije važno podići 2 tona. Važan je sportski duh ... 

George Williams: (prekida je) Nego šta! I ja kažem. Koja glupost. Nije uopšte važno podići glupih 2 tona. Viljuškari to bolje rade. Vrhunski sport je potpuno beskorisna stvar. I ja, i ja mogu da preplivam bazen tamo i vamo. Jaka fora, koja glupost, preplivao bazen. Koga briga? Ne, ne, ne, ne ... znam, znam da oni mogu dva puta brže od mene da preplivaju bazen, a ja kažem koga briga? Kome je od toga bolje? Hoće li to pomoći da se nađe lek za rak? Koja glupost. Broj gladnih će se smanjiti? Ja mogu da plivam malo sporije od njih, oni ne mogu da rade moj posao uopšte. Zato su i izmislili te testove. Sve je to beskorisna glupost, a da se ne bi videlo da je glupost upakovano je u gluposti za malu decu, viteštvo, sportski duh, čistota, divota, hej vidi nas, ne radimo ništa, ništa pametno, al' što smo plemenitiiii, ... Koja glupost, nek se drogiraju, koga briga šta rade i kako, ... (počinje da psuje nekontrolisano, fade out). 

(na ekranu mlada devojka, Judith Bell, govori u kameru. Zvuči pripremjleno i pomalo beskompromisno)

Judith Bell: Posle višegodišnje primene, očito je da je Zakon o zabrani upotrebe stimulativnih droga, droga koje pospešuju percepciju, izdržljivost, snagu, koncentraciju, mentalne sposoblnosti i slično, uneo mnoge zabune pa i ozbiljne probleme i posledice u ljudske živote. Recimo, poznat je primer hirurga Johnsona koji je izvršio uspešnu transplantaciju srca dok je bio pod dejstvom nekog stimulanta. Kako je moralo doći do poništenja ovog čina, sud je presudio da se ponovi operacija pod propisnim okolnostima. Pacijent je umro za vreme ponovljene operacije.  

Novinarka: Veoma interesantno. Imate li još ovakvih pikanterija?  

Judith Bell: Pa ... slučaj Erdoša. Ovaj matematičar je napisao preko 1000 radova sa preko 500 različitih koautora. Poznato je i dobro dokumentovano da je, osim jednog meseca zbog opklade, upotrebljavao amfetamine od početka sedamdesetih sve do svoje smrti u 1996. Zbog ovoga su svi njegovi radovi posle 1971 proglašeni nevažećim. Svako ko je napisao rad sa Erdošom posle 1971, a to je preko 300 saradnika, je bio oštećen čak i ako nije koristio stimulativna sredstva. Da bi sve bilo još gore, svakome ko se u svojim radovima poziva na neki od Erdošovih poništenih radova je taj i takav rad takođe poništen iako Erdoša možda nikada nije ni sreo. A onda su poništeni i radovi ljudi koji su citirali radove ljudi koji su citirai Erdoša, i tako dalje. Nemam podatak koliko je ovo tačno ljudi, ali napominjem da je sam Erdoš direktno citiran preko 3 hiljade puta u matematičkoj literaturi, pa onda radovi koji citiraju ovih 3 hiljade radova … 

Novinarka: Ali zar se svi ti naučni radovi gube nepovratno? 

Judith Bell: Naravno da ne. Postoji odredba da se posle tačno mesec dana od kada se umetničko delo ili naučni rad ili bilo koji drugi proizvod ljudske delatnosti proglasi nevažećim zbog upotrebe nedozvoljenih supstanci, odnosno kada ta odluka postane punovažna posle sudskog pretresa i iscrpljivanja svih mogućnosti za žalbe, može aplicirati za autorska prava za isto delo. Prednost imaju originalni autori ili deo autora koji prođu doping test. Ukoliko se niko od autora ne pojavi na ovom ročištu, autorsko pravo se daje bilo kojoj osobi koja ima uredno popunjenu prijavu, uplati novac za proceduru, popuni izjavu da bi definitivno samoinicijativno kreirala to delo da već nije postojalo, i donese potvrdu sa negativnim rezultatom na doping testu. U mnogim slučajevima postoji ogromna potražnja za nekim delima. Na primer, postojalo je preko 400 miliona aplikacija za Jimmy Hendrixove kompozicije. U tom slučaju se koristi žreb. Ovo spašava kompozicije i ponovo ih uvodi u kulturnu baštinu. S druge strane, Jimmijeve izvedbe su neprenosive, podležu potpunom ukidanju, i svi njegovi snimci se moraju uništiti. 

Novinarka: Hvala, onda znači da je sve u redu. Zakon kažnjava izgrednike, a sve što vredi sačuvati za pokolenja se ipak sačuva.  

Judith Bell: Ja to ne bih tako prihvatila, ne zaboravimo detalj oko zauvek izgubljenih Jimmijevih interpretacija. U svakom sučaju da pomenem i pomalo bizaran slučaj vašeg prethodnog gosta, Georga Williamsa, koji je nesrećnim spletom okolnosti prvo kažnjen oduzimanjem patenta na kojem je radio celog života a zatim se posle mesec dana nije pojavio na ročištu zato što je u žurbi prouzrokovao saobraćajnu nesreću na putu ka Službi za odbranu i zaštitu integriteta. Kada je posle šest nedelja izašao iz bolnice, otišao je u Službu da bar vidi ko mu je preuzeo životno delo. Ispostavilo se da nije niko - još uvek je bilo slobodno. Ovo je prouzrokovalo težak nervni slom kod Williamsa od koga se još uvek nije oporavio. Patent je još uvek slobodan i posle nekoliko godina.  

Novinarka: Interesanto, ali zašto ste nazvali slučaj bizarnim. 

Judith Bell: Pa Williams živi da bi dobio nazad svoj patent. Ali on ne može da prođe doping test zato što lekarstva koja prima da bi mu pomogla oko razočarenja uzrokovanim time što niko ne želi njegov patent za sebe loše interferiraju sa testom. Dakle sve dok neko ne preuzme njegov patent Williams ne može povratiti dovoljno samopouzdanja i doći u dovoljno dobro psihičko stanje da se skine sa zavisnosti od lekova, prođe doping test i dobije svoj patent nazad. Dakle on mora da sačeka da prvo neko preuzme njegov patent. Ali ako se to desi onda je sve izgubljeno.  

(Službenik iz Službe uleće u kadar, vadi lisice i hapsi Judith Bell)

Službenik: Dobili smo rezultate vašeg testa od prošle nedelje. Pozitivan je. Vaša izjava ovde je nevažeća. (okreće se novinarki). Šta miriše ovde? Ko je koristio nedozvojene supstance? 

Novinarka: (zbunjeno) Pa tu je malopre bio Billy Band, pušio je nešto, nisam obratila pažnju, on je roker, znaš, Billy Band. 

Službenik: (vadeći još jedan par lisica) Kakav Billy Band, nikad čuo. Ne izmišljaj. Billy Band, kako da ne. Okreni se i ruke na leđa. (okreće se kameri). Prekidaj snimanje. čuješ li? Pre-ki-daj! 

(Belo) 

=============================

Kako stvarno stoje stvari? 

Među vrhunskim sportistima postoji upotreba raznih preparata i droga. O tome se stalno govori i ekplicitno se pokušava sprečiti. Kao, uopšte nije cool. 

Među muzičarima, slikarima, glumcima, i uopšte umetnicima postoji upotreba raznih preparata i droga. O tome se stalno govori i, u neku ruku, implicitno se ohrabruje. Kao, baš je cool. 

Među hirurzima, naučnicima, studentima, pilotima, brokerima, novinarima, fabričkim radnicima, prodavcima, građevincima, vozačima, i uopšte ljudima u svim zanimanjima, postoji upotreba raznih preparata i droga koja im omogućava da funkcionišu bolje, postignu više na radnom mestu, izdrže neku hroničnu bol, i preguraju nekako još jedan dan. Ne samo što upotreba postoji, nego i raste. O tome se govori nedovoljno.  

==============================

Uz pomoć pravog leka, možeš živeti skoro normalan život (radio reklama za neki lek)

 

 

Atačmenti



Komentari (406)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 02:11 14.02.2009

Re: Гладијаторске игре

ps2 : vinogradar..
Naš Čovek u Njihovim redovima, koji Zna


Па нећемо ваљда, Анф, да делимо Србијицу на пивопије и винопије? Зар нисмо закључили да заједно чинимо ненадмашно сагласје различитости? Што не би Cross уживао у обе благодети, барем до неке нове прохибиције?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:18 14.02.2009

Re: Гладијаторске игре

da znate da moja deca (a i marcova) kad vide vinograd koji imaju moji roditelji polude od sreće. ne mogu da veruju da tako raste groždje koje oni vole da jedu u svako doba (jbg ovde ga ima nonstop). pa kad im kažem da sam kao mala odlazila na berbu groždja ćerka poželi da živi tamo kako bi i ona to radila.
aj'd živeli!
Unfuckable Unfuckable 02:22 14.02.2009

Re: Гладијаторске игре

Па нећемо ваљда, Анф, да делимо Србијицу на пивопије и винопије?

naravno da hoćemo
Dve Srbije, remember ?

ps : njanjo, poštujem - grožđe je sjajno.... za jelo, obožavam
mirelarado mirelarado 03:33 14.02.2009

Re: Гладијаторске игре

naravno da hoćemo
Dve Srbije, remember ?


Како да се не сећам. У то доба нисам била свесна да ме учланило, те тако не дадох глас вину...
Дакле, ништа од помирења. ;-))
Unfuckable Unfuckable 03:43 14.02.2009

Re:ništa...ali i nešto :

pošto mi pomalo vućeš na ...
- фемале, али без претераних ватрометних делања - varijantu Predraga Brajovića
(ovo bi trebalo da je žešći kompliment)
odglumiću Nevid Ćoronju na ovu šamarčinu,
nehajno odmahujući (kao) rukom
ka evidentičaru
koji,
razumevši tajni znak,
uredno beleži
u svoju prepunu bilježnicu:
"odrubiti joj glavu"
mirelarado mirelarado 04:02 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

pošto mi pomalo vućeš na ...
- фемале, али без претераних ватрометних делања - varijantu Predraga Brajovića
(ovo bi trebalo da je žešći kompliment)
odglumiću Nevid Ćoronju na ovu šamarčinu,
nehajno odmahujući (kao) rukom
ka evidentičaru
koji,
razumevši tajni znak,
uredno beleži
u svoju prepunu bilježnicu:
"odrubiti joj glavu"


Mолим за милост, ионако сам обезглављена.
П.С. А Предраг је неупоредив, Кнез Витез. Ту сам ја само његова задивљена читатељка.
Unfuckable Unfuckable 04:36 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

milost ?
naravno,
uz malecko iskupljenje :
moraćeš da čitaš sledeći blog, Predraga Brajovića
od A do Ш
pa makar ga on objavio i 2015.
mirelarado mirelarado 04:52 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

:))))
Праве ствари вреди чекати. Најавио је... видећемо.
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:20 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

moraćeš da čitaš sledeći blog, Predraga Brajovića

Па добро, каква ти је то казна? Једини начин да се ово претвори у казну је да се дуго чека. Али онда је кажњен и crossover и bauer и ја, а ми смо гласали за пиво тамо где је требало.
bauer. bauer. 05:35 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

Па добро, каква ти је то казна? Једини начин да се ово претвори у казну је да се дуго чека. Али онда је кажњен и crossover и bauer и ја, а ми смо гласали за пиво тамо где је требало.

Ja sam za. Mislim, i za pivo i za BraJovićev blog. Evo, čekamo
Unfuckable Unfuckable 13:01 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

upravo u tome se sastoji ...u čekanju
Dok se Predrage reši da izbaci tekst, oslabiće mi ionako vrljave oči staračke, hajde samo na sebi da se zadržim
a onda kada padne "čaršav" od jedno pešestrana...au
...mislim, ne pričam ja na pamet, evo šta kaže službena beleška :
subjekat je bio pod operativnom prismotrom juče, na blogu xyz kada je u neformalnim kontaktima sa blogerkom g izneo podatke od suštinske važnosti u kojima navodi da sprema nešto veliko
(proveriti šta to tačno znači) i da je negde kod 6. strane (proveriti sa koliko strana je subjekat PB u kontaktu)
Preporučuje se 24 časovno neprekidno praćenje, (pa'i sad!) - a po potrebi i - duže
vishnja92 vishnja92 13:22 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

subjekat je bio pod operativnom prismotrom juče, na blogu xyz kada je u neformalnim kontaktima sa blogerkom g izneo podatke od suštinske važnosti u kojima navodi da sprema nešto veliko
(proveriti šta to tačno znači) i da je negde kod 6. strane (proveriti sa koliko strana je subjekat PB u kontaktu)

aaaaaa :)))))))
vidla, vidla :)

ale ale, predrageeee, predrageeee.......
jbte, a dajalap?

Predrage?
direktore?
neko?

Prerijski Vetre? kako da se postavim naspram situacije?
Unfuckable Unfuckable 14:24 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

kako da se postavim naspram situacije?

osmatrati pojačano i sve promene s terena blagovremeno prijaviti u Centar, ako situacija eskalira pozvati pojačanje
subjekat je, na svakom mestu i u svakom pogledu, sklon upotrebi minsko - eksplozivnih sredstava, ćirilice i stimulativnih sredstava domaće izrade
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:31 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

vishnja92

Predrage?
direktore?
neko?

Не дај се, Вишња, не дај се годинама, не дај се ни dialupu, не дај се Анфаковим подметањима, јер, једноставно, не стижем много шта да радим, разносен сам свакодневним обавезама као вејката на ветрот, свањивам у једном а ноћивам у другом граду (лепа је ова наша Србијица), па само мало даха да ухватим, и ето мене... хопла!

предмет оперативне обраде Предраг
Unfuckable Unfuckable 14:43 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

hehehehe -
klasično spinovanje u pokušaju, Brajoviću
pokušaj ubeđivanja Sveta u svoje nepostojanje, (raznesen svakodnevnim obavezama, tzvrtz !)
imamo mi iskustva s tom rabotom
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:25 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

А да питам ја једно стручно питање. Имамо ту и представника из Службе а и објекта оперативне обраде.

Зашто службеници увек кажу "субјект је под присмотром" кад би ваљда требало "објект је под присмотром"?
Unfuckable Unfuckable 15:35 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

ma to mu malo tepaju, u početku....svaki početak je idiličan
zato što subjekt vrši neke radnje zbog kojih je, u stvari, i postao objekat prismotre.
Subjekat je subjekat sve dok služba ne reši da on postane - objekat
Dakle : radnje
radnje su bitne
reanimator reanimator 15:57 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

marco_de.manccini

Зашто службеници увек кажу "субјект је под присмотром" кад би ваљда требало "објект је под присмотром"?

Zato što službenici (koji su svakako iznad svake situacije) uvek znaju da će ovaj pod prismotrom da napravi neko sranje, pa je termin "objekt" rezervisam za izvesnu žrtvu tog slučaja, pa da ne bude zabune. Ono..orao javi se, prijem, objekt leži u lokvi krvi, a objekt je nestao?" Mislim..ne ide.
vishnja92 vishnja92 16:54 14.02.2009

Re: Re:ništa...ali i nešto :

pazi kad nisam u stanju da napisem nista suvislo :)
sedim i smejem se i....tako, nista :)))

neki cudan dan
ecce-florian ecce-florian 18:05 14.02.2009

Re: Гладијаторске игре

Marco
ja te molim da fundamentalno obratiš pažnju na neke od sledećih komentara
Unfuckable 02:22 14.02.2009


Па нећемо ваљда, Анф, да делимо Србијицу на пивопије и винопије?

naravno da hoćemo
Dve Srbije, remember ?

ps : njanjo, poštujem - grožđe je sjajno.... za jelo, obožavam

Како да се не сећам. У то доба нисам била свесна да ме учланило, те тако не дадох глас вину...
Дакле, ништа од помирења. ;-))

Unfuckable  03:43 14.02.2009


nehajno odmahujući (kao) rukom
ka evidentičaru
koji,
razumevši tajni znak,
uredno beleži
u svoju prepunu bilježnicu:
"odrubiti joj glavu"

Nisam želeo da dosada reagujem, ali ovako pisanje koje propagira jezik mržnje prema vinopijama i huška na primenu nasilja a sve uz priželjkivanje lišenja života su nešto preko čega više nikako ne mogu da ćutke pređem.
Da ne govorim još o težnji za ponovno uvođenje podela u tek pomirenu Srbiju

Marco, navedeni bloger sve to čini na dan vinogradara i ljubitelja vina, Sveti Trifun,
kada svaki pravi ljubitelj vina i vinograda ode do loze da je obiđe i ritualno obreže, kao što smo i danas uradili .
Iz ovog vidljivo je da ovakvo pisanje, za koje nije slučajno odabran baš ovaj dan, vređa i moja religiozna uverenja.
Kako je sve navedeno oprečno disclaimeru, molim te da kao domaćin bloga, primeniš hitne i u svakom slučaju opravdane sankcije u vidu brisanja komentara blogera čije ime čak ni ne želim da spomenem, te po potrebi banovanja kako bi prestao da nadalje vrši ovakva nedela.
Na današnji dan loza počinje da suzi , a vino u bačvama baca cvet.
Blogerima koji uživaju u vinu srećen praznik.

marco_de.manccini marco_de.manccini 21:54 14.02.2009

Re: Гладијаторске игре

Одлично примећено! Перфидност неких људи нема граница.

Ја сам покушао да интервенишем још јуче, бановао см Унфа, али, како сам већ навео, баш смо са Њањом отворили неку флашу белог, па је Служба поништила моју одлуку.
Unfuckable Unfuckable 01:43 15.02.2009

Re: tićemebanuješ, tzvrtz !

svakako štivam dotičnog Trifketa i sve koji ga štivaju,
takođe - ne bih da produbljujem diskusiju -
pitanjima tipa :
ima li svetaca vezanih za... pivo ?
(...ako ih nema - zašto ih nema, hm ?
Zavera...ahm ! )

bilokakobilo :

mirelarado mirelarado 02:00 15.02.2009

Re: Гладијаторске игре

Не брини, Ecce Floriane. Ако си пажљиво погледао, могао си уочити да је моје расположење изазвано тамјаником претходне ноћи навело Њању и Марка, као и Предрага, да се посвете белом винцу, док се Cross препустио виноградским сањарењима... Тиха вода брег рони.
Анфов Пивски казнени одред осудио ме је на чекање Предраговог блога, а ја га нисам тек тако назвала Кнезом Витезом. Нешто је разнесен валима и вјетром, али ако јавим коме треба, Арсен га неће избавити. :)
Unfuckable Unfuckable 02:17 15.02.2009

Re: Гладијаторске игре

ecce-florian ecce-florian 10:14 15.02.2009

Re: Гладијаторске игре

mirelarado

Анфов Пивски казнени одред осудио ме је

Ne brini, zna se kako na blogu prođu oni koji se zalažu za jednoumlje makar i po pitanju piva
Vidiš da je nakon tvog nežnog, ali zato lirskog komentara, ostao bez teksta u svom komentaru ispod tebe .
Dr M Dr M 00:59 13.02.2009

Povratak u stilu


Cestitam na povratku u velikom stilu!

Kao i u vecini stvari u zivotu, problemu upotrebe psihoaktivnih i stimulativnih sredstava treba prici izbalansirano.
Po mom misljenju, upotreba ovih sredstava u nauci i umetnosti je u redu sve dok je stvar promisljene odluke dobro obavestenog pojedinca. OK mi je da gledam delo slikara koji je bio na halucinogenima ali ne bih voleo da me, sa izlozbe, on vozi kuci:))

Sto se tice sporta, pape92 je malopre pominjao Formulu 1 pa da ostanemo u toj metafori, na trkama turistickih automobila postoje trke u gr. 1 i gr.2, razlika je u tome sto se u gr. 1 takmice serijska vozila, bez dorade, a u gr. 2 ista takva vozila sa dozvolom za doradu ( "friziranje". Mozda je to resenje za OI 2016?

Naravno, apsolutna zabrana za lica koja upravljaju, masinama, drzavama itd...



Budimac Budimac 02:28 13.02.2009

Re: Povratak u stilu


Naravno, apsolutna zabrana za lica koja upravljaju, masinama, drzavama itd...

Za mašine se slažem, ali za države nikako... Koliko puta sam pomislio da bi svet bio bolji da je Klinton zapravo udahnuo...
bauer. bauer. 02:39 13.02.2009

Re: Povratak u stilu

Koliko puta sam pomislio da bi svet bio bolji da je Klinton zapravo udahnuo...

Što mu nije bilo strano, izgleda. Ne znam, Marko je zaboravio pivo da pomene. Jedini stimulans koji ja upotrebljavam. A i hranjivo je... u kulturnim zemljama se vodi kao prehrambeni proizvod, tečni hleb.
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:38 13.02.2009

Re: Povratak u stilu

Koliko puta sam pomislio da bi svet bio bolji da je Klinton zapravo udahnuo...

Ево Обама је удахнуо. Видећемо дали има ефекта.

Бауере, надам се да се не љутиш што сам те сликао с Будимцем како "распредате разне ствари и кужите свет"



marco_de.manccini marco_de.manccini 04:41 13.02.2009

Re: Povratak u stilu

Sto se tice sporta, pape92 je malopre pominjao Formulu 1 pa da ostanemo u toj metafori, na trkama turistickih automobila postoje trke u gr. 1 i gr.2, razlika je u tome sto se u gr. 1 takmice serijska vozila, bez dorade, a u gr. 2 ista takva vozila sa dozvolom za doradu ( "friziranje". Mozda je to resenje za OI 2016?

Аууу, докторе М, ја мање више ово исто написах горе као одговор Папету. Пошто сам ја мало под банованом супстанцом (кад видех како Бауер и Будимац уживају отворих и ја једно), твој одговор се важи, а мој поништава.
bauer. bauer. 05:02 13.02.2009

Re: Povratak u stilu

Бауере, надам се да се не љутиш што сам те сликао с Будимцем како "распредате разне ствари и кужите свет"

Ee... ova je iz mladijeh daNa...

nego izračunao sam, X=5. još je stari naučenjak otkrio, a pesnik pretočio u stih,

kvadrat nad hipotenuzom, to zna svako dete,
jednak je zbiru kvadrata... nad obe katete... hik! živeli!
Dr M Dr M 08:01 13.02.2009

Re: Povratak u stilu

твој одговор се важи, а мој поништава.


Nema potrebe, dvaput je dvaput:))
Dr M Dr M 08:04 13.02.2009

Re: Povratak u stilu

Koliko puta sam pomislio da bi svet bio bolji da je Klinton zapravo udahnuo...


..a tek da je Monika zagrizla...:))
bauer. bauer. 09:16 13.02.2009

Re: Povratak u stilu

još je stari naučenjak otkrio, a pesnik pretočio u stih,

setih se još jedne definicije pitagorine teoreme, da parafraziram jednog našeg, ovdašnjeg, mislioca...

- za prave hipotenuze, nema loših kateta...
Kazezoze Kazezoze 09:34 13.02.2009

Re: Povratak u stilu

Budimac
Koliko puta sam pomislio da bi svet bio bolji da je Klinton zapravo udahnuo...

josh bi bolji bio da je zapravo izdahnuo
Budimac Budimac 11:00 13.02.2009

Re: Povratak u stilu

Ево Обама је удахнуо. Видећемо дали има ефекта.

Neće. Prešao je na neki (jak) halucinogen u međuvremenu. Vidi stvari kojih nema.
Черевићан Черевићан 09:07 13.02.2009

пилуле за лилуле

слуђеном ми давно
поменуше дрогу
које женске мазно
гаје измеђ ногу

ја исту испробах
зависник јој поста
па мењао небих
фала , зааме доста
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:27 13.02.2009

Re: пилуле за лилуле

Гос'н Чер, ви увек у мету.

Дрога о којој говорите је уистину савршена и јединствена по неком својим карактеристикама. Да занемаримо за тренутак све остале предности (природна, лако доступна, ...). Ево зна ли ико неку другу која

- пре употребе стимулише
- после употребе опушта?
Unfuckable Unfuckable 19:29 13.02.2009

Re: пилуле за лилуле

Koliko me moje varljivo sećanje služi...
osim sexa
nijednu
stari92 stari92 11:33 13.02.2009

Кад bless Kosmodisk чуда чини ..

Sve je u uzroku,kako primeti topcat (i još neki),a dodao bih i u motivu.
Sa druge strane,naglo skretanje u desno i prihvatanje previše materijalističkog pogleda na SVE
(ZEN - E.Fromm & D.Suzuki - o prevlasti,duelizmu,materijalno : duhovno) je između ostalog dovelo
do trke i stalnog pomeranja granica do besmisla.
Kada se stiglo do krajnjih granica fizičkih predispozicija,usledio je neminovni prelaz na sledeću
etapu/fazu : psihoaktivne supstance-hemija,tehnološki pristup,manipulacija,..
Meni je zanimljiva dilema/duelizam koji proizilaze iz ove dve škole pristupa načinu života.

Najjači Srbin na svetu : Lik iz 30-ih XX veka (dva konja za repove vuče,zubima okačen o jeroplan leti,.)
Neka zvezda ultimat nečega : monasi Šaolina (bilo u Bgd skoro,a gde drugde))
Vrh dizači/bacači nečega : Alija Sirotanović i bezimeni heroji obnove
ili fizička (sirova) snaga : mentalna snaga,..
E,sad,jeste Sizif bildovao stenu,ali što reče neko ,,jaka vera planine pomera''
Dakle,primera bezbroj za posmatranje duelizma i traženje uzroka,a
,,kraju svakog puta prethodio je prvi korak''

D.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:40 13.02.2009

Re: Кад bless Kosmodisk чуда чини ..

А ја кад год читам шта пишеш прво размислим да ли сам ја нешто узео или ти. После видим да ми само помераш границе.

Горе негде смо се питали да ли можда има неке еволутивне користи од врхунских спортиста, као можда они гурањем до крајњих граница раде добру ствар и унапређују нас као врсту.

Ја рекох да ми није јасно зашто би били бржи, не видим предност у томе у веку у којем живимо. Али сад видим неку другу могућност. Они померају и границе наше толеранције на хемикалије. А у овом веку ће нам то дефинитивно требати. Можда ипак има огромне користи од врхунских спортиста, поготову допингованих.
stari92 stari92 17:13 13.02.2009

*Z*E*N*

U navedenoj knjizi je (izmedju ostalog) pricha o shetnji dvojice autora.
Suzuki je objasnio razliku zapadnjachkog i istochnog pogleda ~
Vidite,na onom bedemu,iz naprslog kamena,iznikao cvet.
Vi ga uberete,divite se i kad uvene bacite.
Mi zastanemo i divimo se lepoti,,snazi usamljenog bitisanja,prkosu svoj sili kamena,..
Miris i lepota naspram moci.
*A kad cveta nema vi vidite odbrambenu funkciju,rat,ludilo osvajanja,rushilachki nagon i
destrukciju zida.
Ja vidim hiljade ispucalih ruku,znojava lica,suze,.. ugradjene u od pochetka u kamenolomu
do njega Sada.

(od *A sam izmislio,parafrazirao,fragmente secanja-mrzi me da listam))
stari92 stari92 18:07 13.02.2009

E, Da : revidiraj se,promeni<) gledanja

Dodjesh Mi turu (bez Bozzane) u STR Orach.
Ja biti u Hotelu M. (tje se nadje neshto,garant)

(posle 2. lit. vops-a))
Unfuckable Unfuckable 11:44 13.02.2009

evo potvrde

onoga o čemu pričamo
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:49 13.02.2009

Re: evo potvrde

Е баш легло.

Нека корист за Немце и од ДДР-а. У развијању потенцијала својих грађана су својевремено били далеко испред Западне Немачке.
crossover crossover 17:33 13.02.2009

Re: evo potvrde

marco_de.manccini
Нека корист за Немце и од ДДР-а. У развијању потенцијала својих грађана су својевремено били далеко испред Западне Немачке.

Мислим да је то само питање укуса, да нема неке велике разлике. Неко више воли да се дрогира по радном, а неко по партијском задатку. Избор је само CEO или Генсек, плава или црвена пилула, а садржај је исти. Мада, источним Немцима стварно не могу да се оспоре значајни успеси на том плану.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:02 14.02.2009

Re: evo potvrde

Вино, кафа, трава, амфетамини, шта је ок, шта је опасно, шта је корисно, где су границе, ... шта је нормално? Шта је скоро нормално?

Све ово је зезнуто и без Генсека, капиталиста, државе и Службе. А онда се додају и промењљиве (да, дефинитивно промењљиве) као што су дозвољено, забрањено, подобно, под контролом, ...
crossover crossover 02:45 14.02.2009

Re: evo potvrde

Много бре тешка питања постављаш напаћеним душама. Кад бих ја то знао, вероватно бих се до сада бесрамно обогатио, основао неку филантропску фондацију и успостављао неписана правила. За мене је прихватљиво све оно што није (ауто)деструктивно, али то моје правило је применљиво само на мене, а критеријуми тог правила су у великој мери интуитивни. Једноставно, нема општег решења.
Изузимам професионални спорт, о њему мислим мање више исто што и ти, постао је пука забава, па ми је свеједно да ли ће атлетичари да трче дрогирани или не.
А оно што држава пропише као дозвољено-забрањено, добро-лоше... некако сам склон да одмах највише сумњам у исправност тих прописа. Некако ме искуство научило да одатле ’ладан ветар дува. Има једна одлична песма од Freak Power коју сам раније волео да слушам, зове се Giving Up Government Drugs.
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:24 14.02.2009

Re: evo potvrde

ма не питам за оцену. онако. причамо.

crossover crossover 00:45 15.02.2009

Re: evo potvrde

marco_de.manccini
ма не питам за оцену. онако. причамо.

Е, сад је касно, требао си то одма’ да ми кажеш. Ја већ спржио два џокавца да убијем трему. Видиш како су ми мисли лепо фокусиране.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:29 13.02.2009

пази ецце

Видим да си ми оставио неке интересантне рекламе. Само да те опоменем да пазиш око девојака које користе Annuale (друга реклама у видеу). Супер је све, само једном годишње гледај да ухватиш тутањ на време.
ecce-florian ecce-florian 17:46 14.02.2009

Re: пази ецце

marco_de.manccini
Видим да си ми оставио неке интересантне рекламе. Само да те опоменем да пазиш око девојака које користе Annuale (друга реклама у видеу). Супер је све, само једном годишње гледај да ухватиш тутањ на време.

Neda Marco truli kapitalizam da je pogledam s moga IP.Al' kokanda mi zvuči nešto poznato. Jel to ono da dobiju samo jednom godišnje?To je super i za nas. Samo jedan PMS godišnje.
E kad smo već na polju mizoginije, sviđa mi se i ovo uputstvo.
Meni je lepo da američka inudstrija sem farmaceutskih proizvoda proizvodi i pomagala koja ljudima mogu da olakšaju život. Ovo dostignuće vrhunske tehnologije u službi običnog čoveka mi je potpuno okupiralo pažnju.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:02 13.02.2009

пп не ради

Видим да имам две нове поруке а не могу да им приступим. Админеееее, има ли лека?
reanimator reanimator 19:05 13.02.2009

...

A na čemu je ova??

USA ambasadorka na Kosovu :)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:08 13.02.2009

Re: ...

uuu tesko pitanje...
Unfuckable Unfuckable 20:54 13.02.2009

Re: ...

A na čemu je ova??

na odvikavanju od kose ?
reanimator reanimator 21:06 13.02.2009

Re: ...

Ne znam što je ovako ljuta?? Mnogo joj lepše stoji kad se nasmeši
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:09 13.02.2009

Re: ...

свако је лепши кад се смеје

topcat topcat 21:53 13.02.2009

Re: ...

reanimator
A na čemu je ova??

Da pitamo constrictoriu? Ona se kuzi u vampire...
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:51 14.02.2009

шта је шест таблета, ништа

topcat: Kad si vec spomenuo Bella, znas li koliko muzicara fenomenalno svira, mozda i bolje od njega, ali nisu nikada napravili karijeru jer se nisu u stanju nositi sa stresom koji ona nosi.


Ово смо мало потегли горе, али ајде да наставимо. Не знам колико концерата годишње је уобичајено за врхунског извођача. Рецимо два до шест, слободно промени број у реалнији. Рецимо да имамо неког од тих музичара које спомињеш који феноменално свира, можда боље и од Бела. Зовимо га Стидко. Рецимо Стидко је супер осим што има тај проблем са јавним наступима. Који је избор? Једна опција је два до шест бета блокера годишње и уживање у музици заједно са публиком. На другој страни је покушај лечења без медикамената са нејасним изгледима за успех (не знам ни да ли је могуће излечити страх од јавних наступа или социјалну анксиозност без лекова). У међувремену време пролази и његова шанса за соло каријеру је пропуштена. Неко ће рећи па нема везе, не мора да има соло каријеру, нека буде студијски музичар, то је ткаође лепо и испуњавајуће. Да, али неко други ће рећи а шта је шест бета блокера годишње, ништа.
topcat topcat 01:12 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

marco_de.manccini
Да, али неко други ће рећи а шта је шест бета блокера годишње, ништа.


Po tebi Profesore, muzicari bi umrli od gladi.
Treba mu bar 50-60 koncerata godisnje, a ima ih i koji sviraju 100-150 ili u prosjeku svako drugi-treci dan. Ovisi naravno kako im izgleda turneja. Najcesce imaju nekoliko mjeseci pripreme, a onda krenu koncerti dan za danom. Kako bi izgledao taj tvoj umjetnik nakon turneje...pitam se pitam...od toliko blokera po svoj prilici bi se "blokirao".
Jednu stvar zaboravljas - Bel mora fizicki svirati! Kemija ga mozda moze psihicki smiriti, ali se u tom stresnom stanju moze dogoditi da mu se recimo pocnu znojiti ruke...ili da mu se prsti ukoce, ili su tromi...ili se tako opusti da mu spadne gudalo... Ili mu se pocne spavati pa zaboravi pola nota. Koliko mu se isplati riskirati nakon onih mjeseci pripreme.
Rjesenje za Stidka je u ovom slucaju svirati i svirati, prvo na manjim koncertim dok se ne navikne na uzbudjenje koje stejdz proizvodi i nauci se nositi sa situacijom. (Podsjetimo, upravo zbog tog "uzbudnjenja" idemo na live koncerte. Inace bi sjedili doma i slusali CD) Ako ne nauci, odsvirat ce svojih 2-6 kucnih koncerata godisnje i nastaviti odlaziti na Belove koncerte u Karnegi holu.
Zvuci surovo...ali je tako.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:31 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

Увек сам мислио да врхунски солисти свирају много мање.

Али добро, твоја примедба стоји, они баш врхунски су већ решили проблем појављивања на сцени много пре него што су постали врхунски. То иде једно уз друго.

Нема везе, замисли делатност у којој некоме треба само мала гурка да би успео. Мала, малецна. Шта онда?

Ево неки други Стидко се вратио са конференције на другом континенту, сав је сломљен и изгубљен у времену, можда закачио неки вирус, а сутрадан на његов универзитет долази неко сасвим супер с којим нема шансу да разговара и сарађује баш сваки дан. Остати у кревету, прескочити предавање и вечеру после предавања, а тиме и шансу да се боље упозна и поразговара са човеком или дрмнути нешто?

И ово је мало нашминкан и натегнут пример, али не могу сад да смислим нешто боље, пијуцкам неко вино.
reanimator reanimator 01:36 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

Njanjo!!!
Ovaj tvoj se garantovano drogira!
Uzela ga Amerika pod svoje :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:39 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

ок вас двоје, одмах да сте отворили неку флашу. није фер да иначе разговарамо, ја сам под допингом а ви нисте. не разумете ме, фали вам димензија.
topcat topcat 01:41 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

marco_de.manccini

Ево неки други Стидко се вратио са конференције на другом континенту, сав је сломљен и изгубљен у времену, можда закачио неки вирус, а сутрадан на његов универзитет долази неко сасвим супер с којим нема шансу да разговара и сарађује баш сваки дан. Остати у кревету, прескочити предавање и вечеру после предавања, а тиме и шансу да се боље упозна и поразговара са човеком или дрмнути нешто?


Ma cekaj malo...nemoj sad tu virus. Ako ti je loshe valjda ces uzeti bar neki andol ili nesto (rakiju).
A ako si bas bolestan, pitaj se kakav ces dojam ostaviti na tog naj-super covjeka koji je bas tad dosao (i svi ga oblijecu) i nalazi tebe polu -zelenog, s upaljenim ocima, glavoboljom...dopisi dalje...
I jos pod nekim x lijekom laprdas bez veze...

Ne govorim ja sta je dozvoljeno a sta nije. Ne mogu niti zelim odlucivati za drugog...samo gledam koje su "opcije".

Idem vecerati, pa da i ja otvorim to bijelo...

(a onda Mudrost...ajme)
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:53 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

I jos pod nekim x lijekom laprdas bez veze...

Има тих лекова под којим уопште не лапрдаш безвезе. Јача концентрација, фокус, више енергије, ..., скроз си "бољи". Последице можда следећег дана.
Unfuckable Unfuckable 01:58 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

ponekad posledice vrede dostignutog fokusa
ponekad doduše...nema fokusa

...zašto mi sada pada na pamet
VLJK
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:05 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

Е мени паде на памет да разни доктори (из мени непознатог разлога) понекд дежурају неки нехуман број сати без прекида. "Да вам живот виси о концу" шта би изабрали, доктора који не види белу мачку од умора или неког мало "освеженог" али потпуно фокусираног?
Unfuckable Unfuckable 02:10 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

ček...
a ako "osveženje"
odvede fokus u nepotrebnu
"kreativnost" ?
hm

ostade ja bez pimpeka zbog prostrelne rane u predelu srca
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:13 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

ponekad doduše...nema fokusa

...zašto mi sada pada na pamet
VLJK

slusaj nemoj da me zasmejavas dosla sam sad da pitam marca jel istina ono što RE kaže? kako priča ko da je na neku jaču drogu od ovog belog vina.
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:20 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

Нисам мислио на LSD освежење Унфе. На пример, студенти се куну у Adderall кад имају четири испита у два дана (сасвим уобичајено овде).
omega68 omega68 02:21 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

marco_de.manccini
Е мени паде на памет да разни доктори (из мени непознатог разлога) понекд дежурају неки нехуман број сати без прекида. "Да вам живот виси о концу" шта би изабрали, доктора који не види белу мачку од умора или неког мало "освеженог" али потпуно фокусираног?

зашто је трава забрањена кад је мање опасна од алкохола и по корисника и по околину.

Pajz ovako:
Trava - Never( nikad )
Alkohol - Ever ( stalno )
Ima jedan lekar kod mene u gradu, urolog, stalno je ''mrtav'' al' dobar stručnjak(?) , jednom se na grobu svoje majke zakleo da više neće da pije ... pa se brzo ( uz pomoć sveštenika ) ''razkleo'' i ponovo počeo...ali svi hoće kod njega da se operišu.
Posle cele noći pijančenja on sam sebi ''rokne'' infuziju i krene u nove operacije...
Unfuckable Unfuckable 02:36 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

ako ne pomera fokus i percepciju, ok je.
Je l' to moguće ?
(mseeem, ja sam svirao gitaru naduvan daleeeeeko bolje i nekako više "s razumevanjem" nego - inače...ako me razumeš.
Meni bilo per - fuckin' - fektno !)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:40 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

tebi bilo perfektno al pitaj okolinu kako je njoj bilo. tako smo ja i moja drugarica mislile da znamo da pevamo - znaš ono prateći vokali po žurkama dok marco svira na gitari, sve dok nam nije reko ma daj dosta je zvučite ko žablji hor.
Unfuckable Unfuckable 03:12 14.02.2009

Re: шта је шест таблета, ништа

eheh, sele
pobrineš se da ne bude okoline
to se zove...preventiva
omega68 omega68 01:34 14.02.2009

Nisam baš ...

mogao sve da pročitam ...da li je bilo do sada pitanje:
Da li je alkohol droga ili doping?






Dobro došao
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:36 14.02.2009

Re: Nisam baš ...

није, али је било питање зашто је трава забрањена кад је мање опасна од алкохола и по корисника и по околину.
natasavb natasavb 02:13 14.02.2009

Re: Nisam baš ...

pa nije svugde zabranjena. skoro sam negde citala da u holandiji na mestima na kojima je zabranjeno pusnje ako pusis travu pomesanu sa duvanom placas kaznu, a ako je cista trava onda je ok.
a za to poredjenje sa alkoholom i ja sam se uvek pitala. nikad nisam srela nekog ko je zavisan o travi.
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:33 14.02.2009

Re: Nisam baš ...

Ма зависност нисам ни поменуо, а и за то си у праву. Него ево табеле која приказује однос између смртоносне и потребне дозе за разне, хммм, супстанце. На пример, практично је немогуће овердозирати се кад користите марихуану или ЛСД, за алкохол однос је 10:1, а хероин је нешто опаснији од алкохола са 5:1.


bauer. bauer. 05:40 14.02.2009

Re: Nisam baš ...

за алкохол однос је 10:1

Čekaj, ako sam dobro razumeo, ovo znači da ako ti je potrebno osam piva da se napiješ, onda ti je potrebno osamdeset piva da se ubiješ (ovih dana mi nešto ide matematika)? Pa to uopšte nije opasno, štaviše, ima mnogo lakših načina za ubiti se
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:50 14.02.2009

Re: Nisam baš ...

Нисам ни ја сигуран шта тачно значи, али и мени изгледа да јесте нешто у смислу који си навео. Са пивом то тешко иде, много је 80 пива, испари оно с почетка док попијеш све.

Али замисли са ракијом. Ако ти треба пола литра да се напијеш, пет литара би те убило. Па има смисла, мени пет литара ракије дефинитивно личи на смртоносну дозу.

У сваком случају, поента графа је, без обзира на тачност па чак и прави смисао бројева, да је трава много мање ризична по живот (практично ризик 0) од ракије. У ово не сумњам.
j.bre j.bre 10:27 14.02.2009

Re: Nisam baš ...

Cekaj bre Marco, gledam onaj dijagram (naravno da pojma nemam sta je pola od navedenih supstanci) ali jedna mi zape za oko - nutmeg - prva najsmrtonosnija stvar posle heroina!

Sad, pitam se, da li nutmeg ima jos neko znacenje osim onog kulinarskog...

ili je to orašče zaista tako letalno?!
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:29 14.02.2009

Re: Nisam baš ...

Јесте, јесте, то је тај исти нутмег који сва деца пију за Божић. У правој дози има халуциногено дејство. А није забрањн уопште. Као што рекох, сви пију за Божић, и деца и старци, и напредна омладина.
ecce-florian ecce-florian 18:35 14.02.2009

Re: Nisam baš ...

Јесте, јесте, то је тај исти нутмег који сва деца пију за Божић. У правој дози има халуциногено дејство. А није забрањн уопште. Као што рекох, сви пију за Божић, и деца и старци, и напредна омладина.

E u vezi ovog tvog komentara a i u vezi onih što botaničara što leže po poljima mali predlozi za nedeljni ručak a da ne ispadne da je školski program

Nedeljni vegetarijanski ručak
Lapo skuvaš kokošju supu (kokoška normalno mora da bude preplašena, zakuvaš rezance i pospeš dobrano oraščića
Nakon supe izneti pečenog zeca dobrano obloženog listovima kadulje po mogućstvu Salvia divinorum. U toku obeda služiti vino crveno a posle ručka pušači mogu i zaviti cigaru sa narečenom biljanom.O tom da li je i vaša zemlja jedna od onih gde isto nije kriminalizovano pogledati ovde.
Vegetarijanci koji ne jedu supu i zeca mogu iste da izbace.Ništa ne menja.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:10 14.02.2009

Re: Nisam baš ...

Који рецепт. Орашчићи и кадуља. Не треба зец у праву си, ништа не мења.

А ја колико сам видео моја држава није на списку где је кадуља забрањена. Ено и topcat рече негде горе да је има на Цресу колико волиш. Највероватније није забрањена ни у Србији.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:14 15.02.2009

Re: Nisam baš ...

Ево интересантног одломка из неке књиге који тврди да је марихуана коришћена да би се добиле информације у борби против ... дроге.
ecce-florian ecce-florian 17:50 15.02.2009

Re: Nisam baš ...

jeste, ima podataka koji ukazuju da je korišteno i pri ispitivanju lica za koje se smatralo da su špijuni. Inače i pre II rata se proizvodilo dosta u AmericiPosle rata se odustalo od ove "korisne primene" jer kokanda rezultati nisu baš izgleda bili fantastični, a počela je primena i nekih drugih farmaceutskih proizvoda u iste svrhe.Inače postoji razlika izmedju tinkture i tečnog
scabies scabies 02:26 14.02.2009

ne mogu da se ukljucim

Fenomenalan text!
Nego ja imam jos neke predloge. Zbog ujednacavanja kriterijuma i eliminisanja neravnopravnosti u sportu mogli bi da kosarkaske lige podelimo u kategorije: <200cm, 200-215cm, >215; dugoprugase da odvojimo po konstituciji, pa da vise Afrikanci (sa razvijenijim grudnim kosem i vecim volumenom pluca, i vecim brojem "belih" misicnih vlakana) ne trce sa Evropljanima; sahiste da podelimo po koeficijentu inteligencije: <120, 120-150, >150; tenisere na one koji su poceli da treniraju pre 5god, od 5-8 i one koji su zakasnili...
Unfuckable Unfuckable 03:15 14.02.2009

Re: ne mogu da se ukljucim

tu bi se pojavilo beskrajno polje manipulacija kada bi ti - recimo
- na trijažu došao "preplanuli" (by Berlusskoni)
Hrvat... Eduardo
'di bi ga turila ?
omega68 omega68 03:24 14.02.2009

Re: ne mogu da se ukljucim

scabies
Fenomenalan text!
Nego ja imam jos neke predloge. Zbog ujednacavanja kriterijuma i eliminisanja neravnopravnosti u sportu mogli bi da kosarkaske lige podelimo u kategorije: 215; dugoprugase da odvojimo po konstituciji, pa da vise Afrikanci (sa razvijenijim grudnim kosem i vecim volumenom pluca, i vecim brojem "belih" misicnih vlakana) ne trce sa Evropljanima; sahiste da podelimo po koeficijentu inteligencije: 150; tenisere na one koji su poceli da treniraju pre 5god, od 5-8 i one koji su zakasnili...

Šta si ti pila?
scabies scabies 03:33 14.02.2009

Re: ne mogu da se ukljucim

Šta si ti pila?
Samo cu ti reci da je legalno. I da-pije se
topcat topcat 04:04 14.02.2009

Re: ne mogu da se ukljucim

scabies
Fenomenalan text!
Nego ja imam jos neke predloge.


Ovo zvuci...komplicirano.
Zasto stalno sve treba stavljati u neke kategorije i foldere?

Non kapire.
scabies scabies 04:17 14.02.2009

Re: ne mogu da se ukljucim

Ovo zvuci...komplicirano.
Sta stalno sve treba stavljati u neke kategorije i foldere?
Ja sam se malo salila na racun poqsaja da se uspostavi ravnopravnost u sportu. Naravno da je nemoguca. Nisu svi podjednako talentovani, nisu svi u isto vreme poceli da se bave sportom, nisu svi imali iste uslove za treniranje, iste uslove zivota... I naravno da diskriminacija u sportu startuje vec na prvom treningu dece od 7-8 godina. Vec tad se odvajaju talentovani od netalentovanih... Sport je odavno prestao da bude (samo) igra i pretvorio se u trq za rezultatima, rekordima, novcem... A sad se kao svi prave nevesti. Meni je podjednako nehumano koristiti supstance koje poboljsavaju rezultate,a skode zdravlju kao i nametati deci od 10-12godina ritam treniranja kao da su profesionalni sportisti (treninzi 5 puta nedeljno, kondicionalni treninzi, individualni treninzi, letnje pripreme, ugovori (potpisnice)...)
I naravno da nisam zagovornik dopinga u sportu. Ni nelegalnih supstanci van sporta. Ni zagovornik preparata za stavec...

topcat topcat 04:21 14.02.2009

Re: ne mogu da se ukljucim

E, off topic...a zasto stalno to Q?
Da nisi u dosluhu sa kvirijom? Integralno brasno itakoto?
scabies scabies 04:25 14.02.2009

Re: ne mogu da se ukljucim

Q? Stedim na malo, a rasipam na mnogo. To Q je tu zbog ustede. Kao i X. Da postoji jos mogucnosti da se dva slova pisu jednim-odmah bih i to dodala.
Tako i privatno pisem. Pocela tako i na blogu, pa sad mi glupo da menjam... A i ustedi se
topcat topcat 04:25 14.02.2009

Re: ne mogu da se ukljucim

Meni je podjednako nehumano koristiti supstance koje poboljsavaju rezultate,a skode zdravlju kao i nametati deci od 10-12godina ritam treniranja kao da su profesionalni sportisti (treninzi 5 puta nedeljno, kondicionalni treninzi, individualni treninzi, letnje pripreme, ugovori (potpisnice)...)


ON topic:
potpuno se slazem.
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:07 14.02.2009

Re: ne mogu da se ukljucim

Е док ја дођем вас две се разумеле и сложиле. Одлично. Остаје ми да захвалим scabies на похвалама.

Иначе, имам познаницу која носи своје дете на гимнастику сваки дан по не знам колико сати. Одмах после тога на пливање.
topcat topcat 05:12 14.02.2009

Re: ne mogu da se ukljucim

marco_de.manccini

Иначе, имам познаницу која носи своје дете на гимнастику сваки дан по не знам колико сати. Одмах после тога на пливање.

Pa na balet, klavir, spanjolski...
bauer. bauer. 08:47 14.02.2009

njanja toliko brine za decu..

... evo nešto za mladje naraštaje...

ali, posle može da se završi ovako...
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:21 14.02.2009

Re: njanja toliko brine za decu..

Ја никад чуо за ове људе. Да их није Служба дисквалификовала на дуг период?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana