Mnogo je ozbiljno

jaksa scekic RSS / 12.02.2009. u 21:48



To sto su se exradikali i radikali potukli u (X)lupstini, ups pardon Skupstini me mnogo i ne zanima. Sazdani su od jednog mentalnog sklopa tako da je sve ostalo pitanje nijansi.
Svi ce sad da se bave tucom, ko je kriv, ko je koga gurnuo ili udario u nos. Bice to prava rasomonijada , pa ce se cekati izvestaji , zapisnici, i sve ce to na neki nacin da se rascivija. Bice usvojen poslovnik te da oni tamo pocnu da rade ono zasta su placeni.

No u ovoj celoj furtutmi bojim se da ce jedan stvar biti gurnuta u zapecak. Jednostavno ima da promakne u sveopstoj gunguli. To je deo govora Velimira Ilica, koji je za neupucene rekao sledece:

"Vi idete Karadjordju u posetu u Orassac, a pozivnice
ssalje Rasim Ljajich, moj drug, svaka ccast, ali to je vredjanje
dostojanstva ove drzzave, Karadjordja, to je uvreda za sve ssto je
srpsko" (po tanjugu)

Ako ovo prodje nezapazeno,ako se na ovo ne reaguje, onda smo kao drustvo u velikom bedaku. Jer  ovo je opasnije od bilo kakve tuce u Parlamentu,ili  od kasnjenja donosenja zakona.Opasnije od .....
Ako ovo prodje nezapazeno (a izgleda da smo oguglali na sve i svasta pa nam je sve normalno)onda sa svima nama definitno nesto nije u redu.
A na ovim prostorima kad krene da se broje krvna zrnca to se nikad nije dobro zavrsilo.
A cekaju nas sustinske rasprave, oko Statuta Vojvodine, prezivljavanje krize koja ce na ovim prostorima gostovati do 2011 godine. Za to nam treba hladna glava
A kriza izaziva nervozu. Na Balkanu izaziva onu najgoru, ratnicku i netolerantnu



Komentari (171)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jeremija92 jeremija92 21:55 12.02.2009

Pa, zapaženo je,

... nije da nije zapaženo.
U Vestima u 7 na b92, odmah posle izveštaja o tuči radikala i ex radikala, gde je jedan ex prebačen na VMa.
Mislim, da bi i Velju trebalo prebaciti na VMA, pregleda radi.
loader loader 23:02 12.02.2009

Re: Pa, zapaženo je,

Kod Velje nema šta da se pregleda .. :)
bindu bindu 02:18 13.02.2009

Re: Pa, zapaženo je,

loader
Kod Velje nema šta da se pregleda .. :)


na vma za diagnozu pa na gubarevac ili vec tako neku slicnu kucu na lecenje.
a ako jos puste ionga iz 'olandie...jaoj.....oma i njega isto...prevetive radi.bolje spreciti nego leciti.


adam weisphaut adam weisphaut 21:56 12.02.2009

Pa ne vidim

Ako ovo prodje nezapazeno

da je ovo nešto što je van standardnog repertoara Velimira Ilića, imao je on takve izjave još tokom vlade DOS-a, pa ne vidim da je posle bio nepoželjan koalicioni patner.
Dakle šta je ovog puta toliko drugačije?
AlexDunja AlexDunja 21:58 12.02.2009

Re: Pa ne vidim

adam weisphaut
Ako ovo prodje nezapazeno

da je ovo nešto što je van standardnog repertoara Velimira Ilića, imao je on takve izjave još tokom vlade DOS-a, pa ne vidim da je posle bio nepoželjan koalicioni patner.
Dakle šta je ovog puta toliko drugačije?

to htedoh da kazem,
nije prvi put!
Dr M Dr M 22:05 12.02.2009

Re: Pa ne vidim

Dakle šta je ovog puta toliko drugačije?


To cemo tek da vidimo.
Ako sutra svi relevantni faktori popljuju Velju, ima nade;
ako se neko bude skanjerao tri dana, ili uvijao jezikom da ne kaze nista,
bice "nije dobro-i nista".
adam weisphaut adam weisphaut 22:10 12.02.2009

Re: Pa ne vidim


ako se neko bude skanjerao tri dana, ili uvijao jezikom da ne kaze nista,
bice "nije dobro-i nista"

Misliš kao kod one tribine na Pravnom ?
mara92 mara92 22:16 12.02.2009

Re: Pa ne vidim

Misliš kao kod one tribine na Pravnom ?


Ех, да је једна...ужас!

Велимиру Илићу треба укинути посланички имунитет, а надлежно тужилаштво треба да се позабави питањем има ли елемената вербалног деликта и основа за покретање поступка поводом распиривања националне и верске мржње и нетрпељивости (плус, рекла бих, увреде Расима Љајића)...но, то би тек била папазјанија на заседању (замислите да се сазива ванредно заседање скупштине са овом тачком дневног реда )
Dr M Dr M 22:25 12.02.2009

Re: Pa ne vidim

mara92
Misliš kao kod one tribine na Pravnom ?Ех, да је једна...ужас!Велимиру Илићу треба укинути посланички имунитет, а надлежно тужилаштво треба да се позабави питањем има ли елемената вербалног деликта и основа за покретање поступка поводом распиривања националне и верске мржње и нетрпељивости (плус, рекла бих, увреде Расима Љајића)...но, то би тек била папазјанија на заседању (замислите да се сазива ванредно заседање скупштине са овом тачком дневног реда )


Sve to treba, OK, ali meni je vaznije da sad svi koji se gnusaju takvog postupka odreaguju odmah, nedvosmisleno, iz ovih stopa, bez ikakve diplomatije.

VELJA JE RASPISAO PLEBISCIT!

mara92 mara92 22:41 12.02.2009

Re: Pa ne vidim

Знам,
Све стоји...али једном, ЈЕДНОМ, институције морају да почну да раде посао због којег постоје. То је суштина и доказ постојања и функционисања правне државе, државе која пледира на епитет демократске.
Вербална реакција назови "естаблишмента" се подразумева. Занима ме једино какав речник ће да употребе: да ли ће да буде по систему "смути па проспи" или ће неко од дежурних портпарола и "надлежних лица" да реагује (очекујем да се огласи премијер, јер је увређен министар његовог кабинета, исто тако и председник, јер му је први и основни задатак поштовање и одбрана Устава и закона Републике Србије).
gorio92 gorio92 22:44 12.02.2009

Re: Pa ne vidim

Dakle šta je ovog puta toliko drugačije?

Ma, sve je isto, samo njega nema.
ecce-florian ecce-florian 00:40 13.02.2009

Re: Pa ne vidim

Велимиру Илићу треба укинути посланички имунитет, а надлежно тужилаштво треба да се позабави питањем има ли елемената вербалног деликта и основа за покретање поступка поводом распиривања националне и верске мржње и нетрпељивости (плус, рекла бих, увреде Расима Љајића)...

Aman Maro
Sa aspekta dobara koja se štite mislim da je ipak nažalost bolje da Velja priča nego da se тужилаштво треба да се позабави питањем има ли елемената вербалног деликта
Izbor je težak ali ovom prilikom bi dao prednost slobodi govora.
покретање поступка поводом распиривања националне и верске мржње и нетрпељивости
ovde si Maro u pravu potpuno.
Da ,treba pokrenuti konačno postupak za oduzimanje imuniteta gospodinu Iliću ma kolika to bila papazjanija na zasedanju skupštine.
a u vezi поступка поводом распиривања националне и верске мржње и нетрпељивости
nisam siguran da je nadležni tužilac gledao prenos zasedanja evo adrese za one koji možda imaju snimak, pa da bi tužilaštvo bilo upoznato sa ovim događajem evo adrese i telefona
REPUBLIČKO JAVNO TUŽILAŠTVO
Nemanjina 22
Slobodan Radovanović, v.d. republičkog javnog tužioca
Tel: 011/361 37 34
Fax: 011/361 65 58
i ovo
3616-305
a sajt je
http://www.rjt.gov.rs/
Možda kad pogledaju ustanove da ima nešto što je i u njihovoj nadležnosti.Ako i nemamo , mogli bi da se obrate RTS-u i njihovoj arhivi.
A mislio sam da me u ovoj zemlji više ništa ne može iznenaditi.
sveti_gral sveti_gral 09:12 13.02.2009

Šta je sada drugačije?

Ishod bi mogao i morao da bude drugačiji. Npr. da vlada i tužilac ne pređu ćutke preko te svinjarije ili da samo naštancuju poznata bla bla saopštenja o neprihvatljivosti jezika mržnje, već da pokrenu postupak protiv Ilića. Pa da završi na sudu, pa da bude osuđen. Krivično, prekršajno svejedno. Od tog trenutka u Srbiji ništa ne bi bilo isto.

A ako sve to (očekivano) izostane, e tada bi gospon Rasim Ljajić mogao da se zahvali na poverenju i isprazni radni sto. I od tog trenutka ovde ništa ne bi bilo isto.

Sve ima kraj, pa valjda i Ljajićeva otpornost na razna šikaniranja. Osim ako se, kao prošli put kad su ga u Pazaru maltretirali Ugljaninovi fanovi, ponovo ne odluči da spašava vladu ili ko zna koga. I trpi svakakve uvrede. Zarad - kako se to sad kaže - pozicije.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:34 13.02.2009

Re: Pa ne vidim

ecce-florian
Da ,treba pokrenuti konačno postupak za oduzimanje imuniteta gospodinu Iliću ma kolika to bila papazjanija na zasedanju skupštine.
a u vezi поступка поводом распиривања националне и верске мржње и нетрпељивости
nisam siguran da je nadležni tužilac gledao prenos zasedanja evo adrese za one koji možda imaju snimak,


Naravno da bi trebalo ... ako ove proevropske vlasti koje imaju vecinu u parlamentu nisu u stanju da to urade onda nisu zasluzile ni da budu na vlasti...
sveti_gral sveti_gral 17:17 13.02.2009

Moram da se demantujem

Dakle, sve se završilo kako ne treba - vlada ispisala bla bla saopštenje o neprihvatljivosti jezika mržnje i rekla da neće da se meša u rad tužioca. Gospon ministar LJajić rekao da nema nameru ni da komentariše ni da bilo šta drugo radi. Valja kredite otplaćivati.

Dakle, svinjarije dolaze i od vesele družine iz Krunske. Happy end.
mara92 mara92 17:44 13.02.2009

Re: Moram da se demantujem

Говор мржње и подстицање нетолеранције забрањени Уставом
Београд, 13. фебруар 2009. године – Влада Републике Србије је на данашњој седници најоштрије осудила изјаву народног посланика Велимира Илића изречену у Народној скупштини 12. фебруара ове године, којом је увредио министра рада и социјалне политике Расима Љајића, поводом позива за обележавање Дана државности Србије.
Влада Србије подсећа на то да су говор мржње и подстицање нетолеранције забрањени Уставом Републике Србије.
Дан државности је празник доношења првог модерног српског устава који симболише пут Србије ка европским и цивилизацијским вредностима.
Влада Србије позива на доследно поштовање Устава којим Србија гарантује једнака права свим грађанима без обзира на верску и националну припадност.

Ово сам преузела са сајта Владе Србије. Сад, да будем искрена, ово је прилично јасна осуда Илићевог испада, не знам шта би још могло да се очекује: ипак су реаговали на време и употребљени речник је оштар и рекох, јасан (обзиром да се ради о извршној власти није упутно да се они упуштају у нешто типа: правосудни органи да реагују и у том правцу, јер би то било недопустиво мешање).
Најбоља реакција је дошла и са праве адресе: од министра за људска и мањинска права Светозара Чиплића који је изјавио да је Илић повредио Устав и осрамотио Србе као већински народ, јер шаље погрешну поруку.
Напослетку, сматрам да Љајић и није имао шта да каже. Мислим, шта би рекао?

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:27 13.02.2009

Re: Moram da se demantujem

Mara
Ово сам преузела са сајта Владе Србије. Сад, да будем искрена, ово је прилично јасна осуда Илићевог испада


Slazem se sa tvojim zakljuccima Maro. Mislim da je reakcija sa mnogih mesta bila sasvim primerena. Mene je posebno i vrlo prijatno iznenadilo vrlo ostro reagovanje RTS. I ja sam bio za vrlo ostru reakciju prema Velji sa sve skidanjem imuniteta i sudom za sirenje verske i nacionalne mrznje ali se sad ispostavlja da je verovatno u pitanju nesporazum i da Velja nije ni mislio (a ni rekao) da je problem to sto je Ljajic Musliman nego sto je na neodgovarajucoj funkciji (ministar za rad i socijalna pitanja) i da je to trebalo da uradi predsednik ili premijer. Ok, sad ce se naci mnogi koji ce reci da je on MISLIO nesto drugo, ali niko ne moze osuditi nekog na osnovu pretpostvke da je neko nesto MISLIO ... posebno ako ta sama osoba to demantuje ...

Sve u svemu i nije tako crno kako je u prvi mah izgledalo ... naprotiv, pokazalo se da su u sadasnjoj Srbiji (ukljcucjuci i ovaj blog) mnogi(skoro svi?) spremeni da reaguju ostro i ispravno. Sto je VRLO ohrabrujuce ...

pozz

ps. Evo prilazem citat na osnovu koga sam i napisao ovaj post (Čiplić: Ilić prekršio Ustav):

Velimir Ilić tvrdi da nije želeo da uvredi Rasima Ljajića. Ilić je pojasnio svoju jučerašnju izjavu tvrdeći da je želeo da kaže da je uvredljivo da ministar za rad i socijalna pitanja poziva na proslavu dana državnosti Republike Srbije i tvrdi da pozive treba da pošalju predsednik Srbije ili eventualno premijer.

“U početku jučerašnjeg govora prva rečenica je bila - ‘ja se izvinjavam svom prijatelju Rasimu Ljajiću. Uzmite stenogram, pa proučite. To piše”, kaže Ilić.

Na pitanje zašto se izvinjava, on odgovara: “Zato što ću to da iznesem jer ne može Dan državnosti da slavi i poziva ministar za rad i socijalna pitanja”.

Lider Nove Srbije je danas i za skupštinskom govornicom pokušao da objasni da nije mislio da Ljajić pozivnice ne treba da šalje jer je musliman i da Ljajića nije prozvao po verskoj osnovi, već kao ministra rada.

"Želeo sam da potenciram da na dan srpske državnosti goste mora da poziva predsednik ili premijer i da se ne može svesti na ministra za rad i socijalna pitanja", kaže on.

"A vi ste to zloupotrebili da bi pravili specijalne emisije na svojim televizijama. Imam više prijatelja u Sandžaku nego svi vi zajedno i nemojte praviti incidente tamo gde ih nema ", rekao je Ilić.


mara92 mara92 18:38 13.02.2009

Re: Moram da se demantujem

Да, да Васо,

Затечена сам примереном реакцијом државне телевизије, стварно јесам. Обзиром да РТС финансирају грађани и грађанке Србије, ово је јако добро...

пс. можда има наде за нас?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:42 13.02.2009

Re: Moram da se demantujem

Mara
пс. можда има наде за нас?


pa hvala bogu, ima nas i optimista ... dosta je bilo da se desava sve jos gore i crnje nego sto i najveci pesimisti ocekuju
ludvig92 ludvig92 18:46 13.02.2009

Re: Moram da se demantujem

sad ispostavlja da je verovatno u pitanju nesporazum i da Velja nije ni mislio (a ni rekao) da je problem to sto je Ljajic Musliman nego sto je na neodgovarajucoj funkciji (ministar za rad i socijalna pitanja) i da je to trebalo da uradi predsednik ili premijer. Ok, sad ce se naci mnogi koji ce reci da je on MISLIO nesto drugo, ali niko ne moze osuditi nekog na osnovu pretpostvke da je neko nesto MISLIO ... posebno ako ta sama osoba to demantuje ...


za sve koji su imali prilike da čuju kompletan govor bivšeg ministra juče u skupštini, ovaj pokušaj opravdavanja predstavlja grubo vređanje inteligencije.

mara92 mara92 18:55 13.02.2009

Re: Moram da se demantujem

Лудвиже,
Наравно да је сувишно уопште покушавати да се оправда оно од јуче. Веља је рекао то што је рекао и данашња "накнадна памет" ама баш ништа не вреди.
Мој опрезни оптимизам се односи на реакције које су дошле са правих адреса (пре свега мислим на саопштење са данашње редовне седнице Владе Србије) и које су овога пута биле адекватне и благовремене (чекам само да видим хоће ли се усудити Републичко јавно тужилаштво, односно јавни тужилац да реагује)...
ludvig92 ludvig92 19:03 13.02.2009

Re: Moram da se demantujem

draga Maro,
komentar se zaista nije odnosio na vas,
ja bih se dobrim delom slozio sa vašim komentarom, čak i sa vašim umerenim optimizmom, i ja mislim da su reakcije bile manje više pravovremene i adekvatne, jedino je malo tuzno što zivimo u zemlji gde moramo sa optimizmom očekivati normalne reakcije na ovakve ispade:(
komentar se odnosio na reakciju gosn Vasilija koja mi se učinila neprimerenom; eto, kao nije Velja to tako ni mislio, i sve je krasno. samo to.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:14 13.02.2009

Re: Moram da se demantujem

ludvig
za sve koji su imali prilike da čuju kompletan govor bivšeg ministra juče u skupštini, ovaj pokušaj opravdavanja predstavlja grubo vređanje inteligencije.


Ja nisam gledao, pa svoje misljenje formiram na osnovu onoga sto procitam ... Ovo stoji na sajtu B92 i ne vidim zasto oni ne bi u istom ovom tekstu (ili nekom drugom), na osnovu snimaka/stenograma naveli ako je bilo drugacije? (Oni su uostalom mesto u koje bi najmanje trebalo sumnjati da bi bili popustljivi preme Velji ... a ako kojim slucajem jesu, onda moramo i njih kritikovati). Ja naravno ostajem pri svom stavu: ako ima dokaza treba najostrije sankcionisati ... a ako je ovako kako je gore napisano (znaci bez dokaza) onda bi bilo nelogicno svako dalje procesuiranje ...

Ali NAJVAZNIJE je ostra reakcija i osuda prakticno svih najrelevantnijih faktora(Velja kao pojedinac je tu najmanje vazan) sad je svakom potencijalnom "izgredniku" jasno sta ga ceka i da to u Srbiji nece ostati neprimeceno i bez odgovarajuce reakcije. A sovinistickih budala ima i u Srbiji a i bilo gde drugde u svetu ... BITAN je odnos prema njima. I jasno je da je taj odnos u Srbiji danas i u onoj pre deceniju i vise dijametralno suprotan ... Sto bi nas sve moralo radovati ...
ludvig92 ludvig92 19:24 13.02.2009

Re: Moram da se demantujem

Ja nisam gledao, pa svoje misljenje formiram na osnovu onoga sto procitam


gosn Vasilije,
ja sam se iskreno nadao da je vaš komentar posledica ove činjenice, zato sam i napisao "za one koji su gledali"...
obzirom na to da vam je komentar koji sam citirao potpuno izašao iz okvira vaših ostalih komentara na ovu temu, ja vas molim da pogledate Ilićevu izjavu ukoliko imate prilike.
sve ostao nije sporno.

(Velja kao pojedinac je tu najmanje vazan)


oko ovog se takođe ne slazemo, radi se o narodnom poslaniku, šefu jedne poslaničke grupe i bivšem ministru.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:25 13.02.2009

Re: Moram da se demantujem

ludvig
komentar se odnosio na reakciju gosn Vasilija koja mi se učinila neprimerenom; eto, kao nije Velja to tako ni mislio, i sve je krasno. samo to.


pa nisam rekao da je bas sve krasno ... ali mi je naravno draze ako se ispostavi da nesto nije tako crno kao sto je u prvi mah izgledalo. I da je svemu MOZDA kumovala i (pre)osetljivost svih nas - vrlo RAZUMLJIVA. Sta je u tome lose? I boldovao sam u teksu ono "nije rekao" ... a o tome sta je mislio i tako ne vredi gubiti vreme i na tome zasnivati svoje stavove i reakcije ...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:29 13.02.2009

Re: Moram da se demantujem

oko ovog se takođe ne slazemo, radi se o narodnom poslaniku, šefu jedne poslaničke grupe i bivšem ministru.


slazem se naravno ... zato sam i ja reagovao onako kako jesam. "Namanje vazan kao pojedinac" je bilo u odnosu na ostale NAJBITNIJE institucije i njihove reakcije. Ako one rade ono sto treba svaki pojedinac ce vec dobiti ono sto je zasluzio ... Ali ovo su vec sve nijanse u formulacijama oko kojih ne vredi diskutovati ...
sveti_gral sveti_gral 05:53 14.02.2009

Povlačim demanti :)

sveti_gral
Happy end.

Dakle, krivac se pere i naknadno objašnjava da nije mislio ništa loše (naprotiv, mislio je sve najbolje), ministru godi što je u centru pažnje i što ga svi teše (ne zna da će sutra zbog toga neki drugi Bošnjak biti izložen još gorem difamiranju), javnost po difoltu sklona brzom zaboravu manje-više prihvata takva uvredljiva objašnjenja i sve je ok, Srbija napreduje k EU.

Može i tako, nije prvi put da svi žmure, ali onda niko ne sme da se iznenadi, užasne, oseti duboko povređenim etc kada za koji dan heroji ponovo naprave neku nepodopštinu pa sve to prođe idimi dođimi. Samo se u svom neznanju pitam čemu onda služe zakoni. Čak i u Srbiji tužilac bi morao da kaže: to jeste kažnjivo ili to nije kažnjivo. Pa kako bude.

Mislim da je neoprostivo što ovakvi ispadi nemaju jedino logično finale - tužilaštvo pa sud. Da li ima elementata krivičnog ili prekršajnog dela ili nema ničega - to bi trebalo oni da konačno utvrde. Pa zar neko misli da je dovoljno samo verbalno izgladiti stvar. Pa da li se verbalnom osudom izgladio ispad tog istog Ilića koji je šutnuo u koleno novinara. E, to se sada vraća sa kamatom.

constrictoria92 constrictoria92 21:58 12.02.2009

Strašno!

Čula sam danas nekoliko puta ovu izjavu i ostala nema...
To je krajnji šovinizam!
Ima li Zakona koji Velimira mr Ilića može da otera u apsanu zbog izrečenog? Ima.
Ostaje pitanje hoće li se sprovesti TajZakon...
libkonz libkonz 21:58 12.02.2009

Hvala za temu

To može da izjavi samo najgori primitivac. Ne pamtim kada sam bio ovako besan. Hvala Jakša za blog na ovu temu. Ovo ne sme proći bez zatvora.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:00 12.02.2009

brojač...

velja ilić je već i ranije "prebrojavao" krvna zrnca.
u australiji je pričao kako je gradonačelnica ili zamenica jedna hrustanovićka. muž joj musliman. pa napao labusa da nije srbin.
sećam se da je labusa tada branila gordana čomić tako što je rekla da je labus srbin jer je njeno devojačko prezime labus.
meni je to tada bilo odvratno.
umesto da tog kretena kazne, brani se labus.
šta i da nije srbin?!?!
koja je to prednost biti srbin?
jel to neka nova politička podobnost?

ovo danas je skandal istog tipa. možda i manji nego tada, jer je narečeni bio u vladi.
ali onda mu se pustilo... pa šta se očekuje drugo od takvog tipa!

p.s. al je uvreda, uzgred budi rečeno
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:49 12.02.2009

Re: brojač...

Ne proteruje jedino Vesna Pešić muslimane (one konvertovane u pravoslavlje), a sada znamo i od koga je naučila, ko je bio inspiracija -- Velja ilić u epizodi OOPS I DID IT AGAIN.

Prebrojavanje krvnih znaraca specijalnost je i drugih, a bogami i zuba u glavi, posebno ako gostujete u Peščaniku: krezubi naroid pretvara se u biološki otpad Balkana.

Rasistički ispadi opšte su mesto u Srbiji, bili ona prvi ili druga, svejedno.
adam weisphaut adam weisphaut 22:57 12.02.2009

Re: brojač...

Ne proteruje jedino Vesna Pešić muslimane

Da vidimo Vesna napravi jednom pogrešnu izjavu i odmah se izvini=Velja konstantno ponavlja jedno te isto i ni ne pada mu na pamet da se izvini. Ovo ti je taman u nivou onog da Samardžić koji parafrazira Engelsa je zbog toga ekstremni desničar.
Dušan Maljković Dušan Maljković 23:32 12.02.2009

Re: brojač...

Tako je, ali se Vesna Pešić upisije visoko u registar "građanske svesti", a Velja Selja u nacional-patriotski diskurs, te je to za očekivati od njega, što njegov prekršaj ne čini ništa manjim. Izvinjenje Vesne Pešić jeste potvrda da je rekla ono što zaista misli -- kada zajedno sa Batićem radite na projektu nezavisne Srbije onda je vaša politička pozicija vrlo precizno deklarisana: srpski nacionalizam. Koji postaje najdrastičniji onda kada u stranačko-političkom polju nema alternativu, a on je opšte mesto i kamen-temeljac svih parlamentarnih stranaka u Srbiji, u većoj ili još većoj meri.
adam weisphaut adam weisphaut 23:43 12.02.2009

Re: brojač...

Izvinjenje Vesne Pešić jeste potvrda da je rekla ono što zaista misli

Što bi valjda implicirao da Velja to ne misli, duševan čovek pa se zanese, što bi rekli u NIN-u.
kada zajedno sa Batićem radite na projektu nezavisne Srbije onda je vaša politička pozicija vrlo precizno deklarisana: srpski nacionalizam

A glavni tadašnji zagovornik državne zajednice je u tom trenutku Vojislav Koštunica, verovatno zato što je bio odlučan u razbijanju projekta velikosrpskog nacionalizma ?
Ili da nije upravo razbijanje zajednice Srbije i CG bilo upravo rasturanje nukleusa velikosrpskog državnog projekta osnovanog pod imenom SRJ na kome je radio levičar SM ?
Dušan Maljković Dušan Maljković 23:51 12.02.2009

Re: brojač...

Ne znam ko vas je učio logici, ali ste očigledno sa te nastave bežali sa časova. Ne postoji nikakva implikacija da Velja to NE MISLI, već naprotiv, on to zaista misli i ne maskira nikakvim izvinjenjima. Samo je u tome razlika.

Postopje dva koncepta srpskog nacionalizma glede teritorijalne konstitucije-- jedan je karadžićevski model etnički čiste Srbije na manjoj teritoriji,a drugi je Velika Srbija, multietničkog karaktera, u svojim "proširenim granicama" na pola Balkana, što je projekat koji je pokušao da ostvari SM na početku rata, a Dejtonskim sporazumom -- koji priznaje Bosnu kao celovitu državu -- je on okončan (bar sa te pozicije). Reaktuelizatori tog projekta, Zoran Đinđić, sledio je Karadžića i sa njim crtao granice unitarne države RS i Srbije, a Koštunica je praktikovao ovaj drugi model (obe incijative su na sreću propale i nisu imale ratne posledice).
libkonz libkonz 23:54 12.02.2009

Re: brojač...

Postopje dva koncepta srpskog nacionalizma glede teritorijalne konstitucije-- jedan je karadžićevski model etnički čiste Srbije na manjoj teritoriji,a drugi je Velika Srbija, multietničkog karaktera, u svojim "proširenim granicama" na pola Balkana, što je projekat koji je pokušao da ostvari SM na početku rata, a Dejtonskim sporazumom -- koji priznaje Bosnu kao celovitu državu -- je on okončan (bar sa te pozicije). Reaktuelizatori tog projekta, Zoran Đinđić, sledio je Karadžića i sa njim crtao granice unitarne države RS i Srbije, a Koštunica je praktikovao ovaj drugi model (obe incijative su na sreću propale i nisu imale ratne posledice).

Lepo lupiš i nikom ništa.
adam weisphaut adam weisphaut 00:06 13.02.2009

Re: brojač...

Ne znam ko vas je učio logic

Pa rekoh valjda-znači nisam siguran-vidiš da površno čitaš, samo me malo buni ako se neko izvini to znači da on to misli, ako se ne izvini takođe znači da misli, ti tu dođeš kao lovac na veštice sa ekperimentom sa plivanjem ?
multietničkog karaktera, u svojim "proširenim granicama" na pola Balkana, što je projekat koji je pokušao da ostvari SM na početku rat

Da zaista se trudio da bude "multietnička"
jedan je karadžićevski model etnički čiste Srbije na manjoj teritoriji

Zoran Đinđić, sledio je Karadžića i sa njim crtao granice unitarne države RS i Srbije,

Naravno sad si optužio ZĐ da je planirao etničko čišćenje.
Dakle sa jedne strane je multietnički orijentisan levičar Milošević koji vodi projekat kojim se etnički čiste "srpske teritorije" van Srbije a s druge strane ZĐ koji je vršio vlast u koaliciji sa manjinskim strankama se u stvari zalagoa za etnički čistu Srbiju ?
Dušan Maljković Dušan Maljković 00:23 13.02.2009

Re: brojač...

Ako ja kažem da mrzim muslimane, onda mrzim muslimane.
Ako kažem da mrzim muslimane, pa se izvinim zbog toga što sam to izjavio, ja ne negiram da ih mrzim, već se samo izvinjavam zato što sam to rekao JAVNO. Jer, ako ne mislim, zašto to izgovaram? Posledično, razlika je u političkoj korektnosti -- Velja nema potrebe za njom, Vesna ima. I to je sve.

Đinđić je, kao što znate, a trebalo bi da znate s obzirom da se navodno borite protiv kulture zaborava, podržavao Karadžića i Mladića, solidarisao se sa položajima srpskih snaga koje su opsedale Sarajevo više godina sa svim katastroalnim posledicama (aktivisti DS-a tada su palili američke zastave po Beogradu), i sa Karadžićem je pravio planove pripajanja RS Srbiji. Kao što znate, Karadžić se zalagao da granice RS budu i manej, ali etnički čiste. Dakle, na to mislim. Jeste li sada ukapirali ili vam treba još dodatnih pojašnjenja?
Dr M Dr M 00:31 13.02.2009

Re: brojač...

Naravno sad si optužio ZĐ


...sto je, cini mi se, glavni razlog za javljanje g. Maljkovica...
Dušan Maljković Dušan Maljković 00:33 13.02.2009

Re: brojač...

Glavni razlog je to što podržavam akciju Druge Srbije protiv kulture zaborava i dajem svoj skromni doprinos.

Uostalom, šta od navedenog nije tačno?
adam weisphaut adam weisphaut 00:42 13.02.2009

Re: brojač...

Ako ja kažem da mrzim muslimane, onda mrzim muslimane.

Samo što ona nije rekla da mrzi muslimane, nego da je prodao svoj identitet za pare i interesantno ima gomila njegovih ex sunarodnika koji bi potpisali tu izjavu, ali bilo kako bilo se ona izvinjava što je u bogatoj srpskoj kulturi dijaloga uobičajno, zar ne ?
Velja je pak rekao da je Rasimov poziv sramota za Karađorđa, zbog imena s kojim se Rasim rodio, na šta Rasim nikako nije mogao da utiče, i to je samo dugi niz u seriji ovog miljenika tvoje redakcije, setimo se samo antsemitskog ispada protiv Labusa.
i sa Karadžićem je pravio planove pripajanja RS Srbiji

Koliko se sećam da je pričao da se na tom infamoznom sastanku dogovarao o rušenju Miloševića, a u to vreme je i MZ sklapala dogovore sa istim, no ima ovde aktivista DS pa je bolje da nam oni prozbore (Wu, Filvase... gde ste?).
Onda je to bila to relapolitik, a zver se krati za glavu. u to vreme je glava bio SM.
Nego ne objašnjavaš kako je projekat SM istovremeno bio skopčan sa etničkim čišćenjem i multietničnošću ?
palilula92 palilula92 00:54 13.02.2009

Re: brojač...

Maljkovicu,


Tvoj mozak me facinira!
Dušan Maljković Dušan Maljković 00:59 13.02.2009

Re: brojač...

Ne znam o kakvom sastanku govorite, jer je to Đinđić javno izjavljivao. Evo vam intervju u kome se on zalaže za podelu Bosne između Srbije i Hrvatske, gde BiH naziva "veštačkom tvorevinom". Poslušajte u celini.




Meni je zabavno kako vi Đinđića branite na način na koji mnogi brane antisemtizam Nikolaja Velimirovića -- to je bio duh vremena, tako se tada govorilo i sl. Pa šta? To što je tada podrška Karadžiću bila real politik čini tu politiku ispravnom? Jeste li svesni šta pričate? To znači podršku opsadi Sarajeva, svim efektima politike dua Karadžić-Mladić.

Kako vam se čini izjava da SRJ čine dve SRPSKE DRŽAVE SRBIJA I CRNA GORA, te Đinđićevo negiranje autohtonosti Crnogoraca tj. da su oni Srbi i Crnogorci istovremeno?
blackbox92 blackbox92 01:01 13.02.2009

Re: brojač...

Dušan Maljković
Ne proteruje jedino Vesna Pešić muslimane (one konvertovane u pravoslavlje), a sada znamo i od koga je naučila, ko je bio inspiracija -- Velja ilić u epizodi OOPS I DID IT AGAIN.

Prebrojavanje krvnih znaraca specijalnost je i drugih, a bogami i zuba u glavi, posebno ako gostujete u Peščaniku: krezubi naroid pretvara se u biološki otpad Balkana.

Rasistički ispadi opšte su mesto u Srbiji, bili ona prvi ili druga, svejedno.

Vesna nije proterivala već je samo prokomentarisala njegovo koketiranje sa pravoslavljem i isticanjem da je veći pravoslavac od Svetog Save. Pa je usput rekla u smislu ajte molim Vas da ja sada odem u Hrvatsku i primim katoličanstvo, ko će mi verovati da sam to iskreno uradila.
Toliko,o tome koliko ja znam.
Dušan Maljković Dušan Maljković 01:14 13.02.2009

Re: brojač...

Vesna je, zbog konverzije dotičnog u pravoslavlje, poručila Kusturici da se vrati tamo odakle je došao.

Prvo, ona je negirala jedno od elementarnih ljudskih prava, pravo na slobodu veroispovesti: šta ima koem da smeta njegovo religiozno opredeljenje? Drugo, njen ksenofobični ispad takođe negira dotičnom pravo na mobilnost i svodi se na ideologiju krvi i tla: samo rođeni ovde mogu tu i ostati, jer sa pozicije nekakvog starosedeoca ona vraća "dođoše" tamo gde im je "postojbina".
Dr M Dr M 01:19 13.02.2009

Re: brojač...

Uostalom, šta od navedenog nije tačno?

kada zajedno sa Batićem radite na projektu nezavisne Srbije onda je vaša politička pozicija vrlo precizno deklarisana: srpski nacionalizam. Koji postaje najdrastičniji onda kada u stranačko-političkom polju nema alternativu, a on je opšte mesto i kamen-temeljac svih parlamentarnih stranaka u Srbiji, u većoj ili još većoj meri


Evo jedne netacnosti, Vi dobro znate da se jedna parlamentarna stranka ogorceno bori protiv srpskog nacionalizma, necu da kazem koja je, da ne idemo u trol koji Vam je, cini mi se, omiljeni nacin za skretanje teme na dokazivanje superiornosti sopstvene logike.
adam weisphaut adam weisphaut 01:21 13.02.2009

Re: brojač...

Meni je zabavno kako vi Đinđića branite na način na koji mnogi brane antisemtizam Nikolaja Velimirovića -- to je bio duh vremena, tako se tada govorilo i sl.

Glupo je porediti, Nikolaj je bio crkveni ideolog, Đinđić političar praktičar,
o što je tada podrška Karadžiću bila real politik čini tu politiku ispravnom?

Nije bila ispravna, osim toga da si pratio sporio sam se s nekim od DS predstavnika oko toga.
Ali politika često nije ispravna stvar, naočito u ekstremnim vremenima, on koji su bili dosledno protiv rata su bili apsolutna manjina i u takvim nenormalnim uslovima se ili morala prihvatiti igra kakva već bila određena od strane "multietnički orijentisanog" levičara Miloševića ili apsolutna marginalizacija. Paradoksalno je ali DS ne bi bila lider u kasnijem rušenju istog da nije zagazila u tadašnji nacionalistički kal koji je ovaj levičar stvorio, jer se nikad ne bi proširila u relevantnu snagu. Ja lično ne bih imao nikad stomak za to, ali zato nikad neću biti ni političar
adam weisphaut adam weisphaut 01:26 13.02.2009

Re: brojač...

Drugo, njen ksenofobični ispad takođe negira dotičnom pravo na mobilnost

Tačno, krajnje ksenofobično uskraćuje mu osnovno ljudsko pravo da peva diljem sveta "Ko ne voli Dabić Rašu popušiće kitu našu"
man ray loves me man ray loves me 01:34 13.02.2009

Re: brojač...

Ne znam tacno sta je rekla Vesna Pesic, ali na osnovu ovog sto je napisano ovde mogu da pretpostavim. Moj utisak je da nije fer tu izjavu tumaciti a da se nema u vidu ponasanje Kusturice.
To sto je on presao u pravoslavlje, promenio ime i dosao u Srbiju to je super i tu nema nikakvih problema. Problem je nastao kad je on prvog dana svog boravka u Srbiji dobio brdo oteto od gradjana Srbije, drugog dana rame uz rame sa premijerom pozivao na krvoprolice na mitingu Kosovo za patike i sve tako.
Mislim da je Vesna htela da kaze - zamislite sta bi se meni desilo da odem u Englesku i tako se ponasam. Kad bi to proslo?
I to je jedna sasvim fer primedba.
Dušan Maljković Dušan Maljković 01:42 13.02.2009

Re: brojač...

Problem je nastao kad je on prvog dana svog boravka u Srbiji dobio brdo oteto od gradjana Srbije, drugog dana rame uz rame sa premijerom pozivao na krvoprolice na mitingu Kosovo za patike i sve tako.


To je tačno i višestruko problematično, ali ga Vesna Pešić za to nije kritikovala. Da jeste, imala bi pravo. But that just didn't happen.
palilula92 palilula92 01:42 13.02.2009

Re: brojač...

Ne znam tacno sta je rekla Vesna Pesic, ali na osnovu ovog sto je napisano ovde mogu da pretpostavim. Moj utisak je da nije fer tu izjavu tumaciti a da se nema u vidu ponasanje Kusturice.
To sto je on presao u pravoslavlje, promenio ime i dosao u Srbiju to je super i tu nema nikakvih problema. Problem je nastao kad je on prvog dana svog boravka u Srbiji dobio brdo oteto od gradjana Srbije, drugog dana rame uz rame sa premijerom pozivao na krvoprolice na mitingu Kosovo za patike i sve tako.
Mislim da je Vesna htela da kaze - zamislite sta bi se meni desilo da odem u Englesku i tako se ponasam. Kad bi to proslo?
I to je jedna sasvim fer primedba.


Blago nama sto imamo Maljkovica pa umesto oVelji mi pricamo o Vesni. Odlican trol!
bindu bindu 02:38 13.02.2009

Re: brojač...

"U citavoj Evropi, muslimanske zajednice cesto pokazuju malo volje da prihvate svetovne i gradjanske vrednosti zemlje domacina,



sveti_gral sveti_gral 09:26 13.02.2009

Re: brojač...

Naravno sad si optužio ZĐ da je planirao etničko čišćenje.

Pa kod takvih teoretičara društva i prirode to tako i ide. Iz jedne mudrosti u drugu, treću, petu, stotu...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:30 13.02.2009

Re: brojač...

Dušan Maljković
Evo vam intervju u kome se on zalaže za podelu Bosne između Srbije i Hrvatske, gde BiH naziva "veštačkom tvorevinom"


Svaka cast Dusane sto si nam prezentirao ove snimke ... posto je u Srbiji uobicajeno da ljudi koji se bave politikom svakih 10-ak godina (a i cesce) "okrecu curak naopako" i pricaju suprotno od onoga sto su pricali nedavno. A da je Djindjic jedan od najpametnijih politicara na ovim prostorima smo znali i bez ovoga. Uostalom BiH je i sad "vestacka tvorevina" ... to je valjda svakom iole realnom i razumnom coveku jasno?

Kako vam se čini izjava da SRJ čine dve SRPSKE DRŽAVE SRBIJA I CRNA GORA, te Đinđićevo negiranje autohtonosti Crnogoraca tj. da su oni Srbi i Crnogorci istovremeno?


Pa i to je notorna cinjenica poznata svakom ... Broj Crnogoraca koji sebe NE smatraju Srbima je u vreme intervjua bio zanemarljivo mali (mozda je jedan od njih nekoliko bio i ovaj nas Sentinel). I tako je bilo uvek kroz istoriju. U vreme Njegosa i Danila je ta cinjenica bila zapisana i u njihovim najvisim drzavnim zakonodavnim aktima. Pa je u to vreme i njen bos Milo tako mislio ... E tek kasnije je on "okrenuo curak naopako", zvanicna drzavan politika se promenila, pa se i broj obicnih ljudi (kao i svud u svetu podloznih manipulacijama) koji misle drugacije promenio ...

pozz


blackbox92 blackbox92 09:31 13.02.2009

Re: brojač...

Dušan Maljković
Vesna je, zbog konverzije dotičnog u pravoslavlje, poručila Kusturici da se vrati tamo odakle je došao.

Prvo, ona je negirala jedno od elementarnih ljudskih prava, pravo na slobodu veroispovesti: šta ima koem da smeta njegovo religiozno opredeljenje? Drugo, njen ksenofobični ispad takođe negira dotičnom pravo na mobilnost i svodi se na ideologiju krvi i tla: samo rođeni ovde mogu tu i ostati, jer sa pozicije nekakvog starosedeoca ona vraća "dođoše" tamo gde im je "postojbina".


Da li stvarno mislite da ga srpski nacionalisti, kojima se on dodvorava,smatraju Srbinom i pravoslavcem. Prvi put kad im se ne bude svideo reći će mu to što je Vesna rekla da mu se može desiti.
Vesna mu je rekla da treba da bude ono što jeste i da joj ne smeta ničija nacionalna ni verska pripadnost već kurvanje sa time.
blackbox92 blackbox92 09:42 13.02.2009

Re: brojač...

Dušan Maljković
Vesna je, zbog konverzije dotičnog u pravoslavlje, poručila Kusturici da se vrati tamo odakle je došao.

Prvo, ona je negirala jedno od elementarnih ljudskih prava, pravo na slobodu veroispovesti: šta ima koem da smeta njegovo religiozno opredeljenje? Drugo, njen ksenofobični ispad takođe negira dotičnom pravo na mobilnost i svodi se na ideologiju krvi i tla: samo rođeni ovde mogu tu i ostati, jer sa pozicije nekakvog starosedeoca ona vraća "dođoše" tamo gde im je "postojbina".


Da li stvarno mislite da ga srpski nacionalisti, kojima se on dodvorava,smatraju Srbinom i pravoslavcem. Prvi put kad im se ne bude svideo reći će mu to što je Vesna rekla da mu se može desiti.
Vesna mu je rekla da treba da bude ono što jeste i da joj ne smeta ničija nacionalna ni verska pripadnost već kurvanje sa time.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:43 13.02.2009

Re: brojač...

blackbox92
Da li stvarno mislite da ga srpski nacionalisti, kojima se on dodvorava,smatraju Srbinom i pravoslavcem. Prvi put kad im se ne bude svideo reći će mu to što je Vesna rekla da mu se može desiti.
Vesna mu je rekla da treba da bude ono što jeste i da joj ne smeta ničija nacionalna ni verska pripadnost već kurvanje sa time.


Ne kapiram otkud nekom uopste ideja da brani Vesnin postupak za koji je ona i sama priznala da je pogresan i za koji se izvinula. I rekla da je, u zaru politiske diskusije, izrekla nesto suprotno od onoga za sta se ceo zivot zalagala??? I sta sad da nagadjamo da li i koliko ima ludih i nerazumnih na suprotnoj strani (medju nacionalistima/sovinistima) koji mozda u potaji misle slicno tome sto je Vesna izjavila? I kako to opravdava Vesnin postupak?

A Kusturica je i sam rekao da je odrastao i vaspitavan sa pricom da su pre par stotina godina neki od njegovih predaka (po ocevoj liniji ... po majcinoj su i tako bili pravoslavci) promenili veru ... I sta je tu uopste sporno? Znaci ja nemam pravo da postanem budista? Ili pak i ako to postanem onda nisam Srbin, nego sam valjda Indijac?

pozz
adam weisphaut adam weisphaut 09:46 13.02.2009

Re: brojač...

Broj Crnogoraca koji sebe NE smatraju Srbima je u vreme intervjua bio zanemarljivo mali

I zato se u međuvremenu broj Srba povećao nekoliko puta u odnosu na popis iz 90-ih
Jer je osećanje Srbima obrnuto srazmerno nacionalnom izjašnjavanju
I posle mi brišu kad ti napišem da ....... (autocenzura)
adam weisphaut adam weisphaut 09:50 13.02.2009

Re: brojač...

I sta je tu uopste sporno?

Vidiš kako ne umeš da čitaš kao i ovaj Duki Maki.
Nije sporno to što je promenio svoju veru, sporno je što je to skopčano sa tim da je postao the lord of the hills istodobno. Što kaže BB-qurvanje
libkonz libkonz 09:54 13.02.2009

Re: brojač...

Svašta sam ja ovde jutros pročitao. Do jutros sam EL smatrao najljućim kritičarem srpstva na blogu i ekstremistu kojoj su Srbi krivi za sve, a vi ste je Maljkoviću nazvali u najmanju ruku četnikom. Iz kog ste vi crtanog filma došli?
Hteo sam reći još neke stvari, pre svega za Kusturicu, ali V. Vasilije je sve dovoljno dobro rekao.
A ako se neki srpski političar zalaže za ujedinjenje Srbije i Srpske, to mu je samo plus.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:20 13.02.2009

Re: brojač...

Adi
Nije sporno to što je promenio svoju veru, sporno je što je to skopčano sa tim da je postao the lord of the hills istodobno


Ah Adi, da tebe besmislenost tvojih sopstvenih postova ugrize, da prostis, za nesto ... ne bi je primetio Ili hoces da kazes, ako meni ta besmislenost smeta treba da te vredjam po nacionalnoj ili verskoj osnovi? I kakve veze imaju "hills" sa uvredama upucenim Kusturici?

Uostalom ne vidim sta je sporno u vezi "hills"? Sumnjam da se moze naci lepsi i pozitivniji primer u Srbiji od toga sta je Kusturica uradio sa Drvengradom. Covek nije nista dobio na poklon nego je ulozio svoje POSTENO zaradjene pare (najvecim delom zaradjene u inostrasntvu) i od zabacenog planinskog kraja napravio jednu od najprepoznatljivijih turistickih (i kulturnih) destinacija/atrakcija u Srbiji. Bilo bi super kad bi i da su drugi nesto slicno uradili (Srbija je puna prelepih planina, reka i drugih prirodnih lepota koje su zapustene i zaboravljene). Onda bi Srbija postala balkanska Svajcarska. A kod nas su "in" kojekakvi tajkunici koji su se obogatili kradjom i pljackom pa te svoje pare onda odneli u svajcarske i druge inostrane banke ...

A ovako sve zvuci kao ona poslovica "da komsiji crkne krava" ... i mnogi se utrkuju u tome da pokazu kako su ljudobmorni na tudj uspeh. A u ovom slucaju glavne zamerke dolaze od strane onih kojima je inace deviza "sto gore (u Srbiji) to bolje (za njih)" ...
adam weisphaut adam weisphaut 10:37 13.02.2009

Re: brojač...


Ah Adi, da tebe besmislenost tvojih sopstvenih postova ugrize, da prostis, za nesto ... ne bi je primetio Ili hoces da kazes, ako meni ta besmislenost smeta treba da te vredjam po nacionalnoh ili verskoj osnovi?

Ha ha pecnuo sam te baš onomad
Pa poenta je da "besmislenost" itekako smislena, žena se izvinila zato što kao princip ne tumači nacionalnu i versku pripadnost, ali kako ne verujem da bi smo trebali da imamo taboo tema ovde ne vidim zašto se o tom njegovom postupku, prilično pozerskom, ne može diskutovati
Zašto je tačno uvredljivo da pričamo o tome da li postoji korelacija između agresivno proklamovanog srpstva i pravoslavlja EK (toliko agresivnog da veliča ratnog zločinca u pesmi i zove "izdajnike srpstva" miševima) i materijalne dobiti?
Covek nije nista dobio na poklon nego je ulozio svoje POSTENO zaradjene pare (najvecim delom zaradjene u inostrasntvu) i od zabacenog planinskog kraja napravio jednu od najprepoznatljivijih destinacija u Srbiji.

Ništa do destinacije koju je zauzeo.
I Emir je tu ostvario sveto trojstvo, on je ugostitelj, on je upravnik parka, on je snabdevač (ma jel' s eto meni čini da je on objašnjavao da on ne vidi ništa loše utome što njegova firma snabdeva njegov nacionalni park )
Ali više me interesuje šta je tačno u Veljinom ispadu isprovociralo tebe i Duki Makija na troll?
Da nije možda da se intimno slažete sa njim ali vas sramota da kažete ?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:44 13.02.2009

Re: brojač...

adam weisphaut
Da nije možda da se intimno slažete sa njim ali vas sramota da kažete


Ah, sa ljudima koji sa bave ovako prljavim insinuacijama nemam zelje da diskutujem. Nego samo evo podvlacim i isticem tu prljavstinu ... ona najbolje i najvise govori o njenom autoru ... i onome sto on zastupa ...
adam weisphaut adam weisphaut 10:49 13.02.2009

Re: brojač...

Kakva crna insinuacija, samo me interesuje zašto ne želite da kažete nešto o temi posta?
Meni palo na pamet to jedno rešenje, ali to je zato što sam neinvenitivan
Doctor Wu Doctor Wu 10:49 13.02.2009

Re: brojač...

Maljković je u pravu što navodi primer Vesne Pešič kao ekvivalenta čačanskom bizgovu (ČB), jer su njihove akcije, ma kako to paradoksalno zvučalo, posledica istog mindseta. Žena/čovek koja može čak i da pomisli a kamoli da vikne/napiše nekom: "Marš u svoje Sarajevo!" bi u nekoj normalnoj državi imala pravo na političko delovanje taman koliko i ČB (dakle, nikakvo).

Maljković, međutim, nije u pravu što Đinđića stavlja u ovu ligu. Đinđić je od početka do tragičnog kraja svoje političke karijere bio i ostao srpski nacionalista u najboljem smislu te reči i, kao takav, bio potpuno svestan svih manjkavosti srpskog naroda i srpske države. OGROMNA razlika između Đinđića i ovih satrapa s druge strane (Koštunice, Amfilohije itd) je što on tim manjkavostima nije povlađivao već je nastojao da ih iskoreni. A naravno da se on svog srpstva nikad nije ni stideo niti ga je poricao (tome danas služi ledepe).

Ne znam da li je još uvek u arhivi, ali najbolji tekst o Đinđiću koji sam ovde na blogu pročitao je napisala Željka Buturović. Preporučio bih ga svakome da pročita. Verujem da bi Đinđić sam potpisao svaku reč tog teksta.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:21 13.02.2009

Re: brojač...

adam weisphaut
zašto ne želite da kažete nešto o temi posta?


to je zato sto ti citas/gledas samo ono sto te interesuje ... ja sam vec gore u komentaru na jedan Florijanov post napisao da treba pokrenuti postupak oduzimanja imuniteta Velji i da treba da odgovara za sirenje verske/nacionalne mrznje (sto bi mislio i i za Vesnu Pesic i za njenu izjavu ... da se nije izvinula) ... i cak sam rekao "ako ove proevropske vlasti koje imaju vecinu u parlamentu nisu u stanju da to urade onda nisu zasluzile ni da budu na vlasti"
adam weisphaut adam weisphaut 11:29 13.02.2009

Re: brojač...

Sorry onda, nisam primetio (meni po pitanju sopstvenog previda stvarno nije nikakav problem da se izvinim).
Što je u sitemu vrednosti Duki Makija vrhunski dokaz krivice.
No evo kao dokaz dobre volje evo jednog citata Emira Kusturice koji znam da će ti se dopasti:
Podržao sam Đukanovića, što nimalo nije bilo lako, jer svi znamo da su korijeni UDB-e duboko u našoj istoriji, mladog čovjeka koji se suprostavio Miloševiću



Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:30 13.02.2009

Re: brojač...

Doctor Wu
Maljković, međutim, nije u pravu što Đinđića stavlja u ovu ligu


Ja razumem da Maljkovic Djindjica "nabija na nos" njegovim samozvanim naslednicima ... i pri tom koristi njihove reci upucene manje vise svima sa kojima se ne slazu ... Ma zvali su oni i mene (a verujem i tebe) i "nacosem" i "fasistom" etc. u situacijama kad sam iznosio stavove slicne Djidnjicevim ... E sad ako Maljkovic zbilja uporedjuje Djindjica sa Vesnom Pesic, Veljom, Cedom i ostalom "boranijom" koja mu nije ni do kolena, onda je to obicna besmislica ...
adam weisphaut adam weisphaut 11:41 13.02.2009

Re: brojač...

... E sad ako Maljkovic zbilja uporedjuje Djindjica sa Vesnom Pesic, Veljom, Cedom i ostalom "boranijom" koja mu nije ni do kolena, onda je to obicna besmislica ...

Da što se tiče političke vizije i veštine sadašnja politička nomenklatura jeste boranija u poređenju sa ZĐ nije sporno,
samo nemoj da izostaviš Tadića, Jeremića, Šapera i ostale
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:19 13.02.2009

Re: brojač...

samo nemoj da izostaviš Tadića, Jeremića, Šapera i ostale
*novo

E, Adame, a kakav bi onda smisao imalo to što Vasa piše...

libkonz libkonz 12:33 13.02.2009

Re: brojač...

E, Adame, a kakav bi onda smisao imalo to što Vasa piše...

U stvari, vi ste svi u pravu. BEZ KRALJA NE VALJA!
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:43 13.02.2009

Re: brojač...

Dušan Maljković
Ako ja kažem da mrzim muslimane, onda mrzim muslimane.
Ako kažem da mrzim muslimane, pa se izvinim zbog toga što sam to izjavio, ja ne negiram da ih mrzim, već se samo izvinjavam zato što sam to rekao JAVNO. Jer, ako ne mislim, zašto to izgovaram? Posledično, razlika je u političkoj korektnosti -- Velja nema potrebe za njom, Vesna ima. I to je sve.

2x
blackbox92 blackbox92 16:19 13.02.2009

Re: brojač...

Virtuelni Vasilije
blackbox92
Da li stvarno mislite da ga srpski nacionalisti, kojima se on dodvorava,smatraju Srbinom i pravoslavcem. Prvi put kad im se ne bude svideo reći će mu to što je Vesna rekla da mu se može desiti.
Vesna mu je rekla da treba da bude ono što jeste i da joj ne smeta ničija nacionalna ni verska pripadnost već kurvanje sa time.


Ne kapiram otkud nekom uopste ideja da brani Vesnin postupak za koji je ona i sama priznala da je pogresan i za koji se izvinula. I rekla da je, u zaru politiske diskusije, izrekla nesto suprotno od onoga za sta se ceo zivot zalagala??? I sta sad da nagadjamo da li i koliko ima ludih i nerazumnih na suprotnoj strani (medju nacionalistima/sovinistima) koji mozda u potaji misle slicno tome sto je Vesna izjavila? I kako to opravdava Vesnin postupak?

A Kusturica je i sam rekao da je odrastao i vaspitavan sa pricom da su pre par stotina godina neki od njegovih predaka (po ocevoj liniji ... po majcinoj su i tako bili pravoslavci) promenili veru ... I sta je tu uopste sporno? Znaci ja nemam pravo da postanem budista? Ili pak i ako to postanem onda nisam Srbin, nego sam valjda Indijac?

pozz

Vaso, ja branim princip a to je da svako može biti šta mu drago ali da od toga ne pravi politički marketing. Baš mene briga da li je Kusturica ateista, musliman, katolik, pravoslavac. Zar ti ne bi bilo smešno da npr. neki reditelj Srbin opbjavi da je prešao u islam.Pa prvo bi ga u Srbiji svi napali, seti se samo kako su napali Miru Karanović što je u filmu igrala Muslimanku.Da li bi neko verovao da to iskreno čini npr. Velja da pređe u islam jer kako kaže nema ništa protiv njegovog druga Rasima.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:41 13.02.2009

Re: brojač...

blackbox
Vaso, ja branim princip a to je da svako može biti šta mu drago ali da od toga ne pravi politički marketing. Baš mene briga da li je Kusturica ateista, musliman, katolik, pravoslavac. Zar ti ne bi bilo smešno da npr. neki reditelj Srbin opbjavi da je prešao u islam.Pa prvo bi ga u Srbiji svi napali, seti se samo kako su napali Miru Karanović što je u filmu igrala Muslimanku.Da li bi neko verovao da to iskreno čini npr. Velja da pređe u islam jer kako kaže nema ništa protiv njegovog druga Rasima.


Ne kapiram, na osnovu cega ti dovodis u sumnju Kusturicinu iskrenost u tom njegovom (a i svakom drugom) cinu? Valjda ti jednostavno nije simpatican? Ja ne mogu ni da zamislim cvrsce razloge i argumente od ovih njegovih (od kojih sam i ja neke izneo). Uostalom on covek NIKAD nije ni bio Musliman niti vernik islama (osim sto mu je ime tako)! Zasto bi uostalom neko od nas dovodio u pitanje iskrenost Mire Karanovic ... cak i da je presla u Islam?

Drugo koliko se secam ja sam za njegovo krstenje cuo ovde na blogu od nejgovih kriticara i redovnih napadaca ... On se time nije ni "hvalio" dok se nije saznalo ... pa onda naravno i nema razloga da krije. I zasto bi? I kakv uopste "politicki marketing" kad se covek ne bavi aktivno politikom ni u okviru bilo koje stranke ... za razliku mnogih srpskih umetnika. Odnosno bavi se kao javna licnost koja se ne stidi da iznese te svoje stavove i da ih brani ... Nisam ni ja clan ni jedne partije (a kao anonimni ne mogu imati nikakve koristi od ovoga sto pisem) ... kao ni ti, pa opet iznosimo svoje politicke stavove i izrazavamo saglasnost (manju ili vecu) sa nekim politickim opcijama koje nam se cine bolje od drugih ...

Uostalom Kusturica je svojim stavovima u javnosti rizikovao VRLO MNOGO imajuci u vidu da je stao na stranu Srbije u vreme kad je protiv nje bio ceo zapad na kome je on ziveo i zaradjivao svoje pare. Ne zaboravi da su Handkeovi komadi skidani sa repertoara i da su mu oduzimane knjizevne nagrade samo zbog politicki nepodobnih stavova u vezi Srbije. A da je Kusturica hteo on je mogao da NAPRAVI OGROMAN KAPITAL (usvakom smislu) da je 90-ih godina stao na bosnjacku stranu. Ali nije. I time je pokazao izuzetnu moralnu i ljudsku snagu i hrabrost ...

pozz
Doctor Wu Doctor Wu 17:00 13.02.2009

Re: brojač...

Ne zaboravi da su Handkeovi komadi skidani sa repertoara i da su mu oduzimane knjizevne nagrade samo zbog politicki nepodobnih stavova u vezi Srbije.

Ma jok, to samo one francuske svinje. U normalnom svetu ga poštuju kako i dolikuje piscu wings of desire.
adam weisphaut adam weisphaut 17:15 13.02.2009

Re: brojač...

U jbt, Kusturica je 15-ak godina ranije znao da će Handke da bude žrtva "antisrpske histerije", kakav precog
Btw nisu samo Francuzi "svinje" Link
Kavo nerazumevanje jednog kreativnog uma
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:16 13.02.2009

Re: brojač...

Ma jok, to samo one francuske svinje. U normalnom svetu ga poštuju kako i dolikuje piscu wings of desire.


Hm, knjizevna nagrada (Hajneova, jedna od najuglednijih u Nemackoj) mu je dodeljena od strane zirija u kome su bili kolege umetnici ... pa mu prakticno oduzeta od strane lokalnih politicara (medju njima se posebno istakli neki od Fiserovih zelenih ... valjda im najteze da priznaju gresku sto su podrzavali bombardovanje i tako pogazili sve svoje prinicipe zarad malo politickog profita). Pa mu posle u Berlinu dodeljena "alternativna Hajneova" nagrada od onih kojih su protestovali protiv gusenja sloboda... koju on nije hteo ni da primi, osim novcanog dela kojeg je poklonio nekom srpskom selu na Kosovu ... Drugim recima ima tih svinja svud ali, hvaka bogu, i onih drugih...

Mada nisam imao prilike da cujem da je takve ili slicne svinjarije dozivljavao nobelovac Harold Pinter za podrsku Srbiji?

pozz

ps. Adi, kako bre mozes tako nesto da lupis ("Kusturica je 15-ak godina ranije znao da će Handke da bude žrtva" ) ... Ta antissrpska histerija nije nastala pocetkom ove decenije ... nego one prethodne, a ja sam je samo ilustrovao Handkeovim primerom ... Hm, mada kad bolje razmislim, izvinjvam ti se - sto sam se uopste zacudio kako mozes da lupis (cudo bi bilo da je obrnuto )
Doctor Wu Doctor Wu 17:21 13.02.2009

Re: brojač...

Mada nisam imao prilike da cujem da je takve ili slicne svinjarije dozivljavao nobelovac Harold Pinter za podrsku Srbiji?

Ne, Pinter je Jevrejin sa East Enda.
Njega nisu smeli da taknu.
adam weisphaut adam weisphaut 17:26 13.02.2009

Re: brojač...

nego one prethodne, a ja sam je samo ilustrovao Handkeovim primerom

I ona traje li traje a Kusturica se šeta po Kanu, dobija nagrade, daje intervjue, da bi na kraju zalutala kao rikošet i u sledećem veku pogodila Handkea
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:34 13.02.2009

Re: brojač...

adam weisphaut
I ona traje li traje a Kusturica se šeta po Kanu, dobija nagrade, daje intervjue, da bi na kraju zalutala kao rikošet i pogodila Handkea


Ah ti sa tvojim jednostranim i crnobelim pristupom. Pa nije ni na zapadu sve tako crno (evo i Wu ti je pokazao) ... naravno da je bilo jos mnogo eminentnih ljudi i na zapadu koji dogadjaje na Balkanu nisu gledali tako jednostrano ... i ciji autoritet je bio dovoljno jak da im ne moze niko nista. Uostalom ni pod Milosevicem nije bilo tako strogo i "diktatorski" kako neki sad tvrde ... on je samo drzao informativni deo "Bastilje" ... a dva glavna politicka nedeljnika NIN i Vreme su bili opozicioni. Pa znas valjda da je i Kusturica dokazao na onom sudjenju sa Biljanom da su se i njena dela prikazivala na RTS ... Zato smesno i zvuce neki od ovih tvojih skojevaca koji se trude da na svaki nacin zabrane rad Ljubisi Risticu a on (I Milosevic) to nisu radili kad su bili na vlasti ...

Ali je bez ikakve diskusije to da su mnogi na zapadu profitirali sto su bili protiv Srbije i za Bosnjanke ... i da je je to mogao da uradi i Kusturica. Ovo sto je uradio mu je samo stetilo. I to je ono sto sam ja hteo da kazem ...

ps-edit: A ovo sto se desilo Handkeu je skandal nad skandalima ... koji jednostavno nije smeo da se desi u jednoj demokratskoj sredini ... ni pod kojim uslovima ... i sto se cak ni pod Milosevicem nije desavalo ...
adam weisphaut adam weisphaut 17:49 13.02.2009

Re: brojač...

Tvoja tvrdnja je da se on izložio opasnosti i ilustruješ primerom od 15ak godina kasnije.
Kako to da nemaš niti jednog primera nekog poznatog umetnika od ranije ?
Poenta je da to baš i nije neka velika opasnost, ispada
Uostalom ni pod Milosevicem nije bilo tako strogo i "diktatorski" kako neki sad tvrde

Ta dva lista sa ukupnim tiražom od nekih 10ak hiljada se ni u snu ne mogu meriti sa moćju tadašnje državne televizije-ta dva su držana taman kao ikebana. U mom "selu" e.g. je kvalitaivni pomak u informisanju napravljen tek kad su lokalne TV smele da pisnu o politici, do protesta '96 to nije bio slučaj.
A ako hoćeš ilustraciju kakva je bila sloboda štampe pod Miloševićem dovoljno da uradiš google pretragu na ime Vujasninović ili Ćuruvija.
No to nije tema, niti je ni Emir K.
Tema je kako tvoj drug kaže "bizgov" kome je ovo n-tu put da ovako nešto ponavlja,
bez ikakvih reperkusija.
Doctor Wu Doctor Wu 19:32 13.02.2009

Re: brojač...

Pa znas valjda da je i Kusturica dokazao na onom sudjenju sa Biljanom da su se i njena dela prikazivala na RTS

Da, i to u vreme najcrnje Miloševićeve diktature, kad je RTS-om upravljao Vučelić. Istini za volju, Srbljanovićka je držala relativno niski politički profil sve do 1994.-1995. a čak bi se pre moglo reći da je pre tog perioda bila vrlo "nacionalno" svesna: prema sopstvenom priznanju je rušila "bandu crvenu" sa Giškom i Belim 1991., 1993. je potpisivala peticije za oslobađanje Šešelja u Srpskoj reči i po tome bi se reklo da su njeni politički stavovi iz tog vremena bili najbliži SPO-u (dakle, gibaničarskom srpskom nacionalizmu pašnjačke provenijencije).

Njen uzlet u "građansku" oporbu je došao kasnije, kada je od strane Beogradžana "priznata" za ozbiljnog pisca. Tek onda su počele priče sa Vidosavom Stevanovićem, Filipom Davidom, crne žene, Kandićka, prepucavanja s Kalajičem itd.

U svakom slučaju, iskreno, kao nekom ko je odrastao na Wendersovim filmovima, lično mi neuporedivo više imponuje i znači to što je Srbe podržavao Handke (do te mere da sam spreman da mu oprostim podršku Miloševiću), nego da je to radila Srbljanovićka.
die hard die hard 23:34 13.02.2009

Re: brojač...


To je tačno i višestruko problematično, ali ga Vesna Pešić za to nije kritikovala. Da jeste, imala bi pravo. But that just didn't happen.

Pa naravno da nije jer to nije bilo u istom vremenu, ne pravi se naivan Dusane.( iako jako volim tvoj kriticki duh, za sve i svasta ).
sveti_gral sveti_gral 06:41 14.02.2009

Re: brojač...

Virtuelni Vasilije
A ovo sto se desilo Handkeu je skandal nad skandalima ... koji jednostavno nije smeo da se desi u jednoj demokratskoj sredini ... ni pod kojim uslovima ... i sto se cak ni pod Milosevicem nije desavalo ...

Eh, mnogo toga se dešavalo drugde a nije u Srbiji za vreme S.M.

Drugde su npr. novinari bezbrižno prolazili ulicom ili ulazili u haustor bez straha da će ih neko upucati, kamioni natovareni peskom su normalno išli do svog odredišta i vozačima nije padalo na pamet da namerno izazivaju saobraćajnu nesreću, lideri opozicije su se bez straha od atentata baškarili u stanovima ili vilama na obali etc.

mara92 mara92 22:00 12.02.2009

...

Два пута сам се враћала на вест: читам и не верујем.
Сваки пут када помислим да је скупштински сазив коначно достигао дно дна, да је заглибљен у блату које не може честито ни да се опише - ипак ме изненади нови ниво нискости.
Немам речи, заиста немам речи.
(ПУТУЈ ЕВРОПО!)
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 22:06 12.02.2009

Potpisujem,

druze Jaksa. I, mada si u pravu da je sve bas tako, i da prebrojavanje krvi vodi pravac u rat, dodajem da je samo za nijenasu manje alarmantna citava gomila drugih stvari. Od te gnusobe sa RIK-om i obrazlozenja da je, bez obzira, sve bilo po zakonu, pa pare nece da vracaju, iako su se smilovali pa ostavke podneli na ta mesta, a ostaju ministri, sudije, poslanici, cime pokazuju da moralne sankcije ne postoje kao kategorija, preko svakodnevnih skandala koji se mogu svesti na kombinaciju korumpiranosti i nekompetentnosti, ili preko, kao mala ilustracija, jedna u milion slicnih, odusevljene voditeljke koja kaze da je Oli Ren doneo dobru vest - da bi do kraja godine MOGLI da dospemo na belu sengensku (a pre par meseci su govorili da bismo MOGLI do polovine godine, a pre neku godinu da bismo MOGLI do pre neku godinu), do skandalozne farse u tribunalu (ne u tuzilastvu!) i prekida postupka protiv Seselja. Hocu reci, nemorala, nekometencije, primitivizma, politikantstva, neprofesionalnosti, manipulacije i slicnog je toliko na sve strane, da se bojim da ce se sve odjednom nekako urusiti, uz puno prljavstine, buke i smrada.
jaksa scekic jaksa scekic 22:11 12.02.2009

Re: Potpisujem,

Nebojša Spaić
druze Jaksa. I, mada si u pravu da je sve bas tako, i da prebrojavanje krvi vodi pravac u rat, dodajem da je samo za nijenasu manje alarmantna citava gomila drugih stvari. Od te gnusobe sa RIK-om i obrazlozenja da je, bez obzira, sve bilo po zakonu, pa pare nece da vracaju, iako su se smilovali pa ostavke podneli na ta mesta, a ostaju ministri, sudije, poslanici, cime pokazuju da moralne sankcije ne postoje kao kategorija, preko svakodnevnih skandala koji se mogu svesti na kombinaciju korumpiranosti i nekompetentnosti, ili preko, kao mala ilustracija, jedna u milion slicnih, odusevljene voditeljke koja kaze da je Oli Ren doneo dobru vest - da bi do kraja godine MOGLI da dospemo na belu sengensku (a pre par meseci su govorili da bismo MOGLI do polovine godine, a pre neku godinu da bismo MOGLI do pre neku godinu), do skandalozne farse u tribunalu (ne u tuzilastvu!) i prekida postupka protiv Seselja. Hocu reci, nemorala, nekometencije, primitivizma, politikantstva, neprofesionalnosti, manipulacije i slicnog je toliko na sve strane, da se bojim da ce se sve odjednom nekako urusiti, uz puno prljavstine, buke i smrada.


Ovo mu dodje kao sastavni deo Bloga, i kao takvog ga smatram


J

PS:Steta sto ne postoji neki sistem pa da jedan autor napise blog, a da drugi nastavljau ali u istoj kocki, to bi bio zanimljiv experiment
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 22:16 12.02.2009

Re: Potpisujem,

...pa da jedan autor napise blog, a da drugi nastavljau ali...

Ma pusti, i ovako se nerviram, a kamo li kad pocnem da mislim sta mislim. Odoh da napisem nesto o klopi, il kakvu zahebanciju-provokaciju, kakav eksperiment...
Jelena Milić Jelena Milić 22:20 12.02.2009

Re: Potpisujem,

evo ja cu da probam

zamislite taj common frame

uprkos svemu spomenutim,
uprkos govoru mrznje u danu kada nam je u poseti evropski "komisionar"
uprkos ogoljenja groznog stanja u pravosudju i institucijama
uprkos sorci u prlamentu

mi smo razocarani sto ne mozemo da podnesemo kandidaturu za EU,

jos gore mi se osecamo spremnima za to
adam weisphaut adam weisphaut 22:24 12.02.2009

Re: Potpisujem,

uprkos svemu spomenutim,
uprkos govoru mrznje u danu kada nam je u poseti evropski "komisionar"
uprkos ogoljenja groznog stanja u pravosudju i institucijama
uprkos sorci u prlamentu

mi smo razocarani sto ne mozemo da podnesemo kandidaturu za EU,

jos gore mi se osecamo spremnima za to

To je zato što je neznanje blaženstvo i ne boli
srki92 srki92 22:35 12.02.2009

Re: Potpisujem,

Nebojša Spaić
druze Jaksa. I, mada si u pravu da je sve bas tako, i da prebrojavanje krvi vodi pravac u rat, dodajem da je samo za nijenasu manje alarmantna citava gomila drugih stvari. Od te gnusobe sa RIK-om i ..


Ovo isto pricaju na Pescaniku vec godinama, istim ovim recima! A u stvari je sve u radu, cak je i Tadic poslao cestitku Obami...





gorio92 gorio92 23:06 12.02.2009

Re: Potpisujem,

mi smo razocarani sto ne mozemo da podnesemo kandidaturu za EU,

jos gore mi se osecamo spremnima za to

Dopada mi se kada Jelena piše kratko, al' pogadja sve u "sridu".
Sada ne znam ima li u ove "garniture" na vlasti licemerja.
Preporuka svakako.
drug.clan drug.clan 22:11 12.02.2009

DNK

A na ovim prostorima kad krene da se broje krvna zrnca to se nikad nije dobro zavrsilo.


Ja samo cekam da naprave pouzdan DNK test za naciju pa da najpre istestiramo najvece srbe (i hrvate i muslimane) !

EDIT. Da vide koliko su cita posla na balkanu i koliko su ove nase podele u stvari negenetske, ne jezicke i nenacionalne!
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:25 12.02.2009

Re: DNK

drug.clan
A na ovim prostorima kad krene da se broje krvna zrnca to se nikad nije dobro zavrsilo.


Ja samo cekam da naprave pouzdan DNK test za naciju pa da najpre istestiramo najvece srbe (i hrvate i muslimane) !

izjednači da ti vasa ne zameri:)))

eee, nije bilo edita:)))

skroz si u pravu...
Atomski mrav Atomski mrav 22:36 12.02.2009

Mislim stvarno...

Ako Velja Ilić misli da je pripadnost srpskom narodu oličenje svega najboljeg (poštenja, mudrosti, hrabrosti, itd. itd.) onda je Rasim Ljajić 1.000.000 puta veći Srbin od njega.

Rasime, Srbine, Rasime, Srbine...

Reakcije državnog vrha će biti mlake ili ih uopšte neće biti... s obzirom na to kakve su bile za pokušaje ubistva novinara itd. A sve u danu kad se hvale da će predati zahtev za članstvo u EU? Jbt, ne mogu da verujem :(
Doctor Wu Doctor Wu 22:58 12.02.2009

Re: Mislim stvarno...

Da, to sam i ja pomislio kad sam pročitao: pa, Rasim je 100 puta veći Srbin od ove čačanske bizgovčine.

Tadić i državni tužilac da reaguju (ovo u skladu sa naslovima koji se u poslednje vreme pojavljuju na 92-jci).

libkonz libkonz 23:01 12.02.2009

Re: Mislim stvarno...

Rasim je 100 puta veći Srbin od ove čačanske bizgovčine.

U svakom slučaju čovek koji je najviše uradio na pomirenju, od svih ljudi na Balkanu. Iako sa onim primitivcem nemam veze, mene je sramota. Rasim je ljudina!
loader loader 23:01 12.02.2009

Tajna njihove pameti !



"Pa, bre... malo mi to tvoje prezime... 'Ajmo ovako - kad ga preradiš u Filipović,
odmah te vodim kod mog frizera..."
bindu bindu 23:43 12.02.2009

Re: Tajna njihove pameti !

sto se tice frizura, ta zenska plavo jezeva se stvarno tako agresivno nosila na zapadu, odakle svi trendovi i dolaze-normalno,
tamo negde...oko 85. znaci- long time ago.e pa sad,ako to nesto znaci kao naprimer; lost in time,onda je to to.
mislim , mozda resava deo enigme.
loader loader 00:10 13.02.2009

Re: Tajna njihove pameti !

bindu:
"... lost in time, .."
:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana