RTV pretplata i zašto ne dam ni dinara!

constrictoria92 RSS / 13.02.2009. u 12:01

Iliti

MojaLičnaGrađanskaNeposlušnost 

 

Moj sukob sa JavnomNaplatnomTelevizijom traje još od mojih tinejdžerskih dana... Sećate se svi onih strašnih dnevnika i ostalih političkih emisija s početka 90-ih... E, pa takav program je na moju psihu ostavio traga. Dugo sam se borila protiv košmara u kojima sanjam sve one gnusobe koje sam videla na ekranu. Iskreno, i sad mi se ponekad desi da mi dođe u san po koji unakaženi leš.

Voditelji te televizije (u skladu sa tadašnjom uređivačkom politikom) su me, takođe, tokom OnogRežima, svakodnevno vređali. Nazivali su me domaćim izdajnikom, pripadnikom hordi zla, stranim plaćenikom, janičarem, pripadnikom snaga haosa i bezumlja, delom menažerija pacova i hijena, produženom rukom NATO pakta... TaTelevizija me je i lagala svakodnevno. Do dana današnjeg Televizija se nije izvinila građanima Srbije, to jest svojim pretplatnicima (ili kako vole da nas nazivaju: svojim vlasnicima), zbog navedenih uvreda, laži, ponižavanja, vređanja inteligencije i širenja verske i nacionalne mržnje.

Ako i zanemarimo prošlost, šta nam se danas nudi na TojTeleviziji? Ništa. U prepodnevnim satima, kada mališani najčešće i prate TV program, Televizija koja bi trebalo da se bavi edukacijom mlađahnih naraštaja pušta serije „Očajne domaćice“ i „Bekstvo iz zatvora“. Baš lepo - ima čemu da se uče devojčice und dečaci od malih nogu... Program im se i svodi na red serija, red reklama, red kvizova, red reklama, red političkih emisija (i to loših), red reklama, red filmova (uglavnom praHistoriJskih u smislu noviteta), red reklama...

Iz svih gore navedenih razloga, Constrictoria ne prati program OveTelevizije (presudne su traume koje vuče iz tinejdžerskog i adolscenstog perioda, a ni danas program ne odgovara njenom senzibilitetu). A kako Constrictoria zna šta ova Televizija nudi? Pogledala je program na Krstarici (a i to joj je bilo previše).

A ima li nekog Zakona koji me štiti od Pretplate? Pa, istraživala sam malo i došla do nekih saznanja. Nisam pravnik, i može biti da nisam dobro razumela neke stvari, pa molim sve koji znaju više da me isprave ako grešim. Al’ iz svega pročitanog shvatila sam sledeće:

1. OvaTelevizija je morala da sprovede postupak za utvrđivanje i uspostavljanje liste vlasnika radio i televizijskih aparata i da svakom pretplatniku dostavi pismeno obaveštenje o budućoj obavezi plaćanja pretplate.
Moja kuća nikad nije dobila ovo obaveštenje.

2. Smatram da je EPS protivzakonito ustupio svoju bazu podataka OvojTeleviziji, jer od mene EPS nikad nije tražio saglasnost za ustupanje mojih ličnih podataka TrećemLicu.

3. EPS i Televizija su napravili Ugovor o saradnji (ili kako li se već zove), a da me nikad nisu upoznali sa istim (nisam obaveštena o načinu plaćanja, a bogami ni o ostalim odredbama OvogUgovora...). „Vaše je pravo da znate sve“ u ovom slučaju ne važi. Smatram da sam dovedena u zabludu, te da se, verovatno, od mene traži da plaćam jedno, a da u Ugovoru piše da plaćam nešto drugo (il’ treće).

4. Obzirom da ne posedujem kopiju Ugovora iz tačke 3, smatram da su mi prekršena Osnovna prava potrošača i to:
Pravo na informisanost – raspolaganje činjenicama od značaja za pravilan izbor
i
Obrazovanje potrošača - sticanje osnovnih znanja i sposobnosti potrebnih za pravilan i pouzdan izbor proizvoda i usluga, znanja o osnovnim pravima i odgovornostima potrošača i načinima kako se ta prava mogu ostvariti.

5. Što se mene tiče, sporan mi je i sam naziv RTV pretplata. Pretplata podrazumeva ugovorni odnos između PonuđačaUsluga i Potrošača (iliti Konzumenta). Ovaj ugovorni odnos, između ostalog, reguliše i pravo Potrošača da ne prihvati ponuđenu uslugu, a bogami, nudi i mogućnost raskida ugovora.
Obzirom da OvaTelevizija nema ama baš nikakav ugovor sa mnom, RTV pretplata se ne može smatrati pretplatom, jer termin „pretplata“ podrazumeva dobrovoljnost (koja u mom slučaju izostaje).

6. Ustav Republike Srbije u Članu 68 kaže doslovce da imam pravo na zaštitu svog psihičkog i fizičkog zdravlja.
Zarad očuvanja svog psihičkog zdravlja, ne pratim program OveTelevizije. Čula sam da čelnici OveTelevizije love muve po studiju, da u nekim reality emisijama propagiraju nasilje nad ženama kao normalnu pojavu (ne znam kako se zove emisija, al’ rekoše mi da ima neke veze sa svadbom)...
Smatram da bi gledanje takvog programa bio atak na moje psihičko zdravlje i da niko ne treba i ne sme da plaća narušavanje svog psihičkog zdravlja.

7. Imam ugovorni odnos sa KablovskimOperaterom, te samo njemu plaćam pretplatu. Neka se KablovskiOperater i OvaTelevizija dogovore, pa nek’ KablovskiOperater i izbaci OvuTeleviziju iz OsnovnogPaketa. Neka bude PayTV, pa kom’ je do gledanje isti – neka plati naknadno.

Što se mene tiče, nikada ni dinara neću dati OvojTeleviziji. Niti pratim njen program, niti imam želju da ga pratim. Svoju žeđ za TV programom utapam gledajući programe drugih televizija koje mi nudi MojKablovskiOperater. Sve sportske događaje koje prenosi JavnaNaplatnaTelevizija pratim na drugim televizijama, ili (u slučaju kad su drugi kanali skremblovani) pratim direktne prenose preko interneta.

Smatram da je vrhunac licemerja otimati od građana novac za Pretplatu, a potom i prodavati reklamni prostor. OvaTelevizija nije komercijalna i ako već otima novac za svoje izdržavanje – onda nema reklamnih blokova i tačka! Takođe, smatram da OvaTelevizija ništa nije uradila da unapredi svoj program. Nikad neću dati novac od koga će da plaćaju NepismeneSpikere, gostovanja raznih KreaturaTurboFolka i ostalih Kreatura čija pojava na TV vređa moju inteligenciju.

Ako OvaTelevizija ima nešto protiv mene i meni sličnih, nek’ nam i zvanično ukine svoj program (ja sam ga bar nezvanično ukinula još odavno – u mojoj kući se ne prati Program ove i još par televizija). Smatram da je obaveza plaćanja Pretplate nezakonita i da direktno atakuje na moje pravo na izbor.

Constrictoria će pre da ode u zatvor, nego da plati pretplatu i tačka!!!!

 

Atačmenti



Komentari (140)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rapunzel rapunzel 12:28 13.02.2009

čitaš

mi misli.
potpisujem sve.
constrictoria92 constrictoria92 12:35 13.02.2009

Re: čitaš

Constrictoria TheProročicaFromDelphi

A za tebe.
rapunzel rapunzel 12:41 13.02.2009

Re: čitaš

fala!
gledaću rts kada bude bar ovolicko ličio na bbc.
madam_mym madam_mym 02:19 14.02.2009

Re: čitaš

potpisujem sve.

i pridružujem se!
ljbranko ljbranko 09:54 14.02.2009

Moje misljenje

Constrictoria ne slazem se sa tobom ni u jednoj stvari.
clickcafe clickcafe 12:31 13.02.2009

svaka na mestu i

sve si bas rekla ne moze bolje biti! sve se slazem i podrzavam!
constrictoria92 constrictoria92 12:35 13.02.2009

Re: svaka na mestu i

gagas77 gagas77 12:31 13.02.2009

slazem se !!!

i ja imam veci dug..prema istoj..
i nemam nameru platim je !!!
constrictoria92 constrictoria92 12:36 13.02.2009

Re: slazem se !!!

Ne znam za druge, al' znam da ne dam, BRE!
Imam pravo da biram, je l' tako?
gagas77 gagas77 12:50 13.02.2009

Re: slazem se !!!

tako je..
uvek treba imati izbor..a ne naturati jedno !!!
grrrr kako mrzim kad nema izbora..
kazem: nemaa BWRE!!!
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:25 13.02.2009

Re: slazem se !!!

Mislim da ovo društvo treba da ima javni servis koji treba društvo da plaća. Argument, da ne plaćam pretplatu, je zamena teze. Tako ja i svi mi zajdeno, društvo, plaćamo i vatrogasce, ja ih nikad nisam zvao, i ne mogu taj argumenat da iskoristim. Da se plaća - mora.

Kakav je Javni servis, kakvog je kvaliteta i objektivnosti, koliko liči na BBC, uopšte ne treba da ima uticaja na plaćanje, valjda, Javni servis društvo koje plaća treba da popravi, a ne da sahrani. Lično BBC ne gledam, ali da živim tamo plaćao bi ga, kao što plaćam RTS i kritikujem ga gde stignem, da je odvratan, komercijalan, primitivan, vizuelnog identiteta koji je beznadežno zastareo, koncepcijski nije ni izašao iz oktobra 1971. I tako sve im ja kažem, i mislim da društvo mora da ga plaća, da ga ima.
Ajde da ga popravljamo, mnogo nam liči na društvo!
constrictoria92 constrictoria92 20:55 13.02.2009

Re: slazem se !!!

Ajde da ga popravljamo, mnogo nam liči na društvo!

Nisi u pravu!
JavnaNaplatnaTelevizija liči na Skupštinu, a sve to nije ogledalo naroda!

Kad budemo imali JavniServis - rado ću platiti pretplatu.

Opet ponavljam:
Ovo što imamo nije JavniServis!
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:03 13.02.2009

Re: slazem se !!!

constrictoria92

Kad budemo imali JavniServis - rado ću platiti pretplatu.





Čak i ukoliko ga ne gledaš?
constrictoria92 constrictoria92 22:24 13.02.2009

Re: slazem se !!!

Čak i ukoliko ga ne gledaš?

Zašto ne bih gledala kvalitetan program?!?
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:35 13.02.2009

Re: slazem se !!!

Pa da postavimo stvari ovako...

Ne gledam BBC jer mi se ne svidja, imam uvrnut ukus, malo sam namćor, po prirodi, volem iskljucivo sport na TV, i to sportove koje BBC ne prati, a istovremeno mislim:

1. Da društvo treba da ima javni servis
2. Da Javni servis treba da se plaća
3. Da BBC postiže izvesne standarde, koji se meni, doduše ne sviđaju

Plaćam li ja BBC, iako ga ne gledam? jednostavno, zar ne? Plaćam i vatrogasce, iako ih ne zovem i mislim da nisu kvalitetni kao britanski, Londonski, šta god, ipak ih plaćam.

Što se RTS-a tiče

1. Srbija treba da ima javni servis
2. Mislim da Javni servis treba da se plaća
3. Rts je dostigao izvesne standarde, koji se meni, ne sviđaju. Treba onoliko bolje, iz korena bolje, reforma i promena, potpuna, od glave do pete, ni da se poredi sa BBC,koji takođe ne gledam, Namćor, mogu da gledam a neću.
4. Plaćam RTS, iako ga ne gledam, plaćam vatrogasce iako ih ne zovem, i jedni i drugi nisu svetu ni prineti, moraju mnogo da rade na sebi.

Ako prirodno zvuči za BBC, ako je u redu za vatrogasce, šta je onda problem u RTS-u? Ukoliko većina misli da je Javni servis OK, onda manjina ima da ćuti i da traži alternativu, hvala tehnologiji da je ima.
ludvig92 ludvig92 12:36 13.02.2009

...

ne plaćam ni ja iako u potpunosti razumem potrebu postojanja javnog servisa u jednoj drzavi.
nisu problem ni devedesete iako su nam sećanja slična:))
nije problem ni dotični koji je sada tamo direktor, mada o njemu uvek sve najgore...
problem je što me vređa što mi traze da plaćam javni servis iako nam je svima jasno da RTS to nije. ta televizija je najobičnija komercijalna stanica koja najprizemnijim sadrzajima juri za rejtingom, iako ona za tim jedina nema potrebe, pa naručuje razna istrazivanja da nas ubede da je svi gledamo, pa vidiš da direktor leči svoje komplekse utrkujući se sa jednim drugim direktorom...i tako...
jednom rečju čim RTS počne barem da liči na prosečan evropski javni servis sa zadovoljstvom ću izdvajati tih nekoliko stotina mesečno iz novčanika.
constrictoria92 constrictoria92 12:39 13.02.2009

Re: ...

jednom rečju čim RTS počne barem da liči na prosečan evropski javni servis sa zadovoljstvom ću izdvajati tih nekoliko stotina mesečno iz novčanika.

Pre nego što počne da liči, prvo da nam se izvini.
A teško da će da počne da liči kad za Novu godinu kreči SrpskaMajkaUdovica...
AlexDunja AlexDunja 12:36 13.02.2009

:)

preporuka za to
sto te nije mrzelo da ovoliko
obrazlazes potpuno jasnu pojavu!
constrictoria92 constrictoria92 12:41 13.02.2009

Re: :)

Alex,

uopšte mi nije teško da objasnim.
Ja sam samo prezentovala blogonarodu ono o čemu sam se više nedelja informisala - o mojim pretplatničkim pravima.
A moja pretplatnička prava su i vaša.
ervetor ervetor 21:03 13.02.2009

Re: :)

Ja sam u pocetku placao, pretplatu.
Onda kada su najavili transformaciju i metamorfozu RTS/a u javni servis.

Definitivno sam odlucio da prestanem sa placanjem kada su mi pustali reklamne spotove " Pomozimo Seselju".

Uglavnom, mislimo gotovo isto.
Javni servis nebi trebalo da svoju uredjivacku politiku brani izjavama: " To narod voli"
Narod voli i da se drogira, i da vozi ludacki po Ibarskoj magistrali, i da puca iz pistolja na Bozic.
Ali ima naroda koji to i ne voli.
Ako televiizija nije komercijalna već je javni Servis ona mora da misli i o manjini.
Svaki gledalac mora imati mogućnost uticaja na program u nekoj meri. Barem ima pravo da bude anketiran.
Da li je sprovedena i jedna anketa od kad je RTS postao Javni Servis. ? U Titovo vreme su mi dolazili na vrata da me pitaju sta bih voleo da gledam. Mene klinca od 10 godina su pitali sta bih gledao.
Ja sam rekao: " Loganov Beg". I pustili su Loganov Beg u zimskom bioskopu.
Danas ako nisi u grupi naroda koji voli, brisan si iz registra...
Ali demokratija nije vlast vecine nad manjinom. Demokratija je upravljanje većine uz prava manjine.
Ovde, onaj ko voli muzički, naučni, istorijski program izbrisan je iz registra kao Jevrej u II s.r.
Ako nije skupstina onda je Novak Djoković, sve ostalo brisano je iz registra...
Ipak, mislim da je suština u tački br. 7
Naime, ja sam 2002 godine potpisao ugovor sa kablovskim operaterom koji se obavezao da ce mi omoguciti gledanje nabrojanih TV programa medju kojima je i RTS i to bez bilo kakve naknadne obaveze placanja trecem licu.
Pa sta sad, treba sve televizije da se proglase za javni servis pa da pocnu da mi salju uplatnice kroz racune za mobilni, internet, infostan, vrtic itd.
Dovoljno je samo da se dogovore sa nekim od monopolistickih preduzeca i mogu da naplate svoju (ne)uslugu.
Hajde, da ja sebe proglasim nacionalnim blagom. Dogovorim se sa mojim kumom, direktorom Infostana i on svakom gradjaninu uzme za racun mene kao nacionalnog blaga po jedan dinar. I tako ja imam par miliona mesecno... ...ovo se radi masovno. Ljudi Vi niste ni svesni ko vam sve sedi na grbaci. RTS je samo kap u moru.
I moram samo jos da dodam da ne mogu da shvatim odakle su izvukli ove idiotske akcente koje nam naturaju. Pa to je unistavanje naseg jezika. Gde su to culi ? Gde se tako govori ?
Na Ruralnoj Televiziji Srbije !

constrictoria92 constrictoria92 21:17 13.02.2009

Re: :)

Ervetore,

hvala ti što dodade ono što sam propustila da napišem.
Podržavam svaku tvoju reč!
ervetor ervetor 21:23 13.02.2009

Re: :)

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:38 13.02.2009

...

OvaTelevizija ništa nije uradila da unapredi svoj program

Meni se čini da je program čak i gori nego pre.
Mislim...Žikina šarenica...
libkonz libkonz 12:43 13.02.2009

Re: ...

Žikina šarnica

Ajde ne preteruj! Kad bi videla Ivana Gavrilovića i 200 na sat da nije Žike.
Mada, zna Žika da dobro ubode
Cons, tebi šta da kažem, znaš da sam ja za pretplatu, čak mislim da je vreme da se povisi
constrictoria92 constrictoria92 12:46 13.02.2009

Re: ...

Cons, tebi šta da kažem, znaš da sam ja za pretplatu, čak mislim da je vreme da se povisi

Izvol'te, pa plaćaj.
Ja neću!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:53 13.02.2009

Re: ...

Kad bi videla Ivana Gavrilovića i 200 na sat da nije Žike

Ubedio si me, prelazim u platiše!
libkonz libkonz 13:18 13.02.2009

Re: ...

Ubedio si me, prelazim u platiše!

Aco Tijaniću čuješ li ovo! Hoću procenat!
antioksidant antioksidant 12:55 13.02.2009

.

Constrictoria će pre da ode u zatvor, nego da plati pretplatu i tačka!!!!

a gde ces da gledas skupstinu?

man ray loves me man ray loves me 13:04 13.02.2009

Re: .

pa na posebnom kanalu
constrictoria92 constrictoria92 13:11 13.02.2009

Re: .

a gde ces da gledas skupstinu?

Ja ne gledam skupštinske prenose.
A šta se krucijalno desilo u istoj vidim i na B92.
Kol'ko vidim tuče i vređanja i dalje ne manjkaju.
libkonz libkonz 13:16 13.02.2009

Re: .

Hajde sada bez šale. Novac od pretplate treba da bude usmeren ka dečijem programu, kulturi i istraživačkom novinarstvu, da bi imalo smisla zašto se pretplata plaća. Finansiranje ranjenih orlova i sličnih stvari ne sme biti nešto gde ide naš novac. Razumem tvoj stav i u pravu si, naravno. RTS se hvali gledanošću, a trebalo bi da se posveti gorepomenutim oblastima. Tada ne verujem da bi iko od nas imao problem sa pretplatom.
man ray loves me man ray loves me 13:02 13.02.2009

koliko sam cula

nemoguce je izbeci placanje pretplate jer je vezana za racun za struju, pa ako platis samo struju a ne i pretplatu, oni od te sume prvo uzmu pretplatu pa smatraju da nisi platio struju.

personally, mislim da samo za koriscenje reci SOLDATESKA '99 treba svi da 'gore u paklu', a za ovo ostalo da i ne govorim. a to sto je tijanic na celu, to je posebna prica. sa kojim patosom je unjkao na grobu poginulih radnika pre par godina sa pitanjem 'zasto, zasto' - pa zato, jbt, zbog mirinih pajtosa i slicnih, khm, khm, eto zasto.

inace, posto tijanic voli da kaze 'kakvi ste vi englezi takav sam ja bbc', predlazem sledeci oblik protesta - da svi ljudi koji ne zele da plate pretplatu njemu, skupe tu lovu i uplate je bbc-ju.
constrictoria92 constrictoria92 13:14 13.02.2009

Re: koliko sam cula

nemoguce je izbeci placanje pretplate jer je vezana za racun za struju, pa ako platis samo struju a ne i pretplatu, oni od te sume prvo uzmu pretplatu pa smatraju da nisi platio struju.

Jok mori.
Kad plaćam struju, ja lepo naglasim da plaćam samo i isključivo struju. Nikad mi od tog novca ne odbiju pretplatu.
Vidiš, "Tijanić kaže 'kakvi ste vi englezi takav sam ja bbc'", znači ON je JavnaNaplatnaTelevizija?!?


man ray loves me man ray loves me 13:18 13.02.2009

Re: koliko sam cula

znači ON je JavnaNaplatnaTelevizija?!?
citat nije precizan, moguce da nije tacno tako rekao, ali jeste nesto slicno.
constrictoria92 constrictoria92 13:20 13.02.2009

Re: koliko sam cula

Bio citat tačan il' ne, svodi se na to da je ON lično JNT...
Kazezoze Kazezoze 13:51 13.02.2009

Re: koliko sam cula

Vidiš, "Tijanić kaže 'kakvi ste vi englezi takav sam ja bbc'"

car je!!!

tako vam i treba kad konzumirate tu kutiju
ervetor ervetor 21:20 13.02.2009

Re: koliko sam cula

inace, posto tijanic voli da kaze 'kakvi ste vi englezi takav sam ja bbc', predlazem sledeci oblik protesta - da svi ljudi koji ne zele da plate pretplatu njemu, skupe tu lovu i uplate je bbc-ju


Pa ja sam imao jednu ideju koji sam jos davno predlagao. Medjutim, ona podrazumeva i malo rada.
Naime, trazio sam da svaki sektor (redakcija) RTS-a ima svoj racun i da gradjani budu duzni da plate pretplatu ali da imaju izbor da sami odluce kojoj ce redakciji platiti.
Na taj nacin svako od nas bi mogao neposredno da finansira onaj deo RTS-a koji smatra da zasluzuje njegov novac u datom momentu.
Na taj nacin redakcije bi morale malo vise da vode racuna o tome sta rade i da na taj nacin privuku paznju gledalaca kako bi zaradili svoje plate....
jednatanja jednatanja 13:05 13.02.2009

U Nemackoj

nisam ni ja placala dugi niz godina (sef-Nemac mi savetovao da pocepam racun kad dodje -dosta Nemaca ne placa)...E onda jednog dana...neko mi pokucao na vrata, ja otvorila (my mistake)...covek udje, kazni me sa 200 evra (posle sam ga izmoljakala da bude 100 -bilo je pred Bozic pa se smilovao)...Od sada placam 51 evro po kvartalu, za 1 TV i 1 radio, "progledao" mi je za kompjuter. Njihovu drzavnu TV uopste ni ne gledam, radio slusam retko. Ni ja ne bih da placam, ali hebiga....
noboole noboole 13:12 13.02.2009

Re: U Nemackoj

Hehehe, meni je GEZ tek sad poslao racun. Ni ne razumem najbolje sta pise. Televizor mi je konstantno ugasen, ali, ljudi, oni bi da mi izvuku pare i za UMTS capable telefon. Koja kradja. Zasto bih ja koji ne govorim nemacki (ok, govoruckam), nisam drzavljanin Nemacke i nemam nameru da gledam sinhronizovane filmove placao nesto?
jednatanja jednatanja 13:18 13.02.2009

Re: U Nemackoj

Samo ne otvaraj ulazna vrata nepoznatima -i nema brige!
constrictoria92 constrictoria92 13:19 13.02.2009

Re: U Nemackoj

Čujte, nemačka televizija nikada nije nazvala građanina svoje zemlje (da se citiram):
izdajnikom, pripadnikom hordi zla, stranim plaćenikom, janičarem, pripadnikom snaga haosa i bezumlja, delom menažerija pacova i hijena, produženom rukom NATO pakta

Nikada nije svesno žrtvovala svoje zaposlene, kao srpska što je uradila sa svojim zaposlenima 1999.
Na nemačkoj televiziji deca te zemlje nisu bila u prilici da u udarnom terminu vide spaljene leševe i ogrlice od ljudskih delova tela.
Na nemačkoj nacionalnoj televiziji ima i smislenog programa, srpska je i dalje totalno besmislena.
edi-va edi-va 13:23 13.02.2009

Re: U Nemackoj

jednatanja
nisam ni ja placala dugi niz godina (sef-Nemac mi savetovao da pocepam racun kad dodje -dosta Nemaca ne placa)...E onda jednog dana...neko mi pokucao na vrata, ja otvorila (my mistake)...covek udje, kazni me sa 200 evra (posle sam ga izmoljakala da bude 100 -bilo je pred Bozic pa se smilovao)...Od sada placam 51 evro po kvartalu, za 1 TV i 1 radio, "progledao" mi je za kompjuter. Njihovu drzavnu TV uopste ni ne gledam, radio slusam retko. Ni ja ne bih da placam, ali hebiga....


E, ali zato postoji shansa da prestanemo da placamo bas zbog ovoga:

Smatram da je vrhunac licemerja otimati od građana novac za Pretplatu, a potom i prodavati reklamni prostor. OvaTelevizija nije komercijalna i ako već otima novac za svoje izdržavanje – onda nema reklamnih blokova i tačka!


To rade i ARD i ZDF. Navodno to nije po EU pravilima, ako sam dobro razumela.
jednatanja jednatanja 13:26 13.02.2009

Re: U Nemackoj

Jao, ajde da se menjamo! Ja tebi posaljem ovo:

19:20 Das Quiz mit Jörg Pilawa
19:45 Wissen vor 8
19:50 Das Wetter im Ersten
mit Claudia Kleinert
19:52 Tor der Woche / des Monats
19:55 Börse im Ersten
20:00 Tagesschau
20:15 Nichts als Ärger mit den Männern
Spielfilm Deutschland 2009
21:45 Tatort: Die Blume des Bösen
Fernsehfilm Deutschland 2006
23:15 Tagesthemen
Moderation: Tom Buhrow
23:28 Das Wetter im Ersten
mit Claudia Kleinert
23:30 Bloch: Ein krankes Herz
Fernsehfilm Deutschland 2004
01:00 Nachtmagazin

ZEV

Sta ti meni saljes???


jednatanja jednatanja 13:28 13.02.2009

Re: U Nemackoj

p.s. (za 90-te te podrzavam, ono je bio horor TV)
edi-va edi-va 13:28 13.02.2009

Re: U Nemackoj

20:00 Tagesschau


Ovo je OK.
constrictoria92 constrictoria92 13:32 13.02.2009

Re: U Nemackoj

@jednatanja:

ovo
man ray loves me man ray loves me 13:36 13.02.2009

Re: U Nemackoj

emisija o spoljnoj politici pod nazivom "Sta radite BRE".
you cannot invent this stuff.
drug.clan drug.clan 14:05 13.02.2009

Re: U Nemackoj

constrictoria92
Čujte, nemačka televizija nikada nije nazvala građanina svoje zemlje (da se citiram):
izdajnikom, pripadnikom hordi zla, stranim plaćenikom, janičarem, pripadnikom snaga haosa i bezumlja, delom menažerija pacova i hijena, produženom rukom NATO pakta

Nikada nije svesno žrtvovala svoje zaposlene, kao srpska što je uradila sa svojim zaposlenima 1999.
Na nemačkoj televiziji deca te zemlje nisu bila u prilici da u udarnom terminu vide spaljene leševe i ogrlice od ljudskih delova tela.

Mozda nije nazivala svoje gradjane tako ali je kao i RTS tako nazivala nas sve ovde i prikazivala je leseve (mozda ne bas nemacka jer nisam gledao ali neke druge javne televizije sa zapada jesu)!

Mislim da se zavaravamo informativni program svih tih televizija je ista propagandna masinerija koja radi za politicku elitu i njene interese a razlika samo postoji u politici nekih zemalja ali ne informativnoj politici TV stanice.

Ono u cemu se mogu razlikovati javni servisi je neinformativni program, pretplata i kolicina reklama. Tu na vrh izbija PBS - americka javna televizija jer je dzabe (nema pretplate), nema reklame a program joj je veoma dobar ako se ove cinjenice uzmu u obzir. Odmah tu negde je BBC koji eto ima pretplatu.
dunja73 dunja73 17:24 13.02.2009

Re: U Nemackoj

Ja bih ti savetovala da se ne zaHebavas sa GEZ -om , mozes ti i da im vrata ne otvaras i da ih ignorises , kad tad ce ti naplatiti ,i to ce ti traziti SAOBRACAJNU - znaci od 18 -e vozis ,a nisi placao radio ...ti kazes nisam imao - oni --- imas li kompjuter ( obavezan si za GEZ) - ti kazes nems - e mobilni imas - pa te provere kod provajdera - ili na sud - pa platis i sudske troskove i kaznu - i trosak....PAZI - sudske troskove i kaznu -i dug ...

SAVET ...Otvorute im vrata ( jer ih izbeci nikad necete moci samo sebi cete stetu naneti ) i pokusajte da se POGODITE sa njima ... Moj komsija im spustio sa 900 € duga - na 300 € ( bas TAKO kao na pijaci )


Duzan da placa ARD i ZDF ( i radio funk ) je svako lice koje zardjuje , zivi na svojoj adresi ..Bracne zajednice placaju jedan GEZ ,ali ako zivite sa momkom i niste vencani plcate dva puta GEZ ...

gorio92 gorio92 19:52 13.02.2009

Re: U Nemackoj

Mislim da se zavaravamo informativni program svih tih televizija je ista propagandna masinerija koja radi za politicku elitu i njene interese a razlika samo postoji u politici nekih zemalja ali ne informativnoj politici TV stanice.

Možemo se složiti u ovome, sa tim da javni servis treba da radi za državu i gradjane, pošto ga u svakom slučaju oni plaćaju, a ne za stranku na vlasti.
Treba da ima afirmativni ali i kritički odnos, prema politici dražave.
Kod nas oni rade za stranke na vlasti ili čak i za pojedince.
constrictoria92 constrictoria92 20:27 13.02.2009

Re: U Nemackoj

Možemo se složiti u ovome, sa tim da javni servis treba da radi za državu i gradjane, pošto ga u svakom slučaju oni plaćaju, a ne za stranku na vlasti.
Treba da ima afirmativni ali i kritički odnos, prema politici dražave.
Kod nas oni rade za stranke na vlasti ili čak i za pojedince.


ukrade mi reči sa tastature - baš sam to 'tela reći...
Gul_Dukat Gul_Dukat 13:19 13.02.2009

Sve je ovo OK



Apsolutno se slazem sa svim navedenim. Vidim da jos uvek ima normalnih ljudi koji razmisljaju kao JA, a mozda i mi nismo normalni
constrictoria92 constrictoria92 13:21 13.02.2009

Re: Sve je ovo OK

mozda i mi nismo normalni

Ako i nisam normalna - imam dobro objašnjenje i za to: TraumeIzDetinjstva prouzrokovane dnevnikom u udarnom terminu!
edi-va edi-va 13:26 13.02.2009

Re: Sve je ovo OK

TraumeIzDetinjstva prouzrokovane dnevnikom u udarnom terminu!


Moja prva trauma je bila: Afera Spegelj. Godinu i po dana kasnije sam napustila Srbiju.
Veljko B Uzicanin Veljko B Uzicanin 13:42 13.02.2009

Ne samo ПТЦ , vec i ostali

Bravo !
Meni se najvise svidela opservacija koja se odnosi na "pozajmljivanje" baze podataka od strane EPSa i nerazumevanje pucanstva sta to u sustini znaci.
Ipak, ja bih iskoristio priliku da se zahvalim tzv ПТЦ (РТС), jer bez njihove pomoci verovatno ne bih na neki drugi nacin bio nateran da naucim kvalitetno jedan strani jezik. Zahvaljujuci tom tako stecenom znanju stranog jezika, ja sam otisao i korak dalje od jednostavnog negledanja tzv ПТЦ , odnosno prestao sam da gledam bilo koju televiziju na srpskom jeziku (kakva je uopste razlika medju njima ? nikakva), kao i sve programe Eurosport koji imaju komentare na srpskom jeziku. I ne samo da sam prestao da ih gledam, vec sam njihove kanale izbacio iz memorije tv-a, a ukucanima strogo zabranio ponovno ukucavanje tih kanala. Od ovoga je izuzeta jedino RTCG.
Zato djeco, ucite strane jezike i ne dozvolite da vam se u rodjenoj kuci setaju karakondzule putem malih ektrana tv prijemnika samo zato sto su na srpskom jeziku.
Naravski, pretplatu placati eventualno CNN-u, BBC-u, SKY News-u, Arirang TV-u, DW-u, France 24, Euronews-u, Voce of America-i ili Al Jazzera-i (neko i to voli) ako to budu trazili.
constrictoria92 constrictoria92 13:46 13.02.2009

Re: Ne samo ПТЦ , vec i ostali

Zato djeco, ucite strane jezike i ne dozvolite da vam se u rodjenoj kuci setaju karakondzule putem malih ektrana tv prijemnika samo zato sto su na srpskom jeziku.

o tome ti pričam...
drug.clan drug.clan 13:55 13.02.2009

Re: Ne samo ПТЦ , vec i ostali

Veljko B Uzicanin

Naravski, pretplatu placati eventualno CNN-u, BBC-u, SKY News-u, Arirang TV-u, DW-u, France 24, Euronews-u, Voce of America-i ili Al Jazzera-i (neko i to voli) ako to budu trazili.


Mislim da se ovi kanali kada je informativni deo programa u pitanju (a mnogi imaju samo informativni deo) po sustini ne razlikuju mnogo od RTS-a (bar velika vecina koju sam gledao). To su masine za ispiranje mozga narodu da bi se opravdala neka politicka odluka politickog vrha te zemlje (CNN, SKY) ili izaprala pamet stanovnicima drugih zemalja na koje se odluka odnosi (DW, VOA i AJ). Mislim neki od ovih kanala to nekriju vec tvrde u osnivackom statutu.

Ogromna razlika moze da se vidi u neinformativnom delu programa gde one televizije koje imaju tako nesto (BBC) znatno odudaraju od RTSa.
Veljko B Uzicanin Veljko B Uzicanin 14:34 13.02.2009

Re: Ne samo ПТЦ , vec i ostali

Drug clan, nebitno je da li su programi pomenutih kanala bolji ili losiji od tzv ПТЦ. Poenta je u tome da ja licno ne dozvoljavam u mojoj rodjenoj kuci da mi bude nametnuto sta cu da gledam i sta cu da placam.
Ne dozvoljavam da mi u mojoj rodjenoj kuci putem malih ekrana tv prijemika gostuju tzv Nikolic, tzv Vucic ili tzv Dacic i da mi oni svi takozvani objasnjavaju drustvenu zbilju. A posto se te takozvane licnosti ne skidaju sa programa tv postaja na srpskom jeziku, konsekvence su poznate - zabrana.
miloradkakmar miloradkakmar 17:29 13.02.2009

Re: Ne samo ПТЦ , vec i ostali

Veljko B Uzicanin
Bravo !
Meni se najvise svidela opservacija koja se odnosi na "pozajmljivanje" baze podataka od strane EPSa i nerazumevanje pucanstva sta to u sustini znaci.
Ipak, ja bih iskoristio priliku da se zahvalim tzv ПТЦ (РТС), jer bez njihove pomoci verovatno ne bih na neki drugi nacin bio nateran da naucim kvalitetno jedan strani jezik. Zahvaljujuci tom tako stecenom znanju stranog jezika, ja sam otisao i korak dalje od jednostavnog negledanja tzv ПТЦ , odnosno prestao sam da gledam bilo koju televiziju na srpskom jeziku (kakva je uopste razlika medju njima ? nikakva), kao i sve programe Eurosport koji imaju komentare na srpskom jeziku. I ne samo da sam prestao da ih gledam, vec sam njihove kanale izbacio iz memorije tv-a, a ukucanima strogo zabranio ponovno ukucavanje tih kanala. Od ovoga je izuzeta jedino RTCG.
Zato djeco, ucite strane jezike i ne dozvolite da vam se u rodjenoj kuci setaju karakondzule putem malih ektrana tv prijemnika samo zato sto su na srpskom jeziku.
Naravski, pretplatu placati eventualno CNN-u, BBC-u, SKY News-u, Arirang TV-u, DW-u, France 24, Euronews-u, Voce of America-i ili Al Jazzera-i (neko i to voli) ako to budu trazili.


Не бих се сложио. Погрешан је савет. Треба гледати своју телевизију, поготово ако је јавни медијски сервис. Треба учити свој језик , наравно не кроз информативно - политички програм, има добрих емисија из културе, образовних, путописних.... Треба учити и стране језике и гледати стране програме. Како то да Od ovoga je izuzeta jedino RTCG, зар препоручујете да се учи црногорски језик, а српски не.
Долазе нове генерације новинара, уредника, медијских стручњака који ће друкчије приступати и схватати ТВ, радио и штампу. Мора још много тога да се промени у медијској сфери , али Ваш наступ незадовољника уперен је не само против РТС-аи других српских електронских гласила, него и против српског језика . То , овом приликом , оштро осуђујем.

Извињавам се ,constrictoria92 , уколико сам пренаглио.
ace1 ace1 13:47 13.02.2009

Facebook

Na Facebook , pa grupa npr.: :"Ko nece da placa RTV pretplatu nek` se javi......" pa da vidimo bre koliko nas je..a onda peticija gde bi tvoj tekst ali ladno , posluzio kao potka................
BTW , ima li te na FB-u ?
constrictoria92 constrictoria92 13:49 13.02.2009

Re: Facebook

Ma, ne Face - bolje peticija, pa istu proslediti državi...
ace1 ace1 15:39 13.02.2009

Re: Facebook

OK , napravi jednu , potpisujem od odma .Kad napravis baci novi blog
Sve u svemu
ssvetlana92 ssvetlana92 13:48 13.02.2009

Idi, bre..

Nema šanse kintu da mi izvuku za onaj splač program!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:50 13.02.2009

Vec sam u vise navrata

pisao o tome da NE TREBA PLACATI RTV pretplatu, pa samo preporucujem ovaj tekst uz naznaku da RTS ne ispunjava ni mali deo svega onoga sto je duzan da bi bio javni servis....Dakle sto bi se reklo u starim dobrim vesternima"PARE NA SUNCE" da vidimo zavrsni racun: koliko ste para i od koga ubrali, pa naravno i na sta ste ih potrosili, koliko ima zaposlenih , stalno i pod ugovorom, kolike su plate i ostala primanja, koje sve organizacione celine cine RTS, kao javni servis i zbog cega se i one finansiraju od pretplate....itd....Daklem oni samo prete tuzbama, a znaju dobro da ne mogu nikoga da dobiju na sudu.....pa zbog toga, koliko je meni poznato, nikoga i nisu utuzili...PREVARANTI!
Posto sam bio clan Odbora za kulturu Skupstine Srbije, do 2003, cini mi se da ponesto znam ....
Podrska!
bk cole
A o marketingu, seckanju svega i svacega...da i ne govorim!!! Imalo bi tu posla za poneku sluzbu kontrole! I naravno gde je tu RRA, sta oni tek ne-rade?
constrictoria92 constrictoria92 14:00 13.02.2009

Re: Vec sam u vise navrata

I naravno gde je tu RRA, sta oni tek ne-rade?

Podržavaju RTS i ne podržavaju druge..

Inače, RTS nije javni servis. Ja mislim da građane ove zemlje ne zanimaju samo komunalni i ini problemi Beograda koji se svakim radnim danom prezentuju...
A gde su drugi gradovi? Šta, oni nemaju komunalne i ine probleme? Oni nemaju ama baš nikakva kulturna dešavanja? Oni nisu bitni?!?
Je l' RadioTelevizijaSrbije = RadioTelevizijaBeograd?
jeremija92 jeremija92 14:04 13.02.2009

A tek, firme?

Preduzeća moraju plaćati: TV pretplatu, SOKOJ i O.F.P.S, što iznosi najmanje oko 1200, din mesečno, zavisno od delatnosti. Ukoliko preduzeće ima pet objekata, onda je to x5, etc.
SOKOJ štiti autorska prava, a OFPS proizvođače fonograma. I jedni i drugi imaju svoje inspektore koji ulaze u objekte, kao stranke ili kupci, i ako čuju muziku, uskoro stižu računi. Ko ne plati ide na Trgovinski sud.
constrictoria92 constrictoria92 14:06 13.02.2009

Re: A tek, firme?

Ja sam jednom postavila pitanje da li SOKOJ isplaćuje i stranim izvođačima procenat harača koji ovde uzme na kontu autorskih prava, preslušavanja, itd.
Nikad nisam dobila odgovor.
drug.clan drug.clan 14:08 13.02.2009

Re: A tek, firme?

jeremija92
Preduzeća moraju plaćati: TV pretplatu, SOKOJ i O.F.P.S, što iznosi najmanje oko 1200, din mesečno, zavisno od delatnosti. Ukoliko preduzeće ima pet objekata, onda je to x5, etc.
SOKOJ štiti autorska prava, a OFPS proizvođače fonograma. I jedni i drugi imaju svoje inspektore koji ulaze u objekte, kao stranke ili kupci, i ako čuju muziku, uskoro stižu računi. Ko ne plati ide na Trgovinski sud.



WTF?

Sta je to "zastita proizvodjaca fonograma"? Od cega se stite?

Strmoglavi badža Strmoglavi badža 15:14 13.02.2009

Re: A tek, firme?

constrictoria92
Ja sam jednom postavila pitanje da li SOKOJ isplaćuje i stranim izvođačima procenat harača koji ovde uzme na kontu autorskih prava, preslušavanja, itd.Nikad nisam dobila odgovor.


Naravno da ne.
Harač važi samo za raju, pa imali smo 500 godina vremena i nismo naučili.
constrictoria92 constrictoria92 15:20 13.02.2009

Re: A tek, firme?

Harač važi samo za raju, pa imali smo 500 godina vremena i nismo naučili.

Eeeeeeeeeeeeeeee, u narodnim pesmama desetak (iliti 10%) je opevan kao nezamisliv harač koji ubi sirotinju raju...
Šta bi danas narodni pevači rekli na naše harače?
jeremija92 jeremija92 18:09 13.02.2009

Re: A tek, firme?

drug.clan


Sta je to "zastita proizvodjaca fonograma"? Od cega se stite?



Ama, ni meni nije jasno. To je udruženje koje je donelo svoj statut, predsednik mu Maksa Ćatović. Pre su se zvali OFPYU. Njihovi inspektori ulaze u sve poslovne objekte, ako ima muzike sastavljaju zapisnik. Potpisuju se šiframa. Kod mene je bio Inspektor 009, žao mi je što me nije zapao 007.
Kasnije, vrag odneo šalu, došla prinudna naplata od Trgovinskog suda na 24.000, 00 din za šest meseci iz 2006.g. Ja se žalio, pa onda dobio poziv na sudsko ročište, platio taksu, ovlastio advokata, on uzeo tu tužbu. Ni iz nje ništa nije jasno, sem da im sad dugujem i kamatu, i sudsske troškove 8.000,oo i sudsku taksu 1.500,00 i njihovog advokata 2000, oo. Rasprava zakazana za april. Svi ti troškovi će da porastu. Vrag odneo šalu.

Koga štite, ne znam. Mene deru, ko Musa jarca.

niccolo niccolo 18:53 13.02.2009

Re: A tek, firme?

constrictoria92
Ja sam jednom postavila pitanje da li SOKOJ isplaćuje i stranim izvođačima procenat harača koji ovde uzme na kontu autorskih prava, preslušavanja, itd.Nikad nisam dobila odgovor.


Sokoj isplaćuje stranim udruženjima koja se bave istim stvarima kao i sokoj, pa oni raspodeljuju svojim članovima prema svojim pravilima. Radi se valjda po nekom principu prebijanja, recimo sastanu se iz USA uduženja i Sokoja i izračunaju, toliko minuta su se u americi puštale pesme izvođačima koji su članovi sokoja, a toliko minuta izvođača članova USA udruženja u srbiji i onda sokoj plati neku kintu USA udruženju (naravno pošto mi nemamo pare, to su neki smešni novci)...
drug.clan drug.clan 20:33 13.02.2009

Re: A tek, firme?

jeremija92
drug.clan


Sta je to "zastita proizvodjaca fonograma"? Od cega se stite?



Ama, ni meni nije jasno. To je udruženje koje je donelo svoj statut, predsednik mu Maksa Ćatović. Pre su se zvali OFPYU. Njihovi inspektori ulaze u sve poslovne objekte, ako ima muzike sastavljaju zapisnik. Potpisuju se šiframa. Kod mene je bio Inspektor 009, žao mi je što me nije zapao 007.

Koga štite, ne znam. Mene deru, ko Musa jarca.


Ova "srodna prava" su vise nego nebuloza.

Pravo na tonski zapis tj. fonogram ima onaj ko je snimio zvuk i stavio na njega P u krugu. Analogija sa stampanim pravima valjda bi bila da izdavac knjige ima prava (pored prava autora na tekst) na izgled knjige (raspored slova, velicinu, formatiranje itd.) ali ako prekucate onda se gube ta prava i ostaju samo autorska! Kod knjiga to ne postoji jer valjda svako zna da kuca i da pise.

Iz ovoga zakona ispadne da onaj ko je snimio odnosno izdao muzicki zapis (fonogram) bez obzira na neimanje ugovora sa interpretorom muzike, ima pravo da uzme pola od para koje naplati. Znaci ukoliko snimite pevaca da peva bilo gde i naplacujete prava na taj fonogram imate prava na polovinu para koje prikupite. Prava interpretatora u Srbiji stite PI i PRAGUS ali oni ne idu po kafanama da bi naplatili ta prava.

Ovo udruzenje sto naplacuje (OFPS) je obicno udruzenje gradjana na koje su neki od proizvodjaca fonograma preneli prava da naplacuje ta prava. Nadjete one koji nisu preneli prava pa slusate njihove audio zapise.

Ima ovde naime i jdean trik kako mozete da izbegnete ovaj harac:
U srbiji ne postoji udruzenje za zastitu prava videograma pa ukoliko pustate recimo snimke koncerata (ciji snimci nisu objavljeni na CD-u) onda OFPS ne moze da vam naplati deo za fonogram. Interpretator i dalje moze da vam naplati ali kod nas ne idu po kafanama da bi naplatili!

Mozete da osnujete i jos jednu svoju organizaciju za zastitu prava proizvodjaca fonograma ako hocete. U srbiji ne postoji organizacija za zastitu videograma, baza podataka, proizvodjaca emisije i prvog proizvodjaca slobodnog dela (sta god to bilo) pa eto business opportunity-a.

Samo za poredjenje ukoliko neko izmisli perpetuum mobile i tako doprinese razvoju civilizacije kao niko do tada moze da naplacuje prava za te uredjaje samo 20 godina (dok mu ne istekne patent) dok ovi sto snime "u pikslu" zvuk turbo pevaljke to mogu naplacivati doveka!

drug.clan drug.clan 20:47 13.02.2009

Re: A tek, firme?

OFPS ima novi cenovnik od nove godine za kiosk ili mali lokal do 50m2 traze 6000 dinara, za pekaru 8000, nocni klub 70 000 a taksistima za slusanje radija traze 1500. Znaci trosak slusanja muzike u kiosku gde samo radnik slusa muziku je skoro isti kao i plata radnika u kiosku. To je potpuno sludo i sramota. Pa ni turci nisu ovakve harace nametali pocetkom 19. veka!


Nema vise besplatnog slusanja muzike. Sada jos samo da nam uvedu i ovaj carbon tax sto pocinju da naplacuju po evropi i onda necemo moci ni disati za dzabe.

Sve to uz puna usta ljudskih prava i sloboda!

link na cenovnik

Ovo je najstrasniji cenovnik koji sam ikada video u zemlji Srbiji gde skoro niko nema para oni naplacuju cene koje su velike i za americke uslove. Frizer mora da radi dva dana samo za muziku!?
niccolo niccolo 20:51 13.02.2009

Re: A tek, firme?

Sada jos samo da nam uvedu i ovaj carbon tax sto pocinju da naplacuju po evropi i onda necemo moci ni disati za dzabe.

E pa sad, ne plaća se carbon tax na disanje nego na zagađivanje vazduha!
drug.clan drug.clan 20:53 13.02.2009

Re: A tek, firme?

niccolo
Sada jos samo da nam uvedu i ovaj carbon tax sto pocinju da naplacuju po evropi i onda necemo moci ni disati za dzabe.

E pa sad, ne plaća se carbon tax na disanje nego na zagađivanje vazduha!

To nije tacno jer carbon tj ugljendioksid nije zagadjivac vec (pored sunca i vode) jedan od osnovnih uslova za zivot od koga biljke stvaraju organsku materiju a svako nama znano zivo bice ga emituje disanjem.
niccolo niccolo 20:54 13.02.2009

Re: A tek, firme?

Dobro ajde, ti si najpametniji...
drug.clan drug.clan 20:58 13.02.2009

Re: A tek, firme?

niccolo
Dobro ajde, ti si najpametniji...


Pa ajd reci da nije tako. Posebni porezi (takse) se naplacuju za zagadjivanje vazduha stetnim materijama!
niccolo niccolo 21:00 13.02.2009

Re: A tek, firme?

Da, ali niko neće tebi da ga naplati jer izdišeš ugljendioksid! Ti si prvi za koga sam čuo da je protiv pollution taxes...mislim hajde u radu da ti se ne sviđa kapitalizam, pa da budeš protiv loših stvari, ali zašto i protiv onog što je dobro, samo zato što dolazi od kapitalista?
drug.clan drug.clan 21:08 13.02.2009

Re: A tek, firme?

niccolo
Da, ali niko neće tebi da ga naplati jer izdišeš ugljendioksid! Ti si prvi za koga sam čuo da je protiv pollution taxes...mislim hajde u radu da ti se ne sviđa kapitalizam, pa da budeš protiv loših stvari, ali zašto i protiv onog što je dobro, samo zato što dolazi od kapitalista?


Svaki porez se naplati od kranjeg potrosaca tj od naroda a ne od kapitalista jer ga ugrade u cenu pa tako i ovaj!

A ugljen dioksid nema nikakve veze za zagadjenjem. Za emisiju sumpornih i azotnih oksida, zive i ostalih teskih metala, amonijaka, ozona i ostalih zagadjivaca treba trpati u zatvor i naplacivati iz dzepa onih koji emituju. Ali naplacivati emisiju CO2 koja ne moze da se izbegne ni na koji drugi nacin osim smrcu (cak i tako posle smrti ljudsko telo oslobodi skoro 100 kg CO2) je cista kradja.

A sto se "globalnog zagrevanja" tice to je samo dobar izgovor (posto ne postoji ni jedan naucni dokaz da CO2 izaziva otopljavanje) da se niko ne bi bunio dok mu zavalace ruku u dzep.

Samo prosle godine su kapitalisti na trgovini CO2 kreditima zaradili 20 milijardi dolara a emisija se zbog toga nije smanjila uopste!
niccolo niccolo 21:12 13.02.2009

Re: A tek, firme?

Samo ove godine su kapitalisti na trgovini CO2 kreditima zaradili 20 milijardi dolara a emisija se zbog toga nije smanjila uopste

E druga je stvar što je dozvoljeno trgovanje od same ideje naplate poreza onima koji zagađuju...mada, sad vidim da se u stvari slažemo u osnovi :
naplacivati iz dzepa onih koji emituju


A što se tiče prevaljivanja na nekog drugog, to svi rade - ljudi uvek izbegavaju "neprijatne" stvari, pa gledaju kome drugom to da uvale...
jeremija92 jeremija92 21:13 13.02.2009

Re: A tek, firme?

drug.clan


Ova "srodna prava" su vise nego nebuloza.




Kakve su šanse moje firme kod Trgovinskog suda, jer ako moram da platim, bolje da im platim odmah, inače što se dalje ćeram s njima sve je skuplje?

Pazi, oni kažu ti nam duguješ 24.000, 00 za javno emitovanje fonograma.
Ja kažem, mi ne emitujemo javno honoggrame, oni kažu emitujete, evo zapisnika. Njihov tajni (009) inspektor je sastavio tajni zapisnik, kažem tajni jer ga iz moje firme niko nije video ni potpisao. Ja kažem idemo u firmu da se uverite, oni kažu to je bilo 2006,g,... etc.

niccolo niccolo 21:20 13.02.2009

Re: A tek, firme?

Kakve su šanse moje firme kod Trgovinskog suda, jer ako moram da platim, bolje da im platim odmah, inače što se dalje ćeram s njima sve je skuplje?

Teško da to možemo mi da ti kažemo, moraš sam da u konsultaciji sa advokatom vidiš koliki bi ti bili troškovi da se sudiš, a koliko b te koštalo da im sad odmah platiš, pa da vidiš kolike su ti šanse, s obzirom na dokaze koje imaju oni i koje imaš ti, da dobiješ, pa da napraviš procenu - isplati li ti se da se "zezaš" ili ne....

Recimo, nek ti kaže advokat kakav je značaj tog njihovog samonapisanog zapisnika, generalno to što jedna strana napiše nešto a niko sa druge strane ne napiše nema nikakav značaj...e sad kod tih prava intelektualne svojine je možda drugačije kad su u pitanju ta udruženja?
drug.clan drug.clan 21:22 13.02.2009

Re: A tek, firme?

jeremija92
drug.clan


Ova "srodna prava" su vise nego nebuloza.




Ja kažem, mi ne emitujemo javno honoggrame, oni kažu emitujete, evo zapisnika. Njihov tajni (009) inspektor je sastavio tajni zapisnik, kažem tajni jer ga iz moje firme niko nije video ni potpisao. Ja kažem idemo u firmu da se uverite, oni kažu to je bilo 2006,g,... etc.



Tvoja protiv njegove - to ne bi trebalo biti tesko za bilo kakvog advokata! Blefiraju!

PS. Ako jos imas radnika ili stalnu musteriju koja ce svedociti da nije bilo muzike onda nemaju sanse!
jeremija92 jeremija92 21:25 13.02.2009

Re: A tek, firme?

niccolo
.e sad kod tih prava intelektualne svojine je možda drugačije kad su u pitanju ta udruženja?


I meni se čini da je to u pitanju.
drug.clan drug.clan 21:29 13.02.2009

Re: A tek, firme?

jeremija92
niccolo
.e sad kod tih prava intelektualne svojine je možda drugačije kad su u pitanju ta udruženja?


I meni se čini da je to u pitanju.



Dokazivanje dela nema veze sa vrstom dela. Njegova protiv tvoje, ne moze sud njemu verovati vise nego tebi ni u kom slucaju! E sad ako on ima svedoka ili snimak to je onda druga stvar.
niccolo niccolo 21:36 13.02.2009

Re: A tek, firme?

Radi se o dokaznoj snazi pojedine isprave, generalno to bi bilo njihova protiv Jeremijine, osim ukoliko se zapisnici takvog udruženja smatraju validnim i bez potpisa druge strane...
jednatanja jednatanja 10:33 14.02.2009

Re: A tek, firme?

Jeremija, pa to je nevidjeno. Kad bi barem te pare sto vama uzimaju zavrsile kod umetnika, ali ne verujem da je to slucaj. Bolje da se ti misteriozni inspektori bave kaznjavanjem onih koji se bave distribucijom piratskih CD-a, to je zaista krsenje autorskih prava...Ako si kupio CD regularno i pustas ga u radnji, e pa svasta....da sam ja umetnik meni bi bilo milo....
jeremija92 jeremija92 12:57 14.02.2009

Re: A tek, firme?

Ovde, kod OFPS, se ne radi uopšte o umetnicima, njihova parava štiti i to naplaćuje SOKOj, već o proizvođačima fonograma (ploče, trake,CD), i što je interesantno, ne moraš ni imati nosač zvuka (kasetofon, gramofon, plejer), dovoljno je da imaš radio-aparat.
Jasno mi je za autorska prava umetnika, nije mi jasno za prava proizvođača fonograma, po logici stvari, oni su svoja prava ostvarili prodajom proizvoda, zašto im se mora plaćati i ako taj proizvod koristiš, u ovom slučaju javno emituješ.

Primera radi, ja napišem knjigu, ona se proda, svoj deo kao autor, u skladu sa ugovorom dobijem od izdavača, izdavač uzme svoj deo, država porez. I to je to. Moju knjigu nek čita kogod hoće, ne samo onaj koji ju je kupio.
Ako je knjigu kupila biblioteka, ili ako je neko čita u kafani, frizerskom salonu, prodavnici...po logici OFPS i izdavač, a po logici SOKOJ, i autor knjige, imaju pravo da u cilju zaštite uzimaju još dodatne pare. Dovoljno je da njihovi inspektori samo vide da se knjiga nalazi u kafani, recimo.
Suludo.
anabras anabras 14:10 13.02.2009

slučajno

mi pretekao keš prilikom poslednjeg plaćanja struje, pa otišlo 800 din za RTS. Bila pred isključenje, pa 3 puta plaćala i omaklo se. I ne mogu da prežalim tih 800 din why....oh why!!!!!
constrictoria92 constrictoria92 14:11 13.02.2009

Re: slučajno

I ne mogu da prežalim tih 800 din why....oh why!!!!!

Verujem ti.
dangubas dangubas 14:14 13.02.2009

..



Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:25 13.02.2009

Stiskao sam se sve vreme...da izvinete...


...čekajući kad će neko da spomene ovaj harač pa da se ispraznim.
Ne mogu da plaćam tv-seru, to je jače on mene.
constrictoria92 constrictoria92 14:29 13.02.2009

Re: Stiskao sam se sve vreme...da izvinete...

Ne mogu da plaćam tv-seru, to je jače on mene.

Imam razumevanja za tebe + istog sam mišljenja.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:36 13.02.2009

Re: Stiskao sam se sve vreme...da izvinete...

constrictoria92
Ne mogu da plaćam tv-seru, to je jače on mene.Imam razumevanja za tebe + istog sam mišljenja.


Mislim, nije da sam od onih cicija, ali mislim da je lepše u prirodi...mislim, provoditi vreme a ne to što ste pomislii, pa i dati deci za sladoled ali da viču ponovo radi bioskop, ugasite televizore!
4krofnica 4krofnica 14:54 13.02.2009

ne bas najgori

7. Imam ugovorni odnos sa KablovskimOperaterom, te samo njemu plaćam pretplatu. Neka se KablovskiOperater i OvaTelevizija dogovore, pa nek’ KablovskiOperater i izbaci OvuTeleviziju iz OsnovnogPaketa. Neka bude PayTV, pa kom’ je do gledanje isti – neka plati naknadno.


naravno!
na-silu-placamo-svi

lepo odaberes kable operatera, pa uzmes paket i platis


ne bih rekla da su najlosiji programi rts.
losi su programi na mnogim kanalima domacim (b92=pink), ali ih bar neplacas posebno




leopold_lady leopold_lady 15:04 13.02.2009

Plaćam ....

samo zato što je uz račun za struju ..... Da nije - verovatno ne bi plaćala ni ja .......
pix3lchick pix3lchick 16:40 13.02.2009

Re: Plaćam ....

leopold_lady
samo zato što je uz račun za struju ..... Da nije - verovatno ne bi plaćala ni ja .......

Račun za struju se sastoji od odvojenih računa: jedan je za struju a jedan za tv harač.
I jednostavno, platiš samo cifru koja se tiče potrošene struje, a ne i cifru koja se tiče harača.

Do sada toj televiziji nismo platili ni dinara, niti ćemo to uraditi po cenu krivičnog gonjenja.
leopold_lady leopold_lady 16:46 13.02.2009

Re: Plaćam ....

pix3lchick
leopold_lady
samo zato što je uz račun za struju ..... Da nije - verovatno ne bi plaćala ni ja .......

Račun za struju se sastoji od odvojenih računa: jedan je za struju a jedan za tv harač.
I jednostavno, platiš samo cifru koja se tiče potrošene struje, a ne i cifru koja se tiče harača.

Do sada toj televiziji nismo platili ni dinara, niti ćemo to uraditi po cenu krivičnog gonjenja.



Nisam znala .... Hvala što mi reče to ....
pix3lchick pix3lchick 05:15 14.02.2009

Re: Plaćam ....

leopold_lady
pix3lchick
leopold_lady
samo zato što je uz račun za struju ..... Da nije - verovatno ne bi plaćala ni ja .......

Račun za struju se sastoji od odvojenih računa: jedan je za struju a jedan za tv harač.
I jednostavno, platiš samo cifru koja se tiče potrošene struje, a ne i cifru koja se tiče harača.

Nisam znala .... Hvala što mi reče to ....

Samo pazi da kada plaćaš račun ne platiš više - jer u tom slučaju, višak ide RTS-u.
Ja uvek platim dinar manje, da se ne desi da nešto prebace na RTS.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana