Sto evra po hektaru i devedeset evra po biku...

Drago Kovacevic RSS / 04.09.2007. u 14:38

Evo baš ovako glasi izveštaj ministra poljoprivrede Milosavljevića o sto dana rada vlade.

Istovremeno slušamo Đelića iz iste stranke koji priča o dugom i sretnom braku u sadašnjoj koalciji, o Veljnom poštenju oko koncesije uz blagi prigovor za nespretnost. Ministar spoljnih poslova pak odlazi u Brisel sa planom koji je "popravljen" od strane DSS-a a kome samo što ne piše da će Srbija u neki novi hipotetički vojni savez sa Putinom.

Istovremeno Koštunica odbija bilo kakav razgovor o podršci Tadiću, bilo kakav razgovor o izborima i kao da ima dva kandidata...Tadića i Nikolića....

Velja i pored pohvala od Đelića ljude iz vojvođanskog DS zove izdajnicima jer baš i ne misle da je koncesija vrh poštenja i preduzimljivosti.

Šta radi to naša politička klasa? Ko ovde koga zeza...Da nismo mi ti bikovi u nekom nemuštom političkom jeziku na koje dolazi 90 evra po glavi...

Ko li se ovde i zašto pravi mutav?

Evo još malo na temu - Ko se pravi mutav?

 

Ko je na čelu DSS-a u Paraćinu
4. septembar 2007. | 16:00 | Izvor: B92
Paraćin -- Bratislav Milojević, označen u Beloj knjizi kao vođa organizovane kriminalne grupe, nalazi se na čelu DSS-a u Paraćinu.

Na čelo Opštinskog odbora DSS-a u Paraćinu postavljen je Bratislav Milojević, označen u Beloj knjizi MUP-a se Srbije kao vođa organizovane kriminalne grupe. Dok Milojević tvrdi da u Beloj knjizi našao greškom, lokalna vlast u Paraćinu strahuje da će ljudi iz kriminogene sredine uticati na izbor načelnika policije i tužilaca u tom gradu.

U Beloj knjizi MUP-a Srbije, u kojoj su objavljena imena ljudi koji su povezani sa kriminalom, nalazi se i Bratislav Milojević iz Paraćina. Tada, 2002. godine kada je Bela knjiga objavljena, Milojević je označen kao vođa organizovane kriminalne grupe koja se bavi ucenama, zelenaštvom, oduzimanjem vozila, teškim krađama, iznudama i drugim krivičnim delima.

Policija je tada navela da je Milojević čak i ranjen prilikom pokušaja ubistva.

Nekoliko godina kasnije Milojević gradi uspešnu karijeru političara u Demokarskoj stranci Srbije. Nedavno je postao odbornik DSS-a, a takođe i vršilac dužnosti predsednika Opštinskog odbora DSS-a u Paraćinu.

Milojević nije želeo da govori pred kamerom, ali je rekao da je pominjanje njegovog imena u Beloj knjizi "sigurno neka greška" jer protiv njega, kako je rekao, nikada nije pokrenuta nijedna krivična prijava, a da je jednom osuđen zbog neplaćanja poreza.

Milojević je na jednoj sednici SO Paraćin izjavio da sve što mu se stavlja na teret potiče od lažnih prijava.

Milojević ima brojne nekretnine. On kaže da je sve zaradio poštenim radom jer se dugo bavi privatnim biznisom.

Međutim, još nije objavio svoju imovinsku kartu na opštinskom sajtu:

"Ne znam šta se vodi na mene, a šta ne, treba mi pomoć oko toga", kaže Bratislav Milojević, v. d. predsednika OO DSS-a u Paraćinu.

Izbor Milojevića izazvao je turbulencije i u lokalnom DSS-u. Da nije sporan, Milojević je pokazivao stojeći rame uz rame uz premijera Vojislava Koštunicu i ministra Velimira Ilića kad god su dolazili u Paraćin.

Oni koji ga ipak dobro poznaju, pojedini stari članovi DSS-a iz ovog grada odlučili su da napuste stranku.

Milojević je kao član Grupe građana Pokret za selo i grad ušao u lokalni parlament, a potom se ceo Pokret učlanio u DSS.

"Vođena je neka akcija, mi smo to kasnije saznali, da se ceo Pokret za selo i grad kolektivno učlani u DSS, Opštinski odbor o tome niko nije pitao. Mi smo shvatili da je to naređenje vrha stranke i da smo mi dužni da prihvatimo", kaže Milija Jevtić, član DSS-a.

Po čijoj preporuci i zbog čega je za čelnika DSS-a u Paraćinu imenovan čovek koga je policija označila kao vođu kriminalne grupe, B92 je pokušao da sazna od predsednika Okružnog odbora DSS-a Dragoslava Stevanovića, koji je ujedno i načelnik Pomoravskog okruga, ali on nije želeo da razgovara o tome.

Predsednik opštine Saša Paunović podseća da je u Srbiji praksa da ministri prilikom izbora, na primer, direktora škole ili načelnika policije u nekom gradu, za mišljenje pitaju čelnike lokalnih odbora svoje stranke:

"To otvara mogućnost da lice koje se pojavljuje u Beloj knjizi kao šef organizovane kriminalne grupe postavlja šefa policije u jednom gradu. To je za nas moralno i principijelno pitanje. Osim toga, DSS će preko poslanika u Skupštini Srbije imati značajnu ulogu prilikom izbora i reizbora javnih tužilaca kao i predsednika sudova u Srbiji", kaže Paunović.

Kao potvrdu za svoja strahovanja, Paunović navodi da je bivši ministar prosvete iz DSS-a imenovao na mesto direktora jedne srednje škole čoveka sa izborne liste Pokret za selo i grad, ali da je na intervenciju lokalne samouprave kasnije smenjen.

 

trans.gif
Politika - Najvažnije vesti utorak 4. septembar 2007.
trans.gif

07:17 -> 14:15 | izvor:B92, Beta


Komentari (73)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nestorijanac nestorijanac 14:47 04.09.2007

retoricko pitanje

" Da nismo mi ti bikovi u nekom nemuštom političkom jeziku na koje dolazi 90 evra po glavi..."
Vi, kao da ste vec dali odgovor na pitanje koje postavljate ?
Valjda se " prave mutavi" upravo bikovi (predpostavljam da ovde podrazumevate, krave i telad) ? Zbog tih 90 evra po glavi. Da glava nastavi da bude mutava....
Queeria Queeria 14:52 04.09.2007

Re: retoricko pitanje

Pa to se baš isplati... Ja se inače dajem za 50 evra... Jeeee povišica :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:03 04.09.2007

Re: retoricko pitanje

Queeria
Pa to se baš isplati... Ja se inače dajem za 50 evra... Jeeee povišica :)

Eto tebi profita..o)))
dragan7557 dragan7557 14:56 04.09.2007

Re: a Dinkića preskočiste

Zaboravili ste "nobelovca" High Lord of destruction M.Dinkić sa planom da se na piste na koje sleću investicije (izjava predohodnika) ukinu aerodromske takse i stranim investitorima KONAČNO POČNE PLAĆATI SLETANJE čitaj dolazak u Srbiju. Ova ekonomska mudrost je po posledicama ista kao i u bankarstvu produktu rečenog majstora.
Bilo nekad Bilo nekad 15:03 04.09.2007

.

A o cemu bi to trebalo da govori ministar poljoprivrede?
dragan7557 dragan7557 15:18 04.09.2007

Re: .

A o cemu bi to trebalo da govori ministar poljoprivrede?


Pa, ne treba da govori već da : planira ,usmerava , rukovodi, stvara okvire za razvoj poljoprivrede.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:22 04.09.2007

Drago, ja

se izvinjavam što nisam pratila na času, ali o kakvim hektarima, bikovima i evrima se radi?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:35 04.09.2007

Re: Drago, ja

Jelica Greganović
se izvinjavam što nisam pratila na času, ali o kakvim hektarima, bikovima i evrima se radi?

Ma radi se Jelice o devedeset evra po biku..o))) Ministar je podneo izveštaj i istakao kao naročit uspeh to da je dao 90 evra po biku. To je ok ali je i vrlo znakovito..o)))
Krave se ne pominju. To u mačo civilizaciji nije bitno mada se bikovi ne muzu...o)))
U matici je moja Jelice moguće ostati normalan jedino ako gledaš humornu stranu iako cela stvar nije niti malo smešna...
Bilo nekad Bilo nekad 15:40 04.09.2007

Re: Drago, ja

Drago Kovacevic

Jelica Greganovićse izvinjavam što nisam pratila na času, ali o kakvim hektarima, bikovima i evrima se radi?Ma radi se Jelice o devedeset evra po biku..o))) Ministar je podneo izveštaj i istakao kao naročit uspeh to da je dao 90 evra po biku. To je ok ali je i vrlo znakovito..o)))Krave se ne pominju. To u mačo civilizaciji nije bitno mada se bikovi ne muzu...o)))U matici je moja Jelice moguće ostati normalan jedino ako gledaš humornu stranu iako cela stvar nije niti malo smešna...


Drago, onome ko se bavi poljoprivredom to jeste vazno i nije nimalo smesno. Ministar poljoprivrede bi stoga i trebalo da radi upravo takve stvari.

Jelica Greganović Jelica Greganović 15:46 04.09.2007

Ministar je

kupovao bikove? Sebi il' državi? Od koga? Nije skupo, da i mi kupimo jato-dva bikova, pa da imamo...da ih pohujemo, sukcesivno.
Da...bikovi ne mogu da se muzu, ali mogu da muzu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:50 04.09.2007

Re: Drago, ja

Bilo nekad
Drago Kovacevic

Jelica Greganovićse izvinjavam što nisam pratila na času, ali o kakvim hektarima, bikovima i evrima se radi?Ma radi se Jelice o devedeset evra po biku..o))) Ministar je podneo izveštaj i istakao kao naročit uspeh to da je dao 90 evra po biku. To je ok ali je i vrlo znakovito..o)))Krave se ne pominju. To u mačo civilizaciji nije bitno mada se bikovi ne muzu...o)))U matici je moja Jelice moguće ostati normalan jedino ako gledaš humornu stranu iako cela stvar nije niti malo smešna...


Drago, onome ko se bavi poljoprivredom to jeste vazno i nije nimalo smesno. Ministar poljoprivrede bi stoga i trebalo da radi upravo takve stvari.


Tačno. Ne sporim.
No ja ne govorim o poljoprivredi....o)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:52 04.09.2007

Re: Ministar je

Jelica Greganović
kupovao bikove? Sebi il' državi? Od koga? Nije skupo, da i mi kupimo jato-dva bikova, pa da imamo...da ih pohujemo, sukcesivno.
Da...bikovi ne mogu da se muzu, ali mogu da muzu.

Genijalno Jelice....podstaknut ovim - Bikovi ne mogu da se muzu, ali mogu da muzu - proširio sam uvodni post...
pozz
dragan7557 dragan7557 18:28 04.09.2007

Re: Drago, ja

Ministar je podneo izveštaj i istakao kao naročit uspeh to da je dao 90 evra po biku. To je ok ali je i vrlo znakovito..o)))


Holandska berza danas 4 septembar 2007

bikovi < 650 kg. € 2,63 do 2,93 po kilogramu
bikovi > 650 kg € 2,23 do 2,48 po kilogramu
Na drugim berzama je skoro isto te ispada da je ministar plaćao rojalnu cenu za ovu stoku.
Kravama je cena nešto niža.

Za plaćenu ministarsku cenu € 90 po biku ???? može se kupiti u EU ČITAVO NAZIME OD 30 tak kilograma.
Zato bravo ministru jer je lepo ućario na seljacima.BOLJE UMETI NEGO IMATI kaže narod a ministar shvatio poruku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:36 04.09.2007

Re: Drago, ja

Drago, onome ko se bavi poljoprivredom to jeste vazno i nije nimalo smesno. Ministar poljoprivrede bi stoga i trebalo da radi upravo takve stvari.

Bile nekad, ovaj blog koliko vidim i nema poljoprivredu za osnovnu temu a ti to tako shvatas. Pa dobro, ako ces o tome, ovaj ministar veze sa poljoprivredom nema. Znam o cemu govorim, veruj mi. Tako se to desava kad postoji ekipa kojoj je bitno "da budu u igri", "da se nadju u kombinaciji", "da ucestvuju u podeli", nezavisno od trenutne uloge "bice bolje drugi put". Tu su taj veseli Milosavljevic, tu je i Vlahovic i Djelic nazalost. O drugima , ne bih zato sto se od njih to i ocekuje. Ovi su kao imali neki kredibilitet. Sad se vidi lazan.
To sa tih sto evra po hektaru je glupost, a 90 "po biku" je nacin da se mazne lova, ali ne da seljaci tu lovu dobiju.
O ovome mozemo na nekom eventualnom blogu kome selo i poljoprivreda budu tema.
A posto me brisu na ovom blogu, (b92) da ne pisem vise, mozda je to zaludan posao:)))
Bilo nekad Bilo nekad 08:49 05.09.2007

Re: Drago, ja

Radi se samo o subvencijama koje drzava daje seljacima, a ne o nekakvom otkupu od seljaka.

Drzava je pocela da na ovaj nacin subvencionise poljoprivrednu proizvodnju i to je dobro. Drago i to zeli da ubaci kao nesto negativno u svoj mali cirkus. No, od Draga covek i ne moze da ocejuje nista bolje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:04 05.09.2007

Re: Drago, ja

Bilo nekad
Radi se samo o subvencijama koje drzava daje seljacima, a ne o nekakvom otkupu od seljaka.

Drzava je pocela da na ovaj nacin subvencionise poljoprivrednu proizvodnju i to je dobro. Drago i to zeli da ubaci kao nesto negativno u svoj mali cirkus. No, od Draga covek i ne moze da ocejuje nista bolje.

Evo, Bilo nekad, priznajem da su to subvencije...o)))
No prosto na retoričkoj ravni lepše bi zvučalo - sto evra po hektaru, sto evra po biku-o)))
Ali, nisu predmet posta subvencije nego tendencija pretvaranja građana u bikove i volove...


nestorijanac nestorijanac 09:33 05.09.2007

Re: Drago, ja

Ali, nisu predmet posta subvencije nego tendencija pretvaranja građana u bikove i volove...

Na retorickoj ravni bi mozda jos lepse zvucalo da je predmet Vaseg posta - tendencija pretvaranja bikova i volova u gradjane ?
Atomski mrav Atomski mrav 09:51 05.09.2007

Re: Drago, ja

Jeste, u pitanju su subvencije... nisam poljoprivrednik, ali mi se čini da predstavljaju mizeriju. A ministar je bruka, sam je izjavio da je hteo drugo ministarstvo ali... poljoprivreda, obrazovanje, socijalna zaštita su ministarstva koja se dele na kraju, za njih se niko ne otima. No, post jeste prilično neozbiljan, u pokušaju da bude duhovit. Ima mesta za mnogo ozbiljniju kritiku ovog i ostalih ministara...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:21 05.09.2007

Re: Drago, ja

nestorijanac
Ali, nisu predmet posta subvencije nego tendencija pretvaranja građana u bikove i volove...

Na retorickoj ravni bi mozda jos lepse zvucalo da je predmet Vaseg posta - tendencija pretvaranja bikova i volova u gradjane ?

Nismo mi te sreće. za to Vlada nikada ne bi dala ni feninga..o)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:23 05.09.2007

Re: Drago, ja

Atomski mrav
Jeste, u pitanju su subvencije... nisam poljoprivrednik, ali mi se čini da predstavljaju mizeriju. A ministar je bruka, sam je izjavio da je hteo drugo ministarstvo ali... poljoprivreda, obrazovanje, socijalna zaštita su ministarstva koja se dele na kraju, za njih se niko ne otima. No, post jeste prilično neozbiljan, u pokušaju da bude duhovit. Ima mesta za mnogo ozbiljniju kritiku ovog i ostalih ministara...

Ima Atomski..slažem se..Izvoli...
nestorijanac nestorijanac 10:25 05.09.2007

Re: Drago, ja

Da, ali postoje EU fondovi koji su samo za to predvidjeni. Udjes kao bik ili vo, uzmes lovu, izadjes kao gradjanin (ali, ne gledas se u ogledalo). Prosto - 1,2,3 i gotovo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:30 05.09.2007

Re: Drago, ja

nestorijanac
Da, ali postoje EU fondovi koji su samo za to predvidjeni. Udjes kao bik ili vo, uzmes lovu, izadjes kao gradjanin (ali, ne gledas se u ogledalo). Prosto - 1,2,3 i gotovo.

Ha...ali treba ispuniti uslove da se dođe do tih fondova...
Što kaže Velja - šta će nam EU ako izgubimo Kosovo...
Ne vole ovi naši upravljači baš EU fondove...tamo se utrošak sredstava kontroliše, mora sve biti transparentno, ide teže sa provizijama...
nestorijanac nestorijanac 10:35 05.09.2007

Re: Drago, ja

Ha...ali treba ispuniti uslove da se dođe do tih fondova...

Pa, mozda je prvi i najglavniji uslov da se bude bik ili vo ? U tom smislu, "upravljaci" Srbije (kao i oni sto su ih ucinili upravljacima) vec ispunjavaju te uslove. Kontrola, transparentnost, provizije...., tu dodju kao "cherry on the top".
dragan7557 dragan7557 12:55 05.09.2007

Re: Drago, ja

Bilo nekad
Radi se samo o subvencijama koje drzava daje seljacima, a ne o nekakvom otkupu od seljaka.

Drzava je pocela da na ovaj nacin subvencionise poljoprivrednu proizvodnju i to je dobro. Drago i to zeli da ubaci kao nesto negativno u svoj mali cirkus. No, od Draga covek i ne moze da ocejuje nista bolje.


FAQ
A ako je tako (u šta ne sumnjam) KADA ĆE I KO POČETI DA SUBVENCIONIRA SIROTINJU ILI PENZIONERE DOLE NAVEDENE. Ili je snazi važeći Zakon o Snalaženju.Ako je,kad' je usvojen?

U čiji resor spada subvencioniranje sirotinje???

Od kada su bikovi preči od homo sapiens Srbianus. Pred zakonom smo svi isti.

Kada počinje primena "narod je stoka" 1. srpskog ustavotvoritelja? Kod 1. og. izostavljeno jer znači ova goveda.Uvreda manjine.

Ja kao građanin tražim subvenciju i menjam status u bika.

Svi građani koji 'oće da se udrže u organizaciju Bik subvencija da se prijave i registruju jer samo registrovani bikovi imaju subvenciju.

Ovakva podela na subvecionirane i ostale izaziva nezadovoljstvo većinskog stanovništva Srbije.

Jel' postoji mogućnost dvostrukog statusa bika i građanina kako bi se dobile dve subvencije?

Na kom sajtu se nalazi Zakon o Snalaženju.
dragan7557 dragan7557 13:13 05.09.2007

Re: Drago, ja

Krave se ne pominju.


I ne treba. Krave su Svete životinje i spadaju u nadležnost drugog ministarstva. Svak' ima svoj zadatak.
Atomski mrav Atomski mrav 16:08 05.09.2007

Re: Drago, ja

Može, može, al' ne za džabe :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 05.09.2007

Re: Drago, ja

Bilo nekad
Radi se samo o subvencijama koje drzava daje seljacima, a ne o nekakvom otkupu od seljaka.Drzava je pocela da na ovaj nacin subvencionise poljoprivrednu proizvodnju i to je dobro. Drago i to zeli da ubaci kao nesto negativno u svoj mali cirkus. No, od Draga covek i ne moze da ocejuje nista bolje.

nije tacno to sto tvrdis. Gadjaj ti Draga na drugu foru, pusti seljake. Il se informisi.
Slobodan Mihajlovic Slobodan Mihajlovic 21:51 05.09.2007

Re: Drago, ja

Bilo nekad
Radi se samo o subvencijama koje drzava daje seljacima, a ne o nekakvom otkupu od seljaka.

Drzava je pocela da na ovaj nacin subvencionise poljoprivrednu proizvodnju i to je dobro. Drago i to zeli da ubaci kao nesto negativno u svoj mali cirkus. No, od Draga covek i ne moze da ocejuje nista bolje.


Nije dobro da drzava subvencionise proizvodnju.

Umesto da u jednom selu ljudi drze govece zato sto:

- Mile je proizvodi sir i/ili kajmak pa prodaje i zivi od toga
- Pera prodaje mleko i zivi od toga
- Zika prodaje grla mesarima i zivi od toga
a ostali poljoprivrednici u selu se rasporede na gajenje drugih zivotinja - svinja, pilica, nojeva, kalifornijskih glista... i svi zive srecno i zadovoljno

desice se sledece:

- svi ce nabaviti po par teladi i podmititi lokalnog sluzbenika sa po 10E po grlu da ta telad proglasi za bikove kapitalce, i drzava isplati svima u selu po 90E
- posle nekog vremena videce da ta goveda traze sve vise i vise hrane, i zelece da ih prodaju
- posto sada i svi seljaci iz okolnih sela resili da imaju bar po nekog bika, nece imati nikome da prodaju
- pojavice se nakupci iz susednih balkanskih zemalja i ponuditi im samo 1E/kg jer je konkurencjia ogromna i cena pada
- seljaci ce odbiti tu "ponizavajucu" ponudu reci da je drzava kriva sto je cena bikova pala, blokirati puteve po Srbiji i traziti od Ministra da garantuje drzavni otkup po "realnoj evropskoj" ceni od 2E
- Ministar ce popustiti pod pritiskom i opet dati nase pare (nas poreskih obveznika) za otkup zivotinja koje ce kasnije opet hraniti od nasih para dok ne skoncaju prirodnom smrcu

(a inace necemo moci ni da ih izvezemo nigde jer ce Evropa uvesti visoke carine na robu koja ima damping cenu jer je subvesubvencionisana od strane drzave)

Zakljucak -
1. nece biti resen problem vlasnika bikova nego ce se njihov polozaj jos vise pogorsati
2. ti bikovi ce nas na kraju kostati 10x vise nego da je svakom gradjaninu drzava odmah poklonila na ruke 90E bez ikakvog uslovljavanja koje zivotinje sme da gaji

Boris_Treci Boris_Treci 15:23 04.09.2007

Zna se ko je mutav!

Narod! Uvek bio, uvek ostao. Nedotupna masa.
A masa se lako da oblikovati. I neka - zelim Voji, Velji-Selji, Njocicu,Tadicu i ostalima dug zivot u politici Srbije. Jer bolje nismo ni zasluzili!
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:56 04.09.2007

To je

Hamilkar Barka, otac počivšeg Kartaginjanina, Hanibala Barke, rekao sažeto:

"Ignorantia et arogantia."
Boris_Treci Boris_Treci 16:10 04.09.2007

Re: To je

Hamilkar, Hanibal i Hazdrubal - jedna od najzanimljivijih porodica ever!
A misao mu je na mestu i cca 2.5 tisuca godina kasnije...samo mi nije jasno sta se ljudi i dalje iscudjavaju? Unum et idem - nista novo se nije desilo u zadnjih nedelju dana!
Atomski mrav Atomski mrav 08:08 05.09.2007

Re: To je

Jelice, jel' ti to hoćeš da kažeš da su Kartaginjani (Feničani) govorili latinski? :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:39 05.09.2007

Ne, ali

na latinskom sam našla tu rečenicu, u okviru govora Hamilkarovog, feničanskim "poslanicima". A i kako je sentenciozna, a sentence su mahom na latinskom, eto...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:43 05.09.2007

Re: Ne, ali

Jelica Greganović
na latinskom sam našla tu rečenicu, u okviru govora Hamilkarovog, feničanskim "poslanicima". A i kako je sentenciozna, a sentence su mahom na latinskom, eto...

Jelice...
Hanibal i Hamilkar su više preferirali slonove...0)))
I da ih ne zeznuše guske, ko zna kako bi danas izgledao svet i njegova istorija...0)))
Ovnove i bikove su voleli Asirci...
Atomski mrav Atomski mrav 09:48 05.09.2007

Re: Ne, ali

Eh, ako su Rimljani ti koji su "zabeležili" tu čuvenu sentenciju, ko zna da li je g. Barka zaista to rekao... s obzirom na to da pobednici pišu istoriju (gledao sam neku emisiju Terija Gilijama o varvarima, koliko su ih rimski istoričari ocrnili i predstavili u pogrešnom svetlu opisujući ih kao divljake a zanemarujući njihova dostignuća u nauci i kulturi) i s obzirom da su Rimljani toliko mrzeli Kartaginu da su je uništili (kamen po kamen), zatrpali zemljom koju su zasolili tako da na njoj ništa ne može da rađa i prokleli sve koji narednih 100 godina budu živeli na tom mestu, ko zna šta se sve krije iza te sentencije :)
nestorijanac nestorijanac 09:52 05.09.2007

Re: Ne, ali

Mozda se krije ova sentencija (doduse, ona je stigla nesto kasnije)...

" Indulgentiam, absolutionem et remissionem omnium peccatorum vestrorum, spatium verae et fructuosae poenitentiæ, cor semper penitens, et emendationem vitae, gratiam et consolationem Sancti Spiritus; et finalem perseverantiam in bonis operibus tribuat vobis omnipotens et misericors Dominus."
Atomski mrav Atomski mrav 09:53 05.09.2007

Re: Ne, ali

Nestorijanac, slabo divanim latinski, pa ako može prevod za nas sa jeftinijim ulaznicama... :=)
nestorijanac nestorijanac 09:55 05.09.2007

Re: Ne, ali

Skraceno - Papa je Bog (i batina)....
Atomski mrav Atomski mrav 10:21 05.09.2007

Re: Ne, ali

Ma izeš ti taj latinski kad prevod kilometarske rečenice stane u jednu prostu rečenicu na srpskom :)
Taska Dana Taska Dana 16:29 04.09.2007

Pa to je vest!

Jedan mulac 90 evra !
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:31 04.09.2007

Re: Pa to je vest!

Taska Dana
Jedan mulac 90 evra !

o)))
Nisu ni evri što su nekoć bili...o))
Taska Dana Taska Dana 16:39 04.09.2007

Re: Pa to je vest!

Nisu evri sto su nekoc bili....AVAJ!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:41 04.09.2007

90 E - malo, brate, malo!

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:43 04.09.2007

Re: Pa to je vest!

Taska Dana
Nisu evri sto su nekoc bili....AVAJ!

Izgleda da se ivde traže evri...Avaj..o))
Dobra saradnja vlade i SANU
4. septembar 2007. | 15:50 | Izvor: Beta
Beograd -- Vojislav Koštunica upoznao je delegaciju SANU s tokom novog pregovaračkog procesa o statusu Kosova.

Premijer je ocenio posebno važnim to što SANU podržava državnu politiku za rešavanje budućeg uređenja Kosova i Metohije i naglasio da je Srbija zahvaljujući zajedničkoj principijelnoj politici sa Rusijom uspela da trajno spreči Savet bezbednosti UN usvoji novu rezoluciju koja bi poslužila kao osnov za proglašenje nezavisnosti Pokrajine.

Predstavnici SANU koju je predvodio predsednik SANU Nikola Hajdin zatražili su podršku za što brže usvajanje zakona o SANU i upoznali su predsednika vlade o značaju tog zakona, navodi se u saopštenju.

* Komentari: 0
* Hronološki
* Preporučeni
* Pošalji
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:44 04.09.2007

Re: 90 E - malo, brate, malo!

Nebojša Milenković

Bikovi koji sede...o)))
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:48 04.09.2007

nekad sede - a nekad i:



p.s.
drago, u poverenju uveo sam (a)d(s)sl
tako da ste gotovi kad krenem sa slikama
adam weisphaut adam weisphaut 16:51 04.09.2007

Re: nekad sede - a nekad i:

Hm kad smo kod slika,bikova, vlade i koride. Evo ga premijer u akciji

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:52 04.09.2007

Re: nekad sede - a nekad i:

Nebojša Milenković


p.s.
drago, u poverenju uveo sam (a)d(s)sl
tako da ste gotovi kad krenem sa slikama

Samo šibaj...o)))
P.S. Ministar ne reče kolika je premija na rog i na bod...o)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:54 04.09.2007

Re: nekad sede - a nekad i:

adam weisphaut
Hm kad smo kod slika,bikova, vlade i koride. Evo ga premijer u akciji


Rogata kornjača, okrenuta prema istoku....o))
dragan7557 dragan7557 18:54 04.09.2007

Re: 90 E - malo, brate, malo!

Šta je bre, malo!!!, jes'il ti ministar il' on.Vama je uvek malo,kol'ko godj da vam čo'ek da. Znaš li ti kol'ki je ministarski devedeset evra?

To su PARE BRE MOJ BRAJKO, PARE dobiješ bon a pare sigurne u minstrovom džepu na poček.

Neće valjda ministar da razbacuje narodne pare,nije to iz njegovog džepa pa da daje kol'ko ko 'oće.Zna se tol'ko je i gotovo.U ostalom marva je marva oće i da pojede a izdržavanje skupo.Nema se više,ne može se,pa i ministar je čo'ek zna i on da trguje.
adam weisphaut adam weisphaut 18:54 04.09.2007

Re: nekad sede - a nekad i:

Ministar Ilic na konferenciji za novinare posvecenoj kocsijama
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:27 04.09.2007

Ja

uvek navijam za bikove...
nikson nikson 20:31 04.09.2007

Re: Ja

hehe, jelice, imas pravo... samo sto se tu nekad ne zna ko su bikovi
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:23 04.09.2007

Re: Ja

sam Bik :))) kao ovaj pod balkonom, a ovi okačeni o balkon su mentoli.

Taska Dana Taska Dana 16:55 04.09.2007

Ajojoj!!!

samo da ne podignu rep!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:59 04.09.2007

Re: Ajojoj!!!

Taska Dana
samo da ne podignu rep!

Ma podigli su ga...i dali pod koncesiju..o)))
dragan7557 dragan7557 19:02 04.09.2007

Re: Ajojoj!!!


Ma podigli su ga...i dali pod koncesiju..o)))


A šta bi ti da daju džabe?!
Taska Dana Taska Dana 19:34 04.09.2007

Re: Ajojoj!!!



A šta bi ti da daju džabe?!

:))) A gde si ti cuo da je neko spominjao pare???:)))
dragan7557 dragan7557 20:57 04.09.2007

Re: Ajojoj!!!

Taska Dana


A šta bi ti da daju džabe?!

:))) A gde si ti cuo da je neko spominjao pare???:)))

Taska Dana


A šta bi ti da daju džabe?!

:))) A gde si ti cuo da je neko spominjao pare???:)))


A gde ti ču za besplatne koncesije???
Taska Dana Taska Dana 17:09 04.09.2007

Zar ???

Tako brzo.......:) Dal su naivni, il su pohotni...il primorani....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:12 04.09.2007

Re: Zar ???

Taska Dana
Tako brzo.......:) Dal su naivni, il su pohotni...il primorani....

Ništa od toga...Biće najpre da su koristoljubivi...o)))
milandez milandez 19:24 04.09.2007

Las Palmas

Od skora se, u zargonu, Jagodina zove - Las Palmas. Da li Drago "ima saznanja" da ce mozda, poput ovoga u Paracinu, poceti da kopni ladovina pod palmom?
Taska Dana Taska Dana 19:42 04.09.2007

Re: Las Palmas

Prica se da su palme u Jagodini napadnute od strane nekih insekata sluajno uvezenih sa Istoka....trule i opadaju im lisce.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:21 05.09.2007

Re: Las Palmas

milandez
Od skora se, u zargonu, Jagodina zove - Las Palmas. Da li Drago "ima saznanja" da ce mozda, poput ovoga u Paracinu, poceti da kopni ladovina pod palmom?

Ovoga u Paraćinu su se sinoć javno odrekli...Kažu nismo znali, ne čitamo "belu knjigu"..o))) Zamislite Jočića i Stojkovića koji ne znaju šta piše u beloj knjizi. A ona slika sa Veljom i Koštunicom, ljudi tako liče...o)))
A taman je sa Palmom činio duet snova...
dragan7557 dragan7557 11:13 05.09.2007

Re: Las Palmas

ona slika sa Veljom i Koštunicom, ljudi tako liče...o)))


Šta tu ima čudno? Narod kaže: s' kim si,onaki si.
nikson nikson 20:24 04.09.2007

!

"Čini mi se da će na predsedničkim izborima Koštunica imati dva kandidata - Nikolića i Tadića``-cedomir jovanovic
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=09&dd=02&nav_category=11&nav_id=261741



Istovremeno Koštunica odbija bilo kakav razgovor o podršci Tadiću, bilo kakav razgovor o izborima i kao da ima dva kandidata...Tadića i Nikolića....-drago kovacevic


Šta radi to naša politička klasa? Ko ovde koga zeza...Da nismo mi ti bikovi u nekom nemuštom političkom jeziku na koje dolazi 90 evra po glavi...-drago kovacevic


drago cini mi se da vam ne smeta politicka klasa...

inace, dobro je sto ste ovo izabrali za temu bloga, a uzrok svega je pobeda kostunice petog oktobra, nakon cega je mala stranka DSS pocela da prima svakog u svoje redove.

lose je sto se samo ovaj slucaj u paracinu spominje, kao da je u ostalim odborima DSS-a sve u redu. naravno ne sporim da u DSS-u ima korektnih i postenih ljudi, ali ako malo procesljate opstinske odbore videcete da ovaj slucaj u pracinu nikako nije jedinstven
dezelin dezelin 20:40 04.09.2007

Smenise ga vec

Smenise ga vec.
Malisa Malisa 22:00 04.09.2007

Sta radi minsitar poljoprivrede & Co ?

Neki ministri, navodno eksperti za poljoprivredu, trgovinu, energetiku i slično, neposredno pre nego što je Srbiju zapljusnuo talas poskupljenja, brzopleto izjaviše kako ne postoji nijedan opravdan razlog za poskupljenja i da će odgovarajući državni organi učiniti sve da do neopravdanih poskupljenja ne dodje. Ministar poljoprivrerde Slobodan Milosavljević, na primer, na najavljeno poskupljenje hleba odlučno odbija takvu mogućnost, jer je, kako reče, ovogodišnji rod pšenice više nego dovoljan da zadovolji domaće potrebe, zbog čega samouvereno tvrdi da poskupljenja hleba neće biti. S druge strane, asocijacije proizvodjača i trgovaca “ispaljuju” kontraargumente, optužujući aktuelnu vlast za promašaje u sferi ekonomske politike, posebno u oblasti poljoprivrede. U okviru tih argumenata posebno navode porast cena veštačkog djubriva, energenata, stočne hrane i drugih proizvoda, što im, uz postojeće otkupne cene, ne obezbedjuje ni prostu reprodukciju.

U vreme kada su zvaničnici pokušali da neuverljivim, često i demagoškim, izjavama umire javnost i smire strasti izmedju izvršne vlasti s jedne i neposrednih proizvodjača i trgovine s druge strane, cene su jednostavno “eksplodirale”. I kako to obično biva, kolateralna šteta te “eksplozije” u vidu poskupljenja hleba, mleka i mlečnih proizvoda, mesa, mesnih preradjevina, jestivog ulja, šećera, voća i povrća, bila je sirotinja, odnosno većinski deo srpskog stanovništva. Ni tu, medjutim nije kraj. Najavljuju se nova poskupljenja struje, ogrevnog drveta, uglja i, uopšte, svega što je običnom čoveku neophodno za puko preživljavanje. Opravdano se, s tim u vezi, postavlja pitanje: kako će masa ljudi, uglavnom penzionera i radnika sa niskim ili nikakvim primanjima, dočekati i preživeti predstojeću zimu? Jer, prema zvaničnim statističkim podacima, oko 400.000 penzionera prima jedva nešto više od sto evra a preko 200 hiljada jedva doseže do 6000 dinara mesečno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:22 05.09.2007

Re: !

nikson
"Čini mi se da će na predsedničkim izborima Koštunica imati dva kandidata - Nikolića i Tadića``-cedomir jovanovic
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=09&dd=02&nav_category=11&nav_id=261741



Istovremeno Koštunica odbija bilo kakav razgovor o podršci Tadiću, bilo kakav razgovor o izborima i kao da ima dva kandidata...Tadića i Nikolića....-drago kovacevic


Šta radi to naša politička klasa? Ko ovde koga zeza...Da nismo mi ti bikovi u nekom nemuštom političkom jeziku na koje dolazi 90 evra po glavi...-drago kovacevic


drago cini mi se da vam ne smeta politicka klasa...

inace, dobro je sto ste ovo izabrali za temu bloga, a uzrok svega je pobeda kostunice petog oktobra, nakon cega je mala stranka DSS pocela da prima svakog u svoje redove.

lose je sto se samo ovaj slucaj u paracinu spominje, kao da je u ostalim odborima DSS-a sve u redu. naravno ne sporim da u DSS-u ima korektnih i postenih ljudi, ali ako malo procesljate opstinske odbore videcete da ovaj slucaj u pracinu nikako nije jedinstven

Ma Niksone...Sve ovo sam napisao da bih slikao DSS u lepšim bojama...o)))
dragan7557 dragan7557 11:25 05.09.2007

Re: !

"Čini mi se da će na predsedničkim izborima Koštunica imati dva kandidata - Nikolića i Tadića``-cedomir jovanovic


Koštunica ima dva kandidata??? Vijislav Koštunica i Koštunica Vojislav njh dvojica na vlasti doživotno.
A kad se primeni dalekosežnost politike onda: i posle mene, JA !!!!!
dragan7557 dragan7557 11:34 05.09.2007

Re: !

inace, dobro je sto ste ovo izabrali za temu bloga, a uzrok svega je pobeda kostunice petog oktobra, nakon cega je mala stranka DSS pocela da prima svakog u svoje redove.


Nobles oblige. Il' kako se već piše.U prevodu: vlast obavezuje. Što nas je više to smo jači ili ti,OD VIŠKA NE BOLI GLAVA.
OVO ZADNJE JE NAKARADNA NARODNA TKZV. MUDROST.
dragan7557 dragan7557 11:46 05.09.2007

Re: Sta radi minsitar poljoprivrede & Co ?

oko 400.000 penzionera prima jedva nešto više od sto evra a preko 200 hiljada jedva doseže do 6000 dinara mesečno.


Računica je prosta : ovi penzineri koji imaju više od sto Evra da odma' kupe po jednog bika (ministarska cena)
€ 90.-
Bik= 600 kg.ima da jedu 600 dana po kilu mesa, a ostaće nešto para, oni drugi da kupe manje bikove ili alternativa
pozajmica,kredit, štednja,na poček, il' u crveno.

A stočari na pijocama da se drže ministrove cene i da ne zakeraju mnogo.
zarkov zarkov 00:14 05.09.2007

za one koji jos nisu culi

Da nismo mi ti bikovi u nekom nemuštom političkom jeziku na koje dolazi 90 evra po glavi...


vic aktuelan u vreme Dejtona, kako je Misko javio zeni rezultat: "Ja sam zemlju rasprod'o, a ti vidi sta ces sa stokom."

izgleda da neki jos nisu culi ili se zaboravilo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana