Mrzi me - učini me slavnim!

Queeria RSS / 05.09.2007. u 23:47

Piše: Boban Stojanović  

15.912.jpg

Sestre slatke i braćo rođena, već duže vreme imam potrebu da napišem jedan malograđanski blog, onako baš ogovarački, da popljujem sve redom (onako na Queeria način), al’ šta ćeš toliko mi dušica meka, sve ko pamuk & paperje.
No, nešto se ovih dana, kao i na ovo naše Kosovo, osuše se strvinari na mene, manje se plašim zemljotresa nego najrođenijih.
PS. Ovo je blog za uz kafu, kesu za farbanje kose, lak za nokte i neke gricklaice, pa izvolte, čujte moju muku...

Imao sam profesoricu srpskog u srednjoj školi, divna žena znala da podeli i po dvadeset kečeva na pismenom jer je 70% radova počinjalo istom rečenicom: Sedim u sobi i razmišljam... Eventualne razlike su bile da li je to popodne kišno ili nije.
No, ja zaista sedim u sobi i razmišljam: šta sam ja, ovako malen Bogu skrivio, te sam sve ko tele na vatrometini, vetrovi šibaju a ja ni napred ni nazad samo mučem?
I znate šta – ukapiram!
Majke mi, da crknem ako nije tako.
Ukapiram da je u pitanju ljubomora!!!
Što bi rekla Seka Aleksić: Ljudi ovde ne mogu da ti oproste uspeh. Isto rekle i Indira i Verica Rakočević – gola istina znači!

No, da se vratim na sebe.
I svoju muku.
Dakle, pitam ja sebe: a što da budu ljubomorni, nit’ imam šta god od D&G, nit se obuvam u Cesare Paciotti, nit’vozim Hummer, nit’kosu perem Evian vodom k’o Madonna devedesetih...

Ok, ima nekih stvari.
Stan mi je full super gajba, moj je.
Dečko mi je sladak k’o bombona.
Seksulani život (tako važan za nas surovo iskrene), više nego izdašan – radim šta ’oću, sa kim ’oću i koliko ’oću...Ako vas još nešto zanima možete das mi pišete na bobanqueeria@gmail.com, imam i one fotke (umetničke), imam i video snimke.
Pored dečka imam i mačku, potpuni chique + pali se na Peđicu, imam i tri papagaja, gomilu cveća (raritetnog i saksijskog), imam posao koji mi pruža priliku da putujem i družim se sa Jasminom Tešanović...ma milina...
Mislim da tu škripi – biti srećan peder u Srbiji?
Majke ti, ne mož’biti.
Ima sva ta paćenička strana, a ja nekako sa rečima sam Ok, nemam tu frku, ja sam GAY, ja sam dakle -veseo, vedar, šaren, nasmejan....može da me porazi samo ljudska glupost, strah mi uteruju mržnja i rat, na ostalo sam imun.
Imun sam na intelektualna izdrkavanja, na so called intelektualce i visokomoralne vlasnike etičkih principa.
Imun sam nacije, narode, velikosrpske pretenzije i vojnu snagu (bole me dal’ ima ko da nas brani, ja se ne zadevam ni sa kim), na crkve, vere, religije i sekte....
Imun sam zavidne, nezadovoljne, nedojebane, neostvarene, neafirmisane...
Posebno sam imun na one koji svoj ego hrane tako što druge dovedu na ivicu ludila, pa se onda žale kako su ovi prvi nasilni&agresvni....
Ipak, nisam imun na one koji mi diraju u slobodu, posebno onu koju sam teško osvojio...
Tu sam već netolerantan.
Sorry, ja sam antimilitarsita, nisam gandijevac (iako je Gandi cool), tako da ću se svim sredstvima i na sve načine boriti da sačuvam ono što sam stekao.
Jezik koji gradim sa svojim prijateljima, sitne nežnosti i notesi sa plišanim srcima, školjke i pužiće, fotografije, različita emotivna nasleđa i antifašizam, ma sve to tako zgurano u jedna koš, e to ne dam!
Nedavno sam se svojoj drugarici iz Bosne, žalio kako su mi pukle jedine patike koje imam, ona mi kaže: Ćut, bolan nisi bio izbjeglica. Ja sam od sih pobegla al’sam sebe sačuvala, da budem svoja!
Imam i jednog druga, emigrant u Španiji, došao iz Irana, nema ništa u životu, a bavi se aktivizmom, pomaže emigrantima iz Afrike, samo da sačuva slobodu...
Sedeći tako u fotelji sa početka priče, dolazim do zaključka koji me plaši – da mi se sputava i oduzima sloboda!
Ne mogu ja to, da dan i život sklapam od hiljadu pravila, dosta mi je što pazim na ulici i vodim računa da platim u prodavnici, ne treba mi više od toga.
Ne mogu da razmišljam o svakoj reči, jer je možda nepristojna, da li ću reći dupe, pa da se neko sablasni, u zemlji koja je počinila genocid.
Ne mogu da razmišljam da li je vatanje sa apsolutnim neznancem u nekom haustoru grešnije od ubistva u tom istom prostoru.
Ne mogu da razmišljam da li je biti narkoman, prostituka ili peder manje legitmno od biti Srbin, ma ne zanima me.
Jedino što me zanima je da živim svoju slobodu, da govorim o faktorima koji je pritiskaju i ne dozvolim nikome - pa ni onima koji mi se čine bliskim - da je diraju.
Svaka je sloboda teško osvojiva, a oni koji je ne osvoje gledaju kako da je otmu onima kojima to pođe za rukom.
Zato kažem dušanima: Iš od mene đavoli, ne kvart’e mi sreću!
I da znate još nešto, što me više mrzite učinićete me više slavnim!

Sve vas ljubi i grli,
Vaš Boban

Atačmenti

  • 15.jpg / 79.34 / KB image/jpeg

Tagovi



Komentari (278)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vucko vucko 20:36 06.09.2007

Dragi gledaoci

Važno je učestvovati :)
patriot patriot 20:49 06.09.2007

Sto ste bre tako navalentni?

Boki ili Bobane, kako ti milije, a sto si prijatelju tako uporan da ubedis sebe i druge da si ti normalan, a da su svi ostali nenormalni? Nego, jel verujes ti u demokratiju? Znas, demokratija ti je vladavina naroda koja se manifestuje kroz donosenje odluka na principu proste vecine. E sada ako idemo tom logikom, ogromna vecina populacije veruje da su pederi i lezbejke bolesni ljudi. Nedavno je i medicinski dokazano da se sklonosti ka istom polu javljaju najcesce kod drugog deteta ukoliko je istog pola kao prethodno dete usled reakcije zenskog organizma na plod pola koji je vec nosila te ona (trudnica) pocne pojacano luciti testosteron ili estrogen zavisno od pola ploda koji nosi i tako dalje, shatio si poentu. Ukratko Boki, mani me se vise sa tom politikom zamene teza i prekini da nam objasnjavas kako ste samo vi pederi i lezbejke normalni, dok su svi ostali u velikoj zabludi pa im je potreban mesija u vidu Bobana da ih prosvetli...
Demokratska vecina je odlucila da vi niste normalni. Medicina je odlucila da ste bolesni.

Jednom recju vi ste bolesni nenormalno.

I ne ubedjuj nas u suprotno.

I ne napadaj druge koji ne misle kao ti!

Propagiras slobodu misljenja, a toliko si iskljuciv za neistomisljenike kao da te je Staljin pravio.

Ovime bih zavrsio svoje komentare uz iskreno izvinjenje svima koje sam uvredio, Kralju Markovicu nastavicemo nasu diskusiju kada naidje odgovarajuca tema, nije uljudno uplitati filozofsko-istorijske rasprave u diskusiju koja je postavljena od strane grupacije koja verovatno ne raspolaze slicnim interesovanjima niti obrazovnim kapacitetima da je razume.
nestorijanac nestorijanac 20:57 06.09.2007

Re: Sto ste bre tako navalentni?

Mislite da gospodin Kralj Markovic raspolaze "filozofsko-istorijskim interesovanjima i obrazovnim kapacitetima" ?
kum kum 21:00 06.09.2007

Re: Sto ste bre tako navalentni?

Sto ste bre tako navalentni? #Link Replika: 1Boki ili Bobane, kako ti milije, a sto si prijatelju tako uporan da ubedis sebe i druge da si ti normalan, a da su svi ostali nenormalni? Nego, jel verujes ti u demokratiju? Znas, demokratija ti je vladavina naroda koja se manifestuje kroz donosenje odluka na principu proste vecine. E sada ako idemo tom logikom, ogromna vecina populacije veruje da su pederi i lezbejke bolesni ljudi. Nedavno je i medicinski dokazano da se sklonosti ka istom polu javljaju najcesce kod drugog deteta ukoliko je istog pola kao prethodno dete usled reakcije zenskog organizma na plod pola koji je vec nosila te ona (trudnica) pocne pojacano luciti testosteron ili estrogen zavisno od pola ploda koji nosi i tako dalje, shatio si poentu. Ukratko Boki, mani me se vise sa tom politikom zamene teza i prekini da nam objasnjavas kako ste samo vi pederi i lezbejke normalni, dok su svi ostali u velikoj zabludi pa im je potreban mesija u vidu Bobana da ih prosvetli...
Demokratska vecina je odlucila da vi niste normalni. Medicina je odlucila da ste bolesni.

Jednom recju vi ste bolesni nenormalno.

I ne ubedjuj nas u suprotno.

I ne napadaj druge koji ne misle kao ti!

Propagiras slobodu misljenja, a toliko si iskljuciv za neistomisljenike kao da te je Staljin pravio.

Ovime bih zavrsio svoje komentare uz iskreno izvinjenje svima koje sam uvredio, Kralju Markovicu nastavicemo nasu diskusiju kada naidje odgovarajuca tema, nije uljudno uplitati filozofsko-istorijske rasprave u diskusiju koja je postavljena od strane grupacije koja verovatno ne raspolaze slicnim interesovanjima niti obrazovnim kapacitetima da je razume.


Potpisujem.
darmar darmar 21:00 06.09.2007

Re: Sto ste bre tako navalentni?

patriot
... nastavicemo nasu diskusiju kada naidje odgovarajuca tema, nije uljudno uplitati filozofsko-istorijske rasprave u diskusiju koja je postavljena od strane grupacije koja verovatno ne raspolaze slicnim interesovanjima niti obrazovnim kapacitetima da je razume.

uuuuuu... aj, za uvrede još i nekako, al' sad ispade da smo i neobrazovani! Šta reći...
Queeria Queeria 21:00 06.09.2007

Re: Sto ste bre tako navalentni?

A mi smatramo da smo normalni i ta većina koja se s nama ne slažu - može da nas poljubi u dupe :))

Pedja
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 21:06 06.09.2007

Re: Sto ste bre tako navalentni?

patriot
Medicina je odlucila da ste bolesni.


Možda u srednjem veku...
kum kum 21:06 06.09.2007

Re: Sto ste bre tako navalentni?

A mi smatramo da smo normalni i ta većina koja se s nama ne slažu - može da nas poljubi u dupe :))

Pedja

Krajnje demokratski i nadasve kulturno i civilizovano. Sto kaze patriot-klasicna zamena teza.
Queeria Queeria 21:10 06.09.2007

Re: Sto ste bre tako navalentni?

Aha, ti si od onih koji smatraju demokratskom tekovinom i kulturom nekoga nazvati bolesnim i nenormalnim?
darmar darmar 21:18 06.09.2007

Re: Sto ste bre tako navalentni?

kum
A mi smatramo da smo normalni i ta većina koja se s nama ne slažu - može da nas poljubi u dupe :))PedjaKrajnje demokratski i nadasve kulturno i civilizovano. Sto kaze patriot-klasicna zamena teza.

pa na onakve komentare upućene jednom delu ovog društva koje nazivate civilizacijskim, a u koju nikako da smestite različite od sebe, ne možete ni očekivati da vam se bolje odgovori!
kum kum 23:28 06.09.2007

Re: Sto ste bre tako navalentni?

[Aha, ti si od onih koji smatraju demokratskom tekovinom i kulturom nekoga nazvati bolesnim i nenormalnim?/quote]
Nije sramota biti bolestan. Strasno je to sto ti tvrdis da si normalan i samim tim sanse za tvoje izlecenje su male. Pored toga sto si peder, poceo si i prostacki da se ponasas. Znaci i peder i prostacina. Pedja, zivot se sa tobom bas surovo poigrao. Ne osecam vise ni prezir prema tebi. Sad mi te je nekako zao.
Pored svega, izgubio si i zivce, sto samo pogorsava stanje stvari.
vucko vucko 00:28 07.09.2007

Dobar dan, zla ženo

Kume, ti si heteroseksualan. Kao i ja. Peđa je homoseksualan. Ali ako bih birao ko je od vas dvojice normalan, plašim se da bi ti loše prošao.

Znaš onu narodnu priču "Dobar dan, zla ženo!"?

E ovaj Bobanov tekst je bio upravo to. Dođite da me mrzite, da biste sebi pokazali kakvi ste.

Ali strašno je što ti tvrdiš da si normalan - i samim tim šanse za tvoje izlečenje su male. Jbg - šteta. Samo nemoj da gubiš živce. Vidiš kako to pogoršava stvari.
nestorijanac nestorijanac 00:31 07.09.2007

Re: Dobar dan, zla ženo

Kume, ti si heteroseksualan. Kao i ja. Peđa je homoseksualan. Ali ako bih birao ko je od vas dvojice normalan, plašim se da bi ti loše prošao.

Tacno, ukoliko ste bas Vi merilo normalnosti.
vucko vucko 00:45 07.09.2007

Referentni sistemi

Pa svako ovde daje neko svoje mišljenje, zar ne? Ja sam više sa tačke gledišta socijalne "normalnosti" nego biološke statistike.
nestorijanac nestorijanac 00:49 07.09.2007

Re: Referentni sistemi


Tacno, ovde se to radi. Ali, Vase misljenje je zvucalo vise kao dijagnoza. To se takodje, ovde cesto radi.
Ili ovo sto kazete :

Ja sam više sa tačke gledišta socijalne "normalnosti" nego biološke statistike.


Vi ste na tacki gledista, znaci.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:55 07.09.2007

Gde, kada i ko

je doneo tu odluku, baš bi me zanimalo...
vucko vucko 01:00 07.09.2007

Re: Referentni sistemi

Vi ste na tacki gledista, znaci.

Hehe brz povraćaj investicije u jezičke korekcije :)

nestorijanac nestorijanac 01:06 07.09.2007

Re: Referentni sistemi

Mora da sam opet nesto pogresio ? Kako se kaze korektno - na tacki ili na tachci ?
gogo gogo 01:07 07.09.2007

hmm..

a šta sa podatkom da je homoseksualnost posledica mutacije tamonekog gena?
el to znači da priče o nemoralu i sl. padaju u vodu? :>>
vucko vucko 01:13 07.09.2007

Re: Referentni sistemi

Mora da sam opet nesto pogresio ? Kako se kaze korektno - na tacki ili na tachci ?

Ne nego vidim da Jelica danas ispravljaše nešto, pa rekoh - tamo investicija, ovde profit - brz povraćaj investicije :)
kum kum 01:16 07.09.2007

Re: Dobar dan, zla ženo

Kao prvo ja uopste nisam normalan. Daleko od toga. Vec sam jednom pisao nesto slicno ali ponovicu.
I ja sam heteroseksualan. Ali mnogo volim da gledam pornice sa lezbejkama, kao i 90% heteroseksualnih muskaraca. To sto mi to volimo da gledamo, ne znaci da je i normalno.
Drugi primer: nosim naocare. Kao i ogroman broj ostalih ljudi. Ali nije normalno da covek ne vidi dobro. Normalno je da vidi. Je l' tako Vucko?
Jos jedan primer: pusim duvan. Kao i toliko drugih ljudi. Ali nije normalno da covek u pluca uvlaci bilo sta drugo osim vazduha. Je l' tako? I ja da ne bih trovao nepusace-izadjem napolje i zapalim. Ljudi imaju pravo da disu cist vazduh. I nemam opravdanje za pusenje duvana. Bolest zavisnosti. I imam jos zilion drugih mana i nedostataka.
Nesto slicno ja trazim od Pedje, Bobana i njima slicnima. Moramo biti iskreni prvenstveno prema sami sebi i prema drugima. Tako ce nam SVIMA biti bolje.
Neka lepo kaze: peder sam, to NIJE u redu, ali ne mogu nista protiv toga. I bice sve u redu. A ne da nas sve "truje" ovde raznoraznim glupostima, i da nam nudi dupe da ga cokimo.
Znaci: Gay NIJE OK!
nestorijanac nestorijanac 01:18 07.09.2007

Re: Referentni sistemi

A, da, tako je. Samo, tamo je bila greska u kucanju, a ovde sam nesiguran, jer mi je takvo znanje, sto bi rekli neki blogeri koji se u znanje razumeju.
Pozdrav !
vucko vucko 01:29 07.09.2007

Da sam jednog čoveka izveo na pravi put

Podstanar: Gospodine Čvoroviću, izgubiću avion.
Ilija: Ne brini, stići ćeš, stići ćeš ako se lepo dogovorimo.
Podstanar: Šta da se dogovorimo?
Ilija: Lepo, da sve ovo meni priznaš, evo ja tebi ovo govorim kao što bih govorio mom bratu Đuri, da se našao u sličnoj situaciji. Da meni lepo priznaš, pa da sednemo u moja kola, odemo do SUP-a, gde ćeš stati pred licem zakona i reći: JESTE, KRIV SAM, JEO SAM GOVNA, baš tim rečima, bez moljenja, JEO SAM GOVNA, RADIO SAM TO I TO, JER SAM BIO SLEP PORED OČIJU. KAZNITE ME, DA OKAJEM SVOJE GREHE, DA PONOVO BUDEM ČOVEK, DA STANEM NA SVOJE NOGE.
Šta se ti smeškaš???
Podstanar: Ne mogu da verujem da postoji čovek kao vi.
nestorijanac nestorijanac 01:44 07.09.2007

Re: Da sam jednog čoveka izveo na pravi put

Da li je ovo iz neke Vase drame o socijalnoj "normalnosti" ?
vucko vucko 01:54 07.09.2007

Re: Da sam jednog čoveka izveo na pravi pu

Da li je ovo iz neke Vase drame o socijalnoj "normalnosti" ?

Uh, ovo je u stvari jedna komedija od Dušana Kovačevića, zove se "Balkanski špijun". Ne znam da li ste imali prilike da gledate. Ima veze sa socijalnom "normalnošću", da. Ali je paralela sa Kumovom idejom katarze homoseksualaca.
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 01:57 07.09.2007

Re: Dobar dan, zla ženo

kum
I ja sam heteroseksualan. Ali mnogo volim da gledam pornice sa lezbejkama, kao i 90% heteroseksualnih muskaraca. To sto mi to volimo da gledamo, ne znaci da je i normalno.


Normalnost definiše većina...

A ti želiš da Pedja i Boban priznaju da nisu normalni, kako bi se ti kao heteroseksualac osećao bolje?
nestorijanac nestorijanac 01:58 07.09.2007

Re: Da sam jednog čoveka izveo na pravi pu

Ne, nisam imao prilike da gledam tu komediju.
Pomislio sam da je to neka Vasa poruka o necemu. A, nisam razumeo koja bi to poruka bila i o cemu.
Znaci, citat je u pitanju.
kum kum 02:04 07.09.2007

Re: Dobar dan, zla ženo

Normalnost definiše većina...


Nazalost potpuno tacno. Ja nikad nisam verovao u zakon vecine. To je odlika demokrata, sto ja nisam.
A ti želiš da Pedja i Boban priznaju da nisu normalni, kako bi se ti kao heteroseksualac osećao bolje?

Tacno. Pa?
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:33 07.09.2007

A, još bolje,

možete i da je pročitate, koristi učenju jezika, izmedju ostalog.
Jelica Greganović Jelica Greganović 08:34 07.09.2007

Preciznije,

tragikomedija, vrlo poučna.
vucko vucko 09:11 07.09.2007

Može ponešto i da se vidi

adam weisphaut adam weisphaut 09:42 07.09.2007

Re: Preciznije,

Jelica Greganović
tragikomedija, vrlo poučna.

Poucna i paradigmaticna.
dezelin dezelin 22:07 09.09.2007

Re: hmm..

a šta sa podatkom da je homoseksualnost posledica mutacije tamonekog gena?
el to znači da priče o nemoralu i sl. padaju u vodu? :>>


Odavno je u nauci odbacena ta teza (iz 60-ih) da je homoseksualizam posledica genetske razlicitosti. Mada bi to gay pokretu kao politickom pokretu najvise i odgovaralo.
dezelin dezelin 22:14 09.09.2007

Re: Dobar dan, zla ženo

Normalnost definiše većina...


Jebes vas srbe, valjda mislimo na prirodu? U prirodi je prirodno sve sto postoji - tako da je i homoseksualizam potpuno prirodna stvar. Svo ovo ostalo proseravanje o javnom moralu su ciste gluposti. Moral i ne moze biti javan jer je stvar intimnog covekovog dozivljaja.
jelena arsovic jelena arsovic 17:32 10.09.2007

Re: Sto ste bre tako navalentni?

kum
Sto ste bre tako navalentni? #Link Replika: 1Boki ili Bobane, kako ti milije, a sto si prijatelju tako uporan da ubedis sebe i druge da si ti normalan, a da su svi ostali nenormalni? Nego, jel verujes ti u demokratiju? Znas, demokratija ti je vladavina naroda koja se manifestuje kroz donosenje odluka na principu proste vecine. E sada ako idemo tom logikom, ogromna vecina populacije veruje da su pederi i lezbejke bolesni ljudi. Nedavno je i medicinski dokazano da se sklonosti ka istom polu javljaju najcesce kod drugog deteta ukoliko je istog pola kao prethodno dete usled reakcije zenskog organizma na plod pola koji je vec nosila te ona (trudnica) pocne pojacano luciti testosteron ili estrogen zavisno od pola ploda koji nosi i tako dalje, shatio si poentu. Ukratko Boki, mani me se vise sa tom politikom zamene teza i prekini da nam objasnjavas kako ste samo vi pederi i lezbejke normalni, dok su svi ostali u velikoj zabludi pa im je potreban mesija u vidu Bobana da ih prosvetli...Demokratska vecina je odlucila da vi niste normalni. Medicina je odlucila da ste bolesni. Jednom recju vi ste bolesni nenormalno.I ne ubedjuj nas u suprotno.I ne napadaj druge koji ne misle kao ti!Propagiras slobodu misljenja, a toliko si iskljuciv za neistomisljenike kao da te je Staljin pravio.Ovime bih zavrsio svoje komentare uz iskreno izvinjenje svima koje sam uvredio, Kralju Markovicu nastavicemo nasu diskusiju kada naidje odgovarajuca tema, nije uljudno uplitati filozofsko-istorijske rasprave u diskusiju koja je postavljena od strane grupacije koja verovatno ne raspolaze slicnim interesovanjima niti obrazovnim kapacitetima da je razume.Potpisujem.

slazem se
zekkah zekkah 21:14 06.09.2007

demokratija

Mozda bi trebalo podsetiti da je i Adolf demokratski izabran?
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 21:37 06.09.2007

Re: demokratija

I Sloba...
kum kum 23:30 06.09.2007

Re: demokratija

Sta je sad, niste vise demokratski raspolozeni. Pa decice, demokratija nije za sve...to podrazumeva malo zrelosti i odgovornosti. I prihvatanje mogucih losih posledica.
David Icke David Icke 00:10 07.09.2007

kumovska demokratija

Svaka neobično sramotna, prekomerno ponižavajuća, niska, i što je glavno, smešna situacija u kojoj bih se našao u životu uvek je, pored beskrajnog gneva, u meni izazivala neverovatno veliko uživanje. Isto sam osećao i u trenutcima zločina i u trenucima životne opasnosti. Da sam ikada krao, u trenutku krađe osetio bih uzbuđenje od shvatanja sve dubine moga podlog postupka. Nisam ja voleo podle postupke (u tom smislu moj razum nije uopšte bio načet), nego mi se dopadalo ushićenje od mučne spoznaje moje podlosti.

kum kum 00:13 07.09.2007

Re: kumovska demokratija

Sjajno. Jesi li ti autor ovih redova?
David Icke David Icke 00:23 07.09.2007

Re: kumovska demokratija

Priznajem, ovo mesto u meni izaziva ambivalentna osećanja, kao stalna devojka: kad sam tu, zamara me, kad nisam, fali mi. Da nastavim u veselom tonu, blog 92-ke je kao sponzoruša: spolja je privlačan, iznutra prazan, naizgled elitistički, a zapravo se nudi svakom provincijskom fudbaleru. Ili njegovom kumu.

kum kum 00:33 07.09.2007

Re: kumovska demokratija

Covece pa ti si novi Solzenjicin!
nestorijanac nestorijanac 00:39 07.09.2007

Re: kumovska demokratija

Pre je on kao Oblomov. Mastanje. Sta bi bilo kad bi bilo, itd......
David Icke David Icke 00:59 07.09.2007

Re: kumovska demokratija

Ne bih se na tvom mestu, Nestore, olako sprdao sa Oblomovom. On je, iako nesvesno, postavljao esencijalno pitanje: zašto živimo. A to je, koliko vidim, mnogo više nego što većina ovde sebi može da priušti.

I kad sam već kod toga, oblomovština nije maštanje a ni "šta bi bilo kad bi bilo", oblomovština je subverzivni, anticivilizacijski čin samouništenja kroz pokušaj pasivnog života. Oblomov je metafora ljudskosti.
nestorijanac nestorijanac 01:29 07.09.2007

Re: kumovska demokratija

Oblomov je metafora ljudskosti.

Ne bih se na tvom mestu, Nestore, olako sprdao sa Oblomovom.

Ovo zvuci kao pocetak jednog divnog prijateljstva....
gogo gogo 00:28 07.09.2007

he he

a el neko video ovo: kljik
:>>>>>>
kum kum 00:34 07.09.2007

Re: he he

Bas su lepe ove seke...steta sto su NENORMALNE lezbe.
vucko vucko 00:50 07.09.2007

Nenormalni zaključci

Ja bih rekao da su one profesionalni foto modeli, kojima je ovo rutinski posao.
kum kum 00:51 07.09.2007

Re: Nenormalni zaključci

Znam, zezam se.
Radojicic Radojicic 00:47 07.09.2007

...

zekkah zekkah 01:27 07.09.2007

Why?

Sustina vase licne slobode jeste sloboda nekoga pored vas koji je drugacijiVama ne zeli nista zlo.Zasto mrzeti nekoga ko ima drugaciji ukus?Cemu to uopste vodi?Represija i strah,jednoumlje drustva kao prinuda.Da li vi zaista zelite da zivite u takvom drustvu!?
nestorijanac nestorijanac 02:02 07.09.2007

Re: Why?

Because...

Znate, ako ste nekad naleteli na pijanog beskucnika koji drema u bari i pitali ga da li zeli da drema u toj bari mozda bi Vam odgovorio da ne zna kako se to desilo, a desilo se...
Votazi Votazi 05:12 07.09.2007

Novak-chetnik

Zamisli!
Ja sam neki skroman covek i dodje onaj primitivac ,neki teniser ,kako li se vec zove i tamo pred citavom naprednom civilizacijom se krsti sa TRI prsta.Uzas.Ono treba eliminisati.Je li tako gospodine Krivi?Chetnik 100%.Kako Ga nije stid!
Black Adder Black Adder 10:16 07.09.2007

Ovo je stvarno



Da li je prirodno, to je više filozofsko pitanje. Za mene jeste, ali kapiram da je mnogima teško to da prihvate.
Da li je bolesno? Ako je voleti nekog bolest, onda sam ja bolestan.
Ali sigurno znam da je to stvarno.
Ja volim i voljen sam.
I srećan sam zbog toga.
Koliko ljudi to može da kaže?
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 12:38 07.09.2007

Re: Ovo je stvarno

E pa ne može... Moraš da se osećaš bolesno, nesrećno, neprirodno - da bi se patiota, kum, dusan silni i njima slični osećali superiorno...
Gordana Vasić Gordana Vasić 12:52 07.09.2007

Re: Ovo je stvarno

Kraljica Kleopatra
E pa ne može... Moraš da se osećaš bolesno, nesrećno, neprirodno - da bi se patiota, kum, dusan silni i njima slični osećali superiorno...


Preporučeno!
dezelin dezelin 22:26 09.09.2007

Re: Ovo je stvarno

Da li je prirodno, to je više filozofsko pitanje. Za mene jeste, ali kapiram da je mnogima teško to da prihvate.


Prirodno je sve je stvoreno u prirodi, a preko ovih homofoba na blogu, priroda stalno preispituje samu sebe: "Da li sam pogresila?"

Da njih nema (homofoba) da li bi se osecao slobodnim i prirodnim? Verujem da da.

To su puritanci kojima smeta penis malog deteta na omotu albuma "Nevermind" Nirvane,

Gordana Vasić Gordana Vasić 12:57 07.09.2007

Ne mogu da citiram!

Vucko
Da sam jednog čoveka izveo na pravi put #LinkPodstanar: Gospodine Čvoroviću, izgubiću avion.
Ilija: Ne brini, stići ćeš, stići ćeš ako se lepo dogovorimo.
Podstanar: Šta da se dogovorimo?
Ilija: Lepo, da sve ovo meni priznaš, evo ja tebi ovo govorim kao što bih govorio mom bratu Đuri, da se našao u sličnoj situaciji. Da meni lepo priznaš, pa da sednemo u moja kola, odemo do SUP-a, gde ćeš stati pred licem zakona i reći: JESTE, KRIV SAM, JEO SAM GOVNA, baš tim rečima, bez moljenja, JEO SAM GOVNA, RADIO SAM TO I TO, JER SAM BIO SLEP PORED OČIJU. KAZNITE ME, DA OKAJEM SVOJE GREHE, DA PONOVO BUDEM ČOVEK, DA STANEM NA SVOJE NOGE.
Šta se ti smeškaš???
Podstanar: Ne mogu da verujem da postoji čovek kao vi.


Preporučeno.
Gordana Vasić Gordana Vasić 13:02 07.09.2007

Obavezno Nestorijanac!

Pogledaj obavezno film "Balkanski špijun" i, ako si u mogućnosti, pročitaj to delo takođe.
Veoma me interesuje tvoj stav.

O dilemi "tački" ili "tačci" - odlučili stručnjaci da je i jedno i drugo ispravno, tako da nisi pogrešio.
Ja sam jezička puritanka, pa priznajem samo prvu varijantu. Šta ću, srpski tipično sam ograničena.

nestorijanac nestorijanac 14:43 07.09.2007

Re: Obavezno Nestorijanac!

@Gordanu Vasic

Pogledacu taj film i potrazicu tu paradigmaticnu tragikomediju koja je na tragu istrazivanja o socijalnoj "normalnosti" (kako rece gospodin bloger Vucko i jos neki blogeri).

Veoma me raduje da Vas veoma interesuje moj stav o tome. Javicu Vam kakav je taj moj stav.

Mozda da i ja Vama (i drugim blogerima) preporucim jedan film - "Being there". Zapravo, Vama je verovatno taj film poznat (Piter Selers igra sjajnu ulogu coveka kome je sve jasno u zivotu i koji stoga postaje predsednik SAD).

Pozdrav !
Attila Attila 13:05 07.09.2007

I tako to

Secam se jedne tribine u NS pre deset godina kada je jedan radikal bio medju gostina, govorilo se o gej pravima. Ja sam mu na samom kraju tribine postavio pitanje:
- Da li po vama neko moze biti clan srs, pravoslavac poi vasim merilima, dobar Srbin i peder i usti vreme?
Odgovor je bio "da, nazalost, moze!".

Ne mogu da razumem argumentaciju "radite to medju cetiri zida". Isto se govorilo i kad je nasilje u porodici bilo pitanje, jer je ocigledno najvaznije da se to ne vidi, pa samim time se o tome i ne mora govoriti. Cudnog li obicaja da glumo noja kada je nekom malo delikatnijem pitanju rec. To "medju cetiri zida" mi pomalo deluje kao da te osobe odnos momka i momka svode na sam seksualni cin, kao da po njima emocije i dublji ljudski odnosi ne mogu postojati.

A isti ljudi da ponavljanjem cudnih argumenata (ili mozda pre samo ponove to sto su negde culi) nadju opravdanje kada vojska, policija, crkva uradi i najvecu budalastinu. Mislim i na ratove, na pedofoliju u crkvi, podrsku ratnim zlocincima i jos mnogo toga.

Zasto se ne bune kada druge manjine se javno prosetaju i time podsete vecinsko stanovnistvo na njihovo postojanje? Zasto cute kada je u pitanju napad a neke druge manjinske grupe, pocev od Roma, male verske zajednice, druga nacija, druga boja koze? Imam utisak da vecina tih kvaziargumentasa ne govori svoj licni stav, vec samo kao papagaj ponavlja tudje misljenje.

A zasto pederi ne mogu biti partiote? U Madjarskoj se desio jedan slucaj, tako blizu nas, a za nase uslove previse daleko:
Drzavni sekretar madjarske vlade je na skupu tokom gej pradja JAVNO priznao da je gej. On je izmedju ostalog rekao "Ja sam Evropljanin, ljudsko bice, Madjar, covek i gej". Na tom skupu kao znak podrske se pojavila supruga premijera i nekoliko ministara i ministarki.
Nekoliko nedelja nakon toga opoziciona stranka je reosnovala Gardu (donekle slican po stavovima i delovanju kao Obraz uz izrazene nacisticke ideologoje). Posle toga se pojavila fotomontaza. Na slici je doticni drzavni sekretar, na ruci ima znak ljubicastog trougla (za one sa jeftinijom ulaznicom - znak obelezavanja homoseksualac u koncetracionim logorima), iza njega je slika Ausvica. Reakcija vlade nije izostala. Premijer i SVI ministri i ministarke su na zajednickoj konferenciji na novinare pojedinacno odusili takav dogadjaj.
Pre neki dan je sam premijer pominjao izmenu antidiskriminacionog zakona, i eksplicitno je pomenuo i "seksualne manjine". O ovome bi mozda vredelo jednu posebnu temu posvetiti.
sintetika sintetika 13:35 07.09.2007

Re: I tako to

Ali ono što si lepo istakao jeste "u četiri zida" što pokazuje stav homoseksualnost je samo seks i ništa više od toga.

I sada bi neko pomislio da je to velika nepravda i licemerje, ali ti isti smatraju i da je heteroseksualnost samo seks...

Većina muškaraca u Srbiji najviše na svetu voli svog najboljeg MUŠKOG druga, dok mu je devojka tu za seks...

Naravno sve je to umotano u oblandu devojke su glupe, devojke pričaju o modi i garderobi - to je dosadno... Tako da se vanseksualne aktivnosti svode na minimum - tu su muški drugari - a i kada se radi nešto van seks to se radi jedino i samo jedino da bi se zaslužio seks.

Koliko sam samo puta čula od frajera - izlazim na ovo odvratno mesto samo zato što tu ima riba. U prevodu došao sam da lovim...

Ja kada provalim da mi je frajer homofob - odmah dajem šut kartu - jer je to POKAZATELJ da on nije čist u glavi i da mu neeeeešto žestoko fali, a ja nemam živaca da se s tim bakćem. Homofobija kod muskaraca pokazuje i los stav prema zenama. Homofob koji mrzi pedere, mrzi zestvenost u muskarcu. Homofob koji tuce gejeve, tuce i zene...
kum kum 14:37 07.09.2007

Re: I tako to

Ali ono što si lepo istakao jeste "u četiri zida" što pokazuje stav homoseksualnost je samo seks i ništa više od toga.

I sada bi neko pomislio da je to velika nepravda i licemerje, ali ti isti smatraju i da je heteroseksualnost samo seks...

Većina muškaraca u Srbiji najviše na svetu voli svog najboljeg MUŠKOG druga, dok mu je devojka tu za seks...

Naravno sve je to umotano u oblandu devojke su glupe, devojke pričaju o modi i garderobi - to je dosadno... Tako da se vanseksualne aktivnosti svode na minimum - tu su muški drugari - a i kada se radi nešto van seks to se radi jedino i samo jedino da bi se zaslužio seks.

Koliko sam samo puta čula od frajera - izlazim na ovo odvratno mesto samo zato što tu ima riba. U prevodu došao sam da lovim...

Ja kada provalim da mi je frajer homofob - odmah dajem šut kartu - jer je to POKAZATELJ da on nije čist u glavi i da mu neeeeešto žestoko fali, a ja nemam živaca da se s tim bakćem. Homofobija kod muskaraca pokazuje i los stav prema zenama. Homofob koji mrzi pedere, mrzi zestvenost u muskarcu. Homofob koji tuce gejeve, tuce i zene...

Apsolutno tacno.
vucko vucko 14:56 07.09.2007

Na žalost

- Da li po vama neko moze biti clan srs, pravoslavac poi vasim merilima, dobar Srbin i peder i usti vreme?
Odgovor je bio "da, nazalost, moze!".

Na žalost - radikal - ovo sve ostalo ne škodi :)
audrey audrey 16:31 07.09.2007

novo istraživanje

Hahaha, ajde deco pustite Nestora i Kuma i Sadistu na miru, dovoljno ste ih zezali, ne mogu više to da čitam. Oni siroti ne kapiraju, pa nemojte tako, dajte im koji metar prednosti... Hahahahaha......

Nego, posle obaveznih pozdrava Queerijancima, vesti iz Nemačke: organizacija "Maneo" protiv nasilja sprovela je istraživanje medju 24000 homoseksualaca u Nemačkoj da bi videla kakvi su njihovi uslovi življenja danas. Rezultati su poražavajući: više od trećine navelo je da su bili žrtve nasilja zbog svoje polne opredeljenosti, a taj udeo je dvostruko veći kod osoba mladjih od 18 godina. Liberalnost i politička korektnost nemačkog društva očigledno je samo maska, dok mržnja prema homoseksulacima ne slabi. Isto tako prisutnost homoseksualizma u medijima i umetnosti navodi na pogrešne zaključke, jer se likovi homoseksualaca pojavljuju i dalje samo u komičnim ulogama ili u komičnim žanrovima i sa uvek istim klišejima, dok su u ozbiljnim, tragičnim ulogama /žanrovima nezamislivi.
Isto se dešava i sa homoseksualnim političarima: ako priznaju svoje opredeljenje, odmah dobijaju etiketu neozbiljnih, hedonističkih, luckastih ljudi koji samo posećuju žurke.
Medjutim, i pored ovog trpljenja homoseksualnih ljudi na javnoj sceni, na privatnom planu je opredeljenje i dalje jedan od rizika za izopštavanje iz porodice i gubitak posla. Društvena klima se zadnjih godina promenila tako da HOMOSEKSUALCI VIŠE NISU ČUDACI KOJIMA SE TIHO PODSMEVAMO I PUŠTAMO IH NA MIRU NEGO SU, USLED SVOJE PRISUTNOSTI U MEDIJIMA, "REALNA OPASNOST" I IZAZIVAJU KOD MLADIH BOJAZAN DA SU I SAMI TAKVI ILI DA IH NEKO TAKO VIDI. Na neki način je izlaženje homoseksualaca u javnost pojačalo iritacije i sklonost nasilju, uglavnom kod mladjih, slabo obrazovanih, socijalno marginalizovanih muškaraca. (A šta je Srbija nego skup slabo obrazovanih, socijalno marginalizovanih i frustriranih muškaraca?)
To su najnovija istraživanja, koja su i mene, kao i istraživače, prilično iznenadila. Mislim da treba tražiti nove puteve prosvećivanja i učenja tolerancije, isticanja onih nevidljivih, normalnih, gradjanskih homoseksualaca. Mada bi tada totalna identifikacija jednih i drugih možda dovela to histerije... (ono kad ukapiraš da je objekt tvoje mržnje baš sasvim isti kao ti).
Pozdrav Pedji i Bobanu i samo napred momci, sa vama smo.
nestorijanac nestorijanac 16:42 07.09.2007

Re: novo istraživanje

Hahaha, ajde deco pustite Nestora i Kuma i Sadistu na miru, dovoljno ste ih zezali, ne mogu više to da čitam. Oni siroti ne kapiraju, pa nemojte tako, dajte im koji metar prednosti... Hahahahaha......


Hvala na Vasoj 'intervenciji" ! Sada kapiram da su me deca zezala. Ali, nije bilo nezanimljivo.
Ako ipak deca ne poslusaju Vas savet, predlazem da se Vi i dalje javljate i pomognete deci da postanu poput onih
nevidljivih, normalnih, gradjanskih homoseksualaca.


I da se tako vise ne plase i ne zezaju Nestora, Kuma i Sadistu i da "ukapiraju da je objekt njihove mrzne sasvim isti" kao i oni...

Pozdrav !
audrey audrey 17:07 07.09.2007

Re: novo istraživanje

Hajde Nestore, nema ljutiš, prihvati to sportski! Sve je to život, važno je učestvovati!
sintetika sintetika 17:32 07.09.2007

Re: novo istraživanje

Politička korektnost... Mrzim te, ne mogu očima da te gledam, strpala bih te u logore, ali ti to ne govorim, već se smeškam i politički sam korektna.
Ne zovem te pederom već gejom, ne zovem te Ciganinom već Romom, ne zovem te Šiptarom već Albance, zato što sam politički korektna ti ne znaš šta ti ja u stvari mislim...
E to je problem zapadne kulture, svoju mržnju su upakovali u političku korektnost...
kum kum 18:28 07.09.2007

Re: novo istraživanje

"hvala lepo, dodjite nam ponovo....vas racun je..."-McDonald's smile. Lica su im se ukocila, ne znaju iskreno vise ni da se smeju, jezivo.
audrey audrey 18:48 07.09.2007

Re: novo istraživanje

Potpuno se slažem: politička korektnost je čista hipokrizija. Ali ona svedoči i o nekakvom društvenom konsenzusu o ponašanju, koji se makar površno prihvata, navlači kao maska. I šta je bolje, takva lažna tolerancija ili otvoreno pljuvanje i nasilje, kojem su skloni Srbi i drugi narodi koji se otvoreno gade političke korektnosti? Ja nemam odgovor.
vucko vucko 21:34 07.09.2007

PC i hipokrizija

PC rečnik i ponašanje je, po meni, kao bonton, kao narodni običaji - društveni dogovor - samo što je mehanizam usvajanja drugačije prirode (i dinamičniji). Služi, pretpostavljam, da se izbegnu nesporazumi i povređivanje sagovornika ili trećih lica o kojima se priča. Da pomogne da se iskaže onaj neophodni avans poštovanja, koji nam omogućava da kvalitetno zajedno živimo i sarađujemo.

Verovatno se od svega može napraviti cinizam i hipokrizija, pa i od nasilno uvedenog PC govora i ponašanja. "Face value" naših reči je samo jedan deo poruke koju prenosimo. To se, čini mi se, dosta dobro vidi i na ovom blogu, gde se poruke često ne interpretiraju onako kako ih je pisac zamislio.

I da se razumemo. Ja ovde nikoga ne zezam. Ja sam ovde iz zadovoljstva, družim se, trudim se da mi bude prijatno, naravno, kao i onima sa kojima sam, kad god je to moguće. Pokušavam da budem duhovit, posebno kada prenosim poruku koja je neprijatna, kao što sam ovde morao više puta. Ne zato da bih nekoga zezao ili nedajbože ponizio - nego da bih mu što efikasnije objasnio moje viđenje stvari. Pričanje nije isto što i prenesena poruka. Verbalni sukob je po pravilu još manja šansa za prenos poruke.

Ovakvo "zezanje", kako ga zoveš, zvuči maliciozno, kao forma nepoštovanja sagovornika i nadmenosti. Slabost. Ništa čime bi se razložan čovek ponosio. Izvinjavam se onima koji su tako shvatili. Moj cilj je bio da im pokažem kako njihov stav/ponašanje može da se interpretira i moje neslaganje sa njim. Nadam se da sam bio uspešan u tome.
bobo bobo 20:32 07.09.2007

Dno dna

Vi homofobi samo nastavite da pljujete i mrzite.
To je štetno po vas a ne po one koje mrzite.
Apsolutno je tačan naslov bloga!
Možete da izlemate nekog pedera tu i tamo ali činjenica je da ćete uskoro morati da živite sa njima i da oni neće morati da se kriju a da ćete vi morati da ćutite i gutate ukoliko ne želite da snosite zakonske i ostale društvene posledice- a ne želite jer se bojite.
Mislite da ste u većini jer živite u svom autističnom svetu i nemate pojma šta se dešava oko vas.
Totalno ste OUT!

I u pravu su-možete da ih poljubite u dupe (ako vam dopuste)!
kum kum 21:15 07.09.2007

Re: Dno dna

Vi homofobi samo nastavite da pljujete i mrzite.
To je štetno po vas a ne po one koje mrzite.
Apsolutno je tačan naslov bloga!
Možete da izlemate nekog pedera tu i tamo ali činjenica je da ćete uskoro morati da živite sa njima i da oni neće morati da se kriju a da ćete vi morati da ćutite i gutate ukoliko ne želite da snosite zakonske i ostale društvene posledice- a ne želite jer se bojite.
Mislite da ste u većini jer živite u svom autističnom svetu i nemate pojma šta se dešava oko vas.
Totalno ste OUT!

I u pravu su-možete da ih poljubite u dupe (ako vam dopuste)!

Bobo, ko ti drma kavez? Sto si nervozan?
Zasto smo mi homofobi? Homofobija je strah od pedera, a ja ih se nimalo ne bojim.
I odakle ti ideja da cemo da premlatimo tu i tamo nekog pedera? Je l' si ti to naslutio u nekom kometaru od mene, Nestorijanca i sl. ? Pa ti si taj koji je agresivan, projektujes samo svoje misli. A i prostacina si, isto kao i Pedja.
Da ih ljubimo u dupe....daj covece pa i Biljana Srbljanovic kad prsne sa zivcima na blogu napise nesto kreativnije. Mozes ti to i bolje.
Neko ce da snosi posledice zbog ugrozavanja prava pedera, a neko zbog verbalnog delikta, odn. uvrede. Pa cuvaj se.
Da, ovaj, reci mi bre sta se to desava oko nas?
bobo bobo 21:45 07.09.2007

Re: Dno dna

Bobo, ko ti drma kavez? Sto si nervozan?


Ja ne živim u kavezu da bi ga neko drmao.
Nisam nervozan, nisam muško.
Ti se bojiš pedera, ne zanosi se.
Mozes ti to i bolje.

Mogu ali neću.

Da ih ljubimo u dupe.

Rekla sam ako vam dopuste. Ne mozeš da ih ljubiš u dupe kada tebi dune.
dezelin dezelin 22:39 09.09.2007

Re: Dno dna

Homofobija je strah od pedera, a ja ih se nimalo ne bojim.


Od seksualnih odnosa izmedju osoba istog pola. Nije potrebno da se plasis homoseksualaca da bi bio homofob.
nadimak nadimak 06:00 08.09.2007

ne razumem

gospodo, ako vam je sve ovo neprirodno, bolesno, gadno...zasto toliko vremena provodite ovde?
jelena arsovic jelena arsovic 17:35 10.09.2007

Re: ne razumem

pa ni meni nije jasno.....valjda sto mi je zanimljivo da citam i cudim se, smejem se, becim se........
milandez milandez 21:11 08.09.2007

Mrzi me - učini me slavnim!

[quote[Mrzi me - učini me slavnim!
Slavni me - ucine me mrznim!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana