REZEM SE JER TE VOLIM

dunja73 RSS / 19.02.2009. u 00:41

Vecna  tema  izmedju  obrezanih  i  neobrezanih  ..Neiscrpna  tema. Nepresusna.Jedni  su  ponosni  sto  su  bas  obrezani ,drugi  frustrirani  jer  im  je  to  ciniti  bilo  nuzno  .Neki  opet zive pod krilaticom " najlepsa je prirodna  lepota" i  nikad , osim  u  ne daj Boze  slucaju  ne  bi  to  tako  kako  jeste  promenili. Medjutim ,mi  danas  u  svetu  imamo  jedan  drugi  problem .Vise  se  ne radi  o  tome , da  li  bi  On  to  ili  ne  , da li  mi  zene  odoljevamo  ili  ne odoljevamo  izazovima ..Situacija  je  postala  ozbiljna . I  moze  se  reci  - alarmantna  . Evo  jednoga  teksta  , koji  sam  pozajmila  iz  nekoga dnevnog  casopisa,  malo  ga  obradila .  Slozicete  se  da   zasluzuje   mnogo  vecu  paznju  nego  ovde  na blogu ..

 

 

 

 

 

"Svaka dva minuta u svetu jedna žena umre od posledica zaraze HPV-om, a istrazivaci  tvrde da su manje ugrožene žene čiji su partneri bili na cirkumciziji.

Mlade devojke mogu se preventivno  vakcinisati .Rezultati triju istraživanja pokazali su da zarazu virusom koja se tokom   polnih odnosa prenosi na žene i kod njih izaziva rak   GRLICA  materice, muškarci mogu sprečiti obrezivanjem. Jedan od  istrazivaca , dr. Bertran Over sa  Univerziteta  u Versaillesu u Francuskoj zajedno s kolegama iz Južnoafričke Republike sproveo je istraživanje na više od 1.200 muškaraca koji su posećivali jednu od klinika u toj zemlji, prenosi Reuters. Tim se rezultatima može objasniiti zašto su žene čiji su partneri obrezani manje izložene opasnosti oboljenja od raka materice.


Naime, rak   grlica   materice najčešći je zloćudni tumor ženskih polnih organa čiji je glavni uzrok HPV infekcija. Humani papilomavirus (HPV) je mali jednostavni virus koji sadrži malu količinu genetskog materijala koji ga određuje, a da bi preživio i razmnožavao se treba stanicu domaćina. HPV je vrlo raširen i lako se prenosi. Može  se dobiti tokom  polnog odnosa ili drugim intimnim kontaktom "kože na kožu" u genitalnoj regiji. Dakle, svaka polno aktivna žena je u opasnosti da dobije HPV infekciju. Kondomi smanjuju tu opasnost, ali nisu potpuna zaštita upravo zato jer koža oko  polnog  organa  može biti nosilac virusa.
Zastrašujuća je činjenica da širom sveta, svake dve minute, jedna žena umre od te bolesti "

 

Ova  tema  je  malo  onako  kako  bih  se  izrazila  "skakljiva " kako  za  muskarce  tako  i  za  zenski pol. Medjutim , ako  malo" dublje" svako   od  nas  razmisli  , ovo  je  ustvari  vaznije  i  od  Facebooka , i od Versaja i od Tudjmana ,Milosevica i  Alije  , i od pilulica  za  lilulice , i od naseg  raspolozenja , i od Crkve i Madone , i od Starog  zaveta , od  proze  i  poezije  itekako  , od  finansijske  krize , od putovanja , od  svih  cetnika ,ustasa  i  radikalnih  fanatika  , ovo  je  vaznije  od  pokojnog  Tita , i Kosova , i Obame ... OVDE  SE  RADI  O  NAJVECEM  BLAGU , O  ZDRAVLJU .

Najvece  od svih  ludosti  je  zrtvovati  svoje  zdravlje , bilo  cega radi : sticanja  imovine  , napredovanja u sluzbi , ucenosti  ili  slave , a  da  ne  govorimo  o  putenoj  slasti  i  kratkotrajnim  uzivanjima ;  stavise ,ZDRAVLJU  TREBA  SVE  PODREDITI                                                     Schopenhauer



Komentari (49)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

taube taube 01:01 19.02.2009

,

prva glasam za zdravlje!
dunja73 dunja73 01:12 19.02.2009

Re: ,

Zdrav covek ima stotinu zelja , a bolestan samo jednu - da bude zdrav ....Srpska poslovica
leopold_lady leopold_lady 01:25 19.02.2009

Teška tema ....

znaš,ja sam više od pola života volela musimane - pa nisam imala pitanje te vrste nikad na pameti - jer je kod njih obrezivanje sasvim normalno....Dok vidiš - u našoj sredini sam baš zbog tog običaja umela da budem ismejavana - tipa :"Šta će ti taj obrezani..." Da ne budem sad kod tebe prosta i nekulturna....

Mislim da je to stvar izbora .... Kada volim - verna sam i samim tim sebe ne strpavam u koš rizičnih ljudi.... Bar što se tiče seksa....Uglavnom,zaštita treba da postoji i zna se šta je najjbolja zaštita od svih seksualno prenosivih bolesti - ili kondom ili partner kojeg znate - s tim da ni on ne spada u rizične ljude (kada se radi o seksu) ....

Mnogo sam ispričala- a osećam da ništa nisam rekla.... Po meni - ako žele da to urade - neka urade,a ako ne žele,ne možemo nikog naterati... ja ne mogu moju sestrčinu koja ima 6 meseci da nateram nešto što ona neće (da jede ili da uzme igračku ili onu glodalicu za zubiće koja joj se ne sviđa) - zamisli da mogu da nateram nešto čoveka od 40 godina ???
dunja73 dunja73 01:50 19.02.2009

Re: Teška tema ....

LL naravno da je to volja samoga muskarca . Medjutim danas imamo jednu veliku slobodu seksualnog zivljenja . Mladi ljudi , puni zivota su ustvari rizicne grupe odnosno devojke . Ovde se ne radi o teranju nikoga na nista , vec o svesti muskarca po pitanju ovoga problema ..



Medicina je toliko napredovala da prakticno vise ni jedan covek nije potpuno zdrav .. Huxley
hoochie coochie man hoochie coochie man 03:18 19.02.2009

sve za ljubav

Vidi, vidi, sve dame
Ajd da vam pokvarim

Po meni - ako žele da to urade - neka urade,a ako ne žele,ne možemo nikog naterati.


Aha..kako da ne

Isto kao sto vi nas ne mozete naterati da to uradimo, tako ni mi vas ne mozemo naterati da vam bas to ne bude kriterijum.
A onda zna se....sve za ljubav

Obrni okreni zene opet odlucuju :)

A sad malo ozbiljno.

Ako to zaista stiti zdravlje zena ne vidim nijedan razlog da se to bar ne popularise kako bi se pobedio tradiconalni odnos i kako bi to sto pre postalo masovnije. Treba dosta vremena da se to prihvati kao nesto sto nije religijski ili tradicionalni cin.

U svakom skucaju ako je tacno da se tako stiti zdravlje apsolutno za.
dunja73 dunja73 12:55 19.02.2009

Re: sve za ljubav

U svakom skucaju ako je tacno da se tako stiti zdravlje apsolutno za.



Pozdravljam i respekt
dali76 dali76 08:27 19.02.2009

perem se jer te volim

American Academy of Pediatrics no longer recommend Circumcision!!!
Razlog je jednostavan ; nepostojanje validnih medicinskih dokaza za I proativ ovakve odluke.Doktori su obavezni obavijestiti roditelje o beneficijama ali I o riziku pomenutog zahvvata.
Frequencija smrtnosti zena od bolesti koju pominjes je odista strasna , ali kolika je povezanost ovog problema s rezanjem ili ne nije dovoljno jasna.Da jeste doktori nebi odluku prepustali roditeljima muske djece.
Nije sve u rezanju ima nesto I u higijeni !
Odgovornost prema sebi je odgovornost prema drugima;Rezanje ili higijena odlucimo sami.

http://aappolicy.aappublications.org/cgi/content/full/pediatrics%3b103/3/686

dunja73 dunja73 13:14 19.02.2009

Re: perem se jer te volim

Rezanje ili higijena odlucimo sami.


Ako imamo na svetu toliko zena obolelih od pomenute bolesti , evidentno je da sa "higijenom " nesto ne stima ( ako se drzimo moga teksta ) .

Ja ne bih zelela da se izmedju higijene i rezanja stavi " ILI " Zasto ? Zato sto rezanje nikoga ne oslobadja sprovodjenja higijene .. ili smanjuje potrebu za istom

Ako se ovoj temi ozbiljnije pristupi , i logicnije , videcemo da je u pitanju VIRUS , koji mozda i uprkos najostrijoj higijeni uspeva da prezivi negde " scucuren " ( skriven i zavucen) ??

dali76 dali76 16:33 19.02.2009

Re: perem se jer te volim

gdje sam to skrenuo s teme?Zasto bi moje razmisljanje bilo nelogicnije nego tvoje?Ovo je stav doktora a ne moj hir da tebi kontriram.
dunja73 dunja73 17:35 19.02.2009

Re: perem se jer te volim

gdje sam to skrenuo s teme?Zasto bi moje razmisljanje bilo nelogicnije nego tvoje?Ovo je stav doktora a ne moj hir da tebi kontriram.



Ako imamo podatak da na svaka 2 minuta jedna zena u svetu umre od ove bolesti , i ako bi se ova bolest sprecavala higijenom , to ne bi bio uopste problam danasnjice . Znaci radi se o virusu koji " prezivljava " u kozi . Virusu koga " direktnim pranjem " otklanjate , ali kod neobrezanih muskaraca ima VECU sansu da prezivi .Eto o tome se radi . Tako da ovde nije tema da nas bilo ko poducava o higijeni jer smo dovoljno pametni i vaspitani , vec o HPV virusu , ponavljam koji ( dokazano) kod neobrezanih muskaraca ima vecu sansu za prezivljavanjem .
sentinel26 sentinel26 09:34 19.02.2009

Velika

smrtnost žena kao posljedica mnogih bolesti je prije svega odraz stanja društva i njegovog odnosa prema ženama uopšte. Žene su do skoro tretirane kao niža bića, kao robovi, osim onih za koje se vjerovalo da imaju ( plavu ) plemensku krv i porijeklo.

Mislim da je Dali76 dao dobar komentar kao polaznu osnovu za ovu temu.
Cilj = dobro zdravlje + ljubav ( uzvraćena )
Sredstvo = higijena.
Ako doprinosi zdravlju ( dokazano ) onda sigurno u pravoj ljubavi nećete ni primjetiti je li neko obrezan ili nije.

Lično nemam ništa protiv obrezivanja, kasno je da ja o tome dajem savjete, ali mislim da u Srbiji ta tema neće naići na pogodan teren i neće biti posmatrana uvijek sa te zdravstveno-higijenske strane.
Osim toga teško je dokazati da bi se masovnijom primjenom obrezivanja procenat obolelih žena smanjio.
Ako to i dokažete, opet ćete naići na odgovor - još nije vrijeme.

Rijetki su slučajevi da se obrezivanje radi iz higijensko-zdravstvenih razloga već iz vjerskih i uz sprovdjenje čitavog rituala kojem se pridaje, rekao bih, i neki viši značaj.

Ja bih radije stisnuo petlju i tražio da se legalizuje prostitucija i ona stavi pod zdravstvenu kontrolu i tako znatno umanji rizik od mnogih, po žene ( i muškarce ), opasnih bolesti.
Kad su legalizovali političku prostituciju, mogli bi i ovu malo stariju.
Poz.
dunja73 dunja73 13:24 19.02.2009

Re: Velika

Mislim da je Dali76 dao dobar komentar kao polaznu osnovu za ovu temu.
Cilj = dobro zdravlje + ljubav ( uzvraćena )
Sredstvo = higijena.
Ako doprinosi zdravlju ( dokazano ) onda sigurno u pravoj ljubavi nećete ni primjetiti je li neko obrezan ili nije.


Apsolutno se slazem. Medjutim vec sam slicno odgovorila Daliju , da mi danas imamo posla sa jednim opasnim virusom koga izgleda ni ljubav ni higijena bas mnogo ne dodiruju ..Ni virusi nisu vise kao sto su nekad bili ....

Rijetki su slučajevi da se obrezivanje radi iz higijensko-zdravstvenih razloga već iz vjerskih i uz sprovdjenje čitavog rituala kojem se pridaje, rekao bih, i neki viši značaj.

Pa po toj logici ako se vodimo , islam je 6 vekova mladji - znaci moderniji ..Onda tu i nema nista lose kopirati neke njihove trikove ..

Kad su legalizovali političku prostituciju, mogli bi i ovu malo stariju.



sentinel26 sentinel26 19:20 19.02.2009

Re: Velika

Dunja, evo najnovija vijest kaže da se oni nesretnik iz Subotice sam kastrirao da dokaže supruzi da joj je vjeran jer ga je optužila za nevjerstvo.
Ona ga je i odvezla do bolnice.
Doktori su stručnost kastracije objasnili njegovim iskustvom u kastraciji životinja ( svinje ?).

Da li će sada njegova supruga da bude sigurnija ??? Izvini ali

Prva vijest o ovome je bila zastrašujuća a ova je po meni "zaglupljujuća".
dunja73 dunja73 19:47 19.02.2009

Re: Velika

E , dragi moj , da je tebi 25 godina , i da si u " fazonu " pitala bih te da li bi ti bila vest o obrezivanju " zaglupljujuca " ... nema ljutnje .. kod mene na blogu - opusteno , sve je dopusteno !

Moj deda je umro sa 95 godina , i ceo zivot se hvalio kako je svega 10 -ak puta bio kod doktora .. Cuo si za Dr .Dragisu Misovica - on ga je licno pre rata lecio ..

Ali u dedino vreme nije ni bilo Aids -a , ni hlamidije , ni HPV , ni hepatitisa .. Sve se znalo sta i kako ...I u dedino vreme sapun i voda su stvarno bili od pomoci ..

Medjutim mi zivimo danas , danas kada su virusi i bakterije mutiraju i mi smo ti koji moramo da im " doskocimo "

a mislim da u obrezivanju nema nista lose kako za zenu prvenstveno tako i za muskarca ...Pa ne bi toliki svet to radio ako je " zaglupljujuce "


sentinel26 sentinel26 20:36 19.02.2009

Re: Velika

dunja73
...Pa ne bi toliki svet to radio ako je " zaglupljujuce "

Dunja ti nijesi dobro razumjela moj komentar - odnosi se na subotički slučaj kastracije.

Stara vijest: - "Čovjek napadnut, opljačkan i kastriran ( vrlo "stručno" - rekao doktor )". Svi užasnuti !?

Nova vijest: - Čovjek se ustvari sam kastrirao da dokaže supruzi vjernost jer ga je optužila. On se nije obrezivao nego je "da prostiš" odsekao ceo organ.

Zaboravio sam da te pitam a zašto ovaj dasa ( "svi" nije obrezan ? !


dunja73 dunja73 20:47 19.02.2009

Re: Velika

On se nije obrezivao nego je "da prostiš" odsekao ceo organ.

Svasta vala ima na ovom dunjaluku ... svasta ...


kako znas za " svi " ?
sentinel26 sentinel26 11:33 20.02.2009

Re: Velika

Dunja ti nijesi dobro razumjela moj komentar - odnosi se na subotički slučaj kastracije.
Stara vijest: - "Čovjek napadnut, opljačkan i kastriran ( vrlo "stručno" - rekao doktor )". Svi užasnuti !?
Nova vijest: - Čovjek se ustvari sam kastrirao da dokaže supruzi vjernost jer ga je optužila. On se nije obrezivao nego je "da prostiš" odsekao ceo organ.
Zaboravio sam da te pitam a zašto ovaj dasa ( "svi" nije obrezan ? !

Dopuna ( preciziranje ) prethodne vijesti:
- pomenuti je odsekao testise.
dunja73 dunja73 00:11 23.02.2009

Re: Velika




Evo i Svabe pisu jos od petka za njega.
Ovo je losa reklama za nas zene sa tih prostora.
Jao ..

Doktori su stručnost kastracije objasnili njegovim iskustvom u kastraciji životinja ( svinje ?).

queeria92 queeria92 13:49 19.02.2009

I Queeria ima stav :)

Mi u Kviriji smo podeljeni oko ove teme. Boban je obrezan, a ja nisam i razmišljam da li to sebi da učinim. Kažu da će da poraste ako se obrežem (lažu, dušmani), pa se ja hvatam za poslednju slamku.

Ne znam, ali ja sam navikao na neobrezane.

Ono što je problem kod obrezivanja u starijoj dobi, jeste da boli, da to traje oko mesec dana, dok zaraste, dok se skinu konci... i na kraju gubi se senzitivnost glavića, jer vremenom ogrubi.

Kondom ili češće testiranje i odlazak kod ginekologa/urologa.
dunja73 dunja73 14:56 19.02.2009

Re: I Queeria ima stav :)

Kondom ili češće testiranje i odlazak kod ginekologa/urologa.


Da , ali kondom i ne daje neku zastitu pouzdanu ako virus vec postoji ...


Kažu da će da poraste ako se obrežem (lažu, dušmani), pa se ja hvatam za poslednju slamku.



queeria92 queeria92 18:52 19.02.2009

Re: I Queeria ima stav :)

Da , ali kondom i ne daje neku zastitu pouzdanu ako virus vec postoji ...


Apstinencija
taube taube 19:38 19.02.2009

Re: I Queeria ima stav :)

promiskuitet ? ne
apstinencija? da
monogamija ? da
dunja73 dunja73 19:49 19.02.2009

Re: I Queeria ima stav :)

posta - tri dana dosta ...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:03 19.02.2009

Re: I Queeria ima stav :)

posta - tri dana dosta ...


Mnoooogo je kume :)

Pa ne bi toliki svet to radio ako je " zaglupljujuce "


Mislim da se niste razumeli al hajd da sacekam

Ne verujem da bas mnogo njih vrsi samostrojenje i to strucno :)
dunja73 dunja73 14:58 19.02.2009

@ svi

dali76 dali76 16:55 19.02.2009

Re: @ svi

Gosn Q ocigledno nije imao vremena procitati sajt koji sam objavio I koji je Dunja “linkovala”. Da jeste saznao bih da je prica o senzitivnosti tj negativnom uticaju “rezanja”ipak samo mit. Doktori su to strucno objasnili tako da ne razumijem ali ne preostaje mi nego da im vjerujem.
Sto se ticeobrezivanja I velicine pa gosn Q brijanje,pardon depilacija je mnogo prakticnije rijesenje zar ne?
Rijetko u cemu se ja I Q mozemo naci na istoj sstrani argumenta stoga zelim iskoristiti ovu nevjerovatnu priliku I sloziti se s njim u svezi vaznosti kontrole vlastitog zdravlja kao dobroj prevenciji za nezeljene posljedice.
jednatanja jednatanja 16:55 19.02.2009

Re: @ svi

Na ovom blogu ima mnogo dilema!
jednatanja jednatanja 16:57 19.02.2009

Re: @ svi

No ozbiljno, negde sam pročitala da obrezani imaju manju mogućnost da dobiju AIDS, ta praksa se već primenjuje u jednoj afričkoj zemlji s tim ciljem, ali zaboravih kojoj...
dunja73 dunja73 17:34 19.02.2009

Re: @ svi

No ozbiljno, negde sam pročitala da obrezani imaju manju mogućnost da dobiju AIDS, ta praksa se već primenjuje u jednoj afričkoj zemlji s tim ciljem, ali zaboravih kojoj...


Sa obzirom da je aids "krvna "( mada se sad dokazalo da nije samo krvna) bolest , ne verujem da to ima veze .Medjutim kada je "u pitanju rak grlica materice" ima itekako veze , i ne samo ova analiza o kojoj sam ja pisala , vec i na vise mesta se o ovome raspravlljalo

Srbija je jedna sa najvisim brojem smrtnosti od ove bolesti u Evropi .

mashha mashha 18:13 19.02.2009

Re: @ svi

Srbija je jedna sa najvisim brojem smrtnosti od ove bolesti u Evropi .

Čini mi se da smo u 2008. godini izbili na 1. mesto po broju obolelih žena
dunja73 dunja73 18:27 19.02.2009

Re: @ svi

Čini mi se da smo u 2008. godini izbili na 1. mesto po broju obolelih žena


mashha ,
to su zaprepascujuci podaci , ne u Srbiji vec svuda .. Zemlja sa najmanjom pojavom ove bolesti , je , zamislite koja , IZRAEL .

Znaci svidjalo se to nekima ili ne ... ima tu nesto....


benevolent benevolent 18:46 19.02.2009

Re: @ svi

Na ovom blogu ima mnogo dilema!

...али само ако се ради о:

od Facebooka , i od Versaja i od Tudjmana ,Milosevica i Alije , i od pilulica za lilulice , i od naseg raspolozenja , i od Crkve i Madone , i od Starog zaveta , od proze i poezije itekako , od finansijske krize , od putovanja , od svih cetnika ,ustasa i radikalnih fanatika , ovo je vaznije od pokojnog Tita , i Kosova , i Obame ...

Међутим,

Zastrašujuća je činjenica da širom sveta, svake dve minute, jedna žena umre od te bolesti "

Ако томе може да се стане на пут обрезивањем, сваки човек треба да озбиљно размотри и ту могућност.




benevolent benevolent 18:07 19.02.2009

ХПВ-данак поли(гамији и андрији)

Као што многи, не знају за бактерију "хламидију", од које се додуше не умире, али преко 60% фертилне популације не може да има биолошко потомство, тако је и ХПВ вирус мало познат. а ипак веома опак и смртоносан. То је, нажалост, данак полигамији, полиандрији, и осталим поли односима било којих полова.
Хвала ти на покретању ове виталне теме.
dunja73 dunja73 18:23 19.02.2009

Re: ХПВ-данак поли(гамији и андрији)

Veliki pozdrav i vec sam se zabrinula.... Da hlamidija je pocela mnogo ranije da " hara" , a tek 90 -ih godina je pocela da joj se posvecuje paznja .Interesantno , da tek kada se ostane u drugom stanju , radi se ovaj test .. ( mada ona izaziva isto tako sterilnost )

medjutim evo po pitanju teme nesto interesantno , sa " harni" klinike iz Hrvatske .
" >>> Aktualne teme / Cirkumcizija reducira rizik HPV infekcije
Objavljeno: 27.4.2002

Cirkumcizija ("obrezivanje" u muškaraca je povezana s izrazito sniženim rizikom obolijevanja od HPV infekcije. Čak i u slučajevima šest i više seksualnih partnerica, rizik obolijevanja od raka vrata maternice kod aktualne partnerice obrezanog muškarca je snižen za 68%.


Nismo imali namjeru "zastrašivati" naše muške čitatelje, ali rezultati internacionalnog istraživanja 7 velikih studija (case-control) s gotovo 2.000 parova ispitanika ukazuju na veoma povoljno djelovanje cirkumcizije u smislu prevencije HPV infekcije penisa, a time izravno i zaštite njihovih partnerica od ove infekcije i njenih posljedica, od kojih je svakako najznačajnije za spomenuti rak vrata maternice.


Od ukupno 1.500 muškaraca, kod 75% ispitanika načinjena je HPV tipizacija. Kod neobrezanih muškaraca HPV je nađen u gotovo 20% ispitanika, za razliku od njihovih obrezanih kolega kod kojih je HPV infekcija bila prisutna u gotovo četiri puta manjem broju: svega 5,5 %. Ukupni rizik obolijevanja od HPV infekcije u muškaraca se ovim malim kirurškim zahvatom može smanjiti za 63%. Na ovaj način postaju jasne i onkološke statistike - osobito statistika obolijevanja od raka vrata maternice. Poznato je naime, da je najniža stopa obolijevanja od raka vrata maternice upravo u Izraelu gdje je obrezivanje dio religijskog odgoja dječaka.


Ostaje nejasno da li cirkumcizija ima ovako povoljno djelovanje na ostale spolno prenosive bolesti i HIV.


taube taube 18:39 19.02.2009

Re: ХПВ-данак поли(гамији и андрији)

slažem se. sve je ovo danak poligamiji.
rešenje je monogamija, a može i apstinencija.
benevolent benevolent 18:52 19.02.2009

Re: ХПВ-данак поли(гамији и андрији)

a može i apstinencija

Немојте да претерујете.

dunja73 dunja73 19:33 19.02.2009

Re: ХПВ-данак поли(гамији и андрији)

ovo danak poligamiji.


Ima i toga , ali ne bih se slozila ...Cula sam od par zena koje imaju ovu bolest ( da nisu cestito ni .muskarca ..videle kako treba , zanci ni govora o poligamiji ) a ipak su dobile rak grlica materice ..

evo sta jos moze biti uzrok :

Znanstvena istraživanja pokazuju da kronični stres i određeni stavovi o seksu mijenjaju dotok krvi u vrat maternice i utječu na lučenje njegovih žlijezda, što upućuje na organsku vezu između stresa i promjena u ovom dijelu tijela. Slabljenje imunološkog sustava uslijed kroničnog emocionalnog ili drugog stresa, loše prehrane, uživanja alkohola i pušenja, može biti razlogom promjena u imunološkom odgovoru, koje mogu potaknuti aktivnost virusa.

taube taube 19:44 19.02.2009

Re: ХПВ-данак поли(гамији и андрији)

hm. ima logike i u ovom objašnjenju. stres.
miloradkakmar miloradkakmar 23:00 19.02.2009

Упозоравајући чланак !?



Овом приликом само препорука за тему . Ипак, упозоравајући чланак , али који само констатује и отвара проблем на свој начин , а можда је писан из чисто економских/ финансијксих / разлога / вакцинисање , хирушки захвати ...тржишште је чудо /- наравно нагађам.

Не дирај ми поезију .. она лечи све .
dunja73 dunja73 23:14 19.02.2009

Re: Упозоравајући чланак !?

отвара проблем на свој начин , а можда је писан из чисто економских/ финансијксих / разлога / вакцинисање , хирушки захвати ...тржишште је чудо /- наравно нагађам.



Ima i toga sigurno , pogotovu oko vakcine , zato sam je namenski i izbegla u tekstu .
Medjutim , ovaj problem je ooodavno aktuelan u EU , cini mi se da Srbija kasni par godina ... Vec je toliko toga isprobano i pokusavano , da je od svega opet cirkumcizija jedno od boljih resenja ..

ne diram u poeziju - obecavam !

alexlambros alexlambros 11:22 20.02.2009

nisam

... siguran da su ova istrazivanja skroz relevantna ... dodje mu onda ta kozica ko slepo crevo, nepotrebni atavizam koji samo stvara probleme ...
meni licno je to oblik genitalnog sakacenja i ja ne bih .... kondom i uredan sexualni zivot, te blagovremene posete lekaru su valjda resenje ...
negde sam isto tako procitao da obrezani muskarci ne mogu da dobiju rak penisa (nisam do tada ni znao da to postoji), ali nisam ukapirao zasto ...
Mislim da insistirati na masovnom obrezivanju nije nikakvo resenje ... kondom ....
(ako taj virus postoji i na kozi oko genitalija onda se obrezivanjem svejedno nista ne resava, ako je problem samo u kozici, onda je kondom resenje) .... I guess, onako laicki
maksa83 maksa83 11:30 20.02.2009

Re: nisam

... siguran da su ova istrazivanja skroz relevantna ... dodje mu onda ta kozica ko slepo crevo, nepotrebni atavizam koji samo stvara probleme ...

Živeli zajedno turski i srpski qrac (nešto slično penisu), bili cimeri i delili sobu.
Turski stalno nešto privodio i imao živopisan, aktivan i bajkovit seksualni život, a srpski - ništa. Jednog dana u očaju pita srpski q turskog: "kako bre to izvodiš?". Turski mu objasni da mora da bude gospodin, da se lepo oblači, ono skocka, i sve to...
Posluša srpski, ali - ništa. Turski ga pita: "pa šta si radio?" Srpski: "pa, ono, sve lepo, skockao se, odelo, kravata...". Turski: "e bre seljaku, pa naravno da nisi ništa nahvatao - ne ide kravata na rol kragnu".

Izvinjavam se, ovo je samo izletelo.
dunja73 dunja73 13:45 20.02.2009

Re: nisam

kondom i uredan sexualni zivot, te blagovremene posete lekaru su valjda resenje ...


Naravno , ali sa obzirom da je zenska populacija od 23 -27 god najugrozenija , a Srbija izbila na 1. mesto (ako je verovati podacima ) da nije malo zakasnela ova preventiva ?

Kondomi smanjuju tu opasnost, ali nisu potpuna zaštita upravo zato jer koža oko polnog organa može biti nosilac virusa.
Zastrašujuća je činjenica da širom sveta, svake dve minute, jedna žena umre od te bolesti


Logicki jeste bas kako si i napisao , a sta ako je " kozica " virusu samo " baza " i istu koristi za dalje akcije ..Opet logicki .. neprijatelju treba unistiti "bazu"
dunja73 dunja73 14:34 20.02.2009

Re: nisam

Izvinjavam se, ovo je samo izletelo

ajajajaj

Za toplije krajeve je preporucljiviji kabriolet...

sala ... nisam uopste imala za cilj da se tekst dovede u vezu sa obrezivanjem iz verskih razloga ..

benevolent benevolent 14:54 20.02.2009

политичко-сексуална пропаганда

negde sam isto tako procitao da obrezani muskarci ne mogu da dobiju rak penisa

Постоје и теорије завере, по којима обрезани губе осећај сексуалног задовољства и тако "оскрнављени" у задовољавању сексуалних чула постају машине за прављење и рађање деце. То се, наводно,односи на муслимане широм света, и подвлачи се чињеницом да су се и жене подвргавале кастрацији клиториса, како не би уживале у сексу (читај) варале мужеве. Па, пропаганда је најстарији занат на свету, тек после добре рекламе проститутке и политичари обављају своје послове.
trener92 trener92 11:49 23.02.2009

Nisam siguran

da bi moj komentar naišao na odobravanje, zbog toga i nisam došao ranije, a i sada žurim, ali ću se javiti.
Samo kratko, ne verujem u istraživanja koja se provlače po časopisima, tako da verovatno pretpostavljaš šta mislim o tome.
Saglasan sam sa onim što je dali napisao

Jesam svašta u životu radio zbog žena, kad malo razmislim sve i radimo da bi žena bila zadovolj(e)na, ali da mi se neko muva skalpelom ...
ali nisu potpuna zaštita upravo zato jer koža oko polnog organa može biti nosilac virusa.

Ovo mi je čudno, to znači da treba da se ...sad bih napisao nešto neprimereno, a ko garantuje da je to dovoljno, jer gore , pre toga si napisala da se taj virus dobija
ili drugim intimnim kontaktom "kože na kožu" u genitalnoj regiji.
a genitalna regija.
Više mi se čini da je cilj , tim tekstom nešto sasvim drugo.Uvek kada je tako nešto u pitanju, po meni, treba razmisliti kome to odgovara,
Ne mislim na tvoj tekst, nego taj odakle si prenela.
dunja73 dunja73 14:25 23.02.2009

Re: Nisam siguran

Više mi se čini da je cilj , tim tekstom nešto sasvim drugo.Uvek kada je tako nešto u pitanju, po meni, treba razmisliti kome to odgovara,


Sigurno , danas je sve postalo komercijala. Svakoga proleca , pocnem da se " jezim" kada se digne halabuka oko " krpelja " i vakcine protiv istoga . I sigurna sam da firma i trgovine zele zaradu od vakcine .
Medjutim , ako se malo bolje informisemo oko svega , i sagledamo sa svih strana , saberemo + i - , treba nam velika hrabrost i za jedno i za drugo .
Ova vakcina se preporucuje maloj deci i kazu da malo vise " boli " Ne stvara kompletnu zastitu , ali ipak stiti ..bla, bla...
E sad , odluka je do roditelja . Moze da detetu nikad ne zatreba , a ne daj Boze sta ako ?

Tako mislim i za temu .Odluka je do muskarca , ne zbog njega samoga , vec zbog suprotnoga pola .

Ne mislim na tvoj tekst, nego taj odakle si prenela.


Od 2002. se o ovoj temi diskutuje .. na mnooogim mestima ..I cilj je ustvari kod mladjih generacija
probuditi svest...

ps `Ajde bre , koja se JUnaCina jos boji skalpela :
trener92 trener92 02:47 24.02.2009

Re: Nisam siguran

ps `Ajde bre , koja se JUnaCina jos boji skalpela :




Odmah se setim onog filma (japanski ),ne znam kako se zove ( setiću se) , kada ona na kraju preduzima zahvat, a sve
iz ljubavi , ili strasti , hm....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana