Pravda

Tibor Jóna RSS / 19.02.2009. u 11:39

Nista mi nije sada jasno sa ministarkom Malovic i RIKom, milionima i moralom.

Ako dobro razumem vlast - Malovic je radila sve po zakonu. Sedela je u RIK-u i u Ministarstvu i to je sve u redu. Po Jeleni Trivan. Dobila je RSD 2 miliona, dakle, po zakonu. Nije nikog prevarila, po Jeleni Trivan, nije nigde ukrala, po Jeleni Trivan - sve je bilo doslovce posteno - po, naravno, Jeleni Trivan.

Ako dobro razumem Malovicku, svaki dinar u tih 2 miliona ju je boleo kao klinac pod nokat jer je imala te neke moralne dileme, sta li su. Prevrtala se po krevetu nocu, znojili joj se dlanovi - te kerefeke.

E onda je ta epidemija moralnosti zahvatila i ostale clanove RIK-a iz Demokratske stranke pa su oni sa novopronadjenim moralom, ciji je pronalazak posve koincidirao sa cinjenicom da su ih razbucali mediji, podavali ostavke na clanstvo u RIK-u.

Ali sve je svo vreme bilo legalno, ako je za verovati Jeleni Trivan. (smeh u studiju)

E sad - zasto je onda Malovicka vratila tih RSD 2 miliona ako je sve bilo po zakonu? Rekla Jelena Trivan. Zasto vraca nesto sto je zakonski i po pravdi njeno? Uz sve cestitke na umesnom vodjenju domacinstva koje je doveolo do toga da u svakom trenutku moze da iskesira 2 miliona dinara, ne mogu da da se ne zapitam gde je ona vratila taj novac (koji joj zakonski pripada)? U keshu na blagajnu RIK-a? Na ziro racun RIK-a? Sta je napisala kao svrhu uplate (znate kako to mora se pise na opstim uplatnicama)?

Svrha uplate: povracaj novca koji mi zakonski pripada ali koji kao moralna vracam?

Nacuo sam da je ministarka upotrebila i key word - Kosovo - da je neki novac uplacivala i nekim izbeglicama sa Kosova. Uz podsecanje na Cankovu parafrazu Gebelsa iz vremena vlade Kostunice dr Voje iz sela Kostunica - cim cujem rec Kosovo ja se pitam gde mi je novcanik - moram da primetim da je ministarka Malovic ovim cinom digla robinhudshtinu na jedan potpuno novi nivo. Naime, umesto da pljacka bogate i deli siromasnima, ko svi posteni `ajduci, Malovic se resila na inovaciju - uzimace od siromasnih (jer ta 2 miliona u RIK nisu stigla sa neba nego od poreza) i deliti - pa, opet siromasnima! Samo ne tim istim, nego nekim drugim. Njoj ako nesto pretekne, preteklo je. Daleko je Dan bezbednosti.

Ali sad, ako je Malovic stvarno vratila taj novac, zasto ga nisu vratili ostali deesovci u koje se Trivan kune da bi moralom postideli najmanje tri Sokrata?

I dobro, ako RSD 2 miliona nisu razlog za ostavku, da li plasticni pistolj jeste?

Ako se najvecem kriminalcu u drzavi u zatvorskoj celiji pronadje plastican stoljpi ko daje ostavku zbog propusta i/ili dobija otkaz? Ministarka? Nacelnik te neke uprave za zatvore? Upravnik zatvora? Komandant smene? Kasirka u Cmarketu? Ministar ekologije Novog Juznog Velsa? Ko je najslabija karika?

Kao, pistolj nije mogao da prevari - "trenirano oko", rece taj neki nacelnik uprave u ministarstvu koja duzi zatvore, a koji, pogadjamo, nije dobio otkaz. Sad vi zamislite situaciju pred kojom ispred vas stoji odjednom slobodan Milorad sa plasticnim pistoljem u ruci, a vase vam "trenirano oko" javlja - sve opusteno, pistolj je plasticni! A Milorad se onda pokunjeno vrati u celiju jer ste mu demaskirali prevaru sa plastikanderom. Ma kako da ne.

Isti biserko kaze i sledece: pouzdano je da strazari nisu primili novac. Ovo me podseca na nasu drzavnu matru za koju ne znam kako se nije nasla u preambuli ustava: "Mladic nije u Srbiji"! Otkud znas da nisu primili pare, ako ne znas ni ko su?

Znaci li to da se zna ko je uneo pistolj kod Milorada pa je taj neko priznao da nije primio novac? Zasto ti ljudi i dalje rade u zatvoru? Kako se to zna da nisu primili novac? Mogucno da su uneli pistolj iz ideoloskih ubedjenja, cak i vrlo izvesno, ali da bi se to utvrdilo potrebni su valjda pocinioci, insajderi sta ja znam ko sve ne.

Kakvu to politiku vodi ministarka Malovic kada postavlja na celo CZ upravnika koji dozvoljava da mu zaposleni hodocaste zatvorenicima i jos im nose milodare u vidu plasticnih pistolja? Jel to dovoljan razlog da se Malovic mozda smeni? 

To+2 miliona...

Ali, od toga izgleda nema nista, jer kako rece ovorezimska banalizatorka Sonja Licht - nije sad vreme, te idu neke reforme u pravosudju (pomrimo od smeha), te mogu neprijatelji da pomisle da smo slabi, te sprdace se Ljuba Zivkov u "Retrovizoru", te ekonomska kriza, dolazak Baraka Obame, neizvesnost referenduma u Venecueli...

I onda super je sto su se stvari promenile od odlaska onog Knjigospalitelja sa mesta Ministra Pravde. Bas nam je Pravda vrh i extra! Ono full!



Komentari (49)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

medjutim92 medjutim92 11:53 19.02.2009

vr'

dao preporuku, a evo i poruka

svi clanovi RIK su jednaki
ali su neki malo jednakiji od drugih
Doctor Wu Doctor Wu 11:54 19.02.2009

Jonja, super ti ovaj uradak

sve si im skresao u brk, nego ja samo da izreklamiram intervju sa čovekom koji zna. Genije ostaje genije i sa 85, samo neka ga bog poživi. I stvarno mi nije jasno zašto BoTa ne angažuje ovog čoveka za strateškog savetnika nego se zamlaćuje sa nekim McKinsey i SocGen fićfirićima i molerima.

Aj sad ti piči dalje.
rastinjak rastinjak 13:06 19.02.2009

Re: Jonja, super ti ovaj uradak

Kakvu to politiku vodi ministarka Malovic kada postavlja na celo CZ upravnika koji dozvoljava da mu zaposleni hodocaste zatvorenicima i jos im nose milodare u vidu plasticnih pistolja? Jel to dovoljan razlog da se Malovic mozda smeni?


Pa nemoj da si baš takav, ti kao da nisi obavešten

O radu ministarke pravde Snežane Malović već su se izjasnili poslanici Skupštine Srbije. Pored stranaka vladajuće koalicije, i dobar broj predstavnika opozicije smatra da ministarka pravde kvalitetno radi svoj posao. Snežana Malovićkaže za Danas da uvek može bolje i više da se uradi, a da je za nju nezadovoljstvo uvek podstrek da uradi „to nešto više“..





možda je sad i ovo malo jasnije

Ministarka da će se vratiti svojoj dužnosti već za dve nedelje, ali moguće je da će to biti i ranije. Kada je rodila prvu ćerku, pre sedam godina, bila je na dužnosti šefa kabineta ministra pravde i takođe je odsustvovala samo dve nedelje – rekla je „Politici” Jasmina Čolak.


Ko je lud da propusti sednice, za ti novci
rastinjak rastinjak 13:10 19.02.2009

Re: Jonja, super ti ovaj uradak

Nego nešto razmišljam , koliki je uticaj PUPS-a na B-92 ?
To mi pade na pamet, dok sam udrao preporuku, nema više prozorčeta, nego se obleleži da je preporučeno. Da nisu PUPSOVCI tražili tu izmenu ?
Znaš ono matori senilini pa zaborave da su preporučili, pa klik, klik ,ono neće a oni već preporučili

licumurka licumurka 13:27 19.02.2009

svaka čast za text

Otkud znas da nisu primili pare, ako ne znas ni ko su?

E ovakve stvari vređaju zdrav razum, a mene bogami i razbesne

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:32 19.02.2009

Pa hajde Tibore..

Kad je već po Zakonu da lepo pišemo peticiju i tako branimo integritet ovih što vraćaju...
Da ih bre ne zeza glavni gazda po sistemu, "jah radi i uzmi po Zakonu, jah, odlazi i vrati mimo Zakona"...
Nego, preporuka....
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:39 19.02.2009

Re: Pa hajde Tibore..

Drago Kovacevic
Kad je već po Zakonu da lepo pišemo peticiju i tako branimo integritet ovih što vraćaju...
Da ih bre ne zeza glavni gazda po sistemu, "jah radi i uzmi po Zakonu, jah, odlazi i vrati mimo Zakona"...
Nego, preporuka....


idem sad na fejsbuk da osnujem grupu Vratite ministarkih njenih 2 miliona - moral nema cenu!
loader loader 14:44 19.02.2009

Šta predlažete da se uradi?


Neko rešenje mora da postoji, makar na nivou predloga, da ne ostane sve na pukom i po defaultu već datom nezadovoljstvu usmerenom ka vrhu ledenog brega, odnosno vlasti.
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:19 19.02.2009

Re: Šta predlažete da se uradi?

loader

Neko rešenje mora da postoji, makar na nivou predloga, da ne ostane sve na pukom i po defaultu već datom nezadovoljstvu usmerenom ka vrhu ledenog brega, odnosno vlasti.


da parafraziram Margaret Tacer - Ostavka, ostavka, ostavka...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:44 19.02.2009

Re: Šta predlažete da se uradi?

Izgleda da lova od ministrice nece otici na Kosovo, morace ovi dole da se malo strpe dok novinari ne iscackaju sledecu prevaru, ovo sada ide za srpsko suvo zlato, novog Teslu takoreci, Miladina Kovacevica. [url=http://http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=02&dd=19&nav_category=11&nav_id=345767][/url]
Ako je ova vest stvarno tacna onda ljudi u Srbiji mogu da nose majce sa natpisom Svaki je Srbin magarac i to na kvadrat! A ovo onda ukljucuje i nesrpske drzavljane zemlje Srbije koji su glasali za sadasnju vlast.
loader loader 01:19 20.02.2009

Re: Šta predlažete da se uradi?

da parafraziram Margaret Tacer - Ostavka, ostavka, ostavka...
Ok, predlog je veoma konkretan. Ima dva problema. Prvo, ostavke su krajnja mera u pojedinačnim slučajevima i treba mnogo toga da se spakuje u jednoj poluuređenoj zemlji kakva je naša, da bi se ostavka stvarno i desila. Drugo, sama ostavka ne rešava mnogo, jer ako je sistem vrednosti i opšte selekcije ljudi (ne samo u politici) takav kakav jeste, onda će na mesto onoga koji je podneo ostavku skoro sigurno doći drugi koji je, prošavši kroz sito našeg sistema vrednosti, približno isti kakav je bio onaj koji je prethodno podneo ostavku. Stoga mislim da je bolje govoriti o potrebi promena čitave društvene slike, na svakom koraku. Jeste, spor je to proces, ali jedini celishodan.
antonacci antonacci 02:01 20.02.2009

Re: Šta predlažete da se uradi?

loader
da parafraziram Margaret Tacer - Ostavka, ostavka, ostavka...
Ok, predlog je veoma konkretan. Ima dva problema. Prvo, ostavke su krajnja mera u pojedinačnim slučajevima i treba mnogo toga da se spakuje u jednoj poluuređenoj zemlji kakva je naša, da bi se ostavka stvarno i desila. Drugo, sama ostavka ne rešava mnogo, jer ako je sistem vrednosti i opšte selekcije ljudi (ne samo u politici) takav kakav jeste, onda će na mesto onoga koji je podneo ostavku skoro sigurno doći drugi koji je, prošavši kroz sito našeg sistema vrednosti, približno isti kakav je bio onaj koji je prethodno podneo ostavku. Stoga mislim da je bolje govoriti o potrebi promena čitave društvene slike, na svakom koraku. Jeste, spor je to proces, ali jedini celishodan.


Ostavka, ostavka, ostavka... to podrazumeva elementarnu pristojnost i svest o ispravnom i pogresnom. Uz nepostojanje i minimalnih simpatija prema gdji Tacer, moram joj priznati da je to imala.

A srbijanski politicari su jedna gomila bezobraznih i poluobrazovanih i beskrupuloznih ljudi. Radije bi se svi kolektivno poubijali nego sto bi dali ostavku. Nadajmo se tome.
alpeot alpeot 15:47 19.02.2009

2 miliona vs. 70 miliona

Milion dolara za Kovačevića?
19. februar 2009. | 02:40 -> 14:44 | Izvor: Beta, Borba
Beograd -- Ministarka pravde Snežana Malović nije mogla da odgovori da li je tačna informacija da Vlada odlučila da plati milion dolara za slobodu Miladina Kovačevića.

Ona je kazala da je za te informacije, o kojima piše štampa, nadležno Ministarstvo spoljnih poslova. "Ministarstvo pravde čini sve ne bi li postojala mogućnost za suđenje u Srbiji", rekla je ona. Ni u ambasadi SAD nisu želeli da komentarišu ove navode. Kovačevića pravosuđe SAD traži za prebijanje američkog studenta Brajana Stajnhauera.

Ambasada SAD u Beogradu nije želela da komentariše informaciju o tome da je Vlada Srbije odlučila da plati milion dolara za slobodu Miladina Kovačevića, koga pravosuđe SAD tereti za prebijanje američkog studenta Brajana Stajnhauera.

"Upućujemo vas na srpsku vladu za detalje bilo kakvog razgovora između Vlade Srbije i porodice Stajnhauer. SAD će nastaviti da traže rešenje tog slučaja koje će obezbediti punu pravdu", rekla je ataše za štampu Ambasade Rajan Heris.

U Vladi Srbije takođe nisu želeli da komentarišu informaciju koju je prenela današnja "Borba". Na konkretno pitanje o odluci od milion dolara, ministarka pravde Snežana Malović uputila je novinare na Ministarstvo spoljnih poslova.

U Ministarstvu spoljnih poslova danas nisu bili dostupni za komentar podovom informacije dnevnika "Borba".

Borba: Tajna odluka Vlade

Slobodu Miladina Kovačevića poreski obveznici u Srbiji platiće milion dolara tajnom odlukom Vlade Srbije, piše danas list "Borba".

Kovačevića američko pravosuđe tereti za nanošenje teških telesnih povreda američkom studentu Stajnhaueru, a uz pomoć ljudi iz konzulata Srbije napustio je teritoriju SAD i u junu 2008. se obreo u Srbiji.

Vlada je na sednici prošle nedelje odlučila da plati 900.000 dolara odštete Štajnhaueru, kao i 100.000 dolara kaucije, i tu odluku momentalno proglasila državnom tajnom, piše list.

Kako "Borba" saznaje, na ovaj način trebalo bi da se izdejstvuje da ceo slučaj Kovačević bude prebačen domaćem pravosuđu.

Ceo slučaj izazvao je napetost u odnosu Srbije i SAD, a za Kovačevićem je izdata i Interpolova poternica. Optužen je i pred domaćim sudom za podstrekivanje na falsifikovanje službene isprave.

Veliku medijsku pažnju izazvalo je pojavljivanje Kovačevića u Skupštini Srbije u januaru ove godine u pratnji poslanika Srpske radikalne stranke.

avemarija avemarija 16:12 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

Milion dolara za Kovačevića?

A sto da ne ? Treba ulagati u buducnost Srbije !
To je podmladak nekih buducih Crvenih beretki.
A u najtalentovanije ,drzava treba da ulaze i da uvek stane iza njih !!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:21 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

Milion dolara za Kovačevića?

preduhitrio si me. upravo sam htela da pitam da se nekako prikupe pare od ovih što "nisu u sukobu interesa".

a el se zbog ovog vata za glavu?



Tela Borisava Mićića (89) i njegove supruge Dušanke (85) pronađena su juče oko 11 sati u objektu u kome su Mićići živeli. Izlaskom na lice mesta, nadležno stručno osoblje Hitne medicinske službe u Požarevcu konstatovalo je da je smrt nastupila usled smrzavanja, saopštila je policija.


naglasak na objekat i smrzavanje.
može malovićka, brkićka etc. da se malo porežu da ljudi, uprkos što su u ovoj ovakvoj zemlji, doživeli po skoro 90 godina, ne završe u objektu?!?!?!

p.s. ne mogu da nađem link za jučerašnju emisiju "stanje nacije" sa vericom barać i onim što se vadio.
nije loše pogledati, ko nije.
alpeot alpeot 16:30 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

Exitus Letalis
a el se zbog ovog vata za glavu?


Hvata se za glavu zato sto je potrosio skoro dve milijarde evra za tri meseca. Novac iz deviznih rezervi, upotrebljen za odbranu kursa dinara. Berza krahira, istocne filijale zapadnih banaka su u problemima, ako samo jedna pukne - stampedo na banke i raspad finansijskog sistema. Aranzman sa MMF-om je premali, i tako.. Dobro da je samo glavobolja, da nije delirium tremens.

Da, nase pare. Pare poreskih obveznika - taj milion dolara.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:36 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

Da, nase pare. Pare poreskih obveznika.

e, iznenila sam jer sam se šokirala zbog smrzavanja ovih jadnih staraca, dok oni čašćavaju našom lovom jednog sileđiju.
fuj! kakva država!
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:37 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

alpeot
Milion dolara za Kovačevića?


iskreni da budemo, vlada kupuje svoj mir i 1milion dolara je cena da ti sa grbace sidjedu Hilari i jekipa.
miladin je kolaterala.
ali slazem se, ko ih je terao da u ceo slucaj Kovacevic vs. ceo svet ulaze sa drzavnog nivoa



alpeot alpeot 16:44 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

Exitus Letalis
fuj! kakva država!


Drzava? Kakva drzava? Ono sto je u celoj prici najgore (naravno, potpuno izuzimam smrzavanje ovih nesrecnih staraca) je da se salje potpuno jasan signal javnosti da se zlocin isplati. Bukvalno. Zasto da deca uce, idu u skole i pohadjaju fakultete, kad milion dolara moze da se sasvim lepo i legalno (pod velom drzavne tajne) zaradi uz pomoc kriminala?
alpeot alpeot 16:50 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

Tibor Jóna

ali slazem se, ko ih je terao da u ceo slucaj Kovacevic vs. ceo svet ulaze sa drzavnog nivoa


Vlada Srbije se poziva na Ustav Srbije koji zabranjuje izrucenje nasih gradjana. Cudi me da im to nije smetalo u vreme izrucenja Slobodana Milosevica, a sada im smeta.

Uzgred, SAD nece odustati od izrucenja. Porodica Stajnhauer je dobila novac po privatnom zahtevu za odstetu, a cisto sumnjam da ce Hilari Klinton (u ulozi drzavnog sekretara) tako lako popustiti.
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:55 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

alpeot
Tibor Jóna

ali slazem se, ko ih je terao da u ceo slucaj Kovacevic vs. ceo svet ulaze sa drzavnog nivoa


Vlada Srbije se poziva na Ustav Srbije koji zabranjuje izrucenje nasih gradjana. Cudi me da im to nije smetalo u vreme izrucenja Slobodana Milosevica, a sada im smeta.

Uzgred, SAD nece odustati od izrucenja. Porodica Stajnhauer je dobila novac po privatnom zahtevu za odstetu, a cisto sumnjam da ce Hilari Klinton (u ulozi drzavnog sekretara) tako lako popustiti.

ma kako nece.
pa sta vi mislite da je njoj cef da se sada maje sa nama?
politicari su svuda isto... potreban im je samo dobar izgovor
a milion dolara je super izgovor!
drug.clan drug.clan 17:21 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

alpeot
Tibor Jóna

ali slazem se, ko ih je terao da u ceo slucaj Kovacevic vs. ceo svet ulaze sa drzavnog nivoa


Vlada Srbije se poziva na Ustav Srbije koji zabranjuje izrucenje nasih gradjana. Cudi me da im to nije smetalo u vreme izrucenja Slobodana Milosevica, a sada im smeta.

Uzgred, SAD nece odustati od izrucenja. Porodica Stajnhauer je dobila novac po privatnom zahtevu za odstetu, a cisto sumnjam da ce Hilari Klinton (u ulozi drzavnog sekretara) tako lako popustiti.


OK, ne mogu da ga isporuce ali sto su mu pomogli da pobegne odande jel to pise u ustavu. I USA ne izrucuje svoje gradjane ali se njihovom studentu sudi u Italiji ovih dana?

Ja se pitam samo da li bi ovako postupili i prema drugim gradjanima ove zemlje. Da li bi recimo drzava platila milion cega god kada bi mene npr. neka drzava osumnjicila za znatno manje delo recimo za kracu u samousluzi u Nemackoj.

Da li ce ovaj milion da mu daju na kredit ili kako vec? Ne postoji stavka ni u jednom zakonu koja omogucuje drzavi ovo da uradi legalno pa bi bas voleo da vidim ko ce da potpise isplatu!

PS. Jako sam besan jer drzava vecini gradjana ne da ni pasos koji hoce da plate dok drugima daje milion dolara za "otkup duse"
alpeot alpeot 17:30 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

drug.clan

OK, ne mogu da ga isporuce ali sto su mu pomogli da pobegne odande jel to pise u ustavu. I USA ne izrucuje svoje gradjane ali se njihovom studentu sudi u Italiji ovih dana?Ja se pitam samo da li bi ovako postupili i prema drugim gradjanima ove zemlje. Da li bi recimo drzava platila milion cega god kada bi mene npr. neka drzava osumnjicila za znatno manje delo recimo za kracu u samousluzi u Nemackoj.Da li ce ovaj milion da mu daju na kredit ili kako vec? Ne postoji stavka ni u jednom zakonu koja omogucuje drzavi ovo da uradi legalno pa bi bas voleo da vidim ko ce da potpise isplatu!PS. Jako sam besan jer drzava vecini gradjana ne da ni pasos koji hoce da plate dok drugima daje milion dolara za "otkup duse"


Potpisujem svaku vasu rec.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:37 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

Moze srpska vlada da im daje koliko hoce ako nekome iz US administracije opet zatreba ovaj problem oni ce ga upotrebiti. Smesno je pomisliti da ce ovo ucutati Hillary, ne zato sto ona ima nesto protiv Srbije vec jer bi ispala neozbiljna da odjednom sad prestane sa onim na cemu je ranije insistirala. Zbog toga a pre svega zbog ovog jadnog coveka koga je ovaj mamlaz isprebijao Miladina treba vratiti tamo odakle je 'pobego'. Ali glavno pitanje je ovde ko je licno predlozio ovu ideju sa lovom i cija je to odgovornost. Ja mislim da mediji moraju na tome jako da insistiraju, jer ovako nesto je moguce samo jos u Libiji i Venecueli.
alpeot alpeot 17:43 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

Neues aus der Nachbarschaft
Smesno je pomisliti da ce ovo ucutati Hillary, ne zato sto ona ima nesto protiv Srbije vec jer bi ispala neozbiljna da odjednom sad prestane sa onim na cemu je ranije insistirala.


Bas tako. Mislim da nije preterano verovatno da ce americki drzavni sekretar ucutati posle sume od milion dolara. To nije moguce iz jednog jednostavnog razloga: mediji bi je razapeli. Ovde ljudi zaboravljaju da se u ozbiljnim drzavama vodi ozbiljna politika.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:06 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

PS. Jako sam besan jer drzava vecini gradjana ne da ni pasos koji hoce da plate dok drugima daje milion dolara za "otkup duse"

a b92 skandalozno kasni sa postavljanjem emisija na sajt. tako da jucerasnja emisija "stanje nacije" mozda ce biti okacena kad voz prodje, iako su svi vozovi vec prosli.

da, i oko isporučivanja, to je jako zanimljivo.
dakle, može neko da upadne u poslugu, pobije nekoliko ljudi, zbriše u... tamo gde ne izručuju, sude mu tamo gde nema svedoka, očevidaca... jel... a mi ništa.
sve po zakonu.
kao što je po zakonu što je i ministarka pravde uzela lovu i članica ustavnog suda... i krasićeva žena i ministar neznamčega al se zove škundrić, uzo pare etc....
zakon iznad svega!
ništa mimo zakona!
NNN NNN 19:17 19.02.2009

Re: 2 miliona vs. 70 miliona

Ova "država" (i sve ostalo) je otišlo u qrac, kad se potpuno slažem sa Tiborom, EL, drugom.članom ....
Preporuka.
Filip2412 Filip2412 16:33 19.02.2009

Milion Dolara

Eto pravde, dakle onaj navijac Uros dobi deset godina za slicnu stvar a ovaj Miladin milion dolara

...

da se razumemo, ja mislim da bi pravda bila obojici po 10 godina a ne obojici po milion dolara

drug.clan drug.clan 17:24 19.02.2009

Re: Milion Dolara

Filip2412
Eto pravde, dakle onaj navijac Uros dobi deset godina za slicnu stvar a ovaj Miladin milion dolara

...

da se razumemo, ja mislim da bi pravda bila obojici po 10 godina a ne obojici po milion dolara



Ja mislim da bi pravda bila da svi oni koji su juce prisustvovali sednici vlade budu u zatvoru zajedno sa ovom dvojicom ali pravda je spora i nedostizna!
Filip2412 Filip2412 18:02 19.02.2009

Re: Milion Dolara

Ja mislim da bi pravda bila da svi oni koji su juce prisustvovali sednici vlade budu u zatvoru zajedno sa ovom dvojicom ali pravda je spora i nedostizna!
Bezobrazluk vlasti tamo doseze nevidjene razmere. Nema pomoci od politicara, bilo vlasti bilo opozicije jedno van-institucijalna borba kao blogovi, NGO i tako dalje.

Na kraju, da se pada u depresiju previse, traba reci da su slicna sranja cesta i u zapadnim zemljama.
drug.clan drug.clan 18:54 19.02.2009

Re: Milion Dolara

Filip2412
Ja mislim da bi pravda bila da svi oni koji su juce prisustvovali sednici vlade budu u zatvoru zajedno sa ovom dvojicom ali pravda je spora i nedostizna!
Bezobrazluk vlasti tamo doseze nevidjene razmere. Nema pomoci od politicara, bilo vlasti bilo opozicije jedno van-institucijalna borba kao blogovi, NGO i tako dalje.

Na kraju, da se pada u depresiju previse, traba reci da su slicna sranja cesta i u zapadnim zemljama.



NGO su samo imenom NGO jer ih uvek placa neka vlada (ponekada i ona protiv koje se bore).

Narodu ostaje internet i kuka i motika!
antonacci antonacci 02:06 20.02.2009

Re: Milion Dolara

...

da se razumemo, ja mislim da bi pravda bila obojici po 10 godina a ne obojici po milion dolara


Sto?

Pa neka se zabavi celjad sa tim parama. Neka se provode dok su mladi. Na njima Srbija ostaje. :/
Filip2412 Filip2412 17:50 19.02.2009

...

to da ne mozemo isporucivati ljude po Ustavu je takodje magla i glupost
sve i da pise u Ustavu to svakako nije nikakvo medjunarodno pravilo. Kako Australija ne sudi kapetanu Draganu u Ausrtaliji nego razmatraju zahtev Hrvatske za isporucenjem?

Sve je to stvar politicke volje. Kako nam ne smeta da krsimo Ustav kada saljemo ljude u Hag?

Drzave isporucjuju svoje gradjane, citao sam o slucajevima gde je USA isporucivala svoje drzavljane Kanadi i obratno. Stvarno sad ne mogu da se zanosim istrazivanjima i dokazujem ovo sto pisem ali nisam pao s marsa citao sam razne vesti na tu temu i 100% sam siguran da isporucivanje ne bi bilo nikakav presedan u medjunarodnom pravu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:01 19.02.2009

Re: ...

I ja mislim da je to sve zamajavanje javnosti. Ako je izrucen bivsi predsednik, Milosevic, onda sta je ovde problem? Da se razumemo, ovaj je trebao da bude isporucen. Isto tako, ovim se gubi kredibilitet da se insistira da se izruci onaj nacista iz US, cime drzava pokazuje koliko joj je stalo do njenih gradjana za ciju smrt je ovaj odgovoran. Ali srpske politicare nikada nisu zanimali obicni gradjani, i kad je vodila ratove ta zemlja je ratovala za teritorije a ne da bi stitila necije zivote. Uostalom u Srbiji su na ceni zlocinci i siledzije a ne neki starci od 90 godina. Ima li sta nehumanije od ovoga? Nema veceg neprijatelja za ljude u Srbiji od domace politicke elite.
alpeot alpeot 18:03 19.02.2009

Re: ...

Filip2412
to da ne mozemo isporucivati ljude po Ustavu je takodje magla i glupost


Potpuno se slazem s vama.

Jos malo o milionu, kao i izrucenju:

Malovićeva: Minimalizovati štetu zbog Kovačevićevog bekstva
19. februar 2009. | 16:32

Izvor: EMportal

Grad: Beograd

Ministarka pravde Snežana Malović izjavila je da to ministarstvo čini sve da se Miladinu Kovačeviću koga pravosuđe SAD za prebijanje američkog studenta Brajana Štajnhauera omogući suđenje u Srbiji.


Malović je novinarima tokom otvaranja prve sudnice u Okružnom zatvoru u Beogradu rekla da Vlada Srbije preduzima sve moguće korake kako bi se minimalizovala šteta koja je nastala bekstvom Kovačevića iz SAD kao i pomoći službenika ambasade Srbije u SAD.

Na pitanje da li je Vlada Srbije odlučila da plati milion dolara za Kovačevićevu slobodu ona je kazala da je za te informacije nadležno ministarstvo spoljnih poslova.

"Ministarstvo pravde čini sve ne bi li postojala mogućnost za sudjenje u Srbiji", istakla je ona.

List "Borba" objavio je da je Vlada Srbije odlučila da plati 900.000 dolara odštete Štajnhaueru i 100.000 dolara kaucije. Prema saznanjima tog lista, Vlada na taj način želi da izdejstvuje da ceo slučaj u vezi sa Kovačevićem bude prebačen na domaće pravosuđe.

Malovićeva je, takođe, rekla da se aktivno radi na otkrivanju i rasvetljenju okolnosti pod kojima je došlo do propusta u obezbeđenju Milorada Ulemeka.

"Uverena da ćemo narednih dana imati određene činjenice koje ćemo moći da saopštimo javnsosti", kazala je Malović. Ona je naglasila da je ministarstvo do sad već saopštilo sve informacije vezane za propuste i pronađeni plastični pištolj u Ulemekovoj ćeliji kao i da ne postoje skriveni niti prećutani detalji.


Filip2412 Filip2412 18:09 19.02.2009

Re: ...

Isto tako, ovim se gubi kredibilitet da se insistira da se izruci onaj nacista iz US, cime drzava pokazuje koliko joj je stalo do njenih gradjana za ciju smrt je ovaj odgovoran.
Tako je; i jos nesto: sta mislite kada ce sledeci Srbin u USA biti pusten uz kauciju? Sada kad su ukapirali koliko je pouzdana rec Srpskog drzavljanina i koliko je pouzdana Srpska ambasada u USA?

alpeot alpeot 18:11 19.02.2009

Re: ...

Na kraju, postovana gospodjo Malovic... Da li biste, molim vas, bili ljubazni da ordinarnog kriminalca, coveka koji je do kome prebio drugog coveka, posaljete tamo gde mu je i mesto - tj, u zatvor? Da li biste bili, takodje, ljubazni da prestanete sa omalovazavanjem Skupstine, gde se taj kriminalac seta kako mu je volja? Na kraju, da li biste bili ljubazni da poreskim obveznicima Srbije vratite milion dolara?

Racunamo na vas.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:27 19.02.2009

Re: ...

Racunamo na vas.


a puter!

e moj optimisto!

alpeot alpeot 19:07 19.02.2009

Re: ...

Exitus Letalis
Racunamo na vas.a puter!e moj optimisto!


Naravno, pokusao sam da budem ironican.

Prepravljam komentar:

Zbog ovog sramnog skandala, premijer Cvetkovic je duzan da momentalno vrati mandat koji mu je poverio sef drzave. A i sef drzave bi, kad smo vec kod toga, mogao da vrati mandat gradjanima.
drug.clan drug.clan 19:11 19.02.2009

Re: ...

alpeot

Zbog ovog sramnog skandala, premijer Cvetkovic je duzan da momentalno vrati mandat koji mu je poverio sef drzave. A i sef drzave bi, kad smo vec kod toga, mogao da vrati mandat gradjanima.



Ne vracaju oni mandat zbog billion dollar afera, ovo je sicha.

A posto oni nece da vrate mandate mislim da narod treba da ih uzme sam!
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:02 19.02.2009

Re: ...

Naravno, pokusao sam da budem ironican.

znam. a ja sam se našalila.
a znaš i ti.
nažalost, ovo ne čita onaj ko bi trebalo da čita ili morao, svejedno.
a i ako čita, fućka mu se.
Jelena Milić Jelena Milić 19:32 19.02.2009

ja prvo da citiram

sabica

" nas problem je sto vlast ne postuje zakon"

onda da dodam, a i zakoni su nam malo proredjeni i neuskladjeni


mada, kopa me i da li je ovo sto rade malovic i co licemerno, i sta comic misli o tome!

a svidja mi se sto rece vojin dimitrijevic, kakve su ovo poluostavke,

one su skrnavile po dve funkcije i u rik i u sudovima i ministarstvima



alpeot alpeot 19:42 19.02.2009

Re: ja prvo da citiram

Jelena Milić
a svidja mi se sto rece vojin dimitrijevic, kakve su ovo pokluostavke, one su skrnavile po dve funkcije i u rik i u sudovima i ministarstvima


To bas i kazem - a da ne bismo gubili vreme, kompletna vlada da podnese ostavku, odmah. Posle ovakvih skandala, nemoguce je od ove vlade bilo sta ocekivati.
Jelena Milić Jelena Milić 19:44 19.02.2009

Re: ja prvo da citiram

joj a ko da dodje na vlast?

to je tek muka srbije
Dr M Dr M 19:46 19.02.2009

Re: ja prvo da citiram

Posle ovakvih skandala, nemoguce je od ove vlade bilo sta ocekivati.


Moguce je, nove skandale...
alpeot alpeot 19:47 19.02.2009

Re: ja prvo da citiram

Jelena Milić
joj a ko da dodje na vlast?to je tek muka srbije


Nazalost, ovo je pravi komentar.

Za pocetak, premijer da vrati mandat, jer je nemoguce da i posle ovakvih gadosti ostane premijer. A ne sumnjam da ce se nekako sklopiti koaliciona vecina.
drug.clan drug.clan 19:48 19.02.2009

Re: ja prvo da citiram

Jelena Milić
sabica
" nas problem je sto vlast ne postuje zakon"


alpeot

To bas i kazem - a da ne bismo gubili vreme, kompletna vlada da podnese ostavku, odmah. Posle ovakvih skandala, nemoguce je od ove vlade bilo sta ocekivati.


Ne znam da li sam ja sanjao to da onaj ko ne postuje zakon ide u zatvor a da ostavku daje onaj ko nije sposoban da dobro radi ono za sta je zaduzen.
alpeot alpeot 19:51 19.02.2009

Re: ja prvo da citiram

drug.clan

Ne znam da li sam ja sanjao to da onaj ko ne postuje zakon ide u zatvor a da ostavku daje onaj ko nije sposoban da dobro radi ono za sta je zaduzen.


U pravu ste, niste sanjali. No, ako pogledamo trezveno - ni Nikson nije isao u zatvor zbog afere "Votergejt".
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:00 19.02.2009

Re: ja prvo da citiram

Ne znam da li sam ja sanjao to da onaj ko ne postuje zakon ide u zatvor

nisi sanjao. probaj da ne očistiš sneg pred kućom/stanom.
mandatna kazna dva soma. jer po zakonu moraš da očistiš.

a da ostavku daje onaj ko nije sposoban da dobro radi ono za sta je zaduzen.

ili ako ima savesti a da šteta još uvek nije ogromna.
setićemo se japanskog ministra za saobraćaj. čovek izvršio samoubistvo a nije mašinovođa.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana