molba demokratskoj stranci

Dule Nedeljković RSS / 07.09.2007. u 13:00

Molim te Demokratska Stranko, u ime svoje supruge i mene da nas spases Velimira Ilica, da nam barem malo vratis nadu da cemo biti tretirani kao ljudi a ne kao stoka. Ti to mozes DS. Ako je neko gledao duel Kostresa i Ilica na Pinku i ima snimak trazite da Vam dostavi pa pogledajte. Ako ste spremni da zarad licnih ambicija budete u drustvu tog gospodina, molimo Vas da nam se javno deklarisete. Molim te DS da sprecis da te DSS kinji, muci, ponizava, ucenjuje. Molim te DS skupi snage i kreni ispred demokratskog bloka i spasi nas posasti koja nam se nadvila nad glavama.

Ponizeni i uvredjeni,

Bojana i Dusan Nedeljkovic



Komentari (179)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 21:17 07.09.2007

Re: Kakav ministar...

fenomenalno:))))))) zapamtimo ovo ime Tanja Mihajlovic
Malisa Malisa 21:32 07.09.2007

Re: Kakav ministar...

Dule Nedeljković
fenomenalno:))))))) zapamtimo ovo ime Tanja Mihajlovic

Mora da je i ona Chachanka. Ili Guchanka.:))))
G r o f G r o f 21:46 07.09.2007

Re: Kakav ministar...

aaaaaahhahahahabbbbbuuuuuHHHaaaaaaaaaahhhahahahahahahhabbbbaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaaaaaaaabbabaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:52 07.09.2007

Re: Kakav ministar...


Ja jednostavno ne mogu da poverujem da je ovo istina
nikson nikson 22:05 07.09.2007

Re: Kakav ministar...

hehe, neverovatno!!!! najbolja poruka na blogu ikada!!!
Mesečar Mesečar 22:08 07.09.2007

Re: Kakav ministar...

Sala je dobra, ali nije na mestu.

Nazalost, Velja je kriv i za poistovecivanje njegovih sugradjana sa njim. Svi nekako kad se kaze Velja prvo pomisle na Cacak, a zatim i na drage nam cacane.

Inace ne repliciram na dobar humor (a dobar je), ali ovaj put moram. Student sam FPN-a koji pohadja i jedan poprilican broj kolega iz Cacka. S'obzirom da znam koliko su to kvalitetni mladi ljudi, i kakvi su njihovi stavovi, nije na mesto tako ih porediti sa necim sto moderna medicina jos nije definisala kao primerak ljudskog roda, do duse malo felerican.

Pitajte cacane sta misle o Velji, iznenadice vas odgovor velikog procenta
adam weisphaut adam weisphaut 22:26 07.09.2007

Re: Kakav ministar...


Moram priznati da Velja bira saradnike u skladu sa svojim sposobnostima
Malisa Malisa 23:27 07.09.2007

Re: Kakav ministar...

Sala je dobra, ali nije na mestu.

A ona se odnosi na sefa i sekretaricu mu a ne na SVE Chachane.
Mesečar Mesečar 00:17 08.09.2007

Re: Kakav ministar...

Razumeo sam ja, rekoh da je dobra sala. Ali, napisah vise iz licne potrebe nego tebe da "kritikujem". Ispade da se nekako podrazumeva da je iz Cacka cim je nepismena

Unfuckable Unfuckable 00:35 08.09.2007

Re: Kakav ministar...

Malisa
Dule Nedeljković
fenomenalno:))))))) zapamtimo ovo ime Tanja Mihajlovic
Mora da je i ona Chachanka. Ili Guchanka.:))))



Devojke iz Chacka,
hodaju ko machka..
Devojke iz Gooche,
lepe su ko looche...

...so ...daj tu Tanju vamo...
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:21 08.09.2007

Re: Kakav ministar...

Mesečar
Sala je dobra, ali nije na mestu.

Nazalost, Velja je kriv i za poistovecivanje njegovih sugradjana sa njim. Svi nekako kad se kaze Velja prvo pomisle na Cacak, a zatim i na drage nam cacane.

Inace ne repliciram na dobar humor (a dobar je), ali ovaj put moram. Student sam FPN-a koji pohadja i jedan poprilican broj kolega iz Cacka. S'obzirom da znam koliko su to kvalitetni mladi ljudi, i kakvi su njihovi stavovi, nije na mesto tako ih porediti sa necim sto moderna medicina jos nije definisala kao primerak ljudskog roda, do duse malo felerican.

Pitajte cacane sta misle o Velji, iznenadice vas odgovor velikog procenta


pa već smo iznenađeni tim procentom. doživotni predsedik opštine da se nije uvalio za ministra. a braca mu direktor doma kulture. bez škole, naravno.
što ti čačani čijim bismo neverovatnim procentom bili iznenađeni, ne izabraše nekog drugog za predsednika opštine il bar za direktora doma kulture.
a šta reći za bolnicu na sred njive!?!?! stvarno šta?
Mesečar Mesečar 02:34 08.09.2007

Re: Kakav ministar...

Sada cu ja koji branim "ruralnije" od nas (pod predpostavkom da kuckas iz BG kao i ja), ispasti nekorektnan prema jos ruralnijima. Eto ironije.

Jesi upoznat kako je Bizda sad ostana na funkciji? Spasilo ga selo, ono sto spada pod njegovu teritoriju, a udaljeno je svetlosnu godinu od centra. Ista prica i u Cacku. I opet, to ne znaci da su ti ruralniji od ruralnih nepismeni (opet ja o tome), vec da za razliku od nas koji imamo vremena i mogucnosti da ovde mudrujemo, njih neke price ne zanimaju. Vazno im je da im krava daje mleka, da ima tratkora za seno i goriva za isti, da im stigne iole bolja infrastruktura do njih i srecni su.

Tu Velja odigra na magicnu katru. Selo unapredi (ma ne mrdne realno prstom, ali ovima to deluje veliko kao kuca), i naravno, odmah ga dozivljavaju kao "autenticnog srpskog domacina", njihov Velja, ljubi ga baba Simana.

Da ne duzim, cacani iz Cacka, ne iz onoga sto se smatra Cackom su mahom protiv Velje. Ogorceni su na njegove nenormalne postupke, na njegovu porodivnu vlast u rodnom im gradu, na cinjenicu da je zgradu opstine koja je ofarbao u roze, sto je probao da "privatizuje" cacanski borac pa nije uspeo zbog velikog pritiska gradjana, sto gradi bolnice... I za kraj, kivni su sto su zbog njega svi na losem glasu.

Nije sve crno ili belo. Izmedju njih je sarolik spektar boja. treba samo sagledati stvari iz drugog ugla, ne samo iz svoje moderne, udobne i urbane fotelje.
Unfuckable Unfuckable 02:54 08.09.2007

Re: Kakav ministar...

adam weisphaut

Moram priznati da Velja bira saradnike u skladu sa svojim sposobnostima


...nisi u pravu ...Velja je ko Cobe...na nebitna mesta bira kretene, a sam je veoma sposoban...da nije - ne bi bio tamo gde je, logično je ...
...mada je njegova glavna preporuka za mandat & koaliciju bila mržnja prema Premijeru ...ali mislim da je najopasnije podceniti takvog skota...zato se ne slažem i mislim da nisi u pravu
decentralizator_ decentralizator_ 13:25 08.09.2007

Re: Kakav ministar...

UH zagrcnuh se breeeeeeeeeeee
))))))))))))))))))))))))

ime stvarno treba zapamtiti, biće neka ministarka garantovano ili neko ko odlučuje o mojoj i vašoj budućnosti.
babic babic 14:46 08.09.2007

Re: Kakav ministar...

Tanja Mihajlovic

Obično ovakvi dokumenti imaju i pečat,a ovde ga nema
sentinel26 sentinel26 21:14 07.09.2007

Adresa prava - molba pogrešna

Dule,
Glede vaše porodične molbe DS-u, adresa je prava ali je molba pogrešna.

Pravi apel glasi: - "Smijenite B.Tadića i izaverite novog kandidata za predsednika države".

Samo ispunjenje ovakve želje može da nas ratosilja vremenske nepogode iz Čačka.

Ukoliko se to ne desi onda ćemo biti sigurni da je DS umrla ali da još nije sahranjena.
Ja sam jednom napisao da se čeka tzv. "miro" iz Aleksandrije, ne bi li postala "mirotočiva".

Poznato mi je i na jednom blogu (u vrijeme pregovora oko vlade i DS kandidata za premijera i ministre) sam i napisao, da DS ima jednog ozbiljnog čovjeka, veoma obrazovanog, kulturnog, stručnjaka za ekonomiju i sa diplomatskim iskustvom. Malo je ("podaleko" sakriven.

Takvo mišljenje objavio je i Slobodan Pavlović (poz. dopisnik iz Vašingtona) a onda je jedan Tadićev savjetnik izrekao neke uvrede na njegov račun, tako da sada neću spominjati ime toga čovjeka.

P.S.
Gospodo blogeri - komentatori, obratite pažnju na činjenicu - Dule je molbu napisao u svoje ime i ime svoje porodice.

Njegova molba vam se ne mora dopadati.
Nije podneta i u vaše ime.

Ako vam se svidja V.I. neka vam ga doživotno, zalivajte i nalivajte ga da vam ne uvene i ne smrša ka onaj njegov kolega na granici.



Malisa Malisa 21:30 07.09.2007

Re: Adresa prava - molba pogrešna

Ako vam se svidja V.I. neka vam ga doživotno, zalivajte i nalivajte ga da vam ne uvene i ne smrša ka onaj njegov kolega na granici.

:)))))))))
Ne brinite ni za njegovog kolegu na granici, i toga zalivaju i nalivaju samo kad kamere ne vide.:)))
Urosh Urosh 23:55 07.09.2007

Kakva bre molba!

ZAHTEV, covece!
Pa nije Boris Tadic predsednik Srbije zato sto je bogomdan, nego zato sto smo ga MI izabrali.
I DS i Boris Tadic konacno moraju da pocnu da rade ono za sta su izabrani-da sluze NAMA, kao gradjanima, a ne da se ponasaju kao da mi treba da sluzimo njima.
Malisa Malisa 00:01 08.09.2007

Re: Kakva bre molba!

Urosh
ZAHTEV, covece!Pa nije Boris Tadic predsednik Srbije zato sto je bogomdan, nego zato sto smo ga MI izabrali.I DS i Boris Tadic konacno moraju da pocnu da rade ono za sta su izabrani-da sluze NAMA, kao gradjanima, a ne da se ponasaju kao da mi treba da sluzimo njima.

Rece BT u predizbornoj kampanji da ce nam biti predsednik na terenu. I dokle je stigao? Do Republike sumske u BiH.:(((
Urosh Urosh 00:09 08.09.2007

Re: Kakva bre molba!

Malisa

dokle je stigao? Do Republike sumske u BiH.:(((


Da, nazalost.
Btw, Aleksandar Stankovic ga je u "Nedjeljom u 2" pitao sve ono sto oni koji su glasali za njega treba da ga pitaju.
Hebo LDP ili bilo koju stranku u ovom slucaju, POJEDINCI treba da ga pozovu na odgovornost.
A to smo upravo MI, koji smo zadovoljni cinjenicom da nam predsednik nije iz SRS-a.
I treba ga, na kraju, pitati, jel on predsednik Republike Mrske aka Genocidne Tvorevine ili Srbije.
nikson nikson 00:15 08.09.2007

urose

da nisi i ti glasao za njega? ili i ti kao i mnogi ovde nemas biracko pravo u srbiji...
Urosh Urosh 00:16 08.09.2007

Re: urose

nikson
da nisi i ti glasao za njega? ili i ti kao i mnogi ovde nemas biracko pravo u srbiji...

Jesam, nazalost.
nikson nikson 00:13 08.09.2007

!

uzeo sam da citam redom komentare na ovom blog-u, malo sam se zamislio i zakljucio da prisustvujem glavnom odboru jedne stranke...
Urosh Urosh 00:15 08.09.2007

Re: !

nikson
uzeo sam da citam redom komentare na ovom blog-u, malo sam se zamislio i zakljucio da prisustvujem glavnom odboru jedne stranke...

Ja sam 8.9.2007. godine u 1:10 am saznao da sam u Glavnom odboru LDP-a.
Al sam avanzov'o!'
Covece.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:52 08.09.2007

Re: !

8.9.2007. godine u 1:10 am saznao da sam u Glavnom odboru LDP-a.
nikson nikson 00:57 08.09.2007

Re: !

sta da vam kazem, legalisti...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:04 08.09.2007

Re: !

sta da vam kazem,

ako već pitaš - najbolje ništa!
nikson nikson 01:10 08.09.2007

Re: !

nebojsa, ni ti nisi formalno ni u jednom odboru stranke, zar ne?
Unfuckable Unfuckable 03:08 08.09.2007

Re: !

Nebojša Milenković
sta da vam kazem,
ako već pitaš - najbolje ništa!


touchdown by Nebojsha ...!
Bravo...
...pazi kad se lik ... malo zamislio...
...dal je bolelo ..?
Urosh Urosh 09:56 08.09.2007

Re: !

Nebojša Milenković
8.9.2007. godine u 1:10 am saznao da sam u Glavnom odboru LDP-a.

Falavi.
Jerry Jerry 00:45 09.09.2007

Re: !

U , bre Uki , baš si avanzovao !I to baš u 1: 10 prepodne. Nego po kojem to vremenu ?
Urosh Urosh 09:45 09.09.2007

Re: !

[
Jerry
U , bre Uki , baš si avanzovao !I to baš u 1: 10 prepodne. Nego po kojem to vremenu ?

Po naški.
anabras anabras 02:38 08.09.2007

poslednji trzaji davljenika

kapiram i podrazavam molbu. Zasto da ne, nije sramota moliti, neka bar znaju dokle su nas doterali. Ali....posle molbe sledi akcija.
U potpunosti se slažem sa stavovima Bojana Zdravica; taj DS za koji smo se borili je umro, a jedina prava opozicija trenutno je LDP. Meni je sve ok oko LDPa ok osim egocentricnog g-dina Jovanovica. -Ja ja ja ja look at me-. Toliko pametnih, odmerenih ljudi ima tu ali ne, mora on. Vesna Pesic- respect, ali ljudi mi smo je ovde nominovali za predsednika, a zasto mislite da bi ona uopste prihvatila tu funkciju? Da li bi neko od vas, nas kad bi nam bila ponuđena? Rizikujes zivot, zdravlje, moras da sedis i budes kulturan, vodis zemlju sa ljudima koji ne razumeju nista oko toga kako svet funkcionise, sta je moralno - nemoralno su im smesni termini itd( ne želim da vređam). Zadrzati svoj integritet svih ovih godina, a biti deo politicke scene Srbije...ej to je uspeh, to je ravno nemogućoj misiji. Možda i prihvati tu funkciju. A mi treba da se postaramo da joj bude ponudjena, a onda da ovog puta čuvamo premijera/ predsednika a ne da nam ga sirovine zlikovačke ubiju. Ona ili npr Korać, šta mislite o njemu? Svilanović?
Unfuckable Unfuckable 03:03 08.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

..ako biram od ponuđenih ...Svilanović...
mada , kao što napisah, mene malo kopka koje je mudo to predsedničko mesto...mada - možda ja ne znam nešto što svi ostali znaju ..
...Po meni - Svilanović bi - moooožda - bio ok predsednik vlade - to je neki moj utisak, mada ne pretendujem da poznajem detalje ..
.namerno nisam napisao premijer ...jer Premijer može biti samo jedan ( tj bio je )
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:18 08.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

..ako biram od ponuđenih ...Svilanović...

udba bato, ubacen u GSS sa ciljem da ga rasturi - zadatak uspesno izvrsen. Provereno - nemo te boli glava mnogo oko ovog. Mnogo ste vi naivni tamo u Srbiji:(((((
Unfuckable Unfuckable 03:30 08.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

Bojan Zdravic
..ako biram od ponuđenih ...Svilanović...
udba bato, ubacen u GSS sa ciljem da ga rasturi - zadatak uspesno izvrsen. Provereno - nemo te boli glava mnogo oko ovog. Mnogo ste vi naivni tamo u Srbiji:(((((


a delovao je tako cool ...
aj bre Zdravicu, nemo" paranoišeš ...?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:35 08.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika


dobro ako ti tako kazes, ti verovatno znas bolje
Unfuckable Unfuckable 03:40 08.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

Bojan Zdravic

dobro ako ti tako kazes, ti verovatno znas bolje


ma ja ti velim kako mi deluje lik, al nemam podatke...
jbt - delovao mi je kao ok spoljni ministar, vidim da ga vole napolju, ...nema problem sa zapošljavanjem, kontakti... taman fino - niko se ne bi mrštio, a i čovek nema facijalne grčeve na novinarska pitanja...i na ostala pitanja....ostalih
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:21 08.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika


Ma on je fin i razuman covek - tu nema spora, ali je covek ovog sistema. Nama trebaju ljudi koji nisu iz ovog sistema. Ljudi koji nemaju apsolutno nikakvih dodirnih tacaka sa DB-om i ovim sistemom. Takvi ljudi su sada apsolutni anonimusi, ali ce upravo takvi ovu zemlju preobraziti - jednostavno, samo takvi i mogu da je preobraze u pravu demokratsku, evropsku zemlju. Ljudi koji nemaju putera na glavi i mrlja u biografiji, ljudi koji nemaju udbaskog porekla, ljudi koji nisu hteli da prodaju svoju cast i dostojanstvo zlocincima, pljackasima i ubicama. Koji su samosvojstveni. Takvih je puna Srbija, a i van Srbije ih mnoooogo ima burazeru da ti kazem.

Samo da se malkice organizujemo, ocisticemo ih ki' slana papriku - sto kazu Leskovcani.

Ovaj sistem treba da se rasturi zakljucno sa temeljima i da se gradi jedan skroz novi. To ljudi iz ovog sitema sigurno nece da rade, ukljucujuci tu i njega.
Pa sta ce nam onda taj Svilanovic, da nas laze i maze, i na finjaka zavija u oblande. Ne treba nam niko od njih, napravicemo nesto potpuno novo, cisto, posteno i neiskvareno.

Pozdrav
Bojan
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 08:06 08.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

eh, kako ti racionalno zboris.
Urosh Urosh 09:39 08.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

Unfuckable
..ako biram od ponuđenih ...Svilanović...mada , kao što napisah, mene malo kopka koje je mudo to predsedničko mesto...mada - možda ja ne znam nešto što svi ostali znaju .....Po meni - Svilanović bi - moooožda - bio ok predsednik vlade - to je neki moj utisak, mada ne pretendujem da poznajem detalje ...namerno nisam napisao premijer ...jer Premijer može biti samo jedan ( tj bio je )

Svilanovic je previse fin.
Premijer treba da bude neko ko ce da se nahebe materi gamadi iz ex rezima pojacanog DSS-om, tipa Bebe Popovica.
Unfuckable Unfuckable 13:32 08.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

Urosh
Unfuckable
..ako biram od ponuđenih ...Svilanović...mada , kao što napisah, mene malo kopka koje je mudo to predsedničko mesto...mada - možda ja ne znam nešto što svi ostali znaju .....Po meni - Svilanović bi - moooožda - bio ok predsednik vlade - to je neki moj utisak, mada ne pretendujem da poznajem detalje ...namerno nisam napisao premijer ...jer Premijer može biti samo jedan ( tj bio je )
Svilanovic je previse fin.
Premijer treba da bude neko ko ce da se nahebe materi gamadi iz ex rezima pojacanog DSS-om, tipa Bebe Popovica.


..pa ..i treba im FINO hebati mater ...
Urosh Urosh 14:47 08.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

Unfuckable

Urosh

Unfuckable..ako biram od ponuđenih ...Svilanović...mada , kao što napisah, mene malo kopka koje je mudo to predsedničko mesto...mada - možda ja ne znam nešto što svi ostali znaju .....Po meni - Svilanović bi - moooožda - bio ok predsednik vlade - to je neki moj utisak, mada ne pretendujem da poznajem detalje ...namerno nisam napisao premijer ...jer Premijer može biti samo jedan ( tj bio je )Svilanovic je previse fin.Premijer treba da bude neko ko ce da se nahebe materi gamadi iz ex rezima pojacanog DSS-om, tipa Bebe Popovica...pa ..i treba im FINO hebati mater ...

Ne fino.
VP predsednica, VBP premijer, Danica Draskovic sefica BIA, Svilanovic nije za ovakvu Srbiju, on je za jednu normalnu zemlju s normalnim sistemom vrednosti.
Do tad, ovo troje na pomenutim pozicijama + Biljana Srbljanovic kao ministarka kulture i Zoran Ostojic kao ministar informisanja.
Probali smo na finjaka, pa je Zoran Djindjic ubijen.
A vanredno stanje prerano ukinuto.
Kad opet dodjemo na vlast, vanredno stanje 5-10 godina i sva gamad ce biti, najblaze receno, sredjena, tj.hebace joj se mater onako kako i treba!

jadac jadac 17:26 08.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

samo treba da postoje najdrasticnije kazne za zloupotrebu sluzbenog polozaja i na vlasti moze biti i seceroski ili ristanovic...sve jedno...u tom grmu lezi zec,lisica,prepelica...
Unfuckable Unfuckable 03:56 09.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

Urosh
Unfuckable

Urosh

Unfuckable..ako biram od ponuđenih ...Svilanović...mada , kao što napisah, mene malo kopka koje je mudo to predsedničko mesto...mada - možda ja ne znam nešto što svi ostali znaju .....Po meni - Svilanović bi - moooožda - bio ok predsednik vlade - to je neki moj utisak, mada ne pretendujem da poznajem detalje ...namerno nisam napisao premijer ...jer Premijer može biti samo jedan ( tj bio je )Svilanovic je previse fin.Premijer treba da bude neko ko ce da se nahebe materi gamadi iz ex rezima pojacanog DSS-om, tipa Bebe Popovica...pa ..i treba im FINO hebati mater ...
Ne fino.
VP predsednica, VBP premijer, Danica Draskovic sefica BIA, Svilanovic nije za ovakvu Srbiju, on je za jednu normalnu zemlju s normalnim sistemom vrednosti.
Do tad, ovo troje na pomenutim pozicijama + Biljana Srbljanovic kao ministarka kulture i Zoran Ostojic kao ministar informisanja.
Probali smo na finjaka, pa je Zoran Djindjic ubijen.
A vanredno stanje prerano ukinuto.
Kad opet dodjemo na vlast, vanredno stanje 5-10 godina i sva gamad ce biti, najblaze receno, sredjena, tj.hebace joj se mater onako kako i treba!



A JEL MOŽE DA TURIMO I NEKOG IZ LDP :))))) ??????
vraticu se vraticu se 06:58 09.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

Potpisujem...
Urosh Urosh 09:40 09.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

Unfuckable

Urosh

UnfuckableUroshUnfuckable..ako biram od ponuđenih ...Svilanović...mada , kao što napisah, mene malo kopka koje je mudo to predsedničko mesto...mada - možda ja ne znam nešto što svi ostali znaju .....Po meni - Svilanović bi - moooožda - bio ok predsednik vlade - to je neki moj utisak, mada ne pretendujem da poznajem detalje ...namerno nisam napisao premijer ...jer Premijer može biti samo jedan ( tj bio je )Svilanovic je previse fin.Premijer treba da bude neko ko ce da se nahebe materi gamadi iz ex rezima pojacanog DSS-om, tipa Bebe Popovica...pa ..i treba im FINO hebati mater ...Ne fino.VP predsednica, VBP premijer, Danica Draskovic sefica BIA, Svilanovic nije za ovakvu Srbiju, on je za jednu normalnu zemlju s normalnim sistemom vrednosti.Do tad, ovo troje na pomenutim pozicijama + Biljana Srbljanovic kao ministarka kulture i Zoran Ostojic kao ministar informisanja.Probali smo na finjaka, pa je Zoran Djindjic ubijen.A vanredno stanje prerano ukinuto.Kad opet dodjemo na vlast, vanredno stanje 5-10 godina i sva gamad ce biti, najblaze receno, sredjena, tj.hebace joj se mater onako kako i treba! A JEL MOŽE DA TURIMO I NEKOG IZ LDP :))))) ??????


Pa skoro svi su iz LDP-a koje sam predložio za funkcije.
Goran Svilanović je isuviše fina osoba da bi imao posla da gamadi na funkciji premijera.
On treba da sačeka da Srbija postane normalna država.
Za ovaj talog ovde, VBP je najpogodniji, u kombinaciji sa DD kao šeficom BIA-e.

Unfuckable Unfuckable 14:21 09.09.2007

Re: poslednji trzaji davljenika

Urosh
Unfuckable

Urosh

UnfuckableUroshUnfuckable..ako biram od ponuđenih ...Svilanović...mada , kao što napisah, mene malo kopka koje je mudo to predsedničko mesto...mada - možda ja ne znam nešto što svi ostali znaju .....Po meni - Svilanović bi - moooožda - bio ok predsednik vlade - to je neki moj utisak, mada ne pretendujem da poznajem detalje ...namerno nisam napisao premijer ...jer Premijer može biti samo jedan ( tj bio je )Svilanovic je previse fin.Premijer treba da bude neko ko ce da se nahebe materi gamadi iz ex rezima pojacanog DSS-om, tipa Bebe Popovica...pa ..i treba im FINO hebati mater ...Ne fino.VP predsednica, VBP premijer, Danica Draskovic sefica BIA, Svilanovic nije za ovakvu Srbiju, on je za jednu normalnu zemlju s normalnim sistemom vrednosti.Do tad, ovo troje na pomenutim pozicijama + Biljana Srbljanovic kao ministarka kulture i Zoran Ostojic kao ministar informisanja.Probali smo na finjaka, pa je Zoran Djindjic ubijen.A vanredno stanje prerano ukinuto.Kad opet dodjemo na vlast, vanredno stanje 5-10 godina i sva gamad ce biti, najblaze receno, sredjena, tj.hebace joj se mater onako kako i treba! A JEL MOŽE DA TURIMO I NEKOG IZ LDP :))))) ??????

pa vidim, Uroše, zato sam i napisao to što sam napisao... ; ))))) ...nisam baš ubeđen da je koncentracija kvaliteta usmerena prema LDP ...jer, da jeste - izborni rezultat, kao i njihovo delovanje uopšte - morali bi biti mnogo konkretniji...time, naravno, ne mislim da je SRS primer koncentracije kvaliteta ...ali kadrovska rešenja koja si naveo - bez pretenzija da se igram "selektora" - su..... maštovita ...što se finjaka tiče...u pravu si, ali u drugom delu te rečenice se nalazi i odgovor zašto neće skoro doći do toga da "ponovo dođete (dođemo, svejedno) na vlast " .....

Pa skoro svi su iz LDP-a koje sam predložio za funkcije.
Goran Svilanović je isuviše fina osoba da bi imao posla da gamadi na funkciji premijera.
On treba da sačeka da Srbija postane normalna država.
Za ovaj talog ovde, VBP je najpogodniji, u kombinaciji sa DD kao šeficom BIA-e.


Zoran Despotović Zoran Despotović 19:48 08.09.2007

Strašno

Više nego ikad nam je potreban spas od magistra Ilića. Gospodin je oličenje svega dekadentnog i nemoralnog! Mr Ilić nije mogao da dođe ni do Nemanjine za vreme premijera dr Đinđića a poslednjih godina je prva zvezda naše političke estrade. Srce me boli (kao velikog poklonika lika i dela dr Zorana Đinđića) što je DS izgubio sve što je sticano godinama mekanom politikom Borisa Tadića. Nakon januarskih izbora i kilogramskog ucenjivanja od strane Koštunice i mr Ilića, DS je poklekao i pljunuo svima nama u lice koji smo glasali za njih. Umesto da otera u istoriju Koštunicu (kloniran Milošević) i mr Ilića (nemam reči za njega) on ulazi u koaliciju sa njima i danas pleše po njihovim notama. Draga Demokratska stranko, to će Vam se obiti o glavu na sledećim izborima.
O mr Velimiru Iliću nemam šta da napišem. Njegovo ponašanje je ispod svakog nivoa za komentarisanje! Ne bih da vređam ali neke domaće životinje imaju lepše manire.
Bilo kako bilo, možda i nisam u pravu. Ljudski je grešiti. Ovih dana sve su učestalije priče da će čuveni srpski "domaćin", mr Ilić, da se kandiduje na predsedničkim izborima. Ne znam da li mi živimo u istom svetu, da li on sebe vidi na isti način kao mi, da li je svestan svojih reči, dela, da li ima obraza da se pojavi bilo gde (treba da se ugleda na svog premijera)...! Oprosti mu Bože, ne zna šta radi!
Pomozi nam i spasi nas od mr Velimira Ilića! Sad si nam potrebniji nego ikada!
Jerry Jerry 00:51 09.09.2007

Velja Ilić

Velja Iić je ljudi bio predsednik OK SKS u Čačku , što znači da je lepo živeo i pre devedesetih i da je on čova za sva vremena !Samo kako je tako daleko dospeo u SKS kad je bio četničko dete ? Izgleda da nisu mogli da imaju bolje kadrove pa su njega pokupili onako usput.
Unfuckable Unfuckable 01:28 09.09.2007

Re: Velja Ilić

Jerry
Velja Iić je ljudi bio predsednik OK SKS u Čačku , što znači da je lepo živeo i pre devedesetih i da je on čova za sva vremena !Samo kako je tako daleko dospeo u SKS kad je bio četničko dete ? Izgleda da nisu mogli da imaju bolje kadrove pa su njega pokupili onako usput.


...baš si lepo rekao ...ČOVA za sva vremena...sa svojim malocivilizovanijim ...ali malo ! - klonom Nebekom Čovićem - Čovom ....obojica se KUNU u "naše momke - patriote" iz JSO...opet Najmanji Zajednički Imenitelj, jelte...JSO, Premijer...
...a da - za lika koji me isprozivao za veliko i malo "p" ...(Exitus Letalis) :
kod mene se Premijer piše sa velikim "P" ...a ..
puši ga u vezi pojašnjenja se piše sve sa malim "p"..
sada ti je valjda razumljivije ?
...inače ...Exitus još i može sa velikim "E" ...ali letalis mora biti malo "l" - pošto primećujem da voliš pravopis.... /malo "p", narrafski !!!!/
zdravosrecno zdravosrecno 00:55 09.09.2007

РЕЧ

А ево га један монах-владика штрајкује глађу (Бог га је подржао шаљући му снег) јер му не дају да уђе и разговара са људима. Зар је он толико опасан?

РЕЧ
Unfuckable Unfuckable 01:29 09.09.2007

Re: РЕЧ

zdravosrecno
А ево га један монах-владика штрајкује глађу (Бог га је подржао шаљући му снег) јер му не дају да уђе и разговара са људима. Зар је он толико опасан?

РЕЧ


nije.
Samo je nezanimljiv...
..ukenjasmo se, brale, od brige za monaha crtica vladiku crtica .....stvaaarno ne znamo kao će on sada dalje, ai mi sa njim - tj - za njim ..pošto je on ipak pastir koji vodi svoje stado, jel ?
...e...SUPER MU JE STADO !!!!!
Koliko vredi toliko je i dobio.
Urosh Urosh 09:44 09.09.2007

Re: РЕЧ

zdravosrecno
А ево га један монах-владика штрајкује глађу (Бог га је подржао шаљући му снег) јер му не дају да уђе и разговара са људима. Зар је он толико опасан?РЕЧ

Pustili su tvog omiljenog popa, nažalost.

Glavni klerofašista iz SPC-a, iliti Reichstaga dr.Kalašnjikova je pokazao da ima i dalje uticaja u Crnoj Gori, nažalost.
zdravosrecno zdravosrecno 16:27 09.09.2007

Re: РЕЧ

Glavni klerofašista iz SPC-a, iliti Reichstaga dr.Kalašnjikova je pokazao da ima i dalje uticaja u Crnoj Gori, nažalost.


Видим да све знаш, и етикете су ту, прави млади скојевац, понос самуправног народа.
Urosh Urosh 18:16 09.09.2007

Re: РЕЧ

zdravosrecno
.Видим да све знаш, и етикете су ту, прави млади скојевац, понос самуправног народа.

Hvala na komplimentu.
Bolje i skojevac nego vojnik klerofašističkih organizacija Nomokanon, Obraz, itd.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:44 09.09.2007

Re: РЕЧ

Hvala na komplimentu.
Bolje i skojevac nego vojnik klerofašističkih organizacija Nomokanon, Obraz, itd.

Pa to ti je isto zapravo
Votazi Votazi 03:25 09.09.2007

crno-bijelo

Dobro!Deklasite se kao neki "Pisac",a pricate,uporno ,o politici!
Kad su I.Andric i M.Selimovic i F.Dostojevski pricali i pisali o politici bukvalno kao Vi.Nikad!
Jasno je da je Velja dobro sirov(Gedza) i da mali Kostres ima Zapadnu taktiku.Na shatro pismen nacin zayebi protivnika.Gdje si Ti tu?Obojen kao vecina Vas Bloquera crno -bijelo! Ubij se ,Slobo!
Velja je po tebi chetnik 1na 1,a mali (Kostres)je evropljanin!
P.S.
Sta mislis ,da li je mali Djokovic chetnik,zato sto ponekad pozdravlja publiku sa Tri prsta,zamisli.
Ja bi ga spremio u Haag zbog toga,a i Ti vjerojatno!
Unfuckable Unfuckable 03:34 09.09.2007

Re: crno-bijelo

Votazi
Dobro!Deklasite se kao neki "Pisac",a pricate,uporno ,o politici!
Kad su I.Andric i M.Selimovic i F.Dostojevski pricali i pisali o politici bukvalno kao Vi.Nikad!
Jasno je da je Velja dobro sirov(Gedza) i da mali Kostres ima Zapadnu taktiku.Na shatro pismen nacin zayebi protivnika.Gdje si Ti tu?Obojen kao vecina Vas Bloquera crno -bijelo! Ubij se ,Slobo!
Velja je po tebi chetnik 1na 1,a mali (Kostres)je evropljanin!
P.S.
Sta mislis ,da li je mali Djokovic chetnik,zato sto ponekad pozdravlja publiku sa Tri prsta,zamisli.
Ja bi ga spremio u Haag zbog toga,a i Ti vjerojatno!


Zivota ..- samo preciziraj, kome se obraćaš...? repliciraš nekome ? gnevan "justlikethat" ?
..izjasni se, kome se obraćaš - eda bi neko mogao da te - kako i dolikuje - polije kantom svegaisvačega - ako ni zbog čega drugog, a ono zbog "Nas Bloquera"...
...zalutao ?
Sloba je mrtav.
Velja je - 4 sure - bio oslobođen fizičkog...
Votazi Votazi 05:11 09.09.2007

Re: crno-bijelo

Za ovog unfukala!
Procitaj moj tekst jos 10-tak puta ne bi li ga shvatio.Sloba to si Ti unjfukalo!
A sada slusaj ovo.Omiljena grupa od vas Bloquerrria je kao sto znamo "Riblja corba"!

"Sigurno ću slušati muziku, najviše volim stari rok iz bivše Jugoslavije, Riblja čorba je fenomenalna."
Izjava chetnika Djokovica pred danasnje finale na Vasem US-Openu!
P.S.
A da ti sada objasnjavam ,sta znaci rijec "Votazi" na sarajevskom zargonu,oduzelo bi mi puno vremena i ti to opet ne bih shvatio.
Unfuckable Unfuckable 06:10 09.09.2007

Re: crno-bijelo

Votazi
Za ovog unfukala!
Procitaj moj tekst jos 10-tak puta ne bi li ga shvatio.Sloba to si Ti unjfukalo!
A sada slusaj ovo.Omiljena grupa od vas Bloquerrria je kao sto znamo "Riblja corba"!

"Sigurno ću slušati muziku, najviše volim stari rok iz bivše Jugoslavije, Riblja čorba je fenomenalna."
Izjava chetnika Djokovica pred danasnje finale na Vasem US-Openu!
P.S.
A da ti sada objasnjavam ,sta znaci rijec "Votazi" na sarajevskom zargonu,oduzelo bi mi puno vremena i ti to opet ne bih shvatio.

ok Votayi..
ako si se meni obratio - red bi bio da ti odgovorim
1. Ne pada mi na pamet da citam tvoj nepismeni txt jos jedniom, a ne 10 x
2. Sloba - to smo svi - ti !
3. Za Noleta nema potrebe da ti jebem sve po spisku - pošto je kratak , (spisak )- mali nam se potpisao - četnički - u Montrealu...
4. Puši ga, primitivni magarče ...ako ti ga neko i da ...
5. Ne zanima me šta znači tvoj bedni nick "na sarajevskom zargonu" - jer si ti došao OVDE a ne ja TAMO ...tako da ja def nisam unfukala, - nepismeni davno izgubljeni ćorsokače evolucije .. al kad staviš sve zube biće ti malo lahkiji izgovor..piši kao što govoriš ---misssim , ako je to slučaj : U BEDAYI SI ..
6.Današnji US OPEN definitivno nije tvoj ...pa usro si se još pre nego što je i počeo... !
7.Mrtvota ...zaista si u pravu - ne treba da mi objašnjavaš....jer nikako te ne kapiram....gloop sam, Mrtvota..ups ..Tvotamr...sorr...merhaba..fuckin pazalujsta ...biće ti lakše ?đ
8. ...dopiši sam
bauer bauer 06:26 09.09.2007

Re: crno-bijelo

"Sigurno ću slušati muziku, najviše volim stari rok iz bivše Jugoslavije, Riblja čorba je fenomenalna."

Votazi, imala je corba odlicnih stvari, dok Bora nije poludeo. Na primer, Andjeli su fenomenalni. Al' yebiga, he couldn’t stand the success.
Votazi Votazi 05:57 09.09.2007

opet crno-belo

http://www.youtube.com/watch?v=G_f8kpmzw4Y

Pa ni da spomenu Dubrovnik,(poginula 2 civila i slovima dva),nego masu ovom chetnickom zastavom i smiju se ,onako mladi ,veseli i sretni.Sram hina bilo!
NVO iz Bosnie! Hercegovinu zaboravi!

Votazi Votazi 06:44 09.09.2007

a propos de mrs

Ooooohhooo!Da li je to geslo ,jednog demokratski nastrojenog (ushtrojenog)gospodina?
Nisam ti ja kriv ,veruj mi!Proogledaj malo!
Ipak,pozdrav .Levatu!
Urosh Urosh 09:46 09.09.2007

Re: opet crno-belo

Unfuckable
Mrš u pizdu materinu, fašisto smrdljivi !

Ne nerviraj se, shvatiće on da je fildžan viška ovde.,)
Unfuckable Unfuckable 13:13 09.09.2007

Re: a propos de mrs

Votazi
Ooooohhooo!Da li je to geslo ,jednog demokratski nastrojenog (ushtrojenog)gospodina?
Nisam ti ja kriv ,veruj mi!Proogledaj malo!
Ipak,pozdrav .Levatu!


..jel boli kad si retardiran...il je, ono, cool ?
Urosh Urosh 13:34 09.09.2007

Re: a propos de mrs

Unfuckable

VotaziOoooohhooo!Da li je to geslo ,jednog demokratski nastrojenog (ushtrojenog)gospodina?Nisam ti ja kriv ,veruj mi!Proogledaj malo!Ipak,pozdrav .Levatu!..jel boli kad si retardiran...il je, ono, cool ?

Ne vredjaj ljude sa mentalnom retardacijom.
nestorijanac nestorijanac 13:36 09.09.2007

Re: a propos de mrs


Da li je ovo namigivanje, sala ? Solidarnost u vredjanju ?
Unfuckable Unfuckable 13:42 09.09.2007

Re: a propos de mrs

Urosh
Unfuckable

VotaziOoooohhooo!Da li je to geslo ,jednog demokratski nastrojenog (ushtrojenog)gospodina?Nisam ti ja kriv ,veruj mi!Proogledaj malo!Ipak,pozdrav .Levatu!..jel boli kad si retardiran...il je, ono, cool ?
Ne vredjaj ljude sa mentalnom retardacijom.


..ne mislim da sam ga uvredio - više me, ono, zanima...predpostavljam da ne boli njega lično....okolinu boli, očigledno....
Stvarno ne vidim kakve veze može Nole imati sa "srbočetništvom" i muka mi je više od prozivki tog tipa, i od silnog izvinjavanja i klečanja na čaurama u ćošku. - što sam i napisao na blogu pod naslovom "Oprost" i bio propisno, mada civilizovano, isprozivan...kakve dečko veze ima sa Dubrovnikom - i dokle će svaki retardirani iskompleksirani missing link da cedi mitesere po nama ?
Nemam nameru da ostatak života provedem izvinjavajući se okolo za nešto što nisam uradio ...pa jel mi izjednačavamo Mirzu Delibašića sa Handžar divizijom ???? ...I naravno da ću onda bolidu svašta da odgovorim ...( sreća pa Hedi nije baš sve pobrisao...mada mi je žao za ono mrš...tako je lepo čučnulo....)
Urosh Urosh 13:47 09.09.2007

Re: a propos de mrs

Unfuckable

Ne vredjaj ljude sa mentalnom retardacijom. ..ne mislim da sam ga uvredio - više me, ono, zanima...predpostavljam da ne boli njega lično....okolinu boli, očigledno....Stvarno ne vidim kakve veze može Nole imati sa "srbočetništvom" i muka mi je više od prozivki tog tipa, i od silnog izvinjavanja i klečanja na čaurama u ćošku. - što sam i napisao na blogu pod naslovom "Oprost" i bio propisno, mada civilizovano, isprozivan...kakve dečko veze ima sa Dubrovnikom - i dokle će svaki retardirani iskompleksirani missing link da cedi mitesere po nama ? Nemam nameru da ostatak života provedem izvinjavajući se okolo za nešto što nisam uradio ...pa jel mi izjednačavamo Mirzu Delibašića sa Handžar divizijom ???? ...I naravno da ću onda bolidu svašta da odgovorim ...( sreća pa Hedi nije baš sve pobrisao...mada mi je žao za ono mrš...tako je lepo čučnulo....)

Ne njega, nego ljude s kojim ga usporedjujes.
Btw,a svaki iskompleksirani missing link ne shvata odnos uzroka i posledice.
Kao i vecina ljudi u ovom drustvu obolelom od mrznje, nacionalizma, fasizma, klerofasizma, tj.izliva srpstva u mozak i pravoslavlja u kicmenu mozdinu.
nestorijanac nestorijanac 13:57 09.09.2007

Re: a propos de mrs

Kao i vecina ljudi u ovom drustvu obolelom od mrznje, nacionalizma, fasizma, klerofasizma, tj.izliva srpstva u mozak i pravoslavlja u kicmenu mozdinu.

Blazena manjina ce, nadam se, dovesti stvari u Srbiji konacno (i uskoro)u red. Bez uvreda i nasilja, naravno.
Urosh Urosh 16:14 09.09.2007

Re: a propos de mrs

nestorijanac
Blazena manjina ce, nadam se, dovesti stvari u Srbiji konacno (i uskoro)u red. Bez uvreda i nasilja, naravno.

Nego sta ce.
nestorijanac nestorijanac 16:21 09.09.2007

Re: a propos de mrs

U svakom slucaju, nadamo se nekakvom boljem sutra. Videcemo ga kad dodje.
berab berab 12:17 09.09.2007

Molim gornji naslov

Osnovni nesporazum lezi u ignorisanju cinjenice o promeni ljudske svesti koja dovodi do promene karaktera ukoliko se promene socijalni polozaj jedinke.O ovome ne treba previse razglabati jer je cak i u narodne poslovice (vlast kvari ljude)i decje knjige (Kraljevic i prosjak) usao ovaj fenomen.Problem je u tome sto u nasim percepcijama politickog miljea mi uvek nekako prenebregnemo tu cinjenicu.Da je to tako svedoce i ovi blogovi.Moramo prihvatiti surovu realnost: na vlasti nema svetaca,vlast se pre svega bori za sopstveno odrzanje i dobrobit,vlast ce se boriti za dobrobit zajednice tek ako nema neke druge ,lakse mogucnosti.Problem ,pojednostavljeno receno nije u vlasti nego u narodu.Velja nije pao s neba vec je njegov polozaj omogucen odredjenim broju glasova dobijenom od naroda.To sto taj narod ne kaznjava primitivne,nesposobne i korumpirane politicare koji ne mogu isporuciti neki rezultat ali tom istom narodu mogu jevtino da podilaze e to vec nije problem Velje.Evo jos jednog dokaza:prva visestranacka skupstina imala je likove tipa:Bidza,Raka,"deda i unuk" isl.Govorilo se da takvih ne ce biti kada "zazivi puna demokratija" a evo imamo i gorih u likovima Velje,Sormaza,Aligrudica.
Ovo otvara dva pitanja:1)zasto ljudi biraju one koji su objektivno "losija vlast" odn.rade i protiv interesa tih istih biraca.
2)sta treba da ucini onaj,manji svesniji deo koji vidi kuda sve to ide.
Odgovor na prvo pitanje je da ta(na zalost vecina) ne vidi jasnu razliku izmedju izbora i kvaliteta zivota.Evo prostog dokaza:kada je odrzan miting na Trgu republike vezan za Kosovo tamo je doslo jedva par hiljada ljudi iako je organizovan i prevoz za one koji to zele.Ako u Beogradu ima po nekim procenama oko 150.000 ljudi poreklom sa Kosova to znaci da se ni 2% nije odazvalo.Sa druge strane desetine hiljada ljudi cekalo je citavu noc da se otvori mega market na kome je moglo da se pazari sa popustom.Ova dva primera pokazuju tu dihotomiju.Ako ljude pitate sta im je najvaznije oni kazu:Kosovo,SPC,drzava.To je ono sto oni ,misle da treba da se kaze i tako postupaju kada glasaju.Ono sto stvarno smatrju vaznim oni cine ali deklarativno su protiv toga.
Tezi odgovor je na drugo pitanje i tu obicnom gradjaninu osim izbora i nekih manifestacija ne ostaje mnogo prostora.Mnogo vise mogucnosti imaju mediji koji su oblikovali i jos vise oblikuju onu svest pod brojem 1.
nestorijanac nestorijanac 12:28 09.09.2007

Re: Molim gornji naslov

To sto taj narod ne kaznjava primitivne,nesposobne i korumpirane politicare koji ne mogu isporuciti neki rezultat ali tom istom narodu mogu jevtino da podilaze e to vec nije problem Velje.


Bogu hvala, evo je misao koja negde vodi. Sto rekose neki blogeri (na drugom postu) "osecam" da mnogi nece ovo komentarisati. Lakse je ovu misao precutati.

Ako ljude pitate sta im je najvaznije oni kazu:Kosovo,SPC,drzava.To je ono sto oni ,misle da treba da se kaze i tako postupaju kada glasaju.Ono sto stvarno smatrju vaznim oni cine ali deklarativno su protiv toga.


I ovu je lakse precutati.

Ipak, nadam se da se varam.

margos margos 15:08 09.09.2007

Re: Molim gornji naslov

nestorijanac
.Ipak, nadam se da se varam.

Na žalost, Nestore, nisi se prevario.
Iako razlog može biti
1. nedelja - pa se ljudi bave onim što im je važnije od pisanja na blogu (paralela sa pričom šta ljudi kažu šta je važno, a šta im je zaista važno)
2. verujem da se mnogi ljudi slažu sa komentarom koji je napisan i da su jednostavno 'klimnuli glavom' nekako 'za sebe' a mrzi ih da pišu.
3. mnogo je lakše napadati... na zalost....
4. (dopisivati po želji)....
:))
nestorijanac nestorijanac 15:58 09.09.2007

Re: Molim gornji naslov

Mnogo je stvari moguce....., koje mogu da "objasne" cutanje ili galamu. Narocito na blogu.
:)))))
Max Headroom Max Headroom 13:08 09.09.2007

molba demokratskoj stranci

Toliku glad za vlascu nismo videli ni u vreme Milosevica. Cini se, da danas vise nego ikad treba partijska knjizica, za sve. Ali bas za sve.

Ulaskom DS (ovog novog DS) u Vladu, u drzavni aparat je usla armija ljudi koji su se do juce bavili markentingom, biznisom, trgovinom. Ti ljudi koji su se nasli na celu ministarstava, od kojih neki nikada nisu imali dodirne tacke sa oblastima koje sada vode, jednostavno nemaju osecaj za drzavu, za sluzbu. Sta ce ispasti iz toga, videce se vrlo brzo, a osecace se jako dugo.
patriot patriot 16:18 09.09.2007

Ima li neke dobre duse koja bi me uputila?

Posto sam veoma "frisak" na blogu hteo bih da zamolim neku dobru dusu medju vama da me uputi kako da postavim svoju temu? Ispricao bih mozda zanimljivu, a mozda i nezanimljivu pricu o evoluciji sopstvenog politickog uma. Inace imam 26 godina, politiku pratim od petnaeste, mozda bih mogao da vam pruzim drugaciji, svezi pogled na razmisljanje i poglede moje generacije, naravno malog dela nje jer ja sam sve drugo samo ne dostojan repezent ovoga narastaja.

Unapred zahvalan,
Filip

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana