I ja malo o Miladinu

libkonz RSS / 23.02.2009. u 01:26

Mnogo se na blogu ovih dana pričalo o Miladinu Kovačeviću i milion dolara. U priči je, naravno, prednjačila LDP struja, koja je pokušavala na taj način da dobije političke poene. Sutrašnji "Blic" potvrđuje da sam bio u pravu braneći svoje stavove koji su:

1. Miladin Kovačević je jedan siledžija koji mora da odgovara za ono što je uradio.

2. Miladin Kovačević nije smeo da ima pomoć nijednog državnog službenika u bežanju iz Amerike.

3. Neko mora da odgovara pred zakonom zbog toga što je omogućio Miladinu Kovačeviću da pobegne iz Amerike. Da li je to uradio vicekonzul na svoju ruku ili mu je neko naredio, na nadležnima je da to utvrde i da učine sve da se ovakva glupost više ne ponovi, a krivac propisno kazni.

4. Budući da je uspeo da uđe u Srbiju, ustav zemlje se mora poštovati i on ne sme biti izručen. Svako ko predlaže neki Lex Specijalis u ovom slučaju, u stvari gazi po ustavu svoje zemlje.

5. Moramo biti srećni ako uspemo da iz ovog skandala prođemo sa samo milion dolara, ma šta god bilo ko rekao da smo mogli da kupimo za te novce. 

6. Poslanicima koji su obrukali svoju zemlju time što su ovog siledžiju doveli u parlament mora se oduzeti status poslanika i trajno im se mora zabraniti bavljenje bilo kojim poslom u kom predstavljaju svoju zemlju.

Vest iz "Blica" (neka mi ne zamere neki blogeri što nisam vest preuzeo iz "Borbe" :-) ):

Hilari iza dogovora o milion dolara odštete

Hilari Klinton, državni sekretar u administraciji Baraka Obame, inicirala je pregovore ambasadora SAD u Beogradu Kamerona Mantera sa predstavnicima Vlade Srbije o slučaju Miladina Kovačevića, koji je brutalno prebio svog kolegu, studenta Brajana Štajnhauera.

Zašto sam napisao ovaj tekst? Zato što je ovo najlepša vest koja je stigla iz SAD posvećena nama (košarka se ne računa). Ovo je jasno pružena ruka i poruka američke administracije da je vreme da se odnosi naše dve zemlje normalizuju. Poruka koja kaže: napravili ste svinjariju, hajde da vidimo šta zajedno možemo učiniti da se to ispravi.



Komentari (30)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dali76 dali76 02:36 23.02.2009

odgovornost

Usprkos ogromnoj energiji koja se trosi zeleci prikazati Srbiju kao najnedemokratskiju zemlju nedemokratskog svjeta , ovaj dogadjaj ipak govori suprotno.Srbija mozda nema jaku opoziciju , sto jeste problem, ali mediji dobijaju svoju vaznost kao kriticari vlasti!!
Naravno da opozicione partije hoce dobit I politicke poene; koliko god zvucalo cudno to im je I zadatak.
Mislim da je odgovornost za postupke nesto sto Srbija nema. Hajde da vidimo hoce li napraviti jedan korak napred I ljudi odgovorni za ovaj skandal snositi neke posljedice , politicke maker?
constrictoria92 constrictoria92 03:55 23.02.2009

Re: odgovornost

.Srbija mozda nema jaku opoziciju , sto jeste problem, ali mediji dobijaju svoju vaznost kao kriticari vlasti!!

Srbija nema opoziciju - svi su manje voše u vlasti.
Libkonz,
svaka ti je na mestu.
niccolo niccolo 08:47 23.02.2009

Re: odgovornost

Hajde da vidimo hoce li napraviti jedan korak napred I ljudi odgovorni za ovaj skandal snositi neke posljedice , politicke maker?

Ово и мене занима
libkonz libkonz 09:42 23.02.2009

Re: odgovornost

Što se tiče (ne) postojanja opozicije, iskreno se nadam da će neke stranke prestati da budu parlamentarne, da će Srbija dobiti ozbiljan dvostranački sistem.
Što se tiče odgovornosti i kažnjavanja, jasno je da toga kod nas nema. Od Kolesara, ministra Davinića, sada Šarančića i Jocića, pokazalo se da svi mogu mirno da spavaju.
madam_mym madam_mym 19:50 23.02.2009

Re: odgovornost

Hajde da vidimo hoce li napraviti jedan korak napred I ljudi odgovorni za ovaj skandal snositi neke posljedice , politicke maker?


Ово и мене занима
*novo

i mene, veoma
Blade Runner Blade Runner 07:50 23.02.2009

Miladin je siledzija

ali ova isplata je ocigledno dobra politicka odluka da se brzo stavi tacka, kad vec moze, na nesto sto samo moze da postane jos komplikovanije u buducnosti.
Preporuka.
mashha mashha 16:50 23.02.2009

Re: Miladin je siledzija

Da, čitala sam o tome kod blogera Filvas, ima tamo dosta prihvatljivih argumenata, pa se slažem i sa tobom Lib, kod stavke 5. (mada slažem se i sa ostalim). Ali i dalje u meni stoji taj mix trulih osećanja- bes, nemoćnost, osećanje nepravde, potreba da se kukavica proglasi za personu non grata... ali šta da se radi, opet moramo da stisnemo zube i nastavimo dalje.. samo ne znam dokle više...
libkonz libkonz 17:02 23.02.2009

Re: Miladin je siledzija

potreba da se kukavica proglasi za personu non grata... ali šta da se radi, opet moramo da stisnemo zube i nastavimo dalje.. samo ne znam dokle više...

Isto se i ja osećam, pogotovo što on svojim ponašanjem u Srbiji dodatno provocira. Ali ako hoćemo da budemo ozbiljna država ustav se mora poštovati. Ne može selektivno.
Blade Runner Blade Runner 18:41 23.02.2009

Re: Miladin je siledzija

Ali i dalje u meni stoji taj mix trulih osećanja- bes, nemoćnost, osećanje nepravde, potreba da se kukavica proglasi za personu non grata

Slazem se. Jos mislim i da drzava treba da nadje nacin da ga prisli da bar deo tih para vrati, a onda ih upotrebi tamo gde stvarno trebaju. Mislim, cim je imao para za skolovanje u americi nije taj siroma'.
reanimator reanimator 08:58 23.02.2009

...

Cela stvar će lagano krenuti normalnim tokom onog trenutka kada mediji, skupštine, vlade, poslanički klubovi..javnost..prestanu da se bave Miladinom Kovačevićem (da li je potpisao za Vrbas..da li se širi po kafićima..zašto je bio u skupštini..šta je doručkovao..jel mu uredna stolica..) i počnu da se bave suštinskim problemom u slučaju : kako je došlo do ovoga.
Lično, ne verujem da je vicekonzul popio pilulu za hrabrost i samoinicijativno zalego da spase mladog Miladina, jer ga pogodila nepravda. Takodje, ne verujem ni da je uzeo neku lovu da to uradi, jer čovek je ipak vicekonzul, a svaki službenik bilo koje ambasade, a naročito neko na takvoj funkciji savršeno dobro zna da takav slučaj neće proći neopaženo, pa nije lud da uzima kintu ako unapred zna da će biti provaljen. Na stranu to što realno i nije mogla da bude ponudjena ne znam kakva suma (mislim..čisto sumnjam da su Miladinovi roditelji došli i gadjali se milionima i sl, pa ovaj kao nije mogao da odoli).
Jedino suštinski važno u celom dogadjaju je ko je naredio.
Ovako, sve se pretvara u potpuno besmislene i otužne žalopjke tipa..pa bre, tolika frka oko obične kafanske tuče..mala, siromašna srbija da plaća velikoj, bogatoj americi..ko je odao tajnu..jevrejski lobi..svi smo mi miladin i sl.
libkonz libkonz 09:45 23.02.2009

Re: ...

jevrejski lobi

Meni je to naglašavanje na činjenici da je dečko jevrej čist antisemitizam, a niko od "dušebrižnika" na to nije obratio pažnju.
natasavb natasavb 11:15 23.02.2009

Re: ...

Re je u pravu. Ja isto mislim da se nesto drugo krije iza svega ovoga.
taube taube 11:54 23.02.2009

Re: ...

auh, libkonz, nisam znala da je dečko jevrejin, hmm, onda to nije ništa čudno,
pazi, libkonz, ja nisam antisemita, ali da li je baš slučajno što je jevrejin, malo - malo pa saznamo da je neko jevrejin, da li je slučajno? samo se pitam?
libkonz libkonz 12:04 23.02.2009

Re: ...

da li je baš slučajno što je jevrejin, malo - malo pa saznamo da je neko jevrejin, da li je slučajno? samo se pitam?

Da ne bude zabune, pretučeni je Jevrejin, a meni baš smeta to fol usputno nametanje "eto, da nije iz bogate jevrejske porodice niko ne bi jurio Miladina". Ta rečenica se često upotrebljava u medijima, često skrivena, ali dovoljno jasna da stvara sliku kod ljudi. Za mene se tu radi o antisemitizmu i zbunjen sam što niko o tome ne govori.
libkonz libkonz 12:10 23.02.2009

Re: ...

tolika frka oko obične kafanske tuče..mala, siromašna srbija da plaća velikoj, bogatoj americi..ko je odao tajnu..jevrejski lobi..svi smo mi miladin i sl.

U pravu si ti Nataša, Re je puno toga pametnog rekao (ZAMISLI ). Borba nekih medija da utiču na tuđe mišljenje, pre svega raznih toalet papira koji sebe zovu novinama, je veoma vidljiva.
Da recimo pitaš nekog od redovnih čitalaca Kurira ko je najkorumpiraniji političar u Srbiji, verujem da će njih preko 80% da kaže Dinkić, zato što je Kurir usmerio svoje resurse na napada ne njega.
taube taube 12:14 23.02.2009

Re: ...

aha, pretučeni je jevrejin, ok, ok,
ne znam libkonz, ne bih ništa dalje pisala, samo jedno veliko hmmmm za odštetu za jevrejina
kud baš ovaj naš na jevrejina da naleti uffff, ne smem da pišem ništa, ali....hmmm
ne bi bilo toliko buke da nije u pitanju jevrejin, moram to reći, pa to se konstantno dešava, nemoguće je ne primetiti, ne verujem u teorije zavere, ali postaje previše očigledno, daj bože da grešim
rapunzel rapunzel 12:18 23.02.2009

Re: ...

I po meni je u pitanju antisemitizam.
Skoro sam imala raspravu po tom pitanju i sad nije
Miladin kriv što je pretukao nekog, već što je pretučeni Jevrejin.
Lib preporuka!
libkonz libkonz 12:27 23.02.2009

Re: ...

ne bi bilo toliko buke da nije u pitanju jevrejin, moram to reći, pa to se konstantno dešava, nemoguće je ne primetiti, ne verujem u teorije zavere, ali postaje previše očigledno,

Ne bih da ulazim u američki sistem, čiji ljubitelj nisam, ali ne mislim da je američka administacija reagovala zato što je ovaj Jevrejin. Ono što bi nas trebalo da interesuje je da je državljanin Srbije brutalno pretukao američkog državljanina koji je bio u komi i, koliko znam, još se nije oporavio od toga, kao i da je zajedno sa konzulom naneo sramotu svojoj zemlji.
reanimator reanimator 12:36 23.02.2009

Re: ...

libkonz
U pravu si ti Nataša, Re je puno toga pametnog rekao

Eh da..takvi smo mi, simpatizeri LDPa
libkonz libkonz 12:41 23.02.2009

Re: ...

Eh da..takvi smo mi, simpatizeri LDPa

Da, ali kad posle zas.... sve pokvarite
Kao krava koja daje puno mleka, pa sve onda prospe.
taube taube 12:51 23.02.2009

Re: ...

slažem se i sa tim, naravno da me zanima što je naš državljanin pretukao skoro do smrti nekoga i tako nas obrukao, ali ne osećam se krivom da primetim i neke ' sitnice ' u pozadini svega toga.
natasavb natasavb 12:54 23.02.2009

Re: ...

libkonz
U pravu si ti Nataša, Re je puno toga pametnog rekao


Eh da..takvi smo mi, simpatizeri LDPa

Molicu da se moje ime nikako ne pominje u istom komentaru sa gore pomenutom strankom. tesko mi i preko tastature da prevalim.
libkonz libkonz 12:57 23.02.2009

Re: ...

Molicu da se moje ime nikako ne pominje u istom komentaru sa gore pomenutom strankom. tesko mi i preko tastature da prevalim

Kod mene nema cenzure
a za tvoj komentar
madam_mym madam_mym 19:54 23.02.2009

Re: ...

Ono što bi nas trebalo da interesuje je da je državljanin Srbije brutalno pretukao američkog državljanina koji je bio u komi i, koliko znam, još se nije oporavio od toga, kao i da je zajedno sa konzulom naneo sramotu svojoj zemlji.


potpisujem uze mi reč i tastature
miloradkakmar miloradkakmar 09:23 23.02.2009

Зар се лако бежи из САД?



Случај "Миладина Ковачевића " , вероватно, не би био толико истицан и актуелан да у све то прсте није умешао конзулат. Па, и поред тога не би требало пренадувавати га, он је исполитизован, подигнут на државни ниво!?Зна се шта се предузима код кршења дипломатског кодекса , а шта код " пребијања ".
Да ће то " милионче " допринети нормализацији односа САД и Србије, сумњам ,пре бих рекао Хилари и Србије или поносног америчког судства и Србије. Уосталом зар се може тако лако побећи из САД?!
libkonz libkonz 09:49 23.02.2009

Re: Зар се лако бежи из САД?

не би требало пренадувавати га

Nije to prenaduvavanje. Naš konzul je prekršio Bečku konvenciju (da se ne pravim pametan, to sam naučio čitajući novine o ovoj temi), a to jeste krupna stvar.
dusan.kamen dusan.kamen 19:05 23.02.2009

svinjarija

Ovakvu svinjariju sebi ne bi dozvolila ni jedna banana republika . Sta smo onda mi ? Dzanarika republika ?
Gosn autoru ,ovo koketitanje sa antisemitizmom ( kao kobojagi prikriveno ) jednog od komentatora mislim da nije primereno ovom blogu .
libkonz libkonz 19:47 23.02.2009

Re: svinjarija

koketitanje sa antisemitizmom ( kao kobojagi prikriveno ) jednog od komentatora

Istakao sam svoje čvrsto uverenje da ne podržavam taj stav.
Ovakvu svinjariju sebi ne bi dozvolila ni jedna banana republika . Sta smo onda mi ? Dzanarika republika ?

Teško je nas definisati
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:39 25.02.2009

Preporuka

libkonz libkonz 13:05 25.02.2009

Re: Preporuka

Hvala Ninoslave!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana