Kako Sava Centar krši osnovna ljudska prava ?

Goran Miletic RSS / 24.02.2009. u 16:23

živijo!
živijo!
Sava centar je odlučio da ne dozvoli predstavljanje Izveštaja o gej i lezbejskim pravima u Srbiji. zakazano za četvrtak u 12 časova. U nastavku - Saoptešnje Gej Strejt Alijanse: 

Gej strejt alijansa je danas oko 11 h, od strane odgovornih lica u Medija centru Sava centra, obaveštena da je konferencija za štampu povodom prezentacije Izveštaja o stanju ljudskih prava LGBT osoba u Srbiji za 2008. Godinu "Ovo je zemlja za nas", planirana za četvrtak, 26. februar 2008. godine, otkazana uz obrazloženje da je za direkciju Sava centra sporan organizator ovog događaja.

Prema informacijama sa kojima raspolaže GSA, pomoćnik direktora za kongresnu delatnost Sava centra je zatražio od nadležnih u Medija centru da otkažu konferenciju GSA zbog delatnosti kojim se ova organizacija bavi, tj. rešavanje statusa i borbe za prava LGBT populacije u Srbiji.
GSA izražava svoj najoštriji protest zbog ovakvog homofobičnog stava Direkcije Sava centra prema LGBT osobama i njihovom statusu, kao i zbog njihovog odnosa prema slobodi medija i prava na okupljanje i traži od Direkcije Sava centra i od svih nadležnih da omoguće GSA održavanje konferencije u Medija centru u planiranom terminu i ne dozvole povratak Srbije u medijski mrak i totalitarizam, što ovakav neodmeren potez Sava centra sigurno predstavlja.

Info centar GSA

 

Atačmenti



Komentari (189)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

drug.clan drug.clan 16:33 24.02.2009

homofobija?

GSA izražava svoj najoštriji protest zbog ovakvog homofobičnog stava Direkcije Sava centra prema LGBT osobama i njihovom statusu, kao i zbog njihovog odnosa prema slobodi medija i prava na okupljanje i traži od Direkcije Sava centra i od svih nadležnih da omoguće GSA održavanje konferencije u Medija centru u planiranom terminu i ne dozvole povratak Srbije u medijski mrak i totalitarizam, što ovakav neodmeren potez Sava centra sigurno predstavlja.


Nije to zbog homobobije vec zbog vladikofobije. Ako pristanu morace na ribanje kod vladike!
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:37 24.02.2009

ime tog baje je rade hinić

Pomoćnik direktora Sava centra Rade Hinić rekao je agenciji Beta da je "Sava centar Međunarodni kongresni centar i da takve institucije svuda u svetu služe za ozbiljne skupove". "Ne ulazim ni u čiju rasnu i polnu orijentaciju, ali mislim da taj skup može da se održi i na drugom mestu", naveo je on.


Agenciji Beta je u Medija centru potvrđeno da rukovodstvo Sava centra ne dozvoljava skup Gej strejt alijanse.


Prema koalicionom sporazumu, posle izbora prošle godine rukovođenje Sava centrom pripalo je Socijalističkoj partiji Srbije.


dakle, možda je i ovo, ko u slučaju kovačević, odluka nekog baje, nikako kolalicionog partnera, u ovom slučaju
reformisane sps.
topcat topcat 16:53 24.02.2009

?

otkazana uz obrazloženje da je za direkciju Sava centra sporan organizator ovog događaja.

Sava centar isto tako ima pravo odluciti koga ce ugostiti a koga ne.
Njihova kuca - njihova pravila.
medjutim92 medjutim92 16:58 24.02.2009

Re: ?

Sava centar isto tako ima pravo odluciti koga ce ugostiti a koga ne.
Njihova kuca - njihova pravila.


Jel? A sto se onda nisu pozvali na ta pravila kad su zakazivali konferenciju, nego tek na dan odrzavanja otkazali? Vrlo profesionalno.. i previse..
Goran Miletic Goran Miletic 16:58 24.02.2009

Re: ?

topcat
otkazana uz obrazloženje da je za direkciju Sava centra sporan organizator ovog događaja.

Sava centar isto tako ima pravo odluciti koga ce ugostiti a koga ne.
Njihova kuca - njihova pravila.


Sava centar je javna ustanova i mora dozvoliti ovakvu promociju sem ako se na njoj ne krse zakoni ove drzave.

Drugo, promocija je otkazana SAMO zbog toga sto je organizuje GEJ organizacija. Na promociji ce govoriti i Drzavni sekretar Ministarstva za ljudska i manjinska prava.

Trece, cak i ako ti PRIVATNO drzis Medija centar ili slicno i neces da ugostis nekog samo zbog toga sto je gej, Rom, Albanac, hendikepiran, druge vere itd - cinis diskriminaciju sto je krivicno delo, a i protivustavno je.

Ti mozes odluciti da neces ovu, a hoces onu organizaciju, ali razlog ne sme biti ovakve prirode...

topcat topcat 17:08 24.02.2009

Re: ?

Goran Miletic

Trece, cak i ako ti PRIVATNO drzis Medija centar ili slicno i neces da ugostis nekog samo zbog toga sto je gej, Rom, Albanac, hendikepiran, druge vere itd - cinis diskriminaciju sto je krivicno delo, a i protivustavno je.

gej, Rom, Albanac, hendikepiran, druge vere


Ovo navedeno nisu iste kategorije.
Gej i druga vjera su izbor pojedinca, dok nacionalno porijeklo ili hendikep nitko nije birao.
Namjerno brkate pojmove.

Nemam pojma tko stoji iza SC-a niti me zanimaju stranacke price. Govorim o najosnovnijem ljudskom pravu da organizator ugosti koga hoce. Neprofesionalno je sto su, ako su mislili otkazati, to ucinili u zadnji cas.


queeria92 queeria92 17:08 24.02.2009

Re: ?

Sava centar isto tako ima pravo odluciti koga ce ugostiti a koga ne.
Njihova kuca - njihova pravila.


I Nemačka je pre više 60 godina tako odlučila koga će ugostiti a koga ne.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:12 24.02.2009

Re: ?

Sava centar isto tako ima pravo odluciti koga ce ugostiti a koga ne.
Njihova kuca - njihova pravila.


Projekat podrške Ustavnom sudu Srbije - 27. oktobar, 09:30, Sava centar


Program će biti fokusiran na primenu Evropske konvencije o ljudskim pravima


toliko o sava centru.
topcat topcat 17:13 24.02.2009

Re: ?

queeria92

I Nemačka je pre više 60 godina tako odlučila koga će ugostiti a koga ne.

I ti si odlucio mene trajno banirati sa svog bloga...pa?
Ja se mogu buniti koliko hocu.
Tvoj blog - tvoja pravila - ma sto ja mislila o njima.

topcat topcat 17:15 24.02.2009

Re: ?

Exitus Letalis

toliko o sava centru.


Neprofesionalno, kako sam i napisala.

queeria92 queeria92 17:25 24.02.2009

Re: ?

I ti si odlucio mene trajno banirati sa svog bloga...pa?
Ja se mogu buniti koliko hocu.
Tvoj blog - tvoja pravila - ma sto ja mislila o njima.


Jeste i to preporučujem i Goranu Miletiću.

Ali Sava centar nije blog, niti je to nečija kuća, niti bilo čije privatno vlasništvo i nigde u pravilniku Sava centra ne piše da je pederima zabranjen ulaz.

Btw. Queeria centar je u istom tom Sava centru imao konferenciju za štampu pre skoro godinu dana - prethodna vlast.


Goran Miletic Goran Miletic 17:27 24.02.2009

Re: ?

Gej i druga vjera su izbor pojedinca, dok nacionalno porijeklo ili hendikep nitko nije birao.
Namjerno brkate pojmove.



Biti gej nije izbor. Cak i da jeste, to spada u osnove po kojima je diskriminacija zabranjena. Vera takodje spada u zabranjene osnove, bila ona izbor ili ne
drug.clan drug.clan 17:41 24.02.2009

Re: ?

Sava centar nije privatna institucija pa da vlasnik moze da radi sta hoce!

Osim toga ustavom je svaka diskriminacija zabranjena:

Član 21.
Pred Ustavom i zakonom svi su jednaki.
Svako ima pravo na jednaku zakonsku zaštitu, bez diskriminacije. Zabranjena je svaka diskriminacija, neposredna ili posredna, po bilo kom osnovu, a naročito po osnovu rase, pola, nacionalne pripadnosti, društvenog porekla, rodjenja, veroispovesti, političkog ili drugog uverenja, imovnog stanja, kulture, jezika, starosti i psihičkog ili fizičkog invaliditeta. Ne smatraju se diskriminacijom posebne mere koje Republika Srbija može uvesti radi postizanja pune ravnopravnosti lica ili grupe lica koja su suštinski u nejednakom položaju sa ostalim gradjanima.

Dušan Maljković Dušan Maljković 17:45 24.02.2009

Re: ?

Gej i druga vjera su izbor pojedinca, dok nacionalno porijeklo ili hendikep nitko nije birao.


Jednog lepohg jutra, dok su ptičice pevale, a sunce se tek promolilo nad zemljom, naša draga topcat odlučila je da ponovo izabere svoju seksualnu orijentaciju i postane lezbejka. "Ništa lakše", pomislila je, "samo treba da imam seksualne odnose sa ženama, i biću lezba kakve nema, najveća od svih do sada"! Zadovoljna jednostavnošću ove transformacije, jer svi znamo da je seksualnost stvar ličnog opredeljenja i da nema ništa lakše od tog izbora, odlučila je da svoju odluku i praktično ostvari. Okrenula je telefonom jedan hot-line za upoznavanje i za tili čas u njenu skromnu, ali poštenu kuću ušetala je devojka lepa kao princeza iz bajke. "Liži", uzgviknula je topcat, pokazujući prostom u svoje međunožje. Devojka je prionula na posao, ali topcat nije bila uzbuđena. "Ova mala je lepa van svake sumnje, ali je loša tehničarka", pomislila je nezadovoljno. "Možda da promenimo pozu?", tragala je za spasonosnim rešenjem. Rekla je svojoj novoj ljubavnici da je pomazi po grudima, da je poljubi, lizala je njen stomak svojim jezikom otvrdlim od napora da stvori želju, ali sve joj se činilo mehaničkim i ništa nie zaista raspaljivalo njene unutrašnje vatre. Tada se devojka dosetila i iz svoje tašnice izvadila je veliki dildo, tako dobro napravljen da se činilo da je živ i da pulsira! Nešto je zasjalo u očima topcat, strmoglavo se bacivši na ovaj izvajani artefakt. Odgurnula je i svoju princezu da bi se njime zadovoljila potpuno sama, kao da joj je svako žensko prisustvo bilo strano i da joj je, štaviše, smetalo. U trenutku orgazma, koji je ubrzo usledio, strašna spoznaja ispunila je njen zabludeli um: "Ja sam HETEROSEKSUALNA"! I tako je topcat shvatila da i uz najbolju nameru seksualna orijentacija ne može promeniti jer naša želja ne može da bira šta će želeti. Umirena ovim, legle ja nazad u svoj topli krevet i od tada je svako jutro birala samo ono što je mogla da izabere -- ne, naravno, onaj dildo koji je zadržala (za uspomenu i dugo sećanje), već svoju seksualnu orijentaciju koju više nije želela da menja: praktikovala je to isključivo sa muškarcima i živela srećna i zadovoljna do kraja života.
queeria92 queeria92 17:51 24.02.2009

Re: ?

Sava centar nije privatna institucija pa da vlasnik moze da radi sta hoce!


Žao mi je, ali i za privatne institucije važi zakon.
topcat topcat 18:01 24.02.2009

Re: ?

queeria92

Jeste i to preporučujem i Goranu Miletiću.

Svaka cast Kvirija. Tolerancija & kultura na djelu.

(da si ne pridajem vaznost i ne laskam si da je banirati topcat mozda seksualno uzbudjujuce poput dogadjaja Guranje flashe u guzicu - kulturne manifestacije medjunarodnog znacaja, opisane na jednom od tvojih prethodnih blogova - za cije je promoviranje inace Ministarstvo kulture odobrilo jednako tako kulturnu svotu )

Autoru:
Biti gej nije izbor

Jeste. Biti gay je izbor.
I svatko ima pravo izabrati - kao i misliti da je izbor onog drugog - losh.

Vezano za temu, svoje sam iznijela i ponovit cu, ako je netko promashio:
Nemam pojma tko stoji iza SC-a niti me zanimaju stranacke price. Govorim o najosnovnijem ljudskom pravu da organizator ugosti koga hoce. Neprofesionalno je sto su, ako su mislili otkazati, to ucinili u zadnji cas.


Pozdrav


tigrks tigrks 18:03 24.02.2009

Re: ?

piše da je pederima zabranjen ulaz.

Molim moderatora da ne dozvoli korišćenje pogrdnih imena i naziva u skladu sa Disclaimer-om.
tigrks tigrks 18:23 24.02.2009

Re: ?

Jeste. Biti gay je izbor.
I svatko ima pravo izabrati - kao i misliti da je izbor onog drugog - losh.

Vezano za temu, svoje sam iznijela i ponovit cu, ako je netko promashio:
Nemam pojma tko stoji iza SC-a niti me zanimaju stranacke price. Govorim o najosnovnijem ljudskom pravu da organizator ugosti koga hoce. Neprofesionalno je sto su, ako su mislili otkazati, to ucinili u zadnji cas.

Pozdrav

Preporučujem i potpisujem.
drug.clan drug.clan 18:32 24.02.2009

Re: ?

queeria92
Sava centar nije privatna institucija pa da vlasnik moze da radi sta hoce!


Žao mi je, ali i za privatne institucije važi zakon.


Slazem se!

Istina je da vazi isti zakon o diskriminaciji ali bi privatni media centar mogao otkazati konferenciju bez ikakvog obrazlozenja.
Ipak ako bi dali obrazlozenje i ako bi bilo slicno ovome koje je dao SC prekrsili bi ustav ove zemlje.
angie01 angie01 18:48 24.02.2009

Re: ?

Gej i druga vjera su izbor pojedinca, dok nacionalno porijeklo ili hendikep nitko nije birao.



Shta je ovo sad bilo???!

Hendikep???!
Dr M Dr M 19:04 24.02.2009

Re: ?

Jeste. Biti gay je izbor.


Prijateljsko neslaganje.

Biti gej je usud.
Autovano ili prikriveno je - izbor.
deset_slukom deset_slukom 19:05 24.02.2009

Re: ?

topcat
Biti gej nije izbor
Jeste. Biti gay je izbor.

Koliko zadrtosti, arogancije i neznanja se krije u ovoj izjavi. Šta kažeš za pričicu Dušana Maljkovića?
angie01 angie01 19:09 24.02.2009

Re: ?

Šta kažeš za pričicu Dušana Maljkovića?


koju prichu?
ElectricDreams ElectricDreams 19:15 24.02.2009

Re: ?

topcat
Gej i druga vjera su izbor pojedinca...


Ogromna zabluda!

Biti gej nije izbor.
deset_slukom deset_slukom 19:19 24.02.2009

Re: ?

angie01
Šta kažeš za pričicu Dušana Maljkovića?koju prichu?

Pa pogledaj malo gore.

EDIT: Nema je više? Šteta, baš simpa pričica.
ElectricDreams ElectricDreams 19:21 24.02.2009

Re: ?

topcat
...


Nesrećna devojko :(
Iskreno te žalim i molim se svevišnjem da ti podari malo razuma :(
angie01 angie01 19:22 24.02.2009

Re: ?

Pa pogledaj malo gore.


pa je l to nema samo kod mene na ekranu?
baroniknez baroniknez 19:24 24.02.2009

Re: ?

pa svašta pričate - biti gay je izbor koliko je izbor i da budete heteroseksualni - prosto i jednostavno. Nešto drugo je izbor - na primer: hoćete li biti aktivista gay organizacije
drug.clan drug.clan 19:24 24.02.2009

Re: ?

Jeste. Biti gay je izbor.


pa i da jeste izbor kao sto nije kakve to ima veze?

Svaka diskriminacija je zabranjena!

deset_slukom deset_slukom 19:31 24.02.2009

Re: ?

angie01
.pa je l to nema samo kod mene na ekranu?


Ne - obrisana je.
angie01 angie01 19:39 24.02.2009

Re: ?

baroniknez
pa svašta pričate - biti gay je izbor koliko je izbor i da budete heteroseksualni - prosto i jednostavno. Nešto drugo je izbor - na primer: hoćete li biti aktivista gay organizacije


pa vidi, malo se informishi, ima i na netu materijala kolko hocesh, mada shto se sushtine problema tiche, kakve veze ima taj momenat-da li je izbor ili nije.

a ovo drugo je bash smeshno- pa naravno da ce biti aktivista, kada je ugrozen po svim osnovnim pravima, a u kakvoj je to sprezi sa problematikom na ovom blogu?
baroniknez baroniknez 19:48 24.02.2009

Re: ?

pa vidi, malo se informishi, ima i na netu materijala kolko hocesh, mada shto se sushtine problema tiche, kakve veze ima taj momenat-da li je izbor ili nije.


pa nema veze jel je izbor ili nije, nego samo kažem da je to izbor kao i kada je u pitanju heteroseksualnost. dozvoljavam da grešim jer nisam gay a i ne sećam se da sam se našao u nekoj dilemi hoću li biti ove ili one sexualne orijentacije

a ovo drugo je bash smeshno- pa naravno da ce biti aktivista, kada je ugrozen po svim osnovnim pravima, a u kakvoj je to sprezi sa problematikom na ovom blogu?


možda i neće biti akivista, jer možda smatra da ima druge prioritete ili možda smatra da nije diskriminisan, znam takve i to je njihov izbor. budimo tolerantni prema gayevima koji smatraju da nisu diskriminisani totalitarnim nastupom ovog činovnika u Centru pored reke Sava, bog da mu dušu prosti ni sam ne zna da će se naći u sledećem izveštaju gay ili strejt alijanse
bindu bindu 19:51 24.02.2009

Re: ?

drug.clan
Jeste. Biti gay je izbor.


pa i da jeste izbor kao sto nije kakve to ima veze?

Svaka diskriminacija je zabranjena!



sto se tice jedne moje prijateljice koja je posle nekoliko neuspesnih brakova i veza odlucila da postane lzbejka je tacno da je to bio konacno njen izbor. nije se izjasnila oko toga da li je ukapirala na kraju da je oduvek bila gay..znam druge koji veruju da su rodjeni gay. meni licno nije bitno ali mislim da svi podjenako imaju ista prava ko sto rece sean penn za vreme njegovog oskar govora.
man ray loves me man ray loves me 19:53 24.02.2009

Re: ?

Prica Dusana Maljkovica je bila to the point.
angie01 angie01 19:54 24.02.2009

Re: ?

i ne sećam se da sam se našao u nekoj dilemi hoću li biti ove ili one sexualne orijentacije


pa nisu ni oni,...samo shto to nije drushtveno prihvaceno i imaju posledice shto je to tako.

jer možda smatra da ima druge prioritete


pa gde cesh vece prioritete, od osnovnih ljudskih prava?!
angie01 angie01 19:57 24.02.2009

Re: ?

Prica Dusana Maljkovica je bila to the point.


hej mrlm:))),

pa gde sad da je nabavim-Duki/Maki, shalji na pp,...kad je vec nestala.
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:01 24.02.2009

Re: ?

Ne znam ko je izbrisao moju bajku, ali ja je više nemam, a baš je bila lepa... Jel moderacija ili Goran? Hm, pitam se zašto... Topcat svoju homofobiju može nesmetano da širi, a kada joj se odgovori, onda to nestaje...

Molim moderaciju za objašnjenje!
Blade Runner Blade Runner 20:02 24.02.2009

Re: ?

pa gde sad da je nabavim-Duki/Maki, shalji na pp,...kad je vec nestala.

Pa covek ima autorsku opciju ako je prica vec bila vredna pricanja.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:03 24.02.2009

Re: ?

Jeste. Biti gay je izbor.

ti ne samo da si homofob, nego si i naznalica.
kao i svi homofobi.
Govorim o najosnovnijem ljudskom pravu da organizator ugosti koga hoce.

ko je ovde organizator?
osim toga, sava centar nije privatna prćija tog gore tipa.
baroniknez baroniknez 20:05 24.02.2009

Re: ?

pa nisu ni oni,...samo shto to nije drushtveno prihvaceno i imaju posledice shto je to tako.


naravno da nije prihvaćeno i to je sada nešto o čemu možemo raspravljati - zašto nije prihvaćeno? što bi moj deda rek"o: budi gay i sve je ok, ali njegova generacija slabo to razume, mada sa mladjima je još gora stvar i to me malo i zbunjuje

pa gde cesh vece prioritete, od osnovnih ljudskih prava?!


pa neko daje prednost nekim drugim pravima - na primer pravo na rad - gde ću da radim zaradim itd. a neko na javno ispoljavanje svoje sexualnosti - mada i to može da bude posao. Osim u Iranu koji ima drugačiju perspektivu i bog da im dušu prosti i oni će se naći u izveštajima
queeria92 queeria92 20:06 24.02.2009

Re: ?

EDIT: Nema je više? Šteta, baš simpa pričica.


To što te priče nema, jeste licemerje blog moderacije.

Velika podrška za Dušana Maljkovića i preporuka za njegovu nestalu priču.
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:08 24.02.2009

Re: ?

Vratite mi moju bajku, moderacijo!!!

Možda su je kidnapovali neki homofobični vanzemaljci?! Svakakvih paranormalnih manifestacija na ovom blogu ima, moraću i ja kao Vendi da počnem da se brorim protiv crne magije!
queeria92 queeria92 20:10 24.02.2009

Re: ?

Dušan Maljković
Ne znam ko je izbrisao moju bajku, ali ja je više nemam, a baš je bila lepa... Jel moderacija ili Goran? Hm, pitam se zašto... Topcat svoju homofobiju može nesmetano da širi, a kada joj se odgovori, onda to nestaje...
Molim moderaciju za objašnjenje!


Pa sestro slatka, spominjala si seks i dilda i razna neka čuda, a to je no no. Mržnja je prihvatljivija nego seks.
angie01 angie01 20:11 24.02.2009

Re: ?

mada sa mladjima je još gora stvar i to me malo i zbunjuje


shta te zbunjuje-ogledalo sredine?


pa neko daje prednost nekim drugim pravima - na primer pravo na rad


a shto ti mislish da to nije u njihovom paketu, a posle prava na zivot i ljudske slobode,...pa je l ti uopshte kapirash da je sve to shto rade, skretanje paznje drushtvu, da su oni ugrozeni i zapostavljeni, pa je i
javno ispoljavanje svoje sexualnosti
, sa ciljem da se to promeni, kao u svim civilizovanim zemljama i shta je tu sporno?
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:13 24.02.2009

Re: ?

Pa zar zbog promocije sigurnog seksa da nadrljam tako što moderacija moju bajku skraćuje za glavu?

Nije to lepo moderacijo, vratite nazad moje tekstaulano čedo! Ja sam se emotivno vezao na njega!
angie01 angie01 20:14 24.02.2009

Re: ?

da počnem da se brorim protiv crne magije!


bolje kopiraj drugi put, kad vec padnesh u inspiraciju!
AlexDunja AlexDunja 20:18 24.02.2009

Re: ?

Pa sestro slatka, spominjala si seks i dilda i razna neka čuda, a to je no no.

i:
oralnu stimulaciju...
a.bogdanovic a.bogdanovic 20:19 24.02.2009

Re: ?

topcat

Jeste. Biti gay je izbor.
I svatko ima pravo izabrati - kao i misliti da je izbor onog drugog - losh.

Vezano za temu, svoje sam iznijela i ponovit cu, ako je netko promashio:
Nemam pojma tko stoji iza SC-a niti me zanimaju stranacke price. Govorim o najosnovnijem ljudskom pravu da organizator ugosti koga hoce. Neprofesionalno je sto su, ako su mislili otkazati, to ucinili u zadnji cas.


Pozdrav


toliko mnogo gluposti izrecenih u tako malo reci
angie01 angie01 20:29 24.02.2009

Re: ?

možda i neće biti akivista,


a mozda i hvalabogu hoce, jer je pametan, sladak i duhovit, za razliku od aktivista nekih drugih organizacija, pa shto da ne ulozi evidentnu argumentaciju na neshto konstruktivno.
baroniknez baroniknez 20:36 24.02.2009

Re: ?

shta te zbunjuje-ogledalo sredine?


pa iskreno zbunjuje me! nekako svi ćute - to sam primetio, pa od tog ćutanja kreće sve ostalo...

a shto ti mislish da to nije u njihovom paketu, a posle prava na zivot i ljudske slobode,...pa je l ti uopshte kapirash da je sve to shto rade, skretanje paznje drushtvu, da su oni ugrozeni i zapostavljeni, pa je i
javno ispoljavanje svoje sexualnosti
, sa ciljem da se to promeni, kao u svim civilizovanim zemljama i shta je tu sporno?


Pa ne postoje civilizovane zemlje i one druge, postoje države koje krše lj. p. i one koje to manje rade recimo kao što ih krši Rusija (evo kod njih je problem drugačiji politički stav) ili SAD (problem prema onima koji nisu njihovi državljani na primer) ili Gruzija (problem sa osetincima) ili Srbija (problem sa socijalnim pravima) itd.

kapiram ja da je ispoljavanje sexualnosti u svrhu menjanja društvenog stava u smislu evo gay sam nema potrebe da se dragi svenarode srbije uzbudjujete zbog tog i oko tog, ali nekako mi nije važno da se ljubim sa dečkom na ulici ko i nekom sa devojkom ili dve devojke ili pak tri - i to bi bilo čudno zar ne? tri devojke se ljube odjednom
aquariusoptimist aquariusoptimist 20:37 24.02.2009

Re: ?

Topcat

Gej i druga vjera su izbor pojedinca


Tvoji homofobni stavovi su veoma dobro poznati na blogu.
Malo elementarne edukacije ti ne bi skodilo.
Tuzno je i pateticno ici kroz zivot narrow-minded.
baroniknez baroniknez 20:42 24.02.2009

Re: ?

Tvoji homofobni stavovi su veoma dobro poznati na blogu.
Malo elementarne edukacije ti ne bi skodilo.
Tuzno je i pateticno ici kroz zivot narrow-minded.


fobija je neki neopravdan strah, možda sam grub ako kažem neka vrsta poremećaja, ali zar nije dovoljno reći izvinite to nije stvar izbora nego urodjeno ili kako već nego odmah - vi ste homofob! zašto reći čoveku da je homofoba ako i dobronameran čovek koji hoće da sazna nešto naidje na internetu na milion tekstova koji potvrdjuju njegov stav?
doriangrey87 doriangrey87 20:45 24.02.2009

O cemu se ovde radi?

Govorim o najosnovnijem ljudskom pravu da organizator ugosti koga hoce.



Od kada je to "najisnovnije ljudsko pravo" da se bira koga cete da "ugostite"? Ja sam mislio da su ta osnovna prava pravo na zivot, slobodu, srecu, obrazovanje, javno izrazavanje...

Uostalom, SC nije privatna institucija da diskreciono odlucuje koga zeli a koga ne zeli da "ugosti". A GSA mozda i jeste neozbiljna organizacija, ali otkuda onda izbor da se dozvoli da u SC bude smesteno hiljade novinara tokom Evrovizije? Po meni je to neozbiljna organizacija, bez imalo ukusa/stila/smisla....
angie01 angie01 20:48 24.02.2009

Re: ?

ili SAD (problem prema onima koji nisu njihovi državljani na primer)


e, ovo uporedjenje mi se najvishe dopalo,...nema ama bash ni najmanju dodirnu tachku sa onim o chemu prichamo,..pun pogodak u dijagonali,

a ni onaj nastavak mi nije bash najjasniji,...
ali nekako mi nije važno da se ljubim sa dečkom na ulici ko i nekom sa devojkom ili dve devojke ili pak tri - i to bi bilo čudno zar ne? tri devojke se ljube odjednom


shta ti tu nije vazno i zashto, da l shto su tri, il shto su devojke, il shto je odjednom..al ajd,...
aquariusoptimist aquariusoptimist 20:51 24.02.2009

To G. Miletic

i ostale koji mozda znaju;
postoji li neko nadlezan i ko bi to bio (pretpostavljam ministar za ljudska prava) ko treba i mora da reaguje na pravnoj osnovi na ovaj vid neskrivene diskriminacije?
dunja73 dunja73 20:51 24.02.2009

Re: ?

recimo kao što ih krši Rusija (evo kod njih je problem drugačiji politički stav)

Batice ,hajde napisi da si se salio,ljubim te
da se ljubim sa dečkom na ulici ko i nekom sa devojkom ili dve devojke ili pak tri - i to bi bilo čudno zar ne? tri devojke se ljube odjednom

Batice , kod gejeva se niko i ne bori za legalizaciju perverzije .
da Pojasnim.
grupni sex, svinger sex(2 gej para+2gej para)
orgijanje sa zviterima,transvestitima ..
Ne,oni samo hoce normalna gej prava
covek+covek=par, kao ti i tvoja zena
Gradonacelnik Berlina je gej,i on je protiv tri
budaletine sto se "vataju" i skidaju gace po kaficima..
Kapiras sad?


aquariusoptimist aquariusoptimist 20:53 24.02.2009

Re: ?

baroniknez
Tvoji homofobni stavovi su veoma dobro poznati na blogu.Malo elementarne edukacije ti ne bi skodilo.Tuzno je i pateticno ici kroz zivot narrow-minded.fobija je neki neopravdan strah, možda sam grub ako kažem neka vrsta poremećaja, ali zar nije dovoljno reći izvinite to nije stvar izbora nego urodjeno ili kako već nego odmah - vi ste homofob! zašto reći čoveku da je homofoba ako i dobronameran čovek koji hoće da sazna nešto naidje na internetu na milion tekstova koji potvrdjuju njegov stav?


Topcat je dokazani homofob, kao sto rekoh, njeni stavovi su poznati na blogu od ranije.
I rasisticki, da dodam
baroniknez baroniknez 20:54 24.02.2009

Re: ?

e, ovo uporedjenje mi se najvishe dopalo,...nema ama bash ni najmanju dodirnu tachku sa onim o chemu prichamo,..pun pogodak u dijagonali,


zbog čega ti se najviše dopalo?

slažem se da nema veze sa onim o čemu divanimo, ali ti si pominjala tu neke razlike izmedju civilizovanih i necivilizovanih država pa reko da iznesem svoje vidjenje toga

shta ti tu nije vazno i zashto, da l shto su tri, il shto su devojke, il shto je odjednom..al ajd,...


nije mi važno da li je ok da se ljubim sa ovim ili onim na ulici ili drugim rečima važno mi je ali mi nije prioritet, ali ja iskreno nisam video da se tri devojke ljube odjednom ili nešto slično tome, al ajd
angie01 angie01 21:07 24.02.2009

Re: ?

ali ti si pominjala tu neke razlike izmedju civilizovanih i necivilizovanih država


pa ja spomenula, da su u civilizovanim zemljama prava gej populacije ista kao i ona koje imaju strejt gradjanj i kakve to veze ima shto bilo koja drzava ne pokazuje simpatije prema stanovnicima koji u njima zive na crno- zar to nije normalno- da po zakonima drzave u kojoj zivish, prvo ispunish uslove da tu legalno boravish?


mi je ali mi nije prioritet,


pa nije njima prioritet da se ljube na ulici, nego da ih ostave na miru, da ih ne proganjaju i puste da normalno zive, sa svim ostalim pravima, koja bi trebalo da su zagarantovana svima.

ako mene pitash- ja protiv ljuljenja nemam nishta.
aquariusoptimist aquariusoptimist 21:13 24.02.2009

Re: ?

ljube na ulici


Jaoj , to ljubljenje gejeva na ulici...ja to vidjam svaki dan , bar jednom...i drzanje za ruke, i grljenje....
Ovima ovde to ne smeta, pa sto bi smetalo nekome u Srbiji?
antonacci antonacci 21:22 24.02.2009

Re: ?

Gej i druga vjera su izbor pojedinca, dok nacionalno porijeklo ili hendikep nitko nije birao.
Namjerno brkate pojmove.


Izbor pojedinca?

Aha. Koliko i boja koze. Otprilike toliko.
drug.clan drug.clan 21:23 24.02.2009

Re: ?

angie01
ali ti si pominjala tu neke razlike izmedju civilizovanih i necivilizovanih država


pa ja spomenula, da su u civilizovanim zemljama prava gej populacije ista kao i ona koje imaju strejt gradjanj i kakve to veze ima shto bilo koja drzava ne pokazuje simpatije prema stanovnicima koji u njima zive na crno- zar to nije normalno- da po zakonima drzave u kojoj zivish, prvo ispunish uslove da tu legalno boravish?


Neka prava su univerzalna i ne zavise od lokalnih zakona drzava jer su te drzave potpisale univerzalnu deklaraciju o ljudskim pravima koja je u ovom slucaju iznad nacionalnih zakona.

To je slucaj i sa krsenjem prava koje je US vrsila nad ljudima u Gitmu. Pre svega nije ih moga ni prebaciti tamo a ni drzati u kavezu bez sudjenja. Da ne spominjem krsenje prava gradjana kube time sto i dalje odrzavaju svoju vojnu bazu na teritoriji druge drzave bez saglasnosti te drzave.

Sto se civilizovanih drzava i prava gay polulacije tice tu amerika nije daleko odmakla, u nekim delovima te civilizovane zemlje gey-eve jos uvek tretiraju kao umobolne i diskriminisu na svaki nacin
baroniknez baroniknez 21:29 24.02.2009

Re: ?

@aquariusoptimist
i ostale koji mozda znaju;
postoji li neko nadlezan i ko bi to bio (pretpostavljam ministar za ljudska prava) ko treba i mora da reaguje na pravnoj osnovi na ovaj vid neskrivene diskriminacije?


apsolutno!!! za ovakve stvari je nadležan ombudsman (zbog toga prvenstveno i postoji a ne zbog kršenja prava)


Jaoj , to ljubljenje gejeva na ulici...ja to vidjam svaki dan , bar jednom...i drzanje za ruke, i grljenje....
Ovima ovde to ne smeta, pa sto bi smetalo nekome u Srbiji?


neki radomir iz mog sela kaze da je to palanacka filozofija a opet neki misle da je drugo u pitanju - ko će ga znati

pa ja spomenula, da su u civilizovanim zemljama prava gej populacije ista kao i ona koje imaju strejt gradjanj i kakve to veze ima shto bilo koja drzava ne pokazuje simpatije prema stanovnicima koji u njima zive na crno- zar to nije normalno- da po zakonima drzave u kojoj zivish, prvo ispunish uslove da tu legalno boravish?


ma ja ne volim da delim zemlje na civilizovane i neciv - em devetnaestovekovni prizvuk, em kada se setim mog atlasa sa svim onim razlikama, nekako su mi lepe te razlike, da imaš i ovako i onako - veruj mi osećam se sigurnije kada ima više razlika nego sličnosti

ma ja kažem za one koji borave legalno u nekoj zemlji, pa recimo budu privedeni ili rade pa im se krše prava u sudskom postupku ili prava na radu - tako kažu em izveštaji em svedočenja

@angie01
pa nije njima prioritet da se ljube na ulici, nego da ih ostave na miru, da ih ne proganjaju i puste da normalno zive, sa svim ostalim pravima, koja bi trebalo da su zagarantovana svima.
ako mene pitash- ja protiv ljuljenja nemam nishta.


ma nekima jeste prioritet da se ljube na ulici, ali nisu ni oni - oni, i medju njima ima onih koji misle ovako ili onako, eto neki možda ima sve iste stavove kao ja samo su druge sex orijentacije
aquariusoptimist aquariusoptimist 21:33 24.02.2009

Re: ?

Sto se civilizovanih drzava i prava gay polulacije tice tu amerika nije daleko odmakla, u nekim delovima te civilizovane zemlje gey-eve jos uvek tretiraju kao umobolne i diskriminisu na svaki nacin
*novo


A u drugim mogu da se vencaju, imaju biolosku/adopted decu, da zive slobodno, da se grle i ljube na ulici a da ne strahuju da ce neko da ih pretuce, da pozovu policiju na svaki verbalni homofobni napad pa pravac na sud zbog toga, da je na poslu zero tolerance policy sto se tice homofobije, u srednjim skolama imaju podrsku za gej tinejdzere ( kazu da je to smanjilo homofobne napader u skolama za neverovatnih 83%)...

Drug clan, budi iskren do kraja, gore si sve lepo rekao o diskriminaciji, pazi kad je dosao dan da se ja slozim sa tobom, nemoj sad da kvaris.
baroniknez baroniknez 21:35 24.02.2009

Re: ?

da pozovu policiju na svaki verbalni homofobni napad pa pravac na sud zbog toga


ako ispričam vic koji je po vašem kriterijumu homofoban da li je to razlog da se ide na sud? mislim kako je taj standard verbalnog homofobnog napada odredjen? mnogo me zanima
angie01 angie01 21:36 24.02.2009

Re: ?

drug-chlan,

prochitaj gornji razgovor, kada si se vec prikljuchio, pa onda sa usporedbama.

pa svakako je krshenje svih ljudskih prava za osudu i taj primer koji si izneo je kaznjen- ja gledala ceo dokumentarac o tome-stvarno strashno,..sve se svodi na primitivizam, neznanje i najcrnje ljudske porive, koji se rasplamsaju kada se stvore uslovi.

ovde govorimo o otvorenoj diskriminaciji osnovnih ljudskih prava u svakodnevnom zivotu.

ja nisam ni rakla da je amerika sjajan primer-izuzimajuci zapadnu obalu i njucu, ali kanada bi vec bila.

drug.clan drug.clan 21:40 24.02.2009

Re: ?

aquariusoptimist
Sto se civilizovanih drzava i prava gay polulacije tice tu amerika nije daleko odmakla, u nekim delovima te civilizovane zemlje gey-eve jos uvek tretiraju kao umobolne i diskriminisu na svaki nacin
*novo


A u drugim mogu da se vencaju, imaju biolosku/adopted decu, da zive slobodno, da se grle i ljube na ulici a da ne strahuju da ce neko da ih pretuce, da pozovu policiju na svaki verbalni homofobni napad pa pravac na sud zbog toga, da je na poslu zero tolerance policy sto se tice homofobije, u srednjim skolama imaju podrsku za gej tinejdzere ( kazu da je to smanjilo homofobne napader u skolama za neverovatnih 83%)...

Sve ovo sto je ovde napisao je istina ali bas to da u nekim delovima imaju prava a u drugim nemaju je diskriminacija!

Zamisli da u Zitoradji ateisti ne mogu da dobiju nocanu pomoc a da u Subotici mogu. (ovo ne mora da se zamislja)
Zamisli da porodilje u Nisu dobijaju 60% plate a u BG-u 100% (ni ovo ne mora da se zamislja)

Puni smo diskriminacije a i USA je puna diskriminacije!
angie01 angie01 21:42 24.02.2009

Re: ?

ma ja ne volim da delim zemlje na civilizovane i neciv - em devetnaestovekovni prizvuk


pa vidi, ja josh manje volim prizvuk mrachnjashtva i lova na veshtice, a u 21. veku.

to o razlikama-meni ne smeta ni jedna, koja ne ugrozava nekog drugog,...zivela sam svuda po svetu i trudila se da shto vishe nauchim i isposhtujem domacine,..prosto ne vidim kave to veze ima sa ovim shto prichamo,..ja lichno nisam previshe za unitarizaciju, ali jesam za civilizaciju.

ma nekima jeste prioritet da se ljube na ulici, ali nisu ni oni - oni,


o ljubljenju-sve najlepshe!
aquariusoptimist aquariusoptimist 21:42 24.02.2009

Re: ?

baroniknez
da pozovu policiju na svaki verbalni homofobni napad pa pravac na sud zbog togaako ispričam vic koji je po vašem kriterijumu homofoban da li je to razlog da se ide na sud? mislim kako je taj standard verbalnog homofobnog napada odredjen? mnogo me zanima


Na mom poslu jeste i te kako ( ne samo gej vicevi, vec i vicevi o debelima, crncima, invalidima...)
Dakle, na svaku homofobnu izjavu reaguje HR i po pravili se dobije otkaz (sto se vise ne desava jer su ljudi naucili lekciju pa vode racuna,svoje homofobne i diskrimionatorske stavove zadrzavaju za sebe i to je super).
Ne samo da se dobije otkaz, nego se u preporuci navede zbog cega je otkaz dobijen i veruj, onda si mrtav covek.
Nema zajebancije.
aquariusoptimist aquariusoptimist 21:45 24.02.2009

Re: ?

Drug Clan,

Sve ovo sto je ovde napisao je istina ali bas to da u nekim delovima imaju prava a u drugim nemaju je diskriminacija!


Opet se slazem sa tobom!
Ti bokca, sto je ovo danas?
A kako je u Srbiji?
baroniknez baroniknez 21:46 24.02.2009

Re: ?

o ljubljenju-sve najlepshe!


ma brate i meni je to ok samo kažem nije to svima isto tako važno - pokazati drugom kako se ljubim

pa vidi, ja josh manje volim prizvuk mrachnjashtva i lova na veshtice, a u 21. veku.


to o razlikama-meni ne smeta ni jedna, koja ne ugrozava nekog drugog,...zivela sam svuda po svetu i trudila se da shto vishe nauchim i isposhtujem domacine,..prosto ne vidim kave to veze ima sa ovim shto prichamo,..ja lichno nisam previshe za unitarizaciju, ali jesam za civilizaciju.


i ja isto
baroniknez baroniknez 21:48 24.02.2009

Re: ?

nešto vam mnogo ne verujem ali bar mi je drago što zbog vica u srbiji se ne ide u zatvor
drug.clan drug.clan 21:49 24.02.2009

Re: ?

angie01
drug-chlan,

prochitaj gornji razgovor, kada si se vec prikljuchio, pa onda sa usporedbama.

pa svakako je krshenje svih ljudskih prava za osudu i taj primer koji si izneo je kaznjen- ja gledala ceo dokumentarac o tome-stvarno strashno,..sve se svodi na primitivizam, neznanje i najcrnje ljudske porive, koji se rasplamsaju kada se stvore uslovi.

ovde govorimo o otvorenoj diskriminaciji osnovnih ljudskih prava u svakodnevnom zivotu.

ja nisam ni rakla da je amerika sjajan primer-izuzimajuci zapadnu obalu i njucu, ali kanada bi vec bila.



Kontam ja sta ti kazes!

Ali za te ljude to je bilo "otvorena diskriminacija osnovnih ljudskih prava u svakodnevnom zivotu (njihovom svakodnevnom zivotu)"!

Ipak je mnogo gore krsiti osnovno ljudsko prava na slobodno kretanje i pramisu nevinosti nego pravo na gay brak.
aquariusoptimist aquariusoptimist 21:52 24.02.2009

Re: ?

baroniknez
nešto vam mnogo ne verujem ali bar mi je drago što zbog vica u srbiji se ne ide u zatvor


Zatvor ne, otkaz da.
A u tvoj rekord se upisuje sve sto si rekao pa kad sudija poogledau rekord i vidi tvoju istoriju prekrsaja...nije dobro, veruj.
Nikako se ne isplati.
Najbolje je da zadrzis svoje stavove za sebe.
drug.clan drug.clan 21:53 24.02.2009

Re: ?

baroniknez
nešto vam mnogo ne verujem ali bar mi je drago što zbog vica u srbiji se ne ide u zatvor

u mnogim slucajevima je zastita nekih manje vaznih prava oduzela ljudima mnogo vise bitnih prava!

Tako je "borba za zastitu prava dece", deci oduzela izmedju ostalog pravo na bezbrizno detinjstvo i pravo na slobodno kretanje.
man ray loves me man ray loves me 21:54 24.02.2009

Re: ?

Ipak je mnogo gore krsiti osnovno ljudsko prava na slobodno kretanje i pramisu nevinosti nego pravo na gay brak.

zasto? sta bi tebi bilo gore - da te zatvore negde ili da ti zabrane da se ozenis osobom koju volis? otkud znas da bi meni to isto bilo gore? mislim da ne treba svoje licne preference da nameces kao nesto sto treba svi da osecaju i sto se podrazumeva.
drug.clan drug.clan 21:59 24.02.2009

Re: ?

man ray loves me
Ipak je mnogo gore krsiti osnovno ljudsko prava na slobodno kretanje i pramisu nevinosti nego pravo na gay brak.

zasto? sta bi tebi bilo gore - da te zatvore negde ili da ti zabrane da se ozenis osobom koju volis? otkud znas da bi meni to isto bilo gore? mislim da ne treba svoje licne preference da nameces kao nesto sto treba svi da osecaju i sto se podrazumeva.


zato sto oduzimanje prava na slobodno kretanje sa sobom povlaci i oduzimanje prava da zivis sa osobom koju volis tj. krsenje prava na slobodno kretanje sa sobom povlaci i krsenje prava na gay brak.

Ljudska prava su rangirana ne po preferenciji vec po tome koliko onemogucuju ostvarivanje drugih prava pa je pravo na zivot proglaseno za najvece pravo (ne zato sto neko voli zivot vise nego neko drugi) vec zato sto krsenje prava na zivot onemogucuje nekoj osobi ostvarivanje bilo kog drugog prava.
dunja73 dunja73 21:59 24.02.2009

Re: ?

Tako je "borba za zastitu prava dece", deci oduzela izmedju ostalog pravo na bezbrizno detinjstvo i pravo na slobodno kretanje.

Ovo ne znam ,hoces samo ukratko , kako?
angie01 angie01 21:59 24.02.2009

Re: ?

Kontam ja sta ti kazes!
,

nisam sigurna,

pa vidi, tvoj primer je zlochin, koji je osudjen, a ovo shto mi ovde recikliramo-je stanje duha jedne sredine.
a.bogdanovic a.bogdanovic 22:01 24.02.2009

Re: ?

baroniknez
Tvoji homofobni stavovi su veoma dobro poznati na blogu.
Malo elementarne edukacije ti ne bi skodilo.
Tuzno je i pateticno ici kroz zivot narrow-minded.


fobija je neki neopravdan strah, možda sam grub ako kažem neka vrsta poremećaja, ali zar nije dovoljno reći izvinite to nije stvar izbora nego urodjeno ili kako već nego odmah - vi ste homofob! zašto reći čoveku da je homofoba ako i dobronameran čovek koji hoće da sazna nešto naidje na internetu na milion tekstova koji potvrdjuju njegov stav?


cekaj, ona je iznela niz vrlo problematicnih tvrdnji i jednu kosku kojom je diskusiju tendenciozno odvukla u pogresnom i nepotrebnom smeru (to da li je homoseksualnost stvar izbora i da zakoni navodno stite samo one koji su diskriminisani po karakteristikama koje nisu i ne mogu biti stvar licnog izbora).
ne - propisi, pocev od samog ustava pa do zakona zabranjuju svaki oblik diskriminacije i kriterijum izbora tu nista ne figurira.

onda, kad je imala priliku da se suoci sa drugacijim (kako si ih ti nazvao) "izvinite to nije stvar izbora, nego urodjeno" misljenjima, pribegava samocitiranju sopstvenih pocetnih stavova i zavrsava sa "pozdrav".

e na kraju ispade da je problem u tome sto je nju neko navodno etiketirao kao homofoba
drug.clan drug.clan 22:05 24.02.2009

Re: ?

angie01
Kontam ja sta ti kazes!
,

nisam sigurna,

pa vidi, tvoj primer je zlochin, koji je osudjen, a ovo shto mi ovde recikliramo-je stanje duha jedne sredine.


Ma ne kazem ja da je u Srbiji bolje, naprotiv samo kazem da se i iza nekih drzava koje se predstavljaju kao civilizovane i koje namecu drugima price o ljudskim pravima, kriju drzave koje krse ljudska prava!

Nema podele na civilizovane i necivilizovane vec na one koje postuju prava i one koje to ne rade.

Svet je pun licemerja i to je najgore kada su prava u pitanju.
Tako na primer zapad osudjuje Iran zbog krsenja prava zena a istovremeno ne osudjuje Saudijsku Arabiju u kojoj zene imaju manje prava nego domace zivotinje (nemaju pravo glasa, nemogu da voze auto, ne smeju same da izadju iz kuce)

EDIT. Osudice i nasi politicari ovo i nikom nista!
man ray loves me man ray loves me 22:05 24.02.2009

Re: ?

@drug.clan
you're right, hvala (sto se tice rangiranja prava).
aquariusoptimist aquariusoptimist 22:07 24.02.2009

Re: ?

ali bar mi je drago što zbog vica u srbiji se ne ide u zatvor


U Srbiji se ne ide u zatvor ni za ubistvo, Beba je pricala kako joj je neki pregazio sestru na pesackom, dobice max 3 god.
Sta diskriminisani da ocekuju za uvredu?
Zvaku?
baroniknez baroniknez 22:08 24.02.2009

Re: ?

e na kraju ispade da je problem u tome sto je nju neko navodno etiketirao kao homofoba


nije navodno - nego stvarno etiketirao

ako neko iznese stav da je seksualnost stvar izbora - to nije homofobija, homofobija je ako recimo svesno izbegavate da sedite za stolom sa gayom samo zato što je gay - dozvolite ljudima da nešto ne znaju, niko nije rodjen sa saznanjem da je seksualnost urodjena ili stvar izbora ili nešto treće

isto ko i ovo da sava centar krši ljudska prava - pa to je netačno - to je kao da ja ukradem jabuku iz prodavnice pa mi neko kaže da kršim ljudska prava
drug.clan drug.clan 22:09 24.02.2009

Re: ?

dunja73
Tako je "borba za zastitu prava dece", deci oduzela izmedju ostalog pravo na bezbrizno detinjstvo i pravo na slobodno kretanje.

Ovo ne znam ,hoces samo ukratko , kako?


Tako sto u USA na primer deca mladja od 12 ne mogu sama (bez nadzora starije osobe) da budu ulici ili u sopstvenoj kuci!

Zarad zastite decijih prava (koja se krse uglavnom od strane starijih od 12 i uglavnom od strane onih koji ih nadziru) deca su izgubila privatnost i slobodu kretanja!
baroniknez baroniknez 22:10 24.02.2009

Re: ?

aquariusoptimist
ali bar mi je drago što zbog vica u srbiji se ne ide u zatvor

U Srbiji se ne ide u zatvor ni za ubistvo, Beba je pricala kako joj je neki pregazio sestru na pesackom, dobice max 3 god.
Sta diskriminisani da ocekuju za uvredu?
Zvaku?


ma to je problem celog sudstva, a i ovaj što je zgazio na pešačkom zaslužuje represiju, ali stvar sa homofobijom se ne rešava represijom i prva vlast koja bude to radila znajte da je totalitarna
drug.clan drug.clan 22:12 24.02.2009

Re: ?

baroniknez

isto ko i ovo da sava centar krši ljudska prava - pa to je netačno - to je kao da ja ukradem jabuku iz prodavnice pa mi neko kaže da kršim ljudska prava


Pa odgovor na ovo je prvi deo tvog posta

baroniknez


homofobija je ako recimo svesno izbegavate da sedite za stolom sa gayom samo zato što je gay - dozvolite ljudima da nešto ne znaju, niko nije rodjen sa saznanjem da je seksualnost urodjena ili stvar izbora ili nešto treće


Njima su odkazali konferenciju samo zbog seksualne orijentacije.
angie01 angie01 22:13 24.02.2009

Re: ?

i nikom nista!


ovo svakako sleduje- u bilo kojoj varijanti,...ono za osudu, nisam bash sigurna.
aquariusoptimist aquariusoptimist 22:13 24.02.2009

Re: ?

baroniknez

aquariusoptimist
ali bar mi je drago što zbog vica u srbiji se ne ide u zatvorU Srbiji se ne ide u zatvor ni za ubistvo, Beba je pricala kako joj je neki pregazio sestru na pesackom, dobice max 3 god.Sta diskriminisani da ocekuju za uvredu?Zvaku?ma to je problem celog sudstva, a i ovaj što je zgazio na pešačkom zaslužuje represiju, ali stvar sa homofobijom se ne rešava represijom i prva vlast koja bude to radila znajte da je totalitarna


Naravno.
Prvo ide obrazovanje, pa represija na diskriminaciju.
Nema diskriminacije - nema represije.
Prosto.
a.bogdanovic a.bogdanovic 22:15 24.02.2009

Re: ?

baroniknez
e na kraju ispade da je problem u tome sto je nju neko navodno etiketirao kao homofoba


nije navodno - nego stvarno etiketirao

ako neko iznese stav da je seksualnost stvar izbora - to nije homofobija, homofobija je ako recimo svesno izbegavate da sedite za stolom sa gayom samo zato što je gay - dozvolite ljudima da nešto ne znaju, niko nije rodjen sa saznanjem da je seksualnost urodjena ili stvar izbora ili nešto treće

isto ko i ovo da sava centar krši ljudska prava - pa to je netačno - to je kao da ja ukradem jabuku iz prodavnice pa mi neko kaže da kršim ljudska prava


ko ne dozvoljava da ljudi ne znaju? ovde nije rec o osobi koja ne zna, vec o osobi koja em ne zna, em odbija da nauci i pored toga sto je drugi upucuju na to da gresi. i o tome da na kraju onaj koji upucuje dobije etiketu da etiketira. zamena teza.

kakva sad jabuka??
baroniknez baroniknez 22:19 24.02.2009

Re: ?

Njima su odkazali konferenciju samo zbog seksualne orijentacije.


Što može da se objasni nipodaštavanjem gay strejt alijanse od strane upravnika ili možda njegovom homofobijom ili nekim trećim razlogom. Takodje moguće je da je reč o diskrimanaciji ako se zbog njihove sex orijentacije to otkazalo... ali ovde nema kršenja lj. p. od strane države te je ta teza terminološki a i na drugi način netačna - molim lepo

Naravno.
Prvo ide obrazovanje, pa represija na diskriminaciju.
Nema diskriminacije - nema represije.
Prosto.


e problem je u tome šta je diskriminacija a ona nije kada ispričate vic - i nije ovde više reč o odnosu prema sexualnim manjinama već o tome da li je vic razlog za represiju - a ako jeste, onda za naivne borce za pravdu nije došao kraj istorije
baroniknez baroniknez 22:22 24.02.2009

Re: ?

i o tome da na kraju onaj koji upucuje dobije etiketu da etiketira. zamena teza.
kakva sad jabuka??


možda i ne želi da zna nego ima takav stav, jer takvi stavovi nisu usamljeni, ja nisam pratio šta ona piše pa ne govorim o tome konkretno nego o etiketiranju - koje je masovna pojava u nas, danas, sada i ovde.

jabuka bilo kakva
angie01 angie01 22:25 24.02.2009

Re: ?

jabuka bilo kakva


razdora?
baroniknez baroniknez 22:27 24.02.2009

Re: ?

angie01
jabuka bilo kakva


razdora?


greha
angie01 angie01 22:31 24.02.2009

Re: ?

greha


shta , Adam & (St)eva?
tigrks tigrks 22:36 24.02.2009

Re: ?

Ovima ovde to ne smeta, pa sto bi smetalo nekome u Srbiji?

A što mi nebi smetalo? I zašto da to ne kažem?
Zato što ću biti okarakterisan kao homofob i necivilizovan?
Ja znam da nisam ni jedno ni drugo - Čovek sam i ništa mi ljudsko nije strano.
Samo to ne podrazumeva nekritički stav, niti bezpogovorno odobravanje.
Homoseksualnost kao pojava smanjuje biološku reproduktivnost ljudskog roda, a agresivna homoseksualnost (kakva je ova današnja) je dodatno pospešuje. Po mojim shvatanjima to nije normalno niti poželjno. Ne kažem da nije prirodno. Možete me slobodno okarakterisati homofobom (da li je to bolest?), ako vam to čini zadovoljstvo.
baroniknez baroniknez 22:37 24.02.2009

Re: ?

angie01
greha


shta , Adam & (St)eva?


pa opet je jedan nastao od rebra
a.bogdanovic a.bogdanovic 22:38 24.02.2009

Re: ?

baroniknez
i o tome da na kraju onaj koji upucuje dobije etiketu da etiketira. zamena teza.
kakva sad jabuka??


možda i ne želi da zna nego ima takav stav, jer takvi stavovi nisu usamljeni, ja nisam pratio šta ona piše pa ne govorim o tome konkretno nego o etiketiranju - koje je masovna pojava u nas, danas, sada i ovde.

jabuka bilo kakva


pa onda nemoj takve osobe nazivati osobama koje "eto ne znaju, ali nije strasno sto ne znaju, jer one bi zapravo htele da nauce, ali im zla okolina ne da da nauce, vec ih odmah etiketira kao ovakve ili onakve".

u taj profil se ne uklapa neko ko (po tvojim recima) (1) ne zna i (2) ne zeli da zna i (3) ima takav stav. zapravo, i pored drugacije namere, nehotice si dao vrlo jasan opis onih koji se smatraju -fobima .
Dušan Maljković Dušan Maljković 22:40 24.02.2009

Re: ?

Homoseksualnost kao pojava smanjuje biološku reproduktivnost ljudskog roda, a agresivna homoseksualnost (kakva je ova današnja) je dodatno pospešuje. Po mojim shvatanjima to nije normalno niti poželjno. Ne kažem da nije prirodno. Možete me slobodno okarakterisati homofobom (da li je to bolest?), ako vam to čini zadovoljstvo.


Heterosekualnost kao pojava pospešuje biološku reproduktivnost ljudskog roda, što dovodi do prenaseljenosti, masovnog umiranja od gladi (jer nema dovoljno hrane i vode), povećane konzumacije ionako oskudnih resursa, itd. Agresivna heteroseksualnost, ona koja suzbija homoseksualnost, dodatno pojačava prethodno. Po mojim shvatanjima to nije normalno niti poželjno. Možete me okaraketrisati kao heterofoba (ja sam samo mizantrop), ako vam to čini zadovoljstvo!
angie01 angie01 22:40 24.02.2009

Re: ?

pa opet je jedan nastao od rebra


pa eto vidish, sad si shvatio!:)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana