Kako Sava Centar krši osnovna ljudska prava ?

Goran Miletic RSS / 24.02.2009. u 16:23

živijo!
živijo!
Sava centar je odlučio da ne dozvoli predstavljanje Izveštaja o gej i lezbejskim pravima u Srbiji. zakazano za četvrtak u 12 časova. U nastavku - Saoptešnje Gej Strejt Alijanse: 

Gej strejt alijansa je danas oko 11 h, od strane odgovornih lica u Medija centru Sava centra, obaveštena da je konferencija za štampu povodom prezentacije Izveštaja o stanju ljudskih prava LGBT osoba u Srbiji za 2008. Godinu "Ovo je zemlja za nas", planirana za četvrtak, 26. februar 2008. godine, otkazana uz obrazloženje da je za direkciju Sava centra sporan organizator ovog događaja.

Prema informacijama sa kojima raspolaže GSA, pomoćnik direktora za kongresnu delatnost Sava centra je zatražio od nadležnih u Medija centru da otkažu konferenciju GSA zbog delatnosti kojim se ova organizacija bavi, tj. rešavanje statusa i borbe za prava LGBT populacije u Srbiji.
GSA izražava svoj najoštriji protest zbog ovakvog homofobičnog stava Direkcije Sava centra prema LGBT osobama i njihovom statusu, kao i zbog njihovog odnosa prema slobodi medija i prava na okupljanje i traži od Direkcije Sava centra i od svih nadležnih da omoguće GSA održavanje konferencije u Medija centru u planiranom terminu i ne dozvole povratak Srbije u medijski mrak i totalitarizam, što ovakav neodmeren potez Sava centra sigurno predstavlja.

Info centar GSA

 

Atačmenti



Komentari (189)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 22:43 24.02.2009

Re: ?

ako vam to čini zadovoljstvo!


Duki, izostavio si najbolji deo-Po mojim shvatanjima to nije normalno niti poželjno. Ne kažem da nije prirodno.
aquariusoptimist aquariusoptimist 22:46 24.02.2009

Re: ?

A što mi nebi smetalo?


Zato sto si beznadezan slucaj.
Hvala na paznji.
baroniknez baroniknez 22:46 24.02.2009

Re: ?

i pored drugacije namere, nehotice si dao vrlo jasan opis onih koji se smatraju -fobima


ja sam uvek jasan a i moje namere

u taj profil se ne uklapa neko ko (po tvojim recima) (1) ne zna i (2) ne zeli da zna i (3) ima takav stav. zapravo, i pored drugacije namere, nehotice si dao vrlo jasan opis onih koji se smatraju -fobima


plus strah od nepoznatog
Filip2412 Filip2412 22:50 24.02.2009

Re: ?

Homoseksualnost kao pojava smanjuje biološku reproduktivnost ljudskog roda, a agresivna
Zvuci logicno, ali uopste nije tacno. Naj "macho" i anti gej nacije izumiru - Srbi, Rusi a Englezi naselise celu planetu.
baroniknez baroniknez 22:50 24.02.2009

Re: ?

pa eto vidish, sad si shvatio!:)))


bez muke nema nauke - što bi reko branko kockica

dunja73 dunja73 22:55 24.02.2009

Re: ?

Zarad zastite decijih prava (koja se krse uglavnom od strane starijih od 12 i uglavnom od strane onih koji ih nadziru) deca su izgubila privatnost i slobodu kretanja!

Pa stvarno , gde dete do 12 god treba samo da se krece i to jos u USA?
Hvala ti na pojasnjenju , ali nalazim ovaj zakon jako dobar bar za njihov kontinent.
No svaka dalja diskusija bi bila trol, neki drugi put nastavljamo.

Exitus Letalis Exitus Letalis 22:56 24.02.2009

Re: ?

A u drugim mogu da se vencaju, imaju biolosku/adopted decu, da zive slobodno, da se grle i ljube na ulici a da ne strahuju da ce neko da ih pretuce, da pozovu policiju na svaki verbalni homofobni napad pa pravac na sud zbog toga, da je na poslu zero tolerance policy sto se tice homofobije, u srednjim skolama imaju podrsku za gej tinejdzere ( kazu da je to smanjilo homofobne napader u skolama za neverovatnih 83%)...

eh, kad ce to ovde da bude.
nikad kako sada stvari stoje.
baroniknez baroniknez 23:10 24.02.2009

Re: ?

ili dok neko i tamo ne provali da vicevi nisu razlog za sud ili dok neko ne prizna da preteruje kada piše o tome kako je "tamo negde"
JJ Beba JJ Beba 23:30 24.02.2009

Re: ?

Njihova kuca - njihova pravila.

hoćeš da kažeš da je SC vlasništvo SPS a?
e pa nije
sava centar je kuća koja pripada svim građanima
prema tome i pravila treba da budu za sve građane

da odu ti spsovci odatle
Dušan Maljković Dušan Maljković 23:49 24.02.2009

Vratio mi se komentar!

Evo, da ga citiram:

Jednog lepohg jutra, dok su ptičice pevale, a sunce se tek promolilo nad zemljom, naša draga topcat odlučila je da ponovo izabere svoju seksualnu orijentaciju i postane lezbejka. "Ništa lakše", pomislila je, "samo treba da imam seksualne odnose sa ženama, i biću lezba kakve nema, najveća od svih do sada"! Zadovoljna jednostavnošću ove transformacije, jer svi znamo da je seksualnost stvar ličnog opredeljenja i da nema ništa lakše od tog izbora, odlučila je da svoju odluku i praktično ostvari. Okrenula je telefonom jedan hot-line za upoznavanje i za tili čas u njenu skromnu, ali poštenu kuću ušetala je devojka lepa kao princeza iz bajke. "Liži", uzgviknula je topcat, pokazujući prostom u svoje međunožje. Devojka je prionula na posao, ali topcat nije bila uzbuđena. "Ova mala je lepa van svake sumnje, ali je loša tehničarka", pomislila je nezadovoljno. "Možda da promenimo pozu?", tragala je za spasonosnim rešenjem. Rekla je svojoj novoj ljubavnici da je pomazi po grudima, da je poljubi, lizala je njen stomak svojim jezikom otvrdlim od napora da stvori želju, ali sve joj se činilo mehaničkim i ništa nie zaista raspaljivalo njene unutrašnje vatre. Tada se devojka dosetila i iz svoje tašnice izvadila je veliki dildo, tako dobro napravljen da se činilo da je živ i da pulsira! Nešto je zasjalo u očima topcat, strmoglavo se bacivši na ovaj izvajani artefakt. Odgurnula je i svoju princezu da bi se njime zadovoljila potpuno sama, kao da joj je svako žensko prisustvo bilo strano i da joj je, štaviše, smetalo. U trenutku orgazma, koji je ubrzo usledio, strašna spoznaja ispunila je njen zabludeli um: "Ja sam HETEROSEKSUALNA"! I tako je topcat shvatila da i uz najbolju nameru seksualna orijentacija ne može promeniti jer naša želja ne može da bira šta će želeti. Umirena ovim, legle ja nazad u svoj topli krevet i od tada je svako jutro birala samo ono što je mogla da izabere -- ne, naravno, onaj dildo koji je zadržala (za uspomenu i dugo sećanje), već svoju seksualnu orijentaciju koju više nije želela da menja: praktikovala je to isključivo sa muškarcima i živela srećna i zadovoljna do kraja života.
Supermod Supermod 23:56 24.02.2009

Objašnjenje

Dušan Maljković
Ne znam ko je izbrisao moju bajku, ali ja je više nemam, a baš je bila lepa... Jel moderacija ili Goran? Hm, pitam se zašto... Topcat svoju homofobiju može nesmetano da širi, a kada joj se odgovori, onda to nestaje...

Molim moderaciju za objašnjenje!


Moderacija je obrisala, a urednica Bloga je naložila vraćanje, kako osnovnog komentara tako i replika.
Izvinjavamo se Dušanu Maljkoviću i svim korisnicima koji su protestovali zbog brisanja.

Moderacija ne može da vrati obrisani komentar, za to je bila potrebna pomoc admina Bloga.


Dušan Maljković Dušan Maljković 23:59 24.02.2009

Re: Objašnjenje

Izvinjenje prihvaćeno, sve je ok, moderatori ne vole bajke kao KNJIŽEVNU FORMU, shvatam.

Idemo sad nazad na temu, hvala sjajnoj urednici bloga što je kao i uvek vrhunska profesionalka! Moj naklon!

tigrks tigrks 00:32 25.02.2009

Re: ?

Zato sto si beznadezan slucaj.
Hvala na paznji.

Isto.
Hvala i tebi.
tigrks tigrks 00:39 25.02.2009

Re: ?

Zvuci logicno, ali uopste nije tacno. Naj "macho" i anti gej nacije izumiru - Srbi, Rusi a Englezi naselise celu planetu.

A ja mislio da decu donose rode.
aquariusoptimist aquariusoptimist 00:40 25.02.2009

Re: ?

baroniknez
ili dok neko i tamo ne provali da vicevi nisu razlog za sud ili dok neko ne prizna da preteruje kada piše o tome kako je "tamo negde"


Sad je jasnije.
One cannot argue with a closed mind.
Bye
aquariusoptimist aquariusoptimist 00:45 25.02.2009

Re: ?

Isto.


Nije isto.
Ja nisam homofob.
tigrks tigrks 00:46 25.02.2009

Re: ?

Duki, izostavio si najbolji deo-Po mojim shvatanjima to nije normalno niti poželjno. Ne kažem da nije prirodno.

Odlično uočeno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:05 25.02.2009

Re: ?

da odu ti spsovci odatle

Bradić: Zabrinjavajuća reakcija

Ministar kulture Nebojša Bradić izjavio je da zabrinjava reakcija rukovodstva Sava centra koje je otkazalo konferenciju Gej-strejt alijanse povodom projekcije filma "Milk".

"Taj film je uvažen kao veliki umetnički značajan proizvod. U našim uslovima, osetljivim na različite nove i drugačije senzibilitete, dešava se da se ovakve reakcije često ponavljaju i to nas zabrinjava zato što moramo da uvažimo tekovine demokratije", rekao je Bradić


a pomoćnik ministra za ljudska prava, karadžić, rekao je da bi morao da bude smenjen ovaj kreten iz sava centra.
rekao je povodom zakna o diskriminaciji da će tražiti da se "obraz" briše iz registra organizacija jer društvo ne deli te vrednosti koje poromoviše "obraz".
tigrks tigrks 01:09 25.02.2009

Re: ?

Ja nisam homofob.

Pa to sam i napisao - beznadežan si za homofoba.
Što je tvoje pravo, kao i moje - da budem homofob.
JJ Beba JJ Beba 01:24 25.02.2009

Re: ?

I svatko ima pravo izabrati - kao i misliti da je izbor onog drugog - losh.

a šta se tebe tiče da li je tuđi izbor dobar ili loš? pa tuđ je, nije tvoj
prexy92 prexy92 01:30 25.02.2009

Re: ?

Ali nije obrisana, jos uvek je tu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:31 25.02.2009

Re: ?

Što je tvoje pravo, kao i moje - da budem homofob.


komentar na vest na sajtu b92

Letos me gazdarica s decom i prijateljima, vodila na Lezbejski flimski festival u nekom malom bednom americkom selu, sedeo sam s 5000 lezbejki i gledao filmove, u prijatnoj atmosferi, ovde u Centru SRBISTANA u Evropi, ne moze da se odrzi nista sto nije blagosloveno od SPC...


znaš li ti fivas da se homofobi plaše sebe, zato imaju takav otpor.
think abot it!
aquariusoptimist aquariusoptimist 01:36 25.02.2009

Re: ?

Exitus Letalis
Što je tvoje pravo, kao i moje - da budem homofob.komentar na vest na sajtu b92
Letos me gazdarica s decom i prijateljima, vodila na Lezbejski flimski festival u nekom malom bednom americkom selu, sedeo sam s 5000 lezbejki i gledao filmove, u prijatnoj atmosferi, ovde u Centru SRBISTANA u Evropi, ne moze da se odrzi nista sto nije blagosloveno od SPC...znaš li ti fivas da se homofobi plaše sebe, zato imaju takav otpor.think abot it!


Moje najdublje uverenje je bilo da muskarci vole lezbe...tesko meni.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:54 25.02.2009

Re: ?

Moje najdublje uverenje je bilo da muskarci vole lezbe...tesko meni.

hehehehe,
ja upravo ispod tvog komentara stavila ovo kod vesne ćosić.

pozz
aquariusoptimist aquariusoptimist 05:11 25.02.2009

Re: ?

Angie

ja nisam ni rakla da je amerika sjajan primer-izuzimajuci zapadnu obalu i njucu


Sad tek vidim ovo.

Gejevima je dobro i u Merilendu i W.DCiju molim lepo.
Mi DCijevci ne tretiramo gejeve kao gradjane drugog reda, vec ravnopravne, oni ovde zive sasvim slobodno, na prozorima umesto zavesa imaju dugine zastave, imaju crkvu kod Dupont Circle (centar DC) u kojoj se domestic partnershipuju, sta god to bilo, imaju dosta svojih kafica ispred kojih se viore dugine zastave, imamo gey pride svake godine u junu , sasvim slobodno setaju ulicama drzeci se za ruke, na ulaznim vratima mnogih restorana, knjizara, hotela, prodavnica je zalepljena dugina nalepnica sto znaci da su dobrodosli...
Molim da nas se ne potcenjuje
I ovo je gay frendli grad a ne samo NY.

http://www.capitalpride.org/
veta92 veta92 09:03 25.02.2009

Re: ?Ne,oni samo hoce normalna gej prava

Izvinjavam se, nisam homofobicna ( u stvari, uopste nisam sklona fobijama) ali molim za jedno pojasnjenje.Ko to ne dozviljava da covek+ covek budu par? Ako se to odnosi odnosi na sklapanje homo-brakova, onda kapiram, ali zadrzavam pravo da verujem da nas brak ne cini "parovima".Imam gej prijatelje koji su "parovi" i imaju potpuno iste probleme kao i drugi hetero-parovi koje znam, i uglavnom su vezani za medjusobne odnose, nereseno stambeno pitanje, hronicno pomanjkanje novca, dosadnu familiju ...Ni po cemu bitnom se ne razlikuju od mene i mog partnera...Osim toga, sigurna sam da mi niko ne bi dao termin na televiziji, ili bilo kom medija centru, zato sto sam hetero i zato sto zelim da pricam o tome kako ja to...Ponovo se izvinjavam, ne znam sta je bila planirana tema na toj konferenciji u SC, volela bih da je nesto vise od pukog izvestavanja da gej-populacija postoji .Recite , bar ovim putem koja su to ljudska prava uskracena gej-coveku ( obrazovanje, lecenje, imovinska prava, sta vec...) i verujem da ce vecina gradjana ustati protiv toga.Ja prva! Ne zivimo u idealnom svetu, naravno, krse se prava mnogih kategorija stanovnistva i svim srcem podrzavam svaku akciju protiv toga. Ali jednostavno moram da znam, sta je to sto ugrozava homoseksualce, a ne ugrozava zene, heteroseksualce, decu, zivotinje...
stari92 stari92 09:05 25.02.2009

Weekend breakfast

Ciao - Hi !!
This is my boyfriend.
He' staying for the night.
- O.K.,my son,just be careful.
Ah,the folies of youth !

The sun rises to some-to others .. well.
Pathers familias approves the upright position with a sympatetic glance.
,,Progress-boy it really is something'',he utters,breaking the silence while waiting
for the hot kitchen scents,to materialize themselves on the table.
,,And imagine that only a few generations back,women were to wait by the table,
with their alpha males gorging on their food .. There it is,there all the way to the right,
my hair clipper.
Feel free to use it ! ''
O.K.,the boy at the desk utters with a blush.
The assuming chit-chat and fatherly advice follow.
..There,in my garage,you can find the tank oil.
U,u,u, the way we tended to our tools-those were the times,mate.
They say it really works well with psoriasis and some other things,you know !''
,,Stand at ease !'' he adds with an encouraging smile,compassionate about his
son's painful-behind-jiggling.
- Go ! Breakfast !
_______________________________________
God forbid !
In The Father i put my trust
To The Son I resort
Let the spirit of The Holy
Trinity embrace me
Amen.
stijak92 stijak92 09:37 25.02.2009

Re: ?Ne,oni samo hoce normalna gej prava

Ponovo se izvinjavam, ne znam sta je bila planirana tema na toj konferenciji u SC,
Trebao da bude predstavljen izvještaj o stanju ljudskih prava LGBT populacije u Srbiji i kršenjima istih...


Osim toga, sigurna sam da mi niko ne bi dao termin na televiziji, ili bilo kom medija centru, zato sto sam hetero i zato sto zelim da pricam o tome kako ja to...
Zaboga, radi se o običnoj konferenciji za novinare koje se svakog dana o raznim temama odžavaju... Pa i LGBT organizacije su ih već imale 7-8 do sada u tom istom Sava centru... I ti možeš iznajmiti konferencijski prostor i održati konferenciju o stanju u svom braku (a da li će te mediji pratiti i izvještavati o tome, to je već druga stvar)... E njima je i to zabranjeno. 2 dana pred unapred zakazanu i plaćenu konferenciju jer ne priliče rejtingu Sava centra, a direktor je čak i rekao da nema šanse da će on "njih" pustiti unutra, nek se skupljaju gdje hoće, ali tu neće....
baroniknez baroniknez 10:39 25.02.2009

Re: ?

aquariusoptimist
baroniknez
ili dok neko i tamo ne provali da vicevi nisu razlog za sud ili dok neko ne prizna da preteruje kada piše o tome kako je "tamo negde"

Sad je jasnije.
One cannot argue with a closed mind.
Bye


hehe tuži me sudu hehehehehe

aquariusoptimist aquariusoptimist 10:53 25.02.2009

Re: ?

baroniknez

aquariusoptimist

baroniknezili dok neko i tamo ne provali da vicevi nisu razlog za sud ili dok neko ne prizna da preteruje kada piše o tome kako je "tamo negde"Sad je jasnije.One cannot argue with a closed mind.Byehehe tuži me sudu hehehehehe


Jos jasnije.
baroniknez baroniknez 10:59 25.02.2009

Re: ?

ma nemoj se nervirati - evo biće sve u redu - obećavam :)
veta92 veta92 14:40 25.02.2009

Re: ? I ti možeš iznajmiti konferencijski



Ma mogu, verovatno ali me to ne zanima.To sa kim ja spavam je moja licna stvar, kao sto je to privatna stvar i svakog gej coveka. Po cemu se gej-populacija razlikuje od drugih, sem u tome sa kim rade"ono"? U cemu je njihova posebnost , sem u tome. I ko im to brani? Ma dajte, molim vas, ko uopste razmislja o tome, da li je bilo koga od vas na blogu, bilo kada i bilo gde iko pitao sa kim se seksate. Smesno! Rado bih iznajmila konferencijski prostor da pricam o tome da se u Srbiji (i u Beogradu , posebno) zabranjuje pristup romskoj deci na javne bazene ( a homoseksualcima-ne, koliko ja znam) , da se u jednom odeljenju prvog razreda beogradske osnovne skole odigrala prava drama medju decom i njihovim roditeljima jer zaboga, nisu hteli da sede u klupi sa malim Romom, ali se uzasavam pomisli da ni to ne bi interesovalo medije.
Molim vas, pomozite mi da razumem u cemu je problem.Da li je i gde moguce videti taj izvestaj o stanju ljudskih prava LGBT populacije Srbije?
stijak92 stijak92 14:57 25.02.2009

Re: ? I ti možeš iznajmiti konferencijski

Konferencija će biti održana sutra u 12h u CZKDu Birčaninovoj 21. Tamo ćeš moći da saznaš sve što te interesuje i da dobiješ izvještaj u pisanom obliku.... http://www.mediacenter.org.yu/code/navigate.asp?Id=4&eventId=6951

I ako misliš da im prava nisu ugrožena, očigledno ne pratiš medije - jer - bilo je dosta napada na njih. Zbog toga u Srbiji ne možeš da vidiš čak ni držanja za ruke dva muškarca, a o gej poljubcima da ne pričamo. Koordinatori GSA i sličnih organizacija stalno dobijaju pretnje, slično kao i Milk u filmu...

Jer koje ti je pravo da budeš homo, ako sve što je u sobi moraš da čuvaš u sobi, ne smiješ čak i da pričaš o tome....


I niko te ne sprečava da se aktiviraš u zaštiti prava romske populacije, niti su LGBT organizacije protiv zaštite prava roma. Imaš već nekoliko organizacija koje se bave time, pa im se priključi. Ili ako misliš da ni jedna od njih ne radi dobro svoj posao, napravi neku novu, prikupljaj podatke o kršenju prava, zakaži konferenciju, animiraj javnost...... Nemoj da sjediš samo i kritikuješ one koji makar nešto rade...
wukadin wukadin 15:22 25.02.2009

Re: ?

A šta je veći problem u Srbiji?!
Prenaseljenost, umiranje od gladi, ili depopulacija, starenje stanovništva, tzv. bela kuga?!?!
stijak92 stijak92 15:49 25.02.2009

Re: ?

Misliš da ćeš prebijanjem gej osoba i kršenjem njihovih prava natjerati ih da se skrase uz žene i rode po koje srpče. I što onda stati samo na gej osobama. Što ne krenuti od samaca kojih ima najviše. 30 godina - a nemaš djece - uslovna kazna i imaš godinu dana da dobiješ djete, a ako ne, zatvor, osim ako ne doneseš uvjerenje od doktora da si "faličan"...

A i kakva bre bijela kuga. Svijet je jedno prenaseljeno mjesto na kome mnogi gladuju i treba da se smanji broj stanovnika...

I ne raseljava se srbija toliko zbog bijele kuge, već više zbog emigracije, koja je opet izazvana ovakvim odnosom srbije prema svojim građanima....
angie01 angie01 16:02 25.02.2009

Re: aquariusoptimist

Dobro!:)))
albire0 albire0 00:46 26.02.2009

Re: ?

pricica je odvratna - ako smem da primetim (zamisljam coveka koji tako nesto pise ali ne mogu da zamislim da neko to cita i komentarise.. sa ovakvom nasladom)
veta92 veta92 08:54 26.02.2009

niko te ne sprečava da se aktiviraš u zaš

HVALA NA INFORMACIJI, ALI VEC SAM JE IMALA I UPOTREBILA. AKTIVNA SAM POODAVNO.I to ne samo u zastiti prava romske dece, nego dece uopste...Problemi su zaista veliki, mnogo veci od zabrane ljubljenja i drzanja za ruke na ulici.U OVOJ ZEMLJI MAJKE TUKU DECU NA ULICI! Jeste li videli kako to izgleda, i da li ste pokusali da zamislite kako izgleda u kuci, bar na osnovu izvestaja iz policije ili bolnica kada takvo ponasanje kulminira.Ili vas druge kategorije stanovnistva ne zanimaju, pa je seksualna orijentacija za vas vrhunski kriterijum? Ne slazem se sa diskriminacijom gej populacije, apsolutno, ali bez uvrede, mislim da ono sto vi dozivljavate nije ni blizu ostalih vidova diskriminacije u nasem drustvu.Takodje to nije razlog da ne podrzim vasu akciju i to cu najiskrenije uciniti ali kada budem cula, ko je i kada kaznjen (novcano, ili kako vec) zbog drzanja za ruke na ulici ..Kao sto primetiste ja sam i zena, i vrlo dobro razumem sta je ugrozavanje prava po kriterijumu pola, kako na poslu tako i u porodilistu i sl.Ucinite ono sto i Krugolina, dajte konkretne, zive price i imacete moju ( i ne samo moju) punu podrsku , pa i akciju ako vam je potrebna.
aquariusoptimist aquariusoptimist 09:11 26.02.2009

Re: niko te ne sprečava da se aktiviraš u zaš

veta92
HVALA NA INFORMACIJI, ALI VEC SAM JE IMALA I UPOTREBILA. AKTIVNA SAM POODAVNO.I to ne samo u zastiti prava romske dece, nego dece uopste...Problemi su zaista veliki, mnogo veci od zabrane ljubljenja i drzanja za ruke na ulici.U OVOJ ZEMLJI MAJKE TUKU DECU NA ULICI! Jeste li videli kako to izgleda, i da li ste pokusali da zamislite kako izgleda u kuci, bar na osnovu izvestaja iz policije ili bolnica kada takvo ponasanje kulminira.Ili vas druge kategorije stanovnistva ne zanimaju, pa je seksualna orijentacija za vas vrhunski kriterijum? Ne slazem se sa diskriminacijom gej populacije, apsolutno, ali bez uvrede, mislim da ono sto vi dozivljavate nije ni blizu ostalih vidova diskriminacije u nasem drustvu.Takodje to nije razlog da ne podrzim vasu akciju i to cu najiskrenije uciniti ali kada budem cula, ko je i kada kaznjen (novcano, ili kako vec) zbog drzanja za ruke na ulici ..Kao sto primetiste ja sam i zena, i vrlo dobro razumem sta je ugrozavanje prava po kriterijumu pola, kako na poslu tako i u porodilistu i sl.Ucinite ono sto i Krugolina, dajte konkretne, zive price i imacete moju ( i ne samo moju) punu podrsku , pa i akciju ako vam je potrebna.


Cemu ovakav ton?

Niko normalan ne spori da u Srbiji ima zlostavljane dece i da su romska deca u posebno losem polzaju.
To sto se jedna manjina bori za svoja prava ne znaci da neka druga ne treba da se bori za svoja, naprotiv.

Gej borba je u sklopu opste borbe za poboljsanje ljudskih prava u Srbiji i podrazumeva mnogo vise od toga ko sa kim spava.

Ovo je blog o gej problemima.

Izvoli, postavi blog o teskom polozaju romske dece u Srbiji.
veta92 veta92 09:51 26.02.2009

Re: niko te ne sprečava da se aktiviraš u zaš

Ovo je blog o gej problemima


Pravo u cilj, hajde malo o gej-problemima.
Izvini ako ti moj ton ne odgovara, ali zelim bas to da ovde pricamo o problemima koji postoje, i htela sam samo da naglasim da u nasem palanackom, tradicionalno-okorelom drustvu treba dici glas za prava svih "drugih"i "drugacijih", sistematski, organizovano a ne parikularno.Molim te, pokusaj da mi das neki podatak o ovome: ko je i kada kaznjen (novcano, ili kako vec) zbog drzanja za ruke na ulici.
aquariusoptimist aquariusoptimist 10:01 26.02.2009

Re: niko te ne sprečava da se aktiviraš u zaš

ko je i kada kaznjen (novcano, ili kako vec) zbog drzanja za ruke na ulici.


Oprosti,
ja prvi put cujem da se gejevi u Srbiji drze za ruke i tako hodaju ulicom, pa ne mogu ni da ti dam podatak.

Hoces da mi kazes da dva geja setaju Knez Mihajlovom u po bela dana drzeci se za ruke?
Videla si to?
Kad?
Koliko puta?

Veruj da ja za ovo prvi put cujem.
Istina , vec dugo ne zivim u Srbiji.
stijak92 stijak92 11:48 26.02.2009

Re: niko te ne sprečava da se aktiviraš u zaš

A kad je država donjela odluku o odobravanju zlostavljanja maloletnih roma, na kojoj sjednici skupštine???

Ne mora država direktno provoditi diskriminaciju da bi postojala diskriminacija....
Amerika je recimo od svog osnivanja imala isti ustav (samo su se amandmani dodavali) i u tom ustavu se kaže da su svi ljudi jednaki... To ih nije spriječilo da imaju ropstvo, da uskrate glasanje ženama i crncima, da diskriminišu crnce...

Ali, u slučaju Sava Centra - diskriminacija je čak i direktna - od strane institucije pod kontrolom gradske vlasti i zato je ovaj slučaj i izazvao ovoliko pažnje...

Prvo moraš natjerati državu i njene institucije da se nediskriminatorno ponašaju. Onda, moraš natjerati državu da natjera i ostale subjekte u zemlji da se isto tako ponašaju...

A to da treba pričati o diskriminaciji uopšteno, a ne u djelovima, to je tek glupost. Ako pričaš uopšteno, to nikad neće prerasti u nešto iznad priče... Izdvojiš jedan sektor i trudiš se da tu popraviš stanje...
wukadin wukadin 12:30 26.02.2009

Re: ?

stijak92
Misliš da ćeš prebijanjem gej osoba i kršenjem njihovih prava natjerati ih da se skrase uz žene i rode po koje srpče. I što onda stati samo na gej osobama. Što ne krenuti od samaca kojih ima najviše. 30 godina - a nemaš djece - uslovna kazna i imaš godinu dana da dobiješ djete, a ako ne, zatvor, osim ako ne doneseš uvjerenje od doktora da si "faličan"...A i kakva bre bijela kuga. Svijet je jedno prenaseljeno mjesto na kome mnogi gladuju i treba da se smanji broj stanovnika...I ne raseljava se srbija toliko zbog bijele kuge, već više zbog emigracije, koja je opet izazvana ovakvim odnosom srbije prema svojim građanima....


Mislim da gej "seksualnost" ima za svoj cilj nešto što nije reprodukcija, a reprodukcija je osnovni motiv seksa, čak uopšte podele na polove. Naravno, kod čoveka, a posebno kako se razvija civilizacija nije svaki seks radi potomstva, ali u osnovi želje ostaje taj nagon, ako je reč o zdravom seksu. Pitaj kog hoćeš seksologa. Zašto muškarci u ženi traže obline (materinske atribute), a žene neke eksterne atribute koje govore o snazi (ne samo fizičkoj, tu je i finansijski i društveni element) u većini slučajeva. Zbog toga i navodnici - pitanje koliko je težnja kao istom polu uopšte seksualnost.
Sad što pozna civilizacija vodi dekadenciji, pa se gubi smisao svega, druga je stvar. Bilo je to i kod Rimljana, veroatno i kod Arapa, Egipćana... mada o tome nešto manje znamo. No posle dekadencije sledi raspad, čitaj malo Špenglera.

Nekoliko napomena, što se tiče ostalog. Bila je ideja o porezu na neženje ili sličnom, oporezivanju onih koji nemaju dece u nekim godinama. Zašto da ne, ionako imaju manje troškove, pa nek se raspodeli onima koji se razmnožavaju.

Naravno, ono za zatvor su gluposti, samo ekstremni um može da pomisli nešto tako (u pokušaju da se bude duhovit). Ali ja ću reći nešto što nije pomenuto. Ne volim mnogo ni da deca idu manastire. To je nekada imalo smisla, kad neko ima dva ili tri sina. Inače u literaturi ima "teorija drugih sinova", kako oni dižu revolucije. Dakle, ne mislim da roditelj treba da se obraduje ako im dete hoće u manastir, umesto da zasniva porodicu. Kao što je neprirodno da se tata raduje što mu je sin (tinejdžer) našao prvog dečka...

I ne znam čemu to insistiranje na prenaseljenosti planete. Pa promovišite homoseksualnost onda u arapskim zemljama (ko sme)! Ovde smo pre svega građani Srbije, biramo vlast u Srbiji, imamo penzioni sistem Srbije, a bogami i identitet Srbije. Planetarni identitet i dalje ne postoji. Osim kao fikcija.
veta92 veta92 13:40 26.02.2009

Re: niko te ne sprečava da se aktiviraš u zaš

O da, drze se za ruke, to ne bese Knez Mihajlova, ali bese Beograd. Moj mladi rodjak je gej i sa sve "zarukodrzecim" momkom se pojavljuje na mojim vratima(moram bas da proverim da li se drze i na ulici, u ulazu,liftu...ili samo kada to pozele, bez obzira na lokaciju).Znacu iz prve ruke.Ali verujte, diskriminacija nikom nije strana: gej profesor sa jednog beogradskog fakulteta je po gej-solidarmom principu obezbedio tom istom mladom rodjaku postdiplomske u Americi, cak se nije ustrucavao da kaze da ga je bas homoseksualnost kvalifikovala za to.Ili je to pozitivna diskriminacija?Da sam heteroseksualni student koji ispunjava sve druge uslove osetila bih se prilicno diskriminisanom.
veta92 veta92 13:59 26.02.2009

A kad je država donjela odluku o odobrava

Nije drzava ali jesu neki sportski centri u sred Beograda, zabranivsi romskoj deci da udju na bazen.Kao sto rekoste, ne mora drzava da provodi diskriminaciju, slazem se potpuno to cine njeni gradjani, i to nazalost, sa posebnim zadovoljstvom.Kada sam rekla da se treba pobuniti (a pri tom nisam mislila na kako rekoste "pricati" protiv SVIH diskriminacija nisam mislila da ih treba generalizovati i relativizovati njihovu pojavu uopstavanjem, vec na to da je skoro neozbiljno govoriti samo o onome sto nas licno pogadja, bez sireg konteksta.
aquariusoptimist aquariusoptimist 21:13 26.02.2009

Re: niko te ne sprečava da se aktiviraš u zaš

veta92
O da, drze se za ruke, to ne bese Knez Mihajlova, ali bese Beograd. Moj mladi rodjak je gej i sa sve "zarukodrzecim" momkom se pojavljuje na mojim vratima(moram bas da proverim da li se drze i na ulici, u ulazu,liftu...ili samo kada to pozele, bez obzira na lokaciju).Znacu iz prve ruke.Ali verujte, diskriminacija nikom nije strana: gej profesor sa jednog beogradskog fakulteta je po gej-solidarmom principu obezbedio tom istom mladom rodjaku postdiplomske u Americi, cak se nije ustrucavao da kaze da ga je bas homoseksualnost kvalifikovala za to.Ili je to pozitivna diskriminacija?Da sam heteroseksualni student koji ispunjava sve druge uslove osetila bih se prilicno diskriminisanom.


Sve mi je jasno.
medjutim92 medjutim92 16:55 24.02.2009

A ja se taman spremam..

.. veceras u Sava Centru Milk

.. lud zbunjenog..

Svakako sramota za Sava Centar..
vracarac92 vracarac92 17:10 24.02.2009

?

Moze li neko da prenese kompletan tekst obrazlozenja medija centra pa da donesemo odluku o ovom incidentu?
Tesko je donositi bilo kakav sud na osnovu parcijalnih informacija.
queeria92 queeria92 17:28 24.02.2009

Re: ?

Pomoćnik direktora Sava centra Rade Hinić rekao je da je "Sava centar Međunarodni kongresni centar i da takve institucije svuda u svetu služe za ozbiljne skupove".

"Ne ulazim ni u čiju rasnu i polnu orjentaciju, ali mislim da taj skup može da se održi i na drugom mestu", naveo je Hinić.

Hinić je rekao da "Medija centar" više nije zakupac prostora na drugom spratu i da sada organizuje događaje u prostorijama koje su vlasništvo Sava centra pa je zbog toga zatraženo da dostavlja podatke o temama i učesnicima konferencije.

Hinić je rekao da je "Medija centar" za ovu nedelju najavio četiri događaja, a da je dostavio podatke o tri, dok je podatke o konferenciji "Gej strejt alijanse" dostavio naknadno.

Izvor: RTS
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:54 24.02.2009

Re: ?

vracarac92 vracarac92 18:33 24.02.2009

Re: ?

Hvala Krugolina!
Krugolina Borup Krugolina Borup 18:37 24.02.2009

Re: ?

Hvala Krugolina!


Nema na čemu! I sama sam bila gladna da čujem više, pre nego zaključim o čemu se radi.
Sad, kada znam "više", potpuno je jasno da je reč o bezočnoj diskriminaciji.
Taj Hinić - njega pothitno treba smeniti.
Ajde ovi u Žitorađi, jasno mi je da mogu da ne znaju.
Zamenik direktora "međunarodnog kongresnog centra" - ne sme da ne zna!!
AlexDunja AlexDunja 18:49 24.02.2009

Re: ?

Zamenik direktora "međunarodnog kongresnog centra" - ne sme da ne zna!!


ne sme.
Doctor Wu Doctor Wu 20:08 24.02.2009

Re: ?

Ajde ovi u Žitorađi, jasno mi je da mogu da ne znaju.

Ovo, pretpostavljam, nije diskriminacija, ?
Kako beše ono o iveru, balvanu i očima?
Krugolina Borup Krugolina Borup 21:11 24.02.2009

Re: ?

Ovo, pretpostavljam, nije diskriminacija,


Pa, nije čoveče - eno idi na moj blog o tom slučaju, javila se žena koja sarađuje s njima na redovnoj bazi, i ona je to dala kao objašnjenje - ne ja! Ona rekla: oni ne znaju drugačije, nije to iz namere, to je iz neznanja.
Doctor Wu Doctor Wu 21:34 24.02.2009

Re: ?

Pa, nije čoveče - eno idi na moj blog o tom slučaju, javila se žena koja sarađuje s njima na redovnoj bazi, i ona je to dala kao objašnjenje - ne ja! Ona rekla: oni ne znaju drugačije, nije to iz namere, to je iz neznanja.

E, pa ako je JEDNA žena iz Žitorađe rekla šta god da je rekla, onda to mora da se odnosi na SVE Žitorađane.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:22 25.02.2009

Re: ?

vracarac92
Moze li neko da prenese kompletan tekst obrazlozenja medija centra pa da donesemo odluku o ovom incidentu?
Tesko je donositi bilo kakav sud na osnovu parcijalnih informacija.

ti ko cagić o kovačeviću i jeremiću.
šta ćeš više od vesti u svim novinama.
zabranio čovek, hinić se preziva.
a direktor sava centra bivši šef obezbeđenja železničke stanice.
kadar i po.

Direktor Sava centra je upravo izjavio kako ne zeli 'njih' u SC, kako mogu da se skupljaju gde hoce ali ne u SC
.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:45 24.02.2009

Zakon o zabrani diskriminacije

Diskriminacija u pružanju javnih usluga i korišćenju objekata i površina
Član 17.

Diskriminacija u pružanju javnih usluga postoji ako pravno ili fizičko lice, u okviru svoje delatnosti odnosno zanimanja, na osnovu ličnog svojstva lica ili grupe, odbije pružanje usluge, za pružanje usluge traži ispunjenje uslova koje se ne traže od ostalih lica ili grupa, odnosno ako u pružanju usluga neopravdano da prvenstvo drugom licu ili grupi.

Svako ima pravo na jednak pristup objektima u javnoj upotrebi (objekti u oblasti obrazovanja, zdravstva, socijalne zaštite, kulture, sporta, turizma, objekti koji se koriste za zaštitu životne sredine, za zaštitu od elementarnih nepogoda i slično), kao i javnim površinama (parkovi, trgovi, ulice, pešački prelazi i druge javne saobraćajnice i slično), u skladu sa zakonom ili drugim propisom.
Filip2412 Filip2412 18:49 24.02.2009

...

...kako god bilo, ovim potezom Sava Centar je samo digo prashinu i sada ce hteli ne hteli samo da doprinesu brzem ostvarivanju gej prava u zemlji.

topcat"
Nemam pojma tko stoji iza SC-a niti me zanimaju stranacke price. Govorim o najosnovnijem ljudskom pravu da organizator ugosti koga hoce. Neprofesionalno je sto su, ako su mislili otkazati, to ucinili u zadnji cas.


Pa dobro topcat nemoj sad da se pravimo naivni :) cemu to? Nikoga "oranizator" ne treba da ugosti vec uprava Sava Centra treba da dozvoli organizatoru da odrzi skup. I ne znam kakvo je to "ljudsko pravo". Ima samo ono pravo koje stoji u zakonu.

I najzad, iako uprava Sava Centra ima prava da otkaze gostoprimstvo isto tako ljudi imaju pravo na misljenje o tome i ovde ga izrazavaju. Otkazivanje gostoprimstva ne moze da ima za razlog homofobiju i slicno. Zato verujem da ce rukovodstvo ko po obicaju izmisliti neki tehnicki razlog za otkazivanje radi zataskavanja slucaja a onda pre ili kasnije prestati da zabranjuje slicne skupove jer ce shvatiti da je vreme takvih zabrana proslo.
Unfuckable Unfuckable 19:05 24.02.2009

Re: ...

Otkazivanje gostoprimstva ne moze da ima za razlog homofobiju i slicno.

Koliko sam skapirao objašnjenje na vestima B92, ljudi iz SC smatraju GSA - neozbiljnom
Krugolina Borup Krugolina Borup 19:21 24.02.2009

Re: ...

Koliko sam skapirao objašnjenje na vestima B92, ljudi iz SC smatraju GSA - neozbiljnom


Koliko sam ja skapirala Hinića na vestima B92, on misli da je i rasna pripradnost stvar - izbora.

Hinić:
"Ne ulazim ni u čiju rasnu i polnu orijentaciju, ali mislim da taj skup može da se održi i na drugom mestu."

jaksa scekic jaksa scekic 20:12 24.02.2009

Re: ...

Krugolina Borup
Koliko sam skapirao objašnjenje na vestima B92, ljudi iz SC smatraju GSA - neozbiljnom


Koliko sam ja skapirala Hinića na vestima B92, on misli da je i rasna pripradnost stvar - izbora.

Hinić:
"Ne ulazim ni u čiju rasnu i polnu orijentaciju, ali mislim da taj skup može da se održi i na drugom mestu."



Il mogu ja da izaberem rasnu pripadnost-Klingonac,,,eto tako cu da se rasno deklarisem, istina jezik im je malo komplikovan :))))


J

PS:Taman pomislim da je repertoar budalastina ispucan kad ono...BEEP-Pogresio
cappamahh cappamahh 01:23 25.02.2009

Re: ...

Unfuckable
Otkazivanje gostoprimstva ne moze da ima za razlog homofobiju i slicno.Koliko sam skapirao objašnjenje na vestima B92, ljudi iz SC smatraju GSA - neozbiljnom


Je li Unfack****, a kad vec tako dobro kapiras
zasto tvoj komentar zavrsi svaki put na blogovima
a ne na vestima gde to isto procitas ?

Eno ga jedan jedini, idi pa procitaj.
Pozdrav

Sramota od toga sta rade i prave ti Jadnici od rukovodilaca SC-a .
NNN NNN 02:05 25.02.2009

Re: ...

Il mogu ja da izaberem rasnu pripadnost-Klingonac
U Srbiji se dosta ljudi, na poslednjem popisu, izjasnilo kao Eskimi.
Unfuckable Unfuckable 12:07 25.02.2009

Re: ...

Je li Unfack****, a kad vec tako dobro kapiras
zasto tvoj komentar zavrsi svaki put na blogovima
a ne na vestima gde to isto procitas ?


ok, za one sa posebnim potrebama :
kao što rekoh, čuo sam na vestima od 18.30 (čitao ih je Goran Zaboravihprezime)
lik iz SC je rekao da oni ustupaju prostor "ozbiljnim" klijentima
tko ima fonogram ili snimak vesti, neka posluša pažljivije umesto da mi skače za vrat (dokazano neisplativo)
sada vidim da može i da se pročita na b92/info, baš lepo :

O'š citat ?
evo :
Pomoćnik direktora Sava centra Rade Hinić rekao je agenciji Beta da je "Sava centar Međunarodni kongresni centar i da takve institucije svuda u svetu služe za ozbiljne skupove". "Ne ulazim ni u čiju rasnu i polnu orijentaciju, ali mislim da taj skup može da se održi i na drugom mestu",


izvor

šta nije jasno u mom prvobitnom komentaru ?
Unfuckable The Naučio Da Čita
baroniknez baroniknez 19:00 24.02.2009

mislim, šta reći...

...nego da ovo nije kršenje ljudskih prava i da nije odlazak u totalitarizam - ali priznajem - sve ostalo jeste!
aquariusoptimist aquariusoptimist 20:41 24.02.2009

SC

Ukoliko SC ne ponudi neko obrazlozenje koje istinski opravdava ovakav postupak , ovo je cista diskriminacija i to je za najostriju osudu.
U potpunosti podrzavam LGBT populaciju Srbije i osudjujem svaku diskriminaciju prema njima.


Dragi LGBT,
ne brinite, vreme je na vasoj strani. Samo napred
Vas aquarius
danube danube 20:42 24.02.2009

secate li se


Secate li se kad su hteli ljudi iz SPS da u SC izloze sanduk sa pokojnim Milosevicem ,pa im to nije dozvolila i pored
svih pritisaka Kostunice i njegovih pulena, tadasnja direktorka SC (zaboravila sam joj ime)? A sad ti isti iz SPS govore da ne moze GSA zato sto to je SC mesto za ozbiljne skupove, medjunarodne manifestacije...!
Stvarno ruzno i bezobrazno!!!
JJ Beba JJ Beba 23:34 24.02.2009

Re: secate li se

svih pritisaka Kostunice i njegovih pulena, tadasnja direktorka SC (zaboravila sam joj ime)?

Jasna Dimitrijević
danube danube 12:22 25.02.2009

Re: secate li se

Hvala ti ,Bebo
vanja.t vanja.t 21:38 24.02.2009

čovek vam je učinio uslugu

ovo je jedini način da se u javnosti čuje nešto o radu ovakvih organizacija,

svojim stavovima, načinom rada i idejama niste u stanju da privučete pažnju javnosti, koja je dominantno neinformisana o populaciji koju očigledno na pogrešan način zastupate

stiče se utisak da ste u suštini zadovoljni razvojem situacije
dragonKa dragonKa 22:48 24.02.2009

Re: čovek vam je učinio uslugu

Hvala sestro!
Upravo o tome razglabamo vecheras :)
Nashi zastupnici opasno liche na poslanike u skupshtini srbije.
Nazhalost ...
veta92 veta92 08:56 26.02.2009

Re: čovek vam je učinio uslugu

Da,slazem se potpuno!
gorran2 gorran2 23:06 24.02.2009

homofobija

Kako se dobija?
Je li zarazna?
Možda bi zaštitnik građana trebalo da podeli homofobima kondome dok je vreme - da se ne raširi...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:46 25.02.2009

daleko smo

stvarno samo daleko od sadašnjice.
kako je rekao sean pen na dodeli oskara: homo-loving sons of guns!
nema takvih sons u sava centru a i šire vidim ja.

p.s. nego vidim domacinu se desila topcat!
JJ Beba JJ Beba 01:50 25.02.2009

Re: daleko smo

p.s. nego vidim domacinu se desila topcat!

man ray loves me man ray loves me 10:37 25.02.2009

Re: daleko smo

p.s. nego vidim domacinu se desila topcat!
jbg, u svetu gde cak i gayness moze da se izabere, jadni domacin nije imao izbor :)
NNN NNN 02:09 25.02.2009

Izveštaj

Sava centar je odlučio da ne dozvoli predstavljanje Izveštaja o gej i lezbejskim pravima u Srbiji.
Samim tim činom je poslat jasan izveštaj o gej i lezbejskim pravima u Srbiji.
JJ Beba JJ Beba 02:29 25.02.2009

Re: Izveštaj

Samim tim činom je poslat jasan izveštaj o gej i lezbejskim pravima u Srbiji.

izveštaj o stanju prava u srbiji koji je u ova dva dana poslat je sledeći: budi siledžija, komiraj nekog i imaćeš sva prava ovog sveta
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:24 25.02.2009

Re: Izveštaj

...i imaćeš sva prava ovog sveta

alli i tu valjda mora da ima neki uslov,
ili izbor,
ili tako već nešto prigodno?
soylentgreen soylentgreen 02:57 25.02.2009

Sava Centar, peder-free zona

Cini mi se da ovih dana dolazi do katarze oligopartijske vlasti u Srbiji. Postaje ocigledno kako funkcionise partijska ekonomija, i koja su ocekivanja ucesnika te ekonomije.

Dragan Vučićević je dobio Sava Centar i moze u njemu da sprovodi svoju privatnu seksualnu politiku. Isto se desava sa ostalim parohijama i ministarstvima podeljenim politickim vazalima:

- sprovodjenje privatne diplomatije u Washingtonskom konzulatu.

- privatno prebijanje drzavnih dugova u zeleznicama.

Sve su ovo posledice oligopartijskog sistema. Nisu srpski apartciki posebno gramzivi i zli - njima se samo pruzila prilika.
wukadin wukadin 12:40 26.02.2009

Re: Sava Centar, peder-free zona

Katarza je li...
Pa nismo se SUOČILI
A da se malo VI suočite sa REALNOŠĆU?!
Koliki nam je Dow danas?!
Možda je hitniji zadatak odustajanje od neoliberalnih kocepata, jednostrane primene SSP-a i slično...
lutherblisset lutherblisset 03:07 25.02.2009

Neprilika

Meni je bila najača izjava jedne iznervirane gledateljke koja se naljutila zbog ometanja projekcije, kaže nije pravi trenutak za to (ne znam da li se šalila, pošto bi i malom detetu bila jasna simbolika te akcije).
O licemernoj izjavi organizacionog odbora Festa da i ne govorim...
srkikup srkikup 10:12 25.02.2009

A Gospodin Ministar?

Bradic je, ako je verovati antrfileu sa izvestaja ovde na b92.net, izjavio: to nas zabrinjava zato što moramo da uvažimo tekovine demokratije.

Hmh, smeta li jos nekome sto Gospodin Ministar svodi ljudska prava na jeftine fraze poput "tekovine demokratije" i uz to konstatuje kako to, eto, moramo. Kao po kazni..
man ray loves me man ray loves me 10:34 25.02.2009

Re: A Gospodin Ministar?

pravilo broj jedan: ne veruj coveku koji koristi rec 'tekovine'.
cappamahh cappamahh 12:39 25.02.2009

Dedicated...

Hvala za info, unfuck****
kao i za ono sto je usledilo odmah potom.

Hvala goranu sto je otvorio diskusiju
i pozdrav svima koji ucestvuju.

Narocit pozdrav onima sa specijalnim/posebnim potrebama,
vezbamo i u ime i za njih, kako bismo reagovali na diskriminaciju BLAGOVREMENO :)

Unfuckable Unfuckable 12:48 25.02.2009

Re: hinjena korektnost

opet stativa !
pošto voliš da se praviš neobavešten,
mala informacija za tebe :
izraz
"za one sa posebnim potrebama"
(koji sam često menjao u "za one sa poremećajem koncentracije"
na ovom blogu je u upotrebi odavno,
a etablirala ga je jedna naša poznata dramska spisateljica, inače vip blogerka

pozdrav i tebi, i više sreće sledeći put
Lektorka Lektorka 14:00 25.02.2009

poz i preporuka

nisam juče stigla da se uključim

j.
eizo eizo 19:15 27.02.2009

no frkus

Ma nije uprava odlucila da krsi prava LG zajednici nego samo smatra da su oni bica drugog reda koja ne treba da se setaju po Sava centru jer svi znamo sta bi rekao Sveti Sava da je ziv na to.Ali naravno da uprava nema nista protiv gej populacije pa pobogu nisu Jevreji...

Predlazem ovo kao novu parolu jer ova sadasnja "doslo je do nesporazuma" je manje uverljiva.I malo vise uvredljiva.
Ajde sto su gomila poremecenih homofoba nego sto vredjaju ljudima inteligenciju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana