B92 Blog    Članovi    Srecko Sekeljic    O incidentu u Sava centru

Srecko Sekeljic
05:01
SRE
25
FEB

O incidentu u Sava centru

no_gay_allowed_copy.jpg

Ušli smo sa regularno kupljenim kartama na jučerašnju premijeru nagrađivanog filma „Milk" u prepunoj Velikoj dvorani Sava centra, koja je u za tu priliku primila preko 3000 ljudi. Tokom standardnog komešanja koje prethodi svakom početku projekcije, prišli smo prvim redovima i stali sa strane sa vrlo jednostavnim planom, koji je smišljen samo nešto više od desetak minuta pre ulaska u salu. Obezbeđenje nas je uočilo iz daljine i držalo nas na oku. U pitanju je gala događaj bez premca, ispred Sava centra su parkirani skupi automobili i minibusi sa policijom, a u publici su primećene mnoge VIP ličnosti: ministri, šefovi poslaničkih grupa, TV lica... Svetla su zatamnjena, počinju prve scene uzbudljivog filma, a Boris Milićević, predsednik Gej strejt alijanse (GSA), izlazi na binu sa krišom unesenim megafonom. Za njim ide nas dvadesetak, uglavnom prijatelja i aktivista raznih organizacija. Poređali smo se na binu nasuprot publici i projektoru koji nam je išao u oči, bacajući senku na ogromno platno iza nas, a megafon je zakrčao: „Zaustavite projekciju i upalite svetlo"! 3000 ljudi nas je nemo gledalo iz svojih sedišta...

Kako smo uopšte došli u takvu situaciju? Kada je uprava SC-a, u akciji uvođenja cenzure, zabranila konferenciju za medije na kojoj je trebalo da bude predstavljen „Izveštaj o stanju ljudskih prava LGBT osoba u Srbiji u 2008. godini - Ovo je zemlja za nas", GSA je pozvala na protestno okupljanje ispred glavnog ulaza u SC. Poziv se u roku od 2-3 sata sirio SMS i Facebook porukama, tako da se ispred SC-a okupilo par desetina ljudi zajedno sa novinarima, među kojima su bili aktivisti Centra za integraciju mladih, Anti trafiking centra, pokreta Evropa nema alternativu, Anarho-sindikalističke inicijative, stranaka... 24022009946.jpgOrganizatori ovog na-brzinu-sazvanog skupa su iznova podsećali na ono što bi trebalo da se podrazumeva - da ne sme biti regresije u uživanju ljudskih prava i da se više ne sme gušiti sloboda govora. Stotine ljudi su u koloni prolazili pored nas ka ulazu u najveći domaći kongresni centar, a većina je žurila na piće za barom ispred dvorane pred početak projekcije filma o kojem su toliko slušali. Za to vreme, okupljeni na protestnom skupu su govorili o neophodnosti reakcije građana na nečuven postupak jedne značajne javne ustanove kakva je SC. Međutim, sinoćnja publika je bezbrižno odlazila na prikazivanje ovog potresnog filma zasnovanog na istinitoj priči, čija radnja prosto poziva gledaoca na aktivan i kritičan stav prema homofobiji i diskriminaciji. Nekoliko prisutnih je obrazlagalo da treba demostrativno prekinuti početak projekcije i na taj način građanima skrenuti pažnju na žalosnu činjenicu da je radnja ovog filma, koja je smeštena u sedamdeste godine prošlog veka, više nego aktuelna dan-danas u Srbiji. Obezbeđenje nas je sa distance pratilo dok smo se kretali prema sali i niz parter, međutim naš postupak ih je iznenadio i nije bilo živog zida koji bi nas sprečio da se popnemo na binu.

„Zaustavite projekciju i upalite svetlo" ponovio je Boris u megafon. Ton filma koji je dopirao iz ogromnih zvučnika je bio preglasan, pa je u poslednjim redovima i na galeriji nadjačavao šum megafona. Iako se svetla nisu palila, Boris je nastojao da ukratko upozna publiku sa sramnim potezom establišmenta SC-a koji stoji nasuprot humanoj poruci ovog filma, kojeg će upravo odgledati. Neme poglede publike je počeo da smenjuje žamor: jedni su počeli da tapšu, drugi su zviždali, a svi redom su istrajavali na svojim mestima. Aktivistička radnja filma kao da se transponovala na živu scenu ispred platna. 24022009956.jpgTome su najpre doprineli kratko podšišani pripadnici obezbeđenja koji su pritrčali i uz pretnje i povike počeli da nas odozdo vuku za nogavice, dok smo stajali na bini visokoj oko jedan metar. Grupa njih se popela na podijum i gurala nas brzim pokretima, tako da se moja sestra survala sa ovog uzvišenja dole na pod. Tim ljudima bez sluha smo pokušavali da objasnimo da ćemo se sami skloniti čim prenesemo poruku zbog koje smo došli, priznajući da se u ovoj situaciji ponašamo nekonvencionalno i da to činimo s punim pravom. Nekoliko nas je tom prilikom bilo prinuđeno čak i da se otima iz ruku usplahirenog obezbeđenja. Koliko je stablišment SC-a vršio pritisak na njih da okončaju naš performans, ilustruje i momenat u kojem se šef ovih momaka, koji izgleda kao blizanac gospodina Palme, izdrao: „Platićete mi ako izgubim posao zbog ovoga"! Njegovi tipovi su uzvikivali da će početi sa šamaranjem i prebijanjem. Šta je radila publika? - Tada već više nisam obraćao pažnju na mesta za sedenje. Ipak, svi smo uredno imali ulaznice za film i nismo jeli kokice, tako da je nasilničko ponašanje "čuvara reda" bilo u najmanju ruku preterano i sasvim neprimereno. Nakon višeminutne rasprave, policija u civilu je smirila članove obezbeđenja i neki od nas su ostali da gledaju film do kraja, dok drugi od uzbuđenja nisu želeli da ostanu u sali.

Ja sam ostao, ne volim da gledam piratske verzije, a ovoga puta ne moram ni da gledam reprizu. Na kraju projekcije publika je gromko aplaudirala. Moja sestra je usputno izustila da aplauz ne govori o stavovima publike, jer je verovatno isti takav pratio i premijeru filma poput „Ispovesti jedne kupoholičarke"... Pitao sam se da li je skandiranje samo izraz pomodnosti, ili je to autentično divljenje umetničkom delu, ili je možda taj aplauz podrška ideji priče koju film prikazuje - spremnosti nekolicine da se usprotive nepravdi? U kojoj meri je nepravda u Srbiji vidljiva i koliko su ljudi voljni da se angažuju na njenom ispravljanju? Srečavanje prezentovanja „Izveštaja o stanju ljudskih prava LGBT osoba u Srbiji", na žalost, samo po sebi već predstavlja pokazatelj stanja ljudskih prava u našoj zemlji.

 





Komentari (218)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aquariusoptimist  05:57 25.02.2009
Preporuka: 11

E super

#Link  Replika: 21
„Zaustavite projekciju i upalite svetlo" ponovio je Boris u megafon

Sad ste homofobima dali slagvort...
Decko, ne treba da strajkujete na bini SC vec ispred vlade R Srbije, jer je ona duzna da obezbedi postovanje gey prava i zastitu od diskriminacije i nasilja. I ne par desetina, vec cela srpska gey populacija koja je sad ne znam gde.
Protestujuci protiv rukovodstva SC kucate na pogresna vrata. To rukovodstvo je postavila vlada , tamo treba da idete za svoja prava.

Zao mi je sto su vam pretili.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bobo92  06:16 25.02.2009
Preporuka: 3

Re: E super

Naprotiv, mislim da je Borisov gest divan i da je tom prilikom skrenuo paznju i gradjanima Srbije, ne samo vladi.
Lako bi vlada dala prava da je mentalitet gradjana drugaciji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  08:42 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: E super

aquariusoptimist
„Zaustavite projekciju i upalite svetlo" ponovio je Boris u megafon

Sad ste homofobima dali slagvort...
Decko, ne treba da strajkujete na bini SC vec ispred vlade R Srbije, jer je ona duzna da obezbedi postovanje gey prava i zastitu od diskriminacije i nasilja. I ne par desetina, vec cela srpska gey populacija koja je sad ne znam gde. .


Ali upravo je jedna od poruka filma "skupite se i reagujte na neki nacin, tesko da ce neko umesto vas." Na nepravdu treba ukazivati svuda i stalno, a ne cekati da se skupi kriticna masa, jer ce za mnoge biti prekasno.

Bio sam visoko na balkonu, i da nisam ranije tokom dana cuo sta se desilo, ne bih imao pojma sta trazite pred platnom, posto ste se jedva culi do gore. Ne znam sta je dole bilo, odozgo ste dobili par aplauza ( #include <moj> ), nekoliko besnih pretnji i veliki aplauz liku koji se vidno iznervirao i bio najbesnji (al na smesan nacin)..

Cenim da biste bolje prosli kod publike da ste uspeli da dodjete do bine pre pocetka, al bi to bilo mnogo teze izvesti po svetlu.. Sinocnja publika ipak tesko da je homofobna (u proseku), posto smo svi znali sta smo dosli da gledamo, i o cemu je (inace odlican) film.

E, jos jedna sitnica.. a kako se to krisom unosi megafon? nije bre megafon dugme..
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  10:03 25.02.2009
Preporuka: 5

Re: E super

aquariusoptimist:
Decko, ne treba da strajkujete na bini SC vec ispred vlade R Srbije, jer je ona duzna da obezbedi postovanje gey prava i zastitu od diskriminacije i nasilja.

Ciljna grupa su građani. U ovom slučaju - dovoljno senzibilisani građani da aplaudiraju filmu o usponu jednog političara koji se borio protiv homofobije u SAD-u, a koji se u tom trenutku nalaze u ustanovi koja je otvoreno zabranila iznošenje izveštaja o položaju LGBT populacije danas u Srbiji. U publici su bili i neki članovi Vlade i narodni poslanici.
I ne par desetina, vec cela srpska gey populacija koja je sad ne znam gde.

Pritom, bitno je napomenuti da je među par desetina okupljenih bilo ljudi različitih seksualnih orijentacija i političkih ubeđenja. Ne treba samo gayevi da se bore za sebe, niti pripadnik nacionalne manjine samo za sebe, niti žene treba da se bore samo za pripadnice svog pola. Getoizacija je verovatno najgora pretnja svakoj ugroženoj grupi. Potrebno je da svako od nas, bez obzira gde se nalazili na skalama pripadnosti, učini koliko može da ljudima oko sebe omogući život sa dostojanstvom.
bobo92
Lako bi vlada dala prava da je mentalitet gradjana drugaciji.

Slažem se!
međutim92:
Cenim da biste bolje prosli kod publike da ste uspeli da dodjete do bine pre pocetka, al bi to bilo mnogo teze izvesti po svetlu

Pa jeste, ali to nije bilo izvodljivo... Postojala je ideja da se obratimo nakon završetka filma, ali bi komešanje par hiljada ljudi koji sabiraju utiske i oblače jakne bilo nesavladivo.
E, jos jedna sitnica.. a kako se to krisom unosi megafon? nije bre megafon dugme..

E to je već stvar prakse :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
purenjak  10:38 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: E super

Ne svidja mi se nacin na koji branite svoja prava.Vasi protivnici ce upravo taj sistem koristiti bas protiv Vas.Prekidace,upadace,ometace....Od sada necete imati pravo da se na to zalite.Radite isto.Mislim da ima boljih nacina za odbranu i propagiranje Vasih prava i stavova ali ovaj to sigurno nije.Verujem da i onaj mali deo ljudi koji Vas podrzava a bio je u SC misli isto kao i ja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  10:41 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: E super

purenjak
Ne svidja mi se nacin na koji branite svoja prava.Vasi protivnici ce upravo taj sistem koristiti bas protiv Vas.Prekidace,upadace,ometace....Od sada necete imati pravo da se na to zalite.Radite isto.Mislim da ima boljih nacina za odbranu i propagiranje Vasih prava i stavova ali ovaj to sigurno nije.Verujem da i onaj mali deo ljudi koji Vas podrzava a bio je u SC misli isto kao i ja.


pa i vi pričate svašta - ako tako ne budu radili, kako će onda da pričaju da ih je policija hapsila zbog seksualne orijentacije i naprednih stavova?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  10:44 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: E super

Srecko

Pomenuo si getoizaciju (ti a ne ja) pa je jasno da si me potpuno pogresno razumeo.
Ne kazem da nije trebalo da protestujete, vec da je sramna odluka rukovodstva SC posledica nebrige vlasti za gej populaciju.

Uzrok problema je nebriga vlasti
posledica je sramna odluka rukovodstva SC .

Da bi se problem dugorocno resio, otkloni se uzrok, dakle protestuje se i zahteva od vlade da resi problem diskriminacije gej populacije i obezbedi postovanje zakona koji ovakvo ponasanje sankcionise.


Nadam se da je jasnije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  10:47 25.02.2009
Preporuka: 4

Re: E super

Bobo

Lako bi vlada dala prava da je mentalitet gradjana drugaciji


Da nije obrnuto:
da je mentalitet gradjana drugaciji, imali bi drugaciju vladu pa i drugaciji odnos prema LGBT?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  11:15 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: E super

purenjak:
Ne svidja mi se nacin na koji branite svoja prava. [...] Mislim da ima boljih nacina za odbranu i propagiranje Vasih prava i stavova ali ovaj to sigurno nije.

Prvo da razjasnimo jednu stvar: grupu koja je izrazila svoj protest protiv odluke rukovodstva SC-a čine predstavnici raznih organizacija i ljudi različitih opredeljenja i orijentacija, pa se ovime nije branilo neko ekskluzivno pravo određene grupe, već univerzalna prava koja mogu svakom od nas da budu uskraćena. Pogrešno je misliti da se za LGBT prava bori "grupa gejeva" - u pitanju je grupa ljudi koja razume pretnju uskraćivanja ljudskih prava bilo kom pojedincu i bilo kojoj grupi.

E sad, slažem se da ima raznih načina skretanja pažnje javnosti na ovaj problem društva, a jedni su efektivniji od drugih...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  11:16 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: E super

aquariusoptimist
Da bi se problem dugorocno resio, otkloni se uzrok, dakle protestuje se i zahteva od vlade da resi problem diskriminacije gej populacije i obezbedi postovanje zakona koji ovakvo ponasanje sankcionise. Nadam se da je jasnije.

Jasnije :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  12:31 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: E super

purenjak
Ne svidja mi se nacin na koji branite svoja prava.Vasi protivnici ce upravo taj sistem koristiti bas protiv Vas.Prekidace,upadace,ometace....Od sada necete imati pravo da se na to zalite.Radite isto.Mislim da ima boljih nacina za odbranu i propagiranje Vasih prava i stavova ali ovaj to sigurno nije.Verujem da i onaj mali deo ljudi koji Vas podrzava a bio je u SC misli isto kao i ja.


Prava treba braniti uvek i na svakom mestu svojim stavom i otvorenoscu! Bilo bi bolje i pametnije da se svaki skup prethodno isplanira, da se dodje spreman i u vecem broju. Spontanost sa desetak ljudi i nekoliko novinara nije borba vec manje uznemiravanje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
purenjak  14:00 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: E super

Ok.Kazem da kada neko drugi prekida i ometa njihove tribine to je sramota a kada oni prekidaju i ometaju onda je to za ponos.To kazem nista vise.Bez namere da raspravljam o opravdanosti cele stvari.Pozzz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
queeria92  14:02 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: E super

Decko, ne treba da strajkujete na bini SC vec ispred vlade R Srbije, jer je ona duzna da obezbedi postovanje gey prava i zastitu od diskriminacije i nasilja.


Jeste, i ako je moguće da ne ugrožavaju saobraćaj, ne prave gužvu na trotoaru, da ne galame previše, kako bi ostali punopravni građani mogli da žive svoj život bez ikakvih smetnji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  14:24 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: E super

queeria92
Decko, ne treba da strajkujete na bini SC vec ispred vlade R Srbije, jer je ona duzna da obezbedi postovanje gey prava i zastitu od diskriminacije i nasilja.

Jeste, i ako je moguće da ne ugrožavaju saobraćaj, ne prave gužvu na trotoaru, da ne galame previše, kako bi ostali punopravni građani mogli da žive svoj život bez ikakvih smetnji.


naravno
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
corn mouth  17:14 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: E super

aquarius
dakle protestuje se i zahteva od vlade da resi problem diskriminacije gej populacije i obezbedi postovanje zakona koji ovakvo ponasanje sankcionise.


kako je prosao takav pokusaj da se "protestuje i zahteva":
link

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
corn mouth  17:25 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: E super

Q
este, i ako je moguće da ne ugrožavaju saobraćaj, ne prave gužvu na trotoaru, da ne galame previše, kako bi ostali punopravni građani mogli da žive svoj život bez ikakvih smetnji.

recima topnazicat, da paze da ne ugrozavaju vozacima ljudsko pravo na saobracaj i pesacima ljudsko pravo na hodanje trotoarom u tisini.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bobo92  18:02 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: E super

aquariusoptimist
Bobo

Lako bi vlada dala prava da je mentalitet gradjana drugaciji


Da nije obrnuto:
da je mentalitet gradjana drugaciji, imali bi drugaciju vladu pa i drugaciji odnos prema LGBT?

Zakljucak nam je isti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  21:19 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: E super

queeria92
Decko, ne treba da strajkujete na bini SC vec ispred vlade R Srbije, jer je ona duzna da obezbedi postovanje gey prava i zastitu od diskriminacije i nasilja. Jeste, i ako je moguće da ne ugrožavaju saobraćaj, ne prave gužvu na trotoaru, da ne galame previše, kako bi ostali punopravni građani mogli da žive svoj život bez ikakvih smetnji.


Koliko shvatam, tamo svi ostali koji strajkuju ugrozavaju saobracaj, pa mozete i vi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  21:59 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: E super

corn mouth

aquariusdakle protestuje se i zahteva od vlade da resi problem diskriminacije gej populacije i obezbedi postovanje zakona koji ovakvo ponasanje sankcionise. kako je prosao takav pokusaj da se "protestuje i zahteva":link


Odgledah - i za ovo je kriva (tadasnja) vlada. Nije sprecila nasilje nad delom svojih gradjana.
Organizovani protest sto god je moguce vise gejeva i njihovih supportera ispred vlade - tamo je uzrok ploblema LGBT populacije u Srbiji, tamo treba traziti i resenje.
Sve drugo su palijativne mere koje nikad ne daju resenja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  22:15 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: E super

Evo kako se ponasa odgovorna vlada

http://www.pinknews.co.uk/news/articles/2005-11340.html
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  17:14 26.02.2009
Preporuka: 0

Re: E super

A evo kako se ponaša odgovoran predsednik Olimpijskog komiteta Srbije:

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  17:32 26.02.2009
Preporuka: 0

Re: E super

Ovde možete i da popunite anketu za izbor najdebilizma među reakcijama na dešavanja povodom zabrane konferencije za medije GSA.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  07:08 25.02.2009
Preporuka: 3

Dubok naklon!

#Link  Replika: 2


Koliko sam srećan što živim u zemlji u kojoj i nema puno homofobije, toliko mi je žao što nisam mogao da budem sa vama i povećam brojno stanje makar za +1!
Hvala Vam za doprinos poboljšanju prava manjina!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  10:04 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Dubok naklon!

Već si saučesnik!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  12:49 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Dubok naklon!

Srecko Sekeljic
Već si saučesnik!


It means a world to me!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bandina  07:47 25.02.2009
Preporuka: 1

.......

#Link  Replika: 2

apsolutno dati prava dostojna coveku gej populaciji ,ali...Srecko ,niti je
ovo Amerika ,niti si ti Harvey Milk.
Mislim da je se to sto ste hteli radi malo drugacije.Ispravi me ako gresim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  10:10 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: .......

Ne pretendujem na mesto Harvija Milka, to je posao Borisa Milićevića :)

Inače, istina je da postoje razni načini prenošenja poruke... Ovo je bio rezultat kriznog menadžmenta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  11:27 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: .......

U ovom slučaju - dovoljno senzibilisani građani da aplaudiraju filmu o usponu jednog političara koji se borio protiv homofobije u SAD-u, a koji se u tom trenutku nalaze u ustanovi koja je otvoreno zabranila izn



Ne, ovo nije Amerika.

I ako svi budemo sedeli i kukali preko interneta kako ovo nije Amerika, umesto da nesto pokusamo da uradimo - kao na primer da na ovaj nacin skrenemo paznju na probleme jedne marginalizovane manjinske grupe - onda ovo nikada i nece biti Amerika.

Svaka vam cast na akciji!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rapunzel  08:37 25.02.2009
Preporuka: 4

Bila

#Link  Replika: 1
sam na balkonu u poslednjem redu.
I to je izgledalo ovako (i po komentarima okoline):
jbt vidi opet neki desničari ne daju da se pogleda film o gej aktivisti.
Tip ispred mene kaže :
Pustite čoveka da kaže šta ima.
Čula ga samo ja i moja zaova.
Tip pored:
pa šta ako je film o pederima, oću da gledam, bežite selje.
Mi zbunjene, zatečene.
Tek kada sam došla kući videla sam ko i zašto.
Mislim ako sam došla da gledam "Milk", došla sam baš zbog podrške!
Da su dozvolili da se dele pamfleti verovatno bi pola sale ustalo i pridružilo vam se.
Ovako ljudi nisu znali šta se dešava.
Pozdrav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  10:12 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Bila

Da je megafon bio koji decibel jači i da je bilo moguće deliti pamflete, bilo bi dosta razumljivije...
Hvala na feedbacku :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  09:09 25.02.2009
Preporuka: 3

tako

#Link  Replika: 1
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  10:14 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: tako

Baš to!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  09:41 25.02.2009
Preporuka: 4

Šta je bio cilj akcije?

#Link  Replika: 1
Da se dobija javna podrška zahtevu za smenu uprave Sava centra zbog odbijanja GSA da u Sava centru održi svoju konvenciju ili da se (još jednom) pokaže kako je Srbija čemerna/homofobična/naci/licemerna/dodati po želji?

Ako ovo prvo onda su postojali mnogo efikasniji načini (na primer, skupljanje potpisa za peticiju za smenu nakon filma, čak i akcija pristupanja GSA, možda i neki fundraising ili slična akcija ali nakon filma, dok su gledaoci još pod utiskom i kad je stepen identifikacije sa Šon Penom i gnev protiv homofoba najjači najveći ili neki performans na izlazu i šta je znam, bilo je sigurno još načina.)

Ako drugo, i onda ste mogli da budete još iritantniji. Mogli ste, na primer, sa tim megafonom da prođete po nekom od novobeogradskih blokova u 3 ujutru, i da puštate neki rap ili tako nešto, ili da zaustavite saobraćaj u Brankovoj u 8 ujutru (ima li još ideja?)...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  10:16 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Šta je bio cilj akcije?

Uh, ove tvoje su za sada dovoljne... Mislim da treba početi od rap-a u novobeogradskim blokovima u 3 ujutro!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  10:10 25.02.2009
Preporuka: 0

Tropa de Elite

#Link  Replika: 17
Možda je povodom projekcije filma imao nešto da kaže sindikat policije. Ili Žandarmerija? Ili bivša JSO, što da ne... Ionako neki bloger veli da se film može svideti samo onome ko se loži na JSO.
Pa trebalo je da traže konferenciju za štampu, a ako im ne daju, da malo prekinu... U svojoj radnoj odeći, što bi se uklopilo sa scenografijom filma.

Ako smo zaista ravnopravni, onda neki ne mogu imati veća prava... a ako ih traže, ukazati im na besmislenost, a ne udovoljavati svakom prohtevu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stijak92  10:19 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tropa de Elite

Svakog dana se održavaju konferencije za novinare raznih udruženja - pa je vjerovatno i sindikat policije nekad imao svoju konferenciju. Možeš i ti da iznajmiš salu za Konferenciju i pričaš o ugroženosti heteroseksualaca...

Ali, ovaj put im je već zakazan i plaćen termin otkazan dva dana pred konferenciju, jer eto, ne priliče ustanovi kao što je Sava centar i jer direktor neće njima da dozvoli da se tu okupljaju (a BTW, nije nikakvo okupljanje okupljanja radi, već ozbiljna stvar).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  10:19 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Tropa de Elite

Potrebno je da građani upute uočljiv protest usmeren ka ustanovi koja nedvosmisleno vrši diskriminaciju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  10:24 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tropa de Elite

Potrebno je da građani upute uočljiv protest usmeren ka ustanovi koja nedvosmisleno vrši diskriminaciju.

Koja je to ustanova? FEST?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  10:33 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Tropa de Elite

Ne održavaju se svakog dana konferencije u Sava Centru, i ne povodom filmova.
A kako svaki dobar film daje sliku društvene stvarnosti, kontam da bi bilo zainteresovanih udruženja građana prilikom premijere svakog iole vrednog filma. Ili bar polovine filmova na FESTu... Sad možeš reći "pa što nisu"... Pa trebalo bi. Eto mog predloga, ako neko čita.

Da je otkazano ono što je već zakazano/odobreno nisam znao. A da li si ti znao da je Dverima odbijena jedna već zakazana tribina? Je li bilo TU ostavki?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  11:26 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: Tropa de Elite

K Doctor Wu:
Koja je to ustanova? FEST?

Ta ustanova je Sava centar, domaćin FEST-a.
Uostalom, film je projektovan, publika oduševljena glumom Šona Pena, no harm done.
wukadin:
Ne održavaju se svakog dana konferencije u Sava Centru, i ne povodom filmova.

Predmet konferencije za medije nije bio komentar filma, već prezentovanje Izveštaja o stanju ljudkih prava LGBT osoba u Srbiji, koje je sprečeno cenzurom menadžmenta javne ustanove.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  11:31 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: Tropa de Elite

Da je otkazano ono što je već zakazano/odobreno nisam znao. A da li si ti znao da je Dverima odbijena jedna već zakazana tribina? Je li bilo TU ostavki?!


Da, klerofasisticka organizacija je bas isto sto i organizacija za promociju ljudskih prava... :/
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  11:36 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tropa de Elite

antonacci
Da je otkazano ono što je već zakazano/odobreno nisam znao. A da li si ti znao da je Dverima odbijena jedna već zakazana tribina? Je li bilo TU ostavki?!

Da, klerofasisticka organizacija je bas isto sto i organizacija za promociju ljudskih prava... :/


pa super znači sada ako imate ispravnu ideologiju onda možete u centar SAVA i jako će se nešto promeniti ako smene upravnika Sava Centra - onda će moći ovi da orgnizuju konferencije ali neće moći ovi drugi i opet sve isto
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  12:49 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tropa de Elite

Predmet konferencije za medije nije bio komentar filma, već prezentovanje Izveštaja o stanju ljudkih prava LGBT osoba u Srbiji, koje je sprečeno cenzurom menadžmenta javne ustanove.


Izvini, to nema direktne veze sa filmom?!
Zašto je onda tražena konferencija baš u Sava centru? Ima i onaj drugi, Media, gde se održavaju takve konferencije...
Ako ste tražili konferenciju povodom premijere, da skrenete pažnju, kažem da i drugi imaju to pravo. Bio je neki film o tranziciji u Kini, ima i u Srbiji tranzicija... A i bivša JSO bi mogla da se oglasi kad je film o njihovim kolegama...

Još nešto, to što je prekinuta premijera je oblik protesta. Time je ugroženo pravo onih koji su gledali film, no toga ima često... Svaki protest ako želi da bude primećen ometa nekoga u nečemu. Stoga nije to problem po meni. To je problem između gledaoca i učesnika. Koga zanima ta tematika, verovatno je oprostio...
Ono što mi smeta to je zahtev da se smeni uprava SC. Samo zato što nekome nije po volji...
SC je imao legitimno pravo da reaguje protiv takvog protesta, kao što bi policija imala pravo da spreči ometanje saobraćaja povodom nekog drugog protesta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stijak92  13:04 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: Tropa de Elite

Zašto je onda tražena konferencija baš u Sava centru? Ima i onaj drugi, Media, gde se održavaju takve konferencije...

Pa konferencija je i planirana u organizaciji medija centra. Medija Cetar je agencija za takve stvari, a oni iznajmljuju prostor i velika većina konferencija u njihovoj organizaciji je baš u Sava centru u sali za konferencije na drugom spratu gdje je trebala biti i ova konferencija...

Inače - radi se o Godišnjem izvještaju o stanju ljudskih prava i on se već godinama održava otrpilike u ovo doba godine i svaki put je bio u Sava centru, ali je sada to postao problem izgeda... I osim ako film milk i njegov dolazak na Fest, nije neka zavera, poklapanje konferencije i filma je sasvim slučajno...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  13:21 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Tropa de Elite

Onda je Sava centar zakinuo Medija centar. Indirektno Medija centar organizatore, jer trebalo je da im nađe adekvatnu zamenu mesta. Dakle, trebalo je oni da pritisnu Media centar, a Media centar da pritisne Sava centar...

Ne znam zašto odmah prekidati film, zašto ne može regularnim kanalima?!

No, rekoh to je između gledalaca i izgrednika. Ne znam što bi sad uprava SC trebalo da odgovara samo zato što želi da obezbedi redovno odvijanje repertoara. Da li treba opstrukcijom da reaguje svako koga je SC zavrnuo? Možda firme koje su tamo smeštene?! Sigurno ima nezadovoljnih...
Ili je možda teorija zavere da se misli kako je neko baš kad je bila premijera Milka zabranio tribinu koja inače nema veze s njim. Možda i jeste zavera. Radi bolje reklame...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stijak92  13:43 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Tropa de Elite

Pronadjen je drugi prostor - CZKD (doduše- on je mnogo lošiji) i konferencija će da se održi, ali nije u tome poenta.

Ali, nisu oni samo tako zavrnuli, kao što su možda zavrnuli nekog sa kim sarađuju... Nije neko drugi tražio taj prostor, pa im Sava centar dao i ispalio GSA jer ovi nude više novca. To bi bilo klasično zavrtanje i nepošteno ponašanje, ali vjerovatno ne i diskriminacija.

Ovdje se radi o čistoj diskriminaciji po seksualnom opredjeljenju...

Njima je otkazana sala uz obrazloženja: "Sava centar Međunarodni kongresni centar i da takve institucije svuda u svetu služe za ozbiljne skupove" Hinić - pomoćnik direktora - Izjava za Betu i "Zato što mi ne dozvoljavamo održavanje takvih skupova u Sava centru. Ne branim ja da se skupljaju gde god hoće, samo neće u Sava centru“ - Direktor sava centra Dragan Vučićević - izjava za B92.

A inače - Sava centar je gradska institucija i direktore postavlja gradska vlada... Mada, bilo bi strašno i da je privatna....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  13:57 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tropa de Elite

Šta da kažem... neka se GSA uozbilji... Možda je konferencija bila visokog rizika...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  14:51 25.02.2009
Preporuka: 3

Re: Tropa de Elite

Ono što mi smeta to je zahtev da se smeni uprava SC. Samo zato što nekome nije po volji...

ti si izgleda upao ove.
nisi pročitao šta je dotični hinić rekao.
ne može gej, jer je sava centar ugledan kongresni centar.
u kom su, usput rečeno, vampirisali julovci, šešeljevci, espesoci samo tako.
u tom uglednom kongresnom centru, kome ugled nije kvarila mirjana marković i svi da ih ne nabrajam.

dakle, odbijeni su zato sto su LGBT. kapiraš?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
corn mouth  18:29 25.02.2009
Preporuka: 4

Re: Tropa de Elite

wukadinovic
Šta da kažem... neka se GSA uozbilji... Možda je konferencija bila visokog rizika..

Nije sporno da je konferencija bila povecanog rizika po bezbednost ljudi i imovine. Ali postoje i drugi nacini da se taj problem resi, a ne samo otkazivanjem konferencije. Posebno zbog toga sto potencijalna pretnja ne dolazi iz same GSA nego od strane drugih organizacija kao sto su Obraz, Dveri, klubovi navijaca... Drzava mora da obezbedi konferenciju GSA, jer otkazivanjem drzava odustaje od vladavine prava i ustupa mesto vladavini gole sile.

Ili plasticno objasnjeno, ti mene mnogo nerviras i ja zelim da ti razbijem nos, pa sledstveno tvom nacinu razmisljanja, ti si izvor visokog rizika po sebe i okolinu i najbolje je da se prilagodis mojim shvatanjima ili da se odselis iz Srbije, jer sigurno je, oboje vodi smanjenju rizika po tebe i inventar prostorije u kojoj te zateknem. Nadam se da razumes da je ovo samo primer.

Prema tome, rizik nije ovde nikakav argument.

Posebno me cudi to sto kazes da GSA treba da se uozbilji. Da iz GSA izbaci G? Ili imas na umu nesto ozbiljnije?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  20:44 25.02.2009
Preporuka: 3

Re: Tropa de Elite


pa super znači sada ako imate ispravnu ideologiju onda možete u centar SAVA i jako će se nešto promeniti ako smene upravnika Sava Centra - onda će moći ovi da orgnizuju konferencije ali neće moći ovi drugi i opet sve isto


Naravno da nisu sve ideologije iste. Otkad fasisti i nacisti u demokratskom drustvu imaju prava na slobodu govora? To je cista besmislica. Gej - strejt alijansa ne siri mrznju i ne krsi nicija ljudska prava i zbog toga im niko ne sme uskratiti pravo na slobodu govora i izrazavanje ideja. Dveri, Obraz i sl. organizacije ako vec ne sire antisemitizam ili homofobiju, a onda jasno sire govor mrznje protiv Hrvata ili Albanaca. Jedno drustvo koje zeli da se zove demokratskim to ne bi smelo da tolerise.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  23:53 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tropa de Elite

ma molim te, ajde mi jos malo pricaj bajke o fasizmu- ko ovde uopšte smatra da obraz ima stavove koje treba tolerisati? medjutim ovako proglasiti svakog za fašistu pa to je etiketiranje i daleko od demokratskog društva. ko sto neko rece "nismo mi rekli smrt homofobima, nego smrt homofobiji", tako i obraz kaze "nemamo mi nista protv hrvata nego protiv ustaša"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  12:09 26.02.2009
Preporuka: 0

Re: Tropa de Elite

Da iz GSA izbaci G?


Ne izgleda loše, zar ne...

Otkad fasisti i nacisti u demokratskom drustvu imaju prava na slobodu govora?


Kako se samo lako lepe etikete. Šta ima fašističko u programu ili izlaganju Dveri?! Jesi li slušao čoveka iz te organizacije (ne pamtim imena lako). Recimo bio je kod Danijele Šegan na Studiu B. Ni proevropska voditeljka ni oponent iz neke Evropa-ovo-ono NGO nisu imali šta da mu zamere. Naravno, oponent je imao svoje stavove, ali nije ovoga nijednom napao da je ekstremista, niti je na njegova pitanja "da li je to ekstremno" rekao da jeste...

Inače, u Sjedinjenim Američkim Državama nacisti i fašisti imaju slobodu govora. Ti si protiv toga ovde? A da li si zato da Srbija bude član NATO?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  10:16 25.02.2009
Preporuka: 5

Uznemiravanje

#Link  Replika: 15
Vaš gest je, po meni, klasičan primer uznemiravanja građana koji su došli da odgledaju film. Ako imate problem sa menadžmentom SC rešavajte ga institucionalno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stijak92  10:21 25.02.2009
Preporuka: 6

Re: Uznemiravanje

ti ne shvataš šta se desilo?

Ti bi i da zabrane ulaz u prodavnice Romima i da se napravi protest ispred prodavnica, vjerovatno rekao, ma daj, ometate me u kupovini, tužite se sa prodavnicom...

Izvršeno je drastično kršenje prava. Nekom je konferencija otkazana u poslednji čas samo zato jer je gej... Nema tu vremena za institucionalno rešavanje...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  10:21 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Uznemiravanje

Npr. da organizacije upute molbu direktoru javne ustanove koja vrši diskriminaciju da podnese ostavku, i to ako je moguće što pre?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  10:25 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Uznemiravanje

Izvršeno je drastično kršenje prava. Nekom je konferencija otkazana u poslednji čas samo zato jer je gej... Nema tu vremena za institucionalno rešavanje...


Šta onda, ustanak?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  10:28 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Uznemiravanje

d_sandic
Izvršeno je drastično kršenje prava. Nekom je konferencija otkazana u poslednji čas samo zato jer je gej... Nema tu vremena za institucionalno rešavanje...


Šta onda, ustanak?


pa nemojte se šaliti to što je reagovalo milijardu njih ne znači da ih ima dovoljno za ustanak, nego da se svugde vrte jedni te isti ljudi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  10:29 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Uznemiravanje

Srecko Sekeljic
Npr. da organizacije upute molbu direktoru javne ustanove koja vrši diskriminaciju da podnese ostavku, i to ako je moguće što pre?


Naprotiv. Koliko sam shvatio konferencija je bila zakazana i plaćena. Pa zatim otkazana iz , po meni, diskriminatorskih razloga.

Lepo vi njih tužite. Upadom ste im dali priliku da oni tuže vas. Za nanošenje štete, prekidanje projekcije, lomljenje inventara (sve se to može iscenirati)...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  10:37 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Uznemiravanje

Ti bi i da zabrane ulaz u prodavnice Romima i da se napravi protest ispred prodavnica, vjerovatno rekao, ma daj, ometate me u kupovini, tužite se sa prodavnicom...


U al' ti je poređenje.
Pa je li neko gejevima branio da gledaju film?
Poređenje bi bilo da su Romima zabranili nešto drugo, recimo da koriste prodavnice za svoju privrednu delatnost...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  10:47 25.02.2009
Preporuka: 7

Re: Uznemiravanje

poredjenje je na mestu. ustvari, ovo je kao kad bi neka prodavnica zabranila ulaz romima na 'dane romske kulture' gde se obogacuju valjajuci diskove shabana b.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  11:34 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: Uznemiravanje

Ponoviću, predmet konferencije za medije nije bio komentar filma, već prezentovanje Izveštaja o stanju ljudskih prava LGBT osoba u Srbiji. Međutim, diskriminatorna zabrana održavanja konferencije, izrečena od strane menadžment ajavne ustanove, najbolji je pokazatelj stanja ljudskih prava u zemlji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stijak92  12:44 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Uznemiravanje

Poređenje bi bilo da su Romima zabranili nešto drugo, recimo da koriste prodavnice za svoju privrednu delatnost...

Sava centar je dva dana pred zakupljen termin u njihovim prostorijama termin otkazao zbog spornosti organizatora.... U sali za konferencije na drugom spratu sava centra je trebala da se održi konferencija za novinare. Kakve veze ima sa privrednom delatnošću roma???
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  12:54 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Uznemiravanje

Ima zato što niko nikome nije branio da gleda film, kao što ni Romima obično ne brane da uđu u prodavnicu / tržni centar, a kad se to dogodi digne se "kuka i motika" (navodnici jer za profil blogera to je gistro figurativno).

E sad, kad bi Romi imali neki dil da prodaju nešto u tržnom centru, pa taj dil pukne, to je druga stvar. Nije lepo od strane onoga ko je prekršio, slažem se. Ali, u najmanjem je preterano da se taj neko optužuje da krši osnovni korpus ljudskih prava. Treba videti razloge zašto je prekršen dil...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
wukadin  12:57 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Uznemiravanje

I još nešto...
Nadam se da ne mislite da Organizator = Gej populacija u Srbiji
Koliko vidim organizator predstavlja samo svoje članove, a vidim po broju od "nekoliko desetina" kojima se hvalite posle svih onih SMS-Facebook-šaljidalje-puštamobalone fazona. Pa ja bih okupio više ljudi na taj fazon nekim povodom, samo da hoću...
Dakle, možda je GSA sporna što se tiče svog ponašanja, retorike... a ne zato što su gej.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  14:55 25.02.2009
Preporuka: 4

Re: Uznemiravanje

Vaš gest je, po meni, klasičan primer uznemiravanja građana koji su došli da odgledaju film. Ako imate problem sa menadžmentom SC rešavajte ga institucionalno.

hahahahahahha
klasičan primer.
pametno.
inače, ovi što su protestvovali 3 meseca zbog hapšenja dr. dabića, to ništa. 90 dana njih 60 zatvarali saobraćaj u u kneza miloša.
to je ok. niko se nije uznemirio jer svi podržavaju protest, jel to kažeš?
il je to njihovo pravo i sloboda izražavanja?
da promovišu jednog takvog tipa koji je osumnjičen za najstrašnije ratne zločine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  14:57 25.02.2009
Preporuka: 4

Re: Uznemiravanje

Pa ja bih okupio više ljudi na taj fazon nekim povodom, samo da hoću...

ajde!
ja nisam bila jer nisam znala.
i žao mi je što me nisu obavestili.
došla bih obavezno.
kao što sam i do sada podržavala.

broj ne govori ništa.
da su se pojavili svi koji su protiv hapšenja radovana dabića, pa bilo bi nekoliko miliona.
garant.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  15:02 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Uznemiravanje

Exitus Letalis
Vaš gest je, po meni, klasičan primer uznemiravanja građana koji su došli da odgledaju film. Ako imate problem sa menadžmentom SC rešavajte ga institucionalno.

hahahahahahha
klasičan primer.
pametno.
inače, ovi što su protestvovali 3 meseca zbog hapšenja dr. dabića, to ništa. 90 dana njih 60 zatvarali saobraćaj u u kneza miloša.
to je ok. niko se nije uznemirio jer svi podržavaju protest, jel to kažeš?
il je to njihovo pravo i sloboda izražavanja?
da promovišu jednog takvog tipa koji je osumnjičen za najstrašnije ratne zločine.


hahaha a otkud ideja da nije niko ništa rekao za to? pa maltene svaki dan se neko bunio i uostalom ako ti tražiš da se zabrani taj protest zašto se zalažeš za ovaj drugi? i oktkud to da se na njih ugledaš?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  12:25 26.02.2009
Preporuka: 1

Re: Uznemiravanje

d_sandic
Vaš gest je, po meni, klasičan primer uznemiravanja građana koji su došli da odgledaju film. Ako imate problem sa menadžmentom SC rešavajte ga institucionalno.


Exitus Letali
hahahahahahha
klasičan primer.
pametno.
inače, ovi što su protestvovali 3 meseca zbog hapšenja dr. dabića, to ništa. 90 dana njih 60 zatvarali saobraćaj u u kneza miloša.
to je ok. niko se nije uznemirio jer svi podržavaju protest, jel to kažeš?
il je to njihovo pravo i sloboda izražavanja?
da promovišu jednog takvog tipa koji je osumnjičen za najstrašnije ratne zločine.




Ma koliko se vi smejali, vlastita prava se ne brane ugrožavanjem prava drugih.
To je moj stav. Ako je vama smešan, drago mi je da sam vas nasmejao.
Pozdrav
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  10:26 25.02.2009
Preporuka: 1

odlican marketinski potez

#Link  Replika: 5
za ovih par dana ste uspeli da promovisete svoje organizacije na odlican nacin - udzbenicki primer za one koji to ne znaju da rade. još vam je došla policija ko kec na desetku
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  10:45 25.02.2009
Preporuka: 7

Re: odlican marketinski potez

nema nista lose u koriscenju filma 'milk' za promovisanje gej prava, on je zato i napravljen. gej organizacije u americi ga obilato koriste za protest protiv prop8, uz blagoslov autora. pobogu, to je gus van sant.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  10:49 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: odlican marketinski potez

man ray loves me
nema nista lose u koriscenju filma 'milk' za promovisanje gej prava, on je zato i napravljen. gej organizacije u americi ga obilato koriste za protest protiv prop8, uz blagoslov autora. pobogu, to je gus van sant.


pa nekako mi je jasno da je zbog toga i napravljen
to i ja kažem da je ovo odličan način za promociju
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  10:53 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: odlican marketinski potez

man ray loves me
nema nista lose u koriscenju filma 'milk' za promovisanje gej prava, on je zato i napravljen. gej organizacije u americi ga obilato koriste za protest protiv prop8, uz blagoslov autora. pobogu, to je gus van sant.


<offtopic>
citam ovo doslovno, i vidim "za protest protiv prop'o sam".. i nista mi nije jasno.. neupucen :)
</offtopic>
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  12:45 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: odlican marketinski potez

Zero budget akcija. Guerila marketing na delu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  14:46 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: odlican marketinski potez

prop'o sam

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Vasović  11:24 25.02.2009
Preporuka: 1

greška

#Link  Replika: 2
postirao sam dole isti komentar
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  11:28 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: slobodna zemlja

ajde da vidimo da li će neko smeti da podnese prekršajnu prijavu protiv njih - neće smeti!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d_sandic  11:37 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: slobodna zemlja

Potpisujem od reči do reči.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  11:25 25.02.2009
Preporuka: 0

*

#Link  Replika: 8
bez ironije, jel to ozbiljno zabranjeno ulazenje u sorcu i japankama, ili je ceo znak preformans?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
medjutim92  11:32 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: *

Brooklyn
bez ironije, jel to ozbiljno zabranjeno ulazenje u sorcu i japankama, ili je ceo znak preformans?


ovaj znak stoji na ulazu u SC, samo bez precrtane duge
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  11:35 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: *

eee. i da nije ove homoforbije i uopste fobije od svega i svacega (kao npr promaje), i ovaj znak bi mi bio dovoljan razlog da ne pozelim ikad da zivim u srbiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  11:37 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: *

i ovaj znak bi mi bio dovoljan razlog da ne pozelim ikad da zivim u srbiji.


Ali ti izgleda ne moras da zivis u Srbiji. Zavidim ti. :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  11:44 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: *

Brooklyn
bez ironije, jel to ozbiljno zabranjeno ulazenje u sorcu i japankama, ili je ceo znak preformans?

fali sladoled.
mislim da ne sme ni sladoled.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  11:48 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: *

znači na jednoj strani imamo stranke (ldp, lsv, sdu, ds....), ministarstvo (za lj.p.), policiju (koja ne sme da podnese prekršajnu prijavu), organizacije (alijansa, pokret evropa...), a na drugoj sps-ovog činovnika. Povratak u totalitarizam je znači izvestan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
kiriku33  12:00 25.02.2009
Preporuka: 3

Re: *

Sto bi znacilo da u SC mozes da se usetas ako si gej (ne smes da drzis konferenciju, ali da udjes smes), ali ne dao ti bog da pokusas da se usetas sa japankama dok jedes sladoled - vrata neces proci. Mislim da je to cista segregacija nas koji volimo sladoled dok su nam noge prilicno ventilirane.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  12:29 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: *


bez ironije, jel to ozbiljno zabranjeno ulazenje u sorcu i japankama, ili je ceo znak preformans?


Pobogu, ta u hramove se ne ulazi neprikladno obučen(a)! Zato je toples dozvoljen!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
baroniknez  12:31 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: *

dunjica

bez ironije, jel to ozbiljno zabranjeno ulazenje u sorcu i japankama, ili je ceo znak preformans?

Pobogu, ta u hramove se ne ulazi neprikladno obučen(a)!


Pa za neke odavde je Sava centar isto što i Hram - bio je loš milošević, ali ne baš u svemu - znao on da zabrani i knjigu po kojeg nacionaliste i da crkve pretvori u garažu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
thebee269  12:01 25.02.2009
Preporuka: 1

da bi...

#Link  Replika: 0
neko postovao tvoja prava moras i ti da postujes njegova, pa to je osnovno, zar ne?

Pa odakle vam pravo da prekidate projekciju filma, mislite da je to u redu, samo zato sto su vama osporena neka prava.

takav odnos vodi u anarhiju, ne resava nista.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Vasović  12:02 25.02.2009
Preporuka: 5

i šta sad?

#Link  Replika: 2
čast vama, ovo je slobodna zemlja, mi smo ljudi liberali i svako ima sva prava (i mora da ima) da bude šta hoće, ama nisam siguran da je onaj narod sinoć platio da gleda vas i vaš pokušaj idejnog rada sa masama. nešto se mislim da su pre platili da gledaju film, prevoz tamo i natrag, piće, žvakaće gume, kokice, itd...

borba za poštovanje vaših prava ne podrazumeva nepoštovanje tudjeg novca i vremena koje nije odvojeno na vas nego na nešto drugo.

vaš spor sa sava centrom ili klimom u društvu ili homofobima nije spor sa fest-om čiju ste predstavu prekinuli. ili možda jeste?

istovremeno ne mislim ni da je obezbedjenje trebalo da vas pobaca sa bine... niti mislim da je sava centar trebalo da vam uskrati pravo da održite konferenciju za novinare (za vaše pare koje su jednako dobre kao i svačije).

a zar presser nije mogao da se održi negde drugde?




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  15:04 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: i šta sad?

a zar presser nije mogao da se održi negde drugde?

baš si širokih pogleda.
svaka čas'
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Vasović  19:52 25.02.2009
Preporuka: 2

Re: i šta sad?

baš si širokih pogleda.


preširokih draga moja, preširokih
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
civid  12:20 25.02.2009
Preporuka: 0

Pitanje

#Link  Replika: 4
Da li je istina da se tokom protesta čulo "Smrt homofobima"?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  12:22 25.02.2009
Preporuka: 3

Re: Pitanje

Nije. Culo se smrt homofobiji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
civid  12:31 25.02.2009
Preporuka: 3

Re: Pitanje

Dawngreeter
Nije. Culo se smrt homofobiji.

Ahhh. Thanks. Onda(k) je u redu. Smrt svim fobijama.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  17:55 25.02.2009
Preporuka: 1

Re: Pitanje


Nije. Culo se smrt homofobiji.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srecko Sekeljic  22:30 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Pitanje

Hvala na snimku! Ovo je već pred kraj, kada je komunikacija sa obezbeđenjem ušla u fazu 'lost in translation'...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  12:30 25.02.2009
Preporuka: 5

Bunt

#Link  Replika: 26
Mislim da treba nesto pojasniti. Kada neko nema prava, borba za ta prava je po definiciji nesto sto ce "smetati vecini". Ne postoji legalan, uljudan nacin da se ljudi izbore za svoja prava. Svim komentatorima koji govore kako Milk na FESTu nije ni vreme mesto za tako nesto - bas jeste. I ne samo to. Bilo kada, bilo gde.

U sistemu opresije, svi povlasceni su kolaboratori. U ovom slucaju, povlasceni su svi koji sede u publici i nesto bas ne bi da im neko smeta dok gledaju film jer, pobogu, uskracivanje prava drugima njih zaista ne dotice. Ako vam je smetalo sto su izasli ispred platna, bas mi je drago sto je tako.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  12:36 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Bunt

Kada neko nema prava, borba za ta prava je po definiciji nesto sto ce "smetati vecini".


U sistemu opresije, svi povlasceni su kolaboratori.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Vasović  12:37 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Bunt

a da zaštitimo prava onih koji bi da gledaju film?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  12:43 25.02.2009
Preporuka: 3

Re: Bunt

Slobodno. To je tvoja bitka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Vasović  12:47 25.02.2009
Preporuka: 0

Re: Bunt

pa ima nas više
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA