Milan protiv Kabadahija

Krugolina Borup RSS / 25.02.2009. u 13:23

Umre čoveku žena na porođaju i on ostane sam da podiže troje maloletne dece: jedno za nju, jedno za sebe i jedno za državu. Sumnjajući da mu je žena stradala od lekarske greške, krene da isteruje pravdu. Legalno, kroz institucije sistema, poštujući proceduru.

***

Poligraf, 24.02.2009.
Gost emisije: Rodoljub Šabić, poverenik za informacije od javnog značaja

Jugoslav Ćosić: Hajde da vas pitam za jedan slučaj koji nije poznat, a veoma je paradigmatičan, verujem da ćete se s tim složiti, to je slučaj u koji ste takođe vi uključeni. Bili smo u kontaktu sa ovom porodicom, naime to je slučaj Anđelke Trifunac Popović iz Čukojevca kod Kraljeva, koja je preminula nažalost u 31. godini u bolnici u Kraljevu. Njen suprug, Milan Popović, sumnja da je u pitanju lekarska greška i zahtevao je od Zdravstvenog centra "Studenica" kopiju medicinske dokumentacije koja je vezana za lečenje njegove supruge. Nisu mu izašli u susret. Vi ste doneli rešenje, ako se ne varam, kojim zahtevate i obavezujete, praktično, upravu bolnice da mora da mu stavi na uvid dokumentaciju. To se nije desilo. Kako komentarišete to? Kakav je put? Kako građanin ove zemlje može da ostvari svoje pravo koje je ustavno, zakonito, uz rešenje koje vi kao poverenik donosite?

Rodoljub Šabić: Pa, reći ću vam. To je najlakše komentarisati kao kabadahijsko ponašanje. Imali su Turci lep izraz za to. Dakle, kada neko sam sebi kaže: "Neću ja da poštujem zakon i neću da poštujem odluku nadležnog organa", onda je to to. Ono što je tu problem jeste što Vlada Srbije, koja po zakonu ima obavezu da obezbedi izvršenje odluka poverenika - to ne radi. Nema previše, na svu sreću, ovakvih slučajeva, malo ih je, u odnosu na ukupan broj slučajeva u Kancelariji poverenika, koji je sada oko 6-7 hiljada.

Jugoslav Ćosić: Ovo je slučaj koji mnogo govori o svim institucijama države.

Rodoljub Šabić: Neko se svesno i opasno poigrava sa poverenjem u institucije. Dakle, ja ne znam da li je tu reč o profesionalnoj grešci ili o nečijoj tvrdoglavosti, ali je skandalozno da se to dešava.

***

I šta sad Milan da radi, pitam ja vas?

Jel' da uzima pravdu u svoje ruke, ili da od svega digne ruke?

Šta biste vi uradili da ste na njegovom mestu?

Šta biste rekli deci?

 



Komentari (47)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 13:33 25.02.2009

Rekao bih

šta mislim, ali bi me optužili da propagiram nasilje. Sa barabama nema fino!
scabies scabies 13:34 25.02.2009

naslov

Vidim pise kabadahija, pa mi ono Milan licilo na Miladin. Pa se zbunila, sta ce on na tvom blogu
NNN NNN 18:31 25.02.2009

Re: naslov

scabies
Vidim pise kabadahija, pa mi ono Milan licilo na Miladin. Pa se zbunila, sta ce on na tvom blogu

Miladin je kabadahija.. nažalost zato i jeste na svačijem blogu...
BFN
scabies scabies 18:34 25.02.2009

Re: naslov

Miladin je kabadahija

Ma naravno, nisi valjda pomislila da mislim suprotnoo??? Nego nisam dobro procitala ni registrovala ono "protiv".
NNN NNN 20:00 25.02.2009

Re: naslov

Ne... komentar je bio čisto zbog toga što mi je više muka od 150 blogova o M.K. i S.C. ... svi pričaju o jednom istom... Priča nekog običnog čoveka koji je izgubio ženu, a ne zna zašto, njegova ljudska prava, malo nas izgleda interesuje.
BFN
ivana23 ivana23 20:28 25.02.2009

Re: naslov

NNN
Ne... komentar je bio čisto zbog toga što mi je više muka od 150 blogova o M.K. i S.C. ... svi pričaju o jednom istom... Priča nekog običnog čoveka koji je izgubio ženu, a ne zna zašto, njegova ljudska prava, malo nas izgleda interesuje.
BFN

Bas tako!!!
Ovo na blogu sa beskrajnom pricom o jednom te istom ("pesak", M.K. gej...) je stvarno postalo smor. Isti autori, isti komentatori. Dokle? Kako im ne dosadi?! Pogotovo sto se nista konkretno i cinjenicno ne zna, pa se lepe pausalne i prazne floskule.

Ovaj slucaj je tragedija! Nemam reci da iskazem svoju rezigniranost i bol.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:39 25.02.2009

Retoričko pitanje

Koliko porodilja treba da umre u Srbiji, pa da ministar zdravlja podnese ostavku?
libkonz libkonz 13:42 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

ministar zdravlja podnese ostavku?

On nije ministar zdravlja, on je predsednik sindikata lekara. Da je ministar zdravlja on bi se brinuo o poboljšanju zdravstvene zaštite svojih građana. Ovako je ukapirao da mu jedina opasnost preti od štrajka lekara, pa se trudi da pravda njihove greške.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:55 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Ovde u Sloveniji, roditelji pokojnog 12-godišnjeg dečaka već godinu dana čekaju obrazloženje lekarske komore zašto je dečak umro. Inače, da nisu digli javnost na noge, dečakova smrt ne bi bila primećena. Ukratko, dečak je primljen u mariborsku bolnicu, nisu mu dali terapiju, a onda su ga poslali u Ljubljanu, gde je prekasno dobio terapiju - umro je. Ministar je komoru već dva puta javno zvao i pretio, poprilično mu drsko odgovaraju da je to kompleksno i da ne mogu tako brzo...Sada će ministar morati da nacrta i što pre provuče neki zakon, amandman, šta god, čime bi ograničio prava lekarske komore.
Mada, kako u tom, tako i u ovoj strašnoj priči o majci troje dece, dok ne odleti neki ministar, neće se ništa desiti...iskreno mislim da jedino tako, kada ministri budu počeli da padaju zbog tih priča, otvoriće četvore oči ubuduće...
Sve zajedno je da pristojan čovek pocrveni.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:58 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Jelica Greganović

Sve zajedno je da pristojan čovek pocrveni.

Ja pozelenim od muke i besa.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:02 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Vojislav Stojković

Jelica GreganovićSve zajedno je da pristojan čovek pocrveni.Ja pozelenim od muke i besa.


Meni dođe da spakujem dete i pobegnem iz ove Zemlje Kabadahije glavom bez obzira!
I Miloševića preturila preko glave.
I bombardovanje preturila preko glave.
I sad Kabadahije da nam dođu glave?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:02 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje



Krugolina, samo ako to uradiš, prvo se dobro raspitaj kud bežiš i ne kupuj stereotipne pretpostavke...dakle, odmah mogu da ti kažem, ovde bežati nemoj. Ovde bebe, kojima curi krv iz usta čekaju na urgentnom najmanje 4 sata (to je inače minimum čekanja na ljubljanskoj urgenci, bez obzira na povredu, godine, pol...), pa ko preživi pričaće...
scabies scabies 14:10 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Meni dođe da spakujem dete i pobegnem iz ove Zemlje Kabadahije glavom bez obzira!
To je jedini logican izbor. Ne bi pogresila. Da li bi se kajala-ne znam...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:10 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Jelica Greganović


ovde bežati nemoj.


Bravar je bio u pravu, ipak smo mi braća.
jednatanja jednatanja 14:19 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Jedina zemlja u kojoj nije bilo ovakvih zavrzlama i gluposti je USA. Ovde u Nemačkoj me mnoge stvari nerviraju, spori procesi, administracija...jeste, postoji neki zakon i pravda, lekarske usluge na nivou, ali i njihovi političari. takodje sudski postupci gnjave, dave, u biznis svetu se uvek čeka neki kvorum da svi odluče o svemu.

Lično mislim da Evropi , Staroj Majci mnogo nedostaje praktična strana, i mnogo više je zagušljive birokratije, prosto rečeno. U Srbiji plus još dodaj veliki ego pojedinaca na pozicijama, i eto propasti. Više vremena utroše na nekog ko ih je uvredio, i rešavanju razmirica od pre decenije koje se rešiti ne mogu, nego na narod koji još čeka na taj prvi korak Srbije u bolje sutra.
drug.clan drug.clan 15:16 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

jednatanja
Jedina zemlja u kojoj nije bilo ovakvih zavrzlama i gluposti je USA. Ovde u Nemačkoj me mnoge stvari nerviraju, spori procesi, administracija...jeste, postoji neki zakon i pravda, lekarske usluge na nivou, ali i njihovi političari. takodje sudski postupci gnjave, dave, u biznis svetu se uvek čeka neki kvorum da svi odluče o svemu.

Lično mislim da Evropi , Staroj Majci mnogo nedostaje praktična strana, i mnogo više je zagušljive birokratije, prosto rečeno. U Srbiji plus još dodaj veliki ego pojedinaca na pozicijama, i eto propasti. Više vremena utroše na nekog ko ih je uvredio, i rešavanju razmirica od pre decenije koje se rešiti ne mogu, nego na narod koji još čeka na taj prvi korak Srbije u bolje sutra.



Moram vas razocarati ali ni u americi nije bolje .

Hitna ce doci za 30 sekundi i odvesti vas u hitnu ali u koliko ne umirete cekacete dva sata u proseku u hitnoj da vas neko pogleda. Na sve ovo dodajte da cete za zdravstveno davati ogromne sume novca (cak i ukoliko imate osiguranje placate 10 ili 20% sto za operaciju slepog creva npr dodje bar dve tri hiljade). I da ukoliko slucajno ostanete bez posla ostajete i bez zdravstvenog i kada ostarite od drzave mozete ocekivati samo saku lekova mesecno a za ozbiljnije lecenje moracete kucu da prodate a oni ce vas leciti dok ima para kad ne stane para umirete.

Ipak amerika je ta koja trosi dva tri puta vise za zdravstvo od zapadne evrope i skoro tri puta vise u procentima a 6 puta vise po coveku ode na birokratiju a u kojoj 50 miliona nema osiguranje i gde 25000 godisnje umre jer nisu imali osiguranje i/ili pare da plate.

E i da ne zaboravim - obicni lekari i lokalni (ambulantni) specijalisti su im jako losi dok su im bolnice u sustini jako dobre a i kako i ne bi za $1000 za noc. U USA uvek oko bolje bolnice imate gomilu hotela gde ljudi ostaju preko noci ukoliko su i malo sposobni jer noc u bolnici kosta 1000 a u hotelu sa 5 zvezdica 200
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:31 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Drug.član, evo dobrih vesti za Ameriku!

Srpsko zdravstvo uzor Obami
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:39 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Krugolina Borup
Drug.član, evo dobrih vesti za Ameriku!

Srpsko zdravstvo uzor Obami



drug.clan drug.clan 16:00 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Krugolina Borup
Drug.član, evo dobrih vesti za Ameriku!

Srpsko zdravstvo uzor Obami


Posto mi placamo 200 evra po coveku godisnje a oni za 6000 evra po coveku moram da primetim da za pare koje mi dajemo dobijemo mnogo vise. nas problem nije u zdravstvenom sistemu kao takvom vec u nepostovanju zakona tj. nas problem u zdravstvu je problem u pravosudju u stvari!

Ima nade za ameriku!

jednatanja jednatanja 16:06 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Drug clan, nisam pisala o zdravstvenom osiguranju u USA, koje je posebna priča. Nisam zagovornik privatnog zdravstvenog osiguranja kao glavnog modela zdravstvene zaštite, i tu se slažemo.
scabies scabies 18:29 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Hitna ce doci za 30 sekundi i odvesti vas u hitnu ali u koliko ne umirete cekacete dva sata u proseku u hitnoj da vas neko pogleda.
"U proseq" je ovde kljucno, cini mi se. To ne znaci da svi cekaju 2 sata. To moze i da znaci da neko bude zbrinut za 2 minuta, a da neko ceka 4sata. Sto i nije tako strasno ako se postuju prioriteti.
U Srbiji u Urgentnom centru su mene poqsali da vrate sa rasekotinom na glavi, a cekaonica ispred neurohirurske ambulante je bila prazna, a doktor je unutra citao novine!!!
scabies scabies 18:59 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Srpsko zdravstvo uzor Obami
Taman kad sam se zaletela da napadnem Ministra kad videh da je on posteno rekao, a novinari (verovatno iz neznanja) izvrnuli. Nije "srpsko zdravstvo", vec "srpski model zdravstvenog osiguranja". Razlika je ogromna.
liberty2001 liberty2001 20:17 25.02.2009

Moram vas razocarati ali ni u americi nije

Slazem se u necemu sa komentarom. Veliki problem je ako u Americi ostanete bez posla,jer tada gubite mogucnost da izaberete povoljan plan zdravstvenog osiguranja. Ali nemojte ostati bez posla.Ako ipak ostanete nadjite novi i idemo dalje. Broj nezaposlenih u USA je sada oko 7%(bio pre krize oko 3,5%).Znaci oni su socijala i za njih placaju poreski obveznici. Tacno je da su racuni zdravstvenih usluga veliki i da participacije tzv co-paymentsi mogu biti veliki,ali samo ako izaberete losiji plan osiguranja. Budite pazljivi i pametni.Izaberite dobar plan,izdvajajte vise i ne morate brinuti puno o zdravlju. Ako izaberete plan osiguranja gde izdvajate vise oslobodjeni ste placanja svih medicinski indikovanih operacija i placate samo dane lezanja u bolnici,a broj dana retko prelazi 3 dana.Kvalitet usluga je mnogo,mnogo bolji nego kod nas. Pa i kada odete u penziju,i kada Vas pokriva Medicare(drzavni paket usluga koji imaju svi koji su stekli-zaradili penziju)imate mnogo vise i bolje usluge nego sto ce kod nas ikada imati. Radite vredno,stedite i ulozati u sebe i svoju porodicu i bice Vam dosta dobro,nekima jako dobro. O kvalitetu lekara ne bih ovom prilikom...posto radim u zdravstvu ovde,a radila sam i u USA. Amerika nije med i mleko,ali je "high above Serbia".
drug.clan drug.clan 21:45 25.02.2009

Re: Moram vas razocarati ali ni u americi

liberty2001
Slazem se u necemu sa komentarom. Veliki problem je ako u Americi ostanete bez posla,jer tada gubite mogucnost da izaberete povoljan plan zdravstvenog osiguranja. Ali nemojte ostati bez posla.Ako ipak ostanete nadjite novi i idemo dalje. Broj nezaposlenih u USA je sada oko 7%(bio pre krize oko 3,5%).Znaci oni su socijala i za njih placaju poreski obveznici. Tacno je da su racuni zdravstvenih usluga veliki i da participacije tzv co-paymentsi mogu biti veliki,ali samo ako izaberete losiji plan osiguranja. Budite pazljivi i pametni.Izaberite dobar plan,izdvajajte vise i ne morate brinuti puno o zdravlju. Ako izaberete plan osiguranja gde izdvajate vise oslobodjeni ste placanja svih medicinski indikovanih operacija i placate samo dane lezanja u bolnici,a broj dana retko prelazi 3 dana.Kvalitet usluga je mnogo,mnogo bolji nego kod nas. Pa i kada odete u penziju,i kada Vas pokriva Medicare(drzavni paket usluga koji imaju svi koji su stekli-zaradili penziju)imate mnogo vise i bolje usluge nego sto ce kod nas ikada imati. Radite vredno,stedite i ulozati u sebe i svoju porodicu i bice Vam dosta dobro,nekima jako dobro. O kvalitetu lekara ne bih ovom prilikom...posto radim u zdravstvu ovde,a radila sam i u USA. Amerika nije med i mleko,ali je "high above Serbia".



Jeste "high above Serbia" za one koji imaju dobro osiguranje ili puno para ali nije ni priblizno 30 puta bolje iako toliko puta u proseku vise placaju (oni sa jako dobrim osiguranjem placaju i 50 puta vise).

Lepa je ta prica izaberite bolje osiguranje, platite vise... pitanje je da li mogu da plate. 25% porodica u americi imaju primanja manja od 25000 i nisu u stanju da plate deset ili vise hiljada za zdravstveno (prosecna cena zdravstvenog za cetvoroclanu prodicu je oko 14000). Drzava ne daje nista za zdravstveno nezaposlenima i onima sa malim primanjima (tek je obama potpisao zakon koji siromasnoj deci daje neko osiguranje) a pare koje dobijaju par meseci kao nezaposleni ne mogu pokriti ni cenu zdravstvenog.

Vec sam negde pricao da je cifra od 7% nezaposlenih nije uporediva sa evropskim ciframa jer se svako ko je u americi nezaposlen vise od par meseci skida sa liste nezaposlenih i vise ne ubraja u nezaposlene. Osim toga u brojku onih koji nemaju osiguranje treba uracunati part time radnike (kojih u USA ima oko 25% ukupnog broja) a kojima kompanije ne placaju zdravstveno. Zato imaju oko 50 miliona bez ikakvog osiguranja!

Oni koji su samo na Medicare-u a jako su bolesni ne uzivaju dugo u tom benefitu posto Medicare u potpunosti pokriva samo osnovne stvari. Zato ljudi moraju da imaju dodatno osiguranje ili dosta para da plate sve co-payment-e i deduction-e.

Uostalom i sam predsednik amerike i mnogi tamosnji politicari su vec 100 puta ponovili da je americki zdravstveni sistem uzasan i da ga treba pothitno menjati.

Znaci zdravstveno je za bogate odlicno, za one u sredini solidno i skupo a za siromasne (njih skoro 20%) i ne postoji!

Gospodja Klara Gospodja Klara 22:41 25.02.2009

Re: Retoričko pitanje

Srpsko zdravstvo uzor Obami


Je l' ovo slogan za sledece izbore?

Jos da se ugledaju na nase pravosudje, gde ce im biti kraj...
dolybell92 dolybell92 01:51 26.02.2009

Re: Retoričko pitanje

To je jedini logican izbor. Ne bi pogresila. Da li bi se kajala-ne znam...


Jedno kajanje predstoji... samo je bolje probati nego ne probati,
tamo ...negde... znaš gde ti je mesto, i šta možeš da očekuješ,
i zašto, a ovde niti šta znaš - niti možeš šta da očekuješ...
.tamo možeš da doživiš i neprijatnosti zato što si stranac - ali bar znaš zašto...
a ovde nemaš pojma zašto i ne da ti se da saznaš....
i u gorem si položaju od svakog stranca ...
aquariusoptimist aquariusoptimist 05:21 26.02.2009

Re: Moram vas razocarati ali ni u americi nije

liberty2001
Slazem se u necemu sa komentarom. Veliki problem je ako u Americi ostanete bez posla,jer tada gubite mogucnost da izaberete povoljan plan zdravstvenog osiguranja. Ali nemojte ostati bez posla.Ako ipak ostanete nadjite novi i idemo dalje. Broj nezaposlenih u USA je sada oko 7%(bio pre krize oko 3,5%).Znaci oni su socijala i za njih placaju poreski obveznici. Tacno je da su racuni zdravstvenih usluga veliki i da participacije tzv co-paymentsi mogu biti veliki,ali samo ako izaberete losiji plan osiguranja. Budite pazljivi i pametni.Izaberite dobar plan,izdvajajte vise i ne morate brinuti puno o zdravlju. Ako izaberete plan osiguranja gde izdvajate vise oslobodjeni ste placanja svih medicinski indikovanih operacija i placate samo dane lezanja u bolnici,a broj dana retko prelazi 3 dana.Kvalitet usluga je mnogo,mnogo bolji nego kod nas. Pa i kada odete u penziju,i kada Vas pokriva Medicare(drzavni paket usluga koji imaju svi koji su stekli-zaradili penziju)imate mnogo vise i bolje usluge nego sto ce kod nas ikada imati. Radite vredno,stedite i ulozati u sebe i svoju porodicu i bice Vam dosta dobro,nekima jako dobro. O kvalitetu lekara ne bih ovom prilikom...posto radim u zdravstvu ovde,a radila sam i u USA. Amerika nije med i mleko,ali je "high above Serbia".


Ne vredi,
Drug Clan konstantno iznosi samo pola istine. Na jednom od Kru proslih blogova ima moj detaljan odgovor koji se prilicno poklapa sa tvojim, ali ne, Drug uvek iznese samo onaj deo istine koji pljune US zdravstvo.

Samo jedno pitanje Drug Clan:
koliko ima lekara opste prakse i spec. u US? Koliko hiljada?
I ti ih sve poznajes , posetio si sve njih pa mozes da tvrdis da su svi (generalno) losi?
Izgledas smesno.
drug.clan drug.clan 18:54 26.02.2009

Re: Moram vas razocarati ali ni u americi

aquariusoptimist
liberty2001
Slazem se u necemu sa komentarom. Veliki problem je ako u Americi ostanete bez posla,jer tada gubite mogucnost da izaberete povoljan plan zdravstvenog osiguranja. Ali nemojte ostati bez posla.Ako ipak ostanete nadjite novi i idemo dalje. Broj nezaposlenih u USA je sada oko 7%(bio pre krize oko 3,5%).Znaci oni su socijala i za njih placaju poreski obveznici. Tacno je da su racuni zdravstvenih usluga veliki i da participacije tzv co-paymentsi mogu biti veliki,ali samo ako izaberete losiji plan osiguranja. Budite pazljivi i pametni.Izaberite dobar plan,izdvajajte vise i ne morate brinuti puno o zdravlju. Ako izaberete plan osiguranja gde izdvajate vise oslobodjeni ste placanja svih medicinski indikovanih operacija i placate samo dane lezanja u bolnici,a broj dana retko prelazi 3 dana.Kvalitet usluga je mnogo,mnogo bolji nego kod nas. Pa i kada odete u penziju,i kada Vas pokriva Medicare(drzavni paket usluga koji imaju svi koji su stekli-zaradili penziju)imate mnogo vise i bolje usluge nego sto ce kod nas ikada imati. Radite vredno,stedite i ulozati u sebe i svoju porodicu i bice Vam dosta dobro,nekima jako dobro. O kvalitetu lekara ne bih ovom prilikom...posto radim u zdravstvu ovde,a radila sam i u USA. Amerika nije med i mleko,ali je "high above Serbia".


Ne vredi,
Drug Clan konstantno iznosi samo pola istine. Na jednom od Kru proslih blogova ima moj detaljan odgovor koji se prilicno poklapa sa tvojim, ali ne, Drug uvek iznese samo onaj deo istine koji pljune US zdravstvo.


Ako je ovo sto sam izneo tacno kao sto vi kazete, iako je ovo samo pola istine (cak i ako je 25%) taj sistem fundamentalno ne valja. Sistem koji ce meni spasiti zivot u slucaju neizlecive bolesti zato sto imam da platim a nekoga poslati u smrt od upale pluca jer nema da plati, NE VALJA, UZASAN JE i NEHUMAN!
pearl61 pearl61 00:03 27.02.2009

Re: Retoričko pitanje

I ja...bes i muka i tuga neopisiva nagrnu kada se ovakve stvari desavaju i kada shvatim u kakvoj zemlji zivim,kako je tesko obicnom coveku koji dozivi ovakvu tragediju da se izbori sa svim tim silnicima i njihovom bezobzirnoscu.Jedno veliko BRAVO Milanu koji se tako hrabro upustio u ovu neravnopravnu borbu sa iskrenim zeljama da bude jedan od retkih koji je uspeo.
jednatanja jednatanja 14:09 25.02.2009

Na sud!

Nek Milan pokrene sudski postupak, onda će ZC morati da preda dokumentaciju sudu, ako je u medjuvremenu ne falsifikuju. Iz snimka b92 se vidi da ima dosta "materijala" za postupak, izgleda su učinjeni veliki propusti. Negde na Zapadu Milan bi dobio odštetu par miliona..

Želim sve najbolje njemu i njegovoj dečici!
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:14 25.02.2009

Re: Na sud!

Nek Milan pokrene sudski postupak,


A otkud Milanu pare da pokrene sudski postupak?

Inspekcija ministarstva zdravlja je kompletnu dokumentaciju prosledila Okružnom javnom tužiocu, koji treba da odluči da li ima elemenata za krivično gonjenje. Ali, nije to poenta. POENTA JE DA MILAN IMA PRAVO DA ZNA ŠTA SU MU SUPRUZI RADILI U POSLEDNJIM SATIMA NJENOG ŽIVOTA! On ima pravo da dobije te informacije, po ustavu i zakonima ove zemlje. On ima pravo da ima uvid u informacije na osnovu kojih će Okružni javni tužilac doneti odluku da li će biti krivičnog gonjenja ili ne, te da traži mišljenje nekog nezavisnog stručnjaka, pravnika, veštaka, štatijaznam, kako bi i taj Okružni javni tužilac bio pod nekakvom vrstom kontrole!
jednatanja jednatanja 14:28 25.02.2009

Re: Na sud!

Okružnom javnom tužiocu


Pretpostavka je dakle da će Okružni javni tužilac biti merodavan i pravedan u svom postupku. Ne razumem se u pravne stvari, i ne znam da li neke zle glasine biju OJT, ali za sada zvuči OK.

Naravno slažem se u potpunosti da bi njene zdravstvene informacije morale biti predate Milanu na uvid!! Dobro da mediji podržavaju ovaj slučaj...
sinisa65 sinisa65 14:54 25.02.2009

Retoričko pitanje

Taj da podnese ostavku - nikada nece, pa taman svi pomrli!!!
NNN NNN 17:15 25.02.2009

Tužilaštvo

bi moralo da ima način da po službenoj dužnosti ispituje i goni prestupnike ovog tipa (npr. nepoštovanje odluke poverenika za j.i.), a ne da se mučeni čovek sa troje dece i bez sredstava vuče po sudovima.
I šta sad Milan da radi, pitam ja vas?

Jel' da uzima pravdu u svoje ruke, ili da od svega digne ruke?

Šta biste vi uradili da ste na njegovom mestu?

Šta biste rekli deci?

Daleko bilo, ali što reče neko, kad bih rekla šta stvarno mislim da treba da (se) uradi , verovatno bi me zanavek izbrisali odavde...
BFN
scabies scabies 18:17 25.02.2009

Re: Tužilaštvo

Daleko bilo, ali što reče neko, kad bih rekla šta stvarno mislim da treba da (se) uradi
Necu da insistiram da kazes sta, ali me jako zanima KOME?
NNN NNN 18:46 25.02.2009

Re: Tužilaštvo

scabies
Daleko bilo, ali što reče neko, kad bih rekla šta stvarno mislim da treba da (se) uradi
Necu da insistiram da kazes sta, ali me jako zanima KOME?


1. nadležnoj instituciji koja treba da dostavi dokumentaciju (tj. upravi ZC Studenica)
2. lekarima koji su lečili Anđu i nisu našli za shodno da Milanu objasne šta se desilo sa njegovom ženom
Eto, KOME... Onima koji smatraju da nije vredno da nečiju smrt obrazlože onima koji su ostali za njom. Dakle, ne polazim od toga da li je, ko je, nije, šta je, uradio, nije uradio ... samo od toga da ovaj čovek IMA PRAVO DA ZNA ZAŠTO NJEGOVA ŽENA NIJE ŽIVA... toliko... A ako baš budeš insistirala, možda objasnim i šta...
BFN
scabies scabies 18:51 25.02.2009

Re: Tužilaštvo

Eto, KOME...
Sto preskoci ministre?
Ono što je tu problem jeste što Vlada Srbije, koja po zakonu ima obavezu da obezbedi izvršenje odluka poverenika - to ne radi.
Problem je sto ovde niko ne radi svoj posao kako treba. I sto ga svi rade onoliko koliko hoce.
NNN NNN 19:47 25.02.2009

Re: Tužilaštvo

Sto preskoci ministre?

Zato što očigledno imaju pametnija posla, da npr. objašnjavaju kako nam je važan gorepomenuti Miladin... Ne mogu ni ja na sve da mislim.
BFN
angie01 angie01 17:32 25.02.2009

shta bilo ko

i u lakshoj situaciji ima od klasifikacija i trucanja-samo konkretna akcija sa sankcijama ima nekog smisla, e sad to u srBijici uvek ima neki zaobilazni put.

pre neki dan prisustvujem razgovoru, gde se jedan chovek zali advokatu, jer mu sud prolongira sluchaj, koji bi po zakonu trebalo da je hitno reshen, jer je iz oblasti radnih odnosa, gde je na najgori moguci nachin povredjneo njegovo pravo, sa sve protivzakonitim trpanjem u corku,...a advokat mu kaze,..pa niko pametan u ovoj zemlji ne cheka od suda pravdu, to se zavrshva......
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 18:25 25.02.2009

Gde mi zivimo

Ja sam shvatio da u ovoj zemlji pravda ne moze da se isteruje pravnim putem.
Jer ocigledno da i ako uspes nekako da pobedis institucije putem suda ili ostalih institucija pravnog sistema niko nema obavezu da sprovede tu odluku/presudu.
Veoma je ocivadno (ocigledno ali i idiotima) da se nase sudske presude i odluke nekih izvrsnih organa smatraju savetodavnim sto je protivno zdravom razumu i celoj teoriji pravnog sistema.
Ja predlazem da se u predmet "Ustav i pravo" uvede nova klasifikacija umesto onog: judiciarna, legislativna i izvrsna vlast moze da stoji: Vlada - monetarna vlast, Sudovi - savetodavna i Skupstina - partijska.
Nasi sudski izvrsioci ne mogu ni da izvrse presudu kad je potrebno nego pokusaju da zamole da izvrse pa onda zovu policiju koja je isto ocigledno savetodavna pa se taj predmet 5 puta vrati sudu koji utvrdi da odluka mora da se izvrsi i na kraju nista.
Nama su potrebne privatne agencije koje mogu da sprovedu te odluke.
Znaci pravni organ odlucio, ovi dodju i pokupe ono sto je potrebno milom ili silom, a ako treba silom onda toj instituciji automatski skinu odredjeni iznos sa racuna.
drug.clan drug.clan 18:51 25.02.2009

Re: Gde mi zivimo

NeuroRadoznalost

Nama su potrebne privatne agencije koje mogu da sprovedu te odluke.
Znaci pravni organ odlucio, ovi dodju i pokupe ono sto je potrebno milom ili silom, a ako treba silom onda toj instituciji automatski skinu odredjeni iznos sa racuna.


Mislim da bi svi privatni izvrsioci sudskih naloga vrlo brzo postali ono sto je Cosa Nostra na Siciliji.

Nije resenje uvodjenje novog organa vec funkcionisanje postojeceg. Ovakve stvari mora da radi drzava koja nazalost ne radi a srbija se sve vise priblizava drzavama juzne amerike gde pravna drzava ne postoji vec sila uzima primat. To nas nazalost nece dovesti nigde.
thebee269 thebee269 18:59 25.02.2009

nije lepo,ali

Iz licnog iskustva sa lekarkom koja je lecila moju sestricinu pred sam porodjaj, zbog njenog necinjenja, nije htela da ustane celu noc dok je bila dezurna, iako je sestra zvala cetiri puta.

Pokusao sam lepo i kulurno da saznam zbog cega je doslo do komplikacija da su ona i dete jedva preziveli, nije htela ni da razgovara.
Kada mi je pukao film i kad sam je bukvalno priterao uza zid i zapretio da cu joj polomiti i ruke i noge, tek je onda reagovala, sve priznala izvinula se itd.
Hvala bogu sve se dobro zavrsilo sa rodjakom i detetom, inace ispunio bih dato joj obecanje.
Zao mi je nisam prek covek, ali me je prosto naterala.

scabies scabies 19:11 25.02.2009

kabadahije

Drago mi je sto je sa vasom sestricinom i njenom bebom sve bilo uredu. I sto doktorki niste naneli teske telesne povrede. Samo me jos zanima sta bi se desilo da je pred vama bio doktor od 2 metra i 120kg? Mislim da li biste ga priterali uza zid, i pretili, i da li bi se uplasio?
thebee269 thebee269 19:46 25.02.2009

Re: kabadahije

Mislim da li biste ga priterali uza zid, i pretili, i da li bi se uplasio?

Bih sigurno.Nema to veze sto je bila zena, mislim da je to vise instiktivno, kada je covek samo izazvan i reaguje bez razmisljanja.

Nisam se ja posle toga osecao dobro, ne nikako, ali reagovao sam i gotovo.

Kako samo nisi prokomentarisala sta bi bilo da se ona odmah ponela normalno i rekla sta se desilo ?
scabies scabies 19:52 25.02.2009

Re: kabadahije

Kako samo nisi prokomentarisala sta bi bilo da se ona odmah ponela normalno i rekla sta se desilo ?
Pa to je, valjda, ocigledno...
aquariusoptimist aquariusoptimist 05:27 26.02.2009

Korupcija Kru

korupcija....

Kad se udari u koren korupcije, imacemo mnogo manje ovakvih slucajeva i slucajeva o kojima citamo po novinama svaki dan:

skocio pacijent kroz prozor dok su dve sestre bile u sobi sa njim????



jela78 jela78 23:47 26.02.2009

medicinska dokumentacija

koliko me secanje iz mog tzv proslog zivota u Srbiji sluzi po zakonu nase zemlje Milan ima pravo da dobije medicinsku dokumentaciju na uvid cak i na revers da istu iznese iz zdravstvene ustanove ! Sa sve terapijskom listom a morao je i da dobije otpusnu listu sa uzrokom smrti .Naravno sve ovo moze da bude sturo, izmenjeno i kabadahijski neuruceno! Ako se Obama ugleda na srpski model u zdravstvu dobice divlji zapad sa kaubojima koji odlucuju o pravu na zivot ! A ministar Vecni tesko da ce otici mada je cinjenica da u proteklim mandatima , ne sto nije nista uradio nego se trudi samo da ocuva zateceno stanje ukljucujuci i piramidalnu korupciju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana