B92 Blog    Članovi    Srđan Fuchs    Joca Špijun, američki radenik

Srđan Fuchs
23:36
NED
01
MAR

Joca Špijun, američki radenik

švrljam ja tako kod drugara po fejsbucima, pa naiđem na priču o joci špijunu.

Serbian spy's trial lifts cloak on his CIA alliance

As Milosevic's intelligence chief, Jovica Stanisic is accused of setting up genocidal death squads. But as a valuable source for the CIA, an agency veteran says, he also 'did a whole lot of good.'

310269_48-balkan.jpg

By Greg Miller
March 1, 2009

 
 

lat_logo_inner.gif Washington

Reporting from Belgrade, Serbia -- At night, when the lawns are empty and the lamps along the walking paths are the only source of light, Topcider Park on the outskirts of Belgrade is a perfect meeting place for spies.

It was here in 1992, as the former Yugoslavia was erupting in ethnic violence, that a wary CIA agent made his way toward the park's gazebo and shook hands with a Serbian intelligence officer.

Jovica Stanisic had a cold gaze and a sinister reputation. He was the intelligence chief for Serbian President Slobodan Milosevic, and regarded by many as the brains of a regime that gave the world a chilling new term: "ethnic cleansing."

But the CIA officer, William Lofgren, needed help. The agency was all but blind after Yugoslavia shattered into civil war. Fighting had broken out in Bosnia-Herzegovina, Milosevic was seen as a menace to European security, and the CIA was desperate to get intelligence from inside the turmoil.

So on that midnight stroll, the two spies carved out a clandestine relationship that remained undisclosed: For eight years, Stanisic was the CIA's main man in Belgrade. During secret meetings in boats and safe houses along the Sava River, he shared details on the inner workings of the Milosevic regime. He provided information on the locations of NATO hostages, aided CIA operatives in their search for grave sites and helped the agency set up a network of secret bases in Bosnia.

At the same time, Stanisic was setting up death squads for Milosevic that carried out a genocidal campaign, according to prosecutors at the International Criminal Tribunal for the Former Yugoslavia, which was established by the U.N. Security Council in 1993 to try those responsible for serious human rights violations in the Balkan wars.

Now facing a trial at The Hague that could send him to prison for life, Stanisic has called in a marker with his American allies. In an exceedingly rare move, the CIA has submitted a classified document to the court that lists Stanisic's contributions and attests to his helpful role. The document remains sealed, but its contents were described by sources to The Times.

The CIA's Lofgren, now retired, said the agency drafted the document to show "that this allegedly evil person did a whole lot of good." Lofgren, however, doesn't claim to disprove the allegations against Stanisic.

"But setting the indictment aside," he said, "there are things this man did that helped bring hostilities to an end and establish peace in Bosnia."

Through his attorney, Stanisic, 58, declined to comment, citing the tribunal's ban on communications with the media. But Stanisic has pleaded not guilty, and denies any role in creating the squads or even being aware of the crimes they committed.

The CIA's effort puts it in the unusual position of serving as something of a character witness for a war crimes defendant. The agency declined to comment on the document. Because its contents are classified, the letter could be considered by the court only in closed session. Court officials said it was unclear whether the document would be of significant use to the Stanisic defense, or would come into play mainly in seeking a more lenient sentence if he is convicted.

Prosecution dubious of Stanisic claims

This account is based on dozens of interviews with current and former officials of U.S. and Serbian intelligence agencies, as well as documents obtained or viewed by The Times. Among them are official records of the Serbian intelligence service, and a seven-page account of that bloody period that Stanisic wrote while in prison in The Hague.

In that memo, Stanisic portrays himself as someone who sought to moderate Milosevic, and who worked extensively with the CIA to contain the crisis.

"I institutionalized cooperation with the U.S. intelligence community in spite of the notoriously bad relations between our two countries," Stanisic writes. That collaboration, he continues, "contributed significantly to the de-escalation of the conflict."

The chief prosecutor, Dermot Groome, says that Stanisic's actions to help the CIA and counter Milosevic only underscore the power he had. In his opening argument, Groome said that the "ability to save lives is tragically the very same authority and the very same ability that [Stanisic] used . . . to take lives."

Belgrade still bears the scars of war. Bombed-out buildings are scattered across the Serbian capital, including a charred concrete structure on Knez Milos Street that used to be the headquarters for Serbia's State Security Service.

Stanisic used to occupy the corner office on the top floor. In his prime, he was in charge of 2,000 employees. He wore dark suits and sunglasses, a Balkan James Bond. His nickname was "Ledeni," Serbian for "icy."

Stanisic joined the Yugoslav service in 1975, when the country was still under the communist rule of Josip Broz Tito. He was never regarded as an ideologue or rabid nationalist. But he had a rare aptitude for espionage.

"Stanisic was not an ordinary intelligence officer," said Dobrica Cosic, a writer and former dissident who was president of Serbia in 1992 and 1993. "He is an intellectual, not a radical policeman. He was educated and skilled, and he knew how to organize that service."

Because of those skills, Milosevic made Stanisic his top spy, despite long-standing distrust between the two.

Milosevic had come to power by exploiting Serbian nationalistic fervor and religious animosity. He cast himself as the Serbs' protector, a posture that resonated powerfully with people who still mark the day their ancestors were defeated by Ottoman Turks, who were mostly Muslim, in the 14th century.

In 1991, as ethnic violence escalated, Milosevic ordered the creation of secret paramilitary units, with names like Red Berets and Scorpions, that would roam the Balkans. They wore unmarked uniforms, were led by thugs and committed some of the worst atrocities of the war.

As the trial got underway last year, Groome showed photos of Stanisic posing with members of the special units. He played audio of intercepted communications in which Stanisic appears to refer to the units as his "boys."

At one point, Groome introduced a videotape showing images of Muslim men and boys -- their hands bound with wire -- being led into the woods and shot, one by one, by members of the Scorpions.

"Jovica Stanisic established these units," said Groome, an American lawyer. And Stanisic made sure "they had everything that they needed, including a license to clear the land of unwanted people, a license to commit murder."

CIA saw no evidence of war crimes

Former members of the State Security Service dispute those allegations. "We were doing our jobs, according to the law," said Vlado Dragicevic, who served for years as Stanisic's deputy. "We never committed acts of genocide. On the contrary, we were trying to stop that."

CIA officers who served in the region said that they had assumed Stanisic was no choirboy, but they never saw evidence that he was involved in war crimes. Instead, they viewed him as a key ally in a situation spinning rapidly out of control.

From early on, Stanisic was eager to cement his relationship with the CIA. At one of his meetings with Lofgren, he turned over a sheaf of documents, including diagrams of bomb shelters and other structures that Serbian companies had built in Iraq for Saddam Hussein.

But Stanisic also drew boundaries. He never took payment from the CIA, worked with the agency on operations or took steps that he would have considered a blatant betrayal of his boss.

Over time, Stanisic sought to move his relationship with the agency out of the shadows. Well after his secret meetings had started, Stanisic persuaded Milosevic to let him open contacts with the CIA as a back channel to the West. The midnight meetings in the park gave way to daylight sessions in Stanisic's office.

The two spies shared a dark sense of humor. Lofgren liked to wander over to the window, aim his phone at the sky and joke that he was getting GPS coordinates for a missile strike.

In the letter to The Hague, submitted in 2004, the CIA describes Stanisic's efforts to defuse some of the most explosive events of the Bosnian war.

In spring 1993, at CIA prodding, Stanisic pressured Ratko Mladic, military commander of the breakaway Serb republic in Bosnia, to briefly stop the shelling of Sarajevo.

Two years later, Stanisic helped secure the release of 388 North Atlantic Treaty Organization troops who had been taken hostage, stripped of their uniforms and strapped to trees as human shields against NATO bombing runs. In his own written account, Stanisic said he negotiated the release "with the support of agency leadership."

That same year, Stanisic tried to intervene when French pilots were shot down and taken captive. Mladic "refused to admit that he was holding the pilots," Stanisic wrote. But "my service managed to discover the circumstances and location of their captivity," and shared the information with the CIA and French authorities.

By then, the Clinton administration was engaged in an all-out diplomatic push to end the war. Stanisic accompanied Milosevic to Dayton, Ohio, for peace talks, then returned to Serbia to carry out key pieces of the accord.

It was left to Stanisic to get the president of Bosnia's Serb republic, Radovan Karadzic, to sign a document pledging to leave office. And Stanisic helped the CIA establish a network of bases in Bosnia to monitor the cease-fire.

Doug Smith, the CIA's station chief in Bosnia, recalled meeting with Stanisic and a group of disgusted Bosnian Serb officials in Belgrade. As Stanisic instructed them to cooperate with the CIA, Smith said, the assembled guests "shifted uneasily in their seats."

Smith began meeting with Stanisic regularly, including once on a boat on the Sava. In typically dramatic fashion, Stanisic arrived late at the docks.

"He emerged out of the darkness with bodyguards" and spent much of the evening talking about his boss, Smith said. "He intensely disliked Milosevic. He went off on how awful Milosevic was -- dishonest and crooked."

Asked whether Stanisic was capable of committing war crimes, Smith replied, "I think he would do as little bad as he could."

At the time, CIA Director John M. Deutch was trying to clean up the agency's image by cracking down on contacts with human rights violators. Years later, the "Deutch rules" were cited as a reason the agency hadn't done better penetrating groups such as Al Qaeda.

But Deutch had no problems with Stanisic. He invited the Serbian to CIA headquarters in 1996, and an itinerary of the visit indicates that Stanisic got a warm welcome.

The Serbian spy chief was taken to hear jazz at the Blues Alley club in Georgetown, Va., and driven to Maryland's eastern shore for a bird hunt. Deutch even presented Stanisic with a 1937 Parker shotgun, a classic weapon admired by collectors.

Deutch, now a professor at the Massachusetts Institute of Technology, declined to comment.

Stanisic's expanding ties to the CIA became a source of friction with Milosevic, who worried that his top spy was plotting against him. In 1998, Stanisic was fired.

The ensuing years were chaotic. After a new campaign of violence against Kosovo, Milosevic was forced from office in 2000, arrested the next year and taken to The Hague, where he went on trial for war crimes and died of a heart attack in 2006. A series of political assassinations occurred amid suspicion that Stanisic was somehow still pulling the strings.

When Serbian Prime Minister Zoran Djindjic -- who had sent Milosevic to The Hague -- was assassinated in 2003, Stanisic was arrested and detained for three months. Then, without explanation, he too was sent to The Hague.

For the last five years, Stanisic has gone back and forth between Belgrade and the detention center in the Netherlands. His trial was postponed last year to allow him to return to Belgrade for treatment of an acute intestinal disorder that according to court records had caused substantial blood loss. If Stanisic's health stabilizes, his trial is expected to resume this year.

Stanisic is still seen in Belgrade from time to time, occasionally greeted by well-wishers. But much of his life has crumbled. He is divorced from his wife, estranged from his children and spends alternating weeks in the hospital.

"The last time I saw him, he was connected to tubes," said Dragicevic, Stanisic's longtime deputy.

Sometimes Stanisic is in good spirits and talks of prevailing in his case. But most of the time, Dragicevic said, "he looks like a person who has already surrendered."

"The person who was in charge of so many things, the person who was so very important and well-known, is now a very lonely one."

greg.miller@latimes.com





Komentari (149)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Doctor Wu  23:42 01.03.2009
Preporuka: 1

Bravo,

#Link  Replika: 5
majstore!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
topcat  23:44 01.03.2009
Preporuka: 1

Re: Bravo,

cek, zar nije malocas bio blog o tom tekstu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  23:46 01.03.2009
Preporuka: 4

Re: Bravo,

cek, zar nije malocas bio blog o tom tekstu?

Bio, pa povučen.
Službeni izgovor: briga za blogodrugaricu.
Stvarni: najverovatnije diskusija krenula u nezgodnom pravcu.
Pa pusti ti onda ljude da komentarišu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  00:51 02.03.2009
Preporuka: 0

***

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  01:09 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: Bravo,

Doctor Wu
majstore!





   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  04:55 02.03.2009
Preporuka: 3

Re: Bravo,

topcat
cek, zar nije malocas bio blog o tom tekstu?


Jeste, bio je i bice ih jos.
A najlepse od svega je sto je Stanisic, covek intelektualac koji je sve radio za dzabe....i ptice cvrkucu i avioni lete i sve je as usual I kako je lep ovaj svet koji samo gleda trepce i cuti dok se likovi redjaju, klanjaju i pocinju jer, oni ne odlaze. Svi su tu i gospodja Klinton, i gospodin Tachi i svi Milosevicevi ljudi.
All together now!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  23:45 01.03.2009
Preporuka: 3

Repetitio

#Link  Replika: 2
Оно што је ЦИА у светским оквирима има свој пандан у српском друштву, и римује се са првоспоменутом, мада историја ту организацију памти под разним именима: од ОЗНЕ до ДБа. Мислим да ови тајанствени нашијанци нису имали ништа мање (локалног) политичког утицаја него много славнија америчка посестрима.

Но, добро, ред је да све државе имају своју тајну службу, али, како оно кажу, није ред да тајна служба има своју државу. Сећам се да сам био поприлично разочаран када сам, у неукости својој, по први пут схватио како су се неке ствари код нас одвијале, по којој логици и под чијим утицајем. Ја сам био поборник да је архив тајних служби, по извршеном преврату, требало учинити доступним јавности, а онда, док је он за једно кратко време заиста био отворен за заинтересоване појединце, из сведочења ових последњих разумео сам каква се ту септичка јама крије. И, стога, када би се све из тајних списа обнародовало, било би то као да се бомба кашикара убаци у сенкруп: многи би се од те експлозије ушљискали, како је то једном неко на овом блогу већ рекао.

Под овим дискретним светлом наведених механизама политике и друштва не осећам се пријатно, али одрасли људи треба и то да прихвате. Тако је један наш славни покојни писац, притиснут у свом добу "писцима-цинкарошима", завитлавајући се прокоментарисао њихов државни труд и њих саме: "Све их треба помагати, јер то они раде да би прехранили децу."

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  23:52 01.03.2009
Preporuka: 9

Re: Repetitio

Ajd i ja da ponovim neka svoja pitanja:
1) Kada će LA Times objaviti zašto je ubijen Đinđić?
2) Kada će dozvoliti hapšenje Mladića?
3) Kad će Mihajlović, Živković i Čeda Jovanović objasniti zašto je Stanišić prebačen u Hag 3 meseca pošto je uhapšen u Sablji?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  07:56 02.03.2009
Preporuka: 5

Re: Repetitio

Da, ono, ko je sada glavni čovek CIA u Beogradu sada, je, mislim, nebitno.
Mada bih voleo (ili volio, kako to on voli da kaže) šta na sve ovo ima da kaže Dragec. Verovatno je i on bio član mreže. U stvari, najverovatnije je on to još uvek. Šta će čovek: jednom terenac, uvek terenac, :).

Ko zna kakve će još prljavštine ovaj credit crunch izneti na obalu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  23:50 01.03.2009
Preporuka: 6

pitam se pitam

#Link  Replika: 10
ko je ubio djindjica.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  01:01 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: pitam se pitam

man ray loves me
ko je ubio djindjica.
Naravno, Pušač. I njega, i Kenedija...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  01:05 02.03.2009
Preporuka: 4

Re: pitam se pitam

man ray loves me
ko je ubio djindjica.


Zvezdan Jovanović, koji je bio podredjen Legiji, a ovaj polagao račune Frenkiju koji je Lepog, The Šefa, povezao sa AgenCIJOM. Što?

Mungos, The Obavešten
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  01:10 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: pitam se pitam

da, ali zasto?
i jos nesto - kako je jovica sa svim svojim zaslugama zavrsio u hagu? zasto ga nisu zastitili?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  01:30 02.03.2009
Preporuka: 7

Re: pitam se pitam

man ray loves me
da, ali zasto?


Zato što im je Zoran par puta lupio takvu dandaru! Seti se samo "klanja" sa Danijelom Serverom, The Washington Peace Institute (udaljenom samo par blokova od Obamine gajbe) - direktorom "Balkanske inicijative" - u januaru / februaru 2003. A onda i Djindjićeve prozivke celog Zapada "Gde je 3,3 milijarde EKI-ja (preteča EUR-a) pomoći Srbiji koje ste obećali, kada Milošević padne?" negde početkom 2001.

Mungos, The Seća Se

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  01:45 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: pitam se pitam

ni jedno mi ne deluje kao razlog da za ubistvo. sudeci po tvom filmu, moglo bi da bude kosovo, da bi se osigurala kontrola protoka droge. uvek sam se pitala cemu sluzi bondsteel.
ne znam. ali s vremena na vreme izlaze neki bizarni detalji. prvi je bio ucesce montgomerija. ovo je drugi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  01:49 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: pitam se pitam

man ray loves me
ni jedno mi ne deluje kao razlog da za ubistvo. sudeci po tvom filmu, moglo bi da bude kosovo, da bi se osigurala kontrola protoka droge. uvek sam se pitala cemu sluzi bondsteel.
ne znam. ali s vremena na vreme izlaze neki bizarni detalji. prvi je bio ucesce montgomerija. ovo je drugi.


Filmu?
Uozbilji se!

Mungos, The Ozbiljan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
radojicic92  10:11 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: pitam se pitam

uvek sam se pitala cemu sluzi bondsteel.



President of the AMBO Consortium, Ted Ferguson, right, looks on as economy ministers of three Balkan countries, Genc Ruli of Albania, left, Vera Rafajlovska of Macedonia, second left, and Asen Gagauzov of Bulgaria, second right, sign a final document on the construction of trans-Balkan oil pipeline system, AMBO, in Macedonia's capital Skopje, Wednesday, Jan. 31, 2007. The AMBO pipeline will transport Caspian oil from the Bulgarian port of Burgas to the Albanian port of Valona via Macedonia. The pipeline is expected to cost about US$1.2 billion and will transport 750,000 barrels of oil per day, intended for both European and U.S. markets.

inace moze da sluzi i za odmor, rekreaciju ili raznolike umetnicke aktivnosti, muzicke naprimer
i punjene paprike su delish
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  11:50 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: pitam se pitam

Vera Rafajlovska of Macedonia, second left,

Tetka liči na moju učiteljicu iz prva dva razreda OŠ.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
011-495  14:26 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: pitam se pitam

man ray loves me
da, ali zasto?
i jos nesto - kako je jovica sa svim svojim zaslugama zavrsio u hagu? zasto ga nisu zastitili?


Treba se setiti kako je zavrsio Norijega a i jos po neki. Valjda je CIA vaznija od Stanisica. Ni ovo ne bi dali da ocigledno Stanisic nema neke papire ili muzicke spotove sve sa titlom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
g.radicevic  14:49 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: pitam se pitam

Zato što im je Zoran par puta lupio takvu dandaru! Seti se samo "klanja" sa Danijelom Serverom, The Washington Peace Institute (udaljenom samo par blokova od Obamine gajbe) - direktorom "Balkanske inicijative" - u januaru / februaru 2003. A onda i Djindjićeve prozivke celog Zapada "Gde je 3,3 milijarde EKI-ja (preteča EUR-a) pomoći Srbiji koje ste obećali, kada Milošević padne?" negde početkom 2001.


samo ti josh ale fale
i charobnjaci
i vanzemalci
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
srbijamedjugljivama  23:54 01.03.2009
Preporuka: 1

Blog Vesne Knezevic

#Link  Replika: 13
Where the fuck je blog Vesne Knezevic Cosic na ovu temu :)))

jbt B92 stvarno zabrinjava
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gospodja Klara  00:02 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Blog Vesne Knezevic

Stvarno nestade, a nisam stigla da iscitam, jel bio neki picvajz tamo ili onako spontano povucen?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  00:06 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Blog Vesne Knezevic

nisam skontao Vesnin blog, niti priču prethodnu, pošto sam, kako rekoh, vršljao po fejsbuku, pa mi je ova priča bila super-intrigantna. ali eto, ako se ponavljam, mogu i ja da povučem temu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
srbijamedjugljivama  00:17 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Blog Vesne Knezevic

Isto je prenela tekst LA Times-a. Nestade kao rukom odnesen. Reche neko u komentaru spukiiiiiiiiiiiiiiiiiii Ledeni hakuje ili je pala cenzura.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  00:19 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: Blog Vesne Knezevic

srbijamedjugljivama
Isto je prenela tekst LA Times-a. Nestade kao rukom odnesen. Reche neko u komentaru spukiiiiiiiiiiiiiiiiiii Ledeni hakuje ili je pala cenzura.

Vesna je napisala:

brisem

morala sam nekoliko postova da obrisem, jer su na ruzan i zao nacin prozivali moju drugaricu blogerku. zato cu ovaj blog da obrisem, mrzi me da strazarim i brisem, to ne volim da radim.

vest je pre par minuta isla i na tv B92.

izvinite za brisacinu


Integralna verzija!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Gospodja Klara  00:21 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Blog Vesne Knezevic

Nemoj, vidis da se konkurencija sama sklonila, a i da nije, samo ga turis in english.
Prica je vise nego intrigantna.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  00:24 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Blog Vesne Knezevic

srbijamedjugljivama
Isto je prenela tekst LA Times-a. Nestade kao rukom odnesen. Reche neko u komentaru spukiiiiiiiiiiiiiiiiiii Ledeni hakuje ili je pala cenzura.

Весна је самостално обрисала блог после неких 45 коментара. Пре него што је то учинила, у последњем коментару који је она сама поставила дала је и објашњење. Оно је гласило отприлике овако: коментатори су вређали њену блогодругарицу, што је она хтела да оконча, и будући да није научила да брише коментаре нити има времена да бди над блогом, једноставније јој је да обрише блог, због чега се извињава.

ЕДИТ: Видим да ми памћење ипак ради, горе је Ивана дала оригиналну верзију Весниног објашњења за брисање блога. Док сам ја куцао свој коментар, црногорски споро и са два прста, Ивана-муња била је бржа.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  11:34 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Blog Vesne Knezevic

oh, sto se mene tice ne radujte se pre vremena

iako su kometari bili ingenizoni tipa sta ms milic misli i zasto nije muzu porucila da ce da ubiju djindjica! jos sam tu, spremna ....

ms milic je prica se jaca i od cak norisa, tako da samo izvolite

a dal je cia jaca od ms milic il ona od nje i kakve su veze ms milic i stanisica ...ce se vidi

u medjuvremenu, ako citaju blog, eno im poruka kod mene na postu, o nikolicu i mrkonjicu

a za 13 maj ako me se sete sete

ostalo, pa ne mogu vam kazem, drzavna tajna

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  13:25 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: Blog Vesne Knezevic

Весна је самостално обрисала блог после неких 45 коментара. Пре него што је то учинила, у последњем коментару који је она сама поставила дала је и објашњење. Оно је гласило отприлике овако: коментатори су вређали њену блогодругарицу, што је она хтела да оконча, и будући да није научила да брише коментаре нити има времена да бди над блогом, једноставније јој је да обрише блог, због чега се извињава.


pa shteta shto josh uvek na blogu vlada ovaj vid komunikacije, da se autor odluchi na ovakvu odbranu,...shteta za dobar tekst, dobre komentare i kavlitetnu razmenu u korektnoj atmosferi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  14:15 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: Blog Vesne Knezevic

angie01
Predrag Brajovic
Весна је самостално обрисала блог после неких 45 коментара. Пре него што је то учинила, у последњем коментару који је она сама поставила дала је и објашњење. Оно је гласило отприлике овако: коментатори су вређали њену блогодругарицу, што је она хтела да оконча, и будући да није научила да брише коментаре нити има времена да бди над блогом, једноставније јој је да обрише блог, због чега се извињава.


pa shteta shto josh uvek na blogu vlada ovaj vid komunikacije, da se autor odluchi na ovakvu odbranu,...shteta za dobar tekst, dobre komentare i kavlitetnu razmenu u korektnoj atmosferi.

Па ако је Весна хтела да заштити Јелену, требало је да делује селективно (могла је и модератора замолити да то ради), а не овако. Мислим, није ми то први коментар који се дезинтегрисао, преживећу некако, сузицу сам прегрмео, ионако сам у последњем трену спасао свој коментаторски прилог копи-пејст методом.

Али, много је ту настрадалих, као у НАТО интервенцији, које ћемо памтити као колатералну штету (... слава им...), док сам блог нешто и није био фајтерски, било је и далеко већих крљања која су опстала. Но, њена прћија је њена прћија - па и нек је бацила све низ ријеку, а не бих баш да се бавим анализом свих могућних мотива за такав поступак. Вероваћу у њену реч. (Шта да се ради, лаковеран сам ;-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Tiago Stanković  18:48 02.03.2009
Preporuka: 4

ms milic

ms milic je, prica se, jaca i od cak norisa


a od beckovicke?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Inner Party  18:57 02.03.2009
Preporuka: 3

Re: ms milic

Dejan Tiago Stanković
ms milic je, prica se, jaca i od cak norisa


a od beckovicke?





(bravo! umalo padoh sa stolice!)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lakipingvin  19:33 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Blog Vesne Knezevic

Nemoj, vidis da se konkurencija sama sklonila, a i da nije, samo ga turis in english.
Prica je vise nego intrigantna.
....pa ne bih se ja toliko raspisivao na english,serbisch ili hebrew mozda se neko u Srbiji seti da koristi Wigmore's charting metod sa onim sto ima...pa onda kuku lele shta napravismo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  08:37 03.03.2009
Preporuka: 1

Re: ms milic

tuse
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  00:01 02.03.2009
Preporuka: 0

Vredi pogledati ovo...

#Link  Replika: 1
... kada smo već kod Johna Deutcha, The CIA koji je pao zbog afere sa drogom.

Mungos, The ex-LA
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  00:08 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: Vredi pogledati ovo...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
napolitanac92  00:08 02.03.2009
Preporuka: 0

Kako Ej=Ej

#Link  Replika: 0
zamislja spijuna ili ti kako Mali Djokica zamislja spijuna. Ej EjTajms nije nasa Borba.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mile.drapsin  00:13 02.03.2009
Preporuka: 0

Šokantno

#Link  Replika: 2
Da je bar Milošević znao za ovo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
napolitanac92  00:21 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Šokantno

Znao je! Rekla mu je ona krava sa cvetom u kosi. Zato ga je i pocistila 98 godine.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  10:08 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Šokantno

Da je bar Milošević znao za ovo?


Umesno pitanje.

Naime, poznato je - bar onima koji to treba da znaju - da obavestajci cesto bivaju DVOSTRUKI, od kada je veka i sveta.
Drugim recima, rade za dve (mozda i vise) strane.

Stoga nije cudo za Stanisica.

Pitanje je ko je i sta dobio iz celog tog slucaja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  00:18 02.03.2009
Preporuka: 1

I jedna ispravka:

#Link  Replika: 0
Joca, The "Lepi" (uh, kako me to asocira na "Lutkicu" - baš prekjuče puštenog "odan'le) nije bio "običan" špijun-informant.
Bio je 1st Rank CIA Officer... Ko zna šta je to, trebalo bi da mu je sve jasno.

Mungos, The ex-LA
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Srđan Fuchs  00:23 02.03.2009
Preporuka: 4

oko članka

#Link  Replika: 6
članak postavlja nekoliko zavodljivih teza:

1. CIA had no idea what was goin on in ex-YU as late as 1992.
2. John the Spy was taken as a key Serbian powerful contact for 8 years, it means 1992+8=as late as yr 2000.
3. John the Spy helped the US Admin to take over control n cease the violence in Bosnia (no mention of violence in Croatia)...
4. Professor Deutch took John the Spy to some funky certs at the Blues Alley club in Georgetown.
5. no foreign element interfered in John the Spy's possible string-pullin durin the 2003 assassination.
6. John the Spy is lonesome tonight....

__________

ono što je, možda, jedino jasno iz ove priče da polako pada u vodu priča o kolektivno zlim srbima, pošto je očigledno da je sve to strašno sivilo koje smo živeli, svi skupa u to doba, pritisnuti ekonomski, svi skupa, optuženi, omrznuti, pojedini mrzeći i same sebe u svoj toj nesreći, imalo u bekstejdžu neke sasvim sumnjive aktere koji su se, dok smo tako životarili, šetali po superkul klubovima po Americi.

i guess we will, serbia will, survive all this trash. my baby son for sure will.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  00:33 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: oko članka

Srdjan Fuchs
4. Professor Deutch took John the Spy to some funky certs at the Blues Alley club in Georgetown.


Da, to im je omiljen način. Naročito da ti se prišljamče u omiljenom baru, sa intro-ponudom: "Ako mi daš dve cigare (inače im je zabranjeno da puše i u privatnosti), platim ti piće" I onda krene priča i izokolno ispitivanje i "navlačenje" na stavove i komentare...
Ali, Joca, The Lepi je bio malo drukčiji, daleko viši kalibar i siguran sam da je on menjao pljuge za viski mnoooogo ranije.

Mungos, The Obavešten
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  10:14 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: oko članka

CIA had no idea what was goin on in ex-YU as late as 1992

Ili su imali drugog, slabijeg igrača na terenu.
Ja tipujem na Šešelja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  14:01 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: oko članka

Srđan Fuchs

ono što je, možda, jedino jasno iz ove priče da polako pada u vodu priča o kolektivno zlim srbima, pošto je očigledno da je sve to strašno sivilo koje smo živeli, svi skupa u to doba, pritisnuti ekonomski, svi skupa, optuženi, omrznuti, pojedini mrzeći i same sebe u svoj toj nesreći, imalo u bekstejdžu neke sasvim sumnjive aktere koji su se, dok smo tako životarili, šetali po superkul klubovima po Americi.

А ми ћемо и даље да блебећемо о неком усраном Станишићу, уместо да причамо о томе да је државна каса пред пуцањем, као и свеукупна српска привреда. Или то није популарна тема?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  14:10 02.03.2009
Preporuka: 7

Re: oko članka

rankot

А ми ћемо и даље да блебећемо о неком усраном Станишићу, уместо да причамо о томе да је државна каса пред пуцањем, као и свеукупна српска привреда. Или то није популарна тема?

A šta ako je usrani Stanišić jedan od glavnih razloga što je državna kasa pred pucanjem, kao i sveukupna srpska privreda?

Znaš ono ratovi, ubijanja na ulicama, pranje love, bežanje kapitala, pravna nestabilnost, ubistvo premijera itajrad.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  14:12 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: oko članka

rankot
А ми ћемо и даље да блебећемо о неком усраном Станишићу, уместо да причамо о томе да је државна каса пред пуцањем, као и свеукупна српска привреда. Или то није популарна тема?


Pricali mi o Stanisicu, drzavnoj kasi, privredi... sve ti je to - pas laje, vetar nosi.
Koji smo mi faktor da bi se neko osvrnuo na nasu pricu?
Sta dobijamo povlacenjem teskih tema? Dodatne frustracije.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  15:12 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: oko članka

А ми ћемо и даље да блебећемо о неком усраном Станишићу, уместо да причамо о томе да је државна каса пред пуцањем, као и свеукупна српска привреда. Или то није популарна тема?

..ili da je sudija opet upropastio derbi!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  00:25 02.03.2009
Preporuka: 2

Valjda je bilo jasno,

#Link  Replika: 0
kada su Haskom tribunalu garancije za puštanje Jovice Stanišića iz pritvora do početka glavnog pretresa stigle od Vlade Sjedinjenih Država.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  00:26 02.03.2009
Preporuka: 10

Fingirani patriotski rat

#Link  Replika: 20
Čitava ratna akcija na teritoriji bivše SFRJ - mislim na onaj deo odgovornosti koji se tiče srpske, beogradske strane - izvedena je radi očuvanja ranije već stečene koristi i sticanja nove koristi crvenih funkcionera. Svi od reda su cvilili i ponavljali novonaučene fraze zbog navodne zabrinutosti za nacionalni interes, a ispod žita trpali novac u džepove, preprodavali ratni materijal, ili deficitarnu robu, slali svoju decu na skupo školovanje na zapad i istovremeno protiv istog tog zapada huškali narod, otvarali preduzeća u Rusiji, Mongoliji, na Kipru... Ta političko-funkcionerska klasa samo je fingirala svoje učešće u ratu za odbranu nekakvih srpskih interesa. Odnosno, u prvom planu je bilo bogaćenje, a u sasvim drugom planu stvarna strategija odbrane u vreme kad su stvari već bile poodmakle i prerasle u krvavi obračun, a poodmakle su zahvaljujući, opet, njihovom prethodnom višegodišnjem uvođenju Srbije u sukob sa svima (jer bi im svaki liberalniji i manje ratoboran pogled na razlike između tadašnjih republika direktno ugrozio lične pozicije i privilegije).

Uzgred rečeno - pojava Miloševića bila je idealna po hrvatski nacionalni interes, jer jedino sa tom količinom dekadencije i istorijske asinhronosti sa srpske strane oni su mogli da na onakav način izvedu svoju nameru.

A ovamo, u Srbiji, gore pomenuto čerupanje i rastakanje srpskih resursa nastavljalo se i nakon okončanja rata. Lični materijalni interes je bio i ostao iznad svega. Bivši marksisti, crveni direktori i članovi KPJ postali su navodni nacionalisti da bi iskoristili taj paravan i lakše, u stvari, postali kapitalisti. Za njih je jedini zajednički imenitelj onog i ovog vremena - novac! Da li je onda čudo što čujemo da je jedan od tada navodno velikih patriota Miloševićevih radio za CIA ?! Meni nije. Samo mi se uklapa u već sročenu sliku. Ko zna koliko njih je još radilo za strane službe, baš iz redova onih koji su dizali najveću poviku na "izdajnike i strane plaćenike"!! Jer, kako smo ovde pokazali, njima je novac jedina svetinja i najlakše je kupiti upravo njih.

Ali, nije ni važno ko je od njih bio, ili jeste špijun. To je teško proverljivo. Ima nešto drugo - što je em daleko važnije, em je lako proverljivo. A to je činjenica da su ti ljudi vodili politiku koja je savršeno odgovarala ... Kome? Pa, ako zamislimo da zaista postoji neko, ili neki koji ovoj zemlji i ovom narodu nisu baš prijateljski naklonjeni, onda su takvima za ostvarenje bilo kog po nas lošeg cilja idealni pomagači bili, svojom politikom, upravo ljudi koji su vikali "patriotizam", a zapravo su sve vreme brojali svoj krvavi profit !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mile.drapsin  00:48 02.03.2009
Preporuka: 6

Re: Fingirani patriotski rat

Kako su stvari jednostavne kad ih dobro rasporedi pametan čovek. Prosto ti pukne pogled.

A ti "Bivši marksisti, crveni direktori i članovi KPJ" zaboravili da prodaju NIS, Bor, šećerane, banke. Sve neuki ostavili Koštunici, Velji, Borisu i Dinkiću.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  01:02 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: Fingirani patriotski rat

Pa, da... to je nakon onoliko loše "uvertire" morao da bude svojevrstan đavolji izbor za svaku buduću vlast u Srbiji, od one prve kad su Đinđić i Čeda morali da prave većinu sa sps-om u saveznoj skupštini, pa nadalje... Načinjeno je toliko štete, da se ona neće moći oprati još godinama. A da ne govorimo o ekonomskim uslovljenostima, gde je - zbog prethodno već postavljenog zla na aktivno mesto - opet na snazi dvostruki, đavolji izbor, ili oduzeti neku imovinu i time ugroziti gomilu radnih mesta, ili je ostaviti da funkcioniše i trpeti saznanje da je to plod prljave rabote. Da je to par slučajeva, pa 'ajd, nego je u pitanju skoro pravilo. A da ne govorimo o kombinovanim političkim motivima i zaštitama!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  01:04 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: Fingirani patriotski rat

da prave većinu sa sps-om u saveznoj skupštini

Mislis sa SNP?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  01:19 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Fingirani patriotski rat

Da. Fela je ista. U to vreme je tu i Milutinović kao predsednik Srbije, koji je pasivan, saradljiv...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  12:19 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: Fingirani patriotski rat

wow loader,
ni cak noris ne bi bolje

ni ms milic

preporuka
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
stopalo  14:27 02.03.2009
Preporuka: 3

Re: Fingirani patriotski rat

Apsolutno sve sto je izreceno stoji, a kao prateci vokal prenecu jednu crticu od pre recimo dve godine sa HRT-a.

U emisiji Nedeljom u 2, gost je bio Dusan Bilandzic (ako sam nesto pogresno preneo slobodno me ispravite), koji je prepricao jedan dogadjaj iz 1990 iz kabineta Franje Tudjmana. Posto je Bilandzic u to vreme imao slobodan pristup kod Tudjmana, jedom prilikom je zatekao u kabinetu Tudjmana i cini mi se Mesica i Suska (opet nisam siguran jer je pamcenje varljivo).
Nakon posalice "Sta radi Politbiro Hrvatske?" aludirajuci na taj sastanak,, Tudjman je odgovorio da oni nisu Politbiro (sire telo) nego Kolegijum Politbiroa (u Titovo vreme cinili ga jos Djilas i Rankovic) i da su se okupili da odluce na koji nacin da sprovedu tranziciju (citaj pljacku) Hrvatske. I najbolje sto su smislili je bilo da celokupna drustvena imovina SR Hrvatske postane privatno vlasnistvo oko 200 porodica. Posle (cini mi se 1996 i upravo oko kritike privatizacije) se Bilandzic "razisao" sa Tudjmanom ali meni i dalje cela prica deluje prilicno verodostojno.
Ako je tako bilo u Hrvatskoj, cini mi se da je u Srbiiji dogovor mogao da bude samo sa varijacijama broja porodica.

A rat je bio zabava za sirotinju. Naravno i sve ostale "spijunske" i druge price.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tyson  17:07 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: Fingirani patriotski rat

mile.drapsin
A ti "Bivši marksisti, crveni direktori i članovi KPJ" zaboravili da prodaju NIS, Bor, šećerane, banke. Sve neuki ostavili Koštunici, Velji, Borisu i Dinkiću.
Zaboravio si još (bar) jedno ime.

Inače, držim da bi i marksisti, crveni direktori i članovi KPJ prodali i nabrojano da se našla neka budala da investira u zemlji koja je bila pod ćudljivim, nepredvidljivim režimom, u tihom (čitaj: neobjavljenom) ratu sa bar dve susedne zemlje i u izolaciji od strane ostatka sveta, u vreme kada su se otvarala mnogo sigurnija i lukrativnija tržišta.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  17:38 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Fingirani patriotski rat

Jelena Milic:

" wow loader,
ni cak noris ne bi bolje

ni ms milic

preporuka "
Hm, ms Jelena, ovo nije fer. Kojim zlom sam ja vas tako zadužio?! Ovamo kao pohvala, a onamo u stvari čačkanje Čakovljeve sujete. On neće moći da podnese da nešto "ni on ne bi mogao bolje". Pred njim čovek ne može uzmaći, niti se igde sakriti!
Sad sam ga na.....o !! :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mile.drapsin  17:47 02.03.2009
Preporuka: 5

Re: Fingirani patriotski rat

Ništa što je Loader napisao nije sporno. Sve potpisujem. Jedino mi nije jasno kakva je to uporna inercija "Bivši marksisti, crveni direktori i članovi KPJ". Koji su to marksisti, crveni direktori i članovi KPJ politički i profesionalno preživeli VIII sednicu. Sve je to počišćeno do sredine 1989. godine. Prilika da se obogate pružena je samo pravovernima i vremenom, kako je jačala, opoziciji.

Možda misliš da je Vuk loše prošao 90-tih u Beogradu, Kragujevcu, Valjevu ... Karići, Kole, Drakulić baš predstavljaju paradigmu marksiste?

Što se tiče izolacije, nemoj misliti da se ne bi našao neki ruski businessman da kupi šećerane za 3 evra. Ako se dobro sećam LukOill je došao u Srbiju bez obzira na "rovitu" političku situaciju.

E sad, ako su tebi Baki, Bidža i Raka model marksiste, ok.

Ne može se baš sve tovariti SPS-u. Malo je veći "komunista" od Slobe bio Vuk Drašković pa ga svi uporno zaboravljaju. Vojislav Šešelj je bio najmladji docent u SFRJ, vrlo perspektivan mladi komunista, Velja Ilić predsednik Akcione konferencije SK čačanske Slobode ... komunisti - marksisti?

Nije ok. igrati kolo nad mrtvacem. Nema prijatelju komunista u ovoj zemlji već 20 godina.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  19:39 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: Fingirani patriotski rat

Nije ok. igrati kolo nad mrtvacem. Nema prijatelju komunista u ovoj zemlji već 20 godina.
Zaista? Sad su to ... SNS ?
Mislim - Srpski Napredni Socijalisti? :)

Ako se već hvatate takve teme - komunista nema još od 30-tih godina prošlog veka, jer ih je Aleksandar Ranković sistematski poubijao!

Ovde se radi ne o komunistima, već o komunjarama, kompleksašima, skorojevićima i političko-ekonomskim pljačkašima..!

Ja ovde ne govorim o kasnijim nusmanifestacijama među kojima su i neka od tih imena koje ste nabrojali (nikako sva), već mislim na onaj sloj crvene oligarhije koja je u najkritičnijem času novije istorije - krajem 80-tih - bila odlučujuć politički faktor da se ništa ne promeni i da doživimo bespotrebno satiranje od koga se nećemo oporaviti još ko zna koliko godina! Da rane budu tako duboke, izuzetno je zaslužno i ono što je crvenim, licemernim kvazi-patriotama poslužilo kao prljavo olovo - srs !!




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mile.drapsin  20:36 02.03.2009
Preporuka: 8

Re: Fingirani patriotski rat

Upravo i pričam o stereotipima, plasiranim za svaki slučaj, da se ne bi ponovo ovde zapatila neka levica. To i jeste najznačajniji rezultat združenih snaga naših odmetnutih birokrata i srpske desnice.

Kad je to Ranković pobio srpske komuniste? 30-tih je bio šegrt, pa robijaš, pa redov. Tamanio po zatvorima i kasarnama?

Koja je to crvena oligarhija. Možda ona koja više od 100 godina "gura" Garašaninov program etničkog čišćenja Balkana. Koliko znam Karadjordjevići, Pašić, Protić, Draža, Jovanović, Ninčić, Stojadinović nisu bili komunisti. Možda Ćosić, Bećković, Crnčević, Krestić ... A ne, sigurno mislite na Draškovića, Šešelja, Raškovića, Karadžića ...

Ko je Srbiju vukao desno. Komunistički škart koji je na žalost pobedio i došao u priliku da otme neku kintu ili neprekinuta stogodišnja linija srpske desnice koja mašta o velikoj, etnički čistoj Srbiji. Koji mentalitet, bratstvo i jedinstvo /koliko god to danas anahrono zvučalo/ ili "večiti dobitnik u ratu a gubitnik u miru".

Ko je palio po Jugoslaviji, otkopavao jame, sekao turske ruke, tražio srpsku vojsku i likvidaciju JNA, a posle finansijski ojadio par srpskih gradova. Koja je to domaća politička linija proglasila svetog Nikolaja, rehabilitovala Dražu a sprema se da rehabilituje Nedića i Ljotića. Komunisti? Gde su bre ti crveni djavoli, ima neko ime? Ivan Stambolić, Buca Pavlović, Ante Marković, Raif Dizdarević, Vidoje Žarković? Možda Žika Kovačević?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  22:35 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Fingirani patriotski rat

mile.drapsin
Upravo i pričam o stereotipima, plasiranim za svaki slučaj, da se ne bi ponovo ovde zapatila neka levica. To i jeste najznačajniji rezultat združenih snaga naših odmetnutih birokrata i srpske desnice.

Kad je to Ranković pobio srpske komuniste? 30-tih je bio šegrt, pa robijaš, pa redov. Tamanio po zatvorima i kasarnama?

Koja je to crvena oligarhija. Možda ona koja više od 100 godina "gura" Garašaninov program etničkog čišćenja Balkana. Koliko znam Karadjordjevići, Pašić, Protić, Draža, Jovanović, Ninčić, Stojadinović nisu bili komunisti. Možda Ćosić, Bećković, Crnčević, Krestić ... A ne, sigurno mislite na Draškovića, Šešelja, Raškovića, Karadžića ...

Ko je Srbiju vukao desno. Komunistički škart koji je na žalost pobedio i došao u priliku da otme neku kintu ili neprekinuta stogodišnja linija srpske desnice koja mašta o velikoj, etnički čistoj Srbiji. Koji mentalitet, bratstvo i jedinstvo /koliko god to danas anahrono zvučalo/ ili "večiti dobitnik u ratu a gubitnik u miru".

Ko je palio po Jugoslaviji, otkopavao jame, sekao turske ruke, tražio srpsku vojsku i likvidaciju JNA, a posle finansijski ojadio par srpskih gradova. Koja je to domaća politička linija proglasila svetog Nikolaja, rehabilitovala Dražu a sprema se da rehabilituje Nedića i Ljotića. Komunisti? Gde su bre ti crveni djavoli, ima neko ime? Ivan Stambolić, Buca Pavlović, Ante Marković, Raif Dizdarević, Vidoje Žarković? Možda Žika Kovačević?


Baš tako. Sve ste u pravu.Neće valjda neko da nam kaže da je Dinkić veći reformator od Ante Markovića.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  23:01 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: Fingirani patriotski rat

Ko je palio po Jugoslaviji, otkopavao jame, sekao turske ruke, tražio srpsku vojsku i likvidaciju JNA,

Likvidacija JNA je ucinjena od strane Slovenaca & Hrvata a insistiranje na JNA od strane srpskih kvazi komunista je samo izazivalo nove sukobe. Draskovic je tada predlagao ono sto su Hrvatska i Slovenija vec uradile a da je tako i ucinjeno manje bi bilo ratnih sukoba.


Drazu su EU & USA odavno proglasile za borca protiv fasizma i u zapadnom svetu nikada mu rehabilitacija nije ni bila potrebna. U Srbiji u kontinuitetu vladaju nekakvi kvazi levicari, nacional socijalisti sta li vec sve do 5 Oktobra. Zahvaljujuci tome Srbija je od pocetka devedesetih na zapadu prepoznavana kao zadnja komunisticka zemlja u Evropi. Negativan imidz koji nikada nije uklonjen do kraja.

Zasto mislis da je otkopavanje jama lose? Da li smatras da se svi zlocini trebaju gurnuti pod tepih?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mile.drapsin  00:03 03.03.2009
Preporuka: 3

Re: Fingirani patriotski rat

Ajde još par rečenica, inače je besmisleno odgovarati na svaku proizvoljnost koju neupućeni bloger ovde može da tresne.

Evropa priznala Dražu kao antifašistu. Kad? Možda mi je promako taj broj "Kurura". Da li vi znate šta pričate. Ako je Evropa priznala Dražu onda je priznala i Dražinu "Veliku Srbiju očišćenu od nenacionalnih i anacionalnih elemenata koja obuhvata teritoriju Hrvatske, Dalmacije, Bisne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije". Onda je priznala i Dražine akcije etničkog čišćenja u kojima je znalo za dan da bude "očišćeno" 8000 muslimanskih žena, dece i staraca. Onda je Evropa priznala i njegove "obaveštajne akcije" legaliacije kroz pristupanje jedinicama Državne straže Milana Nedića. Onda Evropa participira u desetinama ugovora potpisanih izmedju Mihailovićevih komandanata, uz znanje i na nagovor Mihailovića, sa jedinicama NDH, ustašama, Nemcima, Italijanima i Bugarima.

Evropa je kao ideologiju ustanovila antikomunizam, što do nekle nije čudno, s obzirom na tvrde komunističke režime iza Zavese, ali to sa SFRJ nema nikakve veze. Pa ako je Evropa priznala Dražu zašto onda Vuka, Šešelja, Dobricu i Slobu nije pustila da realizuje tu Dražinu Srbiju. Onda ni Srebrenica 1995. godine ne bi smela da bude problem, ako nije Srebrenica 1942.

I na kraju, znam vaš sledeći argument, to je već stereotip, pa ću odmah odgovoriti.

Truman je odlikovao Mihailovića u jeku hladnog rata, ali čak i tada je naglašeno da se odlikovanje dodeljuje zbog spašavanja savezničkih pilota 1944. godine, ne zbog doprinosa antifašističkoj borbi. Čak i u jeku hladnog rata, dodeljujući tako ciljano, bolje reći političko, besmisleno odlikovanje, Truman je sugerisao da se to ne objavljuje. Kakvo je to odlikovanje koje se dodeljuje u tajnosti a uručuje sa zakašnjenjem od 60 godina.

Znam, Dražu je odlikovao i De Gol. Jeste, tada kada je on odlikovao Dražu, nije čak bio ni zvanični vodja Francuskog pokreta otpora. Tek se borio za tu poziciju, a odlikovanje, ako se to tako može nazvati, je dodeljeno 1943. godine dok su britanske obaveštajne strukture još uvek lagale u vezi borbi u Jugoslaviji. Zbog tog odlikovanja De Gol je posle morao da se posipa pepelom i da Titu, 1956. godine dodeli najviše francusko državno odlikovanje koje su pre Tita dobili još samo Ruzvelt, Čerčil i Ajzenhauer.

Uostalom ako je Evropa priznala Dražu kao antifašistu zašto onda vašoj političkoj opciji smeta udžbenik istorije koji vam je Evropa ponudila. Zašto ste ga tako odlučno odbacili?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  02:10 03.03.2009
Preporuka: 0

Re: Fingirani patriotski rat

Odlično. Sve same udbaške fore. "Svi su lopovi" itd. Onda oni pravi "teškaši" mogu mirno da ...
Adolescenti koji teže da dokažu da su u pravu, po svaku cenu, makar i po cenu onoga u čije se dobro svi danas pozivaju... :) ... Da, zaista za osmeh, rutinski.

Crvena oligarhija je svesno ovaj narod gurnula u krvoliptanje, i višedecenijske posledice. I na tome žestroko zaradila! Njen duh i danas vija po ovoj zemlji i traži plodno tlo. Ne dajmo da se više zapati!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  02:27 03.03.2009
Preporuka: 0

Re: Fingirani patriotski rat

Kad je to Ranković pobio srpske komuniste? 30-tih je bio šegrt, pa robijaš, ...
Čitajte, pitajte, ... :) Ako verujete u Rankovića-Srbina.. - onda je jako, jako daleko ono o čemu ovih 20-tak godina tu i tamo govorimo kao o nasušnoj potrebi za ovu državu, ovaj narod...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  02:39 03.03.2009
Preporuka: 1

Re: Fingirani patriotski rat

Ako verujete u Rankovića-Srbina
Ma, poznati agent CIJE... Spustio se u Roswellu 1947, pa ga CIJA zavrbovala...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  02:54 03.03.2009
Preporuka: 0

Re: Fingirani patriotski rat

Jedino mi nije jasno kakva je to uporna inercija "Bivši marksisti, crveni direktori i članovi KPJ". Koji su to marksisti, crveni direktori i članovi KPJ politički i profesionalno preživeli VIII sednicu.
Ah, mali, međudrugarski, unutarpartijski sukob... Jel?! Tako "benigno" postavljeno pitanje je .. Hm.. Nije li tako postavljeno pitanje o Njima pomalo neumesno, s obzirom na posledice pomenutog, "unutarpartijskog" sukoba, a radi se o hiljadama i hiljadama žrtava, koje su na ovaj ili onaj način propatile ..?! Pardon - o stotinama hiljada !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  04:19 03.03.2009
Preporuka: 0

Re: Fingirani patriotski rat

Mile, Truman je odlikovao Drazu 1948 a posthumno (nakon pravednog demokratskog procesa Draza je osudjen i zatrpan negde, ako niste znali) je order dodeljen njegovoj kcerki 2005.
ne vidim ikakve veze hladnog rata NATO - Rusija sa ovime. Posebno mi se cini da 2005 nije bilo hladnog rata.

ali čak i tada je naglašeno da se odlikovanje dodeljuje zbog spašavanja savezničkih pilota 1944. godine
Cekaj, pa zar nije Draza bio Hitlerov covek, ne kapiram?!

Uostalom ako je Evropa priznala Dražu kao antifašistu zašto onda vašoj političkoj opciji smeta udžbenik istorije koji vam je Evropa ponudila.
O kome udzbeniku govorite, ne razumem? Da iko na zapadu smatra kako je Drazina vojska bila fasisticka ne bi bilo dozvoljeno dizanje spomenika cetnicima na zapadu i postojanje njihovih udruzenja. Ako niste primetili, slicna veteranska udruzenja Ustasa ili Nemackih Nacista su zabranjena na zapadu. To je cinjenica koja dovoljno govori.

Posebno je interesanto zasto sam za Drazino odlikovanje morao da naucim u svojoj 30-oj godini iako sam se skolovao u slobodnoj Titovoj, od Evrope podrzanoj Jugoslaviji. Pitam se zasto to nisam nalazio u knjigama istorije.

Dražinu "Veliku Srbiju očišćenu od nenacionalnih i anacionalnih elemenata
Radi se o vojski Kraljevine Jugoslavije. Multinacionalna vojska je u pitanju koja za razliku od Partizana nije smatrala da treba dizati revoluciju protiv sopstvene drzave usred nemacke okupacije. Ne vidim zasto je samo kod nas umesto borbe protiv Nemaca neko smatrao da se treba boriti za komunizam. Bas tad, dok su Nemci tu. Sto se tice zlocina, naravno da ih je bilo sa svih strana a komunisticki su se nastavili posle rata u vidu drzanja logora za mucenje neistomisljenika. Niko nije nevin ali nikada mi nece biti jasno da neko vodi rat protiv demokratije i za uspostavljanje komunizma u trenutku kada je zemlja pod okupacijom.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lajko_trinidad  11:46 03.03.2009
Preporuka: 1

Re: Fingirani patriotski rat

mile.drapsin
Koja je to crvena oligarhija. Možda ona koja više od 100 godina "gura" Garašaninov program etničkog čišćenja Balkana. Koliko znam Karadjordjevići


Ali Karađorđevići nisu napravili Garašaninovu Veliku Srbiju, već masonsku nakazu kraljevinu SHS, potonju Jugoslaviju, na čije čelo je vrlo voljno zajahao veliki majstor pokojni crveni guru mašinbravar navodno "prosti seljak iz Zagorja" ... Najbolji drugar zvao mu se Pepek, a kad je bio mali sankao se u korito i pojo svinjsku glavu pa ga bolo stomak ...

Mislim da ste fulali godinu i vek Drapšine - srpski nacionalizam nije više "najveća opasnost za bratstvo jedinstvo i naš samoupravni socijalistički poredak". Jugoslavije više nema. Prodali su je i razjebali crveni kadrovi. I Stanišić i Ražnatović i Milošević i raznorazni Bulatovići ... sve je to ruski talas naneo sa kojekakvih krševa i gudura, pa zajahalo i jaše evo već 60 godina.
Stanišić, Milošević i Mira Marković nisu bili nikakvi srpski nacionalisti niti sledbenici Garašaninove ideje. Nacionalistička retorika uvek pronalazi plodno tlo u trusnim situacijama, u društvima gde je pismenost i osvešćenost slaba. To što su ogrnuli plašt nacionalizma, ne može nikako da sakrije njihovo crveno lice. Oni su čist crveni kadar i oni su prodali vašu "voljenu Jugoslaviju" amerima za šaku čvaraka. Ne, nego najbolje sad sklepati konstrukciju po kojoj su isturena odelenja KPJ (Šešelj, Vuk, Arkan i slični) vodila celu paradu, a sirote male komuniste samo povukla mahnita nacionalistička bujica? I još optužiti Karađorđeviće, Pašića, Dražu za sve?! Ko je sledeći - Sveti Sava? Nemanjići? Brankovići? Ma najbolje optužiti sopstveni narod, da je šovinistički, genocidan, krvožedan ... Sve, sve - samo da se ne okaljaju svetle tekovine revolucije ...
Svi krivi osim onih koji su 60 godina jahali i arčili ... i danas crveni recidivi vode politiku ove zemlje, zato nam i jeste tako kako jeste. Kukaju o zločinima i genocidima a sami sede na tuđem i ne pada im na pamet da pomere guzicu. Sve su to stvari zbog kojih treba da pocrkamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
011-495  00:37 02.03.2009
Preporuka: 0

CIA

#Link  Replika: 2
...da se i ja ponovim :)
CIJA snajka,CIJA. Gos-n Stanisicu Djura skinuo periku.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lajko_trinidad  13:15 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: CIA

... a možda Stanišić nije "jakovljević", već neki mnogo veći izdajnik? Ko je on?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
011-495  14:06 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: CIA

lajko_trinidad
... a možda Stanišić nije "jakovljević", već neki mnogo veći izdajnik? Ko je on?


Pa to sam i mislio sad su shvatili da nije onakv spijun kakav su mislili da je.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip Mladenović  01:55 02.03.2009
Preporuka: 3

Balkanski ratovi devedesetih...

#Link  Replika: 10
bili su samo paravan da bi 200-300 familija u Srbiji, a i u Hrvatskoj, otelo tzv. društvenu svojinu i strpalo u vlastite džepove. Sada imamo džep - set i tzv. Javna preduzeća - ostatke nekadašnje državne svojine, krave muzare političkih špekulanata okupljenih u nekoliko vladajućih i nekoliko opozicionih partija.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  02:07 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: Balkanski ratovi devedesetih...

Filip Mladenović
bili su samo paravan da bi 200-300 familija u Srbiji, a i u Hrvatskoj, otelo tzv. društvenu svojinu i strpalo u vlastite džepove. Sada imamo džep - set i tzv. Javna preduzeća - ostatke nekadašnje državne svojine, krave muzare političkih špekulanata okupljenih u nekoliko vladajućih i nekoliko opozicionih partija.


... I da bi npr. US Steel (dva bloka od "Bele kuće" ) dobio Smederevsku željezaru za nešto preko 20 zelenaških milijuna, umesto za 3 (tri) puta više.

Mungos, The Seća Se
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  02:21 02.03.2009
Preporuka: 4

Re: Balkanski ratovi devedesetih...

Filip Mladenović
bili su samo paravan da bi 200-300 familija u Srbiji, a i u Hrvatskoj, otelo tzv. društvenu svojinu i strpalo u vlastite džepove. Sada imamo džep - set i tzv. Javna preduzeća - ostatke nekadašnje državne svojine, krave muzare političkih špekulanata okupljenih u nekoliko vladajućih i nekoliko opozicionih partija.
Ratovi su služili da se slomi samosvest građanstva, radnika i srednje klase, i da ih se natera da se zadovolje mrvicama.
Vrednost svega smanjena je na polovinu, ali od te polovine je 90% pripalo tajkunima, a 10%, odnosno 5% od prvobitne mase, ostalo je građanima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  03:47 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Balkanski ratovi devedesetih...

mungos92

Filip Mladenovićbili su samo paravan da bi 200-300 familija u Srbiji, a i u Hrvatskoj, otelo tzv. društvenu svojinu i strpalo u vlastite džepove. Sada imamo džep - set i tzv. Javna preduzeća - ostatke nekadašnje državne svojine, krave muzare političkih špekulanata okupljenih u nekoliko vladajućih i nekoliko opozicionih partija.... I da bi npr. US Steel (dva bloka od "Bele kuće" ) dobio Smederevsku željezaru za nešto preko 20 zelenaških milijuna, umesto za 3 (tri) puta više.Mungos, The Seća Se


Dozvoli da te ispravim
US Steel ima samo predstavnistvo u Pensilvanija aveniji u W. DCiju.
Sediste kompanije je u Pitsburgu u Pensilvaniji.

http://en.wikipedia.org/wiki/U.S._Steel
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  09:14 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Balkanski ratovi devedesetih...

aquariusoptimist
mungos92

Filip Mladenovićbili su samo paravan da bi 200-300 familija u Srbiji, a i u Hrvatskoj, otelo tzv. društvenu svojinu i strpalo u vlastite džepove. Sada imamo džep - set i tzv. Javna preduzeća - ostatke nekadašnje državne svojine, krave muzare političkih špekulanata okupljenih u nekoliko vladajućih i nekoliko opozicionih partija.... I da bi npr. US Steel (dva bloka od "Bele kuće" ) dobio Smederevsku željezaru za nešto preko 20 zelenaških milijuna, umesto za 3 (tri) puta više.Mungos, The Seća Se


Dozvoli da te ispravim
US Steel ima samo predstavnistvo u Pensilvanija aveniji u W. DCiju.
Sediste kompanije je u Pitsburgu u Pensilvaniji.

http://en.wikipedia.org/wiki/U.S._Steel


Fala, ali ja nisam ni rekao da im je sedište u DC-u! A nisam ni zapazio ikakvu steel factory u DC-u na čijoj sam periferiji živeo godinama.

Mungos, The DC Guy
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  09:44 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Balkanski ratovi devedesetih...

mungos92

aquariusoptimist

mungos92Filip Mladenovićbili su samo paravan da bi 200-300 familija u Srbiji, a i u Hrvatskoj, otelo tzv. društvenu svojinu i strpalo u vlastite džepove. Sada imamo džep - set i tzv. Javna preduzeća - ostatke nekadašnje državne svojine, krave muzare političkih špekulanata okupljenih u nekoliko vladajućih i nekoliko opozicionih partija.... I da bi npr. US Steel (dva bloka od "Bele kuće" ) dobio Smederevsku željezaru za nešto preko 20 zelenaških milijuna, umesto za 3 (tri) puta više.Mungos, The Seća SeDozvoli da te ispravimUS Steel ima samo predstavnistvo u Pensilvanija aveniji u W. DCiju.Sediste kompanije je u Pitsburgu u Pensilvaniji.http://en.wikipedia.org/wiki/U.S._SteelFala, ali ja nisam ni rekao da im je sedište u DC-u! A nisam ni zapazio ikakvu steel factory u DC-u na čijoj sam periferiji živeo godinama.Mungos, The DC Guy


Mislim da imaju jednu veliku poslovnu zgradu kad se krene iz npr Bethesde (495) prema Dulles Intl. aerodromu, sa desne strane hajveja nalazi se velika zgrada na kojoj je ogromna reklama US Steela.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  10:02 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Balkanski ratovi devedesetih...

aquariusoptimist
mungos92

aquariusoptimist

mungos92Filip Mladenovićbili su samo paravan da bi 200-300 familija u Srbiji, a i u Hrvatskoj, otelo tzv. društvenu svojinu i strpalo u vlastite džepove. Sada imamo džep - set i tzv. Javna preduzeća - ostatke nekadašnje državne svojine, krave muzare političkih špekulanata okupljenih u nekoliko vladajućih i nekoliko opozicionih partija.... I da bi npr. US Steel (dva bloka od "Bele kuće" ) dobio Smederevsku željezaru za nešto preko 20 zelenaških milijuna, umesto za 3 (tri) puta više.Mungos, The Seća SeDozvoli da te ispravimUS Steel ima samo predstavnistvo u Pensilvanija aveniji u W. DCiju.Sediste kompanije je u Pitsburgu u Pensilvaniji.http://en.wikipedia.org/wiki/U.S._SteelFala, ali ja nisam ni rekao da im je sedište u DC-u! A nisam ni zapazio ikakvu steel factory u DC-u na čijoj sam periferiji živeo godinama.Mungos, The DC Guy


Mislim da imaju jednu veliku poslovnu zgradu kad se krene iz npr Bethesde (495) prema Dulles Intl. aerodromu, sa desne strane hajveja nalazi se velika zgrada na kojoj je ogromna reklama US Steela.


Mnogo me pitaš. Nisam baš nešto familiar sa Merilendjanskom regijom, osim kada su u pitanju NSA i tako neki zanimljivi centri, (uključujući i kvaz-Serbaljski sabor & "crkvu" u Potomku.), a posebnno oni koji se bave polulegalnim istraživanjima na / sa ljudima.
Ja sam ti virdžinijski lokal patriJota.

Mungos, The VA
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  10:09 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Balkanski ratovi devedesetih...

crkvu


Mislis crkva u crvenoj kuci?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  10:15 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Balkanski ratovi devedesetih...

aquariusoptimist
crkvu


Mislis crkva u crvenoj kuci?


Aha!
Joj, bre, koja je to sramota za Srbalje, The Tamošnje! Zato nas svi i pljuju i šutiraju kako ko stigne. Pa čak i "braća" Rusi i Grci.

Mungos, The Sramota Ga
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aquariusoptimist  10:20 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Balkanski ratovi devedesetih...

mungos92

aquariusoptimist
crkvuMislis crkva u crvenoj kuci?Aha!Joj, bre, koja je to sramota za Srbalje, The Tamošnje! Zato nas svi i pljuju i šutiraju kako ko stigne. Pa čak i "braća" Rusi i Grci.Mungos, The Sramota Ga


Pa...sramota je kako za koga, mene bas briga, iskreno.

Ja tamo nikad ne idem , prodjem pored te kuce River roadom kad idem na reku, kajak i to.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  10:37 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: Balkanski ratovi devedesetih...

aquariusoptimist
mungos92

aquariusoptimist
crkvuMislis crkva u crvenoj kuci?Aha!Joj, bre, koja je to sramota za Srbalje, The Tamošnje! Zato nas svi i pljuju i šutiraju kako ko stigne. Pa čak i "braća" Rusi i Grci.Mungos, The Sramota Ga


Pa...sramota je kako za koga, mene bas briga, iskreno.

Ja tamo nikad ne idem , prodjem pored te kuce River roadom kad idem na reku, kajak i to.


Kajakaš na Potomku? Svaka ti čast!
Ja sam ti od vodenih sportova obično upražnjavao pecanje na Burke Lake (nedalkeo od Springfield-a, šetnju i ležanje na travi pored jezerceta u DC - tačno preko puta Jefferson Memorial-a, šetnje pored Potomka u Aleksandriji i blejanje na jednom od ona dva scenic-overlook-a (božanstven pogled na kanjon Potomka & Georgetown University) na GW Pkwy, baš nedaleko od George H. Bush HQ.

Mungos, The Pecaroš
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
G.Cross  03:25 02.03.2009
Preporuka: 7

A doci ce i pismo o Milosevicu - kad tad

#Link  Replika: 0
U svakom slucaju sada Ruskih krstarica vise nema u toplom Jadranskom moru. Zadatak izvrsen.
Je li to dobro ili lose? Vreme ce pokazato sto rece Mao Tze Tung.
A sta ako sada dodje slicno pismo i za Radovana?

Nije to bio rat protiv srednje klase. Srednja klasa nije ni postojala u Jugoslaviji. Nije to bio rat za obogacenje nekolicine. To su samo grupa hijena iskoristile istorijske prilike da se obogate. Da nije toga bilo Miskovici i ekipa bi bili u CK SKJ i imla isti nivo privilegija kao sad. Njima nije trebao rat, oni su ga samo iskoristili isto kao sto bi iskoristili i mir,.

Meni se cini da ce dosta novih informacija o balkanskim ratovima biti uskoro available ne zbog srpskih prilika, nego zbog unutar americkih rasciscavanja i borbi CIA, FBI etc. etc. I tamo se sprema "cistka"

.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bik_koji_sedi  09:51 02.03.2009
Preporuka: 6

...

#Link  Replika: 4
ма сад ће да нам објасне ови блоговски Фејтови и Хартови, обожаваоци Хилари Клинтон (како она држи микрофон, човече) да, у ствари, ЦИА ради за КГБ, то су све Руси закували...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  10:09 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: ...

bik_koji_sedi
ма сад ће да нам објасне ови блоговски Фејтови и Хартови, обожаваоци Хилари Клинтон (како она држи микрофон, човече) да, у ствари, ЦИА ради за КГБ, то су све Руси закували...

, и Хоупови.
А може ли без Злих?
(јел има нека илустрација за овај мајк?)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  10:19 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: ...

bik_koji_sedi
ма сад ће да нам објасне ови блоговски Фејтови и Хартови, обожаваоци Хилари Клинтон (како она држи микрофон, човече) да, у ствари, ЦИА ради за КГБ, то су све Руси закували...

Kompleks od Monike.

Kume, promaklo ti je da se u celoj toj priči Kinezi sve nešto šatro udididjeno kvarno smejulje iza venecijanera!

Mungos, The Oko Svevideće
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vracarac92  15:23 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: ...

да, у ствари, ЦИА ради за КГБ, то су све Руси закували...
A kamo Kostunica? Ne mogu da verujem da neka svinjarija moze da se desi a da on ne umesa svoje prste!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  22:39 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: ...

vracarac92
да, у ствари, ЦИА ради за КГБ, то су све Руси закували...
A kamo Kostunica? Ne mogu da verujem da neka svinjarija moze da se desi a da on ne umesa svoje prste!

i on govori engleski.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lajko_trinidad  10:57 02.03.2009
Preporuka: 3

wtf???

#Link  Replika: 17
As Milosevic's intelligence chief, Jovica Stanisic is accused of setting up genocidal death squads. But as a valuable source for the CIA, an agency veteran says, he also 'did a whole lot of good.'


Kako ovo objasniti?

1) Jovica Stanišić je podvojena ličnost "Jackyll n Hyde" tipa - zla polovina je "Milosevic's intelligence chief" koji je odgovoran za "genocidal death squads", a dobra polovina je "valuable source for the CIA that did a whole lot of good(?!)" Možda mu je to i forica za odbranu, možda hoće da se vadi na neuračunljivost?

2) Stanišić nije imao izbora, morao je da prati instrukcije zlog Miloševića (koji btw nikako i sam nije bio američki čovek LOL) i da organizuje odrede i logore smrti. Znači u njegovom slučaju uzima se u obzir argument "samo sam sledio naređenja" (oboren u Nirnbergu i u slučaju svih srpskih osuđenika osuđenih po komandnoj odgovornosti)

3) Možda CIA ipak nije humanitarna organizacija koja se bavi isključivo dostavom božićnih paketića deci u ugroženim područjima? Možda u opis njihovih aktivnosti ulazi recimo i ... organizovanje genocida u medijsko-političke svrhe širom sveta? Zaboravimo Balkan, podsetimo se Latinske Amerike? Do juče priča kako je UDBA/DB/BIA "bastion zla" i "zli mozak genocida" - a dana se ispostavlja da je njen prvi čovek u malom džepu velikog brata - od početka krize. "Mislimo da je naneo najmanje zla što je mogao" to je otprilike njihov zaključak vezan za Stanišića. Znači šef je ipak bio samo dobra dušica i odlučio se na saradnju sa agencijom samo zato što je procenio da su oni iskreni i pošteni u svojim humanim namerama prema divljim balkanskim plemenima?! Ja ne znam koji stomak ovo može da svari. Zanemarimo činjenicu što je bio šef (još dugo dugo pošto je zvanično smenjen sa tog mesta) - agencija je u njegovom slučaju poslala poverljive dokumente o njegovoj saradnji tribunalu (što inače nije njihova praksa) Jedini zaključak je da šef nije bio samo pasivna figura i insajder, da agencija nije čista kao devičanski sneg u balkanskoj priči, da verovatno ima u šteku neki prljavi veš koji bi mogao da kompromituje celu medijsku konstrukciju.

At the 2007 Coachella Festival de la Rocha made a speech during the song, citing a statement by Noam Chomsky regarding the Nuremberg Trials, as follows:

"A good friend of ours once said that if the same laws were applied to U.S. presidents as were applied to the Nazis after World War II […] every single one of them, every last rich white one of them from Truman on, would have been hung to death and shot—and this current administration is no exception. They should be hung, and tried, and shot. As any war criminal should be. But the challenges that we face, they go way beyond administrations, way beyond elections, way beyond every four years of pulling levers, way beyond that. Because this whole rotten system has become so vicious and cruel that in order to sustain itself, it needs to destroy entire countries and profit from their reconstruction in order to survive—and that's not a system that changes every four years, it's a system that we have to break down, generation after generation after generation after generation after generation…Wake up."


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  11:15 02.03.2009
Preporuka: 5

Re: wtf???

Ma, ok. Ali, zašto (i od koga) sada? Da li je ovo neka provala od konkurentske firme (MI5, francuzi- izgleda da je Hillary uspela da isposluje otkazivanje kupovine Airbusova, i odradila narudžbinu Boeinga- Nemci, Rusi?) ili je samo nestalo love iz centrale (skup bail-out, ybg, juče trebalo calnuti još $30 mlrd za AIG) pa sada ex-šefovi filijala prodaju priče novinarima za kintu?

Opet meni nije jasno ko je i zašto provalio Karadžića. Znali su oni vrlo dobro ko je i gde David Dabić (kao što vrlo dobro znaju gde je Mladić, daj bože da ga oni ne drže).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mungos92  11:24 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: wtf???

Doctor Wu

Opet meni nije jasno ko je i zašto provalio Karadžića. Znali su oni vrlo dobro ko je i gde David Dabić (kao što vrlo dobro znaju gde je Mladić, daj bože da ga oni ne drže).


U Tora-Bori. radi kao dubler, dok jhe Osama na dijalizi u najelitnijem medicinksom centru u Dubaiju, u koji je Agencija svojevremeno pljusnula žestoke pare.

Mungos, The
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  11:36 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: wtf???

dok jhe Osama na dijalizi u najelitnijem medicinksom centru u Dubaiju...

i pijucka viski sa Sadamom i Ahmadinedžadom. A George Clooney i Brad Pitt igraju karte za susednim stolom. Jeste, now it all makes sense. Ni William Burroughs ne bi smislio bolji plot.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  11:48 02.03.2009
Preporuka: 4

Re: wtf???

Doctor Wu
dok jhe Osama na dijalizi u najelitnijem medicinksom centru u Dubaiju...i pijucka viski sa Sadamom i Ahmadinedžadom. A George Clooney i Brad Pitt igraju karte za susednim stolom. Jeste, now it all makes sense. Ni William Burroughs ne bi smislio bolji plot.

Ne bi me cudilo i da ispod lipe imamo gomilu kamenja...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lajko_trinidad  13:12 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: wtf???

Ispade na kraju da je Đuro Čvorović ipak bio u pravu kad je rekao
CIA snajka, CIA


Zanimljiv epilog, pogotovo posle svih objašnjavanja i ubeđivanja kako smo ustvari "duševno oboleo narod" i kako su sve batine koje smo popili bile "za naše dobro". Ispade da su imali svog čoveka na čelu parade hejta i zločina još od '92.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  13:17 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: wtf???

Zanimljiv epilog, pogotovo posle svih objašnjavanja i ubeđivanja kako smo ustvari "duševno oboleo narod"

Lepo se kaze: Don't believe anything until it is officially denied!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
rankot  14:17 02.03.2009
Preporuka: 2

Re: wtf???

Само ја не бих рекао да је њему ЦИА причала шта да ради, него је оно њима причао шта Слоба намерава. Видим да се овде на блогу покушава конструисати како је ЦИА крива за оно што је радио Милошевић са отпадом који се окупљао око њега, а ја нешто нисам превише уверен да је тако.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lajko_trinidad  14:34 02.03.2009
Preporuka: 0

Re: wtf???

Само ја не бих рекао да је њему ЦИА причала шта да ради, него је оно њима причао шта Слоба намерава.


Ako je Jovica zbilja takva 'dobra dušica' kakvom ga opisuju drugari iz CIA, kako je onda mogao da organizuje sve to odrede smrti i etnička čišćenja? Osam godina su bili u kontaktu, znači CIA je znala i za Srebrenicu mnogo pre nego što se dogodila - barem dovoljno da reaguje, ako su zbilja takvi humanisti kakvim se prikazuju. Zašto nisu nešto preduzeli? Zašto nisu pomogli tim ljudima? Ne, nego su bez reči pustili kurira Jovicu da organizuje odrede smrti i dozvolili ceo mahniti pir. U ovoj priči ima još mnoooogo detalja koji puštaju vodu na sve strane. Sve i da zanemarimo stare špekulacije o Miloševiću kao američkom čoveku, meni ovo ipak više smrdi na udruženi zločinački poduhvat agencije i njenih saradnika na terenu.

The agency was all but blind after Yugoslavia shattered into civil war.



...kakve li su kokoške tek Amerikanci kad im novine pišu ovakve miki-maus članke?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  15:00 02.03.2009
Preporuka: 1

Re: wtf???

Uvek sam se pitao ko je i zašto imao interesa da pomogne Miloševiću da prebrodi onu katastrofalnu situaciju s kraja 1993. godine. Neko mu je uvalio $300 miliona (toliko smo bili jeftini tada) i Avrama, i izbegnuta je humanitarna katastrofa velikih razmera. Posle toga je u februaru 94. otišao sa Ćosićem na Pale, izdiktirao Karadžiću i Plavšićki šta treba da urade, tu je izduvao i onda je udario onu drakonsku blokadu na Drini, kada su bebe umirale u Banja Luci zbog nedopremanja med pomoći iz Beograda. Onda je krenulo rokanje Rep Srpske, pad prvo Slavonije i Baranje, potom i Knina (Dragec bi sigurno imao koju da prozbori o tome)- u Beogradu trešti Oliver Dragojević sa radia dok Arkan tuče izbeglice da ne bi prolazili kroz Beograd i uznemiravali tiranina- i Dejton. U Dejtonu slamanje Karadžića i Krajišnika, otkačio Karadžića (uz obećanje da ga niko neće dirati), i onda slede telefonski razgovori sa Klintonom, garant mira itajrad. Super odnosi sa Amerima (dolazila mu je i Madlena '97., Klark je obilazio kasarne VJ i delio okolo satove još u aprilu 98.) sve do oktobra 98., i onda mu je, izgleda, bilo jasno da je pušten niz vodu- u Rambuje već nije hteo ni da putuje. Tu se džilitao malo, ali su ga geknuli u oktobru 2000. (voleo bih da znam šta su on i Koštunjavi pričali 5.10. uveče).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA