Deje Cija

ecce-florian RSS / 02.03.2009. u 00:05

cia-sign.gif 

 

Nešto mi se javlja de je nestao tekst o Ciji VIP autorice.

Molim cenjeno uredništvo da postupi u skladu sa dosadašnjom praksom, slučajevi: Jaril vs b92blog, anjale vs b92blog, marco de vs 92blog, te da VIP autoricu trajno banuje, odnosno, ne banuje ukoliko vrati obrisani post.

Hvala

Molim blogere koji žele da glasaju da to čine na sledeći način:

Ko želi da podrži predlog da se autorica trajno banuje neka ukuca +

Ko je protiv predloga da se autorica trajno banuje neka ukuca  -

Ko nema nikakvo mišljenje o predlozima neka ukuca = 

hvala



Komentari (35)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

constrictoria92 constrictoria92 00:18 02.03.2009

Cvetko,

da te pitam:
ko je šta pisao, pa brisao?
Nisam ovde ceo dan, pa ne znam o čem' se radi...
Može l' pojašnjenje, pls?
Fala unapred.

A za Cvetka cvetko:
ecce-florian ecce-florian 00:23 02.03.2009

Re: Cvetko,

Zna uredništvo.
adresa
supermod.
No, ko zna
Il' je java, il' je san
Izbrisana Cija je samomanje vidljiva i više opasna.
margos margos 01:10 02.03.2009

-

-
ecce-florian ecce-florian 22:53 02.03.2009

Re: -

Izvinjavam se na kašnjenju
Evidentirano
Evidentno Vaše zalaganje za slobodu opštenja na blogu ( neka cveta hiljadu cvetova) u ovom odsudnom trenutku nailazi na jedan od problema koje u hodu treba prevazići.
Ukoliko prihvatim kao legitiman stav da ne treba banovati, onda dolazi u kotradictio u odnosu na jedinstvenu primenu ad hoc pravila bloga.
Razmislite o tome.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 04:02 02.03.2009

=

Ali, imam misljenje o tome da ti opet pises postove. Evo tog misljenja:

edi-va edi-va 07:38 02.03.2009

Re: =

Ninoslav Randjelovic
Ali, imam misljenje o tome da ti opet pises postove. Evo tog misljenja:



Slazem se sa Ninoslavom, a inache nemam pojma ko je i zasto nestao.

Re: =

+, konzistentnosti radi
antioksidant antioksidant 11:39 02.03.2009

Re: =

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
+, konzistentnosti radi

trajni ban je valjda za brisanje svih blogova. mislim da bi ovde trebalo banirati na 7 dana (koliko i traje jedan blog pre nego sto mu uzmu dusu)
: )

mada sve u svemu:

+ = -
ecce-florian ecce-florian 14:39 02.03.2009

Re: =


antioksidant


mislim da bi ovde trebalo banirati na 7 dana

Cenjeni
ovaj odgovor zaslužuje višestruku pažnju.
Kao prvo tačno ste primetili da bi trebalo povući distinkciju između
trajni ban je valjda za brisanje svih blogova
i trenutačne situacije gde imamo brisanje samo jednog teksta za sebe.
To su se u praxi do sada pojavljivali različiti varijeteti (
)brišeš sve brišem te kao trajno stanje
b) brišeš sve brišem te , vratiš sve sem jednog vratim te

Slučaj brišem jedan se stoga i javlja kao novum pa zahteva studiozno usredotočen pristup.

Po sebi, pojavljuje se i složeni problem ukoliko ovo pitanje razmatramo kroz jezički diskurs.
Naime Pravilno iskazuje te kada kažete trajni ban , medjutim to je izvedenica iz glagola banovati koji ne predstavlja trajni oblik radnje, već jednostruku aktivnost uredništva.
Zato s oduševljenjem i velikim poštovanjem prihvatam pojavu razlikovanja termina banovati ( u prvoj rečenici komentara) i banirati gde se glagol banirati može posmatrati kao radnja u dužem trajanju - kontinuitet ili čak trajna radnja
Zahvalan na sugestijama
ecce-florian ecce-florian 14:40 02.03.2009

Re: =

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

+, konzistentnosti radi

jedno pozitivno brojanje evidentirano
hvala na učešću
ecce-florian ecce-florian 14:54 02.03.2009

Re: =

Ninoslav Randjelovic


Ali, imam misljenje o tome da ti opet pises postove

edi-va

Slazem se sa Ninoslavom, a inache nemam pojma

Molio bih blogere edi-vu i ninoslava da se drže zadate teme te da se direktno izjašnjavaju na pitanje u vezi teme i to po mogućstvu jasnim pojmovima i jednoznačnim iskazima kako bi što lakše obavili ovaj zadatak.
Korišćenjem jasno opredeljenog pojmovnog mišljenja izbegavaju se mogući nesporazumi glede teme a izbegava se zapadanje u zamku dvosmislenih iskaza a samim tim i optužbi da se laži pretvaraju u istinu.
Dati primer nikako ne znači da se zalažem za bespogovorno poklanjanje vere svojim čulima, a najmanje vidu, jer su brojni primeri kojim se dokazuje mala saznajna vrednost čula
edi-va edi-va 15:40 02.03.2009

Re: =

banirati gde se glagol banirati može posmatrati kao radnja u dužem trajanju -


A je li to onda Present Perfect Continuous ili Present Perfect Progressive?

Ili je to hrvatska varijanta glagola banovati?

Evo da ponovim i glasanje glede eventualnih nesporazuma:

=
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:16 02.03.2009

Re: =

A je li to onda Present Perfect Continuous ili Present Perfect Progressive?

Heeeej, poklonu se u zube ne gleda, a posebno kad su progresivni i perfektni. Zubi.
edi-va edi-va 16:59 02.03.2009

Re: =

Ninoslav Randjelovic
A je li to onda Present Perfect Continuous ili Present Perfect Progressive?

Heeeej, poklonu se u zube ne gleda, a posebno kad su progresivni i perfektni. Zubi.



Molio bih blogere edi-vu i ninoslava da se drže zadate teme


Ninoslave na popravni!
ecce-florian ecce-florian 17:20 02.03.2009

Re: =

Evo da ponovim i glasanje glede eventualnih nesporazuma:

=

Dobroooo, znači još jedan =
Evidentirano
Dodatno bh molio blogopoklonicu Edi-vu da nepotrebno ne politizuje ovu već ionako složenu i nadasve konspirativnu temu.
ecce-florian ecce-florian 17:28 02.03.2009

Re: =


Ninoslav Randjelovic

Heeeej, poklonu se u zube ne gleda, a posebno kad su progresivni i perfektni. Zubi.

Uvaženi kolega.
Radujem se vašem prisustvu u ovom momentu i želeo bih samo s Vama da razmenim par misli u vezi iznetih opaski određenih blogera.
Kako sam duboko ubeđen da je postavljenje nestalog teksta u suštini jedan filozofski pristup neumitnosti širag sagledavanja stvarnosti u našoj zajednici ( užoj odnosno državi) to bih bio slobodan da Vam ukažem na jedan veoma interesantan pristup u izlaganju blogera antioksidanat
cit
mada sve u svemu:

+ = -

Biću slobodan da ovaj simvolički iskaz pokušam da jezički uobličim na način : SVEJEDNO JE
Ovaj vehemntan saznajni prodor prostom promenom diskursa je stvarno vredan divljenja.Jer bogatstvo i duboki filozofski smisao našeg maternjeg jezika
Svejedno je
Sve jedno je
Sve je jedno
stvarno spada u vrhunce dubokog promišljanja stvarnosti

Zahvaljujem blogeru Antioksidantu na ovako dubokom poimanju suštine problema koji je pred nama
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:04 02.03.2009

Re: =

Biću slobodan da ovaj simvolički iskaz pokušam da jezički uobličim na način : SVEJEDNO JE
Ovaj vehemntan saznajni prodor prostom promenom diskursa je stvarno vredan divljenja.Jer bogatstvo i duboki filozofski smisao našeg maternjeg jezika
Svejedno je
Sve jedno je
Sve je jedno
stvarno spada u vrhunce dubokog promišljanja stvarnosti
Zahvaljujem blogeru Antioksidantu na ovako dubokom poimanju suštine problema koji je pred nama

edi-va edi-va 21:26 02.03.2009

Re: =

Dodatno bh molio blogopoklonicu Edi-vu da nepotrebno ne politizuje ovu već ionako složenu i nadasve konspirativnu temu.


Cenjeni blogokolega Floriane,

divim se Vashem dubokoumnom prepoznavanju esencije problema. Odluchna da zajednichkim zalaganjem, materiju razlozzimo u atome, predlazem da se promeni pravilnik glasanja, jer je ostavljen prostor za manipulacije, koji dodatno moze da otezza validnost rezultata.

S obzirom da je glasachka blogokutija otvorena sedam dana, postoji opasnost da pojedini glasovi budu prepravljeni, odnosno izmenjeni.

Blogoljubazno Vas molim da razmislite o mogucim posledicama.



S blogopostovanjem,

drugarica blogopoklonica edi-va
ecce-florian ecce-florian 22:50 02.03.2009

Re: =

S obzirom da je glasachka blogokutija otvorena sedam dana, postoji opasnost da pojedini glasovi budu prepravljeni, odnosno izmenjeni.

poštovana
ako bih pokušao da parafraziram jedno istaknutog mislioca, u istu glasačku kutiju ne možeš dva puta ući. Glasačka kutija je u tih sedam dana samo jedna promenjljiva varijabila u zavisnosti od brojnih faktora ( voljnih i nevoljnih)
Stoga mislim, duboko ceneći vaš stav, da je ipak nemogućno uticati na neumitnost proticanja.
ecce-florian ecce-florian 22:56 02.03.2009

Re: =

Ninoslav Randjelovic

Praktična i jasna pravila rukovođenja duhom u istraživanju istine

Cogito kolega, cogito
Kako bi koleginica rekla, ili je to samo moj doživljej njene eksplikacije
Obuhvativši kosmos mišlju
zmaj011 zmaj011 13:22 02.03.2009

E Cvetko

ti sada trazis od nas da imamo svoje misljenje.

A zna se, ko ovde ima svoje misljenje, oduzima mu se pravo da na Blogu uopste ima misljenje.

Mislim da ti to zoves trajni ban
ecce-florian ecce-florian 15:00 02.03.2009

Re: E Cvetko

ti sada trazis od nas da imamo svoje misljenje.

Ne, ne neeee, nikako.
Ovo je glasanje. Da se glasanje tako shvata nikad ni ne bi bili izbori. Jer ,sledstveno tvom stavu da je za glasanje potrebno imati svoje mišljenje, to podrazumeva i premisu da glasači imaju aparat za mišljenje ( da bi mogli isto da sprovedu). Gde si ti video da je zakonodavac za glasačko pravo tražio neki dokaz glede posedovanja aparat, a nekamoli mišljenja.
Radnja je krajnje jednostavna: opredeli se za jednu od tri predložene solucije iz bilo kog razloga.Na kraju kad saberemo rezultate imaćemo Demokratsku Soluciju koja može da se uputi uredništvu( koje neće otkriti naš identitet )
zmaj011 zmaj011 10:08 03.03.2009

Re: E Cvetko

Kao prvo, Zmaj je zensko!

Sa svim sekundarnim polnim karakteristikama, veruj mi na rec

Verovatno cu da omasim temu, jer priznajem da nisam pazljivo pratila na casu

A to da urednistvo ima dvostruke standarde, da tumaci prvila kako kada hoce, da se malo cudno ponasa, to stoji (ovo sada ja hocu da pokazem kako sam pristojna, inace bih ja sve rekla drugacijim recnikom)

Ono sto mislim napisala sam kod Milutina
- da su Blog okupirali politicki smorovi
- da se ista teme zvace na 10 razlicitih nacina, sto je nama citaocima posebno iteresantno
- iznad svega su iskompelskirane nabedjene velicine
ecce-florian ecce-florian 14:33 03.03.2009

Re: E Cvetko

Kao prvo, Zmaj je zensko!

moje duboko izvinjenje zbog obraćanja u muškom rodu nepregledajući prethodno profil. Neće se ponoviti.

Sa svim sekundarnim polnim karakteristikama, veruj mi na rec

Pažljivo samo sa ovakvim izjavama. Nisam siguran da će se AO vraćati ali on je pomalo bio zainteresovan glede istih.Koliko mi se čini bila i rasprava na posebnom postu o sekundarnim polnim karakteristikama žena i devojaka u podgrupama skromno, blago naglašeno, naglašeno i prenaglašeno

Ono sto mislim napisala sam kod Milutina
- da su Blog okupirali politicki smorovi
paz mogu da ti ozbiljno tvrdim da bar jedna blogerka , a i šire,definitvno smatra da sam ja politički smor. U skladu sa navedenim potpuno se slažem s tobom.
- da se ista teme zvace na 10 razlicitih nacina, sto je nama citaocima posebno iteresantno

E ovo je sad već malko komplikovanije. Za mene to spada u one probleme pisanja koji ukazuju na to da ije važno šta je pisac napisao već kako. Saopštenja i biltene sasvim solidno mogu da pišu i referenti, zar ne?
Stoga mi je zadovoljstvo da više autora pišu o istoj temi, naročito ako mogu da vidim različite pristupe.
Naprimer
Iskaz antioksidanta gore je mogao da se razmotri filozofski kao što je već učinjeno ili npr likovno.
Ako s terena figurativnog vajarstva predjemo na simbolično slikarstvo onda bi to možda moglo da izgleda ovako
Nastavak u sledećem komentaru neće da primi sličke)
ecce-florian ecce-florian 14:57 03.03.2009

Re: E Cvetko


pri čemu znak za jednakost ustvari u jednu celinu stavlja suprotnosti , polove plus i minus
ili
da ovaj maljevičev gornji plus prikažemo u njegovoj verziji u boji pa još četiri koji onda čine sasvim drugu stvar

Razni autori doživljavaju isto na različit način i lepota je kada to i različito iskazuju.
Naprimer kad bi malteser, gdin. čerevićanin maltu doživljavao kao italijan onda bi to ovako izgledalo

- iznad svega su iskompelskirane nabedjene velicine

ovo možeš i kraće reći Blogoliti
Unfuckable Unfuckable 15:26 02.03.2009

...

=
ali sam bliže "-"
ecce-florian ecce-florian 17:34 02.03.2009

Re: ...

Uvaženi

često nailazimo na situacije opredeljivanja i odluke ili ili. Svestan dela problema koje ovakvo poimanje stvarnosti može da izazove ubacio sam i treću opciju ili ili ili kod glasanja, ne bi li ipak malo olakšao.
Inklinacija o kojoj govorite "ali sam bliže"-"" govori upravo u prilog tome , da i kada se subjekt opredeli u datom trenutku, ipak ostaje otvorena mogućnost da bi isti subjekt po istom pitanju, već u narednom trenutku mogao imat drugačije mišljenje. Ovo u prilog živototvornosti naizgled banalnih pitanja
Hvala na glasanju, evidentirano je .
Stav po navedenom pitanju može biti promenjen u narednih 6 dana i isto će biti korigovano.
dodatno da bi se držali teme, zar ne
glede onog beđa gore , isti je preuzet sa nestalog posta a pokusavajuci da mu udjem u trag naišao sam na ovaj oglas za posao. Međutim ,ovo važi samo za američke građana pa mi sad nije jasno kako ovi naši građani mogu da budu zaposleni. Da li je u pitanju ugovor o delu ili na određeno vreme ili imaju možda i amerićko državljanstvo?
aleksandarz92 aleksandarz92 19:51 02.03.2009

Re: ...

Da li je u pitanju ugovor o delu ili na određeno vreme ili imaju možda i amerićko državljanstvo?


Preko omladinske zadruge?
ecce-florian ecce-florian 20:24 02.03.2009

Re: ...

provereno može

"DELATNOST ZADRUGE

Predmet poslovanja (delatnost) zadruge jeste organizovanje zadrugara radi obavljanja povremenih, privremenih i sezonskih poslova za potrebe poslodavca, kao i poslova privremene zamene odsutnog radnika, povecanog obima rada, odnosno poslova iz delatnosti i van delatnosti poslodavca, za koje se ne zasniva radni odnos ili dok traje postupak prijema u radni odnos.
Poslodavac moze biti svako poslovno sposobno, domace i strano, pravno i fizičko lice, uključujuci radnje, preduzetnike i slično."

ali je uzrast vremenski ograničen na lica do 30 godina života. U slučaju da se ova zakonska odredba upotpuni tako da se iza reči " života" doda ili rada onda bi odredba glasila: "tridesetgodina života i rada" čime bi ova opcija bila dostupna mnogo širem krugu lica.
Unfuckable Unfuckable 21:14 02.03.2009

Re: ...

spolni honorarni saradnici ?
ecce-florian ecce-florian 23:22 02.03.2009

Re: ...

spolni honorarni saradnici ?

U ovom slučaju , predlažem preferencijalni tretman uživaju samo zainteresovana lica koja ispunjavaju gornji uslov bez amandmana, znači do 30 godina života
Saglasni?
Ili vi možda želite da ovoj kompleksnoj raspravi dodate i aspekt transrodnosti , znači lica ne samo suprotnog već bilo kog pola?
Interesantno.Polako se uobličava jedan savremen i blogoprihvatljiv, a nadasve grantovno fondovski utemeljen pristup.

Idealistički pristup uz ove natruhe mogućeg materijalističkog poimanja stvarnosti autorke biva osvetljen i iz sasma drugog aspekta
Menjate vizuru
Hvala na intervenciji
AlexDunja AlexDunja 23:37 02.03.2009

Re: ...

Saglasni?

ja saglasna:)
samo oni ispod tries
mogu da podnesu:)
ecce-florian ecce-florian 00:28 03.03.2009

Re: ...

samo oni ispod tries

reanimator reanimator 13:47 04.03.2009

ko je autorica?

Mislim..da znam da li da glasam principijelno ili emotivno :)
ecce-florian ecce-florian 18:10 04.03.2009

Re: ko je autorica?

pa emotivno, razume se

klikni na desnu cipelu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana