Azil za napuštene pedere

Queeria RSS / 06.06.2007. u 00:43

Grad Beograd izgradio je Gradsko sklonište za napuštene pedere. Sklonište je smešteno na Ušću, koje je poznato kao cruising area za beogradske pedere. Sklonište je sagrađeno po evropskim standardima, te je prilagođeno držanju i smeštanju napuštenih pedera grada Beograda. U skloništu se nalaze razne kategorije pedera, a zajednička im je sudbina da su neželjeni.

Veliki broj pedera biva izbačeno iz svojih domova, jer njihovi roditelji i staratelji više ne žele da se brinu o njima. Oni završavaju na ulici i time se narušava dobrobit, fizički, zdravstveni i mentalni status napuštenih pedera, lična sigurnost i zdravstveni status i sigurnost opšte društvene zajednice.

Širom naše zemlje, kako u ruralnim tako i u urbanim sredinama postoji veoma izražen problem napuštenih pedera. Uobičajene su slike da napušteni pederi tumaraju po parkovima i javnim toaletima u potrazi za seksom. Nameće se pitanje zašto je to tako – da li je u pitanju vaspitanje, tradicija ili nešto treće.

Bez obzira da li ih sažaljevate i saosećate s njima ili ih se plašite, svejedno da li ste član društva za zaštitu pedera, ili Otačastvenog pokreta Obraz, ili radite u Srpskoj pravoslavnoj crkvi, kada su napušteni pederi u pitanje, svi mi imamo zajednički cilj – njihovo zbrinjavanje (svako na svoj način).

Ono što je zajedničko svim zemljama sa izraženim problemom napuštenih pedera, jeste da stotine pedera godišnje bude fizički maltretirano i pretučeno. Jasno je da batine NE DAJU rezultate! Batine NE smanjuje broj pedera u jednom kraju. Zato od batina treba odustati.

Trenutni kapaciteta azila su popunjeni do poslednjeg mesta, zato vam molimo da dođete do našeg azila i udomite nekog od pedera koji vam se dopadne.

Predrag M. Azdejković

www.queeria.com

Atačmenti



Komentari (112)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

oibibio oibibio 00:49 06.06.2007

da li je poznato

sta ce biti sa onim pederima koji ne nadju vlasnika? ne vjerujem da ce ih gradska vlast tek tako ostaviti na ulici;-)
Queeria Queeria 00:52 06.06.2007

Re: da li je poznato

Oni se sterilišu... ili, oni manje srećni, uspavaju...
oibibio oibibio 00:57 06.06.2007

sve je to ok

ali ne mozemo sad da se bavimo tom problematikom dok hilandar gori.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:55 06.06.2007

Predraže,

Strašno si me iznenadio načinom na koji si pisao ovaj tekst.

Širom naše zemlje, kako u ruralnim tako i u urbanim sredinama postoji veoma izražen problem napuštenih pedera. Uobičajene su slike da napušteni pederi tumaraju po parkovima i javnim toaletima u potrazi za seksom


Zašto tako pišeš?
Uopšte ne razumem zašto ti je ceo tekst tako grub... kao da ne govoriš o ljudima već o nekim stvarima.
Toliko sam iznenađena načinom pisanja da ne mogu ni da se bavim komentarom na ono što zapravo jeste tema.

Pozdrav,
Bojana
oibibio oibibio 01:01 06.06.2007

Re: Predraže,

ne mogu ni da se bavim komentarom na ono što zapravo jeste tema

a sta je po vama tema?
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:25 06.06.2007

Olbibio,

tema je jasna, ali ne mogu da dam komenatar o napuštenim pederima o kojima se govori kao da su stvari.
Čak se slični tekstovi o napuštenim životinjama pišu sa više poštovanja, nežnosti i dostojanstva.
A ovde ne mogu da se otrgnem utisku da je reč o stvarima.

Ne delite moje mišljenje?
oibibio oibibio 01:31 06.06.2007

Re: Olbibio,

Ne delite moje mišljenje?

ne dijelim nazalost.
hint: sit gladnom ne vjeruje. nadam se da nema potrebe da ovo elaboriram.
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:19 06.06.2007

Re: Olbibio,

sit gladnom ne vjeruje. nadam se da nema potrebe da ovo elaboriram


Ako Vam nije teško, volela bih. Nije mi jasna ova poslovica (na ovom mestu, naravno).
Jasna Bogojević - Hag Jasna Bogojević - Hag 02:46 06.06.2007

Re: Olbibio,

Tema je ovo. I ne samo tema, nego istina.

Ono što je zajedničko svim zemljama sa izraženim problemom napuštenih pedera, jeste da stotine pedera godišnje bude fizički maltretirano i pretučeno. Jasno je da batine NE DAJU rezultate! Batine NE smanjuje broj pedera u jednom kraju. Zato od batina treba odustati.


Samo da podvučem : Jasno je da batine NE DAJU rezultate! Batine NE smanjuje broj pedera u jednom kraju. Zato od batina treba odustati.

Čak se slični tekstovi o napuštenim životinjama pišu sa više poštovanja, nežnosti i dostojanstva.
A ovde ne mogu da se otrgnem utisku da je reč o stvarima.

Kada bi napuštene životinje pisale o sebi, pisale bi isto ovako.

Ili bi im doživljaj bio ovakav:

"A onda je dosao i bik, mali crni analuzijski bik. Vec je sad bio
bijesan, jer mu je iz vrata vec virio noz, sto je bilo u skladu s
programom.

U areni su sad stajala trojica muskaraca s crvenim ogrtacima i bez oruzja.
Zaslepljen iznenadnim suncem, bik je zastao za trenutak, a onda spazio
crvene ogrtace i sjurio se na njih. Ali gospoda su se graciozno izmakla
nespretnoj zivotinji. Veliki aplauz...

A onda bik osluhnu. Cinilo se da tek sada shvaca da mu se lose pise. Polako
se okrenuo i pohitao prema svome mracnom kavezu, ali su ga otjerali.


A onda u arenu ujaha jedan gospodin, a konja su mu vodila druga dvojica, [
b]jer je taj konj bio slijep, neko staro, mrsavo kljuse, osijedelo u ropstvu[/b].

Gospodin na kljusetu nosio je dugacko koplje, a bika su svakovrsnim
smicalicama mamili na kljuse koje je svo drhtalo. Napokon mu se toliko
priblizio da mu je gospodin mogao svom snagom zabiti koplje u ledja, i
to u neko posebno osjetljivo mjesto.

Naravno, bik je sada pregazio kljuse, a gospoda su se,
naravno, razbjezala. I ocajno slijepo kljuse pokusalo je pobjeci, ali bik
mu je razderao trbuh, pri cemu je izgleda jako porastao u ocima publike, jer
su svi bili odusevljeni.

Napokon se bik odvojio od kljuseta, nasto se nekolicina primakla kljusetu i
stala mu lopatama gurati pijesak u trbusnu supljinu da krv ne onecisti arenu.

A onda su daljnja trojica usla u arenu i svaki je od njih u rukama drzao po
kratko koplje koje je odozgo bilo ukraseno sarenim vrpcama, a s donje je
strane bila kuka.

Pa su ta koplja zabili biku u siju, i to po dva odjednom, sto
je bika moralo uzasno boljeti, jer je svaki put, unatoc svojoj tezini, na sve
cetiri poskocio u zrak, okretao se i uvijao, ali nikako ih nije mogao stresti sa
sebe, jer su kuke na njima bile izvrsno kostruirane.

Njegove su groteskne kretnje izazivale prave salve smijeha. Veliki aplauz ...

I najednom se u areni nadje jedan covjek sam. Bio je to vrhunski borac,
matador. Imao je kricavo crveni rubaci pod njim skriven mac kojim je svome
biku morao zadati smrtni udarac, on je dakle bio sama Smrt osobno.

Ta se Smrt kretala vrlo samouvjereno,
jer je bila ljubimac publike
.

Sigurno se blizila svojoj zrtvi, ali zivotinja ga
nije uopce napadala, toliko je vec bila oslabljena usljed velikog gubitka
krvi i svih tih patnji.

A kada je ugledala kako joj se priblizava Smrt,
preplasila se
.

Matador se zaustavi tik pred njom, medjutim zivotinja se
okrene od njega i poce polako teturati k svom kavezu. Publika medjutim
stane zvizdati i rugati joj se, jer se nije htjela boriti sa Smrcu
...

A onda, elegantnom kretnjom, matador izvuce mac, a dvadesetak tisuca ljudi zanijemi
u iscekivanju. U toj napetoj tisini odjednom se zacu plac -- bio je to bik,
tuzan i jadan. Ali Smrt mu se neumoljivo priblizavala i ostro ga rupcem
osinula po uplakanim ocima - na to se zivotinja jos jedanput sabere i pojuri
ravno na mac. Iz gubice joj potece krv, zatetura i srusi se sa strasnim
prijekorom u ocima."


Iz romana Vječni malograđanin" - Odon von Horvath

Bojana Maljević Bojana Maljević 03:38 06.06.2007

Re: Olbibio,

Drago mi je Jasna da Vi znate kako bi napuštene životinje govorile ili pisale o sebi,
no sve i da ste u pravu to i dalje ne znači da ja želim tako da govorim o bilo kome.

Niste uopšte razumeli šta sam pitala Predraga, niste razumeli deo moje rečenice koju ste citirali
u Vašem komentaru.

Reč je o ljudima, živim bićima, nebitno je da li su pederi ili ne.
Smatram ovaj tekst okrutnim, iako ga je pisao peder.
Baš sam zato začuđena.
Izgleda mi kao neka ironija a ne stvarna reč o problemu (a delom takve komentare i izaziva, što je dodatno okrutno).
A problem svakako jeste stvaran.


Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 03:54 06.06.2007

Re: Olbibio,

Koji problem ?
pirat_w pirat_w 08:09 06.06.2007

Re: Predraže,

Vidiš Bojana ja baš mislim da je odličan tekst. Ovde i ne govorimo o ljudima već o stvarima. Stvarima koje se biju jer su drugačije, koje se proganjaju jer su drugačije. Da je umesto pederi pisalo napušteni psi manje bi izgledalo odvratno ali .... nažalost ulične pse i mačke neko ponekad pomazi, nahrani i daj bože usvoji bar preko zime ako je mnogo hladno.....
Ustvari imaju više poštovanja od svih ljudi u ovoj zemlji koji nisu NAS(normalni autentični srbin). Sve kao dobro je dok nisi različit. A nešto zamiriše da nisi NAS odmah pečat na čelo pa se ti češi.....
Odličan tekst samo šteta što ga neće mnogi ljudi pročitati ili shvatiti kao poziv na toleranciju.....

v.
quickspace quickspace 08:51 06.06.2007

Mrs. Maljevic,

problem svakako jeste stvaran, no vass je komentaran nestvaran...

Ssto bi rekli komssije afroamerikanci: "You're in Egypt, girl... in de Nial!"


Yrs,
Quickspace
dunjica dunjica 10:32 06.06.2007

Bojana,

učinilo mi se da sam shvatila tvoju kritiku Pedjinog teksta i, sudeći po mojoj prvoj reakciji, i sama sam isto osjećala. Trenutak kasnije sam se sjetila primjera iz andti-diskriminaciskih akcija i angažmana, na drugim mjestima i u drugim kontekstima, koji su vrlo slični. Znači, gdje se na problem diskriminacije pažnja skreće prenaglašavanjem i korištenjem okrutnog jezika, u svrhu stvaranja/podizanja svijesti o problemu/diskriminaciji.

Nadam se da mi se neće zamjeriti ako na ovom blogu po 3. put navedem primjer, odn. stavim link, jednog oprobanog koncepta anti-diskriminacijske borbe. Jane Elliott je trenerica na anti-rasističkim radionicama i razvila je veoma kontroverzan koncept borbe protiv rasizma. Mnoge njen koncept užasava, neki su veliki poštovaoci, neki su razvili slične metode za druge oblike anti-diskriminacijske borbe; sve u svemu, nitko ne ostaje ravnodušan. E, a mene je ovaj post podsjetio na Jane Elliott i njen doprinos borbi protiv rasizma i ostalih oblika diskriminacije.

Jane Elliott


Link: [url=http://www.janeelliott.com/workshop.htm][/url]
Queeria Queeria 10:59 06.06.2007

Re: Bojana,

Bravo za dunjicu.
Nisam imao cilj da tekst zvuči kao da se radi o stvarima, već sam hteo da zvuči kao da se radi o životinjama... ali oket, u svakom slučaju slična je reakcija.
dunjica dunjica 11:21 06.06.2007

Molba za Pedju

Pretpostavljam da kao autor možeš ući u moj komentar. Molim te da onaj link postaviš kao url, da zainteresirani ne moraju copy/paste ako žele da ga čitaju. Ja imam problem danas s urlovima. Thx unaprijed!

Poslije slobodno obriši ovo trolče.
Lektorka Lektorka 11:21 06.06.2007

Re: Bojana,

upravo tako, i ja sam evo ovog trenutka preporučila dunjicin komentar. čitajući ovo:

Trenutni kapaciteta azila su popunjeni do poslednjeg mesta, zato vam molimo da dođete do našeg azila i udomite nekog od pedera koji vam se dopadne.

ja sam mislila na životinje. "koji vam se dopadne"!
prodorno. tako i treba.
poz.j.
dunjica dunjica 11:23 06.06.2007

Lektorko,

preporučila? Pa, ne vidi u onom malom žutom poljančetu. A ja bih se baš obradovala da tu hvalu formaliziraš/te ;-)))
DUNADAN DUNADAN 11:24 06.06.2007

Re: Bojana,

text i zvuchi kao da se radi o zivotinjama, samo Bojana nikad nije imala psa pa joj je teshko da povuche paralelu.
Lektorka Lektorka 11:26 06.06.2007

Re: Molba za Pedju

dunjice,


... htm] ovde [/url] ubaci neku reč. znači, tačno između dve uglaste zagrade koje se "dodiruju". i ne smeš ostaviti razmak.

evo ovako na kraju ispadne:

dunjicin link

Lektorka Lektorka 11:26 06.06.2007

Re: Lektorko,

dunjo,
videće se kasnije, dobar novi blog, ali malo spor... :)
dunjica dunjica 11:36 06.06.2007

Pedja, Lektorko,

blagodarim! Poklanjam vam mirišljave dunje ranke:
Queeria Queeria 11:43 06.06.2007

Re: Molba za Pedju

dunjica
Pretpostavljam da kao autor možeš ući u moj komentar. Molim te da onaj link postaviš kao url, da zainteresirani ne moraju copy/paste ako žele da ga čitaju. Ja imam problem danas s urlovima. Thx unaprijed!

Poslije slobodno obriši ovo trolče.


Neeeeeeeee mogu više da uđem na tvoj komentar!!! To je mana novog bloga :((
A tako sam se zabavljao dok sam mogao da ispravljam tuđe komentare :))

Šta ima lepše nego upasti na Lektorkin komentar i napraviti neke gramatičke greške???
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:40 06.06.2007

Re: Bojana,

Nevidjeno si duhovit.
Medjutim, ja sam ceo svoj život imala psa. I to uvek dva psa u isto vreme.

Takodje, udomila sam najmanje dvadesetak pasa i drugih životinja.
Možda i zbog toga ne želim ni o psima i o ljudima govoriti na ovaj način, kao da su stvari.

A ti pričaj. I ne vređaj druge, bespotrebno. Nema razloga.
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:05 06.06.2007

Re: Bojana,


Znači, gdje se na problem diskriminacije pažnja skreće prenaglašavanjem i korištenjem okrutnog jezika, u svrhu stvaranja/podizanja svijesti o problemu/diskriminaciji.


Dunjice,

naravno. Ima mnogo takvih primera. Ali jedan način se ne može primeniti na svaki problem diskriminacije. Kao i kod reklamnih poruka, zavisi kome se obraćate. Ako neko zaista hoće da udomi pedera, nije mu potreban ovakav tekst, već drugačiji. A onaj ko misli da se problem pedera rešava batinama svakako nikada neće biti ciljna grupa za udomljavanje pedera. Najviše što taj može "napredovati" je da prestane da bije pedere. Nadam se da razumeš šta hoću da kažem.

A ako nekim tekstom želimo da promenimo nečiju percepciju o problemu, opet moramo da znamo kome se obraćamo. Ovde su pobrkane "ciljne grupe" kojima se Predrag obraća pisanim rečima, pa i zbog toga tekst zvuči okrutno.

Imam mnogo drugara u gej populaciji. I veoma cenim kod njih što o sebi NE GOVORE na ovaj način. Ne stide se svoje seksualne orjentacije, ne kriju to, nemaju potrebu ni da naglašavaju. Pogotovo ne da o sebi ili drugima govore kao o stvarima. Naglašavam da sam tekst doživela kao da je reč o stvarima, jer se o životinjama neizostavno piše s puno nežnosti.

Vidim da je moj komentar izazvao lavinu komentara. Uvek ima onih koji žele da veruju da ja nešto ne razumem. Naprotiv, problem pedera veoma mi je poznat. I iz najbolje namere pišem ovo što pišem.
Neka Predrag nakon svoje kampanje sagleda njene rezultate, pa će možda videti da sam delom bila u pravu.
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:21 06.06.2007

Re: Predraže,

Pirat_w,

vec sam objasnila da mislim da tim ljudima (koji se ponasaju prema pederima kao prema stvarima) nece biti promenjen odnos ovakvim nacinom (govoreci o pederima/sebi kao da su stvari).
To mislim.
A veoma dobro znam to sto pricas.
dunjica dunjica 15:14 06.06.2007

Re: Bojana,

moram priznati, nisam shvatila za koju ciljnu grupu bi ovakav Peđin tekst bio prikladan? I da li uopće i za jednu?

Meni je jako zanimljiv koncept Jane Elliott (ja kao Švabo tralala). Dokumentarni film o njenom pristupu borbe protiv rasizma i radionicama koje u to ime organizira je barem 2 puta posljednjih godina bio prikazan na TV. Mislim da je to čak bilo na b92. Preporučujem i kao oštrač vlastitih pristupa borbi protiv diskriminacije.

KLIKNI OVDJE
Lektorka Lektorka 15:26 06.06.2007

Re: Pedja, Lektorko,

zuta dunjo ranko,
ne mogu da odolim, evo i tebi poklon:

dunjica dunjica 17:21 06.06.2007

ima svašta na Bosforu...

Đe me nađe, Lektorice ;-)) Lijepo je vidjeti i čuti i pok. Davorina, eh!

Eto tebi nešto što osobno volim s jednog od mojih omiljenih CDova. Na žalost, samo demo verzija:
U Stambolu na Bosforu
Bojana Maljević Bojana Maljević 21:04 06.06.2007

Dunjice,

moram priznati, nisam shvatila za koju ciljnu grupu bi ovakav Peđin tekst bio prikladan? I da li uopće i za jednu?


Kada pišete neki tekst, koji objavljujete na bilo koji način, nemoguće je da se nikome ne obraćate. Dakle, nekoj ciljnoj grupi, ma ona bil ai sasvim mala (ili velika) upućeno je ono što pišete, ono za šta se zalažete (ili reklamirate).

1. Ako je Predrag pisao ovaj tekst sa namerom da "prosvetljenje" dožive ljudi koji su "protiv pedera", način obraćanja je loš. Tu "ciljnu grupu" nemoguće je preobraziti ovakvim tekstovima. I niko ko je mislio da "pedere treba tući" neće udomiti ni jednog pedera nakon ovakvog teksta. Neće čak ni drugačije misliti o njima.

2. Ako je, pak, pisao tekst da izazove saosećanje onih koji ne misle loše o ljudima koji su takve seksualne orjentacije, način obraćanja je takođe loš. Ja, recimo, ne mislim ništa loše o pederima. I ne dopada mi se ovakav ton, sa sve uvažavanjem Predragovog smisla za humor i sarkasam. (često me nasmeje, ali ne i ovog puta)

3. A ako je Predrag pisao tekst da bi zabavio malobrojnu publiku koja ceni njegov rad (poput nas), verovatno je postigao uspeh. Ali to i dalje ne znači da će napušteni pederi biti "zbrinuti".

Iz tih i nekih dodatnih razloga mislim da je ovo pogrešan način.
Ne verujem da Predrag nema cilj kada piše "poziv za pomoć".
Veoma cenim njegov rad i moja je namera najbolja.

A ko pogrešno tumači ili ne želi da razume, šta mu mogu.
Pri tom ne tvrdim da sam u pravu. Samo govorim svoje mišljenje.

p.s.
I meni je zanimljiv koncept Jane Elliott.


pirat_w pirat_w 23:07 06.06.2007

Re: Predraže,

Bojana ja se slažem sa tobom ali ima jedna stvar ljudi koji uglavnom pedere smatraju stvarima nisu dovoljno pismeni ni olovku da koriste a kamoli računar. Mislim nije davno bilo seti se komentara tih uterivača srpstva kroz batine šta su komentarisali posle svega na trgu. Ajde što ste tukli muške ali zašto devojke citiram:"Ko ih jebe kad su pokupile najbolje ribe u gradu."


To Dunadan:

Moram ti reći da se prvo informišeš i onda daš neki komentar jer može da se desi da ispadneš glup u društvu.
Bojana je inače osoba koja je veoma privržena psima i jedna je od onih koja pomaže udomljavanju istih.
Sledeći put reci da gazi bubašvabe po kući i poverovaću ti možda jer možda mrzi bube pa ih gazi.

v.
jadac jadac 23:10 06.06.2007

Re: Olbibio,

buddd je moj druggg
Queeria Queeria 23:10 06.06.2007

Re: Dunjice,

E sada o mojim namerama :)
Imao sam nameru da zabavim, ali i da podstaknem na razmišljanje... Obraćao sam se pre svega osobama koje su pro-gej... Homofobima se retko kada obraćam, pošto smatram da na njihovo mišljenje ne mogu da utičem. Na mišljenje homofoba mogu da utiču samo heteroseksualne osobe koje su pro-gej.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 23:39 06.06.2007

Bojana

Nemojte da me shvatite pogrešno ali čini se da ipak ne razumete. I to je sasvim u redu jer ne moramo mi svi sve razumeti.

Vrlo je jednostavno, kao što je Peđa i sam rekao, napisao je čovek tekst da zabavi. Šala, sprdnja... Ne znam zašto vam je taj koncept toliko stran. Ne mogu da zamislim šta mislite o Letećem cirkusu Montija Pajtona ili o surovom Boratu.

Niko ne sumnja u vaše dobre namere, ali jednostavno ne razumete. I opet kažem to je ok, ne mora svako da shvati Peđin način da zabavi, ok, ali zašto taj ko to ne shvata uporno dokazuje da ne shvata to ja ne razumem. Ja kad ne shvatam, nekad kažem, nekad ne kažem, okrenem se i odem jer odakle mi pravo da tražim i očekujem da se menja neko ko nikoga ne ugrožava. Druga je stvar, naravno, ako je u pitanju neko ko stavom, razmišljanjem, postupcima ugrožava druge.

I još na kraju kažete da ne tvrdite da ste u pravu i da samo govorite svoje mišljenje. Ok, čuli smo vaše mišljenje, jednom, dva puta, tri puta... Shvatili smo vaše mišljenje i da je vaše mišljenje drugačije. Šta ćemo dalje? Opet u krug?

Samo iznosim svoje mišljenje.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:06 07.06.2007

pirat_w,

Bojana ja se slažem sa tobom ali ima jedna stvar ljudi koji uglavnom pedere smatraju stvarima nisu dovoljno pismeni ni olovku da koriste a kamoli računar


Na žalost, ima dosta i onih veoma pismenih. Znam neke. Uz svo njihovo obrazovanje teško je promeniti im mišljenje.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:17 07.06.2007

Draga Jelena,

Iako bih pre rekla da Vi mene ne razumete, ne zameram Vam i ne shvatam pogrešno Vaš komentar.

Vrlo je jednostavno, kao što je Peđa i sam rekao, napisao je čovek tekst da zabavi. Šala, sprdnja... Ne znam zašto vam je taj koncept toliko stran. Ne mogu da zamislim šta mislite o Letećem cirkusu Montija Pajtona ili o surovom Boratu

Meni nije stran koncept šale i sprdnje. (da me makar malo poznajete ne biste to nikako pomislili).
Samo mislim da je to loš koncept za konkretan slučaj neudomljenih pedera.

O Monti Pajtonu i Boratu mislim sve najbolje. Na prvom sam odrasla a drugi me je silno zabavio. Žao mi je ako sam Vas razočarala.

Shvatili smo vaše mišljenje i da je vaše mišljenje drugačije. Šta ćemo dalje? Opet u krug?

Ne budite tako na kraj srca. Pogotovo ne prema nekome poput mene, ko samo pristojno odgovara kada mu se neko direktno obrati. Ako Vam smetaju moji komentari, preskačite, to je bar lako.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 15:54 07.06.2007

Ne sviđaju mi se.

Preskakaću.
Dogovoreno.
MMMila MMMila 09:51 08.06.2007

Re: Predraže,

NIje ova Srbija dovoljno ni edukovana, ni sazrela a nema ni prirodne predispozicije da se zamisli nad finom ironijom!
okapoaniolz okapoaniolz 00:55 06.06.2007

konkurencija

u konkurenciji sa


pederi/gay/homoseksualci nemaju sanse
JJ Beba JJ Beba 01:15 06.06.2007

zloinaopako...

....pazi shta radish.....
okapoaniolz okapoaniolz 01:32 06.06.2007

Re: zloinaopako...

vidim raspolozeni smo i demokratski i liberalno
JJ Beba JJ Beba 13:41 06.06.2007

Re: zloinaopako...

samo te upozoravam zloinaopako. Lepo se ponashaj. Istorija starog bloga bremenita je tvojim demokratskim distignucima...
Olga Medenica Olga Medenica 01:07 06.06.2007

Ko su napusteni pederi?

Ko ih je napustio i zasto su napusteni?
Da li su oni deca to jest maloletni ili su punoletni, dakle "homeless"?
oibibio oibibio 01:13 06.06.2007

Re: Ko su napusteni pederi?

Olga Medenica
Ko ih je napustio i zasto su napusteni?
Da li su oni deca to jest maloletni ili su punoletni, dakle "homeless"?


pa to su oni pederi cije su gazde npr. otisle na odmor. cesto se dogadja da ih zavezu za banderu a u boljoj varijanti za stablo u sred sume.
irvas irvas 01:25 06.06.2007

homeless gay

Uobičajene su slike da napušteni pederi tumaraju po parkovima i javnim toaletima u potrazi za seksom. Nameće se pitanje zašto je to tako – da li je u pitanju vaspitanje, tradicija ili nešto treće.


nije mi jasno pedja, bez zezanja. pederi tumaraju po parkovima i javnim klozetima svuda po svetu pa cak i u zemljama gde ih niko ne dira i gde mogu da izraze svoju seksualnost gde god to zeleli.
Queeria Queeria 01:33 06.06.2007

Re: homeless gay

I ja apsolutno nemam ništa protiv te prakse... Čak šta više, koliko god se neko nad tim skandalizovao, smatram to delom gej kulture...
Ali pitanje je zašto je to tako?
oibibio oibibio 01:40 06.06.2007

Re: homeless gay

Ali pitanje je zašto je to tako?

zato sto beograd nije amsterdam, nema gej klubova, nema gej kafana, jel tako pedja. tako je;-)
okapoaniolz okapoaniolz 01:43 06.06.2007

Re: homeless gay

Queeria
I ja apsolutno nemam ništa protiv te prakse... Čak šta više, koliko god se neko nad tim skandalizovao, smatram to delom gej kulture...
Ali pitanje je zašto je to tako?


koliko sam video (i u inostranstvu i kod nas) ta praksa ipak nije vezana samo za pedere/gay/homoseksualce vec i za sve druge (bilo da su nekakva manjinska grupa ili vecina) i to smatrm samo jos jednom drustvenom nepravdom, ali sta je tu je . tako je bilo odvajkada, a i sumnjam da ce se ikada promeniti.
irvas irvas 01:54 06.06.2007

Re: homeless gay

zasto je to tako? pa valjda ti znas odgovor bolje od mene

mozes da probas da objasnis ako te ne mrzi.

secam se dok sam bio u dublinu, setao sam sa jednim starijim poznanikom ircem koji mi je pokazivao znamenitosti po gradu. izmedju ostalog, pokazao mi je javni WC u sred grada, jedan od onih starih podzemnih klozeta sa belim keramickim plocicama. kaze: "vidis, pored svih ovih spomenika vredi pomenuti i ovaj cuveni toalet gde su se skupljali gradski pederi u XIX veku. neki od njih su bili veliki umetnici kao npr oscar wilde..."

irvas irvas 01:59 06.06.2007

Re: homeless gay

...vec i za sve druge (bilo da su nekakva manjinska grupa ili vecina)...


mislim da nisi u pravu. svima je poznato da gayevi vole javne klozete, evo i pedja je potvrdio.
okapoaniolz okapoaniolz 03:15 06.06.2007

Re: homeless gay

pa kada sam bio na zg velesajmu negde u sredinom 80ih, dodjem ja do javnog wc, udjem u kabinu kad ono tip j... neku devojku, tako da se moze zakljuciti da je to samo problem prostora (homoseksualci su cesci slucaj posto sredina u kojoj zivimo njihovo seksualno opredeljenje uglavnom ne odobrava (mene bas briga posto po mom duboko liberalnom (ne ldp) uverenju svako ima pravo da zivi kako 'oce) tako da u roditeljskoj kuci mogu sebi da izazovu problem).
jesen jesen 07:34 06.06.2007

Re: homeless gay

I ja mislim da se radi o prostoru....svi beskucnici u celom svetu vrte se oko javnih WC-a...to ne znaci da tamo (obavezno) traze sex...imaju ljudi i druge potrebe koje nemaju gde da obave...a i pokriveno je kada pada kisa, sneg, kada je hladno.....Jednostavno, ljudi o kojima drustvo ne brine traze sebi "skloniste"....Kada su javni klozeti u pitanju ne bih izdvajala gay populaciju tj ne mislim da oni posecuju ta mesta vise nego ostali....
DejanOz DejanOz 10:14 06.06.2007

Re: homeless gay

I ja mislim da se radi o prostoru...

Zasto su onda George Michael-a uhapsili u Kaliforniji u WC-u. Ne verujem da mu nedostaje prostor, niti bilo sta slicno. ;-) Cak je posle snimio i onaj video spot sa seksualnim hepeninzima u javnom WC-u. Bice da ljudi jednostavno vole taj prostor gde svako mora da ode peske.
Queeria Queeria 11:11 06.06.2007

Re: homeless gay

Da, ali i u Amsterdamu gde ima gomila gej klubova postoji tradicija kruzinga po parkovima i javnim toaletima. Možda je to tako zato što je kruzing zabavan i po malo opasan pa diže adrenalin... Ne znam...
kapi kapi 02:27 06.06.2007

da li se ovo odnosi na

promiskuitetne gej osobe ?
skyspoter skyspoter 07:39 06.06.2007

ako nismo u

mogucnosti da usvojimo gay da li mozemo da uplatiom pare na neki racun? da li je zaista tacno da nema gay bar u beogradu???
Queeria Queeria 11:14 06.06.2007

Re: ako nismo u

Ne mora ništa da se uplaćujem, samo nosi...
U Beogradu postoji nekoliko gej barova...
Pulse Pulse 07:39 06.06.2007

?

a jel mogu ja da pitam jedno ozbiljno pitanje...zasto u tako lepom i bogatom jeziku kao sto je srpski mi nemamo svakodnevnu manje oficialnu rec za homoseksualce muskog pola nego samo rec peder - sama po sebi zvuci pogrdno pa jos kad pomislis kakvi je ljudi izgovaraju onda jos goru konotaciju nosi. kako bi bilo da nadjemo neku rec koju bi mogli da oficijalno ubacimo u srpski jezik? ili da budem i dalje primorana da govorim gay?

Brana Brana 07:48 06.06.2007

Re: ?

He, ne samo da nemamo ni jednu neutralnu reč za homoseksualca, nego imamo listu od bar dvadeset pogrdnih izraza. Bilo bi interesantno pobrojiti ih i poređati po stepenu pogrdnosti. Čudilo bi me da to neko već nije uradio.
dunjica dunjica 10:47 06.06.2007

svakodnevna, neutralna riječ

pa, nemamo tako nešto ni za neudanu ženu preko:
a) 20 godina starosti
b) 30
c) 40

Zaokruži točan odgovor, ovisno od društvenog konteksta.
Queeria Queeria 11:17 06.06.2007

Re: ?

Reč queer u engleskom jeziku je nekada bila pogrdna, ali danas više nije tako. Gej populacija je počela da koristi pogrdne izraze kao svoje, prihvatila ih je i samim tim, posle određenog vremena, promenila njihovo značenje. Lepo je biti peder :)
Pulse Pulse 00:43 07.06.2007

Re: ?

to jeste da gay populacija koristi rec queen medju sobom ali ces retko kada cuti da heterosekusualac zove nekoga queer to ti vishe dodje kao ono kako crnac crncu kaze nigger al mu belac nikad ne kaze isto. cesce se kaze da je queen al to i nije pogrdno vishe je karakterna osobina
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:12 06.06.2007

draga Bojana

zayebavanje & ironija na temu
ne iskljuchuju lirsko pastoralne apele,
od one vrste da ti suza iz oka kane,
mis'im, nije ili-ili, jel'te,
samo napred, uradi to:)

kh,kh,kh, Orka vozi akciju kachenja po drvecu
slatkih malih apelchica o kucama i macama, tipa
"Ovo je Kana, vrlo je umiljata, nema jednu nogu,
ochishcena je od glista, voli decu,
ne linja se, jer nema dlaku, podeli svoj trosed
sa ovom slatkom tronogom macom":)

mojne sad da neko pogreshno razume
pa turi pedere na drvece:)p
adam weisphaut adam weisphaut 09:12 06.06.2007

Re: draga Bojana

Vesna Knežević Ćosić

mojne sad da neko pogreshno razume
pa turi pedere na drvece:)p


Nazalost ima onih koji bi rado voleli pedere po drvecu.
Neki i participiraju u vlasti kao npr. gradonacelnik Jagodine, u cijoj opstini doduse i nema pedera:

"Sve ih znam i znao bih da je neko homoseksualac. U Jagodini nema takvih, nema homoseksualnih udruženja, a i da ima, ne bi dobili nijedan dinar iz opštinskog budžeta. Kada bih znao nekog homoseksualca, svima bih rekao da s njim ne pričaju. O čemu biste mogli da razgovarate s čovekom koji ljubi drugog muškarca i da ne kažem šta sve još radi? Za mene je to čin protiv civilizacije. A ako tvrdite da u Evropi nije tako, onda nam Evropa i ne treba. Šta ću u Evropi ako će tamo da me vode pederi? Mi smo narod koji ne priznaje pedere, ovde njih prave nevladine organizacije."

No to je verovatno zato sto mu Betoven i Sopen nisu svirali i pevali kad je bio mali.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:00 06.06.2007

Kakve veze

imaju Betoven i Šopen sa zatucanim primerkom.
besan besan 10:13 06.06.2007

Re: Kakve veze

Pa...
Queeria Queeria 11:22 06.06.2007

Re: draga Bojana

Palma o homoseksualcima

Bojana Maljević Bojana Maljević 14:15 06.06.2007

Re: draga Bojana

Draga Vesna,

:)

Potpuno se slažem. Ali između ovakvog načina i "lirsko pastoralnog apela" postoje valjda još neki načini...

Evo malopre me je zvao jedan drug peder. Pročitao blog. I kaže "šta tebe boli k... ako neko želi da priča o sebi kao o životinji ili o nekoj stvari, neka priča." Zgrožen je tekstom, a pri tom isto ima problem sa kevom, nije izbačen iz kuće, što ne znači da opet neće biti. Davnih dana je već bio udomljen u mojoj kući (roditeljskoj).

I u pravu je. Ako Predragu i svim pederima koje treba udomiti odgovara takav način komunikacije i priče o njima, njihova stvar.
zana zana 08:34 06.06.2007

Pedja,

pederi su divna vrsta, ja ih obozavam, to su moji najbolji prijatelji, posalji kod mene slobodno, pa ce ovi moji da brinu o njima!
obozavam pedere! nikada me peder nije razocarao. :))
Queeria Queeria 11:24 06.06.2007

Re: Pedja,

Koliko komada vam treba?
Ako si u nekom inostranstvu evo ja ti prvi stižem DHL-om :)
dunjica dunjica 18:46 07.06.2007

Re: Pedja,

biciklisti su divna vrsta, ja ih obozavam, to su moji najbolji prijatelji, posalji kod mene slobodno, pa ce ovi moji da brinu o njima!
obozavam biciklisti! nikada me biciklisti nije razocarao. :))
Mirko Kontic Mirko Kontic 09:06 06.06.2007

zacudo

sjajan tekst o datoj temi. ironija na mestu. eh da cesce Predraze pises ovako...
Queeria Queeria 11:26 06.06.2007

Re: zacudo

Ja sam se uvek nešto zanosio da su moji tekstovi duboko ironični i sarkastični
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:09 06.06.2007

Bravo Peđice!

Tako i treba.
A ako do toga, boženedaj, ikada dođe, kod mene uvek ima mesta.
Queeria Queeria 11:25 06.06.2007

Re: Bravo Peđice!

Hm, Slovenija...
Čekamo bolje ponude :)
Makar neka Holandija :)
Nemo' se ljutiš...
Lektorka Lektorka 11:33 06.06.2007

Re: Bravo Peđice!

ajd dobro, znam da u stvari hoćeš u švicu. izvoli!
Lektorka Lektorka 11:34 06.06.2007

Re: Bravo Peđice!

p.s.
švajcarska pravi turističku reklamu za valjda amere, predstavlja se kao raj za pedere i lezbejke. sad ću da probam da nađem neku fotku
Lektorka Lektorka 11:38 06.06.2007

švajcarski turizam s homo-ofanzivom

evo link, pa ti VIDI :)

raj za neudomljene pedere
Queeria Queeria 11:41 06.06.2007

Re: Bravo Peđice!

Hajde nađi... Meni se baš čini da je Švajcarska jedna konzerva... Možda se varam...
Lektorka Lektorka 11:51 06.06.2007

Re: Bravo Peđice!

ja "scenu" ne poznajem, čini mi se da nije tako očigledna kao što je recimo bila u južnoj nemačkoj, ali to je tipično za ovu zemlju. ipak, ponekad i ovde bude priča koje dospeju u javnost.

ima ovde u cirihu u reci limat koja se uliva u ciriško jezero jedno ostrvce gde se leti skupljaju homoseksualci da se kupaju (i ne samo to). pobunile se porodice s decom koje takođe vole tamo da idu na kupanje, i našlo se kompromisno rešenje. niko nikog dakle nije oterao, nego su podelili ostrvo, s tim što su se homoseksualci obavezali da će voditi računa gde šta rade i da li su deca u blizini.

od ove godine je i ovde dozvoljeno venčavanje homoseksualaca.

znači, ipak ima ponešto što nije konzervativno. ovo je samo zemlja u kojoj se malo toga vidi na površini, možda zato što je standard visok, pa se više živi po kućama i klubovima nego po ulicama.
dunjica dunjica 13:01 06.06.2007

I mi Schwula za trku imamo

Nas Oberschwul, oops, Oberbürgermeister Klaus Wowereit, SAMO za Pedju:


A ovako kotira u Arm-aber-sexy (eufemizam za Berlin, Wowi autor):
dunjica dunjica 13:04 06.06.2007

Dodatak: I mi Schwula za trku imamo

Ovo gore je bio prilog za bidding o buducem Pedjinom stanistu.
Queeria Queeria 13:15 06.06.2007

Re: Bravo Peđice!

Idem da gradim kolibu na tom ostrvu, kao Robinzon Kruso, samo da nađem Petka :)
Lektorka Lektorka 13:17 06.06.2007

Re: Bravo Peđice!

e jesi blesav, pa TAMO CES GA NACI. mozes i da odaberes koji ti se najvise dopada :))))
Queeria Queeria 13:26 06.06.2007

Re: Bravo Peđice!

Nadam se nekog Srbina gastarbajtera treće generacije :)))
Queeria Queeria 13:27 06.06.2007

Re: švajcarski turizam s homo-ofanzivom

Lektorka
evo link, pa ti VIDI :)

raj za neudomljene pedere


Sada sam se setio akcije B92 za 1. aprila i srpski gej seoski turizam :)))))


Lektorka Lektorka 14:16 06.06.2007

Re: švajcarski turizam s homo-ofanzivom

jel to neki salaš na fruškoj gori? :)

uzgred, vidim gore kako žališ što ne možeš da mi grešiš po komentarima... a ja nešto mislim, sad bih bar imala načina da ti vratim... :) bolje da se mi tolerišemo, pravimo kompromise, kohabitiramo, zar ne?

evo jedne dobrovoljne GRŠKE samo tebi za ljubav!
Queeria Queeria 18:13 06.06.2007

Re: švajcarski turizam s homo-ofanzivom

Sve može, ali kohabitacija nikako :)
Pulse Pulse 00:45 07.06.2007

Re: Bravo Peđice!

a sta fali Sydney? raj na zemlji i to ne samo za gay nego za sve (al sam objektivna hihihhihi)
Queeria Queeria 01:43 07.06.2007

Re: Bravo Peđice!

I još je jako, jako, jako, jako, jako, jako daleko od Srbije... što je naravno VELIKI plus :))
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:11 06.06.2007

jao, znam Adame

a taj iz Jagodine je opšte mesto.

mala digresija: čitam juče kako je vest da je pevačica Šerifović rekla na konferenciji za štampu da "prezire Fince" zato što su "žuti i providni" obigrala svet i izazvala, s pravom, zgražavanje.

Finkinja Marjata Jeskanen čak joj je poslala i otvoreno pismo u kome kaže:

- Moram da kažem da sam veoma zbunjena zbog vaših komentara o mojoj zemlji. Ne možemo da promenimo našu klimu ili naš izgled i bili ste vrlo nepažljivi kada ste sa prezirom rekli da smo mi "žuti i providni ljudi". Imate naravno pravo da izražavate svoje mišljenje o nama, ali mi smo vam dali 12 poena, bez obzira na to da li ste zeleni ili plavi, ili ste došli sa Tibeta ili iz Timbaktua. Učili su me da su svi ljudi jednaki, bez obzira na boju kođe i nacionalnost...

E, pa ne zna Marijata da ovde decu godinama ne uče da su svi ljudi jednaki, bez obzira na boju kože i nacionalnost. ..

jesen jesen 22:11 06.06.2007

Re: jao, znam Adame

...znam i ja..gledala sam tu emisiju...kreten se na kraju posvadjao sa novinarkom.....ali nisam znala za izjavu M.Serifovic...Na kojoj to konferenciji za stampu....tamo ili ovde? Ne mogu da verujem da je mogla da izgovori tako nesto, pre svega glupo a onda i nepristojno,primitivno........E jadni mi...mada nije ni cudo kada smo izolovani vec 17 godina....Ko se rodio 90te jos malo pa maturant a vecina takvih nisu mrdnuli iz mesta u kome su rodjeni....kako da razumeju svet o kome ne znaju nista.....a niko ih ne uci....
Jasna Bogojević - Hag Jasna Bogojević - Hag 01:28 07.06.2007

Re: jao, znam Adame

Marija Šerifović, fina, vaspitana osoba. Šta li ona misli o crncima?
Jesu li previše crni ili mogu da prođu? Samo pitam.
Ali drago mi je da je tako "relevantna" osoba predstavljala zemlju
u tako odlučnom trenutku. Mogli bi da je kooptiraju u ovaj tim za Kosovo
umesto Leona Kojena. Upražnjeno je. A vidimo da je kompetentna.
Mora da i ona voli Tolstojevskog.

Hag
Momir Markovic Momir Markovic 10:30 06.06.2007

Naslov je odlican

Kad mi je blizak prijatelj poverio da je gay prihvatio sam to sa istim interesovanjem kao da mi je rekao da navija za Partizan ili Zvezdu ili da je katolik ili pravoslavac, srbin ili hrvat, plav ili crn, mrsav ili debeo.

Potpuno mi je bilo nebitno jer me gore navedena imena, pojmovi i pripadnosti ostavljaju ravnodusnim (ovde bi debeli prosli najgore).

Kad sam izneo taj stav pred drugim ljudima shvatio sam da "NIJE SVEJEDNO"!

Na moju sugestiju da treba podrzati ljude u svojim osnovnim pravima da se opredele za sta god hoce na ovom svetu stigla je takva bujica mrznje da sam bio prenerazen.

Shvatio sam da su ljudi iz moje okoline uglavnom raspolozeni da muce, ponizavaju ili ubijaju takve ljude. Mene gledaju kao nenormalnog. Naravno, sad sam i ja peder.

Ne mozes da podrzavas pedere ako nisi i sam peder!!!

Sto bi ih podrzavao????

Vidi na sta lice. Vidi sta hoce!

Hoce da nam uniste naciju!!

Da nije uzasno bilo bi zabavno.

Otkrio sam najlaksi nacin da biram drustvo.

Jednostavno kazes da imas simpatije prema gay ljudima i budala sama ode.

Ne treba da trosis vreme da provalis o kakvom coveku se radi.

Moj glas za pedere.



Queeria Queeria 11:34 06.06.2007

Re: Naslov je odlican

Moja drugarica neće da se zabavlja s tipovima koji su homofobični, a kamoli da se druži...
Podrška za Momira :)
Ovo, gore navedeno, jeste primer zašto se gej prava tiču i heteroseksualnih ljudi i koliko homofobija stvara problem heteroseksualnim ljudima...
Što bi rekla Staša Zajović iz Žena u crnom; "I najveće demokrate su padale kada su u pitanju prava homoseksualaca!"
Momir Markovic Momir Markovic 15:22 06.06.2007

Re: Naslov je odlican

PROUD AND GAY FRIENDLY !!!!!!!!!
teodora teodora 10:47 06.06.2007

au...

...jebote. gorko & sarkastično. vidi, peđa, ceo blog si bacio u rebus, jerbo od tebe uvek očekujemo nešto veselo. i sad ovo k'o grom iz vedra neba... tako nam i treba.

usput, ja bih rado udomila pedera, ali mi mama ne da ni mačku da dovedem u kuću... kaže, neodgovorna sam i lenja, pa na kraju uvek ona završi hraneći i čisteći za mojim ljubimcima. jesam, priznajem.

pusa :)
Queeria Queeria 11:35 06.06.2007

Re: au...

Onda nemoj... Naročito što pederi mnogo više jedu od mačaka... A tek što kenjaju... Strašno...
teodora teodora 11:46 06.06.2007

Re: au...

da, ali se ne linjaju, što je VELIKA prednost. i ne oštre kandže na nameštaju. a i možeš da ih izvodiš u šetnju i da ih pokazuješ urbanim drugaricama pomodarkama, da crknu od ljubomore.
skyspoter skyspoter 12:05 06.06.2007

iz mog iskustva

gay guy su najbolje drugarice!
pedja da li bi ti se svideo london? stvarno ima dobrih mest za izlazak. a i frajeri nisu losi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana