mali Vucko

Dule Nedeljković RSS / 11.09.2007. u 10:53

Ja zaista gajim izvesne simpatije prema Vuku Jeremicu. Najvise sto mi se kod njega svidja je njegova supruga. Jedna je od retkih koja me ne plasi kada cita vesti na RTS-u. Ministar inostranih poslova Demokratske Stranke, leti avionom levo-desno po svetu i to je to. Koju li on to zemlju predstavlja? Ciju on to politiku zastupa? Mislim da njega svi ministri u Vladi osim njegovih tretiraju kao Mini Maus. Miki Maus je podpredsednik. Sve sto izmoli ili dogovori sa njegovim kolegama iz EU padne u vodu zato sto nema podrsku od svoje zemlje. To je malo sizofrenicna situacija.

Ako ga do sada niko nije upozorio, evo ja cu da pokusam. Vuce, nisi ti ministar, ti si Potemkinovo Selo. Pravi ministar inostranih poslova je Vojin Lazarevic. On trenutno obilazi Evropu, delegiran od strane premijera, i lobira za njegovu ideju o Kosovu, koja je ovog kisnog jutra, meni licno, konacno prihvatljiva. Podela Kosova.

Ja bih se da sam Ministar iz DS u Kostunicinoj Vladi osecao kao da mi neko drugi obljubljuje zenu a ja mu kuvam kafu. Odvratan osecaj. 

 



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Malisa Malisa 11:09 11.09.2007

A mali Tomica?

Nije mali Vucko jedini. Mali Tomica je ministar zdravstva a zena mu je direktor sektora za tehnicko odrzavanje kod mafiJAT-a. I ona je nekad citala vesti kod RTS-a ali doduse nesto krace od Vuckove gospe. Kod Tijanica je taj posao samo odskocna daska za dalju karijeru.
jesen jesen 11:41 11.09.2007

Re: A mali Tomica?

direktor sektora za tehnicko odrzavanje kod mafiJAT-a.
Uhhh...bolje da covek ne zna ovakve informacije..A sta je ta gospodza po zanimanju...? Kakve veze ima citanje vesti sa tehnickom sluzbom bilo cega..?
Jelena Jelena 11:52 11.09.2007

Re: A mali Tomica?

Koliko znam, a znam od pre dvadesetak godina, Tomicina zena je lekar, nefrolog. Radila je, ne znam da li jos uvek radi, na VMA. To sto mi se ne svidja ni Tomica, ni njegova vizija srbijanskog zdravstva, ne znaci da mogu da precutim ocigledni promasaj u Malisinom izvestavanju. Kakva, bre, tehnika JATa?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 11:53 11.09.2007

Re: A mali Tomica?

nemojte da ofirate coveka, mozda mu je to druga zena za koju prva ne zna?!
Jelena Jelena 14:51 11.09.2007

Re: A mali Tomica?

ufff:)))
Da, moguce je. Nikada ne racunam na tako nesto.
Malisa Malisa 16:48 11.09.2007

Re: A mali Tomica?

Jelena
Koliko znam, a znam od pre dvadesetak godina, Tomicina zena je lekar, nefrolog. Radila je, ne znam da li jos uvek radi, na VMA. To sto mi se ne svidja ni Tomica, ni njegova vizija srbijanskog zdravstva, ne znaci da mogu da precutim ocigledni promasaj u Malisinom izvestavanju. Kakva, bre, tehnika JATa?

To je bilo od pre dvadesetak godina a sada je stanje potpuno drugacije. Mali Tomica je ministar G17+ dok je mafiJAT potpuno u rukama G17+ udruzbe tako da Tomicina zena (prva ili poslednja?) sada radi kao direktor tehno-sluzbe za odrzavanje aviona pa nam avioni zato i jesu u stanju u kakvom se nalaze.:(((
Malisa Malisa 16:52 11.09.2007

Re: A mali Tomica?

jesen
direktor sektora za tehnicko odrzavanje kod mafiJAT-a.Uhhh...bolje da covek ne zna ovakve informacije..A sta je ta gospodza po zanimanju...? Kakve veze ima citanje vesti sa tehnickom sluzbom bilo cega..?

A kod nas kao u svakom sektoru funkcioneri imaju veze sa strukom kojom se bave. Pa ni mali Djokica, pardon mali Vucko nema blage veze sa spoljnom politikom, ali ce nauciti. Nije to Vuk pa da vec zna sve (he, he), vec mali Vucko koji treba tek da nauci.:)))
Jerry Jerry 16:54 11.09.2007

Re: A mali Tomica?

Dule Nedeljković
nemojte da ofirate coveka, mozda mu je to druga zena za koju prva ne zna?!
Možda je prešao u islam pa može da ima dve žene ?
Jelena Jelena 20:48 11.09.2007

Re: A mali Tomica?

moze da ima onoliko zena koliko moze da izdrzava. ako je tacno omo sto malisa tvrdi, bice da je harem u pitanju:)))
vucko vucko 11:09 11.09.2007

Vučko

Ne pominji moje ime bez potrebe :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:13 11.09.2007

Re: Vučko

vucko
Ne pominji moje ime bez potrebe :)

Taman htedoh pitati šta je Goran kriv...o)))
Doctor Wu Doctor Wu 12:24 11.09.2007

A šta bi rekao da je

Jovanović? Vladimir, mislim.
vucko vucko 12:31 11.09.2007

Re: A šta bi rekao da je

Doctor Wu
Jovanović? Vladimir, mislim.

Niiiišta, sinjor Pančo
Doctor Wu Doctor Wu 12:41 11.09.2007

Sa Wikipedije:

Speedy's only real vice is implied to be a weakness for pretty girls (as remarked in the shorts by a pair of mice "He [Speedy] knows my sister" "Speedy Gonzalez knows everybody's sister!"; in one cartoon, other mice instigate a war to keep Speedy from stealing all the girls in town.
nsarski nsarski 12:46 11.09.2007

Re: Sa Wikipedije:

Pa, zato je i Speedy:))
Moras da budes mnooogo brz da bi pokrio toliku "teritoriju".
Laudanum Laudanum 11:10 11.09.2007

Ako je ikada

Ja bih se da sam Ministar iz DS u Kostunicinoj Vladi osecao kao da mi neko drugi obljubljuje zenu a ja mu kuvam kafu. Odvratan osecaj
.

Ako je ikada postojala dobra dijagnoza braka u ovoj vladi, onda je to ova. Sve si rekao! Pa kad uskoro dodje do razvoda bice to zbog nevernosti jednog i lakovernosti drugog bracnog para.
antioksidant antioksidant 11:14 11.09.2007

Podela Kosova

nama podela a njima kosovo
a sto se tice
kao da mi neko drugi obljubljuje zenu a ja mu kuvam kafu

mislim da je Canak rekao da je ovo zvanican stav nase drzave povodom Kosova. Ne insistiramo na sustinskoj kontroli, samo da se formalno to zove Srbija (ili samo neka se zove moja zena, pa neka spava s kim bilo)
I na kraju oko Vuka - ne boj se nista - svima je tamo jasno da je on ministar inostranih poslova DSa i da on iznosi stavove polovine vladajuce vecine.
Spiridon Spiridon 11:15 11.09.2007

iz drugog ugla

Ja bih se da sam Ministar iz DS u Kostunicinoj Vladi osecao kao da mi neko drugi obljubljuje zenu a ja mu kuvam kafu. Odvratan osecaj.


mnogo bolji osecaj je da si Ministar iz DSS u Kostunicinoj Vladi i da ti obljubljujes drugom zenu, a on da ti kuva kafu ili jos bolje formatira mp3 fajlove iz kompa (album / artist / song), a ti imas 10 giga muzike.

e to je poso
adam weisphaut adam weisphaut 11:23 11.09.2007

Bracna zajednica

srpske valde podseca na ovaj Pazolinijev klasik.
Lun Lun 11:43 11.09.2007

Razvoj dogadjaja

Dugo sam razmishljao shta bi imalo da znachi ona pretnja kako cemo, eto, i mi primeniti nekakve sankcije prema medjunarodnim chimbenicima koji budu priznali jednostrano proglashenje nezavisne republike Kosovo.

A onda vidim malog, ali zato vec zadriglog Jeremica i shvatim poentu.

Kazu da ce, kada se naljuti na globalno selo, sebi otfikariti spolovilo.

Neimenovani izvori takodje pominju mogucnost da mu se u tom protestu pridruzi i Prorokovic, pokazujuci time chvrstu (gle paradoksa!) alijansu vladajuce koalicije, po pitanju Kosova ali i penis enlargement problematike.
nestorijanac nestorijanac 11:45 11.09.2007

Re: Razvoj dogadjaja

Dugo sam razmishljao

A, zamislite sta bi ste sve jos zakljucili da ste jos malo DUZE razmisljali....?
adam weisphaut adam weisphaut 11:55 11.09.2007

Re: Razvoj dogadjaja

nestorijanac

A, zamislite sta bi ste sve jos zakljucili da ste jos malo DUZE razmisljali....?

Ko zna, mozda bi cak i dosegao da filozosko/teoloskih dubina nestorijanstva ?
nestorijanac nestorijanac 11:58 11.09.2007

Re: Razvoj dogadjaja

Eto, to je jedna mogucnost !
Druga je da bi uzivao na povrsini blogomora gde se Vi vec verovatno ljuljuskate na talasicima....
adam weisphaut adam weisphaut 12:04 11.09.2007

Re: Razvoj dogadjaja

Don't sell yourself short. Mislim da je monogo verovatnrije da bi dosegao dubine nestorijanstva. A mozda uz malo vere, ljubavi i nade, postao i nestorijanski latifundista
nestorijanac nestorijanac 12:05 11.09.2007

Re: Razvoj dogadjaja

Pa, dobro ! Neka bude tako kao sto Vi kazete. Neka to bude najverovatnije. Vi to bolje znate od mene.
adam weisphaut adam weisphaut 12:14 11.09.2007

Re: Razvoj dogadjaja

Ne, ne, ne mogu Vam dozvoliti tu laznu skromnost, ipak ste Vi prominentni latifundista
kristina124 kristina124 12:52 11.09.2007

Re: Razvoj dogadjaja

Sarmantan je specifican nacin i intonacija izrazavanja prisutnog (politickog?) neslaganja sa sve uplitanjem supruge (& ostale familije):
Dule Nedeljković
Ja bih se da sam Ministar iz DS u Kostunicinoj Vladi osecao kao da mi neko drugi obljubljuje zenu a ja mu kuvam kafu. Odvratan osecaj.

S obzirom na pitoresknost situacije, sa sve opisanim detaljem i osecajem, ne mogu se oteti utisku da imate sta podrobnije da kazete o ovom iskustvu? Jeste li dugo razmisljali o situaciji? Jel' osecaj mnogo odvratan? Jel' kafa obicna, filter, espresso ili nes? Mleko? Secer? Slag? Ratluk?
Lun
Kazu da ce, kada se naljuti na globalno selo, sebi otfikariti spolovilo.

Bas sam sebi? Bez icije pomoci?
Zanimljiv bi bio tonski snimak skvicanja.
Nego, jel' znate ono o jami, kopanju i upadanju?
Unfuckable Unfuckable 13:19 11.09.2007

Re: Razvoj dogadjaja

kristina124
Sarmantan je specifican nacin i intonacija izrazavanja prisutnog (politickog?) neslaganja sa sve uplitanjem supruge (& ostale familije):
Dule Nedeljković
Ja bih se da sam Ministar iz DS u Kostunicinoj Vladi osecao kao da mi neko drugi obljubljuje zenu a ja mu kuvam kafu. Odvratan osecaj.
S obzirom na pitoresknost situacije, sa sve opisanim detaljem i osecajem, ne mogu se oteti utisku da imate sta podrobnije da kazete o ovom iskustvu? Jeste li dugo razmisljali o situaciji? Jel' osecaj mnogo odvratan? Jel' kafa obicna, filter, espresso ili nes? Mleko? Secer? Slag? Ratluk?
Lun
Kazu da ce, kada se naljuti na globalno selo, sebi otfikariti spolovilo.
Bas sam sebi? Bez icije pomoci?
Zanimljiv bi bio tonski snimak skvicanja.
Nego, jel' znate ono o jami, kopanju i upadanju?


..ti se bas trudis da nam ogadish ovo malo zezanja...ali lep trud - da se registrujes da bi porucila sve ovo...very PIROTEKSNO....
nestorijanac nestorijanac 15:07 11.09.2007

Re: Razvoj dogadjaja

@adama
quote]Ne, ne, ne mogu Vam dozvoliti tu laznu skromnost, ipak ste Vi prominentni latifundista

Dobro. Primite makar iskren pozdrav od prominentnog latifundiste koji je nestorijanac.
:))
Unfuckable Unfuckable 12:02 11.09.2007

Nije mi jasno

zasto je - kada se pomene aktuelni ministar spolnih poslova - prva asocijacija - penis enlargement, obljuba, preljuba,kastracija...malo cudno, hm ?
; )))))
zarkov zarkov 12:25 11.09.2007

Re: Nije mi jasno

Unfuckable
zasto je - kada se pomene aktuelni ministar spolnih poslova - prva asocijacija - penis enlargement, obljuba, preljuba,kastracija...malo cudno, hm ?; )))))


ne samo ministar spoljnih poslova, kompletan drzavni vrh je vrlo asocijativan...puno slika koje je tesko prevesti u reci a ostati, koliko toliko, kulturan.
vesna75 vesna75 12:29 11.09.2007

Re: Nije mi jasno

I meni on izgleda k'o starimali dečak, koji, eto, ima ozbiljan posao i lepu ženu, jedino ne zna šta bi tačno sa njma.
Znate one male, debele, koji se nikad ne isprljaju, najbolji su đaci i dave se u slatkišima.
jaglika jaglika 12:30 11.09.2007

Re: Nije mi jasno

preljuba, prevrtljivost, impotencija su reci koje asociraju na clanove DSS-a.... Ups! Pa Vuk je DS, ili kako bese? Ne snalazim se vec neko vreme ko je tu DS, a ko DSS. Recimo onaj Simic, sta je on? U takvoj kamasutranskoj pozi, ne vidi se vise ko je ko i gde mu je sta.
Unfuckable Unfuckable 12:36 11.09.2007

Re: Nije mi jasno

vesna75
I meni on izgleda k'o starimali dečak, koji, eto, ima ozbiljan posao i lepu ženu, jedino ne zna šta bi tačno sa njma.
Znate one male, debele, koji se nikad ne isprljaju, najbolji su đaci i dave se u slatkišima.


...neko je skoro lepo rekao ..."izgleda ko da su ga u skoli stalno boli shestarom"....
Lektorka Lektorka 12:41 11.09.2007

Re: Nije mi jasno

zasto je - kada se pomene aktuelni ministar spolnih poslova - prva asocijacija - penis enlargement


nije ni meni jasno zasto je on u ovom citatu ministar SPOLNIH poslova :)
Unfuckable Unfuckable 12:42 11.09.2007

Re: Nije mi jasno

Lektorka
zasto je - kada se pomene aktuelni ministar spolnih poslova - prva asocijacija - penis enlargement

nije ni meni jasno zasto je on u ovom citatu ministar SPOLNIH poslova :)

...ups .....shto ti je podsvest...eskuzemua...
.ili shto navede Zarkov :
ne samo ministar spoljnih poslova, kompletan drzavni vrh je vrlo asocijativan...puno slika koje je tesko prevesti u reci a ostati, koliko toliko, kulturan
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:02 11.09.2007

Re: Nije mi jasno

Ministar Spoljnih P. i Ministar ProneVera u Vladi Srbije
Unfuckable Unfuckable 13:16 11.09.2007

Re: Nije mi jasno

Dule Nedeljković
Ministar Spoljnih P. i Ministar ProneVera u Vladi Srbije


Velja : "Vidi ovo mali...uz pomoc VEP-a....ha?"
Vuchko : "...a oce li stalno da mi bude takav..? "
Velja : " ..ma ne, sine ...ovo stavis samo kad dodju oni kakani stranci, i ne treba na glavu da stavljas...!"
vesna75 vesna75 13:33 11.09.2007

Re: Nije mi jasno

Imaju tako vragolaste osmehe, nije isključeno da je neka seksualna tematika.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:12 11.09.2007

Vukov deda

A) Svako rešenje za KiM ima svoje mane. Ne znam sta je dobro ili manje loše rešenje jer to odmah postavlja problem: u odnosu na koga i u odnosu na šta. Nisam ja stvorio problem i imam pravo da kažem ne znam rešenje.

B) Na konferenciji za štampu povodom 100 dana Vlade neki novinar je postavi pitanje Vuku Jeremiću da li zna kako glasi Prvi Njutnov zakon* VJ se zbunio i nije baš najtačnije odgovorio. Za one koji ne znaju VJ ima fantastičnu biografiju **. Neko ko zna teorijsku fiziku, finansije, administraciju, bankarstvo, politiku, međunarodne odnose i to sve u 25-26 godina mora da je genije - ili nije genije. Poenta pitanja je opaka: kakva je stvarna biografija VJ?

C) Neko je dao komentar na njegovu mladost: Jebeš ministra kome je živ deda!

*Prvi Njutnov zakon:
Svako telo koje miruje teži da ostane u stanju mirovanja i svako telo koje se kreće teži da nastavi da se kreće istom brzinom i u istom smeru ukoliko na njega ne deluje neka sila koja ga prinudi da promeni stanje mirovanja tj. jednolikog pravolinijskog kretanja.

**Vuk Jeremic 03.07.1975.:
Jeremic graduated from Queen’s College in 1998 with a BA in Theoretical and Experimental Physics. He is currently a doctoral candidate in Quantitative Finance at Imperial College, University of London. He worked as an analyst at Deutsche Bank, Dresdner Kleinwort Benson and AstraZeneca Pharmaceuticals in London, and was an advisor to the Federal Minister of Telecommunications of Yugoslavia. An active participant in the OTPOR! Resistance movement of Yugoslav students, he also co-founded the Organization of Serbian Students Abroad. Jeremic obtained a Master’s in Public Administration and International Development from the Kennedy School of Government in 2003. After graduation, he served as the Serbian defense minister's special envoy for Euro-Atlantic Affairs at the Ministry of Defense and as the senior advisor to the President of Serbia. In May 2007, he was appointed as the Minister of Foreign Affairs of Serbia.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:52 11.09.2007

Re: Teorijska fizika i praktična politika

Poenta pitanja je opaka: kakva je stvarna biografija VJ ako neko ko je studirao Teorijsku fiziku (studirao???) ne zna Prvi Njutnov zakon? Verovatno da je sreća pa ne znam njegovu pravu biografiju kao što je sreća da ne znam prave biografije ni drugih naših lidera, savetnika, generala,...
nsarski nsarski 13:33 11.09.2007

Re: Teorijska fizika i praktična politika

Ne moze neko da "studira" Teorijsku Fiziku a da pre toga nije diplomirao fiziku, na isti nacin kao sto ne moze neko da studira kardiologiju a da pre toga nije zavrsio studije medicine.
Standardne undergraduate studije ukljucuju klasicnu fiziku (mehaniku, termodinamiku, elektricitet/magnetizam, nesto statisticke fizike, negde jos i molekularnu fiziku i fiziku cvrstog stanja), "modernu fiziku" - atomsku/nuklearnu i osnove kvantne mehanike i to je manje vise sve. Razume se, u nekim od ovih predmeta se nude i eksperimentalne vezbe studentima.
Prvi Njutnov zakon se predaje u osnovnoj skoli i deo je elementarnog znanja koje se ocekuje od studenata fizike. U Americi se posle ovakvih studija dobije B.S. (Bachelor of Science) diploma Fizike i predstavlja prvi korak ka post-diplomskim studijama gde covek moze da odabere da se bavi Teorijskom problematikom (Teorija polja/elementarnih cestica, gravitacija, cvrsto stanje, statisticka fizika, itd.), ili eksperimentalnim radom - uglavnom material science (cvrsto stanje na primer), eksperimentalnom nuklearnom fizikom, plazmom /jonima, itd.
B.A. u americkom sistemu je Bachelor of Art i dodeljuje se studentima koji su zavrsili studije na School of Arts and Sciences (koje mogu da ukljucuju i proucavanje fizike u sirem kontekstu). Termin BA in Theoretical and Experimental Physics je specificnost engleskog sistema obrazovanja, i o tome ce drugi blogeri vise znati.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:47 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

nsarski
Ne moze neko da "studira" Teorijsku Fiziku a da pre toga nije diplomirao fiziku, na isti nacin kao sto ne moze neko da studira kardiologiju a da pre toga nije zavrsio studije medicine. Standardne undergraduate studije ukljucuju klasicnu fiziku (mehaniku, termodinamiku, elektricitet/magnetizam, nesto statisticke fizike, negde jos i molekularnu fiziku i fiziku cvrstog stanja), "modernu fiziku" - atomsku/nuklearnu i osnove kvantne mehanike i to je manje vise sve. Razume se, u nekim od ovih predmeta se nude i eksperimentalne vezbe studentima. Prvi Njutnov zakon se predaje u osnovnoj skoli i deo je elementarnog znanja koje se ocekuje od studenata fizike. U Americi se posle ovakvih studija dobije B.S. (Bachelor of Science) diploma Fizike i predstavlja prvi korak ka post-diplomskim studijama gde covek moze da odabere da se bavi Teorijskom problematikom (Teorija polja/elementarnih cestica, gravitacija, cvrsto stanje, statisticka fizika, itd.), ili eksperimentalnim radom - uglavnom material science (cvrsto stanje na primer), eksperimentalnom nuklearnom fizikom, plazmom /jonima, itd.B.A. u americkom sistemu je Bachelor of Art i dodeljuje se studentima koji su zavrsili studije na School of Arts and Sciences (koje mogu da ukljucuju i proucavanje fizike u sirem kontekstu). Termin BA in Theoretical and Experimental Physics je specificnost engleskog sistema obrazovanja, i o tome ce drugi blogeri vise znati.


Zato sam i stavio pod znak pitanja reč Studirao. Možda se radi o Kursu za Fizičko vaspitanje i preskakanje prepona -:)) . Ma dečko mi nije ništa skrivio, šta sam se navrzao na njega.
vesna75 vesna75 13:53 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

Za fiziku još i da poverujem ali fiskultura ... Pa pogledaj ga još jednom. Nema šanse.
lidiaz lidiaz 14:45 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

Kupio diplomu, a "teorijska fizika" je zvucala mocno. Pritom, racunao je da nece biti mnogo njih sto ce mu proveravati znanje.

antioksidant antioksidant 15:03 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

vesna75
Za fiziku još i da poverujem ali fiskultura ... Pa pogledaj ga još jednom. Nema šanse.

preporuka
oldtajmer oldtajmer 15:23 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

Zato sam i stavio pod znak pitanja reč Studirao. Možda se radi o Kursu za Fizičko vaspitanje i preskakanje prepona -:)) . Ma dečko mi nije ništa skrivio, šta sam se navrzao na njega.


Sigurno je da su delovi biografije VJ barem malo naduvani, i ne znam kako je izgledalo to njegovo studiranje, ali da je zavrsio fiziku jeste, i da je isao na postdiplomske, i radio na doktoratu, jeste. Nikad nije doktorirao. Pre toga se preusmerio na investment banking (ne pitajte me kako je usao, mogu samo da nagadjam, ali ne bih!) a obrzo potom na politiku. Potom odlazi na JFK school od gvmt, gde dobija magistarski iz ne znam ni ja cega (nekakvih politickih nauka ili sl tema), pa se vraca u Srbiju da se dalje bavi politikom najpre kao Tadicev savetnik, i evo sada ministar.

Bez obzira na prave ili "neprave" biografije, misilm da postoje ozbiljniji problemi s njim nego sto se nije snasao na pitanje o Prvom Njutnovom zakonu. To se moze pripisati tenziji, iznenadjenju, ko zna cemu. Nemam neko bogznakako misljenje o VJ, ali ovo sto pricate je deplasirano, i ne doprinosi konstruktivnoj kritici..
margos margos 15:40 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

Bez obzira na prave ili "neprave" biografije, misilm da postoje ozbiljniji problemi s njim nego sto se nije snasao na pitanje o Prvom Njutnovom zakonu. To se moze pripisati tenziji, iznenadjenju, ko zna cemu. Nemam neko bogznakako misljenje o VJ, ali ovo sto pricate je deplasirano, i ne doprinosi konstruktivnoj kritici..

Predpostavljam da ni ovo nece doprineti konstruktivnoj kritici, ali me kopka, cula sam, pa da proverim da li je istinito ako neko zna - da li je tacno da je Vuk Jeremic sestric Hakije i Hamdije Pozderaca?
Malisa Malisa 16:54 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

lidiaz
Kupio diplomu, a "teorijska fizika" je zvucala mocno. Pritom, racunao je da nece biti mnogo njih sto ce mu proveravati znanje.

To barem kod nas nije tesko. Ako ti deda ima para, a tata dobre veze, eto rezultata.
Jerry Jerry 17:03 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

Jeste , piše čak i na Wikipedia sajtu !

Jeremić also stems from a long lineage of Pozderac family considered one of the most influential political family in Bosnia and Herzegovina during the communist rule (see Hamdija Pozderac).[5]
oldtajmer oldtajmer 17:12 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

Jeremić also stems from a long lineage of Pozderac family considered one of the most influential political family in Bosnia and Herzegovina during the communist rule (see Hamdija Pozderac).[5]


Pa znate sta, ne znam koliko se moze verovati Wikipediji za ovakve stvari... ne kazem ni da jeste ni da nije, ne znam.

Kupio diplomu, a "teorijska fizika" je zvucala mocno. Pritom, racunao je da nece biti mnogo njih sto ce mu proveravati znanje.


Pazi sumnjam da je mogao kupiti diplomu sa takvog univerziteta. Nije to Kragujevac (izvinjenje BKC, ako cita ovo :)
Malisa Malisa 17:26 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

Pazi sumnjam da je mogao kupiti diplomu sa takvog univerziteta. Nije to Kragujevac (izvinjenje BKC, ako cita ovo :)

Nije Kragujevac izmislio kupo-prodaju diploma. Pre Kragujevca bilo je Sarajevo jer je pre Milosevica bio komunizam Josipa Broza. Kragujevcani su tu praksu dobili preko komuniste/JUL-ovca Cejovica i rado su je prihvatili razvijajuci je kao nesto velicanstveno i sveto. Komunisti su smatrali da svi treba da budu isti i da imaju diplome. Znanje je uvek dolazilo kroz praksu (mislili su oni) pa je se tako i trgovina diplomama razvijala. Nisu profesori od juce. He, he.
nsarski nsarski 17:40 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

Skoro je nemoguce kupiti diplomu na Kembridzu, tako da ovo sto VJ ima je nesto sto je svojim radom stekao. (Istina, jos uvek mi nije jasno sta je tacno tamo studirao - pregledao sam web sajt Qeen's College-a, i tamo postoje undergraduate studije matematike, ili matematike sa fizikom od teorijskih nauka, zatim postoje razne inzenjerske discipline, itd.) Ja sam davno kao student-pocetnik bio u Oksfordu kad je M. Tacer htela da joj se dodeli pocasni doktorat (ona je tu nekad studirala hemiju), pa su je odbili. Bila je ozbiljno pissed off!
lidiaz lidiaz 18:29 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

oldtajmer


Pazi sumnjam da je mogao kupiti diplomu sa takvog univerziteta. Nije to Kragujevac (izvinjenje BKC, ako cita ovo :)

Pa i Djole Bus je zavrsio Harvard :<:
pufna pufna 22:08 11.09.2007

Re: Teorijska fizika i praktična politika

Verovatno da je sreća pa ne znam njegovu pravu biografiju kao što je sreća da ne znam prave biografije ni drugih naših lidera, savetnika, generala,...

pitaj baba seru, ona ce ti sve reci...
oldtajmer oldtajmer 22:34 11.09.2007

Re: Fizičko ili fizika, ko zna

Pa znate sta, ne znam koliko se moze verovati Wikipediji za ovakve stvari... ne kazem ni da jeste ni da nije, ne znam.


BTW, izvor za tu tvrdnju o Pozdercima im je sledeci clanak:

http://img246.imageshack.us/img246/7982/pozderciqd6.png

Kao prvo, link je na imageshack-u, sto znaci da nema nikakve potvrde autenticnosti. Kao drugo, sam clanak je napisan dosta senzacionalisticki, sa pomesanim stavovima velikobosanskog islamizma i tito/partija-nostalgije. Ne kazem da ga to cini neistinitim, ali nije bas ni da ostavlja neki dojam pouzdanosti. A cak i da je 100% istinit, rodjacka veza o kojoj govori je toliko minimalna, da sumnjam da ima ikakvog znacaja. Slicno kao sto neki ljudi govore o (navodnim) rodbinskim vezama Biljane Srbljanovic i Radovana Karadzica.

Meni je zanimljiviji bio deo o tati i Tadicu, koji su svakako imali mnogo vise uticaja na njegovu karijeru.
dragan7557 dragan7557 23:08 11.09.2007

Re: Vukov deda

**Vuk Jeremic 03.07.1975.:


Kad citirate ..........

JEREMIĆ ALSO STEMS FROM LONG LINEAGE OF POZDERAC FAMILY CONSIDERED ONE OF THE MOST INFLUENTAL POLITICAL FAMILY IN BOSNIA AND HERZEGOVINS DURING THE COMUNIST RULE.

(SEE HAMDIJA POZDERAC) VIKIPEDIJA Hakiju ne pominju. Ima i drugih izvora.

Pozderac Hakija i Hamdija su u svoje vreme bili debelo umešani u aferu Agrokomerc.
7557
Tricky Tricky 00:33 12.09.2007

Re: Teorijska fizika i praktična politika

Koliko znam. Vuk Jeremic je sin Mihajla Jeremica iz SPS-a. A i Vuk je nekada bio clan SPS-a u mladosti.
Kako zavrsi na kraju u DS-?!!
Jerry Jerry 00:38 12.09.2007

Re: Teorijska fizika i praktična politika

Pa preko Tadića , kako drugačije i može biti .Ovaj mu je predavao u srednjoj školi psihologiju , a Jeremićeva majka je bila direktor te srednje škole , samo se ne sećam koje tačno pa nisam napisao.
nikson nikson 00:52 12.09.2007

Re: Teorijska fizika i praktična politika

moze biti drugacije, jer je od 2000-te u DS-u. uz sve to odakle vam informacija da je bio u SPS-u?
jaglika jaglika 00:59 12.09.2007

Re: Teorijska fizika i praktična politika

Tadic predavao u I beogradskoj.
Tricky Tricky 09:58 12.09.2007

Re: Teorijska fizika i praktična politika

2000-te se uchlanio u DS?!!! Genijalno!!!
Dosle promene pa reshio i on chovek da promeni!
nikson nikson 14:00 12.09.2007

Re: Teorijska fizika i praktična politika

pre petog oktobra...

antioksidant antioksidant 14:02 12.09.2007

Re: Teorijska fizika i praktična politika

nikson
pre petog oktobra...

cetvrtog
ili setog ali retroaktivno
nikson nikson 12:29 11.09.2007

.

dule, vas blog ima dve poruke:

prva, svidja vam se godpodja jeremic
druga, njen suprug je niko i nista

da li vi to zelite da zauzmete vukovu funkciju? (naravno ne ministra)
Black Adder Black Adder 12:29 11.09.2007

Podmladak SPS-a

Mislim da je Ivica Dačić dovoljno rekao o dotičnom gospodinu kada je izjavio da mu je drago što je jedan njihov član (SPS) u novoj vladi Srbije. U ovu fantastičnu biografiju treba dodati i podatak da je od mladih dana gospodin veoma zaniteresovan za politiku, pa je tako požurio da bude član mladih socijalista.
Koliko je tad imao godina? (možda 15???) Kad je pre stigao sve to? Pa čak i da se obretne u DS i odmah da postane desna ruka mister Tadića.
Ma stvarno mi je muka od ovih tzv. demokrata.
Šta može da se očekuje od njega takvog?


nikson nikson 12:30 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

pa to je problem sto verujete ivici dacicu
Unfuckable Unfuckable 12:34 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

nikson
pa to je problem sto verujete ivici dacicu


..ma da ...Gljivica je validan izvor...
Black Adder Black Adder 12:35 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

nikson
pa to je problem sto verujete ivici dacicu


Pa zar je Jeremić to dematovao?
A pričao njegovom članstvu u SPS-u je starija od Dačićeve izjave.
vesna75 vesna75 12:39 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

Ne bih baš ruku u vatru da nije bio u SPS-u. Tad je to bila odskočna daska za bilo kakvu karijeru a on je, izgleda, baš u tom fazonu. Dok je studirao u Americi bio je predsednik neko udruženja naših studenata a verovatno i predsednik odeljenske zajednice u osnovnoj školi.
Black Adder Black Adder 12:43 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

U svakom slučaju, kada je neko bio za vreme Slobe dete direktora NIS-a i visokog funkcionera SPS, pa ga još tatica šalje na školovanje u inostranstvo, tu odmah znaš da nisu čista posla.
Oni su uživali u blagostanju, dok se većina građana borila za golu egzistenciju.
Ma dajte, molim vas!
Tip je dno.
nikson nikson 12:52 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

prvo, neka ivica dacic pokaze jeremicevu clansku kartu SPS-a. drugo otkud njegovom ocu pare? nije valda da je jedini greh sto je imao pare? ako je ukrao onda se slazem sa tobom, ako nije onda je druga stvar. trece, pa sta ako je studirao u inostranstvu, koliko je samo mladih otislo u inostranstvo, pa po cemu se jeremic razlikuje od njih???
Black Adder Black Adder 13:18 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

Ma ništa nije važno, i sve je lepo i sjajno. I onda su trebali da žive srećno do kraja života.
A onda je Pera otišao pravo u policiju....
lidiaz lidiaz 14:47 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

nikson
prvo, neka ivica dacic pokaze jeremicevu clansku kartu SPS-a. drugo otkud njegovom ocu pare? nije valda da je jedini greh sto je imao pare? ako je ukrao onda se slazem sa tobom, ako nije onda je druga stvar. trece, pa sta ako je studirao u inostranstvu, koliko je samo mladih otislo u inostranstvo, pa po cemu se jeremic razlikuje od njih???

Pa razlikuje se posto je otisao od drzavnih para, koje je njefov tata uzeo kao jedan od rukovodecih ljudi NIS-a.
Vecina mladih je otisla ili bez dinara ili sa skrpljenom ustedjevinom svojih roditelja.
Treba da te je sramota sto ih poredis sa Jeremicem.
nikson nikson 14:55 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

tebe treba da bude sramota sto iznosis neistinu. ili reci gde je i kada ukrao novac ili ja treba da se radjam sa saznanjem da je neko negde nesto uzeo.
lidiaz lidiaz 14:57 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

nikson
tebe treba da bude sramota sto iznosis neistinu. ili reci gde je i kada ukrao novac ili ja treba da se radjam sa saznanjem da je neko negde nesto uzeo.

Ne, ne treba da se radjas sa saznanjem, posto ga je verovatno ukrao posle tvog rodjenja. Ako tebi nije jasno da je neko ko je radio na jednom od rukovodecih pozivija u NIS-u devedesetih ukrao novac, nikakvi dokazi ti nece pomoci.
nikson nikson 15:00 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

i da ga je ukrao posle mog rodjenja, verovatno mi to nije rekao kao i tebi. a koje ti to dokaze imas koji ne mogu da mi pomognu? ili i dalje moram da budem ubedjen u nesto sto ne znam
lidiaz lidiaz 15:31 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a


Ja nemam dokaze ni da je Milosevic ukrao, ili Miskovic, ili ostatak druzine. imam samo zdrav razum.
nikson nikson 15:40 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

u pravu si, ali za tog miskovica ima dovoljno informacija, ima dovoljno argumenata da ih sada ne nabrajam. a sto se tice jeremica ja ne znam ni za jedan jedini argument osima da je nekad negde bio direktor ili sta vec
lidiaz lidiaz 16:23 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

nikson
a sto se tice jeremica ja ne znam ni za jedan jedini argument osima da je nekad negde bio direktor ili sta vec

NIS-a (Naftne industrije Srbije) devedesetih, u vreme najgoreg rezima. kad su na takvim mestima mogli da budu samo provereni kadrovi kao tata, clan SPS-a. Koji su s pritom obogatili.
nobody is perfect nobody is perfect 17:33 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

...kad se vec pravis blesav, bolje je da promenis nick u bush jer glupljeg lika u politici nije bilo od kada je prase rep iskrivilo...
nikson nikson 19:24 11.09.2007

Re: Podmladak LDP-a

da lidiaz zato su i doveli tomica... nije NIS krenuo na SPS neko SPS na NIS

nobody is perfect
...kad se vec pravis blesav, bolje je da promenis nick u bush jer glupljeg lika u politici nije bilo od kada je prase rep iskrivilo...


pozdrav od niksona!!! ziv mi bio!
jesen jesen 22:14 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

Nevazno je da li je VJ bio clan SPS ali je cinjenica da tata jeste i da je sina skolovao o nasem trosku...Jedino ako VJ nije neki extrakapacitet pa dobio stipendiju...NIS je u to vreme bio leglo JULa i SPSa pa ne postoji dilema da je samo Vuckov tata bio posten od cele rukovodece garniture...Ovo znam pouzdano jer sam tih godina na odredjeni nacin bila poslovno vezana za NIS...Kad se samo setim nekih savetovanja koja su oni organizovali devedesetih u vreme najvece inflacije i njihovog bahatog ponasanja...ma muka mi je....

Posto Nsarski nije mogao da nadje "to" sto je Vucko zavrsio ja sumnjam u njegovu biografiju...mozda je on sve to sto pise da jeste kao sto je Mira Markovic bila ruski akademik ili kao sto je Radmila Milentijevic bila cuveni univerzitetski profesor u USA a ona predavala na nekom "ala radnickom univerzitetu".......
nsarski nsarski 23:14 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

Ho, ho, hold your horses! To sto ja nesto nisam pronasao ne znaci da ne postoji. Samo sam rekao da mi nije jasno, na osnovu onoga sto se moze naci na sajtu Queen's College-a Cambridge.
Ovo je spisak predmeta (majors) koji se tamo nude:


Subjects

Art Subjects

* Anglo-Saxon, Norse & Celtic
* Archaeology & Anthropology
* Architecture
* Classics
* Economics
* English
* History
* History of Art
* Land Economy
* Law
* Modern and Medieval Languages
* Music
* Oriental Studies
* Philosophy
* Social & Political Sciences
* Theology & Religious Studies

Science Subjects

* Computer Science
* Engineering
* Geography
* Mathematics
* Mathematics with Physics
* Medical Sciences
* Veterinary Sciences
* Natural Sciences
* Chemical Engineering

Dakle, ja nigde ne vidim "Teorijska i Eksperimentalna fizika", cak ne ni samo "fizika". To, naravno, ne mora obavezno da znaci da covek ne moze da dobije takvu diplomu (ja ne znam kako se to izvodi, ali to nista ne znaci): moze, recimo da uzme pretezno kurseve iz fizike (major) i da tako sakupi dovoljno poena za to zvanje. Postoje i studije "Natural Sciences", sto moze da ukljucuje manje vise sve: i biologiju, i fiziku, i hemiju, i geologiju. Primetite, recimo, da "ekonomija" podpada pod "Art Subjects" (!!!???) - ah, u vas Engleza svega ima. Ali, bez obzira sta je covek studirao, i koju je diplomu dobio, on se tesko moze nazvati teorijski fizicar.
Nadam se da je sad jasnije.


EDIT:
A evo OVDE je opis kako se sa Natural Sciences moze preci na Managment ili nesto drugo:

After one year of Natural Sciences it is normal for some students to transfer to Chemical Engineering. Alternatively, some change to Computer Science or Management Studies after two years. There are many examples of students changing their Tripos to take up Natural Sciences: perhaps the most frequent is that of a mathematician, a computer scientist or engineer moving over at the end of his or her first year to study double Physics and Mathematics in Part IB, followed by Part II in either Experimental and Theoretical Physics. Some subjects (Astrophysics, Biochemistry, Chemistry, Geology, Materials Science and Metallurgy and also Experimental and Theoretical Physics) can be studied in a student's fourth year for Part III the Natural Sciences Tripos; the fourth year courses are intended particularly for students who hope to pursue a research career in these subjects.
Iz ovoga se vidi da je sasvim moguce da se na trecem delu Tripos-a (cetvrta godina) student fokusira na Eksperimentalnu i Teorijsku Fizkiu, i da to diplomira. Dakle, posle malo detaljnijeg pregleda, VJ je legitimno zavrsio to sto kaze da je zavrsio - undergraduate studije Eksperimentalne i Teorijske Fizike.
bauer bauer 23:20 11.09.2007

Re: Podmladak SPS-a

ili kao sto je Radmila Milentijevic bila cuveni univerzitetski profesor u USA a ona predavala na nekom "ala radnickom univerzitetu"......

Pa zar nije Milutinovicka (pu, pu, pu, da se pomerim s mesta) predavala na Kolumbiji?
imejl99 imejl99 13:06 11.09.2007

mali

ih, pa taj je od onih pokazacu-ja-svima-vama-koji-ste-me-boli-sestarom-u-skoli. Postao je ministar. I nema veze sto jos uvek izgleda kao da su mu mangupi u aktovku stavili da nosi izmrvljenu kredu i mokar sundjer.
fixer fixer 13:38 11.09.2007

There's No I In Fuck You:.

njena omiljena:


Here i am a poster board pinup for you to hate,
Someone who once cared now nothing is holding me back.
I am no more an image of what you thought i should be,
the choice you've made and forced upon me.
So go on and hate me if you must, but honestly i don't give a fuck.
With my friends by my side i can get through anything,
With you on my side we can destroy everything.
For those who continue to comare to this false idea,
what do you expect from me,
Sing a lullaby scream you to sleep, i'm fucking sick of it being your way.
You don't love me, you love the person you think i am
a poster board pinup for you to love.
You don't hate me, you love the person you think i am
a poster board pinup for you to hate.
What you may see on the outside might not hold true to your heart, so here i am.
The real deal take it or not, like i've said before i don't give a fuck.

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:55 11.09.2007

Re: There's No I In Fuck You:.

fenomenalno!
lidiaz lidiaz 14:52 11.09.2007

Sposobni Vuk

Sve sto izmoli ili dogovori sa njegovim kolegama iz EU padne u vodu zato sto nema podrsku od svoje zemlje.

I ti ozbiljno verujes da je on sposoban da se bilo sta dogovori?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:05 11.09.2007

Re: Sposobni Vuk

pa "kao" dogovori. Ko zna da li on uopste ide negde ili ga Saper odradi u fotoshopu?!
sentinel26 sentinel26 21:36 11.09.2007

Re: Sposobni Vuk

Dule Nedeljković
pa "kao" dogovori. Ko zna da li on uopste ide negde ili ga Saper odradi u fotoshopu?!


Dobro Dule, ja na blogu kod Srdjana pred formiranje vlade napisah nešto o tom Vuk-u i da će spoljnu politiku (ako je uopšte bude) voditi neko drugi (ministar za Kosovo i Premijer) pa mi nedadoše ni opepelit.

Te mlad je, te ambiciozan, te pun energije, te ima čak i iskustva, te učio visoke inostrane škole, te bio od koristi ministarstvu odbrane i Predsjedniku države, te bio i savjetnik.

Bogami ja za svoje mišljenje ne dobih podršku.

Čak se i jedan savjetnik javio direktno iz Njujorka (nije htio odavde) i istakao da će taj momak izvršiti reformu ministarstva IP i obaveštajno-bezbednosnih službi u MIP-u.
Reče da treba dati prednost mladosti i energiji u odnosu na gerontokratiju.

Eto sada imamo mladoenekratiju.
Od reforme nema ni slova "R".



lidiaz lidiaz 21:48 11.09.2007

Re: Sposobni Vuk

sentinel26

Eto sada imamo mladoenekratiju.
Od reforme nema ni slova "R".

Ma jok, imamo debilizam. Doduse nije sad nastao, samo se nastavlja.
Goran Nikolić Goran Nikolić 23:58 11.09.2007

diplomacija

ma nemojte preterivati sa
znakovitoscu mesta ministra diplomatije
a Jeremic je sasvim solidan

pa nece valjda da vodi autonomnu spoljnu politiku
kao ambasador S Protic nekada,
mada, naravno,
bio mi je veoma simpatican
i ostao
nema ga neshto na TV
poslednjih mesec, dva,
mozda je na odmoru
Atomski mrav Atomski mrav 10:20 12.09.2007

Duleta za predsednika

Ljudi, ajde da kandidujemo Duleta Nedeljkovića za neku funkciju! Može za Predsednika, biće (uskoro) izbori. Za ministra spoljnih poslova može onda da postavi nekog šogora :) Ako ne može za Predsednika države, onda za Predsednika FK Crvena Zvezda, ili za selektora fudbalske reprezentacije...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 10:33 12.09.2007

Re: Duleta za predsednika

hvala ti, ali ja sam srecan i ostvaren covek. Takvi su i ljudi koji me okruzuju, zato mogu i da zajebavam ove marionete...
Atomski mrav Atomski mrav 10:39 12.09.2007

Re: Duleta za predsednika

Hm, nisi baš sasvim srećan... da jesi, ne bi pisao ovakve postove a i svi bismo bili (valjda) srećniji da nema povoda za ovakvo "pisanije"...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 10:56 12.09.2007

Re: Duleta za predsednika

Ja se u stvari samo dobro zezam sa ustogljenim lazovima, koji bi prodali majku i oca za pare i funkciju. Nisu dovoljno potentni pa koriste moc kao afrodizijak. Nedam im da se mnogo opuste u svojoj gluposti i bezobrazluku. Smesni su mi i jadni. Retki su ljudi koji zasluzuju postovanje zbog svoje javne funkcije.
Atomski mrav Atomski mrav 12:21 12.09.2007

Re: Duleta za predsednika

Retki su ljudi koji zasluzuju postovanje zbog svoje javne funkcije.

Istina.
antioksidant antioksidant 12:35 12.09.2007

Re: Duleta za predsednika

Atomski mrav
Retki su ljudi koji zasluzuju postovanje zbog svoje javne funkcije.Istina.

niko ne zasluzuje postovanje zbog svoje funkcije. Postovanje se moze steci (ili podsmeh) nacinom na koji se obavlja/koristi/sprovodi funkcija
A da je takvih malo - slazem se
Atomski mrav Atomski mrav 12:39 12.09.2007

Re: Duleta za predsednika

niko ne zasluzuje postovanje zbog svoje funkcije. Postovanje se moze steci (ili podsmeh) nacinom na koji se obavlja/koristi/sprovodi funkcija

Aaaa-pćiha! Istina!
:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana