Žene su ukras sveta

queeria92 RSS / 08.03.2009. u 12:45

Ilustracija: Nikola Grulović
Ilustracija: Nikola Grulović
A MUŠKARCI NJEGOVI VLADARI

Često možemo čuti da se žene generalno opisuju kao lepši pol. Muškarci, da se ne bi uvredili što su ružniji, dobili su utešnu titulu jačeg pola. Naravno, oni muškarci koji su umislili da su lepi, srde se na ovakvu nepravednu podelu epiteta. Mada, patrijarhalni sistem može ponekad biti oštrije prema ženama te ih nazvati i slabijim polom. U svakom slučaju napravljena je podela da su žene krhki ukras sveta, dok su muškarci njegovi snažni vladari. U toj raspodeli patrijarhalni sistem je odredio pojedine obaveze i uloge koje nudi muškarcima i ženama.

Jedna od ponuda ženama, kada je u pitanju profesionalna afirmacija jeste brak, sa mogućnošću napredovanja u majčinstvo. Neke žene nisu uspele u tom poslu, neke su dobile ili dale otkaz, neke nisu čak ni uspele da se zaposle u toj branši, dok su pojedine uspele da ostvare neverovatne rezultate. Mnoge žene iskoristile su svoju lepotu i ženske atribute da se dobro udaju. Naročito dobar primer su one koje su našle muževe multi-milionere s jednom nogom u grobu. To su one prebogate dekice koje šetaju svoje dvadeset i nešto godina stare supruge, mahom plavuše, koje se smeše pred kamerama i trude da reporterima objasne kako su do ušiju zaljubljene u svoje mužiće i da to nema nikakve veze sa veličinom bankovnog računa. Kada bolje pogledate te devojke videćete im sreću u očima i iskrene osmehe motivisane idejom da izdrže još malo, jer će uskoro postati bogate udovice.

Sa napretkom medicine, raznim pilulama i tabletama, taj period čekanja se može ponekad previše odužiti, a naročito je problematično ako je dekica strasni kolekcionar ukrasa, kao što je Hugh Hefner, koji se ne može zadovoljiti jednom, već ima čitavu kolekciju lepotica, pa se plen mora podeliti na više osoba. S druge strane, retke su prebogate bakice koje šetaju svoje dvadeset i nešto godina stare muževe, a kamoli da imaju čitavu kolekciju.

Ako pak brak nije branša u kojoj žena želi da stekne profesionalnu afirmaciju, ili je previše ambiciozna, tako da pored braka i majčinstva želi dodatni posao ili hobi, patrijarhalni sistem nudi veliki izbor ženskim zanimanja. Naravno, ženska zanimanja nisu toliko važna kao muška i time mahom treba da se bave žene. Bave se time i neki muškarci, ali to nisu oni pravi muškarci kao što su zidari, rudari, vojnici, vodinstalateri, automehaničari... Mogu da izaberu da postanu frizerke, kozmetičarke, konobarice, sekretarice, manekenke, foto modeli, dizajnerke, medicinske sestre... Naravno, patrijarhalni sistem će učiniti sve što je u njegovoj moći da ženama zagorča život na poslu i da ih što pre natera da se zauvek vrate na onaj osnovni i najbitniji posao - brak i materinstvo.

Naravno tu se sada pojavljuju buntovnice. To su one žene koje su uvrtele sebi u glavu da uprkos svemu mogu da postignu sve u životu, samo ako se potrude. Neke od njih takođe vole da se bave ovim muškim zanimanjima, pa postaju političarke, doktorke, profesorke, menadžerke, direktorke, ne daj bože ministarke, predsednice, premijerke... Mada, patrijarhalni sistem i za njih ima lek. Imaju znatno manju platu nego njihove muške kolege i time ih vremenom demotiviše za rad i napredovanje. Ali, najgore od svih buntovnica su feministkinje. One se aktivno bore protiv patrijarhalnog sistema i u toj borbi su sve uspešnije. Sistem se brani raznim zaštitama i pokušava negativnim kampanjama da oslabi feministkinje, ali prognoze nisu optimistične. Postoji velika opasnost od rušenja sistema i uspostavljanja ravnopravnog i pravednog!

Predrag M. Azdejković
www.queeria.com

Atačmenti



Komentari (91)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ElectricDreams ElectricDreams 13:09 08.03.2009

:)

S druge strane, retke su prebogate bakice koje šetaju svoje dvadeset i nešto godina stare muževe, a kamoli da imaju čitavu kolekciju.


Priznajem da mi se u dubini misli pojavilo jedno: "A Madona?" ali ne smem to glasno da kažem jer se plašim Alexa
Ja već kupio karte, a vi? (ne smem da kažem za koji grad... nije Bg)
queeria92 queeria92 13:14 08.03.2009

Re: :)

KupiJO

Madonna je uvek pomerala granice
ssvetlana92 ssvetlana92 13:12 08.03.2009

Ima nas raznih

I žena i muškaraca. Svet je hvala bogu šarolik i uvek izazovan! Svako ima pravo da izabere svoj put, makar ga mnogo ili malo platio. A svaki se plaća...to je jasno!
Srećan 8 mart svim ženama i onima koje se tako osećaju!
queeria92 queeria92 13:15 08.03.2009

Re: Ima nas raznih

Srećan 8 mart svim ženama i onima koje se tako osećaju!


Hvala. Srećan i tebi
Bili Piton Bili Piton 13:49 08.03.2009

Re: Ima nas raznih

ssvetlana92
Srećan 8 mart svim ženama i onima koje se tako osećaju!


I od mene takodzer.
ssvetlana92 ssvetlana92 14:48 08.03.2009

Re: Ima nas raznih

queeria92
Srećan 8 mart svim ženama i onima koje se tako osećaju!


Hvala. Srećan i tebi

Hvala!
ssvetlana92 ssvetlana92 14:48 08.03.2009

Re: Ima nas raznih

Bili Piton
ssvetlana92
Srećan 8 mart svim ženama i onima koje se tako osećaju!


I od mene takodzer.

vishnja92 vishnja92 18:44 08.03.2009

Re: Ima nas raznih

I od mene takodzer

gle, bili! helou, bili :))

pedjo,
Postoji velika opasnost od rušenja sistema i uspostavljanja ravnopravnog i pravednog!

mislis?
bobo92 bobo92 18:48 08.03.2009

Re: Ima nas raznih

ssvetlana92

Srećan 8 mart svim ženama i onima koje se tako osećaju!

Srecan!
man ray loves me man ray loves me 13:13 08.03.2009

nikad nisam osetila diskriminaciju

u odnosu na muske kolege. ne primam manju platu, sve mi je otvoreno kao da sam muskarac. najvaznije - osecam poverenje.
a sto se tice hju hefnera - i on sam je retka pojava. sigurna sam da ima bakica koje rade to isto, ali izvan javnosti. npr joan collins. i mada je vecina zecica kojima se okruzuje braindead, bila je jedna koja ga je zaista volela, koja ga je ostavila pre par godina kad nije hteo da joj napravi dete i da sutne ostale, i za koju on kaze da je voleo. meni je hju hefner interesantan zbog hrabrosti da zivi nekonvencionalno i mislim da ne iskoristava nikoga - ugovor je jasan, take it or leave it.
queeria92 queeria92 13:19 08.03.2009

Re: nikad nisam osetila diskriminaciju

Prenosim vam tekst dve novinarke cija redakcija nije htela da objavi ovaj tekst....

Oko hiljadu rezevista Trece armijske oblasti doslo je u prestonicu u cetvrtak da trazi od Vlade da im se isplate zaostale dnevnice koje su zaradili tokom boravka na KiM tokom `99.godine.Cifra od , u proseku, oko 250 do 300 hiljada dinara po coveku nije mala,medjutim, veterani iz Brusa,Krusevca,Nisa,Aleksi
nca i Vrnjacke banje vise su licili na neku skolsku exurziju nego na borce za ono sto im pripada.Evo kako su to dozivele dve novinarke jednog beogradske dnevne novine koje su se tamo nasle po zadatku.
Cim smo zakovrnule u Nemanjinu,zapahnuo nas je ``miomiris`` dzibre,piva i jos kojekakvih alkoholnih destilata spakovanih u ``unucice``.Kao osobe koje potpuno savesno obavljaju posao,odmah smo uletele u guzvu ne bi li sto pre zavrsile svoj zadatak.No,ne lezi vraze...``Veseli momci`` kao da su sa planine sisli ili,jos bolje,izasli iz zatvora pa su nas skidali pogledom,a moracu da naglasim da smo obe prilicno izgledale kao da nas je poplava izbacila.Iako smo se krajnje profesionalno ophodile prema njima,imajuci u vidu njihovu muku zbog koje su potegli cak za Bg,imale smo vecu sansu da nadjemo mladozenju nego da iscupamo potrebne nam informacije.Komentar koji cu svakako pamtiti je:``VIDI STA SVE IMA U OVAJ BEOGRAD!?JEDNA CRNA,A DRUGA PLAVA,PA ONE SU KAO EUROKREM``-nema sta,originalni start sredovecnog napacenog ratnika iz provincije(napomena-pisac ovih redova je beli deo iz eurokrema).
S obzirom na to da je kosava ubijala,koleginica je resila da zakopca jaknu,ali je uz to dobila i ``primaljivu``ponudu:``Dodji ovamo,Beogradjanko,da te ja zagrejem``.Obaska sto su dobacivali sredovecnim radnicama koje su ulazile u Vladu,citiram:``Ja sam hteo da se prislepam unutra sa tobom,jesi polovna,ali zato dobro ocuvana``.
Tu se nasao i neki nesrecni Japanac sa fotoaparatom koji radi za meni nepoznatu novinsku agenciju kojeg su momci ganjali,uredno mu se obracajuci na srpskom,pokusavajuci da mu naplate fotke koje je Japanac bio primoran da uslika jer su veterani pozirali ko da su profi manekeni.Potom su ga terali da drmne stomakliju,mucenik se branio,al` kud svi Turci,tu i mali Mujo,pa je potegao dooobar gutljaj,a njegovi novosteceni drugari su ga naucili cak i kako da se prekrsti sa sve tri prsta.Od kolege saznadosmo da su imali pakleni plan da napiju mucenika,a zatim mu otmu vec na oko vrednu fotografsku opremu.Kad je ipak uspeo da im utekne i pridruzio se svojim srpskim kolegama,jedan od najgrlatijih ucenika skupa mu je dobacio:``Ej,nemoj slucajno da se vrtis oko te plave,ona je moja!``-oduvek sam ``obozavala``da me tretiraju kao kravu na stocnom sajmu.
Opste rasulo,pokusaji da uletele u Vladu i naprave sranje sa murijom,nekultura i bahatost onih koji su se borili za nasu zemlju ucinili su da se i koleginica i ja postidimo sto uopste pripadamo istom narodu,a o slici o nama koju ce taj Japanac da ponese u svoju domovinu da i ne govorimo..
man ray loves me man ray loves me 13:34 08.03.2009

Re: nikad nisam osetila diskriminaciju

ovo me podsetilo na onaj super film sa vladicom milosavljevic gde bata zivotinja glumi odbijenog kamiondziju koji im uleti kamionom u sobu, ako se neko jos toga seca - neka verzija telme i luiz iz osamdesetih.
ali ne vidim zasto je to odgovor na moj post.
queeria92 queeria92 13:36 08.03.2009

Re: nikad nisam osetila diskriminaciju

ovo me podsetilo na onaj super film sa vladicom milosavljevic gde bata zivotinja glumi odbijenog kamiondziju koji im uleti kamionom u sobu, ako se neko jos toga seca - neka verzija telme i luiz iz osamdesetih.


Kroz prašume Južne Amerike

ali ne vidim zasto je to odgovor na moj post.


Pa primer da neke žene osećaju diskriminaciju
man ray loves me man ray loves me 13:40 08.03.2009

Re: nikad nisam osetila diskriminaciju

Pa primer da neke žene osećaju diskriminaciju
pa to je jasno. zavisi od profesije. i u mojoj profesiji ima diskriminacije, ali ne toliko i ne svuda.
queeria92 queeria92 13:41 08.03.2009

Re: nikad nisam osetila diskriminaciju

i u mojoj profesiji ima diskriminacije


Radiš u vojsci
man ray loves me man ray loves me 13:45 08.03.2009

Re: nikad nisam osetila diskriminaciju

i wish. fizika.
queeria92 queeria92 13:48 08.03.2009

Re: nikad nisam osetila diskriminaciju

Mada, ovaj primer nije samo diskriminacija na radu, već ponižavanje žene kao ljudskog bića, koja se svodi samo na seksualni objekat i vlasništvo muškarca.
iris.davidovich iris.davidovich 14:12 08.03.2009

Re: nikad nisam osetila diskriminaciju

ako mogu da se nadovezem na primer o diskriminaciji. licno, nisam je osetila na poslovnom planu, mogu cak da kazem da je direktor radije birao zene, govorio je da su vrednije i odgovornije, i da nece uvatiti prvu krivinu i otici u kafance. medjutim, nedavno, u mojoj neposrednoj okolini, je jedan otac objasnjavao svom sinu kako ce u banci najbolje da napreduje jer je muskarac - ima mnogo zena koje imaju brak, decu, nisu dovoljno agresivne, sta li, i da je najbolje da se opredeli za banku. to bi bilo u neku ruku napredovanje po prirodi stvari. taj sin je jedno neambiciozno i indolentno stvorenje, ali dobre duse. i ne poslusa svog ambicioznog oca
man ray loves me man ray loves me 14:32 08.03.2009

Re: nikad nisam osetila diskriminaciju

po mom misljenju problem svakako postoji, ali treba priznati i veliki napredak. imamo reproduktivnu slobodu, profesionalnu slobodu - sto kaze harvey keitel george cloony-ju u 'od sumraka do svitanja' - are you such a bad loser that you can't see that you've won?

nekako ta sloboda se nije rasirila na sve zene - postoji mnogo zena kojima je objektivno nedostupna, manji broj koji ne zna kako da je uzme. zato treba nastaviti.

moje omiljene feministkinje: salt'n'pepa. za mene je feminizam upravo to - freedom to get off in any way you want.
queeria92 queeria92 13:17 08.03.2009

Zašto 8. mart treba čestitati i muškarcima

Piše: Srđan Lukić
Iliti zbog čega ovaj praznik nema smisla ako ga ne slave i muškarci? 8. mart je praznik koji se slavi na inicijativu onih koji su prvi ustali protiv muškog društva i koji su započeli borbu za društveno izjednačavanje žena i muškaraca. Tog dana 1875. tekstilne radnice Njujorka su protestovale tražeči kraću radnu nedelju (pa je policija otvorila vatru na njih) a 1908. radnice Njujorka su demonstrirale tražeći pravo glasa za žene, kao i zabranu dečijeg rada i bolje radne uslove. Taj dan se od 1911. godine slavi na inicijativu Klare Cetkin, nemačke revolucionarke i članice međunarodnog radničkog pokreta i danas je prihvaćen kao Međunarodni dan žena, kao dan SVIH onih koji smatraju da položaj čoveka u društvu NE sme da zavisi od toga ima li pišu ili ne. Taj dan se u praksi kod nas sasvim izvitoperio i postao upravo svoja antiteza jer poklanjanje pažnje ženama (samo) ovog dana je ništa drugo do diskriminacija i znak ženama da one ipak nisu isto što i muškarci. Jer – cvet, pažnja i nežnost danas znači i "ne možeš ti da voziš kola jer to nije za žene" sutra... Kada vam 8. marta Vaš momak, muž, brat, otac, sin, unuk, prijatelj, drug, poznanik, kolega, komšija... čestita 8. mart Vi mu uzvratite sa čestitkama. Ako sa radošću primi uzvraćene čestitke znajte da je njegova čestitka Vama ona prava, a ako se zbuni i postane mu neprijatno ("što meni, pa nisam ja žensko?" onda mu slobodno recite da je najobičniji LICEMER čim ga je sramota od same pomisli da ga neko tretira kao ženu. Žene NISU niža rasa i ni najmanje nije sramota biti žena. Čak naprotiv! Srećan 8. mart! Svima!
Izvor: Facebook
Unfuckable Unfuckable 13:59 08.03.2009

Re: Zašto 8. mart treba čestitati i muškarcima

jer poklanjanje pažnje ženama (samo) ovog dana je ništa drugo do diskriminacija i znak ženama da one ipak nisu isto što i muškarci

to i ja pričam stalno al' me niko ne čuje
iris.davidovich iris.davidovich 14:23 08.03.2009

Re: Zašto 8. mart treba čestitati i muškarcima

to i ja pričam stalno al' me niko ne čuje

kad sam bila mala, pa kao pravimo u skoli neke poklone za 8. mart. ja dodjem kuci i predam majci, sva srecna, sa sve cestitkom - rucni rad, a ona nekako tuznjikava, nikako da odreaguje onako kako sam ja zamisljala. kad sam porasla, bilo mi je jasno zasto. bas zbog tog jednog jedinog dana, od svih dana. da ti ne kazem kako nas je uciteljica ucila da pravimo sve neke "sivace" stvarcice - jastuce za igle, pa neku kutiju ka konce, sve ono sto prava zena vapi da dobije
antonacci antonacci 15:11 08.03.2009

Re: Zašto 8. mart treba čestitati i muškarcima



Moja mama ne voli da joj poklanjamo sestra i ja bilo šta za osmi mart. Ona smatra da je to snishodljivo. Osmi mart za nju znači da ne mora niko ništa da joj poklanja, već da ona može da uzme šta želi.
dunjica dunjica 15:34 08.03.2009

Re: Zašto 8. mart treba čestitati i muškarcima

"Dokle god moramo slaviti Dan žena, to znači da još nismo dosegle ravnopravnost."
(Viviane Reding, European Commissioner for Information Society and Media)
antonacci antonacci 15:40 08.03.2009

Re: Zašto 8. mart treba čestitati i muškarcima

dunjica
"Dokle god moramo slaviti Dan žena, to znači da još nismo dosegle ravnopravnost."
(Viviane Reding, European Commissioner for Information Society and Media)


Tacno tako. :)
vishnja92 vishnja92 18:53 08.03.2009

Re: Zašto 8. mart treba čestitati i muškarcima

"Dokle god moramo slaviti Dan žena, to znači da još nismo dosegle ravnopravnost."

iskreno, meni je milo sto je ove godine palo u nedelju.

uvek mi bude zao onih poluprestravljenih muskih po firmi. sunjaju se neodlucno, zveraju okolo i ne znaju sta kome da kazu ili da ne kazu i ko ce da se duri zbog cestitanja a ko zbog necestitanja.
a oni bi da ugode :)
propast.
man ray loves me man ray loves me 19:14 08.03.2009

Re: Zašto 8. mart treba čestitati i muškar

sunjaju se neodlucno
so true.
edit: nasla sam je !

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:49 08.03.2009

nove zene

S druge strane, retke su prebogate bakice koje šetaju svoje dvadeset i nešto godina stare muževe, a kamoli da imaju čitavu kolekciju.

covek je vlaskin Playboy-a i to mu je reklama (a i njima), to nije rasprostranjena pojava (sem u islamu).

bio je trend jedno vreme gde su bogate nemice, svedhanke i ostale, one preko 50, 60...odlazile na tropska ostvra i dovodile mlade (vrlo mlade) crnce. to je najcesce izgledalo ovako: ona je bela, najcesce punacka zena srednjih godina, sa dobim kontom, a on mlad, crn, jak i zeljan svega sto nije imao nikada. vrlo cesto su te 'veze' zavrsavale brakom. on dobija sve sto pozeli ali i obavezu da se Nadje supruzi kad joj to zatreba

inace, mislim da se slika u svetu menja. u srbiji je sve vise veza gde zene imaju vise polozaje i vece plate, jer su zene, kao inteligentnija bica (hehe), i lakse prilagodljive, a isto sposobne kao i muskarci, pogodnije za nove izazove trzista.

inace, masa zena se vise ne ponasa u kuci na taj ustaljeni nacin (supruga, majka, sef na poslu...) vec sve cesce uzimaju zenu da im sredjuje kucu, kupuju gotovu hranu, imaju zenu za peglanje...bebisiterku na plati, i slicno.
mislim da tu podelu uloga prihvataju i ovi novi muskarci (na svu srecu...bolje i po njih).

secam se jednog mog starijeg kolege koji je meni dosao da se zali (?!?!) pocetkom ovog novog milenijuma, kako su najznacajnija mesta u drustvu zauzele zene i kako mu je to skeri
elem, predsednica skupstine je u to vreme bila natasa sa najboljim nogama, rektor univerziteta umetnosti - zena, rektor BU takodje (ako se ne varam?), direktor Jugokoncerta, umetnicki direktor Bemusa, sekretar za kulturu BGD...i jos mnoge
taj trend se nazalost nije zadrzao u nas...ali just wait

queeria92 queeria92 13:56 08.03.2009

Re: nove zene

inace, masa zena se vise ne ponasa u kuci na taj ustaljeni nacin (supruga, majka, sef na poslu...) vec sve cesce uzimaju zenu da im sredjuje kucu, kupuju gotovu hranu, imaju zenu za peglanje...bebisiterku na plati, i slicno.
mislim da tu podelu uloga prihvataju i ovi novi muskarci (na svu srecu...bolje i po njih).


da, žena plaća druge žene da rade "njen" posao.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:03 08.03.2009

Re: nove zene

da, žena plaća druge žene da rade "njen" posao.

da, da bi ta zena koja pegla i pere izdrzavala balkanca koji lezilebari po kuci (ili koji se skida sa narkotika ko muz spremacice moje majke...).
ssvetlana92 ssvetlana92 14:07 08.03.2009

Re: nove zene

da, žena plaća druge žene da rade "njen" posao.

Gršna sam i ja po tom pitanju. Koliko očenaša mi sleduje, da okajem?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:11 08.03.2009

Re: nove zene

Gršna sam i ja po tom pitanju. Koliko očenaša mi sleduje, da okajem?

gad bles ju, grl
Bili Piton Bili Piton 14:11 08.03.2009

Re: nove zene

BebaOdLonchara
da, žena plaća druge žene da rade "njen" posao. da, da bi ta zena koja pegla i pere izdrzavala balkanca koji lezilebari po kuci (ili koji se skida sa narkotika ko muz spremacice moje majke...).


Very, very true.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:20 08.03.2009

Re: nove zene

Bili Piton
BebaOdLonchara
da, žena plaća druge žene da rade "njen" posao. da, da bi ta zena koja pegla i pere izdrzavala balkanca koji lezilebari po kuci (ili koji se skida sa narkotika ko muz spremacice moje majke...).


Very, very true.

zaboravih da dodam da ta spremacica moje majke ima i zavrsenu pedagosku akademiju...
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:30 08.03.2009

Re: nove zene

Gršna sam i ja po tom pitanju.


I ja, božemeoprosti.

Ali, moram u svoju odbranu da kažem da to čišćenje i održavanje kuće smatram čistom naukom, koja meni ne ide od ruke, te stoga smatram da za to treba angažovati nekoga ko to zna da radi i u istom je stručan i talentovan! Za to je potrebna umetnost i stručnost, koliko i za bilo koju drugu profesiju. Ako ne i veća!
Bili Piton Bili Piton 14:30 08.03.2009

Re: nove zene

BebaOdLonchara



zaboravih da dodam da ta spremacica moje majke ima i zavrsenu pedagosku akademiju...


Spremacica na koju sam konkretno mislio je nema, ima neku gimnaziju, valjda, ne znam, ali, sustinski, setup je isti.... i nisu narkotici vec pijancenje, u ovom slucaju. S kojeg se, treba li reci, niko ne skida, naprotiv.
ssvetlana92 ssvetlana92 14:39 08.03.2009

Re: nove zene

BebaOdLonchara
Gršna sam i ja po tom pitanju. Koliko očenaša mi sleduje, da okajem?

gad bles ju, grl

Hvala, bila sam se uprpila.
JJ Beba JJ Beba 14:43 08.03.2009

Re: nove zene

da, žena plaća druge žene da rade "njen" posao.



aquariusoptimist aquariusoptimist 02:14 09.03.2009

Re: nove zene

queeria92
inace, masa zena se vise ne ponasa u kuci na taj ustaljeni nacin (supruga, majka, sef na poslu...) vec sve cesce uzimaju zenu da im sredjuje kucu, kupuju gotovu hranu, imaju zenu za peglanje...bebisiterku na plati, i slicno.mislim da tu podelu uloga prihvataju i ovi novi muskarci (na svu srecu...bolje i po njih).da, žena plaća druge žene da rade "njen" posao.


Jeste za preporuku Pedja, ali malo si izmixovao stvari. Svi mi moramo da radimo da bi opstali.

Ja ne mogu mojoj cleaning lady da poklonim platu, a njena pomoc mi je neophodna, mnoge stvari ne mogu i ne umem da uradim.

Posebno je pitanje zasto ima vise zena u poslovima ciscenja, ali zene ipak ne rade u rudniku.

Ja ne vidim diskriminaciju kad jedna zena angazuje drugu za pomoc u kuci , vec posteno odradjen-placen poslovni odnos.
queeria92 queeria92 11:10 09.03.2009

Re: nove zene

Ja ne vidim diskriminaciju kad jedna zena angazuje drugu za pomoc u kuci , vec posteno odradjen-placen poslovni odnos.


Ja vidim

Zato što to taj mahom rade cleaning LADIES, i što posao nalaženja kućne pomoćnice mahom rade žene, jer je to ženski posao
aquariusoptimist aquariusoptimist 11:21 09.03.2009

Re: nove zene

queeria92
Ja ne vidim diskriminaciju kad jedna zena angazuje drugu za pomoc u kuci , vec posteno odradjen-placen poslovni odnos.Ja vidim Zato što to taj mahom rade cleaning LADIES, i što posao nalaženja kućne pomoćnice mahom rade žene, jer je to ženski posao


Dobro.

Nego, zaboravio si da pomenes jedan fenomen:

"hvatanje" muzeva na trudnocu?
Sta kazes na to?
dunjica dunjica 12:16 09.03.2009

Re: nove zene

"hvatanje" muzeva na trudnocu?


ne pije vodu. bar ne kod onih koje (se) nisu zanijele s Duhom Svetim, nego s tom "lovinom".
vishnja92 vishnja92 18:05 09.03.2009

Re: nove zene

"hvatanje" muzeva na trudnocu?
Sta kazes na to?

da prostis, ja mislim da obrnutih slucajeva ima vise. hvatanje zene na bebu.
i logicnije je, kad razmislis :)
aquariusoptimist aquariusoptimist 23:23 09.03.2009

Re: nove zene

vishnja92
"hvatanje" muzeva na trudnocu?Sta kazes na to?da prostis, ja mislim da obrnutih slucajeva ima vise. hvatanje zene na bebu.i logicnije je, kad razmislis :)


A ja mislim da niko nikog ne moze da uhvati na taj nacin.
To je samo izgovor za sex bez zastite sa posledicom.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:53 08.03.2009

ravnopravnost

Ja sam za uspostavljanje ravnopravnog i pravednog sistema, sto pre, na svim osnovama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dunjica dunjica 15:51 08.03.2009

tko jači, taj kvači

Muškarci, da se ne bi uvredili što su ružniji, dobili su utešnu titulu jačeg pola.



"Odmah možete nastaviti, skoro sam gotova."
Filip2412 Filip2412 16:02 08.03.2009

...

mnogo mi glup praznik uvek bio, uvek cestitam, ako mora kupim nesto a stvarno vidim da ni one ni ja ne kapiramo zasto to radimo

jedino je bitno da sutra ako drugarice pitaju sta si dobila za 8 mart i ona ima sta da kaze... dakle pritisak drugih zena :)

Taj praznik nekako pokusava odjednom da ukaze na razliku - one su zene. Razliku koju ja zaista u realnom zivotu ne vidim a ni one ne vide. Na zadnjih 5 poslova koje sam radio sefovi su mi bile zene. Ta zena koja cisti i pere za muskarcem je stvar istorije, barem u zapadnom svetu, a i u Srbiji u vecim gradovima.

dunjica dunjica 16:37 08.03.2009

Re: ...

edino je bitno da sutra ako drugarice pitaju sta si dobila za 8 mart i ona ima sta da kaze... dakle pritisak drugih zena :)

kidam... nalijevo... da me ništa ne pitaju
queeria92 queeria92 16:54 08.03.2009

Re: ...

Ta zena koja cisti i pere za muskarcem je stvar istorije, barem u zapadnom svetu, a i u Srbiji u vecim gradovima.


Ali većina ljudi u Srbiji živi u manjim gradovima.
leopold_lady leopold_lady 16:43 08.03.2009

Ja sam ružna....

ali sam zato jači pol - hahaha..... On je lep - za oboje
queeria92 queeria92 16:53 08.03.2009

Re: Ja sam ružna....

On je lep - za oboje


Ma, važno je da kuva, pere, pegla i puši
leopold_lady leopold_lady 18:01 08.03.2009

Re: Ja sam ružna....

queeria92
On je lep - za oboje


Ma, važno je da kuva, pere, pegla i puši



Pa sada,većinu stvari od tih radi ....
edi-va edi-va 16:59 08.03.2009

:)

Postoji velika opasnost od rušenja sistema i uspostavljanja ravnopravnog i pravednog!


U indiji se zene i dalje udaju za muskarce koje su im izabrali ocevi.
U Saudijskoj Arabiji, zene i dalje nemaju pravo glasa.
U Nemackoj zene i dalje zaradjuju 15 do 20 % manje za isti posao njihovih muskih kolega.


man ray loves me man ray loves me 19:15 08.03.2009

Re: :)

U Nemackoj zene i dalje zaradjuju 15 do 20 % manje za isti posao njihovih muskih kolega.
and yet, kancelar je zena.
bobo92 bobo92 19:18 08.03.2009

Re: :)

man ray loves me
U Nemackoj zene i dalje zaradjuju 15 do 20 % manje za isti posao njihovih muskih kolega.
and yet, kancelar je zena.

Ne postizava
edi-va edi-va 07:19 09.03.2009

Re: :)

bobo92
man ray loves me
U Nemackoj zene i dalje zaradjuju 15 do 20 % manje za isti posao njihovih muskih kolega.
and yet, kancelar je zena.

Ne postizava


Upravo ne postizzava da se posveti problemu, prioritet joj je reshavanje finansijske krize, sta vishe je Klimapolitik za sada stavljena na stranu.

Mislim da je njena plata rodnoravnopravna, to regulishe ustav i nema odstupanja. Secam se podatka da je Gerhard Schröder zaradjivao 39.000 DM, sto znachi da ona ima nekih 19.000 € - nek me ispravi neko ako sam omashila par evricca +/-
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:23 08.03.2009

cestitka!

koju je moja mama dobila na cell.

'da budes uvek puna ko brod,
sve muskarce bacas na pod,
mi smo ribe, oni su skart,
srecan ti 8. mart.'


dunjica dunjica 17:27 08.03.2009

Sperma geile Luder,die für Luxus alles tun




Frauen setzen Weinen oft als Waffe ein, das denken sogar Männer, die sonst ganz okay sind. Da sieht man mal, wie weit wir noch entfernt sind von einem fairen Umgang miteinander...
und Muttis, die Machos heranzüchten...
und ich würde nie auf die Idee kommen, zu sagen: Frauen, rettet diese Welt! Denn die tun es Tag für Tag...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:39 08.03.2009

Re: Sperma geile Luder,die für Luxus alles

bobo92 bobo92 18:44 08.03.2009

Pedja




queeria92 queeria92 19:35 08.03.2009

Re: Pedja

Volim i ja tebe
aquariusoptimist aquariusoptimist 05:22 09.03.2009

Re: Pedja

queeria92
Volim i ja tebe


PLP?
angie01 angie01 19:06 08.03.2009

posle ljubljenja s palmom

queeria92 queeria92 19:34 08.03.2009

Re: posle ljubljenja s palmom

Da li je Palma poklonio cveće Žirafi?

angie01 angie01 20:17 08.03.2009

Re: posle ljubljenja s palmom

to je zirafa pre poljupca,..vidish kako je u raspolozenju.
Narator Narator 20:44 08.03.2009

Uspešne poslevne žene!

Moje dame, divno je što neke od vas ne osećaju nikavu diskriminaciju, niti su takvo što "zaostalo" osetile u životu. Vi ste pametne, uspešne i prodorne. Vi ste recept za modernu ženu?
Lepo, ali, 'ajde da se ne lažemo: kako ste to postigle? Koliko mene analitički gen služi (a, služi me već nekoliko decenija, i to, bez ozbiljnijih gafova!), uspešna žena u patrijarhalnom društvu kakvo je (po svim istraživanjima, ali i na osnovu proste jednačine 1+1=2) naše, taj uspeh postiže ili manipulativnim korišćenjem "ženskih (fizičkih) atributa", ili kopiranjem muškog modela ponašanja. Ako ostavimo po stani razne varijante manipulacije "ženskim atrubutima", ostaje to imitiranje muškog ponašanja. U prevodu: agresivnost, neemotivna percepcija i reagovanje, racionalizacija svih problema+racionalizacija prepreka i njihovog savladavanja, tvrd stav lišen empatije... sve su to manifestacije muškog principa u kome se samo u tragovima može naći emotivnost, senzitivnost, elastičnost, empatija, brižnost prema okruženju/ljudima, potreba za prihvatanjem drugog... odnosno ono što podrazumeva "ženski princip". To nije podela na racionalno:emotivno, kao podela na crno:belo, to su principi koji određuju model ponašanja koji je među pripadnicima ljudske vrste prirodan za muškarca, odnosno ženu, nezavisno od njihovog obrazovanja, kulturnog koda i istorijske određenosti (ovakvi kriterijumi koriste se i za detekciju hormonskog statusa muškarca, odnosno žene).
I, na kraju, moje dame, i sama spadam u tzv. "uspešne žene", ali sam duboko svesna cene koju sam za to platila. Nemojte lagati sebe, da i vi niste svesne te cene.
P.S. Stvarno mislite da je "život bez diskriminacije" neka vaša specijalna zasluga, ili zasluga nekih vaših specijalnih kvaliteta, a ne rezultat Vašeg odricanja od nekih prirodnih ženskih modela ponašanja (ili zloupotrebe istih)?
Da li to zanči da su te pretučene, potplaćene, ućutkane i seksualno mrcvarene žene, toliko manje vredne od vas da su one u stvari zaslužile to što im se dešava. Po receptu: "da ste tako pametne i sposobne i prodorne kao JA i vi ne biste nikada osetile diskriminaciju?"
man ray loves me man ray loves me 21:25 08.03.2009

Re: Uspešne poslevne žene!

i meant no such thing. ja sam samo htela da kazem da je dosadasnja borba za zenska prava dovela do toga da neke zene de fakto imaju zenska prava. to je moje autenticno iskustvo, bez koriscenja zenskih atributa i bez imitiranja muskih modela ponasanja. to sto ti mislis da lazem, nije moj problem. jedan deo te slobode sam svakako osvojila sama, a drugi deo je cista slucajnost, i ne percipiram sebe vise ili manje vrednom zbog toga.
okruzena sam zenama koje cepaju na poslu, koje ne koriste zenske atribute, koje se nisu odrekle svoje zenske prirode, imaju decu, celu odgovornost dele sa muzevima, zaradjuju vise od muzeva, dobijaju nagrade preko muskih kolega (naravno ne jasu na affirmative action)... da li se tripujem?
ovo sto ti izvodis kao implikacije nema blage veze sa onim sto sam rekla, smatram da je uvredljivo i to svakako ne mislim. ustvari mislim da zaista nije u redu da meni pripisujes svoju ogorcenost. narocito ovaj poslednji pasus je potpuno skandalozan.
Filip2412 Filip2412 22:56 08.03.2009

Re: Uspešne poslevne žene!

U prevodu: agresivnost, neemotivna percepcija i reagovanje, racionalizacija svih problema+racionalizacija prepreka i njihovog savladavanja, tvrd stav lišen empatije... sve su to manifestacije muškog principa u kome se samo u tragovima može naći emotivnost, senzitivnost, elastičnost, empatija, brižnost prema okruženju/ljudima, potreba za prihvatanjem drugog... odnosno ono što podrazumeva "ženski princip".
Stvarno ne verujem u generalizacije ali u proseku muskarci su emotivniji, zene su racionalnije, to je bioloska istina.

sve su to manifestacije muškog principa u kome se samo u tragovima može naći emotivnost, senzitivnost, elastičnost, empatija, brižnost prema okruženju/ljudima,
Ne verujem da zene pokazuju vise empatije, zapravo cesto su surovije od muskaraca u obracuinavanju sa neprijateljem.

U proseku je tako. I ne mislim da su muskarci napravili nekakvu zaveru i propisali pravila za uspeh u poslovnom svetu. Pravila ako ih uopste ima su takva kakva su, meni kao muskarcu mogu uopste da se ne dopadaju ali ne vidim da to ima ikakve veze sa (ne)ravnopravnoscu polova.

Sto se tice manipulativnog koriscenja zenskih atributa, to se meni uopste ne dopada i sad kada bih se postavio u poziciju da placem i zalim se rekao bih da stvarno ovaj svet nije fer jer eto ja ne mogu da koristim te atribute za uspeh koje mnoge zene vesto (zlo)upotrebljavaju i samo zahvaljujuci toj manilupaciji cesto se nezasluzeno popnu za lestvicu vise od mene. Naravno, opet, ne bih da generalizujem, samo odredjeni broj zena ima atribute kojima zaista moze dobro da manilulise, ostatak zenskog sveta koji je manje srece ih mrzi i uopste ne pokazuje empatiju za te pripadnice svg roda vec im samo zavidi do besvesti.

Naravno, sve ovo govorimiz aspekta drustva gde zene po zakonima imaju jednaka prava. Indija, islamske zemlje .... to je posebna prica.
scabies scabies 01:33 09.03.2009

Re: Uspešne poslevne žene!

uspešna žena u patrijarhalnom društvu kakvo je (po svim istraživanjima, ali i na osnovu proste jednačine 1+1=2) naše, taj uspeh postiže ili manipulativnim korišćenjem "ženskih (fizičkih) atributa", ili kopiranjem muškog modela ponašanja.

Da li to zanči da su te pretučene, potplaćene, ućutkane i seksualno mrcvarene žene, toliko manje vredne od vas da su one u stvari zaslužile to što im se dešava.
A ja Vas pitam: da li to znaci da su pretucene, potplacene, ucutkane i sexualno mrcvarene zene onda one koje nisu htele/umele da manipulisu "zenskim atributima" i one koje nisu htele/umele da kopiraju muski model?
Da li je moguce da verujete da su batine, ucutkivanje, profesionalna i sexualna exploatacija cena emotivnosti, elasticnosti, empatije, briznosti...?
Da li je moguce da verujete da zena moze biti uspesna samo ako "zloupotrebi to sto je zena" ili ako "pristane da bude manje zena nego sto jeste"? Da li verujete da zena moze uspeti samo ako sef (zeli da) spava sa njom ili ako niko ne (zeli da) spava sa njom?
Biti uspesan za mene znaci biti ostvaren i profesionalno i privatno. Za to je neophodna dobitna kombinacija racionalnosti i emotivnosti, umece da se bude hladan kad treba i vatren gde treba. I ne vidim tu neq posebnu razliq izmedju muskaraca i zena. To sto se muskarcima "prasta" kad su agresivni i proracunati kod qce, a zenama se "ne prasta" kad su agresivne i proracunate na poslu je posledica nasih predrasuda i pogresnih ocekivanja...

buandtre buandtre 13:03 09.03.2009

Re: Uspešne poslevne žene!

imitiranje muškog ponašanja. U prevodu: agresivnost, neemotivna percepcija i reagovanje, racionalizacija svih problema+racionalizacija prepreka i njihovog savladavanja, tvrd stav lišen empatije... sve su to manifestacije muškog principa u kome se samo u tragovima može naći emotivnost, senzitivnost, elastičnost, empatija, brižnost prema okruženju/ljudima, potreba za prihvatanjem drugog... odnosno ono što podrazumeva "ženski princip".


Hm, mislim da odavno nisam procitala izjavu koja sadrzi toliko sexizma...

Te podele na "muske" i "zenske" principe su smesne i u potpunosti odgovaraju patrijarhalnom kodu na kome se i bazira diskriminacija zena. I evo, jos se jednom potvrdjuje da su zapravo zene te koje insistiraju na zadrzavanju takvog modela.
Smatrati da BILO KO (muskarac ili zena, nebitno je) treba da na poslu pokazuje emotivnost i senzibilnost, a ne "neemotivnu percepciju i reagovanje" je apsurdno. Kljucni faktor dobro obavljenog posla upravo jeste racionalno sagledavanje problema i potencijalnih resenja. .
Bilo sta da radis, neophodan ti je racio. To nije ni muski, ni zenski, vec ljudski princip. A to sto LJUDI postaju sve hladniji i distanciraniji je neka druga prica.
man ray loves me man ray loves me 02:20 10.03.2009

Re: Uspešne poslevne žene!

Bilo sta da radis, neophodan ti je racio. To nije ni muski, ni zenski, vec ljudski princip.

tenk ju.
da li me to sto pijem kafu a ne bodem zelju cini manje zenom? da li odstupam od zenskog principa? da li se pretvaram?

ja zaista verujem u stone roses bull: the messiah is my sister, ain't no king man she's my queen. zaista se lozim na ono sto je rembo rekao pre vise od sto godina - pesnik ce biti zena.

ali NE MOGU da gledam desperate housewives i da kupujem cipele i da se primam na sve te nebuloze. to je jednostavno besmisleno.

sloboda je komplikovana stvar i ja sam srela podjednako zarobljenih muskaraca koliko zena. osmi mart nije o tome, vec o prakticnim stvarima kao sto su razlicite plate, kontracepcija, da li te neko lema i slicno.
a posle toga - vivre sa vie.
buandtre buandtre 13:18 10.03.2009

Re: Uspešne poslevne žene!

sloboda je komplikovana stvar i ja sam srela podjednako zarobljenih muskaraca koliko zena. osmi mart nije o tome, vec o prakticnim stvarima kao sto su razlicite plate, kontracepcija, da li te neko lema i slicno.


I agree.
Kljucna stvar je jednakost mogucnosti. Da osobe razlicitog pola, vere, boje koze, seksualnog opredeljenja, itd. imaju potpuno jednake polazne mogucnosti i slobodu izbora. Ta sloboda onda podrazumeva da ce biti zaposlena osoba koja je najbolja za taj posao, ako je rec o poslu. Sloboda ne znaci da ces uvek biti na dobitku...
Na zalost, iskustva pokazuju da su zene te koje svojim koleginicama spocitavaju zenskost, mnogo cesce nego muskarci. Ako im to ne ide, onda im spocitavaju "muskost", tj. to sto u osnovi dobro rade svoj posao, umesto da bodu zelje u soljicama...
I na blogu se moze videti da su najvece prepreke "zenskoj emancipaciji" (ofucane li sintagme) neretko same zene.
Narator Narator 00:36 09.03.2009

Nije sve bas tako jednostavno

Nije svako podvlačenje crte-ogorčenost. Naprotiv. To je pokušaj realnog sagledavanja, koje, istini za volju, iz mog ugla ima u sebi priličnu količinu žaljenja u odnosu na uspešne žene koje srećem.
Gledala sam i gledam ono o čemu Filip 2412 govori: žene lišene empatije, surove i surovo "prodorne", ali sam ih gledala i godinama nakon osvajanja raznih "značajnih" pozicija kako postaju hladne, površne, osione, džangrizave i sitničave, ljubomorne na sve mlađe, prodornije i uspešnije od njih. To je prilično tužno, posmatrano kroz duži period.
meni se čini da je istina da je ženi koja ceni sebe i ne odustaje od specifičnosti koje nosi u sebi kao žena, veoma teško da zaista uspe i uskladi svoje različite uloge (posao/karijera, partner/muž, deca, socijalno angaovanje etc.) Gledala sam previše uspešnih žena koje s godinama sve manje ostaju žene, a sve više postaju rospije, sterilne aždahe, s kojima ni muškarcima, ni ženama, nije lako. Ako sam previdela neke druge žene, koje su lako, prirodno i jednostavno - prosto živele sebe i pri tom uspevale u ovoj našoj, s godinama sve više patrijarhalnoj sredini, uspeju na neki drugi način, onda je to moja greška. Međutim, ako ne verujem svojim očima, verujem socio-psihološkim istraživanjima koje potvrđuju ono o čemu sam govorila. Da li postoje izuzeci? Da, svakako, ali bih, tim pre, od tih "izuzetnih žena" očekivala da pokažu empatiju prema većini, koja nema tu sreću/sposobnost/raspored zvezda da bude lišena stvarne i svakodnevne diskriminacije (manje ili više očite i prepoznatljive).
Ne, draga moja, iz mene ne govori ogorčenost, već žena koja sebi može da dozvoli luksuz da živi svoje ideale, iz dana u dan, ne plaćajući za to nikada ni za gram više no što je zaista želela (i ni gram manje!).
I: mnogo volim što sam žena, između ostalog i zato što sam u prilici da pomognem ženama kojima je ta pomoć očajnički potrebna. Upravo zbog diskriminacije kojoj su izložene, i na koju, svesno ili nesvesno - pristaju.
aquariusoptimist aquariusoptimist 02:02 09.03.2009

Diskriminacija

Nema sumnje da zene jos uvek nisu ravnopravne sa muskarcima, mada zelju za potpunom ravnopravnoscu ne vidim kao jednakost (sve sto moze muskarac moze i zena) vec pre kao dva pola jedne savrsene celine.

Medjutim, na ovom nasem svetu ima zena koje su ispod linije disriminacije, nema reci da se opise polozaj u kome se one nalaze.

Gledam nocas na francuskoj TV povodom 8. marta emisiju o female genital mutilation koji se praktikuje nasiroko u Africi , verujte da mi se utroba okrenula.
One zene kao da nisu ljudska bica, kao da su , ne znam, ne mogu da nadjem rec da opisem njihov polozaj i odnos prema njima (molim za pomoc ) .
Izgleda da africke zene, narocito u Etiopiji, jos nisu dosegle ni do diskriminacije. Uzas, ceo dan sam pod utiskom.

Pogotovu sto sam i protiv muskog circumcision.
Brooklyn Brooklyn 09:57 09.03.2009

Re: Diskriminacija

Gledam nocas na francuskoj TV povodom 8. marta emisiju o female genital mutilation koji se praktikuje nasiroko u Africi , verujte da mi se utroba okrenula.
One zene kao da nisu ljudska bica, kao da su , ne znam, ne mogu da nadjem rec da opisem njihov polozaj i odnos prema njima (molim za pomoc ) .

a to predvode druge zene. svi ukljuceni u tu praksu su zene. ja sam gledala emisiju u kojoj snimaju jednu babu koja radi 'obrezivanje' i grupu njenih prijteljica i rodjakinja. i ona kaze: neobrezana picka je nesto najodvratnije sto postoji, mnogo je lepse obrezano. na sta joj jedna od ovih zena oko nje kaze: 'ma ti samo volis da seces'.
aquariusoptimist aquariusoptimist 10:33 09.03.2009

Re: Diskriminacija

a to predvode druge zene. svi ukljuceni u tu praksu su zene


Jeste, i u ovoj emisiji su prikazali zenu koja to radi.
Ona kaze da je obrezala 25 000 zena za njen radni vek.
Imam utisak, gledajuci u toj emisiji nacin nan koji zive, okruzenje, medjusobne odnose...da tamo vlada divljastvo u pravom smislu te reci.
Tamo , u Adis Abebi zapravo postoje citavi timovi domacih i medjunarodnih misija za suzbijanje ovog krvavog obicaja, ali izgleda uzalud.
Smucilo mi se od one emisije.
Na jednoj strani sveta zene se bore za ravnopravnost a na drugoj nemaju pravo ni na sopstveno telo.
neverovatnimiki neverovatnimiki 12:35 09.03.2009

Kokice i pivo!

Zivele i Zene i Liga Sampiona,samo ravnopravno!
mlinarslavko mlinarslavko 13:29 09.03.2009

Teska tema

Aj pa budi sad pametan ! Svaki dan pokloni, gde god da odem kupim bar malu sitnicu, izlasci, uvek
spreman da saslusam, dam savet, kupim cvece, podnesem treskanje, zalazem se za ravnopravnost, slazem se sa
savremenim vrednostima koje zastupa, al ne lezi vraze !
Ne kupih poklon za dan zajubljenih, a muzevi njenih koleginica se setise da moraju dva puta godisnje
zenama da kupe karanfile !
I tako dodje moja bivsa sa posla za dan zaljubljenih i kaze mi &%^&#^@!^&*%$&*, kazem " ali, ti to dobijas svaki dan ", na to mi rece &*(%^$#@^&*%$#%$^&^ !
Zato, bolje da kupis poklon za 8. Mart i dan zaljubljenih, ma koliko ti pricala da je savremena !

alexlambros alexlambros 01:01 10.03.2009

brak kao


karijera .... pa evo Sandra Modelsica moz da da neki savet
Obozavam inace da citam njene intervjuee! Mislim, em lepa, em pametna ...
Kad se onomad udavala izaso jedan potresan intervju gde se jadala na svoj tezak zivot supruge milijardera ... Veli nakon vencanja morala je da ode na odmor (Sejseli ili tako neka egzotika, ne secam se), jer bila je slomljena od pregrst obaveza .... Morala je da bira muziku, cvetne aranzmane, dezen salveta i da donese jos milion drugih vaznih odluka nakon kojih se osecala iscrpljeno i slomljeno, nosila se cak mislju da od svega digne noge .... o boze, lapsus, ruke, jer nije mogla da podnese tolki pritisak ....
A evo danas vracao se s vikenda iz Nisa i u busu od sap(a)utnice pozajmim neki casopis da prelistam da ne bih morao da gledam 150 kilometara dugu deponiju od zemlje kroz prozor, kad ono Sandra Meljishchenko, intervju!
Uh, bi mi odma lakse i ostatak puta mi prelete ... pokusao sam da zapamtim makar jednu od tih njenih napornih svakodnevnih obaveza kojima je ispunjen zivot zene milijardera ali nisam uspeo a bilo mi glupo da pitam sap(a)utnicu da iscepam stranu iz novina ... al cini mi se da se pominje "nadzor nad uredjenjem enterijera" tri rezidencije i "pravljenje uzih izbora prestiznih drustvenih dogadjaja za posetiti" ... sirota zena ...
Nek nam je ziva i zdrava Sandrica .... Mogla bi nekad i do Niske Banje na odmor kad poklekne pred obavezama al da ponese jedno 50 milionceta da renovira tamo onaj krs i lom pre nego se bucne u tople vode



alexlambros alexlambros 01:05 10.03.2009

a evo

i druge Modelsice, Ivana Berendika ... ona maznula americkog milijardera ... koji li ima veci, pitam se?!
(konto bre )



vilovuk vilovuk 01:10 10.03.2009

Zanimljiva tema




Svraćam već treći put ovde ali nastavka nadasve zanimljive rasprave – Narator vs. MRLM – nema.

Svraćam jer obe blogerke su moji favoriti – među damama :)

Ja bih se, u dobroj meri, nažalost, složio sa Naratorom glede uspešnosti «uspešnih žena», a MRLM «optužio» da je ili neiskrena ili da nema jasnu predstavu o modu svoje uspešnosti, a sve to na osnovu njenog nastupa na blogu.

Naime, kako ja vidim,

a) MRLM se na blogu zaista bori «načinom muškim»
(svaka čast! – ali bih mnogo radije video ženski post iste intelektualne snage),

b) MRLM se istovremeno koristi «ženskim atributima»,
jer svaki njen nastup je naslovljen sa:
Man Ray loves me.
man ray loves me man ray loves me 02:04 10.03.2009

Re: Zanimljiva tema

MRLM se na blogu zaista bori «načinom muškim»
ovo ne znam sta znaci. ja sam takva kakva jesam. ako ne odgovaram tvojoj predstavi zene, to nije moj problem. feminizam znaci da imam slobodu da budem to sto jesam, a ne da svaka zena bude merilin monro ili majka jugovica.

b) MRLM se istovremeno koristi «ženskim atributima», jer svaki njen nastup je naslovljen sa: Man Ray loves me.  
na blogu! ne na poslu.
vilovuk vilovuk 02:28 10.03.2009

Re: Zanimljiva tema

ma, super si ti, man ray ...
ali si Naratoru odgovorila u bully-fazonu ...

man ray loves me man ray loves me 02:33 10.03.2009

Re: Zanimljiva tema

mislim da je vreme da krenem na tai-chi.
vilovuk vilovuk 02:46 10.03.2009

Re: Zanimljiva tema

meni je tema zanimljiva jer mislim da ima užasno malo ženskosti na blogu
(imamo ono: večeras sam sama pa sam se malo razularila ...)

pokušaj blagost
uzivanje je videti blagost jacu od svireposti
man ray loves me man ray loves me 02:58 10.03.2009

Re: Zanimljiva tema

pre nego sto se bacim na taj projekat, da iskoristim last rush pa da ti kazem ovo - i find you annoyingly patronizing. ovo sto ti praktikujes te zoves blagost ja zovem pasivna agresivnost.
vilovuk vilovuk 03:05 10.03.2009

Re: Zanimljiva tema

vidim, stvarno deluje patronizing ...
umesto supporting.
sorry.

pa, dobro, eto, popričali smo malo ...
man ray loves me man ray loves me 08:53 10.03.2009

Re: Zanimljiva tema

pa prvo si optuzio mene da sam bully, zato sto sam se branila od optuzbe naratora da 'u dubini duse' smatram da zene koje su zlostavljane zele to da budu !? da li i ti mislis da iz mog posta to sledi?
a onda klasicna pasivna agresivnost - super si ti, ali ajde prekini to sto radis i radi sto ti ja kazem.

zao mi je sto to vidis kao nadrndanost. ja sam samo iskrena.
na kraju, nije big deal. cesto se na blogu sukobi preuvelicavaju. sigurna sam da nisi mislio nista lose, a nisam ni ja.
Narator Narator 09:03 10.03.2009

Re: Zanimljiva tema

Hvala na opaskama.
Mada, istini za volju, lako je biti ne-agresivan, kad iza sebe imaš praksu od 5 i kusur decenija. Nije da nije bilo buntovništva (nije da ga nema i danas!), ali je želja za razumevanjem s godinama sve češće pobeđivala nad željom da se ono što je strano/drugačije/ne-moje potuče do nogu ili eliminiše etc.
Osim toga, nije jednostavno biti mlada, jaka, sposobna žena, u fazi uspona. Da bi ostala, ona mora u samoj sebi da održi tu sliku "mama, vidi me", jer je svako zaustavljanje (u stilu: a, da ja malo sednem i da razmislim ko sam i ko postajem), prilika da te neki drugi, okolni zaustave, prepiške, zatrpaju. Zato većina žena u toj fazi, zažmuri nad sobom, prigrli tu željenu sliku "uspešne sebe " kao stvarnu, da bi na kraju, realizujući je iz dana u dana, na kraju to zaista i postala.
Tužno. Zarad uspeha -često i neizbežno. Ali, opet- tužno
vilovuk vilovuk 13:41 10.03.2009

Re: Zanimljiva tema

Za MRLM:

Procistio sam tri svoje zadnje replike iz naseg sinocnjeg razgovora.
Sad su jasnije. Ako neko cita ...
Red je da javim.
Pozdrav
bobo92 bobo92 07:02 11.03.2009

Re: Zanimljiva tema

vilovuk
meni je tema zanimljiva jer mislim da ima užasno malo ženskosti na blogu

Netacno.
Ovde makar zene nisu ukras.

Zenskost=blagost?
Try woman in pms

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana