Pita 021, pitam i ja: Neonacisti nikome ne smetaju?

Jelena Krajšić RSS / 12.09.2007. u 12:23

Da li je neko video vest i komentare na vest o najavi marša neonacista u Novom Sadu?

Da li ste čitali vest o najavljenom maršu na sajtu Radija 021 i otvorili linkove?

Sad, znam ja da je Jočić rekao da „nema igranke“ dok se ne reši status Kosova, ali vidim da nije bio problem da Kosovo malko samo sačeka kako bi se rešilo pravo na slobodno kretanje izvesnog građanina Jelenka.

Ok, to je Jočić, ali gde su svi drugi? Zašto niko od zvaničnika ne reaguje povodom gore navedenog?

Znam i da ludaka ima svuda na svetu, ali nisam sigurna da njihove pretnje i akcije svuda u svetu vlast, mediji i građani prećutkuju.

Meni uopšte nije svejedno, nisam baš posebno hrabra, lajem kada ne treba, a kada treba eno me u mišijoj rupi, ako mi neko preti pristajem na sve, ali sam se usudila da o ovome pišem. Šta onda reći o ljudima u vlasti i u medijima?



Komentari (190)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

antioksidant antioksidant 15:07 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

ma nema veze, manje vise sam se salio, mada na prvu loptu mi izgleda malo ....
gorran gorran 14:36 12.09.2007

Fašizam ne samo da ne smeta - uči se u ško

U zvaničnom - a već legendarnom - udžbeniku iz istorije za srednju školu izdatom od Zavoda za udžbenike se, na primer, osuđeni fašista i ratni zločinac Mario Roata slavi kao heroj.
angie angie 15:20 12.09.2007

Re: Fašizam ne samo da ne smeta - uči se u ško

pa dobro-to je predvidljivo, s obzirom da je direktor zavoda guru Obraza, te mu je taj nachin razmishljanja veoma blizak, e sad, zashto je dopushteno da kao takav pishe udzbenike, predaje na fakultetu-to vec mnogo vishe govori o drzavi i vlasti u njoj.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 15:27 12.09.2007

Re: Fašizam ne samo da ne smeta - uči se u

Eto to nisam znala. Strašno! Šta očekivati posle toga?
Još jedan razlog da budemo još glasniji i da ne odustajemo.
Queeria Queeria 14:36 12.09.2007

Ko?

E baš da vidim koji političar iz vladajuće garniture će osuditi marš pod nazivom "Srpski marš, marš za jedinstvo Srbije"... Da neće možda Velja, Koštunica (direktni podržavaoci Obraza i Srpskih dveri) ili se možda nadate da će Lepotan Tadić i njegov DS - oni su kao divni i krasni?

Marš će osuditi nevladine organizacije, kao što to obično jedine i čine i tačka...
Urosh Urosh 14:39 12.09.2007

Re: Ko?

Queeria
E baš da vidim koji političar iz vladajuće garniture će osuditi marš pod nazivom "Srpski marš, marš za jedinstvo Srbije"... Da neće možda Velja, Koštunica (direktni podržavaoci Obraza i Srpskih dveri) ili se možda nadate da će Lepotan Tadić i njegov DS - oni su kao divni i krasni?Marš će osuditi nevladine organizacije, kao što to obično jedine i čine i tačka...

Tadic ce da osudi, ali ce reci da je to protiv interesa Srbije.
A osudice NVO, LDP-SDU-LSV-nacionalne manjine.
Domazet Domazet 14:38 12.09.2007

Himlerovici i ostale budale...

Pre negde godinu dana su u Ciceru (nema trideset milja od mene) marsirali KKK-ovci. Policija im je obezbedjivala mars, oni su prvo marsirali pa onda stali i lupetali idiotluke. Sa druge strane policijskog kordona skupila se grupa ljudi koja im je sve vreme dovikivala kako, sa oprostenjem, seru. I sve je proslo, koliko je meni poznato bez problema. E sada, u cemu ce biti razlika izmedju onog marsa u Ciceru i ovog planiranog u Novom Sadu? Pa, recimo, u ovome: koliko je meni poznato medju onima sto su marsirali u Ciceru nije bilo ni jednog crnca. U US of A, u kojima je gotovo sve moguce, jedna stvar sasvim sigurno nije moguca. A to je da na marsu KKKa marsiraju sve sami crnci. To je moguce jedino na Poluostrvu Cuda...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:01 12.09.2007

Re: Himlerovici i ostale budale...

Da, s jedne strane KKK, sa druge protiv mars, a na vlasti uglavnom bela elita, cast izuzecima, sa jos beljim predsednikom drzave. To say nothing of a woman president:)
nikson nikson 14:39 12.09.2007

skup

skup se moze zabraniti. mene mrzi sada da preturam po zakonima, ali otprilike ova je varijanta: organizacije koje najavljuju skup raspiruju mrznju i zbog toga takvi skupovi treba da budu zabranjeni.

inace, ocekujte kreativan odgovor na ovaj skup. samo toliko )
Urosh Urosh 14:43 12.09.2007

Re: skup

nikson
inace, ocekujte kreativan odgovor na ovaj skup. samo toliko )

Pa ja se nadam da ce Soc.Front i AFANS odgovoriti zustro.
A glede zabrane skupova koji raspiruju mrznju-u Ustavu se, otprilike, kaze da se mogu zabraniti skupovi koji vredjaju moral.
To Queeria bolje zna, posto radi na pitanjima diskriminacije osoba sa drugacijom sexualnom orijentacijom.
Ali ne verujem da u Srbiji, u kojoj fasizam vazi za nesto sto je socially acceptable, fasisticki skupovi mogu da vredjaju moral.
nikson nikson 14:52 12.09.2007

Re: skup

Ustav srbije:

clan 49

Zabranjeno je i kažnjivo svako izazivanje i podsticanje rasne, nacionalne, verske ili druge neravnopravnosti, mržnje i netrpeljivosti.

inace ja sam u pravu formalista, a to znaci da se ovim skupom vredja i javni moral, jer formalno moral odredjuju oni koji su na vlasti, pa neka ga odrede i zabrane skup jer je protiv moralan.
Queeria Queeria 14:55 12.09.2007

Re: skup

Član 54. Ustava RS

Sloboda okupljanja može se zakonom ograničiti samo ako je to neophodno radi zaštite javnog zdravlja, morala, prava drugih ili bezbednosti Republike Srbije.
Urosh Urosh 14:57 12.09.2007

Re: skup

Queeria
Član 54. Ustava RSSloboda okupljanja može se zakonom ograničiti samo ako je to neophodno radi zaštite javnog zdravlja, morala, prava drugih ili bezbednosti Republike Srbije.

Hvala, Pedja.
A posto fasizam u ovoj zemlji spada u domen javnog zdravlja, a ne javne bolesti i posto spada u socijalno prihvacenu moralnu kategoriju, a u Srbiji se prava drugih (sem ako nose Kalasnjikove i skorpione) ne postuju, onda skup nema sta da ugrozava.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:52 12.09.2007

Zatvaraj blog a ne fašiste:-))

Možda Služba nije videla sajt )
Koliko znam u nekim državama je eksplicitno napisano (u Krivičnom zakonu) da je propagiranje fašizma, rasizma, Hitlera,...krivično delo. Da li tako nešto kod nas postoji?
Dobro, otišao i proverio sam u KZ Srbije.
Ima Rasna i druga diskriminacija Član 387. 6 meseci do pet godina, Povreda ravnopravnosti Član 128. 3 meseca do pet godina. Nema eksplicitno Adolf, fažizam, propaganda. Sve okruglo pa na ćoše. Mogao bi da osudiš i neke ministre i javne ličnosti po tim članovima. Moj zaključak: neće se tužilac i sud držati zakona kao pijani plota. Zatvaraj blog, džabe trošimo tastature.


Jelica Greganović Jelica Greganović 10:28 13.09.2007

Adolfa

nema u zakonu, jerbo ga pokriva sve što se tiče izazivanja i podsticanja rasne, verske, nacionalne mržnje i netrpeljivosti.
milosib milosib 15:01 12.09.2007

Agresivnost i netrpeljivost

Citam komentare i ne mogu cudom da se nacudim. Povede se prica o tome sta bi hteli ovi klinci, pa se tu svasta napisa. Mogu svima da porucim sto rece Andric "Ubi me prejaka rec".

Vidim da je ovde politika koju zastupa LDP vrlo prijemciva, a da bilo koja druga koja ima primesu drzavnih ogranicenja za osudu, pa i linc. Istina je da su u Srbiji ekstremisticke partije SRS i LDP. Njihov nacin konverzacije tipa samo smo mi u pravu i ko nije sa nama on je pokvaren, lazov, glup, nesposoban i sl. nikad nista dobro nece doneti ovoj zemlji.

Ljudi, pa procitate li vi komentare tipa: "umlatititi ih bezbol palicama i mars bre" pre nego sto ih posaljete. Licite mi na skojevce i boljsevike posle komunisticke revolucije. Takva retorika mozda odgovara usima ocajnika, ali onda niste nista bolji od ovih klinaca, jer i oni su na neki svoj nacin ocajni i zbunjeni. Sa jedne strane su vaspitavani u tradicionalnim mitovima, a sa druge im govore da nacija i drzava nisu bitni. Uz sve ove stvari koje se desavaju u svetu i nepravedan tretman ( bez pravnog osnova) ove zemlje nije cudo sto neko moze da ih zavede. Ta deca nisu u stanju da razmisljaju svojom glavom, a cini mi se ni dobar deo ovdasnjih blogera.

Naravno da je sistem nepravedan i da ima gomila korupcije, kriminala i ostalog. Al' dali zaista mislite da ce LDP ili SRS da to temeljno promene kada dodju na vlast? Sta je to Ceda uradio u svom zivotu sto vam govori da ce znati da povede ovu zemlju u prosperitet. Lepe price su ipak samo price.

Oprosti Jelena, ovo ispade kao trol, ali me nerviraju ljudi koji pozivaju na toleranciju i pravo na slobodno misljenje, a to drugima osporavaju (ovim ne branim ideologiju ovi neonacista).
antioksidant antioksidant 15:05 12.09.2007

Re: Agresivnost i netrpeljivost

pa procitate li vi komentare tipa: "umlatititi ih bezbol palicama i mars bre" pre nego sto ih posaljete

posto sam ja napisao, osecam se prozvanim, pa da odgovorim:
Ti Dule kao Vudi Alen o KKK
Boricu se do poslednje kapi krvi za njihovo pravo da marsiraju, a onda Vas pozivam da se svi skupimo, dohvatimo bejzbol palice i ubijemo boga u njima

Da li si ti procitao taj komentar. Lepo pise da se citira Vudi Alen o KKKu i nigde se ne preporucuje delovanje bejzbol palicama po neonacistima. U komentaru pre toga se preporucuje kopanje repe na njivi sto znaci slanje u zatvor (a po kom clanu kriviznog zakona - imas nesto nize)
Urosh Urosh 15:07 12.09.2007

Re: Agresivnost i netrpeljivost

@ Antioksidant-samo se bojim da oni ne bi kopali repe, bili bi sa gospodinom Legijom u Hajatu.
milosib milosib 15:20 12.09.2007

Re: Agresivnost i netrpeljivost

Oprosti antioksidant, zaista se moze protumaciti kako nisam mislio. Naveo sam to kao figuru.
mariopan mariopan 15:27 12.09.2007

Re: Agresivnost i netrpeljivost

Ma kakva repa,belog dana da ne vide,sunce da ne vide,u rudnik,pa u rudnik i one koji su ih trebali poslati u rudnik pa nisu. Pocevsi od roditelja pa do sudija i vlasti koja cuti.
Nisu to naivne igre male dece,to su mladi ljudi koji nista,ama bas nista ne umeju da rade niti da misle,za njih misli FIRER koji im tumaci stvarnost,njima glave sluze da nose obrijane frizure i nista vise. Pa kad nista ne znaju i ne misle tom glavom U RUDNIK BRE.

Ako se to ne uradi na vreme to jest sada a trebalo je uraditi jos juce,uskoro ce nam svaka frustrirana budala obuci crnu uniformu i SS obelezja i poceti da terorise gradjane i njihovu decu. To su oni koji su samo u gomili hrabri i samo tako nastupaju svaki ponaosob manji je od makovog zrna.Oni nemaju hrabrosti da zive kao jedinke,da odgovaraju za svoje postupke,da zarade za sopstveni zivot. Verujem da zive od roditeljskog rada i penzija svojih baba i deda kao poslednji bednici. Da rade nesto smisleno nisu sposobni.Da rade nesto smisleno ne bi ni bili tu gde jesu. FUJ.
mariopan mariopan 15:43 12.09.2007

Re: Agresivnost i netrpeljivost

EEE,MILOSE,da li znas koliko je Roma pretuceno od strane takvih koje ti nazivas zabludelom decom ? I to DECE ROMA? Pa da se se ti rodio sa tamnijom bojom koze i da su te nekim slucajem njih desetorica zaskocili u mraku jer samo tako oni i rade, pitam se da li bi imao toliko razumevanja za njihove frustracije i da li bi toliko pozivao na toleranciju RAZLICITOSTI? Nisu oni razliciti,oni su obesni i zli. I nisu deca vec ,ladi ljudi koji na vreme nisu usvojili norme ponasanja to jest nevaspitani su.
Pomesao si razlicitost i toleranciju sa pokretom koji je destruktivan i poguban po celo drustvo a pogotovo za te mlade ljude. POSTOJI GRANICA I ONI SU JE PRESLI. NEKA ODGOVARAJU PRED ZAKONOM.

A ja cu lako podneti da me nazoves svakako,i zaostalom i prokomunistickim ostatkom i kako god hoces. Ima u ovoj zemlji toliko gladne i frustrirane dece pa nisu izasli da marsiraju sa idejom o cistoj arijevskoj rasi. Nisi savladao lekcije o fasistima vrati se na gradivo iz osnovne skole.citaj pod HITLER, JASENOVAC,RAD OSLOBADJA i AUSVIC. Tako je i tamo pocelo,imali su i PREVISE RAZUMEVANJA za slican pokret. Ne ponovilo se.
nsarski nsarski 17:16 12.09.2007

Re: Agresivnost i netrpeljivost

Andric rekao "Ubi me prejaka rec"?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 17:33 12.09.2007

Re: Agresivnost i netrpeljivost

Miljković rekao "Ubi me prejaka reč".
nsarski nsarski 18:12 12.09.2007

Re: Agresivnost i netrpeljivost

Naravno, nego sam hteo da skrenem paznju milosib-u da resetuje memory registre.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:57 12.09.2007

Sloboda mišljenja ne

sme da zadire, onemogućava ili ugrožava slobode drugih...zato postoje zakoni, zato "sloboda" izazivanja mržnje nije dozvoljena.
milosib milosib 08:06 13.09.2007

Re: Agresivnost i netrpeljivost

@nsarski
Tako je to kada razmisljas o 10 stvari, a pises nesto. Sta cu kad nisam Napoleon. Hvala na ispravci. (Izgleda da ni ja ne citam mnogo svoj tekst pre objavljivanja).

@mariopan
Naravno da ih treba kazniti. Samo sam pokusao da objasnim razloge njihovog ponasanja. Nacin na koji oni postaju takvi je slican mehanizmu na koji vodja u teroristickoj grupi ili nekom sitnom kultu zaludjuje svoje sledbenike. Posledice mogu biti dramaticne npr. udar u svetski trgovinski centar ili ritualno samoubistvo clanova, a u ovom slucaju prebijanje Roma.
Sustinski nije bitno koliko clan ima godina, vec koliko je podlozan manipulaciji. Kada predlazete kazne mora se shvatiti da "obicni" clanovi treba da budu dosta blago kaznjeni, a ideolozi drasticno ( pa cak i na nivou kazne za ubistvo). Ne znam kakva je kazna predvidjena zakonom.
Raspucin Raspucin 13:13 13.09.2007

Re: Agresivnost i netrpeljivost

milosib
Citam komentare i ne mogu cudom da se nacudim. Povede se prica o tome
sta bi hteli ovi klinci, pa se tu svasta napisa. Mogu svima da porucim
sto rece Andric "Ubi me prejaka rec".

Branko Miljkovic, navedeni citat je njegova kratka pesma 'Epitaf'. Danas bi rekli haiku.
A sto se tice ostatka teksta suvise je glup za komentar.
Svidja mi se ono sto neko skoro rece - Srbija je jedina zemlja u kojoj na mars KKK dodju samo crnci.
milosib milosib 14:16 13.09.2007

Re: Agresivnost i netrpeljivost

Vec sam rekao, ali da pojasnim. U toku pisanja sam razmisljao o Andricevim recima o tome kako se na ovim prostorima ljudi suvise cesto ubijaju zbog zucnih reci. Nisam hteo da opisujem mnogo, a Miljkovicevo "Ubi me prejaka rec" sve to odslikava. Kako sam u isto vreme pisao jednostavno napravih lapsus.

Sto se tice ostatka teksta trebalo bi da navedes neki razlog da bi dao kvalifikaciju glup.
mariopan mariopan 16:16 13.09.2007

Re: Milosib-u

Znam da si hteo to da objasnis i lepo je sto si tako tolerantan i ja sam to shvatila ali postoje granice do koje mi trba da razumemo i budemo tolerantni a postoje granice od koje ce bas ta nasa tolerancija da nam dodje glave. Ovo je bas takav slucaj i ako se ne reaguje vrlo ostro ta ce deca da izrastu u monstrume a njihove vodje ce jednog dana da nam svima odredjuju ko je dovoljno covek a ko nije.
Za svaku je pohvalu osecati toliko razumevanje,pa i ja mlade razumem svakako jer sam majka,ali nasa je odgovornost da to sprecimo upravo zbog te i druge dec. Da ne kazemo posle da nismo znali. Znamo i trazimo odmah neku akciju protiv takvih ljudi. Sud bi sasvim dobro procenio ko je vodja a ko zavedena ovcica,blagovremeni strah od kazne tim ovcicama bi svakako pomogao da pocnu da misle svojom glavom . Nema ljutnje? pozzz
milosib milosib 08:06 14.09.2007

Re: Mariopan

Principijelno mi se slazemo. Nadam se da i policija radi svoj posao.
Laudanum Laudanum 15:16 12.09.2007

Pandurima ne smetaju

Nacelnik Novosadske panduracije Kostresevic Miladin rece pre neki dan da se u njegovoj firmi razmatra zahtev za odrzavanje skupa, ali da ce ga odobriti ako ispuni potrebne uslove. Eto. To lepo znaci da ce zaista dopustiti mars. Jer Kostresevic Miladin je onaj nacelnik koji je poslao kerove da rasteruju italijanske glumce sa trga na nagovor Irineja Bulovica vladike, nije dozvolio da se obezbedjuje parada razlicitosti jer je mislio da je rec o gej paradi... Sad ce, zarad demokratije dopustiti Himler-klonovima da sire dupe po Novom Sadu. To tako ide.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 16:37 12.09.2007

Dok mi kuliramo, oni "brane Kosovo"



Građanima prvo treba objasniti šta su neonacisti, zatim šta su neonacisti u naškoj varijanti... pa tek onda očekivati da možda neko reaguje.

No, pošto mi kao društvo više nemamo pojma gde smo i kuda idemo, što važi i za većinu pojedinaca koji u tom društvu žive, treba se ratosiljati nade da će neko na ulici (i gde već) uzjoguniti zbog ove ili one devijantne pojave.

A kad nema pritiska "odozdo", ovi gore, u vlasti, kuliraju i dok tako kuliraju "brane Kosovo" i grade svoje sadašnje i buduće privatne kompanije (ne smeta da se one vode na tetke, kumove, prijatelje...).
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:29 13.09.2007

E, kad

takvi budu branili Kosovo, znači gotovo je.
Vlasta Vlasta 17:24 12.09.2007

Zakon..kh,kh..

Lako je danas, prijaviš skup i gotova stvar. Pitanje je kako mogu da se registruju pojedine organizacije, pa i političke stranke? Pa, u Novom Sadu je pre par godina održan svetski skup fašista. Ljudi zvali policiju da im kažu da su uočeni sporadični kukasti krstovi, a ovi kažu "redovno su prijavili skup". A kad smo mi pre desetak godina redovno prijavljivali skupove to im nije smetalo da dolaze, lemaju i zalivaju. Tako posmatrano, DEMOkratija, da se ne lažemo - kao i komunizam - lepše zvuči na papiru. Nema je gde treba, u ostvarivanju osnovnih ljudskih prava, prava na dostojanstven život, a prizivaju je kada im treba. Politička kamasutra.
Sirota kamasutra. Kako se na sanskrtu kaže "Izvinite staroindijci i svi ostali u lancu ljubavi"?
Queeria Queeria 18:20 12.09.2007

DEMONkratija

"Demokratija je ugnjetavanje naroda u ime naroda, pomoću naroda". Oskar Vajld

Mada lepše zvuči na engleskom:

"Democracy means simply the bludgeoning of the people by the people for the people". Oscar Wilde
Vlasta Vlasta 18:43 12.09.2007

Leglo.

Demokratični su kad treba da jašu narod i lipicanere, a gospodari kada se neko ritne. Ne znam, muka mi je, muka mi je, muka mi je, muka mi je, muka mi je, od svega, od ove države, od ludaka, lopova, beskičmenjaka, lažnih proroka, vesti, stražara na bedemima srpstva koji ne vide da ga najviše uništava neznanje, ponekad ujutro babе u autobusu, izborи, neimanje izbora i pored izbora, slaba izlaznost i veliki računi. Zato ću za vikend da pečem paprike, one srpske, dugačke, slatke, mačvanske. И мало ћу да учим дете ћирилицу, која ми је врло драга. Али нећу да марширам, ништа не зависи од марша, све и увек само од јахача.
Urosh Urosh 18:44 12.09.2007

Re: DEMONkratija

Queeria
"Demokratija je ugnjetavanje naroda u ime naroda, pomoću naroda". Oskar VajldMada lepše zvuči na engleskom:"Democracy means simply the bludgeoning of the people by the people for the people". Oscar Wilde

Al je najbolji politicki sistem, koji postoji.
Atomski mrav Atomski mrav 18:46 12.09.2007

Re: DEMONkratija

Koja je razlika između demokratskog i robovlasničkog društva? U demokratiji sam biraš svoje robovlasnike... :)
Atomski mrav Atomski mrav 18:47 12.09.2007

Re: Leglo.

Zato ću za vikend da pečem paprike, one srpske, dugačke, slatke, mačvanske.

Paprikom protiv fašizma! Ali ne slatkom, već najljućom purcikom...
Vlasta Vlasta 18:54 12.09.2007

Re: DEMONkratija

Što jes', jes'. Samo treba malo poraditi..
Urosh Urosh 19:49 12.09.2007

Re: DEMONkratija

Atomski mrav
Koja je razlika između demokratskog i robovlasničkog društva? U demokratiji sam biraš svoje robovlasnike... :)

Ne, u demokratiji imas pravo na izbor i odgovornost za svoj izbor.
Zato je mnogi ne vole.
pufna pufna 20:32 12.09.2007

Re: DEMONkratija

Ne, u demokratiji imas pravo na izbor i odgovornost za svoj izbor.
Zato je mnogi ne vole.

da da...pa se navuku na razne utopijske ponude
Urosh Urosh 20:35 12.09.2007

Re: DEMONkratija

pufna
Ne, u demokratiji imas pravo na izbor i odgovornost za svoj izbor.Zato je mnogi ne vole. da da...pa se navuku na razne utopijske ponude

Ali si svejedno slobodni/a gradjanin/gradjanka sa odgovornoscu za svoje postupke i sa svim onim sto sloboda nosi, nemas nikoga da misli za tebe i izigrava ti oca nacije.
pufna pufna 20:48 12.09.2007

re:demokratija

nesporazum

ja te citirala i slozila se sa tobom ( da, da)
a oni koji ne vole demokratiju se navuku na utopijske ponude... :)
eto kako nastaju pseudo-konflikti , usled jezicke nesavrsenosti ( moje) i nerazumevanja.
Urosh Urosh 20:54 12.09.2007

Re: re:demokratija

pufna
nesporazumja te citirala i slozila se sa tobom ( da, da)a oni koji ne vole demokratiju se navuku na utopijske ponude... :)eto kako nastaju pseudo-konflikti , usled jezicke nesavrsenosti ( moje) i nerazumevanja.

Sorry sto sam te pogresno interpretirao.
Atomski mrav Atomski mrav 10:44 13.09.2007

Re: DEMONkratija

Ne, u demokratiji imas pravo na izbor i odgovornost za svoj izbor.
Zato je mnogi ne vole.

Uroshe, al' se ti primaš... zar nisi video smajli? Nemoj ići na postove Duleta Nedeljkovića...
Tanjučka Tanjučka 20:43 12.09.2007

Jobik

Plasim se da nije slucajnost sto se ovaj primitivan skup desava bas u Novom Sadu ili bolje reci u severnoj srpskoj pokrajini ( mojoj Vojvodini ).Ovakvo sve cesce deklarisanje severa odmah tera coveka da se seti da postoji i juzna pokrajina u kojoj divlja sve ono sto je zabranjeno u sve i jednoj demokratskoj drzavi.Mislim da je u nasim medijima prilicno nezapazeno prosla vest o formiranju madjarske garde ( ime joj je JOBIK sto u prevodu znaci bolji ), koja je cak i u madjarskoj proglasena paravojnom formacijom. Oni ni ne kriju da im je zelja stvaranje velike Madjarske, onakve kakva je nekad bila.Naivno sam mislila da je nacizam umro, da niko ne zeli novi Jasevac, Ausvic . Na zalost - gresim.Nacizam se budi. A kako bi bilo da mi, normalni, smislimo neku strategiju koja bi sukobila dzihad i nacizam pa nek se biju do zadnje kapi svoje krvi. Prema tome - trazi se neko ko bi sastavio odn. sukobio bradu i celavu glavu.
mariopan mariopan 21:04 12.09.2007

Re: Jobik

Pokret 64 Zupanije je zabranjen u Madjarskoj kao izrazito profasisticki.Zagovara stvaranje velike Madjarske to jest da se i Vojvodina vrati pod Madjarsku zastavu.U Vojvodini deluju po skolama i kulturnim manifestacijama i rekla bih da su na ovim poslednjim izborima,u koaliciji sa jednom partijom i z Vojvodine ,zahvaljujuci pozitivnoj diskriminaciji za stranke nacionalnih manjina dospeli do naseg parlamenta,to jest imaju svoje zastupnike.. Ako se varam neka me neko ispravi..
Svaki vid nacionalizma ili fasizma u ovako pomesanoj sredini kao sto je Vojvodina doveo bi ,na duze staze ,do pogubnih posledica. Ne znam zasto se i na to ne reaguje.
pufna pufna 21:58 12.09.2007

Re: Jobik

ja o tom pokretu ne znam nista kao ni o jednom profasistickom u nas. To je moj vid samoodbrane- nezelja da se zna da nesto ruzno postoji. Ocigledno da je to bila greska jer sam sad konsternirana koji se put namece Vojvodini. Put konflikata. Jalovi scenario devedesetih. Cinjenica da se Madjarska sa svojim profasistickim organizacijam obracunava zabranom istih a mi ne dovoljno govori u prilog tome da im je stalo samo do konflikta i da ga podpiruju jer onda mogu i dalje da guslaju da se Srbija rasparcava i da sa odlaskom Kosova ce se otvoriti pandorina kutija. Necinjenje nista da se negativne pojave smanje ili sprece je podjednako zlocin kao i inicirati ih.
mariopan mariopan 22:19 12.09.2007

Re: Jobik

I Ja zivim u Vojvodini i stalo mi je do mira i boljeg zivota za sve.
Sve bih njih u rudnik,i nase i njihove jer RAD OSLOBADJA pisalo je na vratima jednog logorapa bih isti recept primenila i na njih. Ili ,kao sto ti kazes, zatvoriti ih sve zajedno pa nejka istrsu visak hormona i besa jedni na druge a ne na nas. neka se pokolju,neka se pobiju,svet ce mirnije da spava bez njih.
ivana23 ivana23 21:04 12.09.2007

Mozda je neko...

vec ovo postovao, izvinjavam se, nisam bas sve citala.

12.09.2007, Novi Sad
Izvor: BETA
Gojković: Marš neonacista je provokacija za Novi Sad
Gradonačelnica Novog Sada Maja Gojković izjavila je danas da je najavljeni marš neonacista "provokacija za Novi Sad".
"To je provokacija za grad u kojem su fašisti 1942. godine izveli raciju i koji je zbog žrtava u borbi protiv fašizma u nekadašnjoj SFRJ dobio Orden narodnog heroja", kazala je Gojkovićeva za Novosadski radio 021. Ona je izrazila nadu da će policija prepoznati da je najavljeni skup "provokacija" za Novi Sad, jer ga najavljuje organizacija čiji su članovi već osuđivani.

"Nije mi jasno kako ne može da se spreči takvo delovanje", kazala je gradonačelnica Novog Sada i dodala da ne zna puno o najavljenom skupu ponovivši da je to posao za policiju.

"Iskreno se nadam da će policija na pravi način reagovati na tu najavu", rekla je Gojkovićeva.

Kako je ranije javio Novosadski radio 021, pripadnici neonacističkih organizacija u Srbiji planiraju da 7. oktobra u Novom Sadu održe skup pod nazivom "Srpski marš - marš za jedinstvo Srbije".

Na nekoliko neonacističkih i desničarskih sajtova postavljen je poziv za to okupljanje kao i savet kako da dođu u Novi Sad i šta da ponesu.


pufna pufna 21:52 12.09.2007

Re: Mozda je neko...

ovo je stvarno groteskno!
gradonacelnica se buni a njena stranka podpiruje zle duhove i pravi atmosferu pogodnu za razvoj svih oblika netrpeljivosti.
Urosh Urosh 21:54 12.09.2007

Re: Mozda je neko...

pufna
ovo je stvarno groteskno!gradonacelnica se buni a njena stranka podpiruje zle duhove i pravi atmosferu pogodnu za razvoj svih oblika netrpeljivosti.

Neki od dobro obavestenih recikliranih toalet-papira kaze da je ona dobila shut kartu iz SRS-a.
angie angie 21:57 12.09.2007

Re: Mozda je neko...

shto, kad perfektno odgovara potrebnom modelu?
Urosh Urosh 22:23 12.09.2007

Re: Mozda je neko...

angie
shto, kad perfektno odgovara potrebnom modelu?

Ne odgovara, sto jes-jes, deluje isuvishe emancipovano.
Jeste radikalka, ali mislim da jedino ona iz SRS-a ima potencijala da bude srbijanski Sanader (u suknji).
angie angie 22:29 12.09.2007

Re: Mozda je neko...

ja sam to shto ti verovatno smatrash emancipovanoshcu shvatila kao mimikriju-jer da nije tako ne bi mogla da podrzava i bude aktivni uchesnik tako primitivne opcije, narochito shto su posledice ovako strashne-zrtve da ne pominjem-prosto ne vidim shta je tu faktor emancipacije.
Urosh Urosh 22:37 12.09.2007

Re: Mozda je neko...

angie
ja sam to shto ti verovatno smatrash emancipovanoshcu shvatila kao mimikriju-jer da nije tako ne bi mogla da podrzava i bude aktivni uchesnik tako primitivne opcije, narochito shto su posledice ovako strashne-zrtve da ne pominjem-prosto ne vidim shta je tu faktor emancipacije.

Ma emancipovana u odnosu na ostale iz radikala.
Ne mislim da je kao BS, JM, ili Vesna Pesic, pobogu, nego da, ako nekog mozes da izdvojis da ima iole normalno ponasanje i izgled tamo, a ne izgled i ponasanja iz Perse iz pesme Persa from the Mahala, to je onda ona.
A glede primitivne opcije-radikali su, kad vec, nazalost, nisu zabranjeni najdalje za vreme vanrednog stanja, u fazi transformacije iz SRS-a 90.ih u HDZ danas.
Raspasce se oni na nekoliko strancica.
angie angie 23:45 12.09.2007

Re: Mozda je neko...

ma razumem ja shta ti mislish, a ja ti kazem da je taj deo samo maska i ne rachuna se.
Urosh Urosh 23:57 12.09.2007

Re: Mozda je neko...

angie
ma razumem ja shta ti mislish, a ja ti kazem da je taj deo samo maska i ne rachuna se.

A mislis da ovo Sanaderovo nije maska?
Sad ce i Voja od Zardjale Kashike da umre uskoro (hamdu lillaah, sto bi rekli muslimani), pa ce i da se promeni radikalska politika.
A jedan od nosilaca promena ce biti MG.
Jerry Jerry 00:06 13.09.2007

Re: Mozda je neko...

Uki , varaš se što se tiče Maje Gojković , a što se tiče profinjenosti radikala u Novom Sadu , tu se može pričati o tome nadugačko i naširoko. Novi sad je grad gde se prebijaji glumci u legalnom štrajku, gradonačelnica nije ništa rekla o tome , zatim gde direktor JKP "Lisje" na novom groblju otvorio restoran , gde je neviđena pljačka nastala oko popločavanja Zmaj Jovine ulice (afera "Behaton" , i tu MG nije ništa rekla, zatim je dovoljno da odeš jednom kad zaseda skupština grada da vidiš kulturu NS radikala zajedno sa MG . Ma sve pucaju od kulture!!
A rade po onom Gebelsovoj uzrečici :"Kad neko spomene kulturu , ja se mašim za pištolj!" .Naravno , Maja jedno javno govori , ali neće ništa uraditi jer ona u duši podržava neonaciste.
angie angie 00:07 13.09.2007

Re: Mozda je neko...

Uki, je l ti izadje vishe iz te politichke shkole?
je l ti kapirash da to nije varijacija na temu?
Urosh Urosh 08:01 13.09.2007

Re: Mozda je neko...

@ angie & Jerry-glede Maje Gojkovic-ja samo kazem da je, u odnosu na njih, na visem civilizacijskom nivou.
Sto i jeste.
Oni su na visem stupnju divljastva, a ona na nizem stupnju varvarstva.
Nadam se da sam pojasnio.
angie angie 19:43 13.09.2007

Re: Mozda je neko...

Uki, pa sad si samo nacrtao shemu tih varijacija na temu-a ja ti kazem da je to nebitno=poshto su sushtina & krajni rezultat identichni.
Lektorka Lektorka 22:37 12.09.2007

draga moja karleuša,

pročitah sve. skomolah. naudarah preporuke.
potpisujem: tebe, jelicu, antioksidanta, urosha, vlastu, queeriu - sve koji u tom duhu ovde pišu.
a problem je uvek mnogo, mnogo dublji od samog pitanja kako ih sprečiti. ali ih prvo treba sprečiti, već kad su tu. i onda ih ne proizvoditi.
na jednom drugom mestu naleteh malopre na ovo; veza je možda pretanka, ili suviše zamagljena, ali verujem da ćete je bar ti i vlasta razumeti.
tvoja tinska :)
angie angie 00:22 13.09.2007

Re: draga moja karleuša,

dobro je , nisi pomenula nepodobne:)
Vlasta Vlasta 06:53 13.09.2007

Draga Tinska,

razumem samo da si se ovim svečanim činom učlanila u klub trolerki i trolera, dobrodošla. Meni je jasno samo da sam ti zahvalna za BF, jer ga na ovom postu nisam očekivala. Jel znaš da sam ga pipnula na after partiju u Beogradu?

U narednim minutima, vraćamo se vestima iz zemlje....

JK, praštaj, Lektorka fon Troll je kriva, skroz.
Lektorka Lektorka 08:10 13.09.2007

Re: Draga Tinska,

vlasto, dear :)
zaista sam bila skomolala od tezine i ozbiljnosti i bezizlaza. a setila sam se zapravo dela price u absolutu, onog takodje ozbiljnog dela price o ubicama, silovateljima, zlocincima kojima se ne moze prastati... i na sve legao ovaj lepi i tuzni BF.
troll je samo to sto si ga ti pipnula, da znas! :))
Lektorka Lektorka 08:11 13.09.2007

Re: draga moja karleuša,

angie
dobro je , nisi pomenula nepodobne:)

ne kapiram, stvarno. kakve nepodobne? al dobro

Vlasta Vlasta 10:14 13.09.2007

Što ja pipnem

pretvori se u trol. To je krajnje nesvesno, dolazi iz najmračnijih delova Vlastine podsvesti
angie angie 13:49 13.09.2007

Re: draga moja karleuša,

naravno da kapirash, posle svega izrechenog, vidim svi ste ipak tu-ali sa novim "neprijateljima"!:)
Lektorka Lektorka 15:33 13.09.2007

Re: draga moja karleuša,

angie,
kad sam sinoc pisala komentar ovde ni na kraj pameti mi nije bilo to na sta ti aludiras.
sad kapiram, da, o CEMU govoris, mada ni dalje ne kapiram ko su "nepodobni" (koje ja gore ne pominjem), ni ko su "nasi" novi "neprijatelji".
a manje od svega kapiram zasto se kacis na mene tom temom, pa jos ovde. ako ti je do toga - napisi poseban post, napisi privatnu poruku, sta god hoces, ali me nemoj sacekivati iza krivine. ok?
jelena, sorry, troll over s moje strane.
angie angie 19:39 13.09.2007

Re: draga moja karleuša,

vidi, ja nemam nikakav problem s tim, a najmanje s tobom, pa da sachekujem na krivini, samo sam primetila i reagovala veoma obichno.
Jelena, takodje izvini i od mene, ako je ovo bilo dramatichno, jer se meni uchinilo da nije.
patriot patriot 23:28 12.09.2007

De de ne ljutite se....

Ala ste odmah skocili na mene.... Ma rekao sam da osecam animozitet prema svakoj vrsti ekstremizma.... Osim onog pozitivno-patriotskog, misllim na velicanje dokazanih pozitivnih vrednosti nekog naroda.....

Nesto se ne bih sisao do glave, ne stoji mi bas lepo, izgledam kao robijas i kriminalac...

A kada sam rekao da su homoseksualci ekstremisti, pa nisam mislio na sve NARAVNO! Ako pogledate post "mrzi me, ucini me slavnim" videcete postavljene slike patrijarha, parade mladih oficira i slike sa grupnog vencanja, sve u Beogradu uz opasku tamo nekog ruzicastog da mu ovakvi prizori ruze grad, neverovatno smetaju i slicno.... I da su mu milije bahanalije sa gej parada... E TO JE EKSTREMIZAM!!!

Razumete me?

Da, slazem se, LDP i SRS su dva ekstrema.

Ja sam dete fizike, nisam vernik. (opaska o pravljenju dece ispod cebeta pod krstom dakle otpada)

Pozdrav.

P.S. A ako ovi bas rese da obave tu paradu predlazem da se lepo skupe ovi iz querie i zaprze im corbu kao oni njima prosli put u Bgd-u. Bila bi to savrsena zanimacija za kisno popodne, izvestaj sa neonacisticko-homoseksualnog ratista.... Taman da im vratite, sto bi rekao jedan solunac: tante za kukuriku.
Urosh Urosh 23:36 12.09.2007

Re: De de ne ljutite se....

patriot
Ala ste odmah skocili na mene.... Ma rekao sam da osecam animozitet prema svakoj vrsti ekstremizma.... Osim onog pozitivno-patriotskog, misllim na velicanje dokazanih pozitivnih vrednosti nekog naroda]

Narod nema vrednosti.
Ima ih drzava, ima ih gradjanin/gradjanka kao pojedinac/ka, ali ih narod nema.


patriot

Da, slazem se, LDP i SRS su dva ekstrema.

Znaci, tebi su ratni zlocinci i borci protiv zlocina u istom koshu?


Jerry Jerry 00:11 13.09.2007

Re: De de ne ljutite se....

Uki , znaš kako Neša Čanak kaže :"Ne kači se sa budalom jer će te prvo spustiti na svoj nivo , a zatim pobediti na iskustvo. "!
Mani budalu , vidiš da je slep kod očiju i da su mu isti ratni zločinci i borci za ljudska prava .
Naravno , reći će , da je da se hapse r. zločinci , ali ne naši nego tuđi.
Urosh Urosh 08:04 13.09.2007

Re: De de ne ljutite se....

Jerry
Uki , znaš kako Neša Čanak kaže :"Ne kači se sa budalom jer će te prvo spustiti na svoj nivo , a zatim pobediti na iskustvo. "!Mani budalu , vidiš da je slep kod očiju i da su mu isti ratni zločinci i borci za ljudska prava .Naravno , reći će , da je da se hapse r. zločinci , ali ne naši nego tuđi.

Uz sve postovanje, koje sam imao prema Neshi Canku, al Stanislav preterano sere, s obzirom na to da je isao na protest protiv izrucenja ratnog zlocinca Sretena Lukica i posle izbora osnovao poslanicki klub sa Guter Jude Kostunicinim Madjarima iz SVM-a.
Jel znas da ce SVM da saradjuje s Kostunicom i DSS-om?
Jerry Jerry 10:13 13.09.2007

Re: De de ne ljutite se....

To je pitanje Mađara , a ne naše. Uostalom , trolujemo temu sa pričom o Neši i SVM.
Samo sam hteo da ti kažem da ne vredi da se prepireš sa idiotom.A mesto Neše mogao sam i Kostreša da napomenem.
Urosh Urosh 10:19 13.09.2007

Re: De de ne ljutite se....

Jerry
To je pitanje Mađara , a ne naše. Uostalom , trolujemo temu sa pričom o Neši i SVM.Samo sam hteo da ti kažem da ne vredi da se prepireš sa idiotom.A mesto Neše mogao sam i Kostreša da napomenem.

OK, u pravu si glede idiota.
A Kostresh i A.Jerkov mi imaju mnogo vise kredibiliteta nego Canak.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:37 13.09.2007

Ekstremizam

podrazumeva krajnost, što mu i ime kaže. Pozitivni ekstremni patriotizam je contradictio in adiecto.
Urosh Urosh 11:45 13.09.2007

Re: Ekstremizam

Jelica Greganović
podrazumeva krajnost, što mu i ime kaže. Pozitivni ekstremni patriotizam je contradictio in adiecto.

Pa kao sto je to isto "dobar nacionalizam".
Jerry Jerry 10:20 13.09.2007

DB

Pa i sam Koštunica je radnik DB-a , a on još nije dobio naređenje da ih zatvori i zabrani .
Urosh Urosh 10:26 13.09.2007

Re: DB

Jerry
Pa i sam Koštunica je radnik DB-a , a on još nije dobio naređenje da ih zatvori i zabrani .

Pa naravno.
Crusader Crusader 11:53 13.09.2007

Svi ćute

Možda ću malo "promašiti temu" . . .
Ako imamo Vojvodinu koja između ostalog "štampa svoj pasoš". . . , pa ako se može potvrditi postojanje prilično izraženog animoziteta prema Vojvođanima u "užoj Srbiji", zbog većeg bogatstva a i austrougarske mrske prošlosti (moj subjektivni stav, na osnovu ličnih kontakata) , pa ako nekima u Vojvodini smeta izgradnja auto-puta Horgoš - Požega, pa ako je Novi Sad prepun izbeglica (neću ni da ih hvalim, ni da ih kudim, ni da ih zloupotrebljavam, - ali oni ipak egzistiraju kao činjenica), koje su (pretpostavljam) omogućile postavljenje gradonačelnika iz redova SRS, onda bi "ničim izazvana" pojava crnih košulja uplašila Vojvođane, nekako bi po definiciji bilo "jasno" da te košulje najrađe oblače pripadnici manjina koji ih i onako od ranije imaju u svojim ormarima, pa bi se i kritičari auto-puta zapitali da li to njima neko šalje poruku, pa bi se otvorilo novo mesto za neverending story o neprijateljima Srbije, a samo takve teme podmetnute pod guzice nekima omogućuju da im nos štrči iznad kabinetskih stolova, - e, onda je svakom pravom Srbinu jasno da makar i on lično, nešto treba da promeni u toj Vojvodini, u kojoj tako ništa ne valja da se eto i nacizam zapatio.
Opet mislim, makar promašio temu, da nije presudna diskusija o ljudskim pravima da marširaju ovamo ili onamo. Nije presudno niti da li mediji treba da izveštavaju. -Ja ŽELIM da znam šta se to dešava! Da ne bih bio zatečen.
Za sada mislim da nam je najbolje da štampamo neki dalek pasoš, pa da mi ovakvi tamo i odemo.
Oni koji bi to trebalo, ne štampaju pasoše Srbije koje svet prihvata jer garantuju da je isti u džepu prave osobe, nego štampaju propagandne materijale i operativno-taktičke mere na način da ih i ti koji vole da marširaju mogu da ukapiraju.
Bio sam podugačak. . . oprostite. . .
poenta je: ovi koji sada vladaju, isti su kao i oni od pre 60 godina. Sve se radi da nam se Evropa ogadi. Sa nacistima, i mi ćemo njoj!
Zato je Rusija car! Tamo nema ni nacizma ni komunizma. Kad vide da imas mobilni, neko ti pretesteriše glavu i uzme ga.
Jerry Jerry 14:42 13.09.2007

Re: Svi ćute

Zato je Rusija car! Tamo nema ni nacizma ni komunizma.


Sa ovim se ne bi složio jer i tamo postoje nacisti koji su još gori od ovih srpskih . Tek tamo vlada ksenofobija i mržnja prema strancima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:06 13.09.2007

"U Rusiji nema

nacizma, ni šovinizma..."
Ovo je slika mladih, nadasve simpatični i miroljubivih Rusa, koji su 4.11.2006. tražili progon stranaca iz Rusije, a imali su i druge, za to doba godine, vrlo ljupke diskriminatorske ideje...
Urosh Urosh 19:13 13.09.2007

Re: "U Rusiji nema

Jelica Greganović
nacizma, ni šovinizma..." Ovo je slika mladih, nadasve simpatični i miroljubivih Rusa, koji su 4.11.2006. tražili progon stranaca iz Rusije, a imali su i druge, za to doba godine, vrlo ljupke diskriminatorske ideje...

Ne zaboravimo i ljupke, mlade i miroljubive Ruse, koji po Piteru (jebote, sramota me odakle poticem) ubijaju Jevreje i Rome.
A prica se da ih finansira Putinova vlast licno.
sunnyday sunnyday 12:28 13.09.2007

hladan novosadski dan

I nije dan za pricu,ali jeste za ozbiljno razmisljanje.Vce dugo je Novi Sad idealan poligom za razne pokusaje.vec duze vreme niko, N i k o se ne osvrce sta je ovde sve izraslo pod sinjelom kao patriotsko,kao zaljubljeno u nacionalno.Podgrevano sa vise strana.N i k o ne reaguje.Ucutkani lokalni mediji kao nesto komercijalno rade, ili stite njihovu Maju ili kao nesto veslaju kaobajagi muzcki fazon televizije jer to ne boli.Svi se bukvalno prave blesavi.Lokalna administracija se zatvorila na Trgu slobode kod spomenika Mileticu,a pokrajinska cuti u Banovini.
A gde da se tu umetne normalan covek, neostrascen,u pokusaju normalnog zivota?Gledas stranke, svi se nesto na lokalu smenjuju, mrze,tastine proradile pred izbore.Koga da izaberes?Nikog zivog vise ne poznajes po partijama.Osim radikala koji temeljno obradjuju lokalne jedinice kao rod rodjeni.Pa, nam posle krivo.
U takvom situaciji kome da zasmeta to sto jedan okrivljeni gaji pored sebe dete .Cemu li ga uci kada je na sudu odgovarao za raspirivanje mrze bilo kojeg soja?
Kome smetaju najave ovakvog marsa?
U Novom Sadu verovatno nikome jer se ovde rasprostranilo kvazi demokratsko misljenje da svi imaju pravo na svoje misljenje,makar ono vodilo pravac u mrznju i ksenofobiju.
Zao mi je Novog Sada jer sam u njega dosla i ja verujuci u onu pricu "miran, tih grad".Ne , ovde treba videti ko cinodejstvuje po televizijama i mnogo toga za tren postane jasno.Prvo, ko je ciji i ko za koga navija.Ali, nikako da se zameri.Jer, ko zna , mozda nekad zatreba...Zgadjena ne mesam se vise ni u sta.Ali, mozak mi jos uvek radi.
Jerry Jerry 21:55 14.09.2007

priprema se odgovor u Novom Sadu

NO PASARAN 14.09.2007.
20:05 - Poslanik LSV-a Aleksandar Marton zapitao je danas zbog čega policija nije zabranila skup neonacističke grupe Nacionalni stroj najavljen za 7. oktobar. Marton je za skupštinskom govornicom postavio to poslaničko pitanje ministru unutrašnjih poslova Draganu Jočiću zahtevajući da odgovori "zašto nije zabranjen skup jedne klasične neonacističke organizacije koja zagovara mržnju". Takođe, Marton je pozvao članove i simpatizere LSV-a da pruže otvor neonacizmu.


Potpredsednik Svetskog Parlamenta Roma Dragoljub Acković osudio je miting neonacista i pozvao Rome, Srbe i Jevreje da dođu na taj miting i izraze svoje neslaganje. Podsećajući da su fašisti u Drugom svetskom ratu širom sveta ubili više do dva miliona Roma, Acković je istakao da je skup zakazan upravo u gradu u kojem su fašisti ubili i pod led bacili na hiljade građana, Jevreja, Srba i Roma.


"Pozivam vas da se 7. oktobra ove godine, nađemo u centru Novog Sada, i kažemo, naslednicima onih koji su nas ubijali, da to zaista nije lepo, i da je jako ružno to što oni sada čine, a mi moramo da trpimo", naveo je Acković u pozivu dostavljenom medijima. "Draga braćo i sestre, ako vi hoćete da trpite, onda trpite. Ja zaista neću i zato vas pozivam da mi se pridružite. Javite se i da se vidimo 7. oktobra u Novom Sadu", naveo je Acović, dodajući da se poziv najviše odnosi na članove Prezidijuma i Parlamenta Svetske organizacije Roma, "i narocito na one koje nisu kukavice".(Beta)

Izvor :[url=http://www.radio021.info][/url]

Urosh Urosh 22:50 14.09.2007

Ne samo u Novom Sadu i ne samo Novi Sad

Ne samo Novi Sad, vec i cela Srbija, treba da se odupre nacistickom zlu.
Cela gradjanska, demokratska opcija i gradjanke i gradjani treba da pokazu da su protiv tog opsteg zla, koje je u Drugom svetskom ratu ubilo 10 miliona ljudi-Jevreja, Roma, Srba, sindikalnih ativista, antifasista, osoba drugacije seksualne orijentacije, komunista.
Setimo se reci Martina Nimlera, dok jos nije kasno:
"Kada su odvodili Jevreje,
cutao sam, nisam bio Jevrejin.
Kada su odvodili komuniste,
cutao sam, nisam bio komunista.
Kada su odvodili homoseksualce,
cutao sam, nisam homoseksualac.
Kada su odvodili katolike,
cutao sam, jer sam protestant.
A sada odvode i mene,
i nema nikoga da stane u moju odbranu".
Kazimo i pre 7.oktobra i na taj dan NO PASSARAN fasistickoj stoci!
A ja kazem:I JA SAM JEVREJIN, I JA SAM ROM, I JA SAM MUSLIMAN, NI JA NISAM SRBIN, AKO VI JESTE.
Ja, kao gradjanin Srbije, molim LDP, DS, LSV, SDU, SPO, DHSS i manjinske partije, pre svega Romsku Kongresnu Partiju, Uniju Roma Srbije, SVM, SDP Rasima Ljajica i NGO sektor-UJEDINITE SE, NIJE VREME ZA SVADJU U SRBIJI KOJA SRLJA U FASIZAM!
STOP FASIZMU, SLOBODA POJEDINCU!
NO PASSARAN, gadovi nacisticki!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana