Nešo, jel sad bilo dosta?

Narator RSS / 10.03.2009. u 13:43

Otvoreno, mada pomalo blogovski virtuelno,  pismo Nenadu Čanku

Nenade,

pišem ti, evo, računajući, nekako, da imam prava na to.

To pravo mi, pre svega ostalog, daju sećanja. A knjiga mojih sećanja, u kojima ima i tebe, prilična je.

I, vidiš, Nenade, u ime tih sećanja...na antiratne proteste iz ranih devedesetih (sećaš se, kako nas je malo bilo pred Većem, a još manje pred komandom garnizona?), Somborsku gradsku kuću (jel' se beše zvao  Odred "šoškoćanin", onih koji su sa oružjem na gotovs i neverovatnom drekom stajali naspram nas?); na dane u Staroj Moravici; magnoliju, 7 vrsta kulena i 8 vrsta sira u Kovačici; na one istetovirane futoške radikale sa kašikarama u holu Arene (viđaš li Slavka? jesi li skoro bio za Svetog Nikolu na Cetinju?); na onu povijenu staricu koja nam je ljubila ruke i plakala... odnosno: "u ime svih nas iz devedeset i neke", pitam te: ODAKLE TI PRAVO?

Odakle ti pravo, čoveče, da odeš tako daleko (i od sebe i od nas) i da padneš tako nisko? Zar se ne brineš da te više nećemo moći videti, kad se spustiš spod nivoa nogostupa?

Ne pitam te to, kao lidera LSV-a, jer, kao neko ko nije član te stranke, nemam ni prava ni potrebe za tim. Ne pitam te ni kao prijatelj, jer, evo, deceniju i po' nismo prijatelji. Ne pitam te ni kao neprijatelj, jer, koliko znam, neprjatelji  nikda nismo bili (za to uvek treba dvoje, po mogućstvu - istovremeno, a  ne verujem da se to ikada desilo).

Ne pitam te ni kao Novosađanka, ni kao Vojvođanka, mada bih mogla! Ni kao autonomaš (ma šta to značilo).

Pitam te, kao neko ko poštuje i voli Vojvodinu, čiji si ti reprezent (hteli mi to, ili ne) već dve decenije. Nije pošteno da  nas sve povlačiš sa sobom u to Pink-šou-blato. Nije pošteno da političar koji je simbol (realno-jesi, makar se to mnogima od nas i ne dopadalo) borbe Vojvodine za autonomiju  uđe u tamo nekog JBN-og "Velikog brata". Nije, jer: ne želimo da znamo kakve su ti gaće; ne zanima nas kako izgledaš kad se budiš, ili kad spavaš; nije nas briga da li se i kako uklapaš u "Pink ambijent" kiča; umeš li (znam da umeš!) da se zezaš sa novo i staro-komponovanim pevačicama sa estrade, ne zanima nas koliko su ti platili ... Ne...

Vojvođane, glupi pametnjakoviću, zanimaju tvoje IDEJE, kako one koji su saglasni sa tobom, tako i one koji se sa tobom ne slažu.

Zato to što si uradio nije nepromišljeno, već - nije časno.

I, da se razumemo: čak i ako je plan (što bi, ruku na srce, ličilo na tebe) da tamo napraviš neku malu/veliku diverziju,  skandal, ili bilo šta što je medijski efektno (makar to bilo i pljuvanje po "Velikom bratu") - NE VREDI!

NEMA NAČINA DA SE IZ OVOGA IZVUČEŠ, A DA NE POSTANEŠ (samo!) ŠUOMEN (dobar ili loš, svejedno).

Odnoso, da (konačno?), prestaneš da budeš političar čiju reč vredi čuti.

Toliko od mene, Nenade

P.S. Nadam se/verujem da ti je jasno da si ovim potezom mnoge obradovao. Pretpostavljam da u tome prednjače tvoji omiljeni likovi tipa "Koštunice dr Vojislava" i "Ilić mr Velimira". Kad o tome razmišljam, pada mi na pamet da ćemo se, možda, posle ovog tvog VB, još slađe smejati tvojim "doskočicama", ako je tvoj ulazak u kuću VB znak da prelaziš u estradne ličnosti. Dobrih komičara je sve manje, tako da su mnoga mesta na sceni upražnjena, a da imaš talenta za to - imaš!

Branislava Kostić



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

buandtre buandtre 14:04 10.03.2009

Ode mast u propast...

Sve potpisivam. Gadno je zahebo stvar.

Tre dr Bu
buandtre buandtre 14:04 10.03.2009

Ode mast u propast...

Greskom postovah dvared, pa evo da kazem jos nesto...
Zaista ne mogu da shvatim zasto je to uradio. Ali zaista. On jeste dobar komicar, ali ne verujem da je san bilo kog komicara da bude predmet sprdnje... A nesto ne verujem da ga je Seka toliko zdrmala da je svorc...
angie01 angie01 14:06 10.03.2009

izvinjavam se,

je l sam dobro razumela. Ch(l)anak je u VB?
Narator Narator 14:07 10.03.2009

Re: izvinjavam se,

Da
buandtre buandtre 14:07 10.03.2009

Re: izvinjavam se,

yup.
angie01 angie01 14:10 10.03.2009

Re: izvinjavam se,

pa shta je to, dr Dzekil & Mr Hajd-losha vodvilj verzija?!
loader loader 14:08 10.03.2009

Čankotomija


antonacci antonacci 14:12 10.03.2009

Re: Čankotomija

loader



Sve ovo potpisujem. I zbog toga sto je jedan od retkih koji nisu promenili pesmu, ja cu da mu zazmurim na velikom brata.
antioksidant antioksidant 21:43 10.03.2009

Re: Čankotomija

Sve ovo potpisujem. I zbog toga sto je jedan od retkih koji nisu promenili pesmu, ja cu da mu zazmurim na velikom brata.

ja se slazem.

a ne vidim razliku u njegovom okruzenju. crkus u skupstini, cirkus u bratu
antonacci antonacci 14:10 10.03.2009

hm

nema razloga da osudjujemo canka.

licno, ja ne mogu da shvatim bilo ciju potrebu da ode u takvu neku emisiju, ali to jeste dobra prilika za promociju. reklama je u politici bitna.

ne shvatam ni ja, kao sto rekoh. ali ne marim. jer kad nenad canak govori o politici, ono sto on prica za mene jos uvek ima mnogo smisla. i zato cu nastaviti da ga podrzavam. ali i da ga osporavam, ako za to postoji potreba. ali kao politicara.

sve ostalo - bas me briga.

to je kao kad bih rekao da ne mogu da citam crnjanskog zato sto je bio nacionalista. jeste bio, mater mu, ali je napisao svu onu prelepu poeziju. eto tako. :)
buandtre buandtre 14:21 10.03.2009

Re: hm

to je kao kad bih rekao da ne mogu da citam crnjanskog zato sto je bio nacionalista.


Nije bas isto. Za pesnika je kljucna stvar poezija, za politicara integritet.
antonacci antonacci 14:27 10.03.2009

Re: hm

buandtre
to je kao kad bih rekao da ne mogu da citam crnjanskog zato sto je bio nacionalista.


Nije bas isto. Za pesnika je kljucna stvar poezija, za politicara integritet.


a cime je canak narusio svoj integritet?

mozda nam je pokazao da bas nema odvec ukusa, ali opet, kazem, njegov problem.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:36 10.03.2009

Re: hm

cime je canak narusio svoj integritet?

Citiram autora
glupi pametnjakoviću

stari92 stari92 14:55 10.03.2009

hm .. оксиморон, никако није

на месту.
Ал' , ауторска слобода дозвољава и такво дефинисање ситулације,Милошевићу.
antonacci antonacci 15:18 10.03.2009

Re: hm

Milutin Milošević
cime je canak narusio svoj integritet?

Citiram autora
glupi pametnjakoviću



pa ako je tako, onda dobro. :)
man ray loves me man ray loves me 20:34 10.03.2009

Re: hm

a cime je canak narusio svoj integritet?
mozda nam je pokazao da bas nema odvec ukusa, ali opet, kazem, njegov problem.
pokazao nam je da je odlepio. moze da nastavi da bude politicar onoliko koliko i secerovski ili marjan risticevic.
antioksidant antioksidant 21:46 10.03.2009

Re: hm

pokazao nam je da je odlepio. moze da nastavi da bude politicar onoliko koliko i secerovski ili marjan risticevic.

zar ti njihove price lice? sta canak pogresno prica?
angie01 angie01 21:52 10.03.2009

Re: hm

zar ti njihove price lice? sta canak pogresno prica?


da, evo da ponovim i ja?
man ray loves me man ray loves me 21:55 10.03.2009

Re: hm

ne znam sta prica pogresno, jer ne znam sta uopste prica. par puta kad sam ga cula to su bile neke parole, populizam, busanje u grudi i slicno. sem toga mislim da je od toga sta prica vaznije sta radi, a evo sta radi.
zaista mislim da je ulaskom u kucu velikog brata usao u kategoriju parazita kao sto su burek, miki, paris hilton, secerovski, risticevic - u kategoriju prostih klovnova, koji ne vide da 'the joke is on them'.
ne vidim kako nekog posle toga moze da bude briga sta prica.

ultimativno pitanje - da li bi isus usao u kucu velikog brata?
antioksidant antioksidant 21:56 10.03.2009

Re: hm

ultimativno pitanje - da li bi isus usao u kucu velikog brata?

isus bi rekao "sve sto je ljudsko meni nije strano"


em toga mislim da je od toga sta prica vaznije sta radi, a evo sta radi.
iz jednog cirkusa presao u drugi. nista sporno
man ray loves me man ray loves me 21:59 10.03.2009

Re: hm

isus bi rekao "sve sto je ljudsko meni nije strano"
you seem awful sure of that.
iz jednog cirkusa presao u drugi. nista sporno
pa ti onda glasaj za njega. i u vb i na sledecim izborima.
antioksidant antioksidant 22:11 10.03.2009

Re: hm

pa ti onda glasaj za njega. i u vb i na sledecim izborima.

na izborima mozda. ponuda je takva da to i ne zvuci toliko nemoguce. vb ne gledam toliko da bih glasao
you seem awful sure of that.
postoji vic sa ovim citatom. ja u viceve verujem (valjda je ocito zasto se ne uzbudjujem oko canka u velikom bratu)
man ray loves me man ray loves me 22:12 10.03.2009

Re: hm

jel moze vic?
antioksidant antioksidant 22:25 10.03.2009

Re: hm

man ray loves me
jel moze vic?

sedi lik na klupi u parku ii mota dzoint. isus je dosao na zemlju ponovo da nas spasava (konsultovati nz) i razmislja kako i kome da razotkrije ko je. sedne pored lika i ovaj ga ponudi ali mu kaze:"pazi samo, jaka je. pravi ubica". isus razmislja da li da prihvati pa kaze sebi " sve sto je ljudsko meni nije strano" pa resi da prihvati. sede njih dvojica tako kad isus najednom kaze:"znas, ja sam isus i ponovo sam sa neba sisao medju vas, ljude". lik ga gleda pa mu veli:"pa jeli sam ti rekao da pazis. vidis da je vutra ubica".


nije neki vic ali je citat pravi : )
man ray loves me man ray loves me 22:33 10.03.2009

Re: hm


ubedio si me.
dragoljub92 dragoljub92 00:27 11.03.2009

Re: hm

usao u kategoriju parazita kao sto su burek, miki, paris hilton, secerovski, risticevic

kako spoji ove likove?uostalom ,koliko ja znam,visokokulturni holandezi su smislili VB.i počemu su paraziti?
man ray loves me man ray loves me 00:43 11.03.2009

Re: hm

pa po tome sto dobijaju lovu a ne rade nista korisno. nemaju zanimanja, prodaju reklamni prostor na čelu. prvo troje su 'zvezde' reality tv-a, a drugo dvoje su satro politicari koji su takodje postali poznati po tome kakvi su 'kapaciteti'.



sto se tice VB - mislim da je koncept genijalan, uostalom oni su samo ripovali orvela. ironija je da je finalni proizvod i sam 'kafa viktorija' - skart za siroke narodne mase. oni koji su ga smislili, oni ga ne gledaju.
reanimator reanimator 14:10 10.03.2009

...

Kojeg VIP blogera ćemo šaljemo u kuću Velikog Brata, da mu prenese ovu poruku??
Predlažem JT...em je naj VIP, em je spremna za svaku situaciju :)
ines08 ines08 14:31 10.03.2009

Re: ...

reanimator
Kojeg VIP blogera ćemo šaljemo u kuću Velikog Brata, da mu prenese ovu poruku??Predlažem JT...em je naj VIP, em je spremna za svaku situaciju :)


Ovu poruku mu treba preneti, da pročita. Možda mu malo bude neprijatno...

EDIT
Naratorka, preporuka za tekst (pismo)

A tebi Re
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:35 10.03.2009

Re: ...

Kojeg VIP blogera ćemo šaljemo u kuću Velikog Brata, da mu prenese ovu poruku??

Strongmena, bre
stari92 stari92 14:36 10.03.2009

.. Ko bi gori / sad je doli ..

Orator J. al' M. , jer samo, tamo,još hfvali ,,Ms Č.Noris'' za ugođaj žešći.

(Narator k'o mlađani Mrkonjić - dva dana pre roka))

Je l' četvrtak ? - Nije.
Toliko o doslednosti,a ovamo kritike Čanku.

ц,ц,ц ..
reanimator reanimator 14:37 10.03.2009

Re: ...

ines08

reanimatorKojeg VIP blogera ćemo šaljemo u kuću Velikog Brata, da mu prenese ovu poruku??Predlažem JT...em je naj VIP, em je spremna za svaku situaciju :)Ovu poruku mu treba preneti, da pročita. Možda mu malo bude neprijatno...Preporuka za tekst

Hvala
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:14 10.03.2009

Re: ...

ko je JT?
reanimator reanimator 15:23 10.03.2009

Re: ...

Jelica Greganović
ko je JT?

Ona što pušta da joj se život dešava i nikada ne zna gde će ujutru da se probudi. Mislim..baš bi bila fora da se probudi, a ono ispovedaonica :)
Džasmin T
margos margos 16:06 10.03.2009

Re: ...

reanimator
Kojeg VIP blogera ćemo šaljemo u kuću Velikog Brata, da mu prenese ovu poruku??Predlažem JT...em je naj VIP, em je spremna za svaku situaciju :)

E, evo mene proglasite za VIP na nedelju dana, odem tamo, uzmem ta dva somića, ionako sam bolesna a tamo imaju non-stop lekarski nadzor pa su benefiti očigledni: ozdraviću, zaradiću kintu, vas ovde neću smarati, preneću poruku Čanku Gosn Nenadu, i kad se vratim ima da vam sve u poverenju ispričam šta se tamo dešava... Malo li je za nedelj' dana?
Narator Narator 17:44 10.03.2009

Re: .. Ko bi gori / sad je doli ..

'Oćemo se sad i šopati? Mislim na ono "Narator kao Mrkonjić-dva dana pre roka". E, to nije bilo lepo. Narator , u stvari, kasni - u skladu sa našom državom (ali, za razliku od nje, ne baš u svmu), jer je prošlo puno četvrtaka, a ja sam ćutala, tako da računam da ćete mi oprostiti što se javljam u svoj "neradni blogerski dan".
Prosto, nije mi se dalo da prećutim!
Narator Narator 17:58 10.03.2009

Re: ...

Prodato!
pnbb pnbb 22:51 10.03.2009

Re: ...

Ona što pušta da joj se život dešava i nikada ne zna gde će ujutru da se probudi. Mislim..baš bi bila fora da se probudi, a ono ispovedaonica :)

hehehhheeee
uvek se covek moze pouzdati u animatora
reanimator reanimator 09:24 11.03.2009

Re: ...

margos

E, evo mene proglasite za VIP na nedelju dana, odem tamo, uzmem ta dva somića, ionako sam bolesna a tamo imaju non-stop lekarski nadzor pa su benefiti očigledni: ozdraviću, zaradiću kintu, vas ovde neću smarati, preneću poruku Čanku Gosn Nenadu, i kad se vratim ima da vam sve u poverenju ispričam šta se tamo dešava... Malo li je za nedelj' dana?

Podržavam! Meni 200 za registraciju i još 100 za foto aparat!
Al zato, kad te nominuju, ima da pošaljem bar 100 sms, da te sačuvamo u kući. Čak i ako ti suparnik bude ona manekenka :)
zeka Novi Sad zeka Novi Sad 23:47 12.03.2009

Re: .. Ko bi gori / sad je doli ..

Narator
'Prosto, nije mi se dalo da prećutim!


Nije ti se dalo ili ti nisu dali to je pitanje...
drug.clan drug.clan 14:39 10.03.2009

VB BV VBV BVB

Ja mislim da je bolje da ode u VB i tamo uzme neke pare za decju bolnicu nego da dangubi u skupstini od koje nema bas nikakve vajde.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:07 10.03.2009

?

a sta je cudno?
on je na politicku scenu i dosao kao shoumen i komicar. e sad ko ga je ozbiljno shvatao treba i da se zapita zasto je?
reanimator reanimator 15:17 10.03.2009

Re: ?

BebaOdLonchara
a sta je cudno?on je na politicku scenu i dosao kao shoumen i komicar. e sad ko ga je ozbiljno shvatao treba i da se zapita zasto je?

Ova savršeno precizna konstatacija bi mogla da se iskoristi kao tačka na diskusiju. Mislim..apsolutno ne treba ništa dodati :)
I onda dalje trolujemo...ono..koga će odvoji maneken..da li će neka da eksplodira pod pritiskom (bukvalno)...da li će udje Djankarlo i tako to
stari92 stari92 15:28 10.03.2009

Mogući tok fabule radnje :

Odvajanje dela prostora kuće VB,proglašenje novog statuta i pravila obnašanja,..
Možda je to autonomaški plan sila mraka,haosa i bezumlja na mikro planu,pa ako
tu upali - Širi dalje !
reanimator reanimator 15:39 10.03.2009

Re: Mogući tok fabule radnje :

stari92
Odvajanje dela prostora kuće VB,proglašenje novog statuta i pravila obnašanja,..Možda je to autonomaški plan sila mraka,haosa i bezumlja na mikro planu,pa akotu upali - Širi dalje !

Možda mu VB ponudi mušku sobu po modelu "više od autonomije, manje od nezavinosti"?
Možda Jeremić udje u kuću da ga ubedi??

stari92 stari92 15:44 10.03.2009

cia,snajka,strane službe i ..

vatikansko-vaseljenska zavera,.. neće proći.

Prozor ne sme pasti !!!
rapunzel rapunzel 15:47 10.03.2009

Re: Mogući tok fabule radnje :

da li će udje Djankarlo

misliš na Svetu iz 45-og?

a možda je Neša to uradio zbog dijete?
reanimator reanimator 15:50 10.03.2009

Re: Mogući tok fabule radnje :

rapunzel
misliš na Svetu iz 45-og?

Mislim da bi se Djankarlo Kanduti jako uvredio zbog ovog, ničim izazvanog otkrivanja identiteta :)
Ja vrlo poštujem njegovo novo Ja. Sloboda izbora je jedina sloboda koju nam ne mogu oduzeti
rapunzel rapunzel 15:53 10.03.2009

Re: Mogući tok fabule radnje :

ma slažem se, nisam zlonamerno, već da li si na njega mislio.
a i znanje niko ne može da ti otme!
stari92 stari92 15:58 10.03.2009

Da je Valter znao-nikog branio ne bi

(u ilegalu,ćelije i konspiraciju,naravno)

D
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:08 10.03.2009

Re: ?

I onda dalje trolujemo...ono..koga će odvoji maneken..da li će neka da eksplodira pod pritiskom (bukvalno)...da li će udje Djankarlo i tako to

pa o tome mozemo ovo drugo je bespredmetno.
vracarac92 vracarac92 16:43 10.03.2009

Re: ?

a sta je cudno?
on je na politicku scenu i dosao kao shoumen i komicar. e sad ko ga je ozbiljno shvatao treba i da se zapita zasto je?

Bebo, potpuno si u pravu!!!
Mene samo zanima KAKO ce, kada zavrsi VB, moci da kritikuje i ismeva Kostunicu i Velju posto je ovim cinom postao veci klovn od njih? Ovo je samo jos jedan dokaz da su politicari u Srbiji najobicniji alavi cirkuzanti. I onda neko pred neke buduce izbore treba da za ozbiljno uzme politicki program, ekonomsku strategiju, autonomiju, ljudska prava koja mu obrazlaze klovn koji se za 2.000 evrica u VB (oprostite ne izrazu) prejebava sa Karleusom, Macom i Mirom Skoric!
Bruka, Sramota. Dno. Fuj!
niccolo niccolo 16:58 10.03.2009

Re: ?

prejebava sa Karleusom, Macom i Mirom Skoric!

uuu foursome!

vracarac92 vracarac92 17:09 10.03.2009

Re: ?

niccolo
prejebava sa Karleusom, Macom i Mirom Skoric!
uuu foursome!


Sada sam bacio pogled na PINK, Igraju neku igru (na slovo, na slovo?) i bas su zumirali Karleusu i Canka!!!
I moram priznati da bi radije "bio" sa Cankom nego sa Karleusom! Zenstveniji je. I manje plastican.
niccolo niccolo 17:14 10.03.2009

Re: ?

I moram priznati da bi radije "bio" sa Cankom nego sa Karleusom!



Па оно, да, у праву си...
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:30 10.03.2009

Re: ?

Zenstveniji je. I manje plastican.

A malo mu nedostaje da je stigne sa sisama
vracarac92 vracarac92 17:37 10.03.2009

Re: ?

A malo mu nedostaje da je stigne sa sisama

Cek samo da prodje vaskrsnji post pa da se nas Nesa kolonista vrati na masnu 'ranu! Bice kao u vicu:
Pita unuk baku:
"Bako, bako jel mogu da se igram sa tvojom sis.m?"
"mozes, al' nemoj daleko!!!"
Narator Narator 18:08 10.03.2009

Re: ?

I moram priznati da bi radije "bio" sa Cankom nego sa Karleusom! Zenstveniji je. I manje plastican.

Ovo je bilo ispod struka! Dvostruko!
man ray loves me man ray loves me 20:19 10.03.2009

Re: ?

a sta je cudno?
on je na politicku scenu i dosao kao shoumen i komicar. e sad ko ga je ozbiljno shvatao treba i da se zapita zasto je?

agreed. dodaj na to iver i kladu. pre dobrih nekoliko godina je pevao na pinku my way. ko je to video, ne znam sta mu jos treba. (edit - evo vidim da je srdjan nasao.)

"lajavi krelac".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:27 10.03.2009

Re: ?

Milutin Milošević
Zenstveniji je. I manje plastican.

A malo mu nedostaje da je stigne sa sisama




nenad canak u akciji
vracarac92 vracarac92 21:30 10.03.2009

Re: ?

nenad canak u akciji

Jao, bas je drag....tako...tako...tako emancipovan!
antioksidant antioksidant 21:50 10.03.2009

Re: ?

Mene samo zanima KAKO ce, kada zavrsi VB, moci da kritikuje i ismeva Kostunicu i Velju posto je ovim cinom postao veci klovn od njih?

kostunica i ilic su stetocine. canka kao stetocinu dozivljavaju samo idioti koji misle da on radi na nezavisnoj drzavi vojvodini
vracarac92 vracarac92 21:55 10.03.2009

Re: ?

kostunica i ilic su stetocine. canka kao stetocinu dozivljavaju samo idioti koji misle da on radi na nezavisnoj drzavi vojvodini

Klovnovi! to je bila poenta mog komentara. I jedan i drugi i treci...a ima ih jos mnogo, jedino sto je Canak ulaskom u VB i zvanicno obelodanio svoje klovnovske sklonosti.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:58 10.03.2009

čemi čuđenje danas

kad su simptomi poznati ODAVNO.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:56 10.03.2009

Re: čemi čuđenje danas

a ja trazila na youtube.u da okacim i nisam nasla...volsebno nestalo
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:03 10.03.2009

Re: čemi čuđenje danas

e pa nemamo svi shorttime memory loss. neki pamte kao slonovi
angie01 angie01 20:41 10.03.2009

Re: čemi čuđenje danas

čemi čuđenje danas


pa jer je on jedini ostao dosledan svojoj prichi- nije se bash neshto presvlachio.

malo shoumenskih momenata, nije na odmet nigde u svetu,(meni se ovaj pinkovski nije dopao, al kakva zemlja, takav i stejdz), al VB je ipak neshto , shto ne ide sa ozbiljnom funkcijom.
jesen92 jesen92 20:44 10.03.2009

Re: čemi čuđenje danas

....vazno je da covek ne moze da ostane bez leba...zna i da peva i da svira i da prica...nesto ce uvek da upali...
man ray loves me man ray loves me 20:51 10.03.2009

Re: čemi čuđenje danas

simptomi
"moj put ... od djindjica do bureka" (izdavac narodna knjiga)
trener92 trener92 16:36 10.03.2009

Mali plavi

čiji si ti reprezent ()

Ovo možeš da kažeš samo u svoje ime! Očigledno ga nisi dobro upoznala, zbog toga si i toliko razočarana.
Ja ga znam već X godina , još dok se vozao "Plavim vozom" , nije se promenio ni malo. Bolje da ti ne kažem kakav je (bio i ostao), zbog toga me ni ne čudi. Najveći prodavac magle, na ovim prostorima.

Jedino što bi mogao dobro da uradi, isto što i Peđa D` Boy, ali ne može,nikada ih nije imao.
omega68 omega68 22:50 10.03.2009

Re: Mali plavi

trener92
čiji si ti reprezent ()

Ovo možeš da kažeš samo u svoje ime! Očigledno ga nisi dobro upoznala, zbog toga si i toliko razočarana.
Ja ga znam već X godina , još dok se vozao "Plavim vozom" , nije se promenio ni malo. Bolje da ti ne kažem kakav je (bio i ostao), zbog toga me ni ne čudi. Najveći prodavac magle, na ovim prostorima.

Jedino što bi mogao dobro da uradi, isto što i Peđa D` Boy, ali ne može,nikada ih nije imao.

Treneru , preporuka za komentar.
Možda nije moje da se mešam - ali da sam u Vojvodini on bi mi bio poslednji koji bi mogao da me vodi ka nekoj autonomiji i sl.
Zašto?
Zato što nije iz autentične vojvođanske porodice - što je u startu bilo kontra-produktivno( a kome je to trebalo?)
Zato što ima komunističko poreklo i uvek može da mu se to naturi(kome i to ide u prilog?)
Zato što će LSV posle ovoga da ima više glasača koji neće da liče na ove dosadašnje.
ali...
On je, kao i BT, shvatio da se od ideje i elitizma ne živi.Kao i BT, on je shvatio da mora da siđe sa oblaka među GLASAČE i da ih UVEĆA da bi mu ideje prošle bolje na izborima.Sad, ključno pitanje je da li će više da izgubi onih starih ili će više da dobije novih.Kakva nam je zemlja cenim da će biti ovo drugo.Ko to ne može da podnese - nek izmiče
ecce-florian ecce-florian 23:31 10.03.2009

Re: Mali plavi

Možda nije moje da se mešam - ali da sam u Vojvodini on bi mi bio poslednji koji bi mogao da me vodi ka nekoj autonomiji i sl.
Zašto?
Zato što nije iz autentične vojvođanske porodice - što je u startu bilo kontra-produktivno( a kome je to trebalo?)

Moćno, moćno, nema šta
Narator Narator 00:29 11.03.2009

Re: Mali plavi

Zato što nije iz autentične vojvođanske porodice - što je u startu bilo kontra-produktivno( a kome je to trebalo?)
Zato što ima komunističko poreklo i uvek može da mu se to naturi(kome i to ide u prilog?)

O Čanku možemo polemisati i imati svoj stav. To i jeste bila ideja sa pisanjem ovog teksta.
Ono o čemu, međutim, kao i većina ljudi u Vojvodini, ne želim da polemišem osnovna ideja Vojvodine, kao multietničke i multikonfesionalne.
Ova ideja je UVEK PODRAZUMEVALA da su Vojvođani svi oni koju taj komadić planete dožuvljavaju kao nešto svoje, nezavisno od toga kada su i odakle došli!
Nisu mi bliske ideje krvi i tla, koje su u osnovi svakog nacionalizma, po kojima je bitno gde si rođen, "ko su i odakle su tvoji". Vojvođani su ljudi koji tu žive, a u Vojvodinu su svi odnekud došli, neko pre petsto, a neko pre 5 godine/meseci... Ne mogu da zovem Vojvođaninom/Vojvođankom samo nekoga ko tu živi silom prilika, a dušom je negde drugde, gde su neke planine ili ravnice koje voli i koje za njega znače ono što meni znači Vojvodina. Znaš, kad bih otišla da živim u Kanadi, ja bih i dalje bila Vojvođanka, jer tako sebe doživljavam. Bez obzira na moju kritiku Čanka, ili upravo zbog toga, želim da budem fer: Čanak, sa svim svojim manama i vrlinama jeste Vojvođanin, i to je nešto što je besmisleno poricati. Otuda i moja kritika njemu.
Tvoja primedba na "komunističko poreklo" mi je ružna, jer, niko od nas nije birao roditelje, ali ideje jeste. Osim toga, nikako mi se ne bi dopalo da sve komuniste (čitave generacije?) proglasimo "nečistom krvi". Za ime Boga, to je ...
omega68 omega68 01:07 11.03.2009

Re: Mali plavi

Ogradio sam se na početku, a sad se i izvinjavam, očigledno ne poznajem taj mentalitet( ako je on isti kod svih Vojvođana).Mada znam da mnogi ni danas ne žele da se prilagode - pričaju i ponašaju se kao njihovi stari koji nisu bili Vojvođani.
Za ime Boga, to je ...

Ništa, ne razumemo se
Narator Narator 01:13 11.03.2009

Re: Mali plavi

Žao mi je.
trener92 trener92 01:43 11.03.2009

Re: Mali plavi

Zato što nije iz autentične vojvođanske porodice - što je u startu bilo kontra-produktivno( a kome je to trebalo?)
Zato što ima komunističko poreklo i uvek može da mu se to naturi(kome i to ide u prilog?)


omega, vidi, moja aluzija na "Plavi voz" ili "Galeb" ( kojima se Č vozio i svirao kao "primeren" omladinac), nije bila uperena protiv porekla , bilo da je to partizansko ili četničko. Ja sam samo govorio o njemu kao o licemernom, dvoličnom, sebičnom stvorenju koji je grabio samo za sebe, ne birajući sredstva, ne mareći za druge, a imao je u tom smislu odličnu zaleđinu.Zato je i radio štaje hteo , prvo u Muzičkoj omladini,pa u Naftagasu, na Spensu, da ne pominjem dalje,( pošto dobro poznajem i "tog njegovog kuma" ono dalje nije više za blog. Pozdrav
Unfuckable Unfuckable 10:40 11.03.2009

Re: ništa nas ne sme iznenaditi

da ne posti - to već vidimo . dakle minus, boldovan
trebalo bi dalje, ispitati slavi li slavu, ako slavi ne upisivati plus dok se ne utvrdi i koju.
i obavezno uraditi mapiranje gena
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:50 11.03.2009

Re: ništa nas ne sme iznenaditi

ispitati slavi li slavu, ako slavi ne upisivati plus dok se ne utvrdi i koju.i obavezno uraditi mapiranje gena

Ne bi bilo loše i da mu se uradi pregled telesnih šupljina.

man ray loves me man ray loves me 11:55 11.03.2009

Re: ništa nas ne sme iznenaditi

pregled telesnih šupljina
mislim da je to vec dogovoreno u vb. stay tuned. (mozda mu ubace i koju kameru...-kolberova fora, on je emitovao svoj proktoloski pregled)
reanimator reanimator 12:06 11.03.2009

Re: ništa nas ne sme iznenaditi

dobrosavljevic_m
Ne bi bilo loše i da mu se uradi pregled telesnih šupljina.

Bože, ova današnja omladina...

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:07 11.03.2009

Re: ništa nas ne sme iznenaditi

mislim da je to vec dogovoreno u vb. stay tuned

Eeeee, a ja juče izbrisala Pink iz izbora programa, pa se još pitam što to nisam uradila pre!
Idem odma' da ga vratim!
Edit:
Re, ako mu ta mala uradi pregled, možda opet budeš prijatno uznemiren.
omega68 omega68 15:41 11.03.2009

Re: ništa nas ne sme iznenaditi

trebalo bi dalje, ispitati slavi li slavu, ako slavi ne upisivati plus dok se ne utvrdi i koju.
i obavezno uraditi mapiranje gena

Unfe, nema potrebe da mi i(a)mputiraš nešto što nisam rekao.
Samo sam rekao da, pored toga što navodi trener, zaista postoji neki moralni kodeks ko vodi neku ideju u realizaciju.
Meni u Šumadiji nikad ne može da predvodi ideju regionalizacije neko ko je poreklom van Šumadije.
Zato JA NE PREDVODIM taj pokret.Ali niko mi ne brani da tu živim niti me pita šta sam ili šta slavim.
Tako i u Vojvodini.Videli smo koliku podršku je imao Čanak za ideju koju je propagirao( šta god da je ).
Niko ne kaže da je neko manje vredan zbog porekla ili ideologije.Ali VOĐA mora da se bira prema tome.
P.S. Kad su narodne glavešine birale vođu I srpskog ustanka - Stanoje Glavaš je odbio da predvodi jer je bio hajduk i narod ga ne bi sledio jer se pretpostavljalo da će da pobegne u planinu čim zagusti.Zato je izabran Crni Đorđe koji je imao porodicu koja će da deli sudbinu naroda.Jeste i on posle izbegao , ali do tada je narod upravo zbog onoga rečenog imao poverenje i imali su neke rezultate.
U nadi da sam razjasnio stav - pozdrav <_<
Unfuckable Unfuckable 16:11 11.03.2009

Re: ništa nas ne sme iznenaditi

Niko ne kaže da je neko manje vredan zbog porekla ili ideologije.Ali VOĐA mora da se bira prema tome.

siroti Američani
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 19:30 11.03.2009

Re: ništa nas ne sme iznenaditi

Molim Vas da ne budete neukusni. Nije lepo pljuvati po podu, u kući u kojoj pred Vas pošten svet iznese ono što ima. Bez ostatka.
ecce-florian ecce-florian 21:16 11.03.2009

Re: adresa primaoca komentara nedostaje

Molim Vas da ne budete neukusni.

Obraćanje sa Vas ( veliko V) bi trebalo da se odnosi na pojedinačni stav uvažavanja prema nekom od komentatora a nakon tog je pridev neukuni u množini. Biće da je greška u kucanju.
ali
Nije lepo pljuvati po podu, u kući u kojoj pred Vas pošten svet iznese ono što ima.

Biće da ipak nije greška već neki pokušaj.Pošten svet je ...?Šta to ima pošten svet????Šta nam je to pošten svet izneo?
I samo za kraj , ovo može da proizvede neprijatne posledice
Nije lepo pljuvati po podu,

Pričaju za Diogena da je odazivajući se pozivu i došavši u raskošnu kuću gde mu je zabranjeno da pljuje, pljunuo u lice pozivara uz obrazloženje da nije našao zgodnije mesto.
PS.
Omega
Zato je izabran Crni Đorđe koji je imao porodicu koja će da deli sudbinu naroda.Jeste i on posle izbegao ,

Delimično si u pravu, izbegao u vojvodstvo, a posle malko i u Rusiju.Pogrešio što se vraćao.

A te porodične vrednosti omega su malo čudne kroz prizmu kuma Vujice ,koji je u selu Radovanju pustio Novaka da za glavu skrati izabranog narodnog vođu. Porodica i kumstvo imaju dugu tradiciju u političkom životu Srbije omega,sve do skorašnjih dana
dragoljub92 dragoljub92 11:56 13.03.2009

Re: Mali plavi

Tvoja primedba na "komunističko poreklo" mi je ružna, jer, niko od nas nije birao roditelje, ali ideje jeste. Osim toga, nikako mi se ne bi dopalo da sve komuniste (čitave generacije?) proglasimo "nečistom krvi". Za ime Boga, to je ...

dembilizam
dragoljub92 dragoljub92 12:00 13.03.2009

Re: ništa nas ne sme iznenaditi

Meni u Šumadiji nikad ne može da predvodi ideju regionalizacije neko ko je poreklom van Šumadije.
Zato JA NE PREDVODIM taj pokret

čovekbre pa greška u logiki ćeti oči iskopa i ti gu bre nevidiš
rastinjak rastinjak 17:22 10.03.2009

Isti cirkus - druga produkcija

U prvi mah sam se složio sa Naratorom, medjutim, na drugu loptu, ne vidim zašto bi zamerali nekome što se bavi svojim zanatom. Čanak je šoumen i na političkoj sceni, pa što to nebi bio i u kući Velikog brata. Pomislio sam na integritet koji bi kao političar trebao da ima, pa jednostavno nema ga, znači nema šta da izgubi. Ovo važi za sve političare na našoj sceni. Zapitao sam se da li će to škoditi imidžu Srbije i njenih izabranih predstavnika, kod predstavnika MZ, pa što bi? Ta znaju oni bolje od nas sa kime imaju posla.
Kad sve saberem ništa strašno. Cirkus u kući VB ili cirkus u Skupštini kod BT, isto mu dodje a i lova je tu negde.
Zato šta drugo nego da mu poželimo što više materijala za njegove zanimljive i šaljive izjave. Još kad bi pao kakav seks skandal, pa da se malo k... mo, znaš kao ono.. mi Vojvodjani
leopold_lady leopold_lady 18:24 10.03.2009

Ne....

volim dotičnog Nenada Čanka ..... A on nema pojma ni da ja postojim - pa smo negde na istom .....
ecce-florian ecce-florian 21:02 10.03.2009

Hm

ne bih se baš zaletao sa jakim procenama, a naročito ne o šteti i koristi.
Ulog je u svakom slučaju visok, a potcenjivati sposobnosti unapred nije baš promišljeno.
man ray loves me man ray loves me 00:44 11.03.2009

Re: Hm

tek sad sam videla. mumin. wtf.
antioksidant antioksidant 09:00 11.03.2009

Re: Hm

tek sad sam videla. mumin. wtf.

sve syo je ljudsko meni nije strano.

rekoh ti ja

: )
man ray loves me man ray loves me 09:19 11.03.2009

Re: Hm


(he might have said as well)
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:34 10.03.2009

Nisam znao

Šta sve čovek neće naći na Internetu:

Duet Karleuše i Čanka

Ukoliko se obistine najave da će se u kući u istom momentu naći Karleuša i političar Nenad Čanak, nije isključeno da će uživo i zapevati. Naime, u januaru 2006. Čanak i Karleuša snimili su duet i spot za pesmu „Podseti me šta to beše ljubav"

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:10 10.03.2009

Još uvek se smejem

kad se setim jedne emisije kod Jugoslava Ćosića, kaže JĆ Čanku nešto u smislu:
"Vratićemo se kasnije na Vašu omiljenu temu, a to je Vojislav Koštunica".
A Čanak :"To je kao da kažete da vam je pokvaren zub omiljeno mesto na telu jer ga stalno pipate."

Za mene je NČ uvek bio samo estrada, slušam ga just for laughs.



builderka builderka 23:08 10.03.2009

Re: Još uvek se smejem

Za mene je NČ uvek bio samo estrada, slušam ga just for laughs.


Inteligentan covek, pa se mozes nasmejati nekim dobrim fazonima. Ali to je sve!
Mislim da se on super zabavlja u zivotu, a problem nekih ljudi je sto ga shvataju ozbiljno
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:15 10.03.2009

Re: Još uvek se smejem

problem nekih ljudi je sto ga shvataju ozbiljno

Mislim da se sa ovim ulaskom u kuću VB postarao da takvih više ne bude.
Mada...

builderka builderka 23:26 10.03.2009

Re: Još uvek se smejem

Mislim da se sa ovim ulaskom u kuću VB postarao da takvih više ne bude.

Pa, sudeci po nekim komentarima uvek ce ih biti
builderka builderka 00:53 11.03.2009

Canak

upravo vrrrlo ozbiljno prica o svom zivotu onoj maloj sa promajom u glavi


Kriza srednjih godina?
Unfuckable Unfuckable 10:42 11.03.2009

Re: Canak

možda samo hoće da je ima

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana