Rade Šerbedžija - "Srbin", "izdajnik" ili samo Rade.....

Drago Kovacevic RSS / 10.03.2009. u 20:57

img.php?ID=8982Danas sam u "Večernjim Novostima" pročitao da je Rade Šerbedžija bio, zajedno sa suprugom Lenkom Udovički, u jednodnevoj poseti Srbiji. Došao je da vidi predstavu u "Zvezdara teatru" koju je režirao njegov deklarisani prijatelj Ljubiša Ristić, a gde mu igra zet Filip Gajić. Suočen sa nezgodnim pitanjima o prijateljstvu sa Ljubišom Ristićem, Rade nije davao baš jasne odgovore, ali je bilo  belodano da gaji prijateljstvo naspram Ristića, a da mu je važna i zetova uloga. 

Naravno, Rade Šerbedžija je veliko ime, veliki umetnik i veliki laf. Bio bi to bez Ljubiše Ristića, zeta Filipa, i bilo koga ko ga okružuje. Prosto, takvim je stvoren.Takav mu je odraz i tako zrači. Jači je i od sebe kad to hoće. Svojim životom, radom i svojim božanskim talentom. Priroda mu je to dala, dala talenat, harizmu i neko čudo što drugi nemaju. To čudo je prenosio i još uvek prenosi na druge ljude.. Bože, koliko sam devojčica svojevremno odlučujeće pridobio kopirajuči način na koji je on recitovao "Ines" ili "Barbaru". Zato verujem da su i najgore "Đure" u zlo vreme oprostile njemu ono što drugima nisu. I da najgori "Vračarac", "Wu"  Maljković ili "Vasa" za njega imaju razumevanja i tada kad im "dužnost" i pamet "serbstvistujušćeg"nalaže da kunu ili bar relativizuju, kažu - "svaka čast majstore."Magija ima svoj učinak, definitivno.

Kad je za vreme prvih višestranačkih izbora u Hrvatskoj, početkom 1990.godine, podigao svih deset prstiju u vazduh i rekao -podržavam svet rada, što sam i sam podržavao znajući kao i on da je ta opcija bez izgleda, propaganda u Srbiji jedino njega nije svrstala u izdajnike među brojnim Srbima koji su dospeli u tu grupaciju a bili"deseteroprstašima".Bio je veći od propagande i propagandisti su znali da im to ne ide u korist. Nećete naći, ma koliko prevrtali, da je Brana Crnćenić obraćajući se "sinovcu" nešto ružno o njemu napisao. Nećete to videti ni kod Noga, Đoga, Kapora, Vučele, Grubača, Lazanskoga, Mile Štule, kod nikoga.

Radeta Šerbedžiju sam upoznao negde, početkom osamdesetih godina. Upoznao nas je Duško Arežina, tadašnji urednik kulturne rubrike na zagrebačkoj televiziji. Sedeli smo u kafani, mislim da je bila "Opera" na 17. spratu Interkontinentala ali više nisam ni u to siguran. Možda je bilo neko drugo mesto. No to nije bitno. Znam o čemu smo razgovarali. Znam da je govorio kako je njemu mala i ona Jugoslavija u kojoj smo živeli, a kamo li neki mikrolokaklitet. I to, prvenstveno, kulturološki mala. A voleo je i pričao sa puno ljubavi o selu gde se rodio njegov otac ili majka. O Debelom Brdu i Buniću između Korenice i Udbine. I da sa toliko poetike može pričati o mestu gde je samo povremeno dolazio ( otac mu je bio oficir na službi u Vinkovcima), a on sam čak igrao i fudbal u lokalnom Dinamu koji se danas zove Cibalija. Zvučalo je nestvarno, a iskreno.

Radeta nikada kasnije nisam video. Bilo je nekoliko prilika da ga sretnem, čak sam to pokušao jer poznajem njegovu blisku rođaku (Nevenku), ali se to uvek zbog nekoga razloga nije desilo.

Danas čitam da njegov sin Danilo snima film o Lici. O sadržaju filma ne govori ni Rade, ali verujem da on u tome ima svoj "prst". U ćudljivoj, divljoj i prelepoj Lici skoro i da nema ljudi. Naseljena je otprilike kao i Sahara. Ali, kad se Rade ili neko njegov i blizak tamo vraća, pa taman samo da snima film, ima izgleda da se život vrati i u Liku..Da život bude život samo...

Lep mi je dan, možda samo zbog ove vesti...



Komentari (165)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

leopold_lady leopold_lady 21:04 10.03.2009

Rade ....

jedan,jedinstven i neponovljiv .... I volim ga - bez obzira na sve ....

Jedan od retkih ljudi koje volim - bez obzira na sve ....
batamm batamm 21:13 10.03.2009

devojcice

Dragisa,

A.ko si ti uz pomoc "Ines" odvajao devojcice onda si ti pedofil. Koliko vidim sa slike, i kada se ta pesma pojavila mora da nisi bio u cvetu mladosti.
dunja73 dunja73 21:17 10.03.2009

Re: devojcice

Rade S.- jedan od NAJISPRAVNIJIH likova ex Yu
nema ih puno takvih.....
dek_si dek_si 20:54 11.03.2009

Re: devojcice

pa valjda kad je autor bio decak, budalo. Prepurucujem udzbenik iz Logike od prof. Gaja Petrovica.
batamm batamm 19:39 13.03.2009

Re: devojcice

Pametnice, ta pesma se pojavila 1975, a Drago je bio decak oko 1950. Prema tome, mogao je tek posle 1975 zavoditi devojcice uz pomoc ove pesme. A Gajova logika ti dalje kaze da je Dragon tada imao preko 30 godina. A ko posle 30-te godine zavodi devojcice, on je pedofil. Prosta logika, sinak.
jesen92 jesen92 21:15 10.03.2009

Ne razumem..

Zaista ne razumem sta ste hteli da kazete, da li ga hvalite ili kudite.....Sto se tice prijateljstva sa Risticem ja licno ne vidim nista lose i nista cudno u tome...mnogi ljudi su odrzali neka prijateljstva koja su nastala pre visestranacja i ratova bez obzira na razlicite politicke stavove u tom periodu.....
gorio92 gorio92 23:09 10.03.2009

Re: Ne razumem..

Sto se tice prijateljstva sa Risticem ja licno ne vidim nista lose i nista cudno u tome

Prijatelj je prijatelj, pa i kada se pogubi u onim mutnim vremenima, poput Ristića.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:44 10.03.2009

Re: Ne razumem..

jesen92
Zaista ne razumem sta ste hteli da kazete, da li ga hvalite ili kudite.....Sto se tice prijateljstva sa Risticem ja licno ne vidim nista lose i nista cudno u tome...mnogi ljudi su odrzali neka prijateljstva koja su nastala pre visestranacja i ratova bez obzira na razlicite politicke stavove u tom periodu.....

Pa ja ne razumem to što vi tvrdite da ne razumete...Ja ga niti hvalim niti kudim..Ja sam hteo da kažem da je Rade pre svega, jedan i neponovljiv čovek..i umetnik, dakako..a zadnja rečenica glasi...da mi je zbog vesti o njemu dan lep..Može li biti znakovitije..

jesen92 jesen92 23:54 10.03.2009

Re: Ne razumem..

Prijatelj je prijatelj, pa i kada se pogubi u onim mutnim vremenima, poput Ristića.
...Ristic se malo vise pogubio i nekako mi logicnije da ovaj blog ima promenjeno ime u naslovu....Rade se rodio kao Srbin, izjasnjavao kao Jugosloven...mozda je sada Amerikanac ali ne vidim zasto bi to nekom bilo bitno, u mutnim vremenima se ponasao OK..."izdajnik:? koga ili cega?..po meni besmisleno pitanje...Samo Rade, ne moze da bude nikada zato sto je veliki glumac po imenu Rade Serbedzija...Nemam pojma kako se odvijalo prijateljstvo ove dvojice u mutnim vremenima ali se secam da je Rade zbog nekih neprijatnih okolnosti, pre raspada zemlje, prakticno ostao bez posla u Zagrebu i onda je sa LJ osnovao KGPT cije je "sediste" bilo u Subotici....mislim da je to ta nit koja ih spaja.....
ivana23 ivana23 00:00 11.03.2009

Re: Ne razumem..

KPGT je osnovan 1977.g.
jesen92 jesen92 00:04 11.03.2009

Re: Ne razumem..

Pa ja ne razumem to što vi tvrdite da ne razumete...Ja ga niti hvalim niti kudim..Ja sam hteo da kažem da je Rade pre svega, jedan i neponovljiv čovek..i umetnik, dakako..a zadnja rečenica glasi...da mi je zbog vesti o njemu dan lep..Može li biti znakovitije..
...objasnicu, kraj vaseg teksta bi bio znakovit da niste kroz ceo tekst provlacili Lubisu, zeta koji ne bi dobio posao, sina koji snima neki film u kome i Rade ima svoj "prst".....i sl.....Eto, ne razumem sta ste hteli da kazete.....
jesen92 jesen92 00:09 11.03.2009

Re: Ne razumem..

KPGT je osnovan 1977.g.
pa sta je sporno? trebalo je da napisem "davno pre raspada zemlje"....nisam znala bas tacnu godinu ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:13 11.03.2009

Re: Ne razumem..

jesen92
Pa ja ne razumem to što vi tvrdite da ne razumete...Ja ga niti hvalim niti kudim..Ja sam hteo da kažem da je Rade pre svega, jedan i neponovljiv čovek..i umetnik, dakako..a zadnja rečenica glasi...da mi je zbog vesti o njemu dan lep..Može li biti znakovitije..
...objasnicu, kraj vaseg teksta bi bio znakovit da niste kroz ceo tekst provlacili Lubisu, zeta koji ne bi dobio posao, sina koji snima neki film u kome i Rade ima svoj "prst".....i sl.....Eto, ne razumem sta ste hteli da kazete.....

To je vaš utisak i ne mogu ništa protiv toga...
Žao mi je što se takav utisak može poneti...Ovo je tekst o Radi, a ne nikako o njegovom zetu, prijatelju ili sinu. Pominju se samo kao refleks..i nikakve druge namere nisam imao.
ivana23 ivana23 00:19 11.03.2009

Re: Ne razumem..

jesen92
KPGT je osnovan 1977.g.
pa sta je sporno? trebalo je da napisem "davno pre raspada zemlje"....nisam znala bas tacnu godinu ...

Cinjenice.
jesen92 jesen92 01:27 11.03.2009

Re: Ne razumem..

Cinjenice
...koliko znam 1977 je bila pre rata u ex yu....
jesen92 jesen92 01:31 11.03.2009

Re: Ne razumem..

Drago, izvinite ali moj utisak je bio kao sto sam napisala....Drago mi je da vam namera nije bila losa...
G.Cross G.Cross 02:35 11.03.2009

Re: Ne razumem..

Ja ne mogu da sudim o Risticu u devedesetim, vec sam bio otisao iz zemlje. Krajem sedamdesetih ko god je bio u SKC-u da gleda KGPT i Ljusu i Radeta, osecao se gradjanimom sveta, i osecao je vise slobode nego sto ja sada osecam u Slobodnom svetu.
Spaja ih secanje na slobodu, kreativnost, mladost i vreme kada je bilo lepo biti sa tih prostora. Ja ih razumem.

benevolent benevolent 07:39 11.03.2009

Re: Ne razumem..

Зашто се правдаш, аналфабете живота не умеју да читају.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:22 11.03.2009

Re: Ne razumem..

jesen
Sto se tice prijateljstva sa Risticem ja licno ne vidim nista lose i nista cudno u tome...mnogi ljudi su odrzali neka prijateljstva koja su nastala pre visestranacja i ratova bez obzira na razlicite politicke stavove u tom periodu.....


Ovakav odnos prema Ljubisi dokazuje jos jednom da je Rade ne samo veliki glumac nego i veliki covek.

ps. ok, to Serbedziju diskvalifikuje kao potencijalnog clana (partije ili politickog saveta) LDP ... sto njemu sigurno nije ni na kraj pameti - eto jos jednog velikog plusa u njegovu korist
uros_vozdovac uros_vozdovac 01:02 12.03.2009

Re: Ne razumem..

Virtuelni Vasilije


ps. ok, to Serbedziju diskvalifikuje kao potencijalnog clana (partije ili politickog saveta) LDP ... sto njemu sigurno nije ni na kraj pameti - eto jos jednog velikog plusa u njegovu korist


Rado bi dodao još jedan argument iste snage, kao ovaj citirani

Rade navija za Zvezdu, što je još jedan veliki plus u njegovu korist. Od velikog čoveka se ne očekuje da navija za, recimo - Partizan.

Takođe, Rade nije sklon besmislenom pominjanju političkih partija van konteksta, zbog čega je veliki čovek i glumac, što diskvalifikuje sve one, koji na svaki način i u svaku temu ubacuju političke stranke, posebno jednu.
Ko to radi nije veliki čovek.

A ni glumac.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:50 12.03.2009

Re: Ne razumem..

uros_vozdovac
Takođe, Rade nije sklon besmislenom pominjanju političkih partija van konteksta, zbog čega je veliki čovek i glumac, što diskvalifikuje sve one, koji na svaki način i u svaku temu ubacuju političke stranke, posebno jednu.


Slazem se Urose ... evo ja sam, naprimer, LDP pomenuo bas u kontekstu i sa razlogom, koji moze biti nije svima jasan ako nisu pratili ovaj blog: pre vise od dve godine su aktivisti te politicke opcije ovde na blogu toliko napadali i pljuvali Svetozara Cvetkovica zbgo teksta "O Ljusi" (a i za to sto ga je pozvao na proslavu ateljea 212) da je covek posle toga napustio blog ... Inace tekst je bio vrlo umeren i razlozan ... i izuztno lep.

Na mene je taj slucaj ostavio nezaboravno RUZAN utisak o toj celoj politickoj grupaciji (koji neki zovu i "druga Srbija" ) ... i sluzi mi kao primer kakva Srbija ne bi trebalo da bude - netolerantna, nedemokratska, tekoreci staljinisticka... Hvala bogu, vremena su se promenila na bolje, pa se sad niko ovde ne usudjuje javno da kritikuje Serbedziju zbog odnosa prema Risticu ....
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:02 12.03.2009

Re: Ne razumem..

Virtuelni Vasilije


Slazem se Urose ... evo ja sam, naprimer, LDP pomenuo bas u kontekstu i sa razlogom, koji moze biti nije svima jasan ako nisu pratili ovaj blog: pre vise od dve godine su aktivisti te politicke opcije ovde na blogu toliko napadali i pljuvali Svetozara Cvetkovica zbgo teksta "O Ljusi" (a i za to sto ga je pozvao na proslavu ateljea 212) da je covek posle toga napustio blog ... Inace tekst je bio vrlo umeren i razlozan ... i izuztno lep.

Na mene je taj slucaj ostavio nezaboravno RUZAN utisak o toj celoj politickoj grupaciji (koji neki zovu i "druga Srbija" ) ... i sluzi mi kao primer kakva Srbija ne bi trebalo da bude - netolerantna, nedemokratska, tekoreci staljinisticka... Hvala bogu, vremena su se promenila na bolje, pa se sad niko ovde ne usudjuje javno da kritikuje Serbedziju zbog odnosa prema Risticu ....


Jasno, krivo mi je što nisam bio tu, pa da malo, onako iz ćoška branim Ljubišu, he u moje selo, kilometar od Slavije internet stigao nedavno. Uzgred, moram priznati da takozvanu drugu Srbiju, donekle razumem. Nije jednostavno živeti Srbiju, a televizorom, kompjuterom, retkim putovanjima i izletima biti deo globalnog sveta, civilizacije. To je jedna teška mučna i autsajderska perspektiva u kojoj te prva Srbija bombarduje, šamara, koja je glasna i bezobzirna, čiji sistem vrednosti doživljavaš kao vic, Srbija u kojoj su institucije... Pa vidiš kakve su, a kultura na nivou turbo palanke. I onda, kada neko naš ko po vokaciji, i stilu pripada nama, pokaže razumevanje za prvu Srbiju, meni je to izvesna uvreda. Tako su mala i retka ostrva i oaze gde se osećam dobro, da takve poglede preko plota prosto doživljavam teško, kao mini izdaju. Pomenutu stranku i njene aktiviste, sa druge strane, koji imaju nečeg borbenog u stavu i govoru doživljavam kao liniju odbrane, kao rov između narodnjaka i rokenrola, možda je teško poređenje, ali oprostićete mi 12. je danas. E, sad, nadam se - razumeš pomalo i ti, kako se potkrade da protivno sistemu vrednosti i civilizacijskom nivou, nekad prekršimo sopstvena uverenja i lako skliznemo na teren prve Srbije, gde se lako i prelako kritikuje, nipodaštava, etiketira, vređa. Ipak svaka grupa, čak i tako marginalna grupa trpi interakciju sa okruženjem, prima i dobre i loše uticaje sa strane.
Vera Johnson Vera Johnson 01:30 14.03.2009

Re: Ne razumem..

Drago Kovacevic

jesen92
Ovo je tekst o Radi, a ne nikako o njegovom zetu, prijatelju ili sinu. Pominju se samo kao refleks..i nikakve druge namere nisam imao.


koja je rada u pitanju, gradonacelnice?
drug.clan drug.clan 21:17 10.03.2009

ha ha ha

I Rade i Ristic su posteni i pravedni socijalisti!
Filip2412 Filip2412 21:18 10.03.2009

...

Ja zadnjih par meseci slusam Arsena Dedica i mnogo mi dobro. Skinuo neka dva diska sa torrenta.
Mislim da se zove platinum kolekshn tako nesto.

Samo je Ines bolja u izvodjenju Sherbedzije naravno.

mozda nema mnogo veze sa temom nego eto da pomenem...



AlexDunja AlexDunja 21:26 10.03.2009

:)

na tankom ledu si ovde, drago:))
rade je zaista dramaticno talentovan!
svakako:)))
Filip2412 Filip2412 21:28 10.03.2009

Re: :)

rade je zaista dramaticno talentovan!
smesni mi ovi po Holivudu uvek mu uvaljuju da glumi nekog ruskog mafijasha u trecerazrednom filmu. Nego tako je to, holivud nema sanse da ukapira taj osecaj za filing. Holivud je tresh ali ajde... snalazi se Rade da zaradi platicu.
drug.clan drug.clan 21:49 10.03.2009

Re: :)

Filip2412
rade je zaista dramaticno talentovan!
smesni mi ovi po Holivudu uvek mu uvaljuju da glumi nekog ruskog mafijasha u trecerazrednom filmu. Nego tako je to, holivud nema sanse da ukapira taj osecaj za filing. Holivud je tresh ali ajde... snalazi se Rade da zaradi platicu.


film ili serija su uvek prvorazredni (skupi i gledani) ali je uloga uvek trecerazredna
mada boli ga uvo ...

skoro je bio u CSI Miami
dunja73 dunja73 22:04 10.03.2009

Re: :)

smesni mi ovi po Holivudu uvek mu uvaljuju da glumi nekog ruskog mafijasha u trecerazrednom filmu. Nego tako je to, holivud nema sanse da ukapira taj osecaj za filing. Holivud je tresh ali ajde... snalazi se Rade da zaradi platicu.


Pa ne moze Rade kome pise na celu "SLOVEN"
i koji jedino uz pomoc plasticne hirurgije to moze da promeni
da igra nekog Brus Lija ,Dzejk Bauera ili Mendelu...
i covek koji pocinje u Holivudu u tim godinama karijeru
je izuzetnu i postigao ..


Nego tako je to, holivud nema sanse da ukapira taj osecaj za filing

a ko ima osecaj za filing po tebi ?
pazi ovo " osecaj za filing" iliti
filing za osecaj
Filip2412 Filip2412 22:20 10.03.2009

Re: :)

a ko ima osecaj za filing po tebi ?
Pa Rade ima.
JJ Beba JJ Beba 22:22 10.03.2009

Re: :)

Pa ne moze Rade kome pise na celu "SLOVEN"
i koji jedino uz pomoc plasticne hirurgije to moze da promeni

misliš sloven kao rasna odlika? jel mu to piše na čelu?

rade je super igrao turčina.


dunja73 dunja73 22:26 10.03.2009

Re: :)

misliš sloven kao rasna odlika? jel mu to piše na čelu?

rade je super igrao turčina.

U kom filmu igra turcina?
JJ Beba JJ Beba 22:30 10.03.2009

Re: :)

dunja73
misliš sloven kao rasna odlika? jel mu to piše na čelu?

rade je super igrao turčina.

U kom filmu igra turcina?

igrao je Abulaha u filmu Banović Strahinja

edit
danas uz ovakvu vrhunsku šminku, masku i ljudi koji fenomenlano šminkaju nikom ne mora da " piše na čelu" da ne bi bio mogao da igra
bitan je jezik

dunja73 dunja73 22:39 10.03.2009

Re: :)

igrao je Abulaha u filmu Banović Strahinja
*novo

E pa Bebo van bivse Juge ti niko cuo nije za Banovic Strahinju ( a ne verujem da su svi u njoj za istog culi)
A kad Rade igra rusa u Holivudu , cuje ceo svet..
ps
Mozda sam ja " vidovita Zorka"
ali desava mi se dok setam ulicom odmah provalim ko je rus , ko turcin ,a ko svabo..
Znas kako ti je u Holivudu , mozes samo facu da imas i da te odmah uzmu,
a mozes da imas karijeru i publiku uhodanu da te niko i ne pogleda...

JJ Beba JJ Beba 22:44 10.03.2009

Re: :)

E pa Bebo van bivse Juge ti niko cuo nije za Banovic Strahinju ( a ne verujem da su svi u njoj za istog culi)

dobro da nacrtam:
rekla si da mu na "čelu piše da je sloven" te da zbog toga valjda rade š, najčešće igra ruse.
a ja kažem da to nije tačno: ako slabije dobija druge uloge on ih dobija ne zbog slovenskog na čelu, već zbog engleskog, sa izrazito jakim akcentom
u americi je svako odnekuda.
dunja73 dunja73 22:48 10.03.2009

Re: :)

danas uz ovakvu vrhunsku šminku, masku i ljudi koji fenomenlano šminkaju nikom ne mora da " piše na čelu" da ne bi bio mogao da igra
bitan je jezik

da i onda tako maskiranog , nasminkanog mozes papanu samo da prodas koji
nikad nista originalno ni video ni doziveo ..
no , svaka roba ima svoju musteriju
a jezik je najmanje bitan ...

Rade igra rusa uvek , jer mu to " stoji" on je originalan u tome , to izvire iz njega
kod Rada se oseti geografija ..
to je u Holivudu prepoznato i zato je to tako , a ne kako Filip kaze
" uvaljuju Radu uloge"
jel sad zisku?
JJ Beba JJ Beba 22:51 10.03.2009

Re: :)

da i onda tako maskiranog , nasminkanog mozes papanu samo da prodas koji
nikad nista originalno ni video ni doziveo ..
no , svaka roba ima svoju musteriju
a jezik je najmanje bitan ...


svašta pričaš sekice
dragoljub92 dragoljub92 22:57 10.03.2009

Re: :)

već zbog engleskog, sa izrazito jakim akcentom

ovo je potpuno tačno ,žan reno je baš tim svojim dobrim engleskim tumačio svoj uspeh u holivudu,da ne prepričavam ceo intervju.
dunja73 dunja73 23:05 10.03.2009

Re: :)

svašta pričaš sekice

Zasto , jezik se da maksimalno izmontirati ,
a lik , necija harizma , necije drzanje
tu sminka ne " odradi" svoje,a i kad odradi to je kralj prstenova onda ..
Radu je se i govor uklopio sa likom savrseno
uzmimo jednog rusa njegove generacije
neka i do perfekcije poznaje engleski , akcenat je prisutan ..
Rade bi i bio smesan da igra nekog Amera ili stajaznam ..ne pase jednostavno
nisam filmski kriticar , ali jako dobro kapiram da mu se ne uvaljuje
vec covek igra ono sto mu najbolje i stoji...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:24 10.03.2009

Re: :)

JJ Beba
dunja73
misliš sloven kao rasna odlika? jel mu to piše na čelu?

rade je super igrao turčina.

U kom filmu igra turcina?

igrao je Abulaha u filmu Banović Strahinja

edit
danas uz ovakvu vrhunsku šminku, masku i ljudi koji fenomenlano šminkaju nikom ne mora da " piše na čelu" da ne bi bio mogao da igra
bitan je jezik


I vikao sa koca.."Alija daj srk hašiša"...o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:26 10.03.2009

Re: :)

AlexDunja
na tankom ledu si ovde, drago:))
rade je zaista dramaticno talentovan!
svakako:)))

Ner saamo na tankome ledu..nego je i nebo tanko..o))
pozz
JJ Beba JJ Beba 00:00 11.03.2009

Re: :)

vikao sa koca.."Alija daj srk hašiša"...o))

turčina ludaka
hahahahhaha
dunja73 dunja73 13:04 11.03.2009

Re: :)

ovo je potpuno tačno ,žan reno je baš tim svojim dobrim engleskim tumačio svoj uspeh u holivudu,da ne prepričavam ceo intervju


Pa i za pekaru da se zaposlis moras da jako dobro poznajes jezik ,
a kamoli u Holivudu ,
Tolika sinhronizacija i ostalo ...
Razliciti su nam ocigledno leveli razumevanja...
Vera Johnson Vera Johnson 01:36 14.03.2009

Re: :)

dunja73
E pa Bebo van bivse Juge ti niko cuo nije za Banovic Strahinju (quote]

dunja, mislim da gresite. ulica banovic strahinje iliti strahinjica bana, danas najpoznatija u beogradu. nema tog stranca koji ce izbeci "silikonsku dolinu", kako raseljeni iz iste tu nazivaju
licumurka licumurka 21:28 10.03.2009

jedan je rade

mile.drapsin mile.drapsin 21:28 10.03.2009

Ljubiša, Ljubiša

Svaki levičar je u to doba mogao da bude prijatelj sa Ljubišom Ristićem. Šarmantan, pravedan /bar po pričanju politički protivnih kolega/, levičar bez zaostatka, Jugosloven. E sad, kako je drug Ljubiša sa Mama Mirom praktikovao Marksa, Ljenjina, Tita i Miloševića, to Šerbedžija nikako nije mogao da zna, a dugo ni mi ovde.

Kad se podvuče crta, neka me neko ispravi, nema Ljubiša ni benzinsku pumpu ni dragstor ni nacionalnu frekvenciju. A sve i da ima Rade ostaje Rade sa ili bez.
JJ Beba JJ Beba 21:44 10.03.2009

Re: Ljubiša, Ljubiša

Kad se podvuče crta, neka me neko ispravi, nema Ljubiša ni benzinsku pumpu ni dragstor ni nacionalnu frekvenciju.

uzeo je sebi staru šećeranu.
mile.drapsin mile.drapsin 21:52 10.03.2009

Re: Ljubiša, Ljubiša

A, znači čist Marksov materijalizam. A jel dinar po kvadratu na 100 godina ko zamenik predsednika Srpske radikalne ili načisto, vlasnik?
drug.clan drug.clan 21:53 10.03.2009

Re: Ljubiša, Ljubiša

JJ Beba
Kad se podvuče crta, neka me neko ispravi, nema Ljubiša ni benzinsku pumpu ni dragstor ni nacionalnu frekvenciju.

uzeo je sebi staru šećeranu.


kao sto rekoh gore posteni i pravedni socijalisti!

A secerana je svacija i kada ljubisa ode ili umre sve ostaje narodu kao posle Tita!
Za razliku od ovih danasnjih neoliberalnih kapitalistickih demokrata posle kojih nece ostati nista!
JJ Beba JJ Beba 21:59 10.03.2009

Re: Ljubiša, Ljubiša

drug.clan
JJ Beba
Kad se podvuče crta, neka me neko ispravi, nema Ljubiša ni benzinsku pumpu ni dragstor ni nacionalnu frekvenciju.

uzeo je sebi staru šećeranu.


kao sto rekoh gore posteni i pravedni socijalisti!

A secerana je svacija i kada ljubisa ode ili umre sve ostaje narodu kao posle Tita!
Za razliku od ovih danasnjih neoliberalnih kapitalistickih demokrata posle kojih nece ostati nista!

rada bih znati, jel i gajbu koju je sebi tamo napravio ostavlja narodu?
ivana23 ivana23 00:09 11.03.2009

Re: Ljubiša, Ljubiša

JJ Beba
rada bih znati, jel i gajbu koju je sebi tamo napravio ostavlja narodu?


Šećeranu na Čukarici nema ko da kupi

U prostorijama Agencije za privatizaciju, za danas u 11 sati najavljena je prodaja Stare šećerane na Čukarici, kao i njenog drugog dela, nove fabrike šećera u Padinskoj skeli. Međutim, kako „Blic“ nezvanično saznaje, nema zainteresovanih kupaca.
Blic, jun, 2008.
dragoljub92 dragoljub92 21:41 10.03.2009

e

ja imam druga,od moje 14 godine,koji je nekim čudom do skoro bio radikalski poslanik,zašto nije jasno nikom iz društva.e,sad šta bi trebalo da okrenem glavu kad ga sretnem?nema šanse.da se svađam s prijateljem iz mladosti zbog politike -jok ja.
a mislim da bi nam svima pametnije bilo da se prema političkim neprijateljima ne odnosimo kao prema smrtnim neprijateljima i da čuvamo prijateljstva.
JJ Beba JJ Beba 21:55 10.03.2009

Re: e

dragoljub92
ja imam druga,od moje 14 godine,koji je nekim čudom do skoro bio radikalski poslanik,zašto nije jasno nikom iz društva.e,sad šta bi trebalo da okrenem glavu kad ga sretnem?nema šanse.da se svađam s prijateljem iz mladosti zbog politike -jok ja.
a mislim da bi nam svima pametnije bilo da se prema političkim neprijateljima ne odnosimo kao prema smrtnim neprijateljima i da čuvamo prijateljstva.

dragoljube, na tvom tragu oćito je je i predsednik tadić i DS......vreme je mirenja , očito
i što bi u tom smislu rade bio izuzetak - zar ljuši nisu svi oprostili JUL? Ko se više uopšte seća JULa i njegovih podviga?
dragoljub92 dragoljub92 22:06 10.03.2009

Re: e

JJ Beba
dragoljub92
ja imam druga,od moje 14 godine,koji je nekim čudom do skoro bio radikalski poslanik,zašto nije jasno nikom iz društva.e,sad šta bi trebalo da okrenem glavu kad ga sretnem?nema šanse.da se svađam s prijateljem iz mladosti zbog politike -jok ja.
a mislim da bi nam svima pametnije bilo da se prema političkim neprijateljima ne odnosimo kao prema smrtnim neprijateljima i da čuvamo prijateljstva.

dragoljube, na tvom tragu oćito je je i predsednik tadić i DS......vreme je mirenja , očito
i što bi u tom smislu rade bio izuzetak - zar ljuši nisu svi oprostili JUL? Ko se više uopšte seća JULa i njegovih podviga?

bebo nije niko na mom tragu ja se sa prijateljima svađam kad imam razloga za svađu a politička opredeljenost nije razlog da se posvađam sa čovekom koga znam 36 godina,toliko o prijateljstvu ako znaš šta ta reč podrazumeva.
dunja73 dunja73 13:08 11.03.2009

Re: e

ja imam druga,od moje 14 godine,koji je nekim čudom do skoro bio radikalski poslanik,zašto nije jasno nikom iz društva.e,sad šta bi trebalo da okrenem glavu kad ga sretnem?nema šanse.da se svađam s prijateljem iz mladosti zbog politike -jok ja.
a mislim da bi nam svima pametnije bilo da se prema političkim neprijateljima ne odnosimo kao prema smrtnim neprijateljima i da čuvamo prijateljstva.

Da , samo razlika izmedju Radeta i tebe je sto je se Rade
na vreme "ogradio"
Sad vise nikom nije ni bitno, (pros`o voz)
dragoljub92 dragoljub92 21:18 11.03.2009

Re: e

Da , samo razlika izmedju Radeta i tebe je sto je se Rade
na vreme "ogradio"
Sad vise nikom nije ni bitno, (pros`o voz)

uh što bi bio srećan da je samo to razlika između radeta i mene,ma pevao bi bre.
ivana23 ivana23 22:06 11.03.2009

Re: e

dragoljub92
Da , samo razlika izmedju Radeta i tebe je sto je se Radena vreme "ogradio"Sad vise nikom nije ni bitno, (pros`o voz)
uh što bi bio srećan da je samo to razlika između radeta i mene,ma pevao bi bre.

dragoljub92 dragoljub92 22:10 11.03.2009

Re: e

ivana23
dragoljub92
Da , samo razlika izmedju Radeta i tebe je sto je se Radena vreme "ogradio"Sad vise nikom nije ni bitno, (pros`o voz)
uh što bi bio srećan da je samo to razlika između radeta i mene,ma pevao bi bre.



pa stvarno,kamo te lepe sreće
tyson tyson 21:45 10.03.2009

Šerbedžija


Rade je jedan od malobrojnih preostalih neponovljivih iz plejade glumčina iz nekadanje države.

Poslednji put sam ga video uživo u zimu 1996/7. kada je došao u Beograd sa porodicom - tada sitnom decom - da podrži proteste protiv izborne krađe. Voleo bih da imam prilike da ga vidim u pozorištu, to ne može a da ne bude dobro.


NNN NNN 22:54 10.03.2009

Re: Šerbedžija

Legenda,
bio je na Trgu i 28.12.1999. na dočeku Nove godine (3 dana ranije, u organizaciji G17+).
tyson tyson 01:28 11.03.2009

Re: Šerbedžija

NNN
Legenda, bio je na Trgu i 28.12.1999. na dočeku Nove godine (3 dana ranije, u organizaciji G17+).
"Tri dana pre roka" parodija na Mrkonjićevu udarničku TV obnovu zemlje posle NATO bombardovanja, u režiji Ramba Amadeusa.

A evo nam sada Mrke, deset godina kasnije, ponovo gradi po Srbiji i otvara mostove i saobraćajnice tri dana pre roka. O tempora, o mores!


dunjica dunjica 21:55 10.03.2009

Film se zove "Projekt"

Danas čitam da njegov sin Danilo snima film o Lici. O sadržaju filma ne govori ni Rade, ali verujem da on u tome ima svoj "prst".


U mjestašcu Popović Brdo snimaju film "Projekt", po scenariju i pod režijom Danila Šerbedžije. Glumi i Radina kćerka Lucija, a uz nju i Mira Banjac, Dragan Nikolić, Nebojša Glogovac i Bogdan Diklić, da pomenem glum(i)ce iz susjedstva.

Evo o čemu se radi:
Crna komedija o obitelji koja iz doma penzionera ukrade babu da bi nastavila primati američku penziju, nakon što prava baba umre. Radi se o istinitoj priči iz Crne Gore, samo je ovdje radnja smještena u Lici, ali se snima na Kordunu.
Reditelj očekuje internacionalni uspjeh baš zbog žanra - crne komedije.
(izvor: "Globus" od 6.03.2009.)

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:35 10.03.2009

Re: Film se zove "Projekt"

Evo o čemu se radi:
Crna komedija o obitelji koja iz doma penzionera ukrade babu da bi nastavila primati američku penziju, nakon što prava baba umre. Radi se o istinitoj priči iz Crne Gore, samo je ovdje radnja smještena u Liku, ali se snima na Kordunu.
Reditelj očekuje internacionalni uspjeh baš zbog žanra - crne komedije.
(izvor: "Globus" od 6.03.2009.)


Ne bih unapred da osudjujem, ali izgleda opet neki novi Kusturica. Mene zanima moze li neko snimiti film o obicnim ljudima bilo gde na ex-yu prostora a da oni ne ispadnu glupi, prljavi, halapljivi i bezobrazni. Skandinavci znaju da snimaju filmove o zivotu ljudi u svojim zabitima.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:52 11.03.2009

Re: Film se zove "Projekt"

Neues aus der Nachbarschaft
Evo o čemu se radi:
Crna komedija o obitelji koja iz doma penzionera ukrade babu da bi nastavila primati američku penziju, nakon što prava baba umre. Radi se o istinitoj priči iz Crne Gore, samo je ovdje radnja smještena u Liku, ali se snima na Kordunu.
Reditelj očekuje internacionalni uspjeh baš zbog žanra - crne komedije.
(izvor: "Globus" od 6.03.2009.)


Ne bih unapred da osudjujem, ali izgleda opet neki novi Kusturica. Mene zanima moze li neko snimiti film o obicnim ljudima bilo gde na ex-yu prostora a da oni ne ispadnu glupi, prljavi, halapljivi i bezobrazni. Skandinavci znaju da snimaju filmove o zivotu ljudi u svojim zabitima.


A kako smo samo, kao narod, duhovno fotogenicni....bas lepo ispadnemo u svim zanrovima. Najbolje nas je Nusic "oslikavao".
Nadam se i zelim da Radetov sin postigne internacionalni uspeh. Bravo za izbor glumaca! Jedva cekam da vidim film!!!!!!!
G.Cross G.Cross 02:45 11.03.2009

Re: Film se zove "Projekt"

Mozda kad ljudi ne budu "glupi, prljavi, halapljivi i bezobrazni." Mozda je vazno da nisu zli.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:30 11.03.2009

Re: Film se zove "Projekt"

Mozda kad ljudi ne budu "glupi, prljavi, halapljivi i bezobrazni." Mozda je vazno da nisu zli.


Mada nije tema bloga ipak moram jos dadati da se ne slazem bas sa vasom konstatacijom. Nisam ja nikakav idealista ili branitelj "obicnih ljudi" ali mislim da pomenuti nacini predstavljanja nije jedini moguci. A posebno zato sto je medju elitom, koja po definiciji nije deo pucanstva, isto tako jako mnogo glupih, prljavih, halapljivih i bezobraznih o cemu ne gledamo filmove. Elita sebi lepo dala zadatak da nam prica price o nama a ne o sebi. To vam je kao sa zenskim ulogama u jugoslovenskom filmu, zena je ili silovana ili je pevaljka ili oboje. Ja zbog ova dva i jos nekih slicnih razloga zato vise ni ne gledam "domace" filmove. Ipak kazem na kraju, mozda gresim, mozda film i ne bude ala Kusturica.
jecullence jecullence 22:31 10.03.2009

mala ispravka:)

Nadam se da mi nećete zameriti na ispravci, ali pošto mi je baka iz Debelog brda, moram reći da je Šerbedžijina majka rođena tamo, a otac mu je iz Bunića:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:16 10.03.2009

Re: mala ispravka:)

jecullence
Nadam se da mi nećete zameriti na ispravci, ali pošto mi je baka iz Debelog brda, moram reći da je Šerbedžijina majka rođena tamo, a otac mu je iz Bunića:)

Prihvaćeno..0))
Spiridon Spiridon 22:38 10.03.2009

e moj Drago

drma te nostalgija =)

ivana23 ivana23 22:49 10.03.2009

***

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:20 10.03.2009

Re: e moj Drago

Spiridon
drma te nostalgija =)


Drma, priznajem...I gadna je tro boljka...o))
dunja73 dunja73 23:44 10.03.2009

Re: e moj Drago

"Dom nije tamo gdje je domovina, iako je domovina tvoj dom. Dom je tamo gdje liježeš sa svojom ženom, ako je imaš, i gdje hraniš svoju djecu, ako ih imaš, i gdje potpaljuješ ognjište da bi vatra grijala tvoje ukućane. Moj dom je danas moja kuća u Los Angelesu. Ali, moj dom je i moj i Lucijin i Danilov stan u Zagrebu. I naša kuća u Barbarigi okružena maslinama, makar u njoj boravimo najviše desetak dana godišnje. Moj dom je i porušena kuća u Lici, koju kanim ponovo izgraditi, pa makar tamo nikad više ne otišao"...
Rade Serbedzija
benevolent benevolent 08:33 11.03.2009

Ubi bene, ibi patria

...а можда и: Ubi panis ibi patria.

Ваљда је Раде Шербеџија на време схватио да више не пије воду Теслина узречица: "Поносим се својим срским поријеклом и хрватском домовином" -кога је и тумачио у феноменалној ТВ серији о Николи Тесли.

Могао је то Раде Шербеџија и зато што је небројено пута одиграо монодраму "Мој обрачун с њима" по мотивима есеја Мирослава Крлеже из 1932. године, где се српско-хрватски односи вишеслојно, али зато и безуспешно објашњавају.

Није Ради била непозната ни приповетка Ива Андрића "Писмо из 1920. године", о томе да се народи и конфесије у Сарајеву не могу договорити чак ни око баналне свакодневнице- на који начин и када ће обележавати сате, а камоли о подношљивом суживоту.

...И зато је Раде Шербеџија размислио и рекао самом себи и својим најближима:

Ubi bene, ibi patria, ...а можда и: Ubi panis ibi patria.
dunjica dunjica 10:11 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Теслина узречица: "Поносим се својим срским поријеклом и хрватском домовином"


Tesla to nikada nije rekao, radi se o urbanoj legendi i o tome je na Blogu već bilo riječi. Kažu da je na pitanje nekog bečkog novinara je li Hrvat ili Srbin odgovorio da tamo odakle dolazi - iz Like - je to sve isto. Pretpostavljam da se nije htio upuštati u besmislene diskusije sa sugovornicima koji ionako nisu razumjeli, ili ih nije doista zanimalo, kompleksnost i isprepletenost identiteta njegovog zavičaja.
Davie Davie 10:41 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Kažu da je na pitanje nekog bečkog novinara je li Hrvat ili Srbin odgovorio da tamo odakle dolazi - iz Like - je to sve isto.


Posto je vec bio sin pravoslavnog svestenika (iz iste one SPC koja je na blogu neomiljena) sve je to isto

dunjica dunjica 10:46 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Eto ga na! Jesi li primjetio ovo:

Pretpostavljam da se nije htio upuštati u besmislene diskusije sa sugovornicima koji ionako nisu razumjeli, ili ih nije doista zanimalo, kompleksnost i isprepletenost identiteta njegovog zavičaja.


Nije mi teško zamisliti da je Tesla toliko mudrosti posjedovao, a zapravo znamo - posjedovao je i mnogo više od toga.
adam weisphaut adam weisphaut 10:50 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Posto je vec bio sin pravoslavnog svestenika (iz iste one SPC koja je na blogu neomiljena) sve je to isto

Dakle razočarao te Tesla-umesto da kaže "Ja sam Srbin-pravoslavac, posebnoga halotipa..."
benevolent benevolent 10:53 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Teсла је поседовао само своје генијално знање. Лабораторију коју је подигао уз зајмове, полизао је језик пламена. Ни своје изуме није патентирао, па се Маркони окитио његовим перјем као проналазач радија.
За разлику од њега који је био космополит, Пупин је био велики родољуб, али то су немерљиве вредности.
Davie Davie 11:03 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Eto ga na! Jesi li primjetio ovo:


Primetio sam ono na pocetku, ono kazu, zato sam se na to nadovezao...
Eh, da, prosetajte malo do Muzeja Nikole Tesle na Krunskoj pa vidite kako mu je bilo svejedno ko je i sta je...

Znao sam da ce na ono SPC da se upeca zoxter, pardon adam
Covek u belom Covek u belom 11:10 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

dunjica
Pretpostavljam da se nije htio upuštati u besmislene diskusije sa sugovornicima koji ionako nisu razumjeli, ili ih nije doista zanimalo, kompleksnost i isprepletenost identiteta njegovog zavičaja.
Kakav divan eufemizam, no uprkos njemu i dalje stoji ona narodna, sto je babi milo to joj se i snilo...
adam weisphaut adam weisphaut 11:12 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Znao sam da ce na ono SPC da se upeca zoxter, pardon adam

Ha, ha, ne odgovaraš na to da li te je Tesla razočarao
Btw. lako se da utvrditi da li sam ili nisam Zoxter, na osnovu ip adrese, pitaj samo moderaciju
adam weisphaut adam weisphaut 11:13 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Ubi Davie ibi CUB
Davie Davie 11:29 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Ha, ha, ne odgovaraš na to da li te je Tesla razočarao

I tebi preporucujem setnju do njegovog muzeja na Krunskoj, mozda se ti razocaras i omrznes Teslu zbog njegovog odnosa prema SPC. A mozda i u znak protesta i mrznje prestanes da koristis "elektriku" Zox

Edit. Necu da vise trolujem gradonacelnikov blog
adam weisphaut adam weisphaut 11:40 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Zox

Nije da mi smeta poređenje ali ipak nije faktičko stanje
Brajan je tu negde a on bi možda voleo da ponovi onu o Gebelsovim učenicima koji 100 puta ponovljaju laž da bi postala istina
Cyrano de Bergerac Cyrano de Bergerac 12:05 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

dunjica
Теслина узречица: "Поносим се својим срским поријеклом и хрватском домовином"


Tesla to nikada nije rekao, radi se o urbanoj legendi i o tome je na Blogu već bilo riječi. Kažu da je na pitanje nekog bečkog novinara je li Hrvat ili Srbin odgovorio da tamo odakle dolazi - iz Like - je to sve isto. Pretpostavljam da se nije htio upuštati u besmislene diskusije sa sugovornicima koji ionako nisu razumjeli, ili ih nije doista zanimalo, kompleksnost i isprepletenost identiteta njegovog zavičaja.

Ta izjava se obično vezuje za ova dva telegrama:




Nemam pojma da li su autentični, nemam razloga da sumnjam.
dunjica dunjica 12:21 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

CdeB,
hvala na ispravci! Nadam se da je autentično, nema razloga da sumnjam.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:31 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Posto je vec bio sin pravoslavnog svestenika (iz iste one SPC koja je na blogu neomiljena) sve je to isto


Lkovi medj pravoslavnim svestenstvom su, danas, malo drugaciji. Ima pedofila i sluzbenika DB-a. Teslin otac je, da, bio svestenik.
Time Bandit Time Bandit 13:32 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

izgleda od datuma slanja telegrama, ili preciznije od priključivanja Hrvatske banovine Kraljevini SHS.

Do tada sam Tesla je pisao na prijavama svojih patenata:
"Ja Nikola Tesla, Srbin iz Austrougarske ..."
Goran Vučković Goran Vučković 13:50 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

hvala na ispravci! Nadam se da je autentično, nema razloga da sumnjam.

Što se tiče sastava, obeležavanja, skraćenica itd - izgleda svakako kao nešto napravljeno od strane osobe koja zna nešto o telegrafskom saobraćaju i tehnologijom koja vrlo liči (font, udubljenost i nejednako "obojena" slova).

Ono što je veselo sa ovim je da je toliko "pumpana" Teslina izjava u stvari kurtoazni odgovor Mačeku na bombastičan pozdrav/čestitku :)
Goran Vučković Goran Vučković 13:52 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria


Lkovi medj pravoslavnim svestenstvom su, danas, malo drugaciji. Ima pedofila i sluzbenika DB-a. Teslin otac je, da, bio svestenik.

Ala ta nauka napreduje - u međuvremenu je izmišljena pedofilija i služba državne bezbednosti
benevolent benevolent 13:56 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

izgleda od datuma slanja telegrama


Western Union 1936 May 26 AM 11 28

ili (ne)preciznije od priključivanja Hrvatske banovine Kraljevini SHS

Тесла се родио у Аустроугарској, школовао и одатле отишао у САД, и то знатно пре поменутог датума.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:58 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria


Ala ta nauka napreduje - u međuvremenu je izmišljena pedofilija i služba državne bezbednosti
*novo


Tacno tako, vidis Vucko, danas ne mora da se veruje u boga da bi se postalo svesteno lice. Dovoljno je da si politicki podoban i aktivan.
Goran Vučković Goran Vučković 14:04 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Tacno tako, vidis Vucko, danas ne mora da se veruje u boga da bi se postalo svesteno lice.

Ja sam mislio da je crkva dosta nefleksibilna po ovom pitanju, moram da priznam...
adam weisphaut adam weisphaut 14:07 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria


Ja sam mislio da je crkva dosta nefleksibilna po ovom pitanju, moram da priznam...

Pa to je bre jednostavno, uvek možeš da slažeš
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:14 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

adam weisphaut

Ja sam mislio da je crkva dosta nefleksibilna po ovom pitanju, moram da priznam...

Pa to je bre jednostavno, uvek možeš da slažeš

dunja73 dunja73 15:38 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

"Ja Nikola Tesla, Srbin iz Austrougarske

U kojoj ono bejase drzavi rodjen Vuk Karadzic?
iz inostranstva sam , pa ako moze objasnjenje
ako neko vidi kao troll
slobodno nek brise ...
Goran Vučković Goran Vučković 15:48 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Pa to je bre jednostavno, uvek možeš da slažeš

Aha onda je verovatno laganje proizvod moderne nauke :)
adam weisphaut adam weisphaut 15:55 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria


Aha onda je verovatno laganje proizvod moderne nauke :)

Pa naravno da nije...samo je teže verovati
Time Bandit Time Bandit 15:55 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

otac sa medaljom SPC



i sin



ovaj izvor pominje Teslu rođenog u Jugoslaviji od srpskih roditelja (drugii pasus, 1981 SFRJ kada je izveštaj pisan)


Goran Vučković Goran Vučković 15:58 11.03.2009

Re: Ubi bene, ibi patria

Pa naravno da nije...samo je teže verovati

Genetske mutacije? :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana