Zloboleon!

angie01 RSS / 11.03.2009. u 14:22

Ne znam kako vi, al meni neshto muka danas.

Vidim, svi mediji objavili godishnjicu smrti kreatora stradanja, na ovim prostorima.

Ne shto su objavili, nego nekako krotko, pomirljivo, skoro nezno.

Josh ce suza da mi krene.

U ostalom, izabrani predsednik, je u nashe ime, vec oprostio.

Pa evo i nash vodja je stradao, a i "njihov", zajednichka zla kob, neka nas spoji.

Tu su sada i ministri, koji mogu da se osvrnu ponosno, na minuli rad svog "heroja".

I nikom nishta.

Kao da nicheg nije ni bilo.

Josh majchica da se vrati.

I dzunior, s gajbicama, vrednim miliona.

Skroz idilichno,....pa i zlo je normalan deo u sustavu choveka, oduvek bilo,

pa eto zato.



Komentari (112)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pix3lchick pix3lchick 14:35 11.03.2009

...

Ne znam šta da kažem, angie.
Mene su naučili da mrzim, a pre njih nisam bila svesna da to postoji u meni.
I zbog toga ih mrzim još više.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:37 11.03.2009

Sve što imam da kažem



i Jelica
angie01 angie01 15:48 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

i Jelica


i angie
radojicic92 radojicic92 15:50 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

angie01
i Jelica

i angie

Radojicic + 8
JJ Beba JJ Beba 17:29 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

radojicic92
angie01
i Jelica

i angie

Radojicic + 8

i JJ B
danube danube 17:34 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

JJ Beba

radojicic92

angie01
i Jelicai angieRadojicic + 8i JJ B


i danube
mara92 mara92 17:53 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

...
и Maрија
madam_mym madam_mym 18:23 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

i Jelica



i angie


i madam_mym

ssvetlana92 ssvetlana92 19:18 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

JJ Beba
radojicic92
angie01
i Jelica

i angie

Radojicic + 8

i JJ B

i danube

и Maрија

i madam_mym


I Svetlana, moja majka, sestra, sestrična..
AlexDunja AlexDunja 19:38 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

ssvetlana92
JJ Beba
radojicic92
angie01
i Jelica

i angie

Radojicic + 8

i JJ B

i danube

и Maрија

i madam_mym


I Svetlana, moja majka, sestra, sestrična..

i mi svi.
omega68 omega68 20:04 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

ssvetlana92
JJ Beba
radojicic92
angie01
i Jelica

i angie

Radojicic + 8

i JJ B

i danube

и Maрија

i madam_mym


I Svetlana, moja majka, sestra, sestrična..

I Milan
gorio92 gorio92 22:24 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

I Gorio, sa suprugom, sinovima i unucima.
man ray loves me man ray loves me 22:40 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

ivana.
JJ Beba JJ Beba 23:52 11.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

omega68
ssvetlana92
JJ Beba
radojicic92
angie01
i Jelica

i angie

Radojicic + 8

i JJ B

i danube

и Maрија

i madam_mym


I Svetlana, moja majka, sestra, sestrična..

I Milan

i meni nikako nije jasno kako tolko mnogo ljudi pamti tenkove po ulicama beograda, krajinu, dubrovnik, srarajveo, vukovar; pamte redove, bedu, prazne radnje; pamte smrti , samubistva, penzionere na kontejnerima a tako se lako se mire sa onima koji su sve to izazvali; sa čijom politikom nisu napravili diskontinuitet?
dapače, dačić & comp tvrde da sada ova vlada brine istu brigu kao ona slobina; da vodi istu politiku očuvanja nacionalnog integriteta i nac digniteta?
gorran2 gorran2 01:26 12.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

i meni nikako nije jasno kako tolko mnogo ljudi pamti tenkove po ulicama beograda, krajinu, dubrovnik, srarajveo, vukovar; pamte redove, bedu, prazne radnje; pamte smrti , samubistva, penzionere na kontejnerima a tako se lako se mire sa onima koji su sve to izazvali; sa čijom politikom nisu napravili diskontinuitet?
A ko je pa napravio diskontinuitet u Srbiji od 1989? Mora da sam bio u klozetu, pa mi je taj trenutak promakao.
dapače, dačić & comp tvrde da sada ova vlada brine istu brigu kao ona slobina; da vodi istu politiku očuvanja nacionalnog integriteta i nac digniteta
Čovek je obavešten - mislim da mu treba verovati da su isti
Goran Vučković Goran Vučković 01:29 12.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

A ko je pa napravio diskontinuitet u Srbiji od 1989? Mora da sam bio u klozetu, pa mi je taj trenutak promakao.

Vuk Drašković - sa sopstvenom politikom :)
JJ Beba JJ Beba 01:33 12.03.2009

Re: Sve što imam da kažem

Čovek je obavešten - mislim da mu treba verovati da su isti

ja nemam potrebe da verujem dačiću, ja prosto znam da su isti
d_sandic d_sandic 14:39 11.03.2009

Devedesete

Da, devedesetih smo na Pinku gledali Arkana i Cecu. Danas gledamo Čanka u VB. Meni to liči na isto s..nje, drugo pakovanje!
vracarac92 vracarac92 14:46 11.03.2009

Re: Devedesete

Da, devedesetih smo na Pinku gledali Arkana i Cecu. Danas gledamo Čanka u VB. Meni to liči na isto s..nje, drugo pakovanje!
zaista lici.
angie01 angie01 14:53 11.03.2009

Re: Devedesete

vracarac92
Da, devedesetih smo na Pinku gledali Arkana i Cecu. Danas gledamo Čanka u VB. Meni to liči na isto s..nje, drugo pakovanje!zaista lici.



Shta lichi?

ima mrtvih, proteranih, silom spakovanih na front, razorenih gradova, silovanja, ubijanja, kradje, paljenja, divljanja po stratishtima, fashiranja civila, bede, gladi, odlazak iz zemlje, bombardovanja, paravojnih formacija,...ne znam na shta ste vas dvojica mislili?
vracarac92 vracarac92 14:57 11.03.2009

Re: Devedesete

.ne znam na shta ste vas dvojica mislili?

Konkretno sam mislio na Cecinu svadbu i Velikog brata - CIRKUS i jedno i drugo.
Nisam isao dalje od ta dva hepeninga za obicnu raju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:23 11.03.2009

Re: Devedesete

Meni to liči na isto s..nje, drugo pakovanje!

Arkana i Cecu pakovati zajedno s Cankom moze da uradi samo jedna nenormalna osoba, koja u isti kos stavlja coveka koji je pobio na hiljade ljudi, koji je bio monstrum bez presedana zajedno s covekom koji je svih tih godina vodio antiratne proteste i bio susta negacija rata...molim vas sandicu, oslobodite nas vaseg infantilnog pogleda na politiku i svet u kojem zivite....
A sto se tice Slobodana, mogu samo da kazem da takvog monstruma svet dugo nije imao
vracarac92 vracarac92 15:37 11.03.2009

Re: Devedesete

Arkana i Cecu pakovati zajedno s Cankom moze da uradi samo jedna nenormalna osoba,

Jasno je naglaseno da se iskljucivo porede cin Arkanovog vencanja i Canak u VB! Budi korektan i obrati paznju na tu cinjenicu. Porede se dva medijska cirkusa i nista vise.
A sto se tice Slobodana, mogu samo da kazem da takvog monstruma svet dugo nije imao
Potpuno se slazem sa tobom ali ipak moram da te nesto pitam: Zasto je onda tvoja partija u koaliciji sa Milosevicevom partijom? Da li ti to smeta? Zasto ne raskinu sve javne i tajne koalicije na svim nivoima?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:51 11.03.2009

Re: Devedesete

Jasno je naglaseno da se iskljucivo porede cin Arkanovog vencanja i Canak u VB

cak i da je samo to predmet polemike, ne mogu da se nacudim takvom izjednacavanju. Kakve veze ima sto je Canak u VB, kome smeta ne mora da gleda, Canak je takav kakav je vec 20 godina na politickoj i javnoj sceni, i sad se nasli dusebriznici da se krste i snebivaju. Sto se mene tice, on je car sa VB ili be njega, sa Pinkom ili bez njega, uopste me ne interesuje njegovi "ispadi", samo slusam sta covek prica i uvek klimam potvrdno glavom.
Zasto je onda tvoja partija u koaliciji sa Milosevicevom partijom? Da li ti to smeta? Zasto ne raskinu sve javne i tajne koalicije na svim nivoima?

Odmah da rascistimo, po drugi put - izgleda da je ovde pamecnjenje kratko.Samo sam fiktivni clan LDP, nikada nisam bio njihov aktivista, nikada se nisam ni na koji drugi nacin aktivirao niti imao bilo kakav kontakt sa LDP osim verbalno i glasanjem. Bas me briga sta LDP msli i nikada necu pricati ono sto ONI misle vec ono sto JA mislim. Od mene je dovoljno da gasam za njih, ako su zadovoljni time ok, ako nisu, sta da radim. Mene nikada niko nece moci da veze i natera da pricam sta ne mislim, valjda zato i nisam nigde aktivan.
LDP je, prvo i pre svega, opoziciona partija i kao takva ne moze da bude u koaliciji s SPS. Ali, izmedju dva zla LDP je izabrao manje gore, odnosno da podrzi DS zajedno s SPS (koji je ipak susta suprotnost od onog ranije). Sto se mene tice to je bio vrhunski patriotizam - ne uci u koaliciju ali zarad drzave pogutati zabu, secas se sta nam je Djindjic govorio?
Ako mislis na gradsku vlast mislim da ni tu nisu u izvrsnoj vlasti, ali da imaju neke funkcije u javnim preduzecima. Da i tu su izmedju dva zla izabrali ono manje.
LIcno, smeta mi bilo kakva saradjnja s SPS,DSS, SRS, SNS, NS. Nikada ne bih usao u nkoalcijiu s nacionalsocijalistickim ili profasistickim partijama u Srbiji, ali zato ja i nisa politicar,ali mi taj potez LDP nije gadljiv vec naprotiv i da ponovim smatram ga vrhunskim nacionalno svesnim potezm.
vanja.t vanja.t 15:56 11.03.2009

Re: Devedesete

Prića đedo, crnogorac unucima o bici sa turcima:
E unuci moji kad ja navalih sa mačem na Turke, zamahnem nalijevo te mu jednu ruku odsijekoh, pa nadesno pa drugu ruku, pa sa strane i obje noge!
Kad će unuci:
...đedo,đedo a glava?!

...aaaa glava, neka fukara je odrezala...



Zaista, nekad se čini teže slušati ove ''junake'' što se sad kidišu na slobu,arkana&ekipu, nego izdržati njihovu vlast i nedela iz 90-ih
angie01 angie01 16:04 11.03.2009

Re: Devedesete

Zaista, nekad se čini teže slušati ove ''junake'' što se sad kidišu na slobu,arkana&ekipu, nego njihovu vlast i nedela iz 90-ih


nisam samo razumela, na koje "junake" mislish?
vracarac92 vracarac92 16:17 11.03.2009

Re: Devedesete

cak i da je samo to predmet polemike, ne mogu da se nacudim takvom izjednacavanju. Kakve veze ima sto je Canak u VB, kome smeta ne mora da gleda,

Isto to se moze reci i za svadbu ono dvoje. CIRKUS Aleksandre, CIRKUS, nista drugo. I niko ti ne brani da volis Canka i klimas potvrdno glavom. Radi to i dalje to je samo tvoja stvar i samo tvoje pravo i to apsolutno nema nikakve veze sa ovim o cemu pricamo pogotovu sto niko ovde nije imao ni N od namere da brani ili velica zlocine koje je Arkan pocinio.
Odmah da rascistimo, po drugi put - izgleda da je ovde pamecnjenje kratko.Samo sam fiktivni clan LDP, nikada nisam bio njihov aktivista, nikada se nisam ni na koji drugi nacin aktivirao niti imao bilo kakav kontakt sa LDP osim verbalno i glasanjem.
OK. Izvini.
LDP je, prvo i pre svega, opoziciona partija i kao takva ne moze da bude u koaliciji s SPS.
Ali nekako svojim glasovima odrzava vladu u kojoj sedi jedan Dacic, jedan Palma, Skundric i ostali sledbenici lika i dela Slobodana Milosevica. Na gradskom nivou kao i u mnogim opstinama LDP i SPS su direktno u koaliciji.
Oprosti, ali to je cinjenica.
Sto se mene tice to je bio vrhunski patriotizam - ne uci u koaliciju ali zarad drzave pogutati zabu, secas se sta nam je Djindjic govorio?
i ova Djindjiceva misao se nikako ne moze odnositi na saradnju LDP, PUPS, SPS, G17+ i DS. Na delu je klasicno zadovoljavanje uskih stranackih intersa. Podelili su funkcije, trgovina radi punom parom. A moral i principi...Sta to bese? Postenije je da uticu da se odrze neki novi izbori (na kojima ja opet necu glasati) nego da Miloseviceve poltrone odrzavaju na vlasti.
LIcno, smeta mi bilo kakva saradjnja s SPS,DSS, SRS, SNS, NS. Nikada ne bih usao u nkoalcijiu s nacionalsocijalistickim ili profasistickim partijama u Srbiji, ali zato ja i nisa politicar,ali mi taj potez LDP nije gadljiv vec naprotiv i da ponovim smatram ga vrhunskim nacionalno svesnim potezm.A taj potez se zove kohabitacija sa SPS zarad sake vlasti. Ne budi lenj, vrati se 7-8 meseci u nazad i pronadju sta je V. Pesic (bivsi Kostunicin sluzbenik) rekla o podrsci koju LDP pruza SPS-u. Molim te nemoj insistirati da ja to ucinim posto sam sam u stanu sa osmoro dece koja mi se penju na glavu i zaista nemam mogucnosti da se iole ozbiljnije pozabavim tim poslom.



Filip2412 Filip2412 16:32 11.03.2009

Re: Devedesete

Zaista, nekad se čini teže slušati ove ''junake'' što se sad kidišu na slobu,arkana&ekipu, nego izdržati njihovu vlast i nedela iz 90-ih
Niko ne kidise na Slobu, Arkana & ekipu samo zato sto su oni sada mrtvi pa se moze.

Nego zato sto se svi plasimo politicke svesti srpskog naroda koja je na zalost nanjniza u regionu i postoji mogucnost da ponovo dovede na vlast neke takve maloumne kriminalce. Zbog toga je diskusija o nedavnoj proslosti jako bitna - da se obrazuju oni tupavi koji jos uvek nisu ukapirali sta se desilo. Ti tupavi mogu vrlo lako da uvedu zemlju u slicne probleme.

U mom slucaju razgovor o proslosti nije obesno napadanje mrtvih ljudi, Slobe, Arkana itd. vec je posledica isfrustriranosti situacijom da dobar deo naroda uopste ne shvata koliko smo lose politicare imali.

E sad Vanja, ako ti je tesko to da shvatis.... a ti procitaj vise puta, mozda pomogne.

EDIT:
Mada.... sada smo toliko zas_rali da tesko moze biti gore od ovoga. Ponavljam vise puta, najbitniji trenutak u Evropi, trenutak kakav se dogadja jednom u 100 godina bio je rusenje Brlinskog zida. Tada smo napravili gresku zbog koje je opstanak Srbije ugrozen i posledice cemo osecati barem jos narednih 100 godina. Te godine, cela istocna Evropa i sve republike bivse SFRJ osim Srbije pocele su da se ubrzano okrecu NATO paktu. Svi osim Srbije.
gorran2 gorran2 17:33 11.03.2009

Re: Devedesete

i ova Djindjiceva misao se nikako ne moze odnositi na saradnju LDP, PUPS, SPS, G17+ i DS. Na delu je klasicno zadovoljavanje uskih stranackih intersa. Podelili su funkcije, trgovina radi punom parom. A moral i principi...Sta to bese?


Nogo, Radovan, Zoran i Luka 1994 pevaju uz gusle o moralu.
angie01 angie01 18:09 11.03.2009

Re: Devedesete

pevaju uz gusle o moralu.


e, ti sa tvojim chuvenim nabudzenim legendama ispod slika, koja kreativna manipulacija, za jednoh istorichara.
vracarac92 vracarac92 19:00 11.03.2009

Re: Devedesete

Nogo, Radovan, Zoran i Luka 1994 pevaju uz gusle o moralu.
Dobro, bilo je i toga ali ovi koji se danas kunu u Djindjicev lik i delo i predstavljaju se kao njegovi iskljucivi naslednici i dalje pokusavaju da nam sebe predstave kao neke "moderne" "proevropske" snage koje ni slucajno ne zele da imaju bilo sta zajednicko sa SPS i Milosevicem dok u isto vreme zajedno sa Milosevicevim pulenima drze vlast po mnogim gradovima i opstinama i dele izborni plen - raznorazne javne funkcije. Po meni je to licemerno. Klasicna obmana.
gorio92 gorio92 22:26 11.03.2009

Re: Devedesete

d_sandic
Da, devedesetih smo na Pinku gledali Arkana i Cecu. Danas gledamo Čanka u VB. Meni to liči na isto s..nje, drugo pakovanje!

Dobro bi bilo da je samo to, a Vlada, Skupština...
sybil sybil 14:40 11.03.2009

svaka cast angie

samo ne zaboravimo ni one koji su ih odvajkada podrzavali i dali im azil.
levitan levitan 14:42 11.03.2009

Nastasijević



Kažu da je ovaj umetnik iz Gornjeg Milanovca pisao previše hermetične pesme. Ko biva, teško se razume. Mogućno je. Ipak, sećam se da sam se, pre tri godine, čim sam čuo vest o smrti neprežaljenog vožda, momentalno prisetio baš Nastasijevićevih stihova.

Živome živo, krvavi dug
Brat brata jede, druga drug

Jede, a pojedene već
nemanska utroba ih vari

zle u goru krv.



Idealan epitaf za ispod lipe.
vracarac92 vracarac92 14:51 11.03.2009

Pitam se

Da li ce na grob pod lipom u srpskom Kumrovcu osim vrha SPS-a doci i ostali koalicioni (kohabitacioni ) partneri iz vlade, beogradske skupstine i raznih lokalnih parlamenata. Cini mi se da komemoracija ne moze biti potpuna bez prisustva predstavnika DS, G17+, LDP, SPO, PUPS...drugim recima svih onih koji ili podrzavaju ili su u koaliciji sa partijom pokojnog Slobodana Milosevica.
Nadam se da nece ostaviti svoje koalicione partnere da sami tuguju. Posteno je a kako stvari stoje i isplativo.
angie01 angie01 14:55 11.03.2009

Re: Pitam se

Da li ce na grob pod lipom


da li ce stici i na znane i ne znane grobove, svih onih, koji su stradali zbog njegove monstruozne politike?
vracarac92 vracarac92 14:59 11.03.2009

Re: Pitam se

da li ce stici i na znane i ne znane grobove, svih onih, koji su stradali zbog njegove monstruozne politike?
Ja mislim da bi morali to da ucine. A ti?
angie01 angie01 15:06 11.03.2009

Re: Pitam se

A ti?


meni deluje, da su oni koletararna shteta-kao shto smo i mi svojim prisustvom u ovome sada.
ko nuzno zlo-da bi oni postojali.
vracarac92 vracarac92 15:20 11.03.2009

Re: Pitam se

meni deluje, da su oni koletararna shteta-kao shto smo i mi svojim prisustvom u ovome sada.
ko nuzno zlo-da bi oni postojali.
Moze se i tako reci. Postali su sami sebi svrha.
antonacci antonacci 15:28 11.03.2009

stomak me je zaboleo...

... gledajuci taj klip sa yt-a.
angie01 angie01 15:49 11.03.2009

Re: stomak me je zaboleo...

antonacci
... gledajuci taj klip sa yt-a.


a josh je umeren!
Colin_bgd Colin_bgd 15:57 11.03.2009

On stand-by...

Slobodan Milosevic je, u sustini, uspeo u svojoj “misiji”. Omanuo je na teritorijalno-geografskom planu, ali je zato u potpunosti uspeo da Srbiju vrati tamo negde na pocetak XIX veka, “da probamo ponovo”. Dok je gazdovao rat mu je bio potreban jer drugog politickog programa nije imao. Otudjio je relativno brzo od sebe “ideologe” rata, kada je ovima postalo jasno da je rat, teritorijalna ekspanzija, etnicko ciscenje samo sredstvo Slobine vlasti, a ne i konacni cilj. To je ispalo tako delom iz nekompetentnosti, a delom i iz pravilne Slobine procene i saznanja da bi gospodin/drug pao sa vlasti momentalno (srusen od strane ideologa) da smo pobedili u ratu, zavrsili ga, i da nam granica (medjunarodno priznata) cak i jeste na liniji Karlobag-Karlovac-Virovitica.

Nesto slicno se na kraju i desilo. Milosevic je pao onog trenutka kada su ideolozi odlucili da arhiviraju i stave u “stand-by” mod svoj memorandumski politicki program, jer je postojala opasnost da dodje do najgoreg (po njih), a to je da NATO cizma udje u Srbiju uzduz i popreko i onda bi glogov kolac i definitivno bio zabijen u tog vampira zvanog “velika Srbija”. Jedina karta koja se tu nije slagala je bio Djindjic, ali je i to sredjeno na kraju “kako treba”.

Ovako, NATO se cinculjao, memorandum je sklonjen malo u stranu dok nacija malo i psiholosko i ekonomski stane na noge (sto ce trajati jedno 30-40 godina). U tome periodu jedina (ali teska) aktivnost je da treba po svaku cenu spreciti ulazak Srbije u EU, jer bi to po nacionalisticku bagru imalo isti efekat kao da je general Jackson zajahao na konju od Dragasa do Horgosa. Ova prelazna elita i politicari se direktno potplacuju da odrzavaju status quo u kome se zombi “ekspanzionisticke drzavotvornosti” i dalje odrzava u svom vampriskom kovcegu. Drugim recima, ceka se samo novi sumrak, pa da opet probamo isto.

Sve u svemu, lepa zaostavstina je ostala iza Slobe. Ideolozi su se razocarali njime, ali ideologija je jos uvek tu, hvala bogu, ziva i zdrava i ima jos uvek dovoljno poklonika, sto se lepo vidi i na ovom blogu...
angie01 angie01 16:07 11.03.2009

Re: On stand-by...

G.Cross G.Cross 16:12 11.03.2009

Re: On stand-by...

Danasnje Oslobodjene (BiH):

Uz pomoćEU, Hrvatska do Zemuna

Jedini interes Hrvatske kad jednog dana uđe u Evropsku uniju jeste da Srbiju vidi u granicama beogradskog pašaluka, tvrdi član Odbora za odbranu i bezbjednost Evropskog parlamenta Zmago Jelinčič.

“Zagreb želi da vidi Srbiju kao beogradski pašaluk i ništa više! Hrvati će uz pomoć EU prvo tražiti dio Srbije do Zemuna i kompletan Zemun. Potom će uz pomoć Mađara, iako s njima nisu u najboljim odnosima, pokušati da utiču na otcjepljenje Vojvodine. Jednostavno, kada uđu u EU, Hrvati neće htjeti ni da razgovaraju o Srbiji i sa Srbijom. Pitaće cinično - Srbija, šta je to?”, izjavio je Jelinčič za novosadski Građanski list od utorka.

On smatra da je priznanje Kosova opasan presedan, koji će vjerovatno za neko vrijeme dovesti i do samostalnosti Republike Srpske.

Jelinčič, inače predsjednik Slovenačke nacionalne stranke (SNS), istakao je da nenormalne teritorijalne apetite Hrvatske može obuzdati jedino međunarodna konferencija o teritorijalnom razgraničenju država nastalih raspadom SFRJ.

“Hrvati su prije nekoliko dana u televizijskoj emisiji Škrinja utvrdili da njima pripada cijeli Piranski zaliv, cijeli Srem od granice, pa sve do Zemuna, kao i da im je oteta Boka kotorska i Tivat! Bosnu su tad ostavili na miru, jer misle da su je već okupirali pretvorivši je u konfederaciju“, rekao je Jelinčič.

Prema njegovim riječima, sve su to vrlo opasne stvari i ako se ne srede na nekakvoj međunarodnoj konferenciji, region bi mogao ponovo buknuti.

“Nekako smo zakočili ulazak Hrvatske u NATO, ali čelnici te alijanse tvrde da uopšte nije bitan datum i da će oni srediti ulazak Hrvatske u taj vojni savez“, zaključio je Jelinčič.
angie01 angie01 16:25 11.03.2009

Re: On stand-by...

G,Cross,

vi niste u Pozarevcu?
G.Cross G.Cross 16:39 11.03.2009

Re: On stand-by...

Ja sam pod Lipom . Zato je Nick "Cross". Samo vas gledam...

dunja73 dunja73 17:31 11.03.2009

Re: On stand-by...

Jelinčič, inače predsjednik Slovenačke nacionalne stranke (SNS), istakao je da nenormalne teritorijalne apetite Hrvatske može obuzdati jedino međunarodna konferencija o teritorijalnom razgraničenju država nastalih raspadom SFRJ.

nek se ovaj ne sekira
i nek gleda svoja posla
i probleme svoje drzave sa Hrvatskom,
a ne da pokusava da pali vatru na tako
jeftine fore
angie01 angie01 18:05 11.03.2009

Re: On stand-by...

Ja sam pod Lipom . Zato je Nick "Cross". Samo vas gledam...


ne znam samo kako uspevash da vidish bilo shta, od tog kandila.
deberzerak deberzerak 16:09 11.03.2009

infatilan ja , infantilna ti..

A sto se tice Slobodana, mogu samo da kazem da takvog monstruma svet dugo nije imao

Sto se mene tice, on je car sa VB ili be njega, sa Pinkom ili bez njega, uopste me ne interesuje njegovi "ispadi", samo slusam sta covek prica i uvek klimam potvrdno glavom.

Infantilnost je izgleda zarazna bolest
Nikada ne bih usao u nkoalcijiu s nacionalsocijalistickim ili profasistickim partijama u Srbiji, ali zato ja i nisa politicar,ali mi taj potez LDP nije gadljiv vec naprotiv i da ponovim smatram ga vrhunskim nacionalno svesnim potezm.


Gramatika je vas prijatelj, pogotovo ako se bavite novinarstvom.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:11 11.03.2009

Re: infatilan ja , infantilna ti..

deberzerak

samo vi gledajte svoja posla i ne brinite za moju profesiju...
angie01 angie01 16:14 11.03.2009

Re: infatilan ja , infantilna ti..

deberzerak,
ovo nije blog za zlonamerno ironisanje,
ako imate neshto da kazete na temu-izvolite.
deberzerak deberzerak 17:10 11.03.2009

Re: infatilan ja , infantilna ti..

deberzerak,
ovo nije blog za zlonamerno ironisanje


Procitao sam ponovo blog i shvatio sam. Ovo je blog za dobronamerno ironisanje. Izvinjavam se.

ako imate neshto da kazete na temu-izvolite


Devedesetih su najvise pricali oni koji su imali najmanje da kazu. Devedesete su bile lose, zaista lose. Promenimo nesto.

radojicic92 radojicic92 16:38 11.03.2009

...

Potpredsednik SPS-a Branko Ružić rekao je Beti da je polaganje venaca ustaljena praksa i dug socijalista prema jednom od osnivača i dugogodišnjem predsedniku stranke.

"Za građane Srbije i SPS 11. mart je važan isto koliko je 9. mart, kada su 1991. godine održane demonstracije protiv Miloševića važan za Srbiju i Srpski pokret obnove, ili koliko je 12. mart, kada je ubijen premijer Zoran Đinđić, važan za Srbiju i Demokratsku stranku. Ta tri datuma iz poslednjih 18 godina obeležili su budućnost Srbije", rekao je Ružić.



angie01 angie01 18:12 11.03.2009

Re: ...

"Za građane Srbije i SPS 11. mart je važan isto koliko je 9. mart, kada su 1991. godine održane demonstracije protiv Miloševića važan za Srbiju i Srpski pokret obnove, ili koliko je 12. mart, kada je ubijen premijer Zoran Đinđić, važan za Srbiju i Demokratsku stranku. Ta tri datuma iz poslednjih 18 godina obeležili su budućnost Srbije", rekao je Ružić.


koji skandal!
g.radicevic g.radicevic 21:15 11.03.2009

Re: ...

Za građane Srbije i SPS 11. mart je važan isto koliko je 9. mart, kada su 1991. godine održane demonstracije protiv Miloševića važan za Srbiju i Srpski pokret obnove, ili koliko je 12. mart, kada je ubijen premijer Zoran Đinđić, važan za Srbiju i Demokratsku stranku. Ta tri datuma iz poslednjih 18 godina obeležili su budućnost Srbije", rekao je Ružić.


nekako ovih dana..
uvek u glavi vrtim film ako Srbija stane
i mislim da treba da stane
barem sutra
i pokazze
da nije SVE ISTO VAZZNO
JJ Beba JJ Beba 23:36 11.03.2009

Re: ...

Aleksandar Stosic
Potpredsednik SPS-a Branko Ružić rekao je Beti da je polaganje venaca ustaljena praksa i dug socijalista prema jednom od osnivača i dugogodišnjem predsedniku stranke.




socijalista?
pravoslavnih socijalista?
ubiše se od krštenja danas na grobu


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:04 11.03.2009

Asocijacija

Angie01, verovatno grešim, ipak, da pitam: da li ovim ...pa i zlo je normalan deo u sustavu choveka, oduvek bilo, asociraš na nešto određeno, o čemu smo juče raspravljali?

Ukoliko je tvoja glavobolja prestala, evo jednog malog etičkog problema:

Kad bi postojala vremenska mašina koja bi nas vratila u šezdesete godine prošlog veka, da li bi bila saglasna da neko ubije ono dvoje požarevačkih maturanata, i time, čineći manje zlo, spreči daleko veće zlo devedesetih?
Kažu, da su oni tih godina bili pametni, lepi, mladi i zaljubljeni.
angie01 angie01 18:03 11.03.2009

Re: Asocijacija

asociraš na nešto određeno, o čemu smo juče raspravljali?


da,
prosto mi je zasmetala ta vrsta ausvajza, za onoliko zlo, koje smo proshli ovih 20 setak godina, nekako mi je neophodna osuda, kazna, ograda i da se ne ponovi, a ne laviranje, sa razumevanjem,

ja verujem da se dobro neguje i uchi i da je razum osnovni kvalitet chovekov i da je to pravac na kome treba insistirati.

ne znam, kada roditelji vaspitavaju svoju decu, da li ih uche, da pomazu, prihvate, dele, ili da otimaju, tuku se i budu sebichni,...da li neko danas smatra da je vazno malishane uchiti da vole svoje drugare, da budu ljubazni sa komshijama, da pomazu jedni drugima.


Kad bi postojala vremenska mašina koja bi nas vratila u šezdesete godine prošlog veka, da li bi bila saglasna da neko ubije ono dvoje požarevačkih maturanata, i time, čineći manje zlo, spreči daleko veće zlo devedesetih?
Kažu, da su oni tih godina bili pametni, lepi, mladi i zaljubljeni.


pa, neobichna postavka stvari, kazu da su oni oboje bili veoma prosechni, nishta narochito, sem shto su bili aktivni u partiji i sledili poslushno te kodove- a ono posle smo mi dozvolili.

a ovo sada je skoro nedopustivo- s obzirom da znamo koliko krvavo je natopljen rachun.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 18:33 11.03.2009

Re: Asocijacija

Vojislav Stojković
Angie01, verovatno grešim, ipak, da pitam: da li ovim ...pa i zlo je normalan deo u sustavu choveka, oduvek bilo, asociraš na nešto određeno, o čemu smo juče raspravljali?

Ukoliko je tvoja glavobolja prestala, evo jednog malog etičkog problema:
Kad bi postojala vremenska mašina koja bi nas vratila u šezdesete
godine prošlog veka, da li bi bila saglasna da neko ubije ono dvoje
požarevačkih maturanata, i time, čineći manje zlo, spreči daleko veće
zlo devedesetih?
Kažu, da su oni tih godina bili pametni, lepi, mladi i zaljubljeni.

Pa neki kazu da je to upravo razlog zbog kojeg je vremenska masina nemoguca. Uzgred, ta dilema je poznat motiv u mnogim knjigama. Od pristupacnijih izdvojio bih "Dead Zone" Stivena Kinga i istoimeni odlicni film Dejvida Kronenberga sa Kristoferom Vokenom u glavnoj ulozi...

Inace je nemoguce da se bar za jednu polovinu tog para kaze da je bila pametna, lepa jos manje.
Goran Vučković Goran Vučković 18:36 11.03.2009

Re: Asocijacija


Pa neki kazu da je to upravo razlog zbog kojeg je vremenska masina nemoguca. Uzgred, ta dilema je poznat motiv u mnogim knjigama. Od pristupacnijih izdvojio bih "Dead Zone" Stivena Kinga i istoimeni odlicni film Dejvida Kronenberga sa Kristoferom Vokenom u glavnoj ulozi...

Holistička detektivska agencija Dirka Džentlija od Daglasa Adamsa takođe, u humorističkoj varijanti...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:37 11.03.2009

Re: Asocijacija

angie01
asociraš na nešto određeno, o čemu smo juče raspravljali?


da,
prosto mi je zasmetala ta vrsta ausvajza, za onoliko zlo, koje smo proshli ovih 20 setak godina, nekako mi je neophodna osuda, kazna, ograda i da se ne ponovi, a ne laviranje, sa razumevanjem,

U mom postu su obuhvaćeni ključni religijski i etički stavovi o zlu od antike i starozavetnog judaizma, pa do Ničea.
Dakle, svi oni su nastali daleko pre devedesetih.
Ako si u tim stavovima uočila ausvajz za činjenje zla devedesetih, to znači da su oni još uvek aktuelni, nažalost.

angie01

ja verujem da se dobro neguje i uchi i da je razum osnovni kvalitet chovekov i da je to pravac na kome treba insistirati.

ne znam, kada roditelji vaspitavaju svoju decu, da li ih uche, da pomazu, prihvate, dele, ili da otimaju, tuku se i budu sebichni,...da li neko danas smatra da je vazno malishane uchiti da vole svoje drugare, da budu ljubazni sa komshijama, da pomazu jedni drugima.

Gotovo je sigurno da velika većina roditelja upravo tako vaspitava svoju decu, a ipak, neka od njih, kad porastu, postanu zločinci. Kao što su juče postali,sedamnaestogodišnji Tim K. u Nemačkoj, ili onaj u Alabami.


angie01

Kad bi postojala vremenska mašina koja bi nas vratila u šezdesete godine prošlog veka, da li bi bila saglasna da neko ubije ono dvoje požarevačkih maturanata, i time, čineći manje zlo, spreči daleko veće zlo devedesetih?
Kažu, da su oni tih godina bili pametni, lepi, mladi i zaljubljeni.


pa, neobichna postavka stvari, kazu da su oni oboje bili veoma prosechni, nishta narochito, sem shto su bili aktivni u partiji i sledili poslushno te kodove- a ono posle smo mi dozvolili.

a ovo sada je skoro nedopustivo- s obzirom da znamo koliko krvavo je natopljen rachun.


Ne čudi me što nisi odgovorila. Reč je o etičkom problemu starom koliko i etika, a odgovoriti je teško.
angie01 angie01 18:44 11.03.2009

Re: Asocijacija

Ako si u tim stavovima uočila ausvajz


pa vishe u tvojoj nameri da dash neko "vishe " prihvatljivo objashnjenje.



Ne čudi me što nisi odgovorila


kako nisam?
angie01 angie01 18:46 11.03.2009

Re: Asocijacija

Inace je nemoguce da se bar za jednu polovinu tog para kaze da je bila pametna, lepa jos manje.


moram da ponovim iz, priznajem, chiste zdrave ljudske zlobe!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:01 11.03.2009

Re: Asocijacija

angie01
Ako si u tim stavovima uočila ausvajz


pa vishe u tvojoj nameri da dash neko "vishe " prihvatljivo objashnjenje.

Objašnjenje zla je jedno, a činjenje i/ili odobravanje zla sasvim nešto drugo.
Da ih ja delim, propusnice za činjenje zla niko ne bi dobio.
angie01 angie01 19:08 11.03.2009

Re: Asocijacija

Da ih ja delim, propusnice za činjenje zla niko ne bi dobio.


nisam mislila tako bukavlno, i znam da ne bi,....al mi taj filozofski pristup, grebe po glavi, (koja me, hvala na pitanju, vishe ne boli),...hocu da kazem, da se onaj monstruozni period nije dogodio onakav, da nema onog brda od kostiju i onolike krvi, koju zemlja nije sasushila, mogli bi na miru da divanimo u svim pravcima, ovako mi je potrebna konkretna osuda i kazna- zbog svemirske ravnoteze-akomerazumesh.
angie01 angie01 19:10 11.03.2009

Re: Asocijacija

pa do Ničea.


koji je btw, bio profashistichki nastrojen-iako genijalan mislilac!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:14 11.03.2009

Re: Asocijacija

angie01
akomerazumesh.

Razumemte.
angie01 angie01 19:49 11.03.2009

Re: Asocijacija

Razumemte.


hvalanajlepshe!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:27 11.03.2009

Re: Asocijacija

Milan M. Ćirković
Vojislav Stojković
Angie01... Kad bi postojala vremenska mašina koja bi nas vratila u šezdesete godine prošlog veka, da li bi bila saglasna da neko ubije ono dvoje požarevačkih maturanata, i time, čineći manje zlo, spreči daleko veće zlo devedesetih?...

... ta dilema je poznat motiv u mnogim knjigama. Od pristupacnijih izdvojio bih "Dead Zone" Stivena Kinga i istoimeni odlicni film Dejvida Kronenberga sa Kristoferom Vokenom u glavnoj ulozi...

Ради временске оријентације о пореклу ове моралне дилеме, она је у модерну литературу ушла из Русоових Исповести, потом је Балзак у Чича Гориоу понавља цитирајући свог славног сународника, а Достојевски истоветну недоумицу приказује у Злочину и казни, засигурно по узору на Балзака, али не откривајући да се на њега позива.

Путовања неких литерарних мотива могу се каткад пратити све до Библије и Епа о Гилгамешу.
angie01 angie01 10:29 12.03.2009

Re: Asocijacija

u Nemačkoj
ili onaj u Alabami,

pa ti primeri poremecenih ludaka, nemaju nikakve slichnosti sa organizovanjem istrebljenja drzavljana svoje zemlje, samo shto su druge nacionalnosti, niti sa projektom srebrenica, niti sa osadom sarajeva, niti,...
marko_8 marko_8 19:11 11.03.2009

!

Zbog takvih idiota i secesionista kao sto je Canak i nastaju sukobi.
Pogledao sam klip, neke scene mi nisu jasne, jer ih vidjam mahom i danas, slike stradanja su jezive, ali ih ne treba vezivati za jednog coveka, isuvise je on bio mali, ma kolika vasa mrznja bila, malo objektivnosti nije na odmet. Cinicno je i vezivanje Kostunicine slike sa Seseljem, ipak ste klicali njegovo ime pre 9 godina, on je bio taj koji je skinuo Milosevica jer niko drugi niej mogao, on je taj koji je Zorana pa i ovog idiota od Canka doveo na vlast, i ostali politicki sljam koji se i dan danas nalazi u skupstini i vlasti, a da pritom kao stranka prakticno i ne postoje...
angie01 angie01 19:13 11.03.2009

Re: !

neshto ste izmeshali-al skroz!
talicni talicni 19:39 11.03.2009

Re: !

marko_8
Cinicno je i vezivanje Kostunicine slike sa Seseljem, ipak ste klicali njegovo ime pre 9 godina, on je bio taj koji je skinuo Milosevica jer niko drugi niej mogao, on je taj koji je Zorana pa i ovog idiota od Canka doveo na vlast, i ostali politicki sljam koji se i dan danas nalazi u skupstini i vlasti, a da pritom kao stranka prakticno i ne postoje...

Zlobu su skinuli sa vlasti zbog toga sto se ni rts akrobacijama nije moglo sakriti da je izgubio Kosovo a samim tim i podrsku nacionalista.
Kostunica je potpuno nebitan.
marko_8 marko_8 19:42 11.03.2009

Re: !

angie01
neshto ste izmeshali-al skroz!

Ma joook.
marko_8 marko_8 19:45 11.03.2009

Re: !

talicni

marko_8Cinicno je i vezivanje Kostunicine slike sa Seseljem, ipak ste klicali njegovo ime pre 9 godina, on je bio taj koji je skinuo Milosevica jer niko drugi niej mogao, on je taj koji je Zorana pa i ovog idiota od Canka doveo na vlast, i ostali politicki sljam koji se i dan danas nalazi u skupstini i vlasti, a da pritom kao stranka prakticno i ne postoje...Zlobu su skinuli sa vlasti zbog toga sto se ni rts akrobacijama nije moglo sakriti da je izgubio Kosovo a samim tim i podrsku nacionalista.Kostunica je potpuno nebitan.

Kosovo niko nije izgubio, vec je ono nasilno oteto od strane terorista i separatista. Sloba im je kao i njegovi predhodnici samo pomogao u tome. A ovde sam hiljadu puta raspravljao o toem, najlakse je sada reci da je Kostunica ne bitan, da je on ne bitan predlozili bi nekog drugog, npr Zorana. Znalo se ko je i sta je Kostunica i pre te 2000. , zapad ga je izabrao jer je procenio da ima najvece sanse da pobedi ... a onda je uleteo sljam...
angie01 angie01 19:54 11.03.2009

Re: !

da je on ne bitan predlozili bi nekog drugog, npr Zorana


pa Zoran je bio suvishe napredan, za ove ostrashcene i pogubljene, pa je tunjavi, prikriveni koshtunica bio najpogodniji-ni tamo ni ovamo model- i Zoran je sam stao iza tog izbora, samo da skinemo zlobu- pa sad ti vidi kakv je to dil s Djavolom morao da se desi, da ljudi glasaju drugachije-tragedija!
talicni talicni 20:53 11.03.2009

Re: !

marko_8

Kosovo niko nije izgubio, vec je ono nasilno oteto od strane terorista i separatista.


To su na rts-u ponavaljali milion puta, a poslije toliko ponavljanja to mora da je istina.

Mozda bi sve bilo drugacije da je Srbija na pocetku raspada Jugoslavije izabrala pro-zapadnu vladu i predsjednika.

marko_8 marko_8 11:23 12.03.2009

Re: !

talicni

marko_8Kosovo niko nije izgubio, vec je ono nasilno oteto od strane terorista i separatista. To su na rts-u ponavaljali milion puta, a poslije toliko ponavljanja to mora da je istina. Mozda bi sve bilo drugacije da je Srbija na pocetku raspada Jugoslavije izabrala pro-zapadnu vladu i predsjednika.

Pa dobro 95e i Milosevic je bio kljucni faktor mira na Balkanu. Bilo bi drugacije, od svih mogucih scenarija nas je zadesio najgori...
mile.drapsin mile.drapsin 20:08 11.03.2009

Za malo

Ala bi se navuko? Za malo da sednem i napišem nešto u odbranu Miloševića tipa, on bio pragmata, Vuk, Šešelj i društvo ga vukli desno, Dobrica, Matija, Brana ... tra la la...

Kad ono 19,45 časni i pošteni B92, Nataša Kandić i nekoliko srpskih policajaca sručiše mi u oči i uši istinu o "slavnoj" Slobinoj specijalnoj jedinici policije. Krvavi business maskiran borbom za srpstvo.

Nadam se da će ovo društvo imati snage da na pravo mesto stavi ove momke /svedoke, insajdere/ koji i danas rizikuju svoje i živote svojih porodica, da bi umirili savest /i ako nisu ništa krivi/ saopštavajući nam istinu o "zaštiti" nacionalnih interesa na Kosovu.

Posebno mi je drago što sam čuo da je i u tom ludilu solidna većina ostala poštena. Nije redak slučaj da su policajci gladnim albanskim civilima davali poslednje količine sopstvenog sledovanja hrane.
Inner Party Inner Party 20:11 11.03.2009

Siva zona

Skoro deset godina od Slobinog pada nije bas sve tako crno-belo!
Kao sto Bosnjaci ne crvene zbog Alije, kao sto Hrvate nije stid zbog Franje, ne treba ni Srbe da bude sramota zbog Slobe. Meni je licno Milosevic kriv zato sto je izgubio sve ratove u koje je ulazio ili koji su mu bili nametnuti. Kriv je sto je dozvolio pljacku naroda preko Jezde i Dafine i kriv je sto je u drugom delu vladavine krao izbore. Uzgred, ja nisam siguran da znam da je za nesto ekskluzivno kriv Milosevic. Za sve igre koje je igrao bilo je potrebno dvoje - bio to neko iz susedstva, sveta ili sopstvenog dvorista. Na duge staze gledano, Slobu cemo pamtiti, Vuka smo vec zaboravili...



PS

Ja se stvarno izvinjavam.
angie01 angie01 20:15 11.03.2009

Re: Siva zona

Slobu cemo pamtiti


ovo jedino ovako izdvojeno moze da prodje- na zalost hocemo, jer dug i tezak je spisak razloga.
talicni talicni 21:03 11.03.2009

Re: Siva zona

Inner Party
Skoro deset godina od Slobinog pada nije bas sve tako crno-belo!
Kao sto Bosnjaci ne crvene zbog Alije, kao sto Hrvate nije stid zbog Franje, ne treba ni Srbe da bude sramota zbog Slobe. Meni je licno Milosevic kriv zato sto je izgubio sve ratove u koje je ulazio ili koji su mu bili nametnuti. Kriv je sto je dozvolio pljacku naroda preko Jezde i Dafine i kriv je sto je u drugom delu vladavine krao izbore. Uzgred, ja nisam siguran da znam da je za nesto ekskluzivno kriv Milosevic. Za sve igre koje je igrao bilo je potrebno dvoje - bio to neko iz susedstva, sveta ili sopstvenog dvorista. Na duge staze gledano, Slobu cemo pamtiti, Vuka smo vec zaboravili...

Treba nam vise ovakvih bisera od obozavaoca lika i djela naseg Zlobe.

vracarac92 i d_sandic se nesto suzdrzavaju.

vracarac92 vracarac92 21:17 11.03.2009

Re: Siva zona



vracarac92 i d_sandic se nesto suzdrzavaju.

Ljubi te vracarac tako mudrog i pametnog.

KafaJeGotova KafaJeGotova 22:48 11.03.2009

Re: Siva zona

Uzgred, ja nisam siguran da znam da je za nesto ekskluzivno kriv Milosevic.

ali te to neznanje ne sprečava da lupetaš.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:35 12.03.2009

Re: Siva zona

Inner Party
Kriv je sto je dozvolio pljacku naroda preko
Jezde i Dafine i kriv je sto je u drugom delu vladavine krao izbore.

Ma da, Jezda i Dafina su nam najgore. Makar da pomenuste za faktor od 8-10 vecu pljacku stare devizne stednje koja je eksplicitno koriscena za nabavku oruzja i drugu pripremu za rat? A nije kriv za prisvajanje sve imovine zlocinackih organizacija poput skj i ssrn (mnogo veca suma od jezde i dafine) za svoju novu zlocinacku organizaciju sps? Za organizovanje paravojnih i parapolicijskih organizacija? Za politicka ubistva?

Inner Party

Uzgred, ja nisam siguran da znam da je za nesto ekskluzivno
kriv Milosevic. Za sve igre koje je igrao bilo je potrebno dvoje - bio
to neko iz susedstva, sveta ili sopstvenog dvorista.

Da li onda mozda znate nesto za sta je ekskluzivno kriv Staljin? Ili Hitler? Ili Enver Hohxa? Ili Pol Pot? Ili Franko? za sve igre koje su igrali ovi likovi...

Ne mogu da verujem da je bilo ko u stanju da nasedne na ovaj kretenski trik koji su svi tirani, od Pizistrata i Dionisija starijeg do nasih dana (eno ga miloseskuov prijatelj Kim Jong Il dobio 100% glasova na izborima, sve legalno i legitimno) koristili bez izuzetka kroz hiljade godina istorije, pa ni vi, Inner Party. Od coveka koji slusa, recimo, Leonarda Cohena bi se stvarno ocekivalo malo vise...
Inner Party Inner Party 10:12 12.03.2009

Re: Siva zona

KafaJeGotova
Uzgred, ja nisam siguran da znam da je za nesto ekskluzivno kriv Milosevic.

ali te to neznanje ne sprečava da lupetaš.


Pa ja ne znam kao sto ni ti ne znas. Ali za razliku od tebe ja ni ne tvrdim da sam uvek i svuda 100% u pravu. Meni je do polemike a ne do uveravanja bilo koga u bilo sta...

Inner Party Inner Party 10:20 12.03.2009

Re: Siva zona

Milan M. Ćirković
faktor od 8-10 vecu pljacku stare devizne stednje koja je eksplicitno koriscena za nabavku oruzja i drugu pripremu za rat?
...
Da li onda mozda znate nesto za sta je ekskluzivno kriv Staljin? Ili Hitler? Ili Enver Hohxa? Ili Pol Pot? Ili Franko? za sve igre koje su igrali ovi likovi...


Zar nije stara stednja potrosena na one plate od 1000 maraka za vreme Ante Markovica?!

Staljin i Hitler sa sasvim lepo saradjivali sve do 1941. (kako su samo efikasno podelili Poljsku 1939. na primer)
Pola Pota ne bi bilo da se nije desio Vijetnamski rat i Niksonovo bombardovanje Kambodze...
angie01 angie01 10:23 12.03.2009

Re: Siva zona

Pa ja ne znam


eno ti postavljen link iz peshchanika-pa popuni rupe.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:51 12.03.2009

Re: Siva zona

Inner Party

Zar nije stara stednja potrosena na one plate od 1000 maraka za vreme Ante Markovica?!

Nope. Pogledati recimo izvestaje mmf-a o ex-yu, a ima i piopularna verzija kod Dinkica u "Ekonomiji destrukcije".

Inner Party

Staljin i Hitler sa sasvim lepo saradjivali sve do 1941. (kako su samo efikasno podelili Poljsku 1939. na primer)
Pola Pota ne bi bilo da se nije desio Vijetnamski rat i Niksonovo bombardovanje Kambodze...

I neko stvarno misli da to bilo koga oslobadja krivice za milione ubijenih ljudskih bica??? Hocu da verujem da niste to mislili, jer onda dolazimo do idiotske komunisticke (ili postmoderne) ideje da zlo ne postoji, sve su "samo drustvene okolnosti" i "tesko detinjstvo"...
Filip2412 Filip2412 20:44 11.03.2009

...

Slobu cemo pamtiti


Pa nema sta da pamtimo, Srbija je izopstena iz EU & NATO pakta za razliku od ostatka Evrope i bice jos duuuugo duuugo.

Dakle ne mozes da zaboravis nesto sto osecas na svojoj kozi svaki dan.

Stara Jugoslavija se raspadala brzo i poteze je trebalo vuci munjevito. Sloba je sve radio pogresno. Zato ce Srbija da bude u zapecku evropskih politickih desavanja jos bar 30 godina a i kada najzad postanemo deo sveta (ja sumnjam da ce se desiti skoro) ucicemo u Evropu sa dubokim oziljcima koje je napravio Sloba jer je resio da ratuje protiv cele Evrope i Amerike.

Dakle pogresnom spoljnom politikom Sloba je zamalo potpuno unistio Srbiju kao medjunarodni politicki entitet. U tome se Sloba jako razlikuje od Tudjmana, Alije, Kucana...

Sasvim posebna prica je unitrasnji kriminal, pljacka gradjana kao i pocinjeni ratni zlocini, to je sasvim posebna tema. Tu je Sloba donekle slican Tudjmanu ali ko sto rekoh to je sasvim posebna tema. A svakako sam siguran da bi bilo manje srpskih zlocina da je Sloba vodio prozapadnu politiku.

Dakle Sloba je osigurao sebi mesto u vecnosti - kao najgori vladar Srbije svih vremena.
Inner Party Inner Party 20:59 11.03.2009

Re: ...

Filip2412


Dakle pogresnom spoljnom politikom Sloba je zamalo potpuno unistio Srbiju kao medjunarodni politicki entitet. U tome se Sloba jako razlikuje od Tudjmana, Alije, Kucana...


Da, gubio je ratove. Ali ja zaista nisam siguran da bi stvari isle mnogo drugacije sa nekim drugim na vlasti (Stambolic?!?! Draskovic?!?!). Na primer po pitanju Srba u Hrvatskoj ili po pitanju Kosova i Metohije...
Filip2412 Filip2412 21:09 11.03.2009

Re: ...

Da, gubio je ratove. Ali ja zaista nisam siguran da bi stvari isle mnogo drugacije sa nekim drugim na vlasti (Stambolic?!?! Draskovic?!?!). Na primer po pitanju Srba u Hrvatskoj ili po pitanju Kosova i Metohije...
Bile bi mnogo drugacije. Samo je trebalo raditi isto sto i svi iz okruzenja - ubrzano pregovarati sa USA i NATO paktom, nuditi im teritoriju za vojne baze i tako dalje... pozicionirati se sto bolje u zapadnoj alijansi.

Mi smo jedini vodili anti-americku politiku pred raspad Jugoslavije. Prvi rat u Iraku - Srbija podrzava Sadama, ja mislim da je to godina 1990 tako nesto. Zatim sve zemlje uvode demokratiju i organizuju prve visestranacke izbore posle 50 godina, skidaju komunisticke simbole... Srbija ne, Srbija ceka, strani mediji vec Srbiju oznavaju kao poslednji bastion komunizma, kao poslednju zmelju nespremnu za slobodne izbore. Desava se to i kod nas, najzad izboriu, ali posle protesta, tuce, prebijanja demonstranata.. POSLEDNJI U SFRJ prihvatamo ideju visestranacja i slobodnih izbora. Imidz zemlje je vec najgori, Hrvati i Slovenci su vec pozicionirani kao pro-zapadni mi kao losi momci...

Izbore dakle imamo, ali smehotresne su okolnosti - potpuna blokada medija, minoran ucinak opozzicije u parlamenti - ima ih svega 5-10 posto i sve to jasno govori da nema nikakve demokratije kod nas. Zapad nas definitvno vidi kao diktaturu, sto i jesmo bili.


i tako dalje i tako dalje....


Ne Draskovica ili Stambolica umesto Slobe, simpanzu da smo imali za predsednika bilo bi bolje




Na primer po pitanju Srba u Hrvatskoj ili po pitanju Kosova i Metohije...
Srbe u hrvatskoj bi spasio i simpanza sa pola mozga. Srbi su tamo vec ziveli i imali bi nekakvu autonomiju. Da nije bilo Slobine politike Hrvati nikada ne bi uspeli da se otarase Srba. Sto se tice Kosova, Srbi tu zemlju intenzivno napustaju u poslednjih 100 godina. To nije izgubljeno za jedan dan. Sloba je samo napravio nepotrebne zlocine, tovario ljude u hladnjace, osramotio srpski narod. Inace ja licno mislim da bi ostanak Kosova u Srbiji bio blago reci poguban po nealbansko stanovnistvo. Albanci imaju veliki natalitet i dajuci im Kosovo zapravo se ogranicavaju na tu teritoriju - tako da se sprecava njihovo sirenje na sever.


Inner Party Inner Party 21:42 11.03.2009

Re: ...

Samo je trebalo raditi isto sto i svi iz okruzenja - ubrzano pregovarati sa USA i NATO paktom, nuditi im teritoriju za vojne baze i tako dalje... pozicionirati se sto bolje u zapadnoj alijansi.


Ovo jeste bilo jako vazno ali Slobino antizapadjastvo je trajalo samo u periodu izmedju 1992. i 1994. i ja ne vidim da je Milosevicu nesto pomoglo kada je poceo da slusa zapadnjake. Uveo je sankcije RS, precutao (podrzao?) pad Krajine, pristao na Dejtonski sporazum, a skoro nista nije dobio zauzvrat... Pa je ipak 1998. opet SPS imao kampanju i Srbija i svet, a Milutinovic je u Rambujeu hteo da Srbija udje u NATO.
Doctor Wu Doctor Wu 22:02 11.03.2009

Re: ...

Ovo jeste bilo jako vazno ali Slobino antizapadjastvo je trajalo samo u periodu izmedju 1992. i 1994. i ja ne vidim da je Milosevicu nesto pomoglo kada je poceo da slusa zapadnjake. Uveo je sankcije RS, precutao (podrzao?) pad Krajine, pristao na Dejtonski sporazum, a skoro nista nije dobio zauzvrat... Pa je ipak 1998. opet SPS imao kampanju i Srbija i svet, a Milutinovic je u Rambujeu hteo da Srbija udje u NATO.

O kom, bre, Miloševićevom antizapadnjaštvu pričate kad je 1992. postavio Amerikanca za premijera SRJ? Vidite da je preko Stanišića još od zime 1992. jurio sve žive veze da stupi sa Amerikancima u kontakt. Vodao ih je kao bele mačke po kasarnama marta i aprila 1998., samo 6 meseci pre nego što zamalo nije počelo rokanje (u oktobru '98.), prijateljski ćaskao sa Klintonom. Sa Daglasom Hokom sklapao dogovore i prebacivao lovu u Natwest, Karl Bilt se kleo u njega, Grci i jevrejski desničari i danas o njemu pričaju kao o heroju. Zloba je jednostavno bio zli genije, lažov kalibra jednog Blera ili Klintona, ali nesputan stegama nekih parlamenata i šta ti ja znam kakvih kongresa i senata, zločinac jednog Mugabea. Srbe je jednostavno koristio kao medij za ispoljavanje svog zla i zato mu je samo vlast bila bitna.
Filip2412 Filip2412 22:58 11.03.2009

Re: ...

O kom, bre, Miloševićevom antizapadnjaštvu pričate kad je 1992. postavio Amerikanca za premijera SRJ? Vidite da je preko Stanišića još od zime 1992. jurio sve žive veze da stupi sa Amerikancima u kontakt.
On je Milana Panica teatralno smenio - opet tragican potez protiv zblizavanja Srbije sa zapadom u trenutku kada se cinilo da ipak mozemo izgladiti odnose sa USA i Evropom.

To sa Stanisicem i sta je zapravo Sloba radio ispod zita nikada mi nece biti jasno. Za Slobu uvek mislim da je bio jednostavno glup, sto mi je malo teze da poverujem ili da je smisljeno iscenirao sukob Srbije sa zapadom iz nekih razloga. Ovo sada sa Stanisicem govori u porilog druge varijante, sta god da je Stanisic radio ne verujem da je radio bez znanja Milosevica.

U svakom slucaju naneo je nevidjenu stetu Srbiji.
Filip2412 Filip2412 23:01 11.03.2009

Re: ...

Ovo jeste bilo jako vazno ali Slobino antizapadjastvo je trajalo samo u periodu izmedju 1992. i 1994.
Svaki, ali svaki potez rtebalo je raditi uz dogovor sa USA & EU. Bas svaki potez. Tako je radila Hrvatska.
Doctor Wu Doctor Wu 23:15 11.03.2009

Re: ...

On je Milana Panica teatralno smenio - opet tragican potez protiv zblizavanja Srbije sa zapadom u trenutku kada se cinilo da ipak mozemo izgladiti odnose sa USA i Evropom.

Kako ga je doveo tako ga je i smenio. Ali Panića sigurno nije smenio zato što je ovaj bio previše prozapadno orijentisan, nego zato što mu je ovaj ugrozio vlast. Čim ga se ratosiljao, počeo je onu ludačku blokadu na Drini koja je trajala skoro 2 godine, verovatno u zamenu za onaj lifeline koji su mu dali u paketu sa Avramovićem. Da je uspostavio dobre odnose sa Klintonovom administracijom kao što je u jednom trenutku pretilo, još bi on vladao- i to bi bio najgori mogući scenario za nas. Mene iskreno čudi zašto je odbio onaj sporazum iz Rambujea a to je jedini antizapadni gest koji je on načinio tokom svog predsednikovanja. Prema tome, možemo samo Bogu da zahvalimo za to malo antizapadnjaštva što je pokazao.
Filip2412 Filip2412 00:49 12.03.2009

Re: ...

Prema tome, možemo samo Bogu da zahvalimo za to malo antizapadnjaštva što je pokazao.

Wu Srbija je u kontinuitetu imala lose odnose za zapadom za vreme Slobodana a i sada smo najdalje od NATO pakta, najdalje od EU u poredjenju sa susedima. Srbija ni za vreme Djindjica nije imala blize odnose sa zapadom nego Hrvatska ili Slovenija

Ali ajde, nek ti bude.... za mene je 2+2=4 ali ti me sad ubedi da je 2+2 ne 10 nego 550
Filip2412 Filip2412 01:03 12.03.2009

Re: ...

O kom, bre, Miloševićevom antizapadnjaštvu pričate kad je 1992.

Doctore ajde reci mi kada je Milosevic otisao u diplomatsku posetu nekoj zapadnoj zemlji? Da li se secas?

Covece bre mi smo bili potpuno izolovani, izbaceni iz Ujedinjenih Nacija, nas predsednik Sloba nije smeo da kroci nogom van zemlje a niko ga nije ni pozivao.

Ali ajde, ti sad mozes da kazes kao je sloba bio dobra riba plavusha sa velikim grudima a neko neupucen mozda i poveruje...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana