Carving - Ski Lesson

Spiridon RSS / 11.03.2009. u 17:12

It is inspiring! 



Komentari (32)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

edi-va edi-va 17:30 11.03.2009

Meni je snowboard

neostvarena zzelja.

antioksidant antioksidant 19:46 11.03.2009

Re: Meni je snowboard

edi-va
neostvarena zzelja.


ovo ja kazem - treba ulagati kintu u opremu a ne u neku fensi garderobu...

ove cure pravilno razmisljaju
srki92 srki92 06:14 14.03.2009

Re: Meni je snowboard

edi-va
neostvarena zzelja.




Hej odakle ti ova slika?

edi-va edi-va 08:40 14.03.2009

Re: Meni je snowboard

srki92
edi-va
neostvarena zzelja.




Hej odakle ti ova slika?



Desni klik na properties i imash adresu slike.
srki92 srki92 19:42 14.03.2009

Re: Meni je snowboard

edi-va
srki92
edi-va
neostvarena zzelja.




Hej odakle ti ova slika?



Desni klik na properties i imash adresu slike.


Zdrakni ovo (moje fotke):













Bikini kontest na Copper Mountain-u, cini mi se 2003. Svet je mali!



edi-va edi-va 20:59 14.03.2009

Re: Meni je snowboard

srki92
edi-va
srki92
edi-va
neostvarena zzelja.




Hej odakle ti ova slika?



Desni klik na properties i imash adresu slike.


Zdrakni ovo (moje fotke):













Bikini kontest na Copper Mountain-u, cini mi se 2003. Svet je mali!





Jebiga, ja nekako ukucam prvo sto mi prostreli ovo malo sivih celija (a zaista mi je snowboard neostvarena zelja) sad me razapni, ako znam sta sam u google ukucala ... ali mi se fotka dopala - to mi post'o fetish ovde na blogu da kachim golishave zgodne ribice


P.S.: super su ti fotke, mora da si se lepo proveo na bikini kontestu
srki92 srki92 01:58 15.03.2009

Re: Meni je snowboard

edi-va

Jebiga, ja nekako ukucam prvo sto mi prostreli ovo malo sivih celija (a zaista mi je snowboard neostvarena zelja) sad me razapni, ako znam sta sam u google ukucala ... ali mi se fotka dopala - to mi post'o fetish ovde na blogu da kachim golishave zgodne ribice


P.S.: super su ti fotke, mora da si se lepo proveo na bikini kontestu


Jebi ga, nemam sta da dodam ni da oduzmem na temu koja je na blogu, ovo je nivo skijanja ohoho iznad mog, pa rek'o bolje da cutim, da se ne blamiram, ili da stavim neku trol ski golotinju ;-). Skijacu i ja jednog dana ovako, kad porastem .

Salim se, moja supruga vozi snowboard, tako da sam prinudjen da trpim bordera u blizini, ali uopste ne vidim u cemu je fazon...samo smetaju na stazi i na liftovima . (mislim borderi, ne supruge ). Ko i ovi sto misle da su telemark skije cool. Ali ok, namcor sam, priznajem, sta da radim?









edi-va edi-va 09:49 15.03.2009

Re: Meni je snowboard

.samo smetaju na stazi i na liftovima


Meni je jedan bordom preleteo preko skija i ostala sam ziva, al' sam ga psovala, na srpskom naravno ... daleko sam i ja od Spirine teme, ali umem dovoljno dobro za sebe:)))
Snowboard cu probati kad-tad!
srki92 srki92 08:03 16.03.2009

Re: Meni je snowboard

edi-va
.samo smetaju na stazi i na liftovima


Meni je jedan bordom preleteo preko skija i ostala sam ziva, al' sam ga psovala, na srpskom naravno ... daleko sam i ja od Spirine teme, ali umem dovoljno dobro za sebe:)))
Snowboard cu probati kad-tad!


Ja nisam nikad imao sudar sa njima, da kucnem u drvo, ali je par puta bilo blizu: problem je cini mi se u tome sto im je polozaj na boardu nesimetrican i onda ne vide dobro kad voze, narocito kad seku, tako da moras stalno da ih drzis na oku. Drugi problem koji imaju je sto kad stanu da se odmore, onda ne mogu da stoje kao mi skijasi, nego moraju da sednu. I tako se skupe u grupicama ispod svakog brdasca na stazi, pa ih je lako pokupiti nehotice.

Ono sto mene posebno nervira je sto velika vecina bordera nikad zapravo ne nauci da vozi krsteno tu dasku, tako da na svakoj stazi koja je malo strmija od zeleme krenu onako da popreko da je drljaju, tako da oderu sav sneg i uglacaju stazu do leda, na cemu se, barem mi osrednji skijasi, posle zlopatimo.

Medjutim, u sumi i u dubokom snegu su, barem oni borderi koji umeju, zakon za gotovo sve nas skijase i tu im kapu skidam.

Covek u belom Covek u belom 18:19 16.03.2009

Re: Meni je snowboard

Sve sto si napisao apsolutno stoji, medjutim bas zbog
srki92
u sumi i u dubokom snegu su, barem oni borderi koji umeju, zakon za gotovo sve nas skijase i tu im kapu skidam.
ne mogu a da mi ne budu dragi, jer da nije tako mnogo cesce bih skijao sam, posto naci skijase koji idu u dubok sneg i po sumi ponekad je nemoguc zadatak...
srki92 srki92 20:50 16.03.2009

Re: Meni je snowboard

Covek u belom
Sve sto si napisao apsolutno stoji, medjutim bas zbog
srki92
u sumi i u dubokom snegu su, barem oni borderi koji umeju, zakon za gotovo sve nas skijase i tu im kapu skidam.
ne mogu a da mi ne budu dragi, jer da nije tako mnogo cesce bih skijao sam, posto naci skijase koji idu u dubok sneg i po sumi ponekad je nemoguc zadatak...


Hehehe, sta da ti kazem, dodji nekad u Kolorado, ovde postoji citava subkulturna skijaska grupa koja sve sto radi po ceo dan je da juri mecke po sumi ;-). Salim se, ni ovde ih nema puno kao sto rekoh, to jest borderi apsolutno dominiraju, otprilike kao sto skijasi dominiraju na mogulima. Mada na mogulima u sumi koji su bas cesti, opet skijasi vladaju. Znas i sam, tesko je, a i opasno, pogotovu ako nisi bas, bas dobar na skijama. A i ako se ne daj boze skrljas negde, nije te lako naci. Svejedno, ja volim to puno, mada se obicno borim za zivot i kad izadjem posle na normalnu stazu gola sam voda, kolena klecaju ko u starca a narednih pola sata skijam ko da mi je neko nabio metlu u dupe i vezao noge, dok se malo ne opustim.

E, a jel' kod vas u staroj Evropi moze da se uzme cas kod ski instruktora specijalizovan za odredjeni detalj - na primer samo duboki sneg, samo moguli, led, sume kombinovane sa ova dva, dakle neuredjene staze itd?











Spiridon Spiridon 08:51 17.03.2009

Re: Meni je snowboard

E, a jel' kod vas u staroj Evropi moze da se uzme cas kod ski instruktora specijalizovan za odredjeni detalj - na primer samo duboki sneg, samo moguli, led, sume kombinovane sa ova dva, dakle neuredjene staze itd?


sta u Evripi, u Srbiji bre. Na Kopaoniku mozes cak da nadjes instruktora koji ce te nauciti kako se konzumira domaca rakija po onim brvnaricama na stazi. Za sedam dana ubijas litar kajsijevace bez problema.

dobija se diploma
Covek u belom Covek u belom 17:14 17.03.2009

Re: Meni je snowboard

srki92
Mada na mogulima u sumi koji su bas cesti, opet skijasi vladaju. Znas i sam, tesko je, a i opasno, pogotovu ako nisi bas, bas dobar na skijama. A i ako se ne daj boze skrljas negde, nije te lako naci. Svejedno, ja volim to puno, mada se obicno borim za zivot i kad izadjem posle na normalnu stazu gola sam voda, kolena klecaju ko u starca a narednih pola sata skijam ko da mi je neko nabio metlu u dupe i vezao noge, dok se malo ne opustim.
Hehe, pa tako je sa svima, ma koliko dobro skijali hupsere...

E, a jel' kod vas u staroj Evropi moze da se uzme cas kod ski instruktora specijalizovan za odredjeni detalj - na primer samo duboki sneg, samo moguli, led, sume kombinovane sa ova dva, dakle neuredjene staze itd?
Moze ali ili samo za hupsere ili komplet offpiste koji ukljucuje sve, a najvise high mountain trails.
Covek u belom Covek u belom 17:17 17.03.2009

Re: Meni je snowboard

Spiridon
sta u Evripi, u Srbiji bre. Na Kopaoniku mozes cak da nadjes instruktora koji ce te nauciti kako se konzumira domaca rakija po onim brvnaricama na stazi. Za sedam dana ubijas litar kajsijevace bez problema.

dobija se diploma
E crni spiro, pa vidi se da odavno nisi bio na Kopu. Vecina brvnara na stazi sad su neki Hajneken, Karlsberg i sl. barovi i nemas da popijes nista sem stranih piva, viskija i koktela. Rakiju jedino da trazis od gorske sluzbe...
A taj sto mu treba 7 dana za litar kajsijevace eventualno mi mogao da dobije plaketu borca protiv alkoholizma...
srki92 srki92 07:11 18.03.2009

Re: Meni je snowboard

Covek u belom
srki92
Mada na mogulima u sumi koji su bas cesti, opet skijasi vladaju. Znas i sam, tesko je, a i opasno, pogotovu ako nisi bas, bas dobar na skijama. A i ako se ne daj boze skrljas negde, nije te lako naci. Svejedno, ja volim to puno, mada se obicno borim za zivot i kad izadjem posle na normalnu stazu gola sam voda, kolena klecaju ko u starca a narednih pola sata skijam ko da mi je neko nabio metlu u dupe i vezao noge, dok se malo ne opustim.
Hehe, pa tako je sa svima, ma koliko dobro skijali hupsere...

E, a jel' kod vas u staroj Evropi moze da se uzme cas kod ski instruktora specijalizovan za odredjeni detalj - na primer samo duboki sneg, samo moguli, led, sume kombinovane sa ova dva, dakle neuredjene staze itd?
Moze ali ili samo za hupsere ili komplet offpiste koji ukljucuje sve, a najvise high mountain trails.


Ja mislim da je i ovde otprilike tako, ali mozes da kazes instruktoru sta te interesuje i onda on prilagodi cas zeljama vecine, ako je grupnjak, a ako je jedan na jedan onda je on tvoj crnac i mozes da mu trazis da ti radi sta god hoces

Sve smo bre od vas iskopirali, samo nemamo te majstore za rakiju - ideja za srpski brend!? . A jel' znas mozda koliko otpriliko kosta, recimo dan tog "off-piste"-a, jedan na jedan, ili grupno, kako li vec kod vas ide, recimo tu kod tebe u Svici, u nekom prosecnom centru? Mislim, mogu verovatno i sam da nadjem, al' me mrzi da trazim, pa ako slucajno znas, okvirno, reci...Nema veze ako ne znas, ajd' ziv bio.


Covek u belom Covek u belom 18:05 11.03.2009

Zanimljiva tema...

E ovo moram dobrano da iskomentarisem, pisem duzi komentar cim se vrnem kuci...
Covek u belom Covek u belom 21:01 11.03.2009

Re: Zanimljiva tema...

Ok, evo komentara. Tip je odlican medjutim, ovo nisu saveti za pocetnike. Tehnika je ok, ali poprilicno napredna. Ovo sto on izvodi pogotovu pred kraj videa izgleda ultra lako, ali tu ima gomila elemenata koje on uopste ne objasnjava.

Bitne stvari: pored savijanja kolena u stranu, i kuk ide na dole, zatim da bi se kolena uopste savila na stranu potrebno je prvo da se covek spusti u nizak polozaj, skoro polucucanj ali sa neutralnim polozajem tela, znaci ni narped ni nazad.
U samom zaokretu jos uvek postoji rasterecenje, tj. iako na filmu izgleda da on skrene samo savijajuci kolena na stranu to nije tacno, rasterecenje je u najmanju ruku 70:30 tj. 70 posto tezine na unutrasnjoj nozi, 30 posto na spoljasnjoj. Rasterecenje se takodje radi tako sto unutrasnja skija ide napred a spoljasnja pozadi. To naravno na snimku izgleda lako, ali uopste nije intuitivno i zahteva dosta vezbe u mestu i na ravnom vezano za polozaj kolena i rasterecenje. Najteze objasniti pocetnicima je da treba kukom ici na dole i unutra (naravno i kolenima) a da pritam gornji deo tela treba da stoji uspravno i okrenut niz padinu (znaci nema okretanja levo desno). Ono sto mi se jos ne svidja je kako lik okrece glavu kao vezbu, jer iz iskustva znam da ce 90% pocetnika i rekreativaca za glavom okrenuti i ramena a onda ode sve dodjavola.

Napredna tehnika: postoje gibanja napred-nazad i gore-dole koja su jako bitna za povezivanje zaokreta. Dakle kad se ulazi u zaokret kontinuirano se spusta telo na dole i naginje napred i povecava se postepeno pritisak na unutrasnju nogu, najnizi polozaj je pri oko pola zaokreta a onda krece izdizanje na gore i lagano pomeranje unazad. Naravno ovo sve mora da se izvede u kontinuitetu bez seckanja. Ipak najbitnije od svega su kolena koja mora da su jako razgibana i opustena. Kolena se savijaju iskljucivo pritiskom kvadricepsa i zato je za povezane zaokrete (i pogotovu pri vecoj brzini) i te kako potrebna kondicija i jaki kvadricepsi.

Brzo vijuganje koje tip izvodi na kraju je poprilicno napredna tehnika i moje iskustvo je da bi se do nje doslo mora prvo da se savlada klasicna tehnika brzog vijuganja sa skupljenim skijama i otklizavanjem. Naravno vidjao sam i klince od 10-ak godina koji udju u stos direktno iz sirokog karv zaokreta, ali je svejedno jako dugacak put od sirokog karva do brzog vijuganja.

Ono sto je jos interesantno, a moze se primetiti u par zaokreta je koliko pri polovini zaokreta lik pritiska napred da ga par puta skije dobrano izbacuju, a repovi se poprilicno izdizu. Ovo je u principu jako tesko izvesti ako staza nije odlicno pripremljena i ako se ne voze tvdre race daske sa dobrim reboundom.

Dakle sve u svemu par korisnih saveta, lep snimak i tehnika za gledanja i dosta show off-a.

Milutin Milošević Milutin Milošević 00:47 12.03.2009

Re: Zanimljiva tema...

Jel si ti sve ovo probao kad znaš
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 01:03 12.03.2009

Re: Zanimljiva tema...

slazem se. ovo nije dobro za pocetnike. previse je advanced izginuce i povredice kolena, ligamente..

mirjana_kovacevic mirjana_kovacevic 01:40 12.03.2009

Skijanje

Carving je zakon!!!
trener92 trener92 04:17 12.03.2009

Samo zato što si ti u pitanju!

Ja -- preporučio! inače... ( lepo je objasnio Čovek u belom)
Look over your shoulder
i na kraju???!!! pravac ortopedija

Poštovanje Spiro ali hvala ti lepo! Ja sam ipak za ovako nešto,



Spiridon Spiridon 09:05 12.03.2009

..

Covek u belom

ovo nisu saveti za pocetnike.

ali tu ima gomila elemenata koje on uopste ne objasnjava.

Ono sto mi se jos ne svidja je kako lik okrece glavu kao vezbu,


Lepa Radmilovic

slazem se. ovo nije dobro za pocetnike. previse je advanced izginuce i povredice kolena, ligamente..


ma tip je totalni laik i navlaci ljude da se povrede. Hajde da se organizujemo da ga sacekamo posle časa da ga iznabadamo?

natasavb natasavb 09:27 12.03.2009

Re: ..

ma tip je totalni laik i navlaci ljude da se povrede. Hajde da se organizujemo da ga sacekamo posle časa da ga iznabadamo?


laik, ne laik, ja i onako kriziram vec danima ,a ti me juce dokusuri sa ovim i sinoc sam definitivno odlucila da idem.
Covek u belom Covek u belom 12:31 12.03.2009

Re: ..

Spiridon
ma tip je totalni laik i navlaci ljude da se povrede. Hajde da se organizujemo da ga sacekamo posle časa da ga iznabadamo?
Bolji predlog, ajde da skupimo peticiju u kojoj trazimo da se kolektivno izvini svim zrtvama svog laickog ucenja, usput pokupimo potpise svih relevatnih NVO. Mogli bi da ustanovimo i dan zrtava doticnog instruktora na kome bi on svake godine citao svoje izvinjenje...
Spiridon Spiridon 14:27 12.03.2009

Re: ..

Covek u belom
[/quote
Bolji predlog, ajde da skupimo peticiju u kojoj trazimo da se kolektivno izvini svim zrtvama svog laickog ucenja, usput pokupimo potpise svih relevatnih NVO. Mogli bi da ustanovimo i dan zrtava doticnog instruktora na kome bi on svake godine citao svoje izvinjenje...



ma jok, mnogo komplikovano. Bolje samo da ga roknemo.

Covek u belom Covek u belom 14:42 12.03.2009

Re: ..

Spiridon
ma jok, mnogo komplikovano. Bolje samo da ga roknemo.
Eh, to je tek komplikovano, treba ukljuciti BIA-u, CIA-u, SPC, Vatikan, BND, Blic, Kurir, Veliku Srbiju, Tomu, Sekija, Kostunicu, Dacica, SPS, Amfilohija, JUL, SANU, Legiju, Branu Crncevica, Dobricu Cosica, Kostu Cavoskog, crvene beretke, mafiju, zemunski klan, surcince, Miskovica, Caneta, Miru, a Slobu iskopati ispod lipe...
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 17:33 12.03.2009

Re: ..

a si ti odlepiska....

zreo si za jedno tronedeljno skijanje bez tv, neta, mobilnog....
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:30 12.03.2009

Re: ..

A da mu organizujemo grupnjak. Ili barem ćebovanje. Ona nisu kažnjiva po zakonu
edi-va edi-va 21:35 12.03.2009

Re: ..

Lepa Radmilovic
a si ti odlepiska....

zreo si za jedno tronedeljno skijanje bez tv, neta, mobilnog....


Spiridon Spiridon 09:00 13.03.2009

Re: ..

edi-va
Lepa Radmilovic
a si ti odlepiska....

zreo si za jedno tronedeljno skijanje bez tv, neta, mobilnog....




meni je ovaj video uvek nekako bio tuzan =(
Spiridon Spiridon 09:00 13.03.2009

Re: ..

Ili barem ćebovanje.


da mu potpalimo biciklicu =)
edi-va edi-va 11:15 13.03.2009

Re: ..

meni je ovaj video uvek nekako bio tuzan


Jeste tuzan ... u svojoj upornosti. Sto ga duze gledas, sve ti je nekako tuzniji - al' on se smeje, njemu je ok.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana