B92 Blog    Članovi    Radovan Nastić    NOĆNA MORA Željka Malnara - poslednji kutak slobode.

Radovan Nastić
12:13
SUB
15
SEP

NOĆNA MORA Željka Malnara - poslednji kutak slobode.

Video klip iznad - ko razume shvatiće... SLOBODA. Emisija NOĆNA MORA. Lucidnost heroja emisije je neverovatna - Jarana, Cezara, Stankeca, Brace Cigana i ostalih...Zabole ih za političku korektnost, šta smeju reći a šta ne - sprdaju se sa Vrlim Novim Svetom koji nam se nameće...

Politički korektne bih zamolio da stave nitroglicerin pre nego što pogledaju sledeći klip iz NOĆNE MORE...

A ko je Željko Malnar ? Kao klinac sam čuo za njega jer su žene pričale da je veliki šmeker, i na moju sreću imao sam prilike da gledam neke njegove putopise... Ali šta kaže Vikipedija :

Željko Malnar (Zagreb, 12. travnja 1944.) hrvatski pustolov, svjetski putnik, putopisac, autor dokumentarnih filmova, TV-voditelj anti-showa, anti-političar. Poznato je ime u Hrvatskoj i diljem svijeta.


Nakon završene gimnazije studira medicinu i eksperimentalnu zoologiju. Za vrijeme studija oduševljava se genetikom i već kao dvadesetogodišnjak organizira svoju prvu ekspediciju u jedinu prašumu Europe – Peručicu. S te ekspedicije objavljuje više zapaženih radova i taj posao ga sve više zaokuplja. Prijateljstvo s književnicima Marijanom, a posebno s Novakom Simićem, još više produbljuje njegovu znatiželju prema prirodi čovjeka i svijetu uopće. Druži se s tada mladim indolozima ( dr. prof. Katičić, dr. prof. R. Iveković, dr. Ž. Matešić, dr. K. Bašić ) i drugima s Filozofskog fakulteta u Zagrebu što ga na kraju odvodi u New Delhi, gdje na Indian Institute of Mass Communication studira zajedno sa studentima iz 18 zemalja Trećeg svijeta novinarstvo za nerazvijene zemlje. No, poslije diplome ostaje u Indiji još punih 10 godina.

Za to vrijeme Željko Malnar istraživački je vrlo aktivan. Ostvaruje značajne rezultate vodeći ekspedicije po cijeloj Aziji. Objavljuje mnoštvo članaka o azijskim narodima i njihovim običajima, ali stalno ostaje suradnik Zagrebačke televizije, te u programu Saše Zalepugina prikazuje mnoštvo reportaža i dokumentarnih filmova iz Indije, Pakistana, Afganistana, Irana, Turske i drugih azijskih zemalja.

U razdoblju od 1972. do 1976. godine pored ostalog, studira i indijsku filozofiju u ašramu indijskog filozofa Swami Shama, što mu omogućava da dobije još bolji uvid u indijsko društvo. U Indiji radi i za strane producente (Don Charnon, Canadian film ltd, Indian film division) te za vladu države Rajastan. Godine 1977. vodi ekspediciju za zagrebačku televiziju pod nazivom "Put na istok", koja doživljava veliki uspjeh. Od 1982. postaje zapovjednik profesionalnih ekspedicija, te radi za američku instituciju Institute of Ecotechnic sa sjedištem u Londonu. Za američku kompaniju Tropic Ventures vodi jednu od najvećih ekspedicija svijeta pod nazivom "Around the tropic world" (1982. - 1986.) i autor je dokumentarne serije sa te ekspedicije pod radnim naslovom "Journey to other worlds". Sudjeluje i na speleološkim ekspedicijama koje postižu svjetske rezultate prihvaćene u znanstvenom svijetu (otkriće najduže čovječje ribice).

Do sada je Malnar autor preko 70 dokumentarnih filmova i reportaža iz Turske, Jordana, Iraka, Irana, Afganistana, Pakistana, Indije, Shri Lanke, Moldiva, Thailanda, Paname, Porto Rika, Ekvadora, Samoe, s Južnog Pacifika, Novih Hebrida (Vanvataua), Solomunskih otoka... Nositelj je mnogih priznanja u svijetu (Chicago filmski festival, Barcelona film festival...), a 1986. godine dobiva ključeve grada Forth Wortha Dallas u američkoj državi Texas od gradolnačelnika Boba Bolana kao nagradu za zbližavanje kultura i naroda.

1986. godine zajedno s Bornom Bebekom izdaje knjigu "U potrazi za staklenim gradom", koja doživljava četiri izdanja. Jedini je stranac nosilac titule Seiuli (Poglavice koji govori) polinezijske države Samoa.

Živi i radi u Zagrebu, gdje obnaša dužnost predsjednika Republike Peščenice.

 - kraj -

Besmisleno je da bilo šta napišem, sve se može gledati. Sloboda, sloboda, bezgranična sloboda. To je NOĆNA MORA Željka Malnara.

I za kraj, članak sa sajta www.lupiga.com o Jaranu - Jajanu, umesto R kaže J - koji je uradio nešto fascinantno.

Pun kujac Vlade!                                                                                                                                      20.07.2003.
  ritn by: Ivor-Car

20030720042331jajan_jaran_vlado_matijevic.jpg
Autor nevjerojatnog intervjua

Idejni tvorac jedinog OTV-ovog showa, Nightmare Stagea, Željko Malnar sigurno nije očekivao da će njegov novinar Vlado Matijević – Jaran, sa dodijeljenog mu zadatka donijeti tako dobru izjavu, kakvu je donio Jajan. Upitati premijera neke države (pa makar to bila i Republika Hrvatska) je li mu pun kujac Vlade i na to pitanje dobiti potvrdan odgovor, ipak ne može svatko!

Nekome genijalni, a nekome maloumni (osobno mislim kao ovi prvi, bez obzira što osobito ne cijenim njegov rad na OTV-u), Željko Malnar poslao je svoga novinara Vladu Matijevića – Jarana na iznimno težak zadatak, za koji je malo tko mislio da će biti uspješno obavljen. Naime, Jajan je trebao intervjuirati premijera hrvatske Vlade, Ivicu Račana. I uspio je. I ne samo da je uspio, već je zahvaljujući svom sugovorniku, dobio izjavu kakvu je malo koji novinar izvukao od premijera neka države. Hrvatskog šefa Jajan je uhvatio na otvaranju rekreacijskog "ribičkog raja" u zagrebačkoj Dubravi i upitao ga nevjerojatno pitanje, koje otprilike glasi ovako: Otkud vi gospodine pjemijeju ovdje, je li to i vama pun kujac Vlade? Na ovo, morate se složiti, neobično pitanje šef je odgovorio (ne citiram): Pa na određeni način, mislim da ste u pravu!
Tijek daljnjeg razgovora za ovu novicu zapravo nije ni bitan, a i sam razgovor je trajao vrlo kratko. Bitno je zato spomenuti kako je u jednom trenutku reagiralo premijerovo osiguranje koje je uz upotrebu snage namjerilo prokrčiti put premijeru i tako ga zaštiti od omalenog Jajana (vidno niži od samog premijera prozivanog upravo zbog svoje visine). No, na to je premijer povukao potez vrijedan pohvale i spriječio osiguranje u svojoj namjeri, te odgovorio novinaru na posljednje pitanje, pristojno se pozdravio s njim i krenuo svojim putem.
Pljesak za potez gospodina šefa, zbilja pljesak i normalno da nam je jasno da mu je pun kujac Vlade, jer tako bi bilo i svakome od nas na njegovom mjestu, a tako ne bi trebalo biti. Prema tome iz te izjave nećemo izvlačiti nikakve zaključke.
Za kraj još samo recimo kako je zbog dobro odrađenog zadatka, koji uz intervjuu s premijerom obuhvaća i intervjuu s ministricom obrane, Željkom Antunović, te još nekim ne tako poznatim osobama, vraćen na mjesto glavnog urednika Dnevnika Nightmare Stagea.

 - kraj -

Za kraj ovog posta, duet Jaran i Cezar...


 





Komentari (70)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557  13:10 15.09.2007
Preporuka: 0

Re. konačno

#Link  Replika: 0
Konačno de je neko stavio i ove borce na ovaj blog. Čestitam!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  13:43 15.09.2007
Preporuka: 0

No comment

#Link  Replika: 1
Procitala sam i pogledala odmah čim ste postavili... i nisam imala komentar... meša mi se ljubomora, zavist, tuga... Gledala sam ga već na 'youtube'... pamtim ga iz 'onog perioda'... i pitam se je l on (Željko) to propao ili su propali naši snovi o slobodi... ili... ko zna...?

U svakom slučaju, hvala za post!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  15:16 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: No comment

Hvala vama dvoma sto kapiramo Malnara na isti nacin... a to znaci da kapiramo slobodu na isti nacin...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  13:45 15.09.2007
Preporuka: 0

Pizda kao mjera demokratičnosti

#Link  Replika: 29
Da li je količina izgovorenih prostakluka mjera demokracije i otvorenosti jednog društva? Odakle tolika fascinacija prostaštvom? Kao da se isto ne može reći i bez kurca, pizdi, jebanja, itd.?

Ovo nevezano samo za Malnara, kojeg kao putnika, bjelosvjetskog lutalicu, istraživača i putopisca izrazito cijenim. (Kao pijano sprdalo mi se manje mili.)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  14:08 15.09.2007
Preporuka: 1

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

dunjica
Odakle tolika fascinacija prostaštvom? Kao da se isto ne može reći i bez kurca, pizdi, jebanja, itd.?

Što se mene tiče, fascinirana sam slobodom, a ne prostaštvom. Da li bi neko rekao 'pimpek' ili 'ona stvar' - baš me briga... meni ne smeta domaći izraz. Što kaže moj prijatelj 'jesi li nekad čula da se kaže penisčić ili peniščina?' No šalu na stranu, upravo to jeste sloboda, odabrati kako ćeš govoriti. I mene nije ništa uvredilo... reko čovek da promenim kanal... isključim... da ga zabole za mene... da me ne poštuje... ok.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  15:23 15.09.2007
Preporuka: 1

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Ipak da ti odgovorim - ovde su psovke nebitne, reagujes kao i vecina komentatora sa you tube, posebno gde je ismevao Papu... Kod Malnara smes reci peder, govno, pickica, Cigan, ma sve sto se u slobodi moze govoriti... Pa njemu - a to mozda znas ako ga gledas i ako si u Hrvatskoj - se jebe ko je Srbin, Hrvat, Musliman... On je od tih anonimusa koji su socijalni slucajevi napravio zvezde, istinske, Jaran je pametniji od 88 % Srbije i Hrvatske...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  15:32 15.09.2007
Preporuka: 1

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Znam Malnara&co. iz Globusa, pretpostavljam da je slično kao i u Noćnoj mori. Ali valjda nije problem što slobodu govora ne izjednačavam s pretjeranim ponavljanjem svih mogućih naziva spolovila, izmeta i sl.? Sloboda govora se valjda mjeri izgovorenim sadržajem, a ne zato što se slobodno razmećemo govnima i pičkicama? Ili?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  15:42 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Da, a njegov - Malnarov - izgovoren sadrzaj je mnogo bitniji od govana i picki i pedera. Psovka kao psovka. Skoro sam citao neki clanak Afro-Americke / SIC ! / kolumnistkinje, u prevovu novinarke Crnkinje. I kroz ceo tekst ona pise bukvalno ,, he said F word, he said N word...,, I pitam se ja kakve su to sifre, sta je F i sta je N, kad ono - FAG i NIGGA !! Ne smes da kazes, niti napises rec a da je ne osudis, ostro !!!
Opet, nije poenta u psovanju, pametna si, pa valjda provaljujes. Sloboda da se nesto kaze. Opusteno je. Sloboda da Jaran na sred Trga zapeva Danijelu uz Peruance koji sviraju neku svoju melodiju...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  16:15 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Ma sve je jasno, kužim i šta misli Malnar i šta ti misliš (nadam se), nego mene zanimaju alternative. Da ne ispadne: sloboda je kad možeš da se prostačiš do besvjesti, a iza toga šuplja priča. Ako je izraz slobode i mjera provokacije količina izrečenih psovki ili politički "nekorektnih" izraza, onda džaba ga bilo...

Volim kada i sadržaj i forma štimaju. No, da ne davim više...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  16:22 15.09.2007
Preporuka: 1

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Ma ne davis, ali MALNAR ima BIOGRAFIJU !!! Malnar je jedini sa ovih prostora koji je imao muda da radi sta je voleo i bio je ekstremno talentovan, uostalom sve to znas...
A kod Malnara nema suplje price - cak i kada pdsuje 6 minuta o zeni koja ga je ostavila, poentira sa recenicom koja zakuca lucidnoscu i normalnoscu.
A sta je alternativa ?? F i N words ???? Odbijam, necu da zivim u kavezu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radojicic  20:18 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

dunjica
Da li je količina izgovorenih prostakluka mjera demokracije i otvorenosti jednog društva? Odakle tolika fascinacija prostaštvom? Kao da se isto ne može reći i bez kurca, pizdi, jebanja, itd.?

Ovo nevezano samo za Malnara, kojeg kao putnika, bjelosvjetskog lutalicu, istraživača i putopisca izrazito cijenim. (Kao pijano sprdalo mi se manje mili.)


Dunjice
nije prostakluk vec sprdanje na racun Vlade, HRT, korupcije i licemerja.
Malnar je skupio ove njegove bamove po Pescenici, osnovao Republiku Pescenica, postavio sebe za diktatora, a svoje goste za razne ministre i novinare. Prave i izbor za Evroviziju, imaju i svoju verziju Milionera i Dnevnika.
Sve to ide uzivo i dovode i goste politicare koje onda zezaju do besvesti. To je najgledanija emisija u Hrvatskoj vec dosta godina i nije nikakav prostakluk vec genijalno smisljena kritika drustva.



evo ih u Kumrovcu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  20:27 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Eto ti ga na! Znam ja i Republiku Pešćenicu i sve oko toga, i nisam rekla da je koncept, ideja prostakluk, nego lijepo:
Kao da se isto ne može reći i bez kurca, pizdi, jebanja, itd.?


Društene anomalije se mogu kritikovati samo nazivajući ih pizdarijama? Ako je to ventil za narod, jer narod razumije samo kurac, pizdu, ..., onda ima svoju opravdanost, tada bih se mogla složiti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radojicic  20:51 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

dunjica
Eto ti ga na! Znam ja i Republiku Pešćenicu i sve oko toga, i nisam rekla da je koncept, ideja prostakluk, nego lijepo:
Kao da se isto ne može reći i bez kurca, pizdi, jebanja, itd.?

Društene anomalije se mogu kritikovati samo nazivajući ih pizdarijama? Ako je to ventil za narod, jer narod razumije samo kurac, pizdu, ..., onda ima svoju opravdanost, tada bih se mogla složiti.


pa ovi njegovi koji psuju i jesu narod koje je Malnar doveo sa ulice i postavio svake subote 6 sati uzivo pred kamere
A da ima psovki, ima gomila i razumem ako se to nekom ne svidja


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  21:02 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Strava!

(Ovaj s bradicom je profesionalni glumac, ne znam mu ime.)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radojicic  21:16 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

dunjica
Strava!

(Ovaj s bradicom je profesionalni glumac, ne znam mu ime.)


Ma kakav profesionalni glumac, covek ima govornu manu, ne moze da izgovori R

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  21:34 15.09.2007
Preporuka: 1

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

dunjica
Društene anomalije se mogu kritikovati samo nazivajući ih pizdarijama?

Pa zar nije razumljivije? Npr ona pizdarija sa tri jugića na krivini što odoše u materinu....
Sve je odmah kristalno jasno!
:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Trica  06:20 16.09.2007
Preporuka: 1

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Koji je ovo Monty Python!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  08:50 16.09.2007
Preporuka: 1

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Društene anomalije se mogu kritikovati samo nazivajući ih pizdarijama, i praveći pizdarije.
Sve ostalo je rekao Radojicic.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  12:59 16.09.2007
Preporuka: 8

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Dunjice,
Potpuno ss slazem sa tvojim zapazanjima, ali istina je da je ovo NAROD. Narod je svugde isti. Nema veze kojoj naciji pripada. Ovaj narod "koji se desio" u zadnjih dvadeset godina, a i pre...jer, to je isti narod, je korov. Molnar nije bio korov. On se, kao i mnogi, medj korovom nasao. Ne znam ovu emisiju, sada sam prvi put videla delic i potpuno sam shvatila ocajanje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  13:21 16.09.2007
Preporuka: 1

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Da, narod je svuda isti. u USA, u GB...
I ne zeli nametnutu politicku korektnost koja to zapravo nije, vec je najgora diktatorska cenzura. E to zeli narod.
Zdravo Jelena :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  13:32 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Bojim se da se političkom (ne)korektnošću kvalificira i ono što tu ne spada. Znam da je izraz "politička (ne)korektnost" trenutno sexy, u poz kao i neg kontekstu, ali ne treba joj pridavati značenja koja nema.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  13:46 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

nije hipi doba, ne lozimo se vise na SEXY, vec da spasimo slobodu...Mada, u pravu si. Kada Amer okaci zastavu na kucu, to je patriotizam. Kada to uradi bilo ko od njihovih neprijatelja, to je zlocin i poziv na rat. Tako da onda dolazi do zabune sta je ispravno, kako prvo jeste a drugo nije a ista je stvar u pitanju... I tako milion tema. Ma jebo celu tu pricu, mozemo celu vecnost, finisiraj ti kako god zelis....... Hocu samo da kazem da Malnar ima muda svima da pljune u lice.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nestorijanac  13:49 16.09.2007
Preporuka: 1

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Hocu samo da kazem da Malnar ima muda svima da pljune u lice.

Tacno I
Ima i srce i oci i....ljubavi !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  13:58 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Tebi veliki pozdrav, svaka cast na nervima :):)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nestorijanac  14:01 16.09.2007
Preporuka: 1

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Znate, izgubio sam ih (nerve) negde i....lakse se zivi. Sada.
Pozdrav !!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  14:03 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Kako god kažeš, domaćine.

Evo nađoh nešto zanimljivo, Hrvatski helsinški odbor vs Noćna mora:
fficial%26sa%3DN' target='_blank' class='crvenoNormal'>Puhovski o NM
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  14:08 16.09.2007
Preporuka: 1

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

a šta očekivati od Helsinškog odbora ??? Pa Jaran - Jajan - je pametniji od dotičnog Puhovskog, pa ga iz zavisti naziva hendikepiranim, kao i celu ekipu. Trebalo bi Puhovskog tužiti, ali ima Malnar pametnija posla.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  14:47 16.09.2007
Preporuka: 8

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Dunjice,

Pa Z. Malnar se sprda i sa samim sobom. Ne mislim da je radio na ovakvoj emisiji sa zeljom da dobije nagradu. Bas na protiv! Ni meni se nedopada ideja koriscenja hendikepiranih lica, ali recimo u Srbiji, u Beogradu, tesko se krece kroz grad onaj ko je prikovan za invalidska kolica, napr. Zar se vlast koja ne kaznjava one koji se parkiraju po trotoarima, ili zauzimaju prostor predvidjen za hendikepirane? Zar se drzava ne sprda sa Romima koji zive pod mostom, bez i malo ljudskih uslova za zivot? Zar je normalna drzava koja dozvoljava koriscenje dece u prosnji? Zar se drzava ne sprda sa narodom koji drzi u kavezu od neznanja, prostote i zaglupljenosti svakodnevnim laganjem? Zar se ne sprda sa unmetnoscu kroz kvazi kulturne ikone?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  15:03 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Ali hendikepirana lica kod Malnara vidite samo Vi.
Posto skrecete sa teme, draga Jelena, da Vas ne bih banovao jer vidim kuda ide Vas tok misli i pisanja, ili pisite o Malnaru, ili odmarajte od mog bloga.
Zahvalan Radovan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radojicic  22:36 16.09.2007
Preporuka: 7

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

dunjica
Kako god kažeš, domaćine.

Evo nađoh nešto zanimljivo, Hrvatski helsinški odbor vs Noćna mora:
Puhovski o NM


pazi sad Puhovskog???
Prica o diskriminaciji Cigana u Nocnoj Mori, a ovi Malnarovi dizu spomenik Ciganu.



A ovaj dnevnik je bolji od drzavnih gde sve isto pricaju godinama, samo se likovi menjaju.
Sto rece Zoran "Dobar je TV Dnevnik, odlican je TV Dnevnik, samo je dosadan u pzdu mtrinu"



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  23:34 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Radojicic
pazi sad Puhovskog???Prica o diskriminaciji Cigana u Nocnoj Mori, a ovi Malnarovi dizu spomenik Ciganu.

Kakva spjdnja... pa još 'Lili Majlen' :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaglika  01:36 17.09.2007
Preporuka: 14

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Malnar ima muda svima da pljune u lice.

Za tu akciju nisu narocito potrebna muda; cesto je dovoljno da postoji bezobrzluk a ponekad i traume iz detinjstva koje dovode do frustracije i ogorcenosti - utiska da nema slobode, paranoje...
Napraviti nesto dobro, lepo i konkretno, prevazici i pobediti sopstvene slabosti i gnusobe, obuzdati svoje predrasude, sitne zelje koje mogu stetiti ili smetati drugome (kaki ti se na ulici, a ti izdrzis do kuce) - e, to je vec druga stvar, za to su mnogo pre potrebna muda, a boga mi nesto herca i petlje.
Kao i sa mnogim drugim stvarima, preteruje se sa politickom korektnoscu, ali korektnost je minimum za ljudsko drustvo - ko ne voli, moze u osami da uziva neogranicenu slobodu. Sloboda! To je smesno pominjati u kontekstu sa ovakvim likovima jer podsecaju na decu koja vriste i bacaju se na pod jer im mati kaze da se uvece imaju prati zubi. Tuzno je sto je Malner omatorio a nije porastao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  15:16 17.09.2007
Preporuka: 0

Re: Pizda kao mjera demokratičnosti

Ovu glupost neću komentarisati. Prijavi se na Malnarovog MILIJUNAŠA :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
d j o l e  13:48 15.09.2007
Preporuka: 0

Nedeljno popodne

#Link  Replika: 1
U postu ste to vec pomenuli ... u Nedeljnim popodnevima TV Zagreb '80-ih godina, u svakom izdanju bila je po jedna reportaza Molnara. Secam se kada je u jednom plemenu (da li u centralnoj Americi, sumama Amazona, ili negde u Polineziji) morao, da bi mogao da udje na teritoriju plemena (i da ne zavrsi, verovatno, kao zimnica), da prodje initiation task koji se sastojao u tome da treba da prepliva bazen pun ajkula i krokodila. U programu je sve bilo pusteno bez montaze ... i stvarno je delovalo uverljivo posto su domorodci (verovatno Polinezani) vec uveliko spremali kazan za slucaj da inicijacija ne uspe, ili da neko od nje odustane u zadnjem trenutku.

Secam se kada nekoliko emisija nije bilo reportaza, posto se nije znalo da li je Molnar uopste ziv.

Reportaze koje se sada pustaju na Exploreru nisu ni blizu onome sto je pustala TV Zagreb (ili su mozda realnije, pa su zato malo i dosadnije).

P.S.

Na Exploreru je skoro bila emisija o istrazivacu (US tridesetih godina proslog veka), koji je posluzio kao model za lik Indiane Jonesa. Bavio se potragom za dvorom Kraljice od Sabe u Jemenu (drzava koja se u starom veku obogatila proizvodnjom tamjana). Istrazivac je poginuo u jednoj od ponovljenih ekspedicija u S. Arabiji, a emisija je bila o njegovoj sestri, koja je u vec poodmaklim godinama resila da ispuni obecanje dato bratu, i da resi misteriju o kraljevstvu, davno izgubljenom u koridorima vremena :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  15:30 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Nedeljno popodne

Mnogo su sterilne nove ,,istrazivacke,, emisije, kao forenzicare da gledam... i redak je smeker kao Malnar...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  14:33 15.09.2007
Preporuka: 0

Blog Željka Malnara

#Link  Replika: 7
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  15:25 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Blog Željka Malnara

Hvala za blog, kad god sam ga guglao, izlazile su vesti o tome kako su ga pretukli...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  15:32 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Blog Željka Malnara

Pretukli? Tko?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  15:43 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Blog Željka Malnara

idi na google, ukucaj Zeljko Malnar, i videces.
Svi su tamo pisali o tome.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  16:19 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Blog Željka Malnara

ne pojavljuje se na svakom googlu (mislim na gegografske domaine) isto. Eto meni je Malnarov blog medju prvim rezultatima.
Vijest od 27.02.2007. da je pretučen se pojavljuje na 4. mjestu na 2. strani (koristim google.de).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  16:25 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Blog Željka Malnara

a ja gugl.sr
http://www.totalportal.hr/index.php?article_id=81483
http://www.index.hr/vijesti/clanak.aspx?id=340647
http://dnevnik.hr/bin/article.php?article_id=12623
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  16:27 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Blog Željka Malnara

Da, ja sam već davno provalila da različiti googlovi (domains) daju različite rezultatie, ili bar različito poredane. Važno znati za istraživačke poduhvate
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  16:33 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Blog Željka Malnara



Car ! :):)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spiridon  14:35 15.09.2007
Preporuka: 0

prdez u studiju

#Link  Replika: 1
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  15:28 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: prdez u studiju

ha ha, hvala na ovome ! :) morao sam posle da pustim Jarana kako peva svoju najdrazu pesmu OTISLA JE DANIJELA, a Braco Cigan ga baca u bazen :):)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Spiridon  14:50 15.09.2007
Preporuka: 0

Hrvatska moja domovina

#Link  Replika: 1
zbog ovakvih ljudi ova usrana zemlja se jos uvek nekako vrti.
Zao mi je sto u srbiji nemamo ovakvog coveka kao sto je Zeljko Malnar. Ova emisija i ovaj covek su zivi dokaz da su Hrvati za prsa (da budem skroman) ispred nas u svakom pogledu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  15:14 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: Hrvatska moja domovina

Zato sam i okacio onaj prvi snimak, gde ga ,,ubija,, pesma Riblje corbe, gde kaze ko kome jedino priskace u pomoc kada smo u kurcu... Hrvat Srbinu i Srbin Hrvatu...
I mislim da Dunjici ne moram odgovoriti, odgovorila joj je Margos...
A ko je ispred koga za prsa ispred, da ne ulazimo, i Malnaru bi se povracalo od tih tema, neka politika ide u kujac, sto bi Jajan rekao...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Jović  15:04 15.09.2007
Preporuka: 0

malnar

#Link  Replika: 13
Fascinantno je da je Noćna mora najgledaniji program u Hrvatskoj subotom navečer, a zapravo ne košta skoro ništa. Radi se o "reality showu" i to najčešće (ne uvijek) u pozitivnom smislu. Da nema te emisije, onaj tko bi gledao hrvatske televizije mislio bi da u toj zemlji postoji samo "glamour" - samo Vlatke Pokos, Radeljaci, razni fashion guru i slični.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  15:35 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: malnar

A tako ti je i ovde - samo nema Malnara... Inace je sve bajno i sjajno. Napumpane usne, sise i dupeta, tatini sinovi / gistro krimosi/ i dzipovi velicine kamiona.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Jović  16:58 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: malnar

Da, da. Nevjerojatno je koliko je televizija - otkako se programi popunjavaju raznim "reality show-ovima" zapravo zanemarila stvarnost (reality). Recimo, Big Brother je pun tipova koji se nekoliko mjeseci prenemažu pred kamerama, ili barem televizija prikazuje samo kad se prenemažu. Zapravo, cijela je stvar usmjerena na stvaranje nekog celebrity imagea - dakle, ideji da treba izaći iz stvarnosti i postati zvijezda, a ne da se ostane u stvarnosti.

Malnarov program, zapravo, pokazuje bijedu sadašnjeg televizijskog novinarstva. Svatko tko radi na televiziji je sad "zvijezda", daju intervjue, ponašaju se kao da su ne znam tko. Na drugoj strani, Ševa, Jaran i drugi su stoput zanimljiviji od bilo koje od tih osoba s profesionalne televizije. Btw, ja inace živim na Pešćenici - Malnar je potpuno promijenio image tog kvarta i pretvorio ga u simbol alternative nacionalističkoj kretenariji ("Republika Pešćenica" i toj kulturi prenemaganja. Sad je cool biti s Pešćenice!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dunjica  17:05 15.09.2007
Preporuka: 0

Re: malnar

Sad je cool biti s Pešćenice!

Npr: kulturni centar
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Radovan Nastić  17:15 15.09.2007
Preporuka: 7

Re: malnar

Pa sjajno !!!
I da, imao je Malnar sjajnu raspravu sa Cezarom, i vikao na njega - s najboljom namerom - uostalom, pogledajte, upravo ono o cemu ti Dejane pricas, a nije daleko ni od veze sa Kulturnim centrom...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mića Marković  01:36 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: malnar

Da li mi neko moze reci na kojoj televiziji se emituje program Z. Malnara.
Hvala.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  01:38 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: malnar

Mića Marković
Da li mi neko moze reci na kojoj televiziji se emituje program Z. Malnara.Hvala.

TV NOVA
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Jović  11:04 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: malnar

Nije TV Nova, nego ZTV, to je lokalna televizija, ali mislim da je od nedavno Nocnu moru moguce gledati na internetu. Ovogodisnja serija jos nije pocela - trebala bi krajem ovog mjeseca, valjda (to se nikad ne zna, zavisi od raspolozenja).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mića Marković  11:11 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: malnar

Najlepsa hvala za korekciju TV Nova - ZTV.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  16:31 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: malnar

Mića Marković
Najlepsa hvala za korekciju TV Nova - ZTV.

Oprostite na pogrešnoj informaciji:(
&nbs