B92 Blog    Članovi    Dule Nedeljković    da li nas uopste ima?

Dule Nedeljković
16:05
NED
16
SEP

da li nas uopste ima?

Draga B, posavila si pitanje koliko nas ima. Evo ja cu da ti odgovorim. Nema nas uopste. Tih hiljadu-dve ljudi koji se vrte u krug, to ti je to. Sve dok slobodu duha, tela, misli predstavljaju ljudi poput Sonje Biserko, Natase Kandic, Biljane Vuco, Zarka Koraca, Latinke Perovic necemo se mi "hleba najesti". Ja naravno nemam apsolutno nista protiv tih ljudi, ali ima narod. Oni su u ovoj primitivno-prigradskoj sredini koju naseljava populacija od 95% ljudi, koji nisu nikada knjigu procitali, etiketirani kao neprijatelji. Mene to uopste ne cudi jer ih odslikava retorika koja iritira narod pod vlascu Zvezdi Granda. Sablon po kome se gore pomenuti sluze, cesto nervira i mene da se ne lazemo. Lustracija je potrebna ovom drustvu u svim vladinim i nevladinim sektorima. Apsolutno na svim nivoima. Ja ne pravim razliku izmedju korumpiranih politicara i NGO koje rade za platu to sto rade. Ovo je zemlja lazova. Ovde niko ne radi sa srcem, samo iz koristi. Zato ja citajuci komentare na tribinu Pescanika postajem potpuno siguran da nas je svakim danom sve manje. Svi rade na svojoj licnoj promociji. Teofile, da li sam u pravu? Tribine koje oni drze po Srbiji se pretvaraju u cirkuske arene dobrim delom zbog estradnog nastupa Pere Lukovica. Zna covek sa publikom i ja ga volim zbog toga. Samo bih voleo da znam da li on svojim tiradama budi u ljudima jos nesto osim osmeha. Ne verujem.I tako dalje, i tako dalje...

Kostunica donosi deklaraciju protiv NATO pakta. Tadic po svaku cenu hoce da ostane predsednik, mada ne verujem da ce iko normalan glasati za njega posle ovog ulizivackog i poniznog stava DS ka Kostunici. Velja-selja divlja po Srbiji. Vuk Jeremic kupuje satro firmiranu robu po Pekinskim pijacama i u megafon vice da je Kina na nasoj strani. Daleko je Kina da bi se to proverilo a i ne verujem mu ni rec. NGO bi prodao i caleta i kevu.

A ovi nasi, jadna i tuzna unutrasnja emigracija, dignu glavu jednom-dvaput godisnje i to je to. Nemamo mi snagu ni oruzje kojom bi pobedili ove kohorte koje su nas okupirale. Nazalost, sto posto sam u pravu.





Komentari (513)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

nestorijanac  16:17 16.09.2007
Preporuka: 7

U pravu ste !

#Link  Replika: 0
Ipak, cuda su moguca ! Zar ne ? Ne zna se kako, ali cuda se desavaju....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Urosh  16:20 16.09.2007
Preporuka: 0

Jebiga, Dule,

#Link  Replika: 24
jedino da emigriramo.
Ja vec uveliko radim na tome da odem i da se vise ne vratim.
Dok sam ovde, zanimacu se za politiku i boricu se protiv vladajuceg sistema vrednosti, koji nas je okupirao.
Vise nemam snage, zbog toga i zelim da odem, ali cu se boriti da zato sto zelim da mi bude cista savest kada odem odavde.
Kad odem, nema vracanja i nema nerviranja.
Sada je vreme da odu oni koji nisu otisli devedesetih.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dule Nedeljković  16:27 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Jebiga, Dule,

ranije sam imao tu slobodu da kazem mladima da ne odlaze odavde. Tada sam bio entuzijasta. Sada Vam mirne duse savetujem da odete. Ovi nam nece sjahati sa kicme za nasih zivota. Gledacemo iste ljude, slusati iste price. Neverovatno je da smo dopustili da budemo taoci polusvetu. To je moja tuga. A onda kada odete sedite za komp. i vodite i dalje revoluciju kao sto radi vecina nasih ljudi. Licemeri...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mesečar  16:38 16.09.2007
Preporuka: 28

Re: Jebiga, Dule,

Mene to uopste ne cudi jer ih odslikava retorika koja iritira narod pod vlascu Zvezdi Granda.


Ovo sto cu napisati nema veze sa temom, ali ima male sa gore navedenim.

Da se ne lazemo, pratio sam po malo Zvezde Granda. Prvobitno mi je bio zanimljiv fenomen njihovog naglog kultivisanja. Od kada je BK ukinut i Idol kao kvalitetno muzicko takmicenje nestao sa TV kanala. grandovci su napravili hibrid te dve emisije.

Zasto uopste ja ovo pisem??? Zato sto je zabavna muzika pobedila Grand produkciju, u srcu samog Granda.

Dule, momak iz Subotice, pokazao je da narod konacno pocinje da obraca paznju na kvalitet. Priznajem, cak sam i glasao za njega u finalu. Momak nije otpevao ni jednu narodnu pesmu kroz ceo ciklus takmicenja, ospotavali su njegov imidz - retrogradno se oblaci (zivi u 60-im), ima ocajnu i passe frizuru, krut je i nema kontakt sa publikom (citaj - mrtvo puvalo). Kao i uvek, vrsni kriticari su obracali paznju na svakojake trivijalnosti osim na ono zbog cega takmicenje i postoji - GLAS. U finalu, na Tasmajdanu je doslo do tacke kljucanja. U studiju su jos i mogli da mu pariraju, ali na velikom prostoru je pored dobrog glasa pokazao i ono sto je drugima nedostajalo - jacinu i energiju. I naravno, kupio sve ljubitelje dobrog glasa.

Eto, i pored toliko osporavanja i neotpevanog ni jednog trilera, kukumavke, istocnjackog tona i slicno, u sred Granda pobedi zabavnjak. Zahvaljujuci glasovima narod, sigurno ne zeljom i "odusevljenjem" Popovica. Ipak narod pocinje da se okrece kvalitetu i to je nesto sto me je obradovalo veoma.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  17:03 16.09.2007
Preporuka: 7

Re: Jebiga, Dule,

Mesečar
Eto, i pored toliko osporavanja i neotpevanog ni jednog trilera, kukumavke, istocnjackog tona i slicno, u sred Granda pobedi zabavnjak. Zahvaljujuci glasovima narod, sigurno ne zeljom i "odusevljenjem" Popovica. Ipak narod pocinje da se okrece kvalitetu i to je nesto sto me je obradovalo veoma.

Mesečar, hvala na ovoj priči... Isto se desilo i u 'Velikom Bratu' kad su se ljudi ložili na gluposti i njih prepričavali, a kada je trebalo da glasaju, da pošalju sms i daju 30 dinara, razmislili i glasali su za kvalitet!
Ja sam s oduševljenjem o tome pričala i ljudi me u čudu gledali, a ja to videla kao veeeeliki napredak!

A momak iz Subotice, koji je bio prozivan u 'Grandu' da je 'out' - najnormalniji, ako smem da kažem, slika i prilika dobrog momka, zar ne?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mesečar  17:11 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Jebiga, Dule,

margos

A momak iz Subotice, koji je bio prozivan u 'Grandu' da je 'out' - najnormalniji, ako smem da kažem, slika i prilika dobrog momka, zar ne?


Slazem se da odaje takav utisak.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Urosh  18:19 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Jebiga, Dule,

Dule Nedeljković
A onda kada odete sedite za komp. i vodite i dalje revoluciju kao sto radi vecina nasih ljudi. Licemeri...

Ja se nadam da necu voditi revoluciju preko neta kad odem.
To ce biti kraj mog zanimanja za Srbiju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
urbanosaurus  18:23 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Jebiga, Dule,

To ce biti kraj mog zanimanja za Srbiju.


dakle izdajnik i buduci strani placenik... :))


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vinska musica  20:01 16.09.2007
Preporuka: 21

Re: Jebiga, Dule,


Od kakve su nam koristi nihilisticke opaske u stilu svi su oni isti, svi rade za lovu? Btw, da li mislis da regularno placen trud za profesionalno odradjen posao automatski iskljucuje bilo kakve licne humanisticke ideale?

Ono sto je na nasoj medijskoj sceni vec postalo opste mesto je da, cim se pomenu NGO, najotrovnije kriticke strelice se istog trena usmeravaju na najistaknutije aktivistkinje nevladinog sektora; Natashu, Sonju, Biljanu.. Uopste me ne interesuje za kakve mesecne prinadleznosti pomenute tri dame rade, ali cak ni najprizemniji tabloidni pljuvaci im dosad nisu uspeli naci nikakve raskosne nekretnine u vlasnistvu, snimiti ih kako pazare skupa kola, orgijaju po dzet-set terevenkama i slicno. Pa se onda pitam kome ide u prilog sumnjicenje
an general NGO aktivista za „placenistvo“ i finansijsku nezajazljivost.

Ima li neki dobrovoljac koji bi se menjao sa Natashom Kandic za njeno „bogatstvo“ i godinama trpeo najogavnije uvrede po stampi, anonimne pretnje i sve ostalo? Ili sa Sonjom ili Biljanom? Ja ne bih. Suludo je i pomisliti da bi, u pomenutim slucajevima, novac mogao biti relevantan motiv. Isto se odnosi i na Dve Cece, Brankicu Stankovic etc.

Dakle, ipak postoje ljudi /znani i neznani, ne samo gorepomenute/, kojima su humanisticki ideali primarni u licnom aktivizmu, a logicno je da njihova profesionalnost i rezultati rada ne ostaju nezapazeni od strane onih koji su u mogucnosti da finansiraju aktivnosti koje su od koristi i na cast celom drustvu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen  20:30 16.09.2007
Preporuka: 7

Re: Jebiga, Dule,Dule..

..ovo ti jedan od najboljih "angazovanih" postova...I ja mislim da nama nema spasa, moj sin prica pricu o odlasku a ja cutim, zao mi je ako tako bude a ne mogu da ga zadrzavam...Neka bude kako mora...Sinoc sam videla koncert "Zvezde Granda" na Tasu....Sta reci...koliko ih ima?..mnooooooogoooo.....oni nisu ni culi za Latinku Perovic niti ih ona zanima..a na skupstini presedava Natasa Jovanovic, moja sugradjanka, radikalka, cepacica autobuskih karata transformisana u "turizmologa" i Mrkonjic....slika kao da smo u devedesetim...Ma koliko ja volela da slusam Pescanik, ne mogu da se otmem utisku da mi sami sebe na taj nacin zabavljamo...a iskreno, i ne verujem mnogo svim ljudima koji nesto pricaju u toj emisiji.....Nesto sam komentarisala kod B na tu temu....ono...neko malo radi za Karice, malo za PINK a onda drzi slovo u Pescaniku......i tako to...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
purenjak  15:00 17.09.2007
Preporuka: 0

Re: Jebiga, Dule,

srecan put!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
purenjak  15:00 17.09.2007
Preporuka: 0

Re: Jebiga, Dule,

srecan put!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
purenjak  15:00 17.09.2007
Preporuka: 0

Re: Jebiga, Dule,

srecan put!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ervetor  20:45 17.09.2007
Preporuka: 0

Re: Jebiga, Dule,

Dule Nedeljković
ranije sam imao tu slobodu da kazem mladima da ne odlaze odavde. Tada sam bio entuzijasta. Sada Vam mirne duse savetujem da odete. Ovi nam nece sjahati sa kicme za nasih zivota. Gledacemo iste ljude, slusati iste price. Neverovatno je da smo dopustili da budemo taoci polusvetu. To je moja tuga. A onda kada odete sedite za komp. i vodite i dalje revoluciju kao sto radi vecina nasih ljudi. Licemeri...


Pa jeste, ne bi nam se ovo ni desilo da nismo uvek samo bezali pred poluljudima i trazili neka bolja mesta.
Ko je popunio prazninu koja je ostala kada je otislo 500.000,00 ljudi ?
Gde cemo da pobegnemo kad sutra slucajno i Kanadjani polude ?
Ali i kad odes, ukoliko nisi stvarno neki svetski strucnjak u necemu, uvek ces biti samo stranac koga je neka budala oterala iz vlastitog grada i vlastite kuce.
Mene je bas taj osecaj da su me sirovine i primitivci oterali iz mog grada naterao da se vratim u Srbiju.
Bicu tu iz inata i pricacu svojim govorom, prosipacu svoje fazone i nerviracu i ja njih dok sam ziv.
Sporo cu im se sklanjati iz leve trake kad mi ablenduju tek da se iznerviraju ali bicu tu, kao Balada o Stojkovicima...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  21:09 17.09.2007
Preporuka: 7

Prijateljski savet...

Uroshe zelim ti da odes. Ali kakva god da je Srbija to je jedino sto imas da ponudis bilo kome na zapadu. Nece njih zanimati tvoje raskosno poznavalje alternativne muzicke scene New York-a 80-ih ili sta god vez od zapadne kulture sta poznajes i po cemu se izdvajas tamo dok si u Srbiji.

Cim emigriras videces da su WASP devojke ili ti bilo koja sorta... vise zainteresovane za kiseli kupus i sarmu jer im je to novo i interesantno a sve ono po cemu si bio specifican i poseban u Srbiji mozes da bacis u vodu jer je ovde vec vidjeno :)

A onda kad sednes da jedes sa kolegama u firmi a oni pocnu da balave o Bushu i kako eto svi ga mrze a ipak je na vlasti osetices se slicno ko u Srbiji. Demokratija je to.... sta mozemo mi obicni ljudi, da glasamo!!??

:)

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nsarski  22:40 17.09.2007
Preporuka: 7

Re: Prijateljski savet...

I jos jedna sitnica, Uroshe, pored ovog sto ti je gore savetovano: kad podjes na WASP date- gledaj da povedes i svog advokata, narocito ako imas kintu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  01:12 18.09.2007
Preporuka: 84

Re: 500.000,00


Ko je popunio prazninu koja je ostala kada je otislo 500.000,00 ljudi ?

Ovde se koncentrisalo toliko malograđanske uznesenosti i uobraženosti i skorojevićkog kvazi-elitizma da vas je muka čitati. I vi ste mi neka alternativa... Koliko god da vas ima, dobro je što vas nema više.
Sve sam lepo vaspitani Beograđanin, vaspita da ne zna ništa, ali da oholo diže nos i prezire svakoga.
Naduvenost i uobraženost bez ikakvog osnova.
Otkud vam samo pravo da mislite da ste toliko bolji od svih drugih i prezirete tolike druge - koji su možda rođeni u nekom manjem mestu, ili, ne daj bože, na selu? Možda otuda što ste rođeni u gradu u kojem ne može da se napravi tri koraka ulicom, a da se ne umažeš psećim govancetom?
Samo da vas podsetim, Tesla nije bio Beograđanin, Ni Pupin. Ni Andrić..
Da, i to frljanje stotinama hiljada u stotinama prilika, pa i ovde. Kanada je, ako se dobro sećam, lrajem devedesetih objavila podatak da je ukupno primila nešto preko 13.000 useljenika sa područja bivše Jugoslavije...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  01:29 18.09.2007
Preporuka: 42

Re: Jebiga, Dule,

Pa jeste, ne bi nam se ovo ni desilo da nismo uvek samo bezali pred poluljudima i trazili neka bolja mesta.

Ovde ste, izgleda, manje-više saglasni sa opisom da se "500.000,00" čistokrvnih, plavokosih i plavookih i lepo vaspitanih "Beogradžana" odselilo pod pritiskom, i da je na njihovo mesto došlo "500.000,00" POLULJUDI.
I, pitate koliko vas ima. Pa, videćemo 7. oktobra u Novom Sadu kad budu marširali neonacisti - po svemu sudeći, to su vaši...
A Petra Lukovića, Latinku Perović, Dubravku Stojanović... ste jednostavno pogrešno razumeli... Poverovali ste da oni mrze i preziru nekoga, i to vas se dojmilo...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ervetor  10:23 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: 500.000,00

gorran
Ko je popunio prazninu koja je ostala kada je otislo 500.000,00 ljudi ?Ovde se koncentrisalo toliko malograđanske uznesenosti i uobraženosti i skorojevićkog kvazi-elitizma da vas je muka čitati. I vi ste mi neka alternativa... Koliko god da vas ima, dobro je što vas nema više.Sve sam lepo vaspitani Beograđanin, vaspita da ne zna ništa, ali da oholo diže nos i prezire svakoga.Naduvenost i uobraženost bez ikakvog osnova.Otkud vam samo pravo da mislite da ste toliko bolji od svih drugih i prezirete tolike druge - koji su možda rođeni u nekom manjem mestu, ili, ne daj bože, na selu? Možda otuda što ste rođeni u gradu u kojem ne može da se napravi tri koraka ulicom, a da se ne umažeš psećim govancetom?Samo da vas podsetim, Tesla nije bio Beograđanin, Ni Pupin. Ni Andrić..Da, i to frljanje stotinama hiljada u stotinama prilika, pa i ovde. Kanada je, ako se dobro sećam, lrajem devedesetih objavila podatak da je ukupno primila nešto preko 13.000 useljenika sa područja bivše Jugoslavije...


Ja nigde ne pomenuh Beograd, nego Srbiju, tako da ovaj tvoj post samo govori o tvojoj naduvenosti i iskljucivosti a ne mojoj.
Ali kad smo vec kod toga, sami dosljaci u Beograd imaju odbojnost prema Beogradu i posle 30 godina zivota u njemu sebe nazivaju idalje Cacanima,Uzicanima,Sarajlijama i tako dalje zapravo neshvatajuci cinjenicu da su svi oni Beogradjani. Dakle problem je ljudi u vama samima i u nekom jezivom strahu od nekih uobrazenih Beogradjana koji uopste ne postoje to ste sve izmislili, jer ili su svi koji zive u Beogradu Beogradjani ili nije niko.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ervetor  10:29 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: Jebiga, Dule,

gorran
Pa jeste, ne bi nam se ovo ni desilo da nismo uvek samo bezali pred poluljudima i trazili neka bolja mesta.Ovde ste, izgleda, manje-više saglasni sa opisom da se "500.000,00" čistokrvnih, plavokosih i plavookih i lepo vaspitanih "Beogradžana" odselilo pod pritiskom, i da je na njihovo mesto došlo "500.000,00" POLULJUDI.I, pitate koliko vas ima. Pa, videćemo 7. oktobra u Novom Sadu kad budu marširali neonacisti - po svemu sudeći, to su vaši...A Petra Lukovića, Latinku Perović, Dubravku Stojanović... ste jednostavno pogrešno razumeli... Poverovali ste da oni mrze i preziru nekoga, i to vas se dojmilo...


Ja sam samo postavio pitanje a ti si sam dao sve odgovore i pronasao se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  10:48 18.09.2007
Preporuka: 7

Pa dobro,

Izgleda da sam nešto pogrešno razumeo.
Objasnite mi, molim Vas, gde žive poluljudi, kojeg su porekla, kako i odakle nadiru u Srbiju, kako su uspeli da se umuvaju u Srbiju na mesto "500.000,00" rasno ispravnih koji su se iselili u svemir?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
lilit  11:01 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: Jebiga, Dule,

Urosh
jedino da emigriramo.Ja vec uveliko radim na tome da odem i da se vise ne vratim.Dok sam ovde, zanimacu se za politiku i boricu se protiv vladajuceg sistema vrednosti, koji nas je okupirao.Vise nemam snage, zbog toga i zelim da odem, ali cu se boriti da zato sto zelim da mi bude cista savest kada odem odavde.Kad odem, nema vracanja i nema nerviranja.Sada je vreme da odu oni koji nisu otisli devedesetih.


A ja se vec ponadala da si ti uveliko na Kosovu i da si se manio kalasnjikova for free, te da uveliko ne organizujes oruzanu borbu protiv majcice ti matice, omrazenije od svake macehe, kao sto si i predlozio na blogu gorepomenute BS. Vec da uzivas u blagodetima kosovskog bozura i njegovog miomirisa a sve zajedno sa pravim demokratama Cekuom i Tacijem.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  14:38 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: Prijateljski savet...

ja bas sad radim ozbiljno na takvom jednom slucaju i to bez advokata... cisto ono samouk
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ervetor  15:12 18.09.2007
Preporuka: 7

Re: Pa dobro,

gorran
Izgleda da sam nešto pogrešno razumeo.Objasnite mi, molim Vas, gde žive poluljudi, kojeg su porekla, kako i odakle nadiru u Srbiju, kako su uspeli da se umuvaju u Srbiju na mesto "500.000,00" rasno ispravnih koji su se iselili u svemir?


Uopste ne nameravam da objasnjavam bilo sta bilo kome, a i nebih voleo ponovo da pisem neke postove koje sam vec napisao i mogu se procitati ovde na blogu u arhivi gde je uglavnom sve navedeno.
Ja ovde pisem svoja ramisljanja koja naravno uopste ne moraju biti tacna jer to su naravno relativne stvari.
Vi gospodine uzmite pa napisite svoja i sve je u redu.
Iako mi nije jasno sta to nije tacno sto sam ja napisao ?
Da li je netacno da je vise stotina hiljada strucnih ljudi iz ove zemlje rasuto po svetu u poslednjih 15-20 godina ?
Da li je moguce da se na mesto jednog eksperta iz neke oblasti koji je otisao iz zemlje, ni iz cega na istom mestu stvori bolji od njega ili nje ?
Moj je posao takav da sam svakodnevno u situaciji da me surova realnost poceti na cinjenicu da u Srbiji postoji zapravo velika potraznja za odredjenim radnim mestima ali da to niko ne zna da radi. Na svakom koraku se srecem sa jezivom nestrucnoscu, nepismenoscu i neobrazovanoscu koje su naravno pracene i smanjenom tolerancijom na drugacijeg od sebe.
Dalje, ja ne vidim sta ima lose u mojoj teznji da gradjani Srbije budu obrazovaniji, kulturniji, cistiji, zdraviji, posteniji nego sto jesu ?
Ako Vi smatrate da je zaposljavanje po rodjackoj, kumovskoj i zemljackoj liniji vrhunac dometa ljudske civilizacije ja necu dalje o tome polemisati.
Pa ljudi su iz zemlje odlazili upravo zbog pritiska negativne selekcije koju moze samo da sprovodi osoba sa smanjenim nivoom svesti koju ja skraceno nazivam "polucovek".
Ne mislim ja da takve treba proterati ili muciti, ali ne treba brate ni obrnuto da bude a jeste.
Jer onog trenutka kad ovo drustvo ponovo bude najvise cenilo profesore,lekare,naucnike i sl. i kad bude prestalo da se pali na popove, tajne policije i nevaspitane kosarkase i fudbalere tada ce mu biti bolje nego danas. To ne znaci da treba zabraniti bilo koga vec da svako treba da ima jasno mesto na drustvenoj lestvici u skladu sa svojim potencijalom.
Takodje smatram poluljudima sve one koji idu naoruzani ulicom.
Takvih je previse u Srbiji.
Ranije su se eventualne svadje resavale tucama, a sada se ljudi upucavaju zbog saobracajnih prekrsaja.
Pa jel to pokazatelj ljudskosti u njenom izvornom obliku ?
Medjutim, u svakom slucaju sve i da ja nisam u pravu, Vi ste pokazali jos goru dozu netrpeljivosti prema "beogradzanima" kao nekoj rasi koju treba iskoreniti nego ja prema poluljudima.
Dakle, u najmanju ruku ste isti kao i ja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  15:37 18.09.2007
Preporuka: 14

Re: Poluljudi u Srbiji


odakle dolaye?
gde nestaju?
sad ih je 14...
a sad 15...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
urbanosaurus  15:45 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: Poluljudi u Srbiji

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
urbanosaurus  16:40 16.09.2007
Preporuka: 0

koliko i kakvih nas ima...

#Link  Replika: 16
Ja naravno nemam apsolutno nista protiv tih ljudi, ali ima narod. Oni su u ovoj primitivno-prigradskoj sredini koju naseljava populacija od 95% ljudi, koji nisu nikada knjigu procitali, etiketirani kao neprijatelji. Mene to uopste ne cudi jer ih odslikava retorika koja iritira narod pod vlascu Zvezdi Granda.

Nemamo mi snagu ni oruzje kojom bi pobedili ove kohorte koje su nas okupirale. Nazalost, sto posto sam u pravu.

na srecu nisi...
ali da je opasno tu si u pravu...
veeeoma opasno...

ali ipak malo preterano...
nije bash 95% naroda totalno retardirano...
i nisu svi poklonici granda...
kao ni crkve...

vecina naroda je antifashistichki vaspitana i tako se oseca...
vecina naroda ne simpatishe neshto drzavu i sve shto ima bilo kakve veze sa istom...mislim na politichare i institucije sistema...
vecina naroda ne simpatishe neshto demokratiju...
vecina naroda ne simpatishe neshto komuniste...
vecina naroda ne simpatishe neshto kapitalizam...
vecina naroda ne simpatishe neshto amerikance, ruse, nemce, kineze...reeeeedom sve...
malo smo i sa komshijama u pojachano loshim odnosima...
po religijskim pitanjima takodje puno nedoumica...

komplikovana situacija ali mozda ima bar nade..
mozda je vecina naroda pro-anarho nastrojena a da to i ne shvata...

i iz inata hoce da ostane ovde i bar pokusha da zivi bolje i slobodnije ne ugrozavajuci kvalitet zivota i slobodu drugih...

tu lezi moguca snaga a po mom skromnom misljenju i nada...
a oruzja su sva raspoloziva koja idu do granice ugrozavanja tudje slobode...
inernet je jedno od veoma snaznih...
dakle, mozemo se boriti da vishe ljudi ima mogucnost da koristi net...

za pochetak...


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Urosh  02:25 18.09.2007
Preporuka: 14

Re: koliko i kakvih nas ima...

@ Dule i urbanosaurus-sve nesto mislim da ne treba da menjamo drustvo pre nego sto promenimo sebe.
A sebe treba da promenimo glede elitizma i gadjenja prema obicnom svetu, koji ne misli kao mi.
Mislim da je vreme da barem pokusamo da zivimo u stvarnom svetu, u stvarnoj Srbiji, a ne da zivimo u onoj virtuelnoj, drugoj. Ne pricam o kompromisu s prvom Srbijom, nego o njenom upoznavanju, posto je ocigledno ne znamo.
A ne znamo je zbog sopstvenog snobizma i zaludjenosti time da je promenimo, samo se pitam kako mozemo da je promenimo, ako joj se ne priblizimo, a necemo joj se pribliziti ako se ponasamo kao krugodvojkaske pokondirene tikve, u koje ubrajam i sebe.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  02:45 18.09.2007
Preporuka: 7

Re: koliko i kakvih nas ima...

Urosh
@ Dule i urbanosaurus-sve nesto mislim da ne treba da menjamo drustvo pre nego sto promenimo sebe.A sebe treba da promenimo glede elitizma i gadjenja prema obicnom svetu, koji ne misli kao mi.Mislim da je vreme da barem pokusamo da zivimo u stvarnom svetu, u stvarnoj Srbiji, a ne da zivimo u onoj virtuelnoj, drugoj. Ne pricam o kompromisu s prvom Srbijom, nego o njenom upoznavanju, posto je ocigledno ne znamo.A ne znamo je zbog sopstvenog snobizma i zaludjenosti time da je promenimo, samo se pitam kako mozemo da je promenimo, ako joj se ne priblizimo, a necemo joj se pribliziti ako se ponasamo kao krugodvojkaske pokondirene tikve, u koje ubrajam i sebe.

Uroshe, sta ti se noćas dešava?
Raduje me, šta god da je, samo da potraje.

Možda da se krene od JEDNE Srbije, biće lakše. Dogod se deli na 'krug dvojke' (ne znam zašto, al to izgleda iritira, iako svi koji dolaze gledaju da se tu nekako uglave i kupe stan) i neku 'narodnjačku (što takođe ne znam šta znači, ali nije bitno) - ne valja.

Lepi ti ovi noćašnji komentari :)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  07:49 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

Margos
Možda da se krene od JEDNE Srbije, biće lakše. Dogod se deli na 'krug dvojke' (ne znam zašto, al to izgleda iritira, iako svi koji dolaze gledaju da se tu nekako uglave i kupe stan) i neku 'narodnjačku (što takođe ne znam šta znači, ali nije bitno) - ne valja.

Lepi ti ovi noćašnji komentari :)))


E Margos, a ja prvi put citam da neko ko posecuje promociju pescanika i osnivanje NVO prica ovako kao ti - vrlo mudro . Evo kad budes isla na sledecu promociju i/ili NGO-osnivanje prijavljujem sa da idem s tobom

pozz

p.s. Sto se mene tice mozes slobodno da obuces i onu tvoju sahovnica-majicu ... posebno ako ti lepo stoji :)))))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  07:58 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

Virtuelni Vasilije
Margos
Možda da se krene od JEDNE Srbije, biće lakše. Dogod se deli na 'krug dvojke' (ne znam zašto, al to izgleda iritira, iako svi koji dolaze gledaju da se tu nekako uglave i kupe stan) i neku 'narodnjačku (što takođe ne znam šta znači, ali nije bitno) - ne valja.

Lepi ti ovi noćašnji komentari :)))


E Margos, a ja prvi put citam da neko ko posecuje promociju pescanika i osnivanje NVO prica ovako kao ti - vrlo mudro . Evo kad budes isla na sledecu promociju i/ili NGO-osnivanje prijavljujem sa da idem s tobom

pozz

p.s. Sto se mene tice mozes slobodno da obuces i onu tvoju sahovnica-majicu ... posebno ako ti lepo stoji :)))))))

Vasiljije se prijavljuje da ide na promociju Peščanika. Nikad kraja iznaneđenjima
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Virtuelni Vasilije  08:56 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

Adi

Vasiljije se prijavljuje da ide na promociju Peščanika. Nikad kraja iznaneđenjima


Ma kad bi tamo bilo vise ovakvih kao Margos, mozda bih se cak i uclanio u LDPetc Samo, sta vredi, jedna lasta ...

pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  09:29 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

Virtuelni Vasilije
Adi

Vasiljije se prijavljuje da ide na promociju Peščanika. Nikad kraja iznaneđenjima


Ma kad bi tamo bilo vise ovakvih kao Margos, mozda bih se cak i uclanio u LDPetc Samo, sta vredi, jedna lasta ...

pozz

Korak po korak, Vaso, samo korak po korak
pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  09:41 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

Virtuelni Vasilije
Evo kad budes isla na sledecu promociju i/ili NGO-osnivanje prijavljujem sa da idem s tobompozzp.s. Sto se mene tice mozes slobodno da obuces i onu tvoju sahovnica-majicu ... posebno ako ti lepo stoji :)))))))

V V V (važi Virtuelni Vasilije)!
:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
urbanosaurus  10:41 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

A ne znamo je zbog sopstvenog snobizma i zaludjenosti time da je promenimo, samo se pitam kako mozemo da je promenimo, ako joj se ne priblizimo, a necemo joj se pribliziti ako se ponasamo kao krugodvojkaske pokondirene tikve, u koje ubrajam i sebe.


uroshe ja sam 250km udaljen od kruga dvojke...
i u nishu mi je baaaash stvaaaaaaaarno...

a ziveo sam, dodushe kratko, i na nekim josh stvarnijm mestima...
i tuznijim i juznijim...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lektorka  10:59 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

E Margos, a ja prvi put citam da neko ko posecuje promociju pescanika i osnivanje NVO prica ovako kao ti - vrlo mudro


prvi put?! aha, krajnje, krajnje zanimljivo, dragi vaso...

margos, moras cesce na blog! :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Urosh  14:32 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

urbanosaurus
A ne znamo je zbog sopstvenog snobizma i zaludjenosti time da je promenimo, samo se pitam kako mozemo da je promenimo, ako joj se ne priblizimo, a necemo joj se pribliziti ako se ponasamo kao krugodvojkaske pokondirene tikve, u koje ubrajam i sebe.uroshe ja sam 250km udaljen od kruga dvojke...i u nishu mi je baaaash stvaaaaaaaarno...a ziveo sam, dodushe kratko, i na nekim josh stvarnijm mestima...i tuznijim i juznijim...

Mislio sam na razmisljanje u duhu kruga dvojke.
A ne o samom krugu dvojke kao takvom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  14:39 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

kakva malogradjanska postavka !

uostalom je l znash ko zivi u krugu dvojke i kakv je to duh-pa vec jedno prilichnu kolichinu decenija?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
urbanosaurus  14:52 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

urosh
Mislio sam na razmisljanje u duhu kruga dvojke.


mmm, ipak si pogreshio...
o drugim duhovima ja razmishljam u skrooooz drugachijem duhu... :)

nego uroshe kome da se obratim za duhovno vodjstvo dok mi josh nije kasno...
ochuhu filaretu ili da spas potrazim na drugoj strani...

da izadjem konachno iz tog zacharanog kruga...


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Urosh  15:18 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

urbanosaurus

nego uroshe kome da se obratim za duhovno vodjstvo dok mi josh nije kasno...ochuhu filaretu ili da spas potrazim na drugoj strani...da izadjem konachno iz tog zacharanog kruga...

Otkud znam, tvoj izbor.
@ Angie-i sam zivim u krugu dvojke, ali se trudim da ne gledam s visine one koji u njemu ne zive.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
urbanosaurus  15:32 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

urosh
Otkud znam, tvoj izbor.


slazem se skroz...
moj izbor...
kao i moj duh...

a ti ne mozes suditi o tome i stavljati etiketu o mojoj duhovnosti stavljajuci je u krug dvojke a da me pri tome ne poznajesh...ili bar chitash neko duze vreme...

nadam se da razumesh...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie  15:39 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

Uki-a shto bi ih i gledao? Vec ti rakoh da je cela postavka kontraproduktivna gradjanskom razmishljanju, a bashka shto su stanovnici tog kruga vec neku kolichinu decenija, sve samo ne model na koji se treba ugledati-tako da ne razumem i dalje insistiranje pojedinaca da se ta fama tramvajskog opasacha oko kasabe, prevede u neku ekskluzivu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Urosh  19:17 18.09.2007
Preporuka: 0

Re: koliko i kakvih nas ima...

urbanosaurus

uroshOtkud znam, tvoj izbor.slazem se skroz...moj izbor...kao i moj duh...a ti ne mozes suditi o tome i stavljati etiketu o mojoj duhovnosti stavljajuci je u krug dvojke a da me pri tome ne poznajesh...ili bar chitash neko duze vreme...nadam se da razumesh...

Naravno da razumem.
Sve najbolje.:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  16:47 16.09.2007
Preporuka: 0

Zvezde

#Link  Replika: 3
Mogu da kažem samo za sebe - meni su zvezde večeri bile Dame iz Peščanika, a ostali - njihovi gosti.
Pa i ja u publici...

Nisam mlada i ne nameravam da idem, ali ni da mrem zato što Grand parada ima brojniju publiku.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mesečar  16:55 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Zvezde

Napisah gore mali off-topic. I ta Grand publika se menja. Ljudi, ovde ocigledno niko nije ozbiljno shvatio reci da su promene postepene i spore. Vecina ljudi je to shvatila kao "Pa umesto za godinu, bice bolje za tri". Ni blizu.

Cak i da imamo najbolje uredjenje i najsposobnije politicare na svetu, promene nema dok se ne promeni mentalitet. A to je mnooogo tesko. Ali i to ide na bolje, sporo ali ide. Svi ocekujemo krupne promene, sad i odmah, zato nam one manje promicu neopazeno.

Slusao sam skoro mog dragog profesora Cedomira Cupica. Pricao je neku anegdotu o mobilnom telfonu, kako se streca kad zazvoni jer su kasno kod njega u rodnom mestu dobili telefon pa su stekli "strah" od zvona. Elem, dosao je do podele ruralnog i urbanog mentaliteta, i zakljucio da i dalje kod nas ne postoji gradski mentalitet. Pravim gradjanima se po njemu mogu smatrati najvise cetiri generacije unazad a to je premalo da se stekne autentican gradski etos, totalno ociscen od "seoskog", mada takodje zakljucuje da i jeste najbolje da se zadrzi najbolje od oba.

U svetlu njegovih reci i price o cetiri generacije koje su nedovoljne za potpunu promenu mentaliteta, sta mislite (moze slobodna procena , koliko ce generacija trebati da postanemo drustvo demokratske politicke kulture u pravom smislu tog izraza?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bright Spot  17:49 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Zvezde

Mesečar
U svetlu njegovih reci i price o cetiri generacije koje su nedovoljne za potpunu promenu mentaliteta, sta mislite (moze slobodna procena , koliko ce generacija trebati da postanemo drustvo demokratske politicke kulture u pravom smislu tog izraza?


Sjetih se da je krajem devedesetih neko (al' se ne sjećam ko) rekao tačno to: potrebno je da se izrefaju 4 generacije da bi vlast u višepartijskom sistemu prestala da bude "kuku mene ako odem s vlasti" i slično.
Pošto se današnja djeca rađaju sa završenom barem osnovnom školom, možda se i taj rok smanji na oko 60 godina?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran  17:53 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: Zvezde

koliko ce generacija trebati da postanemo drustvo demokratske politicke kulture u pravom smislu tog izraza?

Postoji li negde u svetu neko društvo u kome su žene ravnopravne i imaju pravo glasa i u kojem su rase ravnopravne, i to već četiri generacije?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
peralozac  17:00 16.09.2007
Preporuka: 35

da li VAS uopste ima

#Link  Replika: 11

Dulee
pogresio si. nema vas nekoliko hiljada, nego nekoliko stotina, ali ste glasni. i....svi ste se okupili ovde na B92, pa ...
ja tebe serdare- ti mene vojvodo, pa u krug. malo ocete kakite, malo necete. malo ocete pisete , malo necete.
itd,itd
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mesečar  17:05 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: da li VAS uopste ima

Eto, o ovome sam mislio u mom predjasnjem postu. Ta potreba da se gleda u tudje dvoriste, to je najteze izmeniti. kao sto kod nas maldi izadnju npr. na splav i umesto da se provode za svoju dusu, oni zasednu i gledaju/odmeravaju sta drugi rade. E tako i ovde na blogu.

Ili zadji na podijum sa ostalima i provedi se za sebe (citaj - reci nesto pametno i daj neko misljenje/argument) ili s'druge strane zaobilazi ono sto ti se ne svidja (sto bi na vencanju rekli "neka kaze sada ili neka zauvek cuti".

Ali, samo ime peralozac prosto odise namerom za ozbiljnom i konstruktivnom razmenom misljenja )))))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
peralozac  17:11 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: da li VAS uopste ima

mesecaru (nijedan)

vidim da nemas pojma o imenu (i delu) Pera Lozac, te ti savetujem da se malo raspitas.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mesečar  17:13 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: da li VAS uopste ima

peralozac
mesecaru (nijedan)vidim da nemas pojma o imenu (i delu) Pera Lozac, te ti savetujem da se malo raspitas.


Da se ne udaljavamo od teme, ja govorim o onome sto vidim. Moja reakcija je na tvoj prethodni post, minuli rad mi nije potreban
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Queeria  17:15 16.09.2007
Preporuka: 21

Re: da li VAS uopste ima

I peraložač reče jednu veliku istinu i to je najveći problem...
Ta tzv. druga Srbija (kako god) ima običaj da napravi svoj slobodni prostor, bilo to blog, kafana, klub, organizacija i da tu među svojima kenja do besvesti, da zajedno dođu do zaključka kako je Srbija u velikom sranju i kako su oni mnogo super, a ona Grand Srbija veliko zlo - i na kraju se pokupe i odu kući da spavaju...
Mi godinama kenjamo, kenjamo, kenjamo i ništa... Da li je jedan političar podneo ostavku zato što ga je neko do besvesti kritikovao?! Nije... I to govori sve... Kuke i motike su jedino rešenje za probleme u Srbiji...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Mesečar  17:17 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: da li VAS uopste ima

Queeria

I peraložač reče jednu veliku istinu i to je najveći problem...Ta tzv. druga Srbija (kako god) ima običaj da napravi svoj slobodni prostor, bilo to blog, kafana, klub, organizacija i da tu među svojima kenja do besvesti, da zajedno dođu do zaključka kako je Srbija u velikom sranju i kako su oni mnogo super, a ona Grand Srbija veliko zlo - i na kraju se pokupe i odu kući da spavaju...Mi godinama kenjamo, kenjamo, kenjamo i ništa... Da li je jedan političar podneo ostavku zato što ga je neko do besvesti kritikovao?! Nije... I to govori sve... Kuke i motike su jedino rešenje za probleme u Srbiji...


Pa zasto se ode na spavanje? Ako je Pera na to mislio, ja mu se izvinjavam i onda se slazem sa njim.

Mozda su motke jedno od resenja, ali resenje je i politicka emancipacija mladih. A neki od nas aktivno rade na tome i onda mirno spavaju ))))))))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
urbanosaurus  17:28 16.09.2007
Preporuka: 0

Re: da li VAS uopste ima

Kuke i m