populizmom na krizu

antioksidant RSS / 25.03.2009. u 11:14

poslednjih nedelja sam vise puta cuo kako se citira obama: "kriza je sansa koja se ne sme propustiti". istina, nisam bas siguran da je bas obama nesto slicno izgovorio ali nije i bitan on nego poruka.

kriza je period kada je ljudima/sistemima podignut nivo spremnosti da "stegnu kais".

svaka reforma podrazumeva menjanje stecenih navika, ukidanje postojecih prava... dakle, beli medvedi vise nisu beli medvedi. zastite vise nema. to je stresno stanje. i za sistem i za svaki njegov deo.

kada se reformise drustvo, ti delovi su ljudi. kada se reformise drzava, ti delovi su glasaci.

glasaci nisu sretni kada su "stresirani". logika politike nezameranja je jasna: u doba izbora ne cackaj mecku (narocito belu - zasticenu). a nikad nisi bas siguran kada ce izbori pa ne diraj nikog nikada.

e sad dolazimo do citirane obamine(?) izjave:

kriza je sansa koja se ne sme propustiti

srbija u reformama kasni poprilicno. proslo je vec 8 godina od "promena"' da se ne bi primetilo da drustvena zajenica "srbija"  lici previse na ono sto se zove "srbija 90ih".

necu sad pisati o svemu sto lici na tu nekadasnju srbiju, istaci cu samo jednu cinjenicu: preglomazan drzavni aparat.

ponovo dolazimo do citirane obamine(?) izjave:

kriza je sansa koja se ne sme propustiti

ako srbija ima preveliki drzavni aparat, kriza je trenutak koji se moze/mora(?) iskoristiti da se taj preglomazan aparat smanji.

i gle cuda, ima naznaka da se tako nesto i dogodi.

Na sastanku vrha Demokratske stranke i G17 plus odlučeno je da se u cilju štednje smanji broj ministarstava u Vladi Srbije, pišu beogradski dnevni listovi.

kolika je to stvarno usteda?

da pretpostavimo da se ostvai "optimisticna varijanta" tj da se broj ministarstava smanji na 15. imajuci u vidu da: "Broj ministarstava smanjivao bi se tako što bi se po dva ili više resora spajala u jedan." dakle, broj zaposlenih bi se tesko promenio. smanjio bi se broj ministara (za 10), mozda vozaca (za 10) i sekretarica (neka bude 20). neka jedan ministar (250 000 dinara bruto)  sa vozacem (150 000 dinara bruto) , 2 sekretarice (300 000 dinara bruto) i "reprezentacijom" (500 000 dinara) mesecno ovu drzavu (poreske obveznike) kosta 1 200 000 dinara. to je (po trenutnom kursu euro/dinar =95) oko 1.5 miliona eura na godisnjem nivou za svih 10 "pristedjenih" ministarstva.

1.5 miliona eura godisnje ustede!!!!!

da sam zlonameran rekao bih, taman za miladina kovacevica, da se dete resi bede i jos malo da ostane.

i za kraj jedno pitanje:

ko donosi odluke u srbiji u ovom trenutku? vlada republike srbije ili njeni(neciji?) medijski savetnici?



Komentari (75)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:30 25.03.2009

Naznake

ako srbija ima preveliki drzavni aparat, kriza je trenutak koji se moze/mora(?) iskoristiti da se taj preglomazan aparat smanji.

i gle cuda, ima naznaka da se tako nesto i dogodi.


Ima, ima... malo morgen, rekao bi jedan pokojnik.
antioksidant antioksidant 14:13 26.03.2009

Re: Naznake

Vojislav Stojković
ako srbija ima preveliki drzavni aparat, kriza je trenutak koji se moze/mora(?) iskoristiti da se taj preglomazan aparat smanji.i gle cuda, ima naznaka da se tako nesto i dogodi.Ima, ima... malo morgen, rekao bi jedan pokojnik.

vojislave,

preskacem ovaj tvoj komentar vec 2 dana. mnogo si me nasekirao ovim vicem. da znas...
inagadadavida inagadadavida 12:54 25.03.2009

svaka kriza je i nova sansa

Nije daleko od pameti, da jedna pametna garnitura u nekoj pametnoj vladi , u nekoj pametnoj drzavi, moze zaista da iskoristi krizu, kako to Obama rece ( ili ne rece )...

Elem, svaka kriza je i prekretnica u ustaljenim navikama, nacinu zivota, shvatanju sveta i zivota....A posto su u Srbiji i navike, nacin zivota, shvatanje funkcionisanja globalnog sveta u 21 veku izvitoperene i iskrivljene do granice apsurda, mozda bi bas Srbija mogla da bude drzava ciji ce gradjani , zahvaljujuci krizi shvatiti da :

1) nije tacno da niko ne moze da te plati tako malo kao sto ti malo mozes da radis
2) prazan stomak nije najidealnija podloga za prezivanje svetskih nepravdi i ispravljanje globalnih krivih Drina
3) nacionalni sport trosenja nezaradjenog, u kojem smo mogli da budemo olimpijski sampioni, uvek ostane bez
sponzora
4) da drzava , u kojoj svako ko stvara neku novu vrednost na ledjima nosi po dva penzionera i tri drzavna cimbenika
ne moze da funkcionisa
5) da se kosovo ne jede, kao ni praznoglava verzija patriotizma.....................itd itd itd

Ima mnogo stvari , koje bi mogli , da pritisnuti bedom i besposlicom promenimo u svojim navikama ..........

Naravno , pod uslovom da ispunimo ono sto sam napisao na pocetku teksta.....da imamo pametnu vladu i jos pametniji narod........a tu sam nesto skeptican
drug.clan drug.clan 13:45 25.03.2009

Re: svaka kriza je i nova sansa

inagadadavida
Nije daleko od pameti, da jedna pametna garnitura u nekoj pametnoj vladi , u nekoj pametnoj drzavi, moze zaista da iskoristi krizu, kako to Obama rece ( ili ne rece )...

Elem, svaka kriza je i prekretnica u ustaljenim navikama, nacinu zivota, shvatanju sveta i zivota....A posto su u Srbiji i navike, nacin zivota, shvatanje funkcionisanja globalnog sveta u 21 veku izvitoperene i iskrivljene do granice apsurda, mozda bi bas Srbija mogla da bude drzava ciji ce gradjani , zahvaljujuci krizi shvatiti da :

1) nije tacno da niko ne moze da te plati tako malo kao sto ti malo mozes da radis
2) prazan stomak nije najidealnija podloga za prezivanje svetskih nepravdi i ispravljanje globalnih krivih Drina
3) nacionalni sport trosenja nezaradjenog, u kojem smo mogli da budemo olimpijski sampioni, uvek ostane bez
sponzora
4) da drzava , u kojoj svako ko stvara neku novu vrednost na ledjima nosi po dva penzionera i tri drzavna cimbenika
ne moze da funkcionisa
5) da se kosovo ne jede, kao ni praznoglava verzija patriotizma.....................itd itd itd

Ima mnogo stvari , koje bi mogli , da pritisnuti bedom i besposlicom promenimo u svojim navikama ..........

Naravno , pod uslovom da ispunimo ono sto sam napisao na pocetku teksta.....da imamo pametnu vladu i jos pametniji narod........a tu sam nesto skeptican



izgleda je vasa tacka broj 3 naconalni sport u svim zemljama zapadno od Inda i severno od Sahare
pogledajte ko je koliko duzan po glavi stanovnika nekim ljudima koji rade po 12 sati dnevno za dva dolara

sto se tacke 4 tice: ta dva penzionera su na ledjima iznele toga koji sada radi pa bi bilo lepo da im vrati uslugu


inace mislim da je kriza kao i svuda u svetu "period u ljudskoj istoriji kada se pare iz dzepova sirotinje presipaju u dzepove bogatasa"
antioksidant antioksidant 14:28 25.03.2009

Re: svaka kriza je i nova sansa

kriza kao i svuda u svetu "period u ljudskoj istoriji kada se pare iz dzepova sirotinje presipaju u dzepove bogatasa"

sto se razlikuje od bilo kog drugog perioda tacno kako???

pa bogati postaju bogatiji i kad nema krize..

nije to njena sustina
antioksidant antioksidant 14:29 25.03.2009

Re: svaka kriza je i nova sansa

da imamo pametnu vladu i jos pametniji narod

pa sta sad? da menjamo narod? moze, nego da ne dobijemo neki ...jos ludji? (nepametniji)
drug.clan drug.clan 14:39 25.03.2009

Re: svaka kriza je i nova sansa

antioksidant
kriza kao i svuda u svetu "period u ljudskoj istoriji kada se pare iz dzepova sirotinje presipaju u dzepove bogatasa"

sto se razlikuje od bilo kog drugog perioda tacno kako???

pa bogati postaju bogatiji i kad nema krize..

nije to njena sustina



Proces je mnogo brzi u krizi, naime u proslih 20 meseci iz penzionih fondova amerikanaca oko 3 hiljade milijardi dolara je isparilo tj preslo u dzepove mesetara na berzi. U normalnim vremenima trebalo bi im bar 10 godina da zarade toliku sumu novca dok im u krizi treba samo 20 meseci.
antioksidant antioksidant 14:56 25.03.2009

Re: svaka kriza je i nova sansa

Proces je mnogo brzi u krizi, naime u proslih 20 meseci iz penzionih fondova amerikanaca oko 3 hiljade milijardi dolara je isparilo tj preslo u dzepove mesetara na berzi. U normalnim vremenima trebalo bi im bar 10 godina da zarade toliku sumu novca dok im u krizi treba samo 20 meseci.

pazi clan, tih 3 milijardi nije zavrsilo ni u cijim dzepovima. oni nisu ni bili tamo (bar jednim delom). to je veeeelikim delom bio obican balon (sa prazninom unutar lepe ljusture).

a sasvim si u pravu - svi procesi "redistribucije" su u krizi brzi
drug.clan drug.clan 15:26 25.03.2009

Re: svaka kriza je i nova sansa

antioksidant
Proces je mnogo brzi u krizi, naime u proslih 20 meseci iz penzionih fondova amerikanaca oko 3 hiljade milijardi dolara je isparilo tj preslo u dzepove mesetara na berzi. U normalnim vremenima trebalo bi im bar 10 godina da zarade toliku sumu novca dok im u krizi treba samo 20 meseci.

pazi clan, tih 3 milijardi nije zavrsilo ni u cijim dzepovima. oni nisu ni bili tamo (bar jednim delom). to je veeeelikim delom bio obican balon (sa prazninom unutar lepe ljusture).

a sasvim si u pravu - svi procesi "redistribucije" su u krizi brzi



Naprotiv, to su vrlo realne pare koje su ljudi odvojili od svojih zaradjenih plata da bi imali u buducnosti, to nisu naduvani aseti koje banke prave preko noci dodajuci nule na racune, vec realne pare koje su sada prebacene u dzepove bogatih!

Na ovaj nacin uz pomoc krize bogati su dobili pravi zaradjeni novac od naroda a "izgubili" virtuelni novac. Drugim recima najpre su stvorili sliku da su bogati a potom su od naroda uzeli realne pare i sada su postali stvarno bogati dok je obican narod izgubio penzije!
antioksidant antioksidant 15:40 25.03.2009

Re: svaka kriza je i nova sansa

Naprotiv, to su vrlo realne pare koje su ljudi odvojili od svojih zaradjenih plata da bi imali u buducnosti

ma slazem se ali nije to bilo 3 milijardi...
dok je rastao balon niko se nije bunio, samo su zeleli da udju u voz...
guzva je bila na ulazu, sad je guzva na izlazu.

bolje prolaze oni sa jacim laktovima... simple as that
drug.clan drug.clan 15:50 25.03.2009

Re: svaka kriza je i nova sansa

antioksidant
Naprotiv, to su vrlo realne pare koje su ljudi odvojili od svojih zaradjenih plata da bi imali u buducnosti

ma slazem se ali nije to bilo 3 milijardi...
dok je rastao balon niko se nije bunio, samo su zeleli da udju u voz...
guzva je bila na ulazu, sad je guzva na izlazu.

bolje prolaze oni sa jacim laktovima... simple as that



penzioni fondovi nisu rasli ni priblizno brzo kao neke druge investicije pre svega egzoticne finansijske varijante a i u medjuvremnu su stalno dopunjavani novim parama koje nisu imale vremena da mnogo rastu

inace amerikancu nisu trcali da bi usli u voz vec su prisiljeni od strane drzave da pare od penzije investiraju da bi na njima neko mogao da zgrne profit ali to je posebna prica od 1000 strana
antioksidant antioksidant 16:05 25.03.2009

Re: svaka kriza je i nova sansa

inace amerikancu nisu trcali da bi usli u voz vec su prisiljeni od strane drzave da pare od penzije investiraju da bi na njima neko mogao da zgrne profit ali to je posebna prica od 1000 strana

401k?
drug.clan drug.clan 16:33 25.03.2009

Re: svaka kriza je i nova sansa

antioksidant
inace amerikancu nisu trcali da bi usli u voz vec su prisiljeni od strane drzave da pare od penzije investiraju da bi na njima neko mogao da zgrne profit ali to je posebna prica od 1000 strana

401k?

yep, 401k prica sa tuznim krajem koji jos nismo odgledali
medjutim92 medjutim92 13:21 25.03.2009

I opet se vracamo na pocetak krize..

.. znaci, sve i da stvarno skresu broj cinovnika uz broj ministara, a zasto to nisu uradili ranije? Vlada je formirana u julu, kad se mozda nije znalo da ce biti bas ovolika svetska kriza (iako su ekonomisti morali da znaju, ako sam ja kao inzenjer nacuo o tome), ali Srbija je svakako u krizi vec 20 godina, jel' onda moglo da se radi uz manje troskove? Da li bi to imali para za bacanje da nema svetske krize? Da li bi imali opet nerealno povecanje penzija i plata cinovnika da nema krize?

Ako ti ljudi tamo rade svoj posao dobro, onda nisu trosak, nego doprinose napretku zemlje, i ne treba smanjivati njihov broj.
Ako ga ne rade kako treba, a sto su uopste tu, i sto ih ima toliko?
Ako imaju visak, a sto su od 2000 naovamo zaposljavali nove i nove cinovnike, toliko da ih ima mnogo vise nego onda?
I hoce li neko da odgovori na takva pitanja?

Nikad nije lose vreme za stednju. Nikad. Stednja je jedan od laksih nacina da se dodje do bogatstva, ali nam je hronicno najdalja.

Tekstova na ovu temu nikad dovoljno. Preporuka.
antioksidant antioksidant 14:30 25.03.2009

Re: I opet se vracamo na pocetak krize..

I hoce li neko da odgovori na takva pitanja?

nece

hvala
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:29 25.03.2009

radio/video speach by obama, 07.03.09

вест на msnbc

сам говор се може наћи, рецимо, овде
antioksidant antioksidant 13:45 25.03.2009

Re: radio/video speach by obama, 07.03.09

tnx...

ogradio sam se jer je fraza koja je meni citirana je:

a crisis is a terrible thing to waste

priznaces da to vec nije toliko "predsednicki"

s druge strane: Crisis is time of 'great opportunity' je vec nesto sasvim primereno i ocekivano...

Budimac Budimac 14:21 25.03.2009

Re: radio/video speach by obama, 07.03.09

a crisis is a terrible thing to waste

To je doslovce rekao Ram Emanuel, Obmanin Chief of Staff
antioksidant antioksidant 14:27 25.03.2009

Re: radio/video speach by obama, 07.03.09

To je doslovce rekao Ram Emanuel, Obmanin Chief of Staff

veliki srpski prijatelj? drugar mladog petrovica (kandidata za ambasadora)?

salim se...

nije ni bitno ko je rekao, sam iskaz je tema. ima svoju vrednost a na nacin kako sam ga rastumacio gore smatram ga sasvim korektnim (s tim sto je obamin vise "predsednicki" a ramov - pa hajde reci "seretski"

hvala i tebi za informaciju
Doctor Wu Doctor Wu 14:30 25.03.2009

Uopste mi nije jasno sta tacno hoce

Brown i Obama. Ako hoce javnim radovima da izadju iz krize, pre ili kasnije ce ih stici deficit koji je ionako izvan kontrole. To ce izazvati sledeci krug krize, nezaposlenosti.... Ove lose dugove prihvataju trenutnim AAA statusom svojih zemalja, ali pitanje je dokle ce taj status ostati AAA. Sta ce se desiti sa svetom ako USA izgubi AAA status? Sta ce se desiti ako Kinezi pocnu da prodaju tih svojih 1.3 triliona dolara obveznica? Samo da ne dodje pucnjave.
antioksidant antioksidant 14:35 25.03.2009

Re: Uopste mi nije jasno sta tacno hoce

ali pitanje je dokle ce taj status ostati AAA

neko bi rekao - dok ga oni pisu

Sta ce se desiti ako Kinezi pocnu da prodaju tih svojih 1.3 triliona dolara obveznica?
nece, previse su usli da bi smeli da krenu ka izlazu...

inace, off topic (samotrol naravno):kinezi gube trzista (manje vise), sta ce sad?

moj "osecaj" - pojacavaju unutrasnju(domacu) potrosnju. posledica - pojacana domaca potrosnja znaci drugacijeg domaceg potrosaca...

vrlo lako se moze desiti da jedna od posledica ove krize bude i politicko "otvaranje" kine..
Doctor Wu Doctor Wu 15:21 25.03.2009

Re: Uopste mi nije jasno sta tacno hoce

moj "osecaj" - pojacavaju unutrasnju(domacu) potrosnju. posledica - pojacana domaca potrosnja znaci drugacijeg domaceg potrosaca...

mozda. mada mislim da ce veliki neto gubitnici ovog celog kalambura biti evropa i japan.
amerika ce znacajno oslabiti, ali ce jos uvek biti znacajan faktor.
sve u svemu, decu treba slati na pacific rim.
antioksidant antioksidant 15:36 25.03.2009

Re: Uopste mi nije jasno sta tacno hoce

decu treba slati na pacific rim.

?? ne razumem. ja se ipak drzim levanta i okoline

mada mislim da ce veliki neto gubitnici ovog celog kalambura biti evropa i japan
za japan se slazem a i za evropu kao kolektivni pojam. na zalost, ovo ce sve usporiti vec posustalo..udruzivanje
drug.clan drug.clan 15:38 25.03.2009

Re: Uopste mi nije jasno sta tacno hoce

antioksidant
ali pitanje je dokle ce taj status ostati AAA

neko bi rekao - dok ga oni pisu

Sta ce se desiti ako Kinezi pocnu da prodaju tih svojih 1.3 triliona dolara obveznica?
nece, previse su usli da bi smeli da krenu ka izlazu...

inace, off topic (samotrol naravno):kinezi gube trzista (manje vise), sta ce sad?

moj "osecaj" - pojacavaju unutrasnju(domacu) potrosnju. posledica - pojacana domaca potrosnja znaci drugacijeg domaceg potrosaca...

vrlo lako se moze desiti da jedna od posledica ove krize bude i politicko "otvaranje" kine..


Kina jedna od retkih zemalja na svetu koja trenutno ima novca koliko hoce i sada tim obveznicama pokusava da kupuje robu po svetu (prirodne resures) i za sada joj ide veoma dobro jer su svi ocajni i daju u pola cene samo da bi dobili pare. Oni su svesni inflacije koja ce pogoditi svet ubrzo te hoce na lagan i neprimetan nacin da se oslobode novca.
Osim toga kao potencijalno najvece trziste na svetu, naravno da se okrecu domacoj potrosnji uz istovremena ogromna ulaganja u infrastrukturu sto je odlican potez za buducnost. (u poslednjih 20-tak godina kina je od 0 km autoputa dosla na drugo mesto sa 50 000km odmah posle amerike koja ima 65 000km)

Mislim da kriza nece otvoriti politicku scenu kine ka zapadu vec ce ojacati njihovu politicku poziciju jasnim primerom manjkavosti liberalnog kapitalizma i demokratije na zapadu. Cini mi se da je moguca blaga i postepena promena sistema u kini ali u drugacijem smeru, definitvno ne ka liberalnoj demokratiji americkog tipa.
drug.clan drug.clan 15:44 25.03.2009

Re: Uopste mi nije jasno sta tacno hoce

antioksidant
decu treba slati na pacific rim.

?? ne razumem. ja se ipak drzim levanta i okoline

mada mislim da ce veliki neto gubitnici ovog celog kalambura biti evropa i japan
za japan se slazem a i za evropu kao kolektivni pojam. na zalost, ovo ce sve usporiti vec posustalo..udruzivanje



I ja mislim da ce evropa i japan postati kolateralna zrtva pogotovo ukoliko Obama uspe da spase Ameriku ovaj put.

Evropa ce postati zrtva ali ne samo kao celina vec i pojednicano, vecina zemalja u EU (onih starijih i "bogatijih" je zrela za bankrot a nema moc da se nejmu odupre na nacin koji to radi amerika.
Mislim da ce najvecu korist iz svega ovoga (ako uspeju da ostvare politicku stabilnost) izvuci juzna amerika pogotovo Brazil jer ce amerika biti zaokupljana svojim i azijskim poslovima.
Doctor Wu Doctor Wu 16:50 25.03.2009

Re: Uopste mi nije jasno sta tacno hoce

Evropa ce postati zrtva ali ne samo kao celina vec i pojednicano, vecina zemalja u EU (onih starijih i "bogatijih" je zrela za bankrot a nema moc da se nejmu odupre na nacin koji to radi amerika.

Da, tako i ja nekako mislim. Evropa (i pojedinacno i kao 1 entity) je matora i nema bioloski kapital neophodan za izlazenje iz krize (jedino kad bi potpuno liberalizovali imigracionu politiku prema Africi, sto se cini nemogucim, a mislim da bi bilo i neproduktivno, inace Afrika ne bi bila to sto je). Nju i Japan ce unistiti penzioni fondovi i zahtevani prinosi unistiti. Brazil, mozda, mada latinoamericke zemlje nisu pokazale da mogu napraviti stabilne ekonomije na duze staze. Mozda pre u sklopu neke panamericke unije u kojoj bi reformisana i mnogo manje WASP dominated USA vodila glavnu rec.
drug.clan drug.clan 17:29 25.03.2009

Re: Uopste mi nije jasno sta tacno hoce

Doctor Wu
Evropa ce postati zrtva ali ne samo kao celina vec i pojednicano, vecina zemalja u EU (onih starijih i "bogatijih" je zrela za bankrot a nema moc da se nejmu odupre na nacin koji to radi amerika.

Da, tako i ja nekako mislim. Evropa (i pojedinacno i kao 1 entity) je matora i nema bioloski kapital neophodan za izlazenje iz krize (jedino kad bi potpuno liberalizovali imigracionu politiku prema Africi, sto se cini nemogucim, a mislim da bi bilo i neproduktivno, inace Afrika ne bi bila to sto je). Nju i Japan ce unistiti penzioni fondovi i zahtevani prinosi unistiti. Brazil, mozda, mada latinoamericke zemlje nisu pokazale da mogu napraviti stabilne ekonomije na duze staze. Mozda pre u sklopu neke panamericke unije u kojoj bi reformisana i mnogo manje WASP dominated USA vodila glavnu rec.



Mislim da razlog za pad evrope nije taj koji si naveo vec isti onaj koji i ameriku vodi u propast. Jedina razlika je u tome evropa nema vojnopoliticku moc koja bi je izvukla bar na kratko iz sadasnjeg stanja kao sto je to slucaj sa amerikom

Latinska amerika nije pokazala sposobnost da napravi stabilnu drzavu na duzi period iz prostog razloga sto im USA to nije dala, zakuvavajuci stanje svako malo da se slucajno ne bi pojavio ozbiljan komsija na jugu.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:37 25.03.2009

Odlucivaci

" ko donosi odluke u srbiji u ovom trenutku? vlada republike srbije ili njeni(neciji?) medijski savetnici?"

U ovom trenutku ?

Pa, pomireni i povampireni i oni sto im kazu sta da odlucuju.
Mislim.
antioksidant antioksidant 14:38 25.03.2009

Re: Odlucivaci

i oni sto im kazu sta da odlucuju.

a ti su medijski savetnici ili....?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:48 25.03.2009

Re: Odlucivaci

a ti su medijski savetnici ili....?

Ako i jesu, ne verujem da su to ovi (nasi) podgojeni.
Pre verujem da su to neki "neciji", kao sto ti rece, sto ovim nasim bucama uteruju sargarepice (i po koju krofnicu) u ustasca njiova. Pa, dok ti nasi zvacu, ovi odluce sta im valja.
antioksidant antioksidant 14:53 25.03.2009

Re: Odlucivaci

Pa, dok ti nasi zvacu, ovi odluce sta im valja.

pa dok ima da se jede..
onda to i nije nak kriza..

mada mislim da gresis sto se tice odlucivanja o "merama republike srbije protv krize".

moj utisak je da se tu "odluke" donose ovde. uz ogradu da odlucioci tesko da znaju sta ekonomska odluka moze sa sobom povuci kao posleddicu.. ili da pojednostavim - nema ekonomije kao "alata" pri donosenju odluke. samo jednog njenog malog dela - marketinga.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:57 25.03.2009

Re: Odlucivaci

ili da pojednostavim - nema ekonomije kao "alata" pri donosenju odluke. samo jednog njenog malog dela - marketinga.

Pa, to je mozda bas zbog toga sto je ekonomija tamo odakle odlucivacima stizu te sargarepice i krofnice...?
I tako, ti nasi se uglavnom bave marketingom, dok zvacu....
ecce-florian ecce-florian 15:38 25.03.2009

Re: Odlucivaci

Pa, pomireni i povampireni i oni sto im kazu sta da odlucuju.

misliš ovaj u dugovima

njeni(neciji?) medijski savetnici?"

Spiridon Kopicl?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:56 25.03.2009

Re: Odlucivaci

misliš ovaj u dugovima

Pa njemu je verovatno zapelo neko vece parce krofnice. Dok ga konacno sazvace, bice tuzno i njemu i nama i njima.

Spiridon Kopicl?


Taj se klanja idolu koji zvecka i shushti. Mamonu.


antioksidant antioksidant 16:03 25.03.2009

Re: Odlucivaci

Taj se klanja idolu koji zvecka i shushti. Mamonu.

zlatnom teletu?

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:07 25.03.2009

Re: Odlucivaci

zlatnom teletu?

I onom koje samo sija. Samo je vazno da to Spridonu kazu na engleskom, a posle da to isto potvrde i na ruskom.
Na srpskom sve sam moze da odluci. Da li sija ili ne.
antioksidant antioksidant 18:28 25.03.2009

Dinkić: Postignut dogovor s MMF-om

Potpredsednik Vlade Srbije i ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić izjavio je da je Vlada postigla dogovor sa Međunarodnim monetarnim fondom. On je rekao da će javnost sutra biti obaveštena o rezultatima razgovora koji su ovih dana vođeni sa predstavnicima MMF i dodao da je dogovor postignut u pravi čas.


jedva cekam da obaveste

strepim ...
drug.clan drug.clan 19:11 25.03.2009

Re: Dinkić: Postignut dogovor s MMF-om

antioksidant
Potpredsednik Vlade Srbije i ministar ekonomije i regionalnog razvoja Mlađan Dinkić izjavio je da je Vlada postigla dogovor sa Međunarodnim monetarnim fondom. On je rekao da će javnost sutra biti obaveštena o rezultatima razgovora koji su ovih dana vođeni sa predstavnicima MMF i dodao da je dogovor postignut u pravi čas.


jedva cekam da obaveste

strepim ...


Sta vam rekoh, MMF najvise voli da udari po sirotinji!

Ovaj put bas zestoko udarise!

antioksidant antioksidant 09:25 26.03.2009

Re: Dinkić: Postignut dogovor s MMF-om

Sta vam rekoh, MMF najvise voli da udari po sirotinji!

Ovaj put bas zestoko udarise!

ovo je totalna glupost



mada mogu reci da su ga lepo zapakovali. 6% na neto plate je znatno vise na bruto (da bi se tacno proracunalo za koliko je podignut porez na plate).

nije mi jasno zasto se vec ne krene u znacajno povecanje poreza na imovinu. ako nesto stimulise investicije, onda je to, to...

ajd bice novi tekst o ovome kad stignem u toku dana i ako me neko ne pretekne
miloradkakmar miloradkakmar 19:10 25.03.2009

Sigurna mesta

da pretpostavimo da se ostvai "optimisticna varijanta" tj da se broj ministarstava smanji na 15.


A , silne Agencije, Direkcije , Fondovi... za privredu, poljoprivredu, mala i srednja preduzeća, ekonomsku saradnju u zemlji i van nje, kulturu, ekologiju, pošumljavanje, vodoprivredu, transport, kvalitet domaćih i stranih roba i usluga, trgovinu, telekomunikacije ... To je veći aparat od cele Vlade i svih njenih ministarstava koji su ih osnovali. To je sigurno mesto . Zar , ne !?
antioksidant antioksidant 09:12 26.03.2009

Re: Sigurna mesta

A , silne Agencije, Direkcije , Fondovi... za privredu, poljoprivredu, mala i srednja preduzeća, ekonomsku saradnju u zemlji i van nje, kulturu, ekologiju, pošumljavanje, vodoprivredu, transport, kvalitet domaćih i stranih roba i usluga, trgovinu, telekomunikacije ... To je veći aparat od cele Vlade i svih njenih ministarstava koji su ih osnovali. To je sigurno mesto . Zar , ne !?

naravno...

ja sam gotovo uveren da ce se neka vrsta ove najavljene mere sprovesti i to prvenstveno zato sto je totalno besmislena i beskorisna a tako zahvalna za kratkorocnu medijsku promociju...

sa sve najavom, ceka se predsednik da dodje iz amerike i u samoci i tisini svog kabineta, ophrvan brigama sam odluci...
Unfuckable Unfuckable 20:21 25.03.2009

što se smanjenja

administracije i broja zaposlenih u državnoj službi, krizu kao dobar "izgovor" spominjala je još Danica Popović u "Poligrafu", januara o.g.
Meni je zvučalo razložno sve to što govori, odavno znamo da je državni aparat preglomazan, ali i znamo da je bilo kakve rezove teško obaviti bez jakog i razumljivog spoljnog pritiska.

Mene zanima komentar nekoga Ko Zna - pošto sebe, definitivno, znalcem ne smatram - na nove, ultragigaextralarge kamatne stope na deviznu štednju u pojedinim bankama, konkretnije - slučajno mi je ruku dopao flajer jedne plavožute banke iz bratske nam južne države, koja je po nekoj "stepenastoj" štednji rešila da časti vaskolikog štedišu sa tričavih 14% kamate na devizni ulog posle 6 meseci štednje ?!?
(na njihovom sajtu nema još ništa o tome - ili ja nisam dobro pogledao)
Dakle...što bi neko rekao : "je l' to taj siguran znak koji nam kazuje da ih posle 6 meseci ovde više neće biti ?"
drug.clan drug.clan 20:47 25.03.2009

Re: što se smanjenja

Unfuckable
administracije i broja zaposlenih u državnoj službi, krizu kao dobar "izgovor" spominjala je još Danica Popović u "Poligrafu", januara o.g.
Meni je zvučalo razložno sve to što govori, odavno znamo da je državni aparat preglomazan, ali i znamo da je bilo kakve rezove teško obaviti bez jakog i razumljivog spoljnog pritiska.

Mene zanima komentar nekoga Ko Zna - pošto sebe, definitivno, znalcem ne smatram - na nove, ultragigaextralarge kamatne stope na deviznu štednju u pojedinim bankama, konkretnije - slučajno mi je ruku dopao flajer jedne plavožute banke iz bratske nam južne države, koja je po nekoj "stepenastoj" štednji rešila da časti vaskolikog štedišu sa tričavih 14% kamate na devizni ulog posle 6 meseci štednje ?!?
(na njihovom sajtu nema još ništa o tome - ili ja nisam dobro pogledao)
Dakle...što bi neko rekao : "je l' to taj siguran znak koji nam kazuje da ih posle 6 meseci ovde više neće biti ?"



U momentu kada su nominalne kamate u US, Evropi, Japanu itd na rekordno malim nivoima - 0% svaka kamata na deviznu stednju u valutama tih zemalja koja je vaca od 2-3% je ponzi ili ti jezda i dafina na kvadrat!
antioksidant antioksidant 21:21 25.03.2009

Re: što se smanjenja

stepenasta stednja je marketing

kamata se uvek iskazuje na godisnjem nivou. tako i ovih 14%. verovatno polaze od 1%. orocenje je 6 meseci (kako sam razumeo). kamata raste stepenasto ali se svaka primenjuje na drugaciji period (sto je kamata visa, period je kraci). bitno je kolika je uprosecena kamata...


dakle neka su kamate stepenaste
1-3-5-8-10-14

edit: sad mi kazu - ovde treba pojasnjenje - 1% kamate dobijas ako pare drzis mesec dana. ako pare drzis 2 meseca dobijas 1% kamate na mesec dana i 3% na mesec dana (za drugi mesec)....

izmenio sam i obrazac (mada on nije ni bitan)

ako imas x para mesec dana kamata ti je 1/12

2 meseca 2/12+3/12
....
6 meseci 1/12+ 3/12+ 5/12+8/12+ 10/12+14/12

cilj im je da ti daju uprosecenu kamatu od (npr 6% na godisnjem nivou i da ti ostavis novac kod njih 6 meseci i da se u reklami pojavljuje 14%)

i da, bice tu za 6 meseci...

Unfuckable Unfuckable 06:31 26.03.2009

Re: što se smanjenja

hvala na strpljenju & objašnjenju
moram negde da nađem taj flajer, pa da pogledam malo bolje

i da, bice tu za 6 meseci...



Unfuckable The Paranoik

ps : hajde da ne budem potpuni - odmah mi je palo na pamet moju malu da bi - da je neka prevara u pitanju - reagovao The Radovan NBS
antioksidant antioksidant 09:06 26.03.2009

Re: što se smanjenja

Unfuckable
hvala na strpljenju & objašnjenju moram negde da nađem taj flajer, pa da pogledam malo bolje
i da, bice tu za 6 meseci...Unfuckable The Paranoikps : hajde da ne budem potpuni - odmah mi je palo na pamet moju malu da bi - da je neka prevara u pitanju - reagovao The Radovan NBS


rekao sam ti da je stepenasta stednja manje vise marketing, ali da budem posten ima tu prednost i za tebe...


ako orocis pare na 6 meseci (znaci klasicno) i resis da ih podignes posle 3 npr. gubis svu kamatu (a mozda imas i neke penale za prevremeni raskid ugovora)...

kod ove stepenaste stednje imas mogucnost ranijeg izlaska (sva prethodna kamata je tvoja) alipostoji i motivacija da ostanes sto duze (jer svaki sledeci mesec dobijas jos kamate i ona raste)

na flajeru potrazi efektivnu kamatnu stopu (nisam skontao da je to nasa banka - one to moraju da iskazuju)

a sto se tice radovana

najbolja stvar sto je uradio je sto je probudio poverenje u instituciju guvernera i to ne na populisticko politikanski samoreklamerski nacin kao sef mu stranke...
antioksidant antioksidant 09:18 26.03.2009

Re: što se smanjenja

Meni je zvučalo razložno sve to što govori, odavno znamo da je državni aparat preglomazan, ali i znamo da je bilo kakve rezove teško obaviti bez jakog i razumljivog spoljnog pritiska.

danica davno prica isto i tu nista nije sporno. ali ekonomija je teorija u politici. praksa podrazumeva izvesnu (veliku) kolicinu populizma

da (skromno) citiram sam sebe
glasaci nisu sretni kada su "stresirani"
.

a sto se tice spoljnjeg pritiska - sumnjam u efikasnost. mi smo pod tolikim pritiskom da nam jos jedan ne znaci puno a uzasno smo izdrilovani da migoljimo..

nama treba sopstvena odluka...

to je kao skidanje sa igle. moras sam. sve ostalo dodje kao podrska ali volja je tvoja. a ziveti od novca koji nisi zaradio je slatko. mnogo slatko...

i ko sad da nas skine sa igle? onaj koji je izmislio nacionalni investicioni plan i skucao milijarde dolara u predizbornu kampanju?

Unfuckable Unfuckable 09:23 26.03.2009

Re: što se smanjenja

kod ove stepenaste stednje imas mogucnost ranijeg izlaska (sva prethodna kamata je tvoja) alipostoji i motivacija da ostanes sto duze (jer svaki sledeci mesec dobijas jos kamate i ona raste)

na flajeru potrazi efektivnu kamatnu stopu (nisam skontao da je to nasa banka - one to moraju da iskazuju)


evo ovde pogledaj pa....
antioksidant antioksidant 09:29 26.03.2009

Re: što se smanjenja

EKS: 5.83% 6 meseci

EKS: 6.44% 12 meseci

edit: eks - efektivna kamatna stopa (to je kamata koju zaradis posle svih 6 meseci ociscena od svih troskova sem poreza)
Unfuckable Unfuckable 09:49 26.03.2009

Re: što se smanjenja

hehehe...populizam na delu, koji ložači
antioksidant antioksidant 09:59 26.03.2009

Re: što se smanjenja

hehehe...populizam na delu, koji ložači
*novo

pazi unf, populizam je politicka bolest

ovo je reklama (a radovan ih je naterao da ti napisu eks)

tvoje je da citas (pitas kad ti nije jasno) i biras

ne zameram ja ovome. meni je veca muka bila od ramba kao kraljevica marka

ovo je "finansijski proizvod" a ti ako od celog papira vidis samo 14%... onda papir citas sopstvenom pohlepom
Unfuckable Unfuckable 10:09 26.03.2009

Re: što se smanjenja

pazi - meni je "zaparalo uši" to 14%, jer ...zna se kada i kod koga su se viđale takve kamate... + poluinfosi tipa "banke iznose kintu napolje" i slične tlapnje nalik one koje su se mogle čuti u skloništima tokom '99 ("evo atomske"
A sa druge strane - neko u koga poprilično verujem (tko je rekao - Radovan?) uopšte nije, po svom inače dobrom običaju, grmeo i sevao po medijima da se "građani pripaze" - kao što je to radio mnogo puta do sada....zato mi je bilo čudno - a sad je jasno da se igra na pohlepu i da su kamate u stvari - iste. Radovanu kapa dole što prati derikože u stopu i ne dozvoljava im da nas gule baš kako stignu, tako ga ja doživljavam
Ono što - pouzdano znam - mnogo ljudi zanima je . koliko su uopšte banke sigurne u narednih 6-12 meseci...?...
mislim - poprilična frka je nastala oko one vesti za "svetlo plave" - da zatvaraju sve u JI Evropi, pa onda smanjenje broja filijala one druge banke što ima naziv kao onaj tupavi predmet koji smo imali u "Šuvaricama" ...
antioksidant antioksidant 10:15 26.03.2009

Re: što se smanjenja

Radovanu kapa dole što prati derikože u stopu i ne dozvoljava im da nas gule baš kako stignu, tako ga ja doživljavam

preteruje ali nije to sad tema
pazi - meni je "zaparalo uši" to 14%, jer ...zna se kada i kod koga su se viđale takve kamate
ne govorim o tome, vec o onima koji vide 14% pa potrce da uzmu pare ni iz cega... ti si video 14% pa si zastao i zapitao si se sta to znaci
Ono što - pouzdano znam - mnogo ljudi zanima je . koliko su uopšte banke sigurne u narednih 6-12 meseci...?...
teska tema i nema previse odgovora. ono sto ti ja mogu reci jeste samo moj utisak (poprilicno potkrepljen cinjenicama ali ne 100%, zato i kazem utisak - shvati to jace): i ako bude problema sa nekom od banaka to ce biti problem za banku a ne za depozitare (one koji drze pare u banci) - dakle desice se neku udruzivanje, promena vlasnistva, prinudna uprava a novac (skoro sav a sav od onih manjih) ce biti sigurno isplacen ili transferisan u neku drugu banku....

spavaj mirno sto se toga tice. a ako se nesto desi nekoj banci bice to veliki test i za nas koliko smo spremni da uletimo u paniku i panicno povlacenje para iz banaka... ako to predje neku granicu mogu se i desiti problemi...

ali zato je poverenje u radovana jako dobra stvar..

zato i kazem o njemu neki drugi put
antioksidant antioksidant 10:24 26.03.2009

Re: što se smanjenja

mislim - poprilična frka je nastala oko one vesti za "svetlo plave" - da zatvaraju sve u JI Evropi, pa onda smanjenje broja filijala one druge banke što ima naziv kao onaj tupavi predmet koji smo imali u "Šuvaricama" ...

ovo nisam video pa da iskomentarisem sad - ne postoji tako nesto kao "zatvaranje banke" (mislim postoji ali se reeetko desava). moze doci do promene vlasnistva nad kapitalom. to tebe kao klijenta benke ne interesuje. nista ne menja u tvojim pravima i obavezama.

samo bez panike. jedino sto moze ubiti nase banke jeste panika
Unfuckable Unfuckable 10:35 26.03.2009

Re: što se smanjenja

samo bez panike. jedino sto moze ubiti nase banke jeste panika

potpuno jasno, pa jesenas je pokušano potpaljivanje stampeda, pa ipak (nekako) nije uspelo
(sećamo se svi Prokopijevićevog nastupa u UN kod Olje B.)
antioksidant antioksidant 10:45 26.03.2009

Re: što se smanjenja

sećamo se svi Prokopijevićevog nastupa u UN kod Olje B

????
prokopijevic nema nikakvog uticaja na one koji su skloni panici...

njega "trkaci" ne slusaju, ne zarezuju ...

za njih je jorgovanka tabakovic ....

a prokopijevic prica slicnu pricu kao i danica popovic... razgrni sum i videces..

to sto on (a i ona) prica je ekonomski tacno, problem je sto je politicki nesprovodivo
Unfuckable Unfuckable 10:57 26.03.2009

Re: što se smanjenja

hm, Prokopijević... koliko se ja sećam - bio je poprilično oštar i crn u prognozama, naročito što se banaka tiče (malo me - kao i uvek - mrzi da tražim emisiju i to što je rekao...), znam da je onaj lik koji je predstavljao Vladu počupao svu kosu s glave dok je objasnio stvari i mislim da je baš nekako posle te emisije krenulo da povlači novce iz banaka... - za šta ne optužujem Prokopijevića, naravno - ali podsećam

citat :
Prokopijević: Pa, u ovoj stvari, ja i ne držim to po bankama sem transakcionog novca, tako da nemam dilemu. Da imam novac, ja bih ga podigao, jer ovde postoji, sem ovog globalnog problema...


(ivana 23 je sada sigurno ponosna na svog učenika - tj mene : sve lepo po propisu, pa link, pa citat...ma idi...!!! )
antioksidant antioksidant 11:03 26.03.2009

Re: što se smanjenja

ilic

pazi vucko kaze za politicare "profesionalni optimisti"

a precenjujes i uticaj prokopijevica, i olje beckovic i b92 u celini...

da su ti uticaji bar pola onako veliki koliko bih ja zeleo ovoj zemlji bi bilo dalekoooo bolje (jer bi postojao kriticki odnos prema stvarnosti i sebi)

i to sa sve velikim bratom na nasem domacinu ovde...
ecce-florian ecce-florian 20:50 28.03.2009

Re: što se smanjenja

pazi vucko kaze za politicare "profesionalni optimisti"

Kako su ovde ubacio Gordanac da mi je znati?
a precenjujes i uticaj prokopijevica, i olje beckovic i b92 u celini...

Ovako govoriti o nekom u čijoj si kući stvarno nije lepo.
i to sa sve velikim bratom na nasem domacinu ovde...

Ovo je već uvredljivo.
ne zameram ja ovome. meni je veca muka bila od ramba kao kraljevica marka

Ajde što si cepidlaka za reklamu
ostalo i ovo

skoro ko Kraftwerk
Ako se seka nastavi bojim se da ovaj Đurđevdan ne oživi neke stare tradicije.
antioksidant antioksidant 21:25 28.03.2009

Re: što se smanjenja

da ovaj Đurđevdan ne oživi neke stare tradicije.

mladu jagnjetinu i hlado pivo?

... da ne kazem obedovanje napolju
Unfuckable Unfuckable 04:13 29.03.2009

Re: što se smanjenja

Cvetko, opet imaš napad, dešava se
Da svratiš malo do Sigurne Kuće, na okrepljenje ?
ecce-florian ecce-florian 09:55 29.03.2009

Re: što se smanjenja

... da ne kazem obedovanje napolju

ma ne nego oranje drumova kao način samostalnog radnog angažovanja počev od hajdučkog sastanka
antioksidant antioksidant 09:58 29.03.2009

Re: što se smanjenja

ma ne nego oranje drumova kao način samostalnog radnog angažovanja počev od hajdučkog sastanka

hajducka delovanja u 21om veku retko mogu biti samostalna... izvrsioci mogu verovati da su samostalni i da sami donose odluke ali uvek tu postoji...


antioksidant antioksidant 10:00 29.03.2009

Re: što se smanjenja

Da svratiš malo do Sigurne Kuće, na okrepljenje ?

unf, sto mi teras goste???

pusto bi mi bilo ovde bez vas, nemojte se terati.. svadjajte se, raspravljajte... samo se ne rasterujte...
ecce-florian ecce-florian 10:19 29.03.2009

Re: što se smanjenja

Unfuckable
Cvetko, opet imaš napad, dešava se
Da svratiš malo do Sigurne Kuće, na okrepljenje ?

Moj komentar je bio isključivo vezan za gornji komentar AO.

Kada bi ti i ja o nečem ovde polemisali (što trenutno nije slučaj) tvoj komentar
Cvetko, opet imaš napad, dešava se

je ad hominem i protiv nekih osnovnih pravila pristojne polemike tako da ne zavređuje dalju pažnju.

Ovaj drugi deo
Da svratiš malo do Sigurne Kuće, na okrepljenje ?

je mnogo interesantiji.
To je ponuda, predlog, uputstvo?
Lični iskaz generalnog tipa, nevezan sa ovim tekstom i bilo kojim mojim komentarom kroz koji provejava neki prepoznatljiv duh ?

edit:
u citiranom komentaru reči "Sigurne Kuće" vezuju sledeći link:
http://www.zokster.net/drupal/
ecce-florian ecce-florian 10:26 29.03.2009

Re: što se smanjenja

. izvrsioci mogu verovati da su samostalni i da sami donose odluke ali uvek tu postoji...

Pa zar krize nisu uvek bile idealne za stvaranje društva jednake socijalne pravde u siromaštvu, zbijanje redova, prevazilaženje ličnih u korist kolektivnih interesa i u krajnjoj konsekvenci izbijanje ratnih sukoba?
antioksidant antioksidant 11:28 29.03.2009

Re: što se smanjenja

stvaranje društva jednake socijalne pravde u siromaštvu


tesko je prihvatiti ali meni se cini istinitim - kad svi imaju isto, niko nema nista...

nulu je najlakse podeliti na podjednake delove...
prevazilaženje ličnih u korist kolektivnih interesa
ne verujem u kolektivne interese. kolektivi su ad hoc pojmovi koji su promenjivi u zavisnosti od pogleda na svet...

nekima je biti ____ biti sve

nekima nije



ps: i tebe i unfa molim...

Unfuckable Unfuckable 12:51 29.03.2009

Re: što se smanjenja

sve ok, AO
u pitanju je eho, rešićemo
antioksidant antioksidant 13:13 29.03.2009

Re: što se smanjenja

sve ok, AO
u pitanju je eho, rešićemo

nema frks, nego mi zao...

u principu volim razmenu ... pa i argumenata i udaraca, ali kad ima naznake da bar postoji zelja da se nesto postigne...

prica radi price je oka....

ma i ja serem,...

sta me slusate koj kurac? odrasli ste obojica, pricajte koliko hocete, ja se vise necu mesati...

ajd zdravo obojica, odoh da trcim...
Unfuckable Unfuckable 13:24 29.03.2009

Re: ...

ako uopšte bude bilo potrebe - pričaće se (mada da je za priču bilo volje ....)
a ovaj blog (tema) def nije mesto za to : izvinjenje s moje strane Tebi, još jednom
ecce-florian ecce-florian 13:50 29.03.2009

Re: što se smanjenja

antioksidant 

ne verujem u kolektivne interese. kolektivi su ad hoc pojmovi koji su promenjivi u zavisnosti od pogleda na svet...

Bez kolektiviteta nema vođe.Da li vođa zastupa pogled na svet grupe ili članovi kolektiva svoj pogled na svet formiraju preuzimanjem pogleda vođe, odnosno drugih članova, to je već diskutabilno.
ps: i tebe i unfa molim...

izvinjavam se AO
antioksidant antioksidant 15:27 29.03.2009

Re: što se smanjenja

Bez kolektiviteta nema vođe

to je slag na tortu... samosvesti. cemu sluze vodje? sem zavaravanju i oslobadjanju od odgovornosti?
Da li vođa zastupa pogled na svet grupe ili članovi kolektiva svoj pogled na svet formiraju preuzimanjem pogleda vođe, odnosno drugih članova, to je već diskutabilno
dva strane iste medalje, naravno...

ja se izvinjavam vama dvojici i svima u cije rasprave sam se nepristojno mesao poslednjih dana... kriza identiteta, sta li... utripovao sam da sam supermod...

proci ce me
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:47 29.03.2009

Re: što se smanjenja

ajd zdravo obojica, odoh da trcim...

jednatanja jednatanja 12:48 26.03.2009

Mali trol

srbija u reformama kasni poprilicno. proslo je vec 8 godina od "promena"' da se ne bi primetilo da drustvena zajenica "srbija" lici previse na ono sto se zove "srbija 90ih".


Svake godine kupim ili narucim neki nas CD "Naj pop/rock hitovi 200x", i svake godine su manje-vise ok. Ove godine, ne znam koja pesma od koje gora, jutros je isla jedna (nisam htela da pogledam na omot ko je izvodi ali sam zapamtila stihove": "Napravi mi sina ispod svetla Kasina", glas nikakav, aranzman blagi uzas...Setila se 90tih u momentu, zato ovo i pisem. Sve, sve, ali gde nam ode mjuza?
antioksidant antioksidant 16:09 29.03.2009

Re: Mali trol

Sve, sve, ali gde nam ode mjuza?

pazi tanja, gde god da nam je otisla neces je naci na CDu "Naj pop/rock hitovi 200x"

dobra muzika je uvek bila u garazama i podrumima...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana