Dan Secanja!

angie01 RSS / 25.03.2009. u 18:20

Dragi blogeri,

bash bljutav neki osecaj imam ceo dan.

Neprijatnost i bespomocnost.

 Ponovo.

Juche smo se ovde na razne nachine secali tog nemilog proleca 1999. i nekako se slozili ipak oko jednog- da taj dan ne treba zaboraviti i da ga treba obelezavati.

A to shto se juche desilo u Beogradu, kao znak podsecanja na nashe stradanje, je u najmanju ruku bilo nedolichno.

Kakvu smo mi to poruku podelili medju sobom i kakvu poslali u svet?

Da li su razshmirane govorancije, sumnjivog sadrzaja, davno vec istroshenog i nedovoljno definisanog stava, jer niko nije spreman da se jasno i glasno ogradi od monstruozne politike, koja nas je dovela do vrata pakla, to shto osecamo i mislimo o tom dogadjaju?

Da li gomila huligana, koji nose slike krvnika kao heroje, uzvikuju ratni poklich i lome svoj grad, napadaja novinare, predstavljaju nas, kao naciju?

Zar nismo bili duzni da osmislimo dogadjaj, koji ce pokazti nashe neslaganje i protest, nashu tugu za stradalima, nash revolt prema danima straha i rushenja, koje smo preziveli, na dostojansven i civilizovan nachin, kako bi poslali poruku, da se to nije smelo dogoditi, da je to nedopustivo i da se vishe nikada nigde ne sme ponoviti,... da se pokrenu neke savesti,...zar ne bi svi gradjani izashli i stali iza takve ideje ...umesto shto smo dozvolili onaj haos od juche?



Komentari (276)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bobo92 bobo92 19:19 25.03.2009

DA!

Da li gomila huligana, koji nose slike krvnika kao heroje, uzvikuju ratni poklich i lome svoj grad, napadaja novinare, predstavljaju nas, kao naciju?
dragoljub92 dragoljub92 19:50 25.03.2009

Re: DA!

bobo92
Da li gomila huligana, koji nose slike krvnika kao heroje, uzvikuju ratni poklich i lome svoj grad, napadaja novinare, predstavljaju nas, kao naciju?

DA
vracarac92 vracarac92 19:52 25.03.2009

Re: DA!

Da li gomila huligana, koji nose slike krvnika kao heroje, uzvikuju ratni poklich i lome svoj grad, napadaja novinare, predstavljaju nas, kao naciju?

Ne! oni predstavljaju samo sebe.
Mene i ogromnu vecinu stanovnika Srbije siguran sam da NE predstavljaju!
adam weisphaut adam weisphaut 20:03 25.03.2009

Re: DA!

Još gore, predstavlja je ovaj mračnjak:

....
"Bilo bi to jedino groblje u istoriji ratova u kojem nije poginuo ni jedan vojnik, ali bi tu mogli sahraniti obraz i čast međunarodne zajednice i NATO pakta", poručio je srpski pesnik sa skupa u Centru "Sava".
....
Njihova vrata su nam širom otvorena i dobrodošli smo čim ispunimo neke sitne preduslove kao što je priznanje NATO države na Kosovu, čiji glavni grad nije Bondstil, nego Bombstil", objasnio je Bećković.
....
"Naša budućnost su deca bez kičme, a da bismo rađali decu bez kičme najbolje je da je nemamo ni sami", primetio je jetko pesnik.
....
A šta je otimanje Kosova, ako nije otimanje organa, žile kucavice srpskoga naroda, kako je rekao mitropolit Amfilohije", zapitao je pesnik.


Ponovo se bacio na brojanje kostiju,
valjda mu staračka krv proključa, te se na trenutak oseti (kao) živ, na prisećanje na njegov belle epoque.

dragoljub92 dragoljub92 20:11 25.03.2009

Re: DA!

vracarac92
Da li gomila huligana, koji nose slike krvnika kao heroje, uzvikuju ratni poklich i lome svoj grad, napadaja novinare, predstavljaju nas, kao naciju?

Ne! oni predstavljaju samo sebe.
Mene i ogromnu vecinu stanovnika Srbije siguran sam da NE predstavljaju!

to ti misliš,koliko tu ima tkzv. navijača a?
vracarac92 vracarac92 20:14 25.03.2009

Re: DA!

A šta je otimanje Kosova, ako nije otimanje organa, žile kucavice srpskoga naroda,

Malo je preterao sa poetikom ali je rekao nesto sustinski prilicno istinito.
vracarac92 vracarac92 20:15 25.03.2009

Re: DA!

to ti misliš,koliko tu ima tkzv. navijača a?

Gledao sam snimke i nisam prepoznao ni jednog. A ti?
Koliko si ih licno prepoznao? Koje su dresove i salove nosili? Koji tim su podrzavali?
angie01 angie01 20:17 25.03.2009

Re: DA!

"Bilo bi to jedino groblje u istoriji ratova u kojem nije poginuo ni jedan vojnik


pa bilo je!

e vishe ti sanusi, je l znaju gde je kalemegdan, pa uz shah malo da jedan drugome tupe te istorijske,..a tu su i golubovi da osveshtaju!
angie01 angie01 20:19 25.03.2009

Re: DA!

bobo92
Da li gomila huligana, koji nose slike krvnika kao heroje, uzvikuju ratni poklich i lome svoj grad, napadaja novinare, predstavljaju nas, kao naciju?


pa tako je ispalo bobo, a neko je dozvolio!
angie01 angie01 20:31 25.03.2009

Re: DA!

Koji tim su podrzavali?


rada!
dragoljub92 dragoljub92 20:32 25.03.2009

Re: DA!

vracarac92
to ti misliš,koliko tu ima tkzv. navijača a?

Gledao sam snimke i nisam prepoznao ni jednog. A ti?

slušaj bre,vračarac,devedeset i pet posto tih navijača je samo običan ljudski šljam i ti možeš da dubiš na glavu i glumiš majku terezu ,al ti neće pomogne da ubediš nikog da su to ljudska bića.
drugo DA oni predstavljaju ,pred svetom,i tebe i mene. zakaj.pa zataj ,što ni ja ni ti ni ostali koji se ovdena nešto zgražuvaju ,nismo se setili da izađemo na ulicu i da se istepamoi sa tu žgadiju.u nemciju kad ona fašistička stoka izniđe na sokaci oma iziđu i antifašisti i istepaju se sa stoku.a mi ,šta.žvrljkamo po blozi i kao nismo mi to,jebaga.
u svet je otišla ova slika,niko se ne suprotstavlja od nas . tolku mi beše.
ko izlazi da se suprotstavi obrazu,dverima i ostalim profašističkim organizacijama .NITKO,bale NITKO,znači slagamo se sa steja organizacije.to svet vidi.i mož ja i ti i ostali ovde da prdimo do neba kako nisu to naši predstavnici.niko nam neće poverovati.svi vide samo ono što kamere prenesu.a tamo protivnika ove žgadije nema.

il je to neka belosvetska zavera pa ne slikaju kao gi tepamo,a?
bobo92 bobo92 20:46 25.03.2009

Re: DA!

angie01


pa tako je ispalo bobo, a neko je dozvolio!

I dokle...???
Meni je vise stvarno muka i trudim se da se klonim blogova o politici jer ne bih da sirim frustracije, a i sebe dodatno nerviram.
U sta se zemlja pretvorila za samo 20 godina (realno za godinu dana)!!!!!
Koliko je tesko biti civilizovan?
Izgleda da je bas tesko u Srbiji...
Politika nas je sazvakala i ispljunula.
Jadno i tuzno.

Sorry angie, necu vise da patetisem
vracarac92 vracarac92 20:48 25.03.2009

Re: DA!

slušaj bre,vračarac,devedeset i pet posto tih navijača je samo običan ljudski šljam i ti možeš da dubiš na glavu i glumiš majku terezu ,al ti neće pomogne da ubediš nikog da su to ljudska bića.
Izgleda da ti imas neki problem sa , kako ti to lepo kazes "glavu"
Alo bre, kazi koliko si ti navijaca prepoznao? Cijih navijaca? Da li su imali neka navijacke obelezja? Na osnovu cega ti znas da su to navijaci? Daj neki detalj koji potvrdjuje tu tvoju tvrdnju. Nemoj pausalno samo zato sto je zgodno da se za sva zla optuze navijaci.
Da ne duzim. Kog navijaca si TI tamo video? Na osnovu cega si TI zakljucio da je neki izgrednik bio navijac?
Kazi majku mu!
P.S. Pre par godina se ovako pisalo o navijacima kada je trebalo rusiti Milosevica:


angie01 angie01 20:49 25.03.2009

Re: DA!

u svet je otišla ova slika,niko se ne suprotstavlja od nas . tolku mi beše.

dragoljub92 dragoljub92 20:54 25.03.2009

Re: DA!

Izgleda da ti imas neki problem sa , kako ti to lepo kazes "glavu"
Alo bre, kazi koliko si ti navijaca prepoznao? Cijih navijaca? Da li su imali neka navijacke obelezja? Na osnovu cega ti znas da su to navijaci? Daj neki detalj koji potvrdjuje tu tvoju tvrdnju. Nemoj pausalno samo zato sto je zgodno da se za sva zla optuze navijaci.

bate be iziđisi iz taj pubertet .poglesi malce okolo.
vracarac92 vracarac92 20:59 25.03.2009

Re: DA!

bate be iziđisi iz taj pubertet .poglesi malce okolo.

Ja gledao. a ti?
Koliko si navijaca TI video?
Kako znas da su navijacI?
Domazet Domazet 21:08 25.03.2009

Znas sta, mnogi sa Bloga...

što ni ja ni ti ni ostali koji se ovdena nešto zgražuvaju ,nismo se setili da izađemo na ulicu
...stvarno nisu mogli. Mogao je neko da pomisli da i oni protestuju protiv bombardovanja...
Lektorka Lektorka 21:10 25.03.2009

Re: DA!

vracarac92
A šta je otimanje Kosova, ako nije otimanje organa, žile kucavice srpskoga naroda,

Malo je preterao sa poetikom ali je rekao nesto sustinski prilicno istinito.

"sustinski prilicno"?
aha.
to je ta "poeticna" prica o nacionalnosti u obliku krvnih zrnaca. odoh odmah kod doktora, s mojom krvnom slikom stvarno nesto nije u redu.
vracarac92 vracarac92 21:13 25.03.2009

Re: DA!

odoh odmah kod doktora, s mojom krvnom slikom stvarno nesto nije u redu.

'ajde ako mislis da treba. To je tvoje neotudjivo pravo profesorka.
dragoljub92 dragoljub92 21:16 25.03.2009

Re: DA!

vracarac92
bate be iziđisi iz taj pubertet .poglesi malce okolo.

Ja gledao. a ti?
Koliko si navijaca TI video?
Kako znas da su navijacI?

slušaj sad pišem polako,znaš ti zašto.nekad su se takve grupacije individua sa asocijalnim ponašanjem naivale horde,vandali kriminalci itd. danas se ta vrsta mediokriteta naziva navijačima.zašto? nemoj mene da pitaš.
i šta ti to znači da TI nisi nikog prepoznao.ko si to TI pa da prepoznaješ ili ne prepoznaješ ko je navijač a ko ne.ko si TI da daješ sertifikate navijačke?nisam čuo da te neko proklamovao za vrhovnog gurua te socijalne grupe.il sam možda neobavešten. za mene,a i ostali svet je svako kretanje takvih formacija sinonim za navijače,zašto?pa verovatno zbog sličnog da ne kažem istog učinka na okolinu.
zato tinkažem,izađi iz tog pubertetskog idealizovanja fuzbala i fuzbalističkih idolopoklonika i pogledaj malo kako to ozbiljan svet vidi.
a za ozbiljan svet je većina navijača bagra i ti tu ne možeš ništa da promeniš jer te tvoja ljubljena grupacija svakodnevno dematuje.
vracarac92 vracarac92 21:25 25.03.2009

Re: DA!

TI nisi nikog prepoznao.ko si to TI pa da prepoznaješ ili ne prepoznaješ ko je navijač a ko ne.ko si TI da daješ sertifikate navijačke?nisam čuo da te neko proklamovao za vrhovnog gurua te socijalne grupe.il sam možda neobavešten. za mene,a i ostali svet je svako kretanje takvih formacija sinonim za navijače,zašto?pa verovatno zbog sličnog da ne kažem istog učinka na okolinu.

Ja sam navijac i manje - vise prepoznajem navijace. A dobrim delom ih i licno poznajem.
Nego, nisi mi odgovorio:
Koliko si navijaca ti prepoznao? Cijih navijaca? Kako znas da su navijaci?
Oprosti, ali ponasas se kao Komrakov devedesetih koji je sve protestante nazivao stranim placenicima.
daj neki primer da su to navijaci! Daj dokaz! Daj sliku navijackog sala, zastave, daj bilo sta sto ce potvrditi da su to navijaci. Najlakse je da se upre prstom - NAVIJACI a da li je to istina...ma koga za to zabole, sto puta ponovljena laz postace istina, najlakse je optuziti navijace za sve, oni su ionako potencijalni krivci pa zasto i ti to ne bi zloupotrebio. Jednostavno je i jeftino.
kazi jasno i glasno Kako znas da su to navijaci???
Otkud znas da to slucajno nisu neki sektasi, obrazovci, SRSovci, SPSovci SKOJevci...nego bas navijaci!!!
Ti kao da si pecinski covek, munja je znak da su bogovi ljuti...ne poznajes navijace i svako zlo pripisujes njima zato sto nemas drugo objasnjenje.


dragoljub92 dragoljub92 21:46 25.03.2009

Re: DA!

Nego, nisi mi odgovorio:
Koliko si navijaca ti prepoznao? Cijih navijaca? Kako znas da su navijaci?

pročitaj jedno pešesnaes puta moj predhodni odgovor i naći ćeš odgovor na pitanja koja meni postavljaš.sad to što je taj odgovor loš po tebe ,ja tu ništa ne mogu.
maksa83 maksa83 21:54 25.03.2009

Re: DA!

Ti kao da si pecinski covek, munja je znak da su bogovi ljuti...ne poznajes navijace i svako zlo pripisujes njima zato sto nemas drugo objasnjenje.

Evo, da ti ovaj pećinski čovek kaže da je ovo dole na slici sve go ljubitelj opere i profesionalni šahista:



Izgledaju ap-so-lut-no isto kao likovi koje sam 5 godina gledao ispod stana kada je utakmica u Hali Pionir. (Pijani i zagljeni pevaju nešto, prodavačice iz okolnih kioska okivaju katancima frižidere pošto fina omladina voli da uzme i zaboravi da plati u navijačkom žaru, a lokalni supermarket prestaje da prodaje piće 2 sata pre i posle tekme, dok nindža kornjače stoje postrojeni po ulici pošto ti nežni mladići vole da razbijaju automobile ako im se ishod tekme ne svidi (nemoj da mi pričaš da se to nije desilo, g-l-e-d-a-o sam to sa prozora nekoliko puta).

Lepo ti kaže Dragoljub - nikog nisi zajebao. To JESU navijači. Sad, da l' Zvezde, Rada, Partizana, to je potpuno stvar njihove ikonografije i nije zanimljivo nikome osim samim tim grupama i onima kojima je ta razlika nešto jako bitna.
vracarac92 vracarac92 21:54 25.03.2009

Re: DA!

pročitaj jedno pešesnaes puta moj predhodni odgovor i naći ćeš odgovor na pitanja koja meni postavljaš.sad to što je taj odgovor loš po tebe ,ja tu ništa ne mogu.

Dakle nisi video ni jednog. Optuzujes odredjenu grupu na osnovu licnih animoziteta bez ijednog dokaza.
Izvini, ja ti tu nisam kriv. Ne mogu preuzeti odgovornost sto tvoje iluzije nisu nasle potvrdu u realnosti.
Nisam pravnik ali cini mi se da se tvrdnje koje (apsolutno bez ikakvih opipljivih dokaza) ti ovde zastupas zovu klevete.


Goran Vučković Goran Vučković 22:16 25.03.2009

Re: DA!


Lepo ti kaže Dragoljub - nikog nisi zajebao. To JESU navijači. Sad, da l' Zvezde, Rada, Partizana, to je potpuno stvar njihove ikonografije i nije zanimljivo nikome osim samim tim grupama i onima kojima je ta razlika nešto jako bitna.

Makso, a po kom delu tela si prepoznao komšije?
vracarac92 vracarac92 22:23 25.03.2009

Re: DA!

Evo, da ti ovaj pećinski čovek kaže da je ovo dole na slici sve go ljubitelj opere i profesionalni šahista:
Isto kao sto kaze da je sve to go navijac. Isto.
Izgledaju ap-so-lut-no isto kao likovi koje sam 5 godina gledao ispod stana kada je utakmica u Hali Pionir. (Pijani i zagljeni pevaju nešto, prodavačice iz okolnih kioska okivaju katancima frižidere pošto fina omladina voli da uzme i zaboravi da plati u navijačkom žaru, a lokalni supermarket prestaje da prodaje piće 2 sata pre i posle tekme, dok nindža kornjače stoje postrojeni po ulici pošto ti nežni mladići vole da razbijaju automobile ako im se ishod tekme ne svidi (nemoj da mi pričaš da se to nije desilo, g-l-e-d-a-o sam to sa prozora nekoliko puta).

Lepo ti kaže Dragoljub - nikog nisi zajebao. To JESU navijači. Sad, da l' Zvezde, Rada, Partizana, to je potpuno stvar njihove ikonografije i nije zanimljivo nikome osim samim tim grupama i onima kojima je ta razlika nešto jako bitna.

Cekaj, da li si TI prepoznao makar jednog navijaca ili sve ovo pises na osnovu nekih svojih predrasuda.
Daj makar jedan dokaz da su juce haos pravili navijaci.
Do tada...laku noc
maksa83 maksa83 22:26 25.03.2009

Re: DA!

Makso, a po kom delu tela si prepoznao komšije?

Po sraslim kapuljačama.
scabies scabies 22:35 25.03.2009

Re: DA!

Postavlja se pitanje da li su to uopste bili gradjani Srbije... Mislim, Vracarac, jesi ti prepoznao nekog? Ako niko nije prepoznao ni jednog gradjanina ove zemlje, odakle pravo nekome da tvrdi da su to bili gradjani Srbije?
A koliko se ja razumem u navijace, to su sve divni porodicni ljudi koji zajednicka oqpljanja koriste da razmenjuju salvete i recituju lirsq poeziju, i najvise vole (pored fudbala, kosarke, cega god) da pomazu staricama kad se ujutru vracaju sa pijace... Ne bi oni bili tamo sinoc...
maksa83 maksa83 22:45 25.03.2009

Re: DA!

Cekaj, da li si TI prepoznao makar jednog navijaca ili sve ovo pises na osnovu nekih svojih predrasuda.

E sad si me zeznuo skroz. Ništa onda, sigurno nisu navijači.

Evo npr. klikni ovde, i obrati pažnju na šal klinca koji kleči iznad ovog krvavog.

Sad, možda će ti duši prijati što je šal crno-beo.

Do tada...laku noc

Slip tajt.
Ali prvo klikni na ono.
Lektorka Lektorka 22:56 25.03.2009

Re: DA!

Evo npr. klikni ovde, i obrati pažnju na šal klinca koji kleči iznad ovog krvavog.

Error: exceeded maximum number of unique IP addresses for this download ticket.
al ja znam na koju mislis
Spiridon Spiridon 22:59 25.03.2009

Re: DA!

dragoljub92
bobo92
Da li gomila huligana, koji nose slike krvnika kao heroje, uzvikuju ratni poklich i lome svoj grad, napadaja novinare, predstavljaju nas, kao naciju?

DA


ja ne vidim nista negativno u napadanju novinarki =)
Domazet Domazet 00:41 26.03.2009

Ti ako ovako nastavish...

Goran Vučković

Lepo ti kaže Dragoljub - nikog nisi zajebao. To JESU navijači. Sad, da l' Zvezde, Rada, Partizana, to je potpuno stvar njihove ikonografije i nije zanimljivo nikome osim samim tim grupama i onima kojima je ta razlika nešto jako bitna.

Makso, a po kom delu tela si prepoznao komšije?
...josh cu da pomislim da u tebi gadan Domazet raste. Be afraid...
avemarija avemarija 01:01 26.03.2009

Re: DA!

A šta je otimanje Kosova, ako nije otimanje organa, žile kucavice srpskoga naroda, kako je rekao mitropolit Amfilohije", zapitao je pesnik.


O majko mila , pa ja cu ,casna rec, ponovo da dobijem 38,5 .
pix3lchick pix3lchick 13:26 26.03.2009

Re: DA!

vracarac92
Da li gomila huligana, koji nose slike krvnika kao heroje, uzvikuju ratni poklich i lome svoj grad, napadaja novinare, predstavljaju nas, kao naciju?

Ne! oni predstavljaju samo sebe.
Mene i ogromnu vecinu stanovnika Srbije siguran sam da NE predstavljaju!

Budući da "ogromna većina stanovnika Srbije" drži glavu u pesku, dopušta da je ti balvani zastupaju, zvižduće i gleda u stranu jer "to nema veze sa nama" - onda DA. Doduše, vidim da se tu i tamo razni dušebrižnici silno uzrujaju kada se pojavi mogućnost da policija izbubeca bubrege nekome ko lomi, pali, razbija i krade. Selektivna briga za ljudska prava, na koju smo toliko navikli... šta ćeš...

Kada se događa nešto nezamislivo, a većina ćuti, onda ta tišina daje punomoćja maloj grupi glasnih da zastupa sve ostale. Eto, tako smo ćutali tokom svih ratova, to nije imalo veze sa nama, a onda smo se razgraktali kada je konačno neko potkačio nas zbog svega. Pa sad opet svi ćutimo i šatro to opet nema nikakve veze sa nama.

Ni u Pakistanu, ni u Iranu ekstremisti ne govore u ime celog naroda, pa je opet to slika o njima koju svi imaju. Isti slučaj i ovde.
vericar vericar 15:36 26.03.2009

Re: DA!

"prepoznaj navijace, pa prepoznaj navijace.....!!!!!!!!!!!!!!!"

Pa njihov znak prepoznavanja je to sto su neprepoznatljivi! Sa onim simbolima, i kapuljacama, svi su isti, zato i smeju da dviljaju. Osim akko nisi u DB, svi su isti! Idu u coporu i odaju se rusilackim emocijama rulje!
ivana23 ivana23 15:46 26.03.2009

Re: DA!

vericar
"prepoznaj navijace, pa prepoznaj navijace.....!!!!!!!!!!!!!!!"
Pa njihov znak prepoznavanja je to sto su neprepoznatljivi! Sa onim simbolima, i kapuljacama, svi su isti, zato i smeju da dviljaju. Osim akko nisi u DB, svi su isti! Idu u coporu i odaju se rusilackim emocijama rulje!

Grčka: Uskoro kazne za nošenje kapuljača tokom protesta

Autor: Beta | Foto:Reuters | 17.03.2009. - 20:49
Grčka vlada najavila da će početi da kažnjava nošenje kapuljača na demonstracijama koje praktično ne prestaju od kada je policija u decembru u Atini ubila jednog adolescenta.



"Planiramo niz rešenja za zaštitu socijalnog mira, a nošenje kapuljače će biti uzeto kao otežavajuća okolnost", rekao je grčki ministar pravosuđa Nikos Dendias.
"Želim da budem potpuno jasan: grčki građani se ne kriju, ne postoji strah od pokazivanja lica, posebno kada se protestuje", poručio je Dendias na sastanku ministara.


IZVOR

vracarac92 vracarac92 17:29 26.03.2009

Re: DA!

Eto, tako smo ćutali tokom svih ratova

Za tebe ne znam, ja nisam!
Pa njihov znak prepoznavanja je to sto su neprepoznatljivi! Sa onim simbolima, i kapuljacama, svi su isti, zato i smeju da dviljaju

na koje (cije) navijacke simbole mislis?
Prepoznala si ih po neprepoznatljivosti!!!
Kao Cvorovici; One u nase vreme si mogao da prepoznas na kilometar, kad ga vidis - znas ko je, a ovi danas, kad ga vidis - ne znas ko je!!!
Cista paranoja.


Da zakljucimo: NIKO nije video ni jednog navijaca. NIKO nije prepoznao ni jednog navijaca ali je najjednostavnije optuziti navijace za sve moguce nerede. Onako, po difoltu...
Eeee to je vec ozbiljno.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:01 26.03.2009

Re: DA!

vracarac92
Da li gomila huligana, koji nose slike krvnika kao heroje, uzvikuju ratni poklich i lome svoj grad, napadaja novinare, predstavljaju nas, kao naciju?

Ne! oni predstavljaju samo sebe.
Mene i ogromnu vecinu stanovnika Srbije siguran sam da NE predstavljaju!


Slazem se, predstavlaju sebe, ali nikako i svoj grad, Beograd. Mozda neki drugi grad, njihov?
pix3lchick pix3lchick 18:05 26.03.2009

Re: DA!

vracarac92
Eto, tako smo ćutali tokom svih ratova

Za tebe ne znam, ja nisam!

E, svašta mogu da zamislim, ali tebe koji dižeš glas protiv srpske opsade Sarajeva ili srpskog granatiranja Tuzle zaista ne mogu...
vracarac92 vracarac92 18:17 26.03.2009

Re: DA!

E sad si me zeznuo skroz. Ništa onda, sigurno nisu navijači.

Evo npr. klikni ovde, i obrati pažnju na šal klinca koji kleči iznad ovog krvavog.

Sad, možda će ti duši prijati što je šal crno-beo.

Pa? da li to po automatizmu znaci da je neko navijac?
Kamo grb ili bilo sta.
Da ponovim: Navijaci nisu organizovano bili na protestu.
Sranje su pravili levicari i desnicari a ne navijaci.
E sad, to sto ta cinjenica tebi ne odgovara...ja ti tu ne mogu pomoci. Ipak to nije razlog da iznosis neistine.
raspitaj se, pogledaj navijacke sajtove, pitaj klince iz kraja pre nego sto posegnes za necim sto bi ti voleo da je istina.
Posteno je. Ukoliko znas sta to znaci...
vracarac92 vracarac92 18:29 26.03.2009

Re: DA!

E, svašta mogu da zamislim, ali tebe koji dižeš glas protiv srpske opsade Sarajeva ili srpskog granatiranja Tuzle zaista ne mogu...

A sta bi tek rekla ako ti kazem da sam palio svece sa zenama u crnom u parku ispred republicke skupstine? Ili da sam bio prilicno aktivan clan jedne NVO?
Da li to, mozes da zamislis?
A istina je.
angie01 angie01 18:31 26.03.2009

Re: DA!

A istina je.


Bog te mazo komshija- pa ti si podvojena lichnos'!
vracarac92 vracarac92 18:36 26.03.2009

Re: DA!

Bog te mazo komshija- pa ti si podvojena lichnos'!
Jok. Obe noge na zemlji. Uvek.
samo sam na vreme "primetio" da je "borba za ljudska prava" postala dobro placena, dakle profitabilna, delatnost i u tome nisam zeleo da i dalje ucestvujem.
maksa83 maksa83 19:37 26.03.2009

Re: DA!

Pa? da li to po automatizmu znaci da je neko navijac?
Kamo grb ili bilo sta.

E, mani me sa tim "vuče 'de ti je kapa?" forama, tako su se ponašali samo u Delta Đenerali kada sam probao da im naplatim zdravstveno osiguranje.

Pitao si gore, kopiram, pejstujem i citiram:

vracarac92
]Koliko si ih licno prepoznao? Koje su dresove i salove nosili? Koji tim su podrzavali?


Dakle pre 10 Kb šal je bio dovoljan, ne budem lenj, nađem ti sliku klinca sa crno-belim šalom (malo dalje još jedan sa crno-belom kapom), ali sad mora i grb, kapiram da bi sledeće tražio člansku kartu.

Nemam sliku na kojoj se vidi grb.
Je l' može neka sa bakljama?
Ili se bakljama mlate levičari i desničari šahisti...

Da ponovim: Navijaci nisu organizovano bili na protestu.

Stvarno me ne zanima da li ih je neko organizovao, da li su išli u ešelonima ili u redu držeći se za ruke po dvoje.
To je irelevantno.
vracarac92 vracarac92 20:07 26.03.2009

Re: DA!

, mani me sa tim "vuče 'de ti je kapa?" forama, tako su se ponašali samo u Delta Đenerali kada sam probao da im naplatim zdravstveno osiguranje.

Pitao si gore, kopiram, pejstujem i citiram:

Pa odgovori vec jednom: "Da li si TI prepoznao nekog navijaca? da ili ne?
Ukoliko nisi, oprosti, sluzis se podmetanjem.
Stvarno me ne zanima da li ih je neko organizovao, da li su išli u ešelonima ili u redu držeći se za ruke po dvoje.
To je irelevantno.

I uniforme su im delili. A dobili su tekstove i note koje treba da pevaju!
Gadna organizacija. A niko ih svojim ocima nije video.
Veoma konspirativno.
angie01 angie01 20:16 26.03.2009

Re: DA!

da je "borba za ljudska prava" postala dobro placena, dakle profitailna, delatnost i u tome nisam zeleo da i dalje ucestvujem.



pa svi tako zovu svoje angazovanje-sve strane, ma chime da se bave, a razlikuju se po primarnoj ideji- jer su svi i placeni, ver oni drugi- josh i vishe, pa rat je naprofitabilnija industrija,..pa zar se bombardovanje nije nazivalo milosrdnim andjelom.
vracarac92 vracarac92 20:40 26.03.2009

Re: DA!

pa svi tako zovu svoje angazovanje-sve strane, ma chime da se bave, a razlikuju se po primarnoj ideji- jer su svi i placeni, ver oni drugi- josh i vishe, pa rat je naprofitabilnija industrija,..pa zar se bombardovanje nije nazivalo milosrdnim andjelom.

Vidis kako znas.
I sta cemo sa njima?
antioksidant antioksidant 20:42 26.03.2009

Re: DA!

tako su se ponašali samo u Delta Đenerali kada sam probao da im naplatim zdravstveno osiguranje.

uniqa sledeci put
maksa83 maksa83 21:16 26.03.2009

Re: DA!

uniqa sledeci put

Ma nisam ni ove bandite sam birao, fasovao sam ih automatski ih uz MasterCard Banke Friteze. Na kraju je došlo dotle da nemam "otpusnu listu iz bolnice", a to što nisam ležao u bolnici pa automatski ne mogu da imam otpusnu listu iz bolnice (a imam račun i druge papire) ih uopšte nije zanimalo. I tako sam Miškovom boga'stvu priložio 250 EUR.

Inače, ne bih se uzdao u dobrohotnost i fer plej ijedne od tih firmi. Imam drugara koji radi u jednoj takvoj velikoj u Engleskoj, i na moju avanturu mi je rekao da je to čista klasika i standardna fora, kaže "kad sejlz podbaci, a to je svake godine, aper menadžmet izda interno saopštenje - 'sejlz je podbacio, sada je sve na klejmsu!', To znači da claims (odeljenje koje se bavi isplatama) treba da se upre iz sve snage da ne isplaćuje pare kako zna i ume. I onda kreću vuče 'de ti je kapa? fore, i slični nemate FT1P ("Fali Ti Jedan Papir" ) obrazac varke telom, a slično mi reče i drugar koji je lekar u Švajcarskoj.
pix3lchick pix3lchick 21:41 26.03.2009

Re: DA!

vracarac92
A sta bi tek rekla ako ti kazem da sam palio svece sa zenama u crnom u parku ispred republicke skupstine? Ili da sam bio prilicno aktivan clan jedne NVO?
Da li to, mozes da zamislis?
A istina je.

Vilica mi je zveknula o sto.
Prema stavovima koje zastupaš, pre bih rekla da si palio sveće ženama u crnom, nego SA njima...
antioksidant antioksidant 21:57 26.03.2009

Re: DA!

Ma nisam ni ove bandite sam birao, fasovao sam ih automatski ih uz MasterCard Banke Friteze

pa sta se bunis onda - i onako si ih dobio dzabe kol'ko para tol'ko muzika, vazda bilo
vracarac92 vracarac92 13:07 27.03.2009

Re: DA!

Vilica mi je zveknula o sto.
Prema stavovima koje zastupaš, pre bih rekla da si palio sveće ženama u crnom, nego SA njima...

e sad znas sta su predrasude.
pix3lchick pix3lchick 13:24 27.03.2009

Re: DA!

e sad znas sta su predrasude.

Pre bi se moglo reći kognitivno razmišljanje, nego predrasude...
vracarac92 vracarac92 13:40 27.03.2009

Re: DA!

Pre bi se moglo reći kognitivno razmišljanje, nego predrasude...

Kognitivna nauka se obično definiše kao naučno istraživanje ili uma ili inteligencije (npr. Luger 1994.). Međutim, sa izuzetnom naučnom produkcijom u disciplinama koje nazivamo kognitivnim naukama, njihov domen je praktično proširen i na oblasti koje su tradicionalno pripadale drugim, srodnim disciplinama. Ovo "proširenje" kognitivnih nauka ipak jasno određuje njihov domen utoliko ukoliko se one za druge discipline vezuju dok je to produktivno za istraživanje njihovog osnovnog predmeta - saznanja kao fenomena u prirodnim (ljudi, životinje) i vještačkim (kompjuteri) sistemima. Osnove za razvoj skupa disciplina koje nazivamo kognitivnim naukama postavljene su u kognitivnoj psihologiji, lingvistici i vještačkoj inteligenciji, posmatrano historijski. Ako bismo ušli dublje u historiju ideja, korene bismo pronašli i u radovima naučnika prve polovine dvadesetog veka, a možda posebnu inspiraciju u razvoju matematičke logike i lingvistike (iako bi se ovi razvoji mogli danas vezati samo za jednu orijentaciju u kognitivnim naukama - tzv. simboličku orijentaciju). Opet, posmatrajući i najsuvremeniju problematiku u ovoj grupi disciplini, vidimo da kognitivna nauka legitimno nasljeđuje širok skup filozofskih problema. Praktično svaki uvod u kognitivnu nauku takođe naglašava da je ona visoko interdisciplinarna; često se kaže da se sastoji iz, da udjeljuje u, i da zarađuje sa psihologijom (posebno kognitivnom psihologijom), vještačkom inteligencijom, lingvistikom i psiholingvistikom, filozofijom (posebno filozofijom uma), neurologijom, logikom, robotikom, antropologijom i biologijom (uključujući biomehaniku).

Ovo ti je stvarno "jako"
Skidam sesir.
nimrod88 nimrod88 19:58 25.03.2009

Odgovor (nazalost):

" Da li gomila huligana, koji nose slike krvnika kao heroje, uzvikuju ratni poklich i lome svoj grad, napadaja novinare, predstavljaju nas, kao naciju?"
Odgovor je da...........pogledajmo unazad recimo bilo koji period (1, 3, 5 ili vise godina) - u svakoj situaciji u kojoj je postojala mogucnost nasilja, netrpeljivosti i govora mrznje (a i u mnogima u kojima je nije bilo - setimo se antifasisticke tribine u NS), Srbija je proizvela to nasilje, govor mrznje i gore. I zato, da, oni predstavljaju Srbiju kao naciju i predstavljaju je verno, koliko god bilo nekome to tesko da prizna.
angie01 angie01 20:32 25.03.2009

Re: Odgovor (nazalost):

Odgovor je da...........


uf!
nimrod88 nimrod88 20:44 25.03.2009

Re: Odgovor (nazalost):

Da je Uf! jeste, I meni je muka, ali sve vise verujem da to jeste Srbija.
Mi koji se sa time ne slazemo smo manjina. Inace se ne bi ponavljalo, a javni skup, a neko pretucen, napadnut, "ubij, zakolji..." i takve stvari. I da se to recimo desava u jednom malom gradu, povremeno pa da kazemo, ali to se desava stalno, u glavnom gradu i u ostalim velikim a bogami i malim gradovima. I ona sta drugo da zakljucim? Da, takva je Srbija, jer da nije, ovi ljudi bi bili u nekom zapecku (ili jos bolje, nesto bi radili u zivotu). Desi se skandal svugde i onda se cuje kako vecina osudjuje takav skandal i sta se radi da se do takvih stvari ne dovede ponovo. Deci u skoli se objasnjava da su takve stvari neprihvatljive, celo drustvo daje negativan sud o tome. Ovo se u Srbiji ne desava......znaci ovi koji divljaju imaju podrsku ostatka stanovnistva.
dragoljub92 dragoljub92 20:49 25.03.2009

Re: Odgovor (nazalost):

znaci ovi koji divljaju imaju podrsku ostatka stanovnistva.

tolko o tome
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:18 26.03.2009

Re: Odgovor (nazalost):

nimrod88
" Da li gomila huligana, koji nose slike krvnika kao heroje, uzvikuju ratni poklich i lome svoj grad, napadaja novinare, predstavljaju nas, kao naciju?"
Odgovor je da...........pogledajmo unazad recimo bilo koji period (1, 3, 5 ili vise godina) - u svakoj situaciji u kojoj je postojala mogucnost nasilja, netrpeljivosti i govora mrznje (a i u mnogima u kojima je nije bilo - setimo se antifasisticke tribine u NS), Srbija je proizvela to nasilje, govor mrznje i gore. I zato, da, oni predstavljaju Srbiju kao naciju i predstavljaju je verno, koliko god bilo nekome to tesko da prizna.

Ne, oni ne predstavljaju naciju vec predstavljaju oruzje u rukama odredjenih ljudi. Mi svi, svako od nas, predstavljamo svoju naciju, zemlju, ili kako ko hoce da zove ono cemu pripada, ako bas zeli da pripada, a i ne mora.
palilula92 palilula92 20:06 25.03.2009

"Zar nismo bili duzni da osmislimo..."


Masovna okupljanja u Srbiji se pretvaraju u cirkuse tipa molebana, te mislim da je bolje da ih nema. Ti skupovi su odlicni izgovori kojekakvim huliganima da lome i tuku.

Mi smo svi na neki svoj nacin obelezili 24 Mart. Objasnjavati mnogima na taj dan ili bilo koji drugi dan politicku pozadinu bombardovanja i devedesetih, izgleda uzaludno.

Tih hiljadu ljudi od juce bi bilo i na nekom drugom skupu i isto bi se ponasali.
angie01 angie01 20:14 25.03.2009

Re: "Zar nismo bili duzni da osmislimo..."

Tih hiljadu ljudi od juce bi bilo i na nekom drugom skupu i isto bi se ponasa


to se slazem, al su dali pogresh pechat nechemu, chemu je moralo da se prida ozbiljnija paznja.
ovako je paralela povuchena, ali ponovo na nashu shtetu.
margos margos 20:43 25.03.2009

Re: "Zar nismo bili duzni da osmislimo..."

Tih hiljadu ljudi od juce bi bilo i na nekom drugom skupu i isto bi se ponasali.

Meni je dosta da se stidim u ime neke gomile koja izražavajući svoje, ma kakve tripove - predstavljaju mene. Pa ništa drugo ne bih radila nego se 24/7 stidela što sam čovek, jer toliko ljudi svakoga dana uradi nešto nečovečno.Tih hiljadu ljudi nisu slika i prilika Srbije. I ne mogu da se stidim ni za onih 20 do 50 ljudi koji su svakodnevno zaustavljali saobraćaj po Beogradu.

Smatram da smo dužni da osmislimo ''Dan sećanja'' - iako sam uverena da će i tada, ma koliko na jednoj strani osmišljeno i dostojanstveno bilo - na drugoj strani se neka grupa skupiti da uzvikuje isto što i juče. I šta god oni uzvikivali i pod ma kojim se slikama pojavljivali - neće umanjiti niti opravdati bombardovanje.

A da osuđujem bilo kakvo nasilje, posebno rasturanje ljudi, grada, imovine u ime patriotizma - osuđujem. Policija, nadam se radi svoj posao i da će svako ko se ponašao suprotno zakonu, adekvatno odgovarati.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:24 26.03.2009

Re: "Zar nismo bili duzni da osmislimo..."

margos
Meni je dosta da se stidim u ime neke gomile koja izražavajući svoje, ma kakve tripove - predstavljaju mene.


E bas si ovo lepo rekla Margos ...

Mada ja nesto mislim da mi i ne bi ni trebalo da se stidimo i izvinjavamo ... cak ne bi ni bilo fer prema ovima sto to rade profesinalno i u nase ime - inace im oduzimamo parce hleba. Oni prvo lepo proglase da su razni zlocini ucinjeni u nase ime, da smo mi krivi, pa se onda stide i izvinjavaju u nase ime ...

Da ne dolazim na ovaj blog ne bih ni znao za sta sam sve kriv ... eno pogledaj kod Jasmine Tesanovic kakvi su sve zlocini ucinjeni u nase ime - pa onda ZUC naravno da moraju (u nase ime) da se o svemu brinu, izvinjavaju i stide ... A ovde negde na blogu rece i JJ da smo mi bombardovali Srajevo pa je onda logicno i da neko drugi nas bombarduje ... i mi ne smemo da se bunimo a ni da se secamo nasih zrtava - nego samo tudjih ...

Ima (nazalost) vise nego dovoljno onih koji sve rade u nase ime ... i cine zlocine ... i izvinjavaju se ... i stide se

pozz


angie01 angie01 10:37 26.03.2009

Re: "Zar nismo bili duzni da osmislimo..."

i stide se


pa izvini vaso,

al meni je stalo, da ovaj dan obelezimo-ako smo vec revoltirani, tako da se drugi stide, a ne da pokazemo, da su mozda bili u pravu-ako tebi nije-meni jeste!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:05 26.03.2009

Re: "Zar nismo bili duzni da osmislimo..."

angie01
al meni je stalo, da ovaj dan obelezimo-ako smo vec revoltirani, tako da se drugi stide, a ne da pokazemo, da su mozda bili u pravu-ako tebi nije-meni jeste!


Slazem se Andjo potpuno sa ovim sto si ti (lepo) napisala ... moj komentar se odnosio na nesto drugo, ne znam otkud si se ti uopste osetila prozvana? Da se stide treba oni koji su za nesto krivi ... a ne oni koji nisu ...
mile.drapsin mile.drapsin 21:02 25.03.2009

Osećaj krivice

Neprijatno gospodo, vrlo neprijatno. Setile se demokrate posle pune 22 godine da možda to sa "Ubi, zakolji ..." nije baš ok. Da, ove godine pune 22. Jučerašnji dan se ni u nijansama ne razlikuje od prvog dana posle VIII sednice. U ranim jutarnjim časovima je već vaskrsla "urbana legenda Beograda", mislim na tamburaša koji je više od decenije malo udarao po žicama, malo prodavao kokarde, malo Rašove slike, na početku ulice Kneza Mihajla. Znao čovek šta će da ide u Srbiji 21. veka.

Ne sećam se da se u nekoj raspravi medju demokratskim snagama u Srbiji neko setio da ukaže na taj dan, taj početak, taj kraj Srbije. Nije Srbija pala na Gazimestanu. Bilo je važno srušiti komuniste, sva sredstva dozvoljena. Miloševiću sa jedne, Vuku sa druge strane. Milošević odradio u institucijama, Vuk na ulici. Vesna Pešić i Zoran Djindjić promukli od "crvena bando". U Šešelja žuljevi od glogovog koca, u Vuka od četničke kame. Posle se malo koškali oko kinte.

Vremenom se četnici obrijali. doterali, pa sad nekako više liče na Ljotićevce. Jedino pesme traju. Nedić na zidu Vlade, Dragi Jovanović Gradske skupštine. Draža u čitanke, uskoro će na "Trg slobode". Za Djindjića suze, za Stambolića zaborav /skoro pa guranje pod tepih/

22 godine od kako u sopstvenoj gluposti rušite sebe same a da toga čak niste ni svesni.
Filip2412 Filip2412 21:18 25.03.2009

Re: Osećaj krivice

Ne sećam se da se u nekoj raspravi medju demokratskim snagama u Srbiji neko setio da ukaže na taj dan, taj početak, taj kraj Srbije. Nije Srbija pala na Gazimestanu. Bilo je važno srušiti komuniste, sva sredstva dozvoljena. Miloševiću sa jedne, Vuku sa druge strane. Milošević odradio u institucijama, Vuk na ulici. Vesna Pešić i Zoran Djindjić promukli od "crvena bando". U Šešelja žuljevi od glogovog koca, u Vuka od četničke kame. Posle se malo koškali oko kinte.
Srbijom u vladaju komunisti sve do 2000. E sad sto oni po vama nisu "pravi" komunisti to je druga prica. Hrvati, Slovenci i ostali su jos pocetkom devedesetih zamenili komunisticke simbole nacionalnim, za razliku od Srbije koja tek nedavno ukida himnu Hej Sloveni i dobija zastavu sa grbom. Tokom citave kampanje satanizacije Srbije u zapadnim medijima jedna od glavnih etiketa koju nam je zapad dodeljivao bila je Komunisticki rezim... Demokratska opozicija preuzela je "Bando Crvena" od demokratskog zapada. Seselj, covek koji se hvali komunistickim odgojem i onako u svom stilu vredja Karadjordjevice... pa kakav je on antikomunista? Mislim, stvarno mi nije jasno kako se ne umorite od te ideoloske akrobatike, zar ne vidite da su neki komunisti bili zajedno sa neonacistima na ovom protestu u Beogradu? Narod totalno zbunjen. Zato se i podizu spomenici Rokiju i Samanti Foks, nema pozitivnih primera iz istorije, sve je sivo.
margos margos 21:38 25.03.2009

Re: Osećaj krivice

nema pozitivnih primera iz istorije, sve je sivo.

Zato što mi stalno tražimo perfekciju, i od sebe i od drugih. Ne prihvatamo ljudskost, ne prihvatamo greške, tražimo svece i božanstva među ljudima. Zato se sporo, ili gotovo nikako, ne pomeramo.
Filip2412 Filip2412 21:51 25.03.2009

Re: Osećaj krivice

Zato što mi stalno tražimo perfekciju, i od sebe i od drugih. Ne prihvatamo ljudskost, ne prihvatamo greške, tražimo svece i božanstva među ljudima. Zato se sporo, ili gotovo nikako, ne pomeramo.

margos upravu si, nedostaje racionalna komponenta, samo bes, strast, zloba, sirokogrudost bez razloga i pokrica, zatim prevare i korupcija...

Neprijatnost i bespomocnost.

Sto se tice bombardovanja, taj dogadjaj zadaje poslednji udarac srpskoj iracionalnosti. Pred Srbiju se postavlja zadatak tezak i za neke mnogo prisebnije narode - a to je osuditi zlocince u svojim redovima dok i u isto vreme zaboraviti nepravde i zlocine koji su od zapada pocinjeni nad Srbijom.

Svi su nas zajebali, i Sloba, i Zapad i Rusija.

Sloba je genijalnom spoljnom politikom unistio zemlju, Zapad je konstanto propustao da osudi zlocine nad gradjanima Srbije a NATO se ponasao kao da je jedva docekao diktatora poput Slobe da bi isprobali svoje avione i bombe. Gadjali su mostove, kolone civila, naselja i bolnice. Rusija je nemo gledala. E posle se kao zabrinuli kad je bilo vec kasno.

Neprijatnost i bespomocnost su prirodne reakcije. Sada Srbija lici na psa koji misli da glodje kosku glodje svoju nogu.

Alternativa je prihvatiti realnost poraza i krenuti dalje. Dakle, proslost ostaviti iza sebe. Uvek me je nerviralo ono licemerno Oprostiti ali ne zaboraviti. Zaborav je jedini oprost. Ako nisi zaboravio znaci da jos mrzis. Ako si mali i nemocan mrznja te nece odvesti nikuda.

JJ Beba JJ Beba 22:09 25.03.2009

Re: Osećaj krivice

Sto se tice bombardovanja, taj dogadjaj zadaje poslednji udarac srpskoj iracionalnosti. Pred Srbiju se postavlja zadatak tezak i za neke mnogo prisebnije narode - a to je osuditi zlocince u svojim redovima dok i u isto vreme zaboraviti nepravde i zlocine koji su od zapada pocinjeni nad Srbijom.

a ti si izgelda zaboravo šta se događalo pre bombardovanja?
kao sarajevo se nije dogodilo?
bosna se nije dogodila?
ništa se nije dogodilo?
mi možemo da bombardiujemo koga hoćemo ....
a nas su bombardovali zbog " genijalne spoljne politike zmelje"
hahahahhahah
e ovo je piš živi...zbog genijalne SM spoljnje politike!!!!
alalmu genijalna politika

Filip2412 Filip2412 22:41 25.03.2009

Re: Osećaj krivice

a ti si izgelda zaboravo šta se događalo pre bombardovanja?
kao sarajevo se nije dogodilo?
bosna se nije dogodila?
ništa se nije dogodilo?
mi možemo da bombardiujemo koga hoćemo ....
a nas su bombardovali zbog " genijalne spoljne politike zmelje"
hahahahhahah
e ovo je piš živi...zbog genijalne SM spoljnje politike!!!!
alalmu genijalna politika
Sad pokazujes logiku istu ko Srbi koji su cinili zlocine po Bosni i Hrvatskoj. Dakle, sad cemo mi njima da pokazemo za Jasenovac.

Objasni mi kako je gadjanje Albanske kolone od strane NATO, gadjanje Bolnice i Bulevarskog Parka gde su kafici i baste u Nisu, gadjanje Kineske Ambasade u Beogradu, rusenje svih mostova na njvecoj Evropskoj reci u Novom Sadu opravdano bilo cime sto se dogadjalo pre bombardovanja. Da ne pominjem sto u celoj listi nisi pomenula Kosovo a razlog je jasan - najveci zlocini na Kosoviu dogodili su se NAKON bombardovanja i NATO bombardovanje se desilo kada su svi ti ratovi koje navodis bili ZAVRSENI.

a nas su bombardovali zbog " genijalne spoljne politike zmelje"
Nisi valjda bukvalno shvatila ovo?!
Spiridon Spiridon 23:02 25.03.2009

Re: Osećaj krivice

Zato što mi stalno tražimo perfekciju, i od sebe i od drugih. Ne prihvatamo ljudskost, ne prihvatamo greške, tražimo svece i božanstva među ljudima. Zato se sporo, ili gotovo nikako, ne pomeramo.


zato sto jos nismo dostigli taj kulturni nivo
aquariusoptimist aquariusoptimist 23:47 25.03.2009

Re: Osećaj krivice

Srbijom u vladaju komunisti sve do 2000


Dragi Filipe,

Srbijom i dalje vladaju komunisti.
JJ Beba JJ Beba 23:51 25.03.2009

Re: Osećaj krivice

Sad pokazujes logiku istu ko Srbi koji su cinili zlocine po Bosni i Hrvatskoj. Dakle, sad cemo mi njima da pokazemo za Jasenovac.

gde si to video u mom komnetaru? učitavaš
angie01 angie01 00:45 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Spiridon
Zato što mi stalno tražimo perfekciju, i od sebe i od drugih. Ne prihvatamo ljudskost, ne prihvatamo greške, tražimo svece i božanstva među ljudima. Zato se sporo, ili gotovo nikako, ne pomeramo.zato sto jos nismo dostigli taj kulturni nivo


koju bre perfekciju, pa ni najosnovnije nije pronadjeno- gde ti vidish trazenje sveca i bozanstava, sem kod zagovornika dogmi, laznih mitova i ostalih manipulacija, kojima se destrukivna energija i napaja.
mene vishe zanima, zashto neko stalno pokushava da lavira jasnu sliku i izbegava da nazove stvari pravim imenima, s njima se suochi i vidi greshke- kada su posledice vec tako velike-umesto tog patetichnog tapkanja po glavi, sa izvrnutom istinom- to nikuda ne vodi- samo istom rezultatu, koji se vec pokazo kao katastrofa.
Domazet Domazet 00:46 26.03.2009

Ja bih pa opet rekao...

JJ Beba
Sad pokazujes logiku istu ko Srbi koji su cinili zlocine po Bosni i Hrvatskoj. Dakle, sad cemo mi njima da pokazemo za Jasenovac.

gde si to video u mom komnetaru? učitavaš
...da ih on chita. Sto za tebe bash i nisam siguran...
JJ Beba JJ Beba 00:56 26.03.2009

Re: Ja bih pa opet rekao...

da ih on chita. Sto za tebe bash i nisam siguran...

hahaha
savim moguće Domy da sam sve pogrešno proćitala
sasvim moguće

ako sam ga uvredila, izvini mu se u moje ime
mrzi me da se vraćam i čitam ponovo....odvratno mi sve ovo
fala

Domazet Domazet 01:00 26.03.2009

Imash duha curo...

JJ Beba
da ih on chita. Sto za tebe bash i nisam siguran...

hahaha
savim moguće Domy da sam sve pogrešno proćitala
sasvim moguće

ako sam ga uvredila, izvini mu se u moje ime
mrzi me da se vraćam i čitam ponovo....odvratno mi sve ovo
fala
...imash. Josh samo ochi da otvorish
margos margos 01:04 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

gde ti vidish trazenje sveca i bozanstava, sem kod zagovornika dogmi, laznih mitova i ostalih manipulacija, kojima se destrukivna energija i napaja.

Ja to vidim gotovo kod 90% ljudi i na blogu i u životu. Kod ovih koje si nabrojala i kod drugih, npr. kad slavimo uspehe sportista - fale im doktorske titule, a imaju jedan prst viška. :(
mile.drapsin mile.drapsin 08:57 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Dragi Filipe,

Srbijom i dalje vladaju komunisti.

U Srbiji komunista nema ni u tragovima više od 20 godina.

Prvih 10-15 godina posle raspada su komunisti pretekli u Sloveniji, a još uvek su u Crnoj Gori. Sada kada u Sloveniji više nisu, Slovenci počeli da otkopavaju jame i podmeću dečije cipelice u rupe u koje su zatrpani SS oficiri.

Crna Gora je jedina ex-yu zemlja u kojoj još uvek ima ostataka Zločinačkog Brozovog režima pa se često dešava da se Albanci, Muslimani, Hrvati, izjasne kao Crnogorci. Sećaš se one gluposti sa Jugoslovenima?


angie01 angie01 09:07 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Ja to vidim gotovo kod 90% ljudi i na blogu i u životu.

ja chak vidim suprotno= ekstremnu neobjektivnost i neverovatno zadovoljstvo time kakvi smo, sa gomilom oprvdanja za sve i svashta, do podizanja u bozanstva-nebeskog naroda.


Kod ovih koje si nabrojala i kod drugih, npr. kad slavimo uspehe sportista - fale im doktorske titule, a imaju jedan prst viška. :(



kakve sad ovo veze ima sa temom,..a ni to nisam primetila, pa kod na su sportisti posebna kategorija,..al da ne razradjujem neshto shto nema veze sa ovim shto prichamo,...sem ako nisi htela da kazesh,,, pa shta sad kritikujemo onaj vandalski uzas,..dobro nisu savrsheni, al nije ni strashno, eto nashi su,...mislim, ne kapiram poruku- zashto trazimo savrsheno??? gde i od koga???? pa ovo su prilichno niske i daleke grane, da bi se tako neshto reklo, a da ima smisla.

ps- ono gore sam boldovala, jer mi se pojavilo na citiranom, pa da nekako izdvojim repliku od copiranog- nema drugo znachenje.
angie01 angie01 09:20 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Srbijom i dalje vladaju komunisti.


!!!!!!!!!!!!:))))))))))))), (mada nije bash za osmeh)
margos margos 09:52 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Ja to vidim gotovo kod 90% ljudi i na blogu i u životu.

ja chak vidim suprotno= ekstremnu neobjektivnost i neverovatno zadovoljstvo time kakvi smo, sa gomilom oprvdanja za sve i svashta, do podizanja u bozanstva-nebeskog naroda.

Ekstremna neobjektivnost proizilazi iz traženja savršenstva.. Kao i i ekstremno kritikovanje.

Osudila sam ponašanje, rekla da se nadam da policija radi svoj posao, kao i da bi trebalo da osmislimo dostojanstveno obeležavanje Dana sećanja. Toliko. Nisam rekla naši, neka ih . A da takvi postoje svugde i da ne nameravam da se ja zbog njih stidim - ne nameravam.


Filip2412 Filip2412 09:56 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Dragi Filipe,

Srbijom i dalje vladaju komunisti.
moze biti...
U svakom slucaju kad sam bio mlad i glup tamo ranih devedesetih ja sam mislio da ce neka prefinjena gradjanska inteligencija zameniti komuniste. Demokratska stranka je u to vreme delovala mocno, ne po uticaju ali po ljudima i govorima...

Medjutim, danas se sve to napravilo u buckuris oportunista koji menjaju ideologije ko carape i gledaju da prezive do kraja mandata pa posle nek ide sve u tri lepe.

Bice da je to prava priroda demokratije.
angie01 angie01 10:06 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Ekstremna neobjektivnost proizilazi iz traženja savršenstva.. Kao i i ekstremno kritikovanje.


pa ovo nikako ne stoji-ni jedno ni drugo.

nasha neobjektivna samodopadnost je vishe stvar neznanja i generalno arogantnog pristupa svemu,

a kritika moze biti konstruktivna i destruktivna,....svakako neophodna u drushtvu na dnu lestvice- kao shto je nashe, kako bi valjda to popravili.


da postoje svuda i kakve to veze ima- shto nije samo kod nas-a zbog ovakvog povoda- zar se niste svi isplakali , sa sve srbskim obelezjima i nepriznavanjem hronologije dogadjaja, kod cost. na blogu, da bi vam sada bilo svejedno, kako se ovaj dan obelezava- jer o tome prichamo.
dragoljub92 dragoljub92 10:20 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

U svakom slucaju kad sam bio mlad i glup tamo ranih devedesetih ja sam mislio da ce neka prefinjena gradjanska inteligencija zameniti komuniste

ovo sam i ja mislio i teško se zajebo
margos margos 10:20 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Ekstremna neobjektivnost proizilazi iz traženja savršenstva.. Kao i i ekstremno kritikovanje.

pa ovo nikako ne stoji-ni jedno ni drugo.
nasha neobjektivna samodopadnost je vishe stvar neznanja i generalno arogantnog pristupa svemu

Arogancija proizilazi iz perfekcije.

Žao mi je što pričamo različite jezike i što nema šanse da se razumemo, pa neću ni pokušavati.
mile.drapsin mile.drapsin 10:31 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

...kad sam bio mlad i glup tamo ranih devedesetih ja sam mislio da ce neka prefinjena gradjanska inteligencija zameniti komuniste. Demokratska stranka je u to vreme delovala mocno, ne po uticaju ali po ljudima i govorima.../Filip/


ovo sam i ja mislio i teško se zajebo /Dragoljub/

Da niste vas dvojica tada živeli u Švedskoj?
angie01 angie01 10:42 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Arogancija proizilazi iz perfekcije.

Žao mi je što pričamo različite jezike i što nema šanse da se razumemo, pa neću ni pokušavati


arogancija proizilazi iz neznanja!

govorimo mi istim jezikom i odlichno se razumemo!
Goran Vučković Goran Vučković 11:36 26.03.2009

Re: Osećaj krivice


arogancija proizilazi iz neznanja!

govorimo mi istim jezikom i odlichno se razumemo!

Anđo, je l' ti to ne dozvoljavaš Margiti da tvom ponašanju asocira dobru nameru, ili šta?
angie01 angie01 12:01 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Anđo, je l' ti to ne dozvoljavaš Margiti da tvom ponašanju asocira dobru nameru, ili šta?


vuchko, to su ipak jeftini trikovi, ..utrchish malo da pljucnesh, a kao nisi bash,....al dobro razumeli smo da si zabrinut za treman huligana po ulici- to je tebe najvishe dojmilo.
Goran Vučković Goran Vučković 12:20 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

vuchko, to su ipak jeftini trikovi, ..utrchish malo da pljucnesh, a kao nisi bash,....al dobro razumeli smo da si zabrinut za treman huligana po ulici- to je tebe najvishe dojmilo.

Zabrinut sam za tvoje razumevanje toga što ti Margita piše, pošto vidim da brzaš kao brzi voz - ne pratiš uopšte šta je napisala i šta uporno pokušava da ti kaže (dok nije odustala) - a ti je ignorišeš.

A što se tiče tretmana huligana - huligani su nebitni, višak hormona i prazna glava - pričam o policiji i njenoj nameni pre svega, kao i meni neshvatljivoj želji ljudi koji se deklarišu civilizovanima i pro-evropski nastrojenima u vezi brutalnosti policije prema bilo kome (a ovde specifično prema ideološkom "neprijatelju" ).
angie01 angie01 12:41 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Zabrinut sam za tvoje razumevanje toga što ti Margita piše, pošto vidim da brzaš kao brzi voz - ne pratiš uopšte šta je napisala i šta uporno pokušava da ti kaže (dok nije odustala) - a ti je ignorišeš.

A što se tiče tretmana huligana - huligani su nebitni, višak hormona i prazna glava - pričam o policiji i njenoj nameni pre svega, kao i meni neshvatljivoj želji ljudi koji se deklarišu civilizovanima i pro-evropski nastrojenima u vezi brutalnosti policije prema bilo kome (a ovde specifično prema ideološkom "neprijatelju" ).



shto si zabrinut- shto neko na moj komentar, da huligani i oni povici mrznje, ne treba da budu nachin na koji mi obelezavam ovaj dan-jer fakat je to bio deo organizovanog- i pushtenog da se desi programa, sa svim ostalim trcanjem, koje podupire isto, kaze, pa huligana ima i drugde i ne razumem uporno trazenje savrshenstva- u chemu, gde?

a za brutalnst- sam ti vec rekla da se slazem,...ovo sam pomenula vishe kao tvoj fokus u datom deshavanju, kao najbitniji- a ceo scenario je poprilichno povezan.

kako da ti kazem, to poluironichno bockanje- zato shto te nervira ono shto neko zastupa, kao wu npr- i nije za ulazak u konverzaciju,...ja probala par puta da objasnim, stvarno se trudim da se korektno ophodim, pa mi je nekako normalno da to isto ochekujem i od drugih- ma koliko se njihovi stavovi razlikovali.
Goran Vučković Goran Vučković 13:15 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

kako da ti kazem, to poluironichno bockanje- zato shto te nervira ono shto neko zastupa, kao wu npr- i nije za ulazak u konverzaciju,...ja probala par puta da objasnim, stvarno se trudim da se korektno ophodim, pa mi je nekako normalno da to isto ochekujem i od drugih- ma koliko se njihovi stavovi razlikovali.

Pravo da ti kažem tvoji stavovi što se tiče samog teksta bloga mi nisu ovde bili uopšte u fokusu, nego sam reagovao na liniju komentara između tebe i Margite o neobjektivnosti vs. perfekcionizmu vs. aroganciji, gde ti ona na kraju otprilike kaže da razume tvoju aroganciju, jer smatra da je ona posledica tvog perfekcionizma i visokih očekivanja - a ti kažeš da nije to, nego je iz neznanja.

I kako onda da ti ne mahnem iz zadnjeg reda?
angie01 angie01 13:24 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

gde ti ona na kraju otprilike kaže da razume tvoju aroganciju, jer smatra da je ona posledica tvog perfekcionizma i visokih očekivanja - a ti kažeš da nije to, nego je iz neznanja.


pa onda nisi pratio, da sam aroganciju pomenula ja- a u savim drugom kontekstu, a perfekcionizam i visoka ochekivanja-ona u kontekstu- da smo samo ljudi i da kritika-u ovom sluchaju dogadjaja u gradu, ne mora da je tako oshtra i uopshte u odnosu na nas, kao drushtvo.


no tebi bi se verovatno svidjala tvoja verzija- pa si je ovako poturio, no nema veze,..verovatno je i njoj bolja- al eno hronologije razgovora- pa sad....
angie01 angie01 13:30 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

I kako onda da ti ne mahnem iz zadnjeg reda?


e da i hvala ti na "dobronamernosti"!
Goran Vučković Goran Vučković 13:41 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

e da i hvala ti na "dobronamernosti"!

Prijatelji ne služe samo za tapšanje po ramenu
Domazet Domazet 15:13 26.03.2009

Sta god ko mislio o Brozu i jugoslovenskom

Crna Gora je jedina ex-yu zemlja u kojoj još uvek ima ostataka Zločinačkog Brozovog režima pa se često dešava da se Albanci, Muslimani, Hrvati, izjasne kao Crnogorci. Sećaš se one gluposti sa Jugoslovenima?
...komunizmu, mislim da mora postojati granica u kritici. Dovodjenje Tita i komunistickih vlasti u Jugoslaviji od 1945 do sredine osamdesetih u vezu sa primitivnim kleptokratskim rezimom koji je na vlasti u Crnoj Gori je primer ostrascenog kritizerstva na koje se, verujem, ne bi odlucio cak ni Cirko
angie01 angie01 15:38 26.03.2009

Re: Osećaj krivice

Prijatelji ne služe samo za tapšanje po ramenu


pa onda si mogao da se barem potrudish malko inventivnije, ako ti je bash stalo da me prikazesh kao loshu, jer samo neko kakan moze da zeli pristojno obelezavanje dana bombardovanja-shta li, jer ovo zlonamerno izvrtanje je poprilichno pacerski.
Goran Vučković Goran Vučković 15:58 26.03.2009

Re: Osećaj krivice


pa onda si mogao da se barem potrudish malko inventivnije, ako ti je bash stalo da me prikazesh kao loshu, jer samo neko kakan moze da zeli pristojno obelezavanje dana bombardovanja-shta li, jer ovo zlonamerno izvrtanje je poprilichno pacerski.

Pogledaj komentar od koga smo počeli - u njemu pokušavam da ti kažem da nisi razumela kontekst i da sama sebe ukopavaš dublje. Tvoja percepcija zlonamernosti tog komentara (ili ovih kasnijih) je prosto tvoja percepcija. Ja ne vidim baš kako sam je izazvao - više liči da si je projektovala sa drugih komentatora na mene. Pročitaj ponovo šta sam ti pisao, pa razmisli još jednom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana