B92 Blog    Članovi    Tibor Jóna    Kalemegdanski covek meseca marta, te koja o Pedji...

Tibor Jóna
01:13
PET
27
MAR

Kalemegdanski covek meseca marta, te koja o Pedji...

Sve je u zivotu lako podneti, govorila je moja baka, izuzev zlobe nad kojom krscanska dusa moze samo da tuguje, a od te tuge nema jace i bolnije.

 


U nedavnom intervjuu dnevnom listu "Danas" u povodu NATO bombardovanja SRJ oglasio se dvorski istoricar Predrag Markovic koji je o tom okazionu izvoleo sa vaskolikim nezaboravljajucim srpstvom podeliti par zanimljivih teza o ovom periodu nase skorije istorije, a sve u najboljoj tradiciji srpske banalizacije i rinfuznog kapiranja istorije, te njenog shvatanja kao procesa koji nastade iz Djavoljih nedara kako bi Necastivi imao cime maltretirati Srbiju!

Elem, cini mi se, da udobno zavaljen u nekoliko kljucnih fotelja, sto mu na polzu narodnu darovashe Dvor i Klika, Markovic sasvim udobnim nalazi taj novi angazman, toliko da je spreman da u njegovu odbranu i da na glorificirajucu nakanu prica najgore somnabule brukajuci i praveci karikaturu i od sebe i od struke!

Naime, u tekstu naslovljenom "Mazohisticka ljubav prema Zapadu" Markovic izjavljuje takve bisere kao sto je recimo tvrdnja da Srbija gaji ljubav prema zapadu (o mazohistickoj dimenziji te ljubavi ne bih jer se u patologiju ne pacham). Juche da sam umro ne bih znao da u Srbiji postoji ljubav prema zapadu! Prema Zapadnim donacijama - mozda. Prema zapadnim kolima sigurno! Ali da kod nas postoji siroko rasirne ljubav spram Zapada kao politickog entiteta e to nisam znao!

Posebno u svetlu streljanja Zorana Djindjica koji se najblize na srpskom priblizio ljudskom politickom ideogramu za Zapad! 

Medjutim, Markovic, clan Demokratske stranke, ide i dalje od ove ekskurzije u erotsko!

On naime tvrdi da na zapadu postoji organizovana akcija ometanja i saplitanja Srbije na njenom evropskom putu - kao mi trcimo a ova zgadija ometa, ometa, ometa i NORMALNO mi nikako da stignemo! Nazalost Markovic nam ne nudi odgovor na pitanje zasto je to tako ili ko recimo rukovodi akcijom, mada svaki posten gradjanin i ostali koji ovde zivi zna vec, poucen iskustvom, ko bi to mogao biti. Trilaterala, CIA, Vatikan, dvoimeni Stevan Jakovljevic...

Pa ni to nije dovoljno! Markovic dalje nudi i par veoma zanimljivih paralela - jednu Srbije sa Sudanom, drugu Srbije sa ni manje ni vise nego nacistickom Nemackom i trecu Srbije sa Irakom.

Markoviceva teza je sledeca - eto, u Sudanu pobishe onoliki svet, pa niko nije bombardovao Kartum - iz cega valjda dalje sledi da, eto, oni ubise milione i nista, a mi svega par hiljada, tricave dve hladnjace, par minimalnih masovnih grobnica a NATO odma - udri po Srbiji (jer su valjda hteli da nam onemoguce pristupanje EU, shta li?!?) Zaista! Ako je duplog arshina igde bilo evo ga ovde. Ne moze covek a da se ne zapita zali li Markovic sto i mi nismo krenuli sudanskom metodom milionskih zrtava.

E sad, paralela sa nacistickom Nemackom je zanimljiva najpre jer je izrecena i jer je krajnje ekscesna imajuci u vidu dosadasnju arsenal poredjenja kojim se koristila apologetska Srbija. Obicno se od ove paralele bezalo kao djavo od krsta. Ali eto omaklo se Markovicu - greska u koracima sta li je...

Tek, evo kako ona radi u Markovicevoj glavici - Evropa (kurva) jer Nemackoj odmah pomogla da se reintegrise - to sto je pomoc stigla od SAD i to nakon sto su je saveznice okupirale, odnele sve sto nije bilo bombardovano, poveshalo celo ratno rukovodstvo i denacifikovala je - Markovica uopste ne dotice kao bitan faktor. Bitno je da on uvidja da eto nama ta ista Evropa nece ni inch da pomogne.

Sad ovo da nije bezobrazno bilo bi jadno. A i jadno je i ako je bezobrazno. Naime samo jedan primer - Srbija se od 1997. godine grejala mukte od norveske nafte - za pocetak pomaganja!  Ali sve je to za Markovica beznacajno jer ne ide u prilog njegovoj namisli da kakvom zapaljivom opravda svoje dvorsko namestenje i eventualno se preporuci za jos neko podilazeci dnevnopolitickom diskursu i udvarajuci se "javnom mnjenju" koje je mazohisticki zaljubljeno u Evropu!

I sad ja stvarno ne verujem da Markovic nije u stanju da sam uvidi razlike izmedju postnacisticke Nemacke i postmilosevicevske Srbije i nadje razlike zasto je Nemackoj "pomognuto" a nama nije. Niko nije toliko lud. Pa ni Markovic. Ali Dvor kaze "jump!", a dvorani samo pitaju "how high?"

Ovo trece sa Irakom mi uopste nije jasno. Kao kod nas je poginulo malo civila ali u Iraku ... ma pogledajte sami:

Prema njegovom mišljenju, posledice NATO bombardovanja na građane i državu u celini su velike, iako je broj civilnih žrtava bio relativno manji u odnosu na broj poginulih civila u Iraku i dodaje da je nasleđe takvog postupanja ove vojne alijanse veoma loše.

- To nije prošlo bez posledica u Americi. Treba se zapitati zašto su SAD tako nepromišljeno ušle u rat s Irakom, očekujući da će se sve odvijati mnogo lakše nego što se zaista dogodilo - kaže Marković.

Koje "to"? Kakvo nasledje alijanske kad je Irak napala Amerika sama? Zasto se treba zapitati sta su radile SAD, a ne odakle masovna grobnica puna Albanaca na 15 km od Beograda i odakle hladnjaca sa leshevima 0u Dunavu??? Jel ta hladnjaca isto manifestacija mazohisticke ljubavi Srbije spram zapada??? Ili nastojanje da stignemo u EU? Jel to dokaz da smo se kvalifikovali za zapadnu pomoc?

Pomracenje uma - furioso ma piu forte!

Razumem ja da je sinekura mila, da je zivot siromasnog istoricara tezak - ali da se pismen i nacitan covek upusti u ovakvu relativizaciju e ne bi li se umilio Dvoru i ko zna kome... E to mi nije niti ce ikada biti jasno.

Ceo tekst mozete naci na : 

http://www.danas.rs/vesti/politika/mazohisticka_ljubav_prema_zapadu.56.html?news_id=156801

---------------------------------

I nesto sasvim drugo o cemu stvarno nemogu a da ne kriknem. Vidim da su se mozgici Plemenske Srbije uzburkali slikama koje je napravio Predrag M. Azdejkovic koristeci slike Markovica Palme kao potku. Digla se cela skupstina, svi zgrozeni, snebdivamo se, cokcemo i neverujemo. Jadni Palma, siroti Arkanov djeneral - napao ga siledzija u rozom - Pedja M. Azdejkovic!

O imali pravde na ovom svetu i hoce li reagovati medjunarodna zajednica i zastiti ovog ubog coveka, njegov dzip i telohranitelje sa pratecim akva parkom i zoo vrtom od nasrtaja ovih siledzija sa photoshopom!?!

To sto taj Predrag M. Azdejkovic, covek bez akva parka, stranke u vlasti, kik boks kluba, dzipa, telohranitelja, televizije, radija, skupstinskog dodatka, dobija pretnje smrcu ko dobar dan - to je normalno. Zabrinimo se ipak nad sirotim jadnim Palmom i njegovom retushiranom fotkom!

Deliti slike pedera po skupstini, objavljivati ih po stampi pozivati na linch - pa to nije za zabrinjavanje. To je odraz zdravog duha nacije! To Aligrudica, Jankovicevu i njenu Eshatolosku Zajednicu Novu Srbiju uopste ne interesuje. Peder i treba da je mrtav, ako vec nije pod elektro shokovima! Ali da se Palmi retushiraju slike!?!? E to je za Anketni odbor minimalno i da se taj Azdejkovic protera pod hitno!

Ja kapiram sta se tu dogoilo! U svojoj viziji blut und boden mit herrenvolk Srbije u kojoj im je uspelo da ubiju Djindjica i da i dalje budu na slobodi, ideja da jedna pederchina Predrag M. Azdejkovic moze da najpre javno istupi, a potom i da se zeza sa njihovim Svetlim Likom?!!!! Pa to mora da ih dovodi do tiltovanja od ludila! I to da se uspesno zeza svodeci ih na karikature koje im i tako smesne ipak laskaju !

Ako bi postojala skala strahova plemenskih diktatora i tako tih mozgova a la DSS i NS kapiram da bi strah od ismevanja bio na samom vrhu! A Azdejkovic ne samo da ih ismeva Azdejkovic ih uvodi u njihove najstrasnije nocne more (ili verovatnije mokre snove) u kojima se otelovljuje ona stara dobra - ono si sto mrzis!

U Srbiji iz njihovih glava M. Azdejkovicu je mesto u Ludnici, Sanatorijumu, Radnom logoru - svuda pre nego na slobodi i u javnom prostoru rezervisanom za full certified pripadnike Super Rase! Azdejkovic i Azdejkovici trebaju da cute, pognu glave, razmisljaju o tome koliko su zahvalni sto poput njihovih nemackih sapatnika iz 30tih tetovirani ne marsiraju ka krematorijumima - a ne da se shire kao da su normalni! Pa ni svim normalnim u njihovoj Srbiji nije blagosloveno da imaju pravo na misljenje! A ne jednoj pederchini Azdejkovicu!

Snebdivi rodoljubci i rodoljubke lamentiraju tako nad retushiranom fotografijom, gorke suze rone nad Palminim namalanim likom dok ispod stola oshtre kame i svoja otrovna pera, shire mrznju i targetiraju gradjane i gradjanke za javni linch. To je i tacni pokazatelj kakva je njihova vizija javnog sluzbenika-politicara i pokazatelj njihove ideje ko je tu zbog koga - a da je sigurno da nisu oni zbog nas!  

 

I za kraj: prijatan vikend clanovima svih poslanickih klubova u Narodnoj skupstini sa posebnim osvrtom na Eshatolosku Zajednicu Nova Srbija, te uz casni izuzetak poslanickih klubova LeDePe-ai Rize Halimija (Rizo Care!!!), zeli Tibor Jona sladak k`o bombona sa porodicom, uz pozdrave svima u studiju i svim slusaocima, sa prigodnom numerom vokalno-instrumentalnog sastava Lilly Allen i njihovog hit singla:

 





Komentari (51)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

akasting  01:49 27.03.2009
Preporuka: 16

dechko na svom mestu

#Link  Replika: 11
Ma koliko ti vrishtao o "....u najboljoj tradiciji srpske banalizacije... " o "palmama" o "hladnjachama" i drugim budalashtinama - ochigledno je da si ti "dechko na svom mestu".

Tu - medju "banalizacijama, palmama, hladnjachama" - tu si se formirao i savrsheno si adekvatan.

Nema tebe bez banalizacije i palme, a bogami - i oni bi bili usamljeni da te nema.

Dakle - potroshih vreme chitajuci ove tvoje, vec predvidljive, shvrljotine i brljotine, pa reshih da to vishe ne radim. Eto neke koristi i od toga.

Samo ti uzivaj tu 'disi' jer 'kakisi'...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  07:55 27.03.2009
Preporuka: 12

Re: dechko na svom mestu


Dakle - potroshih vreme chitajuci ove tvoje, vec predvidljive, shvrljotine i brljotine, pa reshih da to vishe ne radim. Eto neke koristi i od toga.

Slažem se,
kad bi još digao ruke od ovog bloga...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  11:38 27.03.2009
Preporuka: 1

Re: dechko na svom mestu

Slažem se,
kad bi još digao ruke od ovog bloga...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  13:33 27.03.2009
Preporuka: 1

Re: dechko na svom mestu

adam weisphaut

Dakle - potroshih vreme chitajuci ove tvoje, vec predvidljive, shvrljotine i brljotine, pa reshih da to vishe ne radim. Eto neke koristi i od toga.

Slažem se,
kad bi još digao ruke od ovog bloga...

Aleksandar Stosic
Slažem se,
kad bi još digao ruke od ovog bloga...


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
corn mouth  13:51 27.03.2009
Preporuka: 7

Re: dechko na svom mestu

Dakle - potroshih vreme chitajuci ove tvoje, vec predvidljive, shvrljotine i brljotine,

vi mora da niste citali blogove g Stosica...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
akasting  21:26 27.03.2009
Preporuka: 3

Re: dechko na svom mestu

adam weisphaut
Dakle - potroshih vreme chitajuci ove tvoje, vec predvidljive, shvrljotine i brljotine, pa reshih da to vishe ne radim. Eto neke koristi i od toga. Slažem se, kad bi još digao ruke od ovog bloga...


Adame - Ukoliko se desi da ja 'dignem ruke od bloga' - Da li bi to tebe uchinilo boljim ili pametnijim?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  21:49 27.03.2009
Preporuka: 3

Re: dechko na svom mestu

akasting

Adame - Ukoliko se desi da ja 'dignem ruke od bloga' - Da li bi to tebe uchinilo boljim ili pametnijim?

Nit' bi me poboljšalo, nit' pogoršalo, ali bi te poštedelo čitanja onog što zoveš "shvrljotine i brljotine", "već predvidljive"...
Nego vidim po tvom za komentare zaključanom blogu:
i uradite domaci zadatak pre nego shto ta komunikacija 'take place'.

da se engleski koristi u bare infinitivima, valjda od silne pameti i od autoriteta?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
akasting  22:22 27.03.2009
Preporuka: 0

Re: dechko na svom mestu

Nego vidim po tvom za komentare zaključanom blogu:
...da se engleski koristi u bare infinitivima, valjda od silne pameti i od autoriteta?


Komentari se zakljuchavaju automatski, posle sedam dana chini mi se. Sledeci put malo brze chitaj.

A shto se tiche pameti i autoriteta - kakve to veze ima sa tobom?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
akasting  22:35 27.03.2009
Preporuka: 1

Re: dechko na svom mestu

corn mouth
Dakle - potroshih vreme chitajuci ove tvoje, vec predvidljive, shvrljotine i brljotine,vi mora da niste citali blogove g Stosica...


Nemam pojma... Ne mogu da se setim ni jednog njegovog bloga. Samo jedne ljigave replike na nekom drugom blogu o "gotovo svim Srbima..."... Odlozeno u "nije vredno mog vremena".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  22:37 27.03.2009
Preporuka: 4

Re: dechko na svom mestu


A shto se tiche pameti i autoriteta - kakve to veze ima sa tobom?

It not have anything to do with me.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
akasting  22:43 27.03.2009
Preporuka: 0

Re: dechko na svom mestu

adam weisphaut
A shto se tiche pameti i autoriteta - kakve to veze ima sa tobom?It not have anything to do with me.


Chudi me da nece da ti daju vizu. Their loss.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
nimrod88  00:09 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: dechko na svom mestu

Neka si ti postavio prvi komentar....:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
talicni  02:08 27.03.2009
Preporuka: 7

Dobar tekst

#Link  Replika: 0
Vidim jedan "patrijota" se vec nasao iznenadjen i uvredjen.

Preporuka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tyson  02:13 27.03.2009
Preporuka: 8

Uh...

#Link  Replika: 2

Udavio si, Tibore, kao retko kad do sada.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
corn mouth  13:56 27.03.2009
Preporuka: 1

Re: Uh...

tyson

Udavio si, Tibore, kao retko kad do sada.



udavili su P Markovic i vecina narodnih poslanika
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tyson  23:00 27.03.2009
Preporuka: 0

Re: Uh...

corn mouth
udavili su P Markovic i vecina narodnih poslanika
I oni.



Osim LeDePe i Rize. Riza rocks.




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
aramon  02:25 27.03.2009
Preporuka: 0

Pesma...

#Link  Replika: 0
...savrseno pristaje situaciji xD

Imate divno osecajne tekstove.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  07:59 27.03.2009
Preporuka: 4

Vidim Tibore,

#Link  Replika: 1
po uvredženim komentarima, da si udario u živac..
Ili ih je samo pogodio Weltschmerz...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  08:57 27.03.2009
Preporuka: 1

Re: Vidim Tibore,

Ili ih je samo pogodio Weltschmerz...


koji im je neko pogreshno preveo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
BigBadWolf  08:32 27.03.2009
Preporuka: 5

Aferim bre

#Link  Replika: 0
Ih, kad im dirnes u hladnjacu i Palmu...ko u osinjak
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
alpeot  08:35 27.03.2009
Preporuka: 2

Sjajno!

#Link  Replika: 0
Bravo, Tibore, izlisno je bilo sta dodati (ili oduzeti) ovakvom tekstu. Potpisujem svaku rec.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  09:12 27.03.2009
Preporuka: 4

igzektli ez juzual !

#Link  Replika: 6
PMarkovic i mene iznenadi, kako neverovatno tamponira, lavira, svashta neshto, za mene neochekivano od njega-valjda ga se secam kao pobednika Kviskoteke, pa bi mi bilo normalnije da zna znanje.

Pedji Andjelkovicu sva podrshka!!!

Prosto ne znam bolji i efikasniji nachin ukazivanja na primitivizam i gluposti, od duhovitosti, josh pri tome, ona prva dva su ekstremno opasne kategorije, chije posledice godinama kusamao.

Al su ljudi ovde generalno, kako se pokazalo, manje osetljivi na krv, nego na humor.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Aleksandar Stosic  11:40 27.03.2009
Preporuka: 1

Re: igzektli ez juzual !

PMarkovic i mene iznenadi, kako neverovatno tamponira, lavira, svashta neshto, za mene neochekivano od njega-valjda ga se secam kao pobednika Kviskoteke, pa bi mi bilo normalnije da zna znanje.

uf ne znas ti kakve je on vratolomije izvodio po Novostima pre nekoliko godina.... debela je njegova fajla, odavno...eh, kada je bila Kviskoteka...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  12:25 27.03.2009
Preporuka: 0

Re: igzektli ez juzual !

uf ne znas ti kakve je on vratolomije izvodio po Novostima pre nekoliko godina.... debela je njegova fajla, odavno...eh, kada je bila Kviskoteka...


techo, stvarno izvini, nisam pratila iz objetivnih razloga,....a nedavno ga videh kod Olje u utisku i prenerazila se ko crvenkapica.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
avemarija  12:46 27.03.2009
Preporuka: 1

Re: igzektli ez juzual !

manje osetljivi na krv


Endzi
Krvavo si ovo ispisala ,
krvavo je pridev , superlativ - najkrvaviji ( npr fazon koji cuh ...}
sto se ondaa cudis u vezi osetljivosti .

uff ,mislim na nasoj rodnoj grudi - jos od epike pa do dana danasnjeg - krv je tecnost najomiljenija { uz shljivku }.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
avemarija  01:47 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: igzektli ez juzual !

PMarkovic i mene iznenadi, kako neverovatno tamponira, lavira, svashta neshto, za mene neochekivano od njega-valjda ga se secam kao pobednika Kviskoteke, pa bi mi bilo normalnije da zna znanje.


Hej , Endzi , koncert Filma je bio neverovatno dobar.
Kakvi bre ratovi i mrznja ,dosao Jura direkt iz Zagreba i napravio -haos. Bilo je divno.

Nego , htedoh da ti kazem da ono sto su nas ucili k'o decu da vlast menja ljude je apsolutna istina .Cak i fantazija da si ti kao nesto bitan, opasno pocinje da menja karakter.Znas onu knjigu Oni ni mrava nebi zgazili - e pa to je to.
Boli me uvo , sto je neko ovakav ili onakav , al' nemoj se foliras da si zaronjen samo ispod knjige , a u planu ( u svojoj glavi } zelis -moc,konacno.Ja licno mislim da je mnogima jako vazno , da u tim svojim strankama sto bolje i brze zauzmu neki konkretan polozaj,ali onda se ne foliraj ,nego sto kazu klinci- izadji na crtu i pokazi se.Zelja za moci je neutoljiva , pa i VIP blogri {naravn ,naravno ne svi} imaju tu crtu - ej bre znas ko sam ja ?

Eto toliko .Da sam ovo ispisala ispod Stosicevog komentara , odma bi ispalo da ga muvam.Zato ti ,ni kriva ni duzna , ispade - sestra slatka.

PS I ja sam se prenerazila gledajuci Utisak, zato sam ubedjena da ambasadorsko mesto sledi - npr u Moskvi , jer Lisabon je nekako manje bitan !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  01:56 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: igzektli ez juzual !

Zato ti ,ni kriva ni duzna , ispade - sestra slatka.


slobodno- kada god hocesh:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
avemarija  02:24 28.03.2009
Preporuka: 2

Re: igzektli ez juzual !

slobodno- kada god hocesh:)))


stvarno si ,ne ulica ,nego zena otvorenog srca .
Na kraju se kaze i fala .
Pa hvala , i odoh sad da sanjam Juru i Ti zracis zrake kroz zrak.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vanja.t  09:37 27.03.2009
Preporuka: 2

haha

#Link  Replika: 0
dobro je što si postavio link ka originalnom tekstu, ko želi da se informiše.
mada i ovaj tvoj javni čas partijskim vojnicima nije loš, vidim skoro svi su se postrojili od ranog jutra, da čuju šta je u stvari pisac hteo da kaže

tibor duhovit kao i uvek
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
leopold_lady  09:41 27.03.2009
Preporuka: 1

Preporuka....

#Link  Replika: 0
Za pesmu ....

A o ostalom .... Će pričamo još
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antonacci  09:42 27.03.2009
Preporuka: 6

Super blog

#Link  Replika: 0
Mislim prvenstveno na deo o Pedji Azdejkovicu.

Samo jos da smisao za humor proglasimo protivzakonitim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
avemarija  11:08 27.03.2009
Preporuka: 1

Tibor Jona

#Link  Replika: 0

Sladak k'o bombona ,
Pedjica nas Pedja A , dobro zna kol'ko ima onih koji ga podrzavaju , da ne odem u patetiku - vole, cene i postuju.
Drugi Predrag , Dvorski , je kao i mnogo istoricara u poslednjih 10 g - sam sebi ,valjda , dodao i ono Prvi , Predrag Prvi Markovic - da bi se izdvojio iz ruljetine istorcara ,kojih sada imas ne samo po pet u svakoj tv emisiji ,novinama , strankama , nego i u ovim Ljushic& Co produktima tipa 1389 , Bez{obraz} itd...
Btw - Ljusic je bio jedan od boljih studenata na Petom spratu FF, al i tada je bio kao Balasevicev Bane , videlo se da ce daaleko dogurati.
Pre20g , sa zavrsenom istorijom na FF ,si mog'o da se slikas - eventualno da cekas da neko ode na porodiljsko , nebi bio zamena par meseci, danas bre jos , majke mi, odma skocim u stav mirno kad god ,bilo koga od njih ugledam kako temeljno {sat najmanje} drzi besedu. Al' ja i kad mahinalno tako stojim mirno , ma ic ne slusam naraciju - The Cure , RStones i najdrazi Pet Shop Boys su mi i u usuma i pred ocima , al stojim , valjda iz navike .

I prijatan vikend svim radnim ljudima , uz pesmu PSHBoys - GO WEST .
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobrosavljevic_m  11:16 27.03.2009
Preporuka: 2

Preporuka

#Link  Replika: 0
siledzija u rozom - Pedja M. Azdejkovic!

:))) Podrška za siledžiju
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Colin_bgd  11:39 27.03.2009
Preporuka: 2

Opticka varka?

#Link  Replika: 0
Tibore, ti ocigledno ne razumes vremenske konstante u kojima se odigrava “srpska drzavotvorna igra”. Ovaj period, od Nemanjica do danas, je samo prvih 15 minuta prvog poluvremena (da se sportski izrazim). Sve kockice ima da se sloze tamo negde 2763. godine i onda cemo od tada pa nadalje ziveti “k’o bogovi”... A ti tu vrsis neke analize trenutnog stanja. Bre, kako si tako kratkovid...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Tiago Stanković  16:00 27.03.2009
Preporuka: 6

ja bih rekao

#Link  Replika: 11
da je skribomanija bolest. zna li neko nesto o tom fenomenu?

1. vidim predragu se ovde prigovara sto je clan DS te je posledicno dvorski istoricar.
koje bi on stranke trebalo da bude clan da bi bio u pravu? to pitam posto mi nije jasno zasto, kako i na osnovu cega se osporavaju njegovi zanimljivi i potpuno legitimni stavovi.

po mom misljenju mnogo je cudnija i nepromisljenija izjava politicara Cedomirta Jovanovica koji veli: "ne možemo zanemariti činjenicu da je 24. mart 1999. bio posledica vrlo neodgovorne politike, politike prepune zločina i grešaka koju je ova država vodila i od koje se ova država nije distancirala na adekvatan način“.

elem, ovime opravdava nasilje kao metodu. da li to znaci da smemo da tucemo svoje zene ako su bas nevaljale?


2. u srpskom jeziku samo se u 4 slucaja recca ne pise zajedno sa glagolom: to su - nemam, necu, nisam i nemoj.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
avemarija  17:32 27.03.2009
Preporuka: 2

Re: ja bih rekao

2. u srpskom jeziku samo se u 4 slucaja recca ne pise zajedno sa glagolom: to su - nemam, necu, nisam i nemoj.


Razumem ! U stavu mirno !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
gorran2  17:55 27.03.2009
Preporuka: 4

Re: ja bih rekao

u srpskom jeziku samo se u 4 slucaja recca ne pise zajedno sa glagolom: to su - nemam, necu, nisam i nemoj.
ja predlažem da se uvrsti još i "nedam" - tako bismo dobili kompletiran "svjetonazor" u pet reči...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zurg  18:35 27.03.2009
Preporuka: 3

Re: ja bih rekao

Pa, otprilike... ne.
Malo promašeno poređenje.

To bi bilo otprilike kao da se ja kurčim u kafiću pa dobijem po pičci (jel se tako kaže).
Onda bar sam sebi mogu da kažem dve tri lepe, ako ništa drugo da bih sledeći put odmerio gde i šta radim.

Ja tu ne vidim opravdavanje. Možda samo malo zdravog razuma. Ali šta će nama to kad bolje razmislim.

Eh, da, ja bih rekao da je skriboman onaj ludak koji nešto (ili ne što) piše, a ne plaćaju ga za to. Treba sve te poremećene slučajeve na gomilu. I one koji crtaju, a nisu za to plaćeni, i one koji igraju. Da mi zdravi koji ne radimo ništa, a za to smo plaćeni konačno imamo gde da se razmahnemo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  19:03 27.03.2009
Preporuka: 5

Re: ja bih rekao

24. mart 1999. bio posledica vrlo neodgovorne politike prepune grešaka koju je ova država vodila i od koje se ova država nije distancirala na adekvatan način“.

Ja ovo potpisujem. U ovoj recenici ne vidim opravdavanje nasilja, vec pokusaj racionalizacije iracionalne stvarnosti.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
avemarija  19:11 27.03.2009
Preporuka: 1

Re: ja bih rekao

ja predlažem da se uvrsti još i "nedam" - tako bismo dobili kompletiran "svjetonazor" u pet reči...


[b][/b]Nedamsenizasakueskudosa. Uf , neznam osnovno - lepo mi Milutin objasni letos da u Potugal nema vise eskudos - euro ,only.

A pitanje - da slucajno nije raspisan konkurs za novog ambasadora u Portugalija ?
Onaj Basara mozda opet konkurise , al Lisboa -- lepa - neko drugi ce DS u da padne na pamet , fin ,obrazovan, reprezentativan ko je ,ali bas , karakter.
Mada je Lisabon onoliko lep , da bih ja najpre tamo postavila neku zenu - sebe npr , al nisam dovoljno politicna ,i namcor sam ovoliki i plus ne znam ni srpski kolko je neophodno.

A sad odoh na Film i Juru , ko zna kad ce opet doci u Bgd.
Vozdra.

Basaru sam navela ,zato sto je covek hedonista ,a Lisabon dusu dao za takve. Milutin zna , najbolje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Tiago Stanković  19:17 27.03.2009
Preporuka: 2

Re: ja bih rekao

. mart 1999. bio posledica vrlo neodgovorne politike prepune grešaka koju je ova država vodila i od koje se ova država nije distancirala na adekvatan način“.
Ja ovo potpisujem. U ovoj recenici ne vidim opravdavanje nasilja, vec pokusaj racionalizacije iracionalne stvarnosti.

i ja potpisujem ali to nije opravdan razlog za nasilje. u stvari, opravdan razlog za nasilje ne postoji.

dekle izjava bi bila prihvatljiva kada bi glasila: mart 1999. bio posledica vrlo neodgovorne politike prepune grešaka koju je ova država vodila i od koje se ova država nije distancirala na adekvatan način. međutim, opravdan razlog za nasilje ne postoji.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Tiago Stanković  22:05 27.03.2009
Preporuka: 0

Re: ja bih rekao

Eh, da, ja bih rekao da je skriboman onaj ludak koji nešto (ili ne što) piše, a ne plaćaju ga za to. Treba sve te poremećene slučajeve na gomilu. I one koji crtaju, a nisu za to plaćeni, i one koji igraju. Da mi zdravi koji ne radimo ništa, a za to smo plaćeni konačno imamo gde da se razmahnemo.


retko ko ovde ise bas bez vajde. svako ko se potrudio postigao je sta je hteo. mozda ne lovu, ali nesto jeste.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub92  23:15 27.03.2009
Preporuka: 0

Re: ja bih rekao

Možda samo malo zdravog razuma. Ali šta će nama t

niko ga ovde i ne traži
Da mi zdravi koji ne radimo ništa, a za to smo plaćeni konačno imamo gde da se razmahnemo.

valabaš
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dr M  01:18 28.03.2009
Preporuka: 2

Re: ja bih rekao

1. vidim predragu se ovde prigovara sto je clan DS te je posledicno dvorski istoricar.
koje bi on stranke trebalo da bude clan da bi bio u pravu? to pitam posto mi nije jasno zasto, kako i na osnovu cega se osporavaju njegovi zanimljivi i potpuno legitimni stavovi.


Ja pomenutom prigovaram sto se istorijom ne bavi kao naucnik nego kao navijac.
Nemam pravo da mu prigovaram sto, kao clan DS-e, promovise nacin razmisljanja DSS-e, to bi mogli da mu prigovore oni clanovi DS-e koji su, jos uvek, privrzeni izvornim principima svoje stranke, sve manji broj, na moju zalost.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
avemarija  14:29 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: ja bih rekao

retko ko ovde ise bas bez vajde. svako ko se potrudio postigao je sta je hteo. mozda ne lovu, ali nesto jeste.


Ma ,da . Da ,npr ,u majskom broju Vogue , englesko izdanje , ja budem na naslovnoj strani !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Kazezoze  17:51 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: ja bih rekao

goran2
ja predlažem da se uvrsti još i "nedam" - tako bismo dobili kompletiran "svjetonazor" u pet reči...

jest vala. mozhesh zamisliti kako bi to izgledalo da na parolama pishe : NE DAMO KOSOVO!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
velimir_miloduh  22:38 27.03.2009
Preporuka: 1

kolega

#Link  Replika: 1
pišeš izuzetno konfuzno, izgubio sam pažnju pri kraju drugog pasusa, zašto tako barokno?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  11:33 28.03.2009
Preporuka: 2

Re: kolega

velimir_miloduh
pišeš izuzetno konfuzno, izgubio sam pažnju pri kraju drugog pasusa, zašto tako barokno?


ja barokno, on moderno, vi u stihu... neka cveta hiljadu cvetova... niko nije lancem vezan za blog....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zbunjen  01:33 28.03.2009
Preporuka: 0

Mozda

#Link  Replika: 2
Par zamerki i mozda poneko objasnjenje.Zasto mislim da se onako reagovalo na plakate Palme je zato sto je to osoba sa imenom i adresom dok se kod uvredljivih plakata gay populacije nije imenovana individua.Sto naravno ne umanjuje katastrofalno stanje u skupstini ali opet sam misljenja da je reakcija bila blaza bas iz tog razloga.Rizo Halimi ? Pa recite bilo koji razlog za postovanje tog politicara posle njegove reakcije na hapsenje terorista ubica i silovatelja izvreseno pre par meseci?Zar je bitno koje je nacije terorista da se Riza Halimi onako zalaze za njihovo pustanje pored jakih dokaza o njihovim zlocinima?Hocemo li vec jednom srediti drzavu u pravnom smislu a da se politicari kao Halimi ne pozivaju na ugrozavanja prava nacionalnih manjina ili pustanje terorista koji su tek uhapseni?Ako se zalazete za prava gay populacije sto se zdusno slazem zasto se i ne zalozite da se drzava ocisti od terorista i kriminalaca?"""To je i tacni pokazatelj kakva je njihova vizija javnog sluzbenika-politicara i pokazatelj njihove ideje ko je tu zbog koga - a da je sigurno da nisu oni zbog nas"""Lepa recenica i slazem se ali u isti kos ubacujem i vaseg Rizu Halimija.Mislim i da gresite o duplim arsinima jer to je vise nego evidentno sto je i primer "nezavisnog Kosova".Zavera mozda i ne postoji ali izvrvrgljivanje ruglu medjunarodnog prava postoji..Opravdanost NATO bombardovanja ne postoji i svaka minimilizacija zrtava je odvratna kao i izjave uvredljive za inteligenciju tipa "dobili su sta su zasluzili".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Tibor Jóna  11:32 28.03.2009
Preporuka: 2

Re: Mozda

Rizo Halimi ?


taj covek sedi sam u toj skupstini i trpi ponizavanje na dnevnom nivou, pljuvacinu i rasisticke izlete, a opet oseca da je za njegove birace bitno da sedi tamo i da nastupa i iznosi svoje misljenje ...

mislim da je to dovoljno.

sto se tice terorista. ja vise ne verujem kada ova klika cela, da ne kazem ovaj plemenski chopor na vlasti, kaze da je danas subota, a ne da je albanac terorista.

pokusali su sopstveni "narod" u kojeg se toliko kunu da preschwindluju uplatnicama za infostan, a nece albance koji su ono predstavljeni kao djavolje kurve na zemlji.

ti fazoni - tipa - ciganin ukrao, albanac terorista i sl...

predivni pin up motivi dnevne politike!



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zbunjen  14:37 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Mozda

Bez obzira na nacionalnost teror je teror i strasno mi je kad vidim da neko iz politickih razloga zeli monstrume na slobodi..Pa sta ako je Albanac zar kod njih nema terorizma?Zar cemo pustati teroriste na slobodu zato sto su Albanci?Ja u klise tog tipa ne verujem ali bi voleo maksimalno postovanje zakona!Riza Halimi je iznosio vrlo hrabre izjave sa kojima se vecina stanovnistva ne slaze..Podrzao je i vlast na Kosovu i bio poznat po sirenjima Albanskih zastava doceku ministra prosvete sa Albanskom himnom tako da o nekoj demokratiji kod ovog coveka nema reci.Opet kazem ne opravdavma bahato ponasanje ostalih politicara !Slazem se sa nekim vasim konstatacijama ali ne i da je ovaj covek predstavnik i pobornik demokratije za jug Srbije ,daleko od toga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA