Ponosan sam što sam gej i nikada se ne bih menjao!

Predrag Azdejković RSS / 28.03.2009. u 17:05

Nemam običaj da na blog kačim svoje intervjue i snimke javnih nastupa, ali ovoga puta ću napraviti izuzetak i objaviti intervju koji je objavljen u vikend izdanju "Pravde".

Zašto?

Zato što je povod jedan tekst objavljen na mom B92 blogu.

Zato što je to najbolji intervju koji sam dao u svojoj karijeri.

Zato što ga je "Pravda" objavila na naslovnoj strani.

Zato što je to najveći intervju ikada sa gej aktivistom (oko 17 hiljada karaktera) na tri strane.

Zato što je to "Pravda" (ciljna grupa do koje se teško dopire) i ceo tekst je apsolutno pozitivan i ništa nije izvučeno iz konteksta.

Uživajte.

Političku i medijsku polemiku o Zakonu protiv diskriminacije ulepšale su fotomontaže Dragana Markovića Palme. Njihov autor, Predrag M. Azdejković, u ekskluzivnom intervjuu „Pravdi", otkriva kako izgleda život mladog homoseksualca u ovakvoj Srbiji.

CENZURA OSEĆANJA

Vaš tekst „Braćo gejevi, sestre lezbejke, Srbija vas ne zaslužuje" pročitao sam kao neku vrstu spiska lepih želja gej populacije, ali bez mogućnosti da se ostvare u ovom društvu.

Molim Vas ga za čitaoce Pravde, koji nisu videli taj tekst na Vašem blogu, navedete osnovne zahteve koji bi homoseksualcima omogućili da žive bez osećaja diskriminacije.

U tom tekstu sam razmišljao o normalnom životu i kada ćemo dočekati da u Srbiji živimo bez frustracija, straha, nasilja i diskriminacije. Jednom rečju, slobodno gej-lezbejska populacija osim što deli probleme čitavog stanovništva, kao što su loša ekonomska situacija, nezaposlenost, izolovanost, ima i problem konstantnog nasilja, od psihičkog do fizičkog. Kao homoseksualci primorani smo, zbog pretnje nasiljem, da sami sebe cenzurišemo i izbegavamo da u javnosti pokazujemo homoseksualne sklonosti. Naravno, to je jako frustrirajuće kada vam se u kafiću, na ulici, na plaži, u autobusu javi želja da poljubite svog partnera istog pola, ali ne smete zbog reakcije javnosti. Onda se cenzurišete i čekate da stignete do nekog: sigurnog prostora gde možete da iskažete svoja ljubavna osećanja. Broj sigurnih prostora je veoma mali, naročito ako uzmemo u obzir da većina gej muškaraca i lezbejki živi sa svojim roditeljima, koji, ili ne znaju, ili ne odobravaju seksualnost svog deteta. Naravno, sama činjenica da morate da se sklonite, sakrijete od očiju javnosti u vama rađa tugu, koja vas polako izjeda. Takođe sam razmišljao da li će gej-lezbejska populacija, posle desetina godina čekanja slobode, umeti da u njoj uživa, jer kada provedete toliko vremena u autocenzuri i potiskivanju svojih osećanja i potreba, to postaje navika i način života.

Sa kojim problemima se najčešće susrećete u kontaktima sa homofobičnim heteroseksualcima?

Najveći problem jeste moj bes. Kada neko kaže da su homoseksualci bolesni, da pedere treba strpati u logore, baciti u jamu, spaliti, pobiti, a to su poruke koje se preko interneta i ostalih medija dobijaju svakodnevno, meni istog trenutka skoči pritisak, neverovatno se iznerviram, jer ja to slušam godinama unazad i već mi je muka. Pokušavam da kontrolišem svoj bes, ali u velikom broju slučajeva ne uspevam, te kroz pisanu reč ili kroz fotošop iskalim bes na onome ko ga je i izazvao. Tako je i nastao našminkani Palma.

Ono što me izbaci iz takta jeste nemogućnost da osobe koje imaju homofobične stavove vide širi spektar, jer širenjem mržnje i nasilja nad drugima otvara se prostor da i oni sami postanu žrtve mržnje i nasilja po već nekom ličnom svojstvu.

Kako to mislite?

Gospodin Palma je savršen primer. On je u više hiljada navrata okarakterisao pedere kao bolesne, poremećene i neke veoma gadne ljude. Time je on otvorio vrata da jednog dana njega proglase bolesnikom, na primer, jer ima problem sa viškom kilograma. Nađe se tako neki zgodni frajer, na primer Tadić, i kaže da je Palma jedan debeli bolesnik, koga treba strpati u kamp za mršavljenje, jer tako debeo ne može među normalan i zgodan svet, koji ima problem da objasni deci zašto je taj čika tako nenormalno debeo, te moraju da lažu kako je čika slučajno progutao celu žirafu. I kako posle braniti Palmu od diskriminacije, kad i on sam diskriminiše druge ljude? Svako od nas može biti diskriminisan po nekom osnovu, i to treba imati u vidu.

DOSADILO MI FOLIRANJE

Kada ste odlučili da javno priznate svoju seksualnu orijentaciju?

Sa 19-20 godina sam javno saopštio svoje seksualno opredeljenje, ali to nije bilo u formi „čujte i počujte, daje se na znanje, ja sam gej". Jednostavno sam počeo sa svojim drugaricama da komentarišem ko je dobar frajer i da idemo zajedno na utakmice da gledamo sportiste. Njima to nije bilo iznenađenje, jer ja baš i nisam neki primerak muževnog muškarca. I moji bliski drugovi su to dobro prihvatili. A gej aktivizmom sam počeo da se bavim sa 22 godine, i moj prvi javni nastup kao gej aktiviste desio se u januaru 2001. godine, kada sam gostovao u vestima Studija B, a tema su bili gej brakovi.

Kroz kakve ste dileme prolazili pre te odluke?

Nisam imao dileme. Jednostavno mi je dosadilo da se foliram pred prijateljima. Nisam imao strah da će me prijatelji napustiti zbog toga. A i da jesu, to samo znači da nisu bili iskreni prijatelji.

Kako su reagovali Vaši roditelji, prijatelji, saradnici?

Mojoj sestri sam prvo rekao, ali se ne sećam kako. Tačnog trenutka se uopšte ne sećam, ne znam zašto. Samo znam da smo od trenutka kada sam joj rekao, počeli da izlazimo zajedno u grad, da zajedno komentarišemo frajere i na kraju smo shvatili da imamo različit ukus kada su muškarci u pitanju. Sa saradnicima nisam imao problema, jer sam prve saradnike dobio kao već autovani homoseksualac.

OGUGLAO NA UVREDE

predrag-azdejkovic-003.6600.jpg

Imam utisak da Vaš primer nije ohrabrio druge homoseksualce. Da li grešim?

Rekao bih da grešite. Sve je više gej muškaraca i lezbejki koji svoju seksualnost saopštavaju svojim prijateljima i roditeljima, prestaju da se osećaju uplašeno i manje vrednim, iako i dalje postoji društvena represija, i ja ovom prilikom želim da ih ohrabrim da rade na tome da ih njihovi prijatelji i porodice prihvate onakvim kakvim jesu. To moraju sami da urade, jer to ne može niko drugi umesto njih. Povećao se i broj aktivista koji žele javno da govore za medije, bez skrivanja identiteta.

Kako podnosite kritike i uvrede?

Kritike me ne pogađaju, jer su to one kritike koje imaju za cilj da vređaju, ponižavaju, umanje moje zasluge i blate rad. To nisu konstruktivne kritike sa dobrom namerom, koje imaju za cilj da se poboljša ono što radim, već su to kritike koje trebaju da me demorališu i učine da prestanem sa angažovanjem. Takođe, to su mahom neprincipijelna gunđanja, izvrtanje mojih reči i manipulacija. S druge strane, konstruktivnu i dobronamernu kritiku dobijam od svojih prijatelja i ona mi mnogo znači. Na uvrede sam oguglao, kao i na pretnje.

I Vaši tekstovi su žestoki, često i uvredljivi. Zašto se koristite tim stilom?

Priznajem, kriv sam. Tokom godina pisanja izgradio sam prepoznatljiv sarkastičan, ironičan i satiričan stil, koji obiluje crnim humorom. Volim da parodiram srpsku svakodnevicu. Makar za to ima dosta materijala, a inspiracija mi je crtana serija „South Park". Ponekad su ti tekstovi uvredljivi za neku stranu, dok je za drugu isti tekst zabavan. Pisanje je odličan kanal za izbacivanje stresa iz organizma, a stres je uzročnik velikog broja bolesti. Kada bolje razmislim, kako ne biti žestok i uvredljiv? Dovoljno je uključiti televizor ili pročitati novine, pa da vam glava eksplodira od besa.

NISAM BEZGLAVA MUVA

U poslednje vreme u svojim tekstovima, a i fotomontažama, najčešće „obrađujete" Palmu. Zašto Vam je on toliko inspirativan?

Palma je interesantan sa svih strana. Ono što je fascinantno, jeste da je on prototip srpskog domaćina kome se divi masa, jer je sposoban da od jednog dinara napravi dva i da je toliko posvećen svom narodu da nema vremena da ode na koncert Betovena i Šopena. Moja majka obožava Palmu, i ja to ne mogu da podnesem, jer često započne razgovore sa: „Vidi šta je Palma uradio, što ovi naši to ne mogu". S druge strane, gej populacija je Palmina velika inspiracija. Čovek koji non stop ponavlja da sa pederima ne želi da razgovara, nas prečesto uzima u usta. Za vreme rasprave o Zakonu protiv diskriminacije Palma je svakog dana bio na svim televizijama i pričao o homoseksualcima. Trenutno je u Parizu, pa ga nema da priča o nama, ali me zanima da li Palma zna da je gradonačelnik Pariza isto homoseksualac? Mislim da bi Palma promenio mišljenje o gej populaciji kada bi mu kojim slučajem došli Dolče i Gabana, i rekli da će u Jagodinu uložiti 10 miliona evra i napraviti fabriku.

Vama smetaju Palmini stavovi o homoseksualcima, a meni činjenica da mu Vlada daje pare za žirafu. Da li biste mu zaboravili feudalistički...

Meni je ovo pitanje uvredljivo. Pa nisam ja bezglava muva pa da me neko može kupiti samo zato što me potapše po leđima i kaže da je gej OK. Moji interesi kao građanina ove države se ne svode samo na seksualne slobode. Mene zanima na kakve se sve gluposti troše moji novci, kako se rasipa, ko je povlašćen, ko je miljenik vlasti... Sve me zanima.

OKUPANI DAČIĆ

Eto, Čedomir Jovanović se javno zalaže za ostvarenje prava gej populacije. Da li to znači ga Vas ne zanima šta je podigao u Šilerovoj, kod Dušana Spasojevića, čime je, kako sam kaže, „uprljao ruke"?

Naravno da me zanima. Mene sve pikanterije zanimaju. Naročito kakvo se „rukobludije" desilo u Šilerovoj.

Za Predlog zakona protiv diskriminacije masaće i poslanici SPSa. Da li je to dovoljno da zaboravite nasleđe te partije, Dačićevu korupcionašku aferu „kofer", nerasvešljeno ubistvo radikalskog demonstranta Ranka Panića...

Ja ne mogu da oprostim što se SPS povampirio. Mada, najstrašnije mi je ono pomirenje. Devedesete, puj pike ne važi! Oprali smo SPS u „Venišu" oni su odjednom fini, dobri i mirisni. Na kraju će ministar Dačić da nam obezbeđuje gej paradu sa 20 hiljada policajaca i tako postati gej ikona preko noći. Ja mogu samo da kažem: „Ne, hvala, ja ništa ne zaboravljam".

Da li zaista verujete ga su Mrkonjić, Ilić i ostale aveti prošlosti uspeli ga postanu Evropejci sa istančanim odnosom prema problemima gej populacije?

Na njih ne vredi trošiti reči. Mogu samo reći, kako vetar duva.

Kako objašnjavate brutalnost s kojom su se homoseksualci ostrvili na Mariju Šerifović kad je podržala predsedničku kandidaturu Tomislava Nikolića?

Zasluženo. Ona je imala ogromnu podršku gej-lezbejske populacije. Njena pobeda na „Evrosongu" je, s jedne strane, bila i pobeda srpske gej-lezbejske populacije. Takođe, u više navrata je izjavljivala da podržava gej prava i na kraju je podržala homofobičnu politiku Tomislava Nikolića? Pa, to ne ide zajedno. Hoću da podsetim šta je Tomislav Nikolić izjavio povodom Zakona protiv diskriminacije: „A moja crkva pravi razliku između seksualno normalnih i nenormalnih ljudi. Sve što nije po Bogu i prirodi je nenormalno. Odnos sa životinjama, odnos između osoba istog pola, pa to je sve nenormalno, odnos sa stvarima...

NE ŽELIM BRAK

Dosta politike. Recite mi šta radite? Čime se bavite?

Već deset godina se bavim gej-lezbejskim pravima. Trenutno sam glavni i odgovorni urednik „Queeria Web Portala" i saradnik još nekih štampanih i elektronskih medija.

U svojim tekstovima pominjete ,ljubavnika broj 32", zatim „33", itd. Užas promiskuiteta, a?

Sad bih ja kao svaka prava dama trebao da vas lupim lepezom i ciknem: „Sram vas bilo, šta vi hoćete da kažete". Uživam da skandalizujem ljude, naročito kada je seks u pitanju, tako da u nekim tekstovima spominjem i trocifrene brojke. Jako je zabavno kada shvatite kako je malo potrebno da šokirate ljude. Smatram da i heteroseksualna populacija treba da se izbori za svoje seksualne slobode. Potrebna je jedna zajednička seksualna revolucija. Primećujete koliko je negativnih stvari vezano za jednu divnu i lepu stvar kao što je seks.

Koliko ste imali pravih ljubavi? Da li se homoseksualne veze razlikuju od heteroseksualnih? Govorim o načinu izbora, snazi emocija ne o problemima usled društvene neprihvaćenosti.

Mislim da se generalno gej veze ne razlikuju od hetero, ali svaka veza je drugačija, ljudi su drugačiji, tako da je teško zaključiti. Do sada sam imao samo jednu pravu ljubav. Njega se još uvek i dan danas sećam i još uvek ga volim. Kad god se setim tog vremena provedenog s njim, samo uzdahnem i misli mi se izgube u sećanjima.

Kada bi zakon dozvoljavao, da li biste zasnovali bračnu zajednicu?

Ne. Ja sam protivnik ideje braka. Ja bih se zadovoljio vanbračnom zajednicom. Trenutno je Ustavom Republike Srbije zabranjen gej brak, kao i istopolna vanbračna zajednica. Tako da o tome mogu samo da maštam.

Da li biste usvojili dete?

Ja sam pre imao jako veliki problem sa decom, jer se ona često zloupotrebljavaju kao argument protiv homoseksualnosti. A šta će naša deca kada vide da se gej par ljubi? A šta ja da kažem mom detetu kada... i sada tu ima trista varijacija na temu. U poslednje vreme, veliki broj mojih strejt prijatelja je da ima decu, tako da se meni javlja želja da budem otac. Zakon mi ne dozvoljava da usvajam decu, ali imam sreću, te moja sestra ima dete u čiji razvoj, odgajanje i vaspitanje sam uključen.

VOLIM, VOLIM ŽENE

Da li Vam se desilo da Vas emocionalno zainteresuje neki heteroseksualac?

Da. Problem je što ljudima ne piše na čelu šta su. Drugo, srce ne bira koga će da voli.

Ima li istine u predrasudama da homoseksualci ne podnose fudbal?

Ne podnosim fudbal i ne pratim sport. Bilo mi je smešno kada sam jednom, dok je bilo svetsko prvenstvo u fudbalu, otišao u lezbejsku organizaciju „Labris", gde su sve lezbejke sedele oko televizora i najstrašnije navijale. Meni je to bilo fascinantno. Da je normalno stanje stvari, strejt muškarci i lezbejke bi se savršeno družili uz fudbal.

Imaš li problema u komunikaciji sa strejt ženama?

Imam problem da komuniciram sa strejt muškarcima. Nervira me kada pomisle da im se nabacujem, dok sam ja samo kulturan. Zato sam mahom jako neprijatan prema strejt muškarcima, osim ako ih ne poznajem duže vreme. To što sam ja gej ne znači da mi se sviđaju svi muškarci na ovom svetu. Žene jako volim, neke moje prijateljice volim više nego neke moje bivše ljubavi. Odlično se razumem s njima, volim da se družim s njima, i veliki broj žena voli da čita moje tekstove. Ponekad umem da kažem da žene volim više nego strejt muškarci, jer ih ne volim kao seksualne objekte, već kao divna ljudska bića. Naravno, takođe podržavam borbu za rodnu ravnopravnost i mnogo me više nervira nipodaštavanje žena i ženskih prava nego homofobija. Gej muškarci i strejt žene su odlični saveznici.

Da li biste, kad biste mogli, promenili seksualnu orijentaciju?

Ne. Uprkos svih društvenih problema, ja se jako lepo sećam u svojoj koži. Vremenom sam izgradio svoj gej identitet, koji je veoma izražen i jako sam ponosan homoseksualac. Jedan od veliki problema gej populacije jeste da mnogi, zbog društvene represije, ne vole sebe. To je problem koji moraju da reše, jer, kako će vas drugi voleti, ako ne volite sami sebe.

RASKRINKAVANJE I RIZIK

„Kvirija" je objavila listu javnih ličnosti, među kojima dominiraju političari, „kandidata za LGBT ikone". Kad bi „Pravda" objavila spisak gej likova, kandidata za bilo šta, siguran sam da biste to proglasili za „kampanju koja poziva na linč". Zar ne?

Gej ikone su ljudi koji javno ustaju u odbranu gej prava i javno podržavaju gej-lezbejsku populaciju. Da ponovim: javno podržavaju, bez skrivanja. S druge strane, spisak gej osoba bi bio spisak osoba za koje se sumnja da su homoseksualci, jer, kao što znate, u Srbiji nema gej muškaraca niti lezbejki koji su saopštili svoju seksualnost. Mislim na svet politike, kulture, estrade. Taj spisak gej osoba bi bilo raskrinkavanje i otkrivanje tajne, samim tim izlaganje riziku tih ljudi, a da na to sami nisu pristali.

CRKVA MORA PROTIV NASILJA

Šta želite da postignete, najblaže rečeno, oštrom kritikom Srpske pravoslavne crkve?

Imam problem što SPC i ostale crkve utiču na moj život, što ga zagorčava. Sveštenici svojim postupcima inspirišu nasilje nad gej-lezbejskom populacijom. Kada sveštenik kaže da su homoseksualci, najblaže rečeno, bolesnici i pozove se na Bibliju i Sodomu i Gomoru, vernici imaju potrebu da se sa homoseksualcima fizički obračunaju. Ja očekujem da velikodostojnici Srpske pravoslavne crkve izađu pred medije, i jasno i glasno poruče svojim vernicima da je fizičko i psihičko nasilje nad gej-lezbejskom populacijom, pripadnicima drugih vera, naroda, rasa i kultura, neprihvatljivo i greh. To je posao SPC, da promoviše hrišćanske vrednosti ljubavi i tolerancije, a ne da inspiriše mržnju. Treba imati na umu da ljudi pate.

SUMNJIV MI JE PALMA

Draga Marković Palma je, baš u intervjuu "Pravdi", priznao da i u Skupštini ima gejeva. Opisao je jednog opozicionog političara koji "vrcka, čupa obrve"... Da li i Vi po tome možete odmah da prepoznate ko je gej?

Ne. Feminiziran muškarac ne znači gej muškarac. Kao što ni mačo muškarac ne znači da je heteroseksualan. Gej populacije je unutar sebe jako različita. To je još jedna Palmina izjava kako bi bio u centru pažnje. Mnogo se on bavi gej populacijom. Meni je to sumnjivo. Umesto da je primetio kako neka političarka vrcka i čupa obrve, on primećuje muškarca. Ne znam šta da kažem.

 

 

_________________________________

Balkan gay lesbian news portal

www.gayecho.com

Atačmenti



Komentari (263)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Armitage Armitage 21:04 01.04.2009

Re: Super! Ne menjaj se!

dunja73
Pa onda to nisu isključivi gejevi, već biseksualci, zar ne?

Cuj , ja sam se lozila kao klinaka na plave frajere,
pa sam vremenom skuzila da ustvari me vise pale "tamnoputi"
Da li tvoj um , moze da akceptira da je neko nekad bio ozenjem
pa u medjuvremenu mu se "javilo" da on ustvari nije za brak sa zenom iako ima sa doticnom
petoro dece...


Nema potrebe da se baviš mojim umom, zaista.
Ako si se prvo ložila na plave tipove, pa onda na crne tipove, sveukupno uzevši može samo da se kaže da si se ložila na tipove.
Isto se odnosi i na njega, ako je prvo bio sa ženskim, a onda sa muškim polom to valjda znači da je sveukupno uzevši bio biseksualan.

Logikom koju si sama upotrebila: ako za njega tvrdiš da je homoseksualan, to bi bilo isto kao da za sebe tvrdiš da si se ložila isključivo na crne tipove.
Odnosno: ako za njega tvrdiš da je heteroseksualan, to bi bilo isto kao da za sebe tvrdiš da si se ložila isključivo na plave tipove.

Zar ne?

Hajde da se držimo pojmova i njihovih definicija i da im ne dajemo različitu sadržinu u zavisnosti od potreba diskusije.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 08:41 02.04.2009

Re: Super! Ne menjaj se!

Postoje mnoge prirodne stvari koje su grozne. To što je nešto grozno za mene ne znači da je protivprirodno.

Imaš na netu snimke kako izgleda porođaj sa sve dodacima krvave bebe koja izlazi iz pocepane vagine...

Ako se na to zgroziš, da li to znači da je porođaj protivprirodan?
jeronimo2 jeronimo2 13:35 29.03.2009

fulirant

Mislim da znam,zasto si se od dokazanog ekstermiste,mozda i fasiste,pretvorio u malu macu,i samo ides okolo,predes i vrckas repom.Osetio si da se mozes pozicionirati,kao zvanicni predstavnik jedne opcije,i naplatiti svoj rad, od poreza gradjana.Ko zna sta ti se mota po glavi,mozda i skupstina..neko mesto u upravnom odboru?tezak si ti politikant,ali ima jedno ali.Ovaj blog je pun dokaza tvoje neprijateljske aktivnosti,prema sopstvenom narodu(btwmpuno puta si govorio 'nije to moj narod'i da se tvoj narod nalazi u krugu dvojke.

Da pomenemo tvoju aktivnost na blicu i komentarima na b92?Jel si se bese zalagao protiv ulaska Srbije u EU,i tvrdio da mi ne zasluzujemo da budemo tamo i da nam je lepo tu gde jesmo,a na blogu pevao drugu pesmu?Ajde objasni to ovim naivnim blogerima?Zasto si agitovao protiv ulaska u EU?Zbog besa?Ili donacija mozda?

Nisi u ovom intervju objasnio,zastro si jedan od najvecig zagovornika nezavisnosti srpske pokrajine,zelis li i od toga da se plaknes sad?Pa,mozda ti i uspe..ovaj narod brzo zaboravlja..

Ali mene nisi prevario..znam ja SVE o tebi.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:16 29.03.2009

Re: fulirant

Ali mene nisi prevario..znam ja SVE o tebi.


He, he
lavandablue lavandablue 13:41 29.03.2009

sumnjivi Palma

" To je još jedna Palmina izjava kako bi bio u centru pažnje. Mnogo se on bavi gej populacijom. Meni je to sumnjivo. Umesto da je primetio kako neka političarka vrcka i čupa obrve, on primećuje muškarca. Ne znam šta da kažem."

hehehehe
G.Cross G.Cross 14:51 29.03.2009

Pionir sam mali...

Pionir sam mali , tim se dicim - nikad se ne bih menjao sa nepionirima
Srbin sam i ponosan sam na to, nikad se ne bih menjao sa Hrvatima
Ponosan sam sto sam Zvezdas - mrzim grobare.

Sve se to moze razumeti ukljucujuci i Ponosan sam što sam gej i nikada se ne bih menjao

Ali reci:"žene volim više nego strejt muškarci", je ili jos jedna od Pedjinih provokacija ili on jos mora da radi na sebi i svojoj spremnosti na razlicitosti.
jeronimo2 jeronimo2 22:27 29.03.2009

Re: Pionir sam mali...


Ali reci:"žene volim više nego strejt muškarci", je ili jos jedna od Pedjinih provokacija ili on jos mora da radi na sebi i svojoj spremnosti na razlicitosti.

sumnjam da on toliko voli zene..uostalom opste poznata cinjenica je,da su zene konkurencija pederima,a jos bitnije,vecina njih ne podnosi zene jer su sustina i bit,onoga sto oni nisu,a cemu teze.Znaci mora da postoji neko generalno osecanje pakosti i zavisti,barem kod vecine.A ovaj ovde je pokazao,da ume da bude veoma pakostan
Pre ce biti da on percepira ideologiju novih zena u Srbiji,kao sredstvo i trenutnog saveznika, u ostvarenju svojih zelja i ciljeva..koji se prevashodno zasnivaju na 'besu'kako rece autor

p.s.
haa?kako te citam
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:57 29.03.2009

Re: Pionir sam mali...

sumnjam da on toliko voli zene..uostalom opste poznata cinjenica je,da su zene konkurencija pederima,a jos bitnije,vecina njih ne podnosi zene jer su sustina i bit,onoga sto oni nisu,a cemu teze.


Ti se u pedere razumes bolje od Palme

Jeste, mnogo smo zli i uz pomoc gej lobeta ocemo da zavladamo svetom a da nam muskarci budu seks robovi
G.Cross G.Cross 02:15 30.03.2009

Re: Pionir sam mali...

A Hollywood ? A Capitol Hill ? A Skupstina Srbije? Sve to kontrolisete. Malo li je....
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 15:00 29.03.2009

Palma (retko te vidjam sa devojkama.....)

Svaka cast. Lepo si sve artikulisao i nadam se da ce ovo sto vise ljudi da procita.

Licis na hednog mog ortaka Zorana Ilica (nekada cuprija danas Bezanijska Kosa).

Samo za Palmu i drustvo u cosku, pesma Idola "retko te vidjam sa devojkama"
rumtitituki rumtitituki 15:12 29.03.2009

Ponos

Svako treba da bude ponosan na ono sto jeste.
Zbog toga, naravno, i homoseksualci treba da budu ponosni na ono sto jesu i da zive srecno i spokojno.

Homoseksualnost nije bolest ali je, svakako, devijacija, jer ako se jednom muskarcu mogu svidjati miris i feromoni (koji nam sluze da izaberemo genetski sto kompatibilnijeg partnera za reprodukciju) drugog muskarca to nije ni po Darvinu ni po Bogu, kako se kome vise svidja.
Homoseksualnost je slepa ulica evolucije kod svih bica osim kod coveka jer covek moze svesno da "zezne" svoj nagon za reprodukcijom i da "posao" ne odradi sa osobom koja ga najvise fizicki privlaci vec sa osobom sa kojom moze da ima potomstvo - da to uradi kao posao, po dogovoru.
vishnja92 vishnja92 18:12 30.03.2009

Re: Ponos

Homoseksualnost nije bolest ali je, svakako, devijacija, jer ako se jednom muskarcu mogu svidjati miris i feromoni (koji nam sluze da izaberemo genetski sto kompatibilnijeg partnera za reprodukciju) drugog muskarca to nije ni po Darvinu ni po Bogu, kako se kome vise svidja.

a sta bi rekao za zenu koja odabere neadekvatnog partnera? da li znas za pojam "bracne neplodnosti"? sve ok i kod jednog i kod drugog, a ne mogu da imaju decu zbog nepoklapajuce hemije?

sad bi trebalo da ja, iz svoje pozicije, te takve zene proglasim za corskokak (ili stagod) evolucije? ma daj.
ne igraj se granicama, porazice te :)
rumtitituki rumtitituki 07:36 31.03.2009

Re: Ponos

vishnja92



Ma ajde visnja, molim te. :)

Priroda je feromonima obezbedila da nam se svidjaju oni "koji trebaju". Ne mogu nam se svidjati bliski rodjaci, deca, isti pol, nekompatibilni iz nekog razloga...
Poredis stvari koje nisu za poredjenje.
Artur Dent Artur Dent 09:04 31.03.2009

Re: Ponos

rumtitituki
Homoseksualnost je slepa ulica evolucije kod svih bica osim kod coveka jer covek moze svesno da "zezne" svoj nagon za reprodukcijom i da "posao" ne odradi sa osobom koja ga najvise fizicki privlaci vec sa osobom sa kojom moze da ima potomstvo - da to uradi kao posao, po dogovoru.

Ne ide ti bas ta evolucija, previse uproscavas stvari. Imas istrazivanja koja pokazuju upravo suprotno, kako prisustvo homoseksualnih krvnih srodnika u socijalnoj grupi nekih drustvenih zivotinja (gde spada i homo sapiens) povecava sansu za prezivljavanje mladunaca, i sledstveno tome, prenosenja tih gena dalje.
vishnja92 vishnja92 09:37 31.03.2009

Re: Ponos

Priroda je feromonima obezbedila da nam se svidjaju oni "koji trebaju"

a ja ti kazem da to jednostavno nije pravilo, samo je najcesci slucaj.
isto kao desnorukost.

vishnja, The Napominjem Opet Da Sam Levoruka

ps - Arture Dente, super ti nick :)))
Artur Dent Artur Dent 12:41 31.03.2009

Re: Ponos

vishnja92
ps- Arture Dente, super ti nick :)))

Hvala.
rumtitituki rumtitituki 18:04 31.03.2009

Re: Ponos

Artur Dent
rumtitituki
Homoseksualnost je slepa ulica evolucije kod svih bica osim kod coveka jer covek moze svesno da "zezne" svoj nagon za reprodukcijom i da "posao" ne odradi sa osobom koja ga najvise fizicki privlaci vec sa osobom sa kojom moze da ima potomstvo - da to uradi kao posao, po dogovoru.

Ne ide ti bas ta evolucija, previse uproscavas stvari. Imas istrazivanja koja pokazuju upravo suprotno, kako prisustvo homoseksualnih krvnih srodnika u socijalnoj grupi nekih drustvenih zivotinja (gde spada i homo sapiens) povecava sansu za prezivljavanje mladunaca, i sledstveno tome, prenosenja tih gena dalje.


Da li mi mozes dati linkove ka tim naucnim radovima?

Artur Dent
prenosenja tih gena dalje.

Iako sumnjam da je to moguce ipak moram da pitam - cijih gena? Gena od hetero clanova grupe kojima homo clanovi pomazu. Znaci, upravo ono sto sam i hteo da kazem.
rumtitituki rumtitituki 18:07 31.03.2009

Re: Ponos

vishnja92
Priroda je feromonima obezbedila da nam se svidjaju oni "koji trebaju"

a ja ti kazem da to jednostavno nije pravilo, samo je najcesci slucaj.
isto kao desnorukost.

vishnja, The Napominjem Opet Da Sam Levoruka

ps - Arture Dente, super ti nick :)))



Ako cemo cepati dlaku na cetvoro mozemo reci da nista nije pravilo. Postoje najcesce stvari i one malo manje ceste. U beskonacnom vremenu sve moze da se dogodi (dobro, skoro sve). Levorukost ili desnorukost su jednake stvari samo su u raspodeli kroz vreme jedni prevagnuli, na slucajan nacin. Homo i hetero nisu taj tip jer jedan obezbedjuje dalji razvoj vrste dok je drugi koci (napominjem ponovo da to ne vazi za ljude jer mogu da "prevare" nagon i produze vrstu na nacin na koji im "se ne svidja".
scabies scabies 18:12 31.03.2009

Re: Ponos

Levorukost ili desnorukost su jednake stvari samo su u raspodeli kroz vreme jedni prevagnuli, na slucajan nacin. Homo i hetero nisu taj tip jer jedan obezbedjuje dalji razvoj vrste dok je drugi koci (napominjem ponovo da to ne vazi za ljude jer mogu da "prevare" nagon i produze vrstu na nacin na koji im "se ne svidja".
Ne razumem... To sto pricas nema veze sa evolucijom, ali cemo to sad zanemariti... Znaci, cak i ako uzmemo da je to vec Priroda urdila, sto se uzrujavas, priroda ce to i resiti, nema potrebe da se ljudi (drugi) bore protiv toga...
rumtitituki rumtitituki 18:16 31.03.2009

Re: Ponos

scabies
Levorukost ili desnorukost su jednake stvari samo su u raspodeli kroz vreme jedni prevagnuli, na slucajan nacin. Homo i hetero nisu taj tip jer jedan obezbedjuje dalji razvoj vrste dok je drugi koci (napominjem ponovo da to ne vazi za ljude jer mogu da "prevare" nagon i produze vrstu na nacin na koji im "se ne svidja".
Ne razumem... To sto pricas nema veze sa evolucijom, ali cemo to sad zanemariti... Znaci, cak i ako uzmemo da je to vec Priroda urdila, sto se uzrujavas, priroda ce to i resiti, nema potrebe da se ljudi (drugi) bore protiv toga...


Ma ne uzrujavam se u opste, samo diskutujem na blogu, ubijam vreme uz vecernju kaficu.
Artur Dent Artur Dent 10:09 01.04.2009

Re: Ponos

rumtitituki

Da li mi mozes dati linkove ka tim naucnim radovima?

Ne, nisu na javnom netu. Obrazovanje ponegde i kosta, znas. Mozda ima skracenih prikaza po novinama, nisam trazio, ali i ako ima, to je onako kako uglavnom novinari pisu o nauci, povrsno.

rumtitituki

Iako sumnjam da je to moguce ipak moram da pitam - cijih gena? Gena od hetero clanova grupe kojima homo clanovi pomazu. Znaci, upravo ono sto sam i hteo da kazem.

Pa ne. Neudata tetka koja omogicava da joj sestric odraste i razmnozi se time osigurava prenosenje dela svog genteskog materijala. Genetskom materijalu je svejedno ko ga prenosi, bitno mu je da bude prenesen. To je ono sto ti, ocigledno, ne kapiras kod evolucije.

alselone alselone 14:18 01.04.2009

Re: Ponos

Artur Dent

Ne, nisu na javnom netu. Obrazovanje ponegde i kosta, znas. Mozda ima skracenih prikaza po novinama, nisam trazio, ali i ako ima, to je onako kako uglavnom novinari pisu o nauci, povrsno.



Samo kao napomena na ovo. Svaki iole ozbiljan naucni rad nalazi se na netu, ako je izdat u nekom casopisu, na konferenciji ili nesto trece. Najcesci slucaj je besplatan abstrakt dok se pun clanak placa.


Primer:
http://scholar.google.com/scholar?q=something&hl=sr&lr=&btnG=Потражи]
Artur Dent Artur Dent 15:22 01.04.2009

Re: Ponos

alselone
Najcesci slucaj je besplatan abstrakt dok se pun clanak placa.

Lepo, nacice makar abstrakt ako ga interesuje tema.
rumtitituki rumtitituki 19:16 01.04.2009

Re: Ponos

Pokusao sam ali nisam nista nasao.
Posto ti toliko samouvereno tvrdis da tako nesto postoji medju naucnim radovima, a i onda si tako samouvereno trvrdio da ti naucni radovi ne postoje na slobodnom netu, molio bih te, posto se ponasas kao da si ih vise citao, da mi prosledis neke linkove da se uputim u temu. Jako me zanima naucno misljenje a ne rekla kazala po blogu.


Artur Dent Artur Dent 10:42 02.04.2009

Re: Ponos

rumtitituki
Pokusao sam ali nisam nista nasao. Posto ti toliko samouvereno tvrdis da tako nesto postoji medju naucnim radovima, a i onda si tako samouvereno trvrdio da ti naucni radovi ne postoje na slobodnom netu, molio bih te, posto se ponasas kao da si ih vise citao, da mi prosledis neke linkove da se uputim u temu. Jako me zanima naucno misljenje a ne rekla kazala po blogu.
Ja sam imao priliku da par stvari procitam, zapamtio sam sadrzaj, ne imena autora i naslove, nije mi bilo toliko bitno. Obicnom pretragom na googlu (toliko vremena mogu da poklonim tvom obrazovanju), nasao sam gomilu naslova, istrazivaca, knjiga i clanaka, tako da iskreno sumnjam da si uopste pokusavao, ako kazes da nisi nista nasao. No, kao sto rekoh, obrazovanje nije besplatno, a ja sam svojim vremenom platio lekciju da je poptuno uzaludno osobu sa ideoloskim predrasudama i dubokim rupama u poznavanju neke naucne teme, upucivati da se o toj temi zna mnogo vise nego sto njen zdrav razum i plitko znanje govore. Za dalje obrazovanje se obrati osobama koje nisi nasao u svojim pretragama: David Moxon, Christina Ryecroft, Marlene Zuk, Robert Trivers, Paul Vasey, Juichi Yamagiwa, Barbara Fruth, Gottfried Hohmann i mnogi drugi.
jxxx jxxx 16:08 29.03.2009

sta

>Kako zašto dva istopolna bića ne mogu da imaju potomstvo? Pa vrati se u osnovnu školu ako si to propustio!<

Ja sam ocigledno propustio tu lekciju. Sta kaze skola, sta ih sprecava da ako im dodje do imanja potomstva imaju sex sa osobom suprotnog pola radi toga? Ili, sta *prirodno* (dakle, "pravni akti" nisu odgovor) ih sprecava da odgajaju dete, bilo svoje i genetski, bilo ne?
Srpski kapitalista Srpski kapitalista 00:58 30.03.2009

omg

odlican!!! svaka cast

sta se desava sa unutrasnjom politikom kod vas bre? queeria, geyecho, pliz objasni
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:56 30.03.2009

Re: omg

Queeria Web Portal je prerastao u GayEcho - Balkan gay lesbian news portal. Postali smo neovisan medij, koji će vremenom postati regionalan
nole_p nole_p 16:12 30.03.2009

I ja da kazem nesto za dnevnik...

Kao prvo,svaka cast na intervjuu.Ne toliko zbog sadrzine,nista novo nisi rekao,vec zbog toga sto je necenzurisan izasao u tim nazovi novinama. Nekoliko pitanja za tebe,unapred hvala na odgovorima:
Da li mislis da u pomenutom intervjuu provejava malicioznost i jezik mrznje(sa tvoje strane)?
Da li mislis da postoji diskriminacija hetero populacije od strane gej populacije?
Da li mislis,i zasto,da bi trebalo dozvoliti homoseksualcima da usvajaju decu?
Da li bi bio ljubazan objasniti mi sta je homoseksualizam(ili homoseksualnost)-bolest,devijacija,licni izbor,odstupanje ili nesto peto?
Hvala jos jednom.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:59 30.03.2009

Re: I ja da kazem nesto za dnevnik...

Da li mislis da u pomenutom intervjuu provejava malicioznost i jezik mrznje(sa tvoje strane)?


Ne da ja primećujem

Da li mislis da postoji diskriminacija hetero populacije od strane gej populacije?


To je široko pitanje. Sigurno da postoji.

Da li mislis,i zasto,da bi trebalo dozvoliti homoseksualcima da usvajaju decu?


Treba. Zato što postoji želja za tim.

Da li bi bio ljubazan objasniti mi sta je homoseksualizam(ili homoseksualnost)-bolest,devijacija,licni izbor,odstupanje ili nesto peto?


Svetska i srpska zdravstvena org kažu da nije bolest, nije devijacija.

Ja glasam za peto, još jedna vrsta seksualnosti (slično kao levorukost)

Lični je izbor pokazati javno svoju seksualnost ili je kriti.


ElectricDreams ElectricDreams 18:21 30.03.2009

Re: I ja da kazem nesto za dnevnik...

Predrag Azdejković
..


Peđa, svaka ti čast kako imaš živaca da odgovaraš u svakom blogu na jedna ista pitanja.
Ja sam se već extra smorio.
Ok, nije mi to ni u opisu radnog mesta... Ali braaate... Stvarno mi je dojadilo da se na ovom blogu piše i ponavlja stalno praktično jedno isto... a da ni u jednom jedinom komentaru nisam naišao da je neko rekao: "E, vidiš, kad tako postaviš stvari ima logike... ok, menjam mišljenje!"
Ni sa jedne ni sa druge strane.

Žalosno :(
vishnja92 vishnja92 18:42 30.03.2009

Re: I ja da kazem nesto za dnevnik...

to mu isto i ja rekla pre par meseci :)

Visnja, the Samo Levoruka
jxxx jxxx 18:51 30.03.2009

Re: I ja da kazem nesto za dnevnik...

Misljenja menjaju oni iz mase daleko vece od one koja pise - one koja samo cita, a pri tom ne polazi fiksirana za neku od strana, vec nailazi na nesto novo i usput gradi sopstveno misljenje.

A oni koji prosipaju besmislice, predrasude, maliciozno podbadaju ili otvoreno mrze - samo su sporedni glumci, 'negativci' koji pomazu onim drugima da iznesu poentu i da budu bolje praceni od strane onih koji razmisljaju dok citaju.

A ako ima mesto na internetu gde je neko nesarkasticno napisao "da, vidis, nisam bio u pravu, a ti jesi" oko necega bitnijeg, to mesto treba da se ogradi i da se na njemu napravi virtualni hram, for it holds great divine power, indeed. A taj sto je to napisao da postane glavni druid u njemu.

Disclaimer:
Unapred se izvinjavam svima koje sve ovo sto sam napisao inspirise da jos vise vremena provedu u online diskusijama, na svim dodatnim sekundama, satima i danima zivota koje spiskaju na to.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:32 30.03.2009

Bravo

Peđa

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:41 30.03.2009

Re: Bravo

Hvala draga Jelice
rumtitituki rumtitituki 23:10 30.03.2009

Re: I ja da kazem nesto za dnevnik...

Predrag Azdejković
Da li mislis da u pomenutom intervjuu provejava malicioznost i jezik mrznje(sa tvoje strane)?


Ne da ja primećujem

Da li mislis da postoji diskriminacija hetero populacije od strane gej populacije?


To je široko pitanje. Sigurno da postoji.

Da li mislis,i zasto,da bi trebalo dozvoliti homoseksualcima da usvajaju decu?


Treba. Zato što postoji želja za tim.

Da li bi bio ljubazan objasniti mi sta je homoseksualizam(ili homoseksualnost)-bolest,devijacija,licni izbor,odstupanje ili nesto peto?


Svetska i srpska zdravstvena org kažu da nije bolest, nije devijacija.

Ja glasam za peto, još jedna vrsta seksualnosti (slično kao levorukost)

Lični je izbor pokazati javno svoju seksualnost ili je kriti.




Ne kontam. Vrsta seksualnosti kao levorukost?!
nole_p nole_p 23:27 30.03.2009

Re: I ja da kazem nesto za dnevnik...

Nazivati Palmu tako kako ga ti nazivas,makar i hipoteticki, jeste bar maliciozno."Vazelin za Urosa...".Niko se od gej populacije nije ogradio od ovoga.Ili sam ja neobavesten?Dozvola za usvajanje dece zato sto postoji zelja za tim?!Izvini,postujem tu zelju ali nikako to ne mogu prihvatiti kao valjan argument tvom misljenju.Da ne razglabam sad o ulozi majke,kao i oca,i pitanju zdravog odrastanja deteta u takvim uslovima.No,nisam psiholog pa bih vise voleo da mi neko skolovan to objasni.A mislim da nije sramota priznati da ne znas,a jos manje pitati.Ja ne znam sta je homoseksualnost,kako je medicina i psihologija tretiraju,zato pitam.
ElectricDreams
Predrag Azdejković
.
Peđa, svaka ti čast kako imaš živaca da odgovaraš u svakom blogu na jedna ista pitanja.
Ja sam se već extra smorio.
Ok, nije mi to ni u opisu radnog mesta... Ali braaate... Stvarno mi je dojadilo da se na ovom blogu piše i ponavlja stalno praktično jedno isto... a da ni u jednom jedinom komentaru nisam naišao da je neko rekao: "E, vidiš, kad tako postaviš stvari ima logike... ok, menjam mišljenje!"
Ni sa jedne ni sa druge strane.

Žalosno :(

Da li bi uopste bilo vredno i smisleno razgovarati sa bilo kim kad bi na osnovu par komentara ili cega vec promenio misljenje?Pogotovo ako bi se ono skoro uvek slagalo sa tvojim?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:39 30.03.2009

Re: I ja da kazem nesto za dnevnik...


Ne kontam. Vrsta seksualnosti kao levorukost?!


Slično kao levorukost.

Slična paralela

strejt-gej

desnoruki-levoruki
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:43 30.03.2009

Re: I ja da kazem nesto za dnevnik...

Nazivati Palmu tako kako ga ti nazivas,makar i hipoteticki, jeste bar maliciozno.


Ok je da Palma kaže da sam bolestan, a ja to ne smem ni hipotetički?! Zašto?

"Vazelin za Urosa...".Niko se od gej populacije nije ogradio od ovoga.Ili sam ja neobavesten?


Neobavešten.

http://blog.b92.net/text/8559/Moje%20izvinjenje/

Dozvola za usvajanje dece zato sto postoji zelja za tim?!


Meni je to dovoljno. I strejt par ima samo želju da usvoji dete. A ja sam za ravnopravni pristup. Kasnije tek sledi testiranje.
rumtitituki rumtitituki 07:38 31.03.2009

a sta su onda

B i T iz LGBT u toj tvojoj paraleli o desnorukum i levorukim.
Ne ide ti nesto paraleliranje.
man ray loves me man ray loves me 08:42 31.03.2009

Re: I ja da kazem nesto za dnevnik...

Peđa, svaka ti čast kako imaš živaca da odgovaraš u svakom blogu na jedna ista pitanja.
Ja sam se već extra smorio.

to mu isto i ja rekla pre par meseci :)

i ja.
moj prijatelj to zove navodnjavanje pustinje. izgleda kao zaludan posao, ali ideja je da ces jednog dana, nakon mnogo truda i mnogo vode, uspeti da pretvoris pesak u plodnu zemlju.
antioksidant antioksidant 09:21 31.03.2009

Re: I ja da kazem nesto za dnevnik...

Ne kontam. Vrsta seksualnosti kao levorukost?!

tacno. masturbiras samo levom rukom.

sta nije jasno?
alexlambros alexlambros 21:27 30.03.2009

bravo

za intervju!

ps. i nemoj da ne budem uvrscen na listu gay ikona jerbo sam srpsku knjizevnost obogatio sa Pepelito - queer fairy tale inspired by Kabbalah
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:40 30.03.2009

Re: bravo

Mećem te odma na ikonostas

Naravno odmah pored majke Madonne.
ElectricDreams ElectricDreams 22:08 30.03.2009

Re: bravo

Predrag Azdejković
Mećem te odma na ikonostas

Naravno odmah pored majke Madonne.


God is comming, and she is not happy :)
alexlambros alexlambros 22:32 30.03.2009

Re: bravo

Mećem te odma na ikonostas

Naravno odmah pored majke Madonne.


Е, тако. На врх, ко Деизис, ја и М

па да падају на колена у заносу
nole_p nole_p 01:46 31.03.2009

Opet ja

Lepo je sto si se ti ogradio od toga,ali organizacija nije preuzela odgovornost.Nemoj mi samo reci da je to iskljucivo tvoj stav.Ili treba da se prisetimo izjave poput one da vazelin pomaze ljudima koji su u zatvoru?

"Meni je to dovoljno. I strejt par ima samo želju da usvoji dete. A ja sam za ravnopravni pristup. Kasnije tek sledi testiranje."

Ovo je nebuloza,i sam to znas,tako da ovu izjavu necu uopste komentarisati,zaista nema ni potrebe ni smisla.Mada je zanimljivo tvoje selektivno pozivanje na recimo medicinu i psihologiju.Kazes da svetska i srpska medicina ne smatra homoseksualnost bolescu ili devijacijom.Ali,ovde bi testiranja usledila tek posle?!Nakon nacinjene eventualne stete ili..?
man ray loves me man ray loves me 06:36 31.03.2009

Re: Opet ja

pedja, allow me, zao mi je da gledam kako se mucis.

ne, nole p, pedja ocigledno nije mislio 'dajte svakom pederu po dete, pa ih testirajte za pet godina da vidite sta su im uradili'.
on je mislio - svako, bio gej ili strejt, treba da ima pravo da usvoji dete, a kada par izrazi zelju za usvajanjem, onda slede brojna testiranja da se utvrdi da li su oni individulano sposobni da budu roditelji. tu pedja, kao sto vidis, odstupa od ucenja gej majke madone (), jer osim nje, kao sto znas, niko ne moze tek tako da usvoji dete, pre nego sto socijalne sluzbe procesljaju njegov zivot i utvrde da je sposoban da bude dobar roditelj. treba da se utvrdi da li je buduci roditelj materijalno i psihicki stabilan i da li moze detetu da pruzi ljubav i siguran dom. i tu je ono sto je uvredljivo - pretpostavka da neko to nije u stanju, samo zato sto je gej.

i na kraju da ti kazem otvoreno, ja verujem citajuci komentare da bi pedja bio mnogo bolji roditelj od tebe, uporedjujuci vas nacin razmisljanja, sposobnost racionalnog zakljucivanja, smisao za humor, empatiju itd.
vishnja92 vishnja92 08:02 31.03.2009

Re: Opet ja

i na kraju da ti kazem otvoreno, ja verujem citajuci komentare da bi pedja bio mnogo bolji roditelj od tebe, uporedjujuci vas nacin razmisljanja, sposobnost racionalnog zakljucivanja, smisao za humor, empatiju itd.

amen

ps
Slično kao levorukost.

Slična paralela

strejt-gej

desnoruki-levoruki

jeste.
nole_p nole_p 09:46 31.03.2009

Dobro jutro...

Ja ne osporavam Pedjinu zelju da bude roditelj,siguran sam da ne oskudeva ljubavlju koju bi preneo na eventualno potomstvo,ja pricam o necem drugom.Nisi skoncentrisana,sto je razumljivo za tvoje godine. Zanemarimo sve,uzmimo samo jednu cinjenicu,najbitniju mozda-ulogu majke u zivotu deteta,kako biolosku tako i svaku drugu. I zasto odmah pozivanje na moju racionalnost i sposobnost takvog misljenja?Opet ona prica kako moram da promenim misljenje,cim sam ovde to se valjda podrazumeva,je l'? Odsustvo empatije niti postoji,niti si ti to mogla zakljuciti na osnovu cinjenica.Uostalom,jos na pocetku sam pohvalio Pedjin intervju,pored toga,ja ga ovde ne napadam,vec koristim priliku da razgovaram sa njim.Bas zato sto sto se trudim da racionalno mislim i donosim zakljucke na osnovu cinjenica. A paralela levoruk-desnoruk strejt-gej nema veze sa istinom.
man ray loves me man ray loves me 11:28 31.03.2009

Re: Dobro jutro...

pa valjda se usvajaju sirocici, a to znaci deca koja vec nemaju majku.
Nisi skoncentrisana,sto je razumljivo za tvoje godine.
ne svidja mi se tvoj ton, necu ti vise odgovarati. peeeedjaaaa...
Artur Dent Artur Dent 12:40 31.03.2009

Re: Dobro jutro...

man ray loves me
pa valjda se usvajaju sirocici, a to znaci deca koja vec nemaju majku.

Ne, ne, ne razumes ti perfidnost gej lobija, oni ce, uz pomoc svojih lekara, svojih policajaca i svojih politicara da ubijaju majke da bi imali pristupa deci za usvajanje.
vishnja92 vishnja92 13:28 31.03.2009

Re: Dobro jutro...

ne svidja mi se tvoj ton, necu ti vise odgovarati. peeeedjaaaa...

:)))))))
e, ja zbog te (gore citirane) recenice zamalo da se prevrnem sa stolice jutros, a utvrdila sam da odgovor dostojan doticne tvrdnje ne postoji.

pot-pu-no-ne-ve-ro-va-tno :)
alnilam alnilam 16:28 31.03.2009

PONOSAN STO SAM GAY!

Znaci,tako mi je muka od price "Vazelin za Urosa",da mi dodje da povratim.
Potpuno podrzavam Pedju kad je ta i druge price u pitanju.Prvo,svi mogu da glume
idiote ali Uros je postao drustveni simbol(kao i onaj Miladin)svidjalo se to nama ili ne.Gde je prihvatljivo
da jedan mladi str8 muskarac drugom nabije upaljenu baklju u usta,ali je mnogooo veci
problem kad jedan mladi muskarac drzi drugog za ruku u javnosti.Taj uzas,ta strahota...
I ova prica oko hriscanske sekte zvane SPC,mi ide na nerve.Prvo ne vidim razlog zasto bih kao
gay osoba trebao da precutim na njihove pozive na mrznju i diskriminaciju?Zato sto to ide uz ono "okreni i drugi obraz"?
Zato sto je to hriscanski?A sta ako nisam hriscanin?Jer i tad nisam deo ove zajednice koju zovemo Srbija?
Kad se na televiziji pojavi jedan Gavrilovic i u nekom dokumentarcu kaze kako je na gay paradi cekao navijace Zvezde
da mu se pridruze "posto su oni njegova UDARNA PESNICA" ,a pritom taj sinod i ceo SPC ne osudi,ja ne mogu to da vidim drugacije nego kao saucesnistvo u mrznji.

Stvar u osnovi je vrlo jednostavna.Ne zahtevaj od mene nikakva prava ako nisi sposoban da me posmatras kao drugo ljudsko bice.Jer zato sto sam gay treba da okrenem i drugi obraz dok me neko gazi ,i ponizava,ugrozava moje postojanje?Ja npr.Aleksandi Jankovic ne mogu da dam nikakva prava ,pa cak i da je ne diskirminisem.Jer taj predstavnik SPC-a(koje je otvoreni neprijatelj homoseksualaca) ide iz emisije u emisiju i pljuje po homoseksualcima.I sad kad njoj neko uzvrati,odma drvlje i kamenje.

Mozete vi str8 da pricate sta god hocete ali realno je da i vas "generalno misljenje"
vecine uvek na kraju pojedi.Ne znam koliko puta sam prisustvovao momentima kada je jedan str8(a pritom
mi je tvrdio da totalno podrzava gay ljude i blablabla) cutke presedeo kad je grupa drugih
str8era napadala gayeve.U osnovi,dzaba su ta dva tri glasa u vasem SrBskom hetero drustvu,kad je saucesnistvo na kraju neminovno,a licemerje zagarantovano.

E sad ovako:

Kad se setate gradom Beogradom jel nalazite na sve strane ogromne grafite sa natpisom "Smrt str8erima!",a na vasim vratima pise "ovde zivi str8er"?
Kad izadjete sa neke zurke ,jel vas napadnu podivljali gayevi?
Kad u tom istom okrsaju ,vas partner zavrsi u bolnici,a oni kazu da ne mozete da ga vidite,i da dodjete u vreme posete.Jel lazete da ste blizi rod?
Ako tom vasem partneru je potrebna da se da krv,da li pri davanju vas pitaju da li ste str8,a ako kazete da jeste oni vam kazu da ste rizicna grupa,i da ne mogu da vam uzmu krv.Jel lazete da bi dali krv?
Kad sve to prodje,dodjete kuci a ispod vrata spisak stanara koji su se potpisali sa molbom da se odselite iz stana jer se oni gade bolesnih str8era.Odseliti ili ostati?
Kad dodjete na novi posao (posto su vas na starom "provalili" i jasno stavili do znanja da bi trebalo da odete) prilazi vam nova baba koja radi u pisarnici sa pitanjem "Jao sto si lep!Jel imas decka?".
Jel vam se u glavi pocne vrtiti ista prica?Uzivate jos u lazi?
Kad odlucite da prosetate sa svojim partnerom i uhvatite je za ruku,a gayevi krenu da se zgrazavaju ,dobacuju,vriste kako ima male dece u okolini koja to gledaju,a mozda i fizicki nasrnu na vas.Jel vam jos uvek lepo?
Ukljucite televizor,a na skupstinskom zasedanju govore kako su streteri pedofili,zoofili,bolesnici,perverznjaci...i da je Kosovo (vecita kvaka22)uvek i jedino vazno,a ne vi.Ko ce da govori u vase ime?
A onda u pokusaju da odmorite mozak ,vratite se u lepu proslost ,i setite se svih onih diskriminacija koje ste doziveli samo zato sto ste str8.Jeste frustrirani,depresivni,pesimisticni,ozlojadjeni?

I tako sedite u svoja cetiri zida ,moleci vecinu gayeva da vas bar pusti da zivite u ta cetiri zida,da trunete na miru u nepravdi.Vi,hetero azdaja sa sedam glava ,kurva Vavilonska,bolesnik,pedofil,perverznjak,smrt.Zamisli da se udruzite ,i u nekoj setnji(tj.paradi)pokazete svoje ljudsko lice.Horor!

Ali hej,vi ste agresivni terorista sa svojim lobijem......
man ray loves me man ray loves me 16:28 31.03.2009

čujte i počujte

mole se svi latentni da se jave kod strongmana na blog i da lupe preporuku. hvala.
vishnja92 vishnja92 16:40 31.03.2009

Re: čujte i počujte

ja taman dosla da upozorim da se ne ide na naslovnu ko ima slab zeludac
ne mogu ni da se zezam na tu temu
scabies scabies 16:45 31.03.2009

Re: čujte i počujte

vishnja92
ja taman dosla da upozorim da se ne ide na naslovnu ko ima slab zeludac
ne mogu ni da se zezam na tu temu

Visnja, sto, bre, ne upozori? Znas koliko mi je strasno da gledam muska tela sa 30kg viska... To ne samo da je bio udar na zeludac, vec i na moju heterosexualnost
alnilam alnilam 16:45 31.03.2009

Re: čujte i počujte

man ray loves me
mole se svi latentni da se jave kod strongmana na blog i da lupe preporuku. hvala.


Nego dobra mu ona slika! Jel mu to nova posiljka iz Belorusije? Jel to preko Human Trafficking Airline?cujem da su jeftini...hhahahhahahahaha
vishnja92 vishnja92 16:59 31.03.2009

Re: čujte i počujte

Nego dobra mu ona slika!

sacuvaj je negde ako ti se svidja :)
javlja mi se da nece dugo tamo.....
Visnja, sto, bre, ne upozori?

ae bre, pa na dialupu sam, znas koliko mi treba da obidjem parohiju.... drugi put cu paziti :)
man ray loves me man ray loves me 18:17 31.03.2009

Re: čujte i počujte

ko je lupio, lupio.
strongman tako, umesto da bude srecan sto sluzi dragojevicu kao muza.
ombudsman do ombudsmana...
vishnja92 vishnja92 20:26 31.03.2009

Re: čujte i počujte

amen.
vishnja92 vishnja92 17:50 31.03.2009

e sto si lep pedjo :)))

upravo je na onoj televiziji emisija o zakonu o diskriminaciji, i eno te tamo :))
i bas gledam kako si jedan fini i pozitivan lik.

i tuzno je bre sto moras da trosis svu tu svoju energiju na ove stvari. od ti zelim da sto pre ... ama, da budes ti i da zivis svoj zivot i da te bole usi za sve.
doci ce valjda to normalno vreme jednom.

e sad sam jos vise besna :(

Filip2412 Filip2412 02:48 01.04.2009

Odlican intervju

samo toliko

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana