B92 Blog    Članovi    Predrag Azdejković    Ponosan sam što sam gej i nikada se ne bih menjao!

Predrag Azdejković
17:05
SUB
28
MAR

Ponosan sam što sam gej i nikada se ne bih menjao!

Nemam običaj da na blog kačim svoje intervjue i snimke javnih nastupa, ali ovoga puta ću napraviti izuzetak i objaviti intervju koji je objavljen u vikend izdanju "Pravde".

Zašto?

Zato što je povod jedan tekst objavljen na mom B92 blogu.

Zato što je to najbolji intervju koji sam dao u svojoj karijeri.

Zato što ga je "Pravda" objavila na naslovnoj strani.

Zato što je to najveći intervju ikada sa gej aktivistom (oko 17 hiljada karaktera) na tri strane.

Zato što je to "Pravda" (ciljna grupa do koje se teško dopire) i ceo tekst je apsolutno pozitivan i ništa nije izvučeno iz konteksta.

Uživajte.

Političku i medijsku polemiku o Zakonu protiv diskriminacije ulepšale su fotomontaže Dragana Markovića Palme. Njihov autor, Predrag M. Azdejković, u ekskluzivnom intervjuu „Pravdi", otkriva kako izgleda život mladog homoseksualca u ovakvoj Srbiji.

CENZURA OSEĆANJA

Vaš tekst „Braćo gejevi, sestre lezbejke, Srbija vas ne zaslužuje" pročitao sam kao neku vrstu spiska lepih želja gej populacije, ali bez mogućnosti da se ostvare u ovom društvu.

Molim Vas ga za čitaoce Pravde, koji nisu videli taj tekst na Vašem blogu, navedete osnovne zahteve koji bi homoseksualcima omogućili da žive bez osećaja diskriminacije.

U tom tekstu sam razmišljao o normalnom životu i kada ćemo dočekati da u Srbiji živimo bez frustracija, straha, nasilja i diskriminacije. Jednom rečju, slobodno gej-lezbejska populacija osim što deli probleme čitavog stanovništva, kao što su loša ekonomska situacija, nezaposlenost, izolovanost, ima i problem konstantnog nasilja, od psihičkog do fizičkog. Kao homoseksualci primorani smo, zbog pretnje nasiljem, da sami sebe cenzurišemo i izbegavamo da u javnosti pokazujemo homoseksualne sklonosti. Naravno, to je jako frustrirajuće kada vam se u kafiću, na ulici, na plaži, u autobusu javi želja da poljubite svog partnera istog pola, ali ne smete zbog reakcije javnosti. Onda se cenzurišete i čekate da stignete do nekog: sigurnog prostora gde možete da iskažete svoja ljubavna osećanja. Broj sigurnih prostora je veoma mali, naročito ako uzmemo u obzir da većina gej muškaraca i lezbejki živi sa svojim roditeljima, koji, ili ne znaju, ili ne odobravaju seksualnost svog deteta. Naravno, sama činjenica da morate da se sklonite, sakrijete od očiju javnosti u vama rađa tugu, koja vas polako izjeda. Takođe sam razmišljao da li će gej-lezbejska populacija, posle desetina godina čekanja slobode, umeti da u njoj uživa, jer kada provedete toliko vremena u autocenzuri i potiskivanju svojih osećanja i potreba, to postaje navika i način života.

Sa kojim problemima se najčešće susrećete u kontaktima sa homofobičnim heteroseksualcima?

Najveći problem jeste moj bes. Kada neko kaže da su homoseksualci bolesni, da pedere treba strpati u logore, baciti u jamu, spaliti, pobiti, a to su poruke koje se preko interneta i ostalih medija dobijaju svakodnevno, meni istog trenutka skoči pritisak, neverovatno se iznerviram, jer ja to slušam godinama unazad i već mi je muka. Pokušavam da kontrolišem svoj bes, ali u velikom broju slučajeva ne uspevam, te kroz pisanu reč ili kroz fotošop iskalim bes na onome ko ga je i izazvao. Tako je i nastao našminkani Palma.

Ono što me izbaci iz takta jeste nemogućnost da osobe koje imaju homofobične stavove vide širi spektar, jer širenjem mržnje i nasilja nad drugima otvara se prostor da i oni sami postanu žrtve mržnje i nasilja po već nekom ličnom svojstvu.

Kako to mislite?

Gospodin Palma je savršen primer. On je u više hiljada navrata okarakterisao pedere kao bolesne, poremećene i neke veoma gadne ljude. Time je on otvorio vrata da jednog dana njega proglase bolesnikom, na primer, jer ima problem sa viškom kilograma. Nađe se tako neki zgodni frajer, na primer Tadić, i kaže da je Palma jedan debeli bolesnik, koga treba strpati u kamp za mršavljenje, jer tako debeo ne može među normalan i zgodan svet, koji ima problem da objasni deci zašto je taj čika tako nenormalno debeo, te moraju da lažu kako je čika slučajno progutao celu žirafu. I kako posle braniti Palmu od diskriminacije, kad i on sam diskriminiše druge ljude? Svako od nas može biti diskriminisan po nekom osnovu, i to treba imati u vidu.

DOSADILO MI FOLIRANJE

Kada ste odlučili da javno priznate svoju seksualnu orijentaciju?

Sa 19-20 godina sam javno saopštio svoje seksualno opredeljenje, ali to nije bilo u formi „čujte i počujte, daje se na znanje, ja sam gej". Jednostavno sam počeo sa svojim drugaricama da komentarišem ko je dobar frajer i da idemo zajedno na utakmice da gledamo sportiste. Njima to nije bilo iznenađenje, jer ja baš i nisam neki primerak muževnog muškarca. I moji bliski drugovi su to dobro prihvatili. A gej aktivizmom sam počeo da se bavim sa 22 godine, i moj prvi javni nastup kao gej aktiviste desio se u januaru 2001. godine, kada sam gostovao u vestima Studija B, a tema su bili gej brakovi.

Kroz kakve ste dileme prolazili pre te odluke?

Nisam imao dileme. Jednostavno mi je dosadilo da se foliram pred prijateljima. Nisam imao strah da će me prijatelji napustiti zbog toga. A i da jesu, to samo znači da nisu bili iskreni prijatelji.

Kako su reagovali Vaši roditelji, prijatelji, saradnici?

Mojoj sestri sam prvo rekao, ali se ne sećam kako. Tačnog trenutka se uopšte ne sećam, ne znam zašto. Samo znam da smo od trenutka kada sam joj rekao, počeli da izlazimo zajedno u grad, da zajedno komentarišemo frajere i na kraju smo shvatili da imamo različit ukus kada su muškarci u pitanju. Sa saradnicima nisam imao problema, jer sam prve saradnike dobio kao već autovani homoseksualac.

OGUGLAO NA UVREDE

predrag-azdejkovic-003.6600.jpg

Imam utisak da Vaš primer nije ohrabrio druge homoseksualce. Da li grešim?

Rekao bih da grešite. Sve je više gej muškaraca i lezbejki koji svoju seksualnost saopštavaju svojim prijateljima i roditeljima, prestaju da se osećaju uplašeno i manje vrednim, iako i dalje postoji društvena represija, i ja ovom prilikom želim da ih ohrabrim da rade na tome da ih njihovi prijatelji i porodice prihvate onakvim kakvim jesu. To moraju sami da urade, jer to ne može niko drugi umesto njih. Povećao se i broj aktivista koji žele javno da govore za medije, bez skrivanja identiteta.

Kako podnosite kritike i uvrede?

Kritike me ne pogađaju, jer su to one kritike koje imaju za cilj da vređaju, ponižavaju, umanje moje zasluge i blate rad. To nisu konstruktivne kritike sa dobrom namerom, koje imaju za cilj da se poboljša ono što radim, već su to kritike koje trebaju da me demorališu i učine da prestanem sa angažovanjem. Takođe, to su mahom neprincipijelna gunđanja, izvrtanje mojih reči i manipulacija. S druge strane, konstruktivnu i dobronamernu kritiku dobijam od svojih prijatelja i ona mi mnogo znači. Na uvrede sam oguglao, kao i na pretnje.

I Vaši tekstovi su žestoki, često i uvredljivi. Zašto se koristite tim stilom?

Priznajem, kriv sam. Tokom godina pisanja izgradio sam prepoznatljiv sarkastičan, ironičan i satiričan stil, koji obiluje crnim humorom. Volim da parodiram srpsku svakodnevicu. Makar za to ima dosta materijala, a inspiracija mi je crtana serija „South Park". Ponekad su ti tekstovi uvredljivi za neku stranu, dok je za drugu isti tekst zabavan. Pisanje je odličan kanal za izbacivanje stresa iz organizma, a stres je uzročnik velikog broja bolesti. Kada bolje razmislim, kako ne biti žestok i uvredljiv? Dovoljno je uključiti televizor ili pročitati novine, pa da vam glava eksplodira od besa.

NISAM BEZGLAVA MUVA

U poslednje vreme u svojim tekstovima, a i fotomontažama, najčešće „obrađujete" Palmu. Zašto Vam je on toliko inspirativan?

Palma je interesantan sa svih strana. Ono što je fascinantno, jeste da je on prototip srpskog domaćina kome se divi masa, jer je sposoban da od jednog dinara napravi dva i da je toliko posvećen svom narodu da nema vremena da ode na koncert Betovena i Šopena. Moja majka obožava Palmu, i ja to ne mogu da podnesem, jer često započne razgovore sa: „Vidi šta je Palma uradio, što ovi naši to ne mogu". S druge strane, gej populacija je Palmina velika inspiracija. Čovek koji non stop ponavlja da sa pederima ne želi da razgovara, nas prečesto uzima u usta. Za vreme rasprave o Zakonu protiv diskriminacije Palma je svakog dana bio na svim televizijama i pričao o homoseksualcima. Trenutno je u Parizu, pa ga nema da priča o nama, ali me zanima da li Palma zna da je gradonačelnik Pariza isto homoseksualac? Mislim da bi Palma promenio mišljenje o gej populaciji kada bi mu kojim slučajem došli Dolče i Gabana, i rekli da će u Jagodinu uložiti 10 miliona evra i napraviti fabriku.

Vama smetaju Palmini stavovi o homoseksualcima, a meni činjenica da mu Vlada daje pare za žirafu. Da li biste mu zaboravili feudalistički...

Meni je ovo pitanje uvredljivo. Pa nisam ja bezglava muva pa da me neko može kupiti samo zato što me potapše po leđima i kaže da je gej OK. Moji interesi kao građanina ove države se ne svode samo na seksualne slobode. Mene zanima na kakve se sve gluposti troše moji novci, kako se rasipa, ko je povlašćen, ko je miljenik vlasti... Sve me zanima.

OKUPANI DAČIĆ

Eto, Čedomir Jovanović se javno zalaže za ostvarenje prava gej populacije. Da li to znači ga Vas ne zanima šta je podigao u Šilerovoj, kod Dušana Spasojevića, čime je, kako sam kaže, „uprljao ruke"?

Naravno da me zanima. Mene sve pikanterije zanimaju. Naročito kakvo se „rukobludije" desilo u Šilerovoj.

Za Predlog zakona protiv diskriminacije masaće i poslanici SPSa. Da li je to dovoljno da zaboravite nasleđe te partije, Dačićevu korupcionašku aferu „kofer", nerasvešljeno ubistvo radikalskog demonstranta Ranka Panića...

Ja ne mogu da oprostim što se SPS povampirio. Mada, najstrašnije mi je ono pomirenje. Devedesete, puj pike ne važi! Oprali smo SPS u „Venišu" oni su odjednom fini, dobri i mirisni. Na kraju će ministar Dačić da nam obezbeđuje gej paradu sa 20 hiljada policajaca i tako postati gej ikona preko noći. Ja mogu samo da kažem: „Ne, hvala, ja ništa ne zaboravljam".

Da li zaista verujete ga su Mrkonjić, Ilić i ostale aveti prošlosti uspeli ga postanu Evropejci sa istančanim odnosom prema problemima gej populacije?

Na njih ne vredi trošiti reči. Mogu samo reći, kako vetar duva.

Kako objašnjavate brutalnost s kojom su se homoseksualci ostrvili na Mariju Šerifović kad je podržala predsedničku kandidaturu Tomislava Nikolića?

Zasluženo. Ona je imala ogromnu podršku gej-lezbejske populacije. Njena pobeda na „Evrosongu" je, s jedne strane, bila i pobeda srpske gej-lezbejske populacije. Takođe, u više navrata je izjavljivala da podržava gej prava i na kraju je podržala homofobičnu politiku Tomislava Nikolića? Pa, to ne ide zajedno. Hoću da podsetim šta je Tomislav Nikolić izjavio povodom Zakona protiv diskriminacije: „A moja crkva pravi razliku između seksualno normalnih i nenormalnih ljudi. Sve što nije po Bogu i prirodi je nenormalno. Odnos sa životinjama, odnos između osoba istog pola, pa to je sve nenormalno, odnos sa stvarima...

NE ŽELIM BRAK

Dosta politike. Recite mi šta radite? Čime se bavite?

Već deset godina se bavim gej-lezbejskim pravima. Trenutno sam glavni i odgovorni urednik „Queeria Web Portala" i saradnik još nekih štampanih i elektronskih medija.

U svojim tekstovima pominjete ,ljubavnika broj 32", zatim „33", itd. Užas promiskuiteta, a?

Sad bih ja kao svaka prava dama trebao da vas lupim lepezom i ciknem: „Sram vas bilo, šta vi hoćete da kažete". Uživam da skandalizujem ljude, naročito kada je seks u pitanju, tako da u nekim tekstovima spominjem i trocifrene brojke. Jako je zabavno kada shvatite kako je malo potrebno da šokirate ljude. Smatram da i heteroseksualna populacija treba da se izbori za svoje seksualne slobode. Potrebna je jedna zajednička seksualna revolucija. Primećujete koliko je negativnih stvari vezano za jednu divnu i lepu stvar kao što je seks.

Koliko ste imali pravih ljubavi? Da li se homoseksualne veze razlikuju od heteroseksualnih? Govorim o načinu izbora, snazi emocija ne o problemima usled društvene neprihvaćenosti.

Mislim da se generalno gej veze ne razlikuju od hetero, ali svaka veza je drugačija, ljudi su drugačiji, tako da je teško zaključiti. Do sada sam imao samo jednu pravu ljubav. Njega se još uvek i dan danas sećam i još uvek ga volim. Kad god se setim tog vremena provedenog s njim, samo uzdahnem i misli mi se izgube u sećanjima.

Kada bi zakon dozvoljavao, da li biste zasnovali bračnu zajednicu?

Ne. Ja sam protivnik ideje braka. Ja bih se zadovoljio vanbračnom zajednicom. Trenutno je Ustavom Republike Srbije zabranjen gej brak, kao i istopolna vanbračna zajednica. Tako da o tome mogu samo da maštam.

Da li biste usvojili dete?

Ja sam pre imao jako veliki problem sa decom, jer se ona često zloupotrebljavaju kao argument protiv homoseksualnosti. A šta će naša deca kada vide da se gej par ljubi? A šta ja da kažem mom detetu kada... i sada tu ima trista varijacija na temu. U poslednje vreme, veliki broj mojih strejt prijatelja je da ima decu, tako da se meni javlja želja da budem otac. Zakon mi ne dozvoljava da usvajam decu, ali imam sreću, te moja sestra ima dete u čiji razvoj, odgajanje i vaspitanje sam uključen.

VOLIM, VOLIM ŽENE

Da li Vam se desilo da Vas emocionalno zainteresuje neki heteroseksualac?

Da. Problem je što ljudima ne piše na čelu šta su. Drugo, srce ne bira koga će da voli.

Ima li istine u predrasudama da homoseksualci ne podnose fudbal?

Ne podnosim fudbal i ne pratim sport. Bilo mi je smešno kada sam jednom, dok je bilo svetsko prvenstvo u fudbalu, otišao u lezbejsku organizaciju „Labris", gde su sve lezbejke sedele oko televizora i najstrašnije navijale. Meni je to bilo fascinantno. Da je normalno stanje stvari, strejt muškarci i lezbejke bi se savršeno družili uz fudbal.

Imaš li problema u komunikaciji sa strejt ženama?

Imam problem da komuniciram sa strejt muškarcima. Nervira me kada pomisle da im se nabacujem, dok sam ja samo kulturan. Zato sam mahom jako neprijatan prema strejt muškarcima, osim ako ih ne poznajem duže vreme. To što sam ja gej ne znači da mi se sviđaju svi muškarci na ovom svetu. Žene jako volim, neke moje prijateljice volim više nego neke moje bivše ljubavi. Odlično se razumem s njima, volim da se družim s njima, i veliki broj žena voli da čita moje tekstove. Ponekad umem da kažem da žene volim više nego strejt muškarci, jer ih ne volim kao seksualne objekte, već kao divna ljudska bića. Naravno, takođe podržavam borbu za rodnu ravnopravnost i mnogo me više nervira nipodaštavanje žena i ženskih prava nego homofobija. Gej muškarci i strejt žene su odlični saveznici.

Da li biste, kad biste mogli, promenili seksualnu orijentaciju?

Ne. Uprkos svih društvenih problema, ja se jako lepo sećam u svojoj koži. Vremenom sam izgradio svoj gej identitet, koji je veoma izražen i jako sam ponosan homoseksualac. Jedan od veliki problema gej populacije jeste da mnogi, zbog društvene represije, ne vole sebe. To je problem koji moraju da reše, jer, kako će vas drugi voleti, ako ne volite sami sebe.

RASKRINKAVANJE I RIZIK

„Kvirija" je objavila listu javnih ličnosti, među kojima dominiraju političari, „kandidata za LGBT ikone". Kad bi „Pravda" objavila spisak gej likova, kandidata za bilo šta, siguran sam da biste to proglasili za „kampanju koja poziva na linč". Zar ne?

Gej ikone su ljudi koji javno ustaju u odbranu gej prava i javno podržavaju gej-lezbejsku populaciju. Da ponovim: javno podržavaju, bez skrivanja. S druge strane, spisak gej osoba bi bio spisak osoba za koje se sumnja da su homoseksualci, jer, kao što znate, u Srbiji nema gej muškaraca niti lezbejki koji su saopštili svoju seksualnost. Mislim na svet politike, kulture, estrade. Taj spisak gej osoba bi bilo raskrinkavanje i otkrivanje tajne, samim tim izlaganje riziku tih ljudi, a da na to sami nisu pristali.

CRKVA MORA PROTIV NASILJA

Šta želite da postignete, najblaže rečeno, oštrom kritikom Srpske pravoslavne crkve?

Imam problem što SPC i ostale crkve utiču na moj život, što ga zagorčava. Sveštenici svojim postupcima inspirišu nasilje nad gej-lezbejskom populacijom. Kada sveštenik kaže da su homoseksualci, najblaže rečeno, bolesnici i pozove se na Bibliju i Sodomu i Gomoru, vernici imaju potrebu da se sa homoseksualcima fizički obračunaju. Ja očekujem da velikodostojnici Srpske pravoslavne crkve izađu pred medije, i jasno i glasno poruče svojim vernicima da je fizičko i psihičko nasilje nad gej-lezbejskom populacijom, pripadnicima drugih vera, naroda, rasa i kultura, neprihvatljivo i greh. To je posao SPC, da promoviše hrišćanske vrednosti ljubavi i tolerancije, a ne da inspiriše mržnju. Treba imati na umu da ljudi pate.

SUMNJIV MI JE PALMA

Draga Marković Palma je, baš u intervjuu "Pravdi", priznao da i u Skupštini ima gejeva. Opisao je jednog opozicionog političara koji "vrcka, čupa obrve"... Da li i Vi po tome možete odmah da prepoznate ko je gej?

Ne. Feminiziran muškarac ne znači gej muškarac. Kao što ni mačo muškarac ne znači da je heteroseksualan. Gej populacije je unutar sebe jako različita. To je još jedna Palmina izjava kako bi bio u centru pažnje. Mnogo se on bavi gej populacijom. Meni je to sumnjivo. Umesto da je primetio kako neka političarka vrcka i čupa obrve, on primećuje muškarca. Ne znam šta da kažem.

 

 

_________________________________

Balkan gay lesbian news portal

www.gayecho.com

Atačmenti
predrag-azdejkovic-003.jpg 20.08 KB image/jpeg
predrag-azdejkovic-001.jpg 15.48 KB image/jpeg




Komentari (263)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Lepa Radmilovic  17:37 28.03.2009
Preporuka: 6

wauuu!

#Link  Replika: 8
cesto su mi tvoji tekstovi i onog drugog tipa bili ogavni, da, bas kao sto rece po south park fazonu koji ne mogu organski da smislim. smatram ga totalno prljavim.
i homoseksualnost smatram devijacijom a ne bolescu. od bolesti covek moze da se izleci od devijace ne. ja ih imam koliko hoces: od astigmatizma do ravnih tabana. to je sto je. rodjen si takav i jedini nacin da budes srecan jeste da prihvatis samog sebe kompletno. i mi da te prihvatimo takav kakav si. nema razlike izmedju tebe i mene. svi smo mi neka devijacija. tvoje sex. opredeljenje je tvoja stvar, mene (a i sve ostale) treba da interesuje kakav si covek, kakav sam ja covek, pera, zika, laza.

e pa predraze, dobio si preporuku na prethodni tekst koji si zakljucao kada si se ogradio od queerija organizacije i preuzeo na sebe odgovornost za palmine slike. divim ti se zbog toga jer pokazuje koliki si covek.

ovaj tekst u pravdi je do sada tvoje najzrelije i cini mi se najiskrenije besedenje koje si imao prilike da izneses u javnost.

puno srece ti zelim!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  17:43 28.03.2009
Preporuka: 2

Re: wauuu!

Hvala, trudim se da svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujem
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jednatanja  20:15 28.03.2009
Preporuka: 3

Re: wauuu!

ovaj tekst u pravdi je do sada tvoje najzrelije i cini mi se najiskrenije besedenje koje si imao prilike da izneses u javnost.

puno srece ti zelim!


Slažem se, i hvala ti što si podelio s nama! Poljubac!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Tiago Stanković  22:13 28.03.2009
Preporuka: 4

Re: wauuu!

South Park rulez!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  23:20 28.03.2009
Preporuka: 3

Re: wauuu!

south park fazonu koji ne mogu organski da smislim. smatram ga totalno prljavim.


E jedva cekasmo da cujemo tvoje cenjeno misljenje.Bljak.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  13:19 30.03.2009
Preporuka: 1

Re: wauuu!

i homoseksualnost smatram devijacijom a ne bolescu.

ni devijacija, ni bolest.
kada će se obrazovati građani srbije.

south park fazonu koji ne mogu organski da smislim. smatram ga totalno prljavim.


dadadadada, ko što je alan ford rasista... neko skoro reče.
south park je jedna od best crtanih serija i nije namenjena deci a očigledno ni nekim odraslim.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lepa Radmilovic  02:26 01.04.2009
Preporuka: 0

Re: wauuu!

die hard
south park fazonu koji ne mogu organski da smislim. smatram ga totalno prljavim.


E jedva cekasmo da cujemo tvoje cenjeno misljenje.Bljak.

e znas koliko si me sad potresao!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  02:27 01.04.2009
Preporuka: 0

Re: wauuu!

ko ne vole south park bolje da cuti i da se ne bruka iznosenjem svoga misljenja :)


ova epizoda zapravo nije o gejovima, ali je mnogo dobra:)

South Park Is Gay!


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lepa Radmilovic  02:40 01.04.2009
Preporuka: 0

Re: wauuu!

Exitus Letalis
i homoseksualnost smatram devijacijom a ne bolescu.

ni devijacija, ni bolest.
kada će se obrazovati građani srbije.


hoces da se opkladimo? za manje od 5 godina, obzirom kojom brzinom geneticari danas otkrivaju tajne naseg DNA, ima da dokazu to sto tvrdim. sada sto tvoja malenkost shvata to kao uvredu, dokaz je da si tip licnosti koji ne moze da prihvati tudje misljenje....soooo....pali. ti ces da me ucis sta je devijacija.
devijacija nije ni losa ni dobra. onaj je takva kakva jeste...kome god. take it as it is.

south park fazonu koji ne mogu organski da smislim. smatram ga totalno prljavim.


dadadadada, ko što je alan ford rasista... neko skoro reče.
south park je jedna od best crtanih serija i nije namenjena deci a očigledno ni nekim odraslim.

ma dobro, klasican turbo In primer nase malogradjanstine sto voli da je u urbanom fazonu.
ha ha ha....
na south park mogu da se pale jedino nezreli i neispunjeni ljudi. ismejavanje takvog tipa, po meni je degradacija ljudskosti. u rangu idiot filma za shatro komicare iz filma the aristocrats http://www.imdb.com/title/tt0436078/ ....izvini sto ne razumem taj jevrejski humor. mora da sam jako glupa. pozdravila te chelsea fucking lately. ...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  17:40 28.03.2009
Preporuka: 3

Lep si :)

#Link  Replika: 22
...a i intervju je skroz OK!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  17:44 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Lep si :)

Hvala... Baš sam se raspričao
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bachuska  17:54 28.03.2009
Preporuka: 15

Re: Lep si :)

zao mi je sto i kad neko pohvali pedjin tekst, intervju ili akciju, dodaje da je bitno da je on "dobar covek, pristojan mladic i statijaznam", a to sto ima "devijaciju" je ok, svi imamo neku falinku, nije strasno dok god je dobar covek!
e pa nece biti da je tako. homoseksualnost nije nikakva "devijacija", vec prirodna sklonost. i onaj ko nije tako lep, pametan, kulturan i nadasve ugladjen, kao sto pedja jeste, treba da ima pravo i mogucnost da cmokne svog decka gde god hoce i na kom god mestu hoce!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lepa Radmilovic  18:06 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: Lep si :)

bachuska
zao mi je sto i kad neko pohvali pedjin tekst, intervju ili akciju, dodaje da je bitno da je on "dobar covek, pristojan mladic i statijaznam", a to sto ima "devijaciju" je ok, svi imamo neku falinku, nije strasno dok god je dobar covek!
e pa nece biti da je tako. homoseksualnost nije nikakva "devijacija", vec prirodna sklonost. i onaj ko nije tako lep, pametan, kulturan i nadasve ugladjen, kao sto pedja jeste, treba da ima pravo i mogucnost da cmokne svog decka gde god hoce i na kom god mestu hoce!!!

dobro, tvoj je izbor da ne prihvatis ono sto ja mislim. jednog dana, naucnici ce izaci sa dokazom zbog cega su ljudi skloni istom polu. izvini sto je 90% populacije (izmedju ljudima, kao i kod zivotinja) strejt. sve je u hemiji.

da si pazljivo procitao i koristio te ganglije bilo bi ti jasno da su za mene svi ljudi jednaki..mene interesuje ko je kakav covek. predrag se postupkom preuzimanja odgovornosti za sliku, pokazao kao veliki covek jer tako palmini istomisljenici ne mogu da upiru prstom u svakog ko je gej.

i nemoj Ti da mi pricas o pravima, zadnjih 12 godina sam zivela i zivim u gej kvartovima (po sopstvenom izboru!)...da ne pricam sto smo svi pomesani (po rasama, nacijama itd...)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bachuska  18:34 28.03.2009
Preporuka: 2

Re: Lep si :)

a mene interesuje kad ce svako moci da se zaljubljuje, ljubi, vencava i ima decu, bez razlike.
nije mi namera bila da kontriram ili da se , nedajboze svadjam, al mi zasmetala ona "devijacija". to nije devijacija i u tome je poenta. kroz istoriju seksualnosti primecuje se da seksualnost ne zavisi od naucnih dostignuca. isto kao sto je nebitno da nauka objasnjava zasto je neko zena, a neko muskarac ili nesto trece, ili zasto je neko crn, a neko beo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  18:42 28.03.2009
Preporuka: 4

Re: Lep si :)

al mi zasmetala ona "devijacija". to nije devijacija i u tome je poenta.

definicija devijacije je varijacija koja odstupa od standarda ili norme. ako je 90-95% ljudi heteroseksulano, onda mozemo reci da je heteroseksualnost standard ili norma. jel se s tim ne slazes, ili za tebe rec devijacija ima neko drugo znacenje?

p.s. autoru: mnogo bolji intervju, nego sto obicno ovde pises, mnogo smisleniji nastup, cini mi se.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bachuska  18:55 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Lep si :)

seksualnost uopste ne bi trebalo da potpada pod bilo kakve standarde ili norme! a rec devijacija ima mnogo definicija i nije zahvalno ulaziti u takvu raspravu. ili bar ja nisam raspolozena.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  18:57 28.03.2009
Preporuka: 2

Re: Lep si :)

seksualnost uopste ne bi trebalo da potpada pod bilo kakve standarde ili norme!

sad vec lupas, posto ovo gore sto se napisala ne znaci bas nista.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  19:31 28.03.2009
Preporuka: 4

Re: Lep si :)

definicija devijacije je varijacija koja odstupa od standarda ili norme.

Wikipedija kaže:
Deviance describes actions or behaviors that violate cultural norms including formally-enacted rules (e.g., crime) as well as informal violations of social norms (e.g., nose-picking). It is the remit of sociologists and criminologists to study how these norms are created; how they change over time; and how they are enforced.
Pridev devijantno u neformalnoj komunikacij ima negativnu konotaciju, inače da li je nešto devijantno ne, osim ako nije protivzakonito, je pitanje društvene percepcije...
Btw., da li je po tebi levorukost devijantno ponašanje?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  19:46 28.03.2009
Preporuka: 3

Re: Lep si :)

adam weisphaut
definicija devijacije je varijacija koja odstupa od standarda ili norme.

Wikipedija kaže:
Deviance describes actions or behaviors that violate cultural norms including formally-enacted rules (e.g., crime) as well as informal violations of social norms (e.g., nose-picking). It is the remit of sociologists and criminologists to study how these norms are created; how they change over time; and how they are enforced.
Pridev devijantno u neformalnoj komunikacij ima negativnu konotaciju, inače da li je nešto devijantno ne, osim ako nije protivzakonito, je pitanje društvene percepcije...
Btw., da li je po tebi levorukost devijantno ponašanje?

princeton. edu recnik kaze: deviation, divergence, departure, difference (a variation that deviates from the standard or norm)

bas zato sam i pitala, jer mi se ucinilo da blogerke / diskutantkinje imaju razlicite pojmove (tj razlicito definisu) devijaciju. lakse cemo se dogovoriti ako raspravljamo o istom pojmu. ja licno nemam nista protiv da prihvatim u ovoj raspravi tvoju definiciju.

u slucaju definicije koju sam ja navela, dosta razumno mozemo prihvatiti da je homoseksualizam devijacija. ako uzmemo tvoju definiciju: actions or behaviors that violate cultural norms, onda mozemo raspravljati o dve stvari:

1) da li h. podriva kulturne norme, kakve su one danas - moj odgovor je da ne znam, moje ne, ali necije mozda da
2) da li te kulturne norma treba da se menjaju - moj odgovor je da treba i da se menjaju, i da to treba da bude sutina gay pokreta.

jos bi dodala, ako zaista Pridev devijantno u neformalnoj komunikacij ima negativnu konotaciju, tj. ako smeta gej osobama, onda ako si dobronameran, je dobro da prvo objasnis sta podrazumevas pod pojmom, da ne budes pogresno shvacen. ako nisi dobronameran, onda i onako nema veze.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ne.nevena  19:49 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Lep si :)

NNN
...a i intervju je skroz OK!


slazem se da je intervju odlican.

cestitam i preporuka!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  20:19 28.03.2009
Preporuka: 2

Re: Lep si :)


princeton. edu recnik kaze: deviation, divergence, departure, difference (a variation that deviates from the standard or norm)

Reč potiče od latinske reči deviare ili bukvalno "od puta", što je i danas jedno od značenja u engleskom e.g. Due to the flat tire, the bus deviated from its path into the chasm. Ali kada je imamo uz behaviour uvek znači odstupanje od socijalne norme ili društveno neprihvatljivo/nepoželjno ili bar ne baš poželjno ponašanje. S druge strane, devijacija na nosu npr. nema taj prizvuk.
1) da li h. podriva kulturne norme, kakve su one danas - moj odgovor je da ne znam, moje ne, ali necije mozda da
2) da li te kulturne norma treba da se menjaju - moj odgovor je da treba i da se menjaju, i da to treba da bude sutina gay pokreta

Pošteno.
jos bi dodala, ako zaista Pridev devijantno u neformalnoj komunikacij ima negativnu konotaciju, tj. ako smeta gej osobama, onda ako si dobronameran, je dobro da prvo objasnis sta podrazumevas pod pojmom, da ne budes pogresno shvacen. ako nisi dobronameran, onda i onako nema veze.

Ma naravno, ali opet može neko da se upeca, odnosno da mu zazvuči
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  20:29 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: Lep si :)

adam weisphaut
što je i danas jedno od značenja u engleskom


Jeste, evo ima tabla u dnu moje ulice, nesto kopaju i pise uredno "DEVIATION" (za buseve te i te koji od sad idu drugom trasom).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bachuska  20:33 28.03.2009
Preporuka: 2

Re: Lep si :)

u slucaju definicije koju sam ja navela, dosta razumno mozemo prihvatiti da je homoseksualizam devijacija. ako uzmemo tvoju definiciju: actions or behaviors that violate cultural norms, onda mozemo raspravljati o dve stvari:


nije homoseksualizam vec homoseksualnost!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Brooklyn  20:39 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Lep si :)


nije homoseksualizam vec homoseksualnost!

e, bas sam razmisljala kada sam pisala, kako se prevodi homosexuality

p.s. srpski mi nije jaca strana
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  22:01 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Lep si :)

definicija devijacije je varijacija koja odstupa od standarda ili norme



samo jedna od definicija:

Дефиниције deviation на Вебу на језику енглески:

-a variation that deviates from the standard or norm; "the deviation from the mean"
-the difference between an observed value and the expected value of a variable or function
-the error of a compass due to local magnetic disturbances
-deviate behavior
-diversion: a turning aside (of your course or attention or concern); "a diversion from the main highway"; "a -digression into irrelevant details"; "a deflection from his goal"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
antioksidant  22:09 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: Lep si :)

NNN
Lep si :)...a i intervju je skroz OK!


: ) ovaj nalog koriste dve osobe a nisam video bfn u potpisu : )

i da - koji god nnn da je - ima ukusa

pedja, pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  23:23 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: Lep si :)


i nemoj Ti da mi pricas o pravima, zadnjih 12 godina sam zivela i zivim u gej kvartovima (po sopstvenom izboru!)...da ne pricam sto smo svi pomesani (po rasama, nacijama itd.


E bas mi drago zbog tebe, al devijacija je devijacija je l da?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  23:27 28.03.2009
Preporuka: 4

Re: Lep si :)

evo ja zivim u kvartu ravnotabanasa.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  00:01 29.03.2009
Preporuka: 0

Re: Lep si :)

i da - koji god nnn da je - ima ukusa

Hvala, hvala! nnn je NNN, a BFN se slaže... obično nam se sviđaju i iste žene...
BFN
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nebojša Milenković  01:06 29.03.2009
Preporuka: 2

Ти, бре, човече, ниси нормалан :)))))

Gospodin Palma je savršen primer. On je u više hiljada navrata okarakterisao pedere kao bolesne, poremećene i neke veoma gadne ljude. Time je on otvorio vrata da jednog dana njega proglase bolesnikom, na primer, jer ima problem sa viškom kilograma. Nađe se tako neki zgodni frajer, na primer Tadić, i kaže da je Palma jedan debeli bolesnik, koga treba strpati u kamp za mršavljenje, jer tako debeo ne može među normalan i zgodan svet, koji ima problem da objasni deci zašto je taj čika tako nenormalno debeo, te moraju da lažu kako je čika slučajno progutao celu žirafu. I kako posle braniti Palmu od diskriminacije, kad i on sam diskriminiše druge ljude? Svako od nas može biti diskriminisan po nekom osnovu, i to treba imati u vidu.
čitam ovaj deo već treći put i ne mogu da prestanem da se

ODLIČAN INTERVJU!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  13:26 30.03.2009
Preporuka: 1

Re: Lep si :)

dobro, tvoj je izbor da ne prihvatis ono sto ja mislim.

ne priča se o tome, priča se da ne prihvataš naučna objašnjenja.
to je tvoj big probem.
i nemoj Ti da mi pricas o pravima, zadnjih 12 godina sam zivela i zivim u gej kvartovima (po sopstvenom izboru!)...

koji te je dodatno uverio, mislim taj život, da je u pitanju devijacija.
ma hajde.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lepa Radmilovic  03:11 01.04.2009
Preporuka: 0

Re: Lep si :)

Exitus Letalis

koji te je dodatno uverio, mislim taj život, da je u pitanju devijacija.
ma hajde.


nema potrebe da me uverava....hemija u organizmu radi svoje.
a ja volim moj kraj u kome zivim (osim sto ne volim vremenske prilike..za ovu pricu nebitno)....biti okruzen gej populacijom, za mene, koja dolazim iz evrope, tj. srbije....je idealno....nema drame, ako ima ljubavna je, osecam se sigurno jer nisu ciljna grupa nasilnika, siledzija, lopova...crime je sveden na minimum.
sef policijske stanice nam je gej, i na ulici rade i gej i strejt panduri posto smo ipak razliciti profil pri svadjama. neki panduri istetovirani do vrata.
trandze uvek imaju nov fazon oblacenja, osecam se kao da posmatram fashion show, jer za njih je trotoar pista po kojoj su primeceni.
pederi se setaju zagrljeni, na skoro svakom cosku se vidi neki cmokic, kucici, deca srecna, svi pomesani, sve skoro idealno. u starom kraju su bili gej i lesbian ali stariji, dobrostojeci koji su naselili taj kraj kako bi im deca odrastala u normalnoj sredini.... i nije istina da su deca homoseksulaca gej...ne mogu ona protiv svoje prirode....i bile su, jedini tip ljudi koji mi je degutantan za oci i pricu, dykes, debele lezbejke koje oponasaju muskarce, ali mnogo muskije nego sami muskarci. i jezivo mi da ih gledam i slusam, neobrijane, agresivan pristup imaju, napadacki. mora po njihovom ili nikako. bar ono sto sam ja iskusila sa njima.

u istom gradu, samo par kilometara juznije, verovatno ne bi smeli da idu zagrljeni. toliko o demokratiji u americi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marastockhausen  17:45 28.03.2009
Preporuka: 0

Ponosan sam što sam gej i nikada se ne bih

#Link  Replika: 2
Pravi, pravcati intervju, skoro pa strejt...
Neko je rekao da smo (uglavnom) ono sto mrzimo. Zato ja volim jednog V, onako ljudski. Ipak, on voli decake, pa i mene Palmini fanovi zbog te ljubavi itekako diskriminisu. Vidis, ni on ni ostali debeli, celavi, prozukli i primitivni se nisu dosetili da bi trebalo mrzeti i one koji ljudski vole homoseksualce, da ne kazem gejOve.
A lepa sam i mrsava
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  17:59 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Ponosan sam što sam gej i nikada se ne

Sestro slatka, totalno se solidarišem s tobom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
marastockhausen  18:05 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Ponosan sam što sam gej i nikada se ne

Razum(evanje) i podrska, draga. Slatka ste na toj fotografiji sa preCednikom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  17:54 28.03.2009
Preporuka: 0

Dragi Pedja,

#Link  Replika: 1
Super!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  18:00 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Dragi Pedja,

Hvala angie
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  18:01 28.03.2009
Preporuka: 2

Nikad

#Link  Replika: 1

Pravdu u zivotu nisam otvorio, jednom je neko sedeo u avionu do mene pa citao, pa sam malo osacovao i dovoljno mi je za sliku.

To medjutim objasnjava trivijalnost postavljenih pitanja. Ono sto ne objasnjava je opustenost i duhovitost odgovora i bar jedan vrlo uspeli double entendre.

Vise je nego odlicno je da se jedan ovakav intervju nadje na A strani jednog takvog lista, bravo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  18:08 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: Nikad

Vise je nego odlicno je da se jedan ovakav intervju nadje na A strani jednog takvog lista, bravo


Zbog toga sam jako srećan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Brajovic  18:04 28.03.2009
Preporuka: 4

Транформерс

#Link  Replika: 3
Јбг, морам да ти кажем нешто глупо: Браво!

П.С.
Допала ми се твоја.... трансформација ;-)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  18:11 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Транформерс

Допала ми се твоја.... трансформација ;-)


Učio sam od najboljih.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  20:33 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: Транформерс

Predrag Azdejković
Допала ми се твоја.... трансформација ;-)


Učio sam od najboljih.




Ljubi te čika Alex
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
NNN  20:59 28.03.2009
Preporuka: 6

Re: Транформерс

Madona na 2. slici ima obrve kao Momčilo Krajišnik

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
osmond  18:37 28.03.2009
Preporuka: 0

___

#Link  Replika: 11
Dosta politike. Recite mi šta radite? Čime se bavite?

Već deset godina se bavim gej-lezbejskim pravima. Trenutno sam glavni i odgovorni urednik „Queeria Web Portala" i saradnik još nekih štampanih i elektronskih medija.
[i][/i]

da se odmah razumijemo...
spadam među one koji u slobodi drugoga i drugačijega ne vide apsolutno nikakvu opasnost po vlastitu
naprotiv!

želio bih da se osvrnem na sljedeće...
gay kao profesija?
seksualno opredjeljenje kao životni poziv?
majku mu, kako to meni nije palo na pamet?
umjesto da se školujem i šljakam ko konj, mogao sam...
ma, zaboravi
pretpostavljam kako je već i ovo što rekoh sasvim dovoljno da me se s pika proglasi homofobom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bobo92  18:48 28.03.2009
Preporuka: 5

Re: ___

osmond

umjesto da se školujem i šljakam ko konj, mogao sam...

Mogao si kao Hju Hefner Ko ti je kriv sto nisi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
osmond  18:52 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: ___

bobo92
osmond

umjesto da se školujem i šljakam ko konj, mogao sam...

Mogao si kao Hju Hefner Ko ti je kriv sto nisi


jezik ti se s pravom pokrenuo u ustima, mudra skvo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  18:53 28.03.2009
Preporuka: 4

Re: ___

gay kao profesija?

Gde si to pročitao?

Da li ćeš slično da kažeš i osobi koja se bavi ljudskim pravima?
čovek kao profesija?

umjesto da se školujem i šljakam ko konj, mogao sam...

Mogao si šta?

Hajde da vidimo kako mali osmond zamišlja kako je Pedja stigao do naslovne i tri unutrašnje strane "Pravde"... Hm, hm, hm, sigurno je po ceo dan sedeo kod kuće, grickao semenke i spletom srećnih okolnosti stigao tamo gde je danas.

Iza toga stoji deset godina rada, odricanja, izlaganja riziku, čitanja, obrazovanja, treninga i seminara.

pretpostavljam kako je već i ovo što rekoh sasvim dovoljno da me se s pika proglasi homofobom

ne, to je dovoljno da te proglasim neinformisanim

Da završim sa Bjelim dugmetom

Šta bi dao da si na mom mjestu
Da te mrze a da ti se dive
Šta bi dao...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
osmond  18:58 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: ___

gay kao profesija?
Gde si to pročitao?

Dosta politike. Recite mi šta radite? Čime se bavite?

Već deset godina se bavim gej-lezbejskim pravima. Trenutno sam glavni i odgovorni urednik „Queeria Web Portala" i saradnik još nekih štampanih i elektronskih medija.[i][/i]


Da li ćeš slično da kažeš i osobi koja se bavi ljudskim pravima?
čovek kao profesija?

neću... samo, većina ljudi se pored "aktivne borba za ljudska prava" u slobodno vrijeme bavi i "dopunskim poslom" (čitaj; zarađuje da bi prehranio porodicu)

umjesto da se školujem i šljakam ko konj, mogao sam...
Mogao si šta?

Hajde da vidimo kako mali osmond zamišlja kako je Pedja stigao do naslovne i tri unutrašnje strane "Pravde"... Hm, hm, hm, sigurno je po ceo dan sedeo kod kuće, grickao semenke i spletom srećnih okolnosti stigao tamo gde je danas.

Iza toga stoji deset godina rada, odricanja, izlaganja riziku, čitanja, obrazovanja, treninga i seminara.


aha, to je to!
naslovna strana!
a znaš li koliko ih ima Jelena Karleuša?
btw, "mali" osmond može tata da ti bude...
nego, ko je FINANSIRAO tvoje (autogene) treninge i seminare?



pretpostavljam kako je već i ovo što rekoh sasvim dovoljno da me se s pika proglasi homofobom
ne, to je dovoljno da te proglasim neinformisanim

Da završim sa Bjelim dugmetom

Šta bi dao da si na mom mjestu
Da te mrze a da ti se dive
Šta bi dao...


ništa
baš ništa
kao i ti, i ja sam ponosan na ono što jesam
ili to pravo zadržavaš isključivo za sebe?

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  20:48 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: ___

osmond (što može peđi tata da bude)
spadam među one koji u slobodi drugoga i drugačijega ne vide apsolutno nikakvu opasnost po vlastitu
naprotiv!

osmond (što može peđi tata da bude)
kao i ti, i ja sam ponosan na ono što jesam
ili to pravo zadržavaš isključivo za sebe?


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jesen92  22:09 28.03.2009
Preporuka: 2

Re: ___

samo, većina ljudi se pored "aktivne borba za ljudska prava" u slobodno vrijeme
...ja mislim da nisi u pravu...tj mislim da je manjini ova aktivnost dopunska delatnost a da vecina aktivista za ljudska prava zive bas od te aktivnosti....ima ih i ovde na blogu...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
osmond  08:54 29.03.2009
Preporuka: 0

Re: ___

jesen92
samo, većina ljudi se pored "aktivne borba za ljudska prava" u slobodno vrijeme
...ja mislim da nisi u pravu...tj mislim da je manjini ova aktivnost dopunska delatnost a da vecina aktivista za ljudska prava zive bas od te aktivnosti....ima ih i ovde na blogu...


na žalost...
nekada su se po karitativnom radu, mizantropiji i ustrajnoj borbi za širok spektar ljudskih prava prepoznavali oni najbolji među nama, obdareni vrlinom i nesebičnošću

neočekivano lako dobih potvrdu svoje teze (ne u samom tekstu, u kojem je "to" provejavalo, koliko u komentaru koji je stvar definitivno izbacio na čistac) kako se u konkretnu slučaju iza plašta navodne ustrajne borbe za prava gay populacije zapravo krije dosljedna bitka za vlastitu promociju

naime, autor me nije "demantovao" amandmanom na Ustav, podzakonskim aktom, ili makar pojedinačnim primjerom, već... naslovnom stranom!

priznajem, gajim stanovit animozitet prema "profesionalnim" borcima za ljudska prava
baš kao i prema "profesionalnim" vjernicima (aha, sveštenstvo, ulema...)
tu se obično uvale oni koji nisu nizašta; njihovo delanje svodi se na beskrajnu manipulaciju i svakovrsnu zloupotrebu, a sve u svrhu ostvarivanja krajnje sebičnih ciljeva

Helsinški komitet BiH je najbolji primjer u prilog mojoj tvrdnji
leglo mufljuza, bolesnih (neostvarenih) karijerista, samodopadnih govnara i lezilebovića
a korist od njihova rada?
pokojni Ante "Biće" Mladinić, legendarni kormilar splitskog Hajduka, imao je izraz za igrača koji juri po terenu ko muha bez glave - velik promet, mala zarada.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  11:06 29.03.2009
Preporuka: 3

Re: ___

neočekivano lako dobih potvrdu svoje teze (ne u samom tekstu, u kojem je "to" provejavalo, koliko u komentaru koji je stvar definitivno izbacio na čistac) kako se u konkretnu slučaju iza plašta navodne ustrajne borbe za prava gay populacije zapravo krije dosljedna bitka za vlastitu promociju

naime, autor me nije "demantovao" amandmanom na Ustav, podzakonskim aktom, ili makar pojedinačnim primjerom, već... naslovnom stranom!


Tačno tako.
Svest ljudi se u ovoj državi neće promeniti zakonskim aktima, već time što će se upoznati sa pederima.
Nažalost, situacija je takva da većina gejeva ne sme svojoj okolini da kaže, dobar dan, ja sam vaš gej komšija hajde da se upoznamo kako bi srećno živeli zajedno.
Ja tu ulogu uzimam na sebe.

Misliš da je vlastita promocija gej aktiviste u Srbiji pozitivna stvar? Misliš da gej aktivista koji se sa svojim licem pojavi na naslovnoj strani ili na televiziji posle može da se prošeta ulicama grada bez straha da ga neko neće prepoznati i prebiti?!?!

Ali džabe ja pričam ti si svoje mišljenje o meni već doneo i što bi rekli ljudi od drveta ne vidiš šumu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
osmond  12:12 29.03.2009
Preporuka: 0

Re: ___

Ali džabe ja pričam ti si svoje mišljenje o meni već doneo i što bi rekli ljudi od drveta ne vidiš šumu.


mišljenje sam donio na osnovu onoga što si mi TI ovdje ponudio (naglašena samodopadnost i uredno prebrojavanje kartica teksta, naslovnih stranica...)

e, ali s ovim što si načeo u svom posljednjem postu, mi smo se već našli na jednom sasvim drugom terenu, na STVARNIM problemima sa kojima se suočava gay populacija
živim u zemlji koja se nedavno suočila sa jednim prilično traumatičnim iskustvom (vjerujem da si upoznat šta se desilo - upad bradatih spodoba, pripadnika vehabijskog pokreta, na queer festival, koji se, da stvar bude još i gora, održavao u zatvorenom prostoru)

taj događaj nije ražalostio samo ljude koji su bili involvirani u organizaciju pomenutog eventa, on je zaprepastio sve slobodomisleće ljude u ovoj zemlji
u reakcijama koje su uslijedile zaista se nije moglo "razabrati" kojoj seksualnoj orijentaciji pripada pojedini komentator, jer, to se tiče svih nas
ja ne mogu biti sretan (a bogme ni slobodan u punom smislu te riječi) sve dok to nije slučaj i sa mojim komšijom

dakle, ja ne mislim da je tvoja pozicija ugodna... ne sumnjam da trpiš (svakodnevno i svakovrsno) šikaniranje od strane pripadnika "pravovjerne" većine
ja te samo pozivam da napraviš sljedeći korak, i da pored provokacije (koja je, btw, sasvim legitiman čin privlačenja pažnje, baš kao i cinizam, satira...) iskoristiš svoj utjecaj i popularnost kako bi se još serioznije i snažnije uhvatio u koštac sa nagomilanim problemima

strašno mnogo zavisi od toga na koji ćeš način prići čovjeku...
ne sumnjam da deset puta dnevno dođeš u napast da nekog opaučiš (ipak si čovjek od krvi i mesa, a i povrijedili su te), ali, upravo zbog odgovorne uloge koju si na sebe preuzeo ti u svakom trenutku moraš da budeš svjestan kako nisi tu samo zbog sebe, i kako i sudbina mnogih ljudi koji pate (a prvenstveno način na koji ih okolina percipira) umnogome zavisi od ponašanja tebe i ostalih istaknutih ("isturenih" i sudu javnosti izloženih) pripadnika gay populacije...

baš kao što su se i Pokretu za prava crnog čovjeka u SAD u jednom trenutku pridružili bijelci (nakon što je King otrpio, ustrajao i dočekao), i nakon što se isto ponovilo i u JAR-u (nakon što su Dezmond i Nelson otrpili, ustrajali i dočekali), tako će se, uvjeren sam u to, i ovoj borbi u jednom trenutku transparentno i u većem broju nego je to sada slučaj pridružiti i oni "drugačiji"...

poželio bih i tebi i sebi da se to što prije desi
za dobrobit obojice
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  12:16 29.03.2009
Preporuka: 1

Re: ___

mišljenje sam donio na osnovu onoga što si mi TI ovdje ponudio (naglašena samodopadnost i uredno prebrojavanje kartica teksta, naslovnih stranica...)


Pa moram i ja da imam neku satisfakciju - valjda

baš kao što su se i Pokretu za prava crnog čovjeka u SAD u jednom trenutku pridružili bijelci (nakon što je King otrpio, ustrajao i dočekao), i nakon što se isto ponovilo i u JAR-u (nakon što su Dezmond i Nelson otrpili, ustrajali i dočekali), tako će se, uvjeren sam u to, i ovoj borbi u jednom trenutku transparentno i u većem broju nego je to sada slučaj pridružiti i oni "drugačiji"...


To se već dešava i to me jako raduje. Jako veliki broj strejt ljudi sa ogromnim žarom brani gej prava, što je meni jako drago.... I to je ogroman korak napred.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  13:31 30.03.2009
Preporuka: 0

Re: ___

gay kao profesija?
seksualno opredjeljenje kao životni poziv?

usput su neki poznati muzičari, naučnici, gradonačelnici, slikari,
profesori...
a za svoja prava moraju da se bore ovako... kao nekad crnci, žene... radnici...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bobo92  18:47 28.03.2009
Preporuka: 4

lepo

#Link  Replika: 4
Zato što je to najbolji intervju koji sam dao u svojoj karijeri.

Zato što ga je "Pravda" objavila na naslovnoj strani.

Zato što je to najveći intervju ikada sa gej aktivistom (oko 17 hiljada karaktera) na tri strane.

Zato što je to "Pravda" (ciljna grupa do koje se teško dopire) i ceo tekst je apsolutno pozitivan i ništa nije izvučeno iz konteksta.




Ne znam da li je najbolji u karijeri. Ja te "pratim" od 2007. godine i slazem se da je najbolji koji sam procitala/cula.
Dosta si sazreo od onda, cini mi se.
Znam da se mnogi u vecini slucajeva nisu slagali sa tvojim pristupom ili shvatanjma (ponekada i ja-posebno za fashion police). Cesto te kritikuju da pravis kontra uslugu lgbt populaciji, ali ne shvataju da je u Srbiji vas samo nekoliko koji imate volje i snage to da radite i samim tim snosite celokupni teret, "odgovornost", kritiku... Kome se ne svidja vas pristup, neka pokusa svojim pristupom, pa ko bolje prodje.

Nadam se da ce se makar jedan deo ovog intervjua citaocima pravde urezati, pa da pocnu malo da razmisljaju na tu temu iz drugog ugla.
Licna prica uvek bolje nalazi put do publike.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  20:09 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: lepo

Licna prica uvek bolje nalazi put do publike.


Tačno tako. Dajem se i dušom i telom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
angie01  21:32 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: lepo

Znam da se mnogi u vecini slucajeva nisu slagali sa tvojim pristupom ili shvatanjma (ponekada i ja-posebno za fashion police).



he, he- igzektli! To mu je jedino zameriti:))), al aj' sad!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vishnja92  21:52 28.03.2009
Preporuka: 3

Re: lepo

Cesto te kritikuju da pravis kontra uslugu lgbt populaciji, ali ne shvataju da je u Srbiji vas samo nekoliko koji imate volje i snage to da radite i samim tim snosite celokupni teret, "odgovornost", kritiku... Kome se ne svidja vas pristup, neka pokusa svojim pristupom, pa ko bolje prodje.

tako je, sasvim

pedjo, ja sam ti beskrajno zahvalna za sve sto radis. u ime svoje dece - narocito.
(e zvuci ko kretenizam, al je ziva istina)
Ma ko će da preradi onih hiljadu "Smrt pederima" na Novom Beogradu?

mi cemo to, ide prolece, treba da se cisti....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  16:19 29.03.2009
Preporuka: 0

Re: lepo

Pedja Azdejković
Dajem se i dušom i telom


Ovog puta si stvarno dao dobar intervju. Čestitke.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dali76  19:15 28.03.2009
Preporuka: 3

.....

#Link  Replika: 1
Cestitam na novom pristupu , I nacinu borbe, ako sam dobro shvatio.
U istu kategoriju sam stavljao jezik mrznje I vredjanja bilo koji predznak da ima.
Nije dovoljno biti na “drugoj strani “, treba se razlikovati po pristupu,ponasanju…..
Dali the conservative daje preporuku. prvi put odkad sam na blogu!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  20:11 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: .....

Dali the conservative daje preporuku. prvi put odkad sam na blogu!!


Hvala, ovo je stvarno lep kompliment


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
49 41  19:20 28.03.2009
Preporuka: 0

A, gde bi ga ti

#Link  Replika: 1
druze Sudija?

Mujo je priveden pred "lice pravde", jer je silovao nekog mladica.

Sudija: Reci ti meni Mujo, jesi li ti Homosexualac?
Mujo: Ne, druze Sudijo; Bosanac!
Sudija: Ne pitam te to? Jesi li ti Peder?
Mujo: Ne, druze Sudijo; Elekricar!
Sudija: Maa, boziji covece; Pitam te jesi li ti ovog ovde mladica u dupe?
Mujo: Da, a gde bi ga ti druze Sudijo?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  13:35 30.03.2009
Preporuka: 1

Re: A, gde bi ga ti

49 41
druze Sudija?

Mujo je priveden pred "lice pravde", jer je silovao nekog mladica.

Sudija: Reci ti meni Mujo, jesi li ti Homosexualac?
Mujo: Ne, druze Sudijo; Bosanac!
Sudija: Ne pitam te to? Jesi li ti Peder?
Mujo: Ne, druze Sudijo; Elekricar!
Sudija: Maa, boziji covece; Pitam te jesi li ti ovog ovde mladica u dupe?
Mujo: Da, a gde bi ga ti druze Sudijo?

bljak!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Pavlović  19:39 28.03.2009
Preporuka: 0

BT je lep covek

#Link  Replika: 3
Palma jedan debeli bolesnik, koga treba strpati u kamp za mršavljenje, jer tako debeo ne može među normalan i zgodan svet, koji ima problem da objasni deci zašto je taj čika tako nenormalno debeo, te moraju da lažu kako je čika slučajno progutao celu žirafu.

Jadna zirafa. Ne smem ni da zamislim scenu gutanja, progutavanja i prezivanja jadne zivotinje.

Pedja, veliki pozdrav i podrska, od mene
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  20:14 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: BT je lep covek

Jadna zirafa. Ne smem ni da zamislim scenu gutanja, progutavanja i prezivanja jadne zivotinje.


I onda je Palma otkačio vilicu kao anakonda

Pedja, veliki pozdrav i podrska, od mene


Hvala
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
011-495  20:16 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: BT je lep covek

Jelena Pavlović
Palma jedan debeli bolesnik, koga treba strpati u kamp za mršavljenje, jer tako debeo ne može među normalan i zgodan svet, koji ima problem da objasni deci zašto je taj čika tako nenormalno debeo, te moraju da lažu kako je čika slučajno progutao celu žirafu.Jadna zirafa. Ne smem ni da zamislim scenu gutanja, progutavanja i prezivanja jadne zivotinje.Pedja, veliki pozdrav i podrska, od mene


Pre ce biti da je stradao nilski konj Nidza ili rodjak, zirafa je tu u druge svrhe, ostaje da se vidi u koje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
skyspoter  20:33 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: BT je lep covek


Pre ce biti da je stradao nilski konj Nidza ili rodjak,


nisam bas sigurna


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
skyspoter  19:40 28.03.2009
Preporuka: 0

pa ti umes

#Link  Replika: 1
i "normalno" da se izrazavas.


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  20:15 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: pa ti umes

Skroz sam versatilan
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oort  19:51 28.03.2009
Preporuka: 0

Pozdrav...

#Link  Replika: 3
... preporuka, i obredni pozdrav: cheers fuckface!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  20:18 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Pozdrav...

Hvala
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  20:28 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: Pozdrav...

oort
... preporuka, i obredni pozdrav: cheers fuckface!


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  20:36 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Pozdrav...

KafaJeGotova
oort
... preporuka, i obredni pozdrav: cheers fuckface!




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
011-495  20:13 28.03.2009
Preporuka: 0

Mislim

#Link  Replika: 1
da ste trebali sa prvim grafitom da uradite nesto kao u starom vicu kada Amerikanci po Mesecu pisu Coca-Cola, pa dodju Rusi oboje u crveno pa Tito posalje svoje da napisu "puni Zemun". Grafit prosto mami da se preradi.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  20:20 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: Mislim

Grafit prosto mami da se preradi.


Jeste, ali mislim da je efektno stati ispred njega i smejati se

Ma ko će da preradi onih hiljadu "Smrt pederima" na Novom Beogradu?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  20:24 28.03.2009
Preporuka: 7

pf

#Link  Replika: 5
ispucao si kviska! još jedan ovako fin i otmen tekst i prijavljujem te moderaciji. ajde molim te, na šta to liči?! <_<

šalim se :)
ono što je interesantno da si, peđa, uspeo da te novinar 'pravde' pita: kako se osećaš? bez zadnjih misli. a, to si uspeo inteligencijom i pametnom subverzijom. sad su svi u fazonu: pametan je ovaj čovek. kao i marylin mansona kad je pitao majkl mur u 'bowling for columbine' šta bi poručio klincima, a on rekao da ne bi ništa poručio nego bi ih saslušao šta oni imaju da kažu. pa, svi odjedared progledali. a, pre toga je bio 'glavni uzročnik svih zala'.
+ antidiskriminacioni zakon.
to je taj rad.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  20:31 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: pf

KafaJeGotova
ispucao si kviska! još jedan ovako fin i otmen tekst i prijavljujem te moderaciji. ajde molim te, na šta to liči?!

šalim se :)
ono što je interesantno da si, peđa, uspeo da te novinar 'pravde' pita: kako se osećaš? bez zadnjih misli. a, to si uspeo inteligencijom i pametnom subverzijom. sad su svi u fazonu: pametan je ovaj čovek. kao i marylin mansona kad je pitao majkl mur u 'bowling for columbine' šta bi poručio klincima, a on rekao da ne bi ništa poručio nego bi ih saslušao šta oni imaju da kažu. pa, svi odjedared progledali. a, pre toga je bio 'glavni uzročnik svih zala'.
+ antidiskriminacioni zakon.
to je taj rad.


Ne znam za tebe, ali ja sam ponosan
A što se kviska tiče, da ga je ispucao - jeste... ovo mu je drugi dosadan text zaredom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  20:40 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: pf

Ne znam za tebe, ali ja sam ponosan

jesam, ponosan sam što je peđa gay i nikad ga ne bih menjao :)
e, a zamisli da nam je prikazao samo jednu montažu sa palmom?! hohštapler, bre :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobrosavljevic_m  20:44 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: pf

još jedan ovako fin i otmen tekst i prijavljujem te moderaciji

Preporuka

P.S. Odličan intervju
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  20:44 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: pf

jesam, ponosan sam što je peđa gay i nikad ga ne bih menjao :)
e, a zamisli da nam je prikazao samo jednu montažu sa palmom?! hohštapler, bre :)


Sramota! Trebalo bi ga uhapsiti but not in a good way
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  20:59 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: pf

Hvala drugari na lepim rečima
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ElectricDreams  20:28 28.03.2009
Preporuka: 0

Peđiceee :)

#Link  Replika: 1
Fuckin' extra intervju!!!

Kiss
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  21:04 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Peđiceee :)

Hvala
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  20:36 28.03.2009
Preporuka: 0

Great stuff

#Link  Replika: 15
cestitam ti, zaista je super.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  21:06 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Great stuff

Trudio sam se...

Na pitanja sam odgovarao do četiri ujutru... Namučio se
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  21:13 28.03.2009
Preporuka: 6

Re: Great stuff

To što sam ja gej ne znači da mi se sviđaju svi muškarci na ovom svetu

tooooo
sad kad je u Pravdi rečeno vlajda će strejtaši konačno da shvate da su u zabludi da će ih svaki gej muškarac zaskočiti čim se nađu u njihovom društvu...
oni misle da su tolko neodoljivi da nijedan gej muškarac ne može da ostane imun na njihovu magičnost
u stavri oni se projektuju jer nema ribe koja prođe pored njih a da joj ne dobace, da je vulgarno ne iskomnetarišu islično ne bi li potvrdili svoj mačo status

peđa super
sad još u skupštinu da uđete....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Predrag Azdejković  21:15 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: Great stuff

peđa super
sad još u skupštinu da uđete....


Ja već pišem program i očekujem tvoj glas
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  21:18 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Great stuff

imas i moj - anytime.
susret sa palmom u skupstini je neminovan.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  21:56 28.03.2009
Preporuka: 2

Re: Great stuff

Predrag Azdejković
peđa super
sad još u skupštinu da uđete....


Ja već pišem program i očekujem tvoj glas

e, obavezno da častiš, u skupštinkoj menzi, kafom ovog cara i filozofa (govor saše milenića u skupštini o antidiskr. zakonu)!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  21:58 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: Great stuff

Predrag Azdejković
peđa super
sad još u skupštinu da uđete....


Ja već pišem program i očekujem tvoj glas

imaš ga

ovoj zemlji su potrebne promene, to se odvajkada zna

susret sa palmom u skupstini je neminovan.

a tek sa božjom sluškinjom Aleksandrom Janković!!
juče sam je srela kod radnog joj mesta u ozbiljnom crvenom miniću ,vrlo ozbiljnim crvenim štiklicama i zelenom ala Palma šminkom.
kakav hrišćanski prizor
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  22:00 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Great stuff

e, obavezno da častiš, u skupštinkoj menzi, kafom ovog cara i filozofa (govor saše milenića u skupštini o antidiskr. zakonu)!

hahaha
za mene i šampitom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  22:03 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Great stuff

juče sam je srela kod radnog joj mesta u ozbiljnom crvenom miniću ,vrlo ozbiljnim crvenim štiklicama i zelenom ala Palma šminkom.
let's dance.
e, obavezno da častiš, u skupštinkoj menzi, kafom ovog cara i filozofa
on: ... vidika sa kojih se pruzaju mnogi pogledi.... (~ 1:15)
a predsedavajuca slavica djukic - dejanovic mu se sanjalacki zagledala u pozadinu ....
super snimak - kako se gordanac sablaznula kad je krenuo o muvi i sredistu sveta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  22:20 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Great stuff

JJ Beba
e, obavezno da častiš, u skupštinkoj menzi, kafom ovog cara i filozofa (govor saše milenića u skupštini o antidiskr. zakonu)!

hahaha
za mene i šampitom

nisu ni naša usta rutava za tu šampitu :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
KafaJeGotova  22:28 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Great stuff

mrlm
a predsedavajuca slavica djukic - dejanovic mu se sanjalacki zagledala u pozadinu ....

je l' to u onom momentu kad je govorio:... tek sa ove distance postaje saglediv i njegova vrednota vidljiva. da li to implicitno znači da neko među nama ovu vrednost ne vidi? :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  22:29 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Great stuff

KafaJeGotova
JJ Beba
e, obavezno da častiš, u skupštinkoj menzi, kafom ovog cara i filozofa (govor saše milenića u skupštini o antidiskr. zakonu)!

hahaha
za mene i šampitom

nisu ni naša usta rutava za tu šampitu :)

nisu, jašta
i mi da budemo čašćeni skupštinskom šampitom
da pravimo društvo putujućem filozofu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
man ray loves me  22:38 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Great stuff

je l' to u onom momentu kad je govorio:... tek sa ove distance postaje saglediv i njegova vrednota vidljiva. da li to implicitno znači da neko među nama ovu vrednost ne vidi? :)
ne znam sta sta znaci. ali "mlaka bara incesta" (~5:50)...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  22:40 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Great stuff

ne znam sta sta znaci. ali "mlaka bara incesta" (~5:50)...

Ne znam šta znači, ali mislim da je dobro protiv konstipacije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
die hard  23:43 28.03.2009
Preporuka: 1

Re: Great stuff

sad kad je u Pravdi rečeno vlajda će strejtaši konačno da shvate da su u zabludi da će ih svaki gej muškarac zaskočiti čim se nađu u njihovom društvu...
oni misle da su tolko neodoljivi da nijedan gej muškarac ne može da ostane imun na njihovu magičnost


Imam isti problem sa zenama, uvek mislim da hoce da me zaskoce.A moja mi se zena iz nekog razloga smeje.Nemam pojma sta joj je.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:52 28.03.2009
Preporuka: 0

Re: Great stuff

super snimak - kako se gordanac sablaznula kad je krenuo o muvi i sredistu sveta.

hahha
i muva zna
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Prethodna
Sledeća idi na stranu Idi

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA