Plemenska kuca strave...

Tibor Jóna RSS / 21.09.2007. u 09:23

Sluzbeni glasnik Plemena, a.k.a. beogradsko izdanje "Oslobodjenja", poentira, briljira i pre svega oplemenjuje, one way or another, iz broja u broj.

Poradujem mu se najvise cetvrtkom, because every thursday is yay-Antonic-day. Ali, kako cemo videti docnije, every Thursday is another funny man`s-day.

Ovaj nezavisni analticar ... pauza za da svi pomremo od smeha... nakon cega nastavljamo progam...je sve zanimljiviji i zanimljiviji od kako se razinhibirao i shvatio da je i plemenskom fasizmu potreban glasnogovornik, pa makar se tako pogodilo da to bude bas on.

U najnovijoj kolumni Vitez od Ruha, nosilac vise domatjih odlikovanja - od kojih izdvajamo (1) Udarnicku znacku relativizacije atentata sa zlatnim trecim metkom, potom, (2) Ogromnu medalju zasluga za umuvavanje ustava sa ukrstenim preambulama i srebrnim likom Ustavotochiteljevim i Ustavotvoriteljkinim, te (3) Veliku komemorativnu zvezdu i kolajnu "3 dana Nikoliceva" (dobijenu za najveci provodadzijski kapacitet) donosi VEOMA interesantne ideje, koje samo potvrdjuju da je odbljesak uma ovog gorostasa Nove srbske plemenske misli sjajniji od 5 buketa zvezda zajedno po suncanom danu:

Sta sad ne valja u inace kohabitaciono-idilicno-savrsenom srpskom drustvu?

Summa summarum ne valja to sto Cece mogu da se sire, drlje i beche po JDP-u, dokle Dveri ne mogu po Narodnom pozoristu. A ne mogu jer im - ZIPA MOVA !!! - drzava brani. Iz ponudjene dihotomije Cece-Dveri, na koju Antonica niko ne tera – u koju on dakle samovoljno ulazi - proizilazi da ako drzava brani Dverima, ona sigurno podrzava Cece. Toliko o besmislu.

A da stvar oko Dveri nije mala, te da je prilican frustration-generator za Pleme, potvrdila je jos jedna TV delicija koju nam cetvrtkom u vecernjem terminu servira TV Avala u formatu emisije “U nedostatku dokaza”. Vukadinovic se Djoka toliko strecnuo na nepravdu nanetu Dverima da je krenuo i Orvela da citira, da parafrazira “Zivotinjsku farmu” i objasnjava kako Dveri eto slave zivot ... Bez daljnjeg! Samo sto je to izgleda neki zivot iz 17 veka, pun tih bajkovitih crkveno-narodnih sabora, staleskih monarhija i sl itd. No nije to sad to.

Igrajmo se, moze? Ostavite svet zbilje za trenutak i predjite u magicni svet uobrazilja Antonica i Vukadinovica Djoke. Kao da gledate skicu za “Republiku Salo”, jel ;)?

Stavite se, dakle, u plemenske koze brace Vukadinovica Djoke i Antonica na sekund. Pa zamislite Vi samo tog uzasa i ocaja koji se javio u njihovim glavama kada su shvatili da, makar za jedno popodne, makar za tih 2 sata, zive u Srbiji u kojoj Dveri nesto ne mogu, a Cece mogu!

Zamislite tu jezu Vukadinovic Djokinu i Antonicevu koju je donela ideja da bi u Srbiji moglo biti po Cecistima!!!... Nesto kao kad u filmu “Adams Family Values” Mortisa i Gomez Adams dobiju bebu al` sa plavom kosicom. Rozmarina beba. Pa to mora da je bila mini-histerija o kojoj majstori strave i uzasa mogu samo da sanjaju da ce ikada biti u stanju da je opisu.

Zamislite kako bi se brat Vukadinovic Djoka osecao kada bi ga se drogiralo, svezalo i dovelo na promociju Pescanika? Pa ko dete u Kuci strave... Malo malo pa mu iskoci neka karakondzula i besna neman... Scena 1: Vukadinovic Djoka sheta nonshalantno kroz hodnike JDP... Kad od jednom.....AAAAA, (uzkrik strave) uh, Borka vi ste.... AAAAA, ju je, Biljana odsece me.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAA Svetlana da li ste to samo Vi?... I taman kad je mislio da je sve doziveo i video - pljap nesvest - a kroz nesvesticu i maglu se samo, kao udaljeno cuje umilno “Djooooooko, ustani Djoooooooko! To sam samo ja - Pera”

Dva dana bi mu u ruke morali da guraju "Pravdu" i "Politiku" da se siroma uveri da je ipak sve u redu.

I onda brze bolje, jedan da sitnu knjigu pise, drugi na da se na TV metne, da razveju zle misli da bi jednog dana cela Srbija mogla biti takva. Pu sotono, ajd` u vodu!

Sva sreca pa je tu Frau Frabissina da to sve objavi u “BG Oslobodjenju” malo nemir da umiri...



Komentari (59)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

robilad robilad 09:28 21.09.2007

cutim

...
Kraljica Kleopatra Kraljica Kleopatra 10:31 21.09.2007

Srpske dveri, aj' ne seri...

Savršeni su mi komentari na sajtu politike gde okrivljuju Voju Brajovića što Srbskim dverima nije dozvolio da zaprljaju Narodno pozorište i sve u glas viču: OSTAVKA, OSTAVKA... Baš su slatki...
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:20 21.09.2007

Re: Srpske dveri, aj' ne seri...

Ja koliko sam razumeo, Dverima je uvek za skupove na raspolaganju Masinski fakultet i ex Dom JNA... I sva sreca da je tako. Tragedija bi bila kada Dveri bas nikamo ne bi mogle.

I zato nemam bas utisak da ih se proganja k`o rane Hriscane, niti da su totalno onemoguceni da iznose svoje misljenje.

A ne mislim ni da bi trebalo, sacuvaj i sakloni boze, proganjati ih ili im onemogucavati da iznose svoje ideje.

Svi na trznicu ideja, pa u koga argumenti na toga i carstvo.
milosib milosib 10:35 21.09.2007

Mali Perica i njegovo vidjenje

Slazem se sa vama da je Antonic preterao sa tvrdnjom da je drzava zabranila tu izlozbu u Narodnom pozoristu. No zaista me interesuje razlog odustajanja uprave od vec dogovorenog aranzmana.

Licno mislim da je vase pisanje samo druga strana pisanja g.Antonica. Hocu da kazem da postoji isti stepen netolerancije za drugaciji pogled na svet i trenutnu politicku situaciju. Strast sa kojom g.Antonic brani ono sto on vidi kao nacionalni interes je ravna vasoj za pescanik. Mislim tu na deo o uzasu kojem bi g.Djordje Vukadinovic bio izlozen pri slusanju-gledanju pescanika. Evo na primer, ja smatram da je u toj emisiji dosada bilo nebrojeno puta mrznje i netolerancije prema neistomisljenicima, vulgarnosti i sl. pa me to ne sprecava da je slusam. Iz Antonocevih clanaka se vidi da i on slusa pescanik.

Vas clanak koji je prenela g-dja Srbljanovic je zaista bio duhovit mada sam ja imao gomilu zamerki na sustinu. Vidim da i ovde to pokusavate, ali nije vam uspelo.
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:49 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

pod hitno da se obavestite o razlici izmedju "clanka" i "pisma" . za vase dobro.
milosib milosib 11:07 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

Tibor Jóna
pod hitno da se obavestite o razlici izmedju "clanka" i "pisma" . za vase dobro.

Oprostite g.Jona, zaista je bitno sto je onaj tekst bio pismo. Trudicu se da ne ponovim vise takve kardinalne greske. Dovidjenja.
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:15 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

milosib
Oprostite g.Jona, zaista je bitno sto je onaj tekst bio pismo. Trudicu se da ne ponovim vise takve kardinalne greske. Dovidjenja.


oprosteno, ali ne i zaboravljeno. ili kako to vec ide?

elem, www.nspm.org.yu - tamo su Vam svi fini, nema mrznje i netolerancije prema neistomisljenicima, vulgarnosti i sl. Preporucujem Vam ih najsrdacnije , e kako se ne bi ovde vise tako sablaznjavali.

sretan put!
Black Adder Black Adder 12:22 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

Tibor Jóna


elem, www.nspm.org.yu - tamo su Vam svi fini, nema mrznje i netolerancije prema neistomisljenicima, vulgarnosti i sl. Preporucujem Vam ih najsrdacnije , e kako se ne bi ovde vise tako sablaznjavali.

sretan put!


Ali tamo ne mogu da se ostavljaju komentari posetioca....Jednoumlje. Protest.
uffff!!!!!!!
Dr M Dr M 12:25 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

..."tamo su Vam svi fini..."
Takoreci, kao Secerna bolest(Diabetes mellitus), nista ne boli a polako razara sve organe.
Tibor Jóna Tibor Jóna 12:47 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

Black Adder


Ali tamo ne mogu da se ostavljaju komentari posetioca....Jednoumlje. Protest.
uffff!!!!!!!


to te oni cuvaju od samog sebe. da ne daj boze ne napises nesto cega ces se kasnije kajati.
Lektorka Lektorka 13:29 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

milosib
Strast sa kojom g.Antonic brani ono sto on vidi kao nacionalni interes je ravna vasoj za pescanik. Mislim tu na deo o uzasu kojem bi g.Djordje Vukadinovic bio izlozen pri slusanju-gledanju pescanika.


Kao prvo, već kad pominjete Peščanik, a sve navodno poštujući pravopis, pišite ga bar velikim slovom, da ne pomisle ljudi da govorite o onoj napravici kroz koju pesak curi tamo-amo umesto što pričate o emisiji.

Kao drugo, čujem da je juče bila neka emisija na TV Avali (Ravnopravno-neravnopravno, valjda se tako zove), da je bio i Vukadinović, da je komentarisao Peščanik... Ja nažalost nisam gledala, ali po svemu što sam čula o emisiji izgleda da autor pisma&teksta&ovog posta nimalo ne preteruje. Pa eto, raspitajte se i vi malo, ne bi vam škodilo.
milosib milosib 14:26 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

Puk'o mi net pa evo da se javim. Vidim da se neki sablaznjavaju na moj komentar.

Odgovor svima moze da se podvede pod sledece. Ja se i nalazim na ovom blogu zato sto smatram da ovde moze normalno da se diskutuje. Da li neko misli da ce se necija netrpeljivost ispraviti sopstvenom?

Ne moze se stavljati na teret radikalima i njima slicnim govor mrznje, ako ta "tolerantna " osoba javno kaze da ih treba pobiti i kako ono bese smanjiti im glave kao sto to rade amazonski urodjenici. Nadam se da sam bio dovoljno jasan. To osudjujem i uvek cu.

Gospodjo Lektorka ja sam gledao sinocnju emisiju, a vi ako vec niste nemojte da komentarisete. Uostalom nisam ni branio stavove g.Vukadinovica. Sto se tice Pescanika vidim da su blogeri dovoljno inteligentni da niko nije doveden u zabunu.
Lektorka Lektorka 14:44 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

ja sam gledao sinocnju emisiju, a vi ako vec niste nemojte da komentarisete. Uostalom nisam ni branio stavove g.Vukadinovica.

milosibe, ne komentarišem, samo, ako hoćete, prenosim utiske ljudi koji su emisiju gledali. naravno da to ne bih radila da to nisu ljudi u koje imam poverenja. ako su vaši utisci drugačiji, mislim da ovo jeste zgodno mesto da ih iznesete, jer je reč o istoj temi. mene bi to, recimo, zaista zanimalo, i to kažem sada bez imalo malicioznosti.

a inače, s obzirom na realnu predimenzioniranost mnogih problema u srbiji, teško je početi razgovor tako što će se prvo upozoriti na pravila lepog ponašanja, preterivanja u tonu itd. ako neko sasvim netolerantno zaurla na radikale, razmislite da li je to baš samo zato što se radikali u svom govoru koriste nedovoljno pristojnim stilskim figurama.
Krasici Krasici 14:55 21.09.2007

Povratak otpisanih: Tihi protiv nataliteta



NOTE: Film na tjub okačen uz prigodan tekst:
"Ministarstvo kulture na čelu sa ministrom g-dinom Vojom Brajevićem, naložilo je upravi Narodnog pozorišta u Beogradu da otkaže ranije zakazan koncert ''Muzikom za život''. Dešavanje je otkazano samo dan uoči najavljenog odigravanja 15. septembra 2007.

Ovaj koncert u organizaciji Dveri Srpskih trebalo je da označi početak medijske kampanje protiv opadanja nataliteta u Srbiji.

pokret za život
http://www.dverisrpske.com"
milosib milosib 15:32 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

G-djo Lektorka, da bi smo se razumeli treba da znate da sam ja vaspitavan u recimo tradicionalnom duhu. Kroz istoriju moje porodice se vidi da je odbrana zemlje i nacionalnih interesa nesto sto je jako izrazeno, pa ako hocete i kvantifikovano. Ja narod i drzavu dozivljavam kao nesto vrlo ozbiljno i uzasno me nervira kada neko istice iskljucivo lose stvari, a sve pod firmom progresa i popravljanja stvari.

Govorim o tome da mi je muka od ljudi koji sve vreme pljuju po mojim sugradjanima i po svim tradicionalnim vrednostima. Ne slazem se da su liberalne ideje dobre same po sebi, a "konzervativne" lose. Ako uz to ide i vulgarno izrazavanje onda to osudjujem. Uvek prvo polazim od sebe i smatram da ako ja mogu da ne vredjam mogu i drugi. Autor napisa u jednom komentaru da su tradicionalisti maltene nepismeni i sl. To je nevaspitanje.

Gospodin Vukadinovic ima svoj sistem vrednosti i ne vidim da je potrebno da se smatra ludakom zbog toga. Nisam primetio ni da nesto posebno vredja druge. Bivajuci na ovom blogu, primetio sam da se svako pominjanje Srba smatra necim losim, tj. uvek se nadje neko ko zameri sto nema ostalih. Oprostite, ali ovo je domicilna zemlja Srba i njihov interes je za ovu zemlju najvazniji. Ovo nikako ne znaci da treba zanemariti prava nacionalnih manjina ili ih im uskracivati.

Reakcije na moj komentar same po sebi govore o netrpeljivosti. Ne moze se izgraditi ispravan stav u zatvorenom krugu. Treba da cujemo razlicita misljenja. Bezobrazluk je ako je ministar zaista zabranio to desavanje u Narodnom pozoristu.

Valjda sam nesto pojasnio

JJ Beba JJ Beba 16:23 21.09.2007

Re: Povratak otpisanih: Tihi protiv nataliteta

Krasici
Ovaj koncert u organizaciji Dveri Srpskih trebalo je da označi početak medijske kampanje protiv opadanja nataliteta u Srbiji.


kampanjkom protiv opadanja nataliteta :))))))))))))))))))))
skoro isto "genijalna" ideja, ko onomad ona kampa "Lepše je sa kulturom" )))))))))))))
Neko mora da javi tim ljudima da se neke pojave i fenomeni u društvu ne mogu rešavati kampanjama. Mada kad malo bolje razmislim, moraju nečim da opravdaju tu kintu koju muljaju Dveri
adam weisphaut adam weisphaut 16:34 21.09.2007

Re: Povratak otpisanih: Tihi protiv natali

Neko mora da javi tim ljudima da se neke pojave i fenomeni u društvu ne mogu rešavati kampanjama.

A oni su inace poznate bistrice, pa ce da shvate
Domazet Domazet 17:06 21.09.2007

Tibore putnice...

Tibor Jóna
milosib
Oprostite g.Jona, zaista je bitno sto je onaj tekst bio pismo. Trudicu se da ne ponovim vise takve kardinalne greske. Dovidjenja.


oprosteno, ali ne i zaboravljeno. ili kako to vec ide?

elem, www.nspm.org.yu - tamo su Vam svi fini, nema mrznje i netolerancije prema neistomisljenicima, vulgarnosti i sl. Preporucujem Vam ih najsrdacnije , e kako se ne bi ovde vise tako sablaznjavali.

sretan put!


Da te prvo pozdravim jednim unrelated citatom:

...najomiljenijeg raspravnog orudja vaskolike tupavosti ushanchene u ono iskonsko 'pa jes' da smo govna, al' ima i gorih od nas'


Ali nisam hteo o tome. Nego o tvom tekstu. Bas mi je zapao za oko kontrapunkt:

ZIPA MOVA !!! - dihotomije


So very cool!

E da, dobi li vizu za Crnu Goru? Ili gde si vec ono hteo da putujes...
JJ Beba JJ Beba 17:17 21.09.2007

Re: Povratak otpisanih: Tihi protiv natali

adam weisphaut
Neko mora da javi tim ljudima da se neke pojave i fenomeni u društvu ne mogu rešavati kampanjama.A oni su inace poznate bistrice, pa ce da shvate

Nema šanse sami da shvate išta, pogotovo nešto tako notorno jasno. Samo siromašne zemlje bacaju pare na neuspešne kampanje. Ali njima uspešnost nije ni važna, jer da jeste protiv tako ozbiljnog problema bi se borili kao sve zemlje kojima je važno da se takav problem stvarno reši - sistemski. Ovi žele samo da muljaju lovu, da laprdaju, uzbunjuju i udaraju u talamabase, jer ovde se u nešto udarati mora
adam weisphaut adam weisphaut 17:31 21.09.2007

Re: Povratak otpisanih: Tihi protiv natali

Ovi žele samo da muljaju lovu, da laprdaju, uzbunjuju i udaraju u talamabase, jer ovde se u nešto udarati mora

Ma naravno, trebaju da dizu larmu za to su i placeni, no kad smo kod muljanja novca posto njihovi obozavatelji Djoka & Antonic mnogo vole da se interersuje za finansije NVO, bilo bi lepo videti ko placa Dveri srbovske.
Dr M Dr M 18:26 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

Postovani milosib,
obracate se Lektorki ali osecam se kao da se obracate i meni pa, molim Vas ne zamerite, evo nekoliko reci.
I sam sam, kao i Vi, tradicionalno vaspitavan a odbranu nacionalnih interesa shvatam veoma ozbiljno. Odbrana zemlje takodje ne dolazi u pitanje.
Medjutim:
Izgleda mi da se u shvatanju nacionalnih interesa razilazim sa misljenjima koja cesto izrazava g. Vukadinovic.
Stekao sam utisak da se g.Vukadinovic zalaze za politiku koja skriva optuzene za ratne zlocine i relativizaciju istih, za politiku rastegljivih standarda u kreiranju i tumacenju ustavnih odredbi, za otpor vladavini principa smenjivosti vlasti, za supremaciju izvrsne nad sudskom i zakonodavnom granom vlasti, moglo bi se nabrajati i dalje.

Izgleda mi, takodje, da g.Vukadinovic podupire politiku koja tezi da skrene Srbiju sa puta prihvatanja evropskih vrednosti, puta kojim se kretala od 5 oktobra 2000. do 12 marta 2003.

A cini mi se da i Vi podrzavate takvu politiku, cim mislite da je interes Srba u ovoj zemlji najvazniji. Ja se zalazem za to da ovde bude najvazniji interes svih gradjana Srbije a ne politicke grupacije koja, pod maskom laznih interesa Srbije, vodi zemlju u temeljnu moralnu i materijalnu destrukciju.

Nije bilo potrebe da nesto pojasnite, jasno nam je, odavno.
Tibor Jóna Tibor Jóna 18:55 21.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

milosib

Ja narod i drzavu dozivljavam kao nesto vrlo ozbiljno ...

... Govorim o tome da mi je muka od ljudi koji sve vreme pljuju po mojim sugradjanima i po svim tradicionalnim vrednostima.

.... Oprostite, ali ovo je domicilna zemlja Srba i njihov interes je za ovu zemlju najvazniji....


Pa sad, je l` baba ili je devojka? Ne biva oboje u isto vreme nikako. Ili vam je narod=drzava ili ste za sugradjanstvo. Za koje ste od ta dva? Ili ste za tradicionalne vrednosti i domicilnu zemlju Srba ili za gradjansku drzavu. Nema izmedju.

`Ajte molim Vas, pa niste vi Demokratska stranka pa da levitirate medj` tim gradjansko-nacionalnim i tradicionalno-modernim medjuprostorima.


milosib

Autor napisa u jednom komentaru da su tradicionalisti maltene nepismeni i sl. To je nevaspitanje.


Autor je skromno izvoleo ustvrditi da je moguce da tradicionalisti komuniciraju svojim tehnikama zbog kojih su nekim ljudima na gradjanskoj opciji nevidljivi - jednostavno svaka grupa u unutrasnoj komunikaciji ima svoj i samo sebi specificnan komunikacioni mobilijar.


Na kraju krajeva.... www.nspm.org.yu... tamo je vospitanije na nivou, pa `ajte vi dalje od ove sablazni.

milosib

Ovo nikako ne znaci da treba zanemariti prava nacionalnih manjina ili ih im uskracivati.


mozda je konstrukcija koju trazite "trebalo bi zanemarivati"?


Valjda sam nesto pojasnio


Tibor Jóna Tibor Jóna 19:02 21.09.2007

Re: Tibore putnice...

Domazet

...


Ja sam odskora ovde , i ne znam da li me feeling vara, te ostavljam mesto i za to, ali ja kako krenem da citam Vase postove tako krene da me obuzima utisak kao da se vezan vozim u onom autobusu iz "Okupacije u 26 slika"...
adam weisphaut adam weisphaut 19:16 21.09.2007

Re: Tibore putnice...

Tibor Jóna
Domazet

...


Ja sam odskora ovde , i ne znam da li me feeling vara, te ostavljam mesto i za to, ali ja kako krenem da citam Vase postove tako krene da me obuzima utisak kao da se vezan vozim u onom autobusu iz "Okupacije u 26 slika"...

E Tibore, pricati sa Domijem ti je jedno posebno zadovoljstvo Videces vec
Domazet Domazet 20:46 21.09.2007

Interesantna mentalna slika...

Tibore Putnice,

...mada meni pre delujes kao da se vozis u jednom drugom autobusu, onom iz 'Ko to tamo Peva', vezanih ociju (jos jedna mala modifikacija i, priznaces, aktivnija uloga), dok ponosna Mama vice 'Gledaj kako vozi moj Misko...'

A inace Adam je potpuyno u pravu. Ja sam totalno bezvezan sagovornik. Bez ikakvog povoda trazim od vas ono sto vi sa punim pravom trazite od drugih. Mos' si misliti...
adam weisphaut adam weisphaut 20:54 21.09.2007

Re: Interesantna mentalna slika...


A inace Adam je potpuyno u pravu. Ja sam totalno bezvezan sagovornik. Bez ikakvog povoda trazim od vas ono sto vi sa punim pravom trazite od drugih. Mos' si misliti...

He he Domi, izvrces m reci ponovo, prelazi ti u naviku. Meni je uvek interesantno da pricam sa tobom
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:26 21.09.2007

Re: Interesantna mentalna slika...

Domazet
Tibore Putnice,

...mada meni pre delujes kao da se vozis u jednom drugom autobusu, onom iz 'Ko to tamo Peva', vezanih ociju (jos jedna mala modifikacija i, priznaces, aktivnija uloga), dok ponosna Mama vice 'Gledaj kako vozi moj Misko...'

A inace Adam je potpuyno u pravu. Ja sam totalno bezvezan sagovornik. Bez ikakvog povoda trazim od vas ono sto vi sa punim pravom trazite od drugih. Mos' si misliti...


Dozvolite mi taj luksuz da budem jedini kredibilni tumac onoga sto osecam.

Ipak je to autobus iz "Okupacije u 26 slika".

Ali nemojte da Vas to brine, svi koji nisu bili vezani, a vozili su se Tim Autobusom, ludo su se zabavljali. I iz njega izasli zivi. Ja nemam razloga da sumnjam da ce i u ovom slucaju ishod biti drugaciji.

Na mnogaja ljeta!

Ja nemam namere da Vas ubedjujem da na moj blog ne dolazite, niti imam nameru da Vas na bilo koji nacin sputavam da na njemu komunicirate sa ostalim korisnicima, ne daj boze brisem ili cenzurisem. Ni mi je to scena, sto bi rekli Kikindjani.

Samo zelim da znate kako cinite da se osecam. Smatram emotivnu komunikaciju veoma bitnom za razvoj svake veze pa makar ona bila i sa Vase strane inducirani cyber sadizam, koga se plasim e nastavite li da pisete na mom blogu.


Domazet Domazet 23:26 21.09.2007

Hmmm, cyber sadizam, Republika Salo...

...dve interesantne, da kazem, reference na jednom threadu!? Sto ti je koincidencija.

Inace, nemam nista protiv tvog luksuza. Zadrzavajuci pravo na luksuz da ja odredim kako meni delujes...
mariopan mariopan 03:17 22.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

Politika rastegljivih standarda?

Pa mogla bih da se slozim sa vecinom vasih konstatacija, ali zapade mi za oko ova politika rastegljivih standarda i to sve u kontekstu skrivanja ratnih zlocinaca.

Nekako se odmah setim oprostenih zlocina Nasera Orica, Tacija, itd. Ko to govori o rastegljivim standardima?
A Srbija ima odgovornost da se SVI koji zive u Srbiji dobro osecaju ,i sigurno ostvare svoja gradjanska prava, to je uvek odgovornost vecinskog naroda, Pa zasto se toliko pljuje po Srbiji? Zasto ne spomenuste i prava Srba u susednim nam drzavama gde se zlocini prema Srbima i dalje nagradjuju slobodom za zlocince,propisanom direktno u Hagu?

Ne spomenuste da je SAMO SRBIJA ostala visenacionalna drzava a sve su druge postale jednonacionalne putem zlocina? To podrzavate? Samo je Bosna podeljena i to strogo po nacionalnom kljucu i nemojte mi reci da su i za to SAMO SRBI KRIVI? Koji to narod,posle ovog rata , ima cist obraz pa moze da nas pljuje? Mislim na ono ko je tako nevin neka se prvi baci kamenom. Bacaju se kamenom i veliki zlocinci i podrzavate to? To je politika rastegljivih standarda primenjena od vase strane. Treba li to da vam oprostimo?
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:39 22.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

mariopan
Mislim na ono ko je tako nevin neka se prvi baci kamenom. Bacaju se kamenom i veliki zlocinci i podrzavate to? To je politika rastegljivih standarda primenjena od vase strane. Treba li to da vam oprostimo?


Vidite, estradno tumacenje i citiranje Biblije donosi sa sobom mnoge probleme. (posto vidim da citirate Novi zavet, uzecu sebi u slobodu da pretpostavim da ste hriscanin!)

Ne znam samo ko su "vam" u konstrukciji "da vam oprostimo" - da li je to medjunarodna zajednica, trialteralna komisija, CIA, rozenkrojceri, tajna vlada rotshilda, matleski vitezovi, judeo-masoni, templari, dzehovas vitnesis, Peoples Front of Judea, Cheka, Baptisticka crkva...

Ali vratimo se na probleme zauzimanja hriscanskih pozicija u dnevno-politickim raspravama - na vase pitanje koliko puta da (vam) oprostim onom sto je zgresio protiv mene sam Gospod Isus Krist jasno odgovara - ne samo 7, nego 7 puta 77 puta.

Opa-la! Pa sta cemo i gde cemo sada? Da ne govorim o drugom obrazu, hlebu za kamen itd.

Prema tome, ako niste spremni da budete konzistentni hriscanin, dakle ono durch und duruch, nemojte ni da se penjete na hriscanske visove sa namerom da sa njih plasirate politicka ubedjenja. Inace ispadate kao i sve sto je estradno - kitch i flat.

Biblija sluzi da ponudi jasan putokaz ka spasenju, onima koji smatraju da im je ono potrebno i moguce. Ona nije pisana kao prirucnik zgodnih citata za politicko nadmudrivanje i otporna je na zloupotrebe mnogo vise nego sto se Vama cini.

Dakle odgovor na Vase pitanje je - da, trebate to da nam/im (???) oprostite. Ako vam je vec do Biblije.
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:41 22.09.2007

Re: Hmmm, cyber sadizam, Republika Salo...

Domazet
...dve interesantne, da kazem, reference na jednom threadu!? Sto ti je koincidencija.


posto vidim da ipak optirate za cyber maltretiranje i zlostavljanje, a ako je to ono sto vam does the trick, zelim da Vam pozelim sto vise srece i uspeha u zivotu!
Dr M Dr M 12:48 22.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

@ mariopan
praksa istrzanih citata govori ili o nepazljivom citanju ili o zloj nameri.
Ja sam jasno napisao da se protivim politici rastegljivih standarda pri donosenju i tumacenju ustavnih odredbi.
Vlastodrsci, na koje se ovo odnosi, imaju veoma cvrst stav po pitanju skrivanja optuzenih za ratne zlocine. Stite ih na sve nacine.
mariopan mariopan 14:38 22.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

Tibore Jona,bibliju ni videla nisam.
Kada rekoh VAMA mislila sam na VAS licno jer ste politiku rastegljivih standarda pomenuli u negativnom kontekstu po Srbiju, Kritikujete stvari koje i ja kritikujem u vecem delu VASEG posta slazem se sa VAMA osim u delu da se politika rastegljivih standarda moze vezati samo za Srbiju. Eto ja je povezah i sa drugima,mnogo gorima od nas,ili bar istim, na koje se niko "ne baca kamenom". Sto smo onda mi najgori? Da li treba VASE bacanje kamenom da VAM oprostimo? Onako,kao igrala se deca pa polupala prozor?

To je bila sustina mog posta i Vi ste je svakako odlicno razumeli.
Domazet Domazet 15:24 22.09.2007

Pa ti si pravi covek suprotnosti...

Tibore Putnice,

...prvo citav traktat o sustini hriscanstva a onda 133 slova o tome kako bi crnci ipak morali biti dovoljno pametni da shvate da na tvojoj cesmi ne bi trebalo da piju vodu!?

Kompleksna licnost rastes Tibore, bice od tebe nesto. Jedino si mozda malcice previse optimista. Ovdasnji crnci tesko da mogu da te shvate, nema to osnovnog gradjanskog vaspitanja, bre.
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:22 22.09.2007

Re: Pa ti si pravi covek suprotnosti...

Domazet
Tibore Putnice,

...prvo citav traktat o sustini hriscanstva a onda 133 slova o tome kako bi crnci ipak morali biti dovoljno pametni da shvate da na tvojoj cesmi ne bi trebalo da piju vodu!?


nemojte da si laskate.
Domazet Domazet 21:46 22.09.2007

Tibore, lolo iz Kekende...

Tibor Jóna

nemojte da si laskate.


...pa kako da si ne laskam. Samim tim sto mislim da mogu da pisem na tvojim threadovima ja si laskam. I kako onda da prestatnem? Morao bi onda i da prestanem da se javljam. Ili je to ono sto ti i hoces, lukavce nijedan?
Tibor Jóna Tibor Jóna 22:28 22.09.2007

Re: Tibore, lolo iz Kekende...

Domazet

...pa kako da si ne laskam. Samim tim sto mislim da mogu da pisem na tvojim threadovima ja si laskam. I kako onda da prestatnem? Morao bi onda i da prestanem da se javljam. Ili je to ono sto ti i hoces, lukavce nijedan?


Ja sam Vam vec rekao sta hocu.

Hocu, zelim i sto bi radikali rekli, intimno prizeljkujem da nestanete sa mojeg bloga u vidu lastinog repa, jer me izmedju ostalog ta prisnost na kojoj insistirate rabljenjem first-name-basis obracanja, podseca na onu vrstu prisnosti koju krvnik pokusava uspostaviti sa svojom zrtvom ocekivajuci da mu ona bude zahvalna sto ce je dokrajciti. Ili da ponovim, sto da ne, jos jednom, imam utisak svaki put kada Vam vidim post da sam jedan od svezanih putnika u autobusu iz "Okupacije u 26 slika"

Dakle toliko o mojim zeljama koje su, izgleda suprotne Vasim.

Ali, ako Vas vec rajca, kao sto vas izgleda i rajca, da se sadisticki izivljavate po mom blogu, znajuci kakvu nelagodu time izazivate kod drugog coveka i ako je to nacin da sebe ucinite sretnim i zadovoljnim, ja Vas nikako u tome ne mogu spreciti.

Posebno jer nemam nameru da Vas cenzurisem, brisem, banujem ili uopste da cinim bilo sta sto bi me moglo dovesti u istu ravan sa svima onima sa kojima se duboko ne slazem upravo zbog takvog ponasanja.

Te stoga, halal Vam ostanak - halal Vam odlazak. Sta god da odlucite govorice vise o Vama nego o meni.
Domazet Domazet 01:03 23.09.2007

Krupne reci bata Tibore...

...krupne reci. Sta ces da radis ako stvarno dodje do krupnih reci.

Moram da ti priznam da ti je dobra ova fora 'Cenzurisi se sam, ja bih te rado cenzurisao ali nece lepo da mi stoji u CV-u...' Medjutim,sta da ti radim, stvarno sam neuvidjavan.
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:51 23.09.2007

Re: Krupne reci bata Tibore...

K`o sto rekoh. Halal vam. I Vasem CV-ju.
milosib milosib 12:07 24.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

Postovani Dr M,
mozemo mi da se razlikujemo po pitanju toga da li je neko resenje u nacionalnilnom interesu, a da pri tome ne koristimo uvrede. Vase je pravo da smatrate da g.Vukadinovic podrzava politiku za koju vi mislite da skrece Srbiju sa evropskog puta. Ja ne mislim da je to bas tako iako se u mnogim stvarima ne slazem sa njim, a odlican primer je za podrzavanje supremacije izvrsne vlasti.

Ono sto razlikuje vas stav je sto niste poistovetili neciji licni stav ili lose delo sa celokupnim narodom. Meni upravo takva generalizovanja najvise smetaju kod tzv. liberalnih krugova. Zbog toga zasluzujete moje postovanje bez obzira na razlike u gledistima.

I dalje smatram da je interes Srba u ovoj zemlji najvazniji. Generalno gledano, ispunjenjem tog interesa bice bolje i za ostale gradjane ove zemlje. Ovo sam naveo i zbog toga sto sigurno nijedan pripadnik druge nacionalne manjine ne moze smatrati svojim nacionalnim interesom odbranu Kosova i Metohije iz prostog razloga sto nas to, hteli ne hteli, dovodi u konfrontaciju sa USA.
milosib milosib 12:39 24.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

Pa sad, je l` baba ili je devojka? Ne biva oboje u isto vreme nikako. Ili vam je narod=drzava ili ste za sugradjanstvo. Za koje ste od ta dva? Ili ste za tradicionalne vrednosti i domicilnu zemlju Srba ili za gradjansku drzavu. Nema izmedju

Gospodine Jona opet mesate babe i zabe. Gde pise da sam ja izbrisao manjine, odnosno rekao da su Srbi= Srbija? Valjda je prirodno da vecinsko stanovnistvo uredjuje stvari u svojoj drzavi. Demokratsko uredjenje pociva na misljenju vecine i gradjanskim pravima. Gradjanska prava nemaju primat nad misljenjem vecine to mora da se shvati. Ona sluze za zastitu licnih prava i prava manjina. Ne mislite valjda da medju nacionalnim manjinama nema tradicionalista.Ja, kao pripadnik vecinskog naroda, nicim nisam ugrozio vasa prava, naprotiv uvek cu ih braniti.

Na kraju krajeva.... www.nspm.org.yu... tamo je vospitanije na nivou, pa `ajte vi dalje od ove sablazni.


Vasa netrpeljivost se naprotiv moze gotovo fizicki osetiti. Samo tako mogu doziveti ovo proterivanje sa Vaseg bloga.Pored toga pokusavate nekakvim konstrukcijama da me diskvalifikujete.

Autor je skromno izvoleo ustvrditi da je moguce da tradicionalisti komuniciraju svojim tehnikama zbog kojih su nekim ljudima na gradjanskoj opciji nevidljivi - jednostavno svaka grupa u unutrasnoj komunikaciji ima svoj i samo sebi specificnan komunikacioni mobilijar.


Gospodine Jona moj prvi licni racunar sam nabavio negde u vreme vaseg rodjenja. U vreme dok ste vi piskili u pelene ja sam pisao programe. Radite istu stvar sve vreme, tj. generalizujete stvari. Mozda vas nervira sto obrazovani ljudi imaju osecaj nacionalnog, ali sta vam ja tu mogu.
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:08 24.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

milosib
Gradjanska prava nemaju primat nad misljenjem vecine to mora da se shvati. Ona sluze za zastitu licnih prava i prava manjina.


Dakle, ja skupim 50% + jedan glas za moju ideju da bi vas trebalo naterati da jedete klot kuvanog kelja svaki bogovetni dan do kraja vaseg zivota, to postane misljenje vecine i dobije primat nad vasim pravom da jedete ono sto zelite?

Jel to?
milosib milosib 10:32 25.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

Tibor Jóna

milosibGradjanska prava nemaju primat nad misljenjem vecine to mora da se shvati. Ona sluze za zastitu licnih prava i prava manjina. Dakle, ja skupim 50% + jedan glas za moju ideju da bi vas trebalo naterati da jedete klot kuvanog kelja svaki bogovetni dan do kraja vaseg zivota, to postane misljenje vecine i dobije primat nad vasim pravom da jedete ono sto zelite?Jel to?


Opet babe i zabe. Ako skupite taj broj glasova onda cemo svi jesti klot kelj. Ne moze se misljenje vecine doneti za pojedinacni slucaj vec za sve.Gradjanska prava stite vase pravo da jedete sta hocete sem ako vecina nije odlucila da je u interesu drzave, npr. racionalisano snabdevanje u teskim krizama, da jedete malo ili nimalo.
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:08 25.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

milosib


Opet babe i zabe. Ako skupite taj broj glasova onda cemo svi jesti klot kelj. Ne moze se misljenje vecine doneti za pojedinacni slucaj vec za sve.Gradjanska prava stite vase pravo da jedete sta hocete sem ako vecina nije odlucila da je u interesu drzave, npr. racionalisano snabdevanje u teskim krizama, da jedete malo ili nimalo.


ma, Vi mora da ste glasac DSS.
milosib milosib 07:45 26.09.2007

Re: Mali Perica i njegovo vidjenje

ma, Vi mora da ste glasac DSS

Ha! Ovo je zaista opasan argument ili je mozda kvalifikacija. Dovidjenja.
adam weisphaut adam weisphaut 11:13 21.09.2007

Republika Salo

Igrajmo se, moze? Ostavite svet zbilje za trenutak i predjite u magicni svet uobrazilja Antonica i Vukadinovica Djoke. Kao da gledate skicu za “Republiku Salo”, jel ?


Tibor Jóna Tibor Jóna 11:19 21.09.2007

Re: Republika Salo

e to!
semele semele 11:40 21.09.2007

Cenzuriste li sami ili po preporuci odozgo

Upravo je Drzava u liku Ministra kulture zabranila predstavu.

Ne znam da li se vi sa time slazete da se "delikatne stvari" resavaju malim "intervencijama" iz nadleznih ministarstava. (Naravno, za poslusnike je ipak najlakse da im neko drugi kaze sta je podobno, a sta nije, sta je zito, a sta kukolj, jer sigurno je sigurno.)

Samo ne znam sta bi bilo da je na mestu druga Tihog bio napr. ministar Ilic, a umesto Dveri, napr. Pescanik.


Tibor Jóna Tibor Jóna 11:52 21.09.2007

Re: Cenzuriste li sami ili po preporuci odozgo

ministar ilic, kazete ...

... pa, ako ga ne bi pokraduckao onda bi neko zavrsio nashutiran ili izbubetan tajnim aneksima? otkud ja to znam. sedim kuci ceo dan, perem trenerku...ali to je sve ono djubre covic...

ps.

za pescanik bi se diglo jer bi bilo sta i da se digne, bas kao sto se i za Dveri diglo ono sto se imalo na Dveri dignuti - Vukadinovic Djoka i Antonic na primer, te ostali koji se loze na ideje staleskih monarhija sa crkveno-narodnim skupstinama u XXI veku i ambicijama da budu poslanici takvih tela.

moze biti da je zabuna u nacinu komunikacije ove dve grupe - cecista i dverovaca. Dok jedni pisu i koriste kompjuter, a uz to su i artikulisani, ovi drugi, moze biti, ne znam, koriste neke tradicionalnije metode komunikacije od kompjutera i bloga, a koji su skriveni nama koji ih ne poznamo: s` brda na brdo, rabosh, sokola, strelu, poruku u boci... what not...
semele semele 12:02 21.09.2007

Re: Cenzuriste li sami ili po preporuci odozgo

E-mailom, golubom pismonosom ili telefonskim pozivom, svejedno je kako je preneta NAREDBA druga Tihog.
Black Adder Black Adder 12:33 21.09.2007

Re: Cenzuriste li sami ili po preporuci od

semele
Upravo je Drzava u liku Ministra kulture zabranila predstavu.


Ma jok. Baš je ministar (po srpskom pravopisu se piše malim slovom) zabranio i svaka mu čast. Kada bi se država (kao neki pravni subjekt bi to mogla biti Vlada pretpostvaljam) pitala možda bi im i dozvolili. Poznato je da ministri iz DSS i NS vole da posećuju skupove made by Dveri.
semele semele 12:58 21.09.2007

Cenzurisete li sami ili po preporuci odozg

Prvo, izgleda da ste nov u srpskom pravopisu, pa niste jos stigli do finesa imedju "Majke" i "majke" ili recimo autoritativnog "Ministra" koji podize slusalicu, naredjuje, zabranjuje, zari i pali, i "ministra" koji je na celu nekog od resora. (Nista zato, niko se nije naucen rodio.)

Drugo, ako dozvoljavate da Vlada (kao pravni subjekat) predstavlja Drzavu, kako biste rekli da je rekli da je delovao doticni ministar: (a) kao clan Vlade, (b) kao gradjanin ili (c) kao ilegalac Tihi?

Trece, potpuno je irelevantno koji ministar preferira koje skupove, naravno sve do momenta dok u ime svojih licnih preferenci i izbora ne podigne slusalicu. (Nazalost izgleda da je to suvise komplikovana misao za neke koji za sebe misle da su "gradjani".)
adam weisphaut adam weisphaut 13:01 21.09.2007

Re:Crkvenopjac

Poznato je da ministri iz DSS i NS vole da posećuju skupove made by Dveri.

poznato je, poznato!
Black Adder Black Adder 13:26 21.09.2007

Re: Re:Crkvenopjac

Najsmešnije je kada neko može da smatra Voju Brajovića "autoritativnim ministrom".
:))))

Uzgred, postoje nadležnosti Vlade i postoje nadležnosti ministra. Ova odluka je potpuno u skladu sa ovlašćenjima koja je imao ministar.
adam weisphaut adam weisphaut 13:39 21.09.2007

Re: Zaduzen za trolovanje?

semele
Gde si, Adame?

Kako ide pravoslavna revolucija, Semele?
btw. nesto mi nije jasno po Dverima srBovskim komunizam je unistio Serbiju, a po tebi je komunisticka Havana moralna prestonica Juzne Amerike (iako je ona u Srednjoj).Kako to pomiriti ?
semele semele 14:20 21.09.2007

Legalista?

Black Adder

Sada se bavimo formalnim ovlascenjima ministra i zadovoljava nas jadni minimum da ministar nije prekrssio svoja ovlascenja?

Ako nije autoritativan , kakav je onda ministar Brajovic, a jos vaznije, zasto je zabranio doticni koncert/predstavu?

Da li je problem u programu ili u organizatoru (Dverima)?

Sta mislis o autoritetu upravnika Narodnog pozorista?
Black Adder Black Adder 15:15 21.09.2007

Re: Legalista?

Po mom mišljenju je upravo nedovoljno autoritativan.
Nije se mnogo isticao za ovih 100 dana na funkciji.
Nisam bio oduševljen postavljanjem još jednog glumca za ministra, ali ovo je prva vest u vezi njega koja me je obradovala. Mada, koliko vidim, on nije ništa zabranio. On je samo podržao odluku Narodnog pozorišta da otkaže taj koncert. A odluka pozorišta je sasvim legitimna. Uopšte mi nije jasno zašto tolika ujdurma na ministra.
Ne znam koji je program, ali organizacija "Dveri" je svakako razlog zbog kojeg bih ja zabranio takvu manifestaciju u kulturnoj instituciji od nacionalnog značaja.
Uzgred, onaj film sa youtube gore postavljen je stvarno dno.
anonimni anonimni 23:11 21.09.2007

bez naslova

a ja taman mislio ovde neki fini svet ....a ono...kameleoni...kad su oni u pitanju ...kultura, dijalog, tolerancija.....a ali ako treba sebe da zastite, onda su sredstva neverbalne komunikacije dozvoljena....
....tek toliko od srpske seljacine odraslog na obroncima neke tamo planine ....pardon da me urbani razumeju, odrastao u ruralnim krajevima....i tek pre neki dan dobio struju i kompjuter... pa evo da proba ovako polunepismen da se ukljuci u ovaj zivot urbanih intelektualaca.......pozdrav
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:54 22.09.2007

Re: bez naslova

Pogodili ste sustinu.
Kameleonshitina najveca!

A Vi i pred njom pokazujete svoje milo i milosrdno lice zaustavljajuci se pri Vasoj ubitacnoj dekonstrukciji samo na ovoj benignoj paraleli. Covek koji ovako prozima u svojim kratkim formama neizostavno je morao primetiti i da se ovde radi i o moralnoj travestiji motivisanoj najprizemijim materijalizmom, obavijenu od glave do pete u nihilisticku esenciju, nipodastavanje ljudskog i uzdizanje sotonskog.

Nema ovde finog sveta. I nicega sto godi kategoriji definisanoj i kao "srbijanska slavska burzoazija".

Hvala Vam sto u svojoj analizi niste isli dalje demaskirali bi me potpuno.

Najbitnije je ipak da Vam sada mnogo lepse u zivotu, jel?

Zadovoljniji ste, sunce lepse sija, disete punim plucima...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana