Sestre gejevi i braćo lezbejke

Milutin Milošević RSS / 31.03.2009. u 22:33

Dokle, bre? O'ladite malo

 

Večeras je bloger Strongman objavio tekst Ponosan sam što NISAM gej i nikada se ne bih menjao! Veoma brzo, tekst je obrisan.

 

Zašto?



Komentari (516)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Don Salieri Don Salieri 19:07 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Strongman
Gospodo, muškarci,

Eto zato se usecam ugrozeno. Ne mora neko da me bas bije da bi se osetio ugrozeno i neravnopravno, ili...

Nastavicu se po potrebi, idem da snimam film. Za 2 min treba da budem u limuzini. Ratatatira.


Zasto ugrozeno i neravnopravno?

Sto ne probas da to sredis nekim sredstvom za popravljanje raspolozenja.

Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 19:28 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Auh! Ovo je bilo pravo "u sridu".
JJ Beba JJ Beba 20:28 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Dragi kolega bloger, ili se pravis nevest ili imas opazajni problem. Neka je manjak informacije. Na ovom blogu su mi brisana dva teksta. I gle cuda oba o pederima.

pa kad si homofob.
Ja ne volim pedere, ali ih i ne mrzim. Indiferentan sam.

pa kad kažeš da si indifernetan što ne zaobiđeš blogove gej blogera čija te sadržina iritira?
i što te iritira kad si indifernetan?
JJ Beba JJ Beba 20:39 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Nastavicu se po potrebi, idem da snimam film. Za 2 min treba da budem u limuzini. Ratatatira.

jbt limo!!!!
e stvaaaarnooo si uspeo


jel ti livrejisani šofer afroamerikanac ili latino?

vladimir petrovic vladimir petrovic 20:51 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Strongman
Dakle moja zvanicna izjava je da
"Ja ne volim pedere, ali ih i ne mrzim. Indiferentan sam.


Ovo ne drži vodu.
Preporučio bih ti da porazgovaraš sa nekim psihajtrom.
Siguran sam da neće prihvatiti ovo treće - da si indiferentan.

Moja reakcija je bila skoro identična kao ova:
Filip2412
Iskreno, mene bilo sramota kad sam video naslov Strongmanovog bloga i pomislio sam da je ukapirao pa sam obrisao.


I ja sam poverovao da si SAM uvideo da si prekardašio, pa da si sam obrisao.
Nije strašno pogrešiti.
Medjutim, ponavljam, da smatram da sva ova tvoja naknadna objašnjenja o indiferentnosti - NE DRŽE VODU. Stavi prst na čelo, shvatićeš ti to.
Kazezoze Kazezoze 21:09 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Pa valjda je svima jasno da postoji glasacka masina koja preporucuje Q tekstove... Mislim da je nano sekunda mnogo, od momenta objavljivanja. Sto neko rece na ovom blogu, probacu da parafraziram "drze se u coporu, ne pisu..."

ovo je najnovija vrsta kompleksa - "strongmanov kompleks" ili strah od premalo preporuka
Strongman Strongman 23:01 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Dragi moji prijatelji sa virtualnim identitetom. Ne bih vise trosio vase dragoceno vreme.

Hvala vam na lepim recima i zeljama (posebno ono iz galenike ).

Vis ese sekiran sto je partizan, navodno pokraden, u Moskvi nego za prava seksualnih manjina. Partizan volim i dotice me se. Normalno lepo bi bilo da se izadje iz homofobicnog huskanja ali to nije predmet mog razmatranja.

Meni je vise na srcu da pisem o ljudima sa decom, s porodicom. Volim sto me moja zena nagovara d aimamo jos jedno dete. Sekiram se sto su porodilista losa. Brine me nedostatak demokratije na ovoj nasoj tarabi, a za homoseksualce se interesujem sasvim neznatno i to mahom kad mi bodu oci OBAVEZUJUCI GEJ POSTOVI. " Ko nije sa nama on je protiv nas.

JJ Babo cenim da nemas uslova da cuva skuce ili macku pa imas ljubimce na blogu. To je lepo. Manje su obaveze a ista strast. Nema potrebe mene da uzimas u usta bez preke potrebe, a oko toga treba oboje da se saglasimo. Mrzime da se valjam po ... tvojim jezickim bravurama.

Pozdravljam svog druga Dusana M koji se sasvim uklapa u moja saznanja o homoseksualcima: fin, sarmantan, odmere, ... A ova homo-klimaktericna istupanja su previse, ali dobro. AKo tako treba izdrzacemo.
Strongman Strongman 23:05 01.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!


jbt limo!!!!
e stvaaaarnooo si uspeo


jel ti livrejisani šofer afroamerikanac ili latino?



Moram da pitam. Je l si ti i u privatnom zivotu tako kisela ili te internet odene u novo ruho "Sg cu ve jebem majku svima?"

Znas... U realnom svetu, van interneta, ne mogu da se setim u zadnjih 10 godina da je neko sebi dao za pravo da se tako ophodi samnom. Ako i neki svoj problem povezujes samnom mosim da gresis. Mada verujem da u dubini svojih, nazovi misli, znas sta je tvoj problem.

Ratatatira

limo

uspeo i tako to
Covek u belom Covek u belom 02:03 02.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Branislava Kostić - Narator
Žao mi je zbog toga. Jedino što mogu da dodam je: "surdo fabelam narare".
"Quid quid latine dictum sit, altum videtur."
Artur Dent Artur Dent 09:03 02.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Strongman
Da preciziram - ja ne zelim da se izjasnjavam kao strejt i hetero. Ja samo nisam gej. To je jesi ili nisi. Binarno. Dakle i dalje se drzim podele polova zapisane u lioligiji za osnovnu skolu. Ja sam muskarac.

Da si odmakao od osnovne skole sa tim proucavanjem, saznao bi da pol kod homo sapiensa nije dihotomna kategorija.
topcat topcat 13:23 02.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

P.S. Pretpostavljam da znate: seksualna orijentacija, kao i nacionalna pripadnost i mnoge slične stvari nije stvar izbora. Čovek je prosto to što jeste.


Zaboravila si rasu. To se obicno baca u isti kos.
Samo ne razumijem sto je s onima koji su se "okrenuli" pa opet postali hetero?
Da li se isto tako jednoga dana probudis druge boje koze?
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:27 02.04.2009

Re: Parolama se do istine ne dolazi!

Strongi
... Sto rece moj drug Dusan M neka cveta 1000 cvetova"


Hm.
Tvoj drug Dušan M.?

Džabe se ti pozivaš na Dušana.
On, koji tako uspešno vodi sajt Gay-Serbia.com, sigurno prema tebi (i tebi sličnima) misli ono što ja, zbog opšte civilizovanosti, ne smem da formulišem.

Pogrešio si, Strongmane.

Moj savet: ne kači se sa pederima. Tvoje razumevanje (koje i ovako ne možeš da imaš) njima nije (neophodno) potrebno. A tvoja mržnja više govori o tebi samom (a vidim da se svojski trudiš da nešto dobro napraviš od svog života, što je za pohvalu), nego o njima. I ne zaboravi: oni su manjina, čak mala manjina.

Oprosti, neću se više javljati.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 14:38 01.04.2009

drugari

mogu li da zamolim svakoga koga je sramota da cita ovakve diskusijae da udari preporuku na ovaj kometar, tek da vidim da nisam sam.

unapred zahvalan


d
builderka builderka 14:57 01.04.2009

Re: drugari

Ma, nije mene sramota.
Al', su me žešće smorili, pa sam i odustala od čitanja.
A, oni nek' se zabavljaju meni ne smeta
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:05 01.04.2009

Re: drugari

Izgleda da se iste ili slične rasprave vode od bloga do bloga, izmedju istih ljudi. Nisam ni znao koliko ima onoga tipa: "kao što si ti meni rekao/la na onom blogu u XXX komentaru, tako sam ja tebi rekao/la nešto slično u onom blogu na YYY komentaru, na šta nam je ta/j i ta/j odgovorio na njegovom blogu u ZZZ komentaru". Kako vas ne mrzi da sve pamtite? I ko će bre sve to da pohvata?
Filip2412 Filip2412 15:12 01.04.2009

Re: drugari

Iskreno, mene bilo sramota kad sam video naslov Strongmanovog bloga i pomislio sam da je ukapirao pa sam obrisao.

Ponosan sto NISAM...

mislim, mnogo glupo. dodajte sta god hocete posle Ponosan sto NISAM ... i ispasce uvredljivo. Recimo, Srbin, Hrvat, Debeo, Ruzan, Zena, Muskarac... mislim, sta god dodate posle NISAM ispada nisko.
Filip2412 Filip2412 15:15 01.04.2009

Re: drugari

Ma, nije mene sramota.
Al', su me žešće smorili, pa sam i odustala od čitanja.

Pa ti li citas sve?

Ja procitam par komentara pa zalepim svoj komentar,,, a onda kasnije ako me ne mrzi vratim se pa procitam i tekst koji je napisao sam postavljac topika, mislim uvek tako radim, ko ce sve da cita bre :)

Kao kad smo bili u srednjoj pa diskutovali procitanu knjigu na casu. Odslusas par ljudi kako komentarisu i lagano se ukljucis u diskusiju. A posle ako te prica bas zainteresuje procitas i doticnu knjigu
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:24 01.04.2009

Re: drugari

mogu li da zamolim svakoga koga je sramota da cita ovakve diskusijae da udari preporuku na ovaj kometar, tek da vidim da nisam sam.

evo ti 100 preporuka od mene
builderka builderka 15:32 01.04.2009

Re: drugari

Ja procitam par komentara pa zalepim svoj komentar,,, a onda kasnije ako me ne mrzi vratim se pa procitam i tekst koji je napisao sam postavljac topika, mislim uvek tako radim, ko ce sve da cita bre :)

Kao kad smo bili u srednjoj pa diskutovali procitanu knjigu na casu. Odslusas par ljudi kako komentarisu i lagano se ukljucis u diskusiju. A posle ako te prica bas zainteresuje procitas i doticnu knjigu knjigu

Pa, to li ti je za ponos i diku?
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 15:36 01.04.2009

Re: drugari

Dejan Tiago Stanković
mogu li da zamolim svakoga koga je sramota da cita ovakve diskusijae da udari preporuku na ovaj kometar, tek da vidim da nisam sam.unapred zahvaland


Nisi. Jedino si mozda kasno postavio post. Blogovi su postavljeni juce, sigurno je dosta ljudi zvirnulo i videlo ovo jadno stanje duha pa odmah otislo da radi nesto pametnije.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:48 01.04.2009

Re: drugari

Dragan Pavlicevic  16:36 01.04.2009

Blogovi su postavljeni juce, sigurno je dosta ljudi zvirnulo i videlo ovo jadno stanje duha pa odmah otislo da radi nesto pametnije.

Nešto mi ovo nesaglasno
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 15:51 01.04.2009

Re: drugari


ne znam sta nije jasno
Filip2412 Filip2412 15:55 01.04.2009

Re: drugari

Pa, to li ti je za ponos i diku?
nisam siguran... ali nije mi problem da branim takvo ponasanje

Znas, ja sam stav prema knjizi promeio posle citanja Milorada Pavica.

Ima tamo neki deo, u uvodu Hazarskog Recnika, gde pisac kaze kako uvek ima mnogo mnogo pametnijih stvari da se uradi u zivotu nego da se cita njegova knjiga. Jedna knjiga nije ni dobra ni losa, a svakako nije dobra za svakoga. Zatim, knjiga nije ista kada se cita u 20, 30 i 40, 50, 60 godina. Citalac je aktivni i kreativni element literature.

takodje, postoje razni nacini da se knjiga cita. Od napred redom do kraja, od pozadi, na preskok, citanjem kraja pa vracanjem na pocetak... i naravno, knjiga se uvek moze ostaviti delimicno neporocitana. Svaki nacin je ispravan za nekoga i za neki trenutak.


Ovo sve sto je italic je parafraziranje Milorada Pavica. Od tad, sve tako radim, dajem sebi slobodu da ne procitam a i kada citam radim kako mi se hoce. Inace, sam Hazarski Recnik nisam procitao u celini (za sada) a eto izvrsio je znacajan uticaj na mene.

Pozdrav


dunja73 dunja73 15:58 01.04.2009

Re: drugari

Ponosan sto NISAM...

mislim, mnogo glupo. dodajte sta god hocete posle Ponosan sto NISAM ... i ispasce uvredljivo. Recimo, Srbin, Hrvat, Debeo, Ruzan, Zena, Muskarac... mislim, sta god dodate posle NISAM ispada nisko.

ono da ne zvuci naslov kao naslov
to imas pravo ...medjutim ja sam bila
jedne godine na jednoj plazi na Kubi
sve oko mene (nas) " topli parovi"
uglavnom je se italijanski cuo sa svih strana ,a ti tu ne znas koji je zgodniji od koga ..
svaki "vako"
tek ce ti moj prijatelj , ovo kao i Strongman ...

builderka builderka 16:08 01.04.2009

Re: drugari

Milorada Pavica

gde njega nađe
Kažu da njega jako voliš ili jako ne voliš! E, ja spadam u ovu drugu grupu, a dala sam mu čak dve šanse da mi se svidi.
Sad bi rekla u kakvom stanju svesti on piše, ali nemam dokaza pa bolje da ćutim.
Ova tvoja parafraza je jedino smisleno što sam ja pročitala od njega.
To ide u prilog onom o ćoravoj koki.
avemarija avemarija 16:11 01.04.2009

Re: drugari

Kako vas ne mrzi da sve pamtite? I ko će bre sve to da pohvata?


Nije to stvar sta ko mrzi ili ne , nego ima onih koji pate od hipermnezije; genetika.
A ima i onih koji ozbiljno pate od hipotermije - pa su u stanju stalne smrznutosti , cak i mozak smrznut od cuda nevidjenog .
Filip2412 Filip2412 16:24 01.04.2009

Re: drugari

Ova tvoja parafraza je jedino smisleno što sam ja pročitala od njega.
To ide u prilog onom o ćoravoj koki.
Isto mislim. Ono ostalo mi bilo dosadno pa sam zato i batalio da citam. Zahvalan sam Pavicu sto mi je sam u uvodnom delu knjige sirokogrudo ponudio opciju da odustanem.

Moje misljenje je da on uglavnom bulazni ono ko naduvani drugari nemas pojma sta prica ali mnogo kul zvuci, tako mi deluje njegova knjizevnost.

builderka builderka 16:58 01.04.2009

Re: drugari

ko naduvani drugari

baš to sam htela da kažem, pa odustala
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:12 01.04.2009

Re: drugari

nisi sam, eto, ima vas devet...
o ovakvim stvarima i treba da se razgovara.
Filip2412 Filip2412 17:12 01.04.2009

Re: drugari

ko naduvani drugari

baš to sam htela da kažem, pa odustala


builderka napravismo lep mali trol... na koji sam ponosan i ne bih voleo da nisam!

Milutine daj poene za trol
builderka builderka 17:21 01.04.2009

Re: drugari

napravismo lep mali trol

Šta fali? Važno da je lep i ma.. ,hm, važno da je lep
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:23 01.04.2009

Re: drugari

Milutine daj poene za trol

Imate trojku od mene (mislim, onu košarkašku)
pnbb pnbb 18:51 01.04.2009

Re: drugari

bulazni ono ko naduvani drugari nemas pojma sta prica ali mnogo kul zvuci

ekv?
JJ Beba JJ Beba 20:41 01.04.2009

Re: drugari

pnbb
bulazni ono ko naduvani drugari nemas pojma sta prica ali mnogo kul zvuci

ekv?

hahahahhaha
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:46 01.04.2009

Re: drugari

pnbb
bulazni ono ko naduvani drugari nemas pojma sta prica ali mnogo kul zvuciekv?

care!
Covek u belom Covek u belom 02:16 02.04.2009

Re: drugari

Filip2412
Iskreno, mene bilo sramota kad sam video naslov Strongmanovog bloga i pomislio sam da je ukapirao pa sam obrisao.

Ponosan sto NISAM...

mislim, mnogo glupo. dodajte sta god hocete posle Ponosan sto NISAM ... i ispasce uvredljivo. Recimo, Srbin, Hrvat, Debeo, Ruzan, Zena, Muskarac... mislim, sta god dodate posle NISAM ispada nisko.
Evo ti malo Rasela, pa mozgaj kako tvoja teorija tu radi....
Ponosan sam sto NISAM ponosan.
A sta ces sad? E to si ti, a ima ih jos podosta na ovom blogu, tih sto su ponosni sto nisu ni na sta ponosni...
Filip2412 Filip2412 04:26 02.04.2009

Re: drugari

Evo ti malo Rasela, pa mozgaj kako tvoja teorija tu radi....
Ponosan sam sto NISAM ponosan.
Interesantno, da sam cuo za tu raselovu misao jednostavno bih je citirao umesto da objasnjavam na siroko.

Vec sam pomeuo u prethodnom komentaru da je ponos jedan od smrtnih grehova u hriscanstvu. Nisam religiozan ali tu se nekako slazem sa svetim knjigama. Ponos je olicenje uobrazenosti i neznanja a skromnost je izraz znanja i vrline. Tako ti ja smatram.

A sta ces sad?
Dajem preporuku na tvoj komentar.
margos margos 17:59 02.04.2009

Re: drugari

Vec sam pomeuo u prethodnom komentaru da je ponos jedan od smrtnih grehova u hriscanstvu. Nisam religiozan ali tu se nekako slazem sa svetim knjigama. Ponos je olicenje uobrazenosti i neznanja a skromnost je izraz znanja i vrline. Tako ti ja smatram.

Ovo je malo široko posmatranje ponosa - ili smrtnih grehova. Tako bismo svi manje više već odavno bilo mrtvi, jer nije gordost greh samo u hrišćanstvu. Kao i svaka osobina, i ponositost ima svoje gradacije, ali i svoja mesta u životu.

Svako dete se raduje i ponosi svojim uspehom, ne vidim razlog zašto to ne bi radila i velika deca. Uradiš nešto što ranije nisi mogao, postaneš bolji, zašto se ne bi ponosio. Nek se ponosi ko čime hoće - meni ne smeta.

Svi se mi ovde, mi koji pišemo, ali i oni koji samo čitaju, ponosimo i razmećemo nečim.
Neko se ponosi svojom skromnošću. Gde to da smestimo?))))
angie01 angie01 21:00 02.04.2009

Re: drugari

mogu li da zamolim svakoga koga je sramota da cita ovakve diskusijae da udari preporuku na ovaj kometar, tek da vidim da nisam sam.

unapred zahvalan



Dejan Tiago Stanković 13:33 01.04.2009 Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 11Re: O'ladite mnogo! #Linkvaso, tebe svi napadaju, pa ja izbegavam. ali ovoga puta moram. izvini.
ostavi, bre, vaso, jadnu zenu na miru. Ko je to video da se jedan muskarac naokolo raspravlja s opajdarama? Ne prilici ti. Ipak ti verujes u tradicionalne vrednosti, zar ne?

Dejan Tiago Stanković 16:38 01.04.2009 Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 7Re: O'ladite mnogo! #LinkVidis vaso da sam u pravu. Cak je i frau gabrijeli (koja retko kad sta ispravno shvati) ovoga puta tuzno oko srca.
Ovo s granjem nisam bas najbolje shvatio, no nema veze. Vazno je da napokon shvatis da si stvarno preterao i da se vec jednom urazumis.

Strongman 02:16 02.04.2009 Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 4Re: O'ladite mnogo! #LinkVidis vaso da sam u pravu. Cak je i frau gabrijeli (koja retko kad sta ispravno shvati) ovoga puta tuzno oko srca.

Ti znas da ja tebe nikad ne bih kritikovao bez preke potrebe ali moram. Nije lepo nekom sa manoom koju ne moze da ispravi stalno ukazivati na istu. Cak i ako ti je odvratan.

Ovo s granjem nisam bas najbolje shvatio

Kako ja razumem neko stalno prolazi kroz granje.

Citiraj · O

Dejan Tiago Stanković 04:16 02.04.2009 Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 1Re: O'ladite mnogo! #LinkStrongmanNije lepo nekom sa manoom koju ne moze da ispravi stalno ukazivati na istu..

izvini, milane, necu vise. nehumano je, al me nesto, neki neobjasnjiv poriv povukao da budem surov. evo, svecano obecavam da necu vise nikad, casna titova pionirska. i molim sve da mi oproste, kajem se. zaista sam se ruzno poneo.

Pa stvarno slatko- slatko licemerno- chivek se gadi ovakve rasprave(dobio na to onolike preporuke) a na istom blogu napisao sa svojim pobratimom ovaj dijalog naprostachkijih uvreda- za koje su opet padale preporuke- uz blagoslov domacina- je l on je l te ne brishe nishta! Ovde nije nishta zasmetalo! Kao shto je brisanje posta sa ochiglednom namerom!

Stvarno sramota drugari blogeri- ako se komunikacija ovde svela na ulicharska pljuvanja i ako je to dozvoljeno i vidim uziva se na ovakve bljuvotine!!!

Dok se ista dvojica hrabrih viteza onoliko uzbude i na najmanju kritiku- evo, ova cela frka ispade zbog pedjinog uspeha sa zadnjim blogom!

Svaka chast i gazdi i jakom i sitnim dodavachima-imate i za shta da budete ponosni, sada vas razumem!
Covek u belom Covek u belom 01:34 03.04.2009

Re: drugari

angie01
Svaka chast i gazdi i jakom i sitnim dodavachima-imate i za shta da budete ponosni, sada vas razumem!
Angi duso tebe bas potreslo ono opajdara...Sta ces samospoznaja je ponekad bolna, al prevazicices ti to ko od sale.
ecce-florian ecce-florian 19:00 01.04.2009

Čekaj bre gazda malo

mogu da se bez izjašnjavanja o polnoj orijentaciji nakratko uklučim samo ukazujući na neke sitnice?
hvala
koliko sam shvatio ti si u svom opširnom postu postavio jedno pitanje:
Sestre gejevi i braćo lezbejke
Dokle, bre? O'ladite malo

Večeras je bloger Strongman objavio tekst Ponosan sam što NISAM gej i nikada se ne bih menjao! Veoma brzo, tekst je obrisan.

Zašto?

Na ovo pitanje ,ako je i bilo zablude kome je upućeno, adresat je određen sledećim komentarom:
Supermod  23:06 31.03.2009

uz napomenu da blogove ne "skida" moderacija, nego urednica Bloga.

lice na koje ukazuje ovaj komentar kao na nekog ko bi mogao dati odgovor se uključuje sa sledećim komentarom

tajanstvena_urednica  01:3601.04.2009  

Preporuka:3 Re: O'ladite mnogo!
#Link

Milutin MiloševićSamo za dežurnu urednicu i veselo društvo iz ćoška

Hvala Milutine


Posle sledi tvoj komentar
Milutin Milošević 23:34 31.03.2009
Preporuči | Obavesti moderatora
Preporuka: 2
Re: Hmmmm...
#Link

ko i kako vodi ovaj blog?
Jasno mi je. Znam čoveka lično. Ali opet...


I ajd sad
Ti postom postavio pitanje, u komentaru udgovoreno ko je obrisao, isto lice još postavlja nevezan komentar i tako tri strane.
Sve sam saznao i ko jeste i ko nije homofoban, ko je hetero ko bi a ko homo sexualan, itd, etc. jedino nikako da dočekam odgovor urednice.
Nekako mi se čini da ovo nije post o homoseksualcima već o brisanju.O brisanju sa osvrtom na zašto.

Ovo bez tvoje dozvole pokušavam da ponovim pitanje

Znam da urednica ne mora da odgovori na njega, ali ovaj odnos igonorisanja i arogancije polako postaje konstanta koja glasi ,da parafraziram neke stavove : kome se ne sviđa niko ga ne tera da bude ovde.
Ako je to stav uredništva OK, ali red je da ga saznamo iz prve ruke od urednice a ne posrednim putevima.

PS Vrednosne sudove o selektivnom brisanju ostavio bih za kasnije
Vrednosne sudove o seksualnim opredeljenjima nemam namere da iznosim

PSPS il si možda gazda dobio odgovor na PP pa nećeš da ga deliš sos nas
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:48 01.04.2009

Re: Čekaj bre gazda malo

Idi, bre, Cvetko. Taman sam gu odobrovoljio a ti opet.Zar ne znaš još da ne ide šut sa rogatim?

E, moraću da je dovedem za Prvi maj, da vas upoznam.
PSPS il si možda gazda dobio odgovor na PP pa nećeš da ga deliš sos nas
Pa, bilo je raznih poruka, sa raznih strana, vaistinu. Ali ništa glede brisanja.
ecce-florian ecce-florian 19:51 01.04.2009

Re: Čekaj bre gazda malo

Idi, bre, Cvetko. Taman sam gu odobrovoljio a ti opet

Pa da brišem onda Gazda? Bojim se da ne prođem ko Jaril.
E, moraću da je dovedem za Prvi maj, da vas upoznam

Čekam vas. Onda ni ne mora sad da odgovori.
Filip2412 Filip2412 20:09 01.04.2009

Re: Čekaj bre gazda malo

Znam da urednica ne mora da odgovori na njega, ali ovaj odnos igonorisanja i arogancije polako postaje konstanta koja glasi ,da parafraziram neke stavove : kome se ne sviđa niko ga ne tera da bude ovde.
Ako je to stav uredništva OK, ali red je da ga saznamo iz prve ruke od urednice a ne posrednim putevima.
Stvar ukusa, ja ne bi dolazio na blog kada se takvi postovi NE bi brisali.

Naslov je bio toliko bezvezan da sam iskreno poverovao kako se Strongman sam predomislio i obrisao blog.
Ispod naslova bila je naka po meni degutantna slika. Licno ne vidim zasto bih gledao golotinju na B92 blogu i nervira me kada to Strongman i Kvirija rade a oni su maltene jedini koji to rade iz valjda samo njima znanih razloga. CItam ovo na poslu i ne zelim da koleginica koja radi do mene vidi polugolog Strongmana i striptizetu na mom ekranu.
angie01 angie01 20:10 01.04.2009

Re: Čekaj bre gazda malo

Ovo bez tvoje dozvole pokušavam da ponovim pitanje


cvetko- eno ti odgovor na prvoj strani, Supermod je odmah odgovorio- al tebe zavelli ovi silni komentari!:))
angie01 angie01 20:20 01.04.2009

Re: Čekaj bre gazda malo

evo Cvetko- za onaj komishn od pica onomad- da se ne zagubish razeci:

O'ladite mnogo! #LinkAleksandar Stosic

1. Ako ga je skinula moderacija - zato sto je stavio naslov koji direktno replicira Azdejkovicevom blogu i sto se mene tice uopste mi se nije svideo nacin komunikacije. Moglo je i malo finije da se kaze sta se msli, a pogotovo mi se nije svidelo sto nisam to mogao da napisem na Strongmanovom blogu.

2. Ako je Strongman skinuo - onda mi se to svidja jer je zaista bio malo previse...


Tačan odgovor je pod 1.

uz napomenu da blogove ne "skida" moderacija, nego urednica Bloga.
Blade Runner Blade Runner 20:22 01.04.2009

Re: Čekaj bre gazda malo

Jel' istina da je urednica mnogo fina ali poslom preopterecena osoba?
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:30 01.04.2009

Žuti medvedi

kada to Strongman i Kvirija rade

Ima tu malo razlike. Mislim, malo se rasčistila gužva jerBo su oni koji su svesni i ne nasedaju na provokacije odavno shvatili da ovde nemaju šta da traže, pa sad mogu malo i da džaram:

Osoba A:
Ako se ode na link na autora Predraga Azdejkovića, vide se i tekstovi autora queeria92

Osoba B:
Ako se ode na link na autora queeria92, vide se i tekstovi autora Predraga Azjedkovića

Osoba C:
Ako se ode na link autora Strongman, vide se samo tekstovi autora Milana Jovanovića
Filip2412 Filip2412 21:38 01.04.2009

Re: Žuti medvedi

Ima tu malo razlike. Mislim, malo se rasčistila gužva jerBo su oni koji su svesni i ne nasedaju na provokacije odavno shvatili da ovde nemaju šta da traže, pa sad mogu malo i da džaram:
Znam, nego kazm kvirija jer otkad ja znam imaju taj grupni nalog a imena me mrzi da pamtim u sustini... ne zanimaju me licnosti. Kritikujem pojavu.

Koga zanimaju dobri porno sajtovi rado cu mu poslati moje omiljene linkove. B92 blog medjutim smatram bezbednom stranom za citanje na poslu i ne zelim da mi ispadaju raznorazne perverzije od slika kad otvorim websajt.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:51 01.04.2009

Re: Žuti medvedi

otkad ja znam imaju taj grupni nalog

Žuti medvedi?
ecce-florian ecce-florian 23:58 01.04.2009

Re: Žuti medvedi

Koga zanimaju dobri porno sajtovi rado cu mu poslati moje omiljene linkove.

Ma drago mi je da ih ti imaš, meni nisu preterano nedostajući.
B92 blog medjutim smatram bezbednom stranom za citanje na poslu i ne zelim da mi ispadaju raznorazne perverzije od slika kad otvorim websajt.

Mudro, mudro.
Licno ne vidim zasto bih gledao golotinju na B92 blogu i nervira me kada to Strongman i Kvirija rade a oni su maltene jedini koji to rade iz valjda samo njima znanih razloga. CItam ovo na poslu i ne zelim da koleginica koja radi do mene vidi polugolog Strongmana i striptizetu na mom ekranu.

ekvidistanca je skroz OK
Stvar ukusa, ja ne bi dolazio na blog kada se takvi postovi NE bi brisali.

Da li je ovo izraz podrške uređivačkoj politici?

Moram priznati da si mi otvorio potpuno novi rakurs u pogledu ciljne grupe kojoj je namenjen ovaj blog. Nikad nisam razmišljao da su blogeri ovde oni koji kod kuće mirno gledaju svoje privatne sajtove ,a na poslu vrte nešto što je ipak socijalno prihvatljivo , progresivno,pozitivno društveno vrednovano i iznad svegaOK ,npr B92.

Hvala ti,
Filip2412 Filip2412 00:52 02.04.2009

Re: Žuti medvedi

Da li je ovo izraz podrške uređivačkoj politici?
Da, misim da je uredjivacka politika ovog bloga prilicno dobra. Zato je i mesto gde mnogi vrlo obrazovani i pametni ljudi cesto pisu. Recimo nsarski, Cirkovic i tako dalje

Moram priznati da si mi otvorio potpuno novi rakurs u pogledu ciljne grupe kojoj je namenjen ovaj blog. Nikad nisam razmišljao da su blogeri ovde oni koji kod kuće mirno gledaju svoje privatne sajtove ,a na poslu vrte nešto što je ipak socijalno prihvatljivo , progresivno,pozitivno društveno vrednovano i iznad svegaOK ,npr B92.
Ja na poslu ne vrtim ono sto je socijalno prihvatljivo. Na poslu uopste nije prihvatljivo zajebavati se na Internetu ali ja to ipak radim. Medjutim kada pocnu slike golih ljudi da iskacu na moj ekran postaje malo vise ocigledno i u tom slucaju prestao bih da posecujem blog s posla.

Mislim, prosto i jasno, ne vidim zasto ti je to otvorilo oci. Moja ponuda da ostavim linkove porno sajtova je ironicna. Ironija na neobicnu potrebu nekih ljudi da kace erotske fotografije na blog, ucinilo mi se da su sto bi se reklo zagoreli pa rekoh da pomognem...
G.Cross G.Cross 20:07 01.04.2009

Ja nikada nisam razumeo

Ja nikada nisam razumeo zasto SVAKI homoseksualac misli da ima pravo da govori u ime SVIH homoseksualaca. Takvo ponasanje bi se u svakom drugom segmentu ljudskog drustva smatralo Totalitarnim.
Strongman Strongman 23:54 01.04.2009

Re: Ja nikada nisam razumeo

G.Cross
Ja nikada nisam razumeo zasto SVAKI homoseksualac misli da ima pravo da govori u ime SVIH homoseksualaca. Takvo ponasanje bi se u svakom drugom segmentu ljudskog drustva smatralo Totalitarnim.


Jako dobr opservacija
technofetishist technofetishist 20:24 01.04.2009

Hvala

hvala moderaciji za brisanje jednog takvog homofobnog, reakcionarskog i uvredljivog bloga.
gospodine strongman, busajte se vi u grudi koliko hocete, ali niste se pokazali kao nikakav muskarac, vec kao iznervirano, ljubomorno dete. cak i po tim vasim umisljenim merilima, pedja je ispao mnogo vise 'muskarac' nego vi.

biti 'ponosni' sto ste gej je velika stvar danas u srbiji. reci tako nesto za dnevne novine je snazan politicki komentar, vrlo hrabar, i poziv svim mladima i uplasenima da 'izadju iz ormara'. mladi ljudi koji svoju homoseksualnost kriju se, naravno, najvise - plase da je otkriju. ali pre straha za svoju bezbednost, pre straha od nedostatka podrske, pre straha od gubitka mnogih stvari, pre svih strahova, na prvim borbenim linijama stoji stid. homoseksualci se stide pred svojom porodicom, prijateljima, kolegama, jer su godine homofobije stvorile sliku homoseksualnosti kao neceg cega se treba stideti: neceg bednog, beskorisnog, slabog, nepozeljnog, neprirodnog. a ponos je suprotnost stidu. reci da si ponosan (ili ponosna) sto si gej je raskidanje tih groznih veza, biti ponosan znaci ne samo ne stideti se toga, kako okolina ukazuje, vec istoj toj okolini pokazati *koliko* se samo ne stidite, biti ponosan znaci naterati okolinu da preispita svoje stavove, to znaci pruziti preko potrebnu podrsku onima koji su saterani u cosak.

tek kasnije, kada se taj pocetni stid prevazidje, moze se pricati o borbi za prava. niko ko se stidi sto je gej nece izaci na gej paradu, a vecina ponosnih hoce. a parada je antipod strahu, kao sto je ponos stidu. i u pitanju nije nikakva 'diskriminacija vecine' (takva pojava i ne postoji u demokratskom modelu), vec posledica cinjenice da prava ne dolaze sui generis, nikad nisu, nikad i nece, jer kada ih nema, nema ih zato sto vecina ne zeli da ih bude. borba je jedini odgovor, stav vecine se mora prosto pobediti, a oruzje homoseksualaca u toj borbi jeste gej parada, bas zato sto ona nervira vecinu, bas zato sto je ona napadna i bas zato sto heteroseksualci tako nesto nemaju i nemaju potrebe da imaju.

biti ponosan sto si gej ne znaci nista. biti ponosan sto si gej danas u srbiji znaci mnogo. izjaviti tako nesto za novine znaci jos vise.

biti ponosan sto nisi gej ne znaci nista. biti ponosan sto nisi gej danas u srbiji znaci biti zgadjen, ljubomoran i uplasen bez razloga. gospodine strongman, vase misljenje podrzava najmanje cetiri od pet srba. treba da vas je stid. glumite ugrozenost od strane ljudi koji svoju prirodu, svoje zelje, svoju licnost smeju u potpunosti iskazati samo anonimno, preko interneta, bez podrske ili rezervnog plana, uvek u strahu od odgovora. naravno da niste ugrozeni, i naravno da to zapravo znate. nemojte glumiti samo zato sto narod voli da vas gleda kako to radite, ne kada su politika i ljudska prava u pitanju.

Blade Runner Blade Runner 20:26 01.04.2009

Re: Hvala

pedja je ispao mnogo vise 'muskarac'

da nije muskarac ne bi bio ono sto jeste
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:33 01.04.2009

Re: Hvala

da nije muskarac ne bi bio ono sto jeste

Jel ti to imaš aluziju na moj naslov?
Blade Runner Blade Runner 20:39 01.04.2009

Re: Hvala

Jel ti to imaš aluziju na moj naslov?

Neee. Samo kazem da je za to potrebno dvojica (minimum).
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:58 01.04.2009

Re: Hvala

za to potrebno dvojica (minimum)

dvojica
dvoje
dve


Strongman Strongman 23:59 01.04.2009

Re: Hvala

hvala moderaciji za brisanje jednog takvog homofobnog, reakcionarskog i uvredljivog bloga.
gospodine strongman, busajte se vi u grudi koliko hocete, ali niste se pokazali kao nikakav muskarac, vec kao iznervirano, ljubomorno dete. cak i po tim vasim umisljenim merilima, pedja je ispao mnogo vise 'muskarac' nego vi.



Jako zabavan post. Citacu do kraja, keve mi. Evo vec imam osmeh na licu.

biti 'ponosni' sto ste gej je velika stvar danas u srbiji.


Slazem se bez ograde. Jedino ne mora bas svako dan od tog istog vise puta da cujemo istu stvar na najglasniji nacin. Mozda mozemo i necim drugim da se bavimo.

Da ne citiram dalje, sve se slazem. Ali ne moram aktivno da podrzavam.

A i dalje smatram da imam pravo da budem ponosan sto nisam gej, ili moram da se stidim, barem na blogu?

Molim odgovor.
Strongman Strongman 00:02 02.04.2009

Re: Hvala

Milutin Milošević
za to potrebno dvojica (minimum)

dvojica
dvoje
dve





Sto bi rekao stari profesor "dva subjekta"

A evo i prigodne price "Da l su pederi zene"
edi-va edi-va 20:33 01.04.2009

&

edi-va edi-va 21:04 01.04.2009

Nije ti ovo trebalo ...

da se prejebavaju preko tvojih ledja.
Ja ne uochavam ni jednu razliku u ponashanju ni jedne ni druge strane.

Ovaj ponosan, onaj ponosan ... sta je ovo obdanishte?
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:09 01.04.2009

Re: Nije ti ovo trebalo ...

da se prejebavaju preko tvojih ledja

Preko ledja može. Ispod, ne prihvatam
JJ Beba JJ Beba 21:11 01.04.2009

Re: Nije ti ovo trebalo ...

edi-va
da se prejebavaju preko tvojih ledja.
Ja ne uochavam ni jednu razliku u ponashanju ni jedne ni druge strane.

Ovaj ponosan, onaj ponosan ... sta je ovo obdanishte?

viš da merkaju čiji je veći
mada hulk sugeriše da je njegov najveći
edi-va edi-va 21:18 01.04.2009

Re: Nije ti ovo trebalo ...

JJ Beba
edi-va
da se prejebavaju preko tvojih ledja.
Ja ne uochavam ni jednu razliku u ponashanju ni jedne ni druge strane.

Ovaj ponosan, onaj ponosan ... sta je ovo obdanishte?

viš da merkaju čiji je veći
mada hulk sugeriše da je njegov najveći


Aaaa tooo merkaju, pa sto se onda ne nadju pa lepo izvade na sto i premere.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:22 01.04.2009

Re: Nije ti ovo trebalo ...

Aaaa tooo merkaju, pa sto se onda ne nadju pa lepo izvade na sto i premere

Edi, grdna neBila, pa vi stalno govorite da nije važna dužina
edi-va edi-va 21:27 01.04.2009

Re: Nije ti ovo trebalo ...

Milutin Milošević
Aaaa tooo merkaju, pa sto se onda ne nadju pa lepo izvade na sto i premere

Edi, grdna neBila, pa vi stalno govorite da nije važna dužina


Pa izgleda da je vama vazznija nego nama
mikimedic mikimedic 22:49 01.04.2009

Re: Nije ti ovo trebalo ...

Aaaa tooo merkaju, pa sto se onda ne nadju pa lepo izvade na sto i premere.


a koji ce dobrovoljci/dobrovoljke (da budem gender sensitive) da budu u ziriju?
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:56 01.04.2009

Re: Nije ti ovo trebalo ...

dobrovoljci/dobrovoljke

Opet neko sa aluzijom na moj naslov
mikimedic mikimedic 00:59 02.04.2009

Re: Nije ti ovo trebalo ...

Opet neko sa aluzijom na moj naslov

Armitage Armitage 21:12 01.04.2009

Ponos

Ovo je samo moja pretpostavka:

Da je napisao "Ponosan sam što sam strejt i nikada se ne bih menjao!" ne bi bilo ni najmanjeg razloga za brisanje. Ovako, čim se ubaci neka negativna konotacija, odmah brišu.

Činjenica je da moderacija radi jednosmerno. I to je malo poražavajuče. Gej strejtu može da napiše da je glup i da to ostane, a strejt geju ako uzvrati istom merom odmah se briše.
constrictoria92 constrictoria92 21:15 01.04.2009

:)

Blogokolega Strongi, dobro do'šo u krug obrisanih!

p.s.
A i ti, GazdaMilutine, nemo' da provociraš... Mož' neko da se doseti, pa da te optuži za širenje rodne il' neke druge mržnje, il', ne daj Bože, za nešto još gore (a može bit' i da si optužen, al' tajno)...

p.p.s.
Ma, sve je to ConspiracyTheory...
edi-va edi-va 21:19 01.04.2009

Re: :)

A i ti, GazdaMilutine, nemo' da provociraš... Mož' neko da se doseti, pa da te optuži za širenje rodne il' neke druge mržnje, il', ne daj Bože, za nešto još gore (a može bit' i da si optužen, al' tajno)...


Pa to mu i ja htedoh reci, samo malo jednostavnije.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:24 01.04.2009

Re: :)

da te optuži

Ko me ne voli mož da mi pljune pod prozor
edi-va edi-va 21:26 01.04.2009

Re: :)

Milutin Milošević
da te optuži

Ko me ne voli mož da mi pljune pod prozor


Pod monitor valjda.
Blade Runner Blade Runner 21:27 01.04.2009

Re: :)

pod prozor

pod windows
edi-va edi-va 21:29 01.04.2009

Re: :)

Blade Runner
pod prozor

pod windows



jok, on ima Mac.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:31 01.04.2009

Re: :)

pod windows

Pod Mekintoš, u mom slučaju
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:32 01.04.2009

Re: :)

on ima Mac.

Bolje Mac nego mek
Blade Runner Blade Runner 21:32 01.04.2009

Re: :)

Pod MacWindow?
Blade Runner Blade Runner 21:33 01.04.2009

Re: :)

Bolje Mac nego mek

edi-va edi-va 21:33 01.04.2009

Re: :)

Milutin Milošević
pod windows

Pod Mekintoš, u mom slučaju


e onda je konachno reshenje: moz' mi pljune pod jabuku
constrictoria92 constrictoria92 21:35 01.04.2009

Re: :)

moz' mi pljune pod jabuku


alnilam alnilam 21:17 01.04.2009

Khm...

Da da ...za sve su krivi gayevi!

I za nestanak dinosaurusa.........jel ima nesto za sta gay populacija vam nije kriva?

constrictoria92 constrictoria92 21:27 01.04.2009

Re: Khm...

Grešiš, alnilam, silno grešiš!
Za izumiranje dinosaurusa, sve svetske ratove und krize, kao i ostale gadosti, krivi su isključivo heteroseksualni Srbi & Srpkinje pravoslavne veroispovesti koji se ne stide da priznaju da vole svoju zemlju & svoj narod, a pri tom ne mrze nikoga drugog, a koje mnogi nabeđuju i klevetaju da nije tako...
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:29 01.04.2009

Re: Khm...

jel ima nesto za sta gay populacija vam nije kriva?

Recimo za kupovinu žirafe za Zoološki vrt u Jagodini
pix3lchick pix3lchick 22:06 01.04.2009

Re: Khm...

constrictoria92
...

Evo, ja sam ponosna na Milana Rakića.
Posebno na njegov stih:
"O kako te zalim! - gle, suze me guse"


alnilam alnilam 22:21 01.04.2009

Re: Khm...

constrictoria92
Grešiš, alnilam, silno grešiš!
Za izumiranje dinosaurusa, sve svetske ratove und krize, kao i ostale gadosti, krivi su isključivo heteroseksualni Srbi & Srpkinje pravoslavne veroispovesti koji se ne stide da priznaju da vole svoju zemlju & svoj narod, a pri tom ne mrze nikoga drugog, a koje mnogi nabeđuju i klevetaju da nije tako...


Kao prvo i jedino ,takvi ne postoje ili su u manjini,ma dinosaurusi covece....looooool
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:27 01.04.2009

Re: Khm...

Kao prvo i jedino ,takvi ne postoje ili su u manjini

Na nečiju žalost ili nečiju sreću, heteroseksualni Srbi i Srpkinje pravoslavne vereispovesti koji ne mrze nikoga drugoga još uvek su u ogromnoj većini
Blade Runner Blade Runner 22:34 01.04.2009

Re: Khm...

Na nečiju žalost ili nečiju sreću, heteroseksualni Srbi i Srpkinje pravoslavne vereispovesti koji ne mrze nikoga drugoga još uvek su u ogromnoj većini

i bilo bi opasno da NIJE tako...
alnilam alnilam 22:35 01.04.2009

Re: Khm...

Milutin Milošević
Kao prvo i jedino ,takvi ne postoje ili su u manjini

Na nečiju žalost ili nečiju sreću, heteroseksualni Srbi i Srpkinje pravoslavne vereispovesti koji ne mrze nikoga drugoga još uvek su u ogromnoj većini


Da,verujem!

Njih verovatno predstavljaju radikali(a.k.a.vecinska opozicija) u skupstini?Fasisti na ulicama?Pedofili u crkvama?....jel o njima pricamo?Toj vecini? jer jesi u pravu...oni jesu vecina....
Blade Runner Blade Runner 22:43 01.04.2009

Re: Khm...

Njih verovatno predstavljaju radikali(a.k.a.vecinska opozicija) u skupstini?Fasisti na ulicama?Pedofili u crkvama?....jel o njima pricamo?Toj vecini? jer jesi u pravu...oni jesu vecina....

1 - Radikali nisu vecina u skupstini, 2 - Fasisti nisu vecina na ulicama, 3 - Pedofili nisu vecina u crkvama
O cemu ti pricas?
Edit: cela je vojska vas sa uniseks nikovima koji vidite ono sto drugi ne vide.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:46 01.04.2009

Re: Khm...

Da,verujem!

Ala si se sada nalupetao/la/lo...
constrictoria92 constrictoria92 22:55 01.04.2009

Re: Khm...

Njih verovatno predstavljaju radikali(a.k.a.vecinska opozicija) u skupstini?Fasisti na ulicama?Pedofili u crkvama?....jel o njima pricamo?Toj vecini? jer jesi u pravu...oni jesu vecina....

Evo, ja sam heteroseksualna Srpkinja pravoslavne veroispovesti koja voli svoju zemlju i svoj narod, a ne mrzim nikoga. Još da dodam da sam ponosna na svoju zemlju i svoje sunoradnike (koji nisu samo Srbi, već i Mađari i Romi i Goranci i Slovaci i Albanci itd.).
Hoćeš da kažeš da sam radikalka? Obrazovka? Klerofašistkinja? Ultranacionalistkinja? Možda širim versku, rasnu, rodnu i nacionalnu mržnju? Da ne demonizujem, možda, sve narode, sem Srba? Da ne prljam svojom pojavom, možda, ovaj prostor?




Strongman Strongman 23:08 01.04.2009

Re: Khm...

Pedofili u crkvama?



Da pitam. Ako je zastupljena homoseksualna pedofilija u crkvi kakvo je tumacenje? Pedofilija u crkvi ili pedofilija medju homoseksualcima? Sta je jace po cinu u tvojoj naraciji, tek da znam.
Milutin Milošević Milutin Milošević 23:09 01.04.2009

Re: Khm...

Evo i ja da pviznam: kao hetevoseksuavni Svbin nedefinisane veveispovesti koji vovi svoju zemlju i svoj navod nisam mogao ništa dvugo da uvadim već da se učvanim u Vadikavnu Stvanku. Ja sam onaj koga ste danas videvi u Domu Navodne Skupštine, u tvećem redu, drugo sedište vevo, u bevoj majici, koji nije sasvim zagviženo skandivao tokom pvotesta iz poštovanja pvema našoj koveginici Govdanac. I važu svi koji kažu da neko ko je Svbin i koji vovi svoju zemlju nije vadikal. I sve ih tveba vepo žigosati i posvati u ... za početak Hag.

Jev sada ispvavno? Mogu li i dalje da ponekad nešto napišem na ovom bvogu. Misvim: ko pviznaje pova mu se pvašta
Strongman Strongman 23:09 01.04.2009

Re: Khm...

Evo, ja sam heteroseksualna Srpkinja pravoslavne veroispovesti koja voli svoju zemlju i svoj narod, a ne mrzim nikoga. Još da dodam da sam ponosna na svoju zemlju i svoje sunoradnike (koji nisu samo Srbi, već i Mađari i Romi i Goranci i Slovaci i Albanci itd.).
Hoćeš da kažeš da sam radikalka? Obrazovka? Klerofašistkinja? Ultranacionalistkinja? Možda širim versku, rasnu, rodnu i nacionalnu mržnju? Da ne demonizujem, možda, sve narode, sem Srba? Da ne prljam svojom pojavom, možda, ovaj prostor?



Teska su vremena za takve izjave draga moja. Teeeska. Barem na netu.
Strongman Strongman 23:11 01.04.2009

Re: Khm...

Evo i ja da pviznam: kao hetevoseksuavni Svbin nedefinisane veveispovesti koji vovi svoju zemlju i svoj navod nisam mogao ništa dvugo da uvadim već da se učvanim u Vadikavnu Stvanku. Ja sam onaj koga ste danas videvi u Domu Navodne Skupštine, u tvećem redu, drugo sedište vevo, u bevoj majici, koji nije sasvim zagviženo skandivao tokom pvotesta iz poštovanja pvema našoj koveginici Govdanac. I važu svi koji kažu da neko ko je Svbin i koji vovi svoju zemlju nije vadikal. I sve ih tveba vepo žigosati i posvati u ... za početak Hag.



Auuu skim se ja dvuzim... C c c...
builderka builderka 23:12 01.04.2009

Re: Khm...

Da pitam. Ako je zastupljena homoseksualna pedofilija u crkvi kakvo je tumacenje? Pedofilija u crkvi ili pedofilija medju homoseksualcima? Sta je jace po cinu u tvojoj naraciji, tek da znam.

Jel' ti to tražiš manje zlo?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana