Nemam cime da se ponosim, ali da vam ispricam...

Ninoslav Randjelovic RSS / 01.04.2009. u 05:47

Konacno sam se danas odlucio da izadjem iz stana, sednem u metro i odem do Central Parka da trcim. Poneo sam mali zeleni ruksak koji imam vec 10-ak godina. Nosim ga svuda. Danas sam u njega stavio plasticnu flasu, majcu, laganu jaknu, iTouch (poklon od Kamale) sa muzikom i mali, crni peskir. Pre ulaska u metro sam rucao (bilo je oko 2 po podne). Odlucio sam se za sendvic sa tunjevinom, moka kafu, a iz frizidera sam uzeo vitaminsku vodu (sa ukusom pomorandze). Dok sam rucao, izvadio sam onu plasticnu flasu iz ruksaka i u nju sipao vitaminsku vodu. Vratio sam flasu u ruksak. Dok sam to radio, primetio sam da me devojka za kasom posmatra. Pogledao sam i ja nju. Onda smo nastavili da gledamo svako u svom pravcu. Posmatrao sam ulicu (tacnije, Prvu Aveniju) i ljude  i automobile. Bilo je i mnogo malih pasa. Sijalo je Sunce. 

Na putu do metroa sam razmisljao da li da uzmem sok od sargarepe i celera, ali sam sa vocnog standa preko puta stanice uzeo samo jednu bananu. 50 centi. Verovatno je to skupo, pomislio sam i stavio bananu u ruksak.

U vozu sam razmisljao da nisam spreman za maraton. Rekapitulirao sam situaciju - tokom februara skoro da nisam ni trcao. U martu sam trcao nesto malo (7-8 puta) i to uglavnom distance od 10, 15 km, jednom 20. Nista preko toga. Ovde sam skoro prestao sa redovnim vezbama. Pusim i sedim za kompjuterom 18-ak sati dnevno. Poslednji put sam na asfaltu tracao letos u Grckoj. Neredovno se hranim.... Ipak, zanemario sam sve te rekaptulirane pojedinosti i posmatrao sam ljude u vozu. Onda je doslo i vreme da izadjem. 57-ma ulica i Peta Avenija.

Setao sam se kroz park do 86-te ulice i tamo, kod Muzeja Moderne Umetnosti, skrenuo sam na levo, ka jezeru i rezervoaru. Taj krug oko jezera  je 1.5 milja (oko 2,5 km) i zeleo sam da istrcim 10 krugova i vidim kako se osecam.

Na klupi na kojoj sam se presvukao, bila je plocica sa imenom nekog od gradonacelnika ovog grada. Hteo sam da zapamtim njegovo ime, ali me je iznenadila jedna zena koja je prisla i sela na klupu. Pomislio sam da nekog ceka, ali video sam da posmatra kako se presvlacim, pa sam onda i ja posmatrao nju. Imala je sarenu kosulju, farmerke i cipele sa stiklom. I naocare za sunce. Onda sam izvadio slusalice (oranz sennheiser, kum mi kupio) za iTouch  i izabrao sam da slusam Amadoua i Miriam. 

Prva dva kruga sam lepo prosao i uglavnom sam posmatrao granje drveca koje je cvetalo, obrise zgrada oko parka, a najvise ljude koji su trcali ili setali. Gledao sam jednog starca koji je trcao od bandere do bandere i onda se odmarao naslonjen na jednu od njih, sav zadihan. Znao sam kako mu je. Treci krug sam znacajno usporio i zapravo uglavnom se odmarao uz lagani tempo. Pored mene su prolazili ozbiljni trkaci. Opet sam video onog starca sto trci od bandere do bandere. Nije odustajao. Cetvrti i peti krug sam opet ubrzao i da ne bih razmisljao koliko jos krugova moram da trcim, rekapitulirao sam situaciju u kojoj sam. Diskovi izdanja za UN ce biti gotovi do petka. Sledece nedelje bih trebalo da ih posaljem svim Misijama UN, ali pre par dana sam se cuo sa ljudima iz Misije Srbije pri UN koji bi zeleli da ti diskovi budu zvanicno poslati iz Misije. Rekose mi, malo je nezgodno da taj dokument saljete sa Vase kucne adrese u Njujorku u Ujedinjene Nacije. Slozio sam se sa tim, ali rekoh im da Drzava Srbija sada ima budzetske probleme i nije mogla ovo da podrzi novcem, pa su zato morali neki drugi ljudi u svetu (njih devetoro) da plate te neke troskove kojih je tu bilo, a i jos ih ima. Onda sam im predlozio da ONI kontaktiraju Drzavu i kazu joj da ONI misle da je ovo neprijatna situacija, jer moje misljenje se ionako ne uzima kao bitno. Jer, ruku na srce, i nije bitno.

Ni ova rekapitulacija mi nije mnogo pomogla da se odbranim od umora, pa sam onda prestao da o bilo cemu razmisljam i samo sam slusao Amadoua i Miriam. Sesti krug je vec bio kritican. Tu sam opet poceo da razmisljam o mom slabom karakteru (pusenje) i mojoj slaboj volji (neredovno vezbanje, nerviranje, ne uzimanje dovoljno hrane i tecnosti), ali srecom opet je bio tu onaj starac izmedju bandera. Ubrzao sam sedmi krug i do kraja tog kruga sam vukao tempo. Razmisljao sam o mojoj preponi i ledjima. Kao da je sve bilo ok. Trcao sam ispod dva sata tih 10,5 milja (16.8 km). Osmi krug sam usporio i promenio muziku na iTouchu. Izabrao sam Caetana Velosa. Dok sam to radio, skoro da sam se sudario sa zenom u kariranom kaputu i sa naocarima za sunce. Lepa crnkinja. Nasmejala se i pomislio sam da ne bi bilo lose ako bi me pozvala da odemo negde sa ove staze. Smucilo mi se sve, a vise nigde nije bilo ni onog starca izmedju bandera. Ipak, malo sam ubrzao. Trebalo je mozda da usporim ili da setam.

Negde na sredini devetog kruga, osetio sam ostar bol u desnom kolenu. Sa strane. Verovatno neki ligament, tetiva, sta li. Malo od tog betona, valjda. Probao sam da hodam, ali bolelo je i tada. Onda sam sisao sa staze i spustio se do klupe i stolova na obodu parka. Jedva sam hodao. Onda sam seo na sto i radio vezbe istezanja. Posle i na klupi. Bilo mi je bolje. Malo. Izvadio sam bananu iz ruksaka i pojeo je. Probao sam da ubacim koru u kantu za djubre koja je bila na nekih tri metra od mene, ali promasio sam. Malo sam odsepao do kore i stavio je u kantu.

Hteo sam da se prosetam do stanice metroa na 86-oj ali i dalje sam tesko hodao. Uzeo sam taksi. Do metroa. Voz je usao u stanicu cim sam stigao na platformu. Usao sam i video nekog coveka koga znam od ranije. Mrzelo me da sad sa njim pricam i samo sam prosao pored njega. I on se pravio da me ne vidi. Dok sam trazio mesto gde da sednem, ugledam jos jednog mog prijatelja od pre hiljadu godina, Indijca - Vidjaj Balakrishnan. Silno se obradujem i konstatujem da me koleno uopste ne boli. Isprricam Vidjaju sve o sebi, a i on meni sve o sebi. Napisao je novu knjigu - lirski komentari na Jevandjelje po Tomi. Vidjaj izadje na 14-oj, ja produzim do Astor Plejsa. Na stepenicama metroa vidim da me opet boli koleno. Jedva stignem kuci. Skoro da sam se sudario sa ljudima koji kao da su zeleli da se sudare sa mnom. Ipak, stigao sam kuci bez problema, mada sam jedva otkljucao vrata od stana. 

Istusirao sam se, presvukao i proverio mejl. Javio se neki covek iz Kopenhagena koji zeli da podrzi ovo sto radim. Pisao mi i moj drug iz Beograda koji se takodje priprema za maraton. Kaze, trcao je 5 puta srednje distance (10-15 km) u poslednjih 10 dana. Dobio sam i jedno lepo pismo od moje devojke. Svima napisem odgovor i odem do Kamale da veceram.

Koleno je sada prestalo da me boli. Skoro. 

Razmisljam da ponovo pokusam tih 10 krugova oko jezera.

Mozda u Nedelju. 

 

 



Komentari (176)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bauer. bauer. 05:58 01.04.2009

E, Ninoslave, Ninoslave...

Ako ti uspevaš da se samo za par metro stanica isprićaš sa nekim koga znaš hiljadu godina.. nikad od tebe martonac. Da si bar mazno onu kasirku
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 06:07 01.04.2009

Re: E, Ninoslave, Ninoslave...

Ma, dao mi je Vidjaj vizit-kartu, Videcemo se mi jos. Ali, u pravu si - nikad od mene maratonac. Matoronac, da.
A, kasirka je imala veoma lepe, zelene oci. Mozda sam zato skrenuo pogled,
vracarac92 vracarac92 15:18 01.04.2009

Re: E, Ninoslave, Ninoslave...

A, kasirka je imala veoma lepe, zelene oci. Mozda sam zato skrenuo pogled,

Strah od nepoznatog?
vishnja92 vishnja92 06:44 01.04.2009

majstore :)

"...i onda sam uzeo bananu iz ruksaka....istusirao sam se i presvukao....."
i skroz zanimljivo :)

ja se ponosim.
moramo i mi malo, usled ekspanzije glupe mase (tek zarad ravnoteze u Vaseljeni)

ps - kaceskuci? :))))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 06:48 01.04.2009

Re: majstore :)

ja se ponosim.

Pa, u tom slucaju, imam cime da se ponosim. Na kraju krajeva da pocnem i to.
:))))
edit:
ps - kaceskuci? :))))

Pre maratona 19-og. Ovog.
natasavb natasavb 07:07 01.04.2009

Re: majstore :)

Visnja, ja sam mislila da ces ti da reagujes na onaj sendvic sa tunjevinom. Ninoslave nemoj to da jedes, tunjevina puna zive. Sta ti uradise u toj ameriki. :)
Super sto si konacno trcao, ali pazi to koleno. Onaj moj drug iz Atlante,sto sam ti ga spominjala, prosle sedmice zaglavio na operaciji.
vishnja92 vishnja92 07:13 01.04.2009

Re: majstore :)

e, jeste tacno.
Ninoslave, moras biti pazljiv sa plavom ribom - puna je teskih metala, mada to u malim kolicinama zapravo nije strasno.

ps - pa morala sam prvo da reagujem na tekst, kad je tako lep i centralparkovski :)
nego - poceo je da pusi, ode gundjanje u istoriju......
natasavb natasavb 07:19 01.04.2009

Re: majstore :)

jeste divan tekst. bas mi legao uz jutarnju kafu. mogao bi on ovako svako vece, da nam lepo pocne dan. :))
ima zive u svim ribama, ali tunjevina i morski plodovi najgori, a tamo tunjevinu bas puno jedu.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 07:43 01.04.2009

Re: majstore :)

Onaj moj drug iz Atlante,sto sam ti ga spominjala, prosle sedmice zaglavio na operaciji.

Nije valjda zbog trcanja ?
Majku mu.
I komsija moje devojke je trcao dok nije dobio srcani udar i umro negde u Marinkovoj Bari. Nikad ranije nije bio kod lekara.
Ali, smrt je takva. Ja kapiram da cu trcati i dalje. Mislim, posle.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 07:56 01.04.2009

Re: majstore :)

Ninoslave, moras biti pazljiv sa plavom ribom - puna je teskih metala, mada to u malim kolicinama zapravo nije strasno.

A, one mrke ? Kakve su te po zdravlje i u kojim kolicinama ?
nego - poceo je da pusi, ode gundjanje u istoriju......

Kad padnem, pokusavam da ustanem... Istorija se pise. I tebi i meni.
Prestaces ti da pusis, znam da je tako zapisano. Najstvarnije.

natasavb natasavb 08:08 01.04.2009

Re: majstore :)

Nije valjda zbog trcanja ?

jeste . ostetio je hrskavicu, a nije reagovao na vreme, nego nastavio da trci, kao nije nista. nadam se da kod tebe nije nista slicno, ali ne bi mozda bilo lose da odes na neki pregled.
natasavb natasavb 08:09 01.04.2009

Re: majstore :)

Prestaces ti da pusis, znam da je tako zapisano.

Visnja pusi ?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:12 01.04.2009

Re: majstore :)

ali ne bi mozda bilo lose da odes na neki pregled.

Planirao sam da posle maratona u Beogradu, rodjendanskog u Avgustu i Njujorskog u Novembru odem kod kardiologa i to sve.
natasavb natasavb 08:27 01.04.2009

Re: majstore :)

Ninoslav Randjelovic
ali ne bi mozda bilo lose da odes na neki pregled.

Planirao sam da posle maratona u Beogradu, rodjendanskog u Avgustu i Njujorskog u Novembru odem kod kardiologa i to sve.

pa valjda pre maratona treba da ides kod kardiologa !
vishnja92 vishnja92 08:30 01.04.2009

Re: majstore :)

Visnja pusi ?

ups.
pa pusim :)

klasicna bolest zavisnosti zaceta u neodgovornoj mladosti uz podrsku neadekvatnih signala iz okruzenja
prestacu....
libkonz libkonz 08:35 01.04.2009

Re: majstore :)

moras biti pazljiv sa plavom ribom

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:44 01.04.2009

Re: majstore :)

eh, moje plave, doshle ste mi glave

(imao pravo djole, plave ribe su opasne po zdravlje)
sladjamk sladjamk 00:11 02.04.2009

Re: majstore :)

Jao a ja tunjevinu tamanim!

Natasa jesi ti to sigurna???
natasavb natasavb 06:55 02.04.2009

Re: majstore :)

Jao a ja tunjevinu tamanim!

Natasa jesi ti to sigurna???

jesam. kad jedes morsku ribu, onda nikako te krupne vrste. sto veca riba, vise zive. po nekima su najbezbednije srdele, ali ja bas volim ribu, pa jedem i neke malo vece. tunjevinu nikako, a i morske plodove izbegavam.
vishnja92 vishnja92 07:46 02.04.2009

Re: majstore :)

nataso, ti ces valjda da nastavis da se druzis sa mnom i pre nego sto prestanem da pusim?
jelda da se nista nije promenilo?

a?
natasavb natasavb 08:49 02.04.2009

Re: majstore :)

naravno, ja sam tolerantan bivisi pusac.
reanimator reanimator 08:31 01.04.2009

...

U martu sam trcao nesto malo (7-8 puta) i to uglavnom distance od 10, 15 km, jednom 20. Nista preko toga.

Kad malo razmislim, ja ovoliko nisam trčao u ovom veku. Kad bih nekom teškom igrom slučaja odlučio da se okušam na Bg maratonu, jedina dilema je da li bi me Anlave odneo kod glavne pošte, ili bih pretekao do pravnog. Eh...a daleke 1990. sam istrčao polumaraton!
Nego..ovo :
ali me je iznenadila jedna zena koja je prisla i sela na klupu. Pomislio sam da nekog ceka, ali video sam da posmatra kako se presvlacim

i ovo :
skoro da sam se sudario sa zenom u kariranom kaputu i sa naocarima za sunce. Lepa crnkinja. Nasmejala se

je moralo malo detaljnije za publiku iz Srbije, koja voli da čuje da je neko naš uspeo preko

libkonz libkonz 08:36 01.04.2009

Re: ...

je moralo malo detaljnije za publiku iz Srbije, koja voli da čuje da je neko naš uspeo preko

Re je kralj!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:39 01.04.2009

Re: ...

je moralo malo detaljnije za publiku iz Srbije, koja voli da čuje da je neko naš uspeo preko

Sve detalje tog mog uspeha sam otkrio. Majke mi. Osim jednog. Zaboravio sam ga dok sam pisao ovaj izvestaj iz parka. Naime, ucinilo mi se da ponovo vidim onu zenu sa klupe, sto smo se posmatrali. Bila je nasmejana i setala je sa jednim atletom.
reanimator reanimator 08:56 01.04.2009

Re: ...

Pa bre...moraš malo da kitiš, razumeš? Ono...slučajni pogled je značajan pogled..značajan pogled je poziv na kafu...osmeh je "volim te i želim tvoje dete"...posle poziva na kafu ležiš zagledan u plafon i izbacuješ kolutove dima...i tako to :)
Ja sam pre par godina jedan ljubazni osmeh u Milanu podigao na nivo mita i dan danas ga rado prepričavam, a okruženje me sluša sa podjednakom zavišću u uglu oka. Čak me pojedinci više poštuju..neka si je ignorisao...sve su iste...jebo ih Avijano i sl
vishnja92 vishnja92 09:07 01.04.2009

Re: ...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
myredneckself myredneckself 09:25 01.04.2009

Osmi krug...

Ninoslave, stvarno si to morao...malo obradovati naciju, em si još imao sve predispozicije...obzirom na mesto gde se nalaziš, pazi... osmi krug, tamo su između ostalih i duše zavodnika...nacrtala ti se i ona u kariranom kaputu, s naočarima, a ti samo promenio muziku
vishnja92 vishnja92 09:28 01.04.2009

Re: Osmi krug...

ama kad cete vec jednom shvatiti - ti gresi upadaju u drugi, a ne u osmi krug! :)
osmi je za gore stvari, ja ne znam uopste otkud Ninoslav tamo.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:37 01.04.2009

Re: Osmi krug...

vishnja92
ama kad cete vec jednom shvatiti - ti gresi upadaju u drugi, a ne u osmi krug! :)
osmi je za gore stvari, ja ne znam uopste otkud Ninoslav tamo.

slusajte vishnju pravo zbori. kako je u osmom pitajte unfa. za drugi vam je vishnja ekspert.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:53 01.04.2009

Re: Osmi krug...

Ja sam pre par godina jedan ljubazni osmeh u Milanu podigao na nivo mita i dan danas ga rado prepričavam,

RE, dodji u USA, ovo ti je zemlja obecana, sve ti se devojke smeshkaju, na ulici, u parku, u prodavnici, uvek i svuda. Neko vreme mislish da si najbolji shmeker ikada, a onda shvatish da one sa svima tako, neko kucno vaspitanje ili tako neshto. Nema veze, super je i pre i posle epifanije (mada, ako tempirash posetu na dve-tri nedelje mozhesh da zbrishesh pre epifanije i imao bi mitova za tri zhivota).
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:13 01.04.2009

Re: Osmi krug...

osmi krug, tamo su između ostalih i duše zavodnika.

A, u devetom krugu koje su ? Tu sam pukao, pa zato pitam. Da znam tacno ko sam.

Budimac Budimac 09:31 01.04.2009

*****

Dugo al' baš dugo nisam čitao nešto tako jednostavno i nadasve lepo uz prvu jutarnju kafu (i cigarete, naravno).
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:38 01.04.2009

Re: *****

Budimac, brate,
opet se sada ponosim.
Kazezoze Kazezoze 12:27 01.04.2009

prvo:

greshka je bila kad si sa africhkog ritma preshao na latino ritam. tako chesto dolazi do povreda, pogotovo ako nisi navikao na te ritmichke promene...
drugo:
Isprricam Vidjaju sve o sebi, a i on meni sve o sebi. Napisao je novu knjigu - lirski komentari na Jevandjelje po Tomi.

o ovome si mogao malo detaljnije...ili si to ostavio za neki drugi blog?
vishnja92 vishnja92 12:37 01.04.2009

Re: prvo:

hej kaz
jutros videh neki tvoj komentar negde, ne secam se gde
ne secam se ni komentara, al bio je prva liga

to sam htela da ti kazem :)
Kazezoze Kazezoze 13:09 01.04.2009

Re: prvo:

vishnja92
hej kaz
jutros videh neki tvoj komentar negde, ne secam se gde
ne secam se ni komentara, al bio je prva liga

to sam htela da ti kazem :)

:))))))))

dobro je da si zapamtila da je bash moj:)))
vishnja92 vishnja92 13:13 01.04.2009

Re: prvo:

ljude pamtim :)
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:17 01.04.2009

Re: prvo:

o ovome si mogao malo detaljnije..

Znas sta, hteo sam da ga pitam nesto o tim lirskim komentarima, ali odjednom sam ja poceo da komentarisem kako je hrabro pisati i objavljivati lirske komentare na religiozne tekstove i zakljucio sam da mora biti da je i Vidjaj krenuo u nekakvu rekapitulaciju sebe. On je onda malo namestao svoju kravatu i slozio se sa tim zakljuckom.
antioksidant antioksidant 17:24 01.04.2009

Re: prvo:

hteo sam da ga pitam nesto o tim lirskim komentarima, ali odjednom sam ja poceo da komentarisem

ovo se meni (pre)cesto desava... hocu da pitam nesto a onda ja pocnem da pricam, pricam...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:31 01.04.2009

Re: prvo:

ovo se meni (pre)cesto desava... hocu da pitam nesto a onda ja pocnem da pricam, pricam..

Heeeej, a da vidis kako je bilo kad sam se pre 100 godina sretao sa klincima iz Otpora. Oni svi lepo istrenirani (na onim seminarima u Budimpesti i jos negde gde su bivali na obuci), ne pitaju nista, cute i samo gledaju. Ja pricam,pricam,pricam..... Posle rekose da sam rigidan i da bi mozda trebalo da odem u penziju.
margos margos 17:34 01.04.2009

Re: prvo:

ovo se meni (pre)cesto desava... hocu da pitam nesto a onda ja pocnem da pricam, pricam...

Hej, super si kad primećuješ! Najveći broj ljudi nikada to ne vidi, a rade oho-ho.
antioksidant antioksidant 17:36 01.04.2009

Re: prvo:

Ninoslav Randjelovic
ovo se meni (pre)cesto desava... hocu da pitam nesto a onda ja pocnem da pricam, pricam..Heeeej, a da vidis kako je bilo kad sam se pre 100 godina sretao sa klincima iz Otpora. Oni svi lepo istrenirani (na onim seminarima u Budimpesti i jos negde gde su bivali na obuci), ne pitaju nista, cute i samo gledaju. Ja pricam,pricam,pricam..... Posle rekose da sam rigidan i da bi mozda trebalo da odem u penziju.

ti odmah na otpor...

ja sam onda bolji, dole sam pisao na aktuelne teme, pa promenio... da ne kvarim blog

i sta bi, da li si otisao? mislim u penziju. zbog klinaca iz otpora...
antioksidant antioksidant 17:37 01.04.2009

Re: prvo:

Hej, super si kad primećuješ! Najveći broj ljudi nikada to ne vidi, a rade oho-ho

joj margo, kraljice, pa jos da se zaustavim sledeci put...

samo primetim posle 5 minuta, a sledeci put isto...

lakse bi mi bilo da ne primecujem
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:44 01.04.2009

Re: prvo:

i sta bi, da li si otisao? mislim u penziju. zbog klinaca iz otpora..

U izvesnom smislu jesam. Sto se posla u drustvenom sektoru tice. Prebacio sam se u sektor nezaposlenih.
Ali, vidim da su ti neki momci sada totalno kul (Nenad Konstantinovic). Voze vespu i odlucuju po Srbiji. Onako, kako im se kaze. Naravno, ne rigidno da im se kaze. Nego onako lepo, na engleskom....ponekad i na ruskom.
antioksidant antioksidant 17:46 01.04.2009

Re: prvo:

Voze vespu



ja sam ipak ljubitelj niklovane viljuske...
Onako, kako im se kaze
koliko poverenja imam u njih tj njihove sposobnosti stvarno bih voleo da ima nekog da im nesto prica...

ali imaju oni svojih briga. sutra je znacajan dan... za odlucivanje
margos margos 21:35 01.04.2009

Re: prvo:

samo primetim posle 5 minuta, a sledeci put isto...

lakse bi mi bilo da ne primecujem

Primećivanje je početak - al nemoj da čučiš u krivici, nego lepo sebi kažeš 'ok. sledeći put ču primetiti već posle 4 minuta...'':))))

Naravno da si ljut što primećuješ i ponavljaš opet isto, ali je tajna u oslobađanju od osećaja krivice. To je Višnja negde pokušala da objasni, al je mrzelo da doobjasni.
antioksidant antioksidant 21:39 01.04.2009

Re: prvo:

Primećivanje je početak - al nemoj da čučiš u krivici, nego lepo sebi kažeš 'ok. sledeći put ču primetiti već posle 4 minuta...'':))))

Naravno da si ljut što primećuješ i ponavljaš opet isto, ali je tajna u oslobađanju od osećaja krivice. To je Višnja negde pokušala da objasni, al je mrzelo da doobjasni.


ih bre m, mnogo ti mene ozbiljno shvatas...

trudim se ali ne uspevam...
margos margos 21:39 01.04.2009

Re: prvo:

samo primetim posle 5 minuta, a sledeci put isto...

lakse bi mi bilo da ne primecujem

Primećivanje je početak, samo grešiš što ostaješ na osećanju krivice. Kažeš lepo sebi ''ok, sledeću put ću primetiti već posle 4 minuta.'' :))))

Kapiram potpuno da se ljutiš na sebe kad primetiš, ali tajna i jeste u odustajanju od osećanja krivice. Probala Vishnja negde da objasni važnost eliminisanja koncepta krivice, al je mrzelo da ide do kraja. Možda sad doobjasni. A, Vishnjo? Hoćeš?
vishnja92 vishnja92 07:44 02.04.2009

Re: prvo:

A, Vishnjo? Hoćeš?

hocem. samo da zauzmem mesto za komentar, pa cu da razmislim, pa me eto :)
vruca sam pa mi je mozak nedosledniji nego obicno
margos margos 13:30 01.04.2009

A Nino,

da te pitam - što se ne prijaviš za polumaraton? Kao da moraš ove godine sve.... Po meni su ti bolovi i te male povrede signal ''obrati pažnju''. Nemoj da se siliš.

A drugo, što bre nisi ponosan? Nemaš na šta? Ja mislim da imaš, al se praviš...
Pre neki dan, naletim na maminog brata od tetke u pošti... Red se otegao, kad sam mu prišla, svi me mrko pogledaše kao da ću da se ubacim preko reda - a neću, pa onda jedna ulete preko reda, pa svi gunđaju jer stoje i čekaju - a ja kažem tom mom nasmejanom ujaku ''Oni besne a ti srećan što stojiš i čekaš.:)))'' I on nastavi da se smeje, tako da mu se oči ne vide, samo neki prorezi ... On i ja znamo da je to za njega velika radost, to stajanje i čekanje, jer je pre dve godine ležao na leđima kao buba švaba sa prognozama da će tako ostati....

Prema tome, budi ponosam na to što živiš i što stvaraš. Malo li je?
Ja vala volim da se ponosim takvim stvarima.

PS U nedelju je Pariski maraton, moj brat ode da trči...
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:35 01.04.2009

e bas mi legla

ova tvoja ispovest od jutros, a jos ni kafu nisam popila.
mnogo si ovo lepo i jednostavno srocio. da znas da svi imamo momente kad tako rekapituliramo. ja sam bas to radila jutros al ne sama sa sobom nego svojoj majci sam objasnila kako ne razumem sebe i neke svoje postupke i kako mozda nikad nece da bude to sto se ja iskreno nadam da ce da bude. da ne objasnjavam al pao mi oblak na glavu od jutros pa mi mnogo tesko da hodam okolo sa tim teretom.
vishnja92 vishnja92 13:45 01.04.2009

Re: e bas mi legla

njanjo i meni je pao oblak na glavu
hajde da se igramo necega
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:47 01.04.2009

Re: e bas mi legla

vishnja92
njanjo i meni je pao oblak na glavu
hajde da se igramo necega

ajde dodji na mail...
vishnja92 vishnja92 14:02 01.04.2009

Re: e bas mi legla

evo
antioksidant antioksidant 14:18 01.04.2009

Re: e bas mi legla

al pao mi oblak na glavu od jutros

ako ovo znaci da je dosla "losa forma" - onda i meni...
ali ne od jutros

vishnja92 vishnja92 14:29 01.04.2009

Re: e bas mi legla

da sam ja postavila onakav blog to bi mi rasklonilo sve sa glave u naredna tri dana
osim sunca i radosnog besa
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:23 01.04.2009

Re: e bas mi legla

što se ne prijaviš za polumaraton

O tome razmisljam, a onaj moj drugar sto se takodje sprema za maraton mi kaze da sam ili polu-covek ili covek.
Ja mislim da sam trenutno polu-covek, ali da cu u Avgustu biti ceo covek... Ne znam. Videcu sta cu, sad u Nedelju.
PS U nedelju je Pariski maraton, moj brat ode da trči...

Molim te, pozeli mu srecu tamo i pitaj ga da se sretnemo u Beogradu da mi objasni nesto. Od ovoga svega.

To za ujaka shvatam potpuno. Tako i moj otac. Evo ga, danas nasmejan otisao autobusom u Nisku banju. Rece mi da ga bole malo ledja, pa zeli da to sredi, ako moze, pre svog 85-og rodjendana, sad u maju.
margos margos 17:40 01.04.2009

Re: e bas mi legla

O tome razmisljam, a onaj moj drugar sto se takodje sprema za maraton mi kaze da sam ili polu-covek ili covek.

Čuj, ja ovako gledam . ako se prijaviš za polumaraton i istrčiš, dobiješ medalju, poneseš je kući, okačiš o zid - i eto tebe u septembru na maratonu u Istanbulu.

Ako se prijaviš za maraton - istrčiš pola, ne dobiješ ništa. Baš bljak osećaj...:(((

Ne brini, dogovorićemo pre Beogradskog da se sretnete.:)

A tatu poljubi, makar preko telefona. Savršeni su ti naši matorci... moj se sekirao jer u 78-oj nije mogao da potrči. A danas mamu ubeđujem da se sa četvrtog sprata u Palati pravde spusti liftom, a ja ću peške - uvredila se, i naravno sišla peške:))))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:49 01.04.2009

Re: e bas mi legla

Čuj, ja ovako gledam . ako se prijaviš za polumaraton i istrčiš, dobiješ medalju, poneseš je kući, okačiš o zid - i eto tebe u septembru na maratonu u Istanbulu.

Pa da. Ali, ja imam tu glupu osobinu da pogubim i ono malo medalja koje sam dobio u osnovnoj skoli. Jednu (sa takmicenja u plivanju) sam prodao nekom klincu jer su mi trebale pare za nesto..., mislim da su bili neki opasno lepi klikeri.
Inace, da znas - nema maratona u Istambulu za mene. Planiram da trcim rodjendanski oko Ade. Sad i Kamala vezba (trci oko 5 milja za 50 minuta), pa ce mozda ona da pokusa polu-maraton tada sa mnom. Da me isprati drugu polovinu. Do kuce.
vishnja92 vishnja92 14:38 01.04.2009

nego

moram da istovarim negde ovaj komentar Milana Novkovica, radujem mu se ceo dan
Praksa je neuredna danguba :)

te tako ti, Nino, trcanje mozes i da transcendiras, a sto se zena tice - po volji ti :)
reanimator reanimator 14:41 01.04.2009

Re: nego

vishnja92
a sto se zena tice - po volji ti :)

Kako po volji??
A to što mi ovde očekujemo scene eksplicitnog sexa, to ništa?
Mislim..ipak je deo zajednice i ima makar moralnu obavezu da zadovolji naše čitalačke apetite :)
antioksidant antioksidant 16:19 01.04.2009

Re: nego

ko je procitao, procitao

ko nije, evo cvetic
Unfuckable Unfuckable 18:43 01.04.2009

Re: nego

A to što mi ovde očekujemo scene eksplicitnog sexa, to ništa?

u pravu si bratko, podržavam
hoćemo usporene snimke golova u gostima !
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:55 01.04.2009

Re: nego

hoćemo usporene snimke golova u gostima !

Mreza se ovde jos nije zatresla, a par lepih udaraca je zavrsilo sa loptom pored gola. Bila je i jedna precka, ali tada nisam drzao oci otvorene, pa je bilo sasvim slucajno, priznajem.
Unfuckable Unfuckable 19:11 01.04.2009

Re: nego

pa najbolje su te slučajne prečke
...nego : ael ima tamo.. Mađarica ...?
& kamgi Onaj ?
Neće da trči ?
pa da ...flegman
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:19 01.04.2009

Re: nego

nego : ael ima tamo.. Mađarica ...?
& kamgi Onaj ?

Ima jedna Madjarica iz Bocvane. Mnogo fina i tanka i ne prica madjarski, a ima krupne oci.
A, Onaj je doktorirao fiziku i sad radi na pneumatici.
Unfuckable Unfuckable 19:35 01.04.2009

Re: nego

uuuu, krupne oči....može, može
ael može nekako ona da se daungrejduje ponovo na Mađarski, to bi bilo...bingo ?!

...doktorirao, kažeš ?
...pneumatika, kažeš...?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:49 01.04.2009

Re: nego

A, Onaj je doktorirao fiziku i sad radi na pneumatici.

kako mu ide pneumatika?
da nije on smislio ove Lego pneumatic?

taube taube 16:55 01.04.2009

-+-+-

lepo napisano

uživala sam čitajući
Blade Runner Blade Runner 17:36 01.04.2009

Deluje

kao da je bilo oblacno tog dana...
Ali

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:53 01.04.2009

Re: Deluje

kao da je bilo oblacno tog dana...

Novembar, brate. Ali je zato finalno vreme bilo pravo prolecno.
miloradkakmar miloradkakmar 17:49 01.04.2009

I... ?

Dok sam to radio, primetio sam da me devojka za kasom posmatra. Pogledao sam i ja nju.
I ..?
video sam da posmatra kako se presvlacim, pa sam onda i ja posmatrao nju.
I..?
skoro da sam se sudario sa zenom u kariranom kaputu i sa naocarima za sunce. Lepa crnkinja.Nasmejala se i pomislio sam da ne bi bilo lose ako bi me pozvala da odemo negde sa ove staze.
I... ?
Dobio sam i jedno lepo pismo od moje devojke


Zar , samo to ?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:51 01.04.2009

Re: I... ?

Zar , samo to ?

Less je more, sto bi rekao jedan arhitekta !

vishnja92 vishnja92 19:34 01.04.2009

Re: I... ?

manje je sturo, sto bi rekao drugi na to.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:42 01.04.2009

Re: I... ?

manje je sturo, sto bi rekao drugi na to.

Zavisi, Visnja, zavisi.....
vishnja92 vishnja92 19:51 01.04.2009

Re: I... ?

svakako.
ali ja ovog prvog nikako ne volim.

tedo' da napisem tekst o tome ovih dana, al eto - sasvim si me pretekao.
imam zivog svedoka. jelda, svedoce?

htela, casna rec.
Unfuckable Unfuckable 19:53 01.04.2009

Re: I... ?

ja uopšte nemam pojma o čemu se ovde priča
vishnja92 vishnja92 20:10 01.04.2009

Re: I... ?

Mies van der Rohe, arhitekta:
manje je vise

Robert Venturi, arhitekta:
manje je sturo

a Ninoslav je pokusao mahamudrijanski opravdati svoje, hm, precke i stative gorenavedenom izjavom.
al netje motji :)))

a ja pijem caj i sasvim sam nedobro.
samo lelujam naokolo :)))

zveknulo me prolece
antioksidant antioksidant 20:31 01.04.2009

Re: I... ?

ja uopšte nemam pojma o čemu se ovde priča
Le Corbusier nije, on je vise urbanista. tu se less is more ne uklapa

foster nije. on covek gradi, ne prica price


posto nije ni gaudi (ne vidim da ovde nesto manjka)

posto se moje znanje o materiji dalje svodi na par studentkinja arhikteture, o cemu ne bih ovde (ovo je diskretan blog) najbolje je konsultovat beogradskog advokata
vishnja92 vishnja92 20:41 01.04.2009

Re: I... ?

Le Corbusier nije, on je vise urbanista. tu se less is more ne uklapa


imao je on jaku doktrinu, ali Venturi za njega tvrdi da se u radu nije previse obazirao na svoja polemicka pisanja.
u Fosterovo vreme ova tema vise nije aktuelna.
Gaudi..... dugacko mi da pisem.

e a pajz studentkinje: sta studentkinje? slobodno ti pocni, slusamo te :)
antioksidant antioksidant 20:59 01.04.2009

Re: I... ?

imao je on jaku doktrinu, ali Venturi za njega tvrdi da se u radu nije previse obazirao na svoja polemicka pisanja.
u Fosterovo vreme ova tema vise nije aktuelna.
Gaudi..... dugacko mi da pisem.

pisi... citacemo



e a pajz studentkinje: sta studentkinje? slobodno ti pocni, slusamo te :)


vishnja92 vishnja92 21:03 01.04.2009

Re: I... ?

aj onda ovako: ja tebi "manje je...?" a ti meni "studentkinje". el moze?

al to kad mi bude bistriji mozak, e ljudi moji.... propadoh. svasta :)
antioksidant antioksidant 21:24 01.04.2009

Re: I... ?

aj onda ovako: ja tebi "manje je...?" a ti meni "studentkinje". el moze?

ali na pp da se ne loze drugari
bauer. bauer. 01:37 02.04.2009

Re: I... ?

imam zivog svedoka. jelda, svedoce?

Ko? Da nisam možda ja? Znam da smo pričali o oblicima i materijalima, ali nismo išli tako daleko, kao Lake Shore Drive... (Što ne znači da ne sedim ko' zapeta puška i čekam :)))))

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Beleške na margini...

Le Corbusier je bio najobičniji zločinac. Svaka mu čast za armirani beton... ali, bratee...
vishnja92 vishnja92 07:40 02.04.2009

Re: I... ?

Le Corbusier je bio najobičniji zločinac. Svaka mu čast za armirani beton... ali, bratee...

:)))
nemoj tako :)

Unité d'Habitation, Marseille

Korbi je znao da je dogma samo dogma

The chapel of Notre Dame du Haut, Ronchamp

problem je (skoro uvek) u sledbenicima a ne u ideji. kad se mediokriteti docepaju necega, nema sta ne mogu da upropaste. (ovo nije slucaj sa Miesom - njegova hipokrizija je sama po sebi za osudu, ako si visnja, a ja jesam)
Ko? Da nisam možda ja? Znam da smo pričali o oblicima i materijalima, ali nismo išli tako daleko, kao Lake Shore Drive... (Što ne znači da ne sedim ko' zapeta puška i čekam :)))))

bice, bice.
sad cu stvarno da ga napisem :)
antioksidant antioksidant 07:52 02.04.2009

Re: I... ?

Le Corbusier je bio najobičniji zločinac. Svaka mu čast za armirani beton... ali, bratee...
*novo

covek svog vremena...
a visnja je u pravu
problem je (skoro uvek) u sledbenicima a ne u ideji


mada ja nisam ni pobornik ideje (zato i zivim u sumadijskom delu beograda)
antioksidant antioksidant 07:52 02.04.2009

Re: I... ?

sad cu stvarno da ga napisem :)

neces

a i ako ga napises ti ces da ga zakljucas
bauer. bauer. 08:01 02.04.2009

Re: I... ?

Unité d'Habitation, Marseille

a ovi naši kad su se dohvatili...

problem je (skoro uvek) u sledbenicima a ne u ideji. kad se mediokriteti docepaju necega, nema sta ne mogu da upropaste. (ovo nije slucaj sa Miesom - njegova hipokrizija je sama po sebi za osudu, ako si visnja, a ja jesam)

Što se tiče Mies van der Rohe, jedino što mi pada na pamet je da ni u čemu ne treba preterivati, pa ni u minimalizmu.

A Venturi, kako da ga ne volim, kad vidi šta je rekao o mom gradu...

Venturi's willful playfulness with features derived from traditional architecture and his attacks against orthodox modernism did not win him many commissions during the 1960s. He continued to teach, however, and between 1966 and 1970 served as the Charlotte Davenport Professor of Architecture at Yale. Out of his teachings at Yale came his 1972 book Learning from Las Vegas (co-authored by Steven Izenour and Denise Scott Brown). This work, too, stunned the architectural world. It treated the gaudy, sign-filled Vegas strip not as an architectural aberration, but as a vernacular art form worthy of serious study. Venturi felt that the "Decorated Shed" and other types of roadside buildings offered design lessons that could not be ignored, and he argued that architects needed to respond to the reality and symbolism of the popularly built environment with buildings corresponding to that environment.

bice, bice.
sad cu stvarno da ga napisem :)

...
vishnja92 vishnja92 08:03 02.04.2009

Re: I... ?

mada ja nisam ni pobornik ideje

ih, sad me vuces za jezik, a trebaju mi slicke za ono sto hocu da kazem :)
opasni su bili ti decaci iz Bauhausa, i vrlo domisljati, a ideja je potekla iz potrebe za suncem, vazduhom i prostorom. pa ne mozes im suditi zbog toga :)

i zamisli tu srecusrecuradost i entuzijazam kad su poceli da otkrivaju sta sve trpi taj divni novi svemoguci materijal - armirani beton. ja ih potpuno razumem.
neces

aj dobro :)
bauer. bauer. 08:04 02.04.2009

Re: I... ?

covek svog vremena...

pa to je u redu, niko od nas nije imun na uticaje svog vremena, samo su se ovi naši malo primili...
vishnja92 vishnja92 08:14 02.04.2009

Re: I... ?

A Venturi, kako da ga ne volim

"....Ja sam za neurednu vitalnost pre nego za ocigledno jedinstvo. Ja ukljucujem non sequitur i proklamujem dvojnost.....
Valjana arhitektura evocira mnoga nivoa znacenja i kombinacija mnogih pristupa: njen prostor i njeni elementi postaju citki i produktivni na vise nacina istovremeno.
Ali arhitektura slozenosti i suprotnosti ima posebnu obavezu prema celini: njena istina mora da bude u njenoj ukupnosti ili podrazumevanju ukupnosti. Ona pre mora da utelovljava tesko ostvarljivo jedinstvo ukljucivanja nego lako ostvarljivo jedinstvo iskljucivanja. Vise nije manje."

pazi - ovo sam citala na prvoj godini faksa i jos uvek ne nalazim zamerku. kao da je pisao o zivotu samom.
mudar cika :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 08:19 02.04.2009

Re: I... ?

E, интересује ме шта мислите о Oскару.
bauer. bauer. 08:22 02.04.2009

Re: I... ?

Ali arhitektura slozenosti i suprotnosti ima posebnu obavezu prema celini: njena istina mora da bude u njenoj ukupnosti ili podrazumevanju ukupnosti. Ona pre mora da utelovljava tesko ostvarljivo jedinstvo ukljucivanja nego lako ostvarljivo jedinstvo iskljucivanja. Vise nije manje."

Ajde pustaj taj post, da imam u čemu da uživam, sutra... kad se dohvatim kompa
vishnja92 vishnja92 08:34 02.04.2009

Re: I... ?

E, интересује ме шта мислите о Oскару.

aeee, Lorde moj, pa ti odmah teska pitanja :)
nisam do sada imala potrebu da se odredim prema njemu. aj da razmislim malo i da iskljucim svoje nesimpatije prema predimenzionisanom pogledu na svet.

ps - jack, jos ces da me ubedis...
bauer. bauer. 08:37 02.04.2009

Re: I... ?

E, интересује ме шта мислите о Oскару.

Ja ne mislim baš mnogo, učesvovao je u tom nesrećnom Brazilija projektu...
bauer. bauer. 08:39 02.04.2009

Re: I... ?

ps - jack, jos ces da me ubedis...

c'mon girl, go get them...
antioksidant antioksidant 08:45 02.04.2009

Re: I... ?

ih, sad me vuces za jezik, a trebaju mi slicke za ono sto hocu da kazem :)
opasni su bili ti decaci iz Bauhausa, i vrlo domisljati, a ideja je potekla iz potrebe za suncem, vazduhom i prostorom. pa ne mozes im suditi zbog toga :)

i zamisli tu srecusrecuradost i entuzijazam kad su poceli da otkrivaju sta sve trpi taj divni novi svemoguci materijal - armirani beton. ja ih potpuno razumem.

sunce, vazduh, prostor... to se meni cini kao priroda.

grad je nesto drugo. grad cine ljudi.. ako ih udaljis jedne od drugih (stvarajuci prostor za sunce, vazduh, prostor) ubices grad...

oprostio bih im armirani beton da su ga prefarbali necim... ali sto ga ostavise onako sivim?

piiiiiiisssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiii
antioksidant antioksidant 08:52 02.04.2009

Re: I... ?

E, интересује ме шта мислите о Oскару.


znam da pitas one koji znaju nesto da ti kazu...ali moram se umesam - pogledaj fotelju!

svaka mu cast!




i da

bauhaus: )
vishnja92 vishnja92 09:00 02.04.2009

Re: I... ?

c'mon girl, go get them...

i eto sta se izrodi iz Ninovog "...i onda je ona pogledala mene....i onda sam joj ocesao rame...." :)))
aj pisacu, odgovor na ovo
sunce, vazduh, prostor... to se meni cini kao priroda.

grad je nesto drugo. grad cine ljudi.. ako ih udaljis jedne od drugih (stvarajuci prostor za sunce, vazduh, prostor) ubices grad...

je predug za jedan komentar.
antioksidant antioksidant 09:04 02.04.2009

Re: I... ?

aj pisacu
zuuurka



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana