Ms Milić hoće!

Jelena Milić RSS / 01.04.2009. u 13:17

Gimme a break sa ovom povikom na šoping molove po Beogradu. Borka Pavićević included. Iz konfornih gajbi u Beogradu, sa kreditima u omražnim zapadnim bankama, u doboroj garderobi ili iz Amerike i EU. Ako nemate o čemu trenutno da pišete, ako nemate inspiraciju, pauzirajte, nemojte da pišete. Bolje, nego da komično levičarsko kulturološki zanos ili nostalgiju za zavičajem nesretno iskaljujete na činjenici što je Beograd, grad sa više od milion stanovnika, dobio još jedna šoping mol. Ne petljajte šoping molove u svoje ideološke obračune, ma koliko bili u pravu za mnoge stvari. To ko ih otvara je nebitno za njihovu glavnu funkciju, da nama zaposlenima i razapetima na sto strana pomogne da kupujemo u toplom i čistom, na jednom mestu, na primer. O radnim mestima da ne govorim. Malo li je na ovu krizu. Ne pravite veliku filozofiju, ne povlačite paralele tamo gde ih nema, ne umećite simboliku u sve i svašta, ugušiće nas to.

 

Napomena pre nastavka: Ovo nije rasprava o finansijskoj i društvenoj podobnosti osoba koje se vode kao vlasnici šoping molova u nas. Ni o monopolima. Ovaj Petar Matić, Ušće,  mi se negde u glavi fakturiše ko no no guy, al ne sećam se više zašto. Nije ovo  ni post o cenama ili izboru radnji, ne. Ni o mojoj teoriji zavere da zbog uvozničkog lobija ne možemo da dobijemo beli šengen. Ne.  Al, brate, ako ne možeš bolje svoje stavove da artikulišeš……ako ništa drugo zbog klinaca koji nit pamte nit ima mnogo onih koji će im reći činjenice hladne glave,  koji, da, jebiga jeste supstitucija, i dalje ne mogu lako da putuju ko mi onomad, a kojih su prepuni i Bereška i Njujorker, mojne ovako:  

 

Zato što su šoping molovi pravi spomenici svih „oslobađanja“, pa i onih preventivnih.

Zato što je šoping mol taj dobitak, posle svega.

Zato što je šoping mol simbol pobede demokratije i liberalne ekonomije.

Zato što je uništavanje javnih površina „u ime“ šoping molova samo nastavak dalje devastacije mirnim sredstvima, korupcijom, tako se vrši povraćaj imovine u predsocijalističko stanje.

Šoping mol je naš obećani raj, zamena za sva neputovanja, za svaku zatvorenost, eto, može se putovati kroz šoping mol i videti, dodirnuti - i vrhunac, kupiti sva ta blaga zapadne potrošnje. Ali i proizvodnje, makar ona bila u Kini organizovana.

Ko da ga nemamo dovoljno, po NBG pogotovu. Prostora. Kakav nam je natalitet, ja bih se pre brinula za popoulaciju nego za javni prostor. Simbolika, simbolika, pa šta. Treba da zuji nesrušen, nerenoviran ko oni skeleti po Kneza Miloša. Bio CK, bio ovaj, bio onaj, pa šta, ide život dalje, ide Srbija dalje, bolje šoping mol nego JUL.  

 

Nije nikakav obećani raj, već uredno, organizovano mesto, gde možeš da se parkiraš, da odeš, kupuješ, sedneš, odmoriš, nastaviš. Mislim, tolka povika na parkirana kola kojekuda od kojih ne možeš hodati gradom, napisa žena eseje o tome, o baštama kafića na sve strane, potpisujem, i šta sad, kako da se šetam i kupujem, dok to sve moram da zaobiđem, il po bljuzgavici i čađi, kad mi zimi padne mrak na oči u 3 što mrak pada u 2 i što oću da crknem za malo svetlosti negde. Ma u stvari, u odnosu na gepeke, buvljak i ostalo šta sam prošla, jeste raj. Jebote gle čuda neoliberlanog ne moš biti go i bos, i gaće trebaju, i najskuplji kurs kod MandS se na duže staze isplati u odnosu na ćega sa buvljaka and od Kineza, probala ms Milić više puta, testirala!  I sad, moramo preko postojanja šoping molova u Beogradu baš da po hiljaditi put pokazujemo  kako su nacoši i ratni huškači dvolični! Eureka.

 

Ko ima tinejdžere ko Ms Milić, i ko je sretan što su mu deca žgoljava and dugonoga, zna kakav je doskora kuluk bio naći kod nas farmerke za takvu uskokukašku građu! Njujorkeri  su moj novi hram. Mogu i ovi naši kad već nisam u prilici da zujim po Pentagon sitiju, što volem najviše na svetu. ( ne skačite sa zaključcima)

 

Da i ta jebena tekovina trulog neoliberalnog zapada, kupuješ robu dobru a ona jeftina! Imaš mogućnost izbora. Oš firmu il HandM. Ma dno. A tek kuglane! Joj veselja.

 

Istovremeno, sa otvaranjem novog šoping mola, otvaraju se SOS radnje. Biće otvoreni i posebni kontejneri sa jeftinijim hlebom, za mase. Svuda po gradu istaknuti su bilbordi, umesto izbornih slogana i likova, na bilbordima stoji natpis Hoću, danima sam se pitala šta je to što se hoće, šta je izbor ovoga trenutka, put, predlog rešenja, to za šta treba da kažem Hoću. E pa za šoping centar treba reći „Hoću“. Dakle, evo ponuđenog izbora: volja ti je u šoping mol centar „Ušće“, volja ti je u SOS radnju, a može i na ulični kontejner, zašto ulični, i zašto kontejner, po jeftiniji lebac, uz dokaz da nemaš više para.

 

Izgleda da i veći igrači od ovog Matića nisu predvideli krizu, a teško da se čovek na ovaj potez odlučio pre dva meseca. Mislim, kritikujte, al sa malo jačim argumentima bar. A i SOS radnje, trebale su i pre krize, ili nisu, ako se čovek zapita za njihovu dostupnost ravnopravnu svima. Bolje nešto sistemskije naravno. Al kolki mol, pa tu mora neko da radi! Radi. Malo li je. Kako se finasra ozbiljna socijalna politika države nego od poreza.  Koga da oporezuješ ako niko ne radi i ne investira.

 

Ispade još ako ideš u mol, nisi sigurno u Narodnom pozorištu. Il ne kapiraš  prirodu sukoba devedesetih. Ispade šoping mol antipod kulture i humanosti, ko da je to za poređenje uopšte. Po kojoj to logici, i zašto to isključuje jedno drugo. A u ostalom zašto mora i jedno i drugo.  Gde kupuju ti što idu u NP? Na buvljaku, jer su gurani na marginu? E mnogo  su jaki bili kad su to dopustili toliko dugo. Gde kupuju ono što kritikuju supermarket kulturu?

 

PS Ms Milic hoće. U Ušće.  Čim namakne lovu and vreme. 

 Il ko što narodna pesma još onomad  lepo reče and primeti koliko nam je taj konzumerizam u genima a ne od Amera ...uđe Ms Milić u Delatu sama, aj za njom uđe Mišković zamandali vrataaaa



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antonacci antonacci 13:32 01.04.2009

Ako ste u pravu nemojte biti

Ne petljajte šoping molove u svoje ideološke obračune, ma koliko bili u pravu za mnoge stvari.


Da izvines, ali ovo ti je stvarno glupo: jeste da ste u pravu, ali nemojte o tome da govorite.

O svasta.



PS

I ako su nam trzni centri najbolji i najsvetliji simboli demokratije i liberalizma, onda ziveo komunizam.
Jelena Milić Jelena Milić 13:35 01.04.2009

Re: Ako ste u pravu nemojte biti

ako su nam trzni centri najbolji i najsvetliji simboli demokratije i liberalizma, onda ziveo komunizam.


ko je ovo rekao
jel moze bar jedan citat

Ne petljajte šoping molove u svoje ideološke obračune, ma koliko bili u pravu za mnoge stvari.


mnoge druge stvari , mislim da je jasno
drug.clan drug.clan 14:16 01.04.2009

Re: Ako ste u pravu nemojte biti

antonacci
I ako su nam trzni centri najbolji i najsvetliji simboli demokratije i liberalizma, onda ziveo komunizam.


E svaka ti cast.

Živeo drug Tito i Narodno-oslobodilačka borba!
Smrt trznim centrima i potrosackim kreditima i sloboda narodu!
libela libela 17:24 01.04.2009

:)

PS Ms Milic hoće. U Ušće.  Čim namakne lovu and vreme. 

Ima se, moze se!
Generalno, mrzim sav taj hajp oko otvaranja novih trznih centara. Prolazim skoro svakodnevno pored mesta zlocina, ali nemam zelje da odem.
Dakle, Libela nece... na Usce! Lova i vreme su za druge stvari (mesta)!
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 21:41 01.04.2009

Re: Ako ste u pravu nemojte biti

antonacci

I ako su nam trzni centri najbolji i najsvetliji simboli demokratije i liberalizma, onda ziveo komunizam.

I ako je sala, neumesna je. Nalik na viceve o Jevrejima i gasnim komorama.
Neven Anđelić Neven Anđelić 13:32 01.04.2009

cestitam

ja sam od onih sto zive vani i ljevicare. obecavam necu. barem ne na ovom postu. slazem se.
Saša Radulović Saša Radulović 21:01 01.04.2009

Re: cestitam

Pridruzujem se čestitanju. I nema ništa loše u levičarenju :) Ali u vezi sa šoping molovima: niđe veze.

Ovo mi je jedinstvena prilika da se u potpunosti složim sa Ms Milić pa istu i koristim. Ko zna kada će mi se opet ukazati prilika.
background noise background noise 13:37 01.04.2009

Nek priča ko šta hoće

Šoping mol je ekstra stvar. Za koga? Za svakog ko ume da ceni svoje vreme i ne smuca se svaki dan ko gluva kucka po gradu.

Zivot je jedan, ustedite vreme kupujuci u soping molovima.
Jelena Milić Jelena Milić 13:38 01.04.2009

Re: Nek priča ko šta hoće


Zivot je jedan, ustedite vreme kupujuci u soping molovima.


milka ti li si?
background noise background noise 13:41 01.04.2009

Re: Nek priča ko šta hoće

Slobodno mozes da me zoves Milka. Nije bas da mi pristaje, ali ako ti tako zelis . . .

pix3lchick pix3lchick 13:56 01.04.2009

Re: Nek priča ko šta hoće

Jelena Milić

Zivot je jedan, ustedite vreme kupujuci u soping molovima.

milka ti li si?

Evo, ja ću da budem Milka.

Vreme merim na miligrame, i ne postoji ni teoretska šansa da opušteno kaskam po gradu u potrazi za cipelama broj 21, 32, 36, 39 i 43. Da ne spominjem dužine nogavica od 25 do 80 cm, razliku u polovima, ukusima, veličinama stomaka i guzica, potrebe koje variraju od Pampersa koji se ne slindare u jednu nogavicu kada se napune, do dual band wireless routera koji neće zviznuti od prve nestabilnosti u električnoj mreži.

Ergo, šoping molovi su idealni za ovakve napaćene duše kao što sam ja. Posebno za napaćene duše koje se sećaju dugih godina socijalizma, sivih, prašnjavih izloga, Beograđanke i Starog Merkatora u koje se dolazilo izdaleka (robne kuće kao preteče šoping molova), nekolicine supermarketa koji su bili atrakcija... mislim, lako je ekonomski levičariti i pljuckati po molovima iz perspektive nekoga ko može da bira između n vrsta farmerki, a nije ograničen na Lee Cooper i Pirossi.

Na stranu šta molovi predstavljaju u zemlji u kojoj se tržišna ekonomija smatra narodnim neprijateljem br. 1...
drug.clan drug.clan 14:17 01.04.2009

Re: Nek priča ko šta hoće

background noise
Šoping mol je ekstra stvar. Za koga? Za svakog ko ume da ceni svoje vreme i ne smuca se svaki dan ko gluva kucka po gradu.

Zivot je jedan, ustedite vreme kupujuci u soping molovima.



Onaj ko ume da zivi ne provodi vreme kupujuci!


EDIT: vec na blogu naravno!
pnbb pnbb 14:32 01.04.2009

Re: Nek priča ko šta hoće

ustedite vreme kupujuci u soping molovima.

e to bih voleo da vidim...

- ovo bez ideoloskog predznaka, da ustedim vreme kriticarima -
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:37 01.04.2009

a da ne spominjemo

11 bioskopskih sala u gradu u kome bioskopi umiru. Ja se veoma radujem multiplexu pogotovo jer najavljuju i 3D
pix3lchick pix3lchick 13:42 01.04.2009

Re: a da ne spominjemo

Srđan Mitrović
11 bioskopskih sala u gradu u kome bioskopi umiru. Ja se veoma radujem multiplexu pogotovo jer najavljuju i 3D

Takođe, eto mene to izuzetno raduje.
Em, što mi je bliže, em što mogu da ukombinujem odlazak u bioskop sa nedeljnom nabavkom hrane za silnu nejač, a da pritom ne služim kao ovca za striganje u Delta Šitiju (što se događa u kombinaciji Ster Cinema-Maxi).
Wet dream svake domaćice koja ne može bez bioskopa.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:45 01.04.2009

Re: a da ne spominjemo

Ster Cinema

velika prevara! šupa obična. bio jednom i nikad više. nadam se da me ovi slovenci neće izneveriti.
pix3lchick pix3lchick 13:59 01.04.2009

Re: a da ne spominjemo

Srđan Mitrović
velika prevara! šupa obična. bio jednom i nikad više. nadam se da me ovi slovenci neće izneveriti.

Pa ne znam... meni je OK. Veliko, čisto platno, dovoljno mesta u sali, i ne izgleda kao adaptirana gajba. Daleko od pravog multipleksa, ali ne očekujem ni Lester Skver.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:15 01.04.2009

Re: a da ne spominjemo

Veliko, čisto platno, dovoljno mesta u sali,

i tu se završava njihova ponuda.
drug.clan drug.clan 14:18 01.04.2009

Re: a da ne spominjemo

Srđan Mitrović
11 bioskopskih sala u gradu u kome bioskopi umiru. Ja se veoma radujem multiplexu pogotovo jer najavljuju i 3D


11 sala a dva najgora holivudska filma
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:28 01.04.2009

Re: a da ne spominjemo

11 sala a dva najgora holivudska filma

još uvek ne znamo šta će prikazivati. bar će ovi naši domaći (ma kakvi bili) imati gde da se prikazuju. glupo je snimati filmove samo za festivale u nišu, novom sadu, sopotu i vrnjačkoj banji.
background noise background noise 13:39 01.04.2009

A sto si stavila taj avatar?

Milion puta je lepse da vratis svoju sliku.



I da znate da me bas briga da li cete da kazete da je trol, da sam politicki nekorektan ili bilo sta drugo . . .
niccolo niccolo 13:44 01.04.2009

Slažem se

Bolje, nego da komično levičarsko kulturološki zanos ili nostalgiju za zavičajem nesretno iskaljujete na činjenici što je Beograd, grad sa više od milion stanovnika, dobio još jedna šoping mol



Ne vidim u čemu je problem sa otvaranjem šoping mola, čist populizam onih koji su navikli da sede, ne rade ništa i kritikuju...

gorran2 gorran2 13:58 01.04.2009

koze i kupusi

odlomak iz razgovora dva totalna ignoranta na skajpu

[13:54:35] Goran says: ako se ja dobro sećam, to je jedan što je za vreme sankcija i Miloševića imao fri-šopove na prelazima
[13:54:35] Goran says: jedan Tref, jedan on
[13:54:58] Goran says: sad ima hotel i poslovnu zgradu preko puta BAS-a
[13:55:36] Goran says: a i TC "Ušće" je njegov, sudeći po tablama na ogradi gradilišta
[13:56:03] Goran says: inače, baba Mićun je prodo ceo taj blok
[13:56:12] Goran says: sa sve zgradom CK
[13:56:28] Goran says: onom šećernom Kostiću Bekvalcu
[13:56:34] Goran says: bez tendera
[13:56:44] Goran says: na "ruka ruci"
[13:56:58] Goran says: Kostiću - Nosaču Kovčega
[13:57:12] Goran says: posle ovaj delom gradio
[13:57:17] Goran says: delom preprodavao
[13:57:23] Nandor says: Da li je to iz Kuma 1 ili 2?
[13:57:26] Nandor says: :)
[13:57:44] Goran says: sećaš li se ti toga uopšte?
[13:57:51] Goran says: to je bilo 2001
[13:59:58] Nandor says: Sećam se svega, kao da i dalje traje :)
[14:00:20] Goran says: onda još bila marka
[14:00:25] Goran says: Klara Šuman
[14:00:29] Goran says: rođena Vik
[14:01:03] Goran says: kao, kaže baba-Mićun Mikiju Kostiću, aj daš 50 miliona maraka
[14:01:10] Goran says: ovaj kaže evo ruke
[14:01:15] Goran says: ode u banku
[14:01:34] Goran says: kao, ja sam na prst u dupe sa premijerom Đinđiđem
[14:01:42] Goran says: jel može 50 miliona?
[14:01:49] Goran says: može, nema problema
[14:02:21] Goran says: nije prošlo ni godinu dana, manji deo toga prodao Slovencima za 180 miliona EURA
[14:02:37] Goran says: posle mu vlada dozvoliva da prepakuje šećer
[14:02:46] Goran says: i zajebemo EU
[14:02:52] Goran says: čisto da izvadi štetu
[14:03:54] Goran says: posle Slovenci prodali Hipo-Alpe-adriji
[14:04:01] Goran says: za još veće pare
[14:04:07] Goran says: svi srećni i zadovoljni
[14:04:16] Goran says: napredak, jebote!
[14:04:49] Nandor says: Platili i plaćaju žitelji, ko nas jebe.
[14:05:37] Goran says: ma naravno
[14:05:42] Goran says: za to smo se borili
[14:05:50] Goran says: nećemo radničke savete
[14:06:10] Goran says: to je kao dati kozi da čuva kupus
[14:06:32] Goran says: (copyright by Premijer Đinđić)
[14:06:50] Goran says: nećemo mi da čuvamo naš kupus
[14:06:57] Goran says: ima ko je stručan za to
[14:07:04] Goran says: mafijaši i tajkuni
[14:07:11] Goran says: oni to mnogo bolje rade
[14:08:11] Goran says: mi smo koze
[14:08:13] Goran says: stoka
[14:08:20] Goran says: ali srećom
[14:08:24] Goran says: bog nas pogledo
[14:08:30] Goran says: ima ko da se brine o nama
[14:10:16] Goran says: ma zašto pričaš sa mnom uopšte
[14:10:33] Goran says: od mog pogleda crkavaju kobre i nosorozi
[14:10:54] Goran says: od mog poljupca suše se sekvoje
[14:11:02] Goran says: okani me se, druže
[14:11:06] Goran says: za tvoje dobro
[14:11:18] Goran says: ima da puknem jedan dan samo tako
[14:11:21] Nandor says: Mislim, ipak, hehehe, da većinu ljudskih bića muči manjina autobuske veličine :)
[14:12:03] Goran says: samo što oni ne poseduju samo zemlju
[14:12:06] Goran says: vazduh
[14:12:16] Goran says: kuće
[14:12:17] Goran says: zgrade
[14:12:21] Goran says: fabrike
[14:12:29] Nandor says: A, većina odgovara autobuskoj veličini mučitelja tako što muči sebe i oko sebe :(
[14:12:30] Goran says: ONI POSEDUJU I NAŠU SVEST
[14:12:49] Goran says: instalirali su nam onu kutiju
[14:12:58] Nandor says: Oni poseduju nas! Robovlasništvo 21 veka :)
[14:12:59] Goran says: čak nas teraju i da platimo
[14:13:20] Goran says: i odatle nam instaliraju misli u glave
[14:13:27] Goran says: a mi još plaćamo
[14:13:38] Goran says: kao oni nesretni Muslimani iz Zvornika
[14:13:54] Goran says: koji su morali kod lokalnog srpskog age
[14:14:06] Goran says: inače poverenika DS-a
[14:14:30] Goran says: DA PLATE PO 40.000 DM ZA DOZVOLU DA SVE NAPUSTE I DA SE ISELE
[14:14:43] Goran says: tako mi plaćamo svoj implant u mozgu
[14:15:20] Goran says: koji nas pravi debilima
[14:15:23] Goran says: robovima
[14:15:26] Goran says: stokom
[14:15:40] Goran says: kozo, ti bi htela da čuvaš kupus!!!



A što se tiče blistavog, prosperitetnog i nadasve moralnog Zapada, koji, jelte, proizvodi superjeftinu i superkvalitetnu robu, molim ivanu 23 da nam iskopa on čuvenu američku kartu sveta gde je obeležena teritorija Kine, a natpis kaže "that's where they make our stuff"


P.S Čestitke na kovanici "evroatlantske" integracije... Mada nije originalna.... Podsetilo me na Ribentrop-Molotov-Čemberlen integracije 1938-39

P.P.S. ŽIVELA LIBERALNA EKONOMIJA - PEREAT MUNDUS!

P.P.P.S. Ko ima štikle - šta će mu mozak? (samo narušava ravnotežu)
Goran Vučković Goran Vučković 14:10 01.04.2009

Kako ko koga vidi


A što se tiče blistavog, prosperitetnog i nadasve moralnog Zapada, molim ivanu 23 da nam iskopa on čuvenu američku kartu sveta gde je obeležena teritorija Kine, a natpis kaže "that's where they make our stuff"

Neee, to je vic od pretprošle godine

Ovo je bilo pre par nedelja u Economist magazinu



Komentar ispod slike je bio: how the world should see China
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:11 01.04.2009

mol

Ja bih volela da se Beograd pretvori u jedan veliki shoping mall pa da sljasti. A N. B isto tako, da da bog, ili ko u sta veruje, pa da sljasti. Eto, sirim pozitivnu energiju od jutros i zelim sjaj , sljastenje i nova radna mesta po molovima. Da ih je sto vise. A, i sto neko rece, sta ja imam da pricam iz Amerike. evo, nasi molovi, ovde na okeanskoj strani Amerike, zvrje prazni, ili polu prazni. Lepo je za mlade koji nemaju gde, pa setaju okolo praznih radnji, mislim bez ljudi. Ujutru se molom seta gerijatrija. Dobro je, lepo, sigurno, nema dzeparosa, tiha muzika svira. E, a meni se dopada onaj kao mol kod nas u Knezu, u Beogradu, gde ne zmes da uneses kokice kupljene na ulici. Neki mladici u crnom, majce i pantalone, upozorise neke ljude da ne jedu kokice, sa akcentom na zabranjeno....

Evo, shoppings u Urugvaju
Goran Vučković Goran Vučković 14:13 01.04.2009

Re: mol

i nova radna mesta po molovima.

Da se i mi uključimo u svetske privredne tokove
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:19 01.04.2009

Re: mol

Goran Vučković
i nova radna mesta po molovima.

Da se i mi uključimo u svetske privredne tokove

Egzaktli
drug.clan drug.clan 14:20 01.04.2009

Re: mol

Goran Vučković
i nova radna mesta po molovima.

Da se i mi uključimo u svetske privredne tokove


Dok kinezi rade zapad kupuje! Kad kinezi dodju da naplate, zapad....
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:21 01.04.2009

Re: mol

drug.clan
Goran Vučković
i nova radna mesta po molovima.

Da se i mi uključimo u svetske privredne tokove


Dok kinezi rade zapad kupuje! Kad kinezi dodju da naplate, zapad....


Ja cu da pricam kako je bilo. Looking forward to it!
drug.clan drug.clan 14:24 01.04.2009

Re: mol

Jelena Pavlović
drug.clan
Goran Vučković
i nova radna mesta po molovima.

Da se i mi uključimo u svetske privredne tokove


Dok kinezi rade zapad kupuje! Kad kinezi dodju da naplate, zapad....


Looking forward to it!



me too! Polako ucim kineski i cekam da me zaposle kao popisivaca imovine!
pnbb pnbb 14:37 01.04.2009

Re: mol

Dok kinezi rade zapad kupuje

a jel to ono, trepca radi beograd se gradi
drug.clan drug.clan 14:39 01.04.2009

Re: mol

pnbb
Dok kinezi rade zapad kupuje

a jel to ono, trepca radi beograd se gradi


Svaka slicnost sa dogadjajima, likovima i izjavama iz stvarnog zivota je plod maste i nesretnog slucaja!
drug.clan drug.clan 14:22 01.04.2009

Internet posla

Internet posla:

Blog u kome se trazi od blogera da ne rade nesto je u stvari poziv da radimo sve ono sto sto smo zamoljeni da ne radimo!

Moj doprinos internet poslovima....
markonio92 markonio92 14:23 01.04.2009

Roba

Da i ta jebena tekovina trulog neoliberalnog zapada, kupuješ robu dobru a ona jeftina!

Nema više dobre robe.
Goran Vučković Goran Vučković 14:26 01.04.2009

Re: Roba

Nema više dobre robe.

Ima, ima, samo obično ne stigneš da je vidiš od price tag-a...
drug.clan drug.clan 14:26 01.04.2009

Re: Roba

markonio92
Da i ta jebena tekovina trulog neoliberalnog zapada, kupuješ robu dobru a ona jeftina!

Nema više dobre robe.


pa logicno - osnovna ideja neoliberalnog zapada: ako je roba dobra onda neces duze vreme kupovati - lose za ekonomiju
vracarac92 vracarac92 14:43 01.04.2009

P. Matic...

je Dragov zemljak.
Mozda bi ratni gradonacelnik Knina (SDS) mogao da nam da neko blize objasnjenje?
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:55 01.04.2009

Re: P. Matic...

vracarac92
je Dragov zemljak.
Mozda bi ratni gradonacelnik Knina (SDS) mogao da nam da neko blize objasnjenje?


misliš da si duhovit!?!?!?!
kako navijači stoje sa bivšim (pokojnim) vođom navijača?
jel treba da ih sve povezujemo s njim?
samo pitam.
pre nego što redovno opleteš po dragu, pomisliš li ikada ko vam je bio vođa?
ne sećam se da se neko bunio...
naprotic.... baš je bilo super...
čovek plaćao putovanja, rezultate... svima fino...
nešto ste skliznuli od kad se ispraznio taj budželar...
vracarac92 vracarac92 19:21 01.04.2009

Re: P. Matic...

misliš da si duhovit!?!?!?!

Ne vidim nista duhovito u mom pitanju.[Mislio sam da ce mozda D.K. biti u stanju da nam blize objasni ko je P.M. Nista vise.
pomisliš li ikada ko vam je bio vođa?
ne sećam se da se neko bunio...
Meni vodja nije bio a to sto su ga pojedinci ( i mediji) forsirali ne znaci bas mnogo mada ne moze se poreci da je u jednom trenutku imao veliku ulogu na severu. U ostalom, ako je bio veliki delija zasto jo onda kupio Obilic a ne Zvezdu?
To sto se ti ne secas to je ipak samo tvoj problem. na ju tjubu i dan danas postoje snimci na kojima se "ne bunimo"
kako navijači stoje sa bivšim (pokojnim) vođom navijača?

Ne stoje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:16 01.04.2009

Re: P. Matic...

Ne vidim nista duhovito u mom pitanju.[Mislio sam da ce mozda D.K. biti u stanju da nam blize objasni ko je P.M. Nista vise.

ti znaš sve svoje zemljake?

naravno, bio si bezobrazan, ne duhovit,
jer rečenica da je drago to i to etc. jasno govori šta si mislio.

Meni vodja nije bio

hahahahahaha
ma stvarno!
nikom nije bio.
kao što ne možeš da nađeš ni lupom nikoga ko je glasao za sps
i miloševiće a u svakoj radnji, izlogu, busu njegova fotka.
niko živ. a ovaj dobio 200 posto.

bre, bio je bog i batina za zvezdu.
nismo mi sisali vesla.
znamo ko je izdržavao i zvezdu i navijače.
napravio kuću preko puta stadiona, skino govorinicu, napravio svoj parking.

vracarac92 vracarac92 21:32 01.04.2009

Re: P. Matic...

naravno, bio si bezobrazan, ne duhovit,
jer rečenica da je drago to i to etc. jasno govori šta si mislio.
Otkad je istina bezobrazluk?

ma stvarno!
nikom nije bio.
kao što ne možeš da nađeš ni lupom nikoga ko je glasao za sps
i miloševiće a u svakoj radnji, izlogu, busu njegova fotka.
niko živ. a ovaj dobio 200 posto.

Kao sto rekoh, meni vodja nije bio a da je imao u odredjenom trenutku uticaj u Zvezdi - imao je i to niko ne spori a sta tu tebi nije jasno ja to ne znam niti zelim da znam.
A za SPS mozes slobodno da me preskocis. Proveri sa onima koji su u koaliciji sa tom partijom. Ili one koji su se u nekom trenutku druzili sa Milosevicem.
znamo ko je izdržavao i zvezdu i navijače.
Ko?
Pa zasto je onda kupio Obilic i na silu od njega napravio prvaka?
Zasto to nije ucinio sa zvezdom?
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:38 01.04.2009

Re: P. Matic...

Otkad je istina bezobrazluk?

ne radi se o istini, nego o podjebavanju.
Ko?
Pa zasto je onda kupio Obilic i na silu od njega napravio prvaka?
Zasto to nije ucinio sa zvezdom?

nije dao debe.
ipak je on samo radio za debe.
obilić je bio partnerska org.
dokaz da je napravio prvaka od obilića je i to kako je od
zvezde pravio "jak" klub.
lova, vračarac, lova.
vracarac92 vracarac92 14:07 02.04.2009

Re: P. Matic...

ne radi se o istini, nego o podjebavanju.

A sta je neistinito?
Molim te objasni.
nije dao debe.
ipak je on samo radio za debe.
obilić je bio partnerska org.
dokaz da je napravio prvaka od obilića je i to kako je od
zvezde pravio "jak" klub.

A ko je od zvezde napravio jak klub? Arkan? DB? Ne budi smesna.
Željka Buturović Željka Buturović 14:54 01.04.2009

vrli, mracni, prljavi svet

uvek me fascinira koliko ljudi ima problem sa civilizacijom kao takvom. nije to samo napad na molove (mada, realno, sta je za misleceg coveka uvredljivije nego ogromna koncentracija roba iz razlicitog sveta na jednom mestu, pogotovo ako moze da ih priusti svaki bednik koji ni sekspira nije procitao), napadaju se i automobili, putovanja, hrana; od nas se trazi da gasimo svetla a uskoro, i da budemo smrdljivi i prljavi. far left, meet far right.

gorran2 gorran2 15:13 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Ma, obilje robe vrhunskog kvaliteta za gomilu potrošača vrhunskog kvaliteta.

A neki se usuđuju da ne budu oduševljeni!

Stvarno, ko će svetu ugoditi!

P.S. Povremeno iz ličnih razloga svratim na toksikologiju na VMA. Tamo svako malo hospitalizuju nekoga ko se otrovao Domestosom. Da, da to je taj - sećate se iz reklame - mama mahne krpom, a devojčica sedi u čistom, sva srećna i bezbedna... I civilizovana...
Kaže lekar - vojno lice, slušao i vojnu medicinu - taj Domestos, to je po sastavu bojni otrov. Oružje za masovno uništenje. Ne moraš ići u Irak - eto ga u radnji na ćošku. U četiri boje i mirisa.
Humanizam, brate pršti iz ovog krupnog kapitala na sve strane. Taj bi sve učinio, samo da ljudi budu srećni, bogati, čisti i civilizovani.
Ali sve džaba.
Ljudi stoka, pa gunđaju...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:16 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Željka Buturović
uvek me fascinira koliko ljudi ima problem sa civilizacijom kao takvom. nije to samo napad na molove (mada, realno, sta je za misleceg coveka uvredljivije nego ogromna koncentracija roba iz razlicitog sveta na jednom mestu, pogotovo ako moze da ih priusti svaki bednik koji ni sekspira nije procitao), napadaju se i automobili, putovanja, hrana; od nas se trazi da gasimo svetla a uskoro, i da budemo smrdljivi i prljavi. extreme left, meet extreme right.



Bas fino sto ce kod nas civilicacija da prodje kroz kapiju mola. Alal nam civilizacija!
Željka Buturović Željka Buturović 15:20 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Taj bi sve učinio, samo da ljudi budu srećni.

ne, taj bi sve ucinio da ga neko kupi. ali najbolji nacin nekog naterate da od vas nesto kupi je da tom drugom to sto prodajete bude od koristi. zasto je toliki problem da se shvati ovaj jednostavni princip?

Ljudi stoka, pa gunđaju...

dozvolite, ali kako ko. kad se otvaraju nove prodavnice ili molovi, ispred njih su uglavnom redovi. gundjaju pre svega "prosvetljeni" gnjavatori koji su u totalu manjina, ali medju beskorisnim (i po pravilu subvencioniranim) blebetalima, vecina.

Bas fino sto ce kod nas civilicacija da prodje kroz kapiju mola. Alal nam civilizacija!

upravo tako. mol je jedan od vrhunaca civilizacije.
gorran2 gorran2 15:25 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

beskorisnim (i po pravilu subvencioniranim) blebetalima, vecina.
To koliko ima beskorisnih (i po pravilu subvencioniranim) blebetala - to na najbolji način dokazuje koliko je krupni kapital, u suštini, oličenje humanizma. Trpi, brate, svakakve parazite.
Aaa, ne bih ja bio tako sentimentalan da sam na njegovom mestu! Ali mu svakako treba odati poštovanje za duševnost i dobrotu.

Ja evo, ovog časa, pokrećem inicijativu da mu se podigne monumentalni spomenik - za sve što je učinio za nas, i što još planira da učini.
drug.clan drug.clan 15:27 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Željka Buturović
uvek me fascinira koliko ljudi ima problem sa civilizacijom kao takvom. nije to samo napad na molove (mada, realno, sta je za misleceg coveka uvredljivije nego ogromna koncentracija roba iz razlicitog sveta na jednom mestu, pogotovo ako moze da ih priusti svaki bednik koji ni sekspira nije procitao), napadaju se i automobili, putovanja, hrana; od nas se trazi da gasimo svetla a uskoro, i da budemo smrdljivi i prljavi. extreme left, meet extreme right.


Nemaju ljudi (pa i ja) problem sa "civilizacijom kao takvom" vec sa zapadnom potrosackom i neodrzivom civilizacijom.

Od svih civilizacija koje je ljudska istorija izrodila nije zabelezena ni jedna ovako selfdestructive.



ne, taj bi sve ucinio da ga neko kupi. ali najbolji nacin nekog naterate da od vas nesto kupi je da tom drugom to sto prodajete bude od koristi. zasto je toliki problem da se shvati ovaj jednostavni princip?


Ove boldovane reci su problematicne u procesu razumevanja!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:34 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Željka Buturović
.....

upravo tako. mol je jedan od vrhunaca civilizacije.


Narocito ako je u nase krajeve donesu negdasnji crno berzijanci, prodavci benzina i cigareta po ulici, lekova na crno, nasi prosvetitelji i nasi heroji potonjeg rata. well done!
Željka Buturović Željka Buturović 15:34 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Trpi, brate, svakakve parazite.

pa da je njihov broj enorman zbilja niko ne moze da spori i, ako ga nesto dokusuri, to ce biti upravo subvencioniranje slobodnog vremena raznih elitista i snobova.

Ja evo, ovog časa, pokrećem inicijativu da mu se podigne monumentalni spomenik - za sve što je učinio za nas, i što još planira da učini.

kapitalizam nije jedna osoba, nego mreza milijardi osoba koje jedna drugoj pokusavaju da udovolje. i da, za sve sto jedni drugima omogucavamo i sto smo do sada postigli, covecanstvo zaista zasluzuje jedan veliki spomenik. a za pocetak, moglo bi malo manje pljuvanja koristenjem racunara, interneta, udobne fotelje u prostorijama koje imaju vodu, kanalizaciju, grejanje, klima-uredjaj, dok se gricka cokolada u alumijumskoj foliji itd, a na kojima su radili milioni zombija koji kupuju po molovima.
drug.clan drug.clan 15:46 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Željka Buturović

kapitalizam nije jedna osoba, nego mreza milijardi osoba koje jedna drugoj pokusavaju da udovolje.


Pre ce biti gomila ljudi gde svako pokusava da udovolji sebi a na racun drugih


covecanstvo zaista zasluzuje jedan veliki spomenik. a za pocetak, moglo bi malo manje pljuvanja koristenjem racunara, interneta, udobne fotelje u prostorijama koje imaju vodu, kanalizaciju, grejanje, klima-uredjaj, dok se gricka cokolada u alumijumskoj foliji itd, a na kojima su radili milioni zombija koji kupuju po molovima.


Covecanstvu da ali ne kapitalizamu, nije kapitalizam jedini koji pravi vodovod, kanalizaciju, cokoladu itd. mada je jedan od retkih koji to radi na racun onih 3-4 milijarde koje nemaju sve to!
gorran2 gorran2 15:49 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

kapitalizam nije jedna osoba, nego mreza milijardi osoba koje jedna drugoj pokusavaju da udovolje. i da, za sve sto jedni drugima omogucavamo i sto smo do sada postigli, covecanstvo zaista zasluzuje jedan veliki spomenik.
E, ovo je već prodaja belih bubrega za ... crne )

Kapitalizam sasvim sigurno nije sinergija dobrih volja milijardi dobrih ljudi koji žele da učine nešto jedni za druge.

Nego je naprotiv sistem koji radi na neiscrpno gorivo njihove pohlepe, sujete, želje da prisvoje što više resursa za sebe, i ostave što manje drugima.

Kapitalizam je sistem čiji je princip: meni više vredi 100.000 koje su moje, nego 100.000.000 koje su opštedruštvena vrednost.

Zato je to u srži sistema maroderska eksploatacije svih resursa, pa i ljudskih. Sistem koji koristi otuđenost ljudi jednih od drugih da bi svakog pojedinca suočio sa bezličnim zidom Sistema i Institucija.


Sistemom na koji nema nikakav uticaj, i u koji, hteo-ne hteo mora da veruje kao u boga.
Ma šta boga. Više.

A Sistem, kao svaka slepa mašinerija - neko vreme radi, pa se skrlja.
I onda, spasavaj se ko može.

Ali to ne dekoncentriše njegove obožavaoce i hagiografe...
Željka Buturović Željka Buturović 15:58 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Kapitalizam sasvim sigurno nije sinergija dobrih volja milijardi dobrih ljudi koji žele da učine nešto jedni za druge.

ko je govorio o "dobroj volji" i "zelji da se nesto ucini za druge"? vi ocigledno ne mozete da odvojite nameru/motiv od rezultata neke aktivnosti. ali, sto se ja uopste cudim - pa cak postoje i psiholoska istrazivanja koja pokazuju koliko je tesko iskoreniti ovaj primitivni fokus na namere.

Sistemom na koji nema nikakav uticaj, i u koji, hteo-ne hteo mora da veruje kao u boga. Ma šta boga. Više.

sva sreca tu je "gorran2" - usamljeni buntovnik jedini sposoban da prozre kroz pojavne maske do sustine bitka. on druge kritikuje, ali za njihovo dobro, dobro koje je on vec sad spoznao, ali to mozemo i mi, samo ako umesto laznog "boga kapitalizma" (?!) budemo sledili njega.

hvala bogu da postoje ljudi kao sto ste vi, dodje mi odmah da vam uplatim neki grant.
Goran Vučković Goran Vučković 16:00 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Sistem koji koristi otuđenost ljudi jednih od drugih da bi svakog pojedinca suočio sa bezličnim zidom Sistema i Institucija.

Za razliku od socijalizma, koji koristi otuđenost ljudi jednih od drugih, da bi svakog pojedinca suočio sa bezličnim zidom Sistema i Institucija. Što reče Paja Patak: čemu ovo služi, a uz to i ne radi.

Bezlični zid sistema i institucija je tehnikalija upravljanja, po meni, a vertikalna mobilnost je ključni indikator performansi (KPI) slobode.
Goran Vučković Goran Vučković 16:02 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

hvala bogu da postoje ljudi kao sto ste vi, dodje mi odmah da vam uplatim neki grant.

Moj imenjak je socijalista za svoje pare, koliko znam - tako da mislim da je ovo off target, Željka.
Željka Buturović Željka Buturović 16:04 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Moj imenjak je socijalista za svoje pare, koliko znam - tako da mislim da je ovo off target, Željka.

nema to veze - pa mnogi ljudi koji primaju grantove imaju i druge prihode i isti im uopste nisu "potrebni" - kao sto u rent-controlled stanovima "za siromasne" na kraju zavrse bogatasi i njihovi prijatelji. to je samo jos jedna od neplaniranih posledica benevolentnih planova.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:11 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet


kapitalizam nije jedna osoba, nego mreza milijardi osoba koje jedna drugoj pokusavaju da udovolje. i da, za sve sto jedni drugima omogucavamo i sto smo do sada postigli, covecanstvo zaista zasluzuje jedan veliki spomenik. a za pocetak, moglo bi malo manje pljuvanja koristenjem racunara, interneta, udobne fotelje u prostorijama koje imaju vodu, kanalizaciju, grejanje, klima-uredjaj, dok se gricka cokolada u alumijumskoj foliji itd, a na kojima su radili milioni zombija koji kupuju po molovima.


Pazi, ja pricam o civilizaciji kroz molove dok sedim udobno pred svojim kompom koji, uzgred, uglavnom koristim kao pisacu masinu, a narod u mom rodnom gradu, zivi ispod onog mosta bez tekuce vode, u sklepanim kuca-kutijama...evo, prividjaju mi se zombiji.
Goran Vučković Goran Vučković 16:12 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet


nema to veze - pa mnogi (ako ne i vecina) ljudi koji primaju grantove imaju i druge prihode i isti im uopste nisu "potrebni" - kao sto u rent-controlled stanovima "za siromasne" na kraju zavrse bogatasi i njihovi prijatelji. to je samo jos jedna od neplaniranih posledica benevolentnih planova.

I od najboljih državnih škola u UK najviše imaju koristi vlasnici stanova u catchment area itd - sve je to super, ali to nema veze sa poentom mog komentara, čini mi se, sorry.
drug.clan drug.clan 16:13 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

sva sreca tu je "gorran2" - usamljeni buntovnik jedini sposoban da prozre kroz pojavne maske do sustine bitka. on druge kritikuje, ali za njihovo dobro, dobro koje je on vec sad spoznao, ali to mozemo i mi, samo ako umesto laznog "boga kapitalizma" (?!) budemo sledili njega.



Na svu srecu ima sve vise onih koji shvataju sustinu



gorran2 gorran2 16:17 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Za razliku od socijalizma, koji koristi otuđenost ljudi jednih od drugih, da bi svakog pojedinca suočio sa bezličnim zidom Sistema i Institucija. Što reče Paja Patak: čemu ovo služi, a uz to i ne radi.
.
Hvala, imenjače, na preciznom pogotku u metu.

Ja baš krenuo da lečim živce metodom drvlje & kamenje, a ti mi sve pokvario - sad se samo smejem...

Nego, izgleda da Željka hoće da uplati neke pare, pa, pošto ja nemam devizni račun, mogao bi ti da mi završiš transakciju. Ti si poznati mađioničar za provlačenje para kroz žice...
gorran2 gorran2 16:32 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Željka Buturović
vi ocigledno ne mozete da odvojite nameru/motiv od rezultata neke aktivnosti. ali, sto se ja uopste cudim - pa cak postoje i psiholoska istrazivanja koja pokazuju koliko je tesko iskoreniti ovaj primitivni fokus na namere.
To me podsetilo na divnu priču o Svetom Trifunu Lubeničaru (sustanaru Svetog Valentina).

Taj je, kažu, bio preke naravi, i ubio sto ljudi. Bog, da ga kazni, namesti ga na neko polje da po ceo dan okopava i zaliva lubenice.
Integrisao ga lepo u Sistem, uprkos njegovim koznakakvim namerama.
Međutim, naiđe pored tog bostana neki lik putem.
A Trifun mu, kao što je red, nazove dobar dan.
Ovaj - ni mukajet.
Dobar dan velim, insistira Trifun.
Ništa.
Ama, dobar dan ti kažem, čuješ li ti mene!
Ovaj već odmakao niz put.
Tu Trifunu pukne sajla od kočnice, pa uzme jednu oveću lubenicu, pa trk za onim likom, stigne ga, zvekne ga onom lubenicom, i razbije mu glavu.
Kao što je i red.
A Bog, tj Sistem?
Pa, tu sad upada ta čuvena razlika između "namera/motiva" i "rezultata neke aktivnosti".
Trifun je imao subjektivnu nameru da ovome razlupa glavu, jer mu je išao na živce.
Međutim, na višem, sistemskom nivou, ispostavilo se da je onaj lik bio neki pokvarenjak - što niko od nas sa jeftinijim kartama nije znao (Trifun included) - i da je upravo bio krenuo da osramoti neku sirotu devojku i upropasti joj sreću.
I, s obzirom na ovu okolnost, našeg Trifuna sasvim konsekventno vozdignu za sveca.

(Šteta što pravni sistemi i filozofi morala slabo mare za ovu razliku.)

Pouka je, naravno sledeća: tvoje zle namere nemaju nikakvog značaja! Slobodno ubij koga hoćeš, a Sistem će već naći načina da iz toga napravi pare!
Sofroniye Sofroniye 16:35 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Cime se vi zaludjujute.... Prvo kapitalizam socijalizam... su prevazidjene reci za sisteme koje danas imamo :) Po meni sa jedne strane imamo drzave u kojima drzavni aparat kontrolise puno aspekata zivota a sa druge sisteme gde se to u manjoj meri radi. I tu opet postoje finese. Pohlepa nece nestati ali je treba kontrolisati... a sto bi se reklo ima ko je placen da misli o tome :)
gorran2 gorran2 16:38 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Sofroniye
a sto bi se reklo ima ko je placen da misli o tome :)
E, to ti je pravi stav!
Šta ima bre ja džabe da trošim mozak, ako to niko neće da plati! Ima ko je plaćen da misli za mene, pa nek misli - a ja ću samo doći na pumpu da natankiram svoje mišljenje.
Pošto se proizvodi serijski, ionako je mnogo jeftinije i ekonomičnije nego da misli svako za sebe.
Goran Vučković Goran Vučković 16:42 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Pošto se proizvodi serijski, ionako je mnogo jeftinije i ekonomičnije nego da misli svako za sebe.

Economy of scale - mišljenje: $1.95, platiš 5 dobiješ 6.
Kazezoze Kazezoze 16:52 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Željka Buturović
kapitalizam nije jedna osoba,

ne nego je jedan mali procenat ljudi, ostali se mogu svrstati pod zhrtve kapitalizma.
Željka Buturović Željka Buturović 17:30 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Pouka je, naravno sledeća: tvoje zle namere nemaju nikakvog značaja!

prvo, niko nije tvrdio nista tako kategoricko - namere su solidan prediktor posledica u individualnim slucajevima u smislu ostvarenja neposrednih ciljeva (ako nameravam da idem u bioskop, solidna je verovatnoca da cu i da odem). s druge strane, ako ja glasam za minimum wage law zato da podignem standard nezaposlenih, to ne znaci da ce efekat mog glasa biti taj. ako ja pisem roman zato da ljude usrecim i prosvetlim, rezultat takodje ne more uopste da bude taj. i da, ako ja uradim komplikovanu operaciju zato da zaradim svoju platu, efekat moze da bude da se spasi neciji zivot. hocu reci, efekte nasih akcija na druge je mnogo teze predvideti iz nasih namera, pogotovo kad se radi o milionima ljudi sa kojima smo u vezi samo na vrlo posredan nacin.

inace, ne znam zasto mi nudite tu pricu o trifunu jer se moj stav o vaznosti rezultata naustrb namera sigurno ne bazira na ovako ekstravagantnim primerima, vec na neuporedivo cescim, svakodnevnim primerima koje sam sama vise puta navela.

ako je vas cilj da kazete kako je pogresno tvrditi da je ok sto je trifun ubio coveka, sa tim se slazem, ali to nema veze sa onim sto je nameravao, vec sa onim sto jeste uradio. pored ubijenog coveka i neosramocene devojke u to treba uracunati i sve korisne stvari koje bi ubijeni uradio (mozda bi se, posto "upropasti" devojku, zaputio na anti-globalisticke demonstracije?) i sve to zajedno dovodi do osude onog koji ih je proizveo. na kraju, da je u vasoj prici trifun iz svojih, losih namera ubio hitlera, koji je tu slucajno prosao, ima onih koji bi itekako bili spremni da kazu - ok, njegove namere su lose, ali nije to sad toliko bitno... a vecina onih koji bi insistirali na kazni, se ne bi ni bavili njegovim zlim namerama, vec posledicama koje nekaznjavanje ubistva ima na duge staze. dakle, cak i u ovakvim slucajevima ne samo ja nego i mnogi drugi ljudi su fokusirani na efekte a ne na motive i namere.

kad se posle ovog izleta u svet retkih dogadjaja vratimo na domen svakodnevne dobrovoljne razmene, koje su tacno lose posledice koje vi vidite? koje su lose posledice toga sto ljudi u beogradu sad kupuju u molovima umesto na buvljaku ili ulicnim tezgama? ili vama smeta vec sam cin kupovine, to je ono sto je po sebi lose?

Šteta što pravni sistemi i filozofi morala slabo mare za ovu razliku.

pa cak ni sve deontoloske teorije nisu fokusirane na namere, a kamoli cela moralna filozofija. ima i tu onih koji opsesiju motivima kritikuju, ili je pravdaju sa gledista posledica. namere mogu biti dobar proksi za individualne ciljeve i posledice u interakcijama malog broja ljudi (moguce da je zato taj zilavi fokus na namere i evoluirao, jer smo nekad ziveli u malim grupama), ali ne i za predvidjanje sistemskih efekata.
Sofroniye Sofroniye 17:35 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

gorran2
Sofroniye
a sto bi se reklo ima ko je placen da misli o tome :)
E, to ti je pravi stav!
Šta ima bre ja džabe da trošim mozak, ako to niko neće da plati! Ima ko je plaćen da misli za mene, pa nek misli - a ja ću samo doći na pumpu da natankiram svoje mišljenje.
Pošto se proizvodi serijski, ionako je mnogo jeftinije i ekonomičnije nego da misli svako za sebe.


Ma mozes ti da mislis do sutra (mislim ne ti nego average Joe) i da pises i ovo i ono i da pricas kako danas postoji internet kako se lakse dolazi do informacija i da citas prison planet i zmag i Comskog i Hantigtona i Fukujamu i Tarabice :) itd itd. Sistem kakav postoji danas i jeste razvijen da bi se upravljalo masama. I onda mozes da dovedes Yes we can Obamu koji nema pojma u sta se upustio i koji polako uvidja da ce u najboljem slucaju kroz 4 godine biti out i da shvati da su ga opet decaci i devojcice iz "old boys club" za*ebali i prepustili mu nemoguc posao cisto da bude zrtveni jarac. Mislim to su genijalne finese kako se sve to razvijalo. Pogledas film Jud Suss (1940) (ono njihovo beta ) koji je bio antijevrejska propaganda pa onda pogledas The House of Rothschild (1934) i onda se zapitas da li je bas Wellington gubio protiv Bonaparte slucajno ili namerno :) a onda okrenuo curak naopako. Mnogo su to kompleksne stvari... i sta na kraju krajeva imas od toga i da spoznas istinu...

Moze covek da sanja o tome kako ce promeniti svet a moze i da optimizuje svoj zivot najbolje po sebe sto ce reci da bude u pravom trenutku na pravom mestu.. a mozes opet da budes El ingenioso hidalgo :)


gorran2 gorran2 20:35 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

hocu reci, efekte nasih akcija na druge je mnogo teze predvideti iz nasih namera, pogotovo kad se radi o milionima ljudi sa kojima smo u vezi samo na vrlo posredan nacin.
Ok.
Primer sa sv. Trifunom je trebalo da bude šaljiv.
Ali može naravno i ozbiljno.
Znači, moj prigovor je sledeći:
kapitalizam nije jedna osoba, nego mreza milijardi osoba koje jedna drugoj pokusavaju da udovolje.
jednostavno nije tačno. Ne samo da nije tačno, nego je i groteskno. Sa ovim "pokusavaju da udovolje" Vi ste uveli altruističku dobru volju kao suštinu kapitalizma, a ne ja. Uzalud se posle iščuđavate "ko je govorio o "dobroj volji" i "zelji da se nesto ucini za druge"?
I neosnovano zaključujete kako ja "ocigledno ne mogu da odvojim", itd, itd...

Pa posle kako ja navodno ne umem da razlikujem namere od rezultata ljudskih radnji, ali, ništa čudno - Vi i Vama podobni geniji se svaki dan susrećete sa nama primitivcima i osvedočavate
koliko je tesko iskoreniti ovaj primitivni fokus na namere
...
Pa ste zatim (za šta sam Vam izuzetno zahvalan) iznenada i nemotivisano redukovali obuhvatnost primedbe sa "nesposobnosti razlikovanja" na komplikovanost odnosa između namere i rezultata.

Što sve ipak i dalje nema blage veze ni sa čim što sam ja rekao.
A ja sam rekao sledeće:
DA POSTOJI INDUSTRIJA SVESTI KOJA PRODAJE LJUDIMA MUDA ZA BUBREGE. KOJA IH UBEĐUJE, ULJULJKUJE, UMIRUJE, STIŠAVA - UVERAVANJEM DA UOPŠTE NE MORAJU DA MISLE O OPŠTIM POSLEDICAMA SVOG PONAŠANJA. JER IZA SVEGA NAVODNO STOJI SVEMOGUĆI SISTEM, KOJI SVE SAM SAVRŠENO REGULIŠE.
Ovo naravno nikad niko nije dokazao - naime, da nas, na iole duže staze, liberalna ekonomija vodi u prosperitet, a ne, na primer, u krah i katastrofu.
Niko nikad nije bio ni blizu dokaza.
PA IPAK, POSTOJI ČITAVA INDUSTIJA SVESTI KOJA USPAVLJUJE LJUDE U TOM UBEĐENJU.
kad se posle ovog izleta u svet retkih dogadjaja vratimo na domen svakodnevne dobrovoljne razmene, koje su tacno lose posledice koje vi vidite? koje su lose posledice toga sto ljudi u beogradu sad kupuju u molovima umesto na buvljaku ili ulicnim tezgama? ili vama smeta vec sam cin kupovine, to je ono sto je po sebi lose?
Ništa tu nije loše - osim što je to jedan periferni element jedne globalne zavere. Naravno, nisam pristalica teorije zavere, ali ova očigledno postoji: postoji naime velika sveobuhvatna koalicija novca, koja instrumentalizuje ljude i proizvodi njihovu svest: kroz Holivud, Velikog Brata, reklame o srećnim domaćicama, o koka-kola načinu života, o nesrećniku koga gnjavi tašta, a onda iznenada ugleda svetleću reklamu Banke, koja mu promeni život.

Ukratko, ljudi se tretiraju kao stoka u tovilištu, pored kojeg je klanica. Čak im se i pušta muzika, da bi davali više mleka.

Naravno da nemam ništa protiv što ima svega u izobilju, i što je sve tu, blizu, na jednom mestu.

Samo kažem da to neće napraviti razliku u odnosu na sliku tovilišta i klanice. Doduše, ovako "uzgajani" ljudi naravno neće biti poklani.
Ne.
Samo će im život, intelekt, sloboda, biti isisavani sistematski, tokom decenija.
pa cak ni sve deontoloske teorije nisu fokusirane na namere, a kamoli cela moralna filozofija. ima i tu onih koji opsesiju motivima kritikuju, ili je pravdaju sa gledista posledica. namere mogu biti dobar proksi za individualne ciljeve i posledice u interakcijama malog broja ljudi (moguce da je zato taj zilavi fokus na namere i evoluirao, jer smo nekad ziveli u malim grupama), ali ne i za predvidjanje sistemskih efekata.
O tome drugi put, ako nije problem. Ovo nije mesto za tu raspravu.

Zavera protiv osnovnih standarda ukusa i inteligencije na delu:





Zaista je teško poverovati - ali ovo stvarno radi!!!
Evo Ms Milić dobrovoljno se prijavila kao živi dokaz, da nam posvedoči vlastitim primerom.
drug.clan drug.clan 21:20 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Ovo naravno nikad niko nije dokazao - naime, da nas, na iole duže staze, liberalna ekonomija vodi u prosperitet, a ne, na primer, u krah i katastrofu.
Niko nikad nije bio ni blizu dokaza.
PA IPAK, POSTOJI ČITAVA INDUSTIJA SVESTI KOJA USPAVLJUJE LJUDE U TOM UBEĐENJU.



Naravno da niko nije bio ni blizu takvog dokaza ali ih to nije ometalo da proglase kraj istorije i ostvarivanje idealnog sistema. Sa druge strane mnogo ljudi je bilo jako blizu dokaza (po nekima je i dokazano) da ovaj sistem neumitno vodi u propast, sto prirodnu zbog iscrpljivanja prirodnih resursa sto socijalnu zbog iscrpljivanja ljudskih resursa a sve zato da bi nekolicina posedovala sve iako ne moze da konzumira to sve


A osim industrije za "uspavljivanje svesti" na koju vi mislite postoji i najmocniji ogranak te industrije zvan "savremeno obrazovanje". Njime od ljudi prave neobrazovane poslusnike koji misle da su veoma obrazovani jer im industrija daje zvanja i titule sakom i kapom zadovoljavajuci njihovu sujetu.
maksa83 maksa83 22:38 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

upravo tako. mol je jedan od vrhunaca civilizacije.

E izem ti ako je natkriljena pijaca vrhunac civilizacije, to postoji već nekoliko 'iljada godina.

A vrhunac civilizacije su, let mi tel ju (i što bi rekao G.W. Bush - make no mistake) - Pampers pelene.

Sve ostalo su manje bitni nus-proizvodi finansijske i vojne industrije.
Domazet Domazet 23:25 01.04.2009

Meni nije jasno...

Željka Buturović
Moj imenjak je socijalista za svoje pare, koliko znam - tako da mislim da je ovo off target, Željka.

nema to veze - pa mnogi ljudi koji primaju grantove imaju i druge prihode i isti im uopste nisu "potrebni" - kao sto u rent-controlled stanovima "za siromasne" na kraju zavrse bogatasi i njihovi prijatelji. to je samo jos jedna od neplaniranih posledica benevolentnih planova.
...da li libertarijanci samo protestuju protiv visokih poreza koje drzava namece zarad finansiranja javnog skolstva, recimo. Ili pored toga sto protestuju primaju i drzavne grantove?
Goran Vučković Goran Vučković 23:25 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

A vrhunac civilizacije su, let mi tel ju (i što bi rekao G.W. Bush - make no mistake) - Pampers pelene.

Ja ne bih potcenjivao ni veš mašinu...
maksa83 maksa83 23:31 01.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

Ja ne bih potcenjivao ni veš mašinu...

A bogami si u pravu.
vanja.t vanja.t 12:25 02.04.2009

Re: vrli, mracni, prljavi svet

A osim industrije za "uspavljivanje svesti" na koju vi mislite postoji i najmocniji ogranak te industrije zvan "savremeno obrazovanje". Njime od ljudi prave neobrazovane poslusnike koji misle da su veoma obrazovani jer im industrija daje zvanja i titule sakom i kapom zadovoljavajuci njihovu sujetu.

tyson tyson 15:35 01.04.2009

Shopping


Mogu i ovi naši kad već nisam u prilici da zujim po Pentagon sitiju, što volem najviše na svetu.
Pfff, amaterski. Turisto.

Obiđi sledeći put Potomac Mills. Vodi računa, moraćeš krenuti rano ujutru. Jedan dan nije dovoljan.






drug.clan drug.clan 15:50 01.04.2009

Re: Shopping

tyson

Mogu i ovi naši kad već nisam u prilici da zujim po Pentagon sitiju, što volem najviše na svetu.
Pfff, amaterski. Turisto.

Obiđi sledeći put Potomac Mills. Vodi računa, moraćeš krenuti rano ujutru. Jedan dan nije dovoljan.


Kada smo vec kod molova ja vise volim zgrade duz National Mall-a. Toplo preporucujem obe strane.
tyson tyson 15:54 01.04.2009

Re: Shopping

Kada smo vec kod molova ja vise volim zgrade duz National Mall-a. Toplo preporucujem obe strane.
E, taj produkt kapitalizma nema cenu. Hvala mu i na kolekcijama, i na free entrance.



drug.clan drug.clan 16:04 01.04.2009

Re: Shopping

tyson
Kada smo vec kod molova ja vise volim zgrade duz National Mall-a. Toplo preporucujem obe strane.
E, taj produkt kapitalizma nema cenu. Hvala mu i na kolekcijama, i na free entrance.


Kako kapitalizma? Pa svaki "dobar" kapitalista se najezi kada ga podsete da mu za taj "besplatan" produkt uzimaju pare i "slobodu" na socijalisticki nacin

To je jedna mala socijalisticka ozaza (iskljucujem zgrade na celu mall-a) u sred kapitalisticke pustinje
tyson tyson 01:25 02.04.2009

Re: Shopping

drug.clan
Kako kapitalizma? Pa svaki "dobar" kapitalista se najezi kada ga podsete da mu za taj "besplatan" produkt uzimaju pare i "slobodu" na socijalisticki nacin
Pa kako nije? Začeto je privatnim kapitalom, i to povelikim, jednog klasičnog krupnog kapitaliste pre skoro dvesta godina. Sve što je došlo posle toga je istorija.




palilula92 palilula92 15:53 01.04.2009

u cemu je stvar?


Molovi su prakticni. Ja odem s vremena na vreme, i obavim razne poslove vrlo brzo (banka, apopteka, decija garderoba, uvek neki deciji rodendan-pokloni, i slicno). Cista usteda u vremenu. Lepse je ici ulicom iz radnje u radnju, ali za to treba vreme a i dobre vremenske prilike.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:50 01.04.2009

Re: u cemu je stvar?

palilula92

Molovi su prakticni. Ja odem s vremena na vreme, i obavim razne poslove vrlo brzo (banka, apopteka, decija garderoba, uvek neki deciji rodendan-pokloni, i slicno). Cista usteda u vremenu. Lepse je ici ulicom iz radnje u radnju, ali za to treba vreme a i dobre vremenske prilike.

obožavam tržne centre a pročitala sam i šekspira i još ponešto.
iz istih razloga ko i ti.

volim merkator, koji ispade omanji u odnosu na ovaj.
ima divnu kafu, najblju hemijsku cistionicu u gradu.

u delta mol nisam ni privirila.

koliko znam i isti je ovaj vlasnik i tržnog centra "idea".
a ni tamo nije loše.

osim toga, onaj sajt tehnomanije je super.

imaš 50 vrsta pegli.
za svaki džep.

što veća konkurencija, valjda je to bolje.
ne znam. možda gorran zna bolje.

mene nekako smara pljuvanje po molovima.
ključno je - oklen lova za molove?
a da su dobri, dobri su.


Goran Vučković Goran Vučković 17:58 01.04.2009

Re: u cemu je stvar?

imaš 50 vrsta pegli.
za svaki džep.

Uvek ostaviti da se potpuno ohladi, pre stavljanja u džep
drug.clan drug.clan 18:06 01.04.2009

Re: u cemu je stvar?

imaš 50 vrsta pegli.
za svaki džep.




50 skoro istih pegla u rasponu od 1 000 do 1 000 000 dinara - to se zove FREEDOM
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:27 01.04.2009

Re: u cemu je stvar?

[quote=Exitus
ključno je - oklen lova za molove?
a da su dobri, dobri su.





Vazno je ukljuciti sivu ekonomiju, isprati je, proprati i zaprati.
maksa83 maksa83 22:42 01.04.2009

Re: u cemu je stvar?

mene nekako smara pljuvanje po molovima.
ključno je - oklen lova za molove?

Ovo mogu ja da ti kažem. Dobar (verovatno veći) deo love je uleteo Merrill Lynch. Najozbiljnije.
mariopan mariopan 19:43 02.04.2009

Re: u cemu je stvar?

Ne bih da se mesam ali ja sam iz "tehnomanije" narucivala preko interneta i sve je ok sa proizvodima, jednostavno ne zivim u Beogradu. Manji gradovi imaju jedan problem da se roba razlikuje od one u Beogradu , losijeg je kvaliteta , losa ponuda i visoke cene. Ovako preko interneta sve vidim , odaberem i donese mi postar a da nisam morala da obijam pragove i tazim po gradu.

Nisam videla beogradski mol ali jesam neke u velikim evropskim gradovima i super je lepo pazariti u njima. Garaze na vise etaza,liftovi,( ponekad ostavimo kola pa posle zaboravimo na kom su spratu) , onda tu su mali restorani, odmah i jedemo jer se umorimo, to je svet koji mnogo radi i kada se kupuje sve se nabavi za neko duze vreme. Ne ide se u prodavnicu dvaput dnevno kao kod nas za to se nema vremena.

Iako se slazem sa nekim kritikama kapitalistickog potrosackog drustva ipak mi je drago da Beograd dobije jedan takav trzni centar, da malo zablista i da se priblizi malo evropskim gradovima bar po tome. Kasnije i po svemu drugom nadam se.

Posto sam ja ona koja drzi kasu u nasoj kuci, moje vreme i novac su dragoceni i kada vec moram da ih trosim sto da to ne radim sa zadovoljstvom , da kupim malo bolju robu po boljoj ceni, mozda malo pristedim a onda to ustedjeno potrosim u restoranu na rucak i kaficu? Zasluzila sam to.

Zato ja podrzavam ovu potrosacku napast, kada vec moram da trosim onda neka je sa sljokicama
jesen92 jesen92 16:06 01.04.2009

soping molovi

..ima ih svuda pa sto ne bi i kod nas, kako ce da posluju to me vec ne zanima...smeta mi malo sto sam cula da gomile mladih ljudi koji tamo rade, rade za male pare...i smeta mi sto ce u Srbiji svi uskoro da postanu prodavci i ugostitelji, druga zanimanja nece biti potrebna....posto to nije tema necu dalje da trolujem....meni licno odgovara, u zimsko vreme narocito, da u toplom i svetlom prostoru provedem neko vreme i cak zavrsim i neki poslic kao sto je placanje racuna......
Domazet Domazet 16:21 01.04.2009

Sloboda i tako to...

Predlazem novi avatar:


Jelena Milić Jelena Milić 17:49 01.04.2009

breaking news-imal mozak da se kupi u uscu

il bili gde...

slusam ovog tuzioca radovanovica apro po nagodbe oko kovacevica

"svojevrsno priznanje srpskom pravosudju"

ne mogu da verujem

priznanje drzavi cija je dipolmartija onakva, ko ce verovati da je pravosudje bolje

posto su platili gresku svog konzula milionce dolara za pocetak, to mu dodje ko kotizacija za priznanje

u zemlji u kiojoj je sud zaboravio da uzme pasos fireru ............

odoh u soping, ne mogu vise

mada mi se javlja da miladin moze lako da se zatekne u rusiji, kazahstanu.....
Jelena Milić Jelena Milić 17:51 01.04.2009

ma jebo mozak, bensedinaaa

sad cujem jos,

mi cemo da organizujemo samit nesvrstanih a ocemo da odma budemo i kandidati za EU

ovde ni soping ne pomaze ms milc

Milan Karagaća Milan Karagaća 22:58 01.04.2009

Re: ma jebo mozak, bensedinaaa

Jelena Milić
sad cujem jos,

mi cemo da organizujemo samit nesvrstanih a ocemo da odma budemo i kandidati za EU

ovde ni soping ne pomaze ms milc


kakav mozak, kod nas se više ceni pohovani. a što se tiče bensendina može i valerijana.
lepa ideja to oko samita nesvrstanih, neka vide da imamo šoping mol.
Nije problem, pa ni u koliziji samit nesvrstanih i kandidatura za EU jer EU želi čim prije bolju saradnju i sa nesvrstanim tj.nerazvijenim i tamo izvoze robu i kapital jer još uvek ima jeftinije radne snage.Čak mislim da bi kao lider nesvrstanih bili cenjeniji i od strane EU, a uostalom ko zna šta sve nosi ova svetska kriza.
Nego, mislim da je tu najveći problem kako ćemo tim nesvrstanim objasniti da smo greškom bili u Jugoslaviji, da smo se odrekli Tita i sada nam je glavna preokupacija da se nađe dosije đenerala Draže.
Ako bi inicijativa bila prihvaćena, bio bi to veliki problem za nas.
Prvo, morali bi, iz obzira prema nesvrstanim barem privremeno da glumimo obzir prema osnivačima, pa bi u pozdravnom i prigodnom govoru i osvrtu na osnivanje i ulogu nesvrstanih morali više puta pomenuti ime Tita. I baš Tita, jer ako bi govorili Broz, Gadafi bi se sigurno naljutio a i Mubarak ga je potnavao pod tajnim nazivom Tito.
Morali bi, makar i privremeno, da se Tito vrati u naziv ulice i da glumimo kao da nikada nije ni brisano njegovo ime.
Onda bi naši rukovodioci morali da protokolarno sa stranim gostima posete Kuću cveća, što bi nekima bilo prvi put kao da su pioniri.
I kako sve to objasniti narodu koji smo jedva uspeli da nacionalno osvestimo, kako strankama i strancima, kako će to uticati na rejting stranaka i političara i hoće li im porasti ili opsti ugled.
Javlja se i problem nove maskote jer smo Srbu iskoristili.
Mnogo je bre sve komplikovano, i zašto bi se vraćali u prošlost kad to inače ne radimo već smo opsednuti sa budućnošću naše prošlosti.
A o finansijskim aspektima i efektima da ne govorimo.gde naći pare, ko će da sponzoriše.......
Jelena Milić Jelena Milić 17:55 01.04.2009

cega s epametna stidi......


Vlada: Uspešno rešen problem

Vlada Srbije ocenjuje da je uspešno rešen problem koji je ozbiljno narušio odnose između Srbije i Sjedinjenih Američkih Država, s obzirom na to da važeći propisi ne dopuštaju izručenje državljana Srbije stranim zemljama, saopštila je Vlada.

U saopštenju “povodom odluke Tužilaštva u Njujorku da slučaj Miladina Kovačevića ustupi pravosuđu Srbije”, Vlada navodi da ta odluka “predstavlja svojevrsno priznanje pravosudnom sistemu Srbije, koji je sposoban da procesuira sva krivična dela”.

Rešavanje slučaja Miladina Kovačevića doprineće podizanju ugleda Srbije u svetu, zaključuje se u saopštenju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:07 01.04.2009

Re: cega s epametna stidi......

Vlada: Uspešno rešen problem

da, vrlo uspešno.
sad bi trebalo jedan blog o tome da je lova isplaćena još 12. marta.
(i hoće li se konfiskovati imovina kovačevićima?)

a da se u kuršumliji prodaju cigarete na komad i da ima 600 osoba na
kazanu a da fali lova za još toliko, najmanje.

da novi zakon o saobraćaju predviđa da zapisnik policajca bude neoboriv dokaz
ako policajac napiše da si prošo kroz crveno iako je 20 ljudi tvrdilo suprotno, iako čak nisi ni
bio u zemlji...

da novi zakon traži od vozača da predvidi da može žirafa da mu se nađe na putu.
da novi zakon, koji je pravila policija, izuzima policajce od mnogih odredbi...
bog je sebi provo stvorio bradu...
etc....

možda vlada ovog puta nešto uradi, jer je, bez pomoći crkve, sama skinula
zakon sa dnevnog reda...
nimulid nimulid 19:36 01.04.2009

Re: cega s epametna stidi......

OVA vlada nesto da uradi????
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:03 01.04.2009

Re: cega s epametna stidi......

da novi zakon traži od vozača da predvidi da može žirafa da mu se nađe na putu.

Kad smo kod žirafe, bilo bi interesantno kako je kupljena ona žirafa u Švajcarskoj, ko je odobrio isplatu, od kojih para, da li je carinjena, da li je bio raspisan tender .....etc
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:15 01.04.2009

Re: cega s epametna stidi......

Rešavanje slučaja Miladina Kovačevića doprineće podizanju ugleda Srbije u svetu, zaključuje se u saopštenju.

nisam znao da je to bio svetski problem pa će svet sada da se na samitu G20 i samitu NATO to konstatovati kao značajan događaj.
Vlada navodi da ta odluka “predstavlja svojevrsno priznanje pravosudnom sistemu Srbije, koji je sposoban da procesuira sva krivična dela”.

ovo stoji, s tim da se treba zapitati da li bi SAD to ustupile da država Srbija nije pristala da unapred plati odštetu. Šta ako sada naš sud ustanovi da Kovačević nije kriv ili da nije jedini krivac, hoće li SAD vratiti lovu. Kako će država Srbija, ako sud utvrdi da je Kovačević kriv, povratiti isplaćeni novac.
I posebno, da li bi država Srbija tako postupila da je bilo koji njen državljanin u pitanju ili je to izuzetno samo za Kovačevića.
Vlada Srbije ocenjuje da je uspešno rešen problem koji je ozbiljno narušio odnose između Srbije i Sjedinjenih Američkih Država,

Šta ako nam toliko odnosi skoče da nam SAD predloži da uđemo u NATO?
johnny011 johnny011 18:16 01.04.2009

preporuka

Doctor Wu Doctor Wu 19:47 01.04.2009

Hrabro.

Nemušto, ali hrabro.
marastockhausen marastockhausen 20:31 01.04.2009

A van Beograda?

Ima li koga da razmislja o mogucim izborima prilikom shopinga van Beograda?
O kupovini hleba, mleka, pelena i toalet papira? O tome kako za dnevne potrepstine treba obici milion prcvarnica, jer ne postoji ni pristojan supermarket?
O tome kako vam u mesari istom rukom, bez rukavica, dohvate meso i vracaju novac?
Ili recimo u istu kesu stavljaju prasak i voce?
Mozda je zgodna slika i ona u kojoj dete u kolicima ostavite slucajnom prolazniku, jer je to jedini nacin da dodjete do pristojnog komada ribe zato sto u ribarnici jedva ima mesta i za prodavca?
Ili ste, vrli gradjani, zaboravili da nije samo Beograd Srbija?
Sta god, da ste samozivi, samozivi ste...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana