Da, to sam ja...

constrictoria92 RSS / 02.04.2009. u 21:00

 

Ponekad dođe vreme da se skinu sve maske i ostale skrivalice. Da se čovek (ili žena) potpuno ogole. Večeras sam rešila da se skinem, deo po deo, pred svima vama....
Ko sam, zapravo, ja?

Pre svega, ja sam Srpkinja i ponosim se time. Zatim, ja sam cura Pravoslavne veroispovesti. Mnogo volim svoju zemlju i svoje sunoradnike. Volim i svoju veru. Ne mislim da smo najbolji, ali daleko od toga da mislim da smo najgori narod na svetu. Vređaju me tvrdnje da su samo i uvek Srbi krivi za sve (još malo, pa ćemo biti optuženi i za pomor dinosaurusa i ptice Dodo). O tome šta mislim o ljudima kojima su ovakve tvrdnje bliske, ne bih ovaj put...

Vređaju me i pljuvanja po mojoj veri i crkvi. Vređaju me i pljuvanja po ateistima. Ne volim ni pljuvanja po heteroseksualcima, homoseksualcima i biseksualcima. Ne volim pljuvanja ni po drugim narodima i crkvama.
 Volim svoj posao i volim svoje Sunašce. Volim i svoje prijatelje. Moj najbolji prijatelj, brat takoreći, je Islamske veroispovesti. Možete li zamisliti koliko je smešno kad me neke kreature od ljudi optuže za širenje verske i nacionalne mržnje? Da, zaboravih da kažem: Sunašce ja ateista. Moj bliski rođak je homoseksualac, a najbolja drugarica lezbejka. Ne pije vodu ni tvrdnja da širim i rodnu mržnju, al’, ipak, ima nekih koji su me i za to isklevetali.

Ljude ne delim na ove i one. Ne delim ni Srbiju na ovu i onu. Podele su mi smešne. Zalažem se za demokratsko društvo. Da, demokratska opcija je moj izbor, zato je najviše i kritikujem, jer od nje najviše i očekujem. Ne kritikujem demokratsku opciju zato što sam protiv nje, nego zato što sam za nju i zato što mislim da pozitivna kritika menja stvari na bolje. Da, kao i mnogi drugi blogeri i ljudi koje poznajem, i ja sam šetala i dobijala pendreke po leđima, privođena sam... Ne stidim se da kažem da su mi lični gubici najbitniji i najbolniji... U NATO bombardovanju sam izubila druga iz školske klupe... Mene to boli najviše.

Ne volim ostrašćene desničare, a bogami ne volim ni ostrašćene levičare, a ni ostale ostrašćenike. U biti, svi su oni meni isti. Razlika je jedino u pravcu delovanja. Da nema jednih, ne bi bilo ni drugih. Nervira me i to što sam i jednima i drugima trn u oku. Malo malo, pa me neko krsti Obrazovkom il’ ProfesionalnomLiberalDemokratkinjom. Manite me, ljudi, tih priča.

Nisam ni ovo, ni ono. Je l’to, konačno, jasno?

Ne volim nepravdu. Mnogo je nepravde oko nas. Boriću se protiv nepravde dok me ima na sve dostupne legalne načine. Jednom mora da se kaže DOSTA! Rekla sam dosta odavno već... I jesam li nešto promenila? Jesam. Promenial sam mnogo toga. Neću pisati šta, jer meni blog ne služi za samopromociju, već piskaranje. Da, volim i da piskaram. A zašto? Zato što je reč oštrija od mača.

Reč mržnja mi je strana, te je s toga i ne koristim. Očekujem od ljudi da se ponašaju prema meni onako kako se i ja ponašam prema njima: kulturno i dostojanstveno. Tražim li mnogo?  

Eto, to sam u biti ja.
Ako imate još koje pitanje, samo izvolite..

 



Komentari (146)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Covek u belom Covek u belom 14:06 03.04.2009

Re: Beware of the dark side

Goran Vučković
Pričam o tome da se, čini mi se, iz nekog razloga osetila povređenom zato što ne poštuju baš svi to što ona jeste, i počela da isijava negativnu alpha-female (da se tako izrazim) energiju, pozivajući ljude na konfrontaciju.
Vucko ne pravi se naivan kad nisi. Nije alpha-female i cela prica nema veze sa "strongmen" problemom. Problem lezi ovde i ovde. Neki se javno bune da je ovo postao pederski blog, a neki se iza zatvorenih vrata bune da je postao nacoski blog...

Ovih dana je dark side prilično jak ovde.
A dark side jeste jak, al dolazi sa druge strane a ne od ovih autora... I sve to sa ponosom nema nikakve veze.
Goran Vučković Goran Vučković 14:39 03.04.2009

Motiv i rezultati

Vucko ne pravi se naivan kad nisi. Nije alpha-female i cela prica nema veze sa "strongmen" problemom. Problem lezi ovde i ovde. Neki se javno bune da je ovo postao pederski blog, a neki se iza zatvorenih vrata bune da je postao nacoski blog...

Nisam ni rekao da ovo što sam komentarisao cons ima veze sa Strongman problemom. Strongija sam pomenuo u kontekstu toga da je nivo varničenja u poslednje vreme na blogu porastao. Da li ja treba sad tebi da kažem da se ne praviš naivan? Što se tiče toga iza zatvorenih vrata - pretpostavljam da imaš insajderske informacije o tome - ja nemam - iako, čak i da je tako, ne povezujem ove reakcije sa nacionalizmom nego sa pozitivnom diskriminacijom, voleo je neko ili ne. Po meni je to izvor ove uređivačke politike.

A dark side jeste jak, al dolazi sa druge strane a ne od ovih autora... I sve to sa ponosom nema nikakve veze.

"Dark side" su po meni ono za šta se u engleskom koristi termin "unresourceful states" - destruktivna stanja i raspoloženja. Cons je stekla popularnost (i status) na sjajnom serijalu tekstova o preduzetnici-početnici u raljama "biznisa", zaista pozitivnim i motivišućim itd. A onda je, iz meni nepoznatih i nerazumljivih razloga, upala u neko stanje u kome je napravila te tekstove koje pominješ, a koji su crvena krpa starim ratovima ovde.

I šta? Bori se frustracijom protiv frustriranih? Strašću protiv ostrašćenih? Ko je od toga postao srećniji? Ko je postao pametniji? Da li je blog na dobitku ili gubitku? Da li je Srbija ( i "Srpstvo" ) na dobitku ili gubitku - ako prebacimo priču čak i na taj nivo? Što Željka B. reče skoro kod Jelene "vi ocigledno ne mozete da odvojite nameru/motiv od rezultata neke aktivnosti"...
Covek u belom Covek u belom 15:25 03.04.2009

Re: Motiv i rezultati

Goran Vučković
ne povezujem ove reakcije sa nacionalizmom nego sa pozitivnom diskriminacijom, voleo je neko ili ne. Po meni je to izvor ove uređivačke politike.
Cudo je sta se sve mentalnom gimanstikom moze podvesti pod pojam pozitivne diskriminacije. Eto recimo kad se oni sto su manje stradali u zlocinima pozitivno diskriminisu tako sto se za pominjanje zlocina nad njima banuje, brise i uklanja....

"Dark side" su po meni ono za šta se u engleskom koristi termin "unresourceful states" - destruktivna stanja i raspoloženja. Cons je stekla popularnost (i status) na sjajnom serijalu tekstova o preduzetnici-početnici u raljama "biznisa", zaista pozitivnim i motivišućim itd. A onda je, iz meni nepoznatih i nerazumljivih razloga, upala u neko stanje u kome je napravila te tekstove koje pominješ, a koji su crvena krpa starim ratovima ovde.
Dark side je tzv. "demokratski mrak", to ti je sad kad je dosla demokratije, pa te pojede mrak (ko constrictoriju) al ne onaj nazadnjacki nego ovaj progresivni, demokratski...
A crvena krpa ratovima su takvi ko ti sto bi sve sem posipanja pepelom po glavi da gurnu pod tepih, a constr. jeste crvena krpa al za ove iz "druge Srbije" cija je moc ("the power of the dark side" ) na ovom blogu itetako osetna.

I šta? Bori se frustracijom protiv frustriranih? Strašću protiv ostrašćenih? Ko je od toga postao srećniji? Ko je postao pametniji?
Hm, sto nekad ne rece ovako nesto recimo Pedjici ili Stosicu??? Jel zbog toga sto si siguran u njihov status (belog medveda) ili zato sto smatras da nema svrhe pricati (ili si prosto licemeran, u sta licno ne verujem)?
Da li je blog na dobitku ili gubitku? Da li je Srbija (i "Srpstvo" na dobitku ili gubitku - ako prebacimo priču čak i na taj nivo? Što Željka B. reče skoro kod Jelene "vi ocigledno ne mozete da odvojite nameru/motiv od rezultata neke aktivnosti"...
Blog je svakako na gubitku, al ovde postoji samo jedna strana koja je za to kriva...Sve ostalo je optuzivanje zene za silovanje jer se prenapadno obukla...
A sto se Srbije tice, to zavisi od perspektive. Za mene licno Srbija je na velikom gubitku jer je "Komrakov" ocigledno i dalje aktivan, samo je promenio medijsku kucu...
Goran Vučković Goran Vučković 15:59 03.04.2009

Re: Motiv i rezultati

Hm, sto nekad ne rece ovako nesto recimo Pedjici ili Stosicu???

Od Stošića sam odustao. Ima ovde još takvih, poput onog mog zemljaka iz Paraćina Dezelina a i Boban je meni bio isto jako neprijatan (što sam mu više puta i rekao, posebno za ono okrvavljeno uskršnje jaje sa Mladićevom slikom i još par).

Peđa se uglavnom drži na za moj ukus podnošljivom nivou (kad nije bolje). U poslednje vreme je, čini mi se, malo promenio taktiku na, po meni, vrlo pozitivnu stranu (uključujući i ono izvinjenje intervju Pečatu) i baš, za čudo, tada postaje trn u oku - zar to nije zanimljivo?

Stošić je bivši (ako ne i sadašnji) zaposleni B92. Ovo je privatni medij. Ako Stošić sa svojim izlivima frustracija ne šteti sebi i B92 blogu i preduzeću - meni svakako ne nanosi nikakvu posebnu štetu. Ne ako mu ja ne dozvolim. A da ja pizdim zato što on pizdi, to ćeš da izvineš i ti i on - to će malo teže da se desi.

Meni je žao Cons zato što je zaista sjajno započela blogersku karijeru ovde a sad vidim da su joj otkazali gostoprimstvo - evo sad da i ja pretpostavljam malo - da je tu bilo, što bi rekli Danci, "dima iz kuhinje". To je šteta. Džaba motivi - bitna je realizacija. I džabe krivicu svaljivati na Peđu i Stošića i slične. To je luzerski mentalitet. Znaš ono: We are the ones we have been waiting for.
scabies scabies 00:02 03.04.2009

kritika

Da, demokratska opcija je moj izbor, zato je najviše i kritikujem, jer od nje najviše i očekujem. Ne kritikujem demokratsku opciju zato što sam protiv nje, nego zato što sam za nju i zato što mislim da pozitivna kritika menja stvari na bolje.

Ali baz zato se treba zapitati ko su ljudi koji Srbiju najostrije kritiqju... I zasto. Mozda su to ljudi koji to rade samo zato sto zele da Srbija bude bolja, zato sto veruju da moze da bude bolja i da zasluzuje da bude bolja. Oni koje boli kad je vide prljavu, neuredjenu, zatvorenu, u sebe zagledanu...
Potpuno mi je neverovatno da poverujem da su to (svi do jednog) patoloski slucajevi sa ooopasnim problemom sa samim sobom i svojim identitetom. Da su to ljudi koji zele da budu neke druge nacionalnosti i koji nisu prezalili sto se nisu rodili na nekoj drugoj tacki sveta.
constrictoria92 constrictoria92 00:05 03.04.2009

Re: kritika

Ko je pominjao zdravu kritiku Srbije?
Gde si to pročitala u mom blogu?
Misliš li da je u redu da me klevetaju da sam fašista i da širim mržnju, ili je to za tebe "zdrava kritika moje ličnosti"? i
scabies scabies 00:14 03.04.2009

Re: kritika

Misliš li da je u redu da me klevetaju da sam fašista i da širim mržnju, ili je to za tebe "zdrava kritika moje ličnosti"?
Kleveta ne moze biti zdrava kritika. Kleveta je kleveta. Ali pri tome postoje osobe koje jesu fasizoidne i koje sire mrznju-onda to nije kleveta vec realnost. (Ne mislim da se na tebe odnosi, da me ne shvatis pogresno)
Nego, sad obratih paznju sta si tacno napisala, pa me zanima, gde nadje te sto tvrde da je Srbija najgora zemlja za svetu i da je za sve kriva??? Ako ih nisi srela ispred neke dusevne bolnice, slobodno ih tamo uputi, u pitanju je ozbiljan psihoticni fenomen, kvalitativni poremecaj misljenja tj. sumanute ideje. Samo nisam odmah pomislila da pricamo o tezim slucajevima.
gera92 gera92 00:41 03.04.2009

Re: kritika

scabies
gde nadje te sto tvrde da je Srbija najgora zemlja za svetu i da je za sve kriva???



Nisi cesto na Blogu, zar ne?
scabies scabies 00:44 03.04.2009

Re: kritika

Nisi cesto na Blogu, zar ne?
Kako kad. I kako gde.
Nego, bre, ljudi ocigledno da na neke mislite, ne znam sto ih lepo ne imenujete? Nego ce jos ispasti da ti i ne postoje...
gera92 gera92 00:47 03.04.2009

Re: kritika

scabies
Nisi cesto na Blogu, zar ne?
Kako kad. I kako gde.
Nego, bre, ljudi ocigledno da na neke mislite, ne znam sto ih lepo ne imenujete? Nego ce jos ispasti da ti i ne postoje...



Onda bi se to tretiralo kao ad hominem atak.
A on je samo selektivno dozvoljen.
mikimedic mikimedic 01:40 03.04.2009

Ko ukleti tekst u gusti modri mrak


uranja misao, o dobra noc moja Luko
Ne, ne dolazi, samo prolazi
Nije me videla dugo
Dal to beše čast, bloger, nepoznat.

Znam ona pise sad i mozda ponekad
Predgrađem njenog teksta, proseta misao sveta,
I... opet pomisli... tekstovi pokisli...
jer ih je opet omeo vetar...
Hej, oči carne, izasle iz kotlarne....

Urednici nije bila po volji
Nevazno bilo dal' se vip broji
Zasto im smeta sa ovog je sveta
Srpkinja, Hlebotvorka, čestit soj


Urednik je uz'o na nisan,
Dal' je od njinih... ako ne, .. tisina... ,
Slovenka, je, bela, slobodna strela,
jos uvek samo svoja...

Supermod klima crvenim znakom,
No, no, dosta je bilo, hajde polako,

Pisi mala, masala.

NNN NNN 02:00 03.04.2009

Re: Ko ukleti tekst u gusti modri mrak

Pisi mala, masala


BFN
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 01:45 03.04.2009

ne volim ni ja

Ne volim ostrašćene desničare, a bogami ne volim ni ostrašćene levičare, a ni ostale ostrašćenike. U biti, svi su oni meni isti. Razlika je jedino u pravcu delovanja.

Vaistinu
dunja73 dunja73 02:09 03.04.2009

ja

te nikada nisam dozivela bas nista od spomenutog..
svasta ..
no "koment"
Ja licno volim svaku slobodu izrazavanja i ovih i onih
meni cak ne smeta ni zesci ton , naprotiv sve je to ljudski
ne smetaju mi ni bezobrazluci, ni pluvanja, ni smejanja, ni ozbiljni ,ni neozbiljni , ni ovo ni ono
valjda sto sam kroz zivot samostalna pa mi nikad nije trebao "veliki brat" ni za ovo ni za ono..
ah ...ima nas raznih ... osetljivih ,kilavih , smotanih, hrabrih , jakih , gluMpavih ,pametnih , bistrih ,pomucenih ..
Najvise mi smeta jednoumlje i pamet pokupljena na google ..

eh...nauciti ziveti sa narodom .. lekcija br.1
gorio92 gorio92 05:10 03.04.2009

Jasno,

k'o dan.
teodorakaze teodorakaze 11:12 03.04.2009

Preporuka

vracarac92 vracarac92 11:47 03.04.2009

Pazi se...

...zbog ovakvih (po meni odlicnih, benignih) izjava koje apsolutno nikoga niti vredjaju niti ugrozavaju, kerberi vole da banuju. Nije po njihovoj (moralno politickoj) volji.
da si bar ateista ili seksualno ugrozena manjina ili nekakva zrtva "velikosrpske ideje" ili bar malo "liberalnija" nista ti se ne bi desilo, ovako srahujem za tvoj status na ovom blogu.
U svakom slucaju na moju podrsku mozes racunati.
Srecno.
Goran Vučković Goran Vučković 11:50 03.04.2009

Re: Pazi se...

ovako srahujem za tvoj status na ovom blogu.

Opravdano - na žalost cons su vratili u potpalublje - nadam se da je samo term, a ne life.
libkonz libkonz 11:52 03.04.2009

Re: Pazi se...

Cons je trajno banovana!
Goran Vučković Goran Vučković 12:06 03.04.2009

Re: Pazi se...

Cons je trajno banovana!

Bezveze
vracarac92 vracarac92 12:12 03.04.2009

Re: Pazi se...

Cons je trajno banovana!

Da li je to moguce?
Ako jeste, kajem se sto sam se onoliko nervirao, dobija batine, plakao zbog suzavca zbog "vode u koaksijalnom kablu"
Bruka. Sramota. fuj.
Covek u belom Covek u belom 13:50 03.04.2009

Re: Pazi se...

libkonz
Cons je trajno banovana!
Dal je trajno ili ne, ne zna se, al definitivno je banovana. A i miki je izgleda banovan zbog pesmice...
NNN NNN 13:50 03.04.2009

Re: Pazi se...

Cons je trajno banovana!

Pukovniku i tako nema ko da piše...
BFN
ecce-florian ecce-florian 15:48 03.04.2009

Re: Pazi se...

Covek u belom  13:50 03.04.2009
Preporuči  | 
Obavesti moderatora
 

Preporuka: 0

Re: Pazi se...

#Link

libkonzCons je trajno banovana!
Dal je trajno ili ne, ne zna se, al definitivno je banovana. A i miki je izgleda banovan zbog pesmice...


*novo 

koji sad Miki dajte ljudi konkretno
Covek u belom Covek u belom 15:54 03.04.2009

Re: Pazi se...

ecce-florian
koji sad Miki dajte ljudi konkretno
mikimedic
vracarac92 vracarac92 15:58 03.04.2009

Re: Pazi se...

mikimedic

Zar i on!!!
Izgleda da sloboda govora veca u Teheranu nego ovde.
libkonz libkonz 15:59 03.04.2009

Re: Pazi se...

Da li se zna šta je sa Ipsijem?
Da li je napustio blog ili trajno banovan? Ako jeste, zbog čega?
ecce-florian ecce-florian 19:59 03.04.2009

Re: Pazi se...

mikimedic


*novo 

o jeeeee?
a gde?
ovo prolećno spremanje uzelo maha jbt.
jel pojedinačna krivica ili kolektivana odgovornos'?
NNN NNN 14:39 03.04.2009

A je l' smemo da znamo

zašto je blogerka constrictoria92 banovana sa ovog bloga?
Zato što je svojevremeno objavila poziv da se preispita njeno delovanje na blogu (kakve komsomolske formulacije ) formulisan i slat po blogu od strane drugog blogera? Btw. je l' taj neko adekvatno ukoren za takvo ponašanje?

Zato što je objavila tekst banovane blogerke Anjale? Ako je tako zašto nije odmah banovana...

Nešto treće?

Moram da dodam da je banovana blogerka constrictoria92 uradila (svojim angažmanom oko Svratišta pre svega) neuporedivo više na polju humanizacije, tolerancije i normalizacije društva u Srbiji nego većina onih teoretičara kojima su puna usta petooktobarskih zasluga i proevropskih svetonazora. Kao da smo mi ostali sedeli u Tolstojevoj i igrali preferans..

'Ajd!

BFN
ivana23 ivana23 15:08 03.04.2009

Re: A je l' smemo da znamo

Biljana, svaka ti cast.
libkonz libkonz 15:13 03.04.2009

Re: A je l' smemo da znamo

da se preispita njeno delovanje na blogu

svojim angažmanom oko Svratišta


Blade Runner Blade Runner 16:01 03.04.2009

Re: A je l' smemo da znamo

Moram da dodam da je banovana blogerka constrictoria92 uradila (svojim angažmanom oko Svratišta pre svega) neuporedivo više na polju humanizacije, tolerancije i normalizacije društva u Srbiji nego većina onih teoretičara kojima su puna usta petooktobarskih zasluga i proevropskih svetonazora.

Izgleda da joj je to krivica...
omega68 omega68 20:17 03.04.2009

Re: A je l' smemo da znamo

Moram da dodam da je banovana blogerka constrictoria92 uradila (svojim angažmanom oko Svratišta pre svega) neuporedivo više na polju humanizacije, tolerancije i normalizacije društva u Srbiji nego većina onih teoretičara kojima su puna usta petooktobarskih zasluga i proevropskih svetonazora.


Izgleda da joj je to krivica...

miodrag2008 miodrag2008 14:52 03.04.2009

poZZZ

VOLIM I JA VAS!!
schweppes92 schweppes92 18:24 03.04.2009

koja sprdačina

Pre svega, ja sam Srpkinja i ponosim se time. Zatim, ja sam cura Pravoslavne veroispovesti. Mnogo volim svoju zemlju i svoje sunoradnike. Volim i svoju veru. Ne mislim da smo najbolji, ali daleko od toga da mislim da smo najgori narod na svetu. Vređaju me tvrdnje da su samo i uvek Srbi krivi za sve (još malo, pa ćemo biti optuženi i za pomor dinosaurusa i ptice Dodo). O tome šta mislim o ljudima kojima su ovakve tvrdnje bliske, ne bih ovaj put...

Vređaju me i pljuvanja po mojoj veri i crkvi.


Neverovatna je transformacija kroz koju si prošla za nepune dve godine...
Koliko se sećam, ostrašćeno si branila diletantske stavove Biljane Srbljanović u vezi sa Nikolajem Velimirovićem i to na postu na kojem je Queeria okačio fotomontažu Patrijarha Pavla sa telom zamamne cice. Ni rečju nisi dovela u pitanje tu pedersku ujdurmu i atak na sve ono na šta si sada "ponosna".
Zbunjuje pretpostavka da su ova i ta Constrictoria ista osoba...
queen_of_winter queen_of_winter 19:41 03.04.2009

Re: koja sprdačina

daj link za to cudo... bas bih volela da vidim, posto pregledah sve blogove iz 2007 i ne nadjoh...
Goran Vučković Goran Vučković 19:42 03.04.2009

Re: koja sprdačina

daj link za to cudo... bas bih volela da vidim, posto pregledah sve blogove iz 2007 i ne nadjoh...

Verovatno u arhivi, stari blog - krajnje gore desno na strani...
omega68 omega68 20:21 03.04.2009

Re: koja sprdačina

Zbunjuje pretpostavka da su ova i ta Constrictoria iste osobe...

Dešava se...samo budala ne menja svoje mišljenje.( ako je ovo gore uopšte tačno )
schweppes92 schweppes92 20:49 03.04.2009

Re: koja sprdačina

queen_of_winter
daj link za to cudo... bas bih volela da vidim, posto pregledah sve blogove iz 2007 i ne nadjoh...


http://blog.b92.net/arhiva/node/2680.html#comment

Pogledaj kako je braneći površnost BS ničim izazvana opalila po blogeru koji je "prokomentarisao" Queer-pošalice...
Obratiti pažnju na epitete koje lepi uz Nikolaja...
Pre neki dan sam na blogu Nikole Kneževića ( http://mojugao.mojblog.rs/p-sv-nikolaj-aka-nikolaj-stratimirovic/121665.html ) pročitao njegov komentar ovih i nekih drugih Biljaninih iskoraka u "religiju". Prvi put da je neki bloger, koji je zaista autoritet u oblasti teologije, argumentovano zaključio da je pisanje BS na temu Nikolaja prvenstveno izraz loše namere i velikim delom potpunog diletantizma.

Da li moguće da je dupe BS toliko duboko da hipnotički podstiče na pljuvanje po onom na šta smo privatno "ponosni"?
gorio92 gorio92 21:56 03.04.2009

Re: koja sprdačina

...samo budala ne menja svoje mišljenje

Onaj koji svoje mišljenje nikada ne menja, taj ga i nema.
papaja papaja 20:33 03.04.2009

Re: koja sprdačina

@schweppes92

Jel te toliko zanima constrictoria pa pamtis sve sto je ikada napisala.

Ili preturas po djubretu da nadjes nesto zanimljivo?
schweppes92 schweppes92 20:56 03.04.2009

Re: koja sprdačina

papaja
@schweppes92Jel te toliko zanima constrictoria pa pamtis sve sto je ikada napisala.Ili preturas po djubretu da nadjes nesto zanimljivo?


Ne vidim zbog čega je bitna moja motivacija da podsetim blogere na stav koji je Constrictoria imala pre dve godine?
Recimo da volim da kopam po djubretu. Da li ti je sada, kada smo utvrdili da sam bolesni ekscentrik, ova njena transformacija prihvatljivija?
Naravno, pametni ljudi menjaju svoja mišljenja i stavove ali mi je zanimljivo kada je transformacija radikalna, kao što je kod Constrictorie slučaj.
NNN NNN 21:37 03.04.2009

Kako neukusan naslov komentara

Prvo, neuputno je polemisati sa nekim ko nema mogućnosti da odgovori. Drugo ja ne vidim gde je constrictoria prošla neku neverovatnu transformaciju. Ona, kao i mnogi blogeri ovde samo ima takav nesrećan karakter i toliko integriteta da se ne može uklopiti u ili-ili kalupe. To što neko ne ceni Nikolaja Velimiroviča (jer ga se nema ni razloga ceniti, čovek je bio antisemita i ljubitelj fašizma/nacizma) ne isključuje mogućnost da bude vernik. Kao što to što je neko vernik ne isključuje mogućnost da je homoseksualac, ili to što piše latinicom da se oseća Srbinom. Više puta na ovom blogu (Srbiji u malom) srela sam se ovom vrstom predrasuda i skoro pa da ne mogu da verujem da se ovakva isključivost propagira kao zvaničan stav. Moguće je osećati se Srbinom/Srpkinjom i građaninom Evrope i sveta; biti straight ili homo, a umeti da pustiš one druge na miru; verovati u Boga, ali ne i Nikolaju; diviti se Sopćanima, ali ne i SPC; pisati ćirilicom, a čitati na više jezika; verovati u teoriju evolucije, a dozvoliti vernicima da veruju u božanski kreaciju i obrnuto; dati preporuku za sjajan intervju Peđi Azdejkoviću i podržati Strongmana kad mu obrišu blog... I ja verujem da je banovana blogerka constrictoria92 osoba koja deli ovakvo viđenje stvari. Time bih sa svoje strane stavila tačku na polemiku o nekome ko nije ovde da odogovori.
BFN
schweppes92 schweppes92 00:33 04.04.2009

Re: Kako neukusan naslov komentara

NNN, potpuno si u pravu, zaista nemam šta prigovoriti.
Ipak, nevezano za Constrictorijin stav o Nikolaju, malo je neobično govoriti sve što ona govori u ovom postu a istovremeno se ponašati kao pretorijanac Biljane Srbljanović. Ili nije?
Ono što je meni bilo upadljivo je upravo to Constrictoriino kidisanje na blogera koga je markirala BS. To je ono što je nespojivo sa ličnim integritetom koji u svom postu simulira Constrictoria, bez obzira na stav o Nikolaju. I to sve pod fotomontažom Patrijarha (naknadno je skinuta slika gole žene sa glavom Patrijarha Pavla) o čemu nije imala potrebu da kaže ni reč, naprotiv. Malo je neobično da se sada poziva na Pravoslavlje.
Lično, sa Cons se potpuno slažem, imamo gotovo identičan stav po pitanju svega što je ovde napisala... Malo me buni ono što sam imao priliku videti od nje u fazi BS idolatrije.
g.radicevic g.radicevic 23:06 03.04.2009

shta ovo biva..

@ cons

shta da ti kazzem,
jbga sama si kriva
pishesh onakve "rasistichke" i "shovinistichke" tekstove
o deci ulice,
umesto o srpskim "seljankama" u bundama koje psuju ispred narodnog..
ispoljavash svoje seksualno opredeljenje,
a pri tom nisi gej, chak ni bi, vec obichna.
ne pljujesh, ne psujesh...
u stvari uopshte nemam pojma otkud ti u mojoj VIP listi

P.S. Moram pod hitno da copu/paste sve tekstove iz VIP liste
ko zna oce li vas biti sutra tamo, svi ste bre kritichni



Unfuckable Unfuckable 02:24 04.04.2009

i, šta se desi..na posletku ?

..neko banovan
a neko popularan

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana