Novoblogovanje!

angie01 RSS / 02.04.2009. u 22:03

big%202%20people%20fighting.png  Dragi Drugari,

ovaj blog je bio zamishljen, kao mesto sretanja svih ljudi Dobre volje da na najrazlichitije teme razmene mishljenja, shto u ovom sluchaju nije bilo neohodno i da se nalaze na istom mestu-bash lepo i konforno, zar ne?

Tokom vremna su nas svojim prisutvom pochastile mnoge poznate face i delile s nama svoju intimu i neke druge stvari i sve se razvijalo, manje vishe u pozitivnom pravcu. Trebalo je vremena da se malo naviknemo na novi vid komunikacije i prebolimo dechije bolesti, ali sve u svemu bilo je zanimljivo, zbavano, pouchno, duhovito, ponekad burno,...ali smo se zdruzili i navukli na ove razgovore, skoro ovisnichkom predanoshcu.

Polako su opcije pisanja dobijali i obichni korisnici, pa vip statuse, al to nije bilo dovoljno, jer sada je trebalo zauzeti teritoriju shto vishe i nametnuti svoje potrebe i manire, stanje prilichno dobro opisano u jednoj poslovici. 

Te tu ne beshe srecan kraj, jer kada sve fino funkcionishe to nekako smeta.

I upravo se nizu jedan za drugim, blogovi besa, svadje i vredjanja uz bujice odushevljenja, u medjuvremenu doshlih novih i po nekog starog chlana- na zalost i iz vip loze, koja svoja "prava" isteruju na prilichno neobichan nachin za jednu civilizovanu komunikaciju, nazivajuci svako sankcionisanje tih- vishe za ulicu adekvatnih radnji-gushenjem slobodne rechi i postojanjem zashticenih i favorizovanih. Iako su pravila bloga lepo objashnjena.

Ista ta pravila vaze za sve portale u svetu, koji neshto znache i to sa mnogo rigoroznijim sankcionisanjem onih koji bi da okrenu stvar na ruzno.

Krila su se rashirila na gorivu niskih strasti i pochelo je utrkivanje uz ovacije, ko ce vishe i gore da uvredi i proba da dikvalifikuje "omrazenog neprijatelja", one koji misle drugachije i umesto argumenata, padaju ruzna etiketiranja i salve mrznje.

Frustracija je losha energija, al se lakshe podnosi zajedno, pa se onda formiraju grupe, dogovaraju pp-om akcije bojkota, napada i uzajamne podrashke-koje eskaliraju u prljavoj tuchi rechima, gde se vishe ne biraju sredstva, samo da se osakati i unishti onaj koji smeta.

Poznato je dragi drugari, da svako mesto chine ljudi, koji u njemu borave, a slika ovoga sada je nakaradna i nimalo za ponos, koji se onoliko u zadnje vreme pominje.

Ne znam, da li su neki porpustili, kroz istoriju vec dugo korishten obichaj, da se neke stvari rade u zatvorenoj, za tu namenu izdvojenu prostoriju i da je to intimna radnja, posle koje se povuche voda- da se ne shire bolesti i smrad. 



Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

112358oo 112358oo 22:18 02.04.2009

***

Polako su opcije pisanja dobijali i obichni korisnici, pa vip statuse, al to nije bilo dovoljno, jer sada je trebalo zauzeti teritoriju shto vishe i nametnuti svoje potrebe i manire, stanje prilichno dobro opisano u jednoj poslovici.

Te tu ne beshe srecan kraj, jer kada sve fino funkcionishe to nekako smeta.


Angie, za tebe samo par reči Duška Radovića:

"Hoće li skoro taj beogradski metro?
Mnogi Beograđani su već pod zemljom i čekaju."
alselone alselone 22:24 02.04.2009

Ali zato

je ovaj obicaj izdignut na jos veci nivo:

djole63 djole63 22:37 02.04.2009

Shtono bi rek'o ...

... onaj cija se rec ne dovodi u pitanje:

Budimo ljudi cak i ako smo Srbi

Al' izgleda ni to ne mozemo.

A za tebe NG, jedan Hug
angie01 angie01 22:42 02.04.2009

Re: Shtono bi rek'o ...


A za tebe NG, jedan Hug



xenonbg xenonbg 22:45 02.04.2009

drupal

Kad se promenio softver, promenio se izgleda i koncept VIP bloga.
Softver je mnogo bolji, koncept, bar meni, mnogo lošiji.

Rado bih ponovo čitao na drupalu u zamenu za atmosferu koja je tada vladala na blogu.

(pri tom ne smatram da su svi VIP-koji-to-nisu blogeri loši, naravno).
angie01 angie01 22:48 02.04.2009

Re: drupal

Rado bih ponovo čitao na drupalu u zamenu za atmosferu koja je tada vladala na blogu.

djole63 djole63 22:58 02.04.2009

Re: drupal

Tesko je reci koji je koncept bolji - reklo bi se da zavisi od ukusa citatelja.
Meni je drupal bio bolji dok se nisam navikao na novi koncept, ali sad se recimo ne bih vracao na onaj blog - ovde sam imao prilike da upoznam (virtuelno) mnogo vise ljudi i da citam njihove tekstove - velika stvar, meni barem.

Sa stanovista politickog vidjenja stvari, cinjenica je da je ovde stvar razvodnjena u odnosu na stari blog. Ali to je cena pomasovljenja - usrednjavanje pa je tako i "srednje" politicko misljenje, lepo penetriralo i u Blog. Da se razumemo - NE SLAZEM SE sa jednim od VIP-ovaca ciji je post na slicnu temu skinnut - da ovo mesto treba provetriti.

I pored svega, niko nas ne tera da se ponasamo kako se ponasamo. Uvek postoji normalan nacin da se nesto kaze
angie01 angie01 23:03 02.04.2009

Re: drupal

I pored svega, niko nas ne tera da se ponasamo kako se ponasamo.


pa to je najgore, a naravno


Uvek postoji normalan nacin da se nesto kaze

Jelica Greganović Jelica Greganović 00:44 03.04.2009

Mislila sam

da oćutim kao pametna sova, ali ne ide...

Rado bih ponovo čitao na drupalu u zamenu za atmosferu koja je tada vladala na blogu


Uvek nam se ono "od pre", "ono ranije", čini boljim od "ovog danas" i jeste da nije baš za porediti babe i žabe, ali tom prilikom se setim Zorana Đinđića i onog njegovog "Kada je to pre bilo bolje?..." Dakle, kada je to bilo bolje? Pre? Kada su organizovani štrajkovi po blogu? Kada se delilo na bitne i nebitne? Kada su jedni bili jednaki, a drugi jednakiji? Kada su pravila važila za sve sem neke, one jednakije? Onda kada su se vređanjem neistomišljenika uterivali partijski pokliči i programi? Je l' to tada bilo bolje? I tada se vređalo, pisali kontra-blogovi, otvoreno i između redova, grupisalo i pregrupisavalo...
Potpuno shvatam tvoju dobru nameru angie i podržavam je, samo mislim da ne treba idealizovati stvari, prosto pre nije bilo lepše, pre bih rekla da je bilo i gore, ali uvek ono što se dešava danas ostavlja jači utisak od onog što je bilo juče ili prekjuče...Nisam primetila da se promenio koncept bloga, dobro, sem što su opciju pisanja dobili i drugi sem VIP-a.
Nas je ovde poprilično, skoro da je i normalno da povremeno dođe do čupetanja ili eto - nesuglasica. Što se više ljudi drži postojećih pravila bloga biće manje nesporazuma, sem naravno onih očito neminovnih, posledice različitog mišljenja, ali i toga da ponekad ne možemo da budemo najprecizniji u prenošenju svog razmišljanja.
angie01 angie01 06:47 03.04.2009

Re: Mislila sam

draga Jelice

apsoluno mi nije bila namera da idelaizujem bilo shta-ako je takav utisak ostavljen-prosto sam to o chemu govorish stavila u dechije bolesti, jer je to zavrsheno i nema svrhe da to razvlachim na crevca, a sada je neki novi aktuelni problem.


Nas je ovde poprilično, skoro da je i normalno da povremeno dođe do čupetanja ili eto - nesuglasica.



Da to nije sporno i nisam mala devojchica da se trzam na svako A,...mogu samo da zakljuchim da si neke stvari propustila, jer verujem da ih ne bi svrstala u kategorije bezazlenog koshkanja- koliko vidim, dobro se secash i konkretnim imenom zovesh stvari koje su slichne.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:05 03.04.2009

Vidim ja

itekako dobro šta se dešava i u poslednje vreme, to što se ne uključujem ne znači da ne pratim, samo mi se čini da to još uvek nije ni blizu onoga šta se pre dešavalo. Na blogu postoje jasna pravila, nije ih teško ni pročitati, ni protumačiti. Oni koji su ih kršili dobro znaju šta su uradili, dizanjem galame se samo trude da dignu prašinu u kojoj će se manje videti njihova greška, a na to bućkalo se ja ne hvatam.
angie01 angie01 10:14 03.04.2009

Re: Vidim ja

Oni koji su ih kršili dobro znaju šta su uradili, dizanjem galame se samo trude da dignu prašinu u kojoj će se manje videti njihova greška,


ja samo mislim da neke stvari ipak imaju granice tolerancije,..uostalom i ti si, kada si smatrala da je ona probijena, veoma konkretno reagovala i to je bilo ok. Prosto je besmisleno, a tako je i u noramlnom zivotu, da se dozvoli ono, shto obezvredjuje smisao nechega-kad preplavi, dzaba je shto se na bucku ne hvatash.

edit; znash kako se zavrashava, kada se "dogodi narod"!?
jesen92 jesen92 10:30 03.04.2009

Re: Vidim ja

a na to bućkalo se ja ne hvatam.
....i ja takodje...dugo sam ovde i znam sta se sve desavalo i sta se desava, medjutim, ja nemam ni vremena ni zelje da citam sve sto je ovde napisano a posebno hiljade komentara....nekada ne komentarisem ni na blogovima koji mi se bas svidjaju, prosto nemam sta da dodam...Ono sto je za mene "zabrinjavajuce" u poslednje vreme to je poplava tekstova oko seksualne orijentacije....iskreno, mene bas briga ko je ovde kako orijentisan ako ima sta da kaze....Tekstovi o borbi manjina za manjinska prava su jedno a ovo u sta se sve pretvorilo je nesto sasvim drugo...Zivim u Srbiji i jako me zanima njena buducnost pa sa tim u vezi nisam videla nijedan tekst koji podstice razmisljanje sta i kako dalje...nema nicega osim gole pljuvacine.....Evo kako to rade ozbiljni narodi...


ovo je sa naslovnice b92.net ali nikome ne pada na pamet da o tome nesto napise...valjda su svi zadvoljni i siti a za one koji to nisu bas ih briga...
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:16 03.04.2009

Re: Vidim ja

ja samo mislim da neke stvari ipak imaju granice tolerancije


To ni jednog trenutka nisam sporila, ja govorim o onima koji ovde krše jasna, napisana pravila, pa onda dižu prašinu na drugu temu, ne bi li se sakrilo ono što su zaista uradili.
Ja još uvek ne vidim da je išta preplavljeno stvarima koje izlaze van granica tolerancije. Da, toga ima, ali daleko je od preplavljivanja.

edit; znash kako se zavrashava, kada se "dogodi narod"!?


Znam. Sankcijama i bombardovanjem. Otkidanjem dela teritorije. Jesi li zaista sigurna da si htela ovo da pitaš?
A kada se ovde "dešavao narod", taj narod je odlazio i protestno drugde pravio blogove, koje je čitalo čitalaca za prste dve ruke, pa su se onda trudili da se vrate nazad. Eto, to se dešavalo.

angie01 angie01 14:04 03.04.2009

Re: Vidim ja

Ja još uvek ne vidim da je išta preplavljeno stvarima koje izlaze van granica tolerancije. Da, toga ima, ali daleko je od preplavljivanja.


prodji po blogovima, koje mozda ne posecujesh- pa samo saberi kolichinu uvreda i lozenja- ko na rts-u devedesetih.

ja sam fajn- i ako je to tebi ok, (te ne moramo sada ti i ja da se oko toga ubedjujemo mada nisam sigurna), s obzirom da pamtim tvoje reakcije na slichne stvari.

Znam. Sankcijama i bombardovanjem. Otkidanjem dela teritorije. Jesi li zaista sigurna da si htela ovo da pitaš?


ja bih to verovatno drugachije objasnila- ali nije bitno da se oko ovoga slazemo.

A kada se ovde "dešavao narod", taj narod je odlazio i protestno drugde pravio blogove, koje je čitalo čitalaca za prste dve ruke, pa su se onda trudili da se vrate nazad. Eto, to se dešavalo.


pa je l vidish kako ti je to josh uvek sveze i dovoljno vazno- al ne razumem , kakve to sad ima veze sa mnom, ja sam jasno i tada bila protiv toga, a i malo gore, vec objasnila, da meni nisu simpatichni nikakvi organizovani napadi, bez obzira da li se ja sa nekim slagala u mishljenju ili ne- pa sam isto tako sada protiv, ovih, na vrlo slichan nachin, organizovanih napada prozivki, vredjanja , bojkota,....pri tome, ja veoma korektno- ni jedno ime spomenula nisam- jer nije ni potrebno,..i pored tog dizanja prashine, koje ti spominjesh.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:25 03.04.2009

Re: Vidim ja

Ja samo hoću da kažem da stvari nisu uopšte toliko strašne ni dramatične, niti da se ranije nešto tako nije već dešavalo. Reagovala sam na tvrdnju da je pre bilo bolje. Koja nije bila tvoja, ali si je citiranjem pretpostavljam podržala. Dakle, još jednom, to se dešavalo i dešava se, ne kažem da je to dobro i da tako treba, ali ne treba idealizovati prošlost na račun sadašnjosti, niti ovo sada gledati kao nešto što se već nije desilo i što se ne da prevazići.
A sveže mi je jer na žalost predugo pamtim.
angie01 angie01 14:38 03.04.2009

Re: Vidim ja

Koja nije bila tvoja, ali si je citiranjem pretpostavljam podržala.



pa u tom kontekstu- shto pre i onih deshavanja, je bio jedan period-gde smo se nocu, najcheshce, skupljali na blogu i super zezali i nije uopshte bilo nikakve surevnjivosti- bez obzira shta je ko mislio, tekao je noramalan razgovor- ako mozesh da zamislish Brook u neznom izdanju- onda ti je sve jasno:)))


i što se ne da prevazići


pa to bi bio moj apel, ne vidim shto bi dozvolili drugachije!?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:59 03.04.2009

Re: Vidim ja

je bio jedan period-gde smo se nocu, najcheshce, skupljali na blogu i super zezali i nije uopshte bilo nikakve surevnjivosti- bez obzira shta je ko mislio, tekao je noramalan razgovor- ako mozesh da zamislish Brook u neznom izdanju- onda ti je sve jasno:)))


Bogami, sećam se, bilo je tu nežnih noći, ali je bilo i takvih datebogsačuva, letelo je perje samo tako, kad se ispod ruke i mimo pravila banovalo po tuđim blogovima, a reči se nisu birale...surevnjivost je mala maca za ono šta se tamo lomatalo...ima i sada blogova na kojima može da se okupi i danju i noću i da nema ružnih reči.
Nemam ja ništa protiv apela, meni se samo ne sviđa idealizacija prošlosti na račun sadašnjosti, zbog čega ova druga ispada gora no što jeste.
angie01 angie01 15:24 03.04.2009

Re: Vidim ja

meni se samo ne sviđa idealizacija prošlosti na račun sadašnjosti, zbog čega ova druga ispada gora no što jeste.


pa je l smo to vec rekli=da nije!!!


a i to sa perijem,..pa sve sam ti priznala, a ti necesh meni:))),...shavtam ja i slazem se za ono, al o ovom-mislim ovako!
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:05 03.04.2009

Re: Vidim ja

To ti ja ne sporim.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:46 02.04.2009

indija

A ovde u mom delu sveta, neko nevreme, kisa, povremeno se ukljuce sirene za uzbunu, kao lupice tornado, napolju vazduh zelen, onako tornadski, pada linija...
NG, evo za tebe, za smirivanje zivaca:Pt Shiv Kumar Sharma and Ustad Zakir HusseinSlusala sam ih preksinoc, samo njih dvojicu, sada malko starije, ali posle sam sanjala sve nesto lepo. Treba se malo iskljuciti.
angie01 angie01 22:53 02.04.2009

Re: indija

Hvala ti jelena- ja bash volim sitar!

a nisam ja nishta nervozna- samo mi je nenormalno da se ovako druzimo, da svako misli da moze savkome da kaze shta god hoce- pa to ne moze ni u rodjenoj kuci, prosto je ko u najgoroj kafani, gde na kraju mora tucha, sa sve milicijom u ponoc!

i josh se ljdui raduju- ono bash sam mu rek'o!
Kazezoze Kazezoze 20:27 03.04.2009

Re: indija

Hvala ti jelena- ja bash volim sitar!

nije sitar, nego santor... neka vrsta cimbala:)))
angie01 angie01 08:01 04.04.2009

Re: indija

nije sitar, nego santor... neka vrsta cimbala:)))


dobro, ako ti kazesh-meni lichi na sitar.
Goran Vučković Goran Vučković 23:15 02.04.2009

Pamtim samo srećne dane

Tokom vremna su nas svojim prisutvom pochastile mnoge poznate face i delile s nama svoju intimu i neke druge stvari i sve se razvijalo, manje vishe u pozitivnom pravcu. Trebalo je vremena da se malo naviknemo na novi vid komunikacije i prebolimo dechije bolesti, ali sve u svemu bilo je zanimljivo, zbavano, pouchno, duhovito, ponekad burno,...ali smo se zdruzili i navukli na ove razgovore, skoro ovisnichkom predanoshcu.



Nebojša Krstić
Sergej Trifunović
Goran Svilanović
Božidar Đelić
Svetozar Cvetković
Goran Marković
Čedomir Antić
libkonz libkonz 23:16 02.04.2009

Re: Pamtim samo srećne dane

Sergej Trifunović

zar on nije prvobanovani? ili opet trač?
angie01 angie01 23:19 02.04.2009

Re: Pamtim samo srećne dane

Sergej je sam otishao- to je bila njegova odluka!
libkonz libkonz 23:22 02.04.2009

Re: Pamtim samo srećne dane

Ako ja vas dobro razumem, mi novopridošli smo krivi što su oni otišli? Dobrovoljno se javljam da napustim blog ako će vam se oni vratiti. Što da ste tužni zbog mene!
angie01 angie01 23:23 02.04.2009

Re: Pamtim samo srećne dane

niste pazljivo chitali-pa ste pogreshno i zakljuchili!
Goran Vučković Goran Vučković 23:26 02.04.2009

Re: Pamtim samo srećne dane

Sergej je sam otishao- to je bila njegova odluka!

ivana23 ivana23 23:33 02.04.2009

Re: Pamtim samo srećne dane

Sergej je sam otishao- to je bila njegova odluka!


Imam problem s tim da je Sergej zabranjen -
Goran Svilanović (4 Novembar, 2006 - 19:31
http://blog.b92.net/arhiva/node/2732.html
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 23:34 02.04.2009

Re: Pamtim samo srećne dane

"Ne znam, da li su neki porpustili, kroz istoriju vec dugo korishten obichaj, da se neke stvari rade u zatvorenoj, za tu namenu izdvojenu prostoriju i da je to intimna radnja, posle koje se povuche voda- da se ne shire bolesti i smrad."

Ova ti je dobra. Kada bi svi koristili tu prostoriju i krenuli na vreme.., ne bi nikad bili besni...
angie01 angie01 23:50 02.04.2009

Re: Pamtim samo srećne dane

Imam problem s tim da je Sergej zabranjen -


nisam te razumela, jel imash problem jel mislish da je zabranjen ili mislish da nije?


Za tvoju info- jer sam bila prisutna, bio je izbio neki konflikt, pa je on banovan to veche, jer je preshao granicu dozvoljenog i na sve pokushaje da ga smire, on nije,...pa je posle rekao, da je bolje da odustane, jer ne moze da garantuje da i drugi put nece isto tako reagovati.

Goranov post je malo poza- i samo je iskoristio momenat da ode- jer su ga chekale nove duznosti:)))

A svakako NIJE zabranjen- proveri kod direktora bloga, ako ne verujesh!
ecce-florian ecce-florian 23:52 02.04.2009

Re: Pamtim samo srećne dane

ivana23 

moje najdublje poštovanje
ps. jedan od antologijskih postova
mali dodatak
maksa83 maksa83 02:00 03.04.2009

Re: Pamtim samo srećne dane

Ljubaviiiii
Tvoj pogled daleko sad luta
A osmeh je tvoj tako tužan


aquariusoptimist aquariusoptimist 23:29 02.04.2009

Humanisto

Lepo od tebe Endzi sto se trudis da smiris strasti, dovoljno je onih koji podsticu masovnu histeriju.
angie01 angie01 23:43 02.04.2009

Re: Humanisto

haval ti, al ne bih rekla da sam na humanom zadatku-pre sam zgrozena svim onim shto je ovde izgovoreno i to uz gromoglasni aplauz!

da se danima podgreva mrznja, nacionalizam, netrpaljivost prema manjinama, da se ne biraju rechi i sredtva,..pa npr
jedan vip bloger drugom , iz chista mira kaze da je opajdara, pa uskochi treci da podupre odushevljen i kaze da je ona osoba sa specijalnim potrebama i to josh odvratna i da domacin bloga to sve tako ostavi, uz obrazlozenje- da on eto nishta ne brishe, a eto, svi se zajedno bore za pravdu, protestom, jer je uklonjen homofobichan tekst, koji je vec mirisao na neki predhodni konflikt..da nije malo previshe?
aquariusoptimist aquariusoptimist 23:56 02.04.2009

Re: Humanisto

da nije malo previshe?


Jeste previse,
i jasno je da su neki blogeri pomesali blog sa kaucom,ispovedaonicom ili ogledalom.

A bogme neki blogeri bi lako mogli postati multimilioneri ako svaki put kad pomenu prijemcive parole ubace paru u teglu.
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 23:50 02.04.2009

Bezobrazluk je, kao i glupost - zarazan

Ima vremena u kojima se neke zarazne bolesti šire više nego obično. Uzrok je, najčešće, postojanje pogodnih uslova za razvoj karakterističnih bolesti, koje su baš u tom nekom vremenu moguće. Kad se ti uslovi promene i velike zaraze postepeno nestaju, nezavisno od toga da li je za njih nađen efikasan lek. Tako kaže istorija medicine.
A istorija blogova kaže da se i na najbolje vođenim blogovima povremeno pojave takvi uslovi koji pogoduju razvoju nekih zaraznih bolesti.
Bojim se da i naš blog trenutno boluje od zaraze koja poprima karakteristike epidemije u celoj Srbiji. Nemam pojma kako bi se ta zaraza stručno zvala, ali, onako laički rečeno - to mu ga dođe kao neko ludilo. Ne ono obično, koje dijagnostikuju neuropsihijatri. Već ono čudovišno, sociopsihološko, koje se teško dijagnostikuje u sadašnjosti, a kad postane prošlost, onda se o njemu radije ćuti, osim ako se dešavalo u nečijem tuđem dvorištu. U mom selu tu specijalnu vrstu ludila često nazivaju i drugim, narodskim imenima, kao na primer - "bezobrazluk", "bahatost", ili "plitkost", a neretko i prosto-"glupost".
Uzroci su jasni. Preventiva je zatajila u celoj zemlji: prvi bolesnici su, (umeto da budu lečeni) puštani među ljude, na kojekakve zborove i mitinge, zatim u skupštine, na prve stranice štampe i u prve minute raznih Dnevnika... Oni sa najizraženijim simptomima proglašavani su za heroje, očeve, majke (nacije, ili već nečega tako krupnog).
Nisu, međutim, krivi samo oni koji su im klicali.
Krivi su svi koji su odbijali da stvari nazovu pravim imenom.
Čini mi se da je zaraza postepeno došla i na naš blog. Nismo ga na vreme vakcinisali. Nismo na vreme primetili zaražene, nismo ih stavili u karantin, a one lakše slučajeve smo (umesto da ih lečimo) pustili da se još više zaraze u svakodnevnom kontaktu sa nosiocima zaraze. Postepeno, zaraza je počela da se širi.
I, šta sad? Hoćemo li ceo blog u karantin? Hoćemo li nesrećne u najgorem stadijumu bolesti "prognati iz našeg sela"? Hoćemo li tse dati u istraživanje novih lekova? Zvati nadrilekare i iscelitelje? Ili ćemo se pouzdati u oprobane metode sistematskog, upornog i predanog lečenja?
Ne znam. Ali me ta zaraza malo plaši. Ako nizbogčeg drugog, a ono zato što je to ipak zaraza. A tu čovek nikad nije siguran. Malo se iznerviraš, ćapi te stres i ukopa ti imunosistem do ispod podruma. A onda, zna se, zaraza i tebe sačeka, skomolaš i dok dlanom o dlan, i ti si bolestan.
Tako da bih ja, ipak, da mi tu zarazu malko obuzdamo. Čisto prevenzivno. Da ne pređe u epidemiju.
angie01 angie01 23:57 02.04.2009

Re: Bezobrazluk je, kao i glupost - zarazan

Nismo na vreme primetili zaražene, nismo ih stavili u karantin, a one lakše slučajeve smo (umesto da ih lečimo) pustili da se još više zaraze u svakodnevnom kontaktu sa nosiocima zaraze. Postepeno, zaraza je počela da se širi.

aquariusoptimist aquariusoptimist 00:05 03.04.2009

Re: Bezobrazluk je, kao i glupost - zarazan

Krivi su svi koji su odbijali da stvari nazovu pravim imenom

scabies scabies 23:54 02.04.2009

neupucena

Sama sreca da sam neka mesta zaobilazila (u sirem luq) ovih dana, tako da nisam primetila to o cemu govorite... Ne, ne trazim da mi prepricavate sve grozote koje sam propustila...
Nego, potpuno drugim povodom sam danas (ili bi juce, ko ce ga znati) komentarisala pogresno tumacenje ideje slobode govora, pa ne bih da ponavljam. U svakom slucaju, ostao mi je utisak da najveci broj ljudi ima isti dozivljaj slobode govora kao i Vojislav Seselj.
angie01 angie01 06:14 03.04.2009

Re: neupucena

ostao mi je utisak da najveci broj ljudi ima isti dozivljaj slobode govora kao i Vojislav Seselj.

miloradkakmar miloradkakmar 23:58 02.04.2009

kako napisati ćutanje


Ovde se reči troše nemilice. Nema poštovanja prema rečima. Ni prema onima koji je izgovaraju. Ni prema onima kojima je upućena.
Tekstovi se počesto pišu, što je najprisutnije na naslovnoj, vrlo provokativno , s namerom , ciljno , pa se pojavljuju u
nizu jedan za drugim, blogovi besa, svadje i vredjanja
. Pojedini stari , posebno VIP , blogeri daju sebi za pravo da svojim viđenjem promovišu, napadaju , ocrnjuju ... mnoge poznate ličnosti, aktuelne društveno-političko-ekonomske prilike i pojave , događaje iz dalje i bliže istorije... unapred znajući ko će od blogera i na koji način da reaguje , tako da mnogi blogovi liče jedan na drugi, pojavljuju se , maltene , isti blogeri sa skoro indentičnim komentarima. Stvaraju se ekipe i eksperti za odgovore na sve i pariranje svima i svemu. Postaje monotono! Naravno, to najviše šteti nama potpalubljanima, u želji da bar komentarima budemo vidljiviji, u maratonskim diskusijama ponekad izleti nepromišljena , neprimerena , izazvana reč, ocena , mišljenje. To je moj lični utisak.
Kultura dijaloga u takvoj atmosferi nije na nivou, tolerancija još manje , poštovanje drugačijeg mišljenja , pa bilo ono i laičko. Nisam ni za to da se oćuti, da nema sukobljavanja , oštrih polemika , jer svi smo ovde da razbistrimo određene stvari, da razbistrimo mozak, da ukažemo, da se upoznamo , upozorimo na određene pojave .
Ima i izuzetnih autora koji svojim tekstovima prosvetljavaju . Ugalvnom ih čitam, ćutim, uživam... i razmišljam kako napisati ćutanje.

Preporuka.
talicni talicni 00:59 03.04.2009

Problem

Najveci problem po meni je sto odredjen broj ljudi ni ne komentarisu tekst nego dolaze na blog samo da napadnu i izvredjaju autora.

Ova pojava je posebno cesta kod nasih nazi-patriota.
Goran Vučković Goran Vučković 01:02 03.04.2009

Re: Problem

Ova pojava je posebno cesta kod nasih nazi-patriota.


Kod njih na blogovima dolaze ljudi da ih vređaju? Hm... pa jeste, bilo je i toga...
angie01 angie01 06:15 03.04.2009

Re: Problem

Najveci problem po meni je sto odredjen broj ljudi ni ne komentarisu tekst nego dolaze na blog samo da napadnu i izvredjaju autora.

Ova pojava je posebno cesta kod nasih nazi-patriota.

angie01 angie01 06:26 03.04.2009

Re: Problem

Goran Vučković
Ova pojava je posebno cesta kod nasih nazi-patriota. Kod njih na blogovima dolaze ljudi da ih vređaju? Hm... pa jeste, bilo je i toga...


vuchko, napishi neki blog, umesto shto se igrash chuvara na tudjim!
Goran Vučković Goran Vučković 09:19 03.04.2009

Re: Problem

vuchko, napishi neki blog, umesto shto se igrash chuvara na tudjim!

Anđo, ako ti komentari smetaju, zatvori blog za komentare, kad je već omogućena ta radost
angie01 angie01 09:42 03.04.2009

Re: Problem

zatvori blog za komentare


a shto?- tebi smeta kada tebe neko chuva, samo ti slatko, kada ti to radish?

a mislila sam i ozbiljno-shto ne napishesh neshto, nisi dugo,...ili ti je sladje da bockash sa strane?
Goran Vučković Goran Vučković 09:48 03.04.2009

Re: Problem

a mislila sam i ozbiljno-shto ne napishesh neshto, nisi dugo,...ili ti je sladje da bockash sa strane?

Pa jesam al' se ne čita

Ja pišem kad imam šta da napišem, kad me uhvati ponos ja odem pa se ponosim
angie01 angie01 10:03 03.04.2009

Re: Problem

Pa jesam al' se ne čita


ja chitam!
kad me uhvati ponos ja odem pa se ponosim



vanja.t vanja.t 13:09 03.04.2009

Re: Problem

mislila sam i ozbiljno-shto ne napishesh neshto, nisi dugo,...ili ti je sladje da bockash sa strane?

ubo nešto sa strane, na blogu
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:17 03.04.2009

Re: Problem

Najveci problem po meni je sto odredjen broj ljudi ni ne komentarisu tekst nego dolaze na blog samo da napadnu i izvredjaju autora.

Ova pojava je posebno cesta kod nasih nazi-patriota.

meni se to redovno desava. Nije da kukam, samo kazem, a i resio sam taj problem - ko god dodje da se izivljava i vredja, diskredituje i ponizava ja ga lepo banujem na 7, ili 30 dana, obrisem njegove bljuvotine i sve bude ok. Ne bude i tesko, majke mi...A najvise sam mrzeo one koji brisu, ali sve ima svoje granice...
angie01 angie01 15:26 03.04.2009

Re: Problem

A najvise sam mrzeo one koji brisu, ali sve ima svoje granice...



pa shto bi neko pristao na prostachka vredjanja- valjda je to minimum, koji moze da se isposhtuje!
Atomski mrav Atomski mrav 15:49 04.04.2009

Re: Problem

Tvoj lov na veštice je očigledno uspešan... čestitam.
angie01 angie01 18:36 04.04.2009

Re: Problem

Tvoj lov na veštice je očigledno uspešan... čestitam.


ne znam na koji lov mislish atomski?

ti si ochigledno na pogreshnoj adresi!!!!
angie01 angie01 15:54 05.04.2009

Re: Problem

shta ono reche- nisi regrutovan,..a od kuda onda preporuke- za neshto shto ja ne razumem na shta se odnosi, a ochigledno neko da???!!!!

e moj atomski!
NNN NNN 02:21 03.04.2009

O poslovicama i drugim demonima

Polako su opcije pisanja dobijali i obichni korisnici, pa vip statuse, al to nije bilo dovoljno, jer sada je trebalo zauzeti teritoriju shto vishe i nametnuti svoje potrebe i manire, stanje prilichno dobro opisano u jednoj poslovici.
Žao mi je što je iz ove rečenice isplivala još jedna generalizacija i etiketiranje, ako to nije bila namera autora. Prema napisanom sledi da su obični korisnici svi do jednog ili većinom (a ni jedno, ni drugo, nije tačno) došli na blog rešeni da zauzimaju teritorije i nameću neke ružne manire i potrebe.. Sve ovo naravno, ako je poslovica ta za koju mislim da jeste..
I ne, nije ranije bilo ništa bolje.. registrovala sam se na blog nekih dva meseca posle tebe i pamtim da su i u to vreme ljudi bili jednako voljni da se za svoje mišljenje bore ne birajući ni reči, ni saborce.. Toliko.
BFN aka Biljana 77

angie01 angie01 06:35 03.04.2009

Re: O poslovicama i drugim demonima

sledi da su obični korisnici svi do jednog ili većinom (a ni jedno, ni drugo, nije tačno) došli na blog rešeni da zauzimaju teritorije i nameću neke ružne manire i potrebe..


pa naravno da nije generalozacija i ako si toliko dugo tu-onda znash o chemu govorim- da li je trebalo da izdvojim sve po na osob, pa da bude jasnije- ne verujem, svima je potpuno klir shta i ko radi, samo shto nekima to i odgovara.


ja nisam imala nameru da pokazem-bolje/gore, ako je tako zvuchalo, nego chinjenicu da je sada nachin komunikacije koji se uspostavio i tolerishe- nedolichan! pa eno Sergeju, chiji se primer pomenuo, koji je bio izuzetno popularan bloger i umeo je sa jednim a da pokrene komentare, nije bilo dopushteno da prelazi normalnu komunikaciju- shto ne znachi da ne kaze shta hoce,...mislim jasno je, ko hoce da razume, glupo mi je da objashnjavam neshto shto je normalno.
dunja73 dunja73 02:36 03.04.2009

plavi slem

-Mujooo nemoj bolan jesti toliko sljiva , protjerace te ..
-Eeee, dok je meni plavih sljemova niko ne sme da me protjera....
ps

Ja sam vazda misljenja da svako treba da radi svoj posao ..
Ja naprimer , kod mene na blogu ne raspravljam tudje "krive Drine" ono kako ti
bas umes da se izrazis "ne zevam u komsijsku avliju preko baste"
vec mi blog sluzi da pisem neke moje licno meni zanimljive teme..
A te "krive Drine" hvala Bogu da ih ima , ubilo bi nas jednoumlje da istih nema ..
Zar Andzi nije lepse pisati o seksu naprimer
nego ovako nesto i ovakvim temama se baviti...
Poznato je dragi drugari, da svako mesto chine ljudi, koji u njemu borave, a slika ovoga sada je nakaradna i nimalo za ponos, koji se onoliko u zadnje vreme pominje.


i dodas dole " iz moga ugla gledanja" jer moras priznati ne gledamo svi kroz iste cvokere ..
Blog B92 je sasvim pristojan i ok blog tako da je meni ovo tvoje pisanije malo vise"paranoja"
Goran Vučković Goran Vučković 02:48 03.04.2009

Re: plavi slem

Zar Andzi nije lepse pisati o seksu naprimer

Čak i pisati :)
dunja73 dunja73 03:10 03.04.2009

Re: plavi slem

Čak i pisati :)

Čuj Čito??
izvini "pozajmila sam Č od tebe ,bez pitanaja"

angie01 angie01 06:21 03.04.2009

Re: plavi slem

Zar Andzi nije lepse pisati o seksu naprimer
nego ovako nesto i ovakvim temama se baviti...


pa ko ti brani- pishi o chemu god mislish da je dobro,
i dodas dole " iz moga ugla gledanja" jer moras priznati ne gledamo svi kroz iste cvokere ..
Blog B92 je sasvim pristojan i ok blog tako da je meni ovo tvoje pisanije malo vise"paranoja"


a iz chijeg je leba ti ugla, ako sam ja napisala-shta, tebi treba naznaka?

Eno "paranoje"-svuda po blogu,..bash ti hvala za primer, kako se neshto negira- bez argumenta, a ono prshti na sve strane, al sa etiketiranjem.
angie01 angie01 06:23 03.04.2009

Re: plavi slem

Goran Vučković
Zar Andzi nije lepse pisati o seksu naprimer Čak i pisati :)


pa sad, ako nemash drugu opciju!
dunja73 dunja73 15:59 03.04.2009

Re: plavi slem

a iz chijeg je leba ti ugla, ako sam ja napisala-shta, tebi treba naznaka?
#
oh , to famozno "H"
mada priznacu kada se bi se nekom obratili sa "hleba ti" nekako .hm..nije to -to ..




Unfuckable Unfuckable 16:02 03.04.2009

Re: plavi slem

kaže se : 'leba ti...
da te ceo svet razume
dunja73 dunja73 16:18 03.04.2009

Re: plavi slem

kaže se : 'leba ti...
da te ceo svet razume

da , nesporazum nastaje kad bi nekoga poHvalio ,a isti skonta da bi ga...
Filip2412 Filip2412 03:34 03.04.2009

...

Blog B92 je sasvim pristojan
I ja mislim da je B92 sasvim dobar blog. Svadjanje je super sve dok moderacija ne dozvoljava licne uvrede i psovke.

Treba posetiti neke druge blogove i portale pa cete shvatiti da je B92 zaista OK.
angie01 angie01 06:58 03.04.2009

Re: ...

Svadjanje je super sve dok moderacija ne dozvoljava licne uvrede i psovke.

bobo92 bobo92 07:08 03.04.2009

Konformizam

Krila su se rashirila na gorivu niskih strasti i pochelo je utrkivanje uz ovacije, ko ce vishe i gore da uvredi i proba da dikvalifikuje "omrazenog neprijatelja", one koji misle drugachije i umesto argumenata, padaju ruzna etiketiranja i salve mrznje.

Frustracija je losha energija, al se lakshe podnosi zajedno, pa se onda formiraju grupe, dogovaraju pp-om akcije bojkota, napada i uzajamne podrashke-koje eskaliraju u ruznoj tuchi rechima, gde se vishe ne biraju sredstva, samo da se osakati i unishti onaj koji smeta.


Strah od necega...ne znam cega...mozda promene.
fixxerus fixxerus 08:38 03.04.2009

blogorgazam:.






skladište sam dinamita
stogga:

čačkaj me nežžžno
čačkaj zanimljivo
ne kukaj
ne idi mi na inicijalnu kapislu
ne budi dosada
ne izjedaj nas
ne plači mi po detonatoru
zahr džaće

uživaj u onome što jesmo
uživaj i kad je tesno
uživaj kad potrčiš
i svest ti potvrdi da trčiš
makar stajali u mestu

budi oklagija mom testu
a plodnost mi jalovix pogleda
zameni plodnošću mozga

budi mi razlog da te ujutru ljubim
da ne poludim
da ti se radujem
i pod prozorom trubim
iz svog matorog kabrio leta

da me ništa ne boli
ni koleno kad smo na kolenima
ni usta od proždiranja
ni koren jezika od uvaljivanja
sisanja
lizanja
..ćutanja..

i daj pokaži mi već 1: te !sise;
kakve god da su


ajmo dragi trasu
upravo sam imala blogorgazam
angie01 angie01 09:45 03.04.2009

potpuno nevezano,

dopada mi se shto je Supermod/ica-duhovit/ta!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:28 03.04.2009

Različitost

Poznato je dragi drugari, da svako mesto chine ljudi, koji u njemu borave, a slika ovoga sada je nakaradna i nimalo za ponos, koji se onoliko u zadnje vreme pominje.

angie01, iako stvoreni po liku božjem, ljudi se od svog Tvorca, a i međusobno veoma razlikuju.
Na Olimpu su boravili samo bogovi, a da im savršeni život ne bi bio dosadan, svašta su počeli da rade, baš kao i ljudi.

Na blogu b92, kao i u Srbiji, dominiraju dva suprotstavljena mišljenja, a između ekstremnih zastupnika i prvog i drugog, nema nikakve komunikacije, bez obzira da li je tema NATO agesija, rat i ratni zločini, odnos prema EU ili gej populaciji.

Razumeti i prihvatiti nužnost različitosti, umeti saslušati i komunicirati sa drugačijima od sebe, uvažavati njihovo mišljenje i kad se ne slažemo, suština je demokratije.
angie01 angie01 10:33 03.04.2009

Re: Različitost

Razumeti i prihvatiti nužnost različitosti, umeti saslušati i komunicirati sa drugačijima od sebe, uvažavati njihovo mišljenje i kad se ne slažemo, suština je demokratije.


pa eto TO!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:38 03.04.2009

Re: Različitost

angie01
Razumeti i prihvatiti nužnost različitosti, umeti saslušati i komunicirati sa drugačijima od sebe, uvažavati njihovo mišljenje i kad se ne slažemo, suština je demokratije.


pa eto TO!

TO i pored toga još i izmamiti poneki osmeh, ulepšati dan......
angie01 angie01 10:46 03.04.2009

Re: Različitost

pored toga još i izmamiti poneki osmeh, ulepšati dan......


dan je divan, i josh petak,...na pijaci mirishe sve, od povrcka do cveca,..skoro patetika!:)))
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:38 03.04.2009

Re: Različitost

Bio na pijaci još zarana, kupio svežu oradu i blitvu, dan jeste divan, moja lepša polovina će se pobrinuti za divan ručak, a ja za crno vino.
Evo, već se osmehujem ..(i oblizujem . )

Patetično?... pa neka je.
Goran Vučković Goran Vučković 12:43 03.04.2009

Re: Različitost

Bio na pijaci još zarana, kupio svežu oradu i blitvu, dan jeste divan, moja lepša polovina će se pobrinuti za divan ručak, a ja za crno vino.

Zar crno uz ribu? :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:02 03.04.2009

Re: Različitost

Naravno, kažu da je zdravo, po jednu čašu uz ručak, zbog po radi antioksidanata.



Antioksidanti uništavaju radikale.
Goran Vučković Goran Vučković 13:03 03.04.2009

Re: Različitost

Naravno, kažu da je zdravo, po jednu čašu uz ručak, zbog antioksidanata.

Mislim da sam pročitao negde da belo ima otprilike isto ili slično antioksidanata - ali naravno - svako kako najviše voli :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:09 03.04.2009

Re: Različitost

I ja se time rukovodim, da je i belo vino zdravo, u julu i augustu, naročito ako sam u Grčkoj.

antioksidant antioksidant 15:33 03.04.2009

Re: Različitost



Antioksidanti uništavaju radikale.

ne bih bas rekao unistavam(o)...

nije u duhu ovog bloga. raspravljamo, pricamo, razmenjujemo argumente..
angie01 angie01 15:39 03.04.2009

Re: Različitost

nije u duhu ovog bloga


:)))))))))))))))))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:03 05.04.2009

Re: Različitost

Razumeti i prihvatiti nužnost različitosti, umeti saslušati i komunicirati sa drugačijima od sebe, uvažavati njihovo mišljenje i kad se ne slažemo, suština je demokratije.

to je ono sto podrazumeva dobro kucno vaspitanje, u cemu je blog 92 uvek oskudevao.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:42 03.04.2009

e moja endži

baš nešto gledam jovanku orleanku pa me nešto podseti na tebe dobra zamena za ritu koju je prisvojio nsarski.
šta da ti kažem kad sve znaš, dovoljno si dugo ovde.
angie01 angie01 10:48 03.04.2009

Re: e moja endži

dobra zamena za ritu koju je prisvojio nsarski.


prisvojio na kvarno- dodushe iz razumljivih razloga, al bez potrebne argumentacije!:)))


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:49 03.04.2009

Re: e moja endži

zna se ko je ovde rita
angie01 angie01 10:56 03.04.2009

Re: e moja endži

zna se ko je ovde rita

Atomski mrav Atomski mrav 15:51 04.04.2009

Re: e moja endži

šta da ti kažem kad sve znaš, dovoljno si dugo ovde.

'oćemo da se delimo po stažu na blogu?
angie01 angie01 18:40 04.04.2009

Re: e moja endži

'oćemo da se delimo po stažu na blogu?


sad te stvarno e razumem,...ochigledno si doshao sa nekom prichom-...kazi onima koji su te regrutovali- da neshto nisu dobro sabrali!

(ne secam se da si do sada imao neki problem u komunokaciji sa mnom- pa je ovo neki ochigledan rad i bash mi je zao- shta god da si ovako upakovano doshao da mi kazesh- pogreshnoj osobi se obracash!)
jankez jankez 10:47 03.04.2009

Zasto

... Pojedini stari , posebno VIP , blogeri daju sebi za pravo da svojim viđenjem promovišu, napadaju , ocrnjuju ... mnoge poznate ličnosti, aktuelne društveno-političko-ekonomske prilike i pojave , događaje iz dalje i bliže istorije... unapred znajući ko će od blogera i na koji način da reaguje , tako da mnogi blogovi liče jedan na drugi, pojavljuju se , maltene , isti blogeri sa skoro indentičnim komentarima. Stvaraju se ekipe i eksperti za odgovore na sve i pariranje svima i svemu. Postaje monotono! Naravno, to najviše šteti nama potpalubljanima, u želji da bar komentarima budemo vidljiviji, u maratonskim diskusijama ponekad izleti nepromišljena , neprimerena , izazvana reč, ocena , mišljenje ...

Rece jedan moj prethodnik...
Medju VIP blogerima imam nekoliko bliskih prijatelja, drugara i ali i nekoliko VIP likova koji bi na moje puno ime i prezime dobili osip
Zato je bolje da ostanem anoniman
VIP status nije u mpjoj prirodi, pa se nisam ni trudio da ga dobijem, pogotovo zbog medija gde sam trenutno zaposlen... Bojim se da bih zbog novina gde radim bio ispljuvan jer postoje predrasude.
Da, predrasude! Nazalost, i ovde kao i na drugim blogovima, ali i u svakodnevnom zivotu postoje predrasude.
Dve Srbije postoje kao psiholoski fenomen. U to sam se licno uverio. Mene i moje kolege ova "druga" strana zamislja kao opskurne likove, sa redenicima preko grudi, prljave i neobrijane, dok "prva" strana" "drugu" stranu zamislja da su to isfolirani likovi, tatini i mamini sinovi, sa velikim primanjima iz stranih komapnija, licemeri...
Ja sam nesrecnik "treca" strana."Crveni". Izumrla vrsta. Takva mi je karma
Potpuno se slazem sa Angie01, ako sam je dobro razumeo, jer nedostatak argumenata ne moze da se nadoknadi vredjanjem, psovanje i halakanjem nacionalistickih i politickih poruka.
Inace, i u svakednovnom zivotu mi to smeta. Uvek treba saslusati sagovornika.
Ovde, ustalom, kao i u svakodnevnom zivotu, ima puno isfrustriranih ljudi, koji umesto da pomoc potraze na kaucu kod specijaliste, odusak nadju na ulici razbijanjem izloga, vredjanjem ili pisanjem bljuvtina, i sve to u ime i
Mada, sa istim recnikom, i istim mentalnim sklopom, brani se i ova druga opcija
A sto se pisanje blogova tice... uskoro. Verujem da cu njima izazvati podjedan bes i "prve" i "druge" Srbije, ali i konstruktivnu polemiku.
Puno pozdrava Angie i drugim dragim likovima sa VIP liste
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:59 03.04.2009

Re: Zasto

Dve Srbije postoje kao psiholoski fenomen.

meni se više čini da ima 8 miliona srbija. kad dođe stani pani ipak je nekako svako za sebe.
angie01 angie01 11:01 03.04.2009

Re: Zasto

izvinjavam se- ne mogu da odolim

Zashto?
Unfuckable Unfuckable 11:03 03.04.2009

Re: Zasto

A sto se pisanje blogova tice... uskoro. Verujem da cu njima izazvati podjedan bes i "prve" i "druge" Srbije, ali i konstruktivnu polemiku.

pajz batko, možda je ključ u tome da se blog piše u svrhu izazivanja neke druge emoUcije a ne - besa.
Mislim onaj rad : sejem - žanjem, trebalo bi misliti o tome, ponekad
angie01 angie01 11:06 03.04.2009

Re: Zasto

sejem - žanjem


kako sam ja shvatila, neko radi na negativni adrenalin, hrani se time,...pa ja rekoh, da ne raznesu to seme vetar i vode na vecu povrshinu- znash kako se posle tlo teshko obnavlja!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:08 03.04.2009

Re: Zasto

Mislim onaj rad : sejem - žanjem, trebalo bi misliti o tome, ponekad

Unfuckable Unfuckable 11:20 03.04.2009

Re: Zasto

pa bratko Srle, mi deca s asfalta a vi'š kako o svemu treba da se misli, sveobuhvatno
angie01 angie01 11:24 03.04.2009

Re: Zasto

a vi'š kako o svemu treba da se misli, sveobuhvatno


mis'ish, ovo za poljoprivredne radove?
Unfuckable Unfuckable 11:26 03.04.2009

Re: Zasto

jašta

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana