Ponosni što su Boljevčani

Aleksandar Stosic RSS / 05.04.2009. u 12:46

12099144549d7eeb79f040770779791_extreme.jpg 

Rasisti Srbije, ujediniti se!

Romi, izdržite!

Robert Forster, Demon Days

In these demon days
We're pulling our pay
The lights on the hill
Are freezing us still
The fingers of fate
Stretch out and take
Us to a night
But something's not right
Something's gone wrong

The half whispered hopes
The dreams that we smoked
Puffed up and ran
As only dreams can
Dreamt by the young
Sparks to be sung
In places so bright
But something's not right
Something's gone wrong

 



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 13:03 05.04.2009

samo nek je čisto

„Išlo je do toga da su pretili da će zapaliti kontejnere, pa čak i ljude ako ih dovedemo”, rekao je Karadžić agenciji Beta i istakao da su Romi čije su kuće srušene, a među kojima ima žena i dece, proveli noć na livadi.
izvor

Exitus Letalis Exitus Letalis 15:26 05.04.2009

Re: samo nek je čisto

Bio sam prisutan tamo veceras i sa sigurnoscu mogu da tvrdim da je veiki deo otpora politicki motivisan. Medju najglasnijim gradjanima koji su blokirali put i pretili da ce zapaliti kontejnere za smestaj Roma su Tomin (ranije Seseljev) telohranitelj, predsedik MO SRS, sin bivseg radikalsog predsednika opstine, bivsi sef obezbedjenja opstine (za vreme vlasti SRS), kao i ostali istaknutiji slanovi SRS, SNS i Pokreta za bogatu opstinu (bivsi radikali)... Ako ih je politika rastavila, onda ih je bar na momenat rasizam sastavio u ovom multietnickom selu, gde Srbi, Slovaci i Romi zive bez problema vec godinama!
Zandarmerija, pa da se obezbedi osnovno ljudsko pravo svim drzavljanima ove zemlje! STOP FASIZMU I RADIKALIZMU!
(surcinac, 5. april 2009 03:43)


ujedinjeni radikali!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:40 05.04.2009

Re: samo nek je čisto

JJ Beba
„Išlo je do toga da su pretili da će zapaliti kontejnere, pa čak i ljude ako ih dovedemo”, rekao je Karadžić agenciji Beta i istakao da su Romi čije su kuće srušene, a među kojima ima žena i dece, proveli noć na livadi.
izvor



Kako i na koji nacin, konkretno, da pomognem iz Amerike. Svaki moj verbalni doprinos ne vodi nicemu. Zaista mi je strasno ovo sto se desava u Beogradu, po Srbiji, da ne pricam i ovde sranje u ovoj zemlji gde sam. Dosta mi je pasivnog posmatranja i ne ucestvovanja. Nisam u finansijskoj situaciji da mogu da se bas sada vratim u Beograd, zato, sta mogu odavde u ovom trenutku?
Svim srcem i dusom sam na strani svakog onog ko je u ovom trenutku doveden do ovako ponizavajuceg stanja od strane olosa koji je izgleda nemoguce iskoreniti.

"HOCU" da se zaustave radikalizam i fazizam u Srbiji
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 16:34 05.04.2009

Re: samo nek je čisto

Jelena Pavlović


JJ Beba
„Išlo je do toga da su pretili da će zapaliti kontejnere, pa čak i ljude ako ih dovedemo”, rekao je Karadžić agenciji Beta i istakao da su Romi čije su kuće srušene, a među kojima ima žena i dece, proveli noć na livadi.
izvor



Kako i na koji nacin, konkretno, da pomognem iz Amerike. Svaki moj verbalni doprinos ne vodi nicemu. Zaista mi je strasno ovo sto se desava u Beogradu, po Srbiji, da ne pricam i ovde sranje u ovoj zemlji gde sam. Dosta mi je pasivnog posmatranja i ne ucestvovanja. Nisam u finansijskoj situaciji da mogu da se bas sada vratim u Beograd, zato, sta mogu odavde u ovom trenutku?
Svim srcem i dusom sam na strani svakog onog ko je u ovom trenutku doveden do ovako ponizavajuceg stanja od strane olosa koji je izgleda nemoguce iskoreniti.

"HOCU" da se zaustave radikalizam i fazizam u Srbiji


Ovako Jelena, napisite pismo tamosnjim zvanicnicima univerzitetske selekcije, sa jednostavnim opisom desavanja i mozda dodatkom - kako vi vidite ono sto se desilo. Zamolite ih da apeluju kod ovdasnjih organizatora da dozvole da se ljudi kojima su na takav nacin poruseni domovi - nasele u univerzitetskom selu ili kako se vec zove taj kompleks...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:38 05.04.2009

Re: samo nek je čisto

Hvala, Nebojsa!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:03 05.04.2009

Slika Srbije

Exitus Letalis Exitus Letalis 15:28 05.04.2009

Re: Slika Srbije

koja se ne menja.
marta l marta l 16:23 05.04.2009

Re: Slika Srbije

cega ce se iz detinjstva secati ovo dete pokrivenih ociju...stida, ponizenja, straha. ne zna ni u koju ce skolu sutra da ode, ni sa kim ce da se igra, niko je nece ni imenom osloviti...
vrlo
AlexDunja AlexDunja 13:06 05.04.2009

...

ljudi, drzite se!

JJ Beba JJ Beba 13:08 05.04.2009

đilas

Pravo na (nekažnjeni) rasizam je poštovano u Srbiji, dok je pravo na (alternativni) smeštaj nešto što je uglavnom rezervisano samo za one koje narod poželi u svojoj blizini.
sve ovde
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:13 05.04.2009

Re: đilas

JJ Beba
Pravo na (nekažnjeni) rasizam je poštovano u Srbiji, dok je pravo na (alternativni) smeštaj nešto što je uglavnom rezervisano samo za one koje narod poželi u svojoj blizini.
sve ovde

Dilas, once more:
Prvo je ubeđivao novinare (i građane) da treba proveriti da li Romi „imaju prijavu boravka u Beogradu”, da bi ih kroz nekoliko minuta transformisao u „nekoliko desetina građana Beograda koji drže kao taoce ostatak grada”.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:29 05.04.2009

Re: đilas

Pravo na (nekažnjeni) rasizam je poštovano u Srbiji, dok je pravo na (alternativni) smeštaj nešto što je uglavnom rezervisano samo za one koje narod poželi u svojoj blizini.

ja, na primer, ne želim da đilas bude gradonačelnik ali ko me pita.
schweppes92 schweppes92 16:57 05.04.2009

.

.
JJ Beba JJ Beba 17:13 05.04.2009

Re: đilas

Za razliku od Djilasa vaš gradonačelnik/ca je nosio/la romskoj deci farbana jaja za uskrs... Verujem da je i sada na čelu kolone onih koji brinu za Rome...

šv, nemoj baš tako u bubreg...nije pravi primer
sem državnog sekretara u Ministarstvu za ljudska i manjinska parva gosodina Marka Karadžića juče nisam videla nijednu partiju, nijednu viđeniju ličnost koja je makar kao individualac, kao građanin došla da podrži rome....onako ko ljudi
bili su i vama mrska nataša kandić, i sonja biserko i takođe mrska vam gospođa Latinka perović, bili su ljudi iz većine ngo al nikog ni izjedne parlmanetrane stranke..
što se tiče ostalih znala sam da neće doći al sam očekivala da će makar neko iz LDPa doći ili neko iz te kolacije koju smo mi svojim glasovima tamo uveli- recimo vladan batić
On je baš mogao da dođe i da podrži svoje sugrađane
eto mene interesuje zašto on nije na čelu kolone

edit
Batića sam izabrala zato što sam ljuta odavno na LDP jer je zbog koalicionog sporazuma ušao u skupštinu a da nije prešao cenzus na svojoj izbornoj jedinici
molim, da se zna
i svi drugi su mogli da dođu, ne kažem
KafaJeGotova KafaJeGotova 18:07 05.04.2009

Re: đilas

Aleksandar Stosic
JJ Beba
Pravo na (nekažnjeni) rasizam je poštovano u Srbiji, dok je pravo na (alternativni) smeštaj nešto što je uglavnom rezervisano samo za one koje narod poželi u svojoj blizini.
sve ovde

Dilas, once more:
Prvo je ubeđivao novinare (i građane) da treba proveriti da li Romi „imaju prijavu boravka u Beogradu”, da bi ih kroz nekoliko minuta transformisao u „nekoliko desetina građana Beograda koji drže kao taoce ostatak grada”.

ali sama ideja da ti porglasiš građane i građanke nelegalnim u jednom gradu je užasan rasizam! niko nije ilegalan! đilas je rasista!
JJ Beba JJ Beba 18:11 05.04.2009

Re: đilas

ali sama ideja da ti porglasiš građane i građanke nelegalnim u jednom gradu je užasan rasizam! niko nije ilegalan! đilas je rasista!

ma proglasili su ih nelegalnim jer nemaju lične karte, boravak....
a pola studenata živi bez boravka i nerešenih papira
vracarac92 vracarac92 18:12 05.04.2009

Re: đilas

!
silver bullet silver bullet 13:54 06.04.2009

Re: đilas

ma proglasili su ih nelegalnim jer nemaju lične karte, boravak....
a pola studenata živi bez boravka i nerešenih papira



Da li ti studenti traze privremeni smestaj od grada Beograda?
Da li zive u kartonskim kutijama koje su podigli gde im se cefnulo?

Vi ste strucnjak za zamenu teza.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:49 06.04.2009

Re: đilas

silver bullet
ma proglasili su ih nelegalnim jer nemaju lične karte, boravak....
a pola studenata živi bez boravka i nerešenih papira



Da li ti studenti traze privremeni smestaj od grada Beograda?
Da li zive u kartonskim kutijama koje su podigli gde im se cefnulo?

Vi ste strucnjak za zamenu teza.


Ne, studenti zive po iznajmljenim stanovima, sobama i studentskim domovima. Izbeglice su smestene po prihvatilistima i jos uvek nisu resili, mnogi od njih, svoje probleme. Ima i bogatijih, novih stanovnika Beograda koji su otvorili svoje firme i bave se kupoprodajom nekretnina. Grade dozvoljeno i nedozvoljeno po Beogradu.
Romi su deo onog manje srecnog naroda koji ne zna gde ce i sta ce jer, nisu svi stvoreni od boga i prirode da budu sistematicni, pragmaticni i cool headed. Razliciti smo,a svi pripadamo istoj ljudskoj rasi.
JJ Beba JJ Beba 16:33 06.04.2009

Re: đilas

silver bullet
ma proglasili su ih nelegalnim jer nemaju lične karte, boravak....
a pola studenata živi bez boravka i nerešenih papira



Da li ti studenti traze privremeni smestaj od grada Beograda?
Da li zive u kartonskim kutijama koje su podigli gde im se cefnulo?

Vi ste strucnjak za zamenu teza.

batice evo ti goranov blog pa diskutuj o zameni teza

silver bullet
Vi ste strucnjak za zamenu teza.

ta nemojte kaz'ti
silver bullet silver bullet 17:35 06.04.2009

Re: đilas

Ne, studenti zive po iznajmljenim stanovima, sobama i studentskim domovima. Izbeglice su smestene po prihvatilistima i jos uvek nisu resili, mnogi od njih, svoje probleme. Ima i bogatijih, novih stanovnika Beograda koji su otvorili svoje firme i bave se kupoprodajom nekretnina. Grade dozvoljeno i nedozvoljeno po Beogradu.
Romi su deo onog manje srecnog naroda koji ne zna gde ce i sta ce jer, nisu svi stvoreni od boga i prirode da budu sistematicni, pragmaticni i cool headed. Razliciti smo,a svi pripadamo istoj ljudskoj rasi.


Vi sad mislite da se ja ne slazem sa vama, a slazem se.
Ali to su sve opsta mesta koja nemaju mnogo veze sa ovim ljudima koji manipulisu gradom, ali koji su i sami predmet manipulacije.
Pa i ovakvim vasim izjavama.
Daleko je to od resenja problema.
Dela!
Sta je svako od nas konkretno uradio da se pitanje diskriminacije Roma ako ne resi, ono bar umanji?
I sta su oni sami voljni da urade po tom pitanju?

Bojim se da je u vecini slucajeva odgovor i na jedno i na drugo pitanje: nista.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:40 06.04.2009

Re: đilas

silver bullet
Ne, studenti zive po iznajmljenim stanovima, sobama i studentskim domovima. Izbeglice su smestene po prihvatilistima i jos uvek nisu resili, mnogi od njih, svoje probleme. Ima i bogatijih, novih stanovnika Beograda koji su otvorili svoje firme i bave se kupoprodajom nekretnina. Grade dozvoljeno i nedozvoljeno po Beogradu.
Romi su deo onog manje srecnog naroda koji ne zna gde ce i sta ce jer, nisu svi stvoreni od boga i prirode da budu sistematicni, pragmaticni i cool headed. Razliciti smo,a svi pripadamo istoj ljudskoj rasi.


Vi sad mislite da se ja ne slazem sa vama, a slazem se.
Ali to su sve opsta mesta koja nemaju mnogo veze sa ovim ljudima koji manipulisu gradom, ali koji su i sami predmet manipulacije.
Pa i ovakvim vasim izjavama.
Daleko je to od resenja problema.
Dela!
Sta je svako od nas konkretno uradio da se pitanje diskriminacije Roma ako ne resi, ono bar umanji?
I sta su oni sami voljni da urade po tom pitanju?

Bojim se da je u vecini slucajeva odgovor i na jedno i na drugo pitanje: nista.


Slazem se sa vama, samo sam dodala komentar jer mislim da je ovo sa Romima jedan jedinstven slucaj i da baca najruznije moguce svetlo na Srbiju.
ElectricDreams ElectricDreams 13:13 05.04.2009

Nemam reči...

Zaista nemam reči na stepen nehumanosti našeg društva :(
Ljudi su postali sebični, nekulturni... i na vrhu svega - potpuno bezosećajni...
Strašno!
leopold_lady leopold_lady 13:15 05.04.2009

Kretenizam ....

moj Aleksandre .... Ali,to ti je tako u zemlji Srbiji .... Šta se drugo od nas i može očekivati? Razjedinjeni,nesložni.... Ujedinjuju nas Romi ..... Ljudi koji se ničim zasluženim (od zemlje Srbije - koja ih izopštava) deklarišu kao Srbi.... Umesto da nam je*u sve po spisku..... Ma,ja kažem da su Srbi go*na.... I ostajem pri tom......Iako imam preko 95 % Srpske krvi........

mariopan mariopan 13:27 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

Jao bre ljudi. Znaci ni livadu im ne daju a oni sede u toplim kucama?

A zasto je drzava prvo rusila onako siledzijski i u ranu zoru pa tek onda razmisljala sta ce sa tim ljudima biti? Bez plana, bez imalo obzira, razbojnicki?

Zasto policija nije hapsila i privodila na "informativne razgovore" one sto prete paljevinom kontejnera pa i zivih ljudi u njima, zar rasizam i fasizam nije zakonom zabranjen? Za koga su doneti ti zakoni ako se ne primenjuju? Onda bi "drzava" prvo sebe morala da hapsi zbog razbojnickog upada u kuce, unistavanja imovine, ugrozavanja zdravlja i zivota ljudi........ma muka mi je kad procitam sta sve rade najjadnijem i najsiromasnijem sloju naroda.

Bila sam skoro u Beogradu dve nedelje pa sam malo bolje pogledala neke delove (moj stari kraj). Pa to se toliko na divlje izgradilo da su zgrade jedna do druge , sa balkona na balkon mozes prekoraciti , nema ulica jer ne mogu da stanu izmedju zgrada, izbetonirane su uske stazice a negde i samo stepenice i to po desetak istovetnih zgrada bez reda i plana........ZASTO TO NE RUSE?

Ako im ovo prodje neka se niko ne iznenadi ako vidi bager jednog dana i pred svojom kucom, mozda se ovaj narod tada priseti da nije stitio druge kada je to trebalo?
adam weisphaut adam weisphaut 14:56 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

Jao bre ljudi. Znaci ni livadu im ne daju a oni sede u toplim kucama?

A zasto je drzava prvo rusila onako siledzijski i u ranu zoru pa tek onda razmisljala sta ce sa tim ljudima biti? Bez plana, bez imalo obzira, razbojnicki?

Jedina razlika imeđu Boljevčana koji su poželili house warming svojim novim komšijama i Đilasa, Delte, Hypo... je da ovi potonji imaju snagu kapitala & države iza sebe da se obračunaju sa nepoželjnim "kočiteljima progresa".
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:31 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

leopold_lady
moj Aleksandre .... Ali,to ti je tako u zemlji Srbiji .... Šta se drugo od nas i može očekivati? Razjedinjeni,nesložni.... Ujedinjuju nas Romi ..... Ljudi koji se ničim zasluženim (od zemlje Srbije - koja ih izopštava) deklarišu kao Srbi.... Umesto da nam je*u sve po spisku..... Ma,ja kažem da su Srbi go*na.... I ostajem pri tom......Iako imam preko 95 % Srpske krvi........


još su juče skandirali "srbija, stbija!"
"mi smo građani srbije"...
samo što nisu rekli "pa, i mi smo srbi"...
Lektorka Lektorka 15:35 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

A zasto je drzava prvo rusila onako siledzijski i u ranu zoru pa tek onda razmisljala sta ce sa tim ljudima biti?

sto je najludje, ne bi drzava verovatno ni tad pocela da razmislja da se nije ispostavilo da ih niko ama bas nigde nece. prilicno nezgodna situacija, da...
Onda bi "drzava" prvo sebe morala da hapsi zbog razbojnickog upada u kuce

bice na kraju romi sami krivi. beskucnici koji se ne daju civilizovati, lazu, kradu, smrde, cergare (a jeste bila neka cudna cerga ta pod gazelom, nekako nikud nije micala decenijama), nemaju papire itd. mozda im se omakne da sami srecno ispare u nepoznatom pravcu... samo, ne znam sta ce vlasti, ako ipak ne ispare?
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:36 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

Jedina razlika imeđu Boljevčana koji su poželili house warming svojim novim komšijama i Đilasa, Delte, Hypo... je da ovi potonji imaju snagu kapitala & države iza sebe da se obračunaju sa nepoželjnim "kočiteljima progresa".

samo da bude jasno.
postoji i boljevac. koji je primio izbeglice još 90tih godina.
ovi iz boljevaca ne znam kako se zovu, jer se selo zove boljevci
svejedno, ako su i jedni i drugi boljevčani, ovi kod zaječara nisu ti rasisiti, jer u samom
boljevcu pola stanovnika su romi, kao i sela oko boljevca koja su čisto romska.
tamo odlazimo u kafane i po pastrmku jer ima divan ribnjak.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:37 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

evo, kaži lex, kako se zovu stanovnici boljevca a kako stanovnici boljevaca?
Lektorka Lektorka 15:44 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

Exitus Letalis
evo, kaži lex, kako se zovu stanovnici boljevca a kako stanovnici boljevaca?

nezgodno je, upravo zato sto postoje i boljevac i boljevci.
moralo bi ovako:
boljevac - stanovnici su boljevci, ili boljevcani - ne znam sta se uvrezilo, da li ti znas?
boljevci - stanovnici su boljevcani
na netu nalazim veoma malo referenci, ali se o stanovnicima oba mesta govori kao o boljevcanima :(
BigBadWolf BigBadWolf 16:12 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

Ahem... Facts:

- Stanovnici Boljevca su Boljevcani
- U opstini Boljevac je samo jedno selo vecinski romsko, Lukovo.
- U samom Boljevcu po zadnjem popisu zivi oko 500 Roma, sto je mnogo manje od polovine stanovnika.


Sorry za OT, back on topic.

Romovi ko gromovi, puna podrska. Predlazem da se iz Srbije isele radikali, mnogo su vecu stetu svima nama napravili nego sto ce Romi ikada.

lutherblisset lutherblisset 18:59 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

adam weisphaut
Jao bre ljudi. Znaci ni livadu im ne daju a oni sede u toplim kucama?A zasto je drzava prvo rusila onako siledzijski i u ranu zoru pa tek onda razmisljala sta ce sa tim ljudima biti? Bez plana, bez imalo obzira, razbojnicki?Jedina razlika imeđu Boljevčana koji su poželili house warming svojim novim komšijama i Đilasa, Delte, Hypo... je da ovi potonji imaju snagu kapitala & države iza sebe da se obračunaju sa nepoželjnim "kočiteljima progresa".


Bravo! Svaki dobar đak uči od još boljih profesora...
markonio92 markonio92 20:23 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

leopold_lady
Ma,ja kažem da su Srbi go*na....

Eto malkice rasizma sa druge strane.
Obrni-okreni, rasizam je na delu. Pa i kroz samokritiku.
leopold_lady leopold_lady 20:25 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

Predlazem da se iz Srbije isele radikali, mnogo su vecu stetu svima nama napravili nego sto ce Romi ikada.


Pazi kad ću da se složim sa tobom ...
leopold_lady leopold_lady 20:26 05.04.2009

Re: Kretenizam ....

rasizma


Pre realizam .... !
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:50 06.04.2009

Re: Kretenizam ....

obrisan je komentar blogera markonio92, zbog linka na sajt Stormfronta...
markonio92 markonio92 02:10 06.04.2009

Re: Kretenizam ....

Aleksandar Stosic
obrisan je komentar blogera markonio92, zbog linka na sajt Stormfronta...

Zar je morao ceo post da bude obrisan? Mogli ste da obrišete samo taj link? Zanemariću ovom prilikom pitanje zašto je uopšte zabranjeno linkovanje ka pomenutom sajtu, ne sećam se da tako nešto piše u disclaimer-u. Ako samo ignorišemo pojavu zvanu Stormfront, ne znači da će ona i nestati.

OK, onda ovako:
Replicirao sam na post leopold_lady gde je ona navela da su "Srbi g*vna" tako sto sam stavio link ka sajtu Stormfront-a gde jedan od učesnika diskusije navodi da su "Cigani g*vna". Time sam hteo da ukažem na pojavu kontrarasizma kao odgovor na evidentan rasizam ka našim sugrađanima Romima.
Kao što rekoh, tolerancija ne stanuje ovde.
Unfuckable Unfuckable 09:47 06.04.2009

Re: Kretenizam ....

Mogli ste da obrišete samo taj link?

to je nemoguće uraditi, tehnički / softverski / kakogod - nemoguće :
ako se briše, odlazi ceo komentar
pix3lchick pix3lchick 12:57 06.04.2009

Re: Kretenizam ....

Unfuckable
Mogli ste da obrišete samo taj link?

to je nemoguće uraditi, tehnički / softverski / kakogod - nemoguće :
ako se briše, odlazi ceo komentar

Da li "vlasnik" bloga može da izedituje komentar i ukloni sporni link? Vidim da postoji mogućnost izmene komentara od strane autora samog komentara, da li i autor bloga ima tu opciju?
Unfuckable Unfuckable 13:07 06.04.2009

Re: Kretenizam ....

autor bloga ne može da edituje bilo čiji link ili komentar, može samo da ga preporuči ili obriše, a editovati može samo svoje komentare i tekst bloga
pix3lchick pix3lchick 13:36 06.04.2009

Re: Kretenizam ....

Unfuckable
autor bloga ne može da edituje bilo čiji link ili komentar, može samo da ga preporuči ili obriše, a editovati može samo svoje komentare i tekst bloga

Ok, sada je jasnije, mislila sam da može pošto mi "obični" možemo da izmenimo svoje komentare...
Unfuckable Unfuckable 17:20 06.04.2009

Re: Kretenizam ....

nema tu nikakvih nadprirodnih moći, pa zamisli samo na šta bi ličio blog ako bih ja mogao da editujem tvoj komentar ???
scabies scabies 13:25 05.04.2009

Ponosna sto nisam Boljevcanka

Razlupana vrata i prozori i i vidljivi tragovi pokušaja paljenja kontejnera za nužni smeštaj, posledice su sinoćnjeg incidenta u kome je učestvovao deo Boljevčana zbog namere grada da u njihov komšiluk doseli rome iz Novog Beograda.
Gde je (bila) policija??? Da spreci i pohapsi.
Ajde da razumem da ljudi imaju pravo da se bune kad nisu u pravu. Da pokusaju da se bune i protiv onoga sto je zakon... Ali da uspeju u svojim necivilizacijskim i protivzakonitim zahtevima, to ne razumem.
Koje je objasnjenje nadleznih zasto su odustali od postavljanja kontejnera za smestaj Roma?
Niikola Niikola 08:35 06.04.2009

Re: Ponosna sto nisam Boljevcanka

Ponosna sto nisam Boljevcanka


Zasto ovo nije izbrisano? Kako nam je lepo objasnjeno u vezi jednog drugog bloga ovo je primer uvredljivog i nekorektnog izrazavanja.
adam weisphaut adam weisphaut 13:29 05.04.2009

Ništa novo


B92 Info Vesti Društvo
Protesti zbog romskog naselja
11. jul 2005. | 08:02 | Izvor: B92
Beograd -- U Beogradu su sinoć protestovali stanovnici novobeogradskog naselja Dr Ivan Ribar.

Romi u Beogradu nepoželjni kao komšije
Romi u Beogradu nepoželjni kao komšije
Povod je, kako tvrde, odluka skupštine grada da kontejnere za stanovanje, namenjene Romima koji žive u kartonskom naselju ispod mosta Gazela, postave u bloku 45. Stanari naselja Dr Ivan Ribar kažu da su pre dva meseca poslali peticiju skupštini grada, ali da im se niko nije obratio.

"Hoće da nam dosele 400 kontejnera, do 15. i to smo čuli od milicije. Nisam nacionalista, 35 godina sam radila s njima, ali ovo nisu izbeglice s Kosova, to su čergari. Smatramo da nije u redu da gospođa Radmila Hrustanović, ako je već odbijeno Zemun Polje, Batajnica, sada njih dovodi u ovo naselje. Ogorčeni smo i ako treba sedećemo ovde i dan i noć da branimo svoja prava", kaže jedna od stanovnica naselja Dr Ivan Ribar.

Demonstranti najavljuju da će sa protestima u 18 sati u ulici Dr Ivana Ribara, nastaviti dok grad ne reši njihov problem. Oni, takođe, predlažu da se Romi ravnomerno rasele u sve beogradske opštine.

Link
NNN NNN 15:03 05.04.2009

Re: Ništa novo

Imala prilike da se raspravljam sa jednim od ovih "Ribara".. Kaže čovek: -To će da smanji cenu stana.. I još: -Pa škola u koju će moje dete će da bude puna Cigana... Pa šta? Na ovo pitanje nisam dobila smislen odogovor.. Ali mi je prilično jasno kako će da vaspita svoje dete.. Sve dok se ljudi plaše(?!) da im deca idu u školu sa romskom decom, nećemo uspeti da Rome uključimo u društvo na odgovarajući način. Obrazovanje dece i njihovo zajedničko odrastanje je jedini način da Romi s jedne strane poprave svoj društveno-ekonomski položaj, a s druge strane da se svede na minimum diskriminacija (nemoguće je iskoreniti, jer budala će uvek biti). U velikoj meri odgovornost je na državi, a ona ide u potpuno pogrešnom pravcu.. A u nešto manjoj meri, odgovornost je na nama pojedincima, našem ponašanju i načinu kako ćemo vaspitati svoju decu.
BFN
ElectricDreams ElectricDreams 15:24 05.04.2009

Re: Ništa novo

Ogorčeni smo i ako treba sedećemo ovde i dan i noć da branimo svoja prava", kaže jedna od stanovnica naselja Dr Ivan Ribar.


Koja, bre, prava?! Da postoji pravda i pravo u ovoj zemlji tebe bi prvu za uši pa u buvaru da se sušiš mesec dana i razmišljaš o tome šta pričaš!
Auh kako pobesnim kad čujem te koji prvo kažu: "ja nisam rasista... ja nemam ništa protiv njih..." i onda kažu nešto što je definicija rasizma i diskriminacije!

Ljudi, zašto se ovo dešava? Jel' nemaština pojela i naše duše?
Ja se sećam kada sam bio klinac... sa romima smo imali odličan odnos. Sećam se da su popravljali kišobrane, skupljali staro gvožđe... bez nekog straha smo ih puštali u dvorišta...
U starom kraju smo imali komšinicu romkinju koja mi je bila praktično kao treća baba. Ma, nije mi na kraju pameti bilo da uopšte razmišljam o njoj kao o romkinji... kao što ni o svojim roditeljima ili prijateljima ne razmišljam koje su vere, nacije, boje kože...
Šta se to kod ljudi promenilo pa su postali takav moralni šljam?
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:39 05.04.2009

Re: Ništa novo

Nisam nacionalista, 35 godina sam radila s njima, ali ovo nisu izbeglice s Kosova, to su čergari.

reče i ne trepnu.
pa zapali roštilj pred soliterom da peče paprike.
i da ne zaboravim tranzistor, što reče lex.
ElectricDreams ElectricDreams 16:13 05.04.2009

Re: Ništa novo

Exitus Letalis
Nisam nacionalista, 35 godina sam radila s njima, ali ovo nisu izbeglice s Kosova, to su čergari.

reče i ne trepnu.
pa zapali roštilj pred soliterom da peče paprike.
i da ne zaboravim tranzistor, što reče lex.


A da ne pominjemo lupanje tepiha u 16:00... kao, da se vidi da je čistunica...
vishnja92 vishnja92 16:49 05.04.2009

Re: Ništa novo

Sve dok se ljudi plaše(?!) da im deca idu u školu sa romskom decom, nećemo uspeti da Rome uključimo u društvo na odgovarajući način. Obrazovanje dece i njihovo zajedničko odrastanje je jedini način da Romi s jedne strane poprave svoj društveno-ekonomski položaj, a s druge strane da se svede na minimum diskriminacija (nemoguće je iskoreniti, jer budala će uvek biti).

lutherblisset lutherblisset 19:18 05.04.2009

Re: Ništa novo

NNN
-Pa škola u koju će moje dete će da bude puna Cigana... Pa šta? Na ovo pitanje nisam dobila smislen odogovor.. Ali mi je prilično jasno kako će da vaspita svoje dete.. Sve dok se ljudi plaše(?!) da im deca idu u školu sa romskom decom, nećemo uspeti da Rome uključimo u društvo na odgovarajući način. Obrazovanje dece i njihovo zajedničko odrastanje je jedini način da Romi s jedne strane poprave svoj društveno-ekonomski položaj, a s druge strane da se svede na minimum diskriminacija (nemoguće je iskoreniti, jer budala će uvek biti). U velikoj meri odgovornost je na državi, a ona ide u potpuno pogrešnom pravcu.. A u nešto manjoj meri, odgovornost je na nama pojedincima, našem ponašanju i načinu kako ćemo vaspitati svoju decu.BFN


Dobro je što ste ovo naveli.
U onoj korisnoj brošuri sa Zrenjaninskog Antifa Festivala postoji sledeći podatak:

gotovo sva romska deca se iz redovnih zrenjaninskih
škola prebacuju u specijalnu školu “9. maj


Pritom, ovde se govori samo o Zrenjaninu, a ko zna koliko je takvih slučajeva. Čistunci koji sa ovim nisu upoznati, ili to neće da prihvate, samo papagajski ponavljaju:Romi su lenji, neće da rade, ne daju decu u škole, itd...

A povodom ovoga da su lenji;ne znam baš da li bi mnogi urbani, beli Srbi prihvatili da uzmu metle u ruke i čiste ulice.


pix3lchick pix3lchick 01:22 06.04.2009

Re: Ništa novo

NNN
Imala prilike da se raspravljam sa jednim od ovih "Ribara".. Kaže čovek: -To će da smanji cenu stana.. I još: -Pa škola u koju će moje dete će da bude puna Cigana... Pa šta? Na ovo pitanje nisam dobila smislen odogovor.. Ali mi je prilično jasno kako će da vaspita svoje dete.. Sve dok se ljudi plaše(?!) da im deca idu u školu sa romskom decom, nećemo uspeti da Rome uključimo u društvo na odgovarajući način.

Kakva "Zona sumraka", čoveče.
Kada sam išla u OŠ ('76-84) bilo je najnormalnije da svi idu zajedno u školu. Eto taj "zabrinuti" se sigurno ne seća, ali je u školi u Bloku 45 bilo Cigana. U mojoj školi na Dušanovcu, pola dece je bilo indosrpskog porekla (zahebancija na političku koreknost, da prostite. pročitala sam negde pa mi se mnogo dopalo) a pola slovensko-turskog (da nastavimo sa političkom korektnošću, pošto su nas Turci dobro oprašili tokom nekoliko vekova). Dobar deo dece je dolazio iz obližnjeg doma za decu bez roditeljskog staranja (ili nepolitičkikorektno - sirotišta), rasno poreklo mešovito. U svakom slučaju, bila je mešavina rasa i najrazličitijeg socijalnog porekla i statusa. Od klinke koja je imala grejani bazen u kući do devojčice koju je keva ostavila da bi otišla da se prostituiše u Nemačkoj. Bilo je i tuča i klanova, ali nije bilo lenjirom nacrtane linije između jednih i drugih i trećih. Šta se u međuvremenu dogodilo, pojma nemam... Sada su četiri sestre Romkinje prava atrakcija u vrtiću u koji je išla moja ćerka. Jedine su tamo, iako u kraju ima dosta Roma. U "našu" školu se ne upisuju, nego se po automatizmu šalju u školu za obrazovanje odraslih ili za decu sa posebnim potrebama. Šta se to dogodilo u međuvremenu? Od kada je nepodobno biti Ciganin?
palilula92 palilula92 02:57 06.04.2009

Re: Ništa novo



Kada sam išla u OŠ ('76-84) bilo je najnormalnije da svi idu zajedno u školu. Eto taj "zabrinuti" se sigurno ne seća, ali je u školi u Bloku 45 bilo Cigana. U mojoj školi na Dušanovcu, pola dece je bilo indosrpskog porekla


I ja sam isla u razred sa Romima na Paliluli. Bilo potpuno normalno, i nikada nisam o tome razmisljala.
mariopan mariopan 18:43 06.04.2009

Re: Ništa novo

pix3lchick
NNN
Imala prilike da se raspravljam sa jednim od ovih "Ribara".. Kaže čovek: -To će da smanji cenu stana.. I još: -Pa škola u koju će moje dete će da bude puna Cigana... Pa šta? Na ovo pitanje nisam dobila smislen odogovor.. Ali mi je prilično jasno kako će da vaspita svoje dete.. Sve dok se ljudi plaše(?!) da im deca idu u školu sa romskom decom, nećemo uspeti da Rome uključimo u društvo na odgovarajući način.

Kakva "Zona sumraka", čoveče.
Kada sam išla u OŠ ('76-84) bilo je najnormalnije da svi idu zajedno u školu. Eto taj "zabrinuti" se sigurno ne seća, ali je u školi u Bloku 45 bilo Cigana. U mojoj školi na Dušanovcu, pola dece je bilo indosrpskog porekla (zahebancija na političku koreknost, da prostite. pročitala sam negde pa mi se mnogo dopalo) a pola slovensko-turskog (da nastavimo sa političkom korektnošću, pošto su nas Turci dobro oprašili tokom nekoliko vekova). Dobar deo dece je dolazio iz obližnjeg doma za decu bez roditeljskog staranja (ili nepolitičkikorektno - sirotišta), rasno poreklo mešovito. U svakom slučaju, bila je mešavina rasa i najrazličitijeg socijalnog porekla i statusa. Od klinke koja je imala grejani bazen u kući do devojčice koju je keva ostavila da bi otišla da se prostituiše u Nemačkoj. Bilo je i tuča i klanova, ali nije bilo lenjirom nacrtane linije između jednih i drugih i trećih. Šta se u međuvremenu dogodilo, pojma nemam... Sada su četiri sestre Romkinje prava atrakcija u vrtiću u koji je išla moja ćerka. Jedine su tamo, iako u kraju ima dosta Roma. U "našu" školu se ne upisuju, nego se po automatizmu šalju u školu za obrazovanje odraslih ili za decu sa posebnim potrebama. Šta se to dogodilo u međuvremenu? Od kada je nepodobno biti Ciganin?


A ja bila u tom domu , tj , sirotistu, i spavala krevet do kreveta godinama sa jednom devojcicom Romkinjom , mi smo bile isto - nesrecna deca. sada kada cujem sta se radi samo se setim nje, ucila je redovnu skolu i bila dobar djak, nista manje nego druga deca.

pix3lchick pix3lchick 20:46 06.04.2009

Re: Ništa novo

mariopan
A ja bila u tom domu , tj , sirotistu, i spavala krevet do kreveta godinama sa jednom devojcicom Romkinjom , mi smo bile isto - nesrecna deca. sada kada cujem sta se radi samo se setim nje, ucila je redovnu skolu i bila dobar djak, nista manje nego druga deca.

U "Moši"? Mali svet...
mariopan mariopan 09:40 07.04.2009

Re: Ništa novo

pix3lchick
mariopan
A ja bila u tom domu , tj , sirotistu, i spavala krevet do kreveta godinama sa jednom devojcicom Romkinjom , mi smo bile isto - nesrecna deca. sada kada cujem sta se radi samo se setim nje, ucila je redovnu skolu i bila dobar djak, nista manje nego druga deca.

U "Moši"? Mali svet...

Da , mali je svet.
JJ Beba JJ Beba 16:01 05.04.2009

Re: predlazem...

Svaka cast gagonini!

vidim brisan gagonja i moj komentar na njega

mislim da uredništvo ne treba da briše ovakve komentare.
treba da ih ostave, a da dopeste nama da sa njima izorimo
brisanjem se samo sakriva prava slika društva; retuširaju je i onda blogeri kažu - ma kakv bre rasizam , fašizam to u Srbiji ne postoji
gagonini gagonini 17:31 05.04.2009

Re: predlazem...

da , na zalost, obrisan sam,
eto vidis kakva je "sloboda" u Srbiji, za neistomisljenike,
tako je stalno u zivotu, uvek se manjina brise, zato sto ne odgovara vecini..
trenutno sam ja ovde u manjini ( ali samo ovde ) pa sam zato obrisan..
isto tako je i u Romingu, manjina ne pobedjuje,
a inace cvrsto stojim iza svog predloga da RAZNORAZNI DUSEBRIZNICU U OVOJ
JADNOJ SRBIJI UDJU U ROMING, I UZMU JEDNU MAGISTRALU, TAKO CE SE ONI OBOSTRANO
OSECATI BOLJE, posebno vazi za zene u crnom koje jadne ceo zivot placuci pokusavaju nekom da pomognu,
pa eto im prilike, dosta price, predjite sa reci na dela...
corn mouth corn mouth 17:48 05.04.2009

Re: predlazem...

tako je stalno u zivotu, uvek se manjina brise, zato sto ne odgovara vecini..
trenutno sam ja ovde u manjini ( ali samo ovde ) pa sam zato obrisan..

a kako tebe nije sramota pre sobom sto izjednacavas svoj problem u vezi brisanja komentara sa problemom majke koja sa bebom treba da spava na livadi. Hajde probaj da zivis par nedelja na livadi kod toplane pa dodji da pricas o brisanju. Tvoja glupost (koja inace nije sporna) ovde ne moze da bude opravdanje.
JJ Beba JJ Beba 17:54 05.04.2009

Re: predlazem...

gagonini
da , na zalost, obrisan sam,
eto vidis kakva je "sloboda" u Srbiji, za neistomisljenike,
tako je stalno u zivotu, uvek se manjina brise, zato sto ne odgovara vecini..
trenutno sam ja ovde u manjini ( ali samo ovde ) pa sam zato obrisan..
isto tako je i u Romingu, manjina ne pobedjuje,
a inace cvrsto stojim iza svog predloga da RAZNORAZNI DUSEBRIZNICU U OVOJ
JADNOJ SRBIJI UDJU U ROMING, I UZMU JEDNU MAGISTRALU, TAKO CE SE ONI OBOSTRANO
OSECATI BOLJE, posebno vazi za zene u crnom koje jadne ceo zivot placuci pokusavaju nekom da pomognu,
pa eto im prilike, dosta price, predjite sa reci na dela...

ja ne znam o čemu ti pričaš
i nije istina da se ovde manjine brišu
brišu se oni komentari koji su uvredljivi....i ja mislim da se ponekad neki hiper kretenski komanetar mora obrisati, al smatram da većinu treba ostaviti čisto da se vidi kako se u srbiji razmišlja, a onda diskusiju usmeravati...
tvoj komentar je obrisan jer ti sam od sopsrvene mržnje ne vodiš računa šta pričaš, da li nekog vređaš..nemaš mere

kad već nisi banovan sam vodi računa šta pričaš
g.radicevic g.radicevic 13:51 05.04.2009

????

mater vam, rasističku!


i to je sve ?
mislim akcioni plan
dokazanog borca protiv rasizma
i svake diskriminacije?
NNN NNN 14:46 05.04.2009

Nemaju na šta drugo...

Kad god se neko buni oko preseljenja Roma u njihov kraj/komšiluk/mesto uvek se zapitam odakle ljudima ideja da mogu da određuju gde će ko da živi.. Ko daje pravo bilo kome da kaže: taj i taj ne može da živi u mojoj ulici, mestu... U svojoj kući svako može da bude rasista/fašista/štagod (nažalost) i da određuje sebi sustanare, ali ovo je više nego strašno sa sve pretnjama paljevinom. Tu ima sasvim dovoljno elemenata za policiju i tužilaštvo. (Ni meni se ne sviđa što mi je komšija dvojnik Ratka Mladića i sluša po ceo dan ispred zgrade u nabudženom jugu neke Urlike sa Zmijanja ili šta god, a ovaj iznad nas izgleda ima stolarsku radionicu ili je na nekoj terapiji koja uključuje bušilicu, pa šta ću, zgrada nije moje privatno vlasništvo..) .. Žao mi je samo što je autor iskoristio ovakav naslov ne bi li još malo podgrejao strasti na blogu i povukao (nepostojeće, mislim bar) pararalele sa nekim drugim blogovima.
BFN
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:01 05.04.2009

Re: Nemaju na šta drugo...

ao mi je samo što je autor iskoristio ovakav naslov ne bi li još malo podgrejao strasti na blogu i povukao (nepostojeće, mislim bar) pararalele sa nekim drugim blogovima.

i ja mislim da ne psotoje paralele s drugm blogovima, niti ne vidim bilo kakvo podgrjavanje strasti na ovom blogu, osim ovog vaseg i donekl light cinizma kolege iznad g. radicevica. Dapace, dugo nije bilo ovako ispoljenog nardnog jedinstva oko jedne teme...sto me izuzetno raduje.
Ali, zato ne mgu da ne primetim da se srpsk-blogerska desnica nesto i ne javlja da kaze rec dve. Cast Vracarcu sve s onim uzvicnikom koji je postavio kao komentar. Ostali, izgleda da su ostali bey teksta.
eizo eizo 15:00 05.04.2009

...

1999 su bili dobri da ginu sa nama, ali danas pazi, da vidimo dal ti ljudi imaju dokumenta...
marastockhausen marastockhausen 15:49 05.04.2009

Stidim se do besvesti...

"Prva i najveća laž je da je država postupila po zakonu. Međunarodni pakt o ekonomskim, socijalnim i kulturnim pravima iz 1966. godine, koji je ratifikovala još SFRJ, garantuje da „iseljenje ne sme prouzrokovati da pojedinac ostane bez smeštaja i da mu budu povređena druga ljudska prava. Ukoliko pojedinac nije u mogućnosti da samostalno izbegne ovu situaciju, država potpisnica mora preduzeti sve potrebne mere, do svojih krajnjih mogućnosti, da bi osigurala drugi adekvatan smeštaj”. Budući da je tadašnja Jugoslavija ratifikovala, a Srbija nastavila da primenjuje sve konvencije (ratifikovane konvencije su direktno primenjive), taj međunarodni dokument je postao i ostao sastavni deo unutrašnjeg pravnog poretka i kao takav je apsolutno obavezujući.
...
Sve u svemu, pravo na (nekažnjeni) rasizam je poštovano u Srbiji, dok je pravo na (alternativni) smeštaj nešto što je uglavnom rezervisano samo za one koje narod poželi u svojoj blizini."

e-novine, Goran Miletić
NNN NNN 16:16 05.04.2009

Pre pola sata u autobus 89

...kod Vera ulaze dvoje ljudi (pretpostavljam muž i žena) s detetom od ne više od 3-4 godine i NIKO NE USTAJE(!!!!). Ja ne mogu da verujem, pizdim, a on bar 1000 puta više, i priča nešto ženi, skroz sjeban, čujem "...pa da, TO JE CIGANSKO DETE!"
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 16:17 05.04.2009

but mr can you maybe listen there's



but mr can you maybe listen there's
me &
some people
and others please
don'tconfuse.Some
people

's future is toothsome like
(they got
pockets full may take a littl
e nibble now And then
bite)candy

others
fly,their;puLLing:bright
futures
against the deep sky
in

May mine's tou
ching this crump
led cap mumble some
thing to oh no
body will

(can you give
a)listen to
who may

you

be
any
how?
down
to
smoking
found
Butts
inagadadavida inagadadavida 16:54 05.04.2009

Boljevci.......Twin Peaks......

Izmedju Dusanovca i Brace Jerkovica ( Vozdovac ) vec 50 godina stoji Marinkova Bara........sinonim za romsko naselje.........

Nikakvih problema nemaju sa tim ni dusanovcani , ni vozdovcani......jednostavno, komsije smo, idemo na dusanovacku pijacu.......pijemo u Jahorini ili jedemo u Papku.........no problem at all............

Nekako mi se cini , da ovi shabani i chobani iz Boljevaca ili oni od pre neki mesec iz Umke......po principu "pokondirene tikve" , ne trpe "nizu rasu " u komsiluku.........a sami su , em prljaviji od tih istih roma......jer su im deponije oko kuce zesce nego u mojih komsija iz Marinkovu Baru........

Sem toga.........u romskoj populaciji ima mnogo manje narkomana ili teskih kriminalaca nego medju tim istim Boljevcanima i Umchanima koji zele da ih zapale sa sve kucama...........

Elem, nakon ove bruke.........bio bi gest, da romi ne pristanu da zive sa takvim komsijama........sto vec ima logike......

Jos nesto............ima tu dosta onih koji su na traktorima pre desetak godina stigli u iste te Boljevce , Umku, Ovchu , Borchu ..........i niko nije pretio da ce da ih zapali........kako su se samo promenili , i zaboravili svoje muke ......cim su napravili krov nad glavom..................
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 19:44 05.04.2009

Re: Boljevci.......Twin Peaks......

inagadadavida
Izmedju Dusanovca i Brace Jerkovica ( Vozdovac ) vec 50 godina stoji Marinkova Bara........sinonim za romsko naselje.........

Nikakvih problema nemaju sa tim ni dusanovcani , ni vozdovcani......jednostavno, komsije smo, idemo na dusanovacku pijacu.......pijemo u Jahorini ili jedemo u Papku.........no problem at all............

Nekako mi se cini , da ovi shabani i chobani iz Boljevaca ili oni od pre neki mesec iz Umke......po principu "pokondirene tikve" , ne trpe "nizu rasu " u komsiluku.........a sami su , em prljaviji od tih istih roma......jer su im deponije oko kuce zesce nego u mojih komsija iz Marinkovu Baru........

Sem toga.........u romskoj populaciji ima mnogo manje narkomana ili teskih kriminalaca nego medju tim istim Boljevcanima i Umchanima koji zele da ih zapale sa sve kucama...........

Elem, nakon ove bruke.........bio bi gest, da romi ne pristanu da zive sa takvim komsijama........sto vec ima logike......

Jos nesto............ima tu dosta onih koji su na traktorima pre desetak godina stigli u iste te Boljevce , Umku, Ovchu , Borchu ..........i niko nije pretio da ce da ih zapali........kako su se samo promenili , i zaboravili svoje muke ......cim su napravili krov nad glavom..................


ima tu tuzne i tuznije i svake odvratne istine ali riba od glave smrdi i zato ne treba izmestati problem, u tom pa ni u smislu lokaliteta... hocu reci, jedino mesto za njihov smestaj u ovom trenutku je - Beleville
markonio92 markonio92 20:33 05.04.2009

Re: Boljevci.......Twin Peaks......

inagadadavida

ovi shabani i chobani iz Boljevaca ili oni od pre neki mesec iz Umke.


inagadadavida

.....a sami su , em prljaviji od tih istih roma......jer su im deponije oko kuce zesce nego u mojih komsija iz Marinkovu Baru........


inagadadavida

u romskoj populaciji ima mnogo manje narkomana ili teskih kriminalaca nego medju tim istim Boljevcanima i Umchanima koji zele da ih zapale sa sve kucama...........



Najbolji odgovor na rasizam je izgleda kontra-rasizam.
Naravno, stidim se i jednih i drugih.
Vidim da istinska tolerancija ne stanuje ovde.
angie01 angie01 17:15 05.04.2009

A' mange Romalen, O' DjilaS!!

lepo isposhtijte princip, gradonacheliniche-pa preko noci srushite sve bespravno izgradjene vile na tudjem zemljishtu- i ti vlasnici u svojim lichnim kartama imaju druge adrese-chesto i van Srbije!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:48 05.04.2009

Re: A' mange Romalen, O' DjilaS!!

angie01
lepo isposhtijte princip, gradonacheliniche-pa preko noci srushite sve bespravno izgradjene vile na tudjem zemljishtu- i ti vlasnici u svojim lichnim kartama imaju druge adrese-chesto i van Srbije!!!

da ne spominjemo da je rečeno da će se rušiti sve što se ne uklapa u ambijentalnu celinu ili stoje na putu neke saobraćajnice, na primer, zgrada tv pinka.
pa šta bi?
adam weisphaut adam weisphaut 18:00 05.04.2009

Re: A' mange Romalen, O' DjilaS!!

pa šta bi?

Bi legalizacija.
Podruma.
Zgrade Pinka.
angie01 angie01 18:14 05.04.2009

Re: A' mange Romalen, O' DjilaS!!

zgrada tv pinka.
pa šta bi?


dobila arhitektonsku nagradu godine!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 17:48 05.04.2009

ŽAO MI JE ŠTO SAM SRBIN!

Ma koliko nekima smetao naslov ovog mog komentara, ali prosto imam veliko opravdanje da to izjavim: "ŽAO MI JE ŠTO SAM SRBIN!". Nije dosta što se moglo desiti u Aranđelovcu, kada je predsednik tamošnje opštine hteo da ih ogradi bodljikavom žicom, nego sad i ovo u Boljevcima. Jednom sam rekao to ću i ponoviti, lično mogu da ne volim Rome, ali mi ne pada na pamet da im bilo šta zabranjujem, da im uništavam kuće niti bilo šta tako. Uopšte mi ne bi smetalo da mi prvi komšija bude Rom. A da me neko pita da li bih se oženio Romkinjom i sa njom osnovao porodicu, bez ustručavanja i razmišljanja moj odgovor bi glasio: DA! A šta se to zaista desilo u glavama većine građana ove države da budu toliko ksenofobični, toliko rasistički nastrojeni prema nekom ko je makar malo drukčiji....? To zaista ne shvatam. I baš bih pitao tu gospodu koji se tako ponašaju prema Romima: kako bi se oni osećali da se u Americi ili Rusiji (ili bilo kojoj državi u svetu) tako neki nacionalisti ponašaju prema srpskom narodu tj. da neko drugde šikanira Srbe na isti način na koji oni šikaniraju Rome? I šta bi radili da su njihova (srpska) deca u pitanju? Sigurno ne bi ostali ravnodušni.
Dakle, nek' Romi žive na miru! I oni imaju ista prava kao i svi mi.
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 18:16 05.04.2009

....

gradske vlasti su bile duzne da obezbede adekvatan smestaj za rome cije ce se kuci rusiti. samim tim, svaka akcija da ih isteraju je za osudu.

ono sto mi smeta kod roma je sto ne vode racuna o svojoj zajednici. i dalje ih ne interesuje da ulazu u svoju decu kroz skolovanje nego ih vencavaju sa 14-15 godina, vaspitavaju u duhu da se krade, prosi, svercuje, ili nesto sto nije u skladu sa zakonom.
u zemunu postoji par geografskih podrucja nastanjeno romima razlicite veroispovesti... i koliko vidim (pogotovu oko naselja meandri, osnovna skola sutjeska).. oni tu bogami napreduju. kako je bilo pre 15 godina, i kako je sada, adaptiraju se na okruzenje jako dobro.

ElectricDreams ElectricDreams 18:32 05.04.2009

Re: ....

ono sto mi smeta kod roma je sto ne vode racuna o svojoj zajednici. i dalje ih ne interesuje da ulazu u svoju decu kroz skolovanje nego ih vencavaju sa 14-15 godina, vaspitavaju u duhu da se krade, prosi, svercuje, ili nesto sto nije u skladu sa zakonom.


Bespotrebna generalizacija koju si ispravila već u sledećem pasusu:

u zemunu postoji par geografskih podrucja nastanjeno romima razlicite veroispovesti... i koliko vidim (pogotovu oko naselja meandri, osnovna skola sutjeska).. oni tu bogami napreduju. kako je bilo pre 15 godina, i kako je sada, adaptiraju se na okruzenje jako dobro.


Mnogo je primera da romi idu u korak sa društvom. Međutim, to običan narod ne vidi jer su romi marginalizovana grupa. Ne pojavljuju se u medijima, nema ih na radio stanicama, novinama... osim kad je nešto ružno...
To nije njihov problem, nego naš. Nekako mi se čini da mi ne želimo da vidimo njihove uspehe, već samo registrujemo kad se nešto ružno desi... (valjda je to u ljudskoj prirodi? štaznam...)
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 18:37 05.04.2009

Re: ....

po tebi, ja treba da bejbisitujem rome zato sto oni to ne znaju...odnosno nece???

to nije moj problem nego zajednicki. jer svako od nas je (kada si toliki protivnik generazacije) deo neke zajednice...ili solokruzer.

ne lupetaj za njihove uspehe i neuspehe. narod srbije nema taj problem. mi smo budale ovakvi i onakvi.....ali da nam je pokojni shaban osvojio gremi....ehhh kako bi ga slavili onda!

Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 18:41 05.04.2009

Re: ....

i da dopunim....
kada sam se preselila u zemun, promenila sam i osnovnu skolu. imala sam 7 ili 11 cigana i roma u odeljenju. fatima mi je lepo objasnila da je ona romkinja, a da je ismet cigan jer oni su Visi od cigana. valjda cigani zive najsiromasnije. romi su za cigane gospoda. fatima i jeste poticala iz bogate porodice...ali dzaba dosao osmi razred...ona mora na svadbu. mlada.

druga, nermina, odlican djak, borila se sa roditeljima da nastavi skolovonje, upisala ekonomsku....i dzaba....17 godina udala se. verovatno joj je ostlao samo da bezi od roditelja. a ta devojka je volela skolu.

moras mnogo da si jak ako zelis da menjas svoj zivot. bio ti rom ili bilo sta drugo. bilo ti nesrecna domacica, ili muz pod stresom.

a crnjak od svega je sto....i u americi nasi cigani sta rade? kradu.
skyspoter skyspoter 19:42 05.04.2009

Re: ....

kada sam se preselila u zemun, promenila sam i osnovnu skolu.


koju?
ElectricDreams ElectricDreams 19:51 05.04.2009

Re: ....

Lepa Radmilovic
po tebi, ja treba da bejbisitujem rome zato sto oni to ne znaju...odnosno nece???

to nije moj problem nego zajednicki. jer svako od nas je (kada si toliki protivnik generazacije) deo neke zajednice...ili solokruzer.

ne lupetaj za njihove uspehe i neuspehe. narod srbije nema taj problem. mi smo budale ovakvi i onakvi.....ali da nam je pokojni shaban osvojio gremi....ehhh kako bi ga slavili onda!


Daj, zatvori taj prozor... mnogo lupa...
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 19:55 05.04.2009

Re: ....

skyspoter
kada sam se preselila u zemun, promenila sam i osnovnu skolu.


koju?

u sutjesku :)
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 19:55 05.04.2009

Re: ....

ElectricDreams


Daj, zatvori taj prozor... mnogo lupa...


promaja ne postoji.
zajecz zajecz 21:18 05.04.2009

Re: ....

Lepa Radmilovic
gradske vlasti su bile duzne da obezbede adekvatan smestaj za rome cije ce se kuci rusiti. samim tim, svaka akcija da ih isteraju je za osudu. ono sto mi smeta kod roma je sto ne vode racuna o svojoj zajednici. i dalje ih ne interesuje da ulazu u svoju decu kroz skolovanje nego ih vencavaju sa 14-15 godina, vaspitavaju u duhu da se krade, prosi, svercuje, ili nesto sto nije u skladu sa zakonom. u zemunu postoji par geografskih podrucja nastanjeno romima razlicite veroispovesti... i koliko vidim (pogotovu oko naselja meandri, osnovna skola sutjeska).. oni tu bogami napreduju. kako je bilo pre 15 godina, i kako je sada, adaptiraju se na okruzenje jako dobro.

Iako postoji konvencija po kojoj je vlast duzna obezbediti smestaj nju je nemoguce ispostovati. Po toj logici svako bi mogao na gradskom zemljistu nesto sklepati i dodju da ruse i da im se mora obezbediti smestaj i tako resen problem stanovanja (super, nema podstanara). Ne ruse kuce, barake, samo Romima, nego i Srbima, narocito ako nemaju potplatiti. Znaci ruse sirotinji, pa bio Rom ili Srbin. Kada je u pitanju romska populacija vidljivije je, jer su u „gomili“.

Tacno je da kako kaze Djilas ne treba niko da trpi zbog ilegalnog zidanja, pa zasto onda ne sruse sve rugobe. Jednostavno mogu odraditi taj posao. Svaki investitor ima plan, znaci opstinske vlasti mogu poci zaredom i ko je odstupio od plana rusiti, plus kazniti, predvidjeno zakonom. Kako bi tek popunili budzet, elem skinuli bi brigu i vladi sa vrata kako da ispuni zahteve MMFa.

Cinjenica je da Romi ne vode racuna o svojoj zajednici, mi to kazemo, „beli“ ljudi. Oni ce reci drugacije. Vise puta sam pokusala razgovarati sa drugaricom Romkinjom, vodi jednu NVO, i uvek mi je na kraju odbrusila sta se mi beli mesamo u njihov zivot. I druge koleginice su pokusale, jos je ispalo da na Romima hocemo profitirati, sakupiti poene, navodeci i primer Svratista, protiveci se sto beli zaradjuju na njihovoj deci. Dokazima nas obara, jer je istina da neke romske NVO vec godinama rade sa decom prosjacima, isto sto i Svratiste (nedavno osnovano) ali eto za njega se proculo, vodi se kampanja, jer su beli ljudi.

Kada sam govorila da je nepohodno da se Romi integrisu, da one ispod gazele treba razmestiti po raznim delovima grada imala je suprotan stav i vec se skoro posvadjasmo, jel ona zeli da zive u getu, i odgovor je da, neka zive u getu dok se za stotinu godina ne promeni mentalna klima, ljudi.

Ima dosta romskih NVO i oni bi prvi trebali promeniti stavove da bi uopste edukativno mogli delovati medju Romima.

Lepi bih ovde odgovorila i da Romi ne uce svoju decu da kradu (mozda u 1%). Radila sam na maloletnickoj delinkvenciji. Kada su bila u pitanju srpska deca roditelji su ih opravdavali, „ne nije moje dete ukralo... drugi su ga zaveli...“ i sl. odbrambeni mehanizmi. Romske porodice su svoje dete nazivali lopovom, da ih je obrukalo, kaznjavali, nisu dali ni da izadje iz kuce.

Nepobitno je da i nase drustvo romsku decu sputava vec u prvom razredu osnovne skole. Da ne duzim pricu, skoro svi nastavnici rado bi se otresli romskog deteta i to lako i uspevaju, upucivanjem u specijalne skole. Jasno je da test inteligencije nije uskladjen sa nivoima znanja romske dece. Sta to briga Drustva psihologa, ili im odgovara, da psiholozi imaju posla. Medju nama je puno (i latentnih) rasista, ustvari mi smo rasisticko drustvo. U mnogo cemu se ogleda nas rasizam, jel nam odgovaraju polupismeni, neobrazovani, siromasni, da ciste nase smece, da im dajemo mrve u socijali, e da pred svetom ispadnemo humana drzava....

Za „utehu“ da nismo jedini dodajem. Zapadne drzave su resavajuci problem migranata, prvo udarile na Rome. Izbacivali ih nocu, nisu dali da uzmu ni svoje osnovne stvari, deportovali ih, i velika vecina je poslata u Srbiju, deca uglavnom nisu znala srpski... Srbiji je zato obecana valjda sengenska viza. Ha, ha, opet cemo ucariti na racun Roma.
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 21:44 05.04.2009

Re: ....

sta uce romi svoju decu?

oni kao narod izumiru. jos koja generacija, i to je to...totalna adaptacija u 'belo' drustvo.


gorran2 gorran2 22:25 05.04.2009

Re: ....

promaja ne postoji.
Zašto plavuša drži pušku pored prozora? Da je ne ubije promaja.
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 22:33 05.04.2009

Re: ....

gorran2
promaja ne postoji.
Zašto plavuša drži pušku pored prozora? Da je ne ubije promaja.

hahhaaha :))))

my man
ElectricDreams ElectricDreams 09:15 06.04.2009

Re: ....

Lepa Radmilovic
sta uce romi svoju decu?
oni kao narod izumiru. jos koja generacija, i to je to...totalna adaptacija u 'belo' drustvo.


Joooj... gospođo, zaustavi se, molim te!
Kakvo izumiranje?! Svašta čovek može da pročita...
silver bullet silver bullet 14:04 06.04.2009

Re: ....

oni kao narod izumiru. jos koja generacija, i to je to...totalna adaptacija u 'belo' drustvo.


Uz njihovu stopu nataliteta i, nazalost, nas rasizam koji osuduje mesane brakove, to je nemoguce.
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 20:52 06.04.2009

Re: ....

-mortalitet je visok (cesta mesanja izmedju rodjaka dovodi do velikog broja dece sa daunovim sindromom na primer)
-kratak im je zivotni vek
-mesaju se sa drugim rasama
-nove generacije se brze asimiliraju u drustvo
-iz generacije u generaciju gube svoju tradiciju (romi u americi vec ne pricaju jezik svojih roditelja vec engleski)
silver bullet silver bullet 22:15 06.04.2009

Re: ....

-mortalitet je visok (cesta mesanja izmedju rodjaka dovodi do velikog broja dece sa daunovim sindromom na primer)
-kratak im je zivotni vek
-mesaju se sa drugim rasama
-nove generacije se brze asimiliraju u drustvo
-iz generacije u generaciju gube svoju tradiciju (romi u americi vec ne pricaju jezik svojih roditelja vec engleski)


Na Starom kontinentu to nije slucaj.
Amerika je oduvek bila mesavina rasa i stoga je lakse "gutala" sve imigrante.
A da li tu brojite i Induse koji su narod-izvor Roma?
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 02:27 08.04.2009

Re: ....

ne. hindu ne ubrajam.

americki gypsies uopste ne lice na nase.

a nasi, pa ne lici na hindu. a da su klinci nasi preslatki.... jesu :))



skyspoter skyspoter 19:05 05.04.2009

a gde su

ti boljevci?

lutherblisset lutherblisset 19:30 05.04.2009

Re: a gde su

skyspoter
ti boljevci?


Kod Surčina.
skyspoter skyspoter 19:45 05.04.2009

Re: a gde su

Kod Surčina.


pa zar i Boljevac ( predgradje Surcina, cini mi se) pripada Beogradu?
lutherblisset lutherblisset 19:55 05.04.2009

Re: a gde su

skyspoter
Kod Surčina.pa zar i Boljevac ( predgradje Surcina, cini mi se) pripada Beogradu?


Mislim da pripada. Ali, pomešali ste. Boljevci su kod Surčina, a Boljevac je varošica pored Zaječara.
skyspoter skyspoter 20:30 05.04.2009

Re: a gde su

Boljevci


Boljevac


jedino da se vratim u skolu i da krenem izpocetka. ( ili ispocetka, prelazak z u s)

hvala
reanimator reanimator 22:41 05.04.2009

...

Jedno glupo pitanje...da li iko od vas živi, ili bilo kojim povodom svaki dan prolazi pored naselja koje je juče srušeno? Mislim...poslednjih par godina...od kad je naselje niklo?
Unfuckable Unfuckable 09:49 06.04.2009

Re: ...

evo - ja .
Baš napisah na prošlom Tečinom blogu, povodom diskusije o vrapčetu Srbi, a par dana pre "bager intervencije", da me živo zanima kako nadležni misle da reše problem tog naselja.
To je klasičan primer inertnosti i nedelanja na problemu dok je "mali".
Čekalo se (?) da postane velik i udari u lice da bi se onda ovako nezgrapno reagovalo.
Odgodac - zajebac

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana