" La Habana"

Ninoslav Randjelovic RSS / 06.04.2009. u 03:46

Danas sam imao prilike da na blogu razmenim misljenje o "strategiji kao takvoj" sa jednom blogerkom koja je aktivna politicarkinja u Srbiji. Bio je to lep, strateski razgovor u koji sam "usao" bez ikakve taktike. Tako sam i izasao iz tog razgovora. A i ogladneo sam, malo. 

Otisao sam prvo do Apple-ove radnje da uzmem Kamalin kompjuter sa popravke, a dogovorio sam se i sa bratom moje druge bivse zene da se nadjemo ispred te radnje i da odemo da veceramo u kubanskom restoranu u kome radi Kamala. 

Obradovalo me je da vidim njega i njegovu cerku koja je moja dobra prijateljica. Sada joj je 13 godina i postala je devojka. Pre nekoliko godina sam je bacao u vodu sa jednog keja u selu pored Dubrovnika, a ona je meni pravila drustvo kad sam se vracao sa nekih mojih avantura po sumi i kada nikog nije bilo da mi pravi drustvo.

U " La Habani" (na uglu ulica Prins i Elizabet) je guzva, ali Kamala nam je rezervisala sto. Odmah primecujem da ovde rade najlepse kelnerice koje sam ikada i bilo gde u zivotu video na jednom mestu. To primecuje i moj bivsi surak. Kamalina "smena" ne stize na vreme, tako da on i ja odlucujemo da narucimo po jedan mohito dok cekamo da zajedno svi veceramo. Devojcica-devojka ostaje pri vodi. Malo kasnije, prilazi nam lepotica iz Izraela, uzima porudzbinu i kaze mi da Kamala lici na mene i da je mnogo slatka. Objasnjavam joj nesto o strategiji i taktici pozicioniranja u zivotu. Prekidam samog sebe nakon par sekundi.

Konacno stize i ta Kamalina "smena" u koju gledam dugo i sa paznjom. Narucujemo i drugi mohito. Posle i treci.

Hranu nam donosi devojka koja izgleda kao Majanka. Grli Kamalu i pozdravlja se sa mnom. Kaze mi da bi volela da se uda za mene i da bude Kamalina mama. I ja bih to voleo, pomislim i naravno kazem to, ali onda se setim da imam devojku, da nemam posao, a ni stalno mesto boravka, tako da paznju usmeravam na hranu. Ipak, sada cesce posmatram ovu moju mogucu trecu zenu, a moj bivsi surak me u tome sasvim podrzava. Prica mi o svojoj novoj devojci koja je ridja, ima plave oci, odlicno je gradjena i sjajno kuva. Sa Novog Zelanda je, zivi u Filadelfiji, a radi u Njujorku. Ne mogu da se uzdrzim, a da mu ne cestitam na tome i crvstim stiskom ruke preko stola to i radim. Cerke nas odusevljeno posmatraju.

Bivsi surak narucuje jos dva mohita, Kamala nam donosi i po jedan espreso. 

Odlazimo iz restorana i setamo se do stanice metroa na Prvoj Aveniji. Kamala odlazi kuci, dajem joj njen kompjuter i disk sa filmom "Rubljov" koji je zelela da veceras pogleda. 

Bivsi surak predlaze da popijemo jos jedan mohito u baru u blizini. Dok pijuckamo pice pita me kakvi su mi planovi za dalje. U zivotu. Rekoh mu da nemam ni strategije, a ni taktike po tom pitanju. 

Dogovaramo se da se opet nadjemo u sledeci petak. Doci ce i njegova nova devojka da se upoznamo. Prilikom rastanka, zaboravljam da od njega uzmem kesicu sa cuclama, za malog sina moje druge bivse zene. Nista, uzecu to u petak, veselo zakljucujem, i opet mi pada na pamet da ziveti (i raditi) bez strategije i nije tako lose.

Naravno, ukoliko zivoti mnogih ne zavise od vaseg rada. Ali, tu nema sta da se brinem. Nezaposlen sam.

 

 

  

 

 

 



Komentari (92)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

topcat topcat 04:01 06.04.2009

ma...

nezaposlen.
toga ovdje nema.

btw, mislila sam na tebe danas: trebao mi je šrafciger, križni, pa sam baš mislila da te pitam do kad radi Home Depo na 14th. Ali teško da te to pitam iz auta, a i onda se dogodio neki last minute call s posla, jer je netko nešto zasrao pa je trebalo krpati...tako da je montiranje odgođeno. Nabavit ću sutra.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 04:04 06.04.2009

Re: ma...

toga ovdje nema.

Ali kad si nigde, onda ga ima.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 04:06 06.04.2009

Re: ma...

pa sam baš mislila da te pitam do kad radi Home Depo na 14th.

Nabavit ću sutra.

Pa javi se, bre !!!
Imas moj telefon ?
topcat topcat 04:08 06.04.2009

Re: ma...

Ninoslav Randjelovic

Ali kad si nigde, onda ga ima.

na žalost, znam o čemu pričaš...samo se nadam da si prošao onu "fazu" kad moraš raditi kretenske poslove, tipa ljepljenje naljepnica s adresom, prepisivanje nekakve baze podataka...i tako...
ne što je to teško ili degradirajuće, nego što se osjećaš kao kreten koji gubi vrijeme.
topcat topcat 04:11 06.04.2009

Re: ma...

Ninoslav Randjelovic

Pa javi se, bre !!!
Imas moj telefon ?

Ajde bre, nisam te nikad vidjela sad ću tu kukati za nekim šrafcigerom!
Prije bila lopata, sad šrafciger...mislim...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 04:12 06.04.2009

Re: ma...

samo se nadam da si prošao onu "fazu" kad moraš raditi kretenske poslove,

Izasao sam iz te "faze" pre 20 godina, a onda sam uleteo u "fazu" u kojoj sam kretenski radio odredjene poslove, pa sam sada u fazi (traje 9 godina) u kojoj nema posla, samo hobi. Od koga i zivim, ujedno.
natasavb natasavb 06:54 06.04.2009

Opet

mi ulepsa jutarnju kafu. Jesam sebicna , je l' da ?
Pusti strategije i taktike, ovako je lepse. Nikad ne znas gde ces stici.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 06:59 06.04.2009

Re: Opet

Pusti strategije i taktike, ovako je lepse.

A sad slusam coveka koji se zove Salif Keita (pesma Laban).
Lepo je mnogo.
natasavb natasavb 07:06 06.04.2009

Re: Opet

pesma Laban

nema te na jutjubetu.
vishnja92 vishnja92 07:12 06.04.2009

Re: Opet

natasavb
mi ulepsa jutarnju kafu.

i meni :))
libkonz libkonz 08:30 06.04.2009

Re: Opet

ima plave oci, odlicno je gradjena i sjajno kuva

šta čovek više da traži?
Blade Runner Blade Runner 15:04 06.04.2009

Re: Opet

Kaze mi da bi volela da se uda za mene i da bude Kamalina mama. I ja bih to voleo, pomislim i naravno kazem

A kao nemas strategiju...
vishnja92 vishnja92 15:25 06.04.2009

Re: Opet

za ovo imas pice majstore :)
myredneckself myredneckself 13:41 07.04.2009

Re: Opet

i meni :))

i meni živeli!

niccolo niccolo 06:55 06.04.2009

Apple se kvari?

Otisao sam prvo do Apple-ove radnje da uzmem Kamalin kompjuter sa popravke





Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 07:18 06.04.2009

Re: Apple se kvari?

Ako je blizu case, flase i piksle....

Unfuckable Unfuckable 08:46 06.04.2009

Re: Apple se kvari?

Apple se kvari?

Budimac Budimac 08:02 06.04.2009

:)

Ja ništa to o strategijama, a naročito o njihovoj primenjivosti na (privatan -- osećam se glupo dok ovo pišem, ali očigledno neki mogu da dele život na privatan i neznamkakav) život, ne kapiram. Nekako mi to dođe kao svođenje života na igru šaha...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:08 06.04.2009

Re: :)

Nekako mi to svođenje životan na šahovsku igru...

Pa, verovatno ima tih strategija i taktika svuda oko nas.... Mozda ih neki cak i mazu na hleb i doruckuju dok posmatraju reku u daljini... Ne znam. Ljudi su sasava bica.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:28 06.04.2009

Re: :)

Променити у приватном животу и у најближем окружењу неку ствар, приступ, односе захтева извесну енергију и напор. И на нивоу породице, најмање друштвене организационе заједнице, то је каткад мучно тешко.

У политици, за нешто томе слично, напор, заједничка енергија и труд умножавају се готово непропорционално. Све се диже на ниво државе, састављене од ћудљивих поданика, којима треба улити веру да нови приступ јесте управо онај прави.

Заметан је то посао. И не иде без стратегија;-)

Мислим, другови, обојица горњих, немојте ме погрешно разумети.

А бојим се да хоћете.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:35 06.04.2009

Re: :)

Све се диже на ниво државе, састављене од ћудљивих поданика, којима треба улити веру да нови приступ јесте управо онај прави.

Prvo neka podanicima ponude sadasnjost, da bi podanici poverovali u te nove pristupe koji mogu biti pravi. Ali, molim prvo sadasnjost. Ovo sto nama podanicima nude nasi vlasni i blogovlasni nije novi pristup. Jer i sami kazu da nemaju ni znanja ni strategije, samo nekakve taktike i pozicioniranja.
Inace, tacno je to sto kazes
Заметан је то посао. И не иде без стратегија;-)

Nema mesta strahu da se tu necemo razumeti.
Budimac Budimac 08:35 06.04.2009

Re: :)

Мислим, другови, обојица горњих, немојте ме погрешно разумети.

Kod Gordanac sam postavio isti samo malkice prošireni komentar. Naime, ako je ustanovljeno da strategija nije primenjiva kada je ljubav u pitanju, onda meni (verovatno zato što sam gloop) nije jasno kako se ista može primeniti na život. Pogotovo ako prihvatiš ili pokušavaš da prihvatiš ljubav kao vodeći princip.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:45 06.04.2009

Ми и они

Ninoslav Randjelovic
Prvo neka podanicima ponude sadasnjost, da bi podanici poverovali u te nove pristupe koji mogu biti pravi.

Ти они, о којима обојица говорите, имају један проблем: они нису ништа бољи него ми сами. Сасвим су нама налик. Нису они нама некако незаслужено допали; ми смо их створили и изабрали. Нисмо ми бољи, а они лошији. Нити обрнуто.

Промениће се и они када се и ми променимо. Мада прави смер треба да буде другачији: ми ћемо се променити када се они промене. (Масе су миметичке, што каже политичка теорија.)

Ако видим једног међу њима који на томе ради, трудићу се да му, ако не помажем, барем не одмажем.

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:52 06.04.2009

Re: Ми и они

Ако видим једног међу њима који на томе ради, трудићу се да му, ако не помажем, барем не одмажем.

Vazi ! Reci mu/joj da cu mu/joj i ja pomoci, kad ga/je vidim. Do sada sam video samo ove sto uspesno ostaju na vlasti i nas koji za njih glasamo iz godine u godinu.
Промениће се и они када се и ми променимо.

Tacno, brate ! Dakle, pre strategije - promena ! Posle prica i dijagrami predvidjanja.
E, sad da li je potrebna strategija za promenu ? Verovatno da, ali ovi nasi ni o tome pojma nemaju. Zato nam je svima tako, kako nam je. Njima onako, nama ovako.
Pa, ti sad pomazi !

vishnja92 vishnja92 09:10 06.04.2009

Re: Ми и они

nino

u onome sto sam proglasila nekakvim svojim zivotnim - pa hajde, zapovestima - ide, posle nabrojanog 1, 2, 3.... ono "a da pri svemu tome ostanem neogorcena".

ogorcenost zamucuje percepciju.
stvara bore i kvari ten.

pa sam ja razvila relativno uspesne strategije da ostanem, sto je moguce vise, po strani od iste.

da prostis, ja bih se ovde slozila sa Predrageom.
Unfuckable Unfuckable 09:21 06.04.2009

Re: :)

Променити у приватном животу и у најближем окружењу неку ствар, приступ, односе захтева извесну енергију и напор. И на нивоу породице, најмање друштвене организационе заједнице, то је каткад мучно тешко.

jeste, Predrage : bol promene ume izgledati neizdrživo, pa makar ta promena vodila u opipljivi boljitak.

Prvo neka podanicima ponude sadasnjost, da bi podanici poverovali u te nove pristupe koji mogu biti pravi. Ali, molim prvo sadasnjost.

ja to gledam ovako (ili - da li Pigmeju treba color tv ako ga on ne želi?)
pre 15 godina, od političara sam očekivao samo i jedino da nekako ostanem živ. Niko ih ništa nije pitao (tko je to činio, pretile su mu određene ireverzibilne metaboličke promene) i nikome ništa nisu bili dužni da objašnjavaju.
Sada, kada uporedimo situaciju - imamo javno mnenje - kakvo - takvo - što potvrđuju mnogobrojni primeri iz bliže i ne tako bliske prošlosti, da ne davim s primerima.
Sada, moj cilj nije više samo da ostanem živ:
Želim da živim bolje, želim most preko Save, želim most preko Dunava, želim fuckin' beli šengen, želim da se ljudski reši pitanje beskućnika, želim da se smanji potrošnja državne administracije, želim da se prema porodiljama ponašaju pristojno...
- dakle : pola ovoga što ja želim (razmaženo, da,da...) Oni ne rade ili rade preko volje. To je fakat, ali zabole me. Kada nas bude 3 miliona koji to isto žele (a biće) - desiće se, tada će Baje shvatiti da nema prostora za šmiranje. Tko se tu prvi promenio ?
Ja, naravno. Od njih očekujem promenu samo pod pritiskom - da l' od strane nas, da l' od strane EU, meni svejedno.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:33 06.04.2009

Re: Ми и они

ogorcenost zamucuje percepciju.
stvara bore i kvari ten.

Meni kazu da izgledam mladje od mojih 50 godina. I nemam bas neke bore. Ponekad jesam ogorcen, ali ne secam se sada kada je to bilo poslednji put,
Da, i ja se slazem sa Predragom i tobom.
I tako to.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:36 06.04.2009

Re: :)

Od njih očekujem promenu samo pod pritiskom - da l' od strane nas, da l' od strane EU, meni svejedno.

Cuti bre, da se ne umesaju i juznokorejanci pa da krenu da pritiskaju, a ? Da vidis tek onda strategija kakva moze da nam se desi.

vishnja92 vishnja92 09:45 06.04.2009

Re: Ми и они

ti izgledas mnooogo mladje od tvojih 50 godina :)

i tako to.
myredneckself myredneckself 13:56 07.04.2009

Re: Ми и они

Tacno, brate ! Dakle, pre strategije - promena ! Posle prica i dijagrami predvidjanja.
E, sad da li je potrebna strategija za promenu ? Verovatno da, ali ovi nasi ni o tome pojma nemaju. Zato nam je svima tako, kako nam je. Njima onako, nama ovako.
Pa, ti sad pomazi !

slažem se NR,
treba privoleti nekog na promenu...postoje razni strateški načini, upakovani kao gorka pilula prelivena slatkom glazurom, radi lakšeg gutanja, koje je neminovno, a ne kljukati nekog stalno gorkim pelinom, i još mu nedati predaha, da malo s nečim spere grlo
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:28 07.04.2009

Re: Ми и они

postoje razni strateški načini, upakovani kao gorka pilula prelivena slatkom glazurom, radi lakšeg gutanja, koje je neminovno, a ne kljukati nekog stalno gorkim pelinom

Jednom kad sam pesacio sa prijateljicom po nekim gudurama na severu Vijetnama, strasno sam se umorio i nisam mogao dalje da hodam. Nije vredelo nista od onoga sto mi je prijateljica govorila. Nisu pomagala njena obecanja o tome sta nas sve ceka kada stignemo tamo gde smo krenuli, kao ni upozorenja o opasnostima koje vrebaju na nas iz sume, a padala je noc... Konacno, podigla me je i stavila na ledja. I odnela na sigurno. Tamo, gde smo krenuli. Bila je mala rastom i imala je oko 40 kilograma. Ipak, upotrebila je mocnu strategiju.

bauer. bauer. 05:47 09.04.2009

Re: :)

Sada, kada uporedimo situaciju - imamo javno mnenje - kakvo - takvo - što potvrđuju mnogobrojni primeri iz bliže i ne tako bliske prošlosti, da ne davim s primerima.
Sada, moj cilj nije više samo da ostanem živ:
Želim da živim bolje, želim most preko Save, želim most preko Dunava, želim fuckin' beli šengen, želim da se ljudski reši pitanje beskućnika, želim da se smanji potrošnja državne administracije, želim da se prema porodiljama ponašaju pristojno...
- dakle : pola ovoga što ja želim (razmaženo, da,da...) Oni ne rade ili rade preko volje. To je fakat, ali zabole me. Kada nas bude 3 miliona koji to isto žele (a biće) - desiće se, tada će Baje shvatiti da nema prostora za šmiranje. Tko se tu prvi promenio ?
Ja, naravno. Od njih očekujem promenu samo pod pritiskom - da l' od strane nas, da l' od strane EU, meni svejedno.

Sve to stoji Bro. Samo što je Ninoslav iskoristio priliku koja mu se nesebično pruža pa se po ko zna koji put obratio na pogrešnu adresu. A svi znamo koja je to adresa.
bauer. bauer. 06:02 09.04.2009

Re: :)

ali očigledno neki mogu da dele život na privatan i neznamkakav) život, ne kapiram. Nekako mi to dođe kao svođenje života na igru šaha...

Ja po običaju kasnim. Mislim da je život je pre svega privatan. Možemo da razgovaramo o tome koliko svoje intime želimo da podelimo sa drugima, često potpunim neznancima. Mislim da većina nas ovde po slobodnom izboru i u prilično dobroj meri barataju tom podelom. Posebno oni koji ne bi morali, a koji su po prirodi stvari moderni prometejke, te se izlažu vranama na izvol'te, da im kljucaju jetru
sladjamk sladjamk 08:48 06.04.2009

Nezaposlen

Bas bi volele da uzivam jedan period i da ne moram da idem na posao! Ili jos bolje da mogu hobi koji volim da pretvorim u radnu obavezu!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:52 06.04.2009

Re: Nezaposlen

Pa sta te sprecava ?
Mora da je to nesto sto takodje volis ?
sladjamk sladjamk 13:36 06.04.2009

Re: Nezaposlen

Ninoslav Randjelovic
Pa sta te sprecava ?
Mora da je to nesto sto takodje volis ?


Ne nije nista sto volim. Jedna je strah od toga dali cu moci da obezbedim dovoljno egzistencije a druga verojatno strah od promene ! Kako i da je i prvi i drugi put strah!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:00 06.04.2009

Re: Nezaposlen

Kako i da je i prvi i drugi put strah!

Pa nista, zavoli onda taj strah i tako ces videti o cemu se tu radi... Obicno straha vise nema, kad mu pridjes sa te strane.
edit:
Barem je takva moja strategija, koju nemam, ali koja sama dodje i ode. Kad mi je potrebna.

sladjamk sladjamk 23:10 06.04.2009

Re: Nezaposlen

eh kad bi bilo tako lako ! U svakom slucaju hvala za podrsku
margos margos 08:53 06.04.2009

Pa čuj, Nino....

U tvojoj priči druženja sa bivšim pašenogom (nije ti dever), bivšim i budućim ženama i devojkama i njihovim bivšim i budućm mužecima i braćom - sve strategije su neprimenjive, osim otvorenosti i ljubavi. A to se malo teže uklapa ili možda kapira... ne znam.

Nije ni to neuklopivo sa strategijama, nego me mrzi da elaboriram...
Divno jutro, a meni slobodan dan:)))

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:56 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

Nije ni to neuklopivo sa strategijama, nego me mrzi da elaboriram...

Jasno kao ovaj dan tamo kod tebe sto je lep !
Mrzi me sad da menjam to dever u pasenog, ali zapamticu za ubuduce. Hvala !
edit: ipak me nije mrzelo da promenim.
Kako je brat prosao u Parizu ?
Juce bilo ?
vishnja92 vishnja92 08:59 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

nego me mrzi da elaboriram...

:))))
sasvim te razumem :)

mene skoro uvek mrzi. nije onaj pizon blesav....
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:01 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

mene skoro uvek mrzi

To "skoro" se odnosi na mahamudrije. Njih elaboriras, Bogu milom hvala !!!!
Kako temperatura ?
Moja sjajno. Popio sam caj od djumbira, a pre toga sam jeo skoljke.
margos margos 09:02 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

Ne znam, ne javlja se. Uživa valjda po Parizu, a ja neću da zovem, morala bih nešto da ga slažem, tj prećutim, pa mi ovako lakše...
Stiže u sredu, pa ti javljam.
margos margos 09:08 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

vishnja92
nego me mrzi da elaboriram... :))))sasvim te razumem :)mene skoro uvek mrzi. nije onaj pizon blesav....

Ma Vishnjo, kako se šta desi, svi ih napadaju te kako je to moglo da se desi, kako nisu predvideli, kako nisu imali strategiju za takvu situaciju i ostalo. Ja to ne radim, pa onda ne moram ni ovde da se mnogo uključujem...

(mada. slušala sam pre neki dan od prijatelja o nekim kineskim strategijama - fasciniralo me, pa bismo mogli nešto da usvojimo od toga...ali, i to mi nije za uz prvu jutarnju....)
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:11 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

Ma Vishnjo, kako se šta desi, svi ih napadaju te kako je to moglo da se desi, kako nisu predvideli, kako nisu imali strategiju za takvu situaciju i ostalo

Jadni oni....Bas im je tesko od tolikih napada. A, lepo kazu da nista ne znaju. I sta onda ima ko vise da ih napada, zaista ? Sto ne odu da spavaju, kako jednom rece jedan pametan covek ? Znas, u snovima mozda tu strategiju mogu sasvim lako da savladaju, pa posle nek opet dodju da vladaju.
vishnja92 vishnja92 09:12 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

Kako temperatura ?
Moja sjajno. Popio sam caj od djumbira, a pre toga sam jeo skoljke.

pocinje da me iznuruje vec, nece da prodje i ne znam sta hoce vise od mene.
sva sam drhturava i lelujava vec. budalastine.

sve bolesti idu iz glave.

edit - i pocinjem da bivam nadrndana. gle lepotu napolju - juce popodne sam izasla da vidim jel napolju stvarno takvo sunce kao sto deluje iznutra, i bilo je. morala sam odmah da se vratim jer ne mogu dugo da stojim.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:13 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

sve bolesti idu iz glave.

Kao i zdravlje.
Dakle ?
vishnja92 vishnja92 09:15 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

pa - dakle :)

zato sam i nadrndana - jer sam sebi dozvolila ovo.
valjda svako zaglupi ponekad....
margos margos 09:18 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

Jadni oni....Bas im je tesko od tolikih napada

A vidiš, ja nisam toliko saosećajna.... Mene zabole baš....

Jednom me smarali kučkari u parku pričo o politici - ja pitam najglasnijeg ''a u kojoj ste vi partiji?'' - on me zgroženo pogleda i krete sa mi objašnjava kako nije on od tih i blablabla... A ja mu kažem da kad bih ja dva -tri sata dnevno trošila na priču o politici, ja bih se time onda aktivno bavila, onda bi to imalo smisla.

Baš sad vidim koliko sam bezosećajna... U pravu si - jadni oni.
I šta kažeš - ne spavaju???? C c c c .... to nije zdravo.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:20 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

valjda svako zaglupi ponekad....

Ako mene pitas, ja cesto zaglupim, a glup sam uglavnom.
Kao takav, da ti kazem nesto - to ti je od tih tvojih pticijih porcija zelenisa i . Pao imunitet.
Joga malo, frka mnogo, duh srcan, telo slabo....
margos margos 09:21 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

pocinje da me iznuruje vec, nece da prodje i ne znam sta hoce vise od mene.

Hoće da te natera da spavaš... ne radiš.... ne misliš.... samo BUDEŠ.

Ovaj virus je nekako edukativan, a ti bi da pobegneš sa časa.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:25 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

I šta kažeš - ne spavaju???? C c c c .... to nije zdravo.

Jok bre, non-stop rade na strategiji taktickog pozicioniranja bez znanja sta ce da rade, ali sa uvernoscu u nove projekte koji ce dosta toga dobrog da donesu za 10 godina, ili manje. Kad oni budu jedno 20-30 godina na vlasti. Kapiras, strategija je to.
vishnja92 vishnja92 09:34 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

Joga malo, frka mnogo, duh srcan, telo slabo....

:)))
pazi kad se jednim potezom resavaju tri od cetiri stavke. jedino ovo s duhom...
Hoće da te natera da spavaš... ne radiš.... ne misliš.... samo BUDEŠ.

Ovaj virus je nekako edukativan, a ti bi da pobegneš sa časa.

znas, palo mi je to na pamet, ali sad je upravo vreme za radjevinu, a on mi ne da.
isposvadjalo mi se sve u meni :)
margos margos 09:41 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

znas, palo mi je to na pamet, ali sad je upravo vreme za radjevinu, a on mi ne da.
isposvadjalo mi se sve u meni :)

Pa upravo ne treba ništa da radiš - BUDI - to 'oće virus da ti kaže.

(ovih dana, bre,. svi vodu u ušima )
vishnja92 vishnja92 09:48 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

(ovih dana, bre, svi vodu u ušima )

:))))
to valjda kad kome odgovara :)
margos margos 10:01 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

:))))
to valjda kad kome odgovara :)

Uvek je tako, samo se razlozi /uzroci/ razlikuju.

marco_de.manccini marco_de.manccini 13:39 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

..., a pre toga sam jeo skoljke.

Зар је остало још?
vishnja92 vishnja92 13:53 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

a bre pa de ste vi manccinijevi bre aman bre?
s njim si se vido, daj pricaj s nama malo....

i poljubi njanju od mene
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:03 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

malo illinois, malo new york, neko mora i da radi, a ne kao nino. sad cu na spavanje. njanja je na poslu, ljubljenje kad se vrati.
vishnja92 vishnja92 14:06 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

lepo spavaj (15-7=8?)
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:24 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

15-7=8

Одличан, 5.

Него, ево један психо-тест (нема везе са психо, него да зезнемо читаоце, да се преваре и губе време)

Сећам се да је Макса нашао неку мајицу са натписом

2+2=5, for sufficiently large values of 2

Шта прво помислиш?

(а) за довољно велике вредности оне друге двојке
(б) за довољно велике вредности обе двојке истовремено
(в) за довољно велике вредности оне прве двојке
(г) а може и за довољно мале вредности петице
vishnja92 vishnja92 15:30 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

pa b valjda, al kapiram da je trik pitanje i da cu ispasti glupa u drustvu svejedno :))
odnosi se na dvojkukaotakvu, ako se nisam zakopala sad

idi da spavas, Lorde moj, a ja odoh po Tiku, a popodne imam pitanje za sve vas :)
crossover crossover 15:54 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

marco_de.manccini

Сећам се да је Макса нашао неку мајицу са натписом

2+2=5, for sufficiently large values of 2

Шта прво помислиш?

На синергију. Јбг, ја сам дресиран :))
vishnja92 vishnja92 16:28 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

da, al to nije bilo ponudjeno. ne vazi se.
glat je neki blesavi matematicarski trik, ko onaj dokaz da krokodili ne postoje.
crossover crossover 17:24 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

vishnja92
da, al to nije bilo ponudjeno. ne vazi se.
glat je neki blesavi matematicarski trik, ko onaj dokaz da krokodili ne postoje.

Понуђено је али да пустимо још неког да одговори, да му не кварим фору, па ћу после да ти објасним :)) Само да ти откријем једну тајну, Марко не разликује Ноћ вештица од Божића јер мисли да је 31 Oct = 25 Dec.
А дотле уживајте уз музику:

vishnja92 vishnja92 17:40 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

Понуђено је али да пустимо још неког да одговори, да му не кварим фору, па ћу после да ти објасним :))

e pa ja ne vidim gde je ponudjeno, a i svi drugari samo cekaju da nino opet pocne o tahicankama, i sve to. a osim toga, marco je nedovoljno ispavan i sasvim mu je u rpirodi da ovako zeza. klizavo stanje, veoma :)

aj mi kazi, pliz. sad?
mislim - dao je a b c d.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:04 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

Нема никакве форе. Максина мајица ми се свидела, а само се питам шта људи прво помисле. Занимљиво ми је како људи размишљају. Само то. А немам појма која је интерпретација избора у датом "психо-тесту". Попуните па интерпретирајте по вољи.

Ево ја за себе (а себи смислите сами, боље ће вам бити):

(г) Ви сте веома инвентивна особа. У свакој прилици волите да размишљате мало другачије и да пробате да сагледате ствари и из мало другачијег угла. Овакав приступ вам омогућава да понекад у лету премостите огромне препреке, али и да се саплетете о мали камичак.

Савет: Ствари су понекад тачно онакве какве изгледају.

Прикладно занимање: Било шта чега се латите (прецизније, било шта неважно, било шта где је инвентивност од помоћи, а не може наудити).
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:12 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

Прикладно занимање: Било шта чега се латите (прецизније, било шта неважно, било шта где је инвентивност од помоћи, а не може наудити).

Ima jedna kafanica u Francuskoj Polineziji, sa tri camca koji se iznajmljuju ljudima da idu do nekih plaza tamo blizu. Sestra i najmladja tetka jedne devojke koju znam, zelele bi da im neko pomogne da malo srede taj svoj porodicni biznis. Marko, ti si zauzet, ja nisam, a ovo zanimanje mi deluje sasvim prikladno, tako da....
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:18 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

А шта би са оним чувањем куће у Аустралији или шта беше и где беше? Оно где те плаћају да се дружиш и пијеш коктеле на плажи, а за казну мораш да пишеш блог.
vishnja92 vishnja92 21:22 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

(а себи смислите сами, боље ће вам бити):

(b) iskren ste zagovornik win-win situacija. osecaj za partnerstvo na svim poljima visoko vam je razvijen, i verujete, cesto bez osnova, u snagu sinergije (gle me, cross! prva sam je zauzela :)). optimizam je karta koju uvek cuvate u rukavu. sklonost ka improvizaciji, kao i intuitivnom sagledavanju problema, spada u vese glavne adute.

(majko mila, mogla bih do sutra ovako. bas je zabavno :)))

savet: nije zlato sve sto sija

prikladno zanimanje: slobodna profesija bez jasno artikulisanih pravila

idealan partner: ne postoji jasno odredjen tip

idealan sport: ronjenje, paraglajding

omiljene kombinacije boja: pastelni kontrasti sa puno svetla

omiljena zbivanja: neocekivani obrti


Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:24 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

А шта би са оним чувањем куће у Аустралији или шта беше и где беше?

Poslusao sam Maksu da je glupo da za tako malu kintu bilo sta radim. I nisam se prijavio.
Kod ovog moguceg posla me privlaci to sto je klima lepa, a plus je i drustvo lepo, da ne pominjem pejsaze... A, mozda nema ni novca uopste. Mislim, neka to ove zene tamo vide kako ce sa naplacivanjem. Ja sam za, ako posle posla mozemo da sedimo svi zajedno i da caskamo...
crossover crossover 23:08 06.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

marco_de.manccini
Нема никакве форе. Максина мајица ми се свидела, а само се питам шта људи прво помисле.

Како нема форе, па у овоме је лепота целе форе. Сад си ми покварио играчку.
Уствари цео мој мали свет почива на овом тананом веровању да је Једно много веће од простог збира свих његових делова. Да, и верујем да је 2+2=1, али то је већ нека друга тема. Рекао бих :))
maksa83 maksa83 06:31 07.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

Уствари цео мој мали свет почива на овом тананом веровању да је Једно много веће од простог збира свих његових делова. Да, и верујем да је 2+2=1, али то је већ нека друга тема.

Postoji tu više škola mišljenja.

Npr.:

Dva i dva
bit će šest
tko je spor
bit će vješt


Kaže Arsen Dedić u pesmi "Kad bi svi ljudi na svjetu" (koju moje dete zove "svi-ljudi-nas-ketu-baškaosva" )
vishnja92 vishnja92 07:17 07.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

Како нема форе, па у овоме је лепота целе форе. Сад си ми покварио играчку.
Уствари цео мој мали свет почива на овом тананом веровању да је Једно много веће од простог збира свих његових делова.

pa tako i jeste :)

sve ovo ostalo je malo izmotavanje u dokolici. kada bih sebi inace onako ulepsala profil?
marco, sad mu vrati igracku. popravljenu.
natasavb natasavb 07:27 07.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

vishnja (b)

sve se uklapa osim paraglajdinga. mada ko zna, jednog dana mozda i to. :)) do tada cu da ostanem na zemlji, tj snegu - skijanje.
vishnja92 vishnja92 08:35 07.04.2009

Re: Pa čuj, Nino....

e, pa ni ja nisam probala. strmeknuo se onaj pre mene odozgo i polomio sve kukove, pa instruktor odustao. al letecu, nego sta :)
omega68 omega68 17:16 06.04.2009

Jel nas ti zezaš?

Ili stvarno ne znaš da ti je brat od žene ...ŠURAK
a da je najdraža rodbina....ŠURNJAJA
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:47 06.04.2009

Re: Jel nas ti zezaš?

omega68
Ili stvarno ne znaš da ti je brat od žene ...ŠURAK
a da je najdraža rodbina....ŠURNJAJA

isto se i ja pitam. skroz me zbunio jer ja nemam pojma sta je pasenog. mlada sam naucicu valjda, a mozda i necu...
omega68 omega68 18:47 06.04.2009

Re: Jel nas ti zezaš?

ja nemam pojma sta je pasenog.

Pašenozi ( paše - lokalizam, prim autora ) su muževi od sestara.
Omega the stručnjak za porodično pravo
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:08 06.04.2009

Re: Jel nas ti zezaš?

omega hvala ti ko bratu za ovu lekciju. svasta covek nauci dok je mlad.
reanimator reanimator 19:16 06.04.2009

Re: Jel nas ti zezaš?

omega68

Pašenozi ( paše - lokalizam, prim autora ) su muževi od sestara.
Omega the stručnjak za porodično pravo

Da,da...NIŠTA BOLJE OD DVE SESTRE DROLJE U potpisu : PAŠE
reanimator the živeo u zgradi koju je krasio ovaj grafit

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:24 06.04.2009

Re: Jel nas ti zezaš?

reanimator the živeo u zgradi koju je krasio ovaj grafit

Taj Pase zna porodicne stvari, ocigledno...

margos margos 23:29 06.04.2009

Re: Jel nas ti zezaš?

njanja_de.manccini

omega68Ili stvarno ne znaš da ti je brat od žene ...ŠURAKa da je najdraža rodbina....ŠURNJAJAisto se i ja pitam. skroz me zbunio jer ja nemam pojma sta je pasenog. mlada sam naucicu valjda, a mozda i necu...

Sad vidim da sam ja lupila u brzini i unela zabunu. Izvinjavam se.
Hvala Omego na budnom oku:)))
omega68 omega68 23:43 06.04.2009

Re: Jel nas ti zezaš?

Hvala Omego na budnom oku:)))

Polu - zatvorenom od piva i sreće jer je pobedio MIKI!
Njanjo, nemoj da te učim ko je sestrić , a ko bratanac
Omega the i jedno i drugo
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:44 06.04.2009

Re: Jel nas ti zezaš?

Hvala Omego na budnom oku:)))

Ajd, da jopet menjam...
Takva je moja karma - treca sreca !!!!
miloradkakmar miloradkakmar 23:42 06.04.2009

Zavisnost blogovanja

. Objasnjavam joj nesto o strategiji i taktici pozicioniranja u zivotu.

Rekoh mu da nemam ni strategije, a ni taktike po tom pitanju.


Uživaj Nino !
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 23:46 06.04.2009

Re: Zavisnost blogovanja

Uživaj Nino !

"Prekidam samog sebe nakon par sekundi."
Priznajem, nekad to potraje i par minuta...

vishnja92 vishnja92 07:18 07.04.2009

ja samo zelim da vam skrenem paznju

na tekst Ninovog prethodnog bloga, ko jos nije primetio.
skupio se :)))
natasavb natasavb 07:22 07.04.2009

Re: ja samo zelim da vam skrenem paznju

pa bas se skupio. :))
ja videla, ali mislila on samo nesto prelomio.
topcat topcat 14:25 07.04.2009

Re: ja samo zelim da vam skrenem paznju

vishnja92
na tekst Ninovog prethodnog bloga, ko jos nije primetio.
skupio se :)))

Primijećeno...samo ne znam da li to znaći da treba malo i da skupimo svoje komentare?.
radojicic92 radojicic92 10:12 07.04.2009

...

vishnja92 vishnja92 18:56 07.04.2009

hej cross

evo kod majtija nesto za tebe. donji komentar, s linkovima.
nisam bila sigurna dal ces sam da virnes

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana