skandal na Dejvis kupu

Dule Nedeljković RSS / 23.09.2007. u 12:38

135805548646f56629d720a744917201.jpg

Posle jucerasnje teniske pobede u dublu jedan od nasih tenisera stanoviti Novak Djokovic je otpozdravljajuci publici podigao tri prsta na obe ruke. Publika je sa prezirom odgovorila na to. Cela hala je cutala. Sramota za jednog tako mladog i navodno perspektivnog momka. Plus su on i Zimonjic nacrtali srce i stavili srpsku trobojku u njega. Skandal. Nacionalisticki ispad. Kulturoloski sok!

Decko koji je pre neki dan od premijera Srbije primio zastavu svoje zemlje i tim sramotnim cinom pokazao da ce jednog dana da se bavi politikom, izazvao je zustre reakcije narocito medju pripadnicima NGO sektora koji predstavljaju respektabilnu gomilu politicki pametnih i korektnih ljudi koji zele dobro Srbiji bez teritorija, zastave, himne, ljudi. Koji zele Srbiju sa izbeglicama u stanovima u centru grada i sa prosecnom platom kao socijalom. Ne daj Boze da se neko drzne i ponudi im pare (izbeglim licima) za otkup seoskih imanja koje bi nastanili i morali da kopaju njive na njima. Oni su izbegli u mrsku i zlocinacku Srbiju (samo ne znam ko ih je proterao, verovatno sam ja dosao i proterao ih), u kojoj im ne fali ni dlaka sa glave u koju su doneli svu svoju nekulturu i bes prema nama stanovnicima iste. Oni su izbegli u poslednji mracni bastion u kojem ne smes da nazoves ciganina-ciganinom ili siptara-siptarom zato sto ni oni nas ne zovu srbima nego nas zovu pravim imenom. Mi smo svi zlocinci. I moja majka, i moji prijatelji, i moja zena i moje nerodjeno dete. Svi smo mi zlocinci.

Zamislite bezobrazluk, neki tamo, Vlade Divac hoce da bude predsednik Srbije. Skandal. Kako? Zasto? Zbog cega on? Pa mi imamo toliko pametnih intelektualaca. Koje li su pare u igri? Ciju stranku podrzava ako ne nasu?! Kakve je on to strane spijune doveo u Beograd. Ko su ovi dvometrasi u skupim odelima? Gde je nas Danijel Sifer? Treba tog Divca proterati. Oteo je 1990 godine Hrvatsku zastavu navijacu iz ruku u Argentini. Za taj zlocinacki akt nikada nije osudjen. Podigao je tri prsta u Atini kada su predivni, kulturni i nadasve demokraticni Grci urlali i pozivali na krv, zbog nase pobede. Vlade Divac je neprijatelj Srbije. Vlade Divac je uvek govorio da je srbin.

Tim potezima nam je osramotio celu intelektualnu elitu. Zgrozeni tim njegovim ponasanjem oni su svojim akcijama po misjim rupama uspeli da nas dovedu u stanje pozitivne svesti i komunikacije koja nije vladala ni na Divljem Zapadu. Kada je sledeca tribina na kojoj cemo mu jebati majku, u glas vicu obespravljeni koji nisu u zivotu ni jednu platu primili u dinarima...

Gradjani Srbije, odjebite vi Divca i Djokovica. Oni su bruka i sramota. Gospoda Mrsomudi su nam izbor!

ps. imate pozdrav od Noleta na gornjoj fotki.



Komentari (435)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Doctor Wu Doctor Wu 16:11 23.09.2007

Re: Sjajan text

Problem je sto ti ljudi nece da idu iz Beograda u selo. Ovde im je dobro.

Ko kaže? Pa, DragO se ubi od svakodnevnog kukanja... (on, onako bilijarski naoštren, sigurno nije rđav pa da mu svaka dlaka smeta).
urbanosaurus urbanosaurus 16:12 23.09.2007

Re: Sjajan text

Exitus Letalis
imala bih šta da dodam i glede tvojih uradaka naokolo.
i kakve veze ja imam sa filmom koji spominješ?
objasni?

ne kači se, pls.
skoro si mi bio simpa.


ne kachim se...
mirno sedim na svojoj stolici...

simpa sam i dalje...
mogu chak i neku fotku da stavim kao dokaz...

sa filmom nisam nigde napisao da imate nekakve veze...
samo sam postavio slichnu konstrukciju...

nishta lichno, nishta uvredljivo sa moje strane prema vama...
samo mi se ne dopada kad neko unapred osudjuje i sumnja u neshto shto mozda i moze da prodje...
kontam da smo se svi mnogo puta opekli i da smo kolektivno paranoichni...
ali ipak...

nadam se da se ne osecate uvredjeno i da razumete primedbu...

i ponavljam, ne kachim se...
ni u smislu penjanja, ni u smislu fighta...

trenutno blogujem s osmehom na licu... :))

a ako nekad predjem u fazu napadu primeticete da imam namazane ratnichke boje...

sad sam u miroljubivoj fazi...


dezelin dezelin 16:52 23.09.2007

Re: Sjajan text

Da bude na vlasti i neko ko je ostvaren (a ne samo neostvareni:d) ... neko ko nije luzer, alav, nema potrebe da drpa


A to da li zna da se bavi tim poslom nije bitno?
urbanosaurus urbanosaurus 17:34 23.09.2007

Re: Sjajan text

A to da li zna da se bavi tim poslom nije bitno?


a ovi shto su kao znali da se bave tim poslom shta s njima...
procvetasmo pod njihovom znalachkom upravom...

kako mi preostali iznad, tako i nazalost mnogi prerano poslani ispod zemlje...

dakle, procvetasmo...
i pod crvenim petokrakama u neuspeshnoj simulaciji komunizma i socijalizma...
i pod crvenim petokrakama plus borbeni kombo s krstom i tri prsta u neuspeshnoj simulaciji vishestranachkog sistema...
i pod teznjom za 12 EU zvezdica plus opet neki chudni borbeno-odrambeni kombo s krstom , tri umerena bogougodna prsta i umerene svastike kao simulaciji demokratije i slobode...



mozda je vreme da odbacim te krvave simbole i da pokushamo da zivimo...
dosta je bilo krvavih simulacija...

a ako smo vec navikli na nekakvo prebrojavanje krvnih zrnaca i prstiju i na obaveznu simboliku i simbole ja sam za ove...



dva prsta i crna anarho petokraka...
a od velikog izbora raaaznih krstova moze anarchist black cross...ili crveni krst...

teach peace and anarchy... :)))




milandez milandez 17:41 23.09.2007

Re: Sjajan text

urbanosaurus
A to da li zna da se bavi tim poslom nije bitno?

a ovi shto su kao znali da se bave tim poslom shta s njima...
procvetasmo pod njihovom znalachkom upravom...

kako mi preostali iznad, tako i nazalost mnogi prerano poslani ispod zemlje...

dakle, procvetasmo...
i pod crvenim petokrakama u neuspeshnoj simulaciji komunizma i socijalizma...
i pod crvenim petokrakama plus borbeni kombo s krstom i tri prsta u neuspeshnoj simulaciji vishestranachkog sistema...
i pod teznjom za 12 EU zvezdica plus opet neki chudni borbeno-odrambeni kombo s krstom , tri umerena bogougodna prsta i umerene svastike kao simulaciji demokratije i slobode...



mozda je vreme da odbacim te krvave simbole i da pokushamo da zivimo...
dosta je bilo krvavih simulacija...

a ako smo vec navikli na nekakvo prebrojavanje krvnih zrnaca i prstiju i na obaveznu simboliku i simbole ja sam za ove...



dva prsta i crna anarho petokraka...
a od velikog izbora raaaznih krstova moze anarchist black cross...ili crveni krst...

teach peace and anarchy... :)))






Mene je strah da me onda ne proglase jatakom albanskih separatista.
Unfuckable Unfuckable 17:41 23.09.2007

Re: Sjajan text

Exitus Letalis
Dule Nedeljković
boli Divca uvo da bude predsednik, zivi bili pa videli. Vise mi njegovo angazovanje ide uz neku drugu stranku ali o tom-potom:)


kad vidim prvo domaćinstvo koje je kupljeno od njegove love, vratiću im sms. koji su mi poslali do sada dva puta.
a jel će da šalju sve dok ne odgovorim?


"...kad budete vi dosli na vlast, glasacemo za vas.." - srpski seljak Vuku Draskovicu, negde 1991
urbanosaurus urbanosaurus 17:54 23.09.2007

Re: Sjajan text

Mene je strah da me onda ne proglase jatakom albanskih separatista.


nishta me ne bi iznenadilo... :)))

btw zamisli proanarho uniju nezavisnih gradova sadashnje srbije i sadashnje albanije...
oni daju boje mi simbol i eto crno crvene zastave sa crnom petokrakom...
problem kosova reshen jer nema granica unutar unije...
a i rusi i ameri su vishe nego dobrodoshli...
kao i EU...

zabrana upotrebe vatrenog oruzja, dekriminalizacija prostitucije i marihuane, okrenutost ka turizmu...
osnovna razvojna krilatica unije bi bila dodjite vi kod nas da ne bi doshli mi kod vas...

samo josh da se izadje na kraj sa onima koji vole crvene petokrake i orlove ( i crne i bele, dvoglave, troglave, bezglave)...
kao i sa onima shto vole da pucaju i crtaju granice krvlju...


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:36 23.09.2007

Re: Sjajan text

dezelin
A to da li zna da se bavi tim poslom nije bitno?


Pa dosad je pokazao da ima predispozicije za to. Ima karakteristike vodje, upornog borca ... posten i neiskvaren - IDEALAN sto se mene tice. Bavljenje politikom je specificno posto takoreci niko ko se bavi tim poslom nije to ucio ili studirao. E sad ako se pokaze kao los onda ce to biti i kraj njegove karijere.

Ni kod jednog izbora se ne moze biti siguran da ce izabrani opravdati poverenje. Kad je srpska politika u pitanju mnogo cesce su razocarali ... Evo ti recimo Cedica: niti je imao veze sa politikom, nista u zivotu nije uradio, zavrsio faks tek kad je imao moc ... od referenci ima samo "ozeni me Cedo" i "koordinaciju sa zemnuskim klanom". I on kao zna da se "bavi poslom"??? I takvih "poznavalca posla" je puna Srbija ... Jedino sto se ne zna odakle im se finansira partija ... a jos manje odakle su finansirani oni sami i njihova silna imovina ...
dezelin dezelin 01:32 24.09.2007

Re: Sjajan text

Virtuelni Vasilije
Jedino sto se ne zna odakle im se finansira partija ... a jos manje odakle su finansirani oni sami i njihova silna imovina ...


Iz Belgije od jednog Velikog Srbina.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 08:42 25.09.2007

Re: Sjajan text

A to da li zna da se bavi tim poslom nije bitno?


A otkud ti znas da ne zna da se bavi tim poslom? Poznajes ga licno?
urbanosaurus urbanosaurus 14:41 23.09.2007

tri prsta na malo drugachiji nachin...

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 14:48 23.09.2007

Re: tri prsta na malo drugachiji nachin...

urbani, postajes mi omiljeni komentator.
urbanosaurus urbanosaurus 15:16 23.09.2007

Re: tri prsta na malo drugachiji nachin...

a josh kad bi znao da sam iz nisha potegao sa devojkom da sinoc budemo ispred platoa i damo podrshku divcu, njegovom timu i akciji...

utisci sa manifestacije...

neubedljivi izvodjachi...
neubedljiva publika...

za moj ukus nedovoljno emocija...



vlada divljan nastupao...
oooo ldpovci zar vam to nije sumnjivo... :))

sale djordjevic rekao zivela srbija, takodje sumnjivo... :)))

c web odushevljeno dizao tri crna prsta...
first black serbian, kazhe on...
ochekuju se optuzbe za rasizam...

shaban pevao prooookleta je amerika...
naravno najbolja reakcija publike...

djule mnogosampametan vangog za nijansu neubedljiviji od ostalih...

mori kante eeeextra nastup...

trenutno sms donacija 94100...



urbanosaurus urbanosaurus 15:40 23.09.2007

Re: tri prsta na malo drugachiji nachin...

Dule Nedeljković
urbani, postajes mi omiljeni komentator.


fala fala dule... : )))

dobro se zabavljam kod dobrog domacina bloga...
nishta vishe...





Kazezoze Kazezoze 15:43 23.09.2007

mori kante eeeextra nastup...

u ovo sam ubedjen. da sam u tom trenutku bio u Beogradu sigurno ne bih propustio dobru zabavu koju je Divac priushtio Beogradu.
moja preporuka za komentar urbi
ps. kakav je bio Rundek?
urbanosaurus urbanosaurus 15:49 23.09.2007

Re: mori kante eeeextra nastup...

ps. kakav je bio Rundek?


ochekivano, standardno dobar...
otpevao za mene je vec kaaaaasno...

pozdravio mlaku publiku i dostojanstveno otishao...


JJ Beba JJ Beba 16:02 23.09.2007

Re: mori kante eeeextra nastup...

Kazezoze
u ovo sam ubedjen. da sam u tom trenutku bio u Beogradu sigurno ne bih propustio dobru zabavu koju je Divac priushtio Beogradu.

Kzkzk, šteta što nisi u Beogradu tako bi sigurno povećao posetu makar za jednog i to u domenu mjuze koju voliš. Na putu ka kući vraćajući se iz svog klubića, ja saslušala Moricante & yekeyeke. Šteta što su sve one tribine bile prazne a šačica ljudi ostala još da sasluša i James Brown Family . Pravodatikaem ja očekivala kermez na headlinerima ali izgleda da sam se prevarila. Gosti baš nisu imali neku gužvu. A nisu bili loši. Uopšte.
urbanosaurus urbanosaurus 18:19 23.09.2007

Re: mori kante eeeextra nastup...

Kzkzk, šteta što nisi u Beogradu tako bi sigurno povećao posetu makar za jednog i to u domenu mjuze koju voliš. Na putu ka kući vraćajući se iz svog klubića, ja saslušala Moricante & yekeyeke. Šteta što su sve one tribine bile prazne a šačica ljudi ostala još da sasluša i James Brown Family . Pravodatikaem ja očekivala kermez na headlinerima ali izgleda da sam se prevarila.


i ja isto bebo...
ali ljudi postali teshke pasivushe...

btw mozda smo se i videli...
ja otishao neshto posle 20ak minuta od pochetka nastupa JB familly...
JJ Beba JJ Beba 18:27 23.09.2007

Re: mori kante eeeextra nastup...

urbanosaurus
Kzkzk, šteta što nisi u Beogradu tako bi sigurno povećao posetu makar za jednog i to u domenu mjuze koju voliš. Na putu ka kući vraćajući se iz svog klubića, ja saslušala Moricante & yekeyeke. Šteta što su sve one tribine bile prazne a šačica ljudi ostala još da sasluša i James Brown Family . Pravodatikaem ja očekivala kermez na headlinerima ali izgleda da sam se prevarila.i ja isto bebo...ali ljudi postali teshke pasivushe...btw mozda smo se i videli...ja otishao neshto posle 20ak minuta od pochetka nastupa JB familly...

Ja poslušala numeru, dve JBFamilly pa kroz park, pored onolikoh klonja do gajbe.Bilo lepo veče, prohladno, al good za zajebanciju. Baš mi krivo onolko malo sveta a onolko klonja postavili. Ko na koncertu RHCP
lidiaz lidiaz 15:49 23.09.2007

Vesti

Lepo je kad vesti pocnu pobedom Dejvis kup reprezentacije, odbojkasica, Divcevim spektaklom. Za promenu.
Lepo je i kad mozes da kazes da si iz iste zemlje kao Divac ili Djokovic (i ostali), mnogo lepse nego kad si iz iste kao zemlje kao skot pod lipom.
Ne znam cemu tolika mrznja u jednom sektoru drustva prema sportistima koji se nikad nisu identifikovali sa onim rezimom.
Ko pamti samo lose, neka, za ostale, Divac je podrzavao proteste '96/97. Odbojkasi su setali zajedno sa studentima.
Queeria Queeria 16:02 23.09.2007

Re: Vesti

Lepo je kad vesti počnu pobedom, a nastave se kako se od prosečne plate u Srbiji ne može živeti.
Lepo je i kad možeš da kažeš da si iz iste zemlje kao Diva ili Djoković i da iz te iste zemlje 90% mladih želi da pobegne.

Ono što mene dovodi do ludila jeste da postoji energija i volja da se okupe desetine hiljada ljudi da gledaju Cecu na dočeku tzv. srpske Nove godine, da se okupe da proslave pobedu sportista ili odlazak u penziju nekog sportiste, ali kada treba da se uradi nešto važno za društvo u kome živimo - e onda nema volje, u apatiji smo, sedimo kući i jedemo govna...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 16:07 23.09.2007

Re: Vesti

kriv je zakon ponude i potraznje, draga moja. Treba imati model po kome ce ljudi izaci na ulice. Ja ga trenutno ne vidim. Jescemo mi govna u apatiji jos dugo-dugo...
Dzokavac Dzokavac 16:20 23.09.2007

Re: Vesti

Queeria
Lepo je kad vesti počnu pobedom, a nastave se kako se od prosečne plate u Srbiji ne može živeti.Lepo je i kad možeš da kažeš da si iz iste zemlje kao Diva ili Djoković i da iz te iste zemlje 90% mladih želi da pobegne.Ono što mene dovodi do ludila jeste da postoji energija i volja da se okupe desetine hiljada ljudi da gledaju Cecu na dočeku tzv. srpske Nove godine, da se okupe da proslave pobedu sportista ili odlazak u penziju nekog sportiste, ali kada treba da se uradi nešto važno za društvo u kome živimo - e onda nema volje, u apatiji smo, sedimo kući i jedemo govna...


Uopste nije jasno da masovnim okupljanjima moze da se uradi nesto vazno za drustvo. Ta vremena kada su masovne demonstracije i promena rezima bile alfa i omega napretka su, pos svemu sudeci, prosla. Ti mozda ne mislis tako i mozda si u pravu, ali tvoji neistomisljenici nisu apaticni vec se ne slazu sa dijagnozom faktickog stanja i terapijom koju ona zahteva.
Osim toga, nijedno drustvo ne funkcionise na duzi rok tako sto pojedinci ulazu velike napore za opste dobro. Prirodno je da se ljudi manje vise sve vreme bave boljitkom svojim i svojih porodica.
lidiaz lidiaz 16:26 23.09.2007

Re: Vesti

Nastavile su se ubijenim na Kosovu i Kostunicom, onda sam se mentalno iskljucila. Jbg, ja davno pobegla :(.

Juce, ustvari prekjuce, je Vesna Pesic u pescaniku govorila o toj apatiji. O ljudima koji sada imaju neke poslove, neke kredite i pokusavaju da prezive. Kaze kako je jedini pozitivan impuls videla one noci kada je Toma Nikolic bio biran za predsednika skupstine. Kada su njene, uglavnom nezaintresovane, komsije ostele budne isprd TV-a. Rece (VP) da negde postoji ta misao da moze i gore (sa radikalima) i da to moze da trgne i probudi uspavane.

Sto se tice pitanja o koncertu, doceku i slicno. Pa tu se od okupljenih nista ne trazi. Ili je to sto se trazi jasno definisano. Kad se nesto trazi, ako nije potpuno jasno zasto je to vazno, ili ako nije dobro definisano, tesko ces bilo koga animirati. Veliko zlo je pod lipom. Ljudi su nekako skapirali da je njegovim odlaskom prestala potreba za velikim akcijama, i da je, kao u ostalim normalnim drzavama, dovoljno izaci na izbore i reci NE.
E onda onaj kome kazes DA, pod plastom brige da ne dodju radikali, a ustvari boreci se za svoje mufljuske poslove, prave razne koalicije. Otimaju se za mesta u upravnim odborima i ministarstvima.
S druge strane, alternative je nekako previse sarena. Mozda bi bilo bolje opet "prevariti" narod iskljucivo ekonomskim problemima, dakle izbaciti Kosovo i prethodne ratove iz upotrebe na neko vreme. Pa kad se osvoji vlast nastaviti tamo gde je Djindjic stao na svim poljima.

Ako je Vesna Pesic u pravu, onda ustvari treba dopustiti radikalima da dodju na vlast. Onda ce se valjda, pred naletom novog velikog zla, razbiti apatija, i ovi potuljeni ce zauvek biti oduvani.
Sad, meni je lako da govorim o mogucoj vlasti radikala. Ne zivim vise tu, imam cak i pasos druge drzave. Znam da vama koji ste ostali to nije svejedno.
lidiaz lidiaz 16:32 23.09.2007

Re: Vesti

Dzokavac


Uopste nije jasno da masovnim okupljanjima moze da se uradi nesto vazno za drustvo. Ta vremena kada su masovne demonstracije i promena rezima bile alfa i omega napretka su, pos svemu sudeci, prosla. Ti mozda ne mislis tako i mozda si u pravu, ali tvoji neistomisljenici nisu apaticni vec se ne slazu sa dijagnozom faktickog stanja i terapijom koju ona zahteva.
Osim toga, nijedno drustvo ne funkcionise na duzi rok tako sto pojedinci ulazu velike napore za opste dobro. Prirodno je da se ljudi manje vise sve vreme bave boljitkom svojim i svojih porodica.

Masovni izlazak na ulice uvek moze da pokrene neka pitanja, da skrene paznju na neke probleme u drustvu.
Mozda ne moze da se protestvuje protiv rezima, posto nije jasno protiv cega tacno se protestvuje. Ali moze protiv pojedinacnih negativnih pojava.
Dzokavac Dzokavac 16:46 23.09.2007

Re: Vesti

lidiaz
Ako je Vesna Pesic u pravu, onda ustvari treba dopustiti radikalima da dodju na vlast. Onda ce se valjda, pred naletom novog velikog zla, razbiti apatija, i ovi potuljeni ce zauvek biti oduvani.Sad, meni je lako da govorim o mogucoj vlasti radikala. Ne zivim vise tu, imam cak i pasos druge drzave. Znam da vama koji ste ostali to nije svejedno.


Evo, to su te genijalne politicke ideje: "dopustiti radikalima da dodju na vlast". Pa u poredjenju sa vasom manicnom depresijom, normalan svet i jeste apatican.
dezelin dezelin 16:54 23.09.2007

Re: Vesti

Evo, to su te genijalne politicke ideje: "dopustiti radikalima da dodju na vlast". Pa u poredjenju sa vasom
manicnom depresijom, normalan svet i jeste apatican.


Ako sakupe dovoljno glasova, treba da dodju na vlast.
urbanosaurus urbanosaurus 18:34 23.09.2007

Re: Vesti

Dule Nedeljković
kriv je zakon ponude i potraznje, draga moja. Treba imati model po kome ce ljudi izaci na ulice. Ja ga trenutno ne vidim. Jescemo mi govna u apatiji jos dugo-dugo...


apsolutno tachno...

ali veruj mi dule jug srbije je malo temperamentniji i dosta dugo zivi dosta loshe...
dosta loshije od drzavnog proseka...
potroshachka korpa nam ima maaalo shire reshetke, dosta stvari ispalo iz nje...

ako negde narod izadje na ulice garantujem bice to jug...
u vranju i kurshumliji vec krenuli pozivi otadzbina te zove...
obichna reorganizacija i promena RRa kazu djenerali...
narod misli drugachije...
i veoma je besan...

nish ekspres ima neku nedelju solidarnosti koja traje vec dve nedelje...
2% iznosa cene karte odlazi na neku solidarnost...
ja pitao konduktera izvini bate sa chime se ovo solidarishemo i kakva je ovo nedelja solidarnosti...
chovek mrtav ladan kaze ma nemam pojma traje to vec 10ak 15 dana...
vaaaaaaaazhi...

saberi, pomnozi, proceni...
isto ti dodje...
svako lapa kintu gde i kako stigne...

a o smiljku kosticu ne vredi ni govoriti...
trazi se ziv ili mrtav...

evo ti spotic za pozdrav s juga...
nisu pankeri ali moz' da prodje...



RumuUn RumuUn 16:56 23.09.2007

South park

u south parku su pitanje simbola ovako riješili



Ja predlažem da uvedemo srednji prst kao pozdrav ili tako nešto
urbanosaurus urbanosaurus 17:38 23.09.2007

Re: South park

RumuUn
Ja predlažem da uvedemo srednji prst kao pozdrav ili tako nešto


chek' onda da probamo pozdrav... :))


RumuUn RumuUn 17:46 23.09.2007

Re: South park

Joj, mrzi me da googlam da otpozdravim :)
Uzmi da imaš imaginarni otpozdrav :)

Jedino mi žao što nijesam našao onu prvu zastavu (bijelci se raduju oko obješenog crnca), al me mrzi da guglam.

Nijesam napadao srpske simbole, ako si me tako razumio, a mislim da nijesi, samo mislim da su simboli beznačajni, ili da nijesu toliko značajni koliki im se značaj priznaje.
urbanosaurus urbanosaurus 18:00 23.09.2007

Re: South park

Nijesam napadao srpske simbole, ako si me tako razumio, a mislim da nijesi, samo mislim da su simboli beznačajni, ili da nijesu toliko značajni koliki im se značaj priznaje.


naaaaravno da nisam... : ))

simboli su beznachajni a ljudi ipak i dalje rado ginu zbog njih...

zato mislim da nam i pored shiroke ponude nije potrebna redefinicija simbola vec hitna, sveobuhvatna redefinicija ljudi...redefinicija humanog...
RumuUn RumuUn 18:25 23.09.2007

Re: South park

simboli su beznachajni a ljudi ipak i dalje rado ginu zbog njih...

apsolutno se slažemo

al sam ti ipak ostao dužan otpozdrav :)
Domazet Domazet 17:10 23.09.2007

Stvarno se bre Dule...

...foliras. Sta bi ti hteo, da dokazes da tri prsta i svastika nisu isti? Pa da li si ti normalan, kome to mislis da dokazujes? Zar ne shvatas da ako tri prsta nisu isto sto svastika da oni u svojim ocima ne mogu biti Antifasisti? Da ako u Srbiji nije sve najgore, oni ne mogu biti Drugi i Bolji? Da ako tri prsta nisu najcrnji na svetu, onda su oni niko i nista. Najmracnije crnilo tih nesretnih prstiju je mnogima od njih razlog za zivot. A nekima i sredstvo...

A sada, nesto drugo, ozbiljno. Najozbiljnije. Ti mi delujes kao neko ko zna Piksija (ne onog fudbalskog). Delujes mi i kao neko ko je sa njim, moguce, razmenio koju rec. Pa se pitam da li si mu preneo vest da je postao simbol borbe Druge i Bolje pisane reci, sto novinarske sto dramaturske. Znas sta Dule, lako je brisati nos infantilcima u potrazi za identitetom. Malo je teze hendlovati one iz blize okoline koji su se u procesu odsecanja svoja tri prsta zarazili Gangrenom...

I na kraju notica za moju malenkost. Stvarno nisam fer, znam (ili se bar nadam) da ce ti biti krivo kad procitas ovo. I neprijatno. Na sasvim drugaciji nacin nego sto je 'neprijatno' onom zevzeku Tiboru. I meni je neprijatno, a ipak ti pisem. To je zato sto nemam kome drugom, zapalo ti Dule. Nije lako biti bolji i drugaciji, bez velikog b i bez velikog d...
dezelin dezelin 17:15 23.09.2007

Re: Stvarno se bre Dule...

Sta bi ti hteo, da dokazes da tri prsta i svastika nisu isti?


Svastika = tri prsta = U

Ako ne verujes procitaj nesto o ekshumacijama u Mariboru.
adam weisphaut adam weisphaut 17:16 23.09.2007

Re: Stvarno se bre Dule...


. Nije lako biti bolji i drugaciji, bez velikog b i bez velikog d...

Rece skomno Domazet
dezelin dezelin 17:18 23.09.2007

Re: Stvarno se bre Dule...

A o tome nesto znam i iz prve "cetnicke" ruke, koja je bila u Blajbergu ili kako se vec zove. Sve su ih do poslednjeg pobili partizani.
Unfuckable Unfuckable 17:47 23.09.2007

Re: Stvarno se bre Dule...

dezelin
A o tome nesto znam i iz prve "cetnicke" ruke, koja je bila u Blajbergu ili kako se vec zove. Sve su ih do poslednjeg pobili partizani.


..a partizani imaju veze sa tri prsta ko sto Lepa Brena ima veze sa tri praseta....
...dakle ...nisam skoro video nekoga ko tako uporno lupa....svaka chast "cvrst karakter" - pravi pandurski ... ( + vosak u usima...)
dezelin dezelin 18:06 23.09.2007

Re: Stvarno se bre Dule...

Unfuckable
dezelin
A o tome nesto znam i iz prve "cetnicke" ruke, koja je bila u Blajbergu ili kako se vec zove. Sve su ih do poslednjeg pobili partizani.

..a partizani imaju veze sa tri prsta ko sto Lepa Brena ima veze sa tri praseta....
...dakle ...nisam skoro video nekoga ko tako uporno lupa....svaka chast "cvrst karakter" - pravi pandurski ... ( + vosak u usima...)


Pa SPO je izmislio tri prsta, zar ne? A oni zastupaju interese chiche beshe.
Unfuckable Unfuckable 18:12 23.09.2007

Re: Stvarno se bre Dule...

dezelin
Unfuckable
dezelin
A o tome nesto znam i iz prve "cetnicke" ruke, koja je bila u Blajbergu ili kako se vec zove. Sve su ih do poslednjeg pobili partizani.

..a partizani imaju veze sa tri prsta ko sto Lepa Brena ima veze sa tri praseta....
...dakle ...nisam skoro video nekoga ko tako uporno lupa....svaka chast "cvrst karakter" - pravi pandurski ... ( + vosak u usima...)

Pa SPO je izmislio tri prsta, zar ne? A oni zastupaju interese chiche beshe.


...pa - koliko onda tri prsta imaju veze sa pokoljem u Bleiburgu...u izvrshnom smislu ...tvoja povrsnost pocinje fizicki da boli....udaras na slepo cisto da bi nesto pisao.....a to sto pises nema blage veze sa zivotom
dezelin dezelin 18:24 23.09.2007

Re: Stvarno se bre Dule...

Unfuckable

...pa - koliko onda tri prsta imaju veze sa pokoljem u Bleiburgu...u izvrshnom smislu ...tvoja povrsnost pocinje fizicki da boli....udaras na slepo cisto da bi nesto pisao.....a to sto pises nema blage veze sa zivotom


Pa tamo su streljani srpski cetnici sa tri SPO prsta i ustase sa U. Jel tako? I to ima veze sa simbolom svastike. Ako i dalje ne kapiras vezu, promuckaj malo glavom pa probaj ponovo.

poz.
Domazet Domazet 18:43 23.09.2007

A be Adame...

.Dule jeste bolji i drugaciji. Ne odgovara mi, medjutim, zasto nije JOS bolji...

A nesto se mislim, nisi valjda pomislio da se ono 'drugi i bolji ali bez velikog d i velikog b' odnosilo na mene!? Pa zar nisi, posle svih poucnih caskanja sa mojom malenkoscu, shvatio da ja mogu biti samo prvi? Ili, u najgorem slucaju, do njega (prvog)?

Izvinjence i mala dopuna. Poceo sam da kuckam samo prstima, kao Dezelin...
adam weisphaut adam weisphaut 19:03 23.09.2007

Re: A be Adame...

primus Domazet
Pa zar nisi, posle svih poucnih caskanja sa mojom malenkoscu, shvatio da ja mogu biti samo prvi? Ili, u najgorem slucaju, do njega (prvog)?

I to sto kazes, jedan je Domazet
Unfuckable Unfuckable 11:57 24.09.2007

Re: Stvarno se bre Dule...

dezelin
Unfuckable

...pa - koliko onda tri prsta imaju veze sa pokoljem u Bleiburgu...u izvrshnom smislu ...tvoja povrsnost pocinje fizicki da boli....udaras na slepo cisto da bi nesto pisao.....a to sto pises nema blage veze sa zivotom

Pa tamo su streljani srpski cetnici sa tri SPO prsta i ustase sa U. Jel tako? I to ima veze sa simbolom svastike. Ako i dalje ne kapiras vezu, promuckaj malo glavom pa probaj ponovo.

poz.


ti si sad usao u novu pricu izjednacavanja cetnika i fasista...U Bleiburgu je streljala petokraka ...a da se sada jos raspravljam sa tobom dal su Chede bile fasisti i shljakali pod svastikom....ne pada mi na pamet. Informisi se malo bolje pre nego sto nastavis ovako odokativno da loopetash i nerviras ljude. Postigao si nezvanicni svetski rekord bloga u kolicini neutemeljenih teza ...da ne kazem nesto gore - po jedinici vremena... - po onome sto pises ovde, predpostavljam da ces biti ponosan na to... - spolja gledano izgleda da uspesno pariras gomili ljudi ovde (kapa dole)...ali radi se o tome da apsolutno ne cujes / ne vidis sta ti oni pisu...sto je poprilicno poor
Jos je gore to sto - kada te neko zakuca sa logikom i argumentima - ti, u najboljoj tradiciji sps/srs ekipe odmahnes rukom i prebacis pricu na "ma jebes tenis, glup sport....daj da nas predstavljaju mikrochipovi a ne lopta"....glupa je ta teza , a ne sport ...posto nas predstavlja i jedno i drugo...i treba koristiti to maksimalno....sad bi ti mogao da bacis pricu na kajmak i ajvar...pa da se zezamo ovako do jutra ( mada ...[b]kajmak i ajvar proizvodi srpski seljak, a on ima shajkacu ...A ZNA SE KO JE SVE TO NOSIO NA GLAVI ...)[/b]...tako da, koliko vidim - pukosmo i prehrambeno ....pa mislim,....zna se koji je NAROD ratovao oko Vukovara i Sarajeva, jel......i tako odosmo svi opet kolektivno da klecimo na chaurama i da ponavljamo mantru : "Oprostite nam... (x50)"
Jos je zanimljivije je i to da si ti uspeo da nadjes nesto sto ne valja u celoj Davis cup - prici - a to nije uspeo da iskopa - a koliko vidim ni zeleo - ni tradicionalno "srboljubivi" CNN...svaka cast - preporucujes se za njihovog dopisnika.. - a nisi se raspitao o detaljima uredjivacke politike ...? Kratkovido i povrsno , kao i vecina tvojih postova ovde.
Pozdrav
milandez milandez 17:19 23.09.2007

srpski Halkidiki

Srpski Halkidiki je, u medjuvremenu, postao: "svastika sa tri prsta" - hteli mi to da priznamo ili ne. Nadam se da ce Novak to ubuduce imati u vidu. Do tada, zelim mu da postigne uspeh jedne Monike Seles.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:24 23.09.2007

Re: srpski Halkidiki

da uzme americko drzavljanstvo i ostavi nas normalne na cedilu sa ludacima?:))
milandez milandez 18:24 23.09.2007

Re: srpski Halkidiki

da uzme americko drzavljanstvo i ostavi nas normalne na cedilu sa ludacima?:))

Ne, nego da kupi "Knjaz Milos" i "Vecernje Novosti" i uzme "srbogorsko" drzavljanstvo...
AlexDunja AlexDunja 18:31 23.09.2007

Re: srpski Halkidiki

milandez
da uzme americko drzavljanstvo i ostavi nas normalne na cedilu sa ludacima?:))

Ne, nego da kupi "Knjaz Milos" i "Vecernje Novosti" i uzme "srbogorsko" drzavljanstvo...


u sedamnaestom parapolitickom pokusaju.
milandez milandez 18:43 23.09.2007

Re: srpski Halkidiki

u sedamnaestom parapolitickom pokusaju.

Hvala, do tancina ste me razumeli.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:28 23.09.2007

3

pa i divac je juce dizao tri prsta.
i marija serifovic.

pa sta?

to ne znaci da su oni shovinisti vec nacionalisti u onom pozitivnom smislu (nacionalizam kao voleti svoju zemlju i svoju naciju a ne mrzeti sve druge u isto vreme). i marija serifovic i novak djokovic su toliko daleko od tih tri prsta na ravnoj gori, da je bespredmetno raspravljati o tome.
poredjenje ovo dvoje i fašista iz NS je bahato i glupo. ti ljudi Žele da paradiraju u Čast rođenja jednog od nemackih nacista, time se bave. oni Jesu informisani o tome jako dobro i to im se dopada.
nisam sigurna koliko mozemo tri prsta kod marije ili novaka da identifikujemo sa tri prsta skorpiona u srebrenici.
to dvoje mladih ljudi su izborili velike stvari bas za tu srbiju. tri prsta su samo deo dekora '90. koji je ostao kao jedan od simbola, i koliko vidim, tako ce i ostati. oni koji imaju 20 godina sad, 3prsta vide kao simbol svoje zemlje a ne kao simbol onih koji su u ime njihovih roditelja klali po bosni.
upravo ovo dvoje mladih ljudi pokazuju da u srbiji ne postoje samo ratni zlocinci.
bilo bi lepo kad bi se gledalo malo sire na celu stvar...samo mi se cini da je to na ovom mestu nemoguce. stimuvezi, ovde sve vise fali ivan marovic.
dezelin dezelin 17:34 23.09.2007

Re: 3

BebaOdLonchara
pa i divac je juce dizao tri prsta.
i marija serifovic.

pa sta?

to ne znaci da su oni shovinisti vec nacionalisti u onom pozitivnom smislu (nacionalizam kao voleti svoju zemlju i svoju naciju a ne mrzeti sve druge u isto vreme). i marija serifovic i novak djokovic su toliko daleko od tih tri prsta na ravnoj gori, da je bespredmetno raspravljati o tome.
poredjenje ovo dvoje i fašista iz NS je bahato i glupo. ti ljudi Žele da paradiraju u Čast rođenja jednog od nemackih nacista, time se bave. oni Jesu informisani o tome jako dobro i to im se dopada.
nisam sigurna koliko mozemo tri prsta kod marije ili novaka da identifikujemo sa tri prsta skorpiona u srebrenici.
to dvoje mladih ljudi su izborili velike stvari bas za tu srbiju. tri prsta su samo deo dekora '90. koji je ostao kao jedan od simbola, i koliko vidim, tako ce i ostati. oni koji imaju 20 godina sad, 3prsta vide kao simbol svoje zemlje a ne kao simbol onih koji su u ime njihovih roditelja klali po bosni.
upravo ovo dvoje mladih ljudi pokazuju da u srbiji ne postoje samo ratni zlocinci.
bilo bi lepo kad bi se gledalo malo sire na celu stvar...samo mi se cini da je to na ovom mestu nemoguce. stimuvezi, ovde sve vise fali ivan marovic.


Ne postoji nacionalista u pozitivnom smislu.
Unfuckable Unfuckable 17:51 23.09.2007

Re: 3

dezelin
BebaOdLonchara
pa i divac je juce dizao tri prsta.
i marija serifovic.

pa sta?

to ne znaci da su oni shovinisti vec nacionalisti u onom pozitivnom smislu (nacionalizam kao voleti svoju zemlju i svoju naciju a ne mrzeti sve druge u isto vreme). i marija serifovic i novak djokovic su toliko daleko od tih tri prsta na ravnoj gori, da je bespredmetno raspravljati o tome.
poredjenje ovo dvoje i fašista iz NS je bahato i glupo. ti ljudi Žele da paradiraju u Čast rođenja jednog od nemackih nacista, time se bave. oni Jesu informisani o tome jako dobro i to im se dopada.
nisam sigurna koliko mozemo tri prsta kod marije ili novaka da identifikujemo sa tri prsta skorpiona u srebrenici.
to dvoje mladih ljudi su izborili velike stvari bas za tu srbiju. tri prsta su samo deo dekora '90. koji je ostao kao jedan od simbola, i koliko vidim, tako ce i ostati. oni koji imaju 20 godina sad, 3prsta vide kao simbol svoje zemlje a ne kao simbol onih koji su u ime njihovih roditelja klali po bosni.
upravo ovo dvoje mladih ljudi pokazuju da u srbiji ne postoje samo ratni zlocinci.
bilo bi lepo kad bi se gledalo malo sire na celu stvar...samo mi se cini da je to na ovom mestu nemoguce. stimuvezi, ovde sve vise fali ivan marovic.

Ne postoji nacionalista u pozitivnom smislu.


opet brkash pojmove - ili si bezao sa casova ili si citao "krive novine" ....patriota (deplasirano, zahvaljujuci db...) ; nacionalista ( devalvirano i prokazeno, thanks to db ...) ; shovinista ( neupotrebljavano, namerno - osim za hrvate & albance) ; fashista ( citaj pod shovinista ...)
...pa ajd sad budi dobar - od ova 4 ...sta je Novak Djokovic ?
dezelin dezelin 18:00 23.09.2007

Re: 3

Unfuckable



Nije nista od navedenog. On je ok lik ali se plasim da slusa narodnjake. Ne treba da pokazuje tri prsta jer svi znaju sta to znaci.
anonimni anonimni 18:14 23.09.2007

Re: 3

kad se vec objasnjava znacenje termina, hteo bih da pitam , bez zle namere, kako se onda zove covek koji se stidi svog nacionalnog identiteta po bilo kom osnovu, spreman da po svaku cenu kritikuje i omalovazava svoju naciju, trazeci za to povod i kada ga nema.....ili je to srpski brend za sada bez odgovarajuceg imena.
dezelin dezelin 18:16 23.09.2007

Re: 3

anonimni
kad se vec objasnjava znacenje termina, hteo bih da pitam , bez zle namere, kako se onda zove covek koji se stidi svog nacionalnog identiteta po bilo kom osnovu, spreman da po svaku cenu kritikuje i omalovazava svoju naciju, trazeci za to povod i kada ga nema.....ili je to srpski brend za sada bez odgovarajuceg imena.


O kojoj je "naciji" rec? Kako ste preko noci dosli do tog stepena?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:20 23.09.2007

Re: 3

Nije nista od navedenog. On je ok lik ali se plasim da slusa narodnjake. Ne treba da pokazuje tri prsta jer svi znaju sta to znaci.

srce iz dezele, mnogo si smesan toliko, da me mrzi da se raspravljam s tobom ))))))
Unfuckable Unfuckable 18:23 23.09.2007

Re: 3

dezelin
Unfuckable



Nije nista od navedenog. On je ok lik ali se plasim da slusa narodnjake. Ne treba da pokazuje tri prsta jer svi znaju sta to znaci.


TREBA da pokazuje 3 prsta, i fala bogu pokazivace ih jos dugo uprkos komplexashima i "kleciteljima na chaurama".i onima "koji dobro znaju sta to znaci".. - sve dok ne pocne da zastupa neku politicku opciju....tada ce ga potrositi, kao sto su i sve ostale potrosili
...a to sta slusa - njegova je stvar, sve dok radi ono sto radi...dok dostojno i afirmativno reprezentuje nasu zemlju...malo je veci problem okolo - sto likovi kao ti ne mogu da zamisle da u ovoj zemlji moze da iznikne i nesto dobro i kvalitetno, pa se brzebolje potrude da pljunu na to. Jednostavno - nenaviknuti smo na uspeh - lakse nam je da placemo u porazu i krivimo sudije ...a kad se uspeh desava ( kao sada sto se desava ...) neki od nas kao da ne znaju sta ce sa tim ....nema fioke u glavi da se to "uturi" ...cist luzeraj - sto viri iz svake tvoje reci
..Citaj malo bolje sta su ljudi pisali ovde - vrati se i na stranu 1 ako treba, nemoj da te mrzi - procitaj ,recimo, andjelijin post, koja je bas lepo , skoro roditeljski sve objasnila...a ti se pravis lud, shatro ....
dezelin dezelin 18:28 23.09.2007

Re: 3

Unfuckable


Zasto nas uvek moraju da zastupaju narodnjaci?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:33 23.09.2007

Re: 3

anonimni
kad se vec objasnjava znacenje termina, hteo bih da pitam , bez zle namere, kako se onda zove covek koji se stidi svog nacionalnog identiteta po bilo kom osnovu, spreman da po svaku cenu kritikuje i omalovazava svoju naciju, trazeci za to povod i kada ga nema.....ili je to srpski brend za sada bez odgovarajuceg imena.


e to se i ja pitam...
Unfuckable Unfuckable 18:34 23.09.2007

Re: 3

dezelin
Unfuckable


Zasto nas uvek moraju da zastupaju narodnjaci?


ne zanima me ko me zastupa ako me DOBRO zastupa ...kapiras, "elitisto" moderni ?
vucko vucko 18:49 23.09.2007

Re: 3


Odnosno nacija? Luzerska i impotentna?

I Dezelin stvori naciju po obličju svome.
pufna pufna 20:24 23.09.2007

Re: 3

to ne znaci da su oni shovinisti vec nacionalisti u onom pozitivnom smislu (nacionalizam kao voleti svoju zemlju i svoju naciju a ne mrzeti sve druge u isto vreme).

bebo, ja u takav miran nacionalizam ne verjem, sve mi se cini da uvek prevagne ljubav prema svojoj na ustrb one druge, ili kako je Canak jednom odlcno rekao:'' verovati da nacionalizam nije opasan je kao da verujete u krokodila vegetarijanca''
sa ostalim se i mogu sloziti,ako pitas...
vucko vucko 20:26 23.09.2007

Kako ko

Sta da radim kad smo kloaka Evrope.

Jel baš svi... ili svi osim tebe?
Mara Mara 20:31 23.09.2007

Re:

PA eno Comtrade otvorio predstavništvo u Hrvatskoj!!!! To je ona firma, osnovana u Srbiji (ZAMISLI!) koja se bavi računarima i tako time...

Zar nisi pročitao?
Ah da, ti ne čitaš, ti sve već znaš...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:01 23.09.2007

Re: 3

Beba

to ne znaci da su oni shovinisti vec nacionalisti u onom pozitivnom smislu (nacionalizam kao voleti svoju zemlju i svoju naciju a ne mrzeti sve druge u isto vreme).


Pufna
bebo, ja u takav miran nacionalizam ne verjem, sve mi se cini da uvek prevagne ljubav prema svojoj na ustrb one druge


Mislim da se Beba ovde samo neprecizno izrazila - njena definicija je ono sto se obicno naziva patriotizam. A to je svud u svetu nesto pozitivno. Kad se u tome pretera onda se prelazi u nacionalizam sto opet ima negativnu konotaciju ... i to je ono sto si ti Pufno opisala

pozz
lilit lilit 22:27 23.09.2007

Re: 3

anonimni
kad se vec objasnjava znacenje termina, hteo bih da pitam , bez zle namere, kako se onda zove covek koji se stidi svog nacionalnog identiteta po bilo kom osnovu, spreman da po svaku cenu kritikuje i omalovazava svoju naciju, trazeci za to povod i kada ga nema.....ili je to srpski brend za sada bez odgovarajuceg imena.


Ima ime. LDP.
To je novi srpski brend.
Ili je to americki brend testiran na srpskom trzistu, kao ono sa Otporom.
Pa ce posle da se plasira de im dusa iste, po potrebi. Malo Ukrajina, malo Gruzija, mozda i Kuba, ma de os!
lilit lilit 22:29 23.09.2007

Re: Kako ko

vucko
Sta da radim kad smo kloaka Evrope.Jel baš svi... ili svi osim tebe?


Ne, on je cloaca massima.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:09 24.09.2007

Re: 3

dezelin
Unfuckable



Nije nista od navedenog. On je ok lik ali se plasim da slusa narodnjake. Ne treba da pokazuje tri prsta jer svi znaju sta to znaci.


i ima tatu koji kaže da mu mama (đokovićeva) nije kriva što je hrvatica.
tri prsta je naučio od tate. ili od bore čorbe koga voli da sluša. ili od koštunice s kojim se ljubi tri puta.

ko god hoće da se podseti, može, ako pogleda malo starije domaće fimove, ne mnogo stare, nikada se nije ljubilo tri puta. never. to je takođe u sklopu ovog nacionalističkog ponašanja od 90-tih.
dezelin dezelin 01:36 24.09.2007

Re:

PA eno Comtrade otvorio predstavništvo u Hrvatskoj!!!! To je ona firma, osnovana u Srbiji (ZAMISLI!) koja se bavi računarima i tako time...


Ne kapiras ti da oni prodaju prepakovan burek.
dezelin dezelin 01:38 24.09.2007

Re: Kako ko

Ne, on je cloaca massima.


Ne projektuj se!
vucko vucko 01:46 24.09.2007

3x, po holandski

Ja koliko se sećam, Jasna, moja familija, gore iz Sjenice, ljubi se 3 puta od kako znam za sebe, a to je prilično pre devedesetih i ne baš previše očigledno u vezi sa nacionalizmom.

Što se tiče tih 3 puta - nekompatibilni smo sa Špancima i Italijanima (2x), ali smo zato kompatibilni sa Holanđanima - oni se isto ljube tri puta - neobičan osećaj nedostatka nesporazuma pri pozdravljanju :)

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:09 24.09.2007

to Pufna

pa ja ne bih bas citirala Canka...ako mene pitas ;-)
jeste da je opasno, ali da li to znaci da ne treba da se zaljubljujemo jer mozemo da budemo ljubomorni te sumnjamo da nas partner vara i onda ga zakljucavamo u kucu, pratimo ga svuda, uhodimo, proveravamo, i na kraju i ubijemo jer nas zaslepi ljubomora? ili budemo zrtve iste!

sve je rizik. to ne znaci da novak ne treba da voli srbiju i svoju naciju da mu se slucajno ne bi desilo da u medjuvremenu omrzi neku drugu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:19 24.09.2007

Re: 3

jel to jasna? zvuci kao da jeste...
moji se oduvek ljube 3x a to sto ste vi od partizana&komunista, nije problem novaka djokovica. vi ne oprastate uspeh sem kad je iz vaseg dvorista istrcao. tipicna osobina srba. krajnje je vreme da podignete 3prsta, zloba vas ujedinjuje ;-) a da! i divac dize 3prsta. sad brrrrrzo da ga se jos jednom opljune, u slobodnom vremenu kojeg je izgleda Opet na pretek.
lilit lilit 09:09 24.09.2007

Re: Kako ko




Dezelin:
"Sta da radim kad smo kloaka Evrope."

Lilit:
Ne projektujem vec projektovano.
Sve sam radis, nisam ti ja kriva sto se ti osecas Cloaca massima Evrope.
Ja ne.


Zulu Zulu 10:30 24.09.2007

Re: 3

Ima u Srbiji popriličan broj onih koji kao da su iz kloake. Ima i onih koji su poput Đokovića ili Divca.
Mislim da si na ovom blogu pokazao čemu si ti bliži dragulju ili prolivu. Šta ti misliš?

Čoveče prvo si tvrdio da te zabole za Srbe Srbiju i njihove nacionalne interese. To je skroz OK.
Naravno ne mrziš Srbe i to je lepo od tebe.
Posle kukaš što nas uvek zastupaju narodnjaci, a ne proizvođači procesora. Rekao si da te zabole za to.

Mogu li da Srbiju zastupaju oni koji projektuju procesore? Verovao ili ne takvih u Srbiji ima. Čak rade u Srbiji.
Sarađuju sa vodećim svetskim firmama. Da li si glup, pa ne znaš a pišeš o tome, ili si samo zloban.
Nažalost takvi u svetu nikog ne zanimaju. Svugde su većina oni koji misle da je procesor proizvodi tek tako.


Naravno imaš potrebu i da naglasiš:
dezelin

Kakva je to drzava koju vode gangsteri a sportisti organizuju humanitarne akcije?

Odnosno nacija? Luzerska i impotentna?

Srbiju sad vode ljudi koji su daleko od idealnih, ali niti ih sumnjiče za ratne zločine, niti za mafijaško delovanje.
Neke susedne države i države u nastanku vode i osumnjičeni za ratne zločine ili mafijaško delovanje.

Sportisti i pevači organizuju humanitarne akcije u većini normalnih državama.

Na osnovu čega ti ceniš da je cela nacija luzerska, a tek impotentna? Da nisi bio prostitutka?
Ja bih to ipak pripisao tvojim frustracijama. Luzer si sigurno, verovatno imaš i drugih problema.


Unfuckable Unfuckable 12:07 24.09.2007

Re: Kloaka Evrope

dezelin
Ne, on je cloaca massima.

Ne projektuj se!


..pa kloaka smo izmedju ostalog i zato sto ima premnogo eksponiranih slicnih tebi, koji osim shlajma i kuknjave nemaju nista drugo da ponude - jer im to unizavanje i obezvredjivanje svega okolo u stvari dobro dodje kao pokrice za sopstvene nesposobnosti i nerealizovanost ....stara prica : ako upljujem ili umanjim sve oko sebe - ja cu izgledati lepsi, cistiji i visi....citaj malo Andrica...
urbanosaurus urbanosaurus 12:24 24.09.2007

Re: 3

lilit
Ili je to americki brend testiran na srpskom trzistu, kao ono sa Otporom.


evo josh malo brenda za dobronamernu lilit...


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:35 24.09.2007

Re: 3

a evo i spajdi troprstas, sve sa zenskom...njoj vidim ne smetaju.

Mara Mara 21:40 24.09.2007

Re:

PA eno Comtrade otvorio predstavništvo u Hrvatskoj!!!! To je ona firma, osnovana u Srbiji (ZAMISLI!) koja se bavi računarima i tako time...

Ne kapiras ti da oni prodaju prepakovan burek


Ne "Dezelin", ti si taj koji bas nista ne kapira i to je tuzno, pardon, smesno...




pnbb pnbb 21:57 24.09.2007

Re: 3

ko god hoće da se podseti, može, ako pogleda malo starije domaće fimove, ne mnogo stare, nikada se nije ljubilo tri puta. never. to je takođe u sklopu ovog nacionalističkog ponašanja od 90-tih.

aha... izmislili sloba i mira, isto ko i 3 prsta...

no kad smo kod filmova...evo npr film jagode u grlu... ne mnogo star... sredina osamdesetih...

znaci radnja se dogadja pocetkom te decenije...

sta ono kaze bane bumbar kad se sretne s mikijem na aerodromu, pa se izljube?

jebote pa i on bio nacionalista! jos onda... dobro ajd' bercek, za njega znamo... a cune? i on mi je sumnjiv...
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 18:10 23.09.2007

KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Činjenica je da je Novak Đoković treći teniser na svetu. Mlad je,uspešan je, ambiciozan je. U redu. Nema nikakvih problema u vezi sa tim. Problem je što ga je slava udarila u glavu, pa misli da je uhvatio Boga za bradu i što je pokazao tri prsta nakon pobede u dublu ne znači da je veći Srbin od bilo kog od nas niti da je veći pravoslavac od srpskog patrijarha(parafraza od "Biti veći katolik od pape". Čak sam čuo da je Đoković tražio da se na meču navija kao na fudbalskoj utakmici. Ako je to tako, naš teniski sport je na niske grane spao. Ima li nekog normalnog ko će da se bavi sportom ili ne? Sport treba da podstakne ljude da se zabavljaju, čak i kad igraju jedni protiv drugih, a ne da se mrze. Zbog toga se ja nikad u mom 27-godišnjem životu nikad nisam bavio sportom niti ću. Upravo zbog takvih kao Đoković.
dezelin dezelin 18:15 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Luka Ivanišević
Činjenica je da je Novak Đoković treći teniser na svetu. Mlad je,uspešan je, ambiciozan je. U redu. Nema nikakvih problema u vezi sa tim. Problem je što ga je slava udarila u glavu, pa misli da je uhvatio Boga za bradu i što je pokazao tri prsta nakon pobede u dublu ne znači da je veći Srbin od bilo kog od nas niti da je veći pravoslavac od srpskog patrijarha(parafraza od "Biti veći katolik od pape". Čak sam čuo da je Đoković tražio da se na meču navija kao na fudbalskoj utakmici. Ako je to tako, naš teniski sport je na niske grane spao. Ima li nekog normalnog ko će da se bavi sportom ili ne? Sport treba da podstakne ljude da se zabavljaju, čak i kad igraju jedni protiv drugih, a ne da se mrze. Zbog toga se ja nikad u mom 27-godišnjem životu nikad nisam bavio sportom niti ću. Upravo zbog takvih kao Đoković.


Ovde se sport ne dozivljava kao ono sto jeste: obicna zabava i nista vise. Ljudi u Srbiji danas uspesima tenisera lece kompleks nize vrednosti cim takvu jednu potpuno nebitnu stvar uzdizu na nivo nacionalnog uspeha.

"Mozda ne znamo da radimo ali zato znamo da se bijemo"
ddn ddn 18:27 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Luka Ivanišević
Zbog toga se ja nikad u mom 27-godišnjem životu nikad nisam bavio sportom niti ću. Upravo zbog takvih kao Đoković.

Znaci ti kao neko ko se nikad nije bavio sportom smatras za sebe da si merodavan da kazes sta je sport. Zanimljivo. Nemas ti pojma o sportu, takmicenju i sportskom duhu. Ama bas nista.
Unfuckable Unfuckable 18:28 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Luka Ivanišević
Činjenica je da je Novak Đoković treći teniser na svetu. Mlad je,uspešan je, ambiciozan je. U redu. Nema nikakvih problema u vezi sa tim. Problem je što ga je slava udarila u glavu, pa misli da je uhvatio Boga za bradu i što je pokazao tri prsta nakon pobede u dublu ne znači da je veći Srbin od bilo kog od nas niti da je veći pravoslavac od srpskog patrijarha(parafraza od "Biti veći katolik od pape". Čak sam čuo da je Đoković tražio da se na meču navija kao na fudbalskoj utakmici. Ako je to tako, naš teniski sport je na niske grane spao. Ima li nekog normalnog ko će da se bavi sportom ili ne? Sport treba da podstakne ljude da se zabavljaju, čak i kad igraju jedni protiv drugih, a ne da se mrze. Zbog toga se ja nikad u mom 27-godišnjem životu nikad nisam bavio sportom niti ću. Upravo zbog takvih kao Đoković.


...ne secam se da je Novak pozivao na mrznju prema protivnicima ...ako sam nesto propustio, podseti me plz ...
To sto je trazio zesce navijanje - ima pravo - Dejvis kup je specificno takmicenje, a ovaj mec je zivi dokaz da je publika "igrac vise"....lepo je neko rekao da je ovaj mec dobila publika - tako da nas teniski sport nije pao na niske grane ...Novak je svojim istupanjem samo homogenizovao "kriticnu masu" neophodnu da bi se ovaj mec dobio..
...ako te je neko kao Novak "sprecio" da se bavis sportom, mozda ti je ucinio uslugu ....sa takvim pristupom i razmisljanjem ne bi mogao ni bocanjem da se bavis...a i zvucis kao neko ko je "oslobodjen fizickog"
urbanosaurus urbanosaurus 18:46 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

mozda vezano za prichu mozda i ne...

ima dobrih ljudi i dobrih i uspeshnih sportista i pored toga shto su srbi poreklom...
ali ima i loshih ljudi koji su uspeshni sportisti...

to ne treba meshati...

kao i manipaluciju osecanjima naroda pomocu sporta a prisutnu na svakom koraku...

rekalama za dejvis kup mech recimo...

jedna zemlja protiv chitavog kontinenta...
miiiiiiislim...
nebeski narod i te fore...

taj bezobrazni senzacionalizam koriste svi politikanti redom, kao i mediji...
shto po nalogu, shto da bi se priblizili onima koji daju naloge...
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 18:49 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

ddn

Luka IvaniševićZbog toga se ja nikad u mom 27-godišnjem životu nikad nisam bavio sportom niti ću. Upravo zbog takvih kao Đoković.Znaci ti kao neko ko se nikad nije bavio sportom smatras za sebe da si merodavan da kazes sta je sport. Zanimljivo. Nemas ti pojma o sportu, takmicenju i sportskom duhu. Ama bas nista.

Pričaš mi da pojma nemam o sportu. A časovi fizičkog u osnovnoj školi i gimnaziji? Šta ćemo sa sa profesorima fizičkog koji svoje komplekse leče na učenicima? Ti ljudi su mi ogadili sport. Takmičarski duh 0. Takvog vidim Đokovića.
dezelin dezelin 18:53 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Unfuckable
uspesima tenisera lece kompleks nize vrednosti cim takvu jednu potpuno nebitnu stvar uzdizu na nivo nacionalnog uspeha.

gledao sam Engleze protiv Hrvata na Vimbldonu ....kakva iskompleksirana nacija......


Zamena teza. Oni biznis uzdizu na nivo nacionalnog uspeha. A sport, kao sport... Navijanje, zezanje, ali ne na nacionalnoj osnovi jer su i crnci englezi...
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 19:00 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

urbanosaurus
mozda vezano za prichu mozda i ne...ima dobrih ljudi i dobrih i uspeshnih sportista i pored toga shto su srbi poreklom...ali ima i loshih ljudi koji su uspeshni sportisti...to ne treba meshati...kao i manipaluciju osecanjima naroda pomocu sporta a prisutnu na svakom koraku...rekalama za dejvis kup mech recimo...jedna zemlja protiv chitavog kontinenta...miiiiiiislim...nebeski narod i te fore...taj bezobrazni senzacionalizam koriste svi politikanti redom, kao i mediji...shto po nalogu, shto da bi se priblizili onima koji daju naloge...


Malo je onih koji ne dopuštaju da ih slava promeni. U našoj državi su takvi u getu.
Stijak Stijak 19:24 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Šta ćemo sa sa profesorima fizičkog koji svoje komplekse leče na učenicima? Ti ljudi su mi ogadili sport. Takmičarski duh 0. Takvog vidim Đokovića.

Očigledno je da tvoja frustracija Đokovićem nema veze sa brojem prstiju. Tvoj problem je MNOGO veći.
Stijak Stijak 19:30 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Navijanje, zezanje, ali ne na nacionalnoj osnovi jer su i crnci englezi...

Pa ja ne vidim zašto je na tom konkretnom meču naše navijanje imalo drugačiji kontekst? Možeš da pojasniš?

A što se tiče crnaca i engleza, sinoć je na Divčevoj priredbi Chris Webber izašao sa tri prsta na binu i rekao je da je i on srbin i nemaš pojma koliko ga je publika gromoglasno pozdravila. Gdje je tu rasizam???
Nikola Krstic Nikola Krstic 21:05 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Luka Ivanišević
Činjenica je da je Novak Đoković treći teniser na svetu. Mlad je,uspešan je, ambiciozan je. U redu. Nema nikakvih problema u vezi sa tim. Problem je što ga je slava udarila u glavu, pa misli da je uhvatio Boga za bradu i što je pokazao tri prsta nakon pobede u dublu ne znači da je veći Srbin od bilo kog od nas niti da je veći pravoslavac od srpskog patrijarha(parafraza od "Biti veći katolik od pape". Čak sam čuo da je Đoković tražio da se na meču navija kao na fudbalskoj utakmici. Ako je to tako, naš teniski sport je na niske grane spao. Ima li nekog normalnog ko će da se bavi sportom ili ne? Sport treba da podstakne ljude da se zabavljaju, čak i kad igraju jedni protiv drugih, a ne da se mrze. Zbog toga se ja nikad u mom 27-godišnjem životu nikad nisam bavio sportom niti ću. Upravo zbog takvih kao Đoković.


Nemoj bre da lupetas. Djokovic je rekao da publika treba da bude glasnija. Ovo je Davis cup i to je normalno. Pogledaj neki mec davis cupa pa onda pricaj. Novak Djokovic je jedan od najkulturnijih sportista koje imamo. Ti bi to znao da si pratio njegovu karijeru. Ako mislis da je Novak nacionalista grdno se varas. Demantuje te recenica " its all the same". Ako pratis tenis, znaces o cemu pricam. Takodje te demantuje Novakov nastup u Umagu i zahvalnost Stjepanu Mesicu i Filipu Vujanovicu sto su navijali za njega!!! Jel to radi srpski nacionalista? Zato nemoj da lupetas gluposti kad nemas pojma!!!!! Muka mi je od takvih ljudi kao sto si ti!!!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 21:41 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Očigledno je da tvoja frustracija Đokovićem nema veze sa brojem prstiju. Tvoj problem je MNOGO veći.

Poštovani Stijak,
Ako mislite da sam frustriran zbog toga što je Đoković uspešan,a ja nisam to uopšte nije tako. Na stranu uspeh.
Ja samo gledam pristup prema nekoj profesiji. PRITUP je isto važan koliko i trud. Ako Vas zanima moj problem: ja sam nateran da radim ono za šta nisam, a to je bilo fizičko vaspitanje. Budući da je francuski jezik moj posao, ja sam svestan činjenice da nisu svi savršeni za jezike kao što nisu svi savršeni da budu vrhunski sportisti, glumci, operski pevači.....Niko nije savršen. Eto odgovora. Je l' OK? Zadovoljan?
ivana23 ivana23 23:49 23.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

urbanosaurus
mozda vezano za prichu mozda i ne...ima dobrih ljudi i dobrih i uspeshnih sportista i pored toga shto su srbi poreklom...ali ima i loshih ljudi koji su uspeshni sportisti...to ne treba meshati...kao i manipaluciju osecanjima naroda pomocu sporta a prisutnu na svakom koraku...rekalama za dejvis kup mech recimo...jedna zemlja protiv chitavog kontinenta...miiiiiiislim...nebeski narod i te fore...taj bezobrazni senzacionalizam koriste svi politikanti redom, kao i mediji...shto po nalogu, shto da bi se priblizili onima koji daju naloge...

Pa Australija jeste kontinent, zar ne?
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:14 24.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Ovde se sport ne dozivljava kao ono sto jeste: obicna zabava i nista vise. Ljudi u Srbiji danas uspesima tenisera lece kompleks nize vrednosti cim takvu jednu potpuno nebitnu stvar uzdizu na nivo nacionalnog uspeha.


ovde su futbalski tereni bili poligoni za mobilizaciju.
jel se sećate?
jeste li se krili?
il ste bili dobrovoljci?
sve dobrovoljačke jedinice iz srbije su nosile nazive teritorijalna odbrana.
pa teritorijalna odbrana novi sad baš u vukovaru.
pa teritorijalna odbrana valjevo baš u vukovaru.
kako to?
prešli ih!
dezelin dezelin 01:40 24.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Pogledaj neki mec davis cupa pa onda pricaj. Novak Djokovic je jedan od najkulturnijih sportista koje imamo.


To je potpuno tacno. Ali to ne znaci da ste vi sad svi kulturni.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:25 24.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Exitus Letalis


ovde su futbalski tereni bili poligoni za mobilizaciju.
jel se sećate?
jeste li se krili?
il ste bili dobrovoljci?
sve dobrovoljačke jedinice iz srbije su nosile nazive teritorijalna odbrana.
pa teritorijalna odbrana novi sad baš u vukovaru.
pa teritorijalna odbrana valjevo baš u vukovaru.
kako to?
prešli ih!


BUUUAAAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Zulu Zulu 11:06 24.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Luka Ivanišević
Činjenica je da je Novak Đoković treći teniser na svetu.
Mlad je,uspešan je, ambiciozan je. U redu. Nema nikakvih problema u vezi sa tim.
Problem je što ga je slava udarila u glavu, pa misli da je uhvatio Boga za bradu

Ma imate problema to je više nego očigledno. Boldovano to jasno govori.
Očigledno ne možete da mu oprostite što je mlad, pa još i uspešan.

Luka Ivanišević
Čak sam čuo da je Đoković tražio da se na meču navija kao na fudbalskoj utakmici.
Ako je to tako, naš teniski sport je na niske grane spao. Ima li nekog normalnog ko će da se bavi sportom ili ne? Sport treba da podstakne ljude da se zabavljaju, čak i kad igraju jedni protiv drugih, a ne da se mrze. Zbog toga se ja nikad u mom 27-godišnjem životu nikad nisam bavio sportom niti ću. Upravo zbog takvih kao Đoković.

Loše ste čuli. Tražio je da se navija kako i drugi navijaju za svoje.

To Vas nije sprečilo da odmah na osnovu te informacije zaključte gomilu gluposti.
Kad bi za njega rekli da je veliki igrač, a mali čovek, kao što su za Vašeg Gorana, onda bi se moglo i zaključiti da je sramota za svoju zemlju.
On je osvoji tamo neki turnir na travi, što Vas i ne zanima, ali je odmah posle toga podržao ratne zločince.
Zamislite koja stoka od čoveka.
Za Novaka i Divca kažu da su dobari sportisti, ali i još bolji ljudi. Oni ne pričaju gluposti. Omiljeni su i kod publike i kod drugih igrača.

Govoriti da Novak širi mržnju može ili totalno neupućen čovek koji ima potrebu da nešto kaže, ili zlobnik ili budala.
movas movas 11:27 24.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

dezelin

Ovde se sport ne dozivljava kao ono sto jeste: obicna zabava i nista vise.

Bre, kako Te ne zaboli mali mozak?!! Onaj drugi Ti nedostaje - inače ne bi ovoliko lupao i sejao mržnju!
Gde je to "sport obična zabava i ništa više"?
Pa je l' se svaka utakmica igra pod državnim zastavama, igraju državne reprezentacije, čak i timovi su iz neke države??? Sviraju se državne himne ili dečije uspavanke?
I od Tebe - pa je previše!
Ima li iko da Te opameti, imaš li ikoga da Te upozori na sve budalaštine kojima ovde smrdiš?
Čuj: "... zabava i ništa više".
To ni u Tvojoj deželi nije - i ako ste umišljeni do (čijeg hoćeš)...
movas movas 11:52 24.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Luka Ivanišević
Malo je onih koji ne dopuštaju da ih slava promeni.

... A Ti si takav?
A što i Ti, i mnogi, ne pomislite: koja je svrha pljuvanje, mudroseravanje..?
Što neko iskreno i GENIJALNO upita: kako se zove novi, srpski, brend - pljuvanje po samima sebi, negiranje i onog što je očigledno - pa i odvajkada, prihvatanje tuđih nebuloza kao konačne istine...
Unfuckable Unfuckable 12:09 24.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

dezelin
Unfuckable
uspesima tenisera lece kompleks nize vrednosti cim takvu jednu potpuno nebitnu stvar uzdizu na nivo nacionalnog uspeha.

gledao sam Engleze protiv Hrvata na Vimbldonu ....kakva iskompleksirana nacija......

Zamena teza. Oni biznis uzdizu na nivo nacionalnog uspeha. A sport, kao sport... Navijanje, zezanje, ali ne na nacionalnoj osnovi jer su i crnci englezi...

...a koje navijanje u Areni je bilo na "nacionalnoj odsnovi" ...leba ti ...jel ti to opet kao ono za "muslimanske tenisere" sto mi dodjes odgovor koji strpljivo cekam, a pravis se lud ????

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana