skandal na Dejvis kupu

Dule Nedeljković RSS / 23.09.2007. u 12:38

135805548646f56629d720a744917201.jpg

Posle jucerasnje teniske pobede u dublu jedan od nasih tenisera stanoviti Novak Djokovic je otpozdravljajuci publici podigao tri prsta na obe ruke. Publika je sa prezirom odgovorila na to. Cela hala je cutala. Sramota za jednog tako mladog i navodno perspektivnog momka. Plus su on i Zimonjic nacrtali srce i stavili srpsku trobojku u njega. Skandal. Nacionalisticki ispad. Kulturoloski sok!

Decko koji je pre neki dan od premijera Srbije primio zastavu svoje zemlje i tim sramotnim cinom pokazao da ce jednog dana da se bavi politikom, izazvao je zustre reakcije narocito medju pripadnicima NGO sektora koji predstavljaju respektabilnu gomilu politicki pametnih i korektnih ljudi koji zele dobro Srbiji bez teritorija, zastave, himne, ljudi. Koji zele Srbiju sa izbeglicama u stanovima u centru grada i sa prosecnom platom kao socijalom. Ne daj Boze da se neko drzne i ponudi im pare (izbeglim licima) za otkup seoskih imanja koje bi nastanili i morali da kopaju njive na njima. Oni su izbegli u mrsku i zlocinacku Srbiju (samo ne znam ko ih je proterao, verovatno sam ja dosao i proterao ih), u kojoj im ne fali ni dlaka sa glave u koju su doneli svu svoju nekulturu i bes prema nama stanovnicima iste. Oni su izbegli u poslednji mracni bastion u kojem ne smes da nazoves ciganina-ciganinom ili siptara-siptarom zato sto ni oni nas ne zovu srbima nego nas zovu pravim imenom. Mi smo svi zlocinci. I moja majka, i moji prijatelji, i moja zena i moje nerodjeno dete. Svi smo mi zlocinci.

Zamislite bezobrazluk, neki tamo, Vlade Divac hoce da bude predsednik Srbije. Skandal. Kako? Zasto? Zbog cega on? Pa mi imamo toliko pametnih intelektualaca. Koje li su pare u igri? Ciju stranku podrzava ako ne nasu?! Kakve je on to strane spijune doveo u Beograd. Ko su ovi dvometrasi u skupim odelima? Gde je nas Danijel Sifer? Treba tog Divca proterati. Oteo je 1990 godine Hrvatsku zastavu navijacu iz ruku u Argentini. Za taj zlocinacki akt nikada nije osudjen. Podigao je tri prsta u Atini kada su predivni, kulturni i nadasve demokraticni Grci urlali i pozivali na krv, zbog nase pobede. Vlade Divac je neprijatelj Srbije. Vlade Divac je uvek govorio da je srbin.

Tim potezima nam je osramotio celu intelektualnu elitu. Zgrozeni tim njegovim ponasanjem oni su svojim akcijama po misjim rupama uspeli da nas dovedu u stanje pozitivne svesti i komunikacije koja nije vladala ni na Divljem Zapadu. Kada je sledeca tribina na kojoj cemo mu jebati majku, u glas vicu obespravljeni koji nisu u zivotu ni jednu platu primili u dinarima...

Gradjani Srbije, odjebite vi Divca i Djokovica. Oni su bruka i sramota. Gospoda Mrsomudi su nam izbor!

ps. imate pozdrav od Noleta na gornjoj fotki.



Komentari (435)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

urbanosaurus urbanosaurus 13:12 24.09.2007

Re: KADA SLAVA UDARI U GLAVU

Luka Ivanisevic
Malo je onih koji ne dopuštaju da ih slava promeni. U našoj državi su takvi u getu.


malo je onih koji su postali uopshte slavni...retki su...

slavni negde ne znachi biti slavni svuda, ili samo i na nekom drugom mestu, krugu ljudi, kolega, zemlji , nebu, planeti...neki su slavni u nekom uzem krugu a neki od tih vec retkih su slavni gde god se pojave a da se neshto posebno i ne trude...prosto takvi su...i zato traju i zato postoje...

oni koje slava promeni ne ostanu slavni dugo...
neki su i iz pomenutog geta doshli do pomenute slave...
neki od njih nisu zaboravili odakle i kako su doshli...

njih geto voli...

sve shto nastaje s vrlinom, postaje slavno...stara latinska...

i to niko od ovih politikanata koji se tripuju da su slavni ne moze promeniti...a ni dostici...
prosto ne igraju za publiku...
ne ostavljaju srce na terenu...
chak i ne pokushavaju...
bahato se ponashaju i pored toga shto je geto po ko zna koji put dao nichim izazvano optimistichko poverenje da ce ovog puta poucheni greshkama iz proshlosti raditi posao za koji su preplaceni bar zadovoljavajuce...

njih geto ne voli...
tamo gde je geto bash geto moze se reci i da ih mrze...
a mrznja je opasna stvar...
narochito kad neko koga s pravom mrzite iako ne opravdavate mrznju, pochne da napada one retke koje volite sem prijatelja i porodice...

dakle, ne dirajte nam nadu ritnulo vam june staramajku u zavichaju da vam ritne bre bando politicharska, vojnichka, pandurska...

jer geto nema shta da izgubi...
geto voli kad je teshko...
voli one koji igraju srcem...
i pamti one koji su se prodali...
Stijak Stijak 18:21 23.09.2007

Poredjenje svastike i tri prsta

Poredjenje svastike i tri prsta uopšte vam nije na mjestu. Tri prsta su starija od Srebrenice. Kao što je hrvatska šahovnica starija od Ante Pavelića. Zbog toga ne vidim u čemu je problem kad srbi pokazuju tri prsta, ili kad hrvati na svoju zastavu stave šahovnicu.

Sa druge strane, svastiku je kao njemački simbol uveo hitler, i zbog toga nema logike da neko shvata svastiku kao identifikaciju sa njemačkom nacijom, a da nema fašističke porive.
Domazet Domazet 18:46 23.09.2007

Da je Djokovic stvarno neka zla SrBenda...

...on bi na nekom od sledecih Opena pobedu proslavio sa tri prsta na obe podignute ruke. Muceni Dezelin (a i deo Blogera) bi posle toga morao da po tastaturi kucka nosom...
Yngwie Yngwie 18:51 23.09.2007

Re: Da je Djokovic stvarno neka zla SrBend

i treba da se dizu ruke i tri prsta i da se vristi iz sveg glasa SRBIJA jer to pomaze na temi ekonomskih pitanja i nacinu prezivljavanja
Domazet Domazet 19:06 23.09.2007

Re: Da je Djokovic stvarno neka zla SrBend

dezelin


Jeste dobar stos ali ja kuckam sa svih deset prstiju.


Svaka cast na vestini! Ima li, medjutim, sanse da, dok kuckas, pocnes da koristis i mozak?

Ali nisam hteo o tome. Pade mi na pamet, samo to sto je Novak pristojan decko spasava Queeriu od totalne katastrofe.
dezelin dezelin 19:10 23.09.2007

Re: Da je Djokovic stvarno neka zla SrBend

Domazet
dezelin


Jeste dobar stos ali ja kuckam sa svih deset prstiju.


Svaka cast na vestini! Ima li, medjutim, sanse da, dok kuckas, pocnes da koristis i mozak?

Ali nisam hteo o tome. Pade mi na pamet, samo to sto je Novak pristojan decko spasava Queeriu od totalne katastrofe.


Mrzi me jer ste poceli da smarate sa Novakom, itd. Jak uspeh Srbije nema sta. Ako nam on ne popravi imidz, nece niko.
urbanosaurus urbanosaurus 19:14 23.09.2007

Re: Da je Djokovic stvarno neka zla SrBend

Jeste dobar stos ali ja kuckam sa svih deset prstiju.


onda, ili imash kratke prste ili ogromnu tastaturu... :)))

kad ja postavim prste na osnovni daktilo F-J razmak levim malicem sam van tastature a desni mi je negde kod kurskorskih tastera...tako da ostaje samo osam u igri...

dakle, kao i po obichaju preterujesh... :))
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:17 24.09.2007

Re: Da je Djokovic stvarno neka zla SrBend

Svaka cast na vestini! Ima li, medjutim, sanse da, dok kuckas, pocnes da koristis i mozak?


a što? zar nije dovoljno što ti koristiš mozak za sve nas.
fala.
dezelin dezelin 01:43 24.09.2007

Re: Da je Djokovic stvarno neka zla SrBend

dakle, kao i po obichaju preterujesh... :))


Ma de. Jedva nabadam sa cetiri pet. Ali eto, cisto da mu dam foru i da vidim sta ima da kaze. Zanimljiv je. :))
Unfuckable Unfuckable 12:11 24.09.2007

Re: Da je Djokovic stvarno neka zla SrBend

Svaka cast na vestini! Ima li, medjutim, sanse da, dok kuckas, pocnes da koristis i mozak?



hahahahahahahaha ...trojka sa 9 metara !!!!!! ( ....Domazet se vraca u odbranu i pozdravlja odusevljenu publiku ....laktom !!!! ) ...svaka cast Domazet !
Igor S. Igor S. 18:49 23.09.2007

Cijenjeni Dule

bas mi je drago da si provalio semu kako nabiti broj komentara u neslucene visine :)))

Cestitam i samo tako naprijed!


A sad ozbiljno, ima vic. Pricaju njih dvoje:

On: - Da li bi spavala sa mnom za 100.000 eura?

Ona: - Pa da znas, kad dobro razmislim, bih!

On: - OK, a da li bi spavala sa mnom za 5 eura?

Ona: - Kako te nije sramota, budalo! Sta ti pada na pamet?! Pa sta ti mislis ko sam ja?!

On: - Vec smo ustanovili ko si, sada se samo pogadjamo oko cijene.


Stvarno je krajnje vrijemeda se stvari mijenjaju iz temelja...

Domazet Domazet 19:01 23.09.2007

Nije vic nego...

...George Bernard Shaw. Mada, nije ni vazno, ja to samo da najedim Adama...
adam weisphaut adam weisphaut 19:47 23.09.2007

Re: Nije vic nego...

Domazet
...George Bernard Shaw. Mada, nije ni vazno, ja to samo da najedim Adama...

Nedam se ja tako lako najediti Domi, a nikad nisam pretendavao da budem daktilografkinja
Domazet Domazet 21:04 23.09.2007

Cekaj...

Adame,

adam weisphaut

Nedam se ja tako lako najediti Domi, a nikad nisam pretendavao da budem daktilografkinja


...je l' se ti ovo nama pravdas sto ti je zivot ispao drugaciji nego sto si se nadao?

Nego, da ne trolujemo, imas li ti neko objasnjenje za ovo apsolutno odbijanje bilo cega dobrog sto ima 'srpski' predznak od strane ovdasanjih Pionira Malenih? Kako, recimo, tumacis strah od toga da Divac pridje DSS-u? Zar ti, recfimo, ne mislis da bi jedan nedvosmisleno pozitivan lik koji se na Zapadu osasvim prijatno oseca bio sjajna infuzija anemicnom i zapadofobicnom DSSu? Zar ne mislis da bi za Drzavu Srbiju bilo jako dobro da u DSS ima vise ljudi koji su at ease sa Zapadom? Ili i tebe boli uvo sto je nesto dobro za Drzavu Srbiju ako ne ide u prilog LDPu i Koaliciji i ne masira pljuvacne zljezde Pionira Malenih? Kazi Adame...

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:51 23.09.2007

Re: Cekaj...

Domazet
Nego, da ne trolujemo, imas li ti neko objasnjenje za ovo apsolutno odbijanje bilo cega dobrog sto ima 'srpski' predznak od strane ovdasanjih Pionira Malenih


E Domazete, Domazete, opet preterujes i suvise si ostar prema njima - nije cudo sto te ne podnose. Sto se ne ugledas na mene: ja ih smatram mnogo ozbiljnijim i zrelijim - pa ih zovem Skojevci:)))))))))

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:37 23.09.2007

Re: Cekaj...

Adi
Nasao lonac polkolpac


Eh, Adi ja se ipak nadao da ces mozda moci da odgovoris na pitanje. A ti prevrces ocima kao da si se osetio pogodjen/p(r)ozvan nasom "terminoloskom" diskusijom
adam weisphaut adam weisphaut 22:39 23.09.2007

Re: Cekaj...

...je l' se ti ovo nama pravdas sto ti je zivot ispao drugaciji nego sto si se nadao?

Ma da hteo da upisem pravnobirotehnicku a umesto izabraofakultet

Kako, recimo, tumacis strah od toga da Divac pridje DSS-u?

Pa vidis vako Divac ima evidentno ono sto se kaze appeal prosecnom glasacu. Divac u DSS? Pa moze da bude dobro za DSS ali tesko da moze da bude dobro za Srbiju. DSS je kao takva kakva je, jeste sekta na celu sa velecanim Toonom i nikakav novi addition joj ne moze pomoci, niti je popraviti seti se primera Drakulic. Divac ce na kraju biti progutanu moru Aligrudica i Sormaza a i on je ipak samo kosarkas, no disrespect, te iako jeste worldwide prepoznatljiv to bas i nije neka garancija of quality ne? A da ne govorimo ako koristi problem izbeglica, a lici da je tako, kao odskocnu dasku za predsednicke izbore. Jeste da je politika, a all is fair in love and war and all is ugly in politics, ali je ipak malo mucno zar ne?
PS izvini za tipfelere to je zbog ispustene pravno birotehnicke
Domazet Domazet 22:44 23.09.2007

Znas sta Vasilije...

Virtuelni Vasilije
Domazet
Nego, da ne trolujemo, imas li ti neko objasnjenje za ovo apsolutno odbijanje bilo cega dobrog sto ima 'srpski' predznak od strane ovdasanjih Pionira Malenih


E Domazete, Domazete, opet preterujes i suvise si ostar prema njima - nije cudo sto te ne podnose. Sto se ne ugledas na mene: ja ih smatram mnogo ozbiljnijim i zrelijim - pa ih zovem Skojevci:)))))))))

pozz


...nemoj i ti sada da podmeces. JA sam u stvari mnogo blazi prema njima od tebe. Sa ovim Pioniri Maleni ja samo stavljam do znanja da se radi o infantilnosti normalnoj kod politickih preadolescenata. A ti sa tvojim insinuacijama da se radi o Skojevcima veoma lukavo podmeces da su oni izrasli iz politicke preadolescencije i da se njihova infantilnost ne moze fise pravdati sa 'Ma pusti decu...'

I nemoj tu sada da trolujes i da dekoncentrises naseg Adama. Vec je bio poceo da mi odgovara kako to da Druga i Bolja elita i njihovi Pioniri Maleni pocnu da padaju u neosvest (uociti razliku od nesvesti, neosvest je novo stanje svesti) na svaku lepu vest iz Srbije i o Srbiji. A ti ga prekinu u razmisljanjima. Kao sto vidis stigao je samo da postavi naslov...

Otpozdrav
adam weisphaut adam weisphaut 22:53 23.09.2007

Re: Znas sta Vasilije...

Vas dvojica izgleda ja tebi serdare, ti meni vojvodo
Kakvi pioniri i skojevci, mi mso burzaska mladez , iskvarena
Moracete vi antiglobalisti da mi aranzirate jedno letovanje na Kubi, radi naobrazbe naravno
Domazet Domazet 22:56 23.09.2007

Vidis Vaso...

adam weisphaut


...Divac u DSS? Pa moze da bude dobro za DSS ali tesko da moze da bude dobro za Srbiju...
PS izvini za tipfelere to je zbog ispustene pravno birotehnicke


...lepo ti ja kazem da ga dekoncentrises. Lepo covek hteo da kaze Divac u DSS moze da bude dobar za Srbiju sto opet znaci da to tesko moze da bude dobro za LDP i koaliciju. Ali ga ti prekidas i zbunjujes. Dobro da se na kraju izvinio za greske u kucanju pa sam uspeo da shvatim sta hoce da kaze.

I nemoj vise da ga sekiras. Sad kada ga dovati ona Cosicka ima usi da mu ishmirgla zbog sumnje u motive koji stoje iza Divcevog humnanitarizma...

Nego sam hteo da te pitam, da li su i tebi nestali dugmici za 'citiraj' i 'odgovori' na threadu kod prvog pera Drugog i Boljeg novinarstva ili se to samo meni pokvario kopmpjuter?
adam weisphaut adam weisphaut 23:07 23.09.2007

Re: Vidis Vaso...

I nemoj vise da ga sekiras.

Ja se ne sekiram tako lako Domazete, zabavno mi
Evo da ponovim da ne bude zabune Diceva kandidatura je losa za Srbiju.
Uvek mi je milo da pomognem da razjasnim nedoumice
lilit lilit 23:13 23.09.2007

Re: Cekaj...

adam weisphaut
...je l' se ti ovo nama pravdas sto ti je zivot ispao drugaciji nego sto si se nadao?Ma da hteo da upisem pravnobirotehnicku a umesto izabraofakultet
Kako, recimo, tumacis strah od toga da Divac pridje DSS-u? Pa vidis vako Divac ima evidentno ono sto se kaze appeal prosecnom glasacu. Divac u DSS? Pa moze da bude dobro za DSS ali tesko da moze da bude dobro za Srbiju. DSS je kao takva kakva je, jeste sekta na celu sa velecanim Toonom i nikakav novi addition joj ne moze pomoci, niti je popraviti seti se primera Drakulic. Divac ce na kraju biti progutanu moru Aligrudica i Sormaza a i on je ipak samo kosarkas, no disrespect, te iako jeste worldwide prepoznatljiv to bas i nije neka garancija of quality ne? A da ne govorimo ako koristi problem izbeglica, a lici da je tako, kao odskocnu dasku za predsednicke izbore. Jeste da je politika, a all is fair in love and war and all is ugly in politics, ali je ipak malo mucno zar ne?PS izvini za tipfelere to je zbog ispustene pravno birotehnicke




Pa vidis da ti je za posao profesionalnog blogera-propagandera vise trebala pravno-birotehnicka?
Dzabe si se mucio. Oh ne, nisi. Mozes meni i Domazetu da pokazes svoju opstu kulturu i tako nas impresioniras.
A ko zna, mozda i ima neke karijere za tebe ako te Komesari primete pa ne bude sve uzaludno.
adam weisphaut adam weisphaut 23:24 23.09.2007

Re: Cekaj...

Pa nije li to sarmantna madam Lilit? Kako napreduje online revolucija ? Da ne zivis ipak ti u Srbiji, da ti ime njije slicno nicku i da nisi ti mozda malo vise profitirala od partijskih komesara too?
Domazet Domazet 00:12 24.09.2007

Vidis ti moj Vasilije...

adam weisphaut
Vas dvojica izgleda ja tebi serdare, ti meni vojvodo
Kakvi pioniri i skojevci, mi mso burzaska mladez , iskvarena
Moracete vi antiglobalisti da mi aranzirate jedno letovanje na Kubi, radi naobrazbe naravno


Lepo kaze Lilit, 'oce mali, trudi se. Nije lenj. A nije ni od glupljih. Jedino mu fali obraza. Pa kad god treba da pocrveni on bi druge da farba u crveno...
lilit lilit 10:49 24.09.2007

Re: Cekaj...

adam weisphaut
Pa nije li to sarmantna madam Lilit? Kako napreduje online revolucija ? Da ne zivis ipak ti u Srbiji, da ti ime njije slicno nicku i da nisi ti mozda malo vise profitirala od partijskih komesara too?


Ja ti sinoc odgovorih, no, cudnom magijom i carobnim misem citava moja korespondencija sas omiljeni mi i nesudjeni Doma(zet) nestade. Pa tako i odgovor tebi, steta.
Cije li ce carolije biti lepse i sladje, pitanje je sad?
adam weisphaut adam weisphaut 12:40 24.09.2007

Re: Vidis ti moj Vasilije...

Domazet, the knight in shining armour
Lepo kaze Lilit, 'oce mali, trudi se. Nije lenj. A nije ni od glupljih. Jedino mu fali obraza. Pa kad god treba da pocrveni on bi druge da farba u crveno...

E jesi gentleman, pa to ti je uvek kada je tu i a damsel in diistress
adam weisphaut adam weisphaut 12:45 24.09.2007

Re: Cekaj...

lilit
adam weisphaut
Pa nije li to sarmantna madam Lilit? Kako napreduje online revolucija ? Da ne zivis ipak ti u Srbiji, da ti ime njije slicno nicku i da nisi ti mozda malo vise profitirala od partijskih komesara too?


Ja ti sinoc odgovorih, no, cudnom magijom i carobnim misem citava moja korespondencija sas omiljeni mi i nesudjeni Doma(zet) nestade. Pa tako i odgovor tebi, steta.
Cije li ce carolije biti lepse i sladje, pitanje je sad?

Pa Lilit, mora da ste imali neprilican komentar, a valjda ste proctali disklejmer da moderacija ima diskreciono pravo da birse komentare, as they see fit. I meni su komentari bili brisani na drugim temama, pa sta da se radi
blue blue 19:00 23.09.2007

a-ha

dobro, dakle..
posto vidim da se prica o nekom pozdravljanju s prstima.. il sta vec..
evo i ja da posaljem pozdrav:

svima onima koji ne umeju drugacije, nego da svaku iole pametnu inicijativu opljuju iz svojih jadnih oruzja,
svima onima koji su kukolj, pa zele zito u svojim redovima
svima onima koji mrze, stagod, iz navike, potrebe, ili za kintu
svima onima koji su zavidni na uspeh i sve sto uspeh sobom donosi
svima onima koji su nizhi od prasine pa otalen ne vide sta se dogadja gore i onda mute, mute
svima onima koji sluze pogresnim ljudima/idejama prodajuci sebe
svima onima koji svoje jadno topovsko meso greju u senci nekih jadnih/pogreshnih tobdzija
svima onima koji pljuju sve sto je dobro, jer polaze od sebe loshih
i uopste, svim odletacima, prevrtacima, lazovima, maskiranima, prodanim, nedovrsenim, ovisnim, lizacima i dodvoracima saljem pozdrav od srca




MilutinM MilutinM 19:35 23.09.2007

Mozete samo da ga mrzite

Evo isecaka iz clanka na Eurosportovoj web stranici

Novak Djokovic beat Chris Guccione in straight sets here on Sunday to give Serbia a 3-1 lead and dump Australia into Davis Cup wilderness for only the second time in their proud history.

Spurred on by a rowdy home crowd of 20,000 in the massive Beogradska Arena, US Open finalist and world No. 3 Djokovic overcame the stubborn Guccione 6-3, 7-6 (7/3), 7-6 (7/5) in two hours and 59 minutes.

The win before the third-largest crowd in the Davis Cup's 108-year history also promotes Serbia to the competition's World Group for the first time since 1991, when Australia trashed then Yugoslavia 5-0.

Djokovic fought back from 5-2 points down to seal the match and promotion 7-5 in the tie-breaker, before he was carried around the court on the shoulders of his teammates to chants of "Nole, Nole, Nole."
Stijak Stijak 19:51 23.09.2007

Re: Mozete samo da ga mrzite

Još jedan pokazatelj da niko u svetu to ne vidi kao neki ispad osim nas samih.
MilutinM MilutinM 19:57 23.09.2007

Re: Mozete samo da ga mrzite

Tacno, samo kod nas oni sto nista nisu postigli u zivotu ali znaju kako je to trebalo uraditi, sto mogu u isto vreme biti i predsednici drzave ili Vlade samo se na vreme nisu prijavili ili sto pre podne mrze sebe a po podne ceo svet mogu da u svemu nadju razlog za pljuvanje.
Radojicic Radojicic 20:11 23.09.2007

Novak

Guardian Djokovica, Jelenu Jankovic i Anu Ivanovic zove Serbian Goodwill Army.
U nekoliko zadnjih meceva na US Openu u pauzi izmedju gemova stalno su postavljali fotografije ovih troje sa naslovom Serb It Up i Mekinro sa gostima komentarisao kako su ne samo vrhunski teniseri vec i osvezenje u tenisu sa svojim sarmom, osmehom Jankovicke cak i kada je porazena, Djokovicevim humorom.
Pri predaji pehara predsednica USTA kaze Novaku kako je mozda izgubio mec, ali je dobio srca Amerikanaca i onda idu ovacije.
Niko ne obraca paznju na tri prsta, srpsku zastavu i ne poredi Novaka sa nacionalistima, Mladicem i ostalim glupostima.
Divac je jedan od najomiljenijh sportista u NBA ikad i njemu treba reci samo hvala za to i za sve ovo sto radi pored kosarke. Covek je do sada pomogao vise dece nego sto ste svi vi, koji ste placeni za to, zajedno. Nije dosta ni sto Toni Kukoc dodje u Beograd da prestanete da ga optuzujete da je nacionalista.
A vi nekrofili koji ih pljujete udavicete se u svojoj sopstvenoj pljuvacki jer pljujete svoju nesposobnost da nesto, bilo sta kreativno uradite u zivotu.


Spiridon Spiridon 21:02 23.09.2007

Nole porucuje

DAJ DULETU JEDNO PIVO NA MOJ RACUN

Lionsgate Lionsgate 21:05 23.09.2007

I pored

svih sranja koja je ova zemlja dozivela u zadnjih 1000 godina, raznoraznih diktatora u vidu kraljeva, careva, dahija, knezova, generalnih sekretara, narodne muzike, rts-a, guche.... da, i pored svih tih sranja lepo je videti da imamo uspesne ljude na svetskom nivou bar i u tom yebenom sportu. A lepo je i videti da ti uspesni ljudi vole zemlju iz koje su potekli... isto tako, bar meni, je lepo videti da i na ovom blogu ima ljudi koji vole svoju zemlju ma kako shtrokava bila.


Btw. Dule, sasvim korektan blog :)
Tarkovski Tarkovski 21:16 23.09.2007

Tri prsta za Srbe i Srbiju -- nego kako!!!

Tri prsta za Srbe i Srbiju -- nego kako!!!

Palac gore za Noleta. Budite kao Divac, veliki patriota i veliki covek prvo.

Kaziprst za Srbe. Pokazite da i svako od vas moze da bude najbolji u necemu kao Nole.

Srednji prst. Nemojte da upucujete nikome cak ni ovim malim anacionalnim i antisrpskim luzerima.
Unfuckable Unfuckable 12:52 24.09.2007

Re: Tri prsta za Srbe i Srbiju -- nego kak

Znacu da sam luzer onog trenutka kad umesto da radim svoj posao i navijam za sebe i svoju firmu, budem poceo da mlataram sa tri prsta i ponosim se tudjim pobedama po raznim takmicenjima.



..pa ne mozes navijati samo za sebe i svoju firmu, jbt ...il si autistican il ...lepo te je neko pitao koliko imas godina....
kako onda mislis da neko jednog dana navija za tebe ???
...e....aj se dogovorimo : radi taj Linux, tu si ok - al ne lupetaj vise, leba ti !
(ovo bih i Djokovicu porucio ako bi poceo da se mesa u politicka pitanja, cisto da ti bude lakse...)
dezelin dezelin 20:35 24.09.2007

Re: Tri prsta za Srbe i Srbiju -- nego kak

Unfuckable
Znacu da sam luzer onog trenutka kad umesto da radim svoj posao i navijam za sebe i svoju firmu, budem poceo da mlataram sa tri prsta i ponosim se tudjim pobedama po raznim takmicenjima.


Ej, ides mi vec na nerve majmune. Odjebi i skini mi se s qrca.
vucko vucko 20:56 24.09.2007

Re: Tri prsta za Srbe i Srbiju -- nego kak

Ej, ides mi vec na nerve *******. ******* i skini mi se s ****.

Ehm... vidimo se kad se vratiš sa službenog puta...
Sergel Sergel 21:32 23.09.2007

Tri prsta ...

...nisu isto sto i kukasti krst! Srbija nije KKK a tri prsta simbolizuju hriscanstvo. To sto neki to tumace na svoj nacin je njihova stvar. Mislim da uopste ne mora da bude ni malo nacionalizma u tom gestu a moglo bi i da se tumaci kao i patriotizam. U principu niko drugima ne brani da koriste svoje simbole ukoliko se dokumentovano nisu koristili iskljucivo u relaciji sa zlocinima protiv covecnosti i to oficijelno. Sto je sacica cetnickih bandita to zloupotrebljavala je njihova stvar. Pa zar nije kranijum simbol cetnika i pirata i mnogih drugih destruktivnih organizacija. Da li zbog toga treba napraviti prepad na bioloske i anatomske kabinete i zapleniti sve mrtvacke glave a profesore uhapsiti! Da li bilo ko cije je prezime Hitler treba da se stavi u zatvor? Kad Mirko Crocop nastupa on uvija dupe u sahovnicu pa mu niko to ne zamera a vi ste se sad nasli da kenjate! Nole, prduckas burazeru bez veze.
milos.urosevic milos.urosevic 22:38 23.09.2007

Pa ovo je smesno

...covek napisao zajebantski blog i pustio tu buvu u etar, i gle, odmah se pojavilo brdo onih ZA i PROTIV, gomila prozvanih i uvredjenih, nadahnutih i isfrustriranih...mi smo stvarno nacija za posmatranje...
shure shure 22:49 23.09.2007

Re: Pa ovo je smesno

Da naravno,lepo sam se zabavljao citajuci.Odlican blog g-dine Nedeljkovicu
Miodrag Cvejin
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:54 23.09.2007

Re: Pa ovo je smesno

hvala:)
lilit lilit 23:15 23.09.2007

Re: Pa ovo je smesno

milos.urosevic
...covek napisao zajebantski blog i pustio tu buvu u etar, i gle, odmah se pojavilo brdo onih ZA i PROTIV, gomila prozvanih i uvredjenih, nadahnutih i isfrustriranih...mi smo stvarno nacija za posmatranje...


E bas ti hvala na interpretaciji.
A mi mislili da se ozbiljno zahebavamo.
Pokvario si nam ugodjaj!
mayo1 mayo1 23:17 23.09.2007

Tri prsta

Nije isto kada netko digne tri prsta, npr u Vukovaru, ili to učini Novak Đoković u Beogradu nakon pobjede. Čovjek godinama dolazi u Umag i tamo to nikada nije učinio.
Siguran sam da on zna zašto to ne čini u Hrvatskoj.
Novak je pokazao da je pametan dečko i mislim da je pretjerano ga napadati zbog tri prsta.






zagrebački Jutarnji list:
Slavni srpski košarkaš se pred 10.000 ljudi oprostio od aktivne igre


BEOGRAD - Srpski košarkaš Vlade Divac u subotu se pred oko 10.000 ljudi u Beogradu oprostio od profesionalnog igranja, a uz brojne srpske i američke igrače, događaju je prisustvovao i Toni Kukoč. Iako najavljen, Dino Rađa nije otišao u Beograd zbog, kako je rekao, osobnih razloga. - To je moja privatna stvar. Da nisam bio spriječen, otišao bih u Beograd - rekao je kratko Rađa.


Kako se Kukoč osjećao na oproštaju košarkaša poznatog po otimanju hrvatske zastave od jednoga navijača, ali i nesebičnom humantarnom radu, nismo uspjeli doznati jer je bio nedostupan.

Divca su u mirovinu ispratili bivši reprezentativci Jugoslavije Aleksandar Djordjević, Dejan Bodiroga, Predrag Stojaković, Predrag Danilović i Žarko Paspalj, njegovi suigrači iz NBA lige Chris Weber, Scott Pollard i Geln Rice.

Putem videolinka javili su se Kreem Abdul Jabbar, Magic Johnson, Yao Ming te reper Snoop Dogg i članovi Red Hot Chili Peppersa. Inače, koliki je Divčev utjecaj među bivšim suigračima zorno su demonstrirali Chris Webber i Glen Rice pozdravljajući publiku s uzdignuta tri prsta."


Naravno da se i u Hrvatskoj našlo "pametnih" koji su napali Kukoča zbog odlaska na oproštaj "četniku".

Komentar čitatelja na članak, koji potpisujem:

"Kukocu, kao covjeku koji je uspio u svom zivotu zahvaljujuci svojoj sposobnosti i radu, komad krpe sa 3 boje i nekakvim ukrasom u sredini ne predstavlja ama bas nista. To je za luzere ciji mizeran zivot postane na trenutak nesto ljepsi kad im takav komad krpe da osjecaj da su nesto bitno. Vjerujem da se Kukoc dobro zabavio u BGu, i da ga boli dupe za malogradane koje je to dirnulo u njihovo "patriotsko" srce. Svaka cast Kukocu koji uziva u zivotu, a ne vucara se po politici kao neki njegovi stari kolege."
negros negros 00:34 24.09.2007

ma dule je as, zna on...

...Zamislite bezobrazluk, neki tamo, Vlade Divac hoce da bude predsednik Srbije. Skandal. Kako? Zasto? Zbog cega on? Pa mi imamo toliko pametnih intelektualaca. Koje li su pare u igri? Ciju stranku podrzava ako ne nasu?! Kakve je on to strane spijune doveo u Beograd. Ko su ovi dvometrasi u skupim odelima? Gde je nas Danijel Sifer? Treba tog Divca proterati. Oteo je 1990 godine Hrvatsku zastavu navijacu iz ruku u Argentini. Za taj zlocinacki akt nikada nije osudjen. Podigao je tri prsta u Atini kada su predivni, kulturni i nadasve demokraticni Grci urlali i pozivali na krv, zbog nase pobede. Vlade Divac je neprijatelj Srbije. Vlade Divac je uvek govorio da je srbin.

Tim potezima nam je osramotio celu intelektualnu elitu. Zgrozeni tim njegovim ponasanjem oni su svojim akcijama po misjim rupama uspeli da nas dovedu u stanje pozitivne svesti i komunikacije koja nije vladala ni na Divljem Zapadu. Kada je sledeca tribina na kojoj cemo mu jebati majku, u glas vicu obespravljeni koji nisu u zivotu ni jednu platu primili u dinarima...

...btw nije se ni djokovic naprimao "plata u dinarima" al nista ne smeta.

bas me se dojmilo ovo, onako u prolazu, mrsikanje mrskih ngo, duletovih krivaca za sve i svasta u nevinoj srbiji...
zlo je to, jel?
a moze i da posluzi...

sve mi se cini da ce dule brzih dana postati neki od savjetnika premijera...
ili ce makar naslijediti onu jankovicku na mjestu veljinog portparola.
ne bi on, ali ce se zrtvovati za srbiju.
jos samo korak...i nece on htjeti vise da se bori za nas, ne zasluzujemo mi njega.
i ko vas/nas sve hebe.
i on ce to u dinarima, da mu niko ne moze nista zamjeriti...
bravo dule, nasao si formulu!

ps
vidio ova dva-tri poslednja duletova bloga...
pamtim i jedan u kome se dule kao fol salio, pa se vadio, pa se izvinjavao, pa ga obrisao itd itd
sada je barem cist. i jasan.
tako da cu ga ubuduce sa zadovoljstvom preskakati...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 10:40 24.09.2007

Re: ma dule je as, zna on...

:) ja sam presretan sto se Vas nekoliko naslo prozvanim i sto se lagano pravi selekcija na mojim blogovima. A sada nazad u svoju rupu i cekajte poziv da skocite na tastature:)
negros negros 19:27 24.09.2007

Re: ma dule je as, zna on...

sreco moja ti si mi vise kao neki junak iz crtanog filma ili stripa...

ja nijesam prozvan, nego sam reagovao na omalovazavanje truda, znanja i angazovanja nekih ljudi koje ja cijenim.
licno ih niti znam niti poznajem.
to me naravno kod asa odmah svrstalo u zavjerenike i strane placenike...

samo naprijed viteze...
ivana23 ivana23 00:11 24.09.2007

Umesto komentara...vazno!

lilit lilit 00:25 24.09.2007

Re: Umesto komentara...vazno!

ivana23
http://www.jutarnji.hr/ispis_clanka.jl?artid=8621116.8.2007.g.


Miljenko Jergovic je gospodin.
On se te bede od kompleksa nize vrednosti oslobodio.
Sjajno pise i nije licemer (mislim i na druge tekstove i knjige, cini mi se da je Dunjica jednom nesto o njemu pisala).
Svaka mu cast.
benevolent benevolent 12:09 24.09.2007

Re: Umesto komentara...vazno!

Честитам на аналитичком приступу овом посту. Стварно коментар није потребан.
Jerry Jerry 00:13 24.09.2007

Tri prsta

undefinedI ustaše su pozdravljale sa tri prsta za vreme WWII .Čak postoji i slika !
dezelin dezelin 02:00 24.09.2007

Re: Tri prsta

Jerry
undefinedI ustaše su pozdravljale sa tri prsta za vreme WWII .Čak postoji i slika !


Pa posle kazi da nije naci simbol!
Unfuckable Unfuckable 09:12 24.09.2007

Re: Tri prsta

Jerry
undefinedI ustaše su pozdravljale sa tri prsta za vreme WWII .Čak postoji i slika !



...alo , Jerry ...RASPALI SE BITLSI !!!!!!
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 08:58 25.09.2007

Re: Tri prsta

...alo , Jerry ...RASPALI SE BITLSI !!!!!!



: )))))))))))))))))))
Jerry Jerry 00:20 24.09.2007

Slika

Unfuckable Unfuckable 12:58 24.09.2007

Re: Slika

Jerry


da si dao malo shiri foto video bi se i crkveni krst tu blizu ...jel i to nazi simbol ? Misssim ...Stepinac je hodao okolo sa krstom, zar ne ?
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 01:13 24.09.2007

Svaka cast

Nisam bas sve komentare procitao, ali mogu da zakljucim da je zabava na nivou.

Dule odlican blog. Vrlo duhovit i kao i uvek odmeren. Odusevljen sam i ovim clankom iz Jutarnjeg Lista koji dokazuje da u Hrvatskoj ima normalnih i nepristrasnih novinara, koji uzgred ne moraju da psuju i ubacuju engleski u svoje clanke da bi bili interesantni. Znaci bolji su od Petra Lukovica.

Odlican vikend u Beogradu. Srbija se plasirala u Davis cup. Divac napravio nezaboravni oprostaj u Beogradu i napravio nevladinu organizaciju od koje ce napokon koristi da imaju i obicni ljudi. Pitanje je samo da li Vlade moze da osnuje ne vladinu organizaciju? Zbog imena.

Sta je jos Vlade uspeo? Da dovede prijatelje Amere, Hrvate, Litvance i Grke, da zajedno proslave njegovo penzionisanje i da podrze Divcevu akciju. Na oprostaju su svirali i pevali Rundek, Atomsko Skloniste, Saban Bajramovic itd. Mislim raznoliko drustvo.

E sad sto su neki od sveka samo zapamtili da je neko dizao tri prsta, onda svaka cast. Sto se tice tri prsta, to je prvi poceo Vuk Draskovic. SPC se protivi tome i akze da nema nikakve veze sa Hriscanstvom.


Pozdrav svima kojima je veceras srce puno zbog uspeha nasih tenisera. Ostalima pomoci nema.
SMT SMT 01:13 24.09.2007

I izdajnici mogu da navijaju za Noleta

Novak je zaista sjajan teniser, ukoliko ga prođe ovo što ga hvata u poslednje vreme (valjda nisam jedini kome je malo zasmetalo njegovo ponašanje na ovom davis cup-u) sigurno će uskoro biti broj jedan. Verovatno nije ni sam Nole kriv, mi smo u stanju da uspeh sportiste, koji sa nama (pojedincima) ima veze koliko i sa Azerbejdžanom, uzdižemo na nivo nacionalnog heroja, možda i spasitelja, možda padne i predlog da se prograsi za sveca...

Problem u ovom blogu nije odbrana Noleta ili Divca, zašto se njima ne bi zameralo na glupostima, evo recimo ja Danilovića kao košarkaša izuzetno cenim, a uverili smo se da baš nije "najslađi". Problem je što se takva kritika ovde smatra nihilizmom, pljuvanjem po svemu što je srpsko i sl. NGO su posebno apostrofirane i nafilovane diljem srpstva poznatom monetarnom osudom. Neko je čak dodao, a mislim da je namera pisca bloga i bila da se na njegov poziv jave dodavači, da oni koji kritikuju takvo ponašanje nisu ništa postigli u životu...

Glupost oko tri prsta; meni lično ne smeta, glupo je ali mi ne smeta. Smatram prestrogim poređenje sa svastikom, ali takođe smatram prostim kvalifikacije koje su iznete na račun onih kojima ta tri prsta smetaju.

Usput, gledajući Noleta protiv Federera na US Open-u, srce mi je lupalo kao blesavo, skoro da mi se slošilo od uzbuđenja, a ipak smatram da nam način razmišljana opisan u ovom blogu, i silnim telegramima podrške, neće ništa dobro doneti...
oldtajmer oldtajmer 03:35 24.09.2007

Re: I izdajnici mogu da navijaju za Noleta

Pa cekaj, radi se o nacionalnom takmicenu, koju ce drugu zastavu, simbolik, boje, itd, da koristi??

Ameri kad pobede istaknu svoju zastavu, pevaju "America the beautiful" i sta ja znam... To sto su govnari u nasoj govnarskoj drzavi radili svasta pod okriljem tih simbola...ko je za to kriv??

Mozda je drzava trebalo da se distancira od svih starih srpskih simbola, jer su stekli negativnu konotaciju u ovim ratovima, ali da sportisti koriste zastavu, grb, i simbole drzave za koju igraju, i da su na njih ponosni, pa to je normalna stvar!

P.S. Nisam video da je iko prokomentarisao sta znace ta tri prsta. Tri prsta su hriscanski simbol koji predstavlja sveto trojstvo. Na mnogim slikama iz srednjeg veca, kao i freskama u nasim manastirima ,se moze videti Isus kako drzi ispruzena tri prsta. Znaci, simbol je krajnje univerzalan, ne samo pravoslavni.
ikar ikar 09:43 24.09.2007

Re: I izdajnici mogu da navijaju za Noleta

SMT
Novak je zaista sjajan teniser, ukoliko ga prođe ovo što ga hvata u poslednje vreme (valjda nisam jedini kome je malo zasmetalo njegovo ponašanje na ovom davis cup-u) sigurno će uskoro biti broj jedan. Verovatno nije ni sam Nole kriv, mi smo u stanju da uspeh sportiste, koji sa nama (pojedincima) ima veze koliko i sa Azerbejdžanom, uzdižemo na nivo nacionalnog heroja, možda i spasitelja, možda padne i predlog da se prograsi za sveca...

Problem u ovom blogu nije odbrana Noleta ili Divca, zašto se njima ne bi zameralo na glupostima, evo recimo ja Danilovića kao košarkaša izuzetno cenim, a uverili smo se da baš nije "najslađi". Problem je što se takva kritika ovde smatra nihilizmom, pljuvanjem po svemu što je srpsko i sl. NGO su posebno apostrofirane i nafilovane diljem srpstva poznatom monetarnom osudom. Neko je čak dodao, a mislim da je namera pisca bloga i bila da se na njegov poziv jave dodavači, da oni koji kritikuju takvo ponašanje nisu ništa postigli u životu...

Glupost oko tri prsta; meni lično ne smeta, glupo je ali mi ne smeta. Smatram prestrogim poređenje sa svastikom, ali takođe smatram prostim kvalifikacije koje su iznete na račun onih kojima ta tri prsta smetaju.

Usput, gledajući Noleta protiv Federera na US Open-u, srce mi je lupalo kao blesavo, skoro da mi se slošilo od uzbuđenja, a ipak smatram da nam način razmišljana opisan u ovom blogu, i silnim telegramima podrške, neće ništa dobro doneti...


To je to.

Jebe se meni za pokazivanje prsta otprilike jednako onoliko koliko mi se jebe sto su Zvezde Granda najgledanija emisija u Srbiji. Sta ja mogu sto je puk primitivan i sto ce uvek biti puno onih koji bi dali sve da ih mase obozavaju.

Moze Nole i svako drugi da pokazuje sve sto hoce, a sto je u ovoj zemlji dozvoljeno, dokle god hoce. Ne moze, medjutim, krdo kojem svakog dana treba nova potvrda da je njihov kolektivni identitet superioran, pa od sportista prave bogove, da mi govori sta cu da volim, a sta necu. Ni meni niti bilo kome. Moje je pravo da o Djokovicu, Divcu i bilo cemu drugom na ovom svetu imam svoje misljenje. Krdo to medjutim ne moze da shvati. Krdo zato i jeste krdo.
Zulu Zulu 11:49 24.09.2007

Re: I izdajnici mogu da navijaju za Noleta

ikar

To je to.

Jebe se meni za pokazivanje prsta otprilike jednako onoliko koliko mi se jebe sto su Zvezde Granda najgledanija emisija u Srbiji. Sta ja mogu sto je puk primitivan i sto ce uvek biti puno onih koji bi dali sve da ih mase obozavaju.

Moze Nole i svako drugi da pokazuje sve sto hoce, a sto je u ovoj zemlji dozvoljeno, dokle god hoce. Ne moze, medjutim, krdo kojem svakog dana treba nova potvrda da je njihov kolektivni identitet superioran, pa od sportista prave bogove, da mi govori sta cu da volim, a sta necu. Ni meni niti bilo kome. Moje je pravo da o Djokovicu, Divcu i bilo cemu drugom na ovom svetu imam svoje misljenje. Krdo to medjutim ne moze da shvati. Krdo zato i jeste krdo.

Ma nek si rekao krdu. Jesi li sad više elita? Ili si dokazao kao deo svog krda?

Poenta je bila da se ovde ne zna koje smešniji. Mislim da je to "pesnik i hteo da kaže".
Oni koji Srbe uzdižu do neba bilo kojim povodom, pa su valjda samim tim što su Srbi i oni nešto postigli.
Ili oni koji imaju neprekidnu potrebu da po svemu pljuju, jer im je najveći uspeh što su bolji od proseka.
Bar tako oni o sebi misle.
Ima i tih drugih mnogo. Takođe imaju sve odlike krda. Ti spadaš u to krdo.
U oba slučaja se tim prikrivaju žestoke lične frustracije.
Prvi koriste uspeh svakog u bilo čemu kao potvrdu da su Srbi superiorni. To im daje smisao životu.
Drugi se paranoično plaše bilo kakvog uspeha nekog ko je Srbin ili iz Srbije. To ruši njihov svet

Evo ko tebe tera da voliš Đokovića. Kako tebe krdo kojem očigledno ne pripadašmože da te tera na to?
Tebe ustvari tvoje krdo tera da ne voliš Đokovića, jer kaže da je Srbin a uspešan je i kulturan.
Takvi poput tebe mogu da svare Gurovića, ali ne i Đokovića.
SMT SMT 20:18 24.09.2007

Re: I izdajnici mogu da navijaju za Noleta

oldtajmer
Pa cekaj, radi se o nacionalnom takmicenu, koju ce drugu zastavu, simbolik, boje, itd, da koristi??Ameri kad pobede istaknu svoju zastavu, pevaju "America the beautiful" i sta ja znam... To sto su govnari u nasoj govnarskoj drzavi radili svasta pod okriljem tih simbola...ko je za to kriv??Mozda je drzava trebalo da se distancira od svih starih srpskih simbola, jer su stekli negativnu konotaciju u ovim ratovima, ali da sportisti koriste zastavu, grb, i simbole drzave za koju igraju, i da su na njih ponosni, pa to je normalna stvar!P.S. Nisam video da je iko prokomentarisao sta znace ta tri prsta. Tri prsta su hriscanski simbol koji predstavlja sveto trojstvo. Na mnogim slikama iz srednjeg veca, kao i freskama u nasim manastirima ,se moze videti Isus kako drzi ispruzena tri prsta. Znaci, simbol je krajnje univerzalan, ne samo pravoslavni.


Na šta li ste vi odgovorili a da je iz mog komentara, rad bih bio znati...
ikar ikar 06:54 25.09.2007

Re: I izdajnici mogu da navijaju za Noleta

Zulu

Ma nek si rekao krdu. Jesi li sad više elita? Ili si dokazao kao deo svog krda?

Poenta je bila da se ovde ne zna koje smešniji. Mislim da je to "pesnik i hteo da kaže".
Oni koji Srbe uzdižu do neba bilo kojim povodom, pa su valjda samim tim što su Srbi i oni nešto postigli.
Ili oni koji imaju neprekidnu potrebu da po svemu pljuju, jer im je najveći uspeh što su bolji od proseka.
Bar tako oni o sebi misle.
Ima i tih drugih mnogo. Takođe imaju sve odlike krda. Ti spadaš u to krdo.
U oba slučaja se tim prikrivaju žestoke lične frustracije.
Prvi koriste uspeh svakog u bilo čemu kao potvrdu da su Srbi superiorni. To im daje smisao životu.
Drugi se paranoično plaše bilo kakvog uspeha nekog ko je Srbin ili iz Srbije. To ruši njihov svet

Evo ko tebe tera da voliš Đokovića. Kako tebe krdo kojem očigledno ne pripadašmože da te tera na to?
Tebe ustvari tvoje krdo tera da ne voliš Đokovića, jer kaže da je Srbin a uspešan je i kulturan.
Takvi poput tebe mogu da svare Gurovića, ali ne i Đokovića.


Ne budali, Zulu. Ništa od toga što ti pišeš o meni se ne može pronaći u moja 3 ili 4 posta ovde. Apsolutno ništa.

Kao što rekoh, možemo o činjenicama i možemo o uvredama. Ti očito nemaš nameru da barataš činjenicama. Baviš se sopstvenom paranoidnom projekcijom stvarnosti u kojoj nekakve horde pokvarenih, iskompleksiranih srbomrzaca divljaju virtualnim svetom, a sve sa željom da minimizuju podvige srpskih vedeta jer im se to ne uklapa u sliku bedne Srbije. I iz petnih žila se napinješ da mene svrstaš u te horde, iako ti ja za to ne dajem nikakvog povoda.

Treba li još jednom da naglašavam da je to sranje? Možeš li, ikako, da se baviš onim što je napisano? Ili si u stanju da se baviš samo onim što si iskonstruisao u svojoj glavi? Ako je ono prvo, onda daj, raspali, pa da razgovaramo. Ako je ono drugo, onda me se mani. Nema u meni želje da se bavim tvojom patologijom.
Zulu Zulu 10:21 25.09.2007

Re: I izdajnici mogu da navijaju za Noleta

Kakve horde srbomrzaca? Gde sam pominjao srbomrzce?
Govorio sam o iskompleksiranim tipovima čiji bi život izgubio smisao kad bi nestalo Srba.
Naravno onih primitivnih i luzera. Naprimer, pogledaj dezelina i par tipova ovde.
Za tebe sam možda i pogrešio. Povuklo me to što si rekao da bi Nole sve dao da ga masa voli.
Kao i što si pripadnike te mase posle uporno nazivao krdom, a ne masom ili kako već.
Rečnik me podsetio na dezelina. Takođe mi je bila nebulozna teza da tebe neko tera da nekog voliš.
Moja draga zna manje od 5 sportista i zabole je za sport. Njeno pravo. Imamo 2 TV-a i sve je OK.

Nisam govorio o nekim podvizima, već o uspešnim i u svetu omiljenim ljudima kakvi su Nole,
a Divac bogme i više. Oni se ne uklapaju u sliku bednih Srba, a i stanovnika Srbije.
Po njima svi koji se izjasne kao Srbi ako su već nešto i postigli moraju biti bar primitivci.
Oni nastoje da sve uklope u taj šablon. Zato se Novak gura s Gurovićem.
Srki Srki 07:26 24.09.2007

Nole

Ovaj, a sta cemo da radimo kad Novak kao i svako normala ko je u prilici uzme americko drzavljanstvo? Ocemo da mu masemo sa jebena tri prsta ili cemo da ih si nabijemo u ....


grujakg grujakg 08:55 24.09.2007

Da nisam procitao ne bih mogao da verujem

"Novak Djokovic je otpozdravljajuci publici podigao tri prsta na obe ruke. Publika je sa prezirom odgovorila na to. Cela hala je cutala...", sta reci, ja sam izgleda gledao Davis reprezentaciju pocivse Gornje Volte a sadasnje Burikine Faso, jer nacija tako napredna kao gore pomenuta ipak ima nesto vise dostojanstva da pozdravlja (freneticno) svoje nacionalne simbole. Mada moram da priznam da mi nije jasno, ko su onda bili svi oni belci, ili sam opet nesto pobrkao, Ili mozda, ali samo mozda, ovde treba primeniti onu tipicno srpsku: "veruj meni, ne veruj svojim ocima."

Na slici se vide podignuta dva prsta jer ocigledno anonimus, koji je u svom plodotvornom a umnom zivotu uspeo da postigne mnoooogo vise od gospode za koje nam na kulturan, opet tipicno srpski, tu svome genu nije mogao da umakne, nacin predlaze da ih "zaboravimo", nije uspeo da nadje materijalni dokaz koji bi potvrdio njegov stav. Oh koliko tipicno srpski.

Lepiti etikete tipa postena inteligencija, malogradjanska burzoazija, napredna omladina, cekaj 'el to bese cika Dzo ili drug Kardelj, a kada bi jos komsiji crkla krava, nekako je bas nama (ili njima, posto bi neki i majku prodali da ne budu mi) u krvi.

"Decko koji je pre neki dan od...", a pezorativno govoriti o ljudima koji su svojim radom uspeli da postignu ono sto mi, ili oni, koji se toliko trude da budu nesto drugo da na kraju naprave citav ciklus i postanu mi, samo "nesto" gori, mozemo samo da sanjamo, opet je nekako pretipicno srpski.

Cak bih se kladio da se veliki Homo Erectus, zvani anonimus, njihovih naroda i narodnosti do pre par godina kleo u srpski narod i njegove narodnosti, makedonce, muslimane, crnogorce, japance, aboridzane i ine, jer je i to bas tipicno srpski.

Pa na kraju, ovako stvarno zbunjen, nije mi jasno kako neko ko se tako tipicno srpski ponasa, pokazuje simptome najdublje bolesne opsesivne ceznje da njemu najgore smrde noge u selu, moze da se tako odnosi prema zastavi, simbolu, na kraju i premjeru koji je njegov tipican predstavnik.

Kladim se da je i glasao za istog, jer je i to prilicno srpski.
grujakg grujakg 09:15 24.09.2007

Re: Da nisam procitao ne bih mogao da veru

Izvinjavam se autoru bloga, zbog svojih reci, jer sam se i ja ocigledno poneo tipicno srpski...
vucko vucko 09:31 24.09.2007

Re: Da nisam procitao ne bih mogao da veru

Ma super je, Grujo, najzad nešto od čega sam se nasmejao ovde na blogu!

Dobro nam ti došao, upoznaćeš već s vremenom narod pa će biti manje traumatično :))
znikolic znikolic 08:59 24.09.2007

Još jedan koji pozdravlja sa tri prsta...

benevolent benevolent 10:12 24.09.2007

три прста

Иако подиже три прста, као симбол редости у спортској победи, Новаку Ђоковићу сигурно не би ни на памет пало да такав гест уради на Тргу Бана Јелачића у Загребу и да при том носи постер Драже Михајловића. Зато што је обичан нормалан младић и због тога га обожавају и у Хрватској.
Jerry Jerry 10:50 24.09.2007

pozdrav

Bolje da se pozdravlja kao i svuda u svetu sa dva prsta jer to označava pobedu (victory) , a ne sa tri prsta .Što ne bi koristili znake koje svako razume ?
Proda Proda 11:42 24.09.2007

Re: pozdrav

Postovanje Jerry!

Samo da vas upitam da li znate da Albanci pokazuju to dva prsta (V for visctory) prilikom proterivanja i ubijanja Srba sa Kosova - pa se time gestom verovatno nekoliko stotina hiljada Srba nalazi uvredjenim? Simbologija je jedna divna nauka i kada pocenete da je proucavate, zgrozicete se kada vidite sta ko vezuje za koji simbol... Cela Evropa i Amerika za svastiku vidi nacizam - i u pravu su. Ali americkim indijancima je to znak plodnosti, a i tibetanskim svestenicima ne znam tacno sta je, ali znam da je znak neceg dobrog. Ova dva su samo neki od brojnih primera, da ne pominjem u Aziji belo kao simbol zalosti i slicno.

Novak niti je digao tri prsta da bi uvredio Hrvate, niti bi njijma to ikada pokazao, niti je Australijancima to smetalo jer oni nemaju ideju povezivanja tog simbola sa zlom. Ja volim da mislim da je ta tri prsta pokazao Srbima da bi pokazao osecaj pripadnosti pomenutom narodu i zajedno sa njima uzivao u svojoj pobedi. E sad to sto je to prenosilo gomila televizija i sto je to video i poneki Hrvat - sasvim sam siguran da ako nije zagrizeni nacionalista nije imao problem sa time - kao sto ja nemam problem kada oni nose svoje sahovnice na dresovima i zastavi iako je to simbol NDH gde su ubijene svirepo stotine hiljada ne-Hrvata (ponajvise Srba i Roma). Poenta je da NEMA znakova koji svi razumeju ISTO. Osim mozda semafora, ali ni za to nisam siguran.

Iskreno ja bih tri prsta digao da bi me bilo ko mogao identifikovati kao Srbina dokle god verujem da to nekom u okruzenju ne smeta - znaci ne bih digao u Hrvatskoj i Bosni i u izvesnim delovima Srbije cak (Kosovo, Sandzak) jer se oni tamo nalaze uvredjeni time i ja ne bih zeleo da ih vredjam (niti bih dobro prosao). A ako se neko uvredi, objasnio bih svoje razloge i izvinuo se ako se oseca povredjenim. I iz te tacke mislim da ovo treba posmatrati. Ovo je naravno samo moj stav i mislim da svako treba da ima svoj misljenje o tome i da ne treba da ga namece drugima.

Za Duleta Nedeljkovica - hvala sto ste zakacili ovu temu, mene zaista mnogo uznemirava kada neko simbole koji mogu biti visestruko shvaceni odredjeni ljudi posmatraju samo u najgorem izdanju. Kako sam vec rekao, simboli se moraju kosristiti pazljivo da se neko ne uvredi jer znace razlicite stvari u razlicitim sredinama, ali se ni ne trebaju po svaku cenu izbegavati u svakoj prilici jer u nekim sredinama mogu znaciti nesto sasvim prijatno, sto je recimo bio slucaj sa Novakovom proslavom pobede, Divcevim pozdravom publike i da ne pominjem Chris Webber-a i Scot Pollard-a... Oni svakako nisu digli tri prsta da bi pretili bilo kome.
Unfuckable Unfuckable 13:02 24.09.2007

Re: pozdrav

Jerry
Bolje da se pozdravlja kao i svuda u svetu sa dva prsta jer to označava pobedu (victory) , a ne sa tri prsta .Što ne bi koristili znake koje svako razume ?


...cekaj...a sta cemo sa albanskim teroristima koji koriste "victory" kad popale par srpskih kuca ????
Pa to je i genocidni Churchill koristio ...! ( onaj sto je do temelja oslobodio Hamburg & Drezden..)
Ups ....i Hrvati tokom "Oluje"...isto !
Daj da pisemo UN da se obavezno ukine taj pozdrav...mora da ce nas razumeti !?!?!?
Jerry Jerry 20:02 24.09.2007

Re: pozdrav

Možda vas vređa opšta oznaka za pobedu ? Luzeri !
Možda vas vređa i Čerčilov pozdrav sa dva prsta koji označava pobedu nad fašizmom ?Luzeri !
A tri prsta koristile genocidne Srbende koji su razrušili Vukovar i granatirale Sarajevo tri i po godine !
Milos b70 Milos b70 10:53 24.09.2007

Koja pljuvacina zbog podignuta tri prsta,

poredjenje dizanja tri prsta sa nosenjem naci simbola !? Jos samo fale slike ustasa iz II sv. rata kako se zaklinju sa dignuta tri prsta i pomislicu da ponovo gledam " Dnevnik " iz vremena onog zlikovca sto se ubio u Hagu.

Jerry Jerry 11:26 24.09.2007

Re: Koja pljuvacina zbog podignuta tri prsta,

Želiš li i sliku SS oficira sa podignuta tri prsta ?

Milos b70 Milos b70 22:51 24.09.2007

Re: Koja pljuvacina zbog podignuta tri prs

E bas tu sliku ustase iz II sv. rata koji se zaklinje na vernost sam poslednji put video na Milosevicevom " Dnevniku " u vreme demonstracija.
Obican srpski Vo Obican srpski Vo 11:28 24.09.2007

Autoru

svaka cast za tekst. To care, pogodio si ih tamo gde najvise boli, inace se ne bi ovoliko brecali. Neko pametan napisa da 3 prsta predstavljaju Sveto trojstvo, ovi glupi se i ne osvrnuse na to rigajuci kako je to nacisticki simbol. Onu u stvari znaju ono sto zele da znaju. I svako drugi koji se ne slaze sa tim njihovim "znanjem" se odmah proglasava za nacistu, kao onomad u onim srecnim vremenima kada se svako ko ne razmislja kao podmladak SPS-a nazivao "stranim placenikom". Metod je isti, samo su termini promenjeni. Jel sramota sto se poznati i uspesni sportisti ne odricu svog nacionalnog indetita? Reci za Novaka da je nacista posle onog njegovog finog gesta kad su ga nazvali Hrvatom je maloumno, pa Vi, gospodo koja ga ovde vredjate, potrazite leka u Lazi Lazarevicu, mozda Vam tamo pomognu.
ikar ikar 11:42 24.09.2007

Re: Autoru

Obican srpski Vo
svaka cast za tekst. To care, pogodio si ih tamo gde najvise boli, inace se ne bi ovoliko brecali. Neko pametan napisa da 3 prsta predstavljaju Sveto trojstvo, ovi glupi se i ne osvrnuse na to rigajuci kako je to nacisticki simbol. Onu u stvari znaju ono sto zele da znaju. I svako drugi koji se ne slaze sa tim njihovim "znanjem" se odmah proglasava za nacistu, kao onomad u onim srecnim vremenima kada se svako ko ne razmislja kao podmladak SPS-a nazivao "stranim placenikom". Metod je isti, samo su termini promenjeni. Jel sramota sto se poznati i uspesni sportisti ne odricu svog nacionalnog indetita? Reci za Novaka da je nacista posle onog njegovog finog gesta kad su ga nazvali Hrvatom je maloumno, pa Vi, gospodo koja ga ovde vredjate, potrazite leka u Lazi Lazarevicu, mozda Vam tamo pomognu.


Vole, nije problem što Đoković podiže tri prsta. Niti što mu je jako stalo do sopstvenog nacionalnog identiteta. Niti što ima potrebu da bude uzor volovima. Problem je što ti i mnogi drugi volovi smatrate da svima nama MORA da se ukruti (ili ovlaži) čim vidimo našeg Noleta. A kad podigne prste MORA da nastane opšti orgazam.

E pa, vole, ne mora. Shvati. NE MORA!
Obican srpski Vo Obican srpski Vo 11:50 24.09.2007

Re: Autoru

Pre svega, Vo se pise velikim slovom! Ali ipak mislim da tebi vise smeta ovo SRPSKI.
Niko tebe ne tera da svrsavas kad vidis Noleta (verovatno ti se dize na neke druge decake), ali kada sportista tvoje zemlje postigne uspeh trebalo bi da osetis neku radost. Ili mozda ne? To je problem tebe, i onog sto se potpisuje ovde kao vazelin, i mnogih drugih kojima bode oci sto srpski sportista ne krije da je iz Srbije.
Samo napred Djokovicu, zgazi ih sve!
Zulu Zulu 12:03 24.09.2007

Re: Autoru

ikar

Vole, nije problem što Đoković podiže tri prsta. Niti što mu je jako stalo do sopstvenog nacionalnog identiteta. Niti što ima potrebu da bude uzor volovima. Problem je što ti i mnogi drugi volovi smatrate da svima nama MORA da se ukruti (ili ovlaži) čim vidimo našeg Noleta. A kad podigne prste MORA da nastane opšti orgazam.

E pa, vole, ne mora. Shvati. NE MORA!

Vole2, niko tebe ne tera da simpatišeš Noleta. Eto ti shodno pripadnosti svom krdu to i ne radiš.
Ti ga tretiraš baš onako kako to dolikuje pripadniku tvog krda. Možda dobiješ i pohvalu.

Ne da ne moraš, ti čak i ne smeš da ga hvališ, inače te oteraše iz tvog krda.
Kako ste jadni svi vi volovi, ma kom krdu pripadali.
lilit lilit 12:04 24.09.2007

Re: Autoru

Obican srpski Vo
Pre svega, Vo se pise velikim slovom! Ali ipak mislim da tebi vise smeta ovo SRPSKI.Niko tebe ne tera da svrsavas kad vidis Noleta (verovatno ti se dize na neke druge decake), ali kada sportista tvoje zemlje postigne uspeh trebalo bi da osetis neku radost. Ili mozda ne? To je problem tebe, i onog sto se potpisuje ovde kao vazelin, i mnogih drugih kojima bode oci sto srpski sportista ne krije da je iz Srbije. Samo napred Djokovicu, zgazi ih sve!


Moli se domacin bloga da prizove u pamet ucesnike kako se diskusija ne bi pretvorila u brlog.
More bre, na sta ovo lici, da li se vama ovaj nivo komunikacije dopada, pisite privatne poruke pa se vredjajte i kasite u brlogu do mile volje, a nas ostavite u zucnoj nam zahebanciji koja to mozda i nije, ali sa malo stila. Molim vas.
Hvala.
Obican srpski Vo Obican srpski Vo 12:09 24.09.2007

Re: Autoru

Rekoh ti vec da se Vo pise velikim slovom! Nije to bilo kakav Vo, to je Vo koji je pomogao srpskom seljaku i srpskom narodu da prezivi u teskim vremenima. Sreca tvoja sto od skole imas samo veliki odmor, pa nisi citao Domanovica, a mozda mislis da je to neki haski optuzenik posto oni cesto izdaju knjige. Ali kao sto rece Isus: blago siromasnima duhom , jer njihovo je carstvo nebesko. Eto, poen za tebe. I sledeci put kad Nole, Divac, Panta, Kezman... podignu 3 prsta da se radujes kao malo dete!
lilit lilit 12:12 24.09.2007

Re: Autoru

Obican srpski Vo
Rekoh ti vec da se Vo pise velikim slovom! Nije to bilo kakav Vo, to je Vo koji je pomogao srpskom seljaku i srpskom narodu da prezivi u teskim vremenima. Sreca tvoja sto od skole imas samo veliki odmor, pa nisi citao Domanovica, a mozda mislis da je to neki haski optuzenik posto oni cesto izdaju knjige. Ali kao sto rece Isus: blago siromasnima duhom , jer njihovo je carstvo nebesko. Eto, poen za tebe. I sledeci put kad Nole, Divac, Panta, Kezman... podignu 3 prsta da se radujes kao malo dete!


E pa vala, pretera ga.
Ako je i od Domanovica, mnogo je.

Obican srpski Vo Obican srpski Vo 12:14 24.09.2007

Re: Autoru

lilit
Obican srpski Vo
Rekoh ti vec da se Vo pise velikim slovom! Nije to bilo kakav Vo, to je Vo koji je pomogao srpskom seljaku i srpskom narodu da prezivi u teskim vremenima. Sreca tvoja sto od skole imas samo veliki odmor, pa nisi citao Domanovica, a mozda mislis da je to neki haski optuzenik posto oni cesto izdaju knjige. Ali kao sto rece Isus: blago siromasnima duhom , jer njihovo je carstvo nebesko. Eto, poen za tebe. I sledeci put kad Nole, Divac, Panta, Kezman... podignu 3 prsta da se radujes kao malo dete!

E pa vala, pretera ga.
Ako je i od Domanovica, mnogo je.



Ne obracam se Vama.
ikar ikar 12:26 24.09.2007

Re: Autoru

Zulu
ikar

Vole, nije problem što Đoković podiže tri prsta. Niti što mu je jako stalo do sopstvenog nacionalnog identiteta. Niti što ima potrebu da bude uzor volovima. Problem je što ti i mnogi drugi volovi smatrate da svima nama MORA da se ukruti (ili ovlaži) čim vidimo našeg Noleta. A kad podigne prste MORA da nastane opšti orgazam.

E pa, vole, ne mora. Shvati. NE MORA!

Vole2, niko tebe ne tera da simpatišeš Noleta. Eto ti shodno pripadnosti svom krdu to i ne radiš.
Ti ga tretiraš baš onako kako to dolikuje pripadniku tvog krda. Možda dobiješ i pohvalu.

Ne da ne moraš, ti čak i ne smeš da ga hvališ, inače te oteraše iz tvog krda.
Kako ste jadni svi vi volovi, ma kom krdu pripadali.

Za početak, nepristojno je obraćati se sagovorniku na taj način. Ako ne znaš da čitaš, pomoći ću ti - moj nadimak ovde je ikar.

Dalje, nađi mi jednu reč ili jednu rečenicu u kojoj sam ja komentarisao Novakov rezultat ili njegovo ponašanje na ovom blogu, pa da diskutujemo. Ovako, možemo samo da se vređamo. Ili čak ni to. Ako nisi u stanju da razumeš ono što sam napisao, možda nećeš razumeti ni ako ti napišem da nisi samo nepristojan, nego si pride i glup, što tvoj post nesumnjivo dokazuje.
lilit lilit 12:33 24.09.2007

Re: Autoru

Obican srpski Vo

lilit

Obican srpski VoRekoh ti vec da se Vo pise velikim slovom! Nije to bilo kakav Vo, to je Vo koji je pomogao srpskom seljaku i srpskom narodu da prezivi u teskim vremenima. Sreca tvoja sto od skole imas samo veliki odmor, pa nisi citao Domanovica, a mozda mislis da je to neki haski optuzenik posto oni cesto izdaju knjige. Ali kao sto rece Isus: blago siromasnima duhom , jer njihovo je carstvo nebesko. Eto, poen za tebe. I sledeci put kad Nole, Divac, Panta, Kezman... podignu 3 prsta da se radujes kao malo dete!E pa vala, pretera ga.Ako je i od Domanovica, mnogo je.Ne obracam se Vama.


Obrasas se svima nama, pa i meni.
Ne mogu da prihvatim tvoj stav ako je prostacki iznesen, kao i ovog tvog sagovornika.
Eto nama prokselita Pere Lukovica.
Obican srpski Vo Obican srpski Vo 12:34 24.09.2007

Re: Autoru

ikar
Zulu
ikar

Vole, nije problem što Đoković podiže tri prsta. Niti što mu je jako stalo do sopstvenog nacionalnog identiteta. Niti što ima potrebu da bude uzor volovima. Problem je što ti i mnogi drugi volovi smatrate da svima nama MORA da se ukruti (ili ovlaži) čim vidimo našeg Noleta. A kad podigne prste MORA da nastane opšti orgazam.

E pa, vole, ne mora. Shvati. NE MORA!
Vole2, niko tebe ne tera da simpatišeš Noleta. Eto ti shodno pripadnosti svom krdu to i ne radiš.
Ti ga tretiraš baš onako kako to dolikuje pripadniku tvog krda. Možda dobiješ i pohvalu.

Ne da ne moraš, ti čak i ne smeš da ga hvališ, inače te oteraše iz tvog krda.
Kako ste jadni svi vi volovi, ma kom krdu pripadali.

Za početak, nepristojno je obraćati se sagovorniku na taj način. Ako ne znaš da čitaš, pomoći ću ti - moj nadimak ovde je ikar.

Dalje, nađi mi jednu reč ili jednu rečenicu u kojoj sam ja komentarisao Novakov rezultat ili njegovo ponašanje na ovom blogu, pa da diskutujemo. Ovako, možemo samo da se vređamo. Ili čak ni to. Ako nisi u stanju da razumeš ono što sam napisao, možda nećeš razumeti ni ako ti napišem da nisi samo nepristojan, nego si pride i glup, što tvoj post nesumnjivo dokazuje.


Pa sta ti ikare hoces? Nit smrdis nit mirises.
Obican srpski Vo Obican srpski Vo 12:35 24.09.2007

Re: Autoru

lilit
Obican srpski Vo

lilit

Obican srpski VoRekoh ti vec da se Vo pise velikim slovom! Nije to bilo kakav Vo, to je Vo koji je pomogao srpskom seljaku i srpskom narodu da prezivi u teskim vremenima. Sreca tvoja sto od skole imas samo veliki odmor, pa nisi citao Domanovica, a mozda mislis da je to neki haski optuzenik posto oni cesto izdaju knjige. Ali kao sto rece Isus: blago siromasnima duhom , jer njihovo je carstvo nebesko. Eto, poen za tebe. I sledeci put kad Nole, Divac, Panta, Kezman... podignu 3 prsta da se radujes kao malo dete!E pa vala, pretera ga.Ako je i od Domanovica, mnogo je.Ne obracam se Vama.

Obrasas se svima nama, pa i meni.
Ne mogu da prihvatim tvoj stav ako je prostacki iznesen, kao i ovog tvog sagovornika.
Eto nama prokselita Pere Lukovica.

Ko ti je sad pa taj Lukovic? Da nije neki rod Miloradu?
Zulu Zulu 12:48 24.09.2007

Re: Autoru

ikar

Za početak, nepristojno je obraćati se sagovorniku na taj način. Ako ne znaš da čitaš, pomoći ću ti - moj nadimak ovde je ikar.

Dobro Ikare, ti si uveo pojam krda. Mislim da si pripadnik jednog od dva krda. Možda i grešim.
U tom slučaju izvini.
Sad u krdu su možda volovi, možda bizoni, ali suština je ista. Jedinka nema svoj stav. Kud krdo tu i ona.

ikar

Dalje, nađi mi jednu reč ili jednu rečenicu u kojoj sam ja komentarisao Novakov rezultat ili njegovo ponašanje na ovom blogu, pa da diskutujemo.

10-tak puta si ponovio da ne moraš da voliš Noleta. Meni je to malo upadljivo. Da li te neko terao na to?
Da li te neko tera da se osećaš pripadnikom bilo čega?
Meni više liči da ti hoćeš da pravoverno zauzmeš stav kakav ima tvoje krdo.
Istovremeno i pokažeš prezir prema onom drugom krdu i pokažeš se kao pravi primerak svog.




ikar ikar 13:17 24.09.2007

Re: Autoru

Zulu

Dobro Ikare, ti si uveo pojam krda. Mislim da si pripadnik jednog od dva krda. Možda i grešim.
U tom slučaju izvini.
Sad u krdu su možda volovi, možda bizoni, ali suština je ista. Jedinka nema svoj stav. Kud krdo tu i ona.

Grešiš. I to zato što misliš da smo svi u taborima. Moj post i jeste upravo reakcija na to "Svi smo mi Nole (Divac, Pera, Mika, Tito) histerisanje.

Zulu

10-tak puta si ponovio da ne moraš da voliš Noleta. Meni je to malo upadljivo. Da li te neko terao na to?
Da li te neko tera da se osećaš pripadnikom bilo čega?
Meni više liči da ti hoćeš da pravoverno zauzmeš stav kakav ima tvoje krdo.
Istovremeno i pokažeš prezir prema onom drugom krdu i pokažeš se kao pravi primerak svog.

Opet pogrešno. Naravno da me neko tera da pripadam. Otvori novine, uključi TV, surfuj Internetom... histerija bez granica. na kraju krajeva, pogledaj ovaj blog. Ja samo reagujem na to "moras". Nita vise niti manje.

Na kraju, mora li ta paranoja? Po tebi, svi smo ovde na nekakvom zadatku. Dokazujemo nekome da vredimo. Pateticno.
Zulu Zulu 09:55 25.09.2007

Re: Autoru

ikar

Grešiš. I to zato što misliš da smo svi u taborima. Moj post i jeste upravo reakcija na to "Svi smo mi Nole (Divac, Pera, Mika, Tito) histerisanje.

Dobro, možda i grešim, ali definitivno ne mislim da su svi u taborima.
Ova dva tabora, iliti krda kako ti to kažeš, po meni su grupe iskompleksiranih idiota.
Za razliku od nekih, ja ne mislim da u ovde svi idioti

Ali ko može tebe šta da natera da se ponašaš kao deo krda za koje sam siguran da mu ne pripadaš.
Eto ja sam greškom procenio da ti pripadaš onom drugom krdu koje svaki uspeh nekog ko se izjašnjava kao Srbin doživljava kao ličnu tragediju.
Onom prvom definitivno ne pripadaš.

ikar

Zulu

10-tak puta si ponovio da ne moraš da voliš Noleta. Meni je to malo upadljivo. Da li te neko terao na to?
Da li te neko tera da se osećaš pripadnikom bilo čega?
Meni više liči da ti hoćeš da pravoverno zauzmeš stav kakav ima tvoje krdo.
Istovremeno i pokažeš prezir prema onom drugom krdu i pokažeš se kao pravi primerak svog..

Opet pogrešno. Naravno da me neko tera da pripadam. Otvori novine, uključi TV, surfuj Internetom... histerija bez granica. na kraju krajeva, pogledaj ovaj blog. Ja samo reagujem na to "moras". Nita vise niti manje.

Na kraju, mora li ta paranoja? Po tebi, svi smo ovde na nekakvom zadatku. Dokazujemo nekome da vredimo. Pateticno.

Ubedi me da ćeš ti nekog da voliš zato što na RTS-u ili u Politici kažu da je dobar. Pre ćeš raditi suprotno.
O tome da ćeš morati to da uradiš jer rade pripadnici prvog krda smešno je i govoriti.
Ti ne moraš da voliš Novaka. Možeš i da ga mrziš. Može i da te ne zanima ni on ni Divac. To je tvoje pravo.
Glupo je ako to radiš zbog toga što neko radi suprotno. Možda kod tebe to nije slučaj, ali da ima takvih ima.

Patetično je što mi podmećeš nešto što nisam rekao.
Nisu svi na zadatku, to nikad nisam tvrdio. Razmisli zašto mi se učinilo da baš ti i onaj dezelin jeste.
Eto, ti si mi baš izgledao kao deo ovog drugog nešto malobrojnijeg, ali podjednako odvratnog krda,
baš mi se učinilo da ste želeli da se dokažete pred krdom. Nije to zadatak više dokazivanje pripadnosti.
Nisu to horde srbomrzaca, već iskompleksirane budale za koje sam opisao šta im je najveći uspeh.
Mnogo su slični onim prvom krdu, mada nisu ni svesni toga.
Donaldinjo Donaldinjo 11:55 24.09.2007

Ispada da su NVO najveci problem a?


Postoje simboli, koji su nekad označavali nešto grozno, ali kasnije se desi da ,,poprave'' odnosno promene svoje značenje.
Takav je slučaj s šahovnicom.

Pod šahovnicom su mnogi terani u logore i ubijani, ali eto šahovnica posta legitiman simbol Hrvatske i na njenom je grbu i zastavi i ljudi se pomiriše sa sudbinom da je tako.
Šahovnica se izvukla, a slovo U nije.

Kod Srba mi se čini da će tri prsta da se izvuku.
Ukoliko tri prsta znače sveto trojstvo, onda sam ja kao ateista koji navija za Đokovića uvređen jer ispada da njegova pobeda nije i moja.
Ukoliko znače samo ,,Srbiju'' onda je u redu.
Ukoliko podržavaju Radovana i Ratka, onda opet nije ok

Potreban je koncenzus o tome šta znače ta tri prsta.

U svakom slulaju tekst mi se ne sviđa jer ironično omalovažava pripadnike NVO.
Biljana Vučo i mnoge druge ionako svi maltretiraju i vređaju, a nije tačno da ne vole sve što je srpsko već su samo protiv šovinista i ratnih zločinaca.

- BILJANA VUČO
- BORKA PAVIĆEVIĆ
- SONJA BISERKO
- NATAŠA KANDIĆ
itd

NIKAD NISU REKLE DA NE VOLE SVE ŠTO JE SRPSKO.
NIKAD NISU REKLE DA SRBIJE NE TREBA DA IMA NIKAKVU TERITORIJU
NIKAD NISU REKLE DA SRBIJA NE TREBA DA IMA ZASTAVU, HIMNU I GRB.

One su samo protiv ratnih zločinaca i protiv filozofije ,,krvi i tla''.

Da ne govorim o pozitivnom učinku njih 4, gde bih dodao i Jelenu Milić. O tome što se skoro jedino one bore za istinu o poginulim mladićima na Topčideru itd.

Iz ovog bloga ispada kao da su bog zna šta i bog zna kako loše.
Mislim da je napad na njih, koje ionako svi napadaju, a kamo sreće da ih malo više slušamo i da se ratosiljamo zločinaca, NEPOTREBNI i ŠTETNI na sajtu B92.

Da se pitam ne bih uopšte dopuštao tako paušalno vređajuće tekstove na dame, koje to ne zaslužuju na ovom sajtu, koji je jedna od retkih svetlih tačaka na srpskom web-u.
Obican srpski Vo Obican srpski Vo 12:10 24.09.2007

Re: Ispada da su NVO najveci problem a?

Sta ima NVO da se mesaju kako ce Djokovic slaviti vlastiti uspeh?
ivana23 ivana23 12:42 24.09.2007

no,no




Ogovarate me!?
Dr M Dr M 12:50 24.09.2007

Prsti, 1, 2, 3...

Postovani Dule,
Citao sam do pola pa se umorio. Dok malo ne povratim dah, da Vam kazem nesto.
Od`45 do `88 dizali smo dva prsta. Od `88 dizemo tri i uvek dobijemo srednji.
Mozda je pravo resenje jedan prst, onaj koji cemo da stavimo na celo?
Obican srpski Vo Obican srpski Vo 13:11 24.09.2007

Re: Prsti, 1, 2, 3...

Ovde bi nekima najvise odgovaralo 5. I da se njima krste. Ako je Americi kao vodecoj svetskoj sili katolicanstvo drzavna religija, ne vidim problem u tome sto se u Srbiji istice pravoslavlje kao religija najveceg broja stanovnika.
nsarski nsarski 19:22 24.09.2007

Re: Prsti, 1, 2, 3...

U Americi ne postoji "drzavna religija".
Prvi, i do sada jedini katolicki predsednik Amerike u istoriji je bio Kenedi, koga su ubili.
Artur Dent Artur Dent 19:28 24.09.2007

Re: Prsti, 1, 2, 3...

Obican srpski Vo
Ovde bi nekima najvise odgovaralo 5. I da se njima krste. Ako je Americi kao vodecoj svetskoj sili katolicanstvo drzavna religija, ne vidim problem u tome sto se u Srbiji istice pravoslavlje kao religija najveceg broja stanovnika.

Ne postoji "drzavna religija" u SAD.

edit: Sad videh da me je pretekao nsarski, ali nek stoji, mozda ce tako da bude lakse zapamceno.
Dr M Dr M 08:39 25.09.2007

Re: Prsti, 1, 2, 3...

@OsV, nsarski i Artur Dent,
moja replika nije zabelezena jer je Dule, u medjuvremenu, zatvorio blog, a glasila je:
U SAD ne postoji drzavna religija je je crkva striktno odvojene od drzave, kao u svim civilizovanim zemljama.
Katolicka crkva nije preovladjujuca u SAD.
Favorizovanje bilo koje religije vodi u fasizam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana