skandal na Dejvis kupu

Dule Nedeljković RSS / 23.09.2007. u 12:38

135805548646f56629d720a744917201.jpg

Posle jucerasnje teniske pobede u dublu jedan od nasih tenisera stanoviti Novak Djokovic je otpozdravljajuci publici podigao tri prsta na obe ruke. Publika je sa prezirom odgovorila na to. Cela hala je cutala. Sramota za jednog tako mladog i navodno perspektivnog momka. Plus su on i Zimonjic nacrtali srce i stavili srpsku trobojku u njega. Skandal. Nacionalisticki ispad. Kulturoloski sok!

Decko koji je pre neki dan od premijera Srbije primio zastavu svoje zemlje i tim sramotnim cinom pokazao da ce jednog dana da se bavi politikom, izazvao je zustre reakcije narocito medju pripadnicima NGO sektora koji predstavljaju respektabilnu gomilu politicki pametnih i korektnih ljudi koji zele dobro Srbiji bez teritorija, zastave, himne, ljudi. Koji zele Srbiju sa izbeglicama u stanovima u centru grada i sa prosecnom platom kao socijalom. Ne daj Boze da se neko drzne i ponudi im pare (izbeglim licima) za otkup seoskih imanja koje bi nastanili i morali da kopaju njive na njima. Oni su izbegli u mrsku i zlocinacku Srbiju (samo ne znam ko ih je proterao, verovatno sam ja dosao i proterao ih), u kojoj im ne fali ni dlaka sa glave u koju su doneli svu svoju nekulturu i bes prema nama stanovnicima iste. Oni su izbegli u poslednji mracni bastion u kojem ne smes da nazoves ciganina-ciganinom ili siptara-siptarom zato sto ni oni nas ne zovu srbima nego nas zovu pravim imenom. Mi smo svi zlocinci. I moja majka, i moji prijatelji, i moja zena i moje nerodjeno dete. Svi smo mi zlocinci.

Zamislite bezobrazluk, neki tamo, Vlade Divac hoce da bude predsednik Srbije. Skandal. Kako? Zasto? Zbog cega on? Pa mi imamo toliko pametnih intelektualaca. Koje li su pare u igri? Ciju stranku podrzava ako ne nasu?! Kakve je on to strane spijune doveo u Beograd. Ko su ovi dvometrasi u skupim odelima? Gde je nas Danijel Sifer? Treba tog Divca proterati. Oteo je 1990 godine Hrvatsku zastavu navijacu iz ruku u Argentini. Za taj zlocinacki akt nikada nije osudjen. Podigao je tri prsta u Atini kada su predivni, kulturni i nadasve demokraticni Grci urlali i pozivali na krv, zbog nase pobede. Vlade Divac je neprijatelj Srbije. Vlade Divac je uvek govorio da je srbin.

Tim potezima nam je osramotio celu intelektualnu elitu. Zgrozeni tim njegovim ponasanjem oni su svojim akcijama po misjim rupama uspeli da nas dovedu u stanje pozitivne svesti i komunikacije koja nije vladala ni na Divljem Zapadu. Kada je sledeca tribina na kojoj cemo mu jebati majku, u glas vicu obespravljeni koji nisu u zivotu ni jednu platu primili u dinarima...

Gradjani Srbije, odjebite vi Divca i Djokovica. Oni su bruka i sramota. Gospoda Mrsomudi su nam izbor!

ps. imate pozdrav od Noleta na gornjoj fotki.



Komentari (435)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 12:48 23.09.2007

pa i predsednik tadic

dize tri prsta kad pobedjuju nasi sportisti
(vidi davno moj blog sa slikom
zasto ovaj covek ima samo tri prsta i komentare )
zasto gradjani imaju samo tri prsta kad postanu srbi, that is the question
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:54 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

ni ja to ne razumem, ali necu da osudjujem decu koja se ne secaju kada su zlikovci zloupotrebljavali ta tri prsta cineci zlocine i pljackajuci neduzne. Necu da osudjujem onih pedesetak hiljada klinaca koje boli dupe za politiku koja su sinoc cistog srca klicali sportskoj legendi ispred skupstine. Bas me briga za pozadinu, ja sam odlucio da verujem ljudima koji su uspeli u zivotu. Verovatno znaju recept za uspeh. Zasto bih vise verovao lazovima od politicara nego coveku koji me je hiljadu puta obradovao. O Noletu i klincima da i ne pricam.
Queeria Queeria 13:12 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Evo ja neću da osuđujem onu decu iz Novog Sada, koja se ne sećaju kada su fašistički zlikovci zloupotrebljavali svastiku i ubijali nedužne.
nestorijanac nestorijanac 13:18 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

zasto gradjani imaju samo tri prsta kad postanu srbi, that is the question

Slicno rade i Brazilci (pored onog pozdrava palcem), a nisu Srbi ?
Zamislite Vi to ?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:18 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Queeria i nemoj, nisu to deca to su kreteni...ja zaista imam otklon prema budalama, mnogo energije trosim da zastitim neduzne od dusebriznika. Ja licno bih se i fizicki borio protiv ljudi koji Vas Q napadaju a veruj mi da mnogi od onih koji Vas iz Q podrzavaju i dalje peru ruke posle rukovanja sa Vama. Valjda je homoseksualnost prelazna bolest, sta li? Meni je samo bitno da se jednog dana u ovoj zemlji stvari postave na pravo mesto.
milandez milandez 13:39 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

ni ja to ne razumem, ali necu da osudjujem decu koja se ne secaju kada su zlikovci zloupotrebljavali ta tri prsta cineci zlocine i pljackajuci neduzne. Necu da osudjujem onih pedesetak hiljada klinaca koje boli dupe za politiku koja su sinoc cistog srca klicali sportskoj legendi ispred skupstine.


Ne znaju ni nemacka deca sta je kukasti krst jer se ne secaju vremena kada su njihovi zlikovci zloupotrebljavali taj simbol, ali ne nose majce sa kukastim krstovima kad pobedjuju u sportu.

Ne foliraj se.
milosrdni andjeo milosrdni andjeo 13:54 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Не,него ћете ти и Драго да нас представљате.
Ајде скоте шетај.
milandez milandez 13:58 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

milosrdni andjeo
Не,него ћете ти и Драго да нас представљате.
Ајде скоте шетај.


E, sabane...
dezelin dezelin 14:05 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Не,него ћете ти и Драго да нас представљате.


A da naucite nekog ratnog zlocinca da igra tenis pa da ga posaljete da vas predstavlja?

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 14:08 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

milandez, ne lupetaj, molim te. Svastika je simbol nacizma, fasizma. Tri prsta je nesto sasvim drugo. Nisam ih ja dizao nego ovi sto su danas vecinom u izbeglistvu ili raseljenju. Oni koji su nas brukali svojim veliko-srbljem itd.
Meni licno, uzasno, smeta licemerje. Jel ima nesto pozitivno u ovoj jadnoj zemlji osim onoga sto Vi mislite da je pozitivno? Mene licno bas briga i za tri prsta i za kukasti krst, kao sto me boli uvo za krstaske ratove ili boj na Marici.
Ne mogu vise da cutim i da trpim da me raznorazni mazu govnima sto sam rodjen ovde i sto volim svoju zemlju. Niko u moje ime nije vrsio zlocine niti je u moje ime dizao tri prsta. Krajnosti u svesti su iste. Bili levo ili desno, ekstremizam je uvek za osudu. To sto ste Vi gore napisali je potpuno iste tezine kao sto je govor neke celave budale koja sebe predstavlja za neonacistu. Ruzno i tuzno.
Zabran Zabran 14:14 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Dule, odbrana neznanjem ili 'ne secanjem', kako ti kazes, je u najboljem slucaju nedovoljna...
Podizanje tri prsta u Djokovicevom slucaju, kako ga ti pravdas, bilo bi kao da ja nosim majicu sa likom Ratka Mladica i kazem kako mi se zapravo samo svidja njegovo ime!?
dezelin dezelin 14:15 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

milandez, ne lupetaj, molim te. Svastika je simbol nacizma, fasizma. Tri prsta je nesto sasvim drugo.


Tri prsta su takodje simbol nacizma i fasizma. Glupo je od vas sto krivicu zelite da svalite na te jadne ljude koje su vasi sugradjani gurnuli u ratove glasajuci za Slobodana Milosevica. Prvo su se u Beogradu dizala tri prsta pa tek onda u Kninu, Vukovaru, Pristini...

Meni licno, uzasno, smeta licemerje. Jel ima nesto pozitivno u ovoj jadnoj zemlji osim onoga sto Vi mislite da je pozitivno?


U Srbiji ima malo toga pozitivnog sa tendecijom daljeg propadanja.
dezelin dezelin 14:18 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Не,него ћете ти и Драго да нас представљате.
Ајде скоте шетај.


Gospodine, vezano sa vas prethodni post koji sam igrom slucaja procitao pre nego sto je obrisan, imam samo jedno da Vam kazem: obratite se nekom psihijatru - ima ih, siguran sam, dovoljan broj nacionalno obojenih koji bi Vas razumeli.

Toliko.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 14:28 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Zabran(e), da li mislis da je Novak nacionalista. Ja mislim da nije. Da li mislis da Novak dize tri prsta tendeciozno, ja mislim da ne. Ali kada bi Vi ili ja nosili majicu sa zlikovcevim likom to bi bilo za konkretnu osudu. Ja samo ne volim da se generalizuju banalnosti. Novakov potez je za mene posve banalan. Za nekoga ocigledno nije. Nekada u zivotu moramo zbog svoje buducnosti da podvucemo crtu. Krug je odavno zatvoren.
dezelin dezelin 14:29 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Novakov potez je za mene posve banalan.


Za vas mozda jeste banalan, ali kao sto ste i sami rekli u postu, nije bio za publiku. Znaci da nije banalan.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 14:31 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

u njegovom slucaju, nije ni za osudu. pozdrav
dezelin dezelin 14:35 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Dule Nedeljković
u njegovom slucaju, nije ni za osudu. pozdrav


Ok. Vase je pravo da tako mislite. Nije lepo mahati javno takvim simbolima.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:52 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Mene licno bas briga i za tri prsta i za kukasti krst

a jel te isto tako bas briga i za holokaust?
il za srebrenicu i opsadu sarajeva il rušenje vukovara i dubrovnika a sve pod ta tri prsta?

izazvao je zustre reakcije narocito medju pripadnicima NGO sektora koji predstavljaju respektabilnu gomilu politicki pametnih i korektnih ljudi koji zele dobro Srbiji bez teritorija, zastave, himne, ljudi. Koji zele Srbiju sa izbeglicama u stanovima u centru grada i sa prosecnom platom kao socijalom.


jel ovo ironično, šta li?

Oteo je 1990 godine Hrvatsku zastavu navijacu iz ruku u Argentini. Za taj zlocinacki akt nikada nije osudjen. Podigao je tri prsta u Atini kada su predivni, kulturni i nadasve demokraticni Grci urlali i pozivali na krv, zbog nase pobede.


zar tako o braći grcima. sećamo se svega i neki od nas. posle te utakmice prvo je polomljena grčka ambasada u beogradu a onda su "nadasve demokratični srbi" došli pred tursku ambasadu i vikali "kipar je turski!"
lično čula i videla.

a divac, šta reći - pa pevao je "ko to kaže, ko to laže...." u autobusu kada su se vraćali sa tog istog puta, pa od jata do bgd. u zatvorenom busu. ima snimaka o tome ako nisu pobrisani.

da, i jedno pitanje - kakva bi bila rekakcija da je neko, nedajbože, oteo srpsku zastava, bilo kada? samo pitam.
vlada dvm vlada dvm 14:53 23.09.2007

Kooliko zuchi !?!?!?!?

milandez
Necu ni da govorim o tome kako bi ta deca trebala da znaju sta predstavljaju podignuta tri prsta. Ne saljite glupake da vas predstavljaju. A ni sabane kao sto je Novak.


vlada dvm vlada dvm 15:01 23.09.2007

Promena imena drzave

Zabran
Dule, odbrana neznanjem ili 'ne secanjem', kako ti kazes, je u najboljem slucaju nedovoljna...Podizanje tri prsta u Djokovicevom slucaju, kako ga ti pravdas, bilo bi kao da ja nosim majicu sa likom Ratka Mladica i kazem kako mi se zapravo samo svidja njegovo ime!?


Da se vise ne zove Srbija nego . . . . . . . . . . . . . .(upisite sami), oni koji su pravoslavci (iskreni ili ne, novopeceni ili nedokuvani) da predju u recimo, recimo judaizam (bili bi zasticeni k'o beli medvedi), imena da izmenimo u mongolska, istoriju (kakva je takva je) da zaboravimo i da se preselimo recimo, recimo....pa svuda pomalo. E da, i da zabranimo nasim sportistima da se bave sportom. Gre'ota da oni nesto osvoje i ne daj boze da uzmu neke pare. Aman, bre ljudi oko cega se vi polomiste......!!!!
dezelin dezelin 15:07 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

vlada dvm
Zabran
E da, i da zabranimo nasim sportistima da se bave sportom. Gre'ota da oni nesto osvoje i ne daj boze da uzmu neke pare. Aman, bre ljudi oko cega se vi polomiste......!!!!


Nije problem u sportskim pobedama, nego u tom "shvatanju" tih pobeda kao nacionalnog uspeha. Jednostavno receno, to sto Novak pobedjuje, ne znaci da su Srbi bolji i uspesniji i ne daj boze "sportska nacija".

Prvo hapsenje ratnih zlocinaca pa onda pobedjujte koliko hocete. :)
Inace nije fair-play, jer je pobijeno mnogo muslimanskih tenisera.
vlada dvm vlada dvm 15:11 23.09.2007

Svstika

milandez, ne lupetaj, molim te. Svastika je simbol nacizma, fasizma


U hinduizmu svastika je oznacavala dobru srecu. U skandinavskoj mitologiji svastika je oznacavala cekic boga Tora. U nekim drugim religijama i u okultizmu bila je simbol Sunca. Po nekima, svastika ima falusni karakter. Druidi su takodje koristili svastku. Svastika je bila obelezije Hitlerovog okultnog drustva "Tul" (Thule). Cisto, preciznosti radi!
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 15:17 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Exitus, sve tri konstatacije su Vam po meni pogresne. Ne verujem da ste zlonamerni ali stvarno ne znam sta da Vam odgovorim. Pozdrav
dezelin dezelin 15:21 23.09.2007

Re: Svstika

vlada dvm
milandez, ne lupetaj, molim te. Svastika je simbol nacizma, fasizma

U hinduizmu svastika je oznacavala dobru srecu. U skandinavskoj mitologiji svastika je oznacavala cekic boga Tora. U nekim drugim religijama i u okultizmu bila je simbol Sunca. Po nekima, svastika ima falusni karakter. Druidi su takodje koristili svastku. Svastika je bila obelezije Hitlerovog okultnog drustva "Tul" (Thule). Cisto, preciznosti radi!


Pretpostavljam da je Hitler svastiku koristio u hinduistickom smislu. Vezano za svastiku kao simbola falusa, sta predstavljaju podignuta tri prsta? Simbol srpstva posle nuklearnog rata? Sa tri ili sa sest jaja?
dezelin dezelin 15:22 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

Da se vise ne zove Srbija nego


Srbija je kao i narod Srbi naziv dobila po rimskoj pokrajini Servia.
Dzokavac Dzokavac 15:23 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Exitus Letalis
a divac, šta reći - pa pevao je "ko to kaže, ko to laže...." u autobusu kada su se vraćali sa tog istog puta, pa od jata do bgd. u zatvorenom busu. ima snimaka o tome ako nisu pobrisani.da, i jedno pitanje - kakva bi bila rekakcija da je neko, nedajbože, oteo srpsku zastava, bilo kada? samo pitam.


Pa to, ako je istina, samo pokazuje da pevanje nacionalistickih pesama ne vodi uvek u licnu i nacionalnu katastrofu. Da je Divac ostvario vrlo uspesnu karijeru, o tome cemo se valjda sloziti. Sta biste vi hteli? Da Divca posmatamo iskljucivo kroz prizmu ovog incidenta. Da sve javne licnosti i nacionalne heroje podvrgavamo vasem (anti)nacionalistickom litmus testu? Cak i one kod kojih je, kao kod Divca, nacionalizam ili nepostojeci ili potpuno efemeran u njihovoj javnoj personi? Zar zaista mislite da smo mi potpuno poludeli?
vlada dvm vlada dvm 15:25 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

dezelin

vlada dvm

ZabranE da, i da zabranimo nasim sportistima da se bave sportom. Gre'ota da oni nesto osvoje i ne daj boze da uzmu neke pare. Aman, bre ljudi oko cega se vi polomiste......!!!!Nije problem u sportskim pobedama, nego u tom "shvatanju" tih pobeda kao nacionalnog uspeha. Jednostavno receno, to sto Novak pobedjuje, ne znaci da su Srbi bolji i uspesniji i ne daj boze "sportska nacija".Prvo hapsenje ratnih zlocinaca pa onda pobedjujte koliko hocete. :)Inace nije fair-play, jer je pobijeno mnogo muslimanskih tenisera.



Neka ljudi to shvate kao nacionalni uspeh. Sta je u tome lose?!?!?! To sto Novak pobedjuje znaci da nas ljudi vide u lepsem svetlu, pa mozda i kao, boze-me-sacuvaj, "sportsku naciju". Opet, sta je u tome lose?!?! To sto neki hoce da sve nas predstave kao koljace, zlikovce, masovne ubice i silovatelje.....Zar smo svi strpani u isti kos. Opasna generalizacija. Zla pogotovo!


Prvo hapsenje ratnih zlocinaca pa onda pobedjujte koliko hocete


Da li ovo znaci da se Vi zalazete da svim sportistima zabranimo da se takmice, dok se negde kod Holbruka u dvoristu ne na'vata Radovan K. ????!!!!?!?!?!?!?!?! NO COMENT!!!!! MIIIS'IIIIMMM STVAAAAAAARNOO ! ! ! ! !
Dzokavac Dzokavac 15:27 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

dezelin
Da se vise ne zove Srbija negoSrbija je kao i narod Srbi naziv dobila po rimskoj pokrajini Servia.


Dezelin, da ne mislis mozda da ti nisi najbolji tumac srpskih interesa? Nista licno protiv tebe, ti si inace verovatno sjajan momak, ali zar ne mislis da bi za Srbe bilo glupo da tvom misljenju daju veliku tezinu.
vlada dvm vlada dvm 15:27 23.09.2007

NOVAKA U HAG

A da naucite nekog ratnog zlocinca da igra tenis pa da ga posaljete da vas predstavlja?

Da presecemo! Novaka u Hag, a za njim bogami i Divca, ma sve!!!!
Kakva zloba!!! Ja sam zapanjen!!!! Ako ovo nije govor mrznje, ja ne znam sta je!!!
dezelin dezelin 15:32 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

vlada dvm
dezelin

vlada dvm

ZabranE da, i da zabranimo nasim sportistima da se bave sportom. Gre'ota da oni nesto osvoje i ne daj boze da uzmu neke pare. Aman, bre ljudi oko cega se vi polomiste......!!!!Nije problem u sportskim pobedama, nego u tom "shvatanju" tih pobeda kao nacionalnog uspeha. Jednostavno receno, to sto Novak pobedjuje, ne znaci da su Srbi bolji i uspesniji i ne daj boze "sportska nacija".Prvo hapsenje ratnih zlocinaca pa onda pobedjujte koliko hocete. :)Inace nije fair-play, jer je pobijeno mnogo muslimanskih tenisera.




Neka ljudi to shvate kao nacionalni uspeh. Sta je u tome lose?!?!?! To sto Novak pobedjuje znaci da nas ljudi vide u lepsem svetlu, pa mozda i kao, boze-me-sacuvaj, "sportsku naciju". Opet, sta je u tome lose?!?! To sto neki hoce da sve nas predstave kao koljace, zlikovce, masovne ubice i silovatelje.....Zar smo svi strpani u isti kos. Opasna generalizacija. Zla pogotovo!

Prvo hapsenje ratnih zlocinaca pa onda pobedjujte koliko hocete

Da li ovo znaci da se Vi zalazete da svim sportistima zabranimo da se takmice, dok se negde kod Holbruka u dvoristu ne na'vata Radovan K. ????!!!!?!?!?!?!?!?! NO COMENT!!!!! MIIIS'IIIIMMM STVAAAAAAARNOO ! ! ! ! !


Salim se. Nemo se ljutis? :)

Ali shvati poentu toga sto sam napisao. Glupo je da dozvolis da neko pored slike Novaka Djokovica objavi sliku Ratka Mladica a da ni ti a ni on nemate nikakve veze s tim. Kapiras?

Zasto gajiti bastinu cistog zla ako imamo lepe stvari da ponudimo svetu?
vlada dvm vlada dvm 15:33 23.09.2007

Aman

dezelin

vlada dvmmilandez, ne lupetaj, molim te. Svastika je simbol nacizma, fasizmaU hinduizmu svastika je oznacavala dobru srecu. U skandinavskoj mitologiji svastika je oznacavala cekic boga Tora. U nekim drugim religijama i u okultizmu bila je simbol Sunca. Po nekima, svastika ima falusni karakter. Druidi su takodje koristili svastku. Svastika je bila obelezije Hitlerovog okultnog drustva "Tul" (Thule). Cisto, preciznosti radi!Pretpostavljam da je Hitler svastiku koristio u hinduistickom smislu. Vezano za svastiku kao simbola falusa, sta predstavljaju podignuta tri prsta? Simbol srpstva posle nuklearnog rata? Sa tri ili sa sest jaja?


Hitler se bavio okultnim i odatle potice ta veza. Ja sam samo vrlo, vrlo , vrlo skraceno podsetio ljude na istorijat jednog simbola! Nista vise od toga! A Vi to shvatite kako god hocete, jer se vise necu upustati u dalju raspravu sa Vama. Suludo je pricati o Novaku i Hitleru u istom postu.
Bilo nekad Bilo nekad 15:36 23.09.2007

Re: Svstika

Podizanje 3 prsta u znak pozdrava kod nas su lansirali Vuk Draskovic i SPO. Nadam se da se secate koliko je Seselj bio protiv toga.
Zasto je, dakle, toliko strasno sto Novak Djokovic dize tri prsta?
Verujem da Ratko Mladic kada jede supu za to koristi kasiku. Da li zbog toga treba i svi mi ostali da prestanemo da je koristimo.
Smesno je koliko se u ime nekakvog moralnog cistunstva zloupotrebljava sve.
dezelin dezelin 15:38 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

Dzokavac
dezelin
Da se vise ne zove Srbija negoSrbija je kao i narod Srbi naziv dobila po rimskoj pokrajini Servia.

Dezelin, da ne mislis mozda da ti nisi najbolji tumac srpskih interesa? Nista licno protiv tebe, ti si inace verovatno sjajan momak, ali zar ne mislis da bi za Srbe bilo glupo da tvom misljenju daju veliku tezinu.


Pogledaj kartu rimskog carstva.
dezelin dezelin 15:39 23.09.2007

Re: NOVAKA U HAG

Da presecemo! Novaka u Hag, a za njim bogami i Divca, ma sve!!!!


Ratka Mladica i Radovana Karadzica u Hag, a posle radite sta hocete. Nije moja briga.
dezelin dezelin 15:40 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

Dezelin, da ne mislis mozda da ti nisi najbolji tumac srpskih interesa?


Zasto svako mora da se bavi bas srpskim interesima?
dezelin dezelin 15:42 23.09.2007

Re: Svstika

Zasto je, dakle, toliko strasno sto Novak Djokovic dize tri prsta?


Ako ti posle svega taj simbol nije mrzak, onda nista.
JJ Beba JJ Beba 15:48 23.09.2007

Re: Svstika

vlada dvm
milandez, ne lupetaj, molim te. Svastika je simbol nacizma, fasizmaU hinduizmu svastika je oznacavala dobru srecu. U skandinavskoj mitologiji svastika je oznacavala cekic boga Tora. U nekim drugim religijama i u okultizmu bila je simbol Sunca. Po nekima, svastika ima falusni karakter. Druidi su takodje koristili svastku. Svastika je bila obelezije Hitlerovog okultnog drustva "Tul" (Thule). Cisto, preciznosti radi!

Istina, ali su svastiku Hitler and comp iskompromitovali. Iz tog razloga niko je ne koristi niti će je koristiti i ako je sam simbol stariji od Hitlera.
Unfuckable Unfuckable 15:48 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

@ svima :

malo je gloopa ova rasprava - meni lichi da to prakticno znaci da ako je Mladic koristio mobilni - ja onda nikako ne smem, ako on voli suljpa - opet moram da apstiniram ....ako je on nosio uniformu ...ja moram civilku - uvek... malo je gloopo
Tri prsta su nesto sto mislim da ne moze da se dovede u kontext svastike - pre mislim da je to malo zloupotrebljavano od navedenih "loshih momaka", kao i srpska zastava,grb ...kao i stara srpska vojska, etc ...Mars na Drinu je stariji od zlih dedaka odavde i sa Pala - pa sad bi trebalo da se odreknem toga jer su ga "koristili" u svojim pohodima ....pa to bi oni i hteli - to je ona najstarija komunjarska ujdurma - Cobe je to davno patentirao kad je izmislio razne "chetnichke" stranke i pustio tamjan po tv-u i sire ...al sve u najnegativnijem kontextu, seveda .... - po sistemu : zaiskali ste - eto vam ga - al u obradi db-a, narrravno

Tako da mi ne pada na pamet da osudjujem Novaka sto podize kolikogodhoce prstiju - pa i srednji bi mogao ponekad...pogotovu u blizini politicara (mlad je, shvatice ...) - sve dok radi ono sto treba da radi - da igra kako treba i pozitivno reprezentuje nasu zemlju . Kada - ako - bude poceo da se izjasnjava o ulasku Srbije u NATO, Kosovu, etc ...tada ce upasti u rupu koju mu "lokalpatriote" ovde vredno kopaju.....gledajuci ga kao "jednokratnog"
Opet dolazimo na ono staro da niko od nas ne sme ni da prdne , a kamo li da podigne tri prsta zato sto je neka budala nekada radila nesto "u necije ime"....i dokle cemo morati da se izvinjavamo, da se osecamo lose, sedimo u cosku i polivamo se govnima po lobanji za nesto u cemu nismo ucestvovali niti odobravali ? Sjasite bre malo sa tim guilty feelings !
Bilo nekad Bilo nekad 15:50 23.09.2007

Re: Svstika

Ako ste 9. marta 1991. godine dizali 3 prsta na Trgu Republike protestujuci protiv Milosevica da li bi to sada trebalo da vam bude mrsko?

A da li je vama mrsko sto jedete kasikom? Seselj je njome hteo da kolje, a pretpostavljam i da je Ratko Mladic koristi kada god jede supu.
Unfuckable Unfuckable 15:51 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

dezelin
vlada dvm
Zabran
E da, i da zabranimo nasim sportistima da se bave sportom. Gre'ota da oni nesto osvoje i ne daj boze da uzmu neke pare. Aman, bre ljudi oko cega se vi polomiste......!!!!

Nije problem u sportskim pobedama, nego u tom "shvatanju" tih pobeda kao nacionalnog uspeha. Jednostavno receno, to sto Novak pobedjuje, ne znaci da su Srbi bolji i uspesniji i ne daj boze "sportska nacija".

Prvo hapsenje ratnih zlocinaca pa onda pobedjujte koliko hocete. :)
Inace nije fair-play, jer je pobijeno mnogo muslimanskih tenisera.



...verovatno i jos vise muslimanskih hokejasa ?
...ili su oni samo silovani ?
Mozes li da mi navedes pobijene muslimanske tenisere ?
Jesu li pobijeni sa reketom u ruci ili su mozda imali peglu ...?
Kad se vec igras sa ovakvim pricama - ajd samo daj malo dokaza, moze ?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 16:00 23.09.2007

Re: Svstika

JJ, ima "Zara" svastiku na torbama!
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:01 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

predsednik tadic je izmisljen za takve ko sto je dule nedeljkovic.
nestorijanac nestorijanac 16:03 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

predsednik tadic je izmisljen za takve ko sto je dule nedeljkovic.

Mozda su ga izmislili ljudi kakav je Tibor Jona ?
antioksidant antioksidant 16:04 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Dule Nedeljković
milandez, ne lupetaj, molim te. Svastika je simbol nacizma, fasizma. ...


NIje tacno. Svastika je simbol SUNCA i to je hiljadama godina. NAcisti su je uzeli za svoj simbol i isprljali joj znacenje.
dezelin dezelin 16:05 23.09.2007

Re: Svstika

A da li je vama mrsko sto jedete kasikom? Seselj je njome hteo da kolje, a pretpostavljam i da je Ratko Mladic koristi kada god jede supu.


Ovo je zamena teza. Srbi nisu mahali kasikama kad su streljali civile po BIH.
JJ Beba JJ Beba 16:08 23.09.2007

Re: Svstika

Dule Nedeljković
JJ, ima "Zara" svastiku na torbama!

Moguće, kao antiglobalista ne kupujem korporativno pa ne znam
dezelin dezelin 16:08 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

Unfuckable

Mozes li da mi navedes pobijene muslimanske tenisere ?
Jesu li pobijeni sa reketom u ruci ili su mozda imali peglu ...?
Kad se vec igras sa ovakvim pricama - ajd samo daj malo dokaza, moze ?


Ne mogu da im navedem imena jer su nasilno spreceni da dodju do Dejvis Kupa.
jesen jesen 16:13 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

..pa da vidimo tog nesabana koji igra tenis kao Nole...Da nisi to to? ajde nam ti objasni malo sta znace ta tri prsta?...
andjelija andjelija 16:24 23.09.2007

subjektivno je kako neko

dozivljava ta tri prsta...
na primer kada vidim da sportista, umetnik dize tri prsta, dozivljavam to kao njegovu identifikaciju sa srbijom, kao radost i superiornost (kao rezultat ogromnog truda ulozenog); kao otpozdrav za pozdrsku od ljudi iz srbije...pa nisu ti sportisti maloumni da se samo vezu za pravoslavne srpske vernike, znaju oni da ima isto toliko ako ne i vise ljudi koji ne pripadaju ili toj religiji ili drzavi.

bilo bi maloumno sa bilo cije strane kada bi srbiju samo srpskom (pravoslavnom) dozivljavao...mi smo toliko sarenoliki i ko zna sa kim smo se sve muckalici u proslosti...a i da nismo, na kraju, svi smo ljudi, i kao takvi treba da se gledamo.


ali kada politicar digne tri prsta, to dozivljavam kao najjeftiniju propagandu u skupljaju poena. ne postoji mi ofucaniji gest od toga (osim ilica samog po sebi). tri prsta kod politicara predstavlja, za mene naravno, i nipodastavanje svih ostalih manjina u srbiji, jer ga vezujem za politicare koje su 3 prsta koristila u doba sejanja nacionalizma. a i nisu se nesto pokazali ni prema kome (politicari).
dezelin dezelin 16:25 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

pa da vidimo tog nesabana koji igra tenis kao Nole...Da nisi to to? ajde nam ti objasni malo sta znace ta tri prsta?...


Jebes tenis. Glup sport. Bolje da si pitao za procesore.
Mara Mara 16:29 23.09.2007

Re:

Te godine, 1990. u Argentini, kosarkasi su predstavljali tada jos uvek postojecu SFRJ, a taj lik je na teren uleteo sa hrvatskom zastavom koju je uporno gurao u ruke Divcu ne bi li ovaj mahao sa njom. Sahovnica te '90te jos uvek nije bila drzavna zastava kao sto ni Hrvatska nije bila samostalna drzava nego jedna od republika SFRJ...Zasto bi Divac mahao sa tom zastavom?Na snimku se vidi da su nesto kasnije reprezentativci imali zastavu SFRJ..Dakle, Smrti, kada vec komentarises, ili "samo pitas", potrudi se da prethodno dobro proveris stvari to jest dogadjaje koje komentarises...
ps. napomenula bih da nisam od onih koji odobravaju gadjanje kamenjem (li bilo cime) grcke ili neke druge ambasade, ali ovo: "nadasve demokraticni Srbi" - sta je to? Da li se to odnosi samo na Srbe ili na gradjane Srbije...Kakav god da je odgovor, ne slazem se...ali da ne trolujem....
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 16:36 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Aman, odjebite vise svi sa politizovanjem momenta radosti decka od 20 (dvadeset) godina! Doke vise? Ovo idiotsko sablaznjavanje je logicki ekvivalent situaciji u kojoj beba vidi svastiku na TVu i nashkraba je na papiru a vi podnesete krivicnu prijavu za sirenje govora mrznje. Srbija, ako se ne varam (molim vas, recite mi ako je suprotno) ima MNOGO JEBENO VECE PROBLEME od jednog dvadesetogodisnjeg tenisera koji u trenutku radosti podize tri prsta. Aman!
JJ Beba JJ Beba 16:39 23.09.2007

Re: Svstika

Dule Nedeljković
JJ, ima "Zara" svastiku na torbama!

Imali Dule, al povukli "After pulling all the bags from store shelves as well as from their online catalog, a spokesperson for the fashion chain quickly released a statement of apology: “We did not realize swastikas appeared on some of the bags. Of course we apologize to anyone who was offended by the bag, and we will be withdrawing it from all our stores"

http://www.thebagforum.com/other-designer-bags/3470-designer-zara-bag-pulled-store-shelves.html
jesen jesen 16:55 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Dule, nekima mozes i da crtas ali ne vredi....vise puta je na ovom blogu pokrenuta diskusija o tri prsta i vezi tri prsta sa ubicama i sportistima..pricalo se o simbolima, o njihovoj upotrebi i zloupotrebi a svaka diskusija je zavrsena bez zajednickog stava...Potpisujem sve sto si napisao i u postu i u komentarima....Izvesni Goran Miletic je ovde tvrdio da svako ko podigne tri prsta u tom trenutku razmislja kako ce nekog da zakolje...Bljak..Tri prsta su simbol koji ima veze sa pravoslavljem, i nije samo nas...ali eto nekako se kod nas primio kao simbol identiteta.....To sto ima kretena koji to zloupotrebljavaju i koji su zloupotrebljavali, to sto je nasa crkva trenutno takva kakva jeste (mislim na njeno "rukovodsvo"...a sefovi nigde ne valjaju pa ni u crkvi).....to ne znaci da Nole, na primer, nema pravo da na taj nacin pokaze svoju pripadnost jednom narodu...BTW nikada u svom zivotu nisam bila u prilici niti sam imala potrebu da dizem tri prsta...ali ne razumem zasto bih osudjivala nekoga ko na najbolji moguci nacin reprezentuje nasu zemlju i ima tu potrebu...Ja bih licno osudila Ratka Mladica zato sto je zloupotrebljavao tri prsta..... pod jedan on je ratni zlocinac a pod dva komunisticki oficir...
Zabran Zabran 16:55 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

Ne znam zasto si citirao moj odgovor Duletu, jer u onome sto si ispod napisao ne vidim nikakvu svezu sa svojim recenicama?!
Bajdvej, citao sam neke tvoje gluposti sa nekih od ranijih blogova, i cini mi se da necu s tobom o mnogim stvarima da raspravljam.
Cao!
dezelin dezelin 17:00 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

jesen
to ne znaci da Nole, na primer, nema pravo da na taj nacin pokaze svoju pripadnost jednom narodu...


A da li nemacki teniseri imaju pravo da nose svastiku na majici i da tako pokazuju na najbolji moguci nacin pripadnost svom narodu?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:00 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

sta Vam je sa tim svastikama danas?
dezelin dezelin 17:06 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Dule Nedeljković
sta Vam je sa tim svastikama danas?


a Vama sa tri prsta?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:21 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

ja samo ne zelim da se zbog tri prsta osudjuju i prozivaju neduzni. I dalje mislim da je taj znak prvenstveno poceo da se koristi kao simbol otpora Milosevicu 9.marta 1991. godine. Posle su ga zlikovci zloupotrebili kao sto ga danas neki politicari zloupotrebljavaju. Nema kraja ljudskoj zlobi i cinizmu.
dezelin dezelin 17:31 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Dule Nedeljković
ja samo ne zelim da se zbog tri prsta osudjuju i prozivaju neduzni. I dalje mislim da je taj znak prvenstveno poceo da se koristi kao simbol otpora Milosevicu 9.marta 1991. godine. Posle su ga zlikovci zloupotrebili kao sto ga danas neki politicari zloupotrebljavaju. Nema kraja ljudskoj zlobi i cinizmu.


Aha.

Da li bi ti bilo drago da vidis hrvatskog tenisera kako nosi znak U?
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 17:31 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Nema kraja ljudskoj zlobi i cinizmu.


Word.

Kljuc svega.
JJ Beba JJ Beba 17:42 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Dule Nedeljković
ja samo ne zelim da se zbog tri prsta osudjuju i prozivaju neduzni. I dalje mislim da je taj znak prvenstveno poceo da se koristi kao simbol otpora Milosevicu 9.marta 1991. godine. Posle su ga zlikovci zloupotrebili kao sto ga danas neki politicari zloupotrebljavaju. Nema kraja ljudskoj zlobi i cinizmu.

Dule, sam si rekaoda je "tri prsta gest" iskompromitovan. Pod tim gestom učinjeni su najstrašniji zločini u našoj istoriji

zar ne misliš da ta deca koja nemaju nikave veze sa ratovima ne treba da upotrebljavaju taj gest baš zato da bi se distancirali od njegovog značenja?

Svastika je takođe iskompromitovana kao sibol i video si, Zara je povukla svoje prouzvode iz radnji uz izvinjenje kupcima. Nisam primeteli da iko danas nosi svastiku ili javno, bez kazne i osude javnosti uopterbljava svastku ili pozdravlja nacističkim gestom i ako je toliko godina od II svetskog rata prošlo.

I ko kaže da su tri prsta deo našeg identiteta?
Taj gest je deo identiteta samo onih koji žele da im tri prsta budu deo identiteta. Neko je izabrao da mu ovo bude deo identiteta

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:43 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Aha.

Da li bi ti bilo drago da vidis hrvatskog tenisera kako nosi znak U?

...dezeline, bolelo bi me dupe. Najiskrenije
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:48 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Bebo, ne treba deca da koriste tu vrstu identifikacije, ali kako im objasniti? Ja mogu da garantujem za svoje dete ali za druge, ne. Meni se ne svidja sto npr. niko nikada ni na jednoj televiziji nije objasnio bilo kome da to ne treba. Znaci treba odraditi kampanju a ne odmah etiketirati nekoga ko taj "znak" koristi u svojoj mladalackoj zanesenosti.
Mara Mara 17:51 23.09.2007

Re:

Dezelin,

"prvo hapsenje ratnih zlocina ca pa onda pobedujte koliko hocete"...Pa ovo je neverovatno! Kakve veze ima jedno sa drugim?

Ne mogu da se otmem utisku da su tvoji komentari motivisani necim sto se moze podvesti pod pojmove "frustracija", "kompleks nize vrednosti"...a neki bi rekli i prikrivene-otvorene mrznje prema jednom narodu (ili je mozda problem iskljucivo u tome sto se Novak izjasnjava kao Srbin...je l 'treba da se stidi toga? Naravno da ne i ne vidim zasto ne bi rekao da je Srbin. To NE znaci da je nacionalista, sovinista, fasista i ne-znam-sta-sve-ne, ali se tako ovde vrlo cesto insinuira)...

ps. Da li ti je poznato da se Novak Djokovic druzi sa Mariom Ancicem (ako ne znas, Ancic je hrvatski teniser)? Da li znas da svake godine, bez obzira na sve naporniji raspored, igra na tuniru u Umagu i da je miljenik publike? Vidis, publika u Umagu ga uvek toplo pozdravi (sigurno ne zato sto misli da je saban, naprotiv). Aplaudiralo mu je i 20000 ljudi u Njujorku, zbog vrhunskog tenisa i simpaticnog imitiranja kolega...Mozes samo da budes ljubomoran i nista vise, ali ubuduce nas postedi neosnovanih, primitivnih i neukusnih komentara

JJ Beba JJ Beba 17:55 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Dule Nedeljković
Bebo, ne treba deca da koriste tu vrstu identifikacije, ali kako im objasniti? Ja mogu da garantujem za svoje dete ali za druge, ne. Meni se ne svidja sto npr. niko nikada ni na jednoj televiziji nije objasnio bilo kome da to ne treba. Znaci treba odraditi kampanju a ne odmah etiketirati nekoga ko taj "znak" koristi u svojoj mladalackoj zanesenosti.

Pa eto, sam si rekao . Nole jeste u kapanji, ali ovoj koja afirmiše tri prsta kao njegov simbol pobede, a za koji su vezani zločini tog istog naraoda kome tako ponosno pripada. Kampanja bi bila i da ne diže tri prsta u znak pobede i pozdrava i onda bi se drugi klinci na njega ugledali isto kao što se sada ugledaju, kad diže ta tri prsta. Možda uz nekakve sitne novce i ta kampanja profunkcioniše, šta znaš
Unfuckable Unfuckable 17:55 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

dezelin
Unfuckable

Mozes li da mi navedes pobijene muslimanske tenisere ?
Jesu li pobijeni sa reketom u ruci ili su mozda imali peglu ...?
Kad se vec igras sa ovakvim pricama - ajd samo daj malo dokaza, moze ?

Ne mogu da im navedem imena jer su nasilno spreceni da dodju do Dejvis Kupa.


..pa cim su nasilno spreceni - a ti to, vidim, znas ...onda znas i njihova imena...nestrpljivo cekam da ih navedes
...u suprotnom upisaces sebe na dugacku listu praznoglavih provokatora i nelecenih & zapustenih slucajeva koji se pojavljuju ovde
...btw - zaista jezivo i tuzno sto i mi nismo dobili priliku da uzivamo u njihovoj igri u Davis cupu .
dezelin dezelin 17:56 23.09.2007

Re:

Mara
Dezelin,

"prvo hapsenje ratnih zlocina ca pa onda pobedujte koliko hocete"...Pa ovo je neverovatno! Kakve veze ima jedno sa drugim?

Ne mogu da se otmem utisku da su tvoji komentari motivisani necim sto se moze podvesti pod pojmove "frustracija", "kompleks nize vrednosti"...a neki bi rekli i prikrivene-otvorene mrznje prema jednom narodu (ili je mozda problem iskljucivo u tome sto se Novak izjasnjava kao Srbin...je l 'treba da se stidi toga? Naravno da ne i ne vidim zasto ne bi rekao da je Srbin. To NE znaci da je nacionalista, sovinista, fasista i ne-znam-sta-sve-ne, ali se tako ovde vrlo cesto insinuira)...

ps. Da li ti je poznato da se Novak Djokovic druzi sa Mariom Ancicem (ako ne znas, Ancic je hrvatski teniser)? Da li znas da svake godine, bez obzira na sve naporniji raspored, igra na tuniru u Umagu i da je miljenik publike? Vidis, publika u Umagu ga uvek toplo pozdravi (sigurno ne zato sto misli da je saban, naprotiv). Aplaudiralo mu je i 20000 ljudi u Njujorku, zbog vrhunskog tenisa i simpaticnog imitiranja kolega...Mozes samo da budes ljubomoran i nista vise, ali ubuduce nas postedi neosnovanih, primitivnih i neukusnih komentara



Pa sta ako pobedjuje? Sport je samo zabava i nista vise. A to sto ovde ljudi imaju potrebu da se okite tudjim perjem, e to je problem.

Ako slusa narodnjake i dize tri prsta onda je saban.
babic babic 18:30 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

milandez

Ne znaju ni nemacka deca sta je kukasti krst jer se ne secaju vremena kada su njihovi zlikovci zloupotrebljavali taj simbol, ali ne nose majce sa kukastim krstovima kad pobedjuju u sportu.
Ne foliraj se.

Kukasti krst nije nikada pre Hitlera bio na nemačkoj zastavi i grbu.Zato je to simbol jedino nacističke Nemačke a ne Nemačke uopšte.
Srpski simboli,ma šta da je činjeno pod tim znamenjima zadnjih 15 godina, su nacionalni simboli Srbije,koji postoje mnogo pre 90-tih godina,i oni se ne mogu stavljati u istuu ravan sa nacističkom svastikom.
Mara Mara 18:47 23.09.2007

Re:

Možeš li, molim te, da PROČITAŠ nešto (neki leksikon istorije na primer)...kad već gledaš mape...jer onda bi saznao dosta toga...
Evo, primera radi, uzmi "Istoriju Srba" dr Vladimira Ćorovića (rođen 1885., završio Slovensku filologiju, arheologiju i istoriju na Bečkom univerzitetu, profesor na Filozofskom fakultetu u Beogradu, potom i rektor Univerziteta):
"...U tuđim spomenicima zovu nas Surbi, Sorabi, Σερβlοι. Etimologija imena još nije utvrđena; ali je, čini se, sličnog kulturnog porekla kao i naziv Slovena (srъbati, sorbere), po našem životu blizu vode..."
U nekom od prethodnih poglavlja knjige govori o poreklu naziva plemena Sloveni: "....Ime Slověninъ dolazi od korena wleu - κλυζω - cluere, i označava ljude, koji žive oko reka..."...Mnogo lepa knjiga i može svašta da se pročita i nauči
Cenim tvoj napor, ali istorija je mnogo ozbiljnija nauka od pukog gledanja u mape
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 19:01 23.09.2007

Re:

Pa sta ako pobedjuje? Sport je samo zabava i nista vise. A to sto ovde ljudi imaju potrebu da se okite tudjim perjem, e to je problem.

Ako slusa narodnjake i dize tri prsta onda je saban.



Hahahahaha, koliko ti imas godina, leba ti?

Sport je samo zabava za tebe koji sedis i posmatras, za neke je nacin izdrzavanja, za neke je umetnost. A Novak verovatno svakom pojedinacnom pobedom ucini vise nego sto si ti ucinio u citavom zivotu, smesni, pakosni stvore....
Boris_Treci Boris_Treci 19:02 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic



Aha.

Da li bi ti bilo drago da vidis hrvatskog tenisera kako nosi znak U?


Hrvatski teniseri nemaju U, istina...ali imaju sahovnicu. Simbol stariji od ustaskog pokreta Hrvatske...ali poprilicno tim pokretom isprljan! Samo, istorija na razne nacine funkcionise...pa zato sada Hrvatska zastava izgledakako izgleda.

Inace, tri prsta sam poslednji put podigao kada sam u cetvrtom srednje pogodio trojku na kosarkaskom turniru u svojoj skoli...a i pre toga samo iz istih razloga. A Novakovo dizanje tri prsta jedino pokazuje da decku znaci da je nekima od nas drago sto je on uspeo! Svojim trudom i radom!

Malo sam se i iznervirao, ali moze i uljudno! Ohladite se malo...
dezelin dezelin 19:03 23.09.2007

Re:

Mara
Možeš li, molim te, da PROČITAŠ nešto (neki leksikon istorije na primer)...kad već gledaš mape...jer onda bi saznao dosta toga...
Evo, primera radi, uzmi "Istoriju Srba" dr Vladimira Ćorovića (rođen 1885., završio Slovensku filologiju, arheologiju i istoriju na Bečkom univerzitetu, profesor na Filozofskom fakultetu u Beogradu, potom i rektor Univerziteta):
"...U tuđim spomenicima zovu nas Surbi, Sorabi, Σερβlοι. Etimologija imena još nije utvrđena; ali je, čini se, sličnog kulturnog porekla kao i naziv Slovena (srъbati, sorbere), po našem životu blizu vode..."
U nekom od prethodnih poglavlja knjige govori o poreklu naziva plemena Sloveni: "....Ime Slověninъ dolazi od korena wleu - κλυζω - cluere, i označava ljude, koji žive oko reka..."...Mnogo lepa knjiga i može svašta da se pročita i nauči
Cenim tvoj napor, ali istorija je mnogo ozbiljnija nauka od pukog gledanja u mape


Onda je to slucajnost sto se teritorija na koju su se doselili Sloveni zvala Servia? Ne podseca uopste na Srbija.
babic babic 19:05 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

JJ Beba

Dule, sam si rekaoda je "tri prsta gest" iskompromitovan. Pod tim gestom učinjeni su najstrašniji zločini u našoj istoriji

zar ne misliš da ta deca koja nemaju nikave veze sa ratovima ne treba da upotrebljavaju taj gest baš zato da bi se distancirali od njegovog značenja?

Svastika je takođe iskompromitovana kao sibol i video si, Zara je povukla svoje prouzvode iz radnji uz izvinjenje kupcima. Nisam primeteli da iko danas nosi svastiku ili javno, bez kazne i osude javnosti uopterbljava svastku ili pozdravlja nacističkim gestom i ako je toliko godina od II svetskog rata prošlo.

I ko kaže da su tri prsta deo našeg identiteta?
Taj gest je deo identiteta samo onih koji žele da im tri prsta budu deo identiteta. Neko je izabrao da mu ovo bude deo identiteta


"Gest tri prsta" nije samo srpski,negde sam na slici video ustaše kako drže tri prsta dok ih fratar blagosilja pre polaska u borbu.Nije mi poznato da su četnici u 2 sv.ratu pokazivali tri prsta,a ako su i pokazivali to je bio marginalan deo njihove ikonografije.
Tri prsta su mnogi pokazivali i pristalice srpske opozicije 90-tih i Srbi preko Drine,iz različitih pobuda.Meni se čini da je to jedna novotarija,kojom ljudi iskazuju pripadnost srpskoj naciji uopšte,a ne pripadnost bilo kojoj ideologiji,još manje podršku nekom zločinu.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 23.09.2007

Re:

Sport je samo zabava za tebe koji sedis i posmatras, za neke je nacin izdrzavanja, za neke je umetnost. A Novak verovatno svakom pojedinacnom pobedom ucini vise nego sto si ti ucinio u citavom zivotu, smesni, pakosni stvore....

A za mene koji ni ne posmatram?
Za koga vise?
Za sebe verovatno, ako je novac u pitanju, i neka mu ga. A sta neko drugi ima od toga?
Sta on tako mnogo cini za drustvo?
Pusti demagogiju o tome kako je bolji ambasador ......predstavlja na bolji nacin....pokazuje drugo lice....
Covek igra (valjda) dobro, za dobre pare, i to je to. Ali ne stice imunitet da se primeti kad napravi glupost.
dezelin dezelin 19:23 23.09.2007

Re:

Nietzsches Aprentice
Pa sta ako pobedjuje? Sport je samo zabava i nista vise. A to sto ovde ljudi imaju potrebu da se okite tudjim perjem, e to je problem.

Ako slusa narodnjake i dize tri prsta onda je saban.


Hahahahaha, koliko ti imas godina, leba ti?

Sport je samo zabava za tebe koji sedis i posmatras, za neke je nacin izdrzavanja, za neke je umetnost. A Novak verovatno svakom pojedinacnom pobedom ucini vise nego sto si ti ucinio u citavom zivotu, smesni, pakosni stvore....


Evo, od sutra je manja inflacija a Srbija sve manje podseca na kloaku Evrope.
JJ Beba JJ Beba 19:32 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

babic

JJ BebaDule, sam si rekaoda je "tri prsta gest" iskompromitovan. Pod tim gestom učinjeni su najstrašniji zločini u našoj istorijizar ne misliš da ta deca koja nemaju nikave veze sa ratovima ne treba da upotrebljavaju taj gest baš zato da bi se distancirali od njegovog značenja?Svastika je takođe iskompromitovana kao sibol i video si, Zara je povukla svoje prouzvode iz radnji uz izvinjenje kupcima. Nisam primeteli da iko danas nosi svastiku ili javno, bez kazne i osude javnosti uopterbljava svastku ili pozdravlja nacističkim gestom i ako je toliko godina od II svetskog rata prošlo.I ko kaže da su tri prsta deo našeg identiteta?Taj gest je deo identiteta samo onih koji žele da im tri prsta budu deo identiteta. Neko je izabrao da mu ovo bude deo identiteta"Gest tri prsta" nije samo srpski,negde sam na slici video ustaše kako drže tri prsta dok ih fratar blagosilja pre polaska u borbu.Nije mi poznato da su četnici u 2 sv.ratu pokazivali tri prsta,a ako su i pokazivali to je bio marginalan deo njihove ikonografije.Tri prsta su mnogi pokazivali i pristalice srpske opozicije 90-tih i Srbi preko Drine,iz različitih pobuda.Meni se čini da je to jedna novotarija,kojom ljudi iskazuju pripadnost srpskoj naciji uopšte,a ne pripadnost bilo kojoj ideologiji,još manje podršku nekom zločinu.



Možda je novotarija, al je naša
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 19:50 23.09.2007

...

A za mene koji ni ne posmatram?
Za koga vise?
Za sebe verovatno, ako je novac u pitanju, i neka mu ga. A sta neko drugi ima od toga?
Sta on tako mnogo cini za drustvo?
Pusti demagogiju o tome kako je bolji ambasador ......predstavlja na bolji nacin....pokazuje drugo lice....
Covek igra (valjda) dobro, za dobre pare, i to je to. Ali ne stice imunitet da se primeti kad napravi glupost.




Da li sam negde rekao "vise za Srbiju"? Ne. Ne mora. Ali daje dobar primer, ako diskusija vec krece u pravcu koristi njegovog uspeha (a nije mi ideja uopste bila da u tom pravcu krene, al ajde). Ja cu ti reci , a dovoljno je kao primer, da ljudi koje upoznajem na faksu i generalno u Njujorku vrlo cesto direktno asociraju Srbiju sa Novakom. Nebrojeno puta, posebno u skorije vreme, sam pri upoznavanju cuo "Serbia, is that where Djokovic is from?". Od njega - dovoljno. Ne mora cak ni tu da postoji svesna zelja, pozitivna stvar je ucinjena. Ja se osecam za nijansu bolje znajuci da me je neko asocirao sa necim pozitivnim, umesto negativnim. Vi mozda ne, sta znam, ima nas raznih...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:03 23.09.2007

Re: ...

Ja se osecam za nijansu bolje znajuci

Ali to su ipak samo nijanse. Kad bih hteo da budem drzak rekao bih bezznacajne. Neka i nisu.
Pridaje se preveliki znacaj tome. Nije sport toliko bitan koliko se kod nas pokusava predstaviti. Po nekad izazove lepu asocijaciju i to je sve. Nema nikakvih daljih efekata.
A moze se to gledati i ovako. Djokovic kao simbol moderne Srbije, pokazuje taj znak koji je simbol agresivne Srbije. I koji zakljucak se moze izvesti? "Pa evo ga cak i on, kakvi li su tek ostali" Tako moze biti vise stete od koristi od njegovih sportskih uspeha.
Ovo "vise za Srbiju" ne razumem. Ni ja nisam nigde rekao.
Mara Mara 20:16 23.09.2007

Re:

dezelin

MaraMožeš li, molim te, da PROČITAŠ nešto (neki leksikon istorije na primer)...kad već gledaš mape...jer onda bi saznao dosta toga...Evo, primera radi, uzmi "Istoriju Srba" dr Vladimira Ćorovića (rođen 1885., završio Slovensku filologiju, arheologiju i istoriju na Bečkom univerzitetu, profesor na Filozofskom fakultetu u Beogradu, potom i rektor Univerziteta):"...U tuđim spomenicima zovu nas Surbi, Sorabi, Σερβlοι. Etimologija imena još nije utvrđena; ali je, čini se, sličnog kulturnog porekla kao i naziv Slovena (srъbati, sorbere), po našem životu blizu vode..."U nekom od prethodnih poglavlja knjige govori o poreklu naziva plemena Sloveni: "....Ime Slověninъ dolazi od korena wleu - κλυζω - cluere, i označava ljude, koji žive oko reka..."...Mnogo lepa knjiga i može svašta da se pročita i naučiCenim tvoj napor, ali istorija je mnogo ozbiljnija nauka od pukog gledanja u mape Onda je to slucajnost sto se teritorija na koju su se doselili Sloveni zvala Servia? Ne podseca uopste na Srbija.


Deželin,

Nemam volje ni strpljenja da držim predavanje na blogu. Veoma me zabavlja tvoje NEZNANJE, ali me tvoja mržnja nimalo ne zabavlja. Što ne priznaš da mrziš Srbe? Zašto lepo ne kažeš da je tebi problem da uopšte čuješ reč Srbin, srpsko, Srbija (da se ne vraćam na raspravu o tome da ako kažem da sam Srpkinja to nikako ne znači da sam nacionalista i da mrzim sve one koji nisu Srbi; to je deplasirano u toj meri da ne želim uopšte da pričam o tome, niti mi pada na pamet da se pravdam i izvinjavam bilo kome kada kažem da sam to što jesam)...

Nego, da se vratimo na antičku istoriju. Ne želeći da zauzimam prostor, preporučujem ti da eto, makar na Netu pronađeš spisak provincija Rimskog carstva...Ima i mapa...E, na teritoriji današnje Srbije je bila pokrajina Mezija Moesia (susedne su bile: Dacia, Pannonia ) ... a u okviru Mezije, Gornja i Donja Mezija...Pročitaj nešto pa da ne ispadneš neznalica idući put kada nam se javiš...
...loš pokušaj i loša namera...potrudi se malo, možda i uspeš...

Drugo, replicirao si i za Đokovića. Hm, pa neko voli sport, neko ne. Složiću se sa tobom da se ne treba kititi tuđim perjem ali treba se radovati kada neko uspe u nečem lepom, kao u sportu, zašto da ne? Mnogo me raduje da vidim klince kako kliču Ani, Jeleni i Novaku nego turbo folkerima i ostalim nakazama; uostalom, tebi ako smeta isključi televizor, radio i internet, a ponavljam, tvoja pakost, neukus i mržnja govore najviše o tebi i to u veoma, veoma lošem kontekstu





sun_to_rock sun_to_rock 21:46 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

ja sam odlucio da verujem ljudima koji su uspeli u zivotu. Verovatno znaju recept za uspeh.

ova ti je zlata vredna.
ivana23 ivana23 22:30 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Dule Nedeljković
ja samo ne zelim da se zbog tri prsta osudjuju i prozivaju neduzni. I dalje mislim da je taj znak prvenstveno poceo da se koristi kao simbol otpora Milosevicu 9.marta 1991. godine. Posle su ga zlikovci zloupotrebili kao sto ga danas neki politicari zloupotrebljavaju. Nema kraja ljudskoj zlobi i cinizmu.

secate li se Dragane, simbola 9.marta!?
Mara Mara 22:54 23.09.2007

Re: ...

Kad već pričamo o tome, da napomenem i da je kongresmenka Melisa Bin (Melissa Bean) bila na polufinalnom i finalnom meču US Open-a...

Nietzsches, potpuno se slažem sa tobom...gotovo ista reakcija je bila i ovde - pozitivna...Ljudi su se zainteresovali za Srbiju, u pozitivnom smislu i naravno da tako nešto prija...Prijali su i naslovi na CNN-u, APju, udarnim štampanim glasilima o "srpskom talasu" mladih, inteligentnih i nadasve talentovanih tenisera Srbije...



jesen jesen 23:19 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

dezelin,
Nema nemacko dete, kao ni bilo koje drugo dete, pravo da nosi majcu sa svastikom zato sto je ona simbol nacizma iako ima daleko starije korene..Svastika nije bila simbol Nemacke vec nacizma i koristili su ga svi nacisti ma gde bili.... Koliko znam, nemačka himna je je bila ista i pre, i za vreme, i posle nacizma i to nikome ne smeta, sto je i normalno..Tako i hrvatska deca imaju pravo da nose majce sa sahovnicama iako nerviraju i potresaju nehrvate iz hrvatske...Znas zasto...zato sto je to simbol hrvatskog naroda koji su hrvatski nacisti iliti ustase koristili kada su stvorili NDH.Zato sto je simbol naroda a ne ideologije zato se i zadržao do danas kao i nemacka himna...E tako su i tri prsta zloupotrebili i zloupotrebljavaju raznorazni kreteni srpske nacionalnosti a on nema veze sa ideologijom ubijanja....
engelhart engelhart 23:21 23.09.2007

Re:

dezelin respect za komentare!
Universum Universum 23:23 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Ti si malo frustriran u zivotu ili sta?
mixmasterche mixmasterche 23:52 23.09.2007

Re: pa i predsednik tadic


Tri prsta su takodje simbol nacizma i fasizma.



Odakle Vam ovo? Sad ste lupili i ostali zivi. Tri prsta oznacavaju Sveto Trojstvo, a rasireno se pokazuju da bi pokazala nasa nacionalna razlicitost. To je bitno obelezje Srba. Ne oznacava koljace, oni nemaju nacionalnost.

Zanimljivo mi je nadasve to sto smo mi svi dozvolili da se uopste prica o nacionalizmu kao o necemu a priori losem. Nacionalizam je u redu, to je zdravo osecanje. Ima ga i Amer, i Svabo i Rus i sto bi onaj reko - a da...Ceh!
mixmasterche mixmasterche 23:56 23.09.2007

Re: Promena imena drzave

dezelin
Da se vise ne zove Srbija nego


Srbija je kao i narod Srbi naziv dobila po rimskoj pokrajini Servia.


Koje ste Vi istoricare citali?

Znate li Vi poreklo i znacenje imena Srbin? Nemojte da kao argumente potezete istoriju, ne lezi Vam uopste
vucko vucko 00:04 24.09.2007

Bog je priličan ( (c) Dule Dabić Hajduk )

a rasireno se pokazuju da bi pokazala nasa nacionalna razlicitost. To je bitno obelezje Srba.

U, je! Svakog dana po nešto novo naučim :)

A šta je u stvari to naše bitno obeležje zvano "nacionalna različitost", ako Vas ne mrzi da mi objasnite - baš sam radoznao...
antifashist antifashist 00:48 24.09.2007

Re: Svstika

vlada dvm
milandez, ne lupetaj, molim te. Svastika je simbol nacizma, fasizma

U hinduizmu svastika je oznacavala dobru srecu. U skandinavskoj mitologiji svastika je oznacavala cekic boga Tora. U nekim drugim religijama i u okultizmu bila je simbol Sunca. Po nekima, svastika ima falusni karakter. Druidi su takodje koristili svastku. Svastika je bila obelezije Hitlerovog okultnog drustva "Tul" (Thule). Cisto, preciznosti radi!

А шта су онда три испружена прста ако погледамо нпр. велесове дашчице,
можда "show of nazzi - facsism" на ЕУРОСОНГУ
или је цела прича пробни балон правог Фашизма
Ајде усрећите још једног шабана па му покажите како знак о тројству има везе са било којим обликом фашизма.
Montero Montero 00:54 24.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

JJ Beba
[img] http://www.dugirat.net/images/velike/domovinski_rat21.jpg[img]



Ček, ovo su hrvatski vojnici, šahovnica, dva prsta. Je li treba i njima i svijetu sad odraditi kampanju da se zabrani simbol zločina nad srpskim narodom počinjen od strane hrvatske paravojske ?



Dule, sjajan tekst. Samo nastavi
dezelin dezelin 01:16 24.09.2007

Re:

Što ne priznaš da mrziš Srbe? Zašto lepo ne kažeš da je tebi problem da uopšte čuješ reč Srbin, srpsko, Srbija


Ne mogu da ti to priznam zato sto ih ne mrzim. Samo me zabole vise i za Srbe i za srpske nacionalne interese. Dosadni ste vise sa tim. Niko normalan vas u svetu ne mrzi, to je samo proizvod vase licne grize savesti.

Imali smo mi citavu plejadu vrhunskih sportista ali nam to nije pomoglo zato sto se to koristi kao vrsta maske i unutrasnjeg opravdanja za to sto smo losi ljudi. Da nije tako, odavno bi oni nacosi bili tamo gde im je mesto.

Toliko.
dezelin dezelin 01:21 24.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Ček, ovo su hrvatski vojnici, šahovnica, dva prsta. Je li treba i njima i svijetu sad odraditi kampanju da se zabrani simbol zločina nad srpskim narodom počinjen od strane hrvatske paravojske ?


A za hrvatske nacose me zabole jos vise! To sto i drugi imaju svoje nacose ne znaci da su nasi dobri.
zarkov zarkov 01:22 24.09.2007

ja se sam predstavljam,

milosrdni andjeo
Не,него ћете ти и Драго да нас представљате.Ајде скоте шетај.


ne treba mi niko, zato sto nisam srbin nego dzedaj. Inace, sportisti ovde jesu masovno zloupotrebljavani u cilju opste homogenizacije...svi ste vi pomalo teniseri kad se stigne do finala.
semele semele 01:36 24.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

dezelin
milandez, ne lupetaj, molim te. Svastika je simbol nacizma, fasizma. Tri prsta je nesto sasvim drugo.Tri prsta su takodje simbol nacizma i fasizma. Glupo je od vas sto krivicu zelite da svalite na te jadne ljude koje su vasi sugradjani gurnuli u ratove glasajuci za Slobodana Milosevica. Prvo su se u Beogradu dizala tri prsta pa tek onda u Kninu, Vukovaru, Pristini...
Meni licno, uzasno, smeta licemerje. Jel ima nesto pozitivno u ovoj jadnoj zemlji osim onoga sto Vi mislite da je pozitivno?U Srbiji ima malo toga pozitivnog sa tendecijom daljeg propadanja.
dezelin


Goran Miletic Goran Miletic 01:41 24.09.2007

Re: pa i predsednik tadic


.Izvesni Goran Miletic je ovde tvrdio da svako ko podigne tri prsta u tom trenutku razmislja kako ce nekog da zakolje...Bljak.


Taj izvesni Goran Miletic itekako NIJE tvrdio tako nesto. Procitajte blog ponovo, a ne igrajte se Kurira...
semele semele 01:56 24.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

dezelin
Не,него ћете ти и Драго да нас представљате.Ајде скоте шетај.Gospodine, vezano sa vas prethodni post koji sam igrom slucaja procitao pre nego sto je obrisan, imam samo jedno da Vam kazem: obratite se nekom psihijatru - ima ih, siguran sam, dovoljan broj nacionalno obojenih koji bi Vas razumeli.Toliko.


Croatian fans form human swastika during friendly match with Italy
slam.canoe.ca ^ | August 16, 2006


Posted on 08/17/2006 7:10:41 AM PDT by joan


LIVORNO, Italy -- A small group of Croatian fans formed a human swastika midway through an exhibition game with Italy on yesterday.

Sitting on one end of Livorno's Armando Picchi stadium in a section walled off from Italian fans by large barriers, about 200 Croatian supporters arranged themselves into the Nazi symbol about 30 minutes into Croatia's 2-0 win.

Livorno is known as a left-wing town and the Croatian fans were apparently trying to incite the home fans.

Police eventually moved in, forcing the fans to stop.
dena-zeka dena-zeka 02:02 24.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

Dule Nedeljković
ni ja to ne razumem, ali necu da osudjujem decu koja se ne secaju kada su zlikovci zloupotrebljavali ta tri prsta cineci zlocine i pljackajuci neduzne. Necu da osudjujem onih pedesetak hiljada klinaca koje boli dupe za politiku koja su sinoc cistog srca klicali sportskoj legendi ispred skupstine. Bas me briga za pozadinu, ja sam odlucio da verujem ljudima koji su uspeli u zivotu. Verovatno znaju recept za uspeh. Zasto bih vise verovao lazovima od politicara nego coveku koji me je hiljadu puta obradovao. O Noletu i klincima da i ne pricam.


Svaka cast Dule! Potpisujem i preporucujem!

Pozdrav!
Fratello Fratello 04:59 24.09.2007

Re: ...

Mara
Kad već pričamo o tome, da napomenem i da je kongresmenka Melisa Bin (Melissa Bean) bila na polufinalnom i finalnom meču US Open-a...

Nietzsches, potpuno se slažem sa tobom...gotovo ista reakcija je bila i ovde - pozitivna...Ljudi su se zainteresovali za Srbiju, u pozitivnom smislu i naravno da tako nešto prija...Prijali su i naslovi na CNN-u, APju, udarnim štampanim glasilima o "srpskom talasu" mladih, inteligentnih i nadasve talentovanih tenisera Srbije...





Kongresmen Melisa Bin, pravo ime Milica Luburic. Sjajna zena.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 05:19 24.09.2007

Re: pa i predsednik tadic

dezelin
A za hrvatske nacose me zabole jos vise! To sto i drugi imaju svoje nacose ne znaci da su nasi dobri.


Pitanje je bilo postavljeno sa ciljem da se ustanovi princip razmisljanja (ili pre dokaze odsustvo centra za racionalnu misao)...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana