No Angels

dunja73 RSS / 15.04.2009. u 15:28

Cetiri  devojke  koje  su  se  pojavile  na  "Evroviziji" sa  pesmom " Disappear "  a  po  zavrsetku  istog  u  mnogim  nemackim  novinama  su  osvanuli  naslovi   tipa  "blam  u  Beogradu" Medjutim  ,  ne  postavljam  ovaj  post  da  bih  komentarisala  da li  je  nemacka  grupa  zasluzeno  ili  ne  zasluzeno  imala  losu  "prodju"  i  tako  se  nisko  kotirala  na  listi  ,vec  me  je  sam  naziv  ove  njihove  grupe  iliti   benda  " bacio " u   razmisljanje  ,  da  li   su (je)    devojke  (devojka)  clanica  ove  grupe  ,  doslovce  shvatila  "No  Angels"..Samo  da  napomenem  ,  one  su  pocele  kao  mlad pop  bend  i  na nemackom "popstars"  od  5 000  prijavljenih  ucesnika  prosle  u  najuzi  izbor  i  naravno  pobedile,  kasnije  uspevaju  da  prodaju  5  miliona  albuma ,  sledi  razlaz  pa  2007-e ponovni  comeback.

Nadja Benaissa
Nadja Benaissa
Radi  se  o  tome  da je  doticna tamnoputa(polumarokanka)   clanica  grupe , Nadja Benaissa ,za  vikend  dok  je  gostovala  u  jednoj  frankfurtskoj  diskoteci ,po  samom  zavrsetku   ,privedena  od  strane policije.Kao  tinejdzerka  je  bila  poznata  policiji  zbog  manjih  kradja  i  kontakta  sa  drogom. Nadja  je  inace   majka  devojcice  od  9 godina..

Objasnjenje..

Mlada  popularna  pevacica  (26 godina)  je  optuzena  za  nanosenje  "telesnih  povreda" trojici  muskaraca  sa  kojima  je  imala  seksualne (ne zasticene)  odnose  pored  sopstvenog  saznanja  da  poseduje  HIV-infekciju,  od  2004 -2006 -e  godine..Nalazi  se  u  istraznom  zatvoru  , sudjenje  se  ocekuje  i  za  ovo  delo  je  predvidjena  zatvorska  kazna  od  6 meseci  do  10  godina  za  svaki  slucaj  pojedinacno  ..

Meni  licno  nekako  nije  sve  totalno  jasno  bas  kod  ovoga  slucaja  ,  a i  kod  samoga  zakona  ..Da  li  je  krivica   samo  i   iskljucivo  njena  ?? Sudjenje  ce  naravno  pokazati  svoje  ..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ist man denn grundsätzlich verpflichtet, seinem Partner eine solche Krankheit mitzuteilen?

Neuber: Wenn jemand, der davon Kenntnis hat, dass er HIV-infiziert ist, seinen Partner nicht informiert und der Partner sich ansteckt, dann ist das gefährliche Körperverletzung. Kommt es nicht zur Ansteckung, ist das versuchte gefährliche Körperverletzung. So ist die Rechtsprechung.

Welche Strafe droht?

Neuber: Der Strafrahmen der gefährlichen Körperverletzung - das ist Paragraf 224 Strafgesetzbuch - sieht eine Freiheitsstrafe zwischen sechs Monaten und zehn Jahren vor, für jeden Einzelfall

engleski

Is one obligated in principle to communicate to its partner such an illness?

Neuber: If someone, which has of the fact knowledge that it is HIV infected, its partner not informed and the partner is infected, then is dangerous bodily injury. If it does not come to the infection, is tried dangerous bodily injury. Like that is the jurisdiction.

 Which punishment threatens?

Neuber: The punishing framework of the dangerous bodily injury - that is Paragraf 224 penal code - plans an imprisonment between six months and ten years, for each individual case

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dodato:

Klaus(37) objasnjava:
-Upoznali smo se 2004-e , bila mi je jako simpaticna i atraktivna , vremenom postajemo intimni...
-U pocetku spavamo sa kondomom , vremenom se uzdrzavamo zastite , ja sam bio siguran u sebe jer sam neposredno uradio test na aids koji je bio negativan.Kasnije nju pitam da li je kod nje sve u redu ,na sta mi ona odgovara - Da, naravno.
-Verovao sam joj .
Posle par sedmica , afera se okoncava i oni ne bivaju vise zajedno.
Klaus:
- Posle dve godine ,mi je neko rekao da Nadja je godinama HIV pozitivna,bio sam sokiran da mi nije rekla .Telefonirali smo , bila je misljenja da ako bih ja bio inficiran , ne bi moralo znaciti da je od nje..



Komentari (92)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Blade Runner Blade Runner 15:34 15.04.2009

Njena krivica

a njihova glupost koja ce ih skupo kostati.
Edit: mislim na "ne zasticene"
margos margos 16:01 15.04.2009

Re: Njena krivica

Ja koliko kapiram - ozbiljno je krivično delo kada namerno zaraziš HIV-om nekog... Bilo je dosta slučajeva tog ''osvetničkog seksa'' po svetu. I naravno da treba da odgovara za to.

Druga je stvar šta je njoj potrebno... da li je očajna, besna itd... Ali da je strašno to što je svesno i namerno uradila - jeste.
libkonz libkonz 17:50 15.04.2009

Re: Njena krivica

Samo njena krivica. Nije normalna.
dunja73 dunja73 19:02 15.04.2009

Re: Njena krivica

a njihova glupost koja ce ih skupo kostati.

bas tako..
dunja73 dunja73 19:04 15.04.2009

Re: Njena krivica

Samo njena krivica. Nije normalna.

zakonski da i moralno da ,ali....
dunja73 dunja73 19:11 15.04.2009

Re: Njena krivica

Ja koliko kapiram - ozbiljno je krivično delo kada namerno zaraziš HIV-om nekog

znas sta je tu meni nelogicno...
U Nemackoj je iskljucivo tvoja dobra volja da radis test na aids(i u Srbiji) ,
cak u trudnoci oni te pitaju zelis li analizu ili ne ...
Koliko li je onih koji ni pojma nemaju da su nosioci HIV-a?
I sta je sa njihovom odgovornoscu??
margos margos 19:18 15.04.2009

Re: Njena krivica

dunja73
Koliko li je onih koji ni pojma nemaju da su nosioci HIV-a?I sta je sa njihovom odgovornoscu??

Ma ok je to... niko od nas ne zna da li će sutra mreti i ne prave se sve analize pre venčanja, trudnoće, seksualnog odnosa.... Potpuno je druga stvar kada ideš i namerno širiš zarazu, bilo koju....

Pre neki dan čujem priču kako je žena sipala u piće vijagru tipu kog je htela da smuva. Pritom je ona farmaceut. Muškarac o tome pojma nije imao. Ne znam šta se desilo, da li je do odnosa došlo ili ne - ali zamisli da on npr ima moždanu ili stomačnu aneurizmu i da mu pukne krvni sud.

Ja ne znam kako bih kažnjavala tu vrstu zla - ali bih bila rigorozna, da im nikad više ništa slično ne padne na pamet.
dunja73 dunja73 19:49 15.04.2009

Re: Njena krivica

Pritom je ona farmaceut. Muškarac o tome pojma nije imao

pa nek "ganja" opet apotekarke....

Ja ne znam kako bih kažnjavala tu vrstu zla - ali bih bila rigorozna, da im nikad više ništa slično ne padne na pamet.


Nju je "policija" izgleda ,ja koliko "kontam"
drzala na oku sve vreme i nisu mogli da je nikako uhvate kuci , i sacekaju
je posle tog nastupa za Uskrs u Frankfurtu , medjutim to se nesto ne slaze sa zakonom..bla , bla..
Tuzilac objasnjava bas tako da je razlog " da se ne bi ponovilo (nastavljalo),
a branilac ovako izjavljuje " Pravda u Nemackoj ne sme da izigrava preventivu protiv HIV-a"
e , pa ti budi pametan...
Blade Runner Blade Runner 19:59 15.04.2009

Re: Njena krivica

Potpuno je druga stvar kada ideš i namerno širiš zarazu

Sa HIV to je ravno pokusaju ubistva.
edi-va edi-va 07:55 16.04.2009

Re: Njena krivica

ak u trudnoci oni te pitaju zelis li analizu ili ne ..


To je i meni bilo chudno. Recheno mi je da se testovi hepatitisa, tripera i ostalih venerichnih bolesti rade bez mog odobrenja, ali za AIDS moraju da me pitaju. To mi bas nije bilo jasno. Naravno da sam pristala i na to, rachunam kad vec rade neka sve urade jer je bitno, bas zbog deteta koje moze da bude inficirano preko majke, a sta ja znam gde i kad je moj partner shvrljao a da nije vodio rachuna ... povernje je jedna stvar, ali nikome se ne da na licu prochitati kad mu je nagon iskljuchio racio ...
dunja73 dunja73 12:52 16.04.2009

Re: Njena krivica

bez mog odobrenja, ali za AIDS moraju da me pitaju. To mi bas nije bilo jasno

ni meni to nije jasno i kako je to moguce da kao takvo prolazi?
Ili mozda oni vec u papanikolau mogu videti(a mislim da moze) ?
Sa druge strane uvek iznova se imaju slucajevi beba sa HIV-om , ne kapiram ..

leopold_lady leopold_lady 17:41 15.04.2009

Upravo sam otvorila Google reader ...

i ta vest mi je upala u oko .... Skoro sve svetske agencije i novine pišu o tome ....

Podseti me na Mišu (namerno neću reći pravo ime) - koji je 90-tih namerno sejao sidu po Beogradu.... Kad je jedna novinarka došla do njega i napravila intervju sa njim sećam se samo par rečenica koje je rekao - Želele su da se voze BMW-om - dobile su vožnju.Želele su seks sa mnom - dao sam im.Još nisu želele da koriste zaštitu - šta me briga. Kad ga je novinarka pitala da li mu je žao ,odgovorio da mu je samo žao što je nekoj prostitutki dozvolio da ga iskoristi za seks bez zaštite i što je on oboleo.... Ne znam da li je kasnije menjao iskaz.... Ali,koliko se sećam do kraja se držao toga da mu nije žao što je devojkama preneo sidu (tj infekcirao ih HIV virusom).... Mogu da zamislim šta se sad sve dešava....
margos margos 17:53 15.04.2009

Re: Upravo sam otvorila Google reader ...

KRETEN!
leopold_lady leopold_lady 17:57 15.04.2009

Re: Upravo sam otvorila Google reader ...

margos
KRETEN!


Znam,a ja verovatno nikad ne bi čula za njega,da mi brat koji je bio u JAZAS-u nije pričao ....
dunja73 dunja73 19:06 15.04.2009

Re: Upravo sam otvorila Google reader ...

Ali,koliko se sećam do kraja se držao toga da mu nije žao što je devojkama preneo sidu (tj infekcirao ih HIV virusom)....

Ja se secam isto neke ovako slicne price ...malo cu dati sebi slobode
vise da to upredim sa "amok-om"
dunja73 dunja73 19:27 15.04.2009

Re: Upravo sam otvorila Google reader ...

u JAZAS-u nije pričao ....

Ledi , ako smem da pitam ,sta je to JAZAS?
margos margos 19:51 15.04.2009

Re: Upravo sam otvorila Google reader ...

Ledi , ako smem da pitam ,sta je to JAZAS?

Jugoslovenska Asocijacija za borbu protiv SIDA-e - pošto je to prvo udruženje te vrste, iz doba SFRJ, skraćenica ostala. Najaktivniji (i najpoznatiji) su od svih nevladinih organizacija, iako ima još mnogih sličnih, kasnije oformljenih.
dunja73 dunja73 19:54 15.04.2009

Re: Upravo sam otvorila Google reader ...

Jugoslovenska Asocijacija za borbu protiv SIDA-e

a-ha
hvala, nisam pojma imala
mashha mashha 19:59 15.04.2009

Re: Upravo sam otvorila Google reader ...

JAZAS

Uvek oko 1. decembra organizuju dobre žurkice na kojima besplatno dele letke i kondome.
Neki ih od milošte zovu Jazavci (ili Jazavičari)
leopold_lady leopold_lady 07:41 16.04.2009

Re: Upravo sam otvorila Google reader ...

organizuju dobre žurkice


Organizovali su i za 14.02. .... Tramvaj ljubavi.... Ne znam da li ga organizuju još uvek.....
miloradkakmar miloradkakmar 18:21 15.04.2009

I oni

Nisam hteo, ali moram .
Zašto se njih trojica nisu zaštitili ?Ona će odgovarati, ali je i na njima odgovornost. Eto, šta čini požuda i ženska moć.
dunja73 dunja73 19:13 15.04.2009

Re: I oni

Zašto se njih trojica nisu zaštitili ?Ona će odgovarati, ali je i na njima odgovornost

tacno!
u tome jeste poenta...
libkonz libkonz 19:40 15.04.2009

Re: I oni

ali je i na njima odgovornost

Zar nije jasno da:
pored spostvenog saznanja da poseduje HIV-infekciju

miloradkakmar miloradkakmar 20:59 15.04.2009

Re: I oni

Zar nije jasno

Jasno Lib. Ne želim previše da raspravljam o ovome, ali zar nije malo simptomatično , da ako su imali nameru to što su radili sa poznatom , lepom i privlačnom pevačicom , da nisu baš ništa znali o njoj pa i to da ima HIV - infekciju. Živimo u svetu savremenih tehnologija i komunikacija. Sve se zna , posebnom o poznatima. Zar su bili tolike gluperde , da ne saznaju. Ne branim ja nju, ali se možda i ona nije setila u ljubavnom zanosu da im to saopšti , kao što se nisu ni oni setili da se zaštite. Možda je trebalo sa podijuma da pre nastupa kaže : momci ko hoće samnom večeras u krevet neka dobro razmisli , imam HIV -infekciju.
Ukoliko je to njena svesna , ciljana osveta ili nešto slično , onda je to druga priča.
libkonz libkonz 21:28 15.04.2009

Re: I oni

HIV - infekciju

HIV pozitivne osobe u uređenoj državi imaju pravo na zaštitu privatnosti i to nije nešto što bi se javno moglo znati.
možda i ona nije setila u ljubavnom zanosu da im to saopšti

to mi baš i ne pije vodu. Isto bi bilo da muž ženi nakon prevare kaže : "Dok sam se ja setio da sam oženjen, sve se već odigralo".
margos margos 21:32 15.04.2009

Re: I oni

to mi baš i ne pije vodu. Isto bi bilo da muž ženi nakon prevare kaže : "Dok sam se ja setio da sam oženjen, sve se već odigralo".

Ma da... nije se setila., kako da ne... Ne pije vodu, Lib, u pravu si.
dunja73 dunja73 22:05 15.04.2009

Re: I oni

Ma da... nije se setila., kako da ne...

Klaus W.* (37) hatte ungeschützten Geschlechtsverkehr mit Nadja. In BILD berichtet er von seiner Affäre mit der Sängerin.

„Ich lernte Nadja 2004 kennen. Wir waren uns sympathisch und verabredeten uns mehrfach. Ich fand sie sehr attraktiv. Irgendwann gingen wir zu mir nach Hause und wurden intim.“

Anfangs sollen die beiden Kondome verwendet haben, als sie miteinander schliefen.
Klaus: „Doch später verzichteten wir auf den Schutz. Ich dachte mir nichts dabei, hatte selbst gerade einen Aids-Test gemacht, der negativ war. Ich fühlte mich sicher. Später fragte ich Nadja: ,Ist mit dir gesundheitlich alles in Ordnung?‘ Sie antwortete: ,Ja, klar.‘ Ich habe es ihr geglaubt.“

Nach ein paar Wochen war die Affäre zu Ende und Klaus sah Nadja nicht wieder.

Klaus W.: „Erst zwei Jahre später erzählte mir jemand, dass Nadja schon seit Jahren HIV-positiv sei. Ich war ziemlich geschockt, dass sie mir das nicht gesagt hatte. Später am Telefon stellte ich sie zur Rede. Sie meinte nur, wenn ich jetzt auch infiziert wäre, müsse es ja nicht von ihr sein.“




evo nadjoh top taze....
ukratko ...
Klaus(37) objasnjava:
-Upoznali smo se 2004-e , bila mi je jako simpaticna i atraktivna , vremenom postajemo intimni...
-U pocetku spavamo sa kondomom , vremenom se uzdrzavamo zastite , ja sam bio siguran u sebe jer sam neposredno uradio test na aids koji je bio negativan.Kasnije nju pitam da li je kod nje sve u redu ,na sta mi ona odgovara - Da, naravno.
-Verovao sam joj .
Posle par sedmica , afera se okoncava i oni ne bivaju vise zajedno.
Klaus
- Posle dve godine ,mi je neko rekao da Nadja je godinama HIV pozitivna,bio sam sokiran da mi nije rekla .Telefonirali smo , bila je misljenja da ako bih ja bio inficiran , ne bi moralo znaciti da je od nje..


mashha mashha 18:49 15.04.2009

Hm...

ja ne bih smela odmah da je osuđujem, jer ko zna, možda su ovi muškarci samo željni njenog novca... imaju HIV- bili su sa njom, pa hej- hajmo da je optužimo da nam je prenela i taman da malo iskeširamo svoje muke.
Dakle, ja bih sačekala da se čuje i njena priča pa onda...
Inače danas sam prvi put čula za ovu pevačicu (da ne ispadne da sam neki ostrašćeni fan pa je sad branim).
dunja73 dunja73 19:19 15.04.2009

Re: Hm...

možda su ovi muškarci samo željni njenog novca... imaju HIV- bili su sa njom, pa hej- hajmo da je optužimo da nam je prenela i taman da malo iskeširamo svoje muke.

Masa, nisu one (i ona) nesto bas ni mnogooo poznate , vise zbog tog ucesca
na evroviziji u Bg
ona , o kojoj je rec je cak (provlacilo se kroz stampu ,jel,
a novinari ko novinari...)
u prilicnim dugovima , #
tako ne bih smela , jer i nisam nigde do
sada ni procitala ko su ustvari ti momci...
Navodno je jedan od te troice isto HIV pozitivan...
Slucaj je totalno "taz" i radoznala sam sta ce se jos sve saznati i izspekulisati do sudjenja...
margos margos 19:22 15.04.2009

Re: Hm...

Mashho, u pravu si, možda priča nije tačna i ja ne osuđujem konkretno nju - već samo ideju da neko nekog namerno inficira virusom HIV-a ili bilo čime drugim, kao što napisah da je jednako nedopustivo podmetati nekom lekove, opijate, bilo šta.
mashha mashha 19:46 15.04.2009

Re: Hm...

Naravno, sama ideja da neko nekome namerno ugrožava život je za svaku osudu, nego se ja samo zadržah na Nadjin slučaj, tj. bacih pogled i iz nekog drugog ugla.
Unfuckable Unfuckable 19:20 15.04.2009

ovde je pitanje

u odgovornosti, prema drugima ali prvenstveno prema sebi,
nešto slično kao u saobraćaju :

Oni nisu "vezali pojas", je l' ?
A ona je znala da je "pijana", ali je ipak sela za volan.

Još jedno pitanje je jako bitno, ali sumnjam da ćemo naći odgovor :
da li bi ona imala sex sa bilo kim od njih u slučaju da su imali zaštitu ?
dunja73 dunja73 19:25 15.04.2009

Re: ovde je pitanje

Oni nisu "vezali pojas", je l' ?
A ona je znala da je "pijana", ali je ipak sela za volan.

tacno tako Unf ,realno gledano

da li bi ona imala sex sa bilo kim od njih u slučaju da su imali zaštitu ?

a mozda i obrnuto..
topcat topcat 15:04 16.04.2009

Re: ovde je pitanje

Unfuckable
u odgovornosti, prema drugima ali prvenstveno prema sebi


taman sam htjela o odgovornosti, ali me Unf preduhitrio.
dunja73 dunja73 16:03 16.04.2009

Re: ovde je pitanje

taman sam htjela o odgovornosti, ali me Unf preduhitrio

danas citam o ovome slucaju ,a ono
ispadose novinari najodgovorniji zbog ne postovanja privatnosti ...neverovatnooo...
margos margos 16:31 16.04.2009

Re: ovde je pitanje

ispadose novinari najodgovorniji zbog ne postovanja privatnosti ...neverovatnooo...

Iskreno, ja mnogo čemu što pročitam u novinama (tv, online) ne verujem u potpunosti, tj vrlo ograničeno primam informacije i ne palim se mnogo na informacije.

Ovde me je u načelu povukla priča - i da, u pravu su svi koji pominju odgovornost. U ovom slučaju sam se uhvatila za onu odgovornost prema drugima.

Sedneš za volan - odgovoran si, imaš u rukama tonu gvožđa koja ako okrzne nekog ili nešto, može da napravi neprocenjivu štetu.
Imaš velikog psa - odgovoran si kao da imaš oružje.
Imaš zaraznu bolest - odgovoran si prema svima koji stupaju u kontakt sa tobom, pa sve i da je grip u pitanju.


Novinari su tema za sebe...
dunja73 dunja73 16:43 16.04.2009

Re: ovde je pitanje

Novinari su tema za sebe...

mislim da se nismo razumeli...
Moja slabost , ne objasnim , a napisem zakljucak...
ovako...
Ne, sve je ovo tacno
ova zena je po svoj prilici jako neki "razvracen" lik i po pitanju ocinstva,i sudara sa zakonom , medjutim je eto , prominentna licnost ..
Tacno je sve kako je i preneto , da bi danas sudija iz Berlina napao
javnost (novine) da nisu smeli da to tako prezentiraju u fazonu da se "prljav ves" tako ne sme iznositi...
a da je odgovornost na njoj , to nije ni sporno...
ps
PRIVATNOST svetinja ,ah ,ah ?!

omega68 omega68 23:21 15.04.2009

Ja sam

Lepo pričao kod mene na blogu da , na žalost , mnogi i kod nas još uvek ne shvataju da je sex sa zaštitom takođe dobar.
Bilo je poprilično zezanja, tada.
libkonz libkonz 23:32 15.04.2009

Re: Ja sam

Lepo pričao kod mene na blogu da , na žalost , mnogi i kod nas još uvek ne shvataju da je sex sa zaštitom takođe dobar.

a šta to tebe briga, kad si oženjen.
omega68 omega68 23:34 15.04.2009

Re: Ja sam

libkonz
Lepo pričao kod mene na blogu da , na žalost , mnogi i kod nas još uvek ne shvataju da je sex sa zaštitom takođe dobar.

a šta to tebe briga, kad si oženjen.

Pa baš zato...zbog drugih
dunja73 dunja73 23:35 15.04.2009

Re: Ja sam

a šta to tebe briga, kad si oženjen



libkonz libkonz 23:36 15.04.2009

Re: Ja sam

Pa baš zato...zbog drugih

humanista, svaka čast
dunja73 dunja73 23:44 15.04.2009

Re: Ja sam

humanista, svaka čast


manemoj,
a ti se po blogu na sav glas "falis" da ti zena iz nasih krajeva,a
tamo ovo - ono malo o Karleusi , pa sve oko Severine....
libkonz libkonz 00:01 16.04.2009

Re: Ja sam

pa sve oko Severine....

dobro si me podsetila, pa ja još nisam napisao blog o njoj.
Simpatične su mi Splićanke, šta da radim.
dunja73 dunja73 00:07 16.04.2009

Re: Ja sam

dobro si me podsetila, pa ja još nisam napisao blog o njoj

evo i nje ,a i pase uz temu
kljucno pitanje
KO JE KRIV ?

dunja73 dunja73 00:16 16.04.2009

Re: Ja sam

mnogi i kod nas još uvek ne shvataju da je sex sa zaštitom takođe dobar.


kod nas??

mislim da svuda ima koji ne shvataju
u Nemackoj se godisnje registruje 3 000 HIV pozitivnih (90 % seksom) ..
miloradkakmar miloradkakmar 01:08 16.04.2009

Re: Ja sam

pa ja još nisam napisao blog o njoj


A, ja zato ništa ne pišem , čekam hoćeš li ti da pišeš ili ću ja
lazni_valter lazni_valter 01:12 16.04.2009

Re: Ja sam

nesto se pitam je li promiskuitetnost zaista "neizleciva". Ako jeste, moze li drustvo biti iskreno ili zbog laznog morala i epidemija hiva ne jenjava.
dunja73 dunja73 01:17 16.04.2009

Re: Ja sam

Ako jeste, moze li drustvo biti iskreno ili zbog laznog morala i epidemija hiva ne jenjava.

postoje dokazi da od 1900 godine HIV virus postoji ...
sto nam govori..
libkonz libkonz 08:28 16.04.2009

Re: Ja sam

A, ja zato ništa ne pišem , čekam hoćeš li ti da pišeš ili ću ja

Milorade, pa ne mi diraj Seve.
dunja73 dunja73 12:55 16.04.2009

Re: Ja sam

A, ja zato ništa ne pišem , čekam hoćeš li ti da pišeš ili ću ja

jaooo sta ta " Seve pjevacica " radi muskarcima?????
edi-va edi-va 07:43 16.04.2009

Glavna tema

u svim nemachkim medijima ...

Pitala sam se i da li je nesto overila u Beogradu ... al' sam grozna.

Mislim da je zasluzila zatvor jer je znala da je HIV pozitivna.

Wenn jemand, der davon Kenntnis hat, dass er HIV-infiziert ist, seinen Partner nicht informiert und der Partner sich ansteckt, dann ist das gefährliche Körperverletzung. Kommt es nicht zur Ansteckung, ist das versuchte gefährliche Körperverletzung. So ist die Rechtsprechung.


Ovde nema sta da se doda, osim da su zarazeni isto odgovorni sami za sebe, znachi trebali su da misle na zastitu.

Mislila sam i ja da pisem o ovome, jako bitna tema. Mnogo se i odrasli, a kamoli klinci neodgovorno ponashaju i ne razmishljaju koliko ih samo jedan nezasticen sexualni chin moze koshtati.
dunja73 dunja73 13:04 16.04.2009

Re: Glavna tema

Pitala sam se i da li je nesto overila u Beogradu ... al' sam grozna.

jesi ,grozna si ..
znala da je HIV pozitivna

Na njenoj je strani AIDS udruzenje Nemacke , oni smatraju da ovo sve nije bilo potrebno , i da je nepravedno uhapsena ...Kasnije cu malo detaljnije da proucim , jer stvarno ne kapiram, sta, kako , ko i zasto .......
ih samo jedan nezasticen sexualni chin moze koshtati

i zasticen moze kostati i to jako puno
pisala sam ja vec na temu "rak grlica materice" HPV virus koji odoljeva svemu i svacemu i godinama prezivljava uspesno .. (pogledaj post od ranije kod mene "rezem se jer te volim)
hvala sto si tu ..

lazni_valter lazni_valter 16:03 16.04.2009

Re: Glavna tema

pa ima li onda ikakva prava zastita... jedino apstinencija sto sumnjam da bi previse ljudi pristalo. znaci samnjenje rizika, sto znaci kondom, sto znaci sebicno gledajuci oba partnera treba da misle zbog sebe ako ne zbog drugog. i tako dodjemo do odgovornosti i njega. a ona, od prvog momenta je sasvim sigurno odgovorna. da li i krivicno, nisam sigura. nije ih prislila ni na sta.
margos margos 16:19 16.04.2009

Re: Glavna tema

da li i krivicno, nisam sigura. nije ih prislila ni na sta.

Ajd, pričamo o ovome kao da je istina - da je neko ko je godinama HIV pozitivan imao sex sa tri osobe kojima to nije predočio/la.

I šta? Kao:
Pa niste pitali, pa vam ja nisam ni rekao/la?
Al umrećemo...
Ma jok, može sa SIDA-om da se živi... Malo ograničeno... malo skupo... malo za*ebano, ali eto, možete i vi nekom da prenesete...


dunja73 dunja73 16:25 16.04.2009

Re: Glavna tema

pa ima li onda ikakva prava zastita...

najugrozniji su ustvari mladi ljudi , i od samoga starta stupanja
u seksualne odnose moraju da budu edukovani pravilno ...
A to podrazumeva i seksualnu orjentaciju , higijenu , pravinu zastitu ..
Devojcicama se masovno preporucuje ta vakcina protiv HPV virusa , nekima izgleda komercijalno , meni licno pak zastrasujuca cinjenica da vec "poljubac" podpada pod rizik...itd...
Kod aids -a imamo da je najugrozenija homo i droga konzument populacija,sa druge strane (ako bismo Nemacku uzeli kao primer) gledano njih je po statistici manje od 10 % E sad homo ,bi ,poli itd..
Ovde silazim ...
AIDS JE KRVNA BOLEST
shunjich92 shunjich92 13:47 16.04.2009

i on ima odgovornost

ne znam kako je u zakonu, ali po mom misljenju tu je i njegova odgovornost... to sto je on njoj verovato...
inace, danas sam nosio na fakultet majcu na kojoj pise ''volim te sigurno. koristim kondom.'' toliko!
dunja73 dunja73 16:04 16.04.2009

Re: i on ima odgovornost

danas sam nosio na fakultet majcu na kojoj pise ''volim te sigurno. koristim kondom.'' toliko!

svaka cast i veliki
edi-va edi-va 16:53 16.04.2009

Docepala sam se

jucherashnjeg i danashnjeg BILD-a.

Elem, prochitala sam sledece:

Lik koji je nju tuzio mora sad da dokaze da ga je ona zarazila. Uporedice njene Virenstämme sa njegovim. Virenstamm mu dodje valjda matichni virus, nek me neko ispravi posto ne znam koji je srpski medicinski naziv. U sluchaju da ga nije ona zarazila ipak se ona tereti za

versuchte gefährliche Körperverletzung.


dangerous bodily injury.


zbog nezasticenog sexa koji je imala, a znala je da je zarazena.

Ako vecheras stignem, preveshcu deo iz jucherashnjeg broja sa nazivom: Wie gefährlich ist eine HIV - Infektion? (Koliko je opasna HIV - infekcija).

Inache je opstinski sud u Berlinu zabranio juche BILD-u da pishe dalje o istrazi ovog sluchaja jer navodno ne postoji interes javnosti!
dunja73 dunja73 17:14 16.04.2009

Re: Docepala sam se

Inache je opstinski sud u Berlinu zabranio juche BILD-u da pishe dalje o istrazi ovog sluchaja jer navodno ne postoji interes javnosti!


bas napred sam pisala margos..
fore i fazoni ..
mnogi bi se (s) proveli ko Nadja...ako bi se hajka dopustila..

Lik koji je nju tuzio mora sad da dokaze da ga je ona zarazila.

ok
ali , i da se suprotno dokaze, po meni,
ona je opet odgovorna jer partnerima uskracuje saznanje o tome da su u
zivotnoj opasnosti
ili??
edi-va edi-va 18:06 16.04.2009

Re: Docepala sam se

ona je opet odgovorna jer partnerima uskracuje saznanje o tome da su u
zivotnoj opasnosti
ili??


Da i ja to tako vidim kako u ostalom zakon predvidja. I u suprotnom ce biti gonjena svakako.
jednatanja jednatanja 16:54 16.04.2009

...

Ćao Dunja, ne znam jel si pogledala Stern TV sinoć al mene najviše iznenadi onaj advokat kada reče da ako na primer ja znam da će moja drugarica namerno da inficira svog dečka HIV-om (možda su ostale ženske u grupi znale), ja ne snosim nikakvu odgovornost što ga nisam upozorila. Jedino ako je "delo" ozbiljno poput ubistva, onda postajem saučesnik i snosim odgovornost pred zakonom. Ne znam samo zašto se zaraza HIV-om ne karakteriše kao ubistvo po nemačkom zakonu, ne vidim logiku....

U svakom slučaju, grozno...
dunja73 dunja73 17:21 16.04.2009

Re: ...

ako na primer ja znam da će moja drugarica namerno da inficira svog dečka HIV-om (možda su ostale ženske u grupi znale), ja ne snosim nikakvu odgovornost što ga nisam upozorila. Jedino ako je "delo" ozbiljno poput ubistva, onda postajem saučesnik i snosim odgovornost pred zakonom.

pravo i pravda?
zašto se zaraza HIV-om ne karakteriše kao ubistvo po nemačkom zakonu, ne vidim logiku

valjda misle unapred da i farmaciji valja leba zaraditi...
edi-va edi-va 18:17 16.04.2009

Re: ...

zašto se zaraza HIV-om ne karakteriše kao ubistvo po nemačkom zakonu, ne vidim logiku....


Evo da ja probam laichki da obajsnim. Ubistvo svi znamo sta je. Ubiti nekoga znachi uzeti mu zivot, jelte. Zaraziti nekoga HIV-om je opet nesto drugo, taj je jos ziv faktichki nije ubijen, ali mu je zivot za sva vremena, dokle god jos zivi sa tom zarazom, izmenjen - ovo ja pokushavam da zvuchim juristisch.

Evo ovde cu da postavim prevod koji sam malopre najavila, mislim da je znachajnije nego da kachim blog, a moze i da doprinese odgovoru na tvoje pitanje:

___________________________________________________________________________


Koliko je opasna HIV infekcija?

Koliko je opasan HI-Virus? Privatni docent Dr. Jan van Lunzen (45), upravnik infektološkog odeljenja Univerzitetske klinike u Hamburg Eppendorf-u (UKE), objašnjava izazivača i bolest.

Kako je moguće zaraziti se sa HIV-om?

„Nezaštićenim polnim odnosima, svejedno da li je došlo do ejakulacije ili ne. Oralni seks je takodje zarazan! Zatim zaraženom krvi, prenešenom prljavim iglama špriceva ili transfuzijom krvi.
Nije moguće zaraziti se ljubljenjem, ubodima komaraca, zajedničkim korišćenjem posudja ili posteljine. Dobrovoljnim davanjem krvi se isto nije moguće zaraziti.“

Koja je razlika izmedju HIV-a i AIDS-a?

“HI-Virus u krvi ne znači oboljenje. Ali on izaziva oboljenje od bolesti AIDS. To može da potraje i do 15 godina.”

Umire li svaki HIV inficirani od AIDS-a?

“Ne! Ako se virus HIV-a na vreme otkrije, kombinacijom modernih medikamenata danas možemo šta više sprečiti izbijanje AIDS-a! Pogodjeni mogu da dostignu normalno životno doba. Trenutno samo svaki treći HIV pozitivni umire od AIDS-a.“

Postoje li indikacije kod medikamenata?

„Različito je od pacijenta do pacijenta. Lekovi se moraju doživotno uzimati, mogu da izazovu oštećenja jetre i bubrega, masne naslage u potiljku i na stomaku, dijabetis i povećan riziko srčanog i moždanog infarkta.”


P.S.: valjda je sad jasnije sto se ne tretira kao ubistvo.
jednatanja jednatanja 18:45 16.04.2009

Re: ...

P.S.: valjda je sad jasnije sto se ne tretira kao ubistvo.


Edi-va, profesor isto na sinoćnoj emisiji je rekao da HIV-zaražene osobe umiru ranije, iako se danas lekovima dosta postiglo, znači mogu da dožive i 70 godina, ali gle taj život: 15 vrsti lekova dnevno (ako imaš sreću da živiš u razvijenoj zemlji), razne nus-pojave kao opadanje kose, malaksalost, itd, ograničena ti je mogućnost da dobiješ potomstvo, da ne pričam o psihičkim problemima, ne znam, ali ovo mi zvuči kao polagano ubijanje...
dunja73 dunja73 19:03 16.04.2009

Re: ...

valjda je sad jasnije sto se ne tretira kao ubistvo

da, juristicki .

jos mi je uvek ne razjasnjeno ,zasto u trudnoci
test na HIV je stvar izbora trudnice?
dunja73 dunja73 19:06 16.04.2009

Re: ...

70 godina, ali gle taj život: 15 vrsti lekova dnevno

strasno
citala sam da je za prosecnog aids obolelog
misli se na lecenje i lekove , potrebno
2000€ (cirka) mesecno ..
dunja73 dunja73 19:12 16.04.2009

Re: ...

Koliko je opasna HIV infekcija?

edi
hvala za ovo

edi-va edi-va 19:16 16.04.2009

Re: ...

ovo mi zvuči kao polagano ubijanje...


Da, ali nije ubistvo - juristichki ili ti zakonski gledano.

Razumela sam ja sta si ti mislila, medjutim, ne moze se to tako pojednostaviti. Nekada je i grip bio smrtonosan, danas vise nije. Ne moze ona nista za to sto je zarazen HIV-om, i nju je neko zarazio. Odgovorna je zbog toga sto je za to znala, a ponashala se bezobzirno. Pogotovu sto i sama mora da zivi sa time, sa 15 vrsta lekova, znachi zna kakav je to zivot, a opet joj je bilo svejedno sto je druge zarazila ...

Neko je chini mi se gore vec pitao: koliko li ima HIV pozitivnih, a da to i ne znaju? Verovatno se isto tako neodgovorno ponashaju, stim sto mogu da kazu: ee nisam imao/la pojma ... i nikom nista. Oslobodjeni svake odgovornosti. To je po meni rupa u zakonu i trebalo bi je sto pre popuniti.
edi-va edi-va 19:19 16.04.2009

Re: ...

jos mi je uvek ne razjasnjeno ,zasto u trudnoci
test na HIV je stvar izbora trudnice?


Pokusachu da saznam, jer je i meni chudno ... mada, pade mi na pamet, mozda ima veze sa moralnim ili etichkim nachelima.
lazni_valter lazni_valter 19:21 16.04.2009

Re: ...

da li je poriv jaci od razuma pa se riskira odnos ili nedostatak znanja uzrokuje nekontrolisane odnose. pod kojim bi okolnostima dopustili porivu da vas rukovodi, ako?
dunja73 dunja73 20:02 16.04.2009

Re: ...

da li je poriv jaci od razuma pa se riskira odnos ili nedostatak znanja

mislim da se iz oba navedena razloga reskira ,
u naprednijim drustvima je verovatno prvi razlog jaci,
zajednicko(cinjenica) za oba navedena je da u caroliji razum bas ne dopire
u futur duboko...


lazni_valter lazni_valter 20:34 16.04.2009

Re: ...

u naprednijim drustvima je verovatno prvi razlog jaci

zar nije poriv vise iskonski, animalni i trebao bi biti blizi manje naprednim. slazem se zapravo ali to nam govori da je seksualni poriv nesto mnogo jace nego sto su drustva spremna da prihvate.
dunja73 dunja73 20:56 16.04.2009

Re: ...

zar nije poriv vise iskonski, animalni i trebao bi biti blizi manje naprednim

najteze je plivati protiv struje sopstvene krvi
Unfuckable Unfuckable 20:57 16.04.2009

Re: ...

uzrokuje nekontrolisane odnose.

kada bi samo neko bio tako dobar da mi pruži definiciiju "kontrolisanog odnosa" , bilo bi mi lakše
lazni_valter lazni_valter 21:05 16.04.2009

Re: ...

malo razum utice da se i kondom stavi. nisu samo sirove strasti.
dunja73 dunja73 21:10 16.04.2009

Re: ...

Unfuckable
uzrokuje nekontrolisane odnose.kada bi samo neko bio tako dobar da mi pruži definiciiju "kontrolisanog odnosa" , bilo bi mi lakše



Casual Dating
Unfuckable Unfuckable 21:12 16.04.2009

Re: ...

ok, to stoji
dok još aids-a nije bilo, imao sam prilike da vidim kako pojedine devojke (pojedine - osamdesete su u pitanju) nose u novčaniku kondome.
...za svaki slučaj
dunja73 dunja73 21:56 16.04.2009

Re: ...

malo razum utice da se i kondom stavi. nisu samo sirove strasti.

mali troll

Kad je ono nedavno Papa Ratzinger ili Benedikt XVI bio u poseti Kamerunu,
dao je jednu vrlo cudnu izjavu ,koja je
mora se priznati , probudila strasti na raznim stranama.Naime , Presvetli je izjavio
da resenje za AIDS u Africi i svetu ne vidi u deljenju kondoma ...Vec u
spiritualnoj i ljudskoj (čoJstvenoj) obnovi seksualiteta
Ah, unicef je odmah reagovao ,kao i mnogi drugi...
krenule su kritike iz ABC akcije ( Abstinenz,Bleib treu(budi veran),Condoms),
neki su njegovu izjavu okarakterisali kao cinicnu ..dok su opet drugi
Presvetlog nazvali "romanticna dusa"
Unfuckable Unfuckable 22:01 16.04.2009

Re: ...

drug Rara je malko omašio poantu, pošto je gađao homose, vjerojatno
potpuno ignorišući fakat (zašto me ovo ne čudi?) da je prenosivost heterosexualnim kontaktom dominantna
lazni_valter lazni_valter 22:01 16.04.2009

Re: ...

znaju li oni (ABC) da vernost ne sprecava sirenje epidemije. umanjuje sanse ali ipak. nije to bozanska kazna za neverstvo. onda ispada da su u juznoj africi najmanje verni.
dunja73 dunja73 22:10 16.04.2009

Re: ...

malko omašio poantu, pošto je gađao homose

u pravu si , na kraju zavrsava sa porukom
pronalazenja srece u heteroseksualnom braku i tu
isplivava resenje (odokativno) za aids u Africi i uopće .
medjutim , ciljana reakcija zna cesto da se izjalovi
pa Casual Dating vec neki vide kao poruku Presvetlog..

Unfuckable Unfuckable 22:18 16.04.2009

Re: ...

u pravu si , na kraju zavrsava sa porukom
pronalazenja srece u heteroseksualnom braku

pa ...namirisao sam rad bez gledanja, omakne mi se sometimes
dunja73 dunja73 22:28 16.04.2009

Re: ...

onda ispada da su u juznoj africi najmanje verni.

ili porivni ili
ono drugo sto diskutovasmo..
Unfuckable Unfuckable 22:38 16.04.2009

Re: ...

ili podobni za oglede.
dunja73 dunja73 22:45 16.04.2009

Re: ...

ili podobni za oglede

nije mi nikad pila vodu ta teorija ,
ne bum znal...
Unfuckable Unfuckable 22:51 16.04.2009

Re: ...

nije mi nikad pila vodu ta teorija

pa kad me neko uveri da su homosi dominantni u Africi, neće ni meni
lazni_valter lazni_valter 22:57 16.04.2009

Re: ...

kako homoseksualne zene stoje sa virusom
dunja73 dunja73 23:06 16.04.2009

Re: ...

pa kad me neko uveri da su homosi dominantni u Africi, neće ni meni

ma šupljina i to...
malo nek odrese kesu efikasnije bi bilo
od saveta besplatnih..
dunja73 dunja73 23:09 16.04.2009

Re: ...

kako homoseksualne zene stoje sa virusom

ili virus sa njima , ne znam koliko je njih zenskih
homoseksualno , da prethodilo nije hetero ..
mislim da je poenta u tamo gde ima manje krvi ...
lazni_valter lazni_valter 00:30 17.04.2009

Re: ...

...na carsafu tri kapi krvi
znak je dragi da si bio prvi...
dunja73 dunja73 22:35 21.04.2009

zavrsetak

Sud je odlucio
da se ipak radi o privatnosti,i
ona je pustena na slobdu....(ali nije oslobodjena)...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana