Nema odustajanja

eizo RSS / 16.04.2009. u 05:21

Znate ko je Paul Potts ?

Ako niste culi za njega znaci da zivite ispod kamena, covek koji je elegantno izbacio iz takta svojim talentom dobar deo sveta.

U mom poslu ja nemam bas cesto priliku da se prijatno iznenadim, obicno su u pitanju nijanse sivog, ali eto skoro mi se desilo da me neko iznenadi svojim snagom, nije me bas odusevila njegova fizicka znaga koliko sok koji je usledio posle mog potcenjivanja njegovih sposobnosti.

Mnogi ljudi ukljucujuci i mene vole ljude da stavljaju u kutije i kalupe, u svojoj glavi ogranicimo njihove potencijale a da uopste nismo proverili u stvarnosti njihove sposobnosti.

Nisam bas siguran zasto, nekako dopustim sebi da pretpostavim da znam koliko ne znam, a to je veoma pogresno. Malo ljudi to moze stvarno da oceni kako kod sebe, tako i kod drugih, ljudski um je velicanstvena stvar bilo u dobru ili zlu.

Ljudska glupost, za razliku od ljudske inteligencije nije ogranicena.

S vremena na vreme, u nasu vojsku dodju regruti, najcesce su to klinci koji nisu nasli nacin da odsluze "civilnu vojsku", ima izuzetaka, neki stvarno dodju jer se ponose cinjenicom da sluze Srpsku vojsku, neki dodju jer zele posao u vojsci, ima milion razloga.

Ja nekako, ja sam ovde zato sto sam dobar u tome, nekad malo odsetam na neki drugi posao ali eto tu sam. Moram da priznam, ja nemam nikakav osecaj pripadnosti ili patriotizma vise, nekako se taj osecaj negde izgubio, verujte mi sutra da nas napdne neka vojska ja bi se verovatno ili okrenuo i otisao kuci ili izasao na neki rafal da se malo odmorim.

Nekako je sve umrlo, tamo kad je bio ovaj zadnji pogrom (ko ce ih pamtiti po brojevima kad ima tako puno) secam se onog Albanca koji cupa onaj krst sa crkve, i naseg predsednika koji kaze da se za Kosovo necemo boriti.

Tu je definitivno bio kraj, u sali u kojoj smo nas dvadesetak to slusali nastala je zagrobna tisina, vazduh je postao jako tezak, svi su morali da se vrate na neki svoj posao, svako je morao napolje na vazduh, nekako se svako trudio da se sakrije od svakog, sve nas je bilo sramota te uniforme koju nosimo.

Bas se secam taj dan, sam prvi put naredio vojnicima da su slobodni da odmore, troje mojih kolega sutra nisu dosli na posao, posle par dana su dali otkaz, neki stariji, nase vodje i mentori iz 99 su otisli u penziju, ali secam se bas tog dana nesto je umrlo.

To je bila neka tuga koju suze nisu bas mogle da pokazu pa mi se valjda nije plakalo, ja sam nastavio sa tim nekim besmislenim zadacima, valjda bas zato, nekako svi su trudili da se prave kao da se nista nije desilo, svi smo se gledali kao da se nista nije dogodilo, a svi bi mogli da placemo od besa, tog dana nismo pozdravljali zastavu, prvi put nisam morao da opominjem "klince" zbog buke pred spavanje, prvi put je bila ceo dan tisina.

Moje dede su se borili sa najgorim zlom koje je covecanstvo uspelo da izmisli, oni su mogli sa puno ponosa da kazu, ja sam bio na Sutjesci, ja sam bio u Drvaru, oni su mogli da kazu da su hodali preko kilometara mrtvih decaka na Sremskom frontu korak po korak ka Nemcima, jedan od njih je dogurao do Rajhstaga sa Rusima.

Mene nista ne plasi osim istorije.

Kad su Albanci palili nase crkve ja sam slagao stolice u Pirotu. Plasi me kako ce nasa deca suditi nama.

Tako da su mi do skora misli na ovu temu bile jako mracne, smetalo mi je ceo taj nacin razmisljanja da nista nije vredno borbe, posebno kod tih "klinaca", da je samo dovoljno kleknuti dovoljno nisko i sve ce proci, ubijao me je u pojam taj defitizam i kukavicluk koji je sakrivan iza "razumnog razmisljanja".

Bas dugo me je to drzalo, bas dugo. Oko vas svet ide i dalje, osecaj kao da ste mrtvi a disete, otupite. Svako jutro kad izadjete pred tu zastavu, podignete ruku, salutirate, i eto ja dugo nisam znao cemu salutiram, nisam znao gde pocinje ta linija koju mi branimo, da li u rat idemo kad rati stigne do Nisa, da li idemo kad stigne do Beograda.

Nisam bio bas siguran sto sam ja tu, nisam bio siguran sto budim te "klince" u sest ujtru. Kod mene je nekako vladala apsolutna besmisao zivota.

 

Ali eto nasao sam i ja nekog Paul Potts-a, jedan decko koji nije bas neko za koga bi rekli da je za vojsku, malo deblji, nije mu bas isla ta obuka, puska mu se jednom cak raspala jer je nije dobro sklopio, nije bio bas za marsiranje, u koloni uvek medju zadnjim, ali nikad nije odustajao.

Imali smo jedan dan, cetri kondiciona marsa  do poligona i nazad, po kisi koja je lila kao blesava u punoj ratnoj opremi, jedva se jadan dovukao, ali nije odustajao. Cak je malo poceo da me nervira, mislim mogao je da bude cata, ili da bude tamo u komandi. Bas me nervirao.

Ja svoje "klince" bas sadisticki maltretiram na obuci, ali zato svake druge nedelje idu kuci, kad sam ja sluzio vojsku, sve jedinice su hladile j*** sto bi rekli, malo cupali travu, malo jutarnje vezbe i to je to, svi osim nas, drndao nas je vodnik svim i svacim, j**** nas je ko male majmune, to je proslo a onda je dosla 99.

Ceo rat mi smo izgubili devet ljudi, jedinica koja je hladila aparaturu na obuci je bila sedam kilometara iza nas, znaci nisu bili na prvoj liniji, oni su izgubili dvadeset sest ljudi. Kako i zasto, bog zna.

Zato ja moje "klince" bas zestoko maltretiram, ali jos mi se nije desilo da neko nije hteo da se rukuje na kraju roka ili da ne traze da se napijem sa njima.

 

Eto bas taj debeli tip sto nije za vojsku, je tamo pred kraj meni pokazao nesto za sta sam mislio da je odavno umrlo.

To je bila neka dodatna obuka, nesto kao test, sertifikacija, uglavnom non stop trcanje, nosenje ranjenika, rasklapanje i sklapanje puske i slicno...

Sta mi bi ovako prokletom ali nekako sam se bas zakacio za to dete bez ikakvog razloga, ni sam ne znam zasto, cisto zlo s moje strane, nikad mi se to nije desilo, posle dva marsa u punoj opremi, trcanja na pisti, sklekova isvih stvari kojih sam mogao da se setim, ukljucujuci i skok sa zirafe (metalna konstrukcija od sest metara sa koje se skace), poligona sa preprekama, sve je covek presao, istegao tetivu premoren ali nije odustao.

Stigli smo i do nosenja tih ranjenika, uzasno me je iritirao jer nije hteo da se pomiri sa cinjenicom da fizicki ne moze da izdrzi sve to. I tu sam bio bas skot, odneo je ranjenika na ledjima tih dvesta metara, i kad smo dosli dela gde treba vuci ranjenika sto metara po zemlji dok puzis, tu stvarno vise niko nije mogao da mrdne.

Osim tog tipa, svi su nekako to presli ali on, crven u licu, jednu nogu ne moze ni da savije kako treba, desna ruka mu je oguljena jer drzi ranjenika za pojas i vuce ali decko ne odustaje. Poceo sam iskreno da ga mrzim, poceo sam da se svadjam sa njim dok je vukao ovog za pojas, uopste nisam mogao da shvatim sto ne odustane.

Stigao da pola te staze ima jos pedesetak metara, i ne moze vise, premoren, krenem ja tu njemu da govorim da odustane, mrzeo sam ga zato sto sam znao da bih ja tad odmah odustao, to me je ubijalo u pojam, znao sam da je bolji od mene, poceo sam da se derem na coveka toliko da su ostale jedinice sa strane pocela da gledaju koji sam skot od coveka.

Toliko sam se izgubio, da sam svasta poceo da govorim, da odustane, da nema od tog posla nista, da je svima jasno da ne moze, sta sa njim nije u redu, jer tu glumi budalu od sebe zbog ponosa, i ovaj decko sto je ranjenik pocne da mu prica da odustane, na kraju sam stao ispred njega i rekao mu da prekida, em nece uspeti da ga odvuce do kraja em je isprljao uniformu i taj grb na ruci.

Tu je valjda decku puklo, i tu sam cuo recenicu koje je vise bila poklic, koji cu pamtiti do kraja zivota.

"Mozes da mi naredis da stanem, ali ja ne odustajem makar crko', to sto je tebi na ramenu meni je u grudima, il' se sklanjaj ili cu i preko tebe da teram"

Mislim da mi je tad Bog opalio samar, trebalo mi je par minuta da dodjem sebi, da shvatim kakav sam kreten, par minuta da shvatim kako je neke stvari lako izgubiti a da uopste ne osetite, iskreno sam sa divljenjem u tisini posmatrao kako vuce tog decka do kraja.

Nije odustao. Tri cete su mu aplaudirale kad je zavrsio.

 

Eto bas pre neki dan, su se smenjivale generacije, taj decko i njegova klasa, postrojeni, iza njih novi gusteri. Sa svakim se rukujem, svakom kazes neku salu, svakog malo zavitlavas, stigao sam do njega, uvek je sa nekim smesnim osmehom, nikad nije bio namrsten, uvek sa nekim osmehom bez obzira koliko je tesko,  eto i tad, njemu nisam znao sta da kazem osim da je najbolji vojnik kog sam ikad imao.

Sta reci o coveku koji te probudi iz kosmara, sta bi ja njemu tad mogao da kazem, sta reci coveku koji ti pokaze da si jos ziv. Ko bi rekao da neko iz nekog malog sela na Fruskoj Gori moze da ti probudi dusu ako tako nesto postoji.

Jos nas ima, ne potcenjujte ni sebe ni druge.

 

 



Komentari (155)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kiselkasta kiselkasta 06:23 16.04.2009

preporuka

Blade Runner Blade Runner 06:25 16.04.2009

*

lelemood lelemood 07:21 16.04.2009

Re: pazi

pazi sad kad krenu ovi iz nvo da se zgrazavaju!!! preporuka za tekst.
azira azira 07:44 16.04.2009

Re: pazi

šta ima ko da se zgražava? dečku svaka čast na stavu, a eizou minus što se drao na njega bez potrebe :)
eizo eizo 16:47 16.04.2009

Re: pazi

eizo je sisa
sttevan sttevan 17:08 16.04.2009

Re: pazi

Jos nas ima, ne potcenjujte ni sebe ni druge.

tyson tyson 19:58 16.04.2009

Re: pazi

eizo je sisa
Sisa je OK.



miloradkakmar miloradkakmar 09:29 17.04.2009

Re: pazi

eizo
eizo je sisa

Ko priznaje pola mu se prašta
sttevan sttevan 14:06 17.04.2009

Re: pazi

Ko priznaje-pola mu se dodaje !
eizo je dve sise!
miloradkakmar miloradkakmar 14:35 17.04.2009

Re: pazi

pola mu se dodaje

Ja to nisam hteo da kažem
leopold_lady leopold_lady 08:05 16.04.2009

.............

Nemam ništa protiv tebe,ali vojna lica ne volim..... I što dalje oni od mene i ja od njih - to bolje za sve.....
man ray loves me man ray loves me 08:09 16.04.2009

Re: .............

hej, da li sam ti rekla - i ja sam vojno lice!
Dr M Dr M 08:46 16.04.2009

Vanredno unapredjenje

Za ovaj tekst imas od mene jos jednu zvezdicu.

Zelim Ti da postanes nacelnik Generalstaba.

Svima nama zelim da taj klinac postane Predsednik
margos margos 09:24 16.04.2009

Re: Vanredno unapredjenje

I posle kažu ''ma to je samo na filmu''....

Hvala ti što si pronašao smisao u pisanju, pa i ja, brbljiva, svaki put ostanem bez teksta.
Piromanski Piromanski 09:18 16.04.2009

Forma i sadrzina

Pises sve bolje. Talenat, a bogami i tehniku ti niko ne moze osporiti. Sto me posebno raduje, pismen si covek. Za razliku od pojedinih sto si ovde razmecu. Toliko o formi.
Glede osecaja razocarenja vezanog za izostanak oruzane reakcije dicne nam drzave, a povodom zbivanja u juznoj nam pokrajini, razmisli jos jednom. Tu je prelomni trenutak koji odvaja drzavnika od politicara i vojskovodju od oficira. Obzirom da nisi dao otkaz, verovatno u tebi ima potencijala za pomenute, vise kategorije. Bez pretencioznosti.

A povodom onoga:
Sta reci o coveku koji te probudi iz kosmara, sta bi ja njemu tad mogao da kazem, sta reci coveku koji ti pokaze da si jos ziv. Ko bi rekao da neko iz nekog malog sela na Fruskoj Gori moze da ti probudi dusu ako tako nesto postoji.

Ocigledno ne zivis u Rumi/Sremu dovoljno dugo. Ili izbegavas/ne poznajes lokalno stanovnistvo, ukljucujuci i onaj cestiti narod sto je dosao posle ´45. Citaj Branka Radicevica
eizo eizo 16:54 16.04.2009

Re: Forma i sadrzina

Pises sve bolje. Talenat, a bogami i tehniku ti niko ne moze osporiti. Sto me posebno raduje, pismen si covek

Ovo je cista propaganda. Apsolutno se ogradjujem.

Obzirom da nisi dao otkaz,

Napisao sam tri izjave uz zahtev za otpustanje, ali svaka pocinje sa "je*** vam mater svima", tako da dok to ne formulisem na nacin koji odgovara, jos nista, ali bice.


Ocigledno ne zivis u Rumi/Sremu dovoljno dugo. Ili izbegavas/ne poznajes lokalno stanovnistvo, ukljucujuci i onaj cestiti narod sto je dosao posle ´45. Citaj Branka Radicevica

Lokalno stanovnistvo upoznajem samo kad jedem po sahranama. Za sad sam stigao da Egziperija, pa ako njega prezivim moze i Branko.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 09:48 16.04.2009

eh, predsednice

Nekako je sve umrlo, tamo kad je bio ovaj zadnji pogrom (ko ce ih pamtiti po brojevima kad ima tako puno) secam se onog Siptara koji cupa onaj krst sa crkve, i naseg predsednika koji kaze da se za Kosovo necemo boriti.

Znaci vi ste posle ove izjave predsednika shvatili da ste izgubili smisao posla koji obavljate, ili da vam je zao jer niste zavrsili taj rat onomad kada je prethodni predsednik potpisao "pobedu"u Kumanovu? Da li to znaci daje predsednik trebalo da naredi novi rat da vi i vase kolege ne bi dali otkaze i da bi ponovo osetili pun smisao svog posla.
Vidite, mislio sam da je biti oficir/podoficir, dakle biti vojnik, nesto sto postoji i u mirnodopsko vreme; cuvaju se granice, odlazi se u mirovne misije...
markostamenic markostamenic 09:59 16.04.2009

Re: eh, predsednice

Aleksandar Stosic
Znaci vi ste posle ove izjave predsednika shvatili da ste izgubili smisao posla koji obavljate, ili da vam je zao jer niste zavrsili taj rat onomad kada je prethodni predsednik potpisao "pobedu"u Kumanovu? Da li to znaci daje predsednik trebalo da naredi novi rat da vi i vase kolege ne bi dali otkaze i da bi ponovo osetili pun smisao svog posla. Vidite, mislio sam da je biti oficir/podoficir, dakle biti vojnik, nesto sto postoji i u mirnodopsko vreme; cuvaju se granice, odlazi se u mirovne misije...



sedi, jedan
pnbb pnbb 15:02 16.04.2009

Re: eh, predsednice

dakle biti vojnik, nesto sto postoji i u mirnodopsko vreme; cuvaju se granice

jel si ovo sam otkucao sebi odgovor, kad si procitao do kraja?
mariopan mariopan 16:59 16.04.2009

Re: eh, predsednice

Aleksandar Stosic
Nekako je sve umrlo, tamo kad je bio ovaj zadnji pogrom (ko ce ih pamtiti po brojevima kad ima tako puno) secam se onog Siptara koji cupa onaj krst sa crkve, i naseg predsednika koji kaze da se za Kosovo necemo boriti.

Znaci vi ste posle ove izjave predsednika shvatili da ste izgubili smisao posla koji obavljate, ili da vam je zao jer niste zavrsili taj rat onomad kada je prethodni predsednik potpisao "pobedu"u Kumanovu? Da li to znaci daje predsednik trebalo da naredi novi rat da vi i vase kolege ne bi dali otkaze i da bi ponovo osetili pun smisao svog posla.
Vidite, mislio sam da je biti oficir/podoficir, dakle biti vojnik, nesto sto postoji i u mirnodopsko vreme; cuvaju se granice, odlazi se u mirovne misije...

Koje granice se cuvaju?
Pa covek je tada upravo cuvao granicu svoje zemlje, ona je tamo , na Kosovu.
eizo eizo 17:17 16.04.2009

Re: eh, predsednice

Znaci vi ste posle ove izjave predsednika shvatili da ste izgubili smisao posla koji obavljate

Srbe su ubijali po Kosovu, palili crkve i manastire koji su tu stajali pre nego sto su Albanci dosli na balkan, a mi smo sedeli sa nasim novim naocarima za nocno osmatranje i d***** ****.

ili da vam je zao jer niste zavrsili taj rat onomad kada je prethodni predsednik potpisao "pobedu"u Kumanovu?

Da, nikad tu predaju nisam prezalio, kad budem umirao molicu se da nasa deca dozive da odbrane ono sto smo mi predali.

Da li to znaci daje predsednik trebalo da naredi novi rat da vi i vase kolege ne bi dali otkaze i da bi ponovo osetili pun smisao svog posla.

Predsednik je trebalo da naredi da nasa vojska zauzme sever Kosova, ionako setamo po 10km unutar njega svakih mesec dana.
Sta god da je trebalo da uradi, sigurno nije trebalo da se rukuje sa tacijem i da kaze da se Srbija nece boriti.

Vidite, mislio sam da je biti oficir/podoficir, dakle biti vojnik, nesto sto postoji i u mirnodopsko vreme; cuvaju se granice, odlazi se u mirovne misije...

Granice cuva policija, u mirovne misije ne idemo jer smo okupirani. A licno nemam neku potrebu da pucam na Iracku decu.
zlatozubi zlatozubi 18:43 16.04.2009

Re: eh, predsednice

Aleksandar Stosic
Nekako je sve umrlo, tamo kad je bio ovaj zadnji pogrom (ko ce ih pamtiti po brojevima kad ima tako puno) secam se onog Siptara koji cupa onaj krst sa crkve, i naseg predsednika koji kaze da se za Kosovo necemo boriti.

Znaci vi ste posle ove izjave predsednika shvatili da ste izgubili smisao posla koji obavljate, ili da vam je zao jer niste zavrsili taj rat onomad kada je prethodni predsednik potpisao "pobedu"u Kumanovu? Da li to znaci daje predsednik trebalo da naredi novi rat da vi i vase kolege ne bi dali otkaze i da bi ponovo osetili pun smisao svog posla.
Vidite, mislio sam da je biti oficir/podoficir, dakle biti vojnik, nesto sto postoji i u mirnodopsko vreme; cuvaju se granice, odlazi se u mirovne misije...



Aleksandre????? (da ne kazem koji ti je..)

Eizo vaistinu rulez
i.cvorovic i.cvorovic 21:09 16.04.2009

Re: eh, predsednice


Znaci vi ste posle ove izjave predsednika shvatili da ste izgubili smisao posla koji obavljate, ili da vam je zao jer niste zavrsili taj rat onomad kada je prethodni predsednik potpisao "pobedu"u Kumanovu? Da li to znaci daje predsednik trebalo da naredi novi rat da vi i vase kolege ne bi dali otkaze i da bi ponovo osetili pun smisao svog posla.
Vidite, mislio sam da je biti oficir/podoficir, dakle biti vojnik, nesto sto postoji i u mirnodopsko vreme; cuvaju se granice, odlazi se u mirovne misije...



Aleksandre, kako si ti jadan neki lik, pa to je cudo jedno.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:23 17.04.2009

Re: eh, predsednice

Srbe su ubijali po Kosovu, palili crkve i manastire koji su tu stajali pre nego sto su Albanci dosli na balkan, a mi smo sedeli sa nasim novim naocarima za nocno osmatranje i d***** ****.


Da, nikad tu predaju nisam prezalio, kad budem umirao molicu se da nasa deca dozive da odbrane ono sto smo mi predali.

Predsednik je trebalo da naredi da nasa vojska zauzme sever Kosova, ionako setamo po 10km unutar njega svakih mesec dana.

ovo je otvoren poziv na rat, ako mene neko pita. Katastrofa. I takvi ljudi se promovisu na B92.
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:21 17.04.2009

Re: eh, predsednice

eizo
Predsednik je trebalo da naredi da nasa vojska zauzme sever Kosova, ionako setamo po 10km unutar njega svakih mesec dana.

ovo je otvoren poziv na rat, ako mene neko pita. Katastrofa. I takvi ljudi se promovisu na B92.


eizo eizo 21:48 17.04.2009

Re: eh, predsednice

ovo je otvoren poziv na rat, ako mene neko pita. Katastrofa.


Nemoj tako, nije lepo, u tom doticnom trenutku, Albanci su organizovano proterivali sve nealbance sa Kosova, organizovano i temeljno, jedini razlog zbog kog nisu uspeli u toj nameri bilo je stotinak pripadnika Italijanskog KFOR-a, dok su se ostali delovi KFOR-a lagano vratili u baze i cekali da frka prodje (sa izuzetkom 30-ak americkih vojnika koji su bili odseceni, to je ona teta sto je pucala u vazduh) , u tom trenutku po mom misljenju bilo je bolje da zauzmemo sever, nego da cekamo da vidimo dal ce ih paravojne formacije zaustaviti u Gracanici ili ce biti kao oluja.
A dve patrole Francuskog KFOR-a smo mi izvlacili iz frke nedelju dana pre toga.
To nije poziv na rat, nego na kontrolu sukoba, ako znaju da cemo ratovati, zelja da ratuju ce kod njih biti manja, ako znaju da cemo pobeci, u trenutnoj ekonomsko-socijalnoj situaciji rat se namece kao odlicno resenje za taj Albanski narod dole, jer sto da ne pokusaju.
KFOR nema potrebu da brani taj narod dole jer ako se oni zakace sa Albancima, pukli su, ko ce njih da izvadi.

I takvi ljudi se promovisu na B92.

DA DA, Supermod na ulazu u zgradu B92 deli slike mene i Draze Mihajlovica kako se drzimo za ruke i pozivamo na rat...
Kako si me samo provalio... ja sam ustvari ubaceni element SRS-a, sesin izaslanik na zemlji i te stvari...
eizo eizo 21:52 17.04.2009

Re: eh, predsednice

KafaJeGotova

Slika sa gomilom tipova u gacama je super ali ova sa kapom je gay
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:47 17.04.2009

Re: eh, predsednice

DA DA, Supermod na ulazu u zgradu B92 deli slike mene i Draze Mihajlovica kako se drzimo za ruke i pozivamo na rat...
Kako si me samo provalio... ja sam ustvari ubaceni element SRS-a, sesin izaslanik na zemlji i te stvari...

Druze, ti zagovaras resenje problema oruzjem. Tacka.
eizo eizo 23:21 17.04.2009

Re: eh, predsednice

Druze, ti zagovaras resenje problema oruzjem. Tacka.




Druze...
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:34 17.04.2009

Re: eh, predsednice

eizo
KafaJeGotova

Slika sa gomilom tipova u gacama je super ali ova sa kapom je gay

meni se vojska nikako ne čini gay!!!



ja, ipak, idem u ovu u suknjici, tj. u civilnu.


KafaJeGotova KafaJeGotova 23:43 17.04.2009

Re: eh, predsednice

eizo
Druze, ti zagovaras resenje problema oruzjem. Tacka.

Druze...



(budem li se pretvorio u ivanu23, zavoleću tadića... užas.)


eizo eizo 23:44 17.04.2009

Re: eh, predsednice

Svako nadje nesto sto mu se svidja.
hexenschuss hexenschuss 09:55 16.04.2009

eh sarge, sarge...

eizo eizo 17:19 16.04.2009

Re: eh sarge, sarge...

Nisam taj tip idiota, jednom mi se omaklo i nikad vise.
KafaJeGotova KafaJeGotova 21:24 17.04.2009

full metal jacket

eizo
Nisam taj tip idiota, jednom mi se omaklo i nikad vise.

odin2004 odin2004 10:40 16.04.2009

vodje

"nase vodje i mentori iz 99"

Vodje i mentori iz 99 su bili isti oni iz 91, posle ovog sam shvatio da nismo istomisljenici, sto me nece odvratiti od citanja uvek odlicnih tekstova.
eizo eizo 17:23 16.04.2009

Re: vodje

U mom slucaju to je bio deda iz logistike koji je od prvog do poslednjeg dana radio kao kuvar, kod tog coveka si dobijao klopu jednako bez obzira dal si pukovnik ili vojnik.
I jedan oficir iz Vukovara koji je otpusten iz vojske 91, vracen 98, covek koji mi je izbio dosta gluposti iz glave.
trener92 trener92 11:36 16.04.2009

???

Možda nije u redu da se na ovaj način prvi put javim kod tebe, ali nešto mi nije jasno, i bilo bi dobro, da bih bolje razumeo , da mi odgovoriš pitanje.


Da li si ti oficir ?
Ako jesi, da li ti shvataš težinu ovoga što si napisao?(ovo što sam citirao ,)
ili si vojnik po ugovoru, pa ti je potreban posao, možda bih i mogao da shvatim ovakav način razmišljanja, iako.,

Nisam pratio tvoje tekstove, pa je moguće da sam nešto propustio, potrudiću se da pročitam,možda će mi biti jasnije

ja sam ovde zato sto sam dobar u tome, nekad malo odsetam na neki drugi posao ali eto tu sam. Moram da priznam, ja nemam nikakav osecaj pripadnosti ili patriotizma vise, nekako se taj osecaj negde izgubio, verujte mi otisao kuci ili izasao na neki rafal da se malo odmorim.[/quote

]sutra da nas napdne neka vojska ja bi se verovatno ili okrenuo i


ILi je ,sve ovo što si pisao osećaj iz nekih prošlih vremena , onda bih mogao da razumem.

trener92 trener92 13:04 16.04.2009

Re: ???

Ispričaću ti jednu priču.
U vreme dok je , delovala, izvodeći terorističke akcije , ubistva pripadnika regularne vojske i policije na Kosovu i Metohiji,ubistva ljudi civila,uništavala razna dobra, ( da ne ponavljam sve ti je to verovatno poznato) OVK je radila i otmice pripadnika naše vojske i policije, a koji su bili stručni u svom poslu , obučavanja ljudi za primenu raznih ubojnih sredstava, neke od tehnika, "partizanskog" načina ratovanja, i da ne nabrajam.
Ljudi koje su otimali, odvodili su u Albaniju, i pod pretnjom , ucenama, ( uglavnom pretnja ubistvom članova njihove porodice,) da bi u kampovima za obuku obučavali, odnosno preneli znanje pripadnicima terorističkih grupa, za izvođenje akcija u našoj zemlji.
I ti ljudi, su bili dobri u svom poslu, mislim na ljude koji su otimani i po dve tri godine provodili u tim kampovima, kao neka vrsta instruktora.

Da li su ti ljudi imali izbor? To je vrlo delikatno pitanje, i ne bih se upuštao u takvu vrstu diskusije, Naveo sam samo primer , pred kakvim se iskušenjima može naći neko ko se odluči na ovakav poziv,

Pripadnik oružanih i odbrambenih snaga neke zemlje, ima mogućnost izbora, ali pre nego postane pripadnik oružanih snaga i na to se odlučuje iz patriotskih pobuda, jer koja je svrha pripadnika oružanih snaga neke zemlje. Onda ne bi bilo potrebe za njihovim postojanjem.
Takav poziv sa sobom donosi rizike, opasnosti,donošenje teških odluka, nešto od toga sam ti gore opisao, i ukoliko neko misli da je biti pripadnik vojske i policije ,bezbolno,ili kako se to često zamišlja i obezvređuje, jako se vara, i potrebno je mnogo više od puke želje za dokazivanjem o stručnosti u ili nošenju uniforme.
Nadam se da si razumeo , da je ovaj komentar vezan za dilemu koju sam naveo u prethodnom komentaru.
BigBadWolf BigBadWolf 13:45 16.04.2009

Re: ???

Odakle je ova prica? Jel ima neki link?
odin2004 odin2004 15:31 16.04.2009

Re: ???

Posle svega sto nam se izdesavalo a posebno pripadnicima oruzanih snaga (vojsci i policiji), raznoraznih upotreba i zloupotreba, u poslednjih "milion" godina treba biti stvarno "vernik" da bi se verovalo da ljudi postaju pripadnici vojske iz patriotskih razloga.

Da nije tupavog patriotizma da se mase pale i zare verovatno ne bi ni ratova bilo.

Danas je vojska svuda u svetu socijalna ustanova, koja sluzi da prikupi siromasnije slojeve, da ih obuce i nahrani i po potrebi iskoristi kao topovsko meso.

eizo eizo 17:25 16.04.2009

Re: ???

Da li si ti oficir ?
Ako jesi, da li ti shvataš težinu ovoga što si napisao?(ovo što sam citirao ,)
ili si vojnik po ugovoru, pa ti je potreban posao, možda bih i mogao da shvatim ovakav način razmišljanja, iako.,

Malo.
Da.
trener92 trener92 18:04 16.04.2009

Re: ???

Malo.
Da.


Zahvaljujem na odgovoru.
mariopan mariopan 18:12 16.04.2009

Re: ???

BigBadWolf
Odakle je ova prica? Jel ima neki link?

Iz srca.
Nema link odatle.
BigBadWolf BigBadWolf 18:22 16.04.2009

Re: ???



Ili se ne razumemo, ili me nesto zezas

Ispričaću ti jednu priču.
U vreme dok je , delovala, izvodeći terorističke akcije , ubistva pripadnika regularne vojske i policije na Kosovu i Metohiji,ubistva ljudi civila,uništavala razna dobra, ( da ne ponavljam sve ti je to verovatno poznato) OVK je radila i otmice pripadnika naše vojske i policije, a koji su bili stručni u svom poslu , obučavanja ljudi za primenu raznih ubojnih sredstava, neke od tehnika, "partizanskog" načina ratovanja, i da ne nabrajam.
Ljudi koje su otimali, odvodili su u Albaniju, i pod pretnjom , ucenama, ( uglavnom pretnja ubistvom članova njihove porodice,) da bi u kampovima za obuku obučavali, odnosno preneli znanje pripadnicima terorističkih grupa, za izvođenje akcija u našoj zemlji.
I ti ljudi, su bili dobri u svom poslu, mislim na ljude koji su otimani i po dve tri godine provodili u tim kampovima, kao neka vrsta instruktora.


Na ovu pricu sam mislio.
mariopan mariopan 18:40 16.04.2009

Re: ???

BigBadWolf


Ili se ne razumemo, ili me nesto zezas

Ispričaću ti jednu priču.
U vreme dok je , delovala, izvodeći terorističke akcije , ubistva pripadnika regularne vojske i policije na Kosovu i Metohiji,ubistva ljudi civila,uništavala razna dobra, ( da ne ponavljam sve ti je to verovatno poznato) OVK je radila i otmice pripadnika naše vojske i policije, a koji su bili stručni u svom poslu , obučavanja ljudi za primenu raznih ubojnih sredstava, neke od tehnika, "partizanskog" načina ratovanja, i da ne nabrajam.
Ljudi koje su otimali, odvodili su u Albaniju, i pod pretnjom , ucenama, ( uglavnom pretnja ubistvom članova njihove porodice,) da bi u kampovima za obuku obučavali, odnosno preneli znanje pripadnicima terorističkih grupa, za izvođenje akcija u našoj zemlji.
I ti ljudi, su bili dobri u svom poslu, mislim na ljude koji su otimani i po dve tri godine provodili u tim kampovima, kao neka vrsta instruktora.


Na ovu pricu sam mislio.


Ok, ja sam mislila da mislis da je prica vec negde objavljivana , da nije original. Eizo pise iz srca, to bar mislim i ja je prvi put citam.Nema ljutnje?
trener92 trener92 18:46 16.04.2009

Re: ???

Kao što urednica "Borbe" koristi pravo da ne odaje svoje izvore informacija, tako i ja.
BigBadWolf BigBadWolf 19:04 16.04.2009

Re: ???

@ Mariopan - Ma naravno da nema, nego si me zbunila na momenat

@ Coach - Dozvolices onda da ne poverujem u tu pricu.
trener92 trener92 19:34 16.04.2009

Re: ???

@ Coach - Dozvolices onda da ne poverujem u tu pricu.


Naravno, . Suviše ružno, i nestvarno zvuči .

Samo jedna "neobavezna priča" za elza, da bih potkrepio komentar koji sam ostavio gore.

Jelica Greganović Jelica Greganović 09:21 17.04.2009

Re: ???

Pripadnik oružanih i odbrambenih snaga neke zemlje, ima mogućnost izbora, ali pre nego postane pripadnik oružanih snaga i na to se odlučuje iz patriotskih pobuda, jer koja je svrha pripadnika oružanih snaga neke zemlje. Onda ne bi bilo potrebe za njihovim postojanjem.


Pripadnici oružanih snaga mnogih zemalja, onih u kojima je vojska profesionalizovana, odavno se ne odlučuju za to zbog patriotizma, koji je kasnije deo obuke. Svrha oružanih snaga je čuvanje interesa te zemlje. Dok postoje interesi, postojaće i potreba za vojskom.
trener92 trener92 02:03 18.04.2009

Re: ???

Svrha oružanih snaga je čuvanje interesa te zemlje. Dok postoje interesi, postojaće i potreba za vojskom.

Jelice Potpuno se slažem sa ovim što si napisala.
Pripadnici oružanih snaga mnogih zemalja, onih u kojima je vojska profesionalizovana, odavno se ne odlučuju za to zbog patriotizma, koji je kasnije deo obuke.


Ipak, moje mišljenje o ovome, da se čovek odlučuje na ovakav izazov u životu pre svega zbog nekog osećaja, nazvaću to patriotizma,pa tek onda sve ostalo, a mislio sam pre svega na našu vojsku ili ono što bi trebalo da bude.I slažem se da je doktrina kako si napisala "deo obuke" , i smataram da treba da postoji, jer na koji način nekom pružiti motiv da nastavi da živi takvim životom, životom vojnika.
Komentar koji sam napisao, odnosio se prevashodno na rečenicu koju sam citirao.
Da je napisana kao što sam i naveo, kao osećanje koje je nastalo u prošlom vremenu iz raznoraznoh razloga, razočaranost, nemoć uticaja na zbivanja , pogrešne procene , naših bivših državnika i vojskovođa, koja su mnoge dovodila do ludila, ne bi imao nijedan razlog da napišem komentar kakav sam napisao.
A pogotovo pošto sam pročitao neke od tekstova koje je autor ovog teksta ranije pisao, deluje mi neshvatljivo da neko ko je imao toliko "lomova" i stresova, koje je preživeo , ostaje i dalje u vojnoj uniformi. Za to , po mom mišljenju postoje samo dva razloga ili je u pitanju patriotizam, koji je imao kada se odlučio na takav život,samo što sada nosi puno ožiljaka , pa je izražen taj defetizam ili možda bolje da napišem da dolazi do prispitivanja, svrishodnosti onoga što radi
ili kako sam napisao gore da je neko kome je potreban posao, a ne može da ga pronađe ili da se pronađe u nekom drugom okruženju.
Oficir ili podoficir osim što obučava , tokom obuke ili školovanja je u isto vreme i vaspitač a to što sam citirao nije spojivo jedno sa drugim. . Tako ja mislim.
trener92 trener92 03:58 18.04.2009

Re: ???

Dodatak:
Nadam se da svojim komentarima nisam izazvao nezadovoljstvo, nerazumevanjeili nešto gore. Namera mi je bila da napišem šta mislim o onome što sam pročitao, odnosno o delu koji mi nije razumljiv, a čini mi se da sam to i objasnio( bar bi tebi trebalo da bude razumljivo, posebno "priča" koju sam ti napisao)
Ukoliko smatraš da nije u redu ili da sam promašio temu , pošto vidim da neko insinuira nešto tako ,( ubeđen sam da nisam ko misli drugačije neka pročita ponovo i tekst i komentare, možda će mu biti jasnije), neće biti nikakav problem ukoliko izbrišeš moje komentare.
Pozdravljam
trener

Jelica Greganović Jelica Greganović 08:53 18.04.2009

Re: ???

A pogotovo pošto sam pročitao neke od tekstova koje je autor ovog teksta ranije pisao, deluje mi neshvatljivo da neko ko je imao toliko "lomova" i stresova, koje je preživeo , ostaje i dalje u vojnoj uniformi. Za to , po mom mišljenju postoje samo dva razloga ili je u pitanju patriotizam, koji je imao kada se odlučio na takav život,samo što sada nosi puno ožiljaka , pa je izražen taj defetizam ili možda bolje da napišem da dolazi do prispitivanja, svrishodnosti onoga što radi
ili kako sam napisao gore da je neko kome je potreban posao, a ne može da ga pronađe ili da se pronađe u nekom drugom okruženju.
Oficir ili podoficir osim što obučava , tokom obuke ili školovanja je u isto vreme i vaspitač a to što sam citirao nije spojivo jedno sa drugim. . Tako ja mislim.


Shvatam...samo što ja nemam problem sa autorom koji ima lomove, stresove i to je spreman da ispriča, o tome razmišlja, da se kaje i o tome priča. Ne mislim ni da je problem da takav čovek vrši obuku, jer bar za razliku od drugih razmišlja i očito još uvek mu radi savest, što nije mala stvar. Ako ništa drugo on ima posla sa odraslim ljudima, a ja sam tokom školovanja troje dece se srela sa takvim primercima ljudi koji bi trebalo da moju decu ne samo uče, već i delom vaspitavaju, da je to strahota i sramota.
Vidi, ja ne mislim da je problem preispitivati se, pitati o svrsishodnosti onoga što radiš, učiniti to javno, pa makar pod nickom, je još veća stvar. Izneti svoje dileme pred druge je ipak potez na koji se mnogi ne bi usudili, jer ni sami sebi nemaju hrabrosti da priznaju da imaju ikakve dileme.
acky acky 22:17 18.04.2009

Re: ???

@trener92
Ukoliko smatraš da nije u redu ili da sam promašio temu , pošto vidim da neko insinuira nešto tako
ja sam od tih, čak ne ni insinuirala, nego onako-otvoreno "napala" mašanje teme
ali ne mislim na tebe, niti, ko je još ulazio u priču o tome šta eizo misli
ti si lepo pitao čoveka šta misli, kontaš šta uglavnom piše, a pitaš šta ti nije jasno...
sasvim ok komunikacija....

sa druge strane imamo loadera, koji u textu samo vidi patetiku i propagandu, pa to onda napada i vređa (a vređa i sve ostale koji su probali da mu skrenu pažnju da nije u pravu, ili pokazali bilo kakva osećanja)
i stošića, kome je text otvoren poziv za rat

prosto da ne veruješ da su pročitali šta čovek piše,
al hteli bi da on to ne piše, kao da će ceo svet da shvati kao oni -pa još odma tako i da postupa!
i onda mi koji kažemo da nismo to shvatili kao poziv na rat-mi nismo dobro shvatili !
ako smo rekli da razumemo emocije jednog čoveka-mi imamo emocije koje vode u rat!?
al loader na ovakvu rupu u logici,plus još uvrede (ne zna ništa o meni,čak ni godište- al prilepi mi sve stereotipije izazivača i podržavaoca ratova) kaže meni da gledam iz krivog ugla! (i za to dobi i 6 preporuka )

šta reći!?

eizo svakako ima svoje mišljenje, i lepo ga zastupa, i s loaderom se do kraja još i razumeo, super!
samo....sve mi se čini da da je hteo da se bavi takvim raspravama blog-text bi mu sasvim drugačije izgledao, pa loaderu, i sličnima, niko ne bi govorio da mašaju temu....
trener92 trener92 07:20 19.04.2009

Re: ???

acky

U redu je, nisam konkretno ni video ko je, jer nemam običaj da čitam komentare, dok ne razjasnim sa autorom teksta što me interesuje ili mi nije jasno. Ovde sam pročitao samo , nazvaću priču o karakteru, "prigovoru" savesti, propraćeno uz puno emocija, i tekst kao takav je u redu za mene, osim onoga što sam naveo. A i priča koju sam napisao je kao nešto, što se ne vidi iz čitanja, ali neko ko piše o tome , treba da razmisli kakvu savest ima neko ko je preživeo nešto od onoga što sam napisao, i u tom pravcu je išao moj komentar, uvek postoji još ghore od onoga što mislimo da se dogodilo nama , nažalost.I naravno da to deluje nestvarno, pa do skoro je delovalo nestvarno da su ljudi otimani zbog trgovine organima, iako se o tome mnogo ranije pisalo i znalo se da se to dešavalo, ali to ne odgovara da se čuje. Slika koja se plasira o "oslobodiocima" treba da ostane neukaljana, bar još neko vreme .
A kako ko komentariše, stvarno ne želim da obratim pažnju, osim ako se obrati menii li piše o nekom mom komentaru.
pnbb pnbb 14:55 16.04.2009

la?

Mislim da mi je tad Bog opalio samar


kad se desila promena pola, nisam pratio na casu
eizo eizo 17:26 16.04.2009

Re: la?

Bog ne razmislja o tim problemima, boli nju ku*** za to.
NNN NNN 15:27 16.04.2009

...od ovog moš da se rikne :)

Mog'o si i da isključiš komentare (mnogi maše poentu).
acky acky 16:45 16.04.2009

Re: ...od ovog moš da se rikne :)

NNN
Mog'o si i da isključiš komentare (mnogi maše poentu).
i dalje se nastavlja...al šta da se radi, neko ne ume, neko neće da vidi...

A eizo,
divno je čuti da neko prizna svoje greške, i svoje ne baš čiste unutrašnje porive
ko to shvata postaje bolji čovek !

ma, čini mi se da sam i sama malo bolja kad ovo pročitam, i promišljam prema kome sam možda nefer postupila!
a tek što sam se podsetila kako je neodustajanje važno!

ma Čoveče,tekst ti je terapeutski!
Zato-preporuka gratis!
eizo eizo 17:29 16.04.2009

Re: ...od ovog moš da se rikne :)

Mog'o si i da isključiš komentare (mnogi maše poentu).

To nije u redu, nateras coveka/tetu da nesto procita i onda mu uskratis pravo da ti nesto opsuje ako mu se nesto ne svidja, nije bre ovo EU.
Svako nadje nesto sto mu se svidja i nesto sto mu se ne svidja.
antioksidant antioksidant 19:48 16.04.2009

Re: ...od ovog moš da se rikne :)

NNN
Mog'o si i da isključiš komentare (mnogi maše poentu).

sto? ovako je bas zabavno...
acky acky 13:59 17.04.2009

Re: ...od ovog moš da se rikne :)

Svako nadje nesto sto mu se svidja i nesto sto mu se ne svidja.

jest eizo,
al šta ćemo s ovima što treba da idu na popravni iz šta je pisac hteo da kaže
tek kad se bar malo ukapira možeš sviđa-ne sviđa, ovako, nema smisla....

Nisam ja za da nema komentara, da ne bude zabune, samo komentarišem
NNN NNN 14:25 17.04.2009

Re: ...od ovog moš da se rikne :)

U principu, nisam za isključivanje komentara, to bi bilo odustajanje, mada, opet i mašenje poente je jadan vid odustajanja (od strane komentatora).
margos margos 14:33 17.04.2009

Re: ...od ovog moš da se rikne :)

A ja, kao i Antioxi, smatram da je zabavno.:))
Eizovi komentari su me obradovali gotovo koliko i sam tekst. A i mnogi drugi, naravno.
eizo eizo 16:33 17.04.2009

Re: ...od ovog moš da se rikne :)

Nisam ja za da nema komentara, da ne bude zabune, samo komentarišem

A igraju se deca.
loader loader 16:14 16.04.2009

Šapka na vetru

Nije pošteno više poturati takav način razmišljanja ovom narodu. Kao da zbog toga nije dovoljno propatio (pa je sada u procesu biloškog nestajanja)?!

Vojska je samo alat koji jednom društvu (državi) služi za tačno određene svrhe.

Fizička sila je krajnje sredstvo, i to samo ako se proceni da njegova upotreba stvarno može da bude više na korist, a manje na štetu.

U postojećim uslovima, ovih godina, jasno je da vojska nije i ne sme da bude naš adut, već neki sasvim drugi načini za rešavanje ili ublažavanje određene situacije. Bilo bi dobro da se tako razmišljalo krajem 80-tih. Onda se verovatno ne bi desilo da na kraju cele te naše bezumne, dugogodišnje balade onaj Albanac, koga pominjete, lomi krst na crkvi, pun samouverenja, siguran da zbog toga što čini neće trpeti nikakve sankcije.



eizo eizo 17:39 16.04.2009

Re: Šapka na vetru

Vojska je samo alat koji jednom društvu (državi) služi za tačno određene svrhe.

Probali smo sa kopanjem krompira ali nije islo, onda smo nekako zakljucili da vojska sluzi za odbranu naroda (a ne zemlje kao sto neki misle) ali eto izgleda da nije ni za to, trenutno se razmatra upotreba tenkova za deratizaciju glodara, pa mozda predjemo u komunalno, ovde su ti sve strucnjaci za govna.

Fizička sila je krajnje sredstvo, i to samo ako se proceni da njegova upotreba stvarno može da bude više na korist, a manje na štetu.

Pa ja sam 99 mogao da odem kuci na drugi kraj drzave, a mnogi su seli na traktor i zive deset godina ispod Gazele.
Nemam ja nista protiv da vi necete da trpite probleme zbog tamo nekih Srba na Kosovu, ali ne mozete od mene da ocekujete da branim BG a da ne branim Gracanicu. Ako dodju do Nisa e onda idemo u rat, ali zato ljudi u Kosovskoj Mitrovici nisu bas toliko vazni.
Meni licno vaznija jedna baba sto zivi u tampon zoni na nekom brdu sama, i svaki put nas ponudi sokom kad prolazimo nego svi ministri zajedno.
loader loader 03:23 17.04.2009

Re: Šapka na vetru

Ništa novo niste rekli. Posebno ako ste emotivno vezani za uniformu. Poštujem vaš osećaj neupotrebljenosti (najblaže rečeno), jer, ako nosite uniformu, očekivano je da se ponekad osećate tako. Ali, zar ne vidite da nemate protivnika? Tačnije, protivnik je toliko nadmoćan, da je besmisleno uopšte zvati ga protivnikom. Probalo se, sve do pre desetak godina. Rezultati su više nego katastrofalni i ova zemlja će zbog toga patiti još dugi, dugi niz godina. Nema aspekta života koji nije pretrpeo ogromnu štetu.

Nije pošteno da kao vojnik (ako ste vojnik) pišete o Kosovu i patnjama ljudi, a da ih ne branite. Naravno, ja i ne mislim da vi treba da se zaletite i oružjem rešite stvari, već to postavljam kao logičan hipotetički sled s obzirom na vaš vojnički poziv i s obzirom na vaše pisanje. Govorite kako saosećate. To se podrazumeva. Ta ista osećanja gaji većina građana ove zemlje. Mislim da je bolje da budete dostojanstveni kao vojnik i da se ne bavite patetičnom literaturom. To kažem bez namere da vas uvredim. Jer, tako samo još više ističete svoju nemoć. Kako ćete pomoći nekim tamo ljudima, u južnoj Pokrajini (da ne ulazimo sad u to koliko je uopšte više naša)? Zašto ih ne branite? Zašto ne odete tamo i postavite stvari na svoje mesto? Tobože, ne daju vam nekakvi političari, ili ko već! Zamislite da vam dozvole, da vam daju znak da krenete u oslobađanje, ili kako bi se to već zvalo! Šta bi se desilo, i sa vama, i sa onima koje biste da branite?! Šta bi uopšte nakon te "akcije" bilo bolje, za ma koga u Srbiji?! Samo nove žrtve, pepeo i još dublja beda, strah, bespuće.. !

Budite dostojanstveni, kao vojnik, pa ne pišite žalopojke, nego stameno prihvatite činjenicu da postoji vreme kad je mnogo bolje ne braniti se oružjem. Konačno, Srbija je zbog svoje kratkovide i destruktivne politike, započete 80-tih godina, danas strana koja je poražena, i u ratu, i u diplomatiji. Sada ostaje da se makar nešto ublaži, popravi... Zveckanje oružja bi izazvalo samo još gore posledice po nas same. Shvatite da oružje nije jedino oružje.

acky acky 03:41 17.04.2009

Re: Šapka na vetru

Mislim da je bolje da budete dostojanstveni kao vojnik i da se ne bavite patetičnom literaturom.
Budite dostojanstveni, kao vojnik, pa ne pišite žalopojke, nego....


loader, ti misliš da će nešto ako n puta ponoviš postati istina!?

&again & again
Srbija je zbog svoje kratkovide i destruktivne politike, započete 80-tih godina...

Jelica Greganović Jelica Greganović 09:09 17.04.2009

Re: Šapka na vetru

Meni licno vaznija jedna baba sto zivi u tampon zoni na nekom brdu sama, i svaki put nas ponudi sokom kad prolazimo nego svi ministri zajedno.




loader loader 11:34 17.04.2009

Re: Šapka na vetru

" ... misliš da će nešto ako n puta ponoviš... ? "
Da nije razloga za ponavljanje, ne bi ni bilo ponavljano. Na žalost, kao da se ništa loše nije dogodilo sa ovim narodom, iste jadikovke-pokliči vrte se na sve strane! Nego... Acky, kako to da vam ne smeta tolika patetika vezana za Kosovo, koja se ponavlja barem pedeset puta više, nego stvari koje naglašavam u svojim komentarima? Kako vam tu ne smeta besomučno ponavljanje?

Ta kosovska patetika je ipak samo patetika. Što je još gore, to je patetika kojoj je oduzet kontekst iz koga inače potiče, pa ima istu onu funkciju koju je imala javna patetika pre 10-15 godina, a koja je na kraju dovela do potpunog srpskog nacionalnog sloma i ovih slika očaja na Kosovu koje svi imamo prilike da vidimo.

Ah, da ... - od treskanja glavom u zid teško da ćete imati neke koristi :) ... Želim vam lepe praznične dane. Pozdrav :)
acky acky 12:24 17.04.2009

Re: Šapka na vetru

Acky, kako to da vam ne smeta tolika patetika vezana za Kosovo...

Ko kaže da mi ne smeta patetika!?
Smeta mi!
Al čovek priča svoju priču, ...emocije, doživljaj, state of mind, štagod...
Umeš li da vidiš išta drugo tu, sem patetike!?
... eizov text i patetika


Kako vam tu ne smeta besomučno ponavljanje?
I smeta mi svako besomučno ponavljanje!
a ovde na blogu, samo sam na tebe naišla da se kvalifikuješ za ono besomučno
(istina, ne čitam baš političke i sl. analize)
loader loader 12:44 17.04.2009

Re: Šapka na vetru

Onda "svako priča svoju priču ... emocije, doživljaj.. šta li" , pa je svaka priča opravdana.

Dosta mi je svega toga sa čim su razni patriotski mediokriteti i profiteri ugušili - čvrsti i srčani momci, vojska na braniku, jadan narod na Kosovu...

20 godina iste te priče je stvarno dosta.

Dosta samo za slušanje. A gde je tek kontekst?! Jer to je bio i recept naše propasti?!

Onda je još više Dosta takvih priča. Gomila dušebrižnika koja ni 100 grama kafe ne bi dala za Kosovo, niti za bilo šta drugo. Kao i 80-tih, Kosovo je služilo samo za takmičenje polupijanih komšija u isticanju patriotizma kroz priču, kao i marksistima-ratnim profiterima da postanu kapitalisti koji su pokupovali preduzeća i poslednjih godina otpuštaju ljude s posla.

Kakvi čvrsti momci, nadri-patriotizam i bakrači više. 20 godina jednog te istog je zaista dosta.

Pozdrav :)




acky acky 13:46 17.04.2009

Re: Šapka na vetru

Ti baš izvređa Čoveka !

A moj komentar, u međuvremenu pisan, niže, posle tvog pitanja za mariopan
važi i za ovo što pišeš...
rezime:
tebi je
Dosta samo za slušanje.

ovde je Čitanje, i niko te ne tera!

Pozdrav :) i tebi
eizo eizo 17:14 17.04.2009

Re: Šapka na vetru

Ali, zar ne vidite da nemate protivnika?


Tačnije, protivnik je toliko nadmoćan, da je besmisleno uopšte zvati ga protivnikom. Probalo se, sve do pre desetak godina.

Kakve veze ima koje je snage protivnik ?
Tad smo probali i koliko se secam preko linije Pastrika nisu prosli.

Rezultati su više nego katastrofalni i ova zemlja će zbog toga patiti još dugi, dugi niz godina. Nema aspekta života koji nije pretrpeo ogromnu štetu.

Pa to se obicno desi kad predas rat.

Nije pošteno da kao vojnik (ako ste vojnik) pišete o Kosovu i patnjama ljudi, a da ih ne branite.

U trenutnoj situaciji, ja to efektivno radim u KZB, a da bi krenuli u odbranu celog Kosova, to morate da mi naredite vi, odnosno covek kog vi izaberete, odnosno cika Tadic. Ja ne mogu i ne smem da odlucujem o bilo cemu sam. Ja se tog prava odricem bez problema.

Govorite kako saosećate. To se podrazumeva. Ta ista osećanja gaji većina građana ove zemlje.

Ovo nije tacno, 90% naroda bi se preselilo u Suboticu i gledalo kako ostatak drzave gori bez ikakvih problema.

Mislim da je bolje da budete dostojanstveni kao vojnik i da se ne bavite patetičnom literaturom.

E, vojska ne moze bez patetike i tri k.

Jer, tako samo još više ističete svoju nemoć. Kako ćete pomoći nekim tamo ljudima, u južnoj Pokrajini (da ne ulazimo sad u to koliko je uopšte više naša)?

Odgovor ti je u pitanju, "vasa" nemoc mene sprecava da pomognem ljudima na Kosovu nije u redu da mene krivite za svoje mane, ja svojih imam dovoljno.

Zašto ih ne branite? Zašto ne odete tamo i postavite stvari na svoje mesto? Tobože, ne daju vam nekakvi političari, ili ko već!

Eto tu je mali problem, vidis meni nije problem da dezertiram i da zapucam na neku patrolu KFOR-a ili da iskasapim jednu od patrola koja nam useta u zasedu svakih mesec dana (bar cetri puta mesecno).
ALI, ja ne smem o tome sam da odlucujem, jer posledice necu trpeti ja nego, civilni ciljevi odnosno stanovnistvo, dakle "vi", odnosno narod mora da odluci da je spreman da brani svaki deo svoje zemlje, a onda jurisanje na mitraljeska gnezda postaje relativno jednostavno. Mene bi politicari bez problema poslali dapoginem, nece morati da me plate, a i rat je uvek isplativ. Ja se ne zalim na politicare nego na narod.

Zamislite da vam dozvole, da vam daju znak da krenete u oslobađanje, ili kako bi se to već zvalo! Šta bi se desilo, i sa vama, i sa onima koje biste da branite?! Šta bi uopšte nakon te "akcije" bilo bolje, za ma koga u Srbiji?! Samo nove žrtve, pepeo i još dublja beda, strah, bespuće.. !

Ukratko, dva velika pincer napada oko Mitrovice, cim bi shvatili da su im finansije presecene, grupa Taci, i grupa Judaj, bi se opasno zakacile oko preostalih proizvodnih pogona heroina (kojim placaju oruzane delove) efektivno bi se raspala UCK, kao sto se to desilo 99. Trebalo bi na nam oko 14 sati da pocistimo zaostale dzepove otpora.
NATO bi mnoogo protestvovao ali nas ne bi cackao jer znaju da bi iskasapili KFOR, a slike finih belih decaka koji umiru na FOX, nisu bas prihvatljive, drugo su americki marinci koji su ionako sastavljeni od siromasnih delova stanovnistvo pa nije vazno ako poginu. U principu iz Sever bi bio u rukama Srba, jug u rukama Albanaca koji bi se pripojili Albaniji, i onda bi lepo znali gde su nam granice, a NATO bi morao da pokaze zasto pomaze Albaniji da osvoji neku zemlju, pa bi se laganu ucutali i nastavili da snabdevaju Albance kao i sad.

Budite dostojanstveni, kao vojnik, pa ne pišite žalopojke, nego stameno prihvatite činjenicu da postoji vreme kad je mnogo bolje ne braniti se oružjem.

Izvini, zanima me kad ti mislis da je trenutak da se branimo oruzjem, kad nestane struje u Vojvodini ili kad neko zapuca na tvoju kucu.

Konačno, Srbija je zbog svoje kratkovide i destruktivne politike, započete 80-tih godina, danas strana koja je poražena, i u ratu, i u diplomatiji.

Mislim da treba malo da zaredjas po knjigama pa da vidis kad su Turci i Nemci sa Italijanima poceli da koriste Siptare, Albance i Arnaute.
Secam se ja te destruktivne politike, izgradnja puteva, radne akcije, doprinosi za narod Albanije, spasavanje klanova koji su bezali pred pokoljem u Albaniji. Skolovanje ljudi kao sto su Azem Vlasi...
eizo eizo 17:24 17.04.2009

Re: Šapka na vetru

Stvarno treba malo da udahnes pa da vidis sta pises.
loader loader 18:12 17.04.2009

Re: Šapka na vetru

Bejaše "balkanski špijun" u civilstvu... Bez ljutnje, ali vi se ozbiljno kandidujete da budete nešto slično u vojno-patriotskom sektoru.. Pročitajte šta ste sve rekli, pa ...
eizo eizo 18:55 17.04.2009

Re: Šapka na vetru

Ne razumem, ajde polako, sta ja to hocu da budem u "vojno-patriotskom sektoru" ?
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:27 18.04.2009

Re: Šapka na vetru

eizo
Ne razumem, ajde polako, sta ja to hocu da budem u "vojno-patriotskom sektoru" ?

svrbe me prsti da napišem... :)
boris-c boris-c 17:47 16.04.2009

Srce...

Pretpostavljam da takve stvari treba nositi u srcu. Iskreno, ne volim vojsku (osim u pokojoj igri, pogotovo simulacije aviona), služio sam civilno. Ne mogu da slušam slepo po komandi nekog u čije sposobnosti sumnjam, ili ga u krajnju ruku ne poznajem. Međutim, nikako nisam pobornik ideje da nam "ni ne treba vojska". Ako kao primer uzmemo Ameriku koja je pragmatična i napredna po mnogo čemu, dolazimo do zaključka da ako vojska stvarno nije potrebna, oni bi je verovatno prvi rasformirali.
Ne volim nasilje, ne volim kavgu, nisam se ni potukao zglavno u životu, kad su mi žicali pare ja sam govorio "nemam sitno" (a otimanje krupnog već ima veću težinu, jel..). Međutim, '99 se desilo nešto vrlo čudno. Krajem '98 me uhvatila strava panika zbog pretnji bombardovanjem. Čak i pre podne 24. marta još nisam verovao da će se desiti. U 8 uveče je svaki strah bio kao rukom odnešen. Da mi je tada neko rekao "juriš", ja bih jurišao. I onda, gledam neke ljude kako uplaššeno idu u podrume zgrada (kao da bi ih to zaštitilo od mk 84). Bolje da te zvizne odmah, nego da te živog zakopa.
U kontekstu svega ovoga, sviđa mi se Sting-ov stih:
"Confront your enemies, avoid them when you can,
gentleman will walk, but never run"

Vojska je potrebna, a u vojsci ljudi koji će to raditi iz srca. Ja nisam vojnik. Ja sam od srca ubedio Amera, koji je imao izjavu "prijavite se u vojsku, tako možete da pobijete koliko Srba hoćete", posle jednog jedinog mail-a, da se izvini i potpuno promeni mišljenje.
Jedan Amer nije mnogo...ali neko moćniji odavde je mogao da ubedi isto tako samo jednog moćnog Amera da promeni mišljenje, pa danas ne bi morali da se ne borimo za Kosovo...
Da, Paul Potts UBI kako je otpevao...
mariopan mariopan 18:36 16.04.2009

Re: Srce...

Ovi sto nas "dovode pameti" redovno kazu da samo Srbiji ne treba vojska, maltene bi je drzali u nekom muzeju, ili da okopavaju krompir sto kazes eizo......istovremeno zastupaju misljenje da Srbija treba da pristupi NATO - zato sto su jaci.!!!! Ili su naivi ili su zlonamerni a takvima ne verujem.

Tadic je za interese zapada pristao da igra drvenog lutka, ta uloga verovatno kosta. Mozda jednog dana saznamo koliko i zasto?

A Paul Potts je stvarno pokazao svima, veliko srce i kakav glas.
Filip2412 Filip2412 20:42 16.04.2009

Re: Srce...

Tadic je za interese zapada pristao da igra drvenog lutka, ta uloga verovatno kosta. Mozda jednog dana saznamo koliko i zasto?
Nema sta Tadic da pristane ili ne pristane. Niko njega nije ni pitao. Kada je cela istocna Evropa i Jugoslavija pitana, tamo negde 89/90 svi su rekli NATO - DA a mi smo odlucno rekli NE. Posle je bilo sta je bilo i sada nas niko ne pita, nismo bitni. Tako da, u sadasnjim okolnostima verujem da to sto Tadic radi ne kosta nista.

Mislim da sada nikome ne trebamo ni u NATO ni van NATO-a. Ustvari, mislim da smo NATO-u sada korisniji ako se nalazimo van te organizacije jer ovako mali i nemocni a okruzeni NATO zemljama mi sa jedne strane vec hteli ne hteli pripadamo NATO paktu a sa druge strane zgodan smo izgovor za povecano vojno prisustvo jer formalno ne pripadamo i u konfliktu smo sa vlashcu na Kosovu...

U tom smislu, najkorisnije bi bilo da Srbija iznenadi okruzenje i uradi ono sto svi znamo Srbija nikada nece uraditi - a to je da prizna Kosovo i da zatrazi prijem u NATO. Nakon toga, Srbija treba da razmislja o tome kako da zadrzi svoje juzne teritorije sa kojih se Srbi i dan danas iseljavaju ili ih vise uopste nema - Bujanovac, Presevo... A nakon toga da razmisli o strategiji za ponovno prisustvo na Kosovu - recimo vecim prirodnim prirastajem od Albanaca na Kosovu? Ma neeeeeeeeeee to je tesko. Bolje samo da kukamo kako nikada necemo priznati Kosovo.... Da da da... necemo priznati... samo problem je sto nas niko vise ne pita za misljenje.
loader loader 03:37 17.04.2009

Re: Srce...

Ovi sto nas "dovode pameti" redovno kazu da samo Srbiji ne treba vojska, maltene bi je drzali u nekom muzeju, ili da okopavaju krompir sto kazes eizo......istovremeno zastupaju misljenje da Srbija treba da pristupi NATO - zato sto su jaci.!!!! Ili su naivi ili su zlonamerni a takvima ne verujem.

Tadic je za interese zapada pristao da igra drvenog lutka, ta uloga verovatno kosta. Mozda jednog dana saznamo koliko i zasto?
Prvo, niko nije rekao da Srbiji vojska ne treba. Drugo, zašto je pristupanje nato-u uopšte sporno? Imate li ikakvo racionalno objašnjenje? Treće, Tadića jedni napadaju da je previše prisan sa Rusima, pa je napravljen gasni aranžman, a drugi optužuju kako je blizak zapadu! Tu nešto ne štima.

Treba sarađivati sa svima od kojih Srbija može imati koristi.

Imate li vi, Mariopan, osim emotivnih reakcija i antipatija, neki predlog, šta treba raditi sa Kosovom, sa nato..? Hajte, recite, makar jednom... :)
acky acky 13:33 17.04.2009

Re: Srce...

Imate li vi, Mariopan, osim emotivnih reakcija i antipatija, neki predlog, šta treba raditi sa Kosovom, sa nato..? Hajte, recite, makar jednom... :)


sad stigoh do ovoga , a kako sam i ja gore pomenula emocije, podozrevam da bi i mene isto pitao...
Ja nemam nikakvo mišljenje šta raditi, jednostavno znam da nemam dovoljno informacija, ni o prošlosti, ni aktuelnih.
A pitanje je isuviše kompleksno, i ne želim da ga toliko proučavam koliko mi je potrebno da bih argumentovano zastupala svoje mišljenje...

I ne zadržavam se na blogovima koji se bave brainstormingom:Srbija, svet, šta raditi(ako ih i ima), ko je u pravu, analize događaja i situacija...
Volim one druge:zapažanja, emocije, međuljudski odnosi na ličnom nivou

Ti izgleda upravo obrnuto, pa ok je to, al ajd malo pažljivije prati o čemu je neki blog, pa....
kad vidiš da nije poziv na analiziranje umesto da im lepiš patetika etikete mimoiđi ove što ti ne leže...
(indikacija:vidiš desetak komentara tipa odlična priča/divno ispričano/prelep tekst..)...ili iskaži svoju impresiju, a ovako-

Troluješ analitičarstvom!


ps. i emocije mogu da se analiziraju, ali to je druga priča
pps.ne govorim ovo samo na osnovu ovog bloga, nego još minimum dva gde su tvoji isti ovi komentari mašali temu....
mariopan mariopan 15:09 17.04.2009

Re: Srce...

Loader, ovo nije mesto da ti nasiroko objasnjavam svoje stavove , da si pratio na casu znao bi ih napamet.
Prvo Tadica samo budale proglasavaju ruskim prijateljem a on mudro cuti da se Vlasi ne dosete ciji je stvarno prijatelj.
Nisi ti rekao da Srbiji ne treba vojska , (isti tadic) ma neee , samo posao koji treba da rade po tebi ne treba da rade i tu je osnovna greska sto su branili narod od TERORISTA. Trebalo je da okopavaju krompir. Da ih imamo ali da ih nemamo. Ako si i ti voljan kao tadic da se zato izvinjavas izvoli.
Dobro te je pitao eizo, na primer gde bi to bilo da se udari granica , kod tebe kod ulaznih vrata ili kod Nisa ili Beograda? I ko TEBE pita gde bi ti voleo da je granica , valjda postoje neki zakoni koji vaze za ceo svet i tu jeste granica. Za Srbiju to je granica bas na Kosovu i vojska je legitimno branila granice svoje zemlje.

I na kraju , ovo je licna impresija i licni dnevnik blogera eizo, ako ti se ne dopada a ti biraj nesto bolje, svako ima nesto po svom ukusu. Meni se dopada. retko je da covek pise srcem i da ne zarezuje "podobnu" ili "ulizicku" spisateljsku formu.

Ti se kanda spremas za VIP status, komentari su ti svi do jednog na "pravoj liniji" i u skladu sa zacrtanim i jedino dozvoljenim "ispravnim" misljenjem? Ja bar imam moj stav a ti si tvoj prepisao na casu , nisi pazio, videli su te.
Filip2412 Filip2412 15:18 17.04.2009

Re: Srce...

"Ta kosovska patetika je ipak samo patetika. "
Nije samo patetika, ali uglavnom jeste. 99% mozda.

Srbi cak ni Bujanovac & Preshevo ne smatraju svojom teritorijom, svi nabili dupeta u BG, Novi Sad, Nish... ma nece ni u Kursumliju da zive, ili Pirot... sto se ne napravi neki koncert dole u Bujanovcu ajde, sto se tamo ne napravi fabrika, ili arena za basket???? Sto Evrovizija nije bila u Vranju?

A sutra ce opet neko da se cudi kako gubimo teritoriju.... tako smo i Kosovo izgubili mnogo davno pre barem 50-60 godina ali nikoga nije bilo briga dok i formalno nije otislo.

Jel nam treba jaka vojska mozda da bi smo ulagali u industruju i privukli mlade da iz Beograda ili Subotice dodju u Preshevo da rade i zive?

Ajde recite mi jel nam za to treba jaka vojska? Pa ne naravno, za to treba da se radi, ali ko ce da radi bre tesko je to.... lakse je da se gusla i gusla i gusla!!!! ....dok svi ne popadamo u nesves

eizo eizo 17:19 17.04.2009

Re: Srce...

Drugo, zašto je pristupanje nato-u uopšte sporno?

Google 1999 Kosovo.
loader loader 18:25 17.04.2009

Re: Srce...

pa....
kad vidiš da nije poziv na analiziranje umesto da im lepiš patetika etikete mimoiđi ove što ti ne leže...
(indikacija:vidiš desetak komentara tipa odlična priča/divno ispričano/prelep tekst..)...ili iskaži svoju impresiju,
Uzeću vas za savetnika :)
Imate kriv ugao posmatranja. Ne reagujem zato što mi (neki komentari) ne leže, već zato što podgrevaju jedan proces koji je izuzetno poguban po ovu državu, tj. narod. Iste takve reakcije, kakve vi sada pokazujete, bile su i pre 20-tak godina, verujte. A povodom istih stvari. Ni tada niko nije hteo da ide dalje od svog nosa, ili ti ličnih emocija vezanih za momentalna zbivanja, ugroženost srpskog naroda, odlučnost da se svima pokaže ko smo... Vi kao da se reinkarnirate. Ne bih voleo da se reinkarniraju i posledice, jer smo ih videli. Valjda videli (jer ima i onih koji ne žele da ih vide, pošto su dokaz da nekada nisu bili u pravu).
loader loader 18:28 17.04.2009

Re: Srce...

eizo: " Google 1999 Kosovo. "
Tada su najveće patriote potpisale kapitulaciju. Vi ste baš vezani za tu godinu kad se 15-godišnji proces okončao. Ne pamtite kako je počelo?
loader loader 18:34 17.04.2009

Re: Srce...

Mariopan, vi i eizo i dalje ne možete da se izbavite iz onih RTS-ovih dnevnika 1999-te? :) Kako ono beše - Jesmo li mi pobedili na Kosovu 1999? Hajde, vi ste, za razliku od mene, pazili na času, pa se nadam da imate tačan odgovor :) Naravno, šalim se... Neću da vam kvarim viziju tadašnje pobede.. Pozdravljam vas bez obzira na razlike u gledištu na Dnevnik i lepo provedite praznik .. :)
eizo eizo 18:59 17.04.2009

Re: Srce...

Tada su najveće patriote potpisale kapitulaciju. Vi ste baš vezani za tu godinu kad se 15-godišnji proces okončao. Ne pamtite kako je počelo?


Ne, tad je slobodan milosevic potpisao kapitulaciju.
A pocelo je pre nego sto je bilo ko od nas rodjen.

Mariopan, vi i eizo i dalje ne možete da se izbavite iz onih RTS-ovih dnevnika 1999-te? :) Kako ono beše - Jesmo li mi pobedili na Kosovu 1999?

Nemam pojma sta je bilo na dnevniku, generalno 90' sam slabo gledao TV, a Kosovo je milosevic predao, vojska nije bila porazena.

Ne shvatam bas gde ides sa ovim, ja volim slobu, zastupam njegove stavove itd ... ili nesto trece
mariopan mariopan 19:01 17.04.2009

Re: Srce...

loader
Mariopan, vi i eizo i dalje ne možete da se izbavite iz onih RTS-ovih dnevnika 1999-te? :) Kako ono beše - Jesmo li mi pobedili na Kosovu 1999? Hajde, vi ste, za razliku od mene, pazili na času, pa se nadam da imate tačan odgovor :) Naravno, šalim se... Neću da vam kvarim viziju tadašnje pobede.. Pozdravljam vas bez obzira na razlike u gledištu na Dnevnik i lepo provedite praznik .. :)


Vidis , meni ne treba Dnevnik da bih znala sta se na Kosovu radilo poslednjih 50- 60 godina koliko je trajalo iseljavanje moje porodice sa Kosova. Stavise , Dnevnik je ponajvise cutao o tome pa se u ostatku Jugoslavije nije ni znalo za mnoge zlocine koji su tamo vec tada cinjeni.Ali ti to znas vec, pricali smo o tome, samo ti je zgodan taj "Dnevnik" da ga zalepis onako usput , da impresioniras one koji ne znaju....da ostavis utisak....hm vidim i eizo ti ne lezi sa onim sto zna i sto je licno iskusio. Ti bi vise voleo da nam neko servira "istinu i samo istinu" kao tebi?

Lepo od tebe sto si dosao da nam kazes da smo u zabludi, da sve ono sto smo videli svojim ocima, culi svojim usima ili sami doziveli......nije isitina. Istina je on sto ti kazes. Malo arogantno zar ne?

Odakle ti ne mozes da se izbavis ne znam , samo znam da je jako duboko i tu sunce ne sija.


Filip2412 Filip2412 19:27 17.04.2009

Re: Srce...

Drugo, zašto je pristupanje nato-u uopšte sporno?
Google 1999 Kosovo.
Pristupanje NATO paktu ne treba da bude rezultat seksualnog ili romanticno ljubavnog ushicenja za ovom alijansom, mada srpska politika drugu motivaciju u politici skoro da ne poznaje...

Pristupanje NATO paktu treba da bude, kao uostalom i svaki politicki potez, posledica racionalnog promisljanja.... mada je ta tehnika blago reci nepoznata u srpskoj politickoj praksi.

Za razliku od svih ostalih naroda u okruzenju, nama je potpuno nepoznato sta to znaci raditi za svoj interes. Mi uglavnom radimo vodeci se suludnjicavim i iracionalnim. Valjda zato sto smo nebeski narod :)

PS:
Prica je super, dao sam preporuku. Eizo jedan od najtalentovanijih blogera ovde, po meni najbolji sto se tice literarnog kvaliteta. Cenim i taj emotivni naboj. Ipak, trolovanje se namece nekako samo po sebi zbog teme :)
acky acky 19:56 17.04.2009

Re: Srce...

PS:
Prica je super, dao sam preporuku. Eizo jedan od najtalentovanijih blogera ovde, po meni najbolji sto se tice literarnog kvaliteta. Cenim i taj emotivni naboj. Ipak, trolovanje se namece nekako samo po sebi zbog teme :)


Upravo, od prilike tako!

samo još ne ume s trolovima!

Eizo, vidi dole što sam pominjala trolove, klikni na sliku!
tu je text koji je meni donekle objasnio what's that all about
(istina ne pominje vesele trolove, koji se dese kad se ljudi druže i neobavezno ćaskaju....pa stignu i do popova sa dredovima....)

kad sagledaš tog protivnika, strategiju ćeš već očas posla osmisliti...
maksa83 maksa83 20:45 17.04.2009

Re: Srce...

(istina ne pominje vesele trolove, koji se dese kad se ljudi druže i neobavezno ćaskaju....pa stignu i do popova sa dredovima....)

Mmmm, kakve su ovo lateralne prozivke?
antioksidant antioksidant 20:49 17.04.2009

Re: Srce...

Mmmm, kakve su ovo lateralne prozivke?

pusti makso. ateisti


da se pomolimo mi za njihovu dusu. ne znaju sta rade



acky acky 20:49 17.04.2009

Re: Srce...

lateralne šta!?

to sam samo htela da kažem da nije trolovanje po default-u bad thing!

Eno vidi dole, služe se bananice!

Edit :eh, kakve bananice, naivna ja, vi već delite svoje slatkiše

maksa83 maksa83 20:55 17.04.2009

Re: Srce...

pusti makso. ateisti
da se pomolimo mi za njihovu dusu. ne znaju sta rade



Wanti wanti can't get it, getti getti no want it, rekao bi Otac Klint Istvud.
maksa83 maksa83 20:57 17.04.2009

Re: Srce...

lateralne šta!?
to sam samo htela da kažem da nije trolovanje po default-u bad thing!

Ama zezam se i ja, bre. :)
Eno vidi dole, služe se bananice!

Ima li kraja ovozemaljskim iskušenjima...
acky acky 21:16 17.04.2009

Re: Srce...

Ja baš paralelno gledam tvoj blog makso, s oni dobri Greasemonkey fazoni(a od juče!600nešto komentara, man)

<trol, khm, khm


Hoće li to još da radi, ili su uticale blog-promene?
hoće li bude razrade!?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana