Politika

“Patriotizam” koji nas je skupo koštao

Milan Karagaća RSS / 17.04.2009. u 16:05

Kad se neko opije pa polupa po kafani dođe policija i odvede ga, a sam plati štetu, što je normalno. Ali nije uvek tako, za neke država plati sve preko leđa poreskih obveznika.

 

Ovo nije otkrio “Insajder”već «Alo» i evo šta piše u tom listu:

“Posle uličnih nereda i demoliranja diplomatskih predstavništava na mitingu „Kosovo je Srbija“, 21. februara 2008, Vlada Srbije je udovoljila odštetnom SAD i Slovenije. Zahtev Hrvatske  je stigao  posle utvrđenog roka (novembar) ali će i on  biti pozitivno rešen, s obzirom na odredbe Bečke konvencije koja  obavezuje Srbiju da, kao domaćin diplomatskim predstavništvima, plati štetu koja eventualno nastane na njihovim objektima.
Američka ambasada je potvrdila da je zbog paljenja svog predstavništva u Beogradu obeštećena u novembru 2008. sa 35.421.229 dinara, što je tada iznosilo oko 400.000 evra.
I Ministarstvo spoljnih poslova Slovenije potvrdilo je juče našem listu da je šteta na slovenačkoj ambasadi nadoknađena takođe u novembru prošle godine i da im je Vlada Srbije u tu svrhu uplatila  Sloveniji 1.779.925 dinara, odnosno oko 20.000 evra

 

Visina nadoknade koju je Srbija platila Americi za demoliranje ambasade u Beogradu ipak je dvostruko manja od odštete kojom je Beograd izgladio narušene odnose sa Vašingtonom zbog slučaja Miladina Kovačevića. Podsetimo, Vlada Srbije je 11. marta ove godine uplatila 900.000 dolara (63 miliona dinara) na račun porodice Brajana Štajnauera, koga je Kovačević pretukao u Americi i zatim sa duplikatom pasoša pobegao u Srbiju.

I to nije sve.

Osim novca za ispravljanje diplomatskih skandala, država Srbija izdvaja novac i za sopstvene greške u pravosudnom sistemu. Tako je zbog presuda pred Evropskim sudom pravde u Strazburu od prve presude 2006. godine do danas iz državne kase izbijeno oko 90.000 evra (osam i po miliona dinara). Samo u proteklih godinu dana, Evropski sud je doneo sedam presuda protiv Srbije, a vrednost štete koju su platili srpski poreski obveznici je 22.403 evra, odnosno više od dva miliona dinara. Prema januarskom izveštaju zastupnika Srbije pred tim sudom, dosad je presuđeno u 24 predmeta, a samo jedna presuda je bila u korist države.”

Toliko o informaciji koju nam daje “Alo” ali sasvim dovoljno da poreski obveznici upute državi ono poznato “Alo bre” i dokle će neko trošeći narodne pare skupljati jeftine političke poene?

Dokle će država tolerisati svakog siledžiju čim se pozovu na srpstvo i patriotizam.?

Da li stvarno ne znamo šta je patriotizam a šta huliganstvo i siledžijstvo i dokle će država snositi troškove štete koju prave, umesto da ih privede pameti i spreči nasilništvo?.

Zašto država  ne naplati troškove od organizatora mitinga, a zna se koje su stranke bile organizatori i koje su preuzele odgovornost da “na tako veličanstven način pokažemo da smo svi sa Kosova”.

Oni koji su palili i rušili ne znaju za odredbe Bečke konvencije ali su morali znati organizatori i zašto im nisu rekli da nije svaka glupost patriotizam i da takvim ponašanjem pretvaraju patriotizam u primitivizam i glupost.

Patriotizam znači pre svega raditi nešto korisno za svoj narod i svoju državu, čuvanje   ugleda i ponosa, a nikako činiti štetu i rušiti ugled.

To bi trebalo da imaju u vidu naročito oni kojima su puna usta i junačke grudi patriotizma ali i oni koji svojim činjenjem i nečinjenjem dovode svoje građane u situaciju da moraju da tuže svoju državu  Srbiju Evropskom sudu pravde. Ko to svojim činjenjem i nečinjenjem kalja  ugled države i nanosi joj direktnu materijalnu štetu.?

Računica je prosta.

Navedeni slučajevi koštaju poreske obveznike preko 1,430.000 evra, ne računajući ono što će biti isplaćeno Hrvatskoj i ne računajući štetu koja je naneta demoliranjem i pljačkanjem Beograda.

Znaju li te patriote da bi bilo mnogo patriotskije da se taj novac dao siromašnim, ili za nabavku opreme za bolnice ili stipendiranje učenika i studenata, umesto za renoviranje ambasada stranih država koje nam «o glavi rade» ,a onda im platimo da bi sa njima izgladili odnose.

Treba li sve ovo kriti od građana, zar ne treba javnoi reći koliko je to bilo štetno i koliko nas košta, a korist nikakva? Zašto vlada nije javno rekla da je to «zadovoljstvo» koštalo toliko i toliko, pozvala  «patriote» da nas više tako ne brane i prozvala one koji su za to odgovorni. (Jedino je Dačić nekoliko puta pomenuo da moramo platiti štetu).

 

Neće biti da se te grupe  ad hock organizuju na licu mesta.Valjda onaj ko je za to plaćen zna ko su organizatori, suorganizatori, ko stoji iza i ispred njih.

Pitanja je mnogo, počev od onoga koliko nas je koštao i koliko će nas još koštati  patriotizam kako ga neki shvataju i nameću, patriotizam zbog kojeg smo gubili sve što se izgubiti moglo, a nije  trebalo ni moralo?

Kome ćemo još sve plaćati, ko će sve na tome zarađivati i koliko će nas još koštati odbrana, na taj način branjenog i sada već izgubljenog Kosova?

Još je Jovan Cvijić pravio razliku između patriotizma kao najboljeg i kao najopasnijeg osećanja, a da li mi to znamo i činimo?

Ako svi  plaćamo, onda neka već jednom prestanu da dele narod na patriote i izdajnike, jer smo svi patriotski platili.

 

 



Komentari (107)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragoljub92 dragoljub92 16:51 17.04.2009

e sad

оћеш да кажеш да патриотизам има цену,неће да цицијашимо кад је патриотизам у питању.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:19 17.04.2009

Re: e sad

naravno.Cena je visoka i najviša, ne možese kupiti ni platiti ali ga neki prodaju i unovčuju.
I drugo, oću da kažem da nije sve patriotizam i da se pod patriotizam ne može podvoiditi šta kome padne na pamet, a pogotovo je nepatriotski skrivati se iza patriotizma.
FridaysChild FridaysChild 13:06 19.04.2009

Re: e sad

ima cenu i danas, tacnu cenu:



moj favorit je Ministarstvo za KiM i Nebojsa Krstic.
johnny011 johnny011 13:42 19.04.2009

Re: e sad

ima cenu i danas, tacnu cenu:

Hm, simpatična ova grafika.... Bilo bi zanimljivo i uz, npr, Direct Media uvezati medijske kuće koje su im glavni klijenti... Hahaha, fino je Đilas preko DM stavio pod kapu i Miškovića i Matića...
angie01 angie01 14:25 19.04.2009

Re: e sad

FridaysChild
ima cenu i danas, tacnu cenu:moj favorit je Ministarstvo za KiM i Nebojsa Krstic.


mali trol dodatak
johnny011 johnny011 14:31 19.04.2009

Re: e sad

nije to trol, nego direkt u sridu
FridaysChild FridaysChild 15:42 19.04.2009

Re: e sad

Odlican save Angie
(zaboravio da promenim sliku, sad ispravljeno)
Milan Karagaća Milan Karagaća 07:32 20.04.2009

Re: e sad

angie01
FridaysChild
ima cenu i danas, tacnu cenu:moj favorit je Ministarstvo za KiM i Nebojsa Krstic.


mali trol dodatak

biznis&politika, politika&biznis, svejedno vazno je "ugraditi se i ne biti u sukobu interesa"
ivana23 ivana23 17:25 17.04.2009

***

Da li stvarno ne znamo šta je patriotizam a šta huliganstvo i siledžijstvo i dokle će država snositi troškove štete koju prave, umesto da ih privede pameti i spreči nasilništvo?.

Patriotizam znači pre svega raditi nešto korisno za svoj narod i svoju državu, čuvanje ugleda i ponosa, a nikako činiti štetu i rušiti ugled.

Još je Jovan Cvijić pravio razliku između patriotizma kao najboljeg i kao najopasnijeg osećanja, a da li mi to znamo i činimo?


Ove recenice su u koliziji, a poslednja navedena mi je i nedokuciva.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:42 17.04.2009

Re: ***

ivana23
Da li stvarno ne znamo šta je patriotizam a šta huliganstvo i siledžijstvo i dokle će država snositi troškove štete koju prave, umesto da ih privede pameti i spreči nasilništvo?.

Patriotizam znači pre svega raditi nešto korisno za svoj narod i svoju državu, čuvanje ugleda i ponosa, a nikako činiti štetu i rušiti ugled.

Još je Jovan Cvijić pravio razliku između patriotizma kao najboljeg i kao najopasnijeg osećanja, a da li mi to znamo i činimo?


Ove recenice su u koliziji, a poslednja navedena mi je i nedokuciva.

Pa sigurno da su patriotizam i huliganstvo u koliziji, kao što je u koliziji sa patriotizmom činiti štetu državi, narodu i rušiti njihov ugled.
Jovan Cvijić je rekao šta je mislio a to je da je patriotizam najlepše osećanje prema svojoj zemlji i narodu i koji se ne izražava mržnjom prema drugima, a opasno je kad neko opasno manipuliše patriotskim osećanjem naroda.
A evo još šta kaže:
“Вама је јасно да ја мислим на истински патриотизам не на патриотске фразе, које се по навици и у свакој прилици изговарају, не на патриотско брбљање, не на патриотизам као ствар моде, на послетку не на патриотизам, који је нешто засебно и одвојено од осталога живота појединих личности и народа. Сасвим друкчији патриотизам мора да обузме цео наш народ.”
Ja tome nemam šta dodati , a ne mislim ni da sam neko ko treba da dopunjava Cvijića.
Hvala Ivana na javljanju i nadam se da se sada razumemo.
Dr M Dr M 17:29 17.04.2009

Bas sam se pitao...


...kud li se dede blackbox?

Cestitke za VIP!

Povodom presuda Evropskog suda, da li se vodi neka statistika, koliki je procenat uspeha-neuspeha za druge drzave?

Meni se cini kao prilican samar nasem pravosudju ako je odnos 1od 24 za drzavu~oko 4%.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:21 17.04.2009

Re: Bas sam se pitao...

i meni se čini kao šamar našem pravosuđu ali i troškovi za državu koje opet narod plaća.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:46 17.04.2009

Re: Bas sam se pitao...

hvala lepo , trudićemo se.
adam weisphaut adam weisphaut 17:59 17.04.2009

Pa kako bi

Zašto vlada nije javno rekla da je to «zadovoljstvo» koštalo toliko i toliko, pozvala «patriote» da nas više tako ne brane i prozvala one koji su za to odgovorni.

onda sutra išli u koaliciju s njima ?
loader loader 18:01 17.04.2009

Gudure i blato "patriotizma"

Preporuka za tekst. Sve te činjenice treba javno govoriti i postavljati pitanje konkretne odgovornosti.

Ali, te stvari su samo vrh ledenog brega, odnosno posledica. I dalje imamo govor "patriotizma" koji je veoma sličan onom koji smo imali krajem 80-tih i dalje. Malo-malo, pa se prospe "patriotska" patetika vezana ili za Kosovo, ili za bombardovanje, ili za nekog od haških optuženika koji se predstavljaju kao naconalni heroji i spasioci srpske časti, ili za "jadnog i zlonamerno optuženog" Kovačevića, ili za nešto peto, šesto... Što više te vrste "patriotizma" dopire u javni govor, to je više potencijalnih delikata, odnosno izliva ohrabrenog "patriotizma" koji posle, naravno, plaćaju poreski obveznici ove države!

Milan Karagaća Milan Karagaća 23:15 17.04.2009

Re: Gudure i blato "patriotizma"

lepo rečeno.
Ali, te stvari su samo vrh ledenog brega, odnosno posledica

Nadam se da dolazi vreme da se vrh brega počne brže otapati, inače ćemo se sa njim zalediti.
loader loader 00:46 18.04.2009

Re: Gudure i blato "patriotizma"

Nadam se da dolazi vreme da se vrh brega počne brže otapati, inače ćemo se sa njim zalediti.
Sa jedne strane je svakako izlišno da vam kažem kako se potpuno slažem s tim što ste kazali, no, sa druge strane, tih opomena o stvarnom stanju nikad dosta, jer se meni čini da se zaista nije puno napredovalo ovih godina po pitanju stava o patriotizmu, odnosno, šta je prividni, a šta stvarni patriotizam, i šta je sve uopšte patriotizam. Pojam patriotizma je ovih 20-tak godina toliko zloupotrebljen, da je mnogim ljudima teško da poveruju da rodoljublje uopšte postoji u pravom smislu. Opasno je, veoma opasno to što se stalno vraćaju i nameću nekakvi razlozi za novo buktanje "patriotizma". Za neke je patriotizam dobar paravan za sticanje koristi. To je dakle svesna i podla zloupotreba. Ali ima puno onih koji, bez neke zle namere, nerazumevanje vremena u kome sada živimo nadomeštaju rodoljubivim osećanjem. Ili, nadomeštaju i nekakve lične nedostatnosti, iz svakodnevnog života. Tako je patriotizam jednima oruđe za bogaćenje, a drugima psihološko pribežište.

Iz ovih, navedenih, kao i nekih drugih razloga, tema koju ste u svom tekstu obradili izuzetno je Aktuelna. Treba je forsirati i "patriotizam" stalno raskrinkavati.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:30 19.04.2009

Re: Gudure i blato "patriotizma"

Sve te činjenice treba javno govoriti i postavljati pitanje konkretne odgovornosti.

apsolutno.

ministarka pravde, ej, pravde, uhvaćena s rukama u nuteli i ništa.
vratila pare i to je kao to.
i ona brkićka, sudija vrhovnog suda.
što znači, ako te ne uvate, super smo prošli...
ako te uvate, vratiš, i opet super... samo nema love...
a koliko nije vraćeno, to niko ne pita...

sve te pare treba dodati u ovaj zbir koji je milan naveo...

Beograd -- Ministarka pravde Snežana Malović uplatila je na račun Trezora NBS dva miliona dinara koje je dobila na ime naknade za rad u RIK-u, piše Danas.

Malovićeva je ranije podnela ostavku na članstvo u Republičkoj izbornoj komisiji. Republički odbor za rešavanje sukoba interesa ocenio je nedavno da ministar pravde ne može biti član RIK-a.

Isto se odnosi i na sudiju Vrhovnog suda Sonju Brkić, a Odbor će o pokretanju postupka o sukobu interesa odlučivati pošto od Skupštine Srbije i RIK-a dobije odgovor na pitanje na predlog koje poslaničke grupe su izabrani određeni članovi RIK-a.


pazi, podnela ostavku a nije "podnela" lovu na uvid...
kakva svinjarija...
i koje, bre, funkcije drže ove dve presone.
fuj!

ne mogu a da ne podsetim da je onaj siromah, samohrani otac troje dece, dobio otkaz jer je umesto dva hleba, uzeo tri (to je inače plata, jerbo platu ne primaju)!!!
Blade Runner Blade Runner 18:05 17.04.2009

Ciko

jel' sav ovaj 'lebac vas?
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:00 17.04.2009

Re: Ciko

Dirljiv prizor iz "Užičke Republike", a, na šta ste Vi mislili?
Blade Runner Blade Runner 21:11 17.04.2009

Re: Ciko

Puno je pekara kao sto je ova vasa. Ko ce sve to da pojede, a da ge na zaboli stomak?
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:08 17.04.2009

Re: Ciko

Blade Runner
Puno je pekara kao sto je ova vasa. Ko ce sve to da pojede, a da ge na zaboli stomak?

Pretpostavljam da pod tim "pekara" hoćeteda kažete da se nešto "mesi" i izmišlja. Pa šta sam to ja izmislio, šta stoji a da se nije dogodilo?
I da otklonimo svaku nedoumicu- nikome ne priznajem da je veći patriota od mene niti bi ikada nekome rekao da sam ja veći od njega.Svako je patriota onoliko kako se ponaša i šta radi. Jedina što ne prihvatam je da se iza patriotizma može skrivati sve, uključujući i kriminal.
Mislim da je patriotski na to ukazati.
Prema tome, pročitajte pažljivije, a inače ako se jede vruće testo može da zaboli stomak.
Blade Runner Blade Runner 22:35 17.04.2009

Re: Ciko

Mislim da je patriotski na to ukazati.

Bas o tom ukazivanju i pricam. Imate li neki konkretan predlog ili samo ukazujete kao i 75% ostalih VIP ukazivaca?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:08 17.04.2009

Re: Ciko

Blade Runner
Mislim da je patriotski na to ukazati.

Bas o tom ukazivanju i pricam. Imate li neki konkretan predlog ili samo ukazujete kao i 75% ostalih VIP ukazivaca?

Najkraće, da se okrenemo sadašnjosti i budućnosti, da volimo svoju zemlju tako što je nećemo pljačkati, da volimo svoje sugrađane tako što ih nećemo maltretirati i popreko gledati, da ne uiništavamo i ne prljamo zemlju koju volimo, da se iza patriotizma ne skrivaju korupcija, kriminal, da se ne izgovaramo kako nas drugi mrze a mi njih ne volimo samo zato što mislimo da oni nas mrze, da država funkcioniše kao savremena i demokratska da sve institucije rade svoj posao, da političke stranke budu istinska spona između građana i države a ne interesne grupe i GG preduzeća,i tako dalje, možete nastaviti.........
Mislim da je lako kritikovati a daje suština da svako na svom mestu počne konačno da radi pošteno , kao patriota.
Istoriju ne treba niti smemo zaboraviti, ali ni falsifikovati. Podići spomenik svim žrtvama dosadašnje sulude istorije i sa dužnim pijetetom se odnositi prema njima ali gledati u budućnost.
Proceniti svoje interese, mogućnosti, okolnosti i u skladu sa tim se ponašati. To znači, raditi više i bolje, a pre svega pobediti neznanje, nespremnost da se sasluša drugi, nespremnost da prihvatimo da smo različiti ali to ne znači da je neistomišljenik neprijatelj.
Samo malo dobre volje i biće bolje.
Eto, a bilo bi korektno da vidimo i Vaš predlog.
Blade Runner Blade Runner 05:04 18.04.2009

Re: Ciko

Ne mogu da se ne slozim sa vama. I ja bih voleo da Srbija bude zemlja kakvu opisujete. Problem je u tome sto kad se probudite i vidite da vam je cebe palo, videcete da nema ni jedne takve. Ljudi su isti svuda u svetu, a politicari su ljudi.
Moj predlog? Za pocetak, da prestanemo da idealizujemo "savrsene" drzave i da se malo prizemljimo. Da shvatimo da je vodjenje drzave kompleksan posao koji ukljucuje puno ljudi (a ljudi kao sto rekoh nisu savrseni) i da neki od njih nece biti na visini zadatka. Da ako je zemlja u teskoj situaciji i ne mozemo da pomognemo, bar prestanemo da odmazemo. Da shvatimo da ako nas Evropa nece, ne mozemo silom da udjemo u nju. E, kad rascistimo ovih par sitnica, onda mozemo da nastavimo sa drugom fazom.
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:28 18.04.2009

Re: Ciko

Blade Runner
Ne mogu da se ne slozim sa vama. I ja bih voleo da Srbija bude zemlja kakvu opisujete. Problem je u tome sto kad se probudite i vidite da vam je cebe palo, videcete da nema ni jedne takve. Ljudi su isti svuda u svetu, a politicari su ljudi.
Moj predlog? Za pocetak, da prestanemo da idealizujemo "savrsene" drzave i da se malo prizemljimo. Da shvatimo da je vodjenje drzave kompleksan posao koji ukljucuje puno ljudi (a ljudi kao sto rekoh nisu savrseni) i da neki od njih nece biti na visini zadatka. Da ako je zemlja u teskoj situaciji i ne mozemo da pomognemo, bar prestanemo da odmazemo. Da shvatimo da ako nas Evropa nece, ne mozemo silom da udjemo u nju. E, kad rascistimo ovih par sitnica, onda mozemo da nastavimo sa drugom fazom.

Ne vidim gde se ne slažemo. Upravo sam i rekao da je suština da se pogleda realnosti u oči i da prestanemo da pričamo kako smo mi samo u pravo, kako smo najbolji, kako su svi protiv nas........
niko od nas nije savršen, niti smo kao narod i država savršeni, niti smo bolji ni lošiji od drugih, samo treba pogledati istini u oči, a ne zanositi se zabludama i raditi mnogo više.
To da li nas Evropa hoće ili neće je posebna tema, a što se mene tiče postanimo mi bogata i pristojna zemlja, uređena, postanimo stvarno ono što su razvijene demokratske i civilizovane zemlje i onda je to članstvo čista formalnost. Ali, daleko smo mi od Švedske i Švajcarske.
Blade Runner Blade Runner 16:00 18.04.2009

Re: Ciko

Slazem se. Isto tako treba da prestanemo da pricamo kako smo najgori i kako smo zasluzili sve lose sto nam rade. Kao sto rekoste
niti smo bolji ni lošiji od drugih

Sto se Evrope tice, tacno je da nismo ni Svedska ni Svajcarska, ali smo bar na nivou Rumunije, Bugarske i nekih drugih demokratskih i civilizovanih zemalja clanica EU.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:19 18.04.2009

Re: Ciko

ali smo bar na nivou Rumunije, Bugarske i nekih drugih demokratskih i civilizovanih zemalja clanica EU.

Znaju i oni a znamo i mi da smo ne na nivou vec ispred njih ali isto tako samo mi znamo zasto sebi dozvoljavamo da budemo na poslednjem mestu, cak i iza Albanije.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:37 19.04.2009

Re: Ciko

Bas o tom ukazivanju i pricam. Imate li neki konkretan predlog ili samo ukazujete kao i 75% ostalih VIP ukazivaca?

vipovi, kao i ostali građani, su javno mnjenje.
a posao javnog mnjenja je, iako ovde ono postoji u tragovima, da ukazuje na svinjarije a da državni organi proveravaju i preduzimaju radnje iz opisa im posla.

da nije bilo građana, to jest, javnog mnjenja, ne bi se nikad saznalo da tamo neki jatovac mažnjava onolike pare, da ministarka pravde, iako svesna da je u sukobu interesa, mrtva ladna uzima 2 miliona.
da isto čini sudija vrhovnog suda...
da je davinić napravio ugovor kojim je oštetio državu za ne znam koje pare....
da su hteli na brzaka da otmu lovu preko infostana...
možeš da dodaješ ako ima šta...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:40 19.04.2009

Re: Ciko

Da ako je zemlja u teskoj situaciji i ne mozemo da pomognemo, bar prestanemo da odmazemo.

misliš da pomažemo ako ćutimo?
zanimljiv predog, vrlo zanimljiv!
Blade Runner Blade Runner 04:18 19.04.2009

Re: Ciko

da nije bilo građana, to jest, javnog mnjenja

Javno mnjenje nema s tim nista. Svi slucajevi koje pominjes otkriveni su od pojedinaca i kao protivzakonite radnje razreseni po vazecim zakonima Republike Srbije od strane organa koji su za to bili zaduzeni.
misliš da pomažemo ako ćutimo?

Ne. Mislim da ako pomenemo slucaj Kovacevic aproksimativno 16000 puta postajemo dosadni, ne pomazemo ni drzavi ni bilo kome, a ljudi od dosade prestanu da obracaju paznju na to.
Inner Party Inner Party 18:39 17.04.2009

Pa sta?

Koliko nas je kostalo svo to rusenje i paljenje 5. oktobra?
Neke stvari nemaju cenu. Neke stvari se moraju prezaliti, pa i platiti...

Milan Karagaća Milan Karagaća 18:49 17.04.2009

Re: Pa sta?

Nadam se da nismo u koliziji oko konotacije ali 5.oktobar takođe ne može opravdavati ono što je bespotrebno rušeno, a pogotovo ko je sve rušio, ko se sve predstavljao kao demokratske snage, a demokratske snage se nisu od njih ogradile.
O tome i govorim, nije svako demokrata ko glasno viče i zaklanja se iza demokratije, kao što nije ni svako patriota samo zato što je bučan i svaka druga mu reć patriotizam.
Biće da najviše viču oni koji su najmanje to a koriste da bi se iza demokratije ili patriotizma zaklanjali.
sentinel26 sentinel26 18:55 17.04.2009

Prvo

čestitke za naslovnu i VIP, a preporuka za tekst.

Istome se nema šta prigovoriti, jedino još da dopišemo imena vodja koji olako posežu za narodnim parama.

Ne znam da li neko vodi statistiku izgubljenih sporova u Strazburu, ali da tamo ima sramnih situacija za državu ima.

Ja sam pripremao konkretnu obradu nekih specifičnih slučajeva koje država nije smjela pustiti da odu tamo u takvom statusu.
Neprecizan je izraz "u korist države", jer u njenu korist nije presudjeno nijednom. U konkretnom slučaju samo nije bilo štete po državu.

Sa pojmom patriotiozam se vešto manipuliše, sve sa ciljem "pokrivanja" štete koja je u to ime pričinjena sebi i susjedima u minulom periodu.

Milan Karagaća Milan Karagaća 22:21 17.04.2009

Re: Prvo

prvo
hvala za čestitku i preporuku.
Sa pojmom patriotiozam se vešto manipuliše, sve sa ciljem "pokrivanja" štete koja je u to ime pričinjena sebi i susjedima u minulom periodu.

tačno da se manipulisalo i manipuliše ali se zaboravlja da su oni koji su probali da vladaju pomoću nacionalizma i manipulisanja patriotizmom izgubili vlast. Međutim, opravdanje i krivce su stalno nalazili u drugima. Naravoučenje, pomoću tzog alata se više ne može ostajati na vlasti. Zato je pametnije da se posvete više, mnogo više, socijalnim i ekonomskim problemima, jer ako dođe do velikih socijalnih gibanja neće moći da se izgovara na druge države, narode pa ni druge stranke, krivi će biti oni koji su na vlasti.
Uostalom, kapitalizam je i propadao zbog socijalnih promašaja a socijalizam zbog kapitalnih.
sentinel26 sentinel26 22:34 17.04.2009

Re: Prvo

Milan Karagaća
.Uostalom, kapitalizam je i propadao zbog socijalnih promašaja a socijalizam zbog kapitalnih.
Ovo je lijepo rečeno.

Jedino o čemu oni ozbiljno misle da što duže ostanu u foteljama.

Slušam kako gosn predsjednik vidi utjehu u situaciji u Madjarskoj i Islandu.
Zaboravljaju ( ili neće ) novinari da ga pitaju da li zna da je madjarska vlada podnijela ostavku i da su izabrali novu nestranačku.

Madjarska i Island imaju prijatelje i ne inate se sa cijelim svijetom i njima ipak ne prijeti propast.

dragoljub92 dragoljub92 22:39 17.04.2009

Re: Prvo

Madjarska i Island imaju prijatelje i ne inate se sa cijelim svijetom i njima ipak ne prijeti propast.

а где је ту понос,зар ће да клечимо можда
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:35 17.04.2009

Re: Prvo

dragoljub92
Madjarska i Island imaju prijatelje i ne inate se sa cijelim svijetom i njima ipak ne prijeti propast.

а где је ту понос,зар ће да клечимо можда

па ваљда сесваки прави домаћин поноси с пријатељи, а ако их нема онда нема ни са чим да се поноси.
Пријатељи су богаство, чак и кад нису богати.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:43 19.04.2009

Re: Prvo

а где је ту понос,зар ће да клечимо можда

nećemo, nema govora.
samo pred rusijom.
angie01 angie01 19:10 17.04.2009

Dobro

doshli!
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:50 17.04.2009

Re: Dobro

angie01
doshli!

hvala, bolje Vas našli.
mirelarado mirelarado 20:17 17.04.2009

Кошта нас и даље

Као што сте лепо написали, већ деценијама нас тај патриЈотизам скупо кошта. Никако да се сведе на ону меру од 10 - 12% присталица и заговорника, што би било подношљиво.

П.С. Честитке за ВИП.
mariopan mariopan 20:45 17.04.2009

Re: Кошта нас и даље

Cestitam VIP

Sigurno sam za to da svako ko lumpuje u kafani plati sve sto je polupao.
Mozda smo mogli sa Amerikancima i da prelomimo dug...recimo da im zaracunamo lumpovanje u nasoj kafani i lupanje svega i svacega sto su slupali da bi izgradili Bondstil? Mi smo lupanje u njihovoj kafani platili a oni?

dragoljub92 dragoljub92 20:52 17.04.2009

Re: Кошта нас и даље

Mi smo lupanje u njihovoj kafani platili a oni?

ати ћеги натераш.коте тепао по уши да се качиш са јачег од себе.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:07 17.04.2009

Re: Кошта нас и даље

mariopan
Cestitam VIP

Sigurno sam za to da svako ko lumpuje u kafani plati sve sto je polupao.
Mozda smo mogli sa Amerikancima i da prelomimo dug...recimo da im zaracunamo lumpovanje u nasoj kafani i lupanje svega i svacega sto su slupali da bi izgradili Bondstil? Mi smo lupanje u njihovoj kafani platili a oni?


Hvala za čestitku.
Eto što se toga nisu setili pre pa i da ne prelamamo , nego da nam oni isplate a da mi njima ne lupamo.
Problem je što mi da bi se osvetili njima lupamo svoje, valjda baš u inat.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:12 17.04.2009

Re: Кошта нас и даље

dragoljub92
Mi smo lupanje u njihovoj kafani platili a oni?

ати ћеги натераш.коте тепао по уши да се качиш са јачег од себе.

pa i to je racionalno razmišljanje. Odnos snaga je bio, kako reče bivši komandant našeg RV iPVO, 800:1, što će reći da smo bili neuračunljivi, a oni bahati.
dragoljub92 dragoljub92 21:29 17.04.2009

Re: Кошта нас и даље

Milan Karagaća
dragoljub92
Mi smo lupanje u njihovoj kafani platili a oni?

ати ћеги натераш.коте тепао по уши да се качиш са јачег од себе.

pa i to je racionalno razmišljanje. Odnos snaga je bio, kako reče bivši komandant našeg RV iPVO, 800:1, što će reći da smo bili neuračunljivi, a oni bahati.

ствар је у томе што овде много људи воли да се курчи.ето свако мало неко неђе да се свађа са стронгменом и лепо ги сакривени су иза ницкова а да га сретну на улицу и виде кполки је ,лизали би му дупе ил би побегли главом без обзира.у сваком случају неби ги пануло на мозак,који ионако им није нешто развијен,да се каче сас њег.исто такоџе серу нешто против поголемих сила све звиркајући из својих мишјих рупа.ти исти и подржавају те малоумне групе патријота који дрве патку на мртву кокошку,уличарски речено,а бегају главом без обзира кад установе да је кокошка жива.понашамо се ко размажено дериште,које је после низа опомена добило тепање и сад су сви криви што му је разбијена њокалица ,само оно никако неће да призна да је добило заслужене батине.то што смо се ми понашали у комшилуку као амери према нама ,није тачно таман посла неби ми никад.мисмо бре били самарићани према својим комшијама.нико нам није десет година слао опомене да не радимо то што радимо.уличаре који пребијају људе по кафићима проглашавамо за свеце.ајде бре....
dragonKa dragonKa 21:31 17.04.2009

Re: Кошта нас и даље mlatimo praznu slamu

sve je to dragi moji mlacenje prazne slame (whatever does that mean) mi smo u inner space-u i ochigledno to nekome odgovara.
necu vishe da palimudim po blogu !
samo cu da udaram preporuke.
caos
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:40 17.04.2009

Re: Кошта нас и даље

то што смо се ми понашали у комшилуку као амери према нама ,

"Ako ne znamo da radimo barem znamo da se bijemo."
A sećamo se i onoga kada je Rašo zapretio da će muslimani nestati ako se upuiste u sukobe sa njim, a Voja Šešelj je rekao da na Kosovu neće ostati ni jedan Šiptar ako nas NATO napadne. I bi šta bi. Jedino je tačno da na ovim ludim prostorima niko nije pobedio a Srbi su najviše izgubili.....
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:48 17.04.2009

Re: Кошта нас и даље

mirelarado
Као што сте лепо написали, већ деценијама нас тај патриЈотизам скупо кошта. Никако да се сведе на ону меру од 10 - 12% присталица и заговорника, што би било подношљиво.

П.С. Честитке за ВИП.

hvala.
Suština je u spremnosti države da se suoči sa onim što i sama zna da nije patriotizam već manipulacija, ali očito to već zadire u dublju analizu stanja u društvu i odnosa političkih snaga.
dragoljub92 dragoljub92 22:51 17.04.2009

Re: Кошта нас и даље

ponašali smo se kao i sve lokalne siledžije ,tepali sve oko sebe a kad je naišo pandur i ispendrečio nas onda kukamo do neba na nepravdu koja nam je kao naneta neželeći da vidimo i svoju krivicu
sentinel26 sentinel26 22:58 17.04.2009

Re: Кошта нас и даље

dragoljub92
ponašali smo se kao i sve lokalne siledžije ,tepali sve oko sebe a kad je naišo pandur i ispendrečio nas onda kukamo do neba na nepravdu koja nam je kao naneta neželeći da vidimo i svoju krivicu

Pa zar tako prema osnivaču trećeg bloka, glavnom osnivaču pokreta nesvrstanih i neangažovanih koji je i sam želeo da postane pandur pa se okliznuo na koru od banane.
dragoljub92 dragoljub92 22:59 17.04.2009

Re: Кошта нас и даље

sentinel26
dragoljub92
ponašali smo se kao i sve lokalne siledžije ,tepali sve oko sebe a kad je naišo pandur i ispendrečio nas onda kukamo do neba na nepravdu koja nam je kao naneta neželeći da vidimo i svoju krivicu

Pa zar tako prema osnivaču trećeg bloka, glavnom osnivaču pokreta nesvrstanih i neangažovanih koji je i sam želeo da postane pandur pa se okliznuo na koru od banane.

mariopan mariopan 09:39 18.04.2009

Re: Кошта нас и даље

dragoljub92
Mi smo lupanje u njihovoj kafani platili a oni?

ати ћеги натераш.коте тепао по уши да се качиш са јачег од себе.

A ko gi je nji zvao da se mesaju u nase domacinsko tepanje u nase kafance? Mi slupali inevntar a oni , bre, celo kafance.

mariopan mariopan 09:56 18.04.2009

Re: Кошта нас и даље

dragoljub92
Milan Karagaća
dragoljub92
Mi smo lupanje u njihovoj kafani platili a oni?

ати ћеги натераш.коте тепао по уши да се качиш са јачег од себе.

pa i to je racionalno razmišljanje. Odnos snaga je bio, kako reče bivši komandant našeg RV iPVO, 800:1, što će reći da smo bili neuračunljivi, a oni bahati.

ствар је у томе што овде много људи воли да се курчи.ето свако мало неко неђе да се свађа са стронгменом и лепо ги сакривени су иза ницкова а да га сретну на улицу и виде кполки је ,лизали би му дупе ил би побегли главом без обзира.у сваком случају неби ги пануло на мозак,који ионако им није нешто развијен,да се каче сас њег.исто такоџе серу нешто против поголемих сила све звиркајући из својих мишјих рупа.ти исти и подржавају те малоумне групе патријота који дрве патку на мртву кокошку,уличарски речено,а бегају главом без обзира кад установе да је кокошка жива.понашамо се ко размажено дериште,које је после низа опомена добило тепање и сад су сви криви што му је разбијена њокалица ,само оно никако неће да призна да је добило заслужене батине.то што смо се ми понашали у комшилуку као амери према нама ,није тачно таман посла неби ми никад.мисмо бре били самарићани према својим комшијама.нико нам није десет година слао опомене да не радимо то што радимо.уличаре који пребијају људе по кафићима проглашавамо за свеце.ајде бре....


Dragoljupce, nadam se da ovde ne mislis i na mene? Slazem se sa ovom tvojom ocenom problema. Jos dok je trajalo divljanje ja sam napisala i blog o tome , toliko se uzasavam onoga sto sam videla na TV da se radi..... a sada dosao racun da se plati. Ne da ne podrzavam tako nesto nego mislim da nas takvi najuspesnije zakopavaju i sramote, ni da im neko placa ne bi to bolje radili.
Razumem poentu i temu samo nisam mogla da odolim da se ne nasalim, znas ti mene neozbiljnu
pozzzz
Domazet Domazet 18:52 18.04.2009

Posla me juce moderator na sluzbeni put..

dragoljub92
Milan Karagaća
dragoljub92
Mi smo lupanje u njihovoj kafani platili a oni?

ати ћеги натераш.коте тепао по уши да се качиш са јачег од себе.

pa i to je racionalno razmišljanje. Odnos snaga je bio, kako reče bivši komandant našeg RV iPVO, 800:1, što će reći da smo bili neuračunljivi, a oni bahati.

ствар је у томе што овде много људи воли да се курчи.ето свако мало неко неђе да се свађа са стронгменом и лепо ги сакривени су иза ницкова а да га сретну на улицу и виде кполки је ,лизали би му дупе ил би побегли главом без обзира.у сваком случају неби ги пануло на мозак,који ионако им није нешто развијен,да се каче сас њег.исто такоџе серу нешто против поголемих сила све звиркајући из својих мишјих рупа.ти исти и подржавају те малоумне групе патријота који дрве патку на мртву кокошку,уличарски речено,а бегају главом без обзира кад установе да је кокошка жива.понашамо се ко размажено дериште,које је после низа опомена добило тепање и сад су сви криви што му је разбијена њокалица ,само оно никако неће да призна да је добило заслужене батине.то што смо се ми понашали у комшилуку као амери према нама ,није тачно таман посла неби ми никад.мисмо бре били самарићани према својим комшијама.нико нам није десет година слао опомене да не радимо то што радимо.уличаре који пребијају људе по кафићима проглашавамо за свеце.ајде бре....
...pa ne stigoh da prokomentarishem. Dragoljubebe...do...bro si ovo rekao. Nego da te pitam neshto, ti si bice iz Nish? To je onaj grad pored Cele Kule, je li Dragoljubebe...do. I josh da te neshto pitam Dragoljubebe..do. Ti da, ne daj boze, imash cerku i da ona, boze me sakloni, obuce minic pa izadje u Nish na Korzo, i onda je, ne dao bog, spopadne neki grmalj i tako je malo, da bog sachuva, siluje i tako to, ti bi, Dragoljubebe...do, rekao 'Sama je kriva'!? Pazi Dragoljubebe...do...bro kako odgovaras, sta ces jadan ako sam veci i jaci od tebe? Kazi Dragoljubebe...do...
dragoljub92 dragoljub92 21:44 18.04.2009

Re: Posla me juce moderator na sluzbeni put..

Pazi Dragoljubebe...do...bro kako odgovaras, sta ces jadan ako sam veci i jaci od tebe? Kazi Dragoljubebe...do...
*novo

lupaš gluposti bate ,i odjebi sa tvoju demagogiju.
zadovoljan odgovorom,ili šta..?mnogo mi se proseravaš sa pamet i hrabrost a dupe si sakrio baš tamo gde je najsigurnije i dzviriš iz rupe ko pacov.još jednom ti kažem odjebi od mene jer na ulici nebi imao tri čiste da mi staneš na crtu.
jebalo te bebe
Domazet Domazet 22:22 18.04.2009

Sta bi Dragolubebe...

dragoljub92
Pazi Dragoljubebe...do...bro kako odgovaras, sta ces jadan ako sam veci i jaci od tebe? Kazi Dragoljubebe...do...
*novo

lupaš gluposti bate ,i odjebi sa tvoju demagogiju.
zadovoljan odgovorom,ili šta..?mnogo mi se proseravaš sa pamet i hrabrost a dupe si sakrio baš tamo gde je najsigurnije i dzviriš iz rupe ko pacov.još jednom ti kažem odjebi od mene jer na ulici nebi imao tri čiste da mi staneš na crtu.
jebalo te bebe
...do, ne volish kad ti kazhu shta si i ko si!? I odma' bi da se bijesh? Pravi patrijota? I josh da te pitam Dragoljubebe...do, odakle ti to da se ja proseravam sa pamet i hrabrost.?? Pa za tebi reci sta si i ko si nit' je potrebna neka prevelika pamet niti bog zna kakava hrabrost...
dragoljub92 dragoljub92 22:39 18.04.2009

Re: Sta bi Dragolubebe...

batebe reko sam ti šta sam imao,dođi pa da raspravimo uživo

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:54 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

ствар је у томе што овде много људи воли да се курчи.

ти исти и подржавају те малоумне групе патријота који дрве патку на мртву кокошку,уличарски речено,а бегају главом без обзира кад установе да је кокошка жива.

понашамо се ко размажено дериште,које је после низа опомена добило тепање и сад су сви криви што му је разбијена њокалица ,само оно никако неће да призна да је добило заслужене батине.

то што смо се ми понашали у комшилуку као амери према нама ,није тачно таман посла неби ми никад.мисмо бре били самарићани према својим комшијама.

нико нам није десет година слао опомене да не радимо то што радимо.

уличаре који пребијају људе по кафићима проглашавамо за свеце.ајде бре....


sve potipisujem.
alal vera.
kratko i jasno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:59 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

A ko gi je nji zvao da se mesaju u nase domacinsko tepanje u nase kafance?

ne, nego je trebalo da sačekaju da potamanimo sve što mrda.

Mi slupali inevntar a oni , bre, celo kafance.

objasni šta je inventar?
malo je nejasno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:02 19.04.2009

Re: Sta bi Dragolubebe...

batebe reko sam ti šta sam imao,dođi pa da raspravimo uživo

Domazet Domazet 01:22 19.04.2009

Ene de...

dragoljub92
batebe reko sam ti šta sam imao,dođi pa da raspravimo uživo
...josh cu da pomislim da ti imas neke argumente koje ti je iz nekih razloga nezgodno da ovde potegnesh!? Koje to Dragoljubebe...do?
Domazet Domazet 01:28 19.04.2009

Crna Latinka...

Exitus Letalis
batebe reko sam ti šta sam imao,dođi pa da raspravimo uživo
...josh cu da pomislim da ti zastupash nasilje u diskusiji. Boga mi to nece na dobro. Nasilje prema neistomishljenicima, spaljivanje nepodobnih knjiga...Stvrano bre, svi oni kursevi o nenasilju i demokratiji ispadoshje zadjabe. Ne mo'sh ti Balkan iz Balkanca/ke (molim da se ono Balkan shvati kao mentalna odrednica, nikako kao geografska)...
dragoljub92 dragoljub92 03:26 19.04.2009

Re: Ene de...

Koje to Dragoljubebe...do?

nasilje batebe,čisto nasilje,pošto to što ti radiš se zove kafansko provociranje a ja na to odgovaram nasiljem koje je jedini prikladan odgovor na tvoje provokacije,prema tome da si mi nadohvat ruke sad bi doživeo pravu kafansku tuču i imao bi jedno iskustvo više u tom tvom mišjem životu.
Domazet Domazet 03:52 19.04.2009

Idi...

nasiljei...
bata Drakche, shta kazhesh. Ti bi mi svojim kafanskim argumentima priushtio novo iskustvo u mom mishjem zivotu. Pa da ti kazem virtualni Lave, za nekoga ko je tako dobro i detaljno shvatio em da je smisao zivota da jachi tlachi em shta se tachno i jedino deshavalo na Balkanu devedesetih pa doshao da nam saopshti Istinu i da nas podeli na maloumne i Pravoverne, dosta sporo shvatash koliko ispadash budalast sa svojim "sa' ce te polomim" nastupom. Sigurno da te provociram, ni nastupom ni pisanjem nisi nista bolje zasluzio. Da ne mislish da cu ozbiljno da se upushtam u raspravljanje "Kapo sindroma" i zashto se kod tebe i Latinke isti sindrom manifestuje na razlichite nachine...

Nego Lave, posto ovo nije kafana (mada nekad jako lichi) shta cesh sada? Chisto da znam od chega cu sledeci put da drhcem od straha...
angie01 angie01 08:47 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

dragoljub92
ponašali smo se kao i sve lokalne siledžije ,tepali sve oko sebe a kad je naišo pandur i ispendrečio nas onda kukamo do neba na nepravdu koja nam je kao naneta neželeći da vidimo i svoju krivicu


!!!!!!!!!!!!!!
mariopan mariopan 09:42 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

Exitus Letalis
A ko gi je nji zvao da se mesaju u nase domacinsko tepanje u nase kafance?

ne, nego je trebalo da sačekaju da potamanimo sve što mrda.

Mi slupali inevntar a oni , bre, celo kafance.

objasni šta je inventar?
malo je nejasno.

Ajmo opet ispocetka Exitus

To sto se ti slazes sa ubijanjem koje su teroristi sprovodili po Kosovu pre intervencije policije i vojske ne znaci da je to dobro i pravilno , svako ima svoje vidjenje "dobrog" i "ispravnog" za mene bilo kakvo razbojnistvo zasluzuje odgovarajuce sankcije od legalnih organa reda. Ti ocigledno mislis da ti organi ne treba da rade svoj posao, da neki razbojnici i ubice mogu slobodno da ubijaju. Zato sto su tebi dragi a mi ti nismo dragi pa neka nas potamane?Ako se sa tim ubijanjem ti slazes ( a slazes se to si sto puta rekla ovako ili onako) mene ne mozes da nateras makar se sto godina ubedjivali ovde po blogu.

Ako mislis da srpska vojska nije smela da se bori protiv terorista ili protiv napada NATO i SAD koje su preduzeli obilato se sluzeci lazima ( koje ti podrzavas kao srdstvo za ulazenje u konflikt trece strane) to je opet tvoje licno vidjnje "pravde" ili "ispravnog"..i opet za boga miloga ne mozes me naterati da to i ja usvojim niti prihvatim kao ispravno i dobro. To je za mene razbojnistvo kao i svako drugo.

I na kraju, oni su samo bili jaci. Ali nisu u pravu koliko god da ti to tvrdis.
Samo su bili veci razbojnici , koji su slupali tudju kucu radi svog interesa i zadovoljstva, jer mora da im je bilo mnogo zabavno ubijanje civila sa 10 000 metara, kao videigrice sta li?
Ili bacanje kasetnih bombi?
Ili onih sa osiromasenim uranijumom?
Ili to sto smo , izmedju ostalog, i zbog njihovog lumpovanja po nasoj zemlji ovako siromasni?A za to siromastvo opet zamenom teza ti optuzujes sve druge samo ne one koji su taj debeli racun , svojim lumpovanjem i napravili?
Da ne duzim, svako neka plati svoje, zasto bi tvoji obozavani razbojnici bili izuzetak? Zato sto su jaci?
Ja ne ljubim ruku koja je jaca i koja me mlati ,samo gledam da ga se klonim dok i ja ne ojacam pa da uzvratim, dok nam ti zavrces ruku iza ledja da onaj tvoj razbjnik moze jace da udari.
angie01 angie01 10:42 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

objasni šta je inventar?
malo je nejasno.



ma onaj nebitni, malo polupani EL, koji se posle prevozio hladnjachama-domacinski pochishcen.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:42 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

to mariopan
To sto se ti slazes sa ubijanjem koje su teroristi sprovodili po Kosovu pre intervencije policije i vojske ne znaci da je to dobro i pravilno , svako ima svoje vidjenje "dobrog" i "ispravnog" za mene bilo kakvo razbojnistvo zasluzuje odgovarajuce sankcije od legalnih organa reda.

Niko normalan se ne slaže sa ubijanjima sa bilo koje strane, pa nemoj to ni imputirati.
Takođe, niko normalan, pa ni u tom NATO-u, ne smatra bombardovanje opravdanim ni pametnim. Oni koji su ga odobrili to opravdavaju kao fol iznuđenim.
Mislim da smo se nesretno namestili, da je država mnogo ranije i mnogo racionalnije trebala da se bavi rešavanjem pitanja Kosova, da ne gleda kroz prste formiranje paralelnih institucija i njihovo vojno organizovanje. Ali eto, nespretno se počelo a nesretno završilo.
Ja lično nisam imao nikakvo razumevanje za bombardovanje niti poznajem nekoga ko to smatra opravanim. Bio sam tada u vojsci i nije bilo nikakve dileme da je NATO tada bio neprijatelj koji vodi rat protiv nas i da zemlju treba braniti čime i koliko se može. Pokazalo se da se braniti moglo jedino politikom a ne vojskom i da je politika bila pametnija ne bi ni došlo do udara, niti bi država bila dovedena do toga da posle 78 dana pristane na gore uslove od onih koji su pre nuđeni. A da ne pričam koliko je pogrešno što smo se uopšte doveli u situaciju da nam neko sa strane nudi rešenje. Ili nismo znali ili nismo hteli daga sami nađemo pre će biti da nismo hteli jer oni koji su trebali nisu pravilno procenjivali počev od početka kosovske krize.
Zato sto su tebi dragi a mi ti nismo dragi pa neka nas potamane?Ako se sa tim ubijanjem ti slazes ( a slazes se to si sto puta rekla ovako ili onako) mene ne mozes da nateras makar se sto godina ubedjivali ovde po blogu.

Pa nemojte tako imputirati. Bas nema smisla. Vi upravo činite ono što smatram pogubnim a to je podela na izdajnike i patriote, a kriterijum ti je da li se slaže ili ne sa tvojom percepcijom.
Moja poenta celog teksta je da je nerazumno da zbog toga što ne možemo ništa da uradimo onome na koga smo opravdano ljuti,taj bes iskaljujkemo na samima sebi i nanosimo štetu koju moramo platiti.
Time se ne amnestira uopšte pitanje da li bi oni koji su toliko porušili trebalo da plate obnovu tih objekata. Možda da se drugačije postupalo ni to ne bi bilo nemoguće.
angie01 angie01 10:44 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

Pokazalo se da se braniti moglo jedino politikom a ne vojskom i da je politika bila pametnija ne bi ni došlo do udara, niti bi država bila dovedena do toga da posle 78 dana pristane na gore uslove od onih koji su pre nuđeni.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:15 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

angie01
Pokazalo se da se braniti moglo jedino politikom a ne vojskom i da je politika bila pametnija ne bi ni došlo do udara, niti bi država bila dovedena do toga da posle 78 dana pristane na gore uslove od onih koji su pre nuđeni.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Izvinjavam se, sta Vam znace ovoliki usklicnici????????
angie01 angie01 11:17 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

sta Vam znace ovoliki uskljicnici????????


he, he,..da se toliko slazem sa vama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:17 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

Ajmo opet ispocetka Exitus

izgleda da imaš amnezijuti, mariopan. ili selektivno sećanje.
imaš problem što za tebe sve počinje marta 99.
a da se malo vrneš desetak godina unazad.
da ne kažemo i svih 20.
ne reče li dragoljub:
то што смо се ми понашали у комшилуку као амери према нама ,није тачно таман посла неби ми никад.мисмо бре били самарићани према својим комшијама.

il to nije bilo?
mislim, ako se ti ne sećaš.
al bilo, bilo, naravski.
u ogromnim količinama.
Samo su bili veci razbojnici , koji su slupali tudju kucu radi svog interesa i zadovoljstva, jer mora da im je bilo mnogo zabavno ubijanje civila sa 10 000 metara, kao videigrice sta li?

pa sad, da je bilo baš iz zadovoljstva, ne verujem.
svako gađa s visine s koje može.
neko s pala a neko s neba.
Ili bacanje kasetnih bombi?
Ili onih sa osiromasenim uranijumom?

koje i mi proizvodimo i prodajemo da se bacaju po drugima.

miloš, student iz bg u peščaniku:
I saznajemo u sledećoj vesti da Srbija nije potpisala Konvenciju o zabrani upotrebe kasetne municije. Mene zanima zašto mi to nismo potpisali.

I onda u medijima čujem nekog analitičara i pobesnim, jer kaže da nije tajna da i Vojska Srbije poseduje kasetnu municiju koja je upotrebljavana i u ratovima tokom devedesetih, a i danas postoji u domaćim arsenalima.

malo informacija iz bliže prošlosti ne škodi.
tebi naročito.

p.s. a to koga ja volim a koga ne volim, to je tipična priča likova bez argumenata
i naravski, diskvalifikacija sagovornika, ako smo ti i ja to uopšte.
mariopan mariopan 11:17 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

Milan Karagaća
to mariopan
To sto se ti slazes sa ubijanjem koje su teroristi sprovodili po Kosovu pre intervencije policije i vojske ne znaci da je to dobro i pravilno , svako ima svoje vidjenje "dobrog" i "ispravnog" za mene bilo kakvo razbojnistvo zasluzuje odgovarajuce sankcije od legalnih organa reda.

Niko normalan se ne slaže sa ubijanjima sa bilo koje strane, pa nemoj to ni imputirati.
Takođe, niko normalan, pa ni u tom NATO-u, ne smatra bombardovanje opravdanim ni pametnim. Oni koji su ga odobrili to opravdavaju kao fol iznuđenim.
Mislim da smo se nesretno namestili, da je država mnogo ranije i mnogo racionalnije trebala da se bavi rešavanjem pitanja Kosova, da ne gleda kroz prste formiranje paralelnih institucija i njihovo vojno organizovanje. Ali eto, nespretno se počelo a nesretno završilo.
Ja lično nisam imao nikakvo razumevanje za bombardovanje niti poznajem nekoga ko to smatra opravanim. Bio sam tada u vojsci i nije bilo nikakve dileme da je NATO tada bio neprijatelj koji vodi rat protiv nas i da zemlju treba braniti čime i koliko se može. Pokazalo se da se braniti moglo jedino politikom a ne vojskom i da je politika bila pametnija ne bi ni došlo do udara, niti bi država bila dovedena do toga da posle 78 dana pristane na gore uslove od onih koji su pre nuđeni. A da ne pričam koliko je pogrešno što smo se uopšte doveli u situaciju da nam neko sa strane nudi rešenje. Ili nismo znali ili nismo hteli daga sami nađemo pre će biti da nismo hteli jer oni koji su trebali nisu pravilno procenjivali počev od početka kosovske krize.
Zato sto su tebi dragi a mi ti nismo dragi pa neka nas potamane?Ako se sa tim ubijanjem ti slazes ( a slazes se to si sto puta rekla ovako ili onako) mene ne mozes da nateras makar se sto godina ubedjivali ovde po blogu.

Pa nemojte tako imputirati. Bas nema smisla. Vi upravo činite ono što smatram pogubnim a to je podela na izdajnike i patriote, a kriterijum ti je da li se slaže ili ne sa tvojom percepcijom.
Moja poenta celog teksta je da je nerazumno da zbog toga što ne možemo ništa da uradimo onome na koga smo opravdano ljuti,taj bes iskaljujkemo na samima sebi i nanosimo štetu koju moramo platiti.
Time se ne amnestira uopšte pitanje da li bi oni koji su toliko porušili trebalo da plate obnovu tih objekata. Možda da se drugačije postupalo ni to ne bi bilo nemoguće.

Ovaj moj komantar je bio namenjen Exitus. Ona nigde eksplicitno ne kaze da se slaze sa tim akcijama terorista ali svaku akciju protiv njih proglasava nelegalnom , zlocinackom i tako dalje, sta bi to onda znacilo? Po meni , ona ih podrzava. Ujedno nijednu akciju drzave na cijoj teritoriji su delovali teroristi ona ne podrzava ni u koja vremena pa ni u ona , za koja ti kazes da je trebalo ( i ja se slazem da je TADA trebalo)...jednostavno nismo joj simapticni koliko oni drugi , nista vise.
Naravno , slazem se da je drzava trebala ranije da reaguje na stvaranje terristickih organizacija na svom tlu. Ako su ti teroristi imali tako veliku podrsku , matrijalnu , logisticku, vojnu....upravo najmocnije sile na planeti , radi njenih interesa, onda mislim da bi svaka intervencija protiv tih terorista morala ovako da se zavrsi.
Sve ostalo je samo bacanje prasine u oci.
Sa tvojim komentarom gore se slazem i o problemima koje imamo se slazem, i o uzrocima i posledicama , naravno , nisam ja mala da ne znam da je sve ovo samo posledica, samo ne volim kada se zamenom teza uzrok proglasava posledicom kao sto to radi Exitus.

Dok si bio Blacbox postovala sam tvoje misljenje( i sada) i rado citala tvoje komentare, nisam ti persirala jer je takvo pravilo (nepisano) na blogu, da li sada treba da se tako oslovljavamo?

Sa nekim blogerima se jednostavno ne slazem. Da se nije nakacila na moj komentar ja bih njen preskocila radi mira u "kuci" to jest na blogu. Ona svoje neka misli do mile volje ja cu svoje takodje. Dozvolajvam da svako ne misli isto. Molila bih da se i meni dozvoli da ne mislim kao drugi. Imam svoje razloge za to.
Pozdrav
PS Da ne bih trolovala temu , jer nije rec o Kosovu, ne bih dalje sirila diskusiju u tom pravcu, slazes se?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:20 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

ma onaj nebitni, malo polupani EL, koji se posle prevozio hladnjachama-domacinski pochishcen.

i ja tako ukapirala al šta ga znam šta po tim podrazumeva mariopan.
jer se lepo vidi da mi možemo u našoj kafani da radimo šta hoćemo i šta tu ima ko da se meša.
i dalje ostaje nejasno kome se plaća račun, po mariopan, jerbo kaže da smo platili.
p.s. jel se pod domaćinsko čišćenje misli na asanaciju?
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:28 19.04.2009

Re: Crna Latinka...

...josh cu da pomislim da ti zastupash nasilje u diskusiji.

možda u tvom rečniku "rasprava uživo" znači tuču. ne znam.
angie01 angie01 11:28 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

p.s. jel se pod domaćinsko čišćenje misli na asanaciju?


pa ja bih tako shavitla akciju- sve je radjeno zbog poboljshavanja zdravstvenih prilika- i unishtavanje gamadi i kopanje rupa za sprechavanje shirenja zaraze.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:30 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

pa ja bih tako shavitla akciju- sve je radjeno zbog poboljshavanja zdravstvenih prilika- i unishtavanje gamadi i kopanje rupa za sprechavanje shirenja zaraze.

samo zaboravili kreč, ko kod stambolića.
il nestašica.
slaba zaštita.
rizična.
angie01 angie01 11:34 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

rizična.


pa nije se pokazalo dovoljno delotvornim!
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:37 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

Dozvolajvam da svako ne misli isto.

baš si velikodušna.
jednostavno nismo joj simapticni koliko oni drugi , nista vise.

ma ko mi nije simpatičan?
u ovim stvarima nema simpatija il nesimpatija.
priča se na osnovu činjenica.
to samo ti pričaš na osnovu simpatija i bez dokaza.
morala bi da se potrudiš da vidiš malo širu sliku.
nije tako jednostavno kako se tebi čini.
i nemoj da učitavaš.
ono što ne razumeš, preskoči, jednostavnije je.

da bi neko nekog tresnuo kolima, prvo mora da uđe u ista, da ih ukreše, da da gas, pa
da naleti na nekoga.
tako se nekako logično razvijaju i složeniji događaji.
kapiraš?!?!
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:38 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

to mariopan
Dok si bio Blacbox postovala sam tvoje misljenje( i sada) i rado citala tvoje komentare, nisam ti persirala jer je takvo pravilo (nepisano) na blogu, da li sada treba da se tako oslovljavamo?

naravno, bez persiranja.

NEGO,MOJA MOLBA JE UPUĆENA SVIMA KOJI SE JAVLJAJU SA KOMENTARIMA I DA JE PONOVIM :

Molim da vodite računa o rečniku i etiketiranjima, i nemojte me dovoditi u situaciju da brišem komentare.
Sve se može reći na lep način, čak i najneprijatnije stvari, kao što se i lepe stvari mogu pokvariti ako se na ružan način kažu.

PS Da ne bih trolovala temu , jer nije rec o Kosovu, ne bih dalje sirila diskusiju u tom pravcu, slazes se?

u pravu ste, nije tema Kosovo i ne treba trolovati u tom pravcu. Tema je da li se i dalje ponašamo u korist svoje štete.
Domazet Domazet 17:25 19.04.2009

Ne vredi Mariopan...

mariopan
Ovaj moj komantar je bio namenjen Exitus...
...Da ti kazem, ja vec petnaest godina zivim u USofA i imao sam prilike da o balknaskim zbivanjima razgovaram, direktno ili virtuelno, sa poprilicnim brojem ovdashnjih ljudi. Nailazio sam na veoma razlichirte stavove, tesko da bih mogao da ih koncizno predstavim u jednom tekstu, ma koliko dug bio. Ono sto, medjutim, mogu koncizno reci je to da ni jedan jedini put, ali ama bash ni jedan jedini put, nisam naishao na nekoga ko je imao stav koji je bi se po pristrasnosti, jednostranosti i definitivnosti priblizio stavovima Latinke, Angie, Nishkog Batadzije... Kao shto vec gore rekoh, radi se o Kapo sindromu. Nisu oni usamljeni ima ih josh ovde. I potpuno je nebitno sta iza svakog pojedinachnog lokalnog kapoa stoji, trauma, praznina zivota, cinicni marketinshki pristup jednom odredjenom segmentu trzishta ili nesto drugo. Ubedjivanje sa njima ne pomaze. A neshto se mora raditi. Kao sto znash, ja sam za otvorenu zahebanciju...
Domazet Domazet 17:35 19.04.2009

Crna Latinka...

nasilje batebe,čisto nasilje,
...Ma ja to samo citam misli i, kao shto i sama znash, odlichno mi ide. Mislim znam ja da je OK lagiti pod stare dane ako je iz ideoloshkih razloga, ali zar te na tim silnim skolicama za demokratiju nisu naucili da tu ne treba biti bash tako transparentan...
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:26 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

angie01
objasni šta je inventar?
malo je nejasno.



ma onaj nebitni, malo polupani EL, koji se posle prevozio hladnjachama-domacinski pochishcen.

Ovo je vec trolovanje i izlazi iz okvira teme.
angie01 angie01 18:54 19.04.2009

Re: Ne vredi Mariopan...

Angie


he, he,..e nisi izdrz'o dugo,...pa dobro, opsesija je prilichno ozbiljna.
angie01 angie01 18:56 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

Ovo je vec trolovanje i izlazi iz okvira teme.


ja se nadovezala na prethodni dijalog- ako vam smeta i smatrate da neshto remeti- slobodno obrishite.
Domazet Domazet 19:12 19.04.2009

Priznajem, ja k'o...

angie01
Angie


he, he,..e nisi izdrz'o dugo,...pa dobro, opsesija je prilichno ozbiljna.
...Lilijana Kavani. Kad su Kapoi vec tu daj da ih zahebavamo...
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:36 19.04.2009

Re: Ne vredi Mariopan...

Ma taj pristup je u redu jer zahebancija može i da relaksira ako ne ide preko granica vređanja.

Nailazio sam na veoma razlichirte stavove, tesko da bih mogao da ih koncizno predstavim u jednom tekstu, ma koliko dug bio.

ono što na ovim balkanskim prostorima zabrinjava, pogotovo kada je o budućnosti reč, je da malo ko pokazuje da mu je žao žrtava kod drugih, da mu je žao što su bilo gde i bilo čija deca pobijena. Formalno na početku svako kaže da mu je žao žrtava a onda odmah dolazi ono ali i počinje jednostranost. To je izraženo kod političara, u medijima, i javnom njenju od Hrvatske, preko Bosne, Srbije i Kosova.
Takođe, na svim stranama je izraženo da onoga ko pomene žrtve na drugoj strani bude proglašavan izdajnikom.
A u Vaskršnjoj poslanici se s pravom kaže:
"Наше доба је тренутно суочено са материјалном кризом, али је код нас још присутнија криза морала и карактера. Радоваћемо се ако свако, угледавши било кога од нас, може да каже: Ево човека! – да би свако, и пријатељ и непријатељ, и судија и тужилац, у свакоме од нас увек доживео истинског и правог човека"
Dakle, trebalo bi da se svako potrudi da u sebi probudi čoveka i ljudskost prema drugima.
Veliki je problem kod nas nespremnost na dijalog i nerespektovanje drugačijeg mišljenja, a što se najčešće izražava diskvalifikacijama, podsmevanjem i vređanjem. Od toga koristi nema niko.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:40 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

angie01
Ovo je vec trolovanje i izlazi iz okvira teme.


ja se nadovezala na prethodni dijalog- ako vam smeta i smatrate da neshto remeti- slobodno obrishite.

nisam sklon brisanju, uvažavam komentare, samo da ne izlazimo iz okvira teme.
Dr M Dr M 23:18 19.04.2009

Re: Ne vredi Mariopan...

na početku svako kaže da mu je žao žrtava a onda odmah dolazi ono ali


Na kraju se ispostavlja da je "ali" najduza i najskuplja rec u srpskom jeziku
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:39 19.04.2009

Re: Кошта нас и даље

nisam sklon brisanju, uvažavam komentare, samo da ne izlazimo iz okvira teme.

ma milane,
šta mari malo trolovanja.
trolovanje je majka bloga.

nećemo mnogo, al daj malo.

osim toga, čim je počela priča o kafani i računima koje treba da plate ameri, znao si na šta će
da izađe.
tad si morao da intervenišeš, ako baš hoćeš da se slepo držimo teme.
a kad su računi u pitanju, pa ima tu raznih doprinosa, posrednih i neposrednih.

ja ne umem drugačije a ti slobodno briši.

p.s. i čemu citiranje poslanice?
ti su najveći licemeri u čitavom društvu.
svako ume lepo da zbori i piše al da radi, e, to je već malo teže...
angie01 angie01 00:07 20.04.2009

Re: Кошта нас и даље

nisam sklon brisanju, uvažavam komentare, samo da ne izlazimo iz okvira teme.


ma nema problema, rekoh,..al ako vam je smetalo, nekako bi bilo logichno da ste tu diskusiju prekinuli u startu, a vi ste nekako samo mene izdvojili i podvukli kao trol:)))-a nema bloga bez trola, ko ni jela bez zachina,....malo se osecam ko djak sa strogom uchiteljicom-al dobro.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:12 20.04.2009

Re: Кошта нас и даље

I saznajemo u sledećoj vesti da Srbija nije potpisala Konvenciju o zabrani upotrebe kasetne municije. Mene zanima zašto mi to nismo potpisali.

Zvanično je objašnjeno da su u pitanju čisto proceduralni razlozi.Lično mislim da će se potpisati.
Druga jestvar što smo dozvolili da zbog procedure primimo još jedan autogol.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:09 20.04.2009

Re: Кошта нас и даље

Zvanično je objašnjeno da su u pitanju čisto proceduralni razlozi.Lično mislim da će se potpisati.
Druga jestvar što smo dozvolili da zbog procedure primimo još jedan autogol.

a što smo ih koristili tamo de je sitan inventar, to nikom ništa!
a što smo ih prodavali da neko drugi malo lupa po sitnom inventaru, to opet nikom ništa!
nek nije po mom ćilimćetu, i sve je ok.
mariopan mariopan 08:34 20.04.2009

Re: Ne vredi Mariopan...

Domazet
mariopan
Ovaj moj komantar je bio namenjen Exitus...
...Da ti kazem, ja vec petnaest godina zivim u USofA i imao sam prilike da o balknaskim zbivanjima razgovaram, direktno ili virtuelno, sa poprilicnim brojem ovdashnjih ljudi. Nailazio sam na veoma razlichirte stavove, tesko da bih mogao da ih koncizno predstavim u jednom tekstu, ma koliko dug bio. Ono sto, medjutim, mogu koncizno reci je to da ni jedan jedini put, ali ama bash ni jedan jedini put, nisam naishao na nekoga ko je imao stav koji je bi se po pristrasnosti, jednostranosti i definitivnosti priblizio stavovima Latinke, Angie, Nishkog Batadzije... Kao shto vec gore rekoh, radi se o Kapo sindromu. Nisu oni usamljeni ima ih josh ovde. I potpuno je nebitno sta iza svakog pojedinachnog lokalnog kapoa stoji, trauma, praznina zivota, cinicni marketinshki pristup jednom odredjenom segmentu trzishta ili nesto drugo. Ubedjivanje sa njima ne pomaze. A neshto se mora raditi. Kao sto znash, ja sam za otvorenu zahebanciju...

Ma vidim to i ja , obicno ignorisem osim kada se direktno meni uputi, onda proradi neizdrz pa odbrusim ispiracima mozgova po zadatku.
angie01 angie01 08:47 20.04.2009

Re: Ne vredi Mariopan...

Ma vidim to i ja , obicno ignorisem osim kada se direktno meni uputi, onda proradi neizdrz pa odbrusim ispiracima mozgova po zadatku.


konachno i jedan komichan komentar-iako nije bila namera,..al da ne budemo sitnichavi.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:08 20.04.2009

Re: Кошта нас и даље

šta mari malo trolovanja.
trolovanje je majka bloga.
nećemo mnogo, al daj malo.

ma nema problema
tad si morao da intervenišeš, ako baš hoćeš da se slepo držimo teme.
a kad su računi u pitanju, pa ima tu raznih doprinosa, posrednih i neposrednih.

ma ne, tek kad sam video da bi se rasprava vratila na Kosovo pa bi neki gurali do 1389.,
ja ne umem drugačije a ti slobodno briši.

e neću da brišem
i čemu citiranje poslanice?

prvo, da ukažem upravo na to da je lecemerno da o čoveku govore oni koji ljudska stvorenja dele na vernike svoje vere i ostale, i drugo, dobro je da se vidi svi zamislimo o mogućnosti da budemo čovek tako što ćemo sve ljude gledati kao ljude ako su ljudi ,da se ljudi dele na dobre i loše a ne po tome kojem oboru pripadaju.
Dobro je ako oni stvarno počnu da tako shvataju čoveka kako kažu i još važnije, da tako uče vernike.
Uostalom, da su se na ovim prostorima ponašali kao ljudi, a ne kao neljudi, ne bi morali sada ni razgovarati o zločinima, jer ih ne bi ni bilo.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:19 20.04.2009

Re: Кошта нас и даље

angie01
nisam sklon brisanju, uvažavam komentare, samo da ne izlazimo iz okvira teme.


ma nema problema, rekoh,..al ako vam je smetalo, nekako bi bilo logichno da ste tu diskusiju prekinuli u startu, a vi ste nekako samo mene izdvojili i podvukli kao trol:)))-a nema bloga bez trola, ko ni jela bez zachina,....malo se osecam ko djak sa strogom uchiteljicom-al dobro.

ma nemojte to tako ozbiljno primati, stvar je procene. Nisam sklon prekidanju ni brisanju, ako bi prekinuo diskusiju u startu onda je ne bi ni bilo. Eto ja sam samo skrenuo pažnju da se sve ne pretvori u raspravu o uzrocima sukoba i sukobima na Kosovu, što može biti posebna tema.
Ništa lično što sam baš kod Vas pomenuo trol .
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:43 20.04.2009

Re: Ne vredi Mariopan...

Ma vidim to i ja , obicno ignorisem osim kada se direktno meni uputi, onda proradi neizdrz pa odbrusim ispiracima mozgova po zadatku.

al si odbrusila!
smrzla sam se.
mora da si jako ponosna na ovu svoju mudroliju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana