KUPUJU SE NA TRAFICI ALI NISU NOVINE!

Nebojša Milenković RSS / 25.09.2007. u 23:48

CB027636.jpgEvo, večne dileme, kako našeg bloga tako, plašim se, i društva u celini. Šta raditi, kako reagovati ─ i da li uopšte reagovati ─ kada se, bez svoje volje, nađete na meti žutog đubreta koje su prodaje zajedno sa ostalim novinama (videti naslov teksta)[1].  

Naravno da tabloida ima svuda, i da je đubre uvek i svuda đubre. Pa tako i kod nas. Tu, dakle, složićemo se, nismo izuzetak. Ipak, u uređenim (hajde da ne koristim izraz normalnim) društvima ─ u kojima se poštuje osnovno demokratsko načelo po kom moja sloboda počinje uvažavanjem slobode Drugog ─ zadovoljenje za sve (duševne i ine) patnje i štete koje nenavedeno đubre može da vam pričini možete potražiti na (nezavisnom) sudu! 

Šta, dakle, po navedenom pitanju, ostaje građanima u Srbiji kao zemlji u kojoj zakoni i njihovo poštovanje jesu krajnje relativne (čitaj: promenjive) kategorije!?  img_smrad.jpg

Dugo već na ovom Blogu, kao svojevrsnom institutu za ponestajuću normalnost, zalažem se za to da se đubre jednostavno tretira na način na koji jedino i zaslužuje – dakle: kao đubre! U prevodu: zapušiš nos i jednostavno prođeš! 

Lično, navedeni pristup i dalje mi se čini najbližim. Ipak, imajući u vidu realne (životne) posledice koje ljudima koji bivaju predmet njihovog interesovanja nenavedena đubrad nanose ─ nisam daleko ni od zaključka da ignorisanjem problem ne nestaje. Niti se pak smanjuje. Naprotiv! 

Nažalost, ideologija kratkog pamćenja, kao nesporno vladajući "princip" ponašanjau Srbiji današnjice, koja narod, i inače sklon kratkom pamćenju ili pak potpunom pomanjkanju istog nagoni da sluša ove bljuvotine, čini se da upravo u nenavedenom slučaju uzima svoj najteži danak[2] ipak je "tema" za stručnjake neke druge vrste (žalimo slučaj, jerbo nismo školuvani...). 

Zato vas, naravno, i molim za mišljenje (savet) i tako to...  

p.s. 

bad_smell.jpgUkoliko mislite da je ovaj post suvišan i da, po principu i negativna reklama je reklama, nenavedenima nanosi bilo kakvu perverznobolesnu kolateralnu “korist” ─ vrlo rado ću ga obrisati?!?


[1] Isto, naravno, važi i u životu. To najbolje znaju oni koji su imali “priliku“ da se na njih ostrvi ordinarna gamad kojoj klevetanje, blaćenje, kompromitovanje i tsl. postanu smisao malih i jadnih života. Nenavedena đubrad, ljudima koji bez ikakvih zasluga postanu predmet njihovih frustracija, najčešće ne može da oprosti upravo činjenicu da se ─ rukovodeći se načelom da je bolje da vas mrze što ste superiorni nego da ste inferiorni ─ ne osvrćete na tuđe tj.njihove bljuvotine.
[2] Jesi vid'o šta piše... Moj komš'o... ma sve je to ista banda... I tsl...


Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Urosh Urosh 00:05 26.09.2007

Zabrana te gamadi kvazinovinarske

ZABRANITI KURIR, PRESS I SLICNU GAMAD!
Oni su i doveli svojim pisanjem do dodatne fasizacije ovog drustva.
A na kontramarsh, ako ga bude, idem ne samo da bih sprecio gamad da marshira, vec i zbog toga da jos jednom iskazem svoj stav o ovom zutilu legijalistickom i fasistickom.
NO PASARAN!
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:46 26.09.2007

Re: Zabrana te gamadi kvazinovinarske

Eh moj Urose, ti ponavljas, ko Svaba tra-la-la NO PASARAN, a oni prolaze i prolaze... Treba delati a ne samo govoriti NO PASARAN!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:11 26.09.2007

Re: Zabrana te gamadi kvazinovinarske

Treba delati a ne samo govoriti NO PASARAN!

Imate neki "konkretniji" predlog (predloge) ili vi to
samo onako, principijelno?!
Urosh Urosh 00:05 26.09.2007

P.S.

Potpisao sam peticiju za zabranu te gamadi od "novina".
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:45 26.09.2007

Molim info!

Potpisao sam peticiju za zabranu te gamadi od "novina".

A gde ima peticija!?
Unfuckable Unfuckable 00:05 26.09.2007

Napisah skoro kod BS...

c/p

Definitivno nam treba dobar zakon o medijima ...i to je pravac u kom treba da ide akcija svih nas - znaci : koliko ovde ima stranackih likova ili koji imaju politicke kontakte, njihovo dejstvo + peticija od strane ostalih + medijska promocija peticije ( za novi Zakon, da se razumemo - a ne za bilo ciju zabranu) + "diverzije" tipa blog Biljane Cincarevic - samo jos ostrije....cisto da se na shamaranje ne ostane duzan, da ima narod malo cime da se veseli...ako tako mogu da kazem...da malo bacimo reflektor i na "reflektordzije".. - i da se skotovima stane na rep. Pa kad pljunu - da pljunu i pare, bar...a dok se to ne dogodi ( a evo, mali Mladja ih izuo...)- nek bar dokazuju da nisu pedofili & chedomorci i da nisu virili dok se mama kupa...
Ne mislim da ovim pitanjem treba da se bave debeli precjednik, shatropremijer, ili pukovnici S.P.C - poprilicno je emocija ispaljeno oko toga ovde, i razumem bes ljudi, ali moram da primetim da nije fokusiran. .. - mislim da se ni u mnogo ozbiljnijim zemljama od ove te strukture ne bave takvim poslovima.....dovoljni smo mi - ako znamo sta zelimo da postignemo i ako se smislimo kako... - a ako to postignemo - vraticemo im za sve ucinjene gadosti - ok, skoro sve...i bar malo zastititi i nasu decu.
Urosh Urosh 00:06 26.09.2007

Re: Napisah skoro kod BS....

Unfuckable
c/pDefinitivno nam treba dobar zakon o medijima ...

Nista ti ne vredi zakon bez implementacije!
Unfuckable Unfuckable 00:12 26.09.2007

Re: Napisah skoro kod BS....

Urosh
Unfuckable
c/pDefinitivno nam treba dobar zakon o medijima ...
Nista ti ne vredi zakon bez implementacije!


implementacija se podrazumeva, nepotrebno podvlaciti...mislim, zakon ne vredi ni ako nema ko da ga smisli, izglasa...mozemo tako do 101 i nazad...Malo sam postao alergican na fraze tipa "nista ne vredi..." priznajem ....godine, ehhh
Cak bi i poboljsanje efikasnosti rada sudova moglo kratkorocno doprineti nekom postignucu - mada ,ako to zavisi od Vide Petrovic - Skene...tesko ... - dakle, mislim na postignuce tipa : tuzi ih 20 isprozivanih - pa ih razvali od kinte, naterati ih da vise vremena provedu na sudu nego u redakciji...pa nek se cesu
doktorka doktorka 00:13 26.09.2007

Re: Napisah skoro kod BS....

Pa Nebojsa Krstic ima svoj blog na Press-u

http://pressonline.co.yu/blog/bloger.jsp?blogId=9

Hocu reci , vlast pravi djubre.
Unfuckable Unfuckable 00:17 26.09.2007

Re: Napisah skoro kod BS....

Hocu reci , vlast pravi djubre.

pa ok...nista novo pod neonom......znali smo to i pre - ali to nas ne sprecava da mi nesto preduzmemo - nabrojao sam gore i sta.mislim da bi mogli - ovako cemo se vrteti u zacaranom krugu frustracija sa idejom da smo nemocni i da se nista ne moze uciniti .
...a Nebek ce jednog zelenog dana zacvrkutati kako je zeleo da shljam promeni iznutra ...kladim se
doktorka doktorka 00:39 26.09.2007

Re: Napisah skoro kod BS....

Unfuckable
Hocu reci , vlast pravi djubre.pa ok...nista novo pod neonom......znali smo to i pre - ali to nas ne sprecava da mi nesto preduzmemo - nabrojao sam gore i sta.mislim da bi mogli - ovako cemo se vrteti u zacaranom krugu frustracija sa idejom da smo nemocni i da se nista ne moze uciniti . ...a Nebek ce jednog zelenog dana zacvrkutati kako je zeleo da shljam promeni iznutra ...kladim se




da bi nesto mogao da zabranish, mora da se izglasa u skupstini. ono sto jedino moze da ima efekta jeste izlazak na ulice. institucionim putem , ne moze se nista postici . to je i djindjicu bilo jasno.
Unfuckable Unfuckable 05:41 26.09.2007

Re: Napisah skoro kod BS....

a bi nesto mogao da zabranish, mora da se izglasa u skupstini. ono sto jedino moze da ima efekta jeste izlazak na ulice. institucionim putem , ne moze se nista postici . to je i djindjicu bilo jasno.


nisi dobro procitala ...nisam mislio da se ikom ista zabranjuje - boldirano je : "...za novi Zakon, da se razumemo - a ne za bilo ciju zabranu..."
Urosh Urosh 00:16 26.09.2007

@ Unfuckable

Vida Petrovic-Skero
A drugo, ovakva vlast kao sto je Kostunicina ce implementirati zakone samo ako joj odgovaraju.
Unfuckable Unfuckable 00:18 26.09.2007

Re: @ Unfuckable

Urosh
Vida Petrovic-Skero
A drugo, ovakva vlast kao sto je Kostunicina ce implementirati zakone samo ako joj odgovaraju.


nisi ukapirao Uroshe, dobro sam napisao....
Urosh Urosh 00:20 26.09.2007

Re: @ Unfuckable

Unfuckable

UroshVida Petrovic-SkeroA drugo, ovakva vlast kao sto je Kostunicina ce implementirati zakone samo ako joj odgovaraju.nisi ukapirao Uroshe, dobro sam napisao....

OK
Unfuckable Unfuckable 00:20 26.09.2007

Re: @ Unfuckable

A drugo, ovakva vlast kao sto je Kostunicina ce implementirati zakone samo ako joj odgovaraju.


pa vecina vlasti to isto radi ...so ?
Ja nisam bas poznavalac Ustava, etc ...ali mislim da postoji neka kolicina potpisa kojom se moze predloziti neki zakon...ponavljam - ovako samo psujemo u mraku (opet taj Dzoni !) i pravdamo sebe kao smo, eto, nemocni....
Urosh Urosh 00:24 26.09.2007

Re: @ Unfuckable

Unfuckable
.pa vecina vlasti to isto radi ...quote]
Ne radi, demokratske vlasti tako ne primenjuju ustave.
Ustave tako primenjuju fasisticke vlasti, jer je autolimitacija (samoobvezivanje) njima i svojstvena.
Unfuckable Unfuckable 00:31 26.09.2007

Re: @ Unfuckable

Urosh
Unfuckable
.pa vecina vlasti to isto radi ...quote]
Ne radi, demokratske vlasti tako ne primenjuju ustave.
Ustave tako primenjuju fasisticke vlasti, jer je autolimitacija (samoobvezivanje) njima i svojstvena.


ok, onda imamo fasisticku vlast, zbog koje ne mozemo nista da uradimo - i eto - opravdasmo se, oprasmo rukice (a nije da nismo pokusali....) i - thats all...
Nebojsa, cuo si ...nemocni smo. . .zatarabljuj ; ))))
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:50 26.09.2007

Re: @ Unfuckable

Kazes da nisi bas poznavalac Ustava, etc. Hm. Pitam se cega li si ti bas poznavalac, a imajuci u vidu tvoj nik, ne vidim nista pametno... Da si dama, pa da se divis time, ali ako nisi... U svakom slucaju, ne prilazi blizu onim kvirovima iz Kvirije, he, he, he...
Unfuckable Unfuckable 22:24 26.09.2007

Re: @ Unfuckable

vladimir petrovic
Kazes da nisi bas poznavalac Ustava, etc. Hm. Pitam se cega li si ti bas poznavalac, a imajuci u vidu tvoj nik, ne vidim nista pametno... Da si dama, pa da se divis time, ali ako nisi... U svakom slucaju, ne prilazi blizu onim kvirovima iz Kvirije, he, he, he...


Hvala na brizi, VP...moj nick ne pretenduje da zvuci pametno....tu sam ja da pamet pokazem, ako je imam.
To cega sam ja poznavalac - a to Ustav nije, definitivno - mozes naci na mnogo blogova ovde.
Ima dosta stvari u koje se razumem - da ne nabrajam - al nekako mi najbolje "idu" : extremisti, kvazipatriote, lazovi i dziberi - cisto da ti javim, da se vise ne pitas.
Kvirija je izuzetno duhovit i inteligentan covek i na njegovom blogu se uvak sjajno provedem ( i nasmejem ). za razliku od mnogih muskaraca - ne izbegavam da odem tamo. Ako ti imas neka druga iskustva na osnovu kojih mi saljes ovo upozorenje - molim te da nas sve upoznas sa tim, mislim da ce te svako pazljivo saslusati...u medjuvremenu - svrati ponekad i ti kod Pedje, nije tesko biti fin - tesko je biti duhovit...

ps - Nisam dama. Povrsno poznavanje srpskog jezika moglo je da ti otkloni tu dilemu odavno...

ps2 - Ne poznajem nii jednu damu koja se divi time da je unfuckable (opet taj prokleti srpski !!!)... - doduse, znam par njih koje se mozda dive unfuckable-u...ali to je druga stvar
Veruj, mada znam da ti je to malo teze da svaris - i zene su ljudi, krvavi ispod koze, bas kao i svi ostali
Srdacan pozdrav
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:28 26.09.2007

Re: @ Unfuckable

Kvirija je izuzetno duhovit i inteligentan covek

Ne čovek nego ljudi - dakle, u množini
tj. Peđa i Boban!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:56 26.09.2007

Re: @ Unfuckable

tetke, brate! to je sve ok. sve se razumemo.

vladimir petrovic
...a imajuci u vidu tvoj nik, ne vidim nista pametno... Da si dama, pa da se divis time, ali ako nisi...

gosn. petrovicu, a kako to mislite da se dame dive time? ako nije problem da mi objasnite, nisam vas najbolje razumela. da li ste mislili da se dive Tome ili da se diče time? ili Davis time?! ili ste mislili...? da li mislite? ja to imajuci u vidu vas nick, nikako ne vidim.

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:41 26.09.2007

Re: @ Unfuckable

gosn. petrovicu, a kako to mislite da se dame dive time? ako nije problem da mi objasnite, nisam vas najbolje razumela. da li ste mislili da se dive Tome ili da se diče time? ili Davis time?! ili ste mislili...? da li mislite?

pridružujem se molbi za objašnjenje!
Unfuckable Unfuckable 08:06 27.09.2007

Re: @ Unfuckable

Ne čovek nego ljudi - dakle, u množini
tj. Peđa i Boban!


ok, u pravu si - ja nekako to povezujem više sa Pedjom - verovatno sam njegove postove više bio u prilici da čitam, ali primedba stoji.
dezelin dezelin 04:08 28.09.2007

Re: @ Unfuckable

za razliku od mnogih muskaraca - ne izbegavam da odem tamo


Ovo je cist nonsens. Poznato je da Srbi sa 3 prsta najvise posecuju kvirijin blog.
Unfuckable Unfuckable 12:17 28.09.2007

Re: @ Unfuckable

dezelin
za razliku od mnogih muskaraca - ne izbegavam da odem tamo

Ovo je cist nonsens. Poznato je da Srbi sa 3 prsta najvise posecuju kvirijin blog.


glavno je da ga TI ne posecujesh...muskarchino...zato se tako lepo zezamo tamo
Mungos Mungos 00:30 26.09.2007

Bve, ljudi, al ste...

... vadikalni! Hocete da vadite isto sto su Zloba & cetvdeset vazbojnika vadili nama, kada im se nije svidjalo ono sto objavljujemo. Za sta smo se to onda bovili? Demokvatiju ili samo novu vavijantu totalitavizma?

Neeee, ne treba nikoga ukidati nego treba tuziti, presudjivati, kaznjavati.... pa ce se sami dovesti u red. Pri tome mislim na OBE strane u medijskom ringu!

Mungos, The Free Press Fanatic

"Tko tebe kamenom, ti njega Zakonom!" (Ja)
patriot patriot 00:31 26.09.2007

Jeli Urose a...

.... da li se tvoj ban odnosi i na britanski tabloid "Sun"? Ili samo na ove lokalne? U principu i ja mislim da su tabloidi dobri samo kada ti nestane toalet papira ali su oni nazalost nuzno zlo preterane liberalizacije drustva. Isto kao i LDP.

A i uostalom kako bi se proste narodne mase zabavljale da nije "Sveta" , "Kurira" etc... Panem et circenses....

Najbolji odnos je kao sto sugerise autor posta, ravnodusno-letimican pogled, inhalacija blagog anestetika i prelazak na deo standa sa "politikom" , "nin-om" ili "vecernjim". To je ono sto pali kod mene i odrzava mi mentalni mir.

A da ih zabranis ne mozes pa sve da sopstvenom krvlju potpisujes hiljadu i jednu peticiju...

Isto kao i ja LDP...

Nazalost.....

Jbg. neda nam se obojici, vidis...
Unfuckable Unfuckable 00:35 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

prelazak na deo standa sa "politikom" , "nin-om"
....

zanimljiv ukus ...
Urosh Urosh 00:35 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

patriot
.... da li se tvoj ban odnosi i na britanski tabloid "Sun"? Ili samo na ove lokalne? U principu i ja mislim da su tabloidi dobri samo kada ti nestane toalet papira ali su oni nazalost nuzno zlo preterane liberalizacije drustva. Isto kao i LDP.A i uostalom kako bi se proste narodne mase zabavljale da nije "Sveta" , "Kurira" etc... Panem et circenses....Najbolji odnos je kao sto sugerise autor posta, ravnodusno-letimican pogled, inhalacija blagog anestetika i prelazak na deo standa sa "politikom" , "nin-om" ili "vecernjim". To je ono sto pali kod mene i odrzava mi mentalni mir.A da ih zabranis ne mozes pa sve da sopstvenom krvlju potpisujes hiljadu i jednu peticiju...Isto kao i ja LDP...Nazalost.....Jbg. neda nam se obojici, vidis...

Ne, mislim samo na ove lokalne.
Sun ne poziva na ubijanje pripadnika drugih nacija, vera, itd.
A Kurir poziva.
Sun ne poziva na linch.
Kurir poziva.
I zato i ti i oni koji ucestvuju na tribinama fasistickih organizacija na PF i Masincu odhebite, niste my cup of tea!

Unfuckable Unfuckable 00:37 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

u jeah ...pa vi se poznajete ....malo drushtvo iz coska, jbt
Urosh Urosh 00:38 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

Unfuckable
u jeah ...pa vi se poznajete ....malo drushtvo iz coska, jbt

On mene zna, ja njega ne.
Mada, na PF-u se svi znaju, sta da ti kazem.
Ja sam manjinska gradjanska opcija na PF-u, on je onaj sto ide po Nomokanonovim tribinama.
Unfuckable Unfuckable 00:40 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

pa vas dvojica ste blizi nego sto predpostavljate....koliko mogu da zakljucim
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:43 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

da li se tvoj ban odnosi i na britanski tabloid "Sun"?


ne bih komentarisala ono sto si kasnije pisao ali Sun je klasican tabloid kakav je nas Svet ili vec nesto takvo...Kurir je druga vrsta tabloida, ako uopste moze da udje u tu kategoriju. ako se nekoj pevaljki (ili glumici) vidi donji ves pa se to objavi na naslovnoj strani, to je tabloid ali ako se glumica pljuje na takav nacin kao mira karanovic zbog svoje uloge, to je krivicno delo. mislim da kurir nije tabloid. on je glasilo onoga ko podrzava (ili bolje ne zabranjuje) njegovu stampu i ko ga placa da izlazi. no'mo'orless.

just follow the money line...
Urosh Urosh 00:44 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

BebaOdLonchara
da li se tvoj ban odnosi i na britanski tabloid "Sun"?ne bih komentarisala ono sto si kasnije pisao ali Sun je klasican tabloid kakav je nas Svet ili vec nesto takvo...Kurir je druga vrsta tabloida, ako uopste moze da udje u tu kategoriju. ako se nekoj pevaljki (ili glumici) vidi donji ves pa se to objavi na naslovnoj strani, to je tabloid ali ako se glumica pljuje na takav nacin kao mira karanovic zbog svoje uloge, to je krivicno delo. mislim da kurir nije tabloid. on je glasilo onoga ko podrzava (ili bolje ne zabranjuje) njegovu stampu i ko ga placa da izlazi. no'mo'orless.just follow the money line...

My point exactly.
Kurir je srpska verzija Streicherovog Jurisnika.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 00:45 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

U principu i ja mislim da su tabloidi dobri samo kada ti nestane toalet papira ali su oni nazalost nuzno zlo preterane liberalizacije drustva. Isto kao i LDP.

A i uostalom kako bi se proste narodne mase zabavljale da nije "Sveta" , "Kurira" etc...

Kurir nije tabloid.
Kurir krši zakone i ustavom zagarantovana prava.
Kurir poziva na linč i širi mržnju.
Unfuckable Unfuckable 00:46 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

pa vas dvojica ste blizi nego sto predpostavljate....koliko mogu da zakljucim


mislio sam na stavove koje zastupate
Unfuckable Unfuckable 00:47 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

Jelena Krajšić

Kurir nije tabloid.
Kurir krši zakone i ustavom zagarantovana prava.
Kurir poziva na linč i širi mržnju.

..pa eto tacke po kojoj im se moze dohakati - ako je dokazljivo - ....mali Mladja pokazao
Urosh Urosh 00:48 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

Unfuckable
pa vas dvojica ste blizi nego sto predpostavljate....koliko mogu da zakljucimmislio sam na stavove koje zastupate

Ja nisam blizak sa fasistima, hvala!
patriot patriot 00:50 26.09.2007

Draga Jelena...

Ma otkud znam, ne citam te gluposti ni letimicno.... Sve je to meni isto, Kurir, press, Svet...
Unfuckable Unfuckable 00:50 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

Urosh
Unfuckable
pa vas dvojica ste blizi nego sto predpostavljate....koliko mogu da zakljucimmislio sam na stavove koje zastupate
Ja nisam blizak sa fasistima, hvala!


obojica zvuchite napaljeno extremno - jedan levo, drugi desno....ali extremno - zato sam rekao da imate slicnosti
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:53 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

molim (apelujem, kakogod) da se na ovaj patriotski izliv nadalje ne reaguje
u skladu s porukom ovog teksta
unapred zahvalan,
n.m.
Urosh Urosh 00:55 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

Nebojša Milenković
molim (apelujem, kakogod) da se na ovaj patriotski izliv nadalje ne reagujeu skladu s porukom ovog tekstaunapred zahvalan,n.m.

Hvala, Nebojsa.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:56 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

Unfuckable
obojica zvuchite napaljeno extremno - jedan levo, drugi desno....ali extremno - zato sam rekao da imate slicnosti

naravno. koliko god se urosh otimao (vec duuuugo), xtremno je xtremno, bez obzira o kojoj strani govorimo. a patriot? no comment.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:57 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

A za tu izuzetnu kulturu govora koju iskazujes... pa recimo da mi kazes tako nesto uzivo "odhebao" bih ja tvoje zubice u grlo tako duboko da bi ih "kakao" posle toga 6 meseci. Al nazalost, hrabar si samo iza tastature, poznati su meni takvi tipovi...


info za gospodina patriotu:

pošto nemam nameru da na svom blogu tolerišem ovu vrstu "diskusija"
preventivno ste banovani na period od naredna 24 sata

n.m.
Mungos Mungos 01:03 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

Kurir krši zakone i ustavom zagarantovana prava.


Delimicno tacno. Pojedinac ili pravni subjekt mogu da prelkrse SAMO ZAKON.
Jedini subjekt koji moze da prekrsi Ustav je SAMO VLAST.

Daklem, "Kurir" je prekrsio Zakon nastao na osnovu odredbi Ustava koja/e garantuje/u odredjena prava / slobode ili nalazu obaveze. To dalje znaci da bi eventualno SUD koji bi presudio u korist Kurira u slucaju da postoje SVI potrebni dokazi o prekrsaju / pocinjenju krivicnog dela od strane tuzenog, bio taj koji bi prekrsio Ustav.

Mungos, The Nije Pravnik

"Tko se tuzi, taj se sudi!" (Nije Alan Ford)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 01:15 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

Pojedinac ili pravni subjekt mogu da prelkrse SAMO ZAKON.
Jedini subjekt koji moze da prekrsi Ustav je SAMO VLAST.

Mungose, pa to ti kažem.
Mungos Mungos 02:07 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

Da, tek sada sam ukapir'o tvoju ironiju. Zato sam se bacio na muke da "objasnim":))))
BuuuuAAAHAHA:( Opet sam ispao glup u drustvu!:(((

Mungos, The Pglu

"/!"()
Dr M Dr M 07:59 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

@patriot
"...prelazak na deo standa sa "politikom", "nin-om" ili "vecernjim"..."
Tako umesto smrada dobijes gusenje.
Od smrada niko nije umro, od gusenja jeste.
adam weisphaut adam weisphaut 08:54 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

Najbolji odnos je kao sto sugerise autor posta, ravnodusno-letimican pogled, inhalacija blagog anestetika i prelazak na deo standa sa "politikom" , "nin-om" ili "vecernjim". To je ono sto pali kod mene i odrzava mi mentalni mir.


A za tu izuzetnu kulturu govora koju iskazujes... pa recimo da mi kazes tako nesto uzivo "odhebao" bih ja tvoje zubice u grlo tako duboko da bi ih "kakao" posle toga 6 meseci. Al nazalost, hrabar si samo iza tastature, poznati su meni takvi tipovi.

You are going to reap just what you sow
apatrid apatrid 10:02 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

A i uostalom kako bi se proste narodne mase zabavljale da nije "Sveta" , "Kurira" etc...


Eh, taj nesrećni elitizam... Pretpostavljam da ti nisi prost. Uopšte.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 14:21 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

zanimljiv ukus ...[/quote]

blago rečeno!
dezelin dezelin 23:05 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

naravno. koliko god se urosh otimao (vec duuuugo), xtremno je xtremno, bez obzira o kojoj strani govorimo. a patriot? no comment.


Samo ti tako izgleda, jer si do pola u desno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:12 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

nisam ja ni desno ni levo, nego si ti do guse u levom pa su ti svi desni ;-) (mislim, kapiram da imas Oba ali levo ti se nesto oteeeeegloooo >:-]
ps. maj nejm is dezelin and ajm alkoholik )))
dezelin dezelin 23:23 26.09.2007

Re: Jeli Urose a...

BebaOdLonchara
nisam ja ni desno ni levo, nego si ti do guse u levom pa su ti svi desni ;-) (mislim, kapiram da imas Oba ali levo ti se nesto oteeeeegloooo >:-]


Mislis na "pankerska" tri prsta?




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:33 26.09.2007

dezelinsky

evo ti jedan poklon od mene, ali nemoj nikome da kazes da si ga dobio od mene, jel vazi, a? posle ce mnogi da traze ;-)
dezelin dezelin 23:40 26.09.2007

Re: dezelinsky

BebaOdLonchara
evo ti jedan poklon od mene, ali nemoj nikome da kazes da si ga dobio od mene, jel vazi, a? posle ce mnogi da traze ;-)


od tebe mi to dodje kao kompliment.
dezelin dezelin 00:18 27.09.2007

Re: dezelinsky

A i zla si po malo jel' da? Pusti me da uzivam u svojoj glupoci.
Unfuckable Unfuckable 12:20 28.09.2007

Re: dezelinsky

dezelin
A i zla si po malo jel' da? Pusti me da uzivam u svojoj glupoci.


pa uzivaj, ko ti brani ...al ne teraj nas da uzivamo s tobom, leba ti....
i budi malo pristojniji prema zenama - znam da je to tebi tesko izvodljivo (dezelin a.k.a. "surovi" )...probaj bar
patriot patriot 00:48 26.09.2007

I upamti vise... Urose.

Ja sam iz NIS-a!!! Pravni fakultet Univerziteta u Nisu. Ne znam te licno, da kojim slucajem studiram u Bgd-u, veruj mi, znao bi i ti mene.
Urosh Urosh 00:50 26.09.2007

Re: I upamti vise... Urose.

patriot
Ja sam iz NIS-a!!! Pravni fakultet Univerziteta u Nisu. Ne znam te licno, da kojim slucajem studiram u Bgd-u, veruj mi, znao bi i ti mene.

Wow!
Radojicic Radojicic 00:56 26.09.2007

Zutu stampu

ili ignorises il se smejes, sve ostalo im samo dize prodaju, tako je i zamisljeno

evo mojih omiljenih http://www.weeklyworldnews.com/,





pre dosta godina su "uhvatili" i Nessie sa jezera i jedva sprecismo coveka da istu noc odleti za Skotsku da je vidi
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:57 26.09.2007

Re: Zutu stampu

ovo je bozanstveno!
)))
zar nismo i mi imali neke zone sumraka i slicne stvari u vreme slobe?
Unfuckable Unfuckable 01:03 26.09.2007

Re: Zutu stampu

BebaOdLonchara
ovo je bozanstveno!
)))
zar nismo i mi imali neke zone sumraka i slicne stvari u vreme slobe?


...jes BoL ...secam se i ja toga ....sve naked Tarabeckovic nam proricao sudbine & teritorij....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:06 26.09.2007

Re: Zutu stampu

secam se jednog od naslova (parafraziram): Nepoznato bice silovalo devojku na Fruskoj Gori! (devojka trudna pa cekamo da se rodi demon ))) bilo je sasvim hit!
Mungos Mungos 01:09 26.09.2007

Re: Zutu stampu

pre dosta godina su "uhvatili" i Nessie sa jezera i jedva sprecismo coveka da istu noc odleti za Skotsku da je vidi


Sto ste bre zeznuli coveka? Trebalo je da svi dodjete! Znate kakvo je bilo pecenje!!!

Mungos, The Nensizder

"Tko laze - taj ima. Tko ima - taj stedi. Tko stedi - taj vrijedii!" (Alan Ford)
Unfuckable Unfuckable 01:12 26.09.2007

Re: Zutu stampu

BebaOdLonchara
secam se jednog od naslova (parafraziram): Nepoznato bice silovalo devojku na Fruskoj Gori! (devojka trudna pa cekamo da se rodi demon ))) bilo je sasvim hit!


...ma ko zna sta je tu u stvari bilo ...mislim ...sta ce ona sama na FG ???
mora da oce da ga api za kintu...ili drzavljanstvo ( teska vremena )....eh te zene....prepredene..
: )))))))))))))))))))))))))))))))))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:14 26.09.2007

Re: Zutu stampu

.....ko u onoj pesmi...'a ja mala, a ja mala, u bosta(o?)nu sama'...sta si leba ti trazila sama u bostanu?! pa cekala diku da je 'prevari' )))))))
nsarski nsarski 01:16 26.09.2007

Re: Zutu stampu

Ma ajte gosn Radojcicu, to su bajate vesti!!! Evo novijih:

Statua pala iz svemira. Milo de Venus!?



Pecinski ljudi su izmislili rok muziku (rock=kamen=rock'n'roll, get it?):



Mesec je napravljen od sira. A MARS!?



Detaljnije:

CAMBRIDGE, England — Astronomer Percy Lowe is back in the news with another startling claim. Last year, the fifty-four-year-old astronomer claimed that not only was Pluto still a planet but that it was inhabited by Irish sheepdogs. This year, he has made a claim about the Red Planet, Mars.

“Coupled with recent data from the Mars Orbiter about the planet’s sidereal rotation, I have concluded that the core of Mars is composed entirely of milk chocolate,” Lowe proclaimed.

Dakle, molim da azurirate svoje reference, gospodo blogeri.
Radojicic Radojicic 01:19 26.09.2007

Re: Zutu stampu

hahahhhhaaa Nsarski citao sam, najnoviji broj

a vite ovo


WASHINGTON (IWR NEWS Satire) - President Bush this morning said he mourned the passing of his mentor and Neocon founding father Slobodan Milosevic.
"Slobodan Milosevic's reckless preemptive war ventures, which created a civil war, destroyed the former state of Yugoslavia and killed countless thousands of innocent people, provided the template for my Bush Doctrine.

Slobodan, or Slobo as I used call him, served as my presidential role model, and I have closely tried to emulate his record of bad decisions, and also tried to alienate the entire world community, just like Slobo did," said a teary eyed President Bush.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:21 26.09.2007

Re: Zutu stampu

pa ako je Mars od Mars cokladica, da obustavim dijetalne pokusaje te se preselim konacno na Pravu planetu
nsarski nsarski 01:25 26.09.2007

Re: Zutu stampu

Znaci, ostrom oku nece promaci da na gornjoj slici Miloska Venera ima tri komada...ahem...grudiju:)
O tome u sledecem broju!!! Read all about it!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:28 26.09.2007

Re: Zutu stampu

tri komada?!n

'Milo de Venus, Udji u Kucu Velikog Brata'
Radojicic Radojicic 01:35 26.09.2007

Re: Zutu stampu

BebaOdLonchara
ovo je bozanstveno!
)))
zar nismo i mi imali neke zone sumraka i slicne stvari u vreme slobe?


ma bilo je al ne mogu da se setim imena,
al se secam onih vracara, gatara, vidovnjaka sto je Sloba postavio, pa ti onda uzme pare za zajmove i piramide i preporod Srbije, odes do gatare, gatara te ohrabri kaze bice para ko pleve, plati sad 30DM i dodji opet u sredu
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:42 26.09.2007

Re: Zutu stampu

Kad smo već počeli da prljamo ruke:
Slučaj službenika Aleksandra Tijanića


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:47 26.09.2007

Re: Zutu stampu

ma to znam ali one sto je kostalo neku jako bednu kintu a super zezanje!
Spiridon Spiridon 08:22 26.09.2007

Re: Zutu stampu

BebaOdLonchara
secam se jednog od naslova (parafraziram): Nepoznato bice silovalo devojku na Fruskoj Gori! (devojka trudna pa cekamo da se rodi demon ))) bilo je sasvim hit!


u jednom od narednih brojeva izasao je naslov "Devojka sa fruske gore se porodila".


"tko ne cita smeće umrijeće od sreće" (trebao bi biti Alan Ford ali nije)


Spiridon Spiridon 08:28 26.09.2007

Re: Zutu stampu

secam se jednog naslova iz Zone Sumraka u kome je isao naslov:

"Majka spasila dete iz celjusti Ajkule"

na slici (uradjenoj normalno u photoshop-u) je bila zena koja je uzjahala ajkulu sa ogromnim kuhinjskim nozem u ruci.

"zrno po zrno pogaca, kamen po kamen Diskus-hernija u lumbalnom delu kičme" (Spira cudotvorac)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:03 26.09.2007

Re: Zutu stampu

molim te nebojsa da skines ovu fotku, sad sam rucala!
(puke)
Unfuckable Unfuckable 14:49 27.09.2007

Re: Zutu stampu

Slučaj službenika Aleksandra Tijanića


,,,a desnicom ...za dojku, pa ti vidi shvalerchine !!!!!!
antioksidant antioksidant 11:29 28.09.2007

Re: Zutu stampu

Tko laze - taj ima. Tko ima - taj stedi. Tko stedi - taj vrijedii!" (Alan Ford

ko laze taj i krade
ko krade taj i ima
ko ima taj i stedi
ko stedi taj i vredi
Unfuckable Unfuckable 01:00 26.09.2007

Cudno mi izgleda

kada neko dodje pred kucu - pa u startu pokusava da u nju udje kroz prozor.
Ili dimnjak ( a nije Deda Mraz ).
Ili kljucaonicu ( a nije duh )
Ili puca u bravu ne proveravajuci da nije mozda otkljucano.
Samo i jedino nikako ne proba da u nju udje kroz vrata.
Kada ga pitas zasto ne proba kroz vrata - ima hiljadu odgovora.
Ali, i dalje ne proba...radije usavrsava tehnike prolaska kroz prozor/dimnjak/kljucaonicu....

p.s. : "kupuje se na trafici, a nisu novine ..."
- Kurtoni ?
Urosh Urosh 01:01 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

Unfuckable
p.s. : "kupuje se na trafici, a nisu novine ..."- Kurtoni ?

Kurtoni imaju dobru svrhu, Kurir je nema, ne vredjaj kurtone.
doktorka doktorka 01:03 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

Unfuckable
kada neko dodje pred kucu - pa u startu pokusava da u nju udje kroz prozor. Ili dimnjak ( a nije Deda Mraz ).Ili kljucaonicu ( a nije duh )Ili puca u bravu ne proveravajuci da nije mozda otkljucano.Samo i jedino nikako ne proba da u nju udje kroz vrata.Kada ga pitas zasto ne proba kroz vrata - ima hiljadu odgovora.Ali, i dalje ne proba...radije usavrsava tehnike prolaska kroz prozor/dimnjak/kljucaonicu....p.s. : "kupuje se na trafici, a nisu novine ..."- Kurtoni ?


pa evo, LDP je usao kroz vrata u parlament.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:03 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

p.s. : "kupuje se na trafici, a nisu novine ..."
- Kurtoni ?

oni koriste veeeeeeelikoj populaciji a Kurir samo maloj grupi ;-)
Unfuckable Unfuckable 01:05 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

Urosh
Unfuckable
p.s. : "kupuje se na trafici, a nisu novine ..."- Kurtoni ?
Kurtoni imaju dobru svrhu, Kurir je nema, ne vredjaj kurtone.


a za kucu, Uroshe...? Nihil ?
...tu je bio point a ne u "radnim kaputicima"....

...izvinjavam se KURtonima ovom prilikom
Unfuckable Unfuckable 01:07 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

pa evo, LDP je usao kroz vrata u parlament.


neosporno ...samo sto moj topic nije LDP uopste... nego "kako se odbraniti od fekalnih polivacha" - o tome se ovde prica, cini mi se
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:12 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

neosporno ...samo sto moj topic nije LDP uopste... nego "kako se odbraniti od fekalnih polivacha" - o tome se ovde prica, cini mi se

pa kako ko ;-)
pa da stvarno hoce, onda bi se malo cackalo po vlasnickoj strukturi Tog Glasilo, prisluskivali telefoni, pratili tokovi novca i taaakooo...koga hoces da pronadjes, pronacices ga. mozemo da kucamo do naksutra, ako oni nece - nece. e sad ko i zasto nece je mozda kljucno pitanje.
Unfuckable Unfuckable 01:16 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

u pravu si BoL...iskustvo na delu, compliments
Pazi - uopste ne mislim da mentolima treba dirati vlasnicku strukturu - osim ako stvarno nije neka kradja ...pa sve i da je vlasnik Ulemek, zabole me...takodje im nikada ne bih slusao telefone...koj ce mi to ?
Samo bi ih - uz pomoc dobrog zakona / ili efikasnijeg sudstva vukao po sudovima i uzimao im kintu za dusevni bol, ugled...delo....tijelo.. & troskove po celi bogovetni dan
Urosh Urosh 01:19 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

Unfuckable
Samo bi ih - uz pomoc dobrog zakona / ili efikasnijeg sudstva vukao po sudovima i uzimao im kintu za dusevni bol, ugled...delo....tijelo.. & troskove po celi bogovetni dan

I samo bi nalazili nova sredstva i puteve da izlaze i shire mrznju.
Jer su im vlasnici oni koji su poubijali 1/2 Hrvatske, BiH i Kosova, i sve ono sto nije htelo da cuti u Srbiji.
Unfuckable Unfuckable 01:24 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

I samo bi nalazili nova sredstva i puteve da izlaze i shire mrznju.

pa to se i sa bakterijama desava, zar ne ? Taman dohakamo jednoj - pojavi se druga...Onda smisljamo novi antibiotik. Itako u krug. Svet bi bio dosadno mesto da nije tako. Mislimmm : dohakali smo kasapinu, a ne mozemo ovim magarcima...ubedi me ?
Tvoja beznadnost me malo rastuzuje...s obzirom da si mlad covek.
Ali zabranama & spaljivanjima nista ne postizes osim sto bi radio isto sto i oni - a njima bi to bio + za biografiju
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:26 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

Unfuckable
u pravu si BoL...iskustvo na delu, compliments
Pazi - uopste ne mislim da mentolima treba dirati vlasnicku strukturu - osim ako stvarno nije neka kradja ...pa sve i da je vlasnik Ulemek, zabole me...takodje im nikada ne bih slusao telefone...koj ce mi to ?
Samo bi ih - uz pomoc dobrog zakona / ili efikasnijeg sudstva vukao po sudovima i uzimao im kintu za dusevni bol, ugled...delo....tijelo.. & troskove po celi bogovetni dan


ma ja bih ipak malo snimala te razgovore ;-) da se nadje.

ma ja bih zabranila svaki pokusaj takvih Glasila. zakonom. da se pitam, al se ne pitam bas ))
Unfuckable Unfuckable 01:29 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

ma ja bih ipak malo snimala te razgovore ;-) da se nadje.

ma ja bih zabranila svaki pokusaj takvih Glasila. zakonom. da se pitam, al se ne pitam bas ))


EKSTREMISTO !!!! ; ))))
Urosh Urosh 01:33 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

Unfuckable
I samo bi nalazili nova sredstva i puteve da izlaze i shire mrznju.pa to se i sa bakterijama desava, zar ne ? Taman dohakamo jednoj - pojavi se druga...Onda smisljamo novi antibiotik. Itako u krug. Svet bi bio dosadno mesto da nije tako. Mislimmm : dohakali smo kasapinu, a ne mozemo ovim magarcima...ubedi me ?Tvoja beznadnost me malo rastuzuje...s obzirom da si mlad covek. Ali zabranama & spaljivanjima nista ne postizes osim sto bi radio isto sto i oni - a njima bi to bio + za biografiju

Pa nije beznadeznost, nego realnost.
Jel su gospoda iz DOS-a produzila vanredno stanje?
Nisu
Jel su uveli smrtnu kaznu za vreme vanrednog stanja?
Nisu
Jel su doneli Zakon o (tvrdoj) lustraciji za vreme vanrednog stanja?
Nisu.
E, pa jebiga, zato svi snosimo posledice.
A ta ista gospoda, na celu s Zivkovicem i Cedom, pljuju posledicu svog nedelovanja zbog necega sto je trebalo sami da urade, a posto to nisu sami uradili, posledica je i postala premijer.
Da je bilo produzeno vanredno stanje, da je za vreme istog uvedena smrtna kazna (tada je jos mogla), da je donet Zakon o (tvrdoj) lustraciji, Vojislav Kostunica nikada ne bi postao premijer, Dacic ne bi solio pamet, a Toma Grobar nikada ne bi imao 30%.
Kurir je jedna od posledica nedelovanja tog istog Zivkovica, tog istog Cede, te iste Natase Micic, tog istog Zarka Koraca, tog istog Batica, itd.
I ne krivim ni Kostunicu ni Dacica niti Tomu Grobara, krivim one koji su im priliku dali, kao sto su dozvolili da Kurir izadje prvi dan po prestanku vanrednog stanja, koje je trebalo, a nije, da bude produzeno ne na 5 godina, kako je predlagao VBP, nego na 10 godina, da se otresemo sve gamadi.
I da nas bas bude briga i za Savet Evrope i za EU, jer to nije trebalo da radimo zbog njih, nego zbog sebe.
A u ovoj zemlji se sve radi zbog Evrope, koja se svoje gamadi otresla pre 60 godina.
Mi nismo.
I u tome je razlika izmedju Evrope i nas-Evropa je svoja govna odavno ocistila da bi pita izasla na videlo!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:34 26.09.2007

LDP

pa evo, LDP je usao kroz vrata u parlament

Mislim da, u sadašnjoj konstelaciji snaga,
značaja ulaska LDP-a u parlament - kao onog jezička na
političkoj vagi koji garantuje političku realnost (i normalnost) -
mnogi u ovom društvu još uvek nisu sasvim svesni!

p.s.
Alternativa bi bila osuđenost na horsko blejanje uz patriotske note
dok se okolo mažnjavaju pare...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:36 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

Kurir je jedna od posledica nedelovanja tog istog Zivkovica, tog istog Cede, te iste Natase Micic, tog istog Zarka Koraca, tog istog Batica, itd.


au! sta bi urose?! nesto sam propustila?! kakav neocekivan obrt!
doktorka doktorka 01:50 26.09.2007

Re: LDP

Nebojša Milenković
pa evo, LDP je usao kroz vrata u parlamentMislim da, u sadašnjoj konstelaciji snaga,značaja ulaska LDP-a u parlament - kao onog jezička na političkoj vagi koji garantuje političku realnost (i normalnost) -mnogi u ovom društvu još uvek nisu sasvim svesni!p.s.Alternativa bi bila osuđenost na horsko blejanje uz patriotske notedok se okolo mažnjavaju pare...




nebojsa,
naravno da je dobro sto je ldp usao u parlament , samo, iskreno sumnjam da ce bilo sta u nasoj zemlji moci da se resi institucionim putem. volela bih da nisam u pravu ,ali stvari se mogu resavati institucionim putem jedino u demokratskim drustvima. mi smo daleko od svake demokratije
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:51 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

Unfuckable
ma ja bih ipak malo snimala te razgovore ;-) da se nadje.

ma ja bih zabranila svaki pokusaj takvih Glasila. zakonom. da se pitam, al se ne pitam bas ))

EKSTREMISTO !!!! ; ))))



)))))))
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:55 26.09.2007

EKSTREMISTA

evo ga još jedan:
Unfuckable Unfuckable 08:46 26.09.2007

Re: Cudno mi izgleda

BebaOdLonchara
Unfuckable
ma ja bih ipak malo snimala te razgovore ;-) da se nadje.

ma ja bih zabranila svaki pokusaj takvih Glasila. zakonom. da se pitam, al se ne pitam bas ))

EKSTREMISTO !!!! ; ))))


)))))))



prava extremisticka BEBA ...; ))))))))))))))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana