Nečasna ponuda?!?

Dejan Švajner RSS / 26.09.2007. u 01:12

Trećem teniseru sveta Srbinu Novaku Đokoviću neimenovane osobe navodno su ponudile 110.000 funti da pusti meč, tvrdi engleski tabloid The Sun.

Više o tome...

Atačmenti



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:16 26.09.2007

sun

je tabloid a opet gde ima dima...moguce.
margos margos 01:28 26.09.2007

Kol'ko...

..je to u parama, pardon evrima?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:32 26.09.2007

Re: Kol'ko...

funte!
angie angie 01:38 26.09.2007

pa njegova

stvar, sam je stigao gde jeste, sam neka odluchuje shta mu je chiniti, a okolo neka se komeshaju.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:59 26.09.2007

Reterniranje abra !



110.000 funti? Hm…

Kako te stvari izgledaju u svetu tenisa (pa i u drugim sportovima), teško je pogoditi. Mislim na to kako se eventualni mito nudi. Teoretski, nije isključeno da se neko od raznoraznih ljudi koji se muvaju u svetu tenisa prišljamčio i ponudio određenu svotu Novaku, onako, kao u šali, s tim što je to svakako ona vrsta šale kroz koju se proturi i neki znak koji nagoveštava da iza šale u stvari stoji zbilja. Eto, na primer tako.

Ali, čak i ako se to desilo, kako je onda engleski tabloid uopšte saznao? Drugo, i ako se desila ponuda, sumnjam da bi o tome Novak i razmišljao. Ne liči mi na takvog. Konačno, nije ni logično. On već jako dobro zarađuje i teško da bi rizikovao čast i karijeru zbog pomenute svote.

U stvari, sad mi je od te priče jači utisak ova anketa objavljena u sklopu članka u kome se pominje navodna ponuda mita. U toj anketi su braća Hrvati na pitanje, ko od pomenutih tenisera (sve oni iz svetskog vrha) danas igra najljepši tenis, odgovorili da je to Novak Đoković, i to sa 78% glasova (drugi je Federer sa 18%)!

Eto, baš je lepo što su bili nepristrasno pristrasni. Biće od njih i nas nešto.

Pozdrav noćnim pticama



Queeria Queeria 03:06 26.09.2007

Nepristojna ponuda...

A on će, kao i svaki pravi Srbin, da odbije tu ponudu...
Gavrilo Princip Gavrilo Princip 03:31 26.09.2007

Re: Nepristojna ponuda...

Sitna kinta je u pitanju. Da su i vece cifre bile u opticaju, mislim da Novak ne bi uzeo pare. Laf.
nsarski nsarski 04:04 26.09.2007

Auuu, jbt!!!

Vecu glupost odavno nisam procitao. Ali, i iz gluposti covek moze da nauci nesto, ako ima culo.

1. Srbe valjda facinira sto je u pitanju novina na engleskom - Sun. Kao to je onda tacnije. Nije. I na engleskom ima djubreta goreg nego sto obican Srbin ima mozga da zamisli.
2. "Neimenovane osobe" - auuuu, znaci neka tajna ili zavera. Mora da je tacno!
3. 110,000 funti! Cekaj, to je oko 200 soma evrica. Eeeeej, malo li je! Tolika lova, mora da je tacno. Prvo, malo je. Evo malo matematike: to je nikakva cifra za globalno uspesne ljude. Ne kazem da su ljudi nepotkupljivi, ali za 200 soma prodati karijeru, to moze samo moron. Prema zvanicnim podacima, Novak je do sada u karijeri zaradio oko 4 miliona dolara, prosecno gledajuci oko 1 milion godisnje dakle. Njemu je 20 godina i mogucnost da zaradi visestruko vise u daljoj karijeri. U tim relacijama, 200 soma evrica je uvreda za coveka (i biznismena) tog kalibra. To je kao kad bi pokusao carinika da podmitis sa 2 evra. Ima perspektiva iz kojih je 200 soma sica.
4. Sve zajedno, coveku ko je trenutno u neverovatnom usponu, koji je pripremio svet da ga osvoji, koji za promocije, reklame, nastupe, zaradjuje vise nego sto zaradjuje od tenisa, treba ponuditi neku sicu i on ce da "legne"? U to nas svet treba da veruje? Da, naravno, i politicari su posteni. Pisalo.
dena-zeka dena-zeka 04:20 26.09.2007

Re: Auuu, jbt!!!

Slazem se. Ni ja ne verujem u to. To je samo "bacena buva" da bi se privukla paznja ili ne znam sta...U svakom slucaju u stilu Kurira i ostalih piskaranja.

Mnogo je ljudi koji stoje oko Novaka a i to sto Vi rekoste, nsarski, da bi se zbog takve "sice" mnogo toga stavilo na kocku.
Mungos Mungos 05:22 26.09.2007

Re: Auuu, jbt!!!

Potpisujem!
Nit' da dodam, nit' da oduzmem.

Problem je sto ljudi ne poseduju sklonost ka tzv. kritickom misljenju ,vec mahom povrsno gutaju sta im se servira kroz mediji, mahom po principu "svidja mi se" - "ne svidja mi se ". Aj' da dodam i ono sto mi ovde malo "misleciji" uglavnom znamo: upravo pomenutu ljudsku manu, tj. sklonost politicki establisment obilato koroiste u osvajanju novih & odrzavanju starih pozicija.

Mungos, The Realni

"Misliti i s..ti nije isto!" (Neko)
vlada dvm vlada dvm 10:24 26.09.2007

Re: Auuu, jbt!!!

nsarski
Vecu glupost odavno nisam procitao. Ali, i iz gluposti covek moze da nauci nesto, ako ima culo.1. Srbe valjda facinira sto je u pitanju novina na engleskom - Sun. Kao to je onda tacnije. Nije. I na engleskom ima djubreta goreg nego sto obican Srbin ima mozga da zamisli.2. "Neimenovane osobe" - auuuu, znaci neka tajna ili zavera. Mora da je tacno!3. 110,000 funti! Cekaj, to je oko 200 soma evrica. Eeeeej, malo li je! Tolika lova, mora da je tacno. Prvo, malo je. Evo malo matematike: to je nikakva cifra za globalno uspesne ljude. Ne kazem da su ljudi nepotkupljivi, ali za 200 soma prodati karijeru, to moze samo moron. Prema zvanicnim podacima, Novak je do sada u karijeri zaradio oko 4 miliona dolara, prosecno gledajuci oko 1 milion godisnje dakle. Njemu je 20 godina i mogucnost da zaradi visestruko vise u daljoj karijeri. U tim relacijama, 200 soma evrica je uvreda za coveka (i biznismena) tog kalibra. To je kao kad bi pokusao carinika da podmitis sa 2 evra. Ima perspektiva iz kojih je 200 soma sica.4. Sve zajedno, coveku ko je trenutno u neverovatnom usponu, koji je pripremio svet da ga osvoji, koji za promocije, reklame, nastupe, zaradjuje vise nego sto zaradjuje od tenisa, treba ponuditi neku sicu i on ce da "legne"? U to nas svet treba da veruje? Da, naravno, i politicari su posteni. Pisalo.


Matematicki precizno!
dena-zeka dena-zeka 04:31 26.09.2007

Eto...

...sta sam rekla...i danasnji Kurir se time pozabavio

http://www.kurir-info.co.yu/arhiva/2007/septembar/26/SP-02-26092007.shtml
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:29 26.09.2007

Re: Eto...

...
Unfuckable Unfuckable 05:37 26.09.2007

"..Tenk ju

rece Nole, i sa tri prsta lagano podize debeli svezanj novcanica, stavljajuci ga u zadnji deo svog Goocha sortsa....."Koliko li će tek oni uzeti na kladionici kad izgubim od ovog idiota..." - pitao se, stavljajuci tri prsta na celo.. . - a onda mu nesto sinu kroz glavu : "Pa ja igram protiv najboljeg muslimanskog tenisera, Merhaba Srbomrza - ne dolazi u obzir da izgubim. - kako cu na oci mom ksenofobicnom genocidnom Beogradu..!!!!!??? ...a jos i da propustim da provociram muslimana na versko - nacionalno - genocidnoj osnovi i da vidim kako pati.....nevr !!!!"....
"...Sori"...reče Nole, vadeci sa tri prsta debeli svezanj iz svog Goocha sortsa.... - "..neke stvari jednostavno nemaju cenu..."...lagano ustade, stavljajuci sa tri prsta svoju shajkachu, a sa tri prsta druge ruke podizuci svoj cuveni " Srbosport" reket...i zakoraci pravo u legendu ...."

posveceno dezelinu i ekipi sa poslednjeg Duletovog bloga
vesna75 vesna75 07:59 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

NE dirati Noleta. A on uopšte nije igrao na tom turniru tako da cela priča nema veze s' mozgom.
Unfuckable Unfuckable 08:37 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

vesna75
NE dirati Noleta. A on uopšte nije igrao na tom turniru tako da cela priča nema veze s' mozgom.


nisi razumela, ocigledno...procitaj sta je bilo na Duletovom blogu i moje postove tamo - ako te nemrzi, pa ce ti biti jasnije
vesna75 vesna75 08:53 26.09.2007

Re: "..Tenk ju


Unfuckable

nisi razumela, ocigledno...procitaj sta je bilo na Duletovom blogu i moje postove tamo - ako te nemrzi, pa ce ti biti jasnije

Moguće da nisam razumela, ali me nervira ta varijanta da pljunemo po svakom ko uspe, a on neosporno jeste. Sad što se ponekad malo previše pali, pa dečko ima 20g, milione zarađene sopstvenim radom i talentom, planetarnu slavu. Ko se nebi primio? Šta ako nekad maše sa tri prsta, pa nije mahao nožem. I nemam utisak da je naci varijanta, uopšte nije šiznuo kad su ga u Montrealu najavili kao Hrvata, rekao je da je sve to isto.
Atomski mrav Atomski mrav 09:04 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Vesna, sve je to OK, Unfuckable je samo napisao sarkastičan komentar na određena pisanija na Duletovom postu o Noletu i Divcu...
A Nole neka se pali i neka se prima... kao što kažeš, on je momak od 20 godina, niko mu to na svetu ne zamera sem nekih Srba... zanimljivo, zar ne? Amerikance je oduševio, s obzirom sa oni vole šoumene... a i ostalima je simpatičan jer je protivteža "kamenom licu", Rožeru Federeru (Baster Kiton bi mu pozavideo) :)
Koliko je Nole ozbiljan, priseban i nadasve normalan momak, dokazao je upravo u Montrealu nakon tog gafa sa zemljom porekla... svaka čast.
vlada dvm vlada dvm 10:25 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Unfuckable
rece Nole, i sa tri prsta lagano podize debeli svezanj novcanica, stavljajuci ga u zadnji deo svog Goocha sortsa....."Koliko li će tek oni uzeti na kladionici kad izgubim od ovog idiota..." - pitao se, stavljajuci tri prsta na celo.. . - a onda mu nesto sinu kroz glavu : "Pa ja igram protiv najboljeg muslimanskog tenisera, Merhaba Srbomrza - ne dolazi u obzir da izgubim. - kako cu na oci mom ksenofobicnom genocidnom Beogradu..!!!!!??? ...a jos i da propustim da provociram muslimana na versko - nacionalno - genocidnoj osnovi i da vidim kako pati.....nevr !!!!"...."...Sori"...reče Nole, vadeci sa tri prsta debeli svezanj iz svog Goocha sortsa.... - "..neke stvari jednostavno nemaju cenu..."...lagano ustade, stavljajuci sa tri prsta svoju shajkachu, a sa tri prsta druge ruke podizuci svoj cuveni " Srbosport" reket...i zakoraci pravo u legendu ...."posveceno dezelinu i ekipi sa poslednjeg Duletovog bloga


POTPISUJEM!
Unfuckable Unfuckable 10:33 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Vesna, sve je to OK, Unfuckable je samo napisao sarkastičan komentar na određena pisanija na Duletovom postu o Noletu i Divcu...


thats the point, Atomrave ! Thanks
Atomski mrav Atomski mrav 10:56 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Ništa brate... i meni je pripala muka od takvih komentara na Duletovom postu. Mis'im stvaaaarno...
vesna75 vesna75 11:11 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Ja sam propustila Duletov post, tj. procitala sam ga ali komentara je već bilo milion pa me mrzelo da sve čitam. Kol'ko kapiram, ovo što se ja sad ovde palim, vi ste već obavili tamo. Ispala glupa u društvu, evo stidim se. Jbg, bila u Areni, nisam pratila blogove.
Unfuckable Unfuckable 11:19 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

ali komentara je već bilo milion pa me mrzelo da sve čitam


shteta, moram priznati...propustila si .. " Izmene i dopune klinicke psihijatrije " ( my case included : )))) )
vesna75 vesna75 11:43 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

@ unfuckable
Čitala sam sad malo, svaka čast za komentare. Kao što me nervira teza "mi Srbi smo najbolji, najlepši, najpametniji, nebeski narod, svi nas jadne kinje i mrze" podjednako me nervira i ta NGO priča "najgori smo, treba se stideti što si Srbin, nikako himna, grb, zastava, ne daj bože tri prsta"... Imao si komentar tamo u smislu dosta sa osećajem krivice, i stvarno dosta.
Unfuckable Unfuckable 12:14 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

i stvarno dosta.


dosta. Nije mi prvi put da pisem o tome, al aj da ne trolujem ovde. Zato sam ti napisao da si mnogo propustila...sto je shteta - jer imas duhovite i inteligentne komentare...secam se onog sa Bogom..i njegovim "zastupnicima na zemlji" - vrh...
Respect
antioksidant antioksidant 12:18 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Imao si komentar tamo u smislu dosta sa osećajem krivice, i stvarno dosta.

Cisto onako, da li si ti ikada osecala krivicu?
Ako jesi, zbog cega konkretno?
I sta se to promenilo pa mislis da sada ne treba da osecas krivicu?

I da me ne shvatis pogresno, ja ne mislim da ti treba da osecas ikakvu krivicu (ne poznajem te da bih mogao da zakljucim ista o tebi). Pitam cisto zato sto si napisala da je dosta sa osecajem krivice. To me navodi na zakljucak da si do skoro neku krivicu osecala i da ti je sada dosta
Unfuckable Unfuckable 12:43 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Pitam cisto zato sto si napisala da je dosta sa osecajem krivice. To me navodi na zakljucak da si do skoro neku krivicu osecala i da ti je sada dosta


Ja sam to napisao na Duletovom blogu, a i na nekim drugim blogovima ovde.
Poenta je da je dosta sa NAMETANJEM osecaja krivice - sto se jako potencira kod nekih blogera & komentatora ovde - i sam si valjda primetio da ne smes ni kajmak maltene da spomenes ...jer je to pravio neko sa sajkacom na glavi ...a ZNA SE sta sajkaca znaci ....etc, etc ...al aj stvarno da se ne ponavljamo i da ne trolujemo ovde - jednostavno, prozvao si pogresnu osobu.
vesna75 vesna75 13:02 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Nisi me razumeo, unfuckable je na Duletovom blogu napisao nešto u tom smislu pa sam samo podžala. Ne, nemam nikakav osećaj krivice ali ponekad imam utisak da pokušavaju da mi ga nametnu.
vesna75 vesna75 13:07 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Komentari malo kasne, tako da se unfuckable i ja ponavljamo, u svakom slučaju nadam se da smo razjasnili. I kud ode ovaj blog o jedno teniskom meču koji se nije ni igrao.
antioksidant antioksidant 13:33 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Unfuckable
Pitam cisto zato sto si napisala da je dosta sa osecajem krivice. To me navodi na zakljucak da si do skoro neku krivicu osecala i da ti je sada dostaJa sam to napisao na Duletovom blogu, a i na nekim drugim blogovima ovde. Poenta je da je dosta sa NAMETANJEM osecaja krivice - sto se jako potencira kod nekih blogera & komentatora ovde - i sam si valjda primetio da ne smes ni kajmak maltene da spomenes ...jer je to pravio neko sa sajkacom na glavi ...a ZNA SE sta sajkaca znaci ....etc, etc ...al aj stvarno da se ne ponavljamo i da ne trolujemo ovde - jednostavno, prozvao si pogresnu osobu.

nisam imao nameru ikog da prozivam, ali mene ta prica o krivici smara. koliko me smaraju ti-koji-pokusavaju-da-je-nametnu toliko me smaraju i oni-koji-bi-sve-da-zaborave-i-da-krenu-dalje

cinjenica je da gomila ubica seta slobodno i da ih gomila smatra herojima.
takodje je cinjenica da gomila neprekidno laprda jako ruzno o ljudima sa kojim zive

da probam da budem malo jasniji:

opasno je zatvarati oci
opasno je gledati stvari iz samo jedne perspektive
opasno je ignorisati zlocine
opasno je neprihvatati dobru poruku zato sto nam se glasnik ne svidja (a poruka ne ubi je jako OK)
opasno je neprekidno pljuvati po ljudima oko sebe (jer ces ostati sam)
opasno je....

al da prekinemo ovu pricu.

moze postati opasna
vesna75 vesna75 13:45 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Ne, ja ne mislim da treba sve zaboraviti. Mislim da treba da uhapsimo, osudimo, isporučimo... sve one koji su činili ratne i ostale zločine. Ali ne želim da mi se nameće osećaj krivice zato što su ti ljudi iste nacionalnosti kao i ja. To je besmisleno. Kao što je besmisleno ubice, a naročito masovne ubice, smatrati herojima.
Unfuckable Unfuckable 13:59 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

ne vidim nikakvu opasnost osim nekorektnosti prema autoru bloga - taj stav me podseca na jedan dogadjajcic od pre jedno 20 + god kada nam je - klincima koji nesto drve po gitari - jedan "istinski znalac", cuvsi sta "skidamo" - porucio : " Bato...nemo se zezas sa Hotel California...zajebano je to" - a ono piece of cake...al baja verovatno posmatrao iz svog ugla
Takodje - nije mi jasno : ko je to zaboravio ili zatvarao oci ili ignorisao zlocine.. ? Ali ne shvatam kakve to veze ima sa uspesnim teniserom koji ima 20 godina.
Samo ne dozvoljavam da me iko maze fekalijama za nesto u cemu nisam ucestvovao - postedite me "kolektivne odgovornosti" - to cu svakom ko pokusava da mi proda "guilt 4 all " ciglu neuvijeno reci.
Prema tome - sta je opasno a sta ne - vidi sa Dobricom & ostalim "zabrinutim" filozofima i davaocima tudje krvi...ja sam svoje povodom toga vise puta rekao.
antioksidant antioksidant 14:17 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

ajd probacu da odgovorim i vesni i tebi u istom postu

prvo - ne pricam ja istoj nacionalnosti - pricam o istoj drzavi i njenim "organima" (jako glup izraz). malo je trulo da nasa policija ne hapsi ubice samo zato sto su "nasi" i policiju treba naterati da radi svoj posao. dok god to ne uradimo (nateramo drzavu da se ponasa odgovorno prema buducnosti svojih gradjana) bicemo u sadasnjoj situaciji. a sadasnja situacija za pocetak znaci vize i nepostojanje low-cost avio kompanija (jer se cuva jat).

da su ove dve stvari drugacije, svako ko ima 100 eura u dzepu bi mogao u petak da sedne na avion, ode u barselonu i u nedelju se vrati videvsi neki novi/drugaciji svet koji bi ga verovatno ispunio necim pozitivnim ...

a sa stavom Samo ne dozvoljavam da me iko maze fekalijama se slazem. ja samo ne vidim kako te fekalije stizu do tebe? mislim - sta to tamo neko kaze pa se ti osetis prozvanim?

ko je to zaboravio ili zatvarao oci ili ignorisao zlocine.. ? - trenutno oni koji su na primer pustili hadzica da izadje iz kuce, sedne u auto i ode...
Ali ne shvatam kakve to veze ima sa uspesnim teniserom koji ima 20 godina. ni ja. te dve teme je povezao dule svojim ironicnim blogom. nikakve druge veze nema i ne treba je praviti na silu

a za to da li je tema opasna ili ne - jebi ga zaboravio sam na kraju

kolektivna odgovornost - to je posebna tema ali je nemoj vezivati za laprdanje nekih koji su se navukli na duletovu provokaciju
Unfuckable Unfuckable 14:46 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

sta to tamo neko kaze pa se ti osetis prozvanim?


trenutno oni koji su na primer pustili hadzica da izadje iz kuce, sedne u auto i ode...

bespotrebno se uvlacimo u isto prezvakavanje - sve sto sam imao, rekao sam kod Duleta



jebi ga zaboravio sam na kraju

jebi ga - sledeci put nemoj da zaboravis ...

kolektivna odgovornost - to je posebna tema ali je nemoj vezivati za laprdanje nekih

ta.."laprdanja" su redovna i cesta ovde,i sto je jos gore - poprilicno nefokusirana, uopstena .Uskoro necemo smeti da se radujemo kad Zigic zabode gol jer je neko nekada nekog roknuo ....
End of topic
antioksidant antioksidant 14:53 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Unfuckable
sta to tamo neko kaze pa se ti osetis prozvanim?trenutno oni koji su na primer pustili hadzica da izadje iz kuce, sedne u auto i ode...bespotrebno se uvlacimo u isto prezvakavanje - sve sto sam imao, rekao sam kod Duletajebi ga zaboravio sam na krajujebi ga - sledeci put nemoj da zaboravis ...kolektivna odgovornost - to je posebna tema ali je nemoj vezivati za laprdanje nekihta.."laprdanja" su redovna i cesta ovde,i sto je jos gore - poprilicno nefokusirana, uopstena .Uskoro necemo smeti da se radujemo kad Zigic zabode gol jer je neko nekada nekog roknuo ....End of topic

ako ja kazem da je neko skot zato sto su pustili hadzica da pobegne, a ti se osetis prozvanim, imamo problem i ti i ja.

a to sto neko laprda, pusti ga, nisi ti prozvan, ti prozivaju sami sebe.

i slazem se the end
a sto se tice zigica, on vec duze ne igra u zvezdi, tako da me sada mali filip vise inetresuje (jer se od barkosa verovatno necemo leba najesti)
Unfuckable Unfuckable 15:03 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

a sto se tice zigica, on vec duze ne igra u zvezdi,


Zigic je Zigic ...ma gde igrao - navijacu za njega...to sto nije u Zvezdi ...Zvezdin je problem a ne moj...a ni Zigicev.

A da ...nemamo problem - ni ti ni ja. I ne brini se zbog toga sto se ja ponekad osetim prozvanim ...to je samo znak da je neko svojim beskrajnim lamentiranjem presao tanku crnu liniju...( evo opet Dzonija, bogca mu ?)...
antioksidant antioksidant 15:08 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

evo opet Dzonija, bogca mu

mozes isterati coveka iz dzonija ali dzonija iz coveka nikada
pozdrav
over and out
dezelin dezelin 17:55 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Uskoro necemo smeti da se radujemo kad Zigic zabode gol jer je neko nekada nekog roknuo ....


Ne isticanjem nacistickih simbola...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:57 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

podjednako me nervira i ta NGO priča "najgori smo, treba se stideti što si Srbin...

to svim objasnjava moju tezu o extremistima na obe strane srbije (ako jos uvek ide ta podela oko prve&druge?).
s jedne dezelin a s druge natzos iz NS.
a duletov 3prsti post je nekako proizveo najduhovitije i razoruzavajuce komente stimuvezi, moj najomiljeniji 3prstas je Spiderman (ali u kostimu!).
dezelin dezelin 17:58 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

Mislim da treba da uhapsimo, osudimo, isporučimo... sve one koji su činili ratne i ostale zločine.


Ali sta raditi u zemlji u kojoj vecina stanovnistva ne zeli to isto?
dezelin dezelin 18:29 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

vlada dvm
Unfuckable
rece Nole, i sa tri prsta lagano podize debeli svezanj novcanica, stavljajuci ga u zadnji deo svog Goocha sortsa....."Koliko li će tek oni uzeti na kladionici kad izgubim od ovog idiota..." - pitao se, stavljajuci tri prsta na celo.. . - a onda mu nesto sinu kroz glavu : "Pa ja igram protiv najboljeg muslimanskog tenisera, Merhaba Srbomrza - ne dolazi u obzir da izgubim. - kako cu na oci mom ksenofobicnom genocidnom Beogradu..!!!!!??? ...a jos i da propustim da provociram muslimana na versko - nacionalno - genocidnoj osnovi i da vidim kako pati.....nevr !!!!"...."...Sori"...reče Nole, vadeci sa tri prsta debeli svezanj iz svog Goocha sortsa.... - "..neke stvari jednostavno nemaju cenu..."...lagano ustade, stavljajuci sa tri prsta svoju shajkachu, a sa tri prsta druge ruke podizuci svoj cuveni " Srbosport" reket...i zakoraci pravo u legendu ...."posveceno dezelinu i ekipi sa poslednjeg Duletovog bloga


POTPISUJEM!


Koliko naci simbola u znaku broja "tri" na jednom mjestu. Uzas.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:52 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

evo ti jos:



i jos tri keca iz vladanja.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:54 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

i X-man, naravno!



ps. sto ne odes malo u biJoskop, a? ima raznog filmlja...
dezelin dezelin 19:57 26.09.2007

Re: "..Tenk ju

i X-man, naravno!
ps. sto ne odes malo u biJoskop, a? ima raznog filmlja...


Ti ne shvatas da nije isto kad Blejd podigne tri prsta i neka srpska javna licnost.

Blejd se bori protiv krvopija a mi smo bili krvopije u BIH, Kosov, itd...

Zato meni i ne smeta kao Jordan mase sa tri prsta, ali pocinjem da sumnjam kad to uradi neko nas. A nije bitno kakva mu je namera.

Zabranjeno je ulicom nositi i pistolj bez municije. Kapiras?
Unfuckable Unfuckable 05:55 27.09.2007

Re: "..Tenk ju

@ dezelin :

Momche ...ili shta si vec ...povezivanjem price o Noletu sa Srebrenicom rekao si o sebi mnogo vishe nego shto predpostavljash...
+ kada se doda josh neshto shto u pravilnim razmacima nabacujesh svakome sa kime udjesh u polemiku - "dobro, de, shalio sam se " - dobije se jezivi mix koji odslikava nachin na koji koristish stvari , deshavanja i chinjenice oko sebe. . . .
To samo pokazuje koliko ti je u stvari stalo do stvari za koje se "deklarativno" zalazesh, i koliko si uopshte mentalno stasao...ako se dubina tvog poremecaja uopshte moze nazvati "mentalnim stasavanjem"
Nekome ko ima direktne veze sa stvarima koje pokushavash ovde nama da nabijesh na nos, verovatno bi se jako loshe osecao kada bi video kako i za shta koristish te tragicne dogadjaje, ali to tebi ide na chast ...ako je imash uopste, manipulantu jadni.
Postoje i drugi, manje bedni nachini da privuchesh paznju prisutnih na sebe - potpuno razumem shto ti ni jedan ne pada na pamet - pokazao si vec dovoljno puta svoj mentalni sklop koji je nesposoban da funkcionishe na bilo kakav nachin osim choovenog : "Srbi, pokajte se !" + "Shalio sam se malo"
Verovatno s tobom niko nije hteo da se igra kad si bio mali - mada, jos uvek si infant - shto mi govori da je trauma trajne prirode... - verovatno ti je zato kriv ceo svet i zato od svih trazish da se izvinjavaju i kaju...Devojke / zene especially...
Poor.
vesna75 vesna75 07:13 27.09.2007

Re: "..Tenk ju

dezelin
Mislim da treba da uhapsimo, osudimo, isporučimo... sve one koji su činili ratne i ostale zločine. Ali sta raditi u zemlji u kojoj vecina stanovnistva ne zeli to isto?

Suština demokratije je da se državni organi ponašaju onako kako želi većina stanovništva. Ako je tačno da većina stanovništva ne želi da se to reši, žao mi je. Ali mislim da većina želi da se ta priča jednom završi pa da krenemo dalje.
Atomski mrav Atomski mrav 07:09 26.09.2007

Nameštanje mečeva

Navodno je Tim Henman izjavio da se teniseri klade na mečeve (svoje, dakako)... pa otuda je valjda sve i počelo. Klađenje i jeste jedini mogući motiv za pokušaj nameštanja mečeva... sećam se kako su Grobari uvek komentarisali kada Partizan gubi na poluvremenu protiv nekih pacera u ligi "Ma Zeka i Bjeka igrali prelaz..." :)
Nema sumnje da bi Nole (i svi vrhunski teniseri) odbio takvu ponudu, ako bi zaista postojala...
Doctor Wu Doctor Wu 07:21 26.09.2007

Sun je najvece djubre

od novina koje se cita(?!?) u Engleskoj. Rasizam, bigotry, predrasude, pornografija, hipokrizija- imenuj, sve je tamo. Treba videti samo face ljudi koji ga citaju. Kurir, Pres, Pravda i kako se vec zove to djubre kojim nas zasipaju Najbitniji (tj Jedino Bitni) na ovom blogu je ozbiljna analiticna novina u odnosu na The Sun.

Nole bi trebalo da ih tuzi za libel damages i trazi obestecenje u iznosu od 2 miliona funti. Ne bi im bilo prvi put.
antioksidant antioksidant 07:28 26.09.2007

???

Trećem teniseru sveta Srbinu Novaku Đokoviću neimenovane osobe navodno su ponudile 110.000 funti da pusti meč, tvrdi engleski tabloid The Sun.


pa jel' pustio?
Tibor Jóna Tibor Jóna 08:13 26.09.2007

Re: ???

antioksidant
Trećem teniseru sveta Srbinu Novaku Đokoviću neimenovane osobe navodno su ponudile 110.000 funti da pusti meč, tvrdi engleski tabloid The Sun.

pa jel' pustio?


jel da rknem? e mene da su pitali pa ja bi im rknula samo tako !
Unfuckable Unfuckable 08:39 26.09.2007

Re: ???

rknula


il je typo...il sam ja pogresno mislio da si ti decko....ili imas prelazne faze...hm
antioksidant antioksidant 10:33 26.09.2007

Re: ???

ma njega/nju je izmislila biljana srbljanovic, pa se nemoj cuditi. to je malo nadrealna kreacija
ps- pa nek budem i glup u drustvu, ali moram da pitam - sta znaci rknuti?
Unfuckable Unfuckable 13:01 26.09.2007

Re: ???

ma njega/nju je izmislila biljana srbljanovic, pa se nemoj cuditi. to je malo nadrealna kreacija


otkuda ti to ?!
antioksidant antioksidant 13:34 26.09.2007

Re: ???

Unfuckable
ma njega/nju je izmislila biljana srbljanovic, pa se nemoj cuditi. to je malo nadrealna kreacijaotkuda ti to ?!

nadji biljanin blog gde citira njegovo pismo. ima dole negde komentara da on ne postoji vec ga je biljana izmislila samo zbog pisma
ruza26 ruza26 08:42 26.09.2007

Necasne ponude

Bila sam na odmoru u "Lijepoj njihovoj" u vreme ATP turnira u Umagu kad je Djokovic izgubio od Troickog. Inace, do tada je izgledalo da hrvatski mediji vole Djokovica tj. nije bilo zluradosti kad govore o njemu kao sto to ispoljavaju u svim drugim slucajevima. Ali, posle meca sa Troickim svasta se moglo procitati. Hrvatski medijski konzumenti mogli su zakljuciti da Nole ili nije odolio (ne)casnim ponudama devojaka iz raznih barova te je zbog i radi toga bio nespreman za mec, il' da se dogovorio sa zemljakom... to sto je, recimo, i Ljubicic ispao relativno rano, kao i drugi nosioci turnira, nije ih toliko smetalo...
Djokovic dobija razne ponude. Pridruzio se, eto, i Dinkic, sa svojim nebulozama...
Ako neko od blogera ima kontakte sa doticnim nek mu objasni da su Djokovic, Ivanovic i Jankovic VEC poznati u svetu kao Srbi, da oni VEC promovisu ovu zemlju na najbolji moguci nacin, a ako vec drzava ima para neka ih ulozi u mlade talente kojima sad treba finansijska pomoc i koji ce nastavi da promovisu zemlju... Al' oce i Dinkic da se ogrebe o njihovu slavu, a sta ce biti za 2,3,5 godina i nije ga bas briga. O tome je rec. A, ne kosta ga nista, na raspolaganju su mu nase, budzetske pare
sabi sabi 08:55 26.09.2007

Re: Necasne ponude

Pa sta ako mu je nudjeno?

Nije prihvatio i mirna Backa.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 09:37 26.09.2007

AKO MU JE NUDJENO..

...I ako se zato zna onda tu nesto DEBELO smrdi. Svaka cast svim sportistima koji "hrabo" odbiju sigurnu paru, Sportski duh je odavno izgubljen u svim sportovima pa sto nebi i ovde. Najvise se lazira tamo gde ima dosta (najvise)para. Uostalom nema vise sporta gde se na lazira i ne podmicuju sudije, slatko je biti pobednik, a jos kad znas da te cekaju pare publiki iza ledja...
bushbaby bushbaby 09:54 26.09.2007

110 'iljada

gde li samo nadjose onih 10, od 110?
Atomski mrav Atomski mrav 10:01 26.09.2007

Re: 110 'iljada

Recimo, otišli likovi do kladže, pogledali kvote... tako nekako :)
ivana23 ivana23 11:02 26.09.2007

Laziranje

http://www.b92.net/sport/tenis/vesti.php?yyyy=2007&mm=08&dd=05&nav_id=258122

-5. avgust 2007. | Izvor: B92, zvanicni sajt, citat:
Britanska internet kladionica "Betfer" (Betfair) u petak je neočekivano opklade na taj meč proglasila nevažećim, istakavši da njeni klijenti "nisu bili fer".
"Betfer" je saopštio da je za duel ruskog i argentinskog tenisera primila otprilike sedam miliona američkih dolara u opkladama (otprilike pet miliona evra), što je 10 puta više od uobičajenog proseka. Većina korisnika kladionice novac je uložilo na pobedu Arguelja, iako je Davidenko prvi set dobio sa 6:2.


-Kladionica BetFair radi na sledećem principu - ne može izgubiti novac,ona je svojevrsna berza kvota,gde su učesnici i jedine strane koje se prepuštaju riziku - klijenti,koji jedni drugima nude različite kvote za ishode. BetFair uzima odredjeni procenat od opklada i to je to,opklade se,ponavljam,vrše između klijenata. A da je meč bio namešten,bio je,kao i mečevi Whitehouse-Vanek,Odesnik-Garcia,Del Potro-Odesnik,Vassallo-Gonzalez,mečevi Economidisa i Volandrija. Meč Davydenka je kap koja je prelila čašu na BetFairu,poslednjih danas se baš intenziviralo sa nameštanjem,a i Davydenko je ipak top5 igrač. Npr. U Davydenkovom meču,kvota na njega bila je 1.1 pre starta,ali u drugom setu,pri njegovom vođstvu od 6-2 i 1-2 za Vassalla u drugom,kvota na Vassalla je bila 1.09,a na Davydenka preko 5! Zdravorazumskim razmišljanjem,u normalnim okolnostima,kvota na Davydenka bi bila 1,03-1,05. Situacija jasna,tj.mutna do bola.
kuki kuki 14:31 26.09.2007

Veza sa Nebojsinim blogom

u vezi tabloida. Obratite paznju na vest: neimenovane osobe navodno su ponudile 110.000 funt
Oni samo tvrde da je neko ponudio a ne da je Nole primio, pa povrh svega, sve to navodno. Ostavlja se citaocima da izvlace zakljucke, a znajuci ljudsku prirodu, znaju i kakve ce zakljucke velika vecina izvesti.
Vecina gornjih komentara upravo potvrdjuje to.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 12:36 29.09.2007

Re: Veza sa Nebojsinim blogom

kuki
u vezi tabloida. Obratite paznju na vest: neimenovane osobe navodno su ponudile 110.000 funtOni samo tvrde da je neko ponudio a ne da je Nole primio, pa povrh svega, sve to navodno. Ostavlja se citaocima da izvlace zakljucke, a znajuci ljudsku prirodu, znaju i kakve ce zakljucke velika vecina izvesti.Vecina gornjih komentara upravo potvrdjuje to.

I ja isto mislim. Kao što rekoh u mom komentaru "TRIČ-TRAČ RUBRUKA" sve to zvuči na običnu tračariju o njemu.
THE SUN=KURIR
dunjica dunjica 15:12 26.09.2007

110 000 funti

i nije neka šuška za puštanje meča, ako se mene pita.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 19:00 27.09.2007

TRIČ-TRAČ RUBRIKA

Svašta se dešava u svetu sporta, ali pisanje tabloida THE SUN me asocira na naše tabloide poput KURIRA i sličnih. Takvim tabloidima uopšte ne treba verovati. Ako je taj neimenovani izvor imao dokaze za tu tvrdnju da je Đokoviću nuđeno 110000 funti da izgubi, što ih nije pokazao? Ovo je,po meni, jedna obična tračarija i ništa više.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana