"politički korektan" govor mržnje

Jelena Milić RSS / 26.09.2007. u 08:56

Ovaj poslanik je došao na sednicu da bi svojim romskim, ciganskim mentalitetom ugrozio njen rad, on nije došao da brani Kosovo, već da provocira članove Odbora”

 Marko Jakšić, poslanik DSS

 Ne znam šta će reći Božidar Đelić, pretpostavljam nešto tipa "pitanje stila." Predpostavljam da će i Dule Nedeljković  imati nešto tipa urbani sleng ugrožavaju žene iz NVO sektora. Za one koji ne znaju šta znači širenje negativnih etničkih i drugih stereotipa o drugima i različitima, pa neka se malo raspitaju. Internet je divna stvar. Počinje ( u slučaju Marka Jakšića i Co, tako se i ZATO i završva priča o Kosovu) tako. Nastavlja se  maršem firera  na ulicama Novog Sada.Završava u Batajnici.

BTW ne slažem se sa Nenadom Čankom, nipošto na ulice protiv njih, čemu služe insitucije države i žandarmerija.

A DSS i DS? Oni pozovu  obe strane da "smire strasti"! Ko da su se zakačili klinci u školskom dvorištu, a ne da je jedan NARODNI POSLANIK iz vladajuće kolaicije izrekao ovakvu gadost.

 I na kraju, skoro da je u pravu Tomislav Nikolić koji kaže:" Pametan je Koštunica političar, shvata on  da u Srbiji  ionako postoje samo dve velike stranke SRS i DS." 

 

Samo, šta je tačno DS? Ne "stiliski" nego vrednosno?

 



Komentari (214)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Urosh Urosh 09:14 26.09.2007

Ja se u potpunosti slazem

i sa Cankom i sa SPO-om-treba izaci na kontra marsh i hebati majku nacistickoj gamadi.
To nije pitanje politike, nije pitanje poslanickih mandata niti javnih preduzeca, pa da odmahnemo rukama, Jelena.
To je pitanje anti-humane ideologije, koja je pobila 10 miliona ljudi za vreme WW2.
I pitanje suprotstavljanja njoj.
I dosta vise toga da se stvari rade samo zbog EU, NATO, CoE-ovo je nesto sto ovo drustvo treba da uradi iskljucivo i samo zbog sebe samog.
Potpuno podrzavam kontra marsh i bicu tamo.
As for DS i DSS-DS se oglasio, kao i radikali, protiv neonacistickog marsha, DSS nije.
Jocic je samo dao mlako saopstenje.
I dosta vise proseravanja o predrasudama, stereotipima, nenasilju, i ostalom.
Da se Srebrenica, Vukovar, Prijedor, spaljivanje leseva u Mackatici, 17 masovnih grobnica, Orahovac, Podujevo, Suva Reka, Sarajevo, Sjeverin, Hrtkovci, Strpci, Dubrovnik, Dada Vujasinovic, Branivoje Milinovic, Milan Pantic, Zoran Djindjic, Ibarska, zrtvovanje radnika RTS-a za vreme bombardovanja, i ostali zlocini ne bi ponovili, treba otici u NS 7.og na kontra marsh i reci svojim prisustvom NO PASARAN!
Jer ce, ako to ne uradimo, doci do nove Kristalne noci, jer ce doci do novih racija, jer ce doci do novog Holokausta.
NO PASARAN!
zdragan zdragan 09:28 26.09.2007

Re: Ja se u potpunosti slazem

Urosh
I dosta vise proseravanja o predrasudama, stereotipima, nenasilju, i ostalom.Da se Srebrenica, Vukovar, Prijedor, spaljivanje leseva u Mackatici, 17 masovnih grobnica, Orahovac, Podujevo, Suva Reka, Sarajevo, Sjeverin, Hrtkovci, Strpci, Dubrovnik, Dada Vujasinovic, Branivoje Milinovic, Milan Pantic, Zoran Djindjic, Ibarska, zrtvovanje radnika RTS-a za vreme bombardovanja, i ostali zlocini ne bi ponovili, treba otici u NS 7.og na kontra marsh i reci svojim prisustvom NO PASARAN!Jer ce, ako to ne uradimo, doci do nove Kristalne noci, jer ce doci do novih racija, jer ce doci do novog Holokausta.NO PASARAN!


U potpunosti se slazem sa Urosh-em i Cankom i ostalim ljudima dobre volje, treba izaci na ulice i pokazati tim nacistickim budalama (medju kojima najverovatnije velika vecina i ne zna nista o sramnom nacistickom pokretu, vec samo vide sansu da prave nered i da lece svoje komplekse i na neki nacin budu primeceni), ali u svakom slucaju ne smemo dozvoliti da se ulicama Novog Sada shepure ti kreteni. Ne znam ko stoji iza te kvazi organizacije, ali je bitno da normalni gradjani Novog Sada i Srbije pokazu svoju volju i suprotstave im se. Sve ce doci na svoje mesto ako se narod u Srbiji malo vise aktivira, a manje prica i kuka.
Jelena Milić Jelena Milić 09:34 26.09.2007

Re: Ja se u potpunosti slazem

niposto. oni to i hoce. pa da se izjednacimo.

ne nasiljem na nasilje, ako nije krajnja nuzda. ovde je jos drzavan na potezu. niposto. i jedna kap krvi bi bila suvise.
Urosh Urosh 09:40 26.09.2007

Re: Ja se u potpunosti slazem

Tim Osman

Što se marša nacista tiče Uroše, mislim da jedina varijanta da ih policija privede i krivično goni zbog izazivanja RNV mržnje, bilo kakvo aktivno suprotstavljanje bilo bi cirkus, pa ko da se spušta na nivo tih debila koji o nacizmu ne znaju ništa? Mislim da je pogrešno davati im takav značaj, ali ako policija ne bude reagovala, odnosno javni tužilac, onda je to sramota. Naravno, pošto je reč o Srbiji, neće me čuditi.Takođe, to jeste bila jedna nakazna ideologija, ali onda bi trebalo pohapsiti i sve one koji marširaju ili demonstriraju u ime komunizma, koji je, dokazano, smaknuo više ljudi od nacizma - prosto Lenjin, Staljin, Berija, Pol Pot i ostali (i Tito je uspeo na namakne par stotina hiljada ako računamo Blajburg i posleratna masovna ubistva) Kinezi imali su mnoooogo više vremena...

Jebote, Tim, gde ti zivis?
Da policija privede SVOJE ISTOMISLJENIKE?
I to nije samo nakazna ideologija, to je ideologija koja je ubila 10 miliona ljudi, samo zato sto su bili Jevreji, Romi, Srbi, Rusi, Poljaci sindikalni aktivisti, antifasisti, gayevi, itd.
To je ideologija, uz pomoc koje je Beograd za vreme WW2 postao prvi Juden frei grad u Evropi, za vreme koje je Beograd bio JEDINI glavni grad u Evropi sa 4 koncentraciona logora, NEDICEV LICNI logor Topovske shupe, u koji su odvodjeni Romi i Jevreji.
To je ideologija, za vreme koje su ljudi ubijani u gasnim komorama u logorima.
To je ideologija, koja je ubijala ljude po Ausvicu, Treblinki, Topovskim shupama, Jasenovcu!
I prema onima koji je zastupaju NE TREBA IMATI MILOSTI!
NO PASARAN!
Mungos Mungos 09:47 26.09.2007

Re: Ja se u potpunosti slazem

Tim Osman


Takođe, to jeste bila jedna nakazna ideologija, ali onda bi trebalo pohapsiti i sve one koji marširaju ili demonstriraju u ime komunizma, koji je, dokazano, smaknuo više ljudi od nacizma - prosto Lenjin, Staljin, Berija, Pol Pot i ostali (i Tito je uspeo na namakne par stotina hiljada ako računamo Blajburg i posleratna masovna ubistva) Kinezi imali su mnoooogo više vremena...


Mogu li da vidim te "dokaze"?:)
Sta su bili Lenjin i Berija po etnickoj pripadnosti?

Mungos, The Iznenadjen
Doctor Wu Doctor Wu 10:15 26.09.2007

Uki, majstore,

ja bih na taj kontramiting dosao samo tebe da upoznam. Tebe da vidim pa da umrem. Mislim, ima ovde po blogu dosta komunjara (Gorran, onaj Cacanin, Mme Hag/Exitus Letalis, ova Adama, DragO) ali oni su nekako dosadni i otuzni. A ti si bas, onako, flamboyant.
mariopan mariopan 11:55 26.09.2007

Re: Ja se u potpunosti slazem

A ja se slazem sa Jelenom ,mada sam i ja u besu predlagala onu motku koja je iz raja izasla. Pa osvestio me jedan bloger koji je pogresno shvatio da bih ja ,ne daj boze svu decu ,pa i njegovu ,tom motkom. I ja se tada nisam bas najsrecnije izrazila ,priznajem ali mrak mi pao na oci,pa tako potkacih i koga ne treba... a kad se batina drzi to je lako moguce. Pa mislim da iz sve snage treba vrsiti pritisak na policiju i sud DA RADE SVOJ POSAO jer anarhija nije resenje. Vikati na sav glas i prozivati nadlezne pa osuti PO NJIMA paljbu sto ne rade svoj posao a onda zakon neka to resi. Ima i za to zakon samo treba da se primeni. MI TO NE TREBA DA RADIMO,jer cemo im uzvratiti divljasvom koga se svaki civilizovan covek grozi. ZAKON.
adam weisphaut adam weisphaut 12:10 26.09.2007

Re: Uki, majstore,

Doctor Mu
ja bih na taj kontramiting dosao samo tebe da upoznam. Tebe da vidim pa da umrem. Mislim, ima ovde po blogu dosta komunjara (Gorran, onaj Cacanin, Mme Hag/Exitus Letalis, ova Adama, DragO) ali oni su nekako dosadni i otuzni. A ti si bas, onako, flamboyant.

Pa tesko bi ste se upoznali posto biste bili na razlicitim stranama
Covek u belom Covek u belom 12:15 26.09.2007

Re: Uki, majstore,

adam weisphaut
Pa tesko bi ste se upoznali posto biste bili na razlicitim stranama
Ti se kanda ne slazes sa Cankom, ti nisi za druzenje razlicitih strana. Bas si pravi party breaker :))).
Ruben Ruben 12:20 26.09.2007

Re: Ja se u potpunosti slazem

Mozda kao prilog za razresenje dileme.
Sekvenca iz dokumentarno-igranog filma: Dan-bez osobitog znacenja, made by me.[youtube]<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6xUKd3uy79U"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6xUKd3uy79U" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>[/youtube]
adam weisphaut adam weisphaut 12:24 26.09.2007

Re: Uki, majstore,

Covek u belom
adam weisphaut
Pa tesko bi ste se upoznali posto biste bili na razlicitim stranama
Ti se kanda ne slazes sa Cankom, ti nisi za druzenje razlicitih strana. Bas si pravi party breaker :))).

Sta ces, ja bi da se s ovima iz srpskog marsa druzi zandarmerija
Covek u belom Covek u belom 12:31 26.09.2007

Re: Uki, majstore,

adam weisphaut
Sta ces, ja bi da se s ovima iz srpskog marsa druzi zandarmerija
Al ona neistomisljenicka jel da? Evo HCM rece da ima NJIH (na koga god da je mislio, na one sto ne vole naciste, na drugove, ili na one sto bi da se "druze" 50x vise nego nacija, pa valjda ce se i po neki neistomisljenik naci i medju zandarmima...
adam weisphaut adam weisphaut 12:45 26.09.2007

Re: Uki, majstore,

Covek u belom
adam weisphaut
naciste, na drugove, ili na one sto bi da se "druze" 50x vise nego nacija, pa valjda ce se i po neki neistomisljenik naci i medju zandarmima...

Zandarmi su ti brute force, nema sta da misle, nisu placeni za to
urbanosaurus urbanosaurus 12:46 26.09.2007

Re: Uki, majstore,

Adam W
Sta ces, ja bi da se s ovima iz srpskog marsa druzi zandarmerija


ja bih se druzio i sa jednima i sa drugima... :))
shta cu kad nisam selektivan...

loshe drushtvo kvari dobre navike... :))

Annie Nimmety
4.6.2007. Rostok, Nemacka

Svima vama davolcima,

Provela sam nekoliko dana laganog, posla uz popodnevne odmore u kampu i sacuvala sam energiju za demonstracije 2. juna. Znala sam da ce se nešto verovatno desiti ali da nec biti previše krupno. David Rovicks je svirao u kaficu, spreman na sve za džoint, bilo je vrelo na podijumu, svi su se dobro proveli i potom otišli na spavanje.

Narednog jutra sam se popela na voz koji ide od Redeliha do Rostoka zajedno sa još oko 500. ljudi. Vecina nas je morala da stoji sve vreme. Na glavnoj stanici u Rostoku su pocinjale demonstracije. Cekala sam sa strane kao što to obicno cinim kad sam spazila crni blok koji je bio vrlo blizu ceonog dela marša. Krenuli smo u šetnju i gotovo istog trenutka je krenulo grafitiranje. Prošli smo pored "Radissona" i razne stvari su bacane. Praskale su petarde. Pocela sam da se smejem. Bilo nas je oko 600 samo u jednom bloku. Znala sam da ce ovo biti zabavno.

Kako da postignemo ovakvu brojnostu u SAD? Ne smatram da postoji samo jedan odgovor na to pitanje. Ono s cim sam suocena ovde je pokret koji je s one strane teorije. Prolaznici i huligani se prikljucuju bloku gad vide da prolazi pored njih. Cula sam nekoliko puta kako tinejdžeri kažu za blok da je "kul". Ljudi mojih godina se prikljucuju sa entuzijazmom.

Mislim da ponekad sebe previše uzimamo za ozbiljno. Mislim da smo skloni medusobnom napadanju zato što smo nesposobni da napadnemo Državu. A mislim da ovde u Nemackoj (i drugde) ideja "spektakla" se shvata ne kao pozitivna ili negativna vec kao sila koju treba iskoristiti. Remecenje, upotrebna NJIHOVOG spektakla da bi poduprli sopstvena nastojanja, penetrira kroz maglu unutar ljudskih umova zato što se nalazi odmah tu napolju, zato što kada neko vidi anarhistu(kinju) obucenog(u) crno kako baca flašu, ta osoba shvata da i oni takode mogu da bace jednu na "nevidljive" pandure. A tada, možda, znajuci neke ljude koji su anarhisti, ta osoba ce postati radoznala. Za dovoljno vremena, ta osoba ce biti izuzetno kriticna prema NJIHOVOM sistemu, možda ne ekonomski, vec mentalno, na najvažniji nacin. Mislim da cemo mi fokusirati svu našu energiju na najstrožu ekonomsku i materijalnu kritiku NJIHOVOG sistema te da prosudujemo svakoga ko ocigledno nije na istom nivou kao i mi. Ne radi se o tome da Nemacka nema takvih problema. Ima ona iste probleme kao i mi. Ali ti problemi se rešavaju na drugaciji nacin. To je sve.

Dvojica pandura u zelenom su rukama pokrili svoje glave dok je staklo prskalo svuda oko njih. Metalne šipke su se srucile u ritmu. Došlo je do erupcije povika u bloku koji je bio iza njih. Svaki prozor je razbijen na policijskom kombiju. Blok se odbranio i apsorbovao sve. A onda banka. Ista stvar. Mogli smo da izademo na kraj s bilo cim. Panduri, koji su mi u Hamburgu izgledali tako svemocno, bili su samo ono što jesu: slabašna, nesigurna ljudska bica. Marš je stigao do odredišne tacke. Na kratko smo lutali unaokolo. A onda jurnjava. Bele kacige napreduju, crne kapuljace se povlace, okrecu se pa potpm napreduju. Lokva zapaljene nafte i benzina je buknula na ulici. Kamenice i flaše su pocele da lete. Kerovi su krenuli napred, mi smo im uzvratili još jace. Imali smo toliko ljudi da sve što su mogli da urade jeste da zaludno jurišaju, nadajuci se da ce nas savladati. To se nije desilo. Opkolili smo ih i pustili da odu. Ciglu po ciglu komadana je ulica koja prekriva tlo i bacali smo na njih ono što su cuvali. A onda smo ih potisnuli i više nisu kretali na nas.

150 kerova je povredeno. 25 ozbiljno.

Bilo je nadrealno slušati muziku kako svira dok mi pravimo nerede. Otežavajuca okolnost je bilo to što smo morali da odlacimo pacifiste od ucesnika u neredima dok smo slušali kako nas sa bine preklinju da prekinemo sa borbom. Kao što sam rekla, Nemacka ima iste probleme: pacifisti nasilno napadaju ljude, liberali više brinu o njihovoj bini i zvucnicima nego o trenutnoj realnosti, itd, itd, itd. Razlika je u tome što nas je bilo na hiljade koji smo napadali policiju.

Neredi su potrajali i tokom noci.

Ovo od juce je bio tek pocetak.

Izvor: http://www.infoshop.org/
Prevod: http://kontra-punkt.info/

Evo par fotki sa mitinga koji je prethodio demonstracijama. Pretpostavlja se da je bilo nekih 100.000 ucesnika/ca, mada je jako teško ako ne i nemoguce tacno proceniti s obzirom na velicinu mase okupljenih. Dovoljno je reci da se kolona protezala u nedogled.... Panduri kažu da je bilo oko 13.000 ljudi... ma kako da ne...














doktorka doktorka 13:16 26.09.2007

Re: Ja se u potpunosti slazem

Jelena Milić
niposto. oni to i hoce. pa da se izjednacimo. ne nasiljem na nasilje, ako nije krajnja nuzda. ovde je jos drzavan na potezu. niposto. i jedna kap krvi bi bila suvise.

Jelena,
Samo u demokratskim drustvima se problemi mogu resavati institucionim putem, osim ako ne mislish da je nase drustvo demokratsko. Pa pogledaj nase susdstvo, policiju , vojsku. Ti si makar u to upucena ,jer vidim da si dosta pisala o vojnicima koji su ubijeni na odsluzenju vojnog roka . A svi smo sveddoci i toga da ova vlast stiti ratnog zlocinca Mladica . Pa onda ovo sa Legijom. I da ne nabrajam dalje.
doktorka doktorka 14:21 26.09.2007

Re: Ja se u potpunosti slazem

Urosh

Tim OsmanŠto se marša nacista tiče Uroše, mislim da jedina varijanta da ih policija privede i krivično goni zbog izazivanja RNV mržnje, bilo kakvo aktivno suprotstavljanje bilo bi cirkus, pa ko da se spušta na nivo tih debila koji o nacizmu ne znaju ništa? Mislim da je pogrešno davati im takav značaj, ali ako policija ne bude reagovala, odnosno javni tužilac, onda je to sramota. Naravno, pošto je reč o Srbiji, neće me čuditi.Takođe, to jeste bila jedna nakazna ideologija, ali onda bi trebalo pohapsiti i sve one koji marširaju ili demonstriraju u ime komunizma, koji je, dokazano, smaknuo više ljudi od nacizma - prosto Lenjin, Staljin, Berija, Pol Pot i ostali (i Tito je uspeo na namakne par stotina hiljada ako računamo Blajburg i posleratna masovna ubistva) Kinezi imali su mnoooogo više vremena...Jebote, Tim, gde ti zivis?Da policija privede SVOJE ISTOMISLJENIKE?I to nije samo nakazna ideologija, to je ideologija koja je ubila 10 miliona ljudi, samo zato sto su bili Jevreji, Romi, Srbi, Rusi, Poljaci sindikalni aktivisti, antifasisti, gayevi, itd.To je ideologija, uz pomoc koje je Beograd za vreme WW2 postao prvi Juden frei grad u Evropi, za vreme koje je Beograd bio JEDINI glavni grad u Evropi sa 4 koncentraciona logora, NEDICEV LICNI logor Topovske shupe, u koji su odvodjeni Romi i Jevreji.To je ideologija, za vreme koje su ljudi ubijani u gasnim komorama u logorima.To je ideologija, koja je ubijala ljude po Ausvicu, Treblinki, Topovskim shupama, Jasenovcu!I prema onima koji je zastupaju NE TREBA IMATI MILOSTI!NO PASARAN!


Urose , Jelena je aposlutno u pravu. Neophodni su protesti ali ne i kontra mitinzi . I molim te, mani se SPO-a .

Covek u belom Covek u belom 14:45 26.09.2007

Re: Ja se u potpunosti slazem

Doktorka kako je u Ann Arbor-u?
Lepo da ste nam se ponovo pridruzili...
jaca jaca 18:00 26.09.2007

Re: Uki, majstore,

Doctor Wu
ja bih na taj kontramiting dosao samo tebe da upoznam. Tebe da vidim pa da umrem. Mislim, ima ovde po blogu dosta komunjara (Gorran, onaj Cacanin, Mme Hag/Exitus Letalis, ova Adama, DragO) ali oni su nekako dosadni i otuzni. A ti si bas, onako, flamboyant.



Jel se mi to prebrojavamo? A ja cu doci na kontramiting samo tebe da vidim na strani ovih fasista, tog polusveta, koji ni cuo nije sta je u stvari nacizami fasizam.
DejanOz DejanOz 06:23 27.09.2007

Re: Uki, majstore,

adam weisphaut
Pa tesko bi ste se upoznali posto biste bili na razlicitim stranama

Zar ima bolje prilike da se neko upozna? Evo, ja isto hocu da upoznam selebriti Ukija, i ako moze slikam se sa njim.

Ah, juniori, kad cete nauciti brojanje dalje od 2...

adam weisphaut adam weisphaut 13:08 27.09.2007

Re: Uki, majstore,

DejanOz
adam weisphaut
Pa tesko bi ste se upoznali posto biste bili na razlicitim stranama

Zar ima bolje prilike da se neko upozna? Evo, ja isto hocu da upoznam selebriti Ukija, i ako moze slikam se sa njim.

Ah, juniori, kad cete nauciti brojanje dalje od 2...


Dejane, da vi niste jedan od rezervnih nickova Dr. Mua? ili mu samo glumite njegovog advokata?
Doctor Wu Doctor Wu 13:53 27.09.2007

Adama, poslacu ti

sliku ali prvo moras da obecas da ces prestati da proganjas ljude po blogu?
adam weisphaut adam weisphaut 14:47 27.09.2007

Re: Adama, poslacu ti

Doctor Mu
sliku ali prvo moras da obecas da ces prestati da proganjas ljude po blogu?

Dragi doktore, to je jedno saznanje koji bi radije voleo da zadrzite za sebe, no disrespect
dezelin dezelin 17:22 27.09.2007

Re: Adama, poslacu ti

adam weisphaut
Doctor Mu
sliku ali prvo moras da obecas da ces prestati da proganjas ljude po blogu?

Dragi doktore, to je jedno saznanje koji bi radije voleo da zadrzite za sebe, no disrespect


Pravi je dr. Mu, majke mi.
nobody is perfect nobody is perfect 17:24 27.09.2007

si, si pasaran...

...ocajan sam sto je tako, ali srbija je to, brale-sele...
Mungos Mungos 09:17 26.09.2007

Za svaku osudu!

„Ovaj poslanik je došao na sednicu da bi svojim romskim, ciganskim mentalitetom ugrozio njen rad, on nije došao da brani Kosovo, već da provocira članove Odbora”

Marko Jakšić, poslanik DSS


Ne postoji nikakvo opravdanje za takav nastup!

1. Doticni poslanik bi trebalo da podnese ostavku i u Parlamentu i u maticnoj stranci i da zauvek nestane iz javnog zivota! Naravno, uz prethodno izvinjenje G. Baticu i ostalim Romima.

2. Javni tuzilac bi trebalo da reaguje zbog sirenja mrznje i netrpeljivosti na rasnoj osnovi.

Mungos, The Sablaznjen
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:33 26.09.2007

Re: Za svaku osudu!

The Sablaznjen,
Da malo ne preterujes? Pa zar coveka izbaciti iz Parlamenta sto nekog drugog poslanika uvredio, nazvavsi ga ciganinom (verovatno imajuci u vidu da je indijski crnpurast)? Hm. U mnogo civilizovanijim zemljama, od Japana do SAD i Francuske u Evropi, poslanici svasta kazu jedan drugom, udaraju samare i psuju majke i sestre, pa njihovi gledaoci ne traze odmah na blogovima da budu autirani, malte ne da budu izbaceni iz Beograda i okoline, da ih nikada nema.
Ovo me podseca na Engleze koji cicijase na penijima a razbacuju funte. Ti i tebi slicni se zgrazavate (kobojagi) zbog obicnog laprdanja u Parlamentu (coveku se omakne pogana rec), a ne smetaju vam mnogo ozbiljnije stvari koje ne idu bas najbolje u Srbiji, a kada smo kod Parlamenta, kako sam Parlament radi. To je bitno.
First things first, sto bi rekla Jasmina Tesanovic (premda ne znam da li se ona stvarno toga drzi).
Think pink
Niikola Niikola 03:54 27.09.2007

Re: Za svaku osudu!

Ne preteruje nikako. Da je uvredio poslanik poslanika niko ne bi reagovao, ali kad poslanik vredja na nacionalnoj, rasnoj ili verskoj osnovi to nikako ne sme da prodje. Ni u ludilu. I to ne bi proslo ni u Americi ni u Japanu ni u Francuskoj. Najmanje sto doticni poslanik moze da uradi je da sam napusti parlament, ako ima i truncice casti. Najmanje sto doticna politicka stranka treba da uradi je da ga sama skloni ako on vec nece.

The first things first.
Parlament PRVI ne sme da dozvoli sebi sirenje bilo kakve netrpeljivosti (nacionalne, verske, rasne,...) Svaki izuzetak MORA biti sankcionisan ako zelimo da imamo normalno drustvo.

The first things first.
Naucimo da volimo ili ne volimo, da postujemo ili da kritikujemo, da hvalimo ili prozivamo ljude, POJEDINCE, a ne narode, vere, rase. Da je udario samar poslaniku, koga briga - to je stvar licne kulture, moguceg sudskog spora izmedju njih dvojice i eventualno pada (ili rasta) rejtinga doticnog poslanika koji bi se odrazio na sledecim izborima. Ovako, on je udario samar SVIMA NAMA. A to je neoprostivo.
Dr M Dr M 11:20 27.09.2007

Re: Za svaku osudu!

Mislim da neopravdano minimizirate dogadjaj a i dajete netacne primere. Koliko bi dugo jos bio u Kongresu SAD neki kongresmen koji bi upotrebio izraz "nigger"?

Taj Jaksic je celom jednom narodu pripisao nepozeljne osobine. Tako se, sigurno, ponasao i prema "Siptarima" pa rezultate vidimo.

Stranka koja ga drzi u skupstini ce, ukoliko ga ne povuce, pokazati da i sama ima isti stav.
Dr M Dr M 11:23 27.09.2007

Re: Za svaku osudu!

Izvinjavam se. Predhodni odgovor je bio upucen Vladimiru Petrovicu.
Laudanum Laudanum 09:18 26.09.2007

U redu stvar

BTW ne slažem se sa Nenadom Čankom, nipošto na ulice protiv njih, čemu služe insitucije države i žandarmerija.


Ali, kako onda da ih gadjamo jajima i prezrelim paradajzom iz uvoza (bez ikakvog ukusa, btw)?
ruza26 ruza26 09:25 26.09.2007

"politicki korektan" govor mrznje

Poslanici Marko Jakšić (DSS) i Vladan Batić (lista LDP) razmenili su danas na sednici parlamentarnog odbora za Kosovo niz međusobnih verbalnih uvreda, a svađa je bila na ivici fizičkog sukoba.

...Batić je osporio prisustvo igumana manastira u Zočištu Petra Ulemeka na sednici, rekavši da bi po toj logici ubuduće bio potreban stadion da primi sve one koji bi na sednicama odbora bili zainteresovani da slušaju raspravu i postave pitanja o Kosovu.
Govoreći o igumanu manastira Zočište, Batić je aludirao na Petrove rodbinske veze sa Miloradom Ulemekom - Legijom, prvooptuženim za ubistvo premijera Srbije Zorana Đinđića, upitavši šta to treba da znači da "jedan Ulemek danas nije tu, a drugi jeste".
Batić je postavio pitanje trošenja novca iz budžeta za Kosovo, tražeći izveštaj o tome, kako je naveo, "gde su nestale pare, ko je kupovao stanove, kuće, imanja, džipove ...."....Za reč se zatim javio Jakšić i optužio Batića da nije došao na sednicu odbora da bi "branio Kosovo, nego da provocira članove odbora"....

Vest je Tanjugova, pa nije ni cudno sto su "ulepsali" Jaksica.
Atomski mrav Atomski mrav 09:26 26.09.2007

Bednik...

„Ovaj poslanik je došao na sednicu da bi svojim romskim, ciganskim mentalitetom ugrozio njen rad, on nije došao da brani Kosovo, već da provocira članove Odbora”

Marko Jakšić, poslanik DSS


Za ovog lika imam samo jednu reč... bednik. Takvi nam sede u Skupštini i kroje nam kapu. Sramota!

Što se neonacističkog marša tiče, treba izaći na ulice i pokazati stav prema toj ideologiji. Nisam za upotrebu sile, ne treba se spuštati na njihov nivo ali treba iskazati protest. Ja sam predložio da se napravi barikada od onih statua krava po Zmaj Jovinoj...
Jelena Milić Jelena Milić 09:35 26.09.2007

Re: Bednik...

samo protest, eventulano, ali nisposto nikavi fizicki kontakti, cackanje mecke. oni to i hoce, izjednacavanje. pa da se onda "obe strane pozovu da smire strasti." niposto.
Atomski mrav Atomski mrav 09:39 26.09.2007

Re: Bednik...

Upravo tako, treba smisliti nešto inteligentno i efektno da se iskaže protest (i protiv neonacista a bogami i protiv države ako im dozvoli taj marš), a to u svakom slučaju isključuje nasilje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:44 26.09.2007

Re: Bednik...


Laslo Vegel:
...Ali je jako važno da zakoni budu precizni i da ih se institucije pridržavaju. Još je važnije kako građanstvo reaguje. Evo, baš smo Bora Ćosić i ja bili svedoci kada je jedna ekstremištička i profašisička grupa htela da organizuje demonstracije u Berlinu. I tražili su da idu do Brandenburške kapije i da tamo održe protestne govore. A kada su mediji javili da to treba da se desi, onda su se građani Berlina pobunili. Pa je policija odgovorila da, po zakonu, imaju pravo na demonstracije. I šta se desilo? Valjda oko 20.000 građana Berlina stalo je i lagano su šetkali, pričali i pijuckali baš na ulici kojom su ekstremisti trebali proći do Kapije. U tom momentu došla je ta grupa od oko 400 ekstremističkih demonstranata, kojima policija krči put i moli građane da puste te nesretne demonstrante jer imaju dozvolu od policije. A građani su napravili jedan uzak prolaz, taman toliki da kroz njega demonstranti mogu da prolaze u koloni po jedan. Ekstremisti su bili uplašeni, iako ih građani nisu napadali, već su ih samo gledali. A kada su stigli do Kapije, ponestalo im je inspiracije pa su otkazali govore, jer su psihički bili uništeni...

Zabran Zabran 10:03 26.09.2007

Re: Bednik...

Ovo mi se svidja! Dakle, mi moramo biti makar 50 puta brojniji, da bismo im ulili strah u kosti, da bismo izbegli svaki kontakt i sukob, da bi oni odustali od svog nauma...
To je stvarno veliki test, ali tako se moze pokazati pravo lice, NO Pasaran, Smrt Fasizmu i ostalo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:25 26.09.2007

Re: Bednik...

Dakle, mi moramo biti makar 50 puta brojniji

Brojniji smo i vise od 50 puta.
Pitanje je da li smo spremni da svoj prostor uredjujemo ili cekamo da to neko drugi uradi umesto nas, pa makar bile i te cuvene "institucije sistema". A kad shvatimo da one nisu svoj posao uradile, recicemo ma znali smo mi sta ce da se dogodi, bili smo pametni, dalekovidi, govorili smo.....
Ali cemo ziveti u blatu...tako pametni i dalekovidi!
blackbox blackbox 10:32 26.09.2007

Re: Bednik...

Jelena Milić
samo protest, eventulano, ali nisposto nikavi fizicki kontakti, cackanje mecke. oni to i hoce, izjednacavanje. pa da se onda "obe strane pozovu da smire strasti." niposto.

Slažem se. Pustiti ih neka se pokažu, koliko ih ima, šta hoće kako reprezentuju srpstvo, ko ko je sa njima,kako reaguje policija, crkva i ostale njima bratske organizacije.
Oni ne zaslužuju da budu povod bilo kakvom okupljanju normalnih, a pogotovo ne u formi nekog kontraokupljanja koje bi ustvari legitimisalo njihovo okupljanje. Neka urade šta god hoće, a onda neka vlast razbija glavu šta će sa njima.
E, ako vlast i niko ne reaguje na njihovo fašističko divljanje, to treba biti povod za masovni protest , ne samo protiv njih, nego protiv vlasti koja ih toleriše.
blackbox blackbox 10:38 26.09.2007

Re: Bednik...

Laslo Vegel:

Slažem se sa vama. Prisustvovao sam i lično takvim manifestacijama više puta. Ali, ovo nije Nemačka, a posebno ne Berlin. Ovi naši idioti bi shvatili da im narod pravi počasni špalir, a bilo bi i onioh koji bi aplaudirali dok oni prolaze.
Drugo, kod nas to ne bi moglo proći bez incidenata, koji oni upravo priželjkuju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:50 26.09.2007

Re: Bednik...

Jelena Milić
samo protest, eventulano, ali nisposto nikavi fizicki kontakti, cackanje mecke. oni to i hoce, izjednacavanje. pa da se onda "obe strane pozovu da smire strasti." niposto.


to je kao sa psihopatom kada imaš posla - ako si ti agresivan to će za psihopatu biti impuls za još veću nasilnost. samo policija... ali, priča se da su ekstremno-desničarski pokreti zapravo instalacija policije same. ako je to tačno, onda imamo problem, jer ne možemo očekivati od organa vlasti da upotrebe silu protiv svoje sopstvene ciljne grupe. u tom svetlu treba tražiti odgovor za preporuku neše čanka šta nam je činiti, valjda.

mene samo čudi boris tadić koji je bogznakako prijatelj s jevrejima kada mu je nešto potrebno; a kada je potrebno da se on pokaže, samo uplašeno i pomirljivo stoji ćutke u pozadini.
Urosh Urosh 10:52 26.09.2007

Re: Bednik...

Srđan Fuchs

valjda.mene samo čudi boris tadić koji je bogznakako prijatelj s jevrejima kada mu je nešto potrebno; a kada je potrebno da se on pokaže, samo uplašeno i pomirljivo stoji ćutke u pozadini.

Ne bih se uzdao u Klub ljubitelja Radovana Karadzic aka Srpsko-jevrejsko drustvo!
BoTa je s njima prijatelj, jer mu je ciale nesto u tom drustvu!
Zabran Zabran 11:05 26.09.2007

Re: Bednik...

Za HC man:
Brojniji smo samo ako to pokazemo, u pravo vreme i na pravom mestu, i ako se, na kraju krajeva, tako i ponasamo - dostojanstveno, vecinski... i time suzbijemo svaki nedostojan i neukusan manjinski pokusaj.
antioksidant antioksidant 11:10 26.09.2007

Re: Bednik...

Jelena Milić
samo protest, eventulano, ali nisposto nikavi fizicki kontakti, cackanje mecke. oni to i hoce, izjednacavanje. pa da se onda "obe strane pozovu da smire strasti." niposto.

kakvo cackanje mecke? to bi trebalo da znaci da se plasis neke mecke.

moj ortak je tvrdio da ce sloba ostati na vlasti 500 godina jer panduri ne mogu toliko brzo da biju demonstrante koliko oni brzo beze.

prvi put kada se masovno stalo na crtu, svi sa druge strane su se razbezali (sta mislite zasto je guri odbio da baca suzavac iz helikoptera, zasto niko nije velji ilicu rec nije rekao dok je samarao pandure po ibarskoj, zasto je ulemek izveo svoje samo da masu rucicama kao curice, zasto kolona tenkova nije usla u centar beograda a imali su naredbu od slobe????)

ja se secam velike tuce po beogradu leta 2000-te (noc kada je zvezda uzela titulu, poslednje kolo na marakani protiv sartida). da nije bilo pustanja navijaca na teren pa se rasturila masa, mnoge stvari bi zapocele jos tada. panduri su bili zbunjeni da neko ne bezi vec ih juri. pa utakmica protiv torpeda malo kasnije.

za sve koji pozivaju na smirenost - pitanje je gde je granica tolerancije prema netoleranciji?

jebe se meni licno za te majmune koje planiraju da slave himlerov (bese li njegov) rodjendan u novom sadu. pitanje je principa.

setite se 17-og marta od pre neku godinu, kada se divljalo po beogradu i nisu
setite se noci kada je hapsen mladic - kada se divljalo po (kom li bese naselju u beogradu)
zamislite noc kada se uhapsi mladic (a prodace ga brzo - vole se novci, voli se vlast)-

necu da je ikom frka da normalno proseta gradom.

ako treba nekom da izvucem usi zato sto onaj-sto-obija-trafike nece, ok ,izvuci cu usi
kuki kuki 14:43 26.09.2007

Re: Bednik...

Jelena, delim sa tobom pacificki stav, put zakona, postovanje coveka, ali to ne vazi u Srbiji. Silne godine, za Zlobinog vakta, su potrosene jer smo se drzali tih principa a pukli su kad smo se uhvatili motke. Da sistem hoce nesto da ucini protiv te rulje, vec bi bilo ucinjeno. Sistem je svojevrameno imao isti odnos prema arkancicima pa gde se to zavrsilo? Zlo treba saseci u korenu. Na zalost, "pravda u svoje ruke" je jos jedini nacin koji je preostao.
jaca jaca 18:08 26.09.2007

Re: Bednik...

mene samo čudi boris tadić koji je bogznakako prijatelj s jevrejima kada mu je nešto potrebno; a kada je potrebno da se on pokaže, samo uplašeno i pomirljivo stoji ćutke u pozadini.



Pa zar Boris Tadic jos uvek nekoga moze da zacudi!?
milandez milandez 19:28 26.09.2007

Re: Bednik...

antioksidant
ko treba nekom da izvucem usi zato sto onaj-sto-obija-trafike nece, ok ,izvuci cu usi

Apsolutna podrska! I to ( izvlacenje usiju) koristeci Duletova "tri prsta". Ljidi su zaboravili - ako su uoste i znali - da je Beograd, u okupiranoj Evropi, pod vlascu srpskih nacionalsocijalista - bio prvi "judenfraj" grad na starom kontinentu. Za tim dostignucem su kaskale mnoge kvislingske zemlje u Evropi, a i u bliskom okruzenju.
Mungos Mungos 09:32 26.09.2007

Mislim da kontra-protest nije...

... pametno resenje u ovoj prilicno uskuvaloj situaciji u Srbiji! Velike su sanse da dodje do TESKIH incidenata i sukoba zbog specificnosti mentalnog sklopa "storfrontovaca". A to NIKOME sada ne treba niti koristi!
Nekada treba biti isuvise racionalan, ma koliko to bilo tesko!

Mungos, The Zabrinut
Urosh Urosh 09:35 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Mungos
... pametno resenje u ovoj prilicno uskuvaloj situaciji u Srbiji! Velike su sanse da dodje do TESKIH incidenata i sukoba zbog specificnosti mentalnog sklopa "storfrontovaca". A to NIKOME sada ne treba niti koristi!Nekada treba biti isuvise racionalan, ma koliko to bilo tesko!Mungos, The Zabrinut

Mungose, ako njih bude do 1000, a nas preko 10000, kao sto ce i biti, jer je protest protiv marsa najavio ceo demokratski blok (DS-LDP-SDU-LSV-G17+-SPO-NGO-anarhisti), onda nema razloga za zabrinutost.
Samo treba apelovati na AFANS i Socijalni front, s jedne strane, i SPO, s druge strane, da se ne bore izmedju sebe, nego da tog dana budu ujedinjeni protiv neonazi gamadi!
NO PASARAN i SMRT FASIZMU!
Atomski mrav Atomski mrav 09:40 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Uroše, ajd' mi molim te objasni kako to anarhisti pripadaju demokratskom (ili bilo kom drugom) bloku?
Urosh Urosh 09:41 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Atomski mrav
Uroše, ajd' mi molim te objasni kako to anarhisti pripadaju demokratskom (ili bilo kom drugom) bloku?

Vrednosno, u ovom slucaju!
Atomski mrav Atomski mrav 09:46 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Vrednosno? Ne kontam, ali ajde recimo da je u ovom slučaju možda tako...
milosib milosib 09:49 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Podrzavam i sablaznjenog i zabrinutog Mungosa. Imam samo da dodam da je idiotskih komentara bilo i od strane Batica sto naravno ne znaci da Jaksica ne treba odstraniti.

P.S. Za Urosa

Covece oladi se malo! Koristis takve reci da imam utisak da ces sam sebe da pojedes. Izadji, poganjaj curice, uradi nesto na opustanju...
Mungos Mungos 09:51 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Urosh
Mungos
... pametno resenje u ovoj prilicno uskuvaloj situaciji u Srbiji! Velike su sanse da dodje do TESKIH incidenata i sukoba zbog specificnosti mentalnog sklopa "storfrontovaca". A to NIKOME sada ne treba niti koristi!Nekada treba biti isuvise racionalan, ma koliko to bilo tesko!Mungos, The Zabrinut

Mungose, ako njih bude do 1000, a nas preko 10000, kao sto ce i biti, jer je protest protiv marsa najavio ceo demokratski blok (DS-LDP-SDU-LSV-G17+-SPO-NGO-anarhisti), onda nema razloga za zabrinutost.
Samo treba apelovati na AFANS i Socijalni front, s jedne strane, i SPO, s druge strane, da se ne bore izmedju sebe, nego da tog dana budu ujedinjeni protiv neonazi gamadi!
NO PASARAN i SMRT FASIZMU!


Urose, znam da si besan, ali smiri malo strasti. Mani se tih "klinackih" (nemoj da se ljutis, pls!) razmisljanja tipa "nas je 10 puta vise etc..." Oni su 100 puta ludji!!!
Poenta je da TREBA IZBECI SVAKU MOGUCU VARNICU, razumes?

Mungos, The Siguran
Urosh Urosh 09:52 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Atomski mrav
Vrednosno? Ne kontam, ali ajde recimo da je u ovom slučaju možda tako...

Pa zar i jedni i drugi 7.oktobra nemaju isti cilj?
Mislim, mogu da se ne slazem ni s jednim ni s drugim, kao sto se ne slazem u globalu, ali nacizam i fasizam su zlocinacke ideologije, protiv kojih ZAJEDNO treba da se pobuni CELO DRUSTVU.

@ milosib-vrlo rado, al zakacio neki grip.
Urosh Urosh 09:53 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Mungos

Urose, znam da si besan, ali smiri malo strasti. Mani se tih "klinackih" (nemoj da se ljutis, pls!) razmisljanja tipa "nas je 10 puta vise etc..." Oni su 100 puta ludji!!!Poenta je da TREBA IZBECI SVAKU MOGUCU VARNICU, razumes?Mungos, The Siguran

Oni jesu 100 puta ludji, ali na nama je da se odupremo tom ludilu.
NA VREME!
Atomski mrav Atomski mrav 09:59 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Oni jesu 100 puta ludji, ali na nama je da se odupremo tom ludilu.
NA VREME!

Tačno, ali ne po cenu prolivanja krvi - ako sam dobro shvatio, ti se za to zalažeš. Kontramiting treba organizovati ispred novosadske policije, u BG ispred Vlade ili MUP-a... jer oni su odgovorni ako do tog marša dođe! U zemljama gde "institucije sistema" rade svoj posao o ovome se ne bi ni raspravljalo. No, kako u institucijama sistema sede ljudi poput ovog Jakšića... dolazimo do začaranog kruga ali taj krug se ne sme prekidati prolivanjem krvi.
Mungos Mungos 10:04 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Urosh
Mungos

Urose, znam da si besan, ali smiri malo strasti. Mani se tih "klinackih" (nemoj da se ljutis, pls!) razmisljanja tipa "nas je 10 puta vise etc..." Oni su 100 puta ludji!!!Poenta je da TREBA IZBECI SVAKU MOGUCU VARNICU, razumes?Mungos, The Siguran

Oni jesu 100 puta ludji, ali na nama je da se odupremo tom ludilu.
NA VREME!


Slazem se, ali NE SADA! Sada nije pravo vreme. Ovo ti govorim iz iskustva. Mlad si i nisi ni svestan kakve se igrarije igraju...:) Za sada im se suprotstavi moralnom osudom namere i ignorisanjem njihove akcije i to ce biti tvoja prva mala pobeda protiv njih, jer ces se pokazati mudrijim i civilizovanijim!

Mungos, The Ja Ti Kazem
Urosh Urosh 10:07 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Atomski mrav
Oni jesu 100 puta ludji, ali na nama je da se odupremo tom ludilu. NA VREME!Tačno, ali ne po cenu prolivanja krvi - ako sam dobro shvatio, ti se za to zalažeš. Kontramiting treba organizovati ispred novosadske policije, u BG ispred Vlade ili MUP-a... jer oni su odgovorni ako do tog marša dođe! U zemljama gde "institucije sistema" rade svoj posao o ovome se ne bi ni raspravljalo. No, kako u institucijama sistema sede ljudi poput ovog Jakšića... dolazimo do začaranog kruga ali taj krug se ne sme prekidati prolivanjem krvi.

Ne, ja se ne zalazem za prolivanje krvi.
Zalazem se za kontra marsh i ne dozvoljavanje gamadi da svoju nameru sprovede u delo.
Samo toliko.
A ako Zeka i SPO-ovci hoce, nek ih ganjaju, u nasilju necu ucestvovati (mada i Zeku i SPO podrzavam).
gorran gorran 10:10 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

ma šta ti je to SPO?
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:18 26.09.2007

SPO,

google kaže:
Atomski mrav Atomski mrav 10:53 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Ne, ja se ne zalazem za prolivanje krvi.
Zalazem se za kontra marsh i ne dozvoljavanje gamadi da svoju nameru sprovede u delo.
Samo toliko.
A ako Zeka i SPO-ovci hoce, nek ih ganjaju, u nasilju necu ucestvovati (mada i Zeku i SPO podrzavam).

OK, učinilo mi se da si nešto militantan (i to ne samo ovde i ovaj put). Ne smemo dozvoliti da ovo prođe tek tako.
urbanosaurus urbanosaurus 12:00 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

Atomski mrav
Vrednosno? Ne kontam, ali ajde recimo da je u ovom slučaju možda tako...


mmm...da razmislim malo u svoje ime...
mmmm...ipak ne... :)))


Atomski mrav Atomski mrav 12:29 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

mmm...da razmislim malo u svoje ime...
mmmm...ipak ne... :)))


???
Šta je pisac hteo da kaže?
urbanosaurus urbanosaurus 13:46 26.09.2007

Re: Mislim da kontra-protest nije...

atomski vezano je za prichu par postova iznad o bar vrednosnom pripadanju anarhista demokratskom bloku...

ja ne vidim nikakav demokratski, a iskreno ne vidim ni blok...

ali zaaaaato crni blok... :)))
adam weisphaut adam weisphaut 09:42 26.09.2007

Reakcije

BTW ne slažem se sa Nenadom Čankom, nipošto na ulice protiv njih, čemu služe insitucije države i žandarmerija.

I ja se slazem, posao je institucija sistema, da se nose sa ovakvim patoloskim pojavama.
No sta kao one zakazu?
Samo, šta je tačno DS? Ne "stiliski" nego vrednosno?

Tesko je odrediti sta je nesto, kada je to nesto tako amorfno i bezbojno kao DS. Dosadasnjim delovanjem su se gotovo uvek stavljali na poziciju koju bi odredio VK,a i kada bi negodovali to bi radili anemicno i nemusto. Dokle su spremni da izigravaju levu frakciju DSS-a, zarad participacije u vlasti je kljucno pitanje za nasu politicku scenu ?

P.S. Marko Jaksic je stajao onomad i iza onih performansa kada su Cedinoj lutki stavljali kece u centru BG. Dakle nije ovo nista zbog cega bi se trebalo cuditi.
Urosh Urosh 09:45 26.09.2007

@ adam

a da li Srbija ima institucije sistema?
To je pitanje.
Ja mislim da ih nema.
I kako moze da ih ima kada u so called i wannabe institucijama sistema sede oni koji se sa ovim marshom ove gamadi slazu?
To su oni isti koji skrivaju Legiju i pomazu Pahomiju, Filaretu i Ilarionu!
NO PASARAN!

adam weisphaut adam weisphaut 10:07 26.09.2007

Re: @ adam

Urosh
a da li Srbija ima institucije sistema?
To je pitanje.
Ja mislim da ih nema.
I kako moze da ih ima kada u so called i wannabe institucijama sistema sede oni koji se sa ovim marshom ove gamadi slazu?
To su oni isti koji skrivaju Legiju i pomazu Pahomiju, Filaretu i Ilarionu!
NO PASARAN!


Pa Urose kao sto vidis mislimo dosta slicno. Ja mislim da institucije sistema mogu da deluju kada je neophodno, ali da nema politicke volje za to.
A naravno da ako one ne mogu ili kao sto mi se cini da je u nasem slucaju ne zele da deluju da gradjani imaju pravo na legitimnu reakciju kao sto su protesti.
milosib milosib 10:31 26.09.2007

Re: @ adam

Tačno, ali ne po cenu prolivanja krvi - ako sam dobro shvatio, ti se za to zalažeš. Kontramiting treba organizovati ispred novosadske policije, u BG ispred Vlade ili MUP-a... jer oni su odgovorni ako do tog marša dođe! U zemljama gde "institucije sistema" rade svoj posao o ovome se ne bi ni raspravljalo. No, kako u institucijama sistema sede ljudi poput ovog Jakšića... dolazimo do začaranog kruga ali taj krug se ne sme prekidati prolivanjem krvi.


Predlazem ovaj komentar Atomskog kao odgovor sta treba da se radi. Samo jos jedna stvar, dajmo sansu drzavi. Ja prosto ne mogu da verujem da se nece nista preduzeti.
adam weisphaut adam weisphaut 10:43 26.09.2007

Re: @ adam

milosib
Tačno, ali ne po cenu prolivanja krvi - ako sam dobro shvatio, ti se za to zalažeš. Kontramiting treba organizovati ispred novosadske policije, u BG ispred Vlade ili MUP-a... jer oni su odgovorni ako do tog marša dođe! U zemljama gde "institucije sistema" rade svoj posao o ovome se ne bi ni raspravljalo. No, kako u institucijama sistema sede ljudi poput ovog Jakšića... dolazimo do začaranog kruga ali taj krug se ne sme prekidati prolivanjem krvi.


Predlazem ovaj komentar Atomskog kao odgovor sta treba da se radi. Samo jos jedna stvar, dajmo sansu drzavi. Ja prosto ne mogu da verujem da se nece nista preduzeti.

Naravno bilo bi glupo kada bi neko isao da se tamo bije s njima jer time upravo navodis vodu na njihovu vodenicu. Protesti bi trebalo biti mirni nacin da se pokaze da su gradjni masovno protiv njihovog marsa ali i kao pritisak na institucije.
Sto se tice vlasti, dosad su pokazali zavidan nemar prema ovom pitanju, te je kritika usmerena prema njima na mstu. Osim toga ako imamo vlast koja jenevoljna da seluje, dovoljno jak javni pritisak ikritika mogu da je ,doduse nevoljno, nagnaju ka akciji.
Urosh Urosh 10:55 26.09.2007

Re: @ adam

adam weisphaut

Urosha da li Srbija ima institucije sistema?To je pitanje.Ja mislim da ih nema.I kako moze da ih ima kada u so called i wannabe institucijama sistema sede oni koji se sa ovim marshom ove gamadi slazu?To su oni isti koji skrivaju Legiju i pomazu Pahomiju, Filaretu i Ilarionu!NO PASARAN! Pa Urose kao sto vidis mislimo dosta slicno. Ja mislim da institucije sistema mogu da deluju kada je neophodno, ali da nema politicke volje za to.A naravno da ako one ne mogu ili kao sto mi se cini da je u nasem slucaju ne zele da deluju da gradjani imaju pravo na legitimnu reakciju kao sto su protesti.

Adame, ali KOJE institucije sistema u PARTIJSKOJ drzavi?
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:57 26.09.2007

Ne da mogu,

nego MORAJU da deluju, zakon ih na to obavezuje.
Urosh Urosh 11:00 26.09.2007

Re: Ne da mogu,

Jelica Greganović
nego MORAJU da deluju, zakon ih na to obavezuje.


Jelice, predugo zivis u civilizovanom svetu.
Srbija to nije, Srbija je zemlja u kojoj tzv.institucije sistema vrednosno podrzavaju neonaciste.
Atomski mrav Atomski mrav 11:00 26.09.2007

Re: @ adam

Adame, ali KOJE institucije sistema u PARTIJSKOJ drzavi?

Svaki sistem ima svoje institucije. Ako one funkcionišu kako treba, znači da sistem ne valja...
Urosh Urosh 11:01 26.09.2007

Re: @ adam

Atomski mrav
Adame, ali KOJE institucije sistema u PARTIJSKOJ drzavi?Svaki sistem ima svoje institucije. Ako one funkcionišu kako treba, znači da sistem ne valja...

Ova zemlja ima institucije, koje vrednosno podrzavaju Legiju, Ilariona, Pahomija, Filareta, ergo i neonaciste.
adam weisphaut adam weisphaut 11:05 26.09.2007

Re: Ne da mogu,

Jelica Greganović
nego MORAJU da deluju, zakon ih na to obavezuje.

Pa mora je kod nas osetljiva kategorija, npr. i izbori moraju biti raspisani do kraja godine po ustavnom zakonu pa nikom nista. Nije sve u zakonu, nesto je i u njegovoj primeni, odnosno onom ko ga primenjuje.

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:06 26.09.2007

O tome koliko

je zemlja u kojoj živim civilizovana, govori i dalje slučaj romske porodice Strojan.
Ja samo pišem o legalizmu, ako se već premijer u isti kune. Dakle, neka izvoli pokazati kako to stvarno izgleda.
milosib milosib 11:18 26.09.2007

Re: @ adam

Ova zemlja ima institucije, koje vrednosno podrzavaju Legiju, Ilariona, Pahomija, Filareta, ergo i neonaciste


Opet vi Urose. Takav govor i dovodi do toga da se klinci mogu regrutovati za ideje sulude. Ako se vi ne slazete sa politikom koju sprovodi vlast ne mozete davati takve kvalifikacije za drzavu. Ko to u ovoj zemlji podrzava naciste?
Vidim da je i Legija podrzan sa 40 godina robije. Ne mozete celu SPC poistovetiti sa jednim pedofilom i jednim svestenikom koji je podrzavao Milosevica. Ne kazem da nema svestenika sa problematicnim stavovima, ali takvim govorom izazivate negativnu reakciju kod svakog vernika, pa ako hocete i vredjate ga.
antioksidant antioksidant 11:22 26.09.2007

Re: O tome koliko

Jelica Greganović
je zemlja u kojoj živim civilizovana, govori i dalje slučaj romske porodice Strojan.Ja samo pišem o legalizmu, ako se već premijer u isti kune. Dakle, neka izvoli pokazati kako to stvarno izgleda.

jelice, vlast ne mora da deluje jer su ti sto-hoce-da-marsiraju uredno prijavili okupljanje. ukoliko im ne zabrane okupljanje (a moze im zabraniti samo milicija/policija ili kako se to vec sada zove ovde) oni imaju sasvim legalno prijavljen skup

a policija im do sada nije zabranila okupljanje. nesto mi se cini da im nece zabraniti ni u buduce.

i tako dolazimo na prvi deo posta - drzava ne mora da reaguje
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 11:25 26.09.2007

Re: O tome koliko

Jedino sto premijer radi, legalisticki, neprimetno za posmatranje golim okom, je sprovodjenje svega sto je zamislio, a kojekakve demonstracije moci, ili nemoci, zakazane, nezakazane, bunjenja....samo su paravan golim ocima i jos ogoljenijem narodu.
adam weisphaut adam weisphaut 11:37 26.09.2007

Re: @ adam

Miosib
Vidim da je i Legija podrzan sa 40 godina robije.


Pa Legija je osudjen uprkos a ne zahvaljujuci vlasti. Setite se samo svih saplitanja, medijski orkestrirane kampanje iza koje je sama vlast stajala i svega ostalog. No primer iz tog slucaja pokazuje da a) ima ljudi u institucijama sitema koji mogu profesionalno i casno da rade svoj posao b) da uprkos svim sabotazama izvrsne vlasti, ako je javni pritisk dovoljno uporan i fokusiran ona nece uspeti u svojoj nameri da izbaci neki proces ili postupak iz sina.Takodje se nadam da ce srpska javnost uspeti da istraje u pritisku da se razersi pitanje politicke pozadine ubistva u doglednoj buducnosti


SPC poistovetiti sa jednim pedofilom i jednim svestenikom koji je podrzavao Milosevica



Pa nisu oni neki tami svestenici, oni su medju najvsim duznosnicima SPC. Osim toga pa zar neku instituciju pa i SPC ne cine ljudi.
Urosh Urosh 12:30 26.09.2007

Re: O tome koliko

Jelica Greganović
je zemlja u kojoj živim civilizovana, govori i dalje slučaj romske porodice Strojan.Ja samo pišem o legalizmu, ako se već premijer u isti kune. Dakle, neka izvoli pokazati kako to stvarno izgleda.

Jelice, ali da li se u Sloveniji zapatio neonacizam?
Nije.
A i ima dosta ljudi koji protestvuju protiv situacije u kojoj se porodica Strojan nalazi.
Urosh Urosh 12:45 26.09.2007

Re: @ adam

milosib
Ova zemlja ima institucije, koje vrednosno podrzavaju Legiju, Ilariona, Pahomija, Filareta, ergo i neonacisteOpet vi Urose. Takav govor i dovodi do toga da se klinci mogu regrutovati za ideje sulude. Ako se vi ne slazete sa politikom koju sprovodi vlast ne mozete davati takve kvalifikacije za drzavu. Ko to u ovoj zemlji podrzava naciste?Vidim da je i Legija podrzan sa 40 godina robije. Ne mozete celu SPC poistovetiti sa jednim pedofilom i jednim svestenikom koji je podrzavao Milosevica. Ne kazem da nema svestenika sa problematicnim stavovima, ali takvim govorom izazivate negativnu reakciju kod svakog vernika, pa ako hocete i vredjate ga.

Milose, nisam rekao CELA SPC, naveo sam svestenike.
Ako se Vi osecate prozvanim, to samo govori o VAMA, a ne o MENI!
urbanosaurus urbanosaurus 13:49 26.09.2007

Re: @ adam

Atomski mrav
Svaki sistem ima svoje institucije. Ako one funkcionišu kako treba, znači da sistem ne valja...


a korov treba chupati iz korena... :))

kozmetichke promene vishe ne pomazu...
tu kosku su nam prodali 6. oktobra...

promene, a ne zamene...!!! : )


Jelica Greganović Jelica Greganović 14:53 26.09.2007

Uroše, ne, na

žalost nema ih dovoljno. Ni ljudi, ni medija.
milosib milosib 15:06 26.09.2007

Re: @ adam

@adame,
Pa Legija je osudjen uprkos a ne zahvaljujuci vlasti. Setite se samo svih saplitanja, medijski orkestrirane kampanje iza koje je sama vlast stajala i svega ostalog. No primer iz tog slucaja pokazuje da a) ima ljudi u institucijama sitema koji mogu profesionalno i casno da rade svoj posao b) da uprkos svim sabotazama izvrsne vlasti, ako je javni pritisk dovoljno uporan i fokusiran ona nece uspeti u svojoj nameri da izbaci neki proces ili postupak iz sina.Takodje se nadam da ce srpska javnost uspeti da istraje u pritisku da se razersi pitanje politicke pozadine ubistva u doglednoj buducnosti

Slozicu se sa obe konstatacije i pod a) i pod b), ali ne i sa tim da je vlast stajala iza kampanje. Nema pouzdanih dokaza, a i vlast nije nesto sto je monolitno.
Svaku instituciju cine i ljudi. Da li zbog nastavnika pedofila u jednoj skoli treba da prestanemo da saljemo decu u skole?
milosib milosib 15:21 26.09.2007

Re: @ adam

Milose, nisam rekao CELA SPC, naveo sam svestenike.
Ako se Vi osecate prozvanim, to samo govori o VAMA, a ne o MENI!

Rekli ste da institucije ove drzave vrednosno podrzavaju te "svestenike". Sigurno niko nije podrzao licno pedofila, pa jedino mogu zakljuciti da ste podrazumevali celu SPC,a njih naveli kao "tipicne predstavnike" jer imate da drzava(institucije) podrzava(ju) SPC.
adam weisphaut adam weisphaut 15:24 26.09.2007

Re: @ adam


Slozicu se sa obe konstatacije i pod a) i pod b), ali ne i sa tim da je vlast stajala iza kampanje. Nema pouzdanih dokaza, a i vlast nije nesto sto je monolitno.
Svaku instituciju cine i ljudi. Da li zbog nastavnika pedofila u jednoj skoli treba da prestanemo da saljemo decu u skole?

Pogledajte izjave i delovanje istaknutih presdstavnika vlasti: Stojkovica, Jocica, M. Milosecica, Tijanica i inih pa cee videti da su bili sinhronizovani sa kampanjom koja se tada sprovodila. Mediji koji su je sprovodili vode ljudi koji su finansijski i bezbedonosno blisti sa strukturama tadasnje vlasti.
Ako vasa skola ne kaznjava profesora/ pedofila nego ga postavlja za direktora kako bi se osetili? Svi ovi visoki duznosnici imaju bezrezevnu podsku SPC u svojim aktivnostima i koji zakljucak mozemo da izvedemo nego da sprovode agendu SPC.
jaca jaca 18:20 26.09.2007

Re: @ adam

dajmo sansu drzavi. Ja prosto ne mogu da verujem da se nece nista preduzeti.



Dali smo joj sansu vec sedam godina, pa nista. Sasvim je jasno da vladajuca koalicija nista nece uraditi, ovi iz DS su potpuno drogirani Kostunicom, a DSS misli isto sto i naci banda iz Novoga Sada. Jel od onog obijaca trafika da ocekujemno da reaguje!? Isto tako je, vec sasvim, jasno da institucije u ovoj nesretnoj drzavi apsolutno ne funkcionisu!
milosib milosib 07:55 27.09.2007

Re: @ adam

Pogledajte izjave i delovanje istaknutih presdstavnika vlasti: Stojkovica, Jocica, M. Milosecica, Tijanica i inih pa cee videti da su bili sinhronizovani sa kampanjom koja se tada sprovodila. Mediji koji su je sprovodili vode ljudi koji su finansijski i bezbedonosno blisti sa strukturama tadasnje vlasti.
Ako vasa skola ne kaznjava profesora/ pedofila nego ga postavlja za direktora kako bi se osetili? Svi ovi visoki duznosnici imaju bezrezevnu podsku SPC u svojim aktivnostima i koji zakljucak mozemo da izvedemo nego da sprovode agendu SPC.

Vlasnici tih medija su uvek bliski sa nekim iz vlasti. Uzmite kao primer bilo kog bogatasa od Milosevicevog doba do danas.
Nisam siguran, ali cini mi se da on jeste sklonjen, a ne unapredjen. Druga je stvar sto ja mislim da ga je trebalo rasciniti, a SPC to nije ucinila. Ipak je pogresno zakljuciti da SPC podrzava pedofiliju. Takodje je potrebno da se svestenici malo vise distanciraju od dnevne politike.
milosib milosib 07:56 27.09.2007

Re: @ adam

jaca
dajmo sansu drzavi. Ja prosto ne mogu da verujem da se nece nista preduzeti.Dali smo joj sansu vec sedam godina, pa nista. Sasvim je jasno da vladajuca koalicija nista nece uraditi, ovi iz DS su potpuno drogirani Kostunicom, a DSS misli isto sto i naci banda iz Novoga Sada. Jel od onog obijaca trafika da ocekujemno da reaguje!? Isto tako je, vec sasvim, jasno da institucije u ovoj nesretnoj drzavi apsolutno ne funkcionisu!

I sta cemo sad? Koliko cuh skup je zabranjen. Vise puta sam ponovio na blogu da ne treba histerisati.
adam weisphaut adam weisphaut 15:00 27.09.2007

Re: @ adam

milosib

Vlasnici tih medija su uvek bliski sa nekim iz vlasti. Uzmite kao primer bilo kog bogatasa od Milosevicevog doba do danas.
Nisam siguran, ali cini mi se da on jeste sklonjen, a ne unapredjen. Druga je stvar sto ja mislim da ga je trebalo rasciniti, a SPC to nije ucinila. Ipak je pogresno zakljuciti da SPC podrzava pedofiliju. Takodje je potrebno da se svestenici malo vise distanciraju od dnevne politike.

Pa Milosibe, poglavito vlanik Kurira je i stvorio novine po nalogu rahmetlog Vlajka Stoiljkovica. Kurir je uvek bio glasnik DB, tj. njegove patriotske frakcije a u trenutku kada je sramnja kampanja vodjena na njenom celu je bio Rade B. Ostali koji su saucestvovali su bili mahom bosanski novinarski klan koji je doveden i rasporedjen uz pomoc Sase Tijanica. Oni jesu bili u sluzbi vlasti, odnosno njene glavne vladajuce stranke DSS koja je paralelno sa ovom akcijom vodila kampanju izjavam svojih funkcionera ili vladinih suzbenika njoj bliskih.
Ako imamo jednog pedofila (Pahomije0, jednig mitraljesca(jJelenko) kao i jednog par excellance politikanta (Risto) kao njene najistaknutije predstavnike crkva moze da ocekuje da ce privlaciti takav odijum u javnosti, narocito kada se pridoda citav niz slicnih slucajeva u njenjim srednjim i nizim redovima. Dakle nije problem uonima koji je kritikuju no u crkvi koja daje vise nego realne osnove za kritiku.
milosib milosib 15:15 27.09.2007

Re: @ adam

@adame,
neko bi vam sada rekao da vodite kampanju protiv DSS-a i BIA. Mislim tako i Kurir iznosi podatke bez ikakve ograde. Naravno nije isto pisati na blogu i u novinama.
Vidite nisam ja rekao da se SPC ne moze kritikovati ni da su ljudi koji to rade problem. Stvar je u tome da se daju generalizovane ocene i to po pravilu apsolutno negativne ili sulude tipa da je crkva klerofasisticka. Duzan sam pojasnjenje zbog toga sto sam inicijalni komentar ove rasprave napisao i pod utiskom Urosevih ranijih izjava. Recimo za mene je bez problema rekao da sam fasista.
urbanosaurus urbanosaurus 16:17 27.09.2007

Re: @ adam

milosib
Stvar je u tome da se daju generalizovane ocene i to po pravilu apsolutno negativne ili sulude tipa da je crkva klerofasisticka.


stvaaaaarno iznenadjujuce...odakle li takve ideje ljudima nije mi jasno...

milosib
neko bi vam sada rekao da vodite kampanju protiv DSS-a i BIA.


josh jedno u nizu iznenadjenja...
ali stvaaaarno...odakle li dolaze samo takve ideje ljudima na pamet...

DSS, SPC, BIA...
prosto se polomishe od brige za narod a neko bi sad recimo da kritikuje nekog pandura ili politichara ili josh gore ne daj blozhe vladiku...nije u redu stvarno...
bruka i sramota...
bezobrazluk najobichniji, navikli ljudi da se stalno neshto bune pa to ti je...
milosib milosib 08:27 28.09.2007

Re: @ adam

@urbanosaurus,
jasno sam rekao da nije problem u kritici vec u nacinu.
Evo primera, uradi se anketa u beogradskim skolama i dodje se do zakljucka da je npr. 20% ucenika koristilo kanabis. Ja ne volim skolu i grad i onda izjavim " gradska deca su intravenozni narkomani, a skole su mesto okupljanja pa ih treba zatvoriti". Uz to dodam i da drzava sve to podstrekuje jer skolski policajac to dozvoljava.
Nadalje u svakoj prilici kada se pomene skolstvo i policija ja odmahnem rukom i ponavljam slicne tvrdnje bez bilo kakve ozbiljne analize stanja. Pri tome me naravno bas briga da li takvim stavom vredjam zaposlene u skolstvu.
Generalizovanje stvari na osnovu licnih animoziteta su stvari koje me uzasno nerviraju
urbanosaurus urbanosaurus 09:50 28.09.2007

Re: @ adam

milosib
Generalizovanje stvari na osnovu licnih animoziteta su stvari koje me uzasno nerviraju


mislim da te razumem...
evo jedan bogougodni spotic za izvinjenje...


Nemanja_K Nemanja_K 09:46 26.09.2007

Sta drugo

Sta drugo ocekivati od DSS-a. Mentalna simbioza sa Radikalima je ono sto im najbolje ide od ruke. Otrcane fraze i pokazivanja prstom koja pale masu.

S druge strane me cudi da niko nije primetio da se i kod pojedinih blogera koriste slicne svesne ili nesvesne konstrukcije. Evo na primer videh jutros blog "48 sati Serijatskog prava" stanovitog Tibora Jone koji da bi omalovazio neku glupu emisiju koristi paralele sistema vrednosti koga ne odobrava, tj. serijatskog prava, dakle nemamo "ciganski mentalitet" vec "zatucani verski mentalitet" jedne verske grupe. Jel to isto ili nije?

Da bi stvar bila smesnija, svi su od starta poceli da ke***ju kako ce sada da se pojave nacosi koji ce da napadaju muslimane ne shvatajuci da je Tibor to uradio u samom naslovu.



jaca jaca 18:24 26.09.2007

Re: Sta drugo

Evo na primer videh jutros blog "48 sati Serijatskog prava" stanovitog Tibora Jone koji da bi omalovazio neku glupu emisiju koristi paralele sistema vrednosti koga ne odobrava, tj. serijatskog prava, dakle nemamo "ciganski mentalitet" vec "zatucani verski mentalitet" jedne verske grupe



Ajde ponovo procitaj, molim te! Citao si, a vec si ga unapred osudio.
Nemanja_K Nemanja_K 06:20 27.09.2007

Re: Sta drugo

Jaco nemoj da vices molim te

Procitao sam njegov tekst i uopste ga ne osudjujem. Radi se samo o tome da se Jona (ne)svesno ruga jednom fenomenu izjednacujuci ga sa sistemom vrednosti koji ne odobrava. U ni jednoj muslimanskoj zemlji (nesekularnog tipa) ne bi mogao da upotrebis frazu "serijatska svadba" u smislu izrugivanja nekom obicaju a da ne uvredis one koji zive po tom istom zakonu. Cim fraza nije univerzalnog karaktera znaci da postoje dobrani razlozi za to.

Ciganski mentalitet = Serijatska svadba.

Koja je razlika?



jaca jaca 20:53 27.09.2007

Re: Sta drugo

Nemanja K.,

Ne vicem uopste, majke mi, to se tebi samo ucinilo. Ali i dalje se ne slazem sa tobom, mislim da je Tibor tim nazivom "serijatska svadba" hteo da opise mentalni sklop voditeljke te emisije a i naravno i samu emisiju. Kapis?

Pozdrav :)
Jelena Milić Jelena Milić 09:50 26.09.2007

tim osmani komentar

sam obrisala. ne zelim kvalifikacije tipa "degenerik". argumente molim. ne uvrede.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana